Turčinovs: Doņeckas ziemeļos sākusies pretspara operācija (papild.)

71

Komentāri (71)

Dina 15.04.2014. 15.50

Krutiii! Teicamākā operācija! Doņeckas republikas galvenā problēma šobrīd ir savu bruņoto spēku veidošana, lai visādiem banderām sadotu pa purnu, kad tie atkal pie vieņiem viesoties sadomās.

Turčinovs laikam nolēmis šiem palīdzēt … vecas draudzības vārdā. Vakar bija ziņa, ka doņeckiešu rokās nonākusi vesela kravas mašīna ar IGLA-ām … pretgaisa raķetēm. Tātad no šī brīža JEBKĀDA millitāro helikopteru un aviācijas izmantošana būs saistīta ar būtisku risku agresoram.

Un no šodienas doņeckieši sāk veidot arī savus bruņu-tanku spēkus! Pirmie divi jau ir. Tā ka jau tagad tādu Latvijas armiju, kurai tanku nav vispār, viņi varētu paņemt prekšā un plānā slānīti pa virtuves sienām izsmērēt! … : )

P.S. Un. Jā. Ja vakar pučistiem kļuva neomīgi lidināties virs Doņeckas, tad no šodienas – arī ar bruņutransportieriem un militārajiem džipiem bez nopietna pieseguma vizināties … „pretterorisma operācija” uzņem apgriezienus ! … :)))

Армия Юго-Востока Украины обзавелась двумя танками Т-64

http://www.regnum.ru/news/polit/1791270.html

0
-2
Atbildēt

0

Nika 15.04.2014. 15.15

Ukrainai jākaro, citu variantu nav. Un krievijas uzbrukuma gadījumā ES obligāti ir jāievieš naftas/gāzes sankcijas pret krieviju. Ja to nedarīs, mums visiem vajag protestēt Briseli.

Ja sāksies masīvs karš (un izskatās, ka sāksies) ASV noteikti dos ieročus Ukrainai un kopā ar naftas/gāzes sankcijām tas būs gals Putinam diezgan ātri.

Tad ukraiņiem atliek izķert visādus Ahmetovus (kas kara gadījumā nebūtu nemaz tik grūti) un varēs sākt normālu valsti veidot.

+3
-1
Atbildēt

0

andris902 15.04.2014. 14.46

….smieklīgi, kā tagad mēģina taisnoties pēc tik smagas izgāšanās…

…arī komentāri liecina, kā tiek uztverts šāds fēleris…

http://www.ntv.ru/novosti/904998/#ixzz2ytBfwNcD

+2
-1
Atbildēt

0

Amis 15.04.2014. 14.19

Lai kā arī nenopūlētos tie daži procenti saprātīgo, krievi ar cilvēcisku seju, ir utopija, tāpēc viņiem derētu nomest to akmeni, krieviskumu, kas nenovēršami velk uz elli.

+2
-1
Atbildēt

0

vietējais 15.04.2014. 14.08

ir tomēr saprātīgi cilvēki arī Krievijā:

http://demvybor.livejournal.com/641515.html

+1
-1
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 15.04.2014. 14.03

Nu tie tanki un cita tehnika, pieņemu, ir domāti, ja pāri robežai nāks Krievijas karaspēka daļas, kas tur visu laiku dīdās…Un tas, visticamāk, būs, kad šamējiem būs iemesls nākt glābt separātistus, ja Kijeva ķersies pie administratīvo ēku atbrīvošanas.

No militārā un vispār veselā saprāta viedokļa ir tikai prātīgi, ja Ukrainas tanki jau būtu uguns pozīcijās pie robežas, nevis domātu, ka jāsāk kustēt robežas virzienā.

p.s. un ,starp citu, Krievijai nav izdevies izvest civiliedzīvotājus-sievietes, bērnus, vecīšus,-masu protesta akcijās pret Kijevu. Ukraiņu % ir tomēr diezgan augsts tajos rajonos. Līdz ar to Maskava ir diezgan stulbā situācijā-nekā labi neizskatās…

+3
0
Atbildēt

3

    dro > Jānis Derkusovs 15.04.2014. 14.13

    jautajums_4. Tankus var izmantot arī, lai nograutu “blokpostus” uz ceļiem, vienkārši pārbraucot tiem pāri. Diemžēl kā var noprast no diversantu sarunām, tiem piegādā arī prettanku ieročus…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Jānis Derkusovs 15.04.2014. 14.53

    Nu nezinu, izskatās, ka ukraiņiem vienkārši nav specvienības, kurām varētu uzticēties un kuras būtu att. apmācītas.

    Tas, protams, šīs valdības vaina tikai daļēji, bet, ir, tomēr, šinī laikā varēja jau paredzēt tādu situāciju, un izveidot un apmācīt tās kaut vai no labējā sektora aktivistiem vai kādiem brīvprātīgiem, kuri jau dienējuši armijā, jo uz vairākumu no vecās varas struktūrām, saprotams, paļauties nevar.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Jānis Derkusovs 15.04.2014. 21.59

    Tieši šai valdībai Labējā sektora aktīvisti nav vēlami. Būtu tu pie teikšanas, arī VL puišiem neuzticētos. Tur tāpat.

    Nekā personīga.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

andris902 15.04.2014. 13.20

ligakalnina 15.04.2014. 13.11

Patreiz uz Ukrainas austrumiem pārvietojas artilērija, tanki, un “Grad”, nevis, specvienības, un ko tālāk, ukraiņi bliezīs pa platībām, un iznīcinās visu, kā Krievija Čečenijā?

Tas ir acīmredzamais absurds, un kārtējā muļķība.

Ja tikai tas nav domāts pret Krievijas karaspēka varbūtēju iebrukumu.

Bet, Krievijai to nevajag, jo viņi visu var panākt ar “pieklājīgo zaļo cilvēciņu” palīdzību, kurus atbalsta diezgan daudzi tai reģionā.

Un, arī tāpēc, ka tam reģonam bizness un ekonomika orientēta uz Krieviju, un daudziem vienkārši bail, ka viņi var pazaudēt darbu un ienākumus, un to var pilnībā saprast, un grūti nosodīt šos cilvēkus.

Kaut, skaidrs, ka ne jau Ukraina pie tā būs vainīga.

+1
-5
Atbildēt

5

    dro > ligakalnina 15.04.2014. 13.27

    dzeris48. Tas ir acīmredzamais absurds un muļķība.

    ________________________

    Tik pārdroši apgalvojumi. sēžot Latvijā?

    “Решение СНБО о задействовании армии в АТО (антитеррористической операции) было подписано несколько часов назад (вечер понедельника – прим. NEWSru.com). Только что закончилось совещание у Турчинова по согласованию всех вопросов, связанных с перемещением ВС (вооруженных сил), и других деталей операции. “И эти детали необходимо хорошо проработать, чтобы иметь результат, а не человеческие жертвы”, – цитирует “Сегодня” заместителя секретаря СНБО Викторию Сюмар. По ее словам, сигналы, поступающие из Москвы, а также обращения от жителей восточных регионов в адрес президента РФ Владимира Путина свидетельствуют о том, что “Москва готовит почву для интервенции, дестабилизируя как восток, так и центр”.

    Помимо армейских подразделений, против сторонников федерализации, захвативших административные здания в ряде городов на востоке Украины, предлагается использовать “спецотряды патриотов”, о создании которых накануне сообщил глава Министерства внутренних дел Украины Арсен Аваков. А также батальон Нацгвардии, переброшенный на восток после предъявленного бывшими бойцами Самообороны Майдана командованию требования прекратить учения и допустить их к выполнению реальных боевых задач.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > ligakalnina 15.04.2014. 14.10

    “спецотряды патриотов” – gluži nav tas, ko militārā valodā sauc par specvienībām. Tā drīzāk ir lielgabalu gaļa.

    :(

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Eriks Grube > ligakalnina 15.04.2014. 15.11

    “..Через некоторое время к вам обязательно начнут подходить любопытные и сочувствующие. Среди них будут наши люди для обеспечения подвоза необходимых материалов, и всего, что понадобится. Постарайтесь с самого начала привлечь сторонних людей оставаться с вами. Флаги, агитационные материалы завезены заранее, их подвезут «говорящие головы» – организуйте их распространение среди людей на площади, на улицах перед милицией. Ваша роль – простые исполнители «говорящих голов».

    Необходимо организовать непрерывный звукоряд – первое: выступления «говорящих голов», затем в перерывах песни, стихи – диски и звуковая аппаратура уже ждут. Второе: запись добровольцев. Будут несколько людей, которые запишутся первыми. Это другая группа бойцов, она будет рассеяна в толпе. Каждый из них работает индивидуально. Они будут подавлять сопротивление тех, кто не согласен. Третье – баррикады. Это важно, это ваш дополнительный периметр. Использовать шины, металлические конструкции, бочки и дерево для огня. Раздать оружие. Изымать алкоголь. Так, в четвертых: организовать горячие напитки, повторяю – горячие, не горячительные (смех в аудитории). В последнюю очередь можно организовать удобства для поддерживающей толпы. Навесы от дождя, туалеты.

    Особое внимание женщинам, а особенно женщинам, кто пришел с детьми – они ваш добровольный живой щит. Повторяю – те, кто придёт за вами, не будут стрелять в женщин и детей; знаю психологически в это тяжело поверить, но повторяю – беспокоиться не о чем, все женщины и дети уйдут живые и здоровые, но если их отпустить – и вас начнут уничтожать, то убьют вас – и найдут потом всех этих женщин и их убьют тоже, чтобы все свалить на вас. Запомните – вы противостоите нацисткой власти, вы противостоите нелюдям. Удерживая женщин и детей с собой вы на самом деле защищаете их от жестокой расправы этой мрази, которая зовет себя местной властью.

    Вы должны выстоять около недели, до того момента, когда мы начнем третью фазу по освобождению братской страны..”

    http://aillarionov.livejournal.com/670351.html

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dawe12121 > ligakalnina 15.04.2014. 15.44

    Kľúdìjies, lielàkà daľa kà reizi ir ar Afghanistan pieredzi

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 15.04.2014. 21.56

    Dzeri, tev tiešām grūti iedomāties, ka GRAD ir vajadzīgi, ja Krievijas bruņotie spēki un tehnika atklāti šķērsos Ukrainas robežu?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Ansis 15.04.2014. 13.01

Pagaidām Ukraina nespēj pretoties Krievijas pop-up karam.

Krievu speciālo uzdevumu vienības ieņem milicijas iecirkni, izdala ieročus civilajiem aktīvistiem un paši dodas uz nākamo milicijas iecirkni. Pa vidam vēl darbojas civilie vispār bez ieročiem.

Ja Ukrainas armija vai Nacionālā gvarde uzbruks – viņi labākajā gadījumā saskarsies ar šiem civilistiem – kas izskatīsies tieši tā, kā Krievija grib – armija apšaus civilos.

Ukrainai jāliek daudz lielāks uzsvars uz savām speciālo uzdevumu vienībām un jācenšas izķert Krievijas speciālo uzdevumu vienību kareivjus – kas noteikti nav viegls uzdevums. 1-2 mēnešus apmācītiem Nacionālās gvardes puišeļiem tas noteikti nebūs pa spēkam.

Vēl viena bēda – Ločmeļa video skaidri redzams, ka tanks ārpus ceļa pārvietoties nespēj – Ukrainas pavasara dubļi to aptur. Savukārt ceļu viegli aizsprostot ar pārdesmit prokrieviskiem aktīvistiem.

Tur līdzi tankam jādod militārie policisti un kravas auto ar alus kravu – policistiem jāapcietina pārliecinātie aktīvisti, pārējiem jāizdala alus (vai citi burkāni)

Praktiskāk ir pārsviest spēkus ar aviāciju – to civilisti nevar apturēt.

p.s.

Pabriks un daži citi mūsu politiķi ir izlielījušies, ka Latvijā nav iespējams Krimas scenārijs, jo … Latvijā nav Krievijas armijas bāzes…

Nu tad paskatieties Austrumukrainu. Robežsargi var noķert nosalušu mozambikas bēgli. Bet kas var patraucēt pār zaļo robežu pārnākt 1000 profesionāļu speciālo uzdevumu vienībai?

Un vai tiešām Graube un Kazlovskis ir pārliecināti, ka ar šādām vienībām tiks galā IeM Alfas un Omegas? Manuprāt – daudz lielāks uzsvars jāliek uz Sužiem.

+5
-3
Atbildēt

1

Ieva 15.04.2014. 13.00

1994. gadā Budapeštā Ukraina, Krievija, ASV un Lielbritānija parakstīja memorandu par to, ka Ukraina atdod Krievijai atomieročus, tā savukārt, garantē Ukrainas teritorijas neaizskaramība.

Līdz ar šīs norunas pārkāpšanu, Putins ir kļuvis par personu kurai nevar uzticēties, nekādi solījumi no viņa puses nav saistoši. Obama var zvanīt Putinam, cik patīk, un tas pūtīs pīlītes…

Manuprāt, tas ir tas, kas ir novedis Krieviju starptautiskā izolācija- kā to pierāda arī pēdejā ANO sēde, kur Krievija faktiski tika izsmieta. Tiešām tāda sajūta, ka viņi dzīvo citā realitātē, nez vai Krievijas ANO pārstāvis būtu sasaucis ANO sēdi, ja būtu zinājis par šādu iznākumu. Laikam, jau cerēja uz kaut ko.

Un krieviem viss tas patīk. Droši vien arī latviešiem patiktu, ja Latvijas armija Krievijai atņemtu Abreni… Tas ir tas pats mehānisms, kas vāciešiem savulaik lika pievērt acis uz žīdu šaušanām, vai Sudetijas apgabala atņemšanu Čehijai. Nacionālisms, savas tautas pārākuma demonstrācija…

+2
-2
Atbildēt

1

    Amis > Ieva 15.04.2014. 13.29

    Ķīps
    Krievam nedrīkst uzticēties pēc definīcijas.
    Vai var uzticēties ASV un Lielbritānijai, kas tā vietā lai nekavējoties, uzreiz pēc Krimas aneksijas, izvestu karaspēku no Afganistānas un atstātu krievus Taliban žēlastībai, tikai mētājas ar paziņojumiem. Vai tā izskatās garantijas?
    Salīdzināt vācu zemi, Sudetiju, ar tatāru zemi, Krimu, ir mazākais nekorekti, jo krievi tur, tāpat kā jebkur citur ir nevēlami interventi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Ilgonis 15.04.2014. 11.56

ligakalnina 15.04.2014. 11.56

http://www.echo.msk.ru/blog/echomsk/1300210-echo/ – šis ir labais, vismaz, ar humora izjūtu ukraiņiem viss OK.

+5
0
Atbildēt

1

    Eriks Grube > ligakalnina 15.04.2014. 14.35

    Чемодан. Вокзал. Магадан. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 15.04.2014. 10.40

Ukraina nostādīta pata situācijā, jebkas, ko tā darīs, būs izdevīgs Krievijai.

Ja tā nedarīs neko, “zaļie cilvēciņi”, ko atbalsta daļa vietējo, turpinās Ukrainas “lienošo okupāciju”.

Jā tā sāks bruņotu cīņu pret šiem teroristiem – Krievija mirīgi varēs ievest karaspēku, lai “aizsargātu tautiešus”.

Krievijas argumenti, kāpēc Kijevas maidāns nav teroristi, bet, šos tā sauc, neiztur vispār nekādu kritiku, Kijevas maidams cīnijās par savu valsti, pret kleptokrātiski – kriminālo ŗežīmu, nevis, par savas valsts šķelšanu un pievienošanu citai valstij.

Jbkurā gadījumā, izskatās, ka Krievija var panākt UKrainas šķelšanos, ja ne tiešā veidā, bet gan caur “federalizāciju”, kur Austrumu apgabaliem būs veto tiesības Ukrainas iestāšanos NATO un ES, ko Krievijai arī vajag.

No otras puses, ja kāds grib dzīvot mūsdienu Krievijā, kur nav ne tiesu sistēmas, ne policijas, ne parlamenta, viss ir tikai parodija, stučīšana, muļķība, amoralitāte, d. līšana priekšniecībai, atavismisms, fašistiskā ideoloģija, parodija uz staļinismu – putinisms, tumsonība, agresija pret jekādu viedokli, kas nesakrīt ar nozombētā aitu bara viedokli, urrāpatriotisms, utt., kļūst par normu, un vairākumam nevajag neko, tikai caru un garantētu zupas bļodu no cara, kas var aizliegt aitu baram sekot galvenajam aunam, kaut, uz bezdibeni, katram tiesības lemt par savu likteni.

+8
-4
Atbildēt

4

    mariam > ligakalnina 15.04.2014. 10.50

    Situācija ir smaga, taču domājams, ka federalizācija Ukrainai nedraud – referendumā to noteikti vairākums neatbalstītu. Cita lieta, ka valsti var sašķelt arī bez tā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 15.04.2014. 10.55

    Tur jau tā lieta, ko Krievijai izsaka referendums, patreiz tā vēlas padarīt par neleģitīmām prezuidenta vēlēšanas, un tai izdodas, ja Austrumu apgabali nepiedalīsies, tā arī būs.

    Un Ukrainai, diezin vai, pietiks spēka, lai to nobremzētu, un neitralizētu Krievijas darbību.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Eriks Grube > ligakalnina 15.04.2014. 11.06

    “Любой житель Донбасса, – пишет СЛЕД.net, – вне зависимости от пола, возраста и политических предпочтений, знает, что без санкции Ахметова в здешних краях ничего глобального априори произойти не может. Особенно в отсутствие в стране Януковича и Семьи. Милиция же и подавно в “шестерках” у Рината. Еще с конца 90-х. С тех самых пор, когда официальная власть в регионе окончательно слилась с властью криминально-бизнесовой. А сейчас тем более. Могущества, подобного нынешнему, в силовом контроле над областью Ахметов, наверное, еще никогда не достигал.

    Сегодня милиция Донецкой области подчиняется Авакову лишь номинально. Де-факто все кандидатуры милицейских градоначальников утверждаются вовсе не в Киеве. Донбасс в очередной раз сдали на откуп “донецким”. Иначе, чем еще объяснить назначение такого количества одиозных фигур на должности главных милиционеров в областном управлении, а также по городам и весям Донбасса?”.

    О Ринате Ахметове вспомнил и одесский сайт “Откат” , который в контексте президентских выборов рассказал о его, якобы, поддержке кандидатуры Юлии Тимошенко.

    “Кандидат в президенты экс-премьер Юлия Тимошенко баллотируется в тесной связке с олигархом Ринатом Ахметовым, который после падения Семьи взял под полный контроль Партию регионов.

    http://www.ostro.org/general/politics/articles/442606/

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > ligakalnina 15.04.2014. 13.16

    Džeri, lai jau austrumukraina nepiedalās prezidenta vēlēšanās un referendumā, jo tad būs tas pats variants kā Krimā, kad krievi ar armiju kopā nobalsoja par Krimas pievienošanu Krievijai, lai gan tatāri nepiedalījās.

    Gan jau arī kāda daļa Austrumukrainā ir ukraiņi un citas tautas- tās aizies un nobalsos kaut vai tie būtu 10% no kopskaita.

    It kā jau Eiropā daudzu pašvaldību vēlēšanās un Eiropas parlamenta nebūtu vien nedaudz virs 20%, bet te Ukrainā skaitīs visu kopā un tie jau vairs nebūs 20%.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 15.04.2014. 10.27

Vai nevar piedāvāt Putinam veikt žēlsirdības aktu un aizvākt pie sevis visus, kas grib prom no Ukrainas? Pie viena – arī no citām valstīm. Visus Krievijas patriotus, kā Hitlers savus tautiešus aicināja pēc Molotova-Ribentropa pakta noslēgšanas. Atceroties absolūti neveiksmīgus Novgorodas un Pleskavas apgabala gubernātoru aicinājumus, kas praktiski beidzās ne ar ko… Un tas pie noteikumiem, ka būs darbs, dzīvokļi, skolas bērniem ar “pareizām” macību programmāmb un pat pārcelšanās nauda. Ņemot vērā to visu, pēc tāda aicinājuma, kas nāktu no fīrera Putina mutes, neapšaubāmi, kāds arī aizvāksies un tas būs tikai slavējami, bet atlikušiem būs nedaudz jāpiebremzē viņu retorika, jo paši būs apliecinājuši, ka nemaz tik ļoti uz Krieviju negrib.

P.S.Es lieliski saprotu, ka Putins to nekad nedarīs, bet publiski piedāvāt viņam to izdarīt mēs taču varam? Apzinoties pec visa pieredzētā Ukrainā, ka krievu cilvēki ārzemēs ir drauds valsts drošībai (it sevišķi Krievijas kaimiņvalstīs), IR tikai loģiski, ka valstis mēģina to apdraudējumu risināt.

+16
-5
Atbildēt

5

    Inese > ievuliitis 15.04.2014. 10.34

    Pate negribi uz vēsturisko dzimteni Izraēlu aizvākties? Varu sakontaktēt tevi, Berta, ar Dāvida namu, tie palīdzēs ;)

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 15.04.2014. 11.36

    Ja es būtu tikai Izraēlas patriote, es noteikti tā darītu. Bet man ir dārga un svēta arī Latvijas valstiskuma ideja, kur mani senči dzīvo no 19. gadsimta vidus vismaz. Par agrākiem laikiem man datu nav. Tapēc esmu šeit un mani apmierina manas valsts, kā nacionālas valsts ideja. Es te nejūtos ne apspiesta, ne aizvainota. Tā IR mana izvēle – būt šeit, audzināt bērnus par Latvijas cienīgiem pilsoņiem un mazbērniem stāstīt par mūsu ģimenes patieso vēsturi.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Amis > ievuliitis 15.04.2014. 12.31

    Loč-meli, žīdi kā reiz ir aziopas teritorijas pamattauta. Krievus izdomāja sātana sūtnis Pēteris I.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > ievuliitis 15.04.2014. 13.11

    Betij, pilnībā piekrītu Tev, jo Tu esi Latvijas patriote, bet tādiem pērkamiem Ločmeļiem jau gribas prasti uzkakāt tiem, kas ir patrioti. Tāds ir to loč- meļu uzdevums.

    Ločmelis varētu doties uz lielo Krievzemi un nemaitāt te gaisu, bet viņam jau tur par muldēšanu nemaksātu, tāpēc tup tepat un pelna vieglu naudu demokrātiskā valstī.

    Kaut kā pašam tā krievu hunta nepatīk.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 15.04.2014. 21.49

    Ločmelim vajag radīt iespaidu par visaptverošo latviešu antisemitīsmu. Saimnieki ta prasa, lai būtu. Pēc scenārija, pēc polittehnologu iecerēm tā pienākas, lai būtu kā aksioma. Nesanāk. Vienmēr kāds tam dod pretī.Na-abadziņš. :D

    +2
    0
    Atbildēt

    0

andris902 15.04.2014. 10.08

– “Президент Эстонии высказался также за применение силы властями Украины для развития демократии в этой стране.

“У властей Украины есть полное право использовать силу против вооруженных захватчиков городских управ и полицейских отделов, защищая таким образом безопасность государства и конституционный строй”, – заявил он.”

http://www.pravda.com.ua/rus/news/2014/04/15/7022447/

+10
-1
Atbildēt

4

    janis17 > andris902 15.04.2014. 11.24

    Kas tie par ķeburiem?

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > andris902 15.04.2014. 11.38

    Urāpatriot, tev nav jāpūlas tēlot idiotu, ja esi idiots no dzimšanas. Riebjas šitādi pseidopatrioti, kas ir dvīņubrāļi ločmeļveidīgajiem mērgļiem.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Ojārs > andris902 15.04.2014. 12.42

    Vai Jums (visiem šleserastiem) lamāšanās kursus apmaksā pats šlesers un par lektoru strādā arī znaroks? :)

    ///////////////

    Centrum Urāpatriot, tev nav jāpūlas tēlot idiotu, ja esi idiots no dzimšanas. Riebjas šitādi pseidopatrioti, kas ir dvīņubrāļi ločmeļveidīgajiem mērgļiem.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 15.04.2014. 21.42

    Aivarsk, ne jau alfabēts pie vainas. Svarīgi, ko tanī raksta.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 15.04.2014. 10.03

ITAR-TASS un RIA Novosti ir aģentūras, kurām var pilnībā uzticēties. Arī separātistu sniegtās ziņas pelna absolūtas ticamības statusu. Kaut gan es būtu priecīga, ja viņu stāstītais izrādītos taisnība un tie tiktu neitralizēti pretterorisma operācijā.

+4
-1
Atbildēt

0

Amis 15.04.2014. 09.56

Cargo 200 katrā krievu mājoklī

http://ipvnews.org/2nd_column/images/1611.jpg

+8
-2
Atbildēt

0

Ansis Reinhards 15.04.2014. 09.43

Ja būtu mana vara, aplenktu ieņemtās ēkas, lai neviens netiek ne iekšā ne ārā, nešautu, bet izveidotu koridoru, pa kuru tie, kas pārdomājuši var iznākt ārā. Ēkām noslēgtu ūdeni un gāzi. Un viss. Lai sēž un pārdomā dzīvi… Gan pēc mēneša (ja ne ātrāk) viss beigtos. Pietaisītas jau visas malas būtu gan, visticamāk tā, ka ēkas jānojauc, bet tas sīkums pret saglabātajām dzīvībām. :)

+13
-5
Atbildēt

10

    austrisv > Ansis Reinhards 15.04.2014. 09.53

    Piekrītu beta! tas būtu bez asins izliešanas par kuru nevarētu klaigāt krievu propoganda.

    Kur šie liktos , ja nebūtu ne ko ēst ne dzert un ….! krieviem gan tā pēdējā lieta nav problēma cik dzirtdēts no vecvecāku un vecāku stāstiem , kā viņi uzvedušies 1940. gadā ienākot Latvijā.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ansis Reinhards 15.04.2014. 09.53

    Domā, ka tie krievu specnazi, kas sēž tur iekšā uz tevi nešaus?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ansis Reinhards 15.04.2014. 10.08

    Tie noteikti nesēdēs iekšā un mēģinās izlauzties. Tāpēc bez asinīm nesanāks. Savukārt, izlietas asinis ir tieši tas, kas vajadzīgs Maskavai.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > Ansis Reinhards 15.04.2014. 10.12

    > betija

    Tad derētu uztaisīt otru apli ar barikādēm ar vienu eju tajās. Ja mēģinās izlauzties, tad šāvieni kājās un prom uz tuvāko hospitāli…

    Ja separātisti netiks pie munīcijas papildināšanas, cik ilgi ņemsies?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Ansis Reinhards 15.04.2014. 10.22

    beta. Atceros, ka biji pacifiste jau Irakas kara laikā:) Diemžēl mēs nedzīvojam vairs viduslaikos, kad varēja aplenkt pili un gaidīt, kamēr tās aizstāvji, bada spiesti, izkārs balto karogu.

    https://www.youtube.com/watch?v=xVDx-TqeWj4

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ansis Reinhards 15.04.2014. 10.22

    Te vēl jāņem vērā maskētus diversantus, kas pat bez Jura lentītēm braukā pa pilsētām gan netrafarētās, gan dažādu apsardzes firmu automobiļos un šauj tiešā tēmējumā uz cilvēkiem, kas tiem izskatās pēc Kijevas iesūtītiem – žurnālistiem vai militāriem. Tu klausījies nopublicētos krievu diversantu sarunu ierakstu? Dzirdēji?

    P.S. O! Re kur lno jau nopublicēja. Varetu domāt, ka sarunājām:):)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ansis Reinhards 15.04.2014. 11.44

    Ideāls pasākums :)

    9.maiju tā vajadzētu sagaidīt…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ansis Reinhards 15.04.2014. 13.05

    betij, krievu specdienests jau ir izlējis asinis ne vienu reizi vien iebrukot Ukrainā. piemēram, no šaujot divus drošiba sdienesta virsniekus, kuri gribēja sākt sarunas. Ar krieviem nekad nekādas sarunas nesanāks- tas ir pilnīgi skaidrs. Viņi nesaprot civilizētas tautas, bet šauj pie pirmās izdevības.

    Un kā tad Krimā to ukraiņu virsnieku nošāva, kaut arī šis virsnieks nebija bruņots. Nu cik var ļaut tiem krievu neliešiem apšaut ukraiņus savā zemē?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ansis Reinhards 15.04.2014. 21.40

    Atvaino, ka tikai tagad atbildu, Bet. Nupat mājās parrados.

    Putins neņem vērā paša izlietās svešas asinis. Viņš gaida, kad to izdarīs ukraiņi. Viņam vajag ieganstu. Un neviens nevar pateikt, vai viņs to izmantos, vai – nē.

    Es gan nezinu, kas šodien notika dienas laikā. Iešu lasīt.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 15.04.2014. 09.05

okupanti ir ienaidnieki visaa pasaulee , Ukraina pareizi riikojas , okupantus ir jaaizdzen .

+18
-1
Atbildēt

0

janis17 15.04.2014. 08.55

Moskaļu ordas nekad nav bijusi Ukrainas tauta, nāvi okupantiem visā pasaulē!

+19
-1
Atbildēt

4

    mariam > janis17 15.04.2014. 09.26

    Tu gan brašs un kareivīgs. Vai tiešām vēli nāvi arī visiem latviešu karavīriem, kas piedalījušies Irākas un arvien turpina piedalīties Afganistānas okupācijā?

    +1
    -18
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 15.04.2014. 09.44

    žoržik, būsi kaut ko sajaucis! Nebiju dzirdējis, ka Latvijas karavīri vēlētos ieviest savu pārvaldi, Afganistānu pievienot Latvijai, vai citi NATO karavīri vēlētos to pievienot NATO, ASV, vai vienalga kam. Vai Ziemeļu alianse, kas karo kopā ar NATO arī būtu uzskatāmi par okupantiem?

    Lielāko haosu un sekas radīja krievijas veiktā Afganistānas okupācija 1979.gadā

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    mariam > janis17 15.04.2014. 10.19

    Aivarik, – nu skaidrs, ka ne jau Latvijas karavīri to vēlas un spēj, viņi jau tikai atbalsta. Tu jauc okupāciju ar aneksiju, un pārāk plašas un emocionālas konotācijas okupācijas jēdzienam piešķir. Okupācija jau automātiski nenozīmē haosu un tā var būt arī iekarošana bez apspiešanas. Spilgtākais piemērs ir Vācija, ko pēc Otrā pasaules kara bija okupējuši gan krievi, gan amerikāņi-briti-franči, – lieki skaidrot, ka viena okupācija ļāva izveidoties demokrātiskai un ekonomiski spēcīgai valstij, bet otra radīja totalitāru padomju satelītrežīmu.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 15.04.2014. 11.31

    Redzi, okupējuši pusi Eiropas bija krievi, bet angļi, amerikāņi, franči bija otru pusi atbrīvojuši no staļinisma/hitlerisma. Žēl, ka viņi 1945.g. negribēja atbrīvot visu Eiropu īslaicīgi okupējot arī mūsu valsts teritoriju. Viņus sagaidītu ar ziediem pat decembrī, ne tikai, kā vāciešus jūlijā.

    Tad ievies okupāciju raksturojošus terminus: uzbrūkošā agresīvā, pakļaujošā okupācija un atbrīvojošā okupācija.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

Inese 15.04.2014. 08.15

Agonizējošā Kijevas hunta nolēmusi izmantot armiju pret savu tautu.

+1
-21
Atbildēt

6

    mariam > Inese 15.04.2014. 08.59

    Nu, saprotams, ka ne jau pret tautu kāds cīnīties grib. Un vai pret savējiem, ar nevar saprast, ja svešas, naidīgas valsts karogus stutē.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    nefratete > Inese 15.04.2014. 09.23

    Tur jau nav savējās tautas. Tie kas vicina Krievijas karogus nav sava tauta.

    +20
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 15.04.2014. 10.21

    Lūk, ar gara spēku un stingrību tiek apturēts huntas tanks:

    http://www.youtube.com/watch?v=XteISLoEmCE

    p.s. “Вооруженные до зубов террористы напали на беззащитный танк …”(с) ТСН ;)

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > Inese 15.04.2014. 11.03

    Antimaidanovieši uzvarēs.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Dina > Inese 15.04.2014. 11.10

    Tieši tā.

    Būs asinis un bojāgājušie. Diez ko tad mūsu un Eiropas miera balodīši klusē! Kad Kijevas vidū tika grautiņi rīkoti, tad kauca kā aizkauti, ka Ukrainas Prezidents nedrīks nekādā gadījumā pret „tautu” spēku lietot. Tagad toties pučisti draud ar bruņutransportieriem sievietes un bērnus šķaidīt – un viss ir OK, ja? Ne tikai kliedz, bet vēl aplaudē un pat solās ieročus neofašistiem piemest (Makkeins), lai iedzīvotāju slepkavošana raitāk noritētu? … un šito pie mums sauc ar „demokrātiju” un „Rietumu vērtībām” ????

    +1
    -16
    Atbildēt

    0

    Linda Deičmane > Inese 15.04.2014. 11.32

    Kretīnu brigāde gānās. Vot, lopi jūs abi esat! Mērglis ločmelis aizmirsis, kā viņa sugas brāļi ar kāpurķēdēm šķaidīja lietuviešus pie televīzijas torņa Viļņā. Gribējās, lai tādi pat mērgļi izrādītos ukraiņi, tad varētu sajusties labāk, nebūtu vienīgie slepkavas. Nesagaidīsiet, kaut arī esat pelnījuši, lai jūs izsmērē pa asfaltu.

    Tev, Krautmani, nav bail ar saviem vēmekļiem aizrīties?

    +15
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam