Pēc attēliem ir skaidri redzams ka tas baļķu vedējs ir pamatīgi pārkrauts. To var redzēt pēc tā, ka krava saniedz balstu augšu. Ja kravas svars atbilst atļautajam svaram, tad tā nepārsniedz 3/4 no balstu augstuma. To es zinu pēc pieredzes, strādājot kokrupniecībā. Un tad jau ir loģiski ka no lielā svara plīst auto riepas. Tikai tik tālu jau mūsu policija neaizdomājas. Tāpēc jau arī visi ceļi šeit ir ar diviem novadgrāvjiem katrā brauktuvē, bet ārpus pilsētas asfalta segums kalpo ļoti īsu laiciņu.
Pat ja jūs, Jāni V., strādājat kokrūpniecībā, tad viennozīmīgi kaut kur patālu no kokvedējiem:) Nevajag tiražēt dumjus stereotipus.
Skandināviem kokvedēja svars ar kravu atļauts 60 tonnas, ziemeļu rajonos – 70t!!! Riepas tās pašas.
Mums – 52t. Pārkrauts? Ar skujukoku baļķiem, kas ir relatīvi viegli? Maz ticams. Pārkrauj parasti ar bērzu, kam blīvums stipri lielāks.
Tālāk – Jūs zināt, kuru asi parasti “pārkrauj”? Piekabes priekšējo (tikai 1 riteņu pāris parasti) vai automašīnas aizmugurējo – jo tur pie baļķu svara vēl nāk manipulators ar savām 2,5 tonnām. Jelgavas avārijas gadījumā plīsa priekšējā riepa.
Izskaidrojums ir droši vien ir stipri triviālāks – a riepas ta vecas… Jaunas maksā, ui, cik dārgi… 400 EUR gabalā, un tas vēl lētais gals.
P.s. No kā plīst vieglo auto riepas? Jums nav gadījies, ka braucot plīst jūsu vieglā auto riepa? Man IR. Nevajadzēja pat baļķus kraut iekšā, un pats arī sveru zem 100kg.
Komentāri (26)
maija_ancite 10.04.2014. 20.55
Pēc attēliem ir skaidri redzams ka tas baļķu vedējs ir pamatīgi pārkrauts. To var redzēt pēc tā, ka krava saniedz balstu augšu. Ja kravas svars atbilst atļautajam svaram, tad tā nepārsniedz 3/4 no balstu augstuma. To es zinu pēc pieredzes, strādājot kokrupniecībā. Un tad jau ir loģiski ka no lielā svara plīst auto riepas. Tikai tik tālu jau mūsu policija neaizdomājas. Tāpēc jau arī visi ceļi šeit ir ar diviem novadgrāvjiem katrā brauktuvē, bet ārpus pilsētas asfalta segums kalpo ļoti īsu laiciņu.
1
esmeralda_se > maija_ancite 10.04.2014. 23.24
Pat ja jūs, Jāni V., strādājat kokrūpniecībā, tad viennozīmīgi kaut kur patālu no kokvedējiem:) Nevajag tiražēt dumjus stereotipus.
Skandināviem kokvedēja svars ar kravu atļauts 60 tonnas, ziemeļu rajonos – 70t!!! Riepas tās pašas.
Mums – 52t. Pārkrauts? Ar skujukoku baļķiem, kas ir relatīvi viegli? Maz ticams. Pārkrauj parasti ar bērzu, kam blīvums stipri lielāks.
Tālāk – Jūs zināt, kuru asi parasti “pārkrauj”? Piekabes priekšējo (tikai 1 riteņu pāris parasti) vai automašīnas aizmugurējo – jo tur pie baļķu svara vēl nāk manipulators ar savām 2,5 tonnām. Jelgavas avārijas gadījumā plīsa priekšējā riepa.
Izskaidrojums ir droši vien ir stipri triviālāks – a riepas ta vecas… Jaunas maksā, ui, cik dārgi… 400 EUR gabalā, un tas vēl lētais gals.
P.s. No kā plīst vieglo auto riepas? Jums nav gadījies, ka braucot plīst jūsu vieglā auto riepa? Man IR. Nevajadzēja pat baļķus kraut iekšā, un pats arī sveru zem 100kg.
0
Inese 10.04.2014. 15.25
Arī incanta ziņa no Jelgavas:
Policija tvarsta optikas salona «Metropole» darbinieces, kas naktī Jelgavas bedrainajās ielās stāda atraitnītes http://zz.diena.lv/kriminalzinas/citas-zinas/policija-tvarsta-optikas-salona-metropole-darbinieces-kas-nakti-jelgavas-bedrainajas-ielas-stada-atr-176882
0