Valsts prezidents negrasās atkāpties no amata (papild.)

78

Komentāri (78)

LieneNorberg 02.04.2014. 05.57

un tagadiņās, gudrīši, vērtētājiņi, caur gūglīti pameklējiet, no kurienes šie teksti, kurus tik viegliem pirkstiņiem nomīnusojat

0
-4
Atbildēt

0

marchaeva 01.04.2014. 23.30

Man liekas, ka vēstules parakstītāji faktiski pārstāv pašreizējo Latvijas inteliģences eliti. Proti, Bērziņam JAU ir parādītas durvis. Jautājums ir kad viņam “pieleks”.

Kas manuprāt tiešām būtu vērtīgi, ir, ha vēstules parakstītāji sanāktu kopā un nisauktu savu ideālo prezidentu un premjeru. Tā būtu pilsoniski atbildīga rīcība! Turklāt īsti laikā un vietā.

+10
0
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > marchaeva 02.04.2014. 00.08

    ——

    Juris Dimiters:”Vajadzīgais noskaņojums pie mums tiek panākts ar ES grantētās “radošās inteliģences” un ar varas bļodlaižu – žurnālistu palīdzību.”

    http://satori.lv/raksts/6870

    ===============================================================================

    Lai tā Latvijas inteliģence uzrunā visu sabiedrību, lai izved ielās vismaz tikpat,cik 1940.g.20.jūnijā vajadzēja,lai toreizējo prezidentu K.Ulmani ietekmētu. Lai pierāda inteļiģence savu spēku reālajā,netikai virtuālajā pasaulītē!

    Māra Zālīte: Sveika, bāreņu tauta…

    http://www.youtube.com/watch?v=_nbszj26fJA

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    marchaeva > marchaeva 02.04.2014. 15.41

    Ne jau ielās inteliģence rāda savu spēku, bet tautas sirdīs un ar saviem darbiem.

    Ielās ir citi likumi – tie ir ielu likumi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 01.04.2014. 22.22

Laikam sen pa galvu nav dabūjuši, ka domā gāzt prezidentu.

+15
-3
Atbildēt

2

Ojārs 01.04.2014. 22.17

zanĪT, starp citu, šodien LTRK jūsu Straujuma “mierināja” uzņēmējus, ka nekādu ekonomisko sankciju pret Krieviju nebūs. Tā teikt, tirgojieties droši, štrunts par iebrukumu Ukrainā, ka tik šprotes krievi pērk.

+7
-9
Atbildēt

0

piziks 01.04.2014. 22.17

Vienotības fani arī draudzīgi ar citiem spārda Bērziņu. Nu nav diži pozitīvs varonis, bet Krimas fonā Latvijas aizsardziba ir novājināta un smiek;līga, nožēlojama uzmetēja ne jau tik daudz Bērziņa, cik — arī — Vienotības premjera un finansu ministru dēļ.

Kādēļ tik maz ir to, kuri par šiem Vienotības grēkiem tagad blieztu Vienotībai pa muti politiski?

Kas un kurš nožēlojamāks, — neveiklais Bērziņš vai ļoti veiklā Vienotība, kuras Dombrovskis nu sēž Saeimā un nekustina ne ausi, — 4. vara vēl smieklīgāka, — neko premjeram NATO uzmetējam pat neprasa!

+1
-12
Atbildēt

2

    andris902 > piziks 01.04.2014. 22.55

    …Tev, droši vien, mājās nav televizora, citādu būtu redzējis un dzirdējis ex-prezidentes Vairas Vīķes-Freibergas atbildes…

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 01.04.2014. 22.59

    VVF bija ļauts paust Dombrovska un Vilka viedokļus? :)

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

Ojārs 01.04.2014. 21.21

vakar pievērsu IR kopienas uzmanību, ka vēstules parakstītāju vidū nav neviena krieva.

Vai nav dīvaini, ka tie, kas gadiem purpina par integrāciju, nav spējuši integrēt NEWIENU no kolonistiem…

+4
-9
Atbildēt

5

    andris902 > Ojārs 01.04.2014. 21.43

    …nu-ū, tagad gan mēs sagaidīsim strauju pavērsienu, jo…R.Dzintars ir skaidri(?) iezīmējis ceļu, pa kuru mums visiem kopīgi doties:

    – “Lai Latvijas idejai ilgtermiņā ticētu krievi un citu tautību cilvēki, ar valsts ideju ir jābūt aizrautiem pašiem latviešiem. Mums ir jābūt gataviem mesties cīņā un aizstāvēt to, kam ticam, un tikai tad var runāt, ka kāds novērtēs to, kas mums pieder un apsvērs iespēju identificēt ar to pats sevi vai vismaz sadzīvot un vienoties.

    Protams, ka Latvijas drošībai un labklājībai ir svarīgi, ka absolūts vairums krievu, ukraiņu, poļu vai ebreju ir Latvijas kā latviskas, nacionālas valsts sabiedrotie. Bet to ir grūti nodrošināt, ja valsts mērķtiecīgi nestrādā pie nacionālas valsts ideoloģijas, vēstures un nācijas vīziju popularizēšanas.”

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Ojārs 01.04.2014. 21.50

    zanE. Nu un kas Tev nepatika?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 01.04.2014. 21.52

    ZanĪT, Ar šo penterējumu TU esi gatava atzīt, ka jūsejiem nesanāca (nu tā Vienotības ilgi lolotā “integrācija”), un tagad Tava vienīgā cerība – Dzintars? :)

    Vai arī cits variants? :)))))

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Ojārs 01.04.2014. 21.53

    zanE Mums ir jābūt gataviem mesties cīņā un aizstāvēt to, kam ticam

    tad jau vajadzētu dzintaram kādu haubicu un kaulu zāģi iegādāties citādi tāda tukša runāšana vien sanāk

    diez kur ombross nozudis, ka tik čekisti un pederasti nav kanālā pie operas noslīcinājuši

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    TanteSidra > Ojārs 02.04.2014. 02.30

    :

    Papētīsim Raivja Dzintara vaibstus:

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/raivis-dzintars-ar-tankiem-latvijai-neuzbruks.d?id=44318567

    Vai nav kaut kas nelāgs, neveselīgs? Vai šādā galvas kausā varētu būt liels prāts?

    Zīmīgi ir R.Dzintara vārdi “Resurss ir arī ideoloģiskais lādiņš un nācijas pacēlums, ko Putins radījis ļoti lielā krievu sabiedrības daļā”.

    Vai Hitlers, Pūķins un Dzintars nav domu biedri? Gara radinieki?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

LieneNorberg 01.04.2014. 19.54

Vai apzināties, ka apgānāt, pat neiedziļinoties, tāpat kā to neizadrīja tie 400 kļauzas rakstītāji politiķa darbībās savas Valsts simbolu!?!

Kurš uzaicināja putinu?

Vai netiek paziņots, ka vienotas ES nostājas ietvaros šis ielūgums automātiski zaudē spēku?

Vai Prezidentam Obligāti vajadzēja dot ieganstu kremlim pariet par starpvalstu attiecību pasliktināšanos?

Es ar jums, komentķugas, šahu nespēlētu, jo neredzat pat vienu gājienu uz priekšu; nesaprotat elementāro loģiku no sērijas kas tad – ja.

+3
-19
Atbildēt

3

    Nika > LieneNorberg 01.04.2014. 20.34

    Tu esi tads vergs un prostitute. Varetu padomat, ka esi krievs :)

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > LieneNorberg 01.04.2014. 21.46

    viņam tur ir marxa un ļeņina sējumiņi salikti aplītī :)

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    LieneNorberg > LieneNorberg 01.04.2014. 22.44

    Netiesājiet, lai jūs netopat tiesāti.

    Pieņemiet tos, kas ticībā vēl vāji, un netiesājiet viņu domas.

    Netiesājiet, tad jūs netapsit tiesāti; nepazudiniet, tad jūs netapsit pazudināti; piedodiet, tad jums taps piedots.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 01.04.2014. 19.50

Nekas, nekas.Cik nu tur palicis, piecietīsim!

Valstī vēl bardaku līdz vēlēšanām vajag? Vēl papildus kampaņu vajag, kur visiem tautas kalpiem vēlēšanu kampaņai pazīmēties.

Kam tieši tagad vajag destabilizēt situāciju Latvijā?

+1
-10
Atbildēt

6

    silvija_vitina > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 20.03

    Es nezinu, kam vajag DEstabilizēt situāciju. Ja runa vispār ir par destabilizāciju, nevis par situācijas glābšanu.

    Taču paskaties, kas ir lielākie STABILITĀTES aizstāvji. Saskaņas centrs, kas visi vienā balsī liela, cik mums, respektīvi, viņiem ir BRĪNIŠĶĪGS valsts galva. Un personīgi man kā par brīnumu – arī vislatviešu frakcija. Dzintars, piemēram, pilnā nopietnībā stāsta, ka prezidents ir a priori jāciena tikai tāpēc, ka viņš nes šo titulu.

    Tevi tas nedara uzmanīgu? Bērziņš ir “vājais posms” ne tikai Latvijas mērogā. Skaties plašāk. Taču, ja kādam gribēsies “iesist”, sitīs pa vājāko. Un kurš tas būs?

    +18
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 20.11

    Ja gribi paskatīties plašāk, tad šajā reizē reāli izgāzās igauņi…Reāli!

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 21.03

    …traductrice….kāpēc Tevi tikai tagad izbrīna Dzintara laipošana?…Lembergs arvien lielāku šefību uzņemas pār nacionāļiem, pat advokāta iemaņas izmēģina, tāpēc nedrīkst pret Bērziņu nostāties, lai gan Bērziņš nostājās pret nacionāļiem TUA jautājumā un atmeta Saeimai likuma grozījumus…nupat tas ir klusējot piemirsies, lai gan vajadzēja tak izrādīt kaut kādu sašutumu, vismaz vilšanos….nekā!….

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 21.58

    zanĪT, kāda pašlaik ir Valža Dombrovska pozīcija? Nekas nav dzirdēts, starp citu, tāpat kā Repšes un tamlīdzīgu “nācijas glābēju”..

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 21.58

    Zane

    Tu uz citiem ar pirkstiem nerādi. Tu par V pozīciju, un esošo nevis vēsturisko, izsakies.Citādi tava komunikācija ļoti uz Putina propagandas stilu velk.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 22.44

    ….Jautājums….atbildi Tev sniedzu pie cita komentāra, nedaudz augstāk…

    P.S. …ad hominem?…. :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

kristrun 01.04.2014. 18.54

Tātad Obama runās ar Puķinu, Merkele runās, drīz arī Parošenko runās, un visi pārējie, ja vajadzēs, tikai Sprūda izraudzītais jaunais Latvijas fīrers nekad un nemūžam.

+1
-13
Atbildēt

0

garausiitis 01.04.2014. 18.39

Iedomājos cik sirmu matu ir Bērziņpapa PR veidotājiem :) :) :)

+20
-3
Atbildēt

11

    Jānis Derkusovs > garausiitis 01.04.2014. 19.51

    Labāk pasaki, vai V atbalstīs TUA atcelšanu Krievijas pilsoņiem?

    Ja nē, tad izteikties par AB nav gaumīgi.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 01.04.2014. 20.54

    ….izteikties par AB nav gaumīgi?…kurš atgrieza Saeimai likuma grozījumus par TUA?…esi pārliecināts, ka AB izsludinās nākošos, ja tie viņam nepatiks?…vai arī par šo tēmu vairs nav gaumīgi izteikties?….

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > garausiitis 01.04.2014. 21.55

    Tas bija toreiz.Tagad ir tagad. Apstākļi ir mainījušies. Jo tad gāja runa par kvotām, bet tagad ir politiska akcija.

    Bet ja godīgi…Tad AB man patīk labāk par V. Konkrēti mazāk s***s ir sataisījis.

    Un atbildi pēc būtības, vai V atbalstīs TUA atcelšanu Krievijas pilsoņiem?

    Vai arī Tev būtu gaumīgi paklusēt.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 01.04.2014. 22.10

    jautājums_4. Tas bija toreiz.Tagad ir tagad. Apstākļi ir mainījušies.

    _____________________

    Vajag tomēr skatīties mazliet tālāk par savu degungalu. Agrāk vajadzēja SC ņemt valdībā, tagad nevar, TUA varēja tirgot, tagad nevar…Kāda Putina Krievija un viņu filiāle bija agrāk, tāda tagad, mainījušies nav, tikai , jūtot, ka upuri “uši razveseļi”, nolēmuši ķerties pie rīkles. Jā, kas to būtu domājis:):):)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > garausiitis 01.04.2014. 22.28

    >Ino

    jā, tad bija tad un tagad ir tagad.Un TUA apturēšana Krievijas pilsoņiem ir politiska akcija- reakcija uz Krimu , solidaritāte ar Ukrainu. Jo TUA gribētāji Daugavpili nav iecienījuši…

    Un Tu varbūt paskaidrosi par ko tieši Raivis taisās ar 9.maija svinētājiem kopīgu valodu atrast? Jo saprotot viņi viens otru, un vērtības esot kopējas…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 01.04.2014. 22.40

    jautājums_4. Un Tu varbūt paskaidrosi par ko tieši Raivis taisās ar 9.maija svinētājiem kopīgu valodu atrast? Jo saprotot viņi viens otru, un vērtības esot kopējas…

    _______________________

    Nu Tu mazliet pārsālīji, Dzintars neteica, ka viņiem ir kopīgas vērtības, bet ka vērtības viņiem ir un ar tādiem ir vieglāk runāt, nekā ar kosmopolītiem, kuriem tādu vispār neesot. Nevaru paskaidrot Dzintara izteicienus, jo manuprāt tie ir muļķīgi, tāpat kā Naudiņa apgalvojumi par demokrātisko Baltkrieviju, Novaja Volna un citas NA līderu atklāsmes. Nepatīk man ne NA, ne V, bet par ZZS, Repši, Slešeru vai Sudrabu jau nu nebalsošu:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 01.04.2014. 22.43

    …Jautājums…nezinu – nevaru atbildēt Vienotības vārdā…bet, ja gribi zināt manas domas, lūdzu – ja Putins gribēs Latvijā ievest karaspēku, lai glābtu krievus, tad vari būt pārliecināts – ne jau tos krievus, kuri ieguvuši TUA, kurus viņš uzskata par nodevējiem un saviem pretiniekiem….viņam pietiks ar Ušakova pāris krieviem, nevajadzēs ne tūkstoti, ne pat simtu “pazemoto un apspiesto”….skaitam nav nozīmes, visu nosaka – slāpes….

    …kā sankciju un protesta akciju – jā, Latvija varētu apturēt TUA izsniegšanu Krievijas pilsoņiem, vismaz uz laiku, tā teikt – sava “mugurkaula smadzeņu” apmierināšanai, pašapziņas paaugstināšanai, kā vēlēšanu reklāmas kampaņas sastāvdaļu, ko nekautrēsies izmantot atsevišķi politiskie spēki…

    …kāds no tā būs ieguvums un kurš no tā iegūs?…nezinu!…

    …lai politiķi domā!…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 01.04.2014. 23.03

    jautajums – ja TUA jāaptur, tad jāaptur nešķirojot kam :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > garausiitis 02.04.2014. 09.13

    Var jau nešķirojot kam, bet tad tā ir mazliet gļēva reakcija.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > garausiitis 02.04.2014. 09.15

    >Zane

    lai politiķi domā!…

    ———————————

    Tā gan ir ērta pozīcija

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 02.04.2014. 09.51

    …Jautājums…kā saprotu, Tu neesi politiķis – kādas ir Tavas iespējas procesu ietekmēt?…tikai ar +/- vēlēšanu listē?….komentāru sadaļā pašūmēties?….un vēl?….lai to nesauktu par ērtu pozīciju – sniedz ieskatu, kā Tu rīkosies…un mēs Tev sekosim…. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 01.04.2014. 18.20

Vai tad Bērziņš kaut ko sliktu izdarijis? Nē. Viņš ir Valsts seja. Un cik zināms LV strauji noveco un pensionāri nav tā mazākā ļaužu daļa. Tā, ka Latvijā viss ir pareizi. Tāds kā Ilvess nemaz mums nederētu, jo tas neatainotu patieso LV domāšanas veidu un mēs netiktu tādam līdzi. Visi kaut kā piemirsuši, ka Straujuma un Āboltiņa pēdējā laikā arī izliekas par nedzīvām. Vai tiešām šai partijai finansējums vēlēšanām saistīts ar krievijas biznesu, nu tas gan nevarētu tā būt….

+2
-15
Atbildēt

2

    Una Grinberga > Ligiña Doniña 01.04.2014. 18.30

    Straujuma un Āboltiņa ir nedzīvas, jo patiesībā viņas nav spējīgas pietiekami skaidri un stratēģiski spriest par šo jautājumu… gaida argumentus no padomdevējiem un laipot, lai patiktu visiem… Viss valsts vadības augšgals ir slidens, nekompetents un spriestnespējīgs.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ligiña Doniña 01.04.2014. 18.40

    NaSp – ir jau atšķirība vai esi Pēteris no blakus mājas , kurš ko redz to dzied vai arī valsts amatpersona , kura teiktajam ir cits svars un nozīme :) :) :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 01.04.2014. 18.03

No komunikācijas viedokļa laikam būtu bijis labāk paklusēt… Karalis ir kails un visi to zina… ko tur liegties! Bērziņš ir miega mika, bet tik ļoti turas pie sava krēsla… patiešām sāk likties, ka viņam ir kādi apslēpti mērķi un tas ir baisi…

+26
-2
Atbildēt

1

    andris902 > Una Grinberga 01.04.2014. 18.14

    ….N.S. …vai atceries Bērziņa “pravietojumu”, ka mūs sagaida tāāādas pārmaiņas, ko mēs neviens pat nespējam iedomāties, tāāādi notikumi, kas izklausījās pēc draudiem un tobrīd sabiedrībai radās daudzi un pamatoti jautājumi – par ko Bērziņš mūs “brīdina”, bet….sakarīgu atbildi tā arī nesaņēmām…ko Bērziņš zina, bet tomēr nestāsta?….

    …varbūt kāds var sameklēt Bērziņa “pravietojumus”?…

    +20
    -2
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 01.04.2014. 17.30

Ilgtermiņā, protams, viss būs labi. Ilgtermiņā tas nozīmē, ka prezidentūras institūcijas zemākais punkts ir sasniegts, un ikviens nākamais prezidents būs kvalitatīvi labāks. Jo zemāk vair nav kur krist.

+29
-2
Atbildēt

3

    esmeralda_se > silvija_vitina 01.04.2014. 17.45

    Zemāk ir apzināta ļaunprātība.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    silvija > silvija_vitina 01.04.2014. 17.47

    Tu domā, ka Dombrovska padzīšana nebija apzināta ļaunprātība?

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 01.04.2014. 17.49

    Tad Latvijā būs maidans. Jādomā, ka to saprot pat tie, kam nav domāšanas orgāna.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 01.04.2014. 17.28

Un pareizi darīs, ka neatkāpsies. Lai sēž!

Jo vismazāk Latvijai pašlaik ir vajadzīgas jukas.

Jo svēta vieta tukša nepaliek…Un pirmā, kas ar zobiem un nagiem plēstos pēc tās vietas, būtu Sudraba vai vēl kāds nacijas saliedētājs.Un nevar zināt, ko pirms vēlēšanām mūsu populistiskie tautas kalpi nomētā…

Ir jums kandidāti, ko vietā likt uz sitienu? Ja nav, tad lai AB sēž!

Labāk zināma nelaime, nekā nezināma laime. Īpaši, kad putleri gar robežām klīst.

+3
-16
Atbildēt

8

    silvija > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 17.33

    Hm, bet varbūt tomēr labāk šausmīgs gals, nekā šausmas bez gala.

    +20
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 17.40

    1) Konkrētajā starptautiskajā politiskajā situācijā es kategoriski iestājos pret Šausmīgu galu kā variantu.Varbūr AB reizēm nokaitina, bet praktiska ļaunuma no viņa nav. Varētu būt arī daudz, daudz ļaunāk….

    2) Vari nominēt kandidātu?Nosauc!

    Varbūt, ja sāks tagad rūpīgi meklēt, tad līdz prezidenta vēlēšanām varbūt arī ko jēdzīgu atradīs.

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    silvija > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 17.43

    Vienīgais jēdzīgais prezidents manā izpratnē būtu akadēmiķis Stradiņš, bet tas jau laikam ir muļķa sapnis.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    sabineandzena > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 17.56

    Man ir kandidāte – Anna Žīgure!

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 19.46

    Visu cieņu Stradiņam, bet cik viņam gadu?

    Jā, gudrs, jā erudīts, bet labsirdīgs līdz naivumam.Nu kāda no viņa bruņoto spēku virspavēlnieks?

    Par Žīguri tas pats, tikai Stradiņa gara mērogam neaizvelk.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 19.56

    jautājums – labi , pierunāji … ja bruņoto spēku virspavēlnieks, tad lai iet Šlesers :) :) :) ne gudrs, ne erudīts, bet komandēt gan nokomandētu :) :) :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 20.06

    >klusais

    Šlesers nav morāli nobriedis…

    p.s. nevari AB piedot to cūcīgo izgājienu pret VD? Ir jau tā.

    Bet pašlaik galīgi nav piemērots laiks rokādēm. Ir brīži, kad pirms personīgo rēķinu kārtošanas ir jāliek Tēvzemes intereses. Lai cik patētiski tas neskanētu.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 01.04.2014. 23.05

    jautājums – VD pats bija vainīgs … , bet tas garāks stāsts .

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

esmeralda_se 01.04.2014. 17.21

Lai ietu prom? PATS!? Viņš, kas ir izsities TIK augstu, katrs tur vis nenonāk! Kas, viņš kāds muļķis, vai? Vārgulis?

Leģitīmi ievēlēts, kādēļ gan būtu jāatkāpjas? Ētika? Kauns? Kas tie tādi?

+16
-3
Atbildēt

1

    Andris > esmeralda_se 01.04.2014. 19.06

    Leģitimāte viņam arī ne īpaši. Viņu ievēlēja atlaista Saeima – pelēkajā zonā starp brīdi, kad jautājums par Saeimas atlaišanu tika uzdots tautai, līdz brīdim, kad tauta formāli atbildēja.

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

silvija 01.04.2014. 17.13

Man gan šķiet, ka Latvijas prezidenta galvenais pienākums ir pārstāvēt Latvijas valsti, t.i., būt tam, ko tirgvedōbā sauc par uzņēmuma, šajā gadījumā valsts “seju”. Bērziņš šajā amatā ir tikpat piemērots kā, teiksim, 90-gadīga večoņa L’Oreal pretgrumbu krēma reklāmai.

+25
-4
Atbildēt

2

    katzchenjulja > silvija 01.04.2014. 19.54

    večiņa varbūt pat spētu labi pakalpot oreal mērķiem, bet tas bērziņš tak grib mūs visus pārvērst par truliem dauņveidīgajiem, lai piedod man nabaga daunīši un viņu vecāki, es negribu nekādi viņiem darīt pāri, bet bērziņš vienmēr trāpa šķērsi, lai ko viņš arī nemēģinātu formulēt. Varbūt, ka tieši tāpēc viņš iebīdījies tik augstā postenī. Briesmīgi, ņemot vērā, ka Latvijā pavisam viegli būtu atrast daudzus, kas šos pienākumus veiktu cienijamāk un gudrāk.

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

    liepinsoskars > silvija 01.04.2014. 20.53

    L’Oreal vispār pieder 90gadīgai večiņai, ļoti bagātai večiņai :-)

    Par AB runājot, domāju, ka arī turpmāk būs divi viedokļi – paša Bērziņa un viņa kancelejas viedoklis (kad pašam vairs nav vēlams aizņemt ēteru, jo sarunāts ir viskautkas!).

    +13
    0
    Atbildēt

    0

Kristīne 01.04.2014. 17.09

Žēl. Būtu vismaz ko jēdzīgu izdarījis.

+21
-3
Atbildēt

0

elina 01.04.2014. 17.04

Atkal prezidenta bla,bla,bla un Daudzes bu,bu,bu.Bez satura.Skumji.Kungi pat nesaprot par ko ir runa!Ejat prom!!!

+34
-1
Atbildēt

0

austrisv 01.04.2014. 17.03

Izskatas, ka Bērziņš grib izpatikt nevis visiem , bet gan tieši Putinam, un varbūt tas ir tas viņa stratēģiskais ilgtermiņa redzējums.

Bērziņš ir prasts glēvulis, jo lika atkāpties Dombrovskim par Maksimu, bet Ušakovam nebilda ne vārda. Skaidrs, kāds ir tas Bērziņa ilgtermiņa redzējums. Ceru, ka nav sadomājies vēl uz otru termiņu, ja jau grib ilgtermiņā kaitināt latviešu tautas gaišākos prātus.

+34
-5
Atbildēt

4

    silvija_vitina > austrisv 01.04.2014. 17.52

    uz otro termiņu es domāju viņš tomēr neaizvilks… bet no domas, ka viņš varētu aizvilkt līdz Latvijas prezidentūrai, man paliek fiziski slikti.

    +32
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 01.04.2014. 18.05

    …traductrice….precīzi!…vai Latvija ir pelnījusi tādu kaunu piedzīvot Latvijas prezidentūras laikā?…pasarg, Dievs!…

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > austrisv 01.04.2014. 18.12

    kā tu zini, ka atkāpties lika par Maximu? Ir arī citas ziņas.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > austrisv 01.04.2014. 19.45

    Bet, lika atkāpties Dombrovskim par Maksimu

    _______________

    Ka tik ne arī! :)))))

    Maksima tur “ņi pri čom”

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

Bīters 01.04.2014. 17.01

Viņam pat drosmes nepietika pašam atbildēt, aizsūtīja kancelejas darbiniekus.

Pretīgi ka valstij ir tik nespējīgs prezidents.

+32
-4
Atbildēt

2

    silvija_vitina > Bīters 01.04.2014. 18.00

    Iedomājies, kas notiktu, ja viņš pats vēl mēģinātu pamatot, kāpēc viņš kādam ilgtermiņā ir vajadzīgs. Kancelejai nepietiktu resursu bērziņa domas lidojuma interpretācijai. galu beigās, Līga Krapāne tak ar’ nav nekāds pārcilvēks.

    +21
    -2
    Atbildēt

    0

    Gunārs Nažinskis > Bīters 02.04.2014. 04.59

    Kancelejai šis “prezidents” vēl vairāk vajadzīgs kā pašam Bērziņam. Ja Bērziņš būtu saprātīgs un piekristu atteikties no amata, tad kanceleja zaudētu darbu – kurš to vēlas… Zināmā mērā Zatlera prezidenta kanceleja pat izveidoja partiju (Reformu), lai turpmāk būtu nodarbošanās politikā.

    No Bērziņa neko labu jau no paša sākuma nevaram gaidīt – šo figūru iecēla par spīti bez-Lemberga valdībai Lembis un “zēni” no saskaņas tieši tā iemesla dēļ, lai pretdarbotos sakarīgai valsts attīstībai – plāni diemžēl īstenojas.

    Nožēlojami ir tas, ka Bērziņš būs prezidents Latvijas prezidentūras laikā Eiropas Savienībā – kā lai šo situāciju “mīkstina”, jo Bērziņam pret prezidentūru jau sākotnējā attieksme ir negatīva. Tas diezgan noteikti novedīs pie situācijas, ka no Prezidentūras Eiropas Savienībā vairāk zaudēsim nekā gūsim.

    Redzu uz šo brīdi tikai vienu “naivu”, praktiski neiespējamu un iracionālu risinājumu – Bērziņš saprot savas pozīcijas kaitīgumu Latvijas valstij un pārtrauc savu prezidentūru, savukārt Saeima vienojas par “kompromisa” figūru – prezidentu no prezidenta kancelejas – piemēram G.Daudzi – kaut lembists – vismaz saprātīgs un ir iespēja saglabāt prezidenta kancelejas “stabilitāti”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam