Laiks rīcībai

93

Komentāri (93)

Zane Brensone (Botte 01.04.2014. 09.57

Tā ir ļoti laba doma par to mediju krievu valodā – varbūt visām Baltijas valstīm vienu kopā.

+2
0
Atbildēt

1

    marchaeva > Zane Brensone (Botte 04.04.2014. 20.19

    Es īsti nesaprotu, kur ir problēma translēt Euronews un pielikt tur latviešu, lietuviešu un igauņu valodas. Būs lētāk un kvalitatīvāk. Krievu valoda Euronews jau ir. Tāpat kā angļu, spāņu, vācu, fraņču, u.c. Ziņas teicamas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Egitazz 31.03.2014. 23.45

Arī talantīgi un izglītoti cilvēki turpinās emigrēt no Krievijas uz Rietumiem.

===

Hm, kāpēc no Latvijas brauc? Putina nav, krīze pārvarēta (visa pasaule lasa grāmatu par to), bet projām brauc.

Ko stāstīt krievu valodā? viņa paša teikto, ka latviešu mērķis ir asimilēt krievus? Jeb Ēlertes teikto, ka katram krievam jāatvainojas latviešiem par okupāciju?

Kopīgas skolas piederību stiprinās? Interesanti, kādā veidā, ja skolā vienā klasē stāstīs, ka klases 40% ir nozieguma vaininieku pēcteči un viņiem jābūt par to morāli atbildīgiem?

0
0
Atbildēt

3

    Zane Brensone (Botte > Egitazz 01.04.2014. 10.00

    No Latvijas brauc tāpēc, ka ES ir brīvs darbaspēka tirgus..Un tas ir vairāk labi nekā slikti! ES valstis konkurē savā starpā par darbaspēku. Latvijai, protams, ir visas iespējas šos cilvēkus dabūt atpakaļ, vajag tikai strādāt…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Amis > Egitazz 01.04.2014. 11.02

    kolpants Jeb Ēlertes teikto, ka katram krievam jāatvainojas latviešiem par okupāciju?

    ===============

    Вы знаете, мне кажется, мы все, простите пожалуйста, – я и про себя говорю, в том числе – мы все выживши – мы дети «вохры», простите. Потому что, кто выжил в стране? Все-таки выжили те, кто смог выжить. Мы все-таки, так или иначе, в каком-то колене потомки «палачей» – так уж вышло. И кто-то может в себе это преодолеть – кто-то не может или не хочет. Но отрицательная селекция…

    /Ольга Романова /

    Uz piedošanu var cerēt tikai tas, kurš to lūdz un nožēlo, bet ne lepojoties ar savu senču noziegumiem. Ja īpatnis nemeklē savas saknes un neintegrējas civilizētā sabiedrībā, piedevām Eiropā, kur tas neradītu sarežģījumus, bet fanātiski turās pie sava, Pētera I varmācīgi uzspiestā cilvēka cieņas aizvainojošā statusa un kolektīvās vainas, nevienam citam pārmest nevar.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > Egitazz 03.04.2014. 09.39

    kolpant, zini kāpēc par okupāciju nākas tik daudz runāt? Pirmām kārtām tāpēc, ka blakus ir naidīgi noskaņota valsts ar impēriskām ambīcijām, kura jau gadiem nodarbojas ar informācijas karu pret Latviju. Daudzi krievu jaunieši ir nozombēti ar padomju laiku muļķībām par to, ka PSRS te atveduši bez maz civilizāciju, par to, ka atbrīvojuši Latviju, ka represijas ir attaisnojamas (lai saprastu apgalvojuma absurdumu atliek paskatīties izsūtīto sadalījumu vecuma grupās), par to, ka Latvija nav bijusi okupēta (tātad noliedz Latvijas valstiskuma atjaunošanu) utt.

    Tas ka tāds Staļins nāca pie varas, par to ir atbildīga pamatā krievu nācija (kā PSRS pamata nācija), tāpat kā par Hitleru pamatā ir atbildīga vācu nācija. Lai būtu cerības, ka pārskatāmā nākotnē nekas tāds neatkārtojas – lielām tautas masām ir jābūt vismaz apziņai ka konkrētie notikumi bija slikti – vāciešiem nav problēmu, viņiem plašās tautas masās Hitlers netiek glorificēts, bet kā ar Staļinu veicās krievvalodīgajiem?

    Te, protams, liels “nopelns” kremļa “maigās varas” politikai

    0
    0
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 31.03.2014. 20.04

Vajag aizsardzības budžetu 48% no IKP kā Šveicei, katram latvietim piemājas dārziņā tanku, iznīcinātāju, bumbvedēju, raķešu komplektu un zemūdeni, kā arī visu to atjaunot ik pēc 5 gadiem ar jaunākajām modifikācijām.

0
0
Atbildēt

2

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 31.03.2014. 20.14

    Ņemsim, dalību, kungi un dāmas, veidosim arī savu peļņu no topošā aizsardzības budžeta. Katrs kaut ko iepārdosim armijniekiem, var kā štatos taisīt arī pētījumus par 1.000.000.00€ – Putina psiholoģija, vai urlu iebrucēju psiholoģija. Var tak pelnīt pasakainu naudu uz aizsardzību.

    Iepirkt no Vācijas leopardus, zenītraķešu komplektus u.t.t. Vācijas militārā super rūpniecība, tagad taču nesavtīgi atbalstīs ES bruņošanos.

    Var no štatiem pirkt ļotenes, kurās pievienotā vērtība, katram plastmasas štruntam ir astronomiska, u.t.t.

    Var tak armijniekiem vispār iepārdot kaut kur par velti norakstītus, darboties nespējīgus draņķus.

    Kungi, neīdēsim, ņemsim dalību, lai šampis plūst un, lai maukas rāda ko māk!

    0
    0
    Atbildēt

    0

    marchaeva > dzerkaleliva 31.03.2014. 22.59

    Varbūt fakts mazāk zināms, bet Šveicē ir dabā redzami vecie doti, kuri savulaik izbūvēti pret hitlerisko Vāciju. Starp citu tieši šādi doti un Šveices gatavība karot to nosargāja pret toreizējo Putleru, kad Sudetiju un Dancingu, tagad Gdaņsku, nu ļoti jau līdzīgiem argumentiem pievienoja pie Lebensraum, jeb vācu dzīves telpas. Arī somiem doti lieti noderēja DR robežu aizstāvot pret atbrīvotājiem.

    Protams, ka aizsardzības budžetu vajag palielināt līdz kaut kam nopietnam un virsnieki jāskolo Vācijā un ASV, bet to jau var kaut vai no igauņiem pamācīties.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ingazilunska 31.03.2014. 19.02

“Vai nu pašiem vai kopā ar Igaunijas un Lietuvas valdībām būtu jāizveido medijs, kas krievu valodā gan mūsu valsts teritorijā, gan pāri tās robežām sniegtu objektīvu informāciju par notikumiem gan mūsu valstī, gan ārzemēs.”

– Nekas nesanāks, jo profesionālie krievu žurnālisti kā viens ir Krievijas patrioti, bet pret Krieviju tikai kādi neprofesionāli un amorāli subjekti.

0
-1
Atbildēt

1

    marchaeva > ingazilunska 01.04.2014. 23.15

    Man ļoti patīk profesionālie žurnālisti no tvrain.ru un lenta.ru !

    Ļoti laba informācija, laba valoda un sniegums. Neziniet kāpēc kremlis viņus izspež no saziņas līdzekļu telpas, bet skatītāji pat saziedo naudu, lai tveain.ru var raidīt!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

janis17 31.03.2014. 18.08

Jau sākot ar šo dienu, mums ir jāstiprina savas militārās aizsardzības spējas un aizvien ciešāk jāsadarbojas ar saviem NATO partneriem.
————————–
Krievi teiktu – grom ņe grjaņet, mužik ņe perekresķitsa!
Vajadzēja neaizmirst, ka krievija ir krievija, nevis apkarot tos, kas redz tālāk par “vienotājiem, konsolidētājiem un integrētājiem”!
Kā jums ar paškritisku kļūdu analīzi?
Apkarojāt tos, kas brīdināja par krievu agresiju, kamēr tie gandrīz jau atnākuši…

+2
-1
Atbildēt

0

marchaeva 31.03.2014. 15.20

Es īsti nepiekrītu jautājumā par mazākumtautību skolām.

Es neredzu problēmu, ja pilsētās ir arī mazākumtautību skolas, kurās nodrošina tādas latviešu u.c. ES valodu prasmes, lai absolventi varētu studēt. Pirmajā republikā bija, un tas nemaz nav slikti, ja šādas valodu ģimnāzijas pastāv. Lai tik māca tur arī vācu valodu.

Bet īsta problēma (IZM neizdarība) kā reize ir tanīs apt. desmit pagastos, kur vispār vel nav skolu ar latviešu mācību valodu…

Par bērnudārziem gan es nezinu ko tur vēl gaidīt. Labus lingvistus klāt, un bērns jau pēc četriem mēnešiem runās latviski bez akcenta. Tā dara visur citur pasaulē, kur daudz ārzemnieku. Lai tad vecāki pēc tam domā, kur bērnam iet skolā – vai parastā, vai valodu.

+2
-2
Atbildēt

5

    ingazilunska > marchaeva 31.03.2014. 17.57

    Kur tad mums šādi lingvisti? Pagājis 23 gadi kopš neatkarības, un tādu nav, jo mēs esam nevis Latvijas valsts, bet Latvijas čuhņa:-(

    0
    0
    Atbildēt

    0

    marchaeva > marchaeva 31.03.2014. 22.52

    Nu, nezinu ar kādu čuhņu Jūs runāat vai tādā dzīvojat, bet informācijai – Latvijā nekad nav bijis tik daudz eksporta un tirgus konkurences kā tagad, līdz ar to nodarbinātība un IKP ir rekordaugsti. Jā, zinu Jums un citiem kremliniem nepatiks, bet tas sasniegts pateicoties tautai, mūsu vadītājiem un ES.

    Tagad tikai korupciju uzvarēt un tiesiskumu nostiprināt, gan jau arī to izdarīsim.

    Bet par tiem lingvistiem – bērni līdz sešu gadu vecumam faktiski bez īpašas apmācības apgūst valodas. Turklāt bez akcenta. Strādājor ar filologiem šis process ir pat tikai pāris mēnešus ilgs. Protams, ka šādu filologu metodiskā sagatavošana ir labi zināma gan Latvijā, gan mums draudzīgajās ES un NATO valstīs. Tur pat nav nekādu noslēpumu – jāiet tik uz bērnudārzu! :9

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > marchaeva 31.03.2014. 23.51

    bērni latviešu valodu apgūst un pēc tam kautrējas savu vecāku krievu, jo tie runā krieviski ar viņiem. Bet bērnam negribās, lai viņu skolā pēc tam sauc par krieveļi, urlu vai okupanta atvasi

    Varat stāstīt viens otram, ka tie ir kremlinu propagandas meli, bet faktus tas nemaina. Un tas nozīmē, ka tam latviešu bērnam tādu attieksmi iepotēja viņa vecāki un pie kājas viņiem, ka tas “krievelis” iet latviešu skolā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    marchaeva > marchaeva 01.04.2014. 23.12

    Es nezinu kāpēc Jūs tikai latvieši-krievi, krievi-latvieši. Mums Latvijā atbrīvotāju nekad nav trūcis, un līdz ar viņiem arī starpnacionālo attiecību pieredzes. Piemēram, poļi. Liela nācija, liela ietekme Latvijas vēsturē, reizēm pretrunīga. Vācieši. Tas pats. Nu kāds tur naids vai nepilnvērtība pret poļiem un vāciešiem. Labie draugi.

    Manuprāt svarīgākais ir lai bērni pēc saviem skolas gadiem spēj bez liela akcenta mācīties universitātēs, tad strādāt labus darbus, saprotot, kas ir mūsdienu Latvijas sabiedrība un daudzvalodu Eiropa, kas Vācijas ekonomika, kas klimata pārmaiņu ietekme.

    Mani vecvecāki prata četras-piecas valodas, un tas skaitījas pilnīgi normāli. Nu un šādā gaismā nokoncentrēties uz asi krievi-latvieši ir, atvainojos, bet mazliet provinciāli, ja ne tendenciozi, IMHO.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > marchaeva 03.04.2014. 09.27

    kolpant, par apvainojumiem skolās un citur – tādi, protams, ir un par dažādām lietām. Kas attiecās uz kašķiem par latvieši-krievi tēmu, atļaušos apšaubīt, ka pret krievvalodīgajiem vērstās nejaucības būtu vairāk, kā pret latviešiem. Zinu gana daudz nepatīkamu piemēru krievvalodīgo izpildījumā.

    Ko tad mēs tagad – norobežosimies? Nostiprināsimies kā divkopienu valsts? Tāds ir kolpant, tavs piedāvājums?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dina 31.03.2014. 10.55

„Ko 10 gadi NATO devuši” …. Drošību ! … : ))))))))

Kā piemēroam šote:

Krievija 50 km no Latvijas robežas veido bāzi ar modernākajiem kaujas helikopteriem pasaulē

http://www.diena.lv/latvija/zinas/krievija-50-km-no-latvijas-robezas-veido-bazi-ar-modernakajiem-kaujas-helikopteriem-pasaule-14050222?cp=1?cp=1#comments

Nu re! Kāda prieka vēsts mūsu Aizsardzības un arī Ārlietu ministram, ko! Viņi tak tā gribēja, tā gribēja, lai NATO izvieto pēc iespējas vairāk savu lidmašīnu un trupiku Baltijā! Nu sapnis ir piepieldījies! Nato savas ļotenītes atveda, tagad krievi, atbildot uz to, uzbūvēs lidlauku 50 km no mūsu robežas, izvietos helikopterus, kuri līdz Rīgai pusstundā atskrien un tagad mūsu „drošība būs daudzkārt pieaugusi”, vai ne? Tā viņi stāsta … : )))

+3
-4
Atbildēt

4

    Zoņtiks > Dina 31.03.2014. 11.00

    smirdi vien, ne viens tevi kurmi/krot par pilnu neņem

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Amis > Dina 31.03.2014. 11.09

    Kurmītis Krievija 50 km no Latvijas robežas veido bāzi ar modernākajiem kaujas helikopteriem pasaulē

    ===================

    Bet varēja taču to veidot kaut kur Kurzemē. Mana līdzjūtība zaudējošo sugai.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ingazilunska > Dina 31.03.2014. 12.11

    pētniek, neņirgājieties par latviešiem.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Dina 31.03.2014. 13.38

    Mūsu miermīlība beigu beigās iekaros visu! Statistika kustīgās bildītes.

    Nāk prātā Dadzis, kuram uz pēdējā vāka vienmēr bija tēvocis Sems kādā neērtā situācijā. Nu, viena vienīga propaganda bija, bet še tev – cipari :)

    http://www.youtube.com/watch?v=LLCF7vPanrY

    0
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 31.03.2014. 10.41

Labs raksts. Ideālu valsti veidojot nedrīkst aizmirst par īstermiņa risinājumiem kaut vai elementārās informācijas izplatīšanas ziņā. Meli, kas plūst no Kremļa medijiem, nav attaisnojami ka Latvijā arī ir korupcija, Lembergs un dažāda līmeņa oportūnisti.

Drusku žēl dežūrtroļļus – dzīve tikai komentāros notiek.

+5
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > andrisskrastins 31.03.2014. 10.50

    ——-pecisk:”(..) Drusku žēl dežūrtroļļus – dzīve tikai komentāros notiek.”

    ===============================================================================

    “Paldies” 4.maija režīma stutētājiem par absolūto brīvību un neatkarību – iespēju baudīt spais, ar auto traukties 200 km. stundā, kā arī dzīvot virtuālajā pasaulē:

    “Latvijā nemācās, nestrādā un neapgūst amatu apmēram 36 tūkstoši jauniešu”

    http://www.la.lv/rupju-berni/

    +1
    0
    Atbildēt

    0

tuba76 31.03.2014. 10.20

Ciešot no migrēnas un pulksteņu pārstellēšanas sekām, spēju paust tikai vienu – šī portāla komentāru slejas ir pārāk briesmīgas un degradējošas, lai tām veltītu savu laiku.

+6
-2
Atbildēt

2

Dina 31.03.2014. 10.13

Izlasīju knariņa raksteli … Nja. Un šistāds te tirliņš pārstāv manu valsti Eiropā? Izrādās, ka:

– „Putinam ir vajadzīgs ienaidnieks un viņš to ir atradis”. Vispār jau tieši otrādi. Ienaidnieks ir vajadzīgs Rietumiem. Tie ir Rietumi, kuri draud, ievieš sankcijas, palielina savu militāro kātbūtni Kreivijas pierobežā, izslēdz Krieviju no G8, aptur militārās sadarbības programmas, pieņem visādas rezolūcijas un visādi citādi izpaužas. Krievi nevienā pašā brīdī nav nosaukuši Rietumus par savu ienaidnieku. Un visiem Rietumu soļiem ir tikai atbildējuši. Knariņa situācijas traktējums liecina kā minimums par šizofrēniju smagā formā …

– aizsardzības budžets mums esot jāpalielina nevis aizsardzības nodrošināšanai, bet gan, lai „mūsu partneri turpina mūs uztvert nopietni” ?? … : )))

– „mums ir jāgatavojas ilgstošam periodam, kurā Kremļa saimnieks uzturēs un centīsies kāpināt savu un savas tautas naidu un agresiju pret Rietumiem” … Varu nomierināt knariņu. „Ilgstošais” periods ilgs vien dažu mēnešus un beigsies ar Ukrainas kā valsts sabrukumu. Par cik viņu ekonomiskais kolapss ir jau sācies, nedomāju, ka ukraiņi spēs gadiem ilgi izdzīvot bez algām, siltuma un elektrības … tā ka viss atrisināsies līdz rudenim. Krievija savāks Austrumu reģionus, Rietumos ES izveidos kopā ar amerikāņiem kaut kādu protektorātu un sāksies intensīva tur esošo bagātibu izlaupīšana. Apvērsumā investētie 5 miljardi ir jāatsist atpakaļ … Un līdzko sāksies izlaupīšana, tā beigsies „naids un aresija” vismaz medijos. Tam nebūs laika. Rietumi atcerēsies pekšņi, ka viņiem izdevīgāk ir ar Krieviju tirgoties nevis naidoties … : )

– „jāizveido medijs, kas krievu valodā”… : )))))) … lūk arī jums rezultāts Latvijas valsts „valodu politikai”. Pēc 20 gadiem tiek atzīts pilnīgs šīs politikas, kā arī visu to brēkātāju par „valodas referendumu”, krahs. Tagad tik jāpagaida, kad līdz visādiem pašmāju knariņiem nonāks apjausma, ka varbūt arī ar to nepilsoņu statusu pie mums kaut kas īsti kārtībā nav … cerams, ka tam nebūs vajadzīgi vēl 20 nākamie gadi … :)))

+1
-8
Atbildēt

0

Dina 31.03.2014. 09.46

Vakar skatījos humora un satīras raidījumu „Nekā Personīga”. Pārraide bija izdevusies – bija patiešām smieklīgi. Jo īpaši man jautrs likās tas raidījums par „krievu briesmām” un Latgales autonomijas projektu ar reportāžu no Rēzeknes. Homora sāls bija faktā, ka tieši pirms tā tika rādīts cits sižets – Par Krimas tatāru Kurultaju. Kur NP korespondents nu pilnīgi kā tāds jaunizcepts Gevara juta līdz „Krimas tautas cīņai” par neatkarību. Un pat mūsu vētsniece tur esot aizskrējuse !?? Kazi arī kādu filmiņu varbūt līdzi bija paķērusi, lai parādītu? Ar „latviešu tautas cīņas” epizodēm? Varbūt pat leģiona cīņu sižetiņu kādu? … : )

Ja nopietni. Mani vienkārši satriec šī no Rietumiem acīmredzmi pārņemtā mūsu politiķu un mediju divkosība un liekulība. Kas JAU ir kļuvusi par pašsaprotamu lietu. Fakts, ka tautas izmiršana un valsts ekonomikas kolapss tiek dēvēti lepni !!??? par „veiksmes stāstu” ir tam laba ilustrācija.

Bet Krimas sakarā. Nu, ja jūs tiešām uzskatāt, ka separātisma atbalstīšana ir pretvalstiska nodarbe un tie, kas aicina uz Latgales autonomiju apdraud Latvijas drošību, tad ko jūs PAŠI lienat Krievijā tieši ar tādām pašām iniciatīvām? Jeb jūs tiešām uzskatāt, ka paši varat kakāt kaimiņa dārzā nesodīti, vienlaikus brēcot, ka tieši viņš – kaimiņš nodarbojas ar to pašu pie jums?

Izklausās pēc šizofrēnijas. Un, ņemot vērā, ka šī nav pirmā tāda reize un ilgst jau gadiem (Maidans ir tieši tāda pati iniciatīva), pieļauju domu, ka diagnoze varētu būt arī nopietnāka. Latvijas politiskā elite un mediji uzvedas kā ar trakumsērgu inficējusies lapsa. Bet jūs taču zināt, ko ar trakām rudastēm ļaudis mēdz darīt ? … :)))

+2
-9
Atbildēt

8

    Signija Aizpuriete > Dina 31.03.2014. 09.54

    ——-

    Satriecoši cipari,izprotama reakcija pēc Zolitūdes traģēdijas (mazspējas savu iedzīvotāju aizsardzībā pat mieralaikā):

    “(..)ir samazinājusies uzticēšanās politiskajām partijām – tām neuzticas 90% Latvijas pilsoņu (par 3 procentpunktiem, no 87% uz 90%).

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/petijums-latviesi-sak-vairak-uzticeties-medijiem-90-netic-partijam.d?id=44209331#ixzz2xWMCTq4b

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Dina 31.03.2014. 09.56

    Kuri tur atzina Krimas pievienošanu Krievijai? Tātad,ja atceramies,ka kurmīši ir melni,secinājums uzprasās pats no sevis -kurmītis ir no Sudānas.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > Dina 31.03.2014. 10.28

    Krot, vai kā nu tu sevi godā – beidz melot un nodarboties ar demagoģiju. Tā ir tipiska tādu troļļu kā tu rīcība – censties izsmērēt visu vienādu. Domā cilvēki tiešām ņem par pilnu tavus izdomājumus un no pirksta zīstos spriedelējumus (labi, piedod, varbūt tas nav pirksts – tas vienkārši tāds teiciens)?

    taviem meliem nav nekāda pamatojuma (un t, tu pat neesi papūlējies tādu izdomāt. par Maidanu – kur ir kāds daudz maz ticams apliecinājums taviem vārdiem ka tā ir “kaimiņu” iniciēta (ar to, acīmredzot, domā “rietumus”? varbūt Latviju?)

    Kurā vietā “mēs” lienam Krievijā? Lūdzu, piemērus ar pamatojumu no daudz maz neitrāliem avotiem!

    P.S. bet tu laikam esi “cīnītājs” kas balstās uz personīgās iniciatīvas – var redzēt, ka tev resursi nav tādi kā ločmeļiem un ežām, vienam droši vien grūti izdomāt “pamatojumus”, vai ne? :)

    P.P.S. Cik zīmīgi, ka lietoji vārdu “jūs”, lai iemelotu, ka tiekot līsts Krievijā – pats skaisti “izspīdināji” kas tu esi ;)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Dina 31.03.2014. 11.03

    Kurmīti. Humora raidījumus vairs neskatos, bet patika, ka tādu nosaukumu piemēroji :)

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Dina > Dina 31.03.2014. 11.43

    >> uldis_rats

    Jefiņ, tu zini, kas ir „Nekā personīga” ? Tas tāds „analītisks” humora un satīras TV raidījums. Es starp citu savā komentā pašā pašā sākumā norādīju savas informācijas avotu. Skat. vārdu Nr. 7 un vārdu Nr.8. ja tu to sauc par izdomājumiem un no pirksta izzīstiem spriedelējumiem, es tev piekrītu pilnīgi noteikti. Tikai tie nav mani. Tie ir šīs TV pārraides izdomājumi.

    Kas attiecas uz it kā maniem meliem. Tev mans teks sir priekšā. Iebaksti, kas konkrēti ir meli. A, ja to nevari, tad aizver savu mutīti. Jo ar demoagoģiju un primitīvu acīmredzāmā noliegšanu nodarbojies tieši tu.

    Kas attiecas uz Maidana iniciēšanu – pameklē Gogglē tādu tanti, vārdā Nuland … jā, jā tieši to pašu, kura Ms. „F..u..c..k the EU”. Un kura pilnīgi atklāti ir atzinusi, ka ASV ir apvērsuma rīkošanai Ukrainā iztērējusi 5 miljardus dolāru … Ceru, ka tik daudz tu esi spējīgs patstāvīgi izdarīt ko?

    „Krievijā” mēs lienam ar savām aktivitātēm Krimas tatāru sakarā. Kuras vakar tika skaisti atainotas tajā pašā NP raidījumā. Kādā tādā sakarā ko tur darīja Latvijas vēstniece UKRAINĀ (izcēlums mans)? Kurš viņu uz to pilvaroja? Tev atgādināt, ko Kurultajs pielēma ? Pieprasīt Krimas tatāru AUTNOMIJAS veidošanu Krimas sastāvā … tas pilnīgi noteikti ir separātims ! Un tas pilnīgi noteikti nepatīk Krievijai, lai arī viņa ir federatīva republika.

    Bet vissmieklīgākais ir tas, ka pret to pilnīgi un absolūti kategoriski šobrīd iebilst arī Ukraina! Līdz at tam, ka apcietina saparātistu līderus, izvirza tiem apsūdzības un tur tos cietumā, līdz pat tam, ka sūta milicijas vienības pret demonstrantiem … kā tas šobrīd notiek Harkovā un Doņeckā. Un analoģiski – neesmu dzirdējis, ka Ukrainas varas iestādes atbalstīti Krimas tatāru saparātisma vēlmes. Tad ko tur darīja Latvijas vēstniece, pārkāpjot gan Krievijas, gan Ukrainas likumus ? Kā intereses viņa tur aizstāvēja un kā vārdā runāja? Un, ja viņa tik dikti atbalsta separātismu, kāpēc viņa to nedara SAVAS jurisdikcijas teritorijā – Ukrainā? Vēl jo vairāk, ka šeit, atsķirībā no Krimas, varas iestēdes tiešām reāli represē separātistus? Kāpēc viņa ir Krimā nevis Doņeckā un Harkovā, a? Pastāsti man, prātvēder! … : )))

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    x29a > Dina 31.03.2014. 11.59

    kurmīt, ar lobatomiju nelielās!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > Dina 31.03.2014. 15.05

    Kurmekli, smerdelīti, „krievu briesmas” tiešām bija raidījumā, pie tam lietots pārnestā nozīmē? :) Un neizliecies, tu lieliski saprati, ka ne jau par atsauci (vai tās neesamību) uz raidījumu rakstīju.

    Vēl, tu to, acīmredzot, nezini – bet Krimas “referendumu” neviena civilizēta valsts nav atzinusi (t.sk. Latvija), tā joprojām ir Ukraina (kuru prettiesiski ir anektējusi viena agresīva kaimiņvalsts), tāpēc pilnīgi loģiski, ka tas attiecas uz Latvijas vēstnieci Ukrainā. Protams, arī austrumu reģioni attiecas, cerēsim, ka tur dzīvojošajiem krievvalodīgajiem pietiks saprāta neļauties kremļa musinātajiem nemieriem.

    Un vēl, citāts no tavām domu “pērlēm”:

    “Un pat mūsu vētsniece tur esot aizskrējuse !?? Kazi arī kādu filmiņu varbūt līdzi bija paķērusi, lai parādītu? Ar „latviešu tautas cīņas” epizodēm? Varbūt pat leģiona cīņu sižetiņu kādu? … : ) ”

    Kādus faktus tu šeit piemini? Es redzu tikai vienu “faktu” – ka mūsu vēstniece esot tur “aizskrējuse”, bet kas aiz tā tālāk seko – pilnīga demagoģija tavā stilā. Kur FAKTI, ka Latvijas vēstniece tur būtu uz kaut ko musinājusi, rādījusi provokatīvas “filmiņas”?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Dina 01.04.2014. 00.01

    uldis_rats

    “civilizēta valsts” atzīst tikai to, ko atzīst ASV”:) ASV saka “jāievero starptautiskās tiesības vienmēr” -civilizēta valsts māj ar galvu “jā, jā”. Nākamreiz ASV saka “mums ir svarīgas mūsu valsts nacionālās intereses un mums vienalga, ko tur saka ANO vai starptautiskās tiesības” – un tā pati civilizēta valsts atkal apstiprinoši māj ar galvu “jā, jā”:))

    0
    0
    Atbildēt

    0

Nika 31.03.2014. 09.29

Steidzami jāpiegādā ieroči Ukrainai, lai viņi var močīt krievus, kad tie gāzīsies pāri robežai.

+3
-1
Atbildēt

3

    jmaklakovs > Nika 31.03.2014. 09.32

    Vispirms lai sāk močīt un tad uzreiz piegadāt. Savādāk var sanākt NATO ieroču dāvana Krievijai, ja aizstāvēsies tāpat ka Krimā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Nika 31.03.2014. 09.50

    ——-

    Steidzami uz Ukrainu jānosūta “feldmaršals” Kariņš, bet Latvijā jāsāk formēt 1.speciālo 4.maija plintnieču bataljonu,lai kalnietes,vaideres un čigānes parāda ukraiņiem savas kaujas prasmes! Ieročus var uzticēt tikai īstenajiem NATO un Rietum-demkrātijas nesējiem,jo ukraiņi jau kopš hetmana Mazepas laikiem pārāk labi “uzmešanas” mākslu apguvuši.

    Krimas atdošana bez cīņas nav pārsteidzoša,ja zinam par Ukrainas eksporta struktūru:

    “В прошлом году Украина поставила Кении 77 украинских танка Т- 72.”

    http://stringer-news.com/publication.mhtml?Part=37&PubID=10070

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Nika 01.04.2014. 00.08

    bet tie negāzās un negāzās, ukraiņi pat jau sākuši nervozēt, nekas nesanāk, lai izprovocētu

    0
    0
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 31.03.2014. 09.19

Bet, cien. Kariņa kungs, pats pirmais, kas jādara Latvijas drošībai ir TIESISKAS VALSTS izveide.

Kad ministrs Vilks pagājušo nedēļ nošļupstēja, ka droši vien būs jāceļ nodokļi jutu ka man sāk iet ciet! Ostās izsaimnieko desmitiem miljonu, un nekas. Bandītus neaiztiksim. Aiztiksim godīgos. Viņi pacietīs visu.

Šībrīža saeima pārvērtusies par vienveidīgu pelēku masu. Vai tiešām bez sava Maidāna mums pie godīgiem politiķiem netikt?

+10
-2
Atbildēt

6

    Nika > jmaklakovs 31.03.2014. 09.27

    Lembergs joprojām populārs. Par kādu tiesiskumu tad var būt runa?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > jmaklakovs 31.03.2014. 09.31

    Fikseris. Lembergs ir bagātākais, bet tas nenozīmē, ka viņa apkarotāji būtu daudz godīgāki. Tad jau Latvija būtu paradīze, ja vienīgais laupītājs valstī būtu Lembergs, tad jau viņš sen būtu aiz restēm:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > jmaklakovs 31.03.2014. 09.32

    Katram Lembergam – savu partiju!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > jmaklakovs 31.03.2014. 09.39

    “Katram Lembergam – savu partiju!”

    Tāds jau arī ir LV politikas pamatprincips.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Nika > jmaklakovs 31.03.2014. 09.46

    Lembergs noteikti nav vienīgais, bet tavs arguments nozīmē, ka Latvija turpinās būt post-padomju kleptokrātija. Tādām valstīm nākotne labākajā gadījumā ir apšaubāma. Sliktākajā- tādas nav.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > jmaklakovs 31.03.2014. 09.53

    Fikseris. Jā, es tā domāju, bet tas nenozīmē, ka to atbalstu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 31.03.2014. 09.09

Piekrītu par mēdija izveidi, bet ar piebildi, ka tas būs bezmaksas laikraksts, kuru izplatīt pa visām Latvijas pastkastēm.

TV būs naudas izsviešana, jo neviens to neieslēgs.

+6
-2
Atbildēt

0

dro 31.03.2014. 09.04

Protams, svarīgi ir stiprināt valsts aizsardzības spējas, informatīvo vidi, bet galvenais nolikt pie vietas 5. kolonu, jo ko līdz pieejama informācija – tā visu laiku ir bijusi pieejama krievu valodā, ja nav vēlēšanās ar to iepazīties? Kam uztvere aprobežojas ar popsu, tiem nebūs vēlēšanās apmeklēt operu, pat ja spožākās operas zvaigznes varēs klausīties bez maksas.

+15
-4
Atbildēt

0

Marita 31.03.2014. 08.43

Paldies – vārds īstā vietā!

+15
-2
Atbildēt

0

Nika 31.03.2014. 08.37

Kā tagad derētu kārtīgs prezidents, īsts līderis. 7 gadus mums tāda nav bijis. Laikam jāsaka paldies Ilvesam un Grībauskaitei, nekas cits neatliek.

+22
-1
Atbildēt

0

Andris Jautriņš 31.03.2014. 08.09

Kariņa kkungs, ko jūs varat mums pastāstīt par TAFTA – ASV un ES topošo brīvās tirdzniecības līgumu? Kad mums būs jāsāk ēst Monsanto GMO, hormonizētā un ķimizētā gaļa. Man šķiet, ka vēlētāji jūs uz Europas algu demokrātiski deleģējuši tieši šādu jautājumu uzraudzīšanai. Arī par LG tarifiem un plāniem SDG izmantošanai jūs tur LG Vācijas akcionāram varētu pajautāt.
Jūs varbūt nezināt, bet Latvijā jau ir TV ziņu raidījumi. krievu valodā, arī valsts televīzijā. Diemžēl jāsecina, ka valsts kanāli konkurences cīņā zaudē. Pieļauju, ka tiek ignorēta iespēja sniegt objektīvu informāciju, ko skatītājs agrāk vai vēlāk pamana.
Par ASV iznīcinātājiem Baltijā neesmu dzirdējis, bet laikam jau taisnībbu rakstāt Dānijas armija tāpat kā mūsējā ar entuziasmu pilda pasaules pareizākās demokrātijas rīkojumus

+7
-15
Atbildēt

23

    Nika > Andris Jautriņš 31.03.2014. 08.13

    http://echo.msk.ru/sounds/1289072.html

    Tas par “monsanto” :-)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Andris Jautriņš 31.03.2014. 09.24

    Kā tad,ja pasaulē eksistē labi masu psiholoģiskās apstrādes paņēmieni,tad jau tās visas ir pilnīgas blēņas un neviens neko neindē,nepiesārņo,netaisa sūdus peļņas dēļ,nekaisās ar raundapu, un ĢMO ir pilnīgas pasakas un visi fikseri var ēst krējumeļus,siereļus un tomāteļus ar dziļjūras zivju gēnu piešprici bez jebkādām bažām :D

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Amis > Andris Jautriņš 31.03.2014. 09.42

    Andris Doveiks Kad mums būs jāsāk ēst Monsanto GMO, hormonizētā un ķimizētā gaļa.

    =========================

    Nav obligāti jāēd. Krievijai ļoti nepieciešami lasīt un rakstīt protoši nenodzērušies repatrianti un imigranti.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Nika > Andris Jautriņš 31.03.2014. 09.42

    Tas absolūti nav mans viedoklis. Bet tas, ko sludina visādi Doveiki, vairāk līdzinās krievu šizofrēniskajai attieksmei pret rietumiem, lai sargātu savu autoritāro varu.

    Kā teica Gēbelss: spēcīgākie meli un propaganda sastāv no 1/4 patiesības.

    Doveika nostāja vairāk līdzinās Ziemeļkorejas nacionālajai mentalitātei, nevis uztraukumam par ĢMO.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 31.03.2014. 10.25

    Fikseri, noklausījos visu. Ja kāds klausās, iesaku noteikti izturēt līdz galam. Interesanti. Nē, profesionāli!

    Kopsavilkums – mana (Latiņinas) Krievija ir agresors visos veidos un vienmēr, GMO ir pasaka, ebreji ir jēriņi, brīva un obligāta $ aprite ir izšķirošs demokrātijas rādītājs valstī. Ā, demokrātija ir vāja principā un Janukoviča laikā bijusī oligarhiskā sistēma tomēr nav Krievijas izdomājums un tā turpinās arī tagad, bet ir pat labi, ka oligarhi tagad valsts amatos.

    Tika pieminēta Palestīna, sliktie musulmaņi, kas vēl pirms WW2 slaktējuši labos ebrejus. Cik atceros, tā laikam tolaik bija britu teritorija. Nav nekādas sazvērestības? Tad kādēļ ebrejam Kerijam jāaizrāda ebrejam Netanjahu, ka Izraēlas pozīcija sarunās ar palestīniešiem padara sarunas neiespējamas?

    http://www.haaretz.com/opinion/1.580045

    In his remarks, Kerry was delicately hinting that Netanyahu’s ultimatum is not part of ensuring Israel’s interests, but rather an obstacle intended to block the chance for a peace agreement. Kerry knows – as do Netanyahu and the Palestinians – that the condition for reaching a deal is through agreements on the real core issues of the conflict: the refugees, the status of Jerusalem, borders and security arrangements. Any attempt to avoid dealing with these issues, or investment of energy in other issues, is as if no negotiations are taking place.

    Kaut kā ienāca prātā – kur tā sliktā Krievija tāda uzradās starp draudzīgajām un miermīlīgajām pasaules lielvarām.

    Neatbildu par avotu, katrs pats var pārbaudīt

    http://www.ihr.org/jhr/v14/v14n1p-4_Weber.html

    many ask: How did the Bolsheviks, a small movement guided by the teachings of German-Jewish social philosopher Karl Marx, succeed in taking control of Russia and imposing a cruel and despotic regime on its people?

    In recent years, Jews around the world have been voicing anxious concern over the specter of anti-Semitism in the lands of the former Soviet Union. In this new and uncertain era, we are told, suppressed feelings of hatred and rage against Jews are once again being expressed. According to one public opinion survey conducted in 1991, for example, most Russians wanted all Jews to leave the country.4 But precisely why is anti-Jewish sentiment so widespread among the peoples of the former Soviet Union? Why do so many Russians, Ukrainians, Lithuanians and others blame “the Jews” for so much misfortune?

    Zemāk mazliet no Čerčila:

    There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution by these international and for the most part atheistical Jews. It is certainly a very great one; it probably outweighs all others. With the notable exception of Lenin, the majority of the leading figures are Jews. Moreover, the principal inspiration and driving power comes from the Jewish leaders. Thus Tchitcherin, a pure Russian, is eclipsed by his nominal subordinate, Litvinoff, and the influence of Russians like Bukharin or Lunacharski cannot be compared with the power of Trotsky, or of Zinovieff, the Dictator of the Red Citadel (Petrograd), or of Krassin or Radek — all Jews. In the Soviet institutions the predominance of Jews is even more astonishing. And the prominent, if not indeed the principal, part in the system of terrorism applied by the Extraordinary Commissions for Combatting Counter-Revolution [the Cheka] has been taken by Jews, and in some notable cases by Jewesses.

    Ja sazvērestība nav tekstos, tad tā noteikti ir šo tekstu radīšanā.

    Bet Latiņina profesionāle, nav ko teikt. Kā Putins. Ne kā Obama :)

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 31.03.2014. 10.28

    Fikseris: Kā teica Gēbelss: spēcīgākie meli un propaganda sastāv no 1/4 patiesības

    Taisnība.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 31.03.2014. 10.58

    Fikseri, re ku’ vēl jautrs. Un es arī nobruņošos kā Fikseris – visi manis lietotie citāti ir to autoru viedoklis, “Tas absolūti nav mans viedoklis”.

    http://www.youtube.com/watch?v=lBzwkUryQzQ

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > Andris Jautriņš 31.03.2014. 11.06

    Doveik, jūsu prātula par to kāpēc Latvijas krievvalodīgajā kopienā nav populāri LTV krievvalodīgie raidījumi… “Pieļauju, ka tiek ignorēta iespēja sniegt objektīvu informāciju, ko skatītājs agrāk vai vēlāk pamana. ”

    Šis ir dienas joks! Paldies! :)

    (tiem, kas nesaprata/izliekas ka nesaprot – konteksts ar to, ka “neobjektīvās LTV informācijas” vietā izvēlas ko citu – PBK u.tml. – acīmredzot, Doveika-prāt, lielākas objektivitātes dēļ? :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > Andris Jautriņš 31.03.2014. 11.17

    Krievu mēdiji vēsta to, ko krievs vidusmēra parastais vēlas dzirdēt un tāpēc LV krievs vidusmēra parastais tiem arī tic. Lūk tāpēc nav nekādas jēgas tērēt laiku, līdzekļus un enerģiju, izplatot citādu viedokli un skatījumu krievu valodā. Pārtraukt vai ierobežot kādu Krievijas kanālu translāciju gan būtu lietgerīgi.

    Pārējam raksta saturam varētu arī piekrist.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Andris Jautriņš 31.03.2014. 11.20

    zirnekliene Šeloba. Tieši tā.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Andris Jautriņš 31.03.2014. 11.30

    Nu ierobežos,aizliegs,kas būs?Značit patiesība nepatīk,grib noslēpt no krieva parastā taisnību latviešu fašisti!Nekāās,var jau sačukstēties tirgū,no gīrsiem un ločmeļiem visu patiesību dabūt dzirdēt.

    http://www.youtube.com/watch?v=QmB_g_Bgnuk

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Amis > Andris Jautriņš 31.03.2014. 12.24

    Andris Doveiks Kopsavilkums – mana (Latiņinas) Krievija ir agresors visos veidos un vienmēr.

    ==================

    Latiņinas teiktajā ir 3/4 patiesības, lai pēc tam mierīgi varētu pasludināt, ka mājas Volgodonskā, Bujnakskā un Maskavā spridzināja Kaukāzieši, 9/11 militāro operāciju pastrādāja tumsonīgi dvieļgalvas no Afganistānas kalniem, bet Kačinska pilots, piedzēries pats ietriecās bērzā. Ak jā, vēl “bandīts”(Čečenijas kara varonis)Saško Bilij.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 31.03.2014. 12.27

    uldis_rats Doveik, jūsu prātula par to kāpēc Latvijas krievvalodīgajā kopienā nav populāri LTV krievvalodīgie raidījumi…

    Uldi, domāts mazliet plašāk! Sašaurināts, ņemot vērā raksta tēmu.

    Kāpēc Latvijas … kopienā nav populāri … ZIŅU raidījumi…?

    Šo protams var apstrīdēt, jo man nav aktuālu reitingu pie rokas. Es balstos uz personīgo pieredzi un baumām, ka, piemēram, ASV ziņu raidījumiem lielajos kanālos uzticēs jau apmēram tikpat, cik Latvijā Saeimai. Bet mūsu ziņu kanāli ārzemju tēmās ir to kanālu spogulīši :) Man nevajag, lai tie kļūtu par Krievijas spogulīšiem, jo varu pats paskatīties gan austrumu, gan rietumu. Vajag, lai būtu LATVIJAS PATSTĀVĪGAIS SKATS UZ ĀRZEMĒM latviešu, krievu, lietuviešu, igauņu un kaut vai šad un tad arī mūsu labdaru valodās – vismaz angļu, arī vācu, zviedru. Bet Briseles un Vašingtonas viedokļus tulkot uz krievu tiešām nav jēgas…

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 31.03.2014. 12.41

    http://www.youtube.com/watch?v=6sJzBlrQ1Vc

    Kad visi te sastrīdējušies, atnāk ķīnieši un katru atsevišķi nopērk pa lēto…

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    marchaeva > Andris Jautriņš 31.03.2014. 23.05

    Nu viens iemesls ir ka citus netkarīgus saziņas līdzekļus, kā tv rain un lenta.ru kremlini vienkārši bliež nost, lai var labāk izmeloties un pazombēt tantes, kas neprot saslēgt satiņus vai neprot svešvalodas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    marchaeva > Andris Jautriņš 31.03.2014. 23.13

    Par Kavkāzā aktuālo ļoti izglītojoši raksta kavkazcenter.com

    Ļoti pamācoši, ka kremliniem šamie kā dadzis acīs, jo visa sledstvenaja komisija un viņu it spečuki kā nevar tā nevar šo vietni nogāzt jau gadiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 01.04.2014. 09.47

    sniega_roze

    Paskatījos lietutiņu. Atvaino, ne tikai par saturu, bet par formu – “krievu miermīlīgās opozīcijas” kanāls mani nepiesaistīja, jo īpaši ekrānā redzamie … krievi. Bet es noteikti paskatīšos, kad parādīsies patiešām krievu opozicionārias kanāls. Lai gan TV patiešām maz skatos. Internetā jautrāk!

    https://www.youtube.com/channel/UCxR49tTVOCSJSxidBo8zMmg

    Ar kavkazcentr ir cita problēma. Es šo avotu atmetu pirms gadiem desmit. Pret ienaidnieku naidu var atļauties tikai aklais. Ir jābūt piesardzīgam, spējīgam pētīt un aukstasinīgi analizēt. Ja atļaujamies naidu pret Krieviju vai tās varas pārstāvjiem, mēs kļūstam akli un savā aklumā gatavi sadarboties ar jebkuru. kavkacentr nav samariešu klubiņš…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Amis > Andris Jautriņš 01.04.2014. 10.47

    Andris Doveiks Kur saskati naidu? Kavkazcenter vienmēr operatīvi ziņo par krievu pastrādātām zvērībām un neveiksmēm. Tiesa, mīlestības apliecinājumus kavkazcenter slejās neatradīsi, bet cilvēki jau nav osetīni, kas pielūdz savu bērnu slepkavas. Konkrēti krievu specvienības dzīvi sadedzinātie bērni Beslanas skolā.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 01.04.2014. 10.52

    Pag, pag, vai tad arī Beslanas skolniekus sporta zālē sadzina un sargāja “miermīlīgie demonstranti” ar “vispārcilvēcīgām un demokrātiskām” prasībām? Man bija cita info…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Amis > Andris Jautriņš 01.04.2014. 11.15

    Ja ir info, tad lūdzu uz Hāgas tiesu.

    Cik man zināms, visa info.. par to, kas sadzina bērnus sporta zālē, kas deva komandu to darīt, tika operatīvi sadedzināta kopā ar bērniem.

    Vienīgā neapstrīdamā patiesība ir tā, ka pēc sava paranoidālā barveža, slepkavas un sadista, Putina, rīkojuma, bērnus aukstasinīgi nogalināja krievi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 01.04.2014. 11.21

    Cik reizes dienā uz paklājiņa ej?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 01.04.2014. 12.03

    Beslana. Varēja būt traki kaujinieki, varbūt ienaidnieku specoperācija, varbūt savējo false flag operation no sākuma līdz galam. Es vienkārši zinu, ka ir tāds ieraksts vēsturē, bet nevaru to iztiesāt. Paskaties Sandy Hook. Tas pats ar Kijevu. Viss apkārt jau kļūst viltojums. Cik reāla ir Putina vara? Tikpat reāla, cik Kariņa! Pat ņemot vērā amatus nominālās jaudas proporciju.

    http://www.youtube.com/watch?v=b34GCpCS7Ds

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Amis > Andris Jautriņš 01.04.2014. 12.44

    Krievu pasaulē Putina vara ir neierobežota, īpaši tagad, kad krievi savās izslāpušajās mutēs atkal sajutuši asiņu garšu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

maija_ancite 31.03.2014. 07.44

Ločmeli, cik tev Putins maksā par šo tavu pastāvīgo flusrēšanu šeit? Aizej taču beidzot pie ārsta, Tvaika ielā jau vēl kāda brīva vieta priekš tevis atradīsies.

+13
-3
Atbildēt

3

    Inese > maija_ancite 31.03.2014. 08.10

    Labāk noklausies eiroparlamentārieša un Krimas referenduma novērotāja Ēvalda Štadlera sacīto:

    http://www.youtube.com/watch?v=a6P8-aWMHM4

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Nika > maija_ancite 31.03.2014. 08.16

    Kāpēc mums jāklausās ko saka kaut kāds Ždanoks??

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Çriks Rozenfelds > maija_ancite 31.03.2014. 20.53

    Ewald Johann Stadler (born May 21, 1961), is an Austrian politician. He was a member of the Freedom Party of Austria (FPÖ) until 2007. Freiheitliche Partei Österreichs. The first FPÖ party leader was Anton Reinthaller, a former Nazi Minister of Agriculture and SS officer.

    ————–

    Paskaidrojiet man Ločmeļa, kungs, kā gan tā sanāk, ka mūžīgie Putina atbalstītāji ir vai nu fašisti (nacionālsociālisti utml.) vai jukuši komunisti? Kā liek priekšā kādu piemēru, kur Putins atbalstīts, tā še tev – atkal fašiks.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Inese 31.03.2014. 07.04

Autors kārtējo reizi neizmantoja iespēju paklusēt. Europarazīta Kariņa piedāvājumi Latvijai ir bezgala truli un banāli: bruņošanās, cenzūra, SDG.

p.s. Putina k-gs, Krišjāni K., izraisa apbrīnu un sajūsmu daudzos Europas polītiķos. Nigel Farage: Vladimir Putin is the world leader I most admire http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/nigel-farage-vladimir-putin-is-the-world-leader-i-most-admire-9224781.html

+10
-21
Atbildēt

10

    Nika > Inese 31.03.2014. 08.12

    Ločmalim jau ir nevis tikai 5 profili, bet veseli 10 :)

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > Inese 31.03.2014. 10.07

    Jā, ločmeli – arī par hitleru un staļinu atrodami jūsmotāji

    P.S. un kā jau tev, fašist, ločmeli ir ierasts – atkal nodarbojies ar dezinformāciju – VIENS un DAUDZ nav viens un tas pats.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 31.03.2014. 10.27

    Rāt, žurnāls “Forbes” Putina k-gu nupatās atzinis par ietekmīgāko cilvēku pasaulē.

    http://www.nihao-salam.com/news/4808.jpg

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Nika > Inese 31.03.2014. 10.50

    Hitlers ari tads bija.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Inese 31.03.2014. 12.54

    Kariņš sāk nodarboties ar Vienotības populismu – sauc ķeriet zagli. Kariņ, par Krieviju mums pašiem daudz savu domu, bet kāpēc Jūs klusējat par saviem apkaunojošiem balsojumiem Eiropas parlamentā? Kāpēc Jūs nepaskaidrojat savu pozīciju par ģenētiski modifīcētas pārtikas atbalstīšanu, transvestītisma ieviešanu bērnudārzos un noliktā atslēgas principa noliegšanu?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Inese 31.03.2014. 12.56

    Aicinu visus, kas vēl tomēr domā balsot Eiropas parlamenta vēlēšanās par Vienotību, svītrot Kariņu – populistu.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Amis > Inese 31.03.2014. 13.01

    Normunds

    Kariņš ir viens no nedaudziem atlikušiem Vienotības politiķiem, kurus godaprāts vēl nav neatgriezeniski atstājis. Ja Ukraina neapturēs krievu ekspansiju nebūt ne eiropiešiem ne ĢMO ne kādas citas pārtikas. Ugunsgrēka laikā nelabo krēslu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Inese 31.03.2014. 13.24

    Nemuldi niekus, ar ĢMO izmirsim arī bez Putina palīdzības, mūsu bērnu un mazbērni būs kropļi. Ja Kariņš nav zaudējis godaprātu, kāpēc viņš izvairās runāt un melo par saviem balsojumiem?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Amis > Inese 01.04.2014. 14.06

    Kādus ĢMO krievi ir ēduši pēdējos 100 gadus. Padalies, varbūt es savus bērnus vismaz pasargāšu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam