Straujuma: ministriem 16.martā nav jādodas pie Brīvības pieminekļa (papild.)

119

Komentāri (119)

Dace Milti?a 22.05.2014. 18.47

Neo (Ilmāram Poikānam) 23.maijā 10:00 Rīgas Centra rajona tiesā

(Abrenes iela 3) notiks tiesa, kuru tiesnese skatīs slēgtā sēdē.

Vairāk par tiesas sēdi var meklēt googlē, ierakstot –

“Tiesa noraida lūgumu izskatīt Neo lietu atklātā procesā”

Lieta tiek apzināti safabricēta pret viņu. Var meklēt googlē, ierakstot –

“Neo lietas izmeklētāja strādā cietušajā kredītiestādē?”

Neo vienkārši nosūtīja žurnālistei datus, kam uzdūrās internetā.

Tas nebūtu noziegums demokrātiskā valstī.

Aicinu rakstīt e-pastus un zvanīt (vēlams laipni), lai izbeigtu lietu

un attaisnotu Neo!!!

Tiesnese Una Melameda – una.melameda @zemesgramata.lv

Tieneses palīdzes telefons – 67077242 (darbdienās līdz 16:00)

Prokurore Vita Ozoliņa – [email protected]

Rīgas Centra rajona tiesa – [email protected]

Ģenerālprokuratūra – [email protected]

0
0
Atbildēt

0

piziks 11.03.2014. 10.00

Vai ministrs Cilinskis būtu tik dūšīgs gājējs un visiem iepriekš lielītos, ka ies, ja droši nezinātu, ka pie Brīvības pieminekļa viņu sargās policija un citas spēka struktūras?

(Ar īstajiem leģionāriem jautājuma saturam nekāda sakara.)

+3
-3
Atbildēt

1

    janis17 > piziks 11.03.2014. 10.58

    viņu sargās policija un citas spēka struktūras?

    ____________________________________

    Vai pagājušajā gadā policija sargāja, vai pazemoja ziedu licējus!

    Tev jau pat ar policijas apsardzi bail iet, vai ne, vai arī uzskati leģionārus par esesiešiem, žīdu šavējiem un latviešus par fašistiem un latviešu valodu par sobačij jazik, Latviju par “pagaidu valsti”?

    Tavā valodā teiktu – tās viena lauka odziņas!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Marika 11.03.2014. 08.15

“Valdības pozīcija tomēr nav piedalīšanās gājienos, kurus var traktēt kā atbalstu fašismam, vai, no otras puses, citā datumā – atbalstu komunismam,” pēc koalīcijas padomes sēdes sacīja valdības vadītāja..”

Jau tik ilgus gadus ķjotka ir nolauzuši šai dzīvē, lai saprastu, ka komunisms, līdzīgi kā rusisms, nēģeru rasisms un cionisms, ir fašisma paveids. Klajš fašisms Rīgā tiek demonstrēts ik gadus 9. maijā Karātavu laukumā. Vai varbūt viņu arī pārņēmusi demence, kā Urbanoviču, Dombrovski un Zatleru? Savas tautas varoņu pieminēšana, kā to dara Igaunijā, Somijā, Ukrainā un Horvātija ir nacionālisms, bez kura tauta ir nolemta.

Nekas Straujumai netraucē sēdēt pie viena galda ar organismiem, kuru barvedis piedalījies fašistu šabatā 9. maijā Maskavā un kopā ar Polijas prezidenta un elites slepkavu, godinājis visdrausmīgāko briesmoni cilvēces vēsturē, Staļinu un slavējis tā pastrādāto WWII, izrādot galēju nicinājumu desmitiem miljonu kara upuru.

+3
-3
Atbildēt

0

Elina 10.03.2014. 21.59

Šī ir mūsu zeme Latvija. Šī ir diena, ko “Daugavas Vanagi” rosināja kā piemiņas dienu svešas valsts bruņotajos spēkos dienējošiem LATVIEŠU karavīriem, kas šajā datumā 1x kopā karoja pret sarkano armiju. Kurš grib un var, tas šajā pasākumā piedalās.

Ne jau savā starpā par to būtu jāecējas, labāk viens otru iedrošināsim -neļauties ienaidnieka provokācijām. Jau tas vien ir drausmīgi, ka mūsu zemē 70 gadus pēc kara dzīvo mūsu ienaidnieki. Tāpēc vien ir jābūt vienotiem.

+13
-7
Atbildēt

0

Una Grinberga 10.03.2014. 20.37

Dažiem politiskajiem spēkiem un politiķiem tā arī nav pielecis, ka augsts amats valsts pārvaldē uzliek arī pienākumus un papildus atbildību. Ja negribas ievērot valstiski un pasaulē atzītus principus, tad nav ko iet par ministru. Augstas amatpersonas dalība neviennozīmīgi vērtētā pasākumā rada bažas gan no sabiedroto puses, gan dod plašākas iespējas provokācijām no ienaidnieka.

+14
-8
Atbildēt

0

Timurs Čuntonovs 10.03.2014. 14.00

Dīvaini skatīties, kā Laimdota@CoO kaut ko purpina par Cilinski, kad tajā pat laikā Āboltiņa ar platu smaidu piedalās deputātu hokeja mačos ar Baltkrievijas “puišiem” un fotografējas ar okupantu valsts Ķīnas Tautas (hahahah!) Republikas vēstnieku.

+13
-9
Atbildēt

1

    ilmisimo > Timurs Čuntonovs 10.03.2014. 20.28

    ..Dīvaini skatīties, ..

    ___________________ Nē.

    parasta lieta- ja kāds atsakās vārtīties miskastē ar “visiem” kopā- no šā jātiek vaļā.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

Kristīne 10.03.2014. 12.33

Tiešām smieklīgas. Valdības paniskās bailes no dažiem desmītiem krievžīdeļu. Latviešiem viņus vajag viekārši ignorēt, lai viņi savā starpā pabļauaustās un papozē Krievijas televīzijai. Nebūtu slikti ja Latvijai lojālie jaunieši viņus kā “līzjutēji” ielenktu ciešā lokā.

+12
-11
Atbildēt

4

Jānis Derkusovs 10.03.2014. 12.07

Un kas notiks, ja Cilinskis neies? Kas tieši? Viņš tur ko -centra spēlētājs?Viņam par godu pasākums?

Vai tā ir daļa no viņa priekšvēlēšanu kampaņas?

Galvenais temats saistībā ar 16.martu-ies Cilinskis vai neies.

Nav drusku sīki?

+15
-5
Atbildēt

6

    Jânis Bankoviès > Jānis Derkusovs 10.03.2014. 12.37

    16. marts kā tracis tika iniciēts no Moskaļiem,info par to izplata moskaļu mēdiji,izmanto retorikā arī moskovīti, Rietumiem ir pie kājas kaut kādi vecu cienījamu vīru pasākumi LR (diemžēl zaudētāju karaspēka sastāvdaļas), vēl pie tam kutelīgais golocost’a jautājums, liedz Rietumiem skatīties uz zaudējušo pusi pozitīvi, labākā gadījumā vienaldzīgi, tāpēc savas ziņas viņi papildina ar moskovītu kolēģu sižetiem(aizbāž tukšās minūtes ziņās, vai ja Kremlis uzmet uz kešu).

    Tāpēc parādot šo piemiņas pasākumu kā Tautas pasākumu(pilsoņi, NVO,partijas utt..), kurā oficiālie valsts pārstāvji nepiedalās, tiek Bizantiskajiem moskovītiem izsists arguments ,ka LR ir nacistiska valsts, viņiem paliek tikai arguments ,ka latvieši( ne tikai) ir “fošisti”, bet pret tautas izvēli tur neko nepadarīsi, visās Eiropas valstīs ir labējie. Nesākšu uzskaitīt un krietni daudzskaitlīgāki savā īpatsvarā nekā LR.

    Savukārt Cilinskim ierodoties pie Brīvības pieminekļa tiktu izmantots apgalvojums- Valsts amatpersona-pie valsts simbola, Lielvācijas armijas divu karaspēku vienību kopdarbības dienā, seko secinājums mūsdienu Latvija sevi saista Lielvācijas armiju-Lielvāciju-NSDP-Hitlers-golocost’s, tātad Rietumu mēdijus tiek prezentēts ka LR ir jūdu kāvēju revizionisti, vai tas ir labi?

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 11.03.2014. 00.20

    Ak nabaga latvieši, sērdieņu tauta. Būvē okupācijas muzejas, kur apraudāt savu bāreņu likteni, bet neciena ne latviešu strēlniekus, ne leģionārus. 50. tajos gados rietumos leģionāri nebija ne nacisti, ne fašisti, tagad attieksme mainījusies un paklausīgajiem latviešiem jādzied līdz:)

    WAT raksta, ka 19. divīzjā bija tikai 5200 karotāju, iespējams, ka kādu brīdi bija palikuši ierindā tik maz karotāju, bet ne jau vienmēr skaitliskais pārsvars nosaka rezultātu. 30000 tūkstoši strēnieku nolika uz ausīm visu baltgvardu Krieviju, pie tam divīzijas pulki bija izsvaidīti pa visām frontēm. Ne viena vācu karaspēka vienība nav tik bieši pieminēta frontes ziņojumos kā latviešu leģionāru divīzijas.

    Jāsmejas arī par to, ka Dzintars pierunājis Cilinski. Viņš vienmēr pieņēmis patstāvīgus lēmumus. Piemērs:

    Rīgas domes deputāts Einārs Cilinskis (TB/LNNK) nolēmis atteikties no kandidēšanas uz ekonomikas ministra amatu. Cilinskis šodien žurnālistiem uzsvēra, ka patlaban izveidojusies politiskā situācija viņam liedz kandidēt uz ekonomikas ministra amatu.

    Uz šādu soli Cilinski pamudinājušas masu medijos paustās aizdomas, ka premjers Aigars Kalvītis (TP) varētu būt nolēmis viņu virzīt apstiprināšanai amatā, pretī saņemot apvienības “Tēvzemei un brīvībai”/LNNK (TB/LNNK) atbalstu Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) vadītāja Alekseja Loskutova atbrīvošanai no amata.

    Ja vēl ir kāds godīgs politiķis, tad viņš jāaplej ar samazgām, lai neatšķirtos no citiem.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jānis Derkusovs 11.03.2014. 01.04

    Nu kāpēc neciena? Streļķi +- nodrošināja ,ka vispār šajā pusē varēja rasties valstis, un LR oficiālajā olimpā ir tiem vieta, kā LR armijas izcelsmes avotam, tas ka lv raksturīgā mazinieciskā skaudība liedza atgriezt visu latvisko virsniecības stafu no Moskovijas pēc Rīgas miera līguma,cits stāsts.

    Leģionāri kā karavīri nebija mazāk varonīgi ( tieši tāpat kā 43.gvardes divīzijā esošie), bet viņi cīnījās par tukšo, ar Latviju tos saistīja tikai cerība un sirds, ārējie apstākļi nekādi nedeva iemeslus tā cerēt un domāt, ne vienus ne otrus nevar dēvēt par LR brīvības cīnītājiem( cita runa –mežabrāļi), traģiski latviešu karavīru likteņi, mūsu vēsture.

    Par frontes ziņojumiem pārspīlējat un vēl pie tam krietni, tas ka nebija no makaronu, rumāņu līdzniekiem fakts, labas vācu divīzijas ekvivalents, bet ne jau ūbermenši.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 11.03.2014. 07.49

    WAT. Par frontes ziņojumiem pārspīlējat un vēl pie tam krietni…

    _________________

    Slinkums meklēt avotu. Dažreiz, lai aizsargātu savu tautu un godu, jācīnās arī “pa tukšo”. Daudz cēlāk mirt kaujas laukā kā no krimiķa naža Sibīrijas lēģerī.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jānis Derkusovs 11.03.2014. 11.11

    Pārstājiet , lno, dzīvot mītu-romantikas pasaulē, vērts iepazīties ar diplomātijas un/vai karadarbības klasiķiem, Makiavelli, Suņdzi, Bismarku, Klauzevicu, Kisindžeru utt.. Diplomātiju un karadarbību( starpvalstiskās attiecības) neviens neveic ar “sirdi” , bet ar “prātu”, sirds tikai piedalās ,kā piedeva, pipariņš . Leiši 2PK gados piegāja valstiski ar prātu ,šai dilemmai (piedalīšanās 3DR akcijās), ko latviešu un igauņu nelgas(nevis karavīri, bet konkrēti organizētāji) savukārt izpildīja ar uzviju arī par leišiem, respektīvi pilnīgi idiotiski piegāja “sirds” – emociju kategorijās. Kādi rezultāti? Lūgtum LV ~30-35% ne gluži lojāli iedzīvotāji, EE~25-30%, LT ~5-10%, vēl pie reizes LT spēja pēc kara noorganizēt vispēcīgāko nacionālo partizānu kustību. Savukārt latvieši(ēsti un rietumukraiņi) atklāti nodemonstrēja:” mēs karosim kaut ar pašu velnu , lai sovokus nomestu, nu un loģiskas sekas, pat salīdzinoši”tupais” sovoks neuzticējās latviešiem un ēstiem, un visu topošo LPSR eliti importēja no moskovijas( ar nelielu Berklava frakcijas padumpošanos), protams šai elitei LPSR bija tikai kūrorts-slinkākajiem, un pakāpiens uz Kremli centīgākajiem, un lai kūrortā labi justos, un samazinātu nacionālistu risku, LPSR tika masveidā kolonizēta ar „pufaikām”.

    It īpaši LPSR vadības groži visās jomās , izejot no sovoka ,bija LR lojālistiem naidīgu spēku rokās, kādi rezultāti? Sekas pats labāk par mani ziniet, EE no LR ceļa izglāba FIN, kas vienkārši ņēma un visu EE godīgi nopirka, kamēr moskovija vēl bija šokā, un ieviesa savu kārtību ar saviem cilvēkiem, kā nauda, tā tiesiskums, sovoku elite palika ar garu degunu ( nevar salīdzināt ar LR gadījumu, kad viss LPSR staffs pēkšņi kļuva par LR staffu)

    Vēlreiz Cilinskim jārīkojas kā valstvīram GUDRI ,ja jau viņš ir nonācis, kāda tīšas netīšas darbības rezultātā idiotiskā situācijā-starmešu gaismā, nevis kā „sirds” cilvēkam. Valstvīrs savā rīcībā ir tieši pretējs „tautas sirdsapziņai”, par ko te diskutējam, Cilinskis atbild ne tikai par sevi un saviem principiem… Viņš personificē valsti-valsts viena no augstākajām amatpersonām.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 11.03.2014. 20.11

    WAT… dzīvot mītu-romantikas pasaulē…

    ________________

    Vai tik tas neattiecas attiecas uz Jūsu izafantazēto Baltijas “hercogisti” pēc 2. pasaules kara? Tikai muļķīgā pasakā Dažu skaistu ziedu autors var pārtapt no vācu kalpa par tālredzīgu politiķi:)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 10.03.2014. 12.04

Смешной латышский спор:-)

Речь о том, что лучше: в угоду Западу скрыть свой нацизм, или не насиловать себя и дать своему нацизму свободно проявиться:-)

Западу нацизм может не понравиться, и Запад не так уж будет помогать Латвии, если на нее нападет та же Россия.

С другой стороны, Запад, возможно, и так не будет помогать Латвии в случае нападения России, а так хоть отведём свои нацистские души, сходив на 16 марта.

Дилемма.

+1
-6
Atbildēt

1

    Jânis Bankoviès > dace_roze_lmt_lv 10.03.2014. 12.20

    Ciklop, ne Tavas smirdīgās smeceres daļa, kā mēs vērtējam un pieminam savus tautiešus, mēs vismaz tos pieminam, ne vieni ne otri zem okupantu karogiem karojošie tautieši, šajās sarunās netiek saukti par “ņeļuģiem”, atšķirībā no Tevis un citiem cilvēces atkritumiem, kuriem ir tikai viena moskaļu taisnība.

    Kad Tu ,atkritum,kas tā norūpējies par citas tautas viedokli,par saviem traģiskajiem kara upuriem, esi bijis pēdējo reizi sakopt SA karavīru kapus? Un kad ieraudzīsi zem ROA uzspiestā zīmoga cilvēkus, kuri arī ir kara upuri, un nebūt nebija mazskaitlīgi? Vai turpināsi kā svaigemigranti-sovoki Čehijā (čehiem mute vaļā par tādu attieksmi, jo čehi ir civilizēta nācija) turpināt neieredzēt arī tos?

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

Vineta Ungailo 10.03.2014. 11.53

toties tauta gan prognozē, kas notiks ar Straujumu pēc nākamajām vēlēšanām

+11
-9
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 10.03.2014. 10.36

Vēl nesen curiki deklamēja, ka Cilinskis esot gandrīz vai “vienīgais adekvātais cilvēks” visā Nacionālajā Apvienībā, bet tagad laikam šī “mīlestība” būs izkvēlojusi :)

+17
-10
Atbildēt

1

    ilmisimo > Kaspars Špūle 10.03.2014. 20.25

    .. “mīlestība” būs izkvēlojusi :)

    _______________________

    “.. baba xitrajā- ļubīla stāļinā- paschlā za gitļērā…”

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

Vineta Ungailo 10.03.2014. 10.28

amati nāk un iet, bet reputācija paliek. ministra amats tiešām nav nekas tik vērtīgs, lai tā dēļ atkāptos no principiem.

+18
-11
Atbildēt

1

    Ansis Reinhards > Vineta Ungailo 10.03.2014. 12.09

    > angry

    Nekad neesmu 16. martā gājusi likt ziedus. Šoreiz iesim visa ģimene. Iesim ne kliegt, ne bļaut, iesim nolikt ziedus kā simbolu brīvai un suverēnai Latvijai.

    +15
    -9
    Atbildēt

    0

silvija 10.03.2014. 10.24

Cik zinu, PCTVL šodien rīko piketu krievijas aizstāvībai Krimas jautājumā. Jādomā, ka Rubika bratani Parādnieks un Ņaudiņš ar būs klāt kā brieži.

+11
-16
Atbildēt

3

    janis17 > silvija 10.03.2014. 11.19

    Noteikti aizej un pats apskaties! Neaizmirsti trikoloru paņemt un drošības pēc piekabini to strīpaino lentīti!

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    silvija > silvija 10.03.2014. 11.33

    kāmucīt, savā naivumā būsi kaut ko saputrojis: es neesmu ne parādnieks, ne naudiņš.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > silvija 10.03.2014. 12.57

    Tāpēc jau saku – aizej un apskaties, tad nebūs stulbības jāraksta!

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

mariam 10.03.2014. 09.52

Protams, skumji, ka valdībā tādi lūzeri, kas nespēj izškirties, kas viņam svarīgāk – nozari vadīt vai publicitātes celšana apšaubāmos pasākumos, par klaunu un mugurkaulinieku reprezentējoties.

+18
-19
Atbildēt

1

    janis17 > mariam 10.03.2014. 10.04

    Jā, dombrovskis ir nožēlojams!

    “Dombrovskis: ministru klātbūtne 16.martā ir pilnīgi lieka”

    +14
    -17
    Atbildēt

    0

janis17 10.03.2014. 09.48

aivarsk Tas, ko izdarīja leģionāri un kāpēc viņi jāgodina ir sekojošais:

1. tika aizkavēta Baigā gada atgriešanās Latvijā.

2. tika vājināts krievu komunisms, kā lielākais ļaunums pasaules vēsturē. 3. tika aizstāvēta Kurzeme.

4. tika izmantota iespēja latviešiem saņemt ieročus, ja nebūtu ASV un Lielbritānijas nodevības Jaltā, leģionāri momentāni kļūtu par Latvijas armiju, tieši tāpat, kā strēlnieki 1. pasaules kara laikā.

5. tika dota iespēja tūkstošiem ģimeņu izceļot uz Zviedriju, glābjoties no Sibīrijas nāves nometnēm, jo ātras Latvijas okupācijas gadījumā tas nebūtu iespējams.

Tieši šo iemeslu dēļ leģionāru pieminēšana ir VALSTISKAS DOMĀŠANAS, nevis šābrīža konjunktūristu (krievija var dusmoties, rietumi varbūt kaut ko nesaprot) lieta.

Tie, kas iet pie pieminekļa un nebaidās savu atbalstu paust ir pelnījuši cieņu, bet tie, kas asti ierāvuši gaida kad viņus paglaudīs, paslavēs un pabaros pļuķins gaidīt var, bet var arī nesagaidīt! Kāda cieņa var būt pret šiem nākotnes kolaboracionistiem?

+17
-16
Atbildēt

12

    mariam > janis17 10.03.2014. 10.09

    Var jau iztēlot leģionārus par brīvās Latvijas cīnītājiem, tikai tas nekā neatbilst to laiku realitātēm, – līdzīgi kā latviešu sarkanarmieši arī leģionāri, bija bezjēdzīgi upuri, kas cīnījās svešu valstu armijās un kā tādi ar pieminami. Kā jau arī WAT iepriekš to mazliet augstāk diezgan sīki izskaidrojis.

    “leģionāri momentāni kļūtu par Latvijas armiju, tieši tāpat, kā strēlnieki 1. pasaules kara laikā. ” – , protams, daudzi strēlnieki vēlāk cīnījās Latvijas armijā, atbrīvošanas karā, tomēr strēlnieku veidojumi kā karaspēka vienības par Latvijas armiju nekļuva, – tieši otrādi – daudz vairāk strēlnieku vienības kļuva par padomju Krievijas karaspēku, tostarp cīnījās arī pret Latvijas valsti un par Stučkas padomju Latviju.

    +14
    -13
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 10.03.2014. 10.36

    žorž, ja tu neesi izliecies, varbūt esi idiots?

    Latvijas valsti pēc Pirmā pasaules kara ļāva izveidot un aizstāvēt tikai tas, ka bija cilvēki, kā Oskars Kalpaks ar militāru pieredzi un rūdījumu, protams, ka pēc Pirmā PK situācija un iesaistīto spēku dažādība bija daudz raibāka, nekā 2.PK

    Iemesli kāpēc strēlnieki atbalstīja boļševikus un cīnījās pret balto armijām:

    Viņi labi atcerējās 1905. gada revolūcijas nežēlīgo apspiešanu;

    Latvijā bija plašs atbalsts sociālistu idejām;

    Boļševiki solīja atzīt Latvijas neatkarību.

    +15
    -12
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > janis17 10.03.2014. 11.01

    Aivar, Jūs dikti stipri pārtiekat no leģendām-mītiem, dmžēl.

    Mitteleurope koncepts ir dzimis kaizerreihā vēl 19.gs., koncepts sevī ietvēra kultūrā, ētiskā vidē līdzīgu pavadoņvalstu izveidi ap Vāciju. Tamstarpā Baltijā. To arī pēc Brestas dabūja sākt darīt tieši kaizerreiha pārstāvji ar savu armiju. Tikai pēc Versaļas , FR uzspiediena koncepts tika nomainīts uz pilnīgi neatkarīgām bufervalstīm.

    Būsim godīgi , Sarkanos(LPSR-Stučkas valdību, starp citu latviešu valsti , kas rediģējot Brestas nostādnes ieņēma Baltiju) izdzina līdz Latgalei, Vācijas karaspēks+karā necietušās jauniezveidotās EE karaspēks( man jau arī diki nepatīk ,bet fakts ir tāds Cēsu kaujas lielākie un spēcīgākie formējumi bija igauņi, bet tāds nu tas fakts ir).

    Pēc tam jau latvieši arī sāka patstāvīgi kaut ko darīt, dezertēja sarkanie un pievienojās LR lojālistiem, paši stājās armijā utt..

    Latviešu galvenais karaspēks tamstarpā bija KF armijas elites vienības un sargāja „sarkanos cilvēkēdājus”, iemeslus jau paši uzrakstījāt, ja viņu nebūtu nebūtu nekādas neatkarīgas Baltijas, un baltie jau nu nekādu PSRS neveidotu, bet „ jeģīnuju un ņeģelīmuju” , lab ja Somija, kodola Polija kaut kādu autonomiju saglabātu.

    Par to kāpēc latvieši bija tik sarkani, arī ir atsevišķa traktāta vērts komentārs.

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 10.03.2014. 11.23

    Mitteleurope koncepts ir dzimis kaizerreihā vēl 19.gs., koncepts sevī ietvēra kultūrā, ētiskā vidē līdzīgu pavadoņvalstu izveidi ap Vāciju. Tamstarpā Baltijā

    ____________________

    Šis koncepts būtiski atšķīrās no K. Ulmaņa Latvijas, tieši tāpēc Latvija pieteica karu vācijai…

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > janis17 10.03.2014. 11.57

    Aivar, ja FR Versaļā nebūtu nobanojuši Brestas plānus, mēs ar Jums dzīvotu kopīgā Baltijas hercogistē(ar LT,LT, EE kopā), kopā ar vācbaltiem, lingua franca -vācu, teritoriāli leišu, latviešu, igauņu valodas, Somija, Polija protams tāpat būtu neatkarīgas.

    Valstiski tas būtu noteikti labāk, kultūdaudzveidībai sliktāk protams.

    Jo noteikti arī UKR izdotos noturēt neatkarību, ar vācu štiku palīdzību. 2PK nebūtu bijis,vai bijis stipri lokālāks, ar visu no tā izrietošo.

    KUlmanis diemžēl bija tikai statists ģeopolitiskajās spēlēs, un pat tos savus pieticīgos sasniegumus Brīvības izcīnīšanā galēji izdeldēja ar ģļēvulīgo”…paliekam savās vietās…” Ja kas es balsotu par A.Niedru kā tālredzīgāko valstvīru tajā laikā.

    Vācija vienkāŗsi negribēja pa labam ļaut atkāpties KUlmanim no viņa solījumiem vācu armijai un vācbaltu minoritātei, un amatpersonām( palasieties vien vēsturi, noderēs). Karu Vācijai pieteica tikai tad ,kad tās armijas daļas ,kas bija dislocētas Kurzemē bija sakautas 1919.25.11. , lai arī sabiedrotie pret to iebilda, nevis LR veidošanas un izkarošanas laikā.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 10.03.2014. 12.55

    WAT, tu esi ģēnijs! Ja Vācija nebūtu zaudētāja 1. pasaules karā, tad otrā nebūtu, to nu nevar nekādi apstrīdēt…

    Tikai vēsturē nav jabūtības disciplīnas.

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > janis17 10.03.2014. 14.14

    Nu un kādas sentences, Tev vēsture saka priekšā, ka latviešu leģions bija Latvijas armijas ekvivalents? Vai ka latvieši bez sava karaspēka( tas savukārt “mirotvorcu” misijā baltos kāva KF un garantēja Brestas leģitimitāti) , ar dižā KUlmaņa žestu gan radīja, gan atkaroja, gan noturēja LR?

    Es Tev tikai saku to,ka bez GER izcīnītā Brestas līguma, un karaspēka atbalsta mēs te “kazačoku” lektu un “častuskas” uz šo brīdi rautu vaļā, lai arī iespējams pateicoties strēlniekiem būtu mazliet priviliģētākā stāvoklī nekā pārējās sovokā smokošās tautas.

    Nezin kāpēc Cēsu kaujas gadskārtas ir Igauņu Uzvaras dienas svinības_ ekvivalents Lāčplēša dienai, arī LR to pieminēja līdz Kulmaņa idejai to svītrot ārā no kalendera, jo propogandā neiederējās,ka Latviju palīdzēja izkarot igauņi, par vāciem nerunājot.

    Tas protams nemazina streļķu ieguldījumu KF, kas nodrošināja ,ka vispār ir iespēja radīt gan EE,LR,LT un tā pa perimetru, nelaižot pie ruļļiem baltos.

    Ja kas Bangerskis(fīrers leģionam), kā reizi bija balto pusē, acīmredzami nepareizajā, tieši tāpat viņš muļķīgi iekrita uz vāciešu solījumiem 2PK. Godīgi sakot baltie latviešu strēlnieku virsnieki (Imantas pulks utt.) , bija tie, kas bremzēja streļķu atgriešanos no sovoka, tam starpām arī Jukuma atgriešanās lūgumu noraidīja, te nu gan bija lētā prastā skaudība , jo streļķos kā reizi bija kaujās visrūdītākie virsnieki, kas protams pārņemtu LR armijas vadību, ja tāda iespēja tiktu dota.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > janis17 10.03.2014. 21.15

    5. tika dota iespēja tūkstošiem ģimeņu izceļot uz Zviedriju, glābjoties no Sibīrijas nāves nometnēm, jo ātras Latvijas okupācijas gadījumā tas nebūtu iespējams.

    ——————-

    Vairas Vīķes (Freibergas) vecāki varēja aizlaisties uz Vāciju. Dīvaini, viņi taču bija cik necik izglītoti, bet tā vietā, lai dotos pretī “sabiedrotajiem” atbrīvotājiem uz Abreni, metās bēgt uz “fašisma dzimteni” Vāciju… Interesanti, vai viņa saviem senčiem ir jautājusi par tik kļūdainu izvēli?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > janis17 10.03.2014. 21.21

    Nezin kāpēc Cēsu kaujas gadskārtas ir Igauņu Uzvaras dienas svinības_ ekvivalents Lāčplēša dienai

    —————————

    Cēsu kaujas taču bija pašā atbrīvošanas kara sākumā. Krievus no Latvijas izdzina daudz vēlāk.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > janis17 10.03.2014. 23.45

    5. Jūs atkal maļat sviestainas un smieklīgas leģendas, jo no katriem 100 kurzemes cietoksnī esošiem karavīriem TIKAI 3 bija latvieši, jūs ko domājat ,ka tā bija ūbermenšu divīzija kur viens vīrs bija 36 vācu karavīru vērtē un vismaz 160 sarkano zaldātu vērtē? Nevajag ticēt mītiem. Objektīvi civiliem deva iespēju evakuēties Ādolfa muļķīgā stratēģija, par varīti noturēt kādu placdarmu ārpus Vācijas. Nevienam cik necik saprātīgam cilvēkam, arī vācu karavīriem( ja neskaita „fazānus” un NSDP galēji uzticīgos) nebija nekādu ilūziju par kara rezultātiem, un līdz ar to visi muka uz Vāciju, kur bija iespēja nokļūt ASV,GB okupācijas zonās ar cerību tapt neizdotiem sovokam, ko izdarīja neitrālais zviedrs ar leģionāriem arī nav noslēpums.

    Par Cēsu kaujām, Jūs ko no koka nokritis esat? Sarkanie ieņēma tikpat kā visu Latvijas teritoriju, līdz Cēsu kaujām vācu( Niedras lojālisti) spēki kopā ar EE armiju bija ietrenkuši sarkanos Latgalē, tad protams izcēlās savstarpējais konflikts, kas iezīmēja pretrunas starp Kulmaņa lojālistiem( un to atbalstītājiem EE, kuriem protams labāk patika šāds vārgs kaimiņš-parādnieks, kas deva iespēju daudz ko gribēt no Zlatvijas teritorijām, to ka tik maz atdevām, ir Antantes arbitru darbiņš, nevis GER atbalstītais Niedra), un Niedras spēkiem, kas noslēdzās ar kara pieteikumu Vācijai ( kas mēģināja glābt latviešu, leišu sakautā karaspēka atliekas, paņemot to zem savas egīdas, pēc Antantes padoma, pašās kara beigās). Konflikta laikā starp Niedras v. Kulmaņa lojālistiem, Latgales fronte bija iesaldēta( krieviem pašiem bija ziepju pilna RUS), nevar taču karot divās frontēs.

    Neviens jau nesaka ,ka latvieši nekaroja par savu Dzimteni, bet tikai to, ka bilde ne vienmēr atbilst propogandai, ir jābūt drosmei skatīties patiesībai acīs, līdzvērtīgu ieguldījumu deva gan vāci( savējos vācbaltus gan smagi apjāja LR, droši vien Kulmanim nebija citas izejas, streļķiem bija jādod solītā izkarotā zeme), gan EE( tie jau gribēja visu Zlatviju līdz Salacai, bet nācās samierināties ar Valku un vēl šo to, gan PL( tie gan vienkāŗsi aplīdzēja un neko pretī neprasīja), gan LT( pateicoties poļiem izdevās leišu apetīti uz Sēliju iegrožot, vienīgi muļķīgais barters ar Palangas apgabalu pret Sēlijas viduča pierobežu)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > janis17 11.03.2014. 00.19

    Tomēr leģionāru aizstāvjiem kaut kā jādefinē vēstures fakti:

    1. ja leģionāri bija brīvprātīgie varoni, ko tad viņi neiestājās uzreiz 1941.gadā, bet gaidīja piespiedu mobilizāciju? Un it kā tāpēc viņi nav vainīgi skatoties no Nirnbergas tiesas puses, jo ir piespiedu kārtā mobilizēt.

    2. ja viņi ir tikai piespiedu kārtā iesauktie kara upuri, tad par kādu varonību iet runa?

    Un kāpēc par piemiņas dienu izvēlēts 16.marts, kuram nav nekāda sakara ar Kurzemes katlu, bet ir kaujas diena svešā teritorijā?

    Un kāpēc ir apzināti pieklusināts par kureliešiem? Tāpēc ka ērtāk izlikties ka viņu nebija un tāpēc ka var turpināt lolot mītu “leģionāri cerēja, ka tomēr Hitlers iedos brīvību Latvijai”

    Un vai leģionāru aizstāvjiem neliekas, ka viņi faktiski nosauc leģionārus par stulbeņiem, jo redz “leģionāri cerēja, ka pēc tam, kad palīdzēs Vācijai sakaut PSRS, viņi palīdzēs ASV un Lielbritānijai sakaut Vāciju”

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > janis17 11.03.2014. 00.48

    1. Nejauksim organizētājus(objektīvi- dumjus naiviķus no LR puses) ar karavīriem, virsniekiem , līkop KOĻa PANTovij? Redzi ,ja jau Tu esi tapis iesaukts, pateicoties „tautas gudrajo” nopelniem , un dodies karā, tad godpratīgas cilmes cilvēks veic pilnībā pienākumus kurus uzņēmies, kā latvieši no 15.,19. divīzijas, tā arī 43.gvardes divīzijas, respektīvi varonību mēra nevis pēc iniciācijas procesa( brīvprātīgs, iesaukts), bet no tā, kā tad konkrētais kadrs perfomē kaujā. Vai brīvprātīgais ,kas pieliek bikses pirmajā kaujā, un pēcāk aizmūk no kaujas lauka ir lielāks varonis, kā piespiedu iesauktais ,kas izpilda viņam uzticētos kaujas uzdevumus, neiegāžot biedrus?

    2. Piemiņas dienu viņi paši-veterāni izvēlējušies, dosim viņiem to niecīgo mierinājumu pēc visa ko viņi pārcietuši. Viņi ir upuri protams , vairāk gan kā traģiski karotāji, par tukšiem mērķiem.

    3. Par kureliešiem, domāju šī tēma prasās pēc nopietnas analīzes ar dokumetiem utt., lai dotu drošu viedokli. Cita lieta „mežabrāļi”, akurāt kā man vectēva brālis ,kurš bija gan leģionā, gan tapa nogalināts mežā 50.sākumā, turoties pretī čekistiem-„istrebīķeļiem”

    Protams tās pasakas par 1PK atkārtošanos bija pieņemamas tikai ierindas karavīriem, bet noteikti neattaisno leģiona organizētājus.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

janis17 10.03.2014. 09.37

Jânis Bankoviès 10.03.2014. 09.28

Tas ,ka vēl palikušajiem leģionāriem ir pilnas morālas tiesības doties uz Brīvības pieminekli, organizētu līdzjutēju (vai tie ir VL,vai V, vai ZZS, vai pat ZRP nav svarīgi, svarīgi, lai vecos vīrus neatstāj vienus pret “moskaļu cilvēkēdājiem”, un tas, ka līdzjutēji pie reizes afišē sevi kā kāda politiska spēka pāstāvji ir gluži nesvarīgi, tikai labi, ka apliecina savu rūpi par vecajiem vīriem un viņu traģēdiju) pavadībā ir neapstrīdams fakts.

Cits jautājums vai tur jādodas formālajiem valsts publiskajiem pārstāvjiem (uz deputātiem neattiecas), ministriem un Saeimas amatpersonām, prezidentam- tie ja grib paust attieksmi droši var doties uz Lesteni.

Velns slēpjas detaļās- 15.,19.divīzijas tika veidotas pilnīgi nerēķinoties ar LR nākotnes iespējām(te pat blakus LT, neviens tādu stulbību neizdarīja, tāpēc var palūkoties uz demogrāfisko struktūru tur un te, tagad, lai arī GER pirms 2PK bija vislabākās attiecības tieši ar LT) ar netālredzīgo un iztapīgo tautiešu rokām(starp tiem arī R.Bangerskis). Abas divīzijas zvērēja Lielvācijai un tās mērķiem, karoja zem tās karoga, un tās vadībā diemžēl. Formāli šīm vienībām vienīgā nesaraujamā saistība ar LR bija pats karavīrs, kā izejmateriāls, un vapenis ar karogu, vārdu sakot teritoriālā vienība Lielvācijas armijā.

Tādejādi Latvijas varas struktūrām, tam starpām mūsdienu, nav nekāda saistības ar 15.,19. divīzijām, kā armijas-karaspēka struktūrām.

Veterāniem ir morālās tiesības iet pie “TĒVZEMEI un BRĪVĪBAI” gribēt un saņemt no savas Tautas atbalstu. Vārdu sakot uz godu un cieņu viņi ir cienīgi kā indivīdi-karavīri, nevis struktūra-15.,19. divīzija, tāpēc godu un cieņu viņiem sniedz indivīdi-pilsoņi(pilsoņu kopas-partijas arīdzan), nevis valsts struktūru pārstāvji.

Tieši tas pats attiektos uz 43. gvardes latviešu strēlnieku divīzijas (vai citiem SA karavīriem -LR valstspiederīgajiem)veterāniem, kuri jūt morālas tiesības doties uz Brīvības pieminekli, bet tie parasti tur neiet,jo saprot, ka sarkanais mēris viņus bija izmantojis,iznīcinājis, pat sirdī neatstādams personiskos mērķus, atšķirībā no tiem pašiem leģionāriem.

+33
-10
Atbildēt

8

    Aivars Krauklis > Jânis Bankoviès 10.03.2014. 11.17

    Latvijai vienādi traģiskas ir piedalīšanās SS un „gvardes” divīzijās, krita abās vienādi – par svešām varām. Pirmajos atjaunotās neatkarības gados 16.marts bija leģionāru pašu datums, līdz kamēr to ar vai bez Kremļa iniciatīvas padarīja trokšņainu.

    Diemžēl sabiedrotos mēs varam izvēlēties tikai no tiem, kādi ir pieejami. Ja negribam atgriezties gaišajā pagātnē, tad nākas rēķināties ar to, ko par mums domā un kā izprot vēsturi mūsu šodienas sabiedrotie, lai cik nedroši arī tie nebūtu – labāku nav un nav gaidāmi. Kam muguras smadzenes ir aktīvākās, to pagrūti atzīt, tomēr grūti neredzēt – Cilinska kunga un līdzīgo izdarības krievu zemes savācošai Krievijai un personīgi biedram Puķinam vajadzīgas, kā ēst, īpaši šogad. Pasūtījums nedrīkst palikt neizpildīts

    Lietuvā vācu prasības pēc palīgdivizījām ignorēja, laikam par to daži ģenerāļi zaudēja dzīvības, bet pēc kara pretestība sarkanajiem bija daudz lielāka. Kaut teritorija mežabrāļu cīņām daudz neērtāka. Toties mums ir diena, kad politikāņiem izrādīt mugurkaulus. Paldies no Kremļa.

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Jânis Bankoviès 10.03.2014. 14.00

    WAT:

    Cits jautājums vai tur jādodas formālajiem valsts publiskajiem pārstāvjiem (uz deputātiem neattiecas), ministriem un Saeimas amatpersonām, prezidentam- tie ja grib paust attieksmi droši var doties uz Lesteni.

    ===========================================

    Un līdzīgi –

    Ja padomju laikā gribēji iet pret straumi, t.i., negribēji slavēt Ļeņinu un kompartiju, tu to varēji arī atļauties – kamēr vien paliki margināls, maliņā un pažobelē (šajā gadījumā – Lestenē).

    Ja gribēji izvirzīties, taisīt karjeru, tad, protams, sava uzvedība bija jākoriģē.

    Rīgas centrs nav domāts latviešiem, kuri neprot uzvesties saskaņā ar “zeitgeist” – Rīgā droši un brīvi jājūtas tikai krieviem, Rīgas viesiem un uzvedīgiem, sapratīgiem latviešiem.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Jânis Bankoviès 10.03.2014. 15.33

    Atradi gan Hari salīdzinājumu,tīrākā demagoģija, ja nav pa Tavam, oponents uzreiz “di.slaiža-krievmīlis”, es taču teicu Tautai ir jāaizsargā un jāgodā šie traģiskie karavīri(starp citu visiem LR karavīriem ir viena diena 11.nov) šajā viņu pašu izvēlētajā dienā, tamstarpām deputātiem, partijām,NVO utt..

    Vienīgais ko es iebilstu ,ka 15.,19.divīzijas (Lielvācijas) tiek kaut kādi saistītas ar LR,LR savukārt publiski pārstāv amatpersonas – Ministri,Prezidents, Saeimas amatpersonas.

    Pieleca?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    lauris > Jânis Bankoviès 10.03.2014. 16.34

    >Haris

    Jūs atļāvāties Lesteni nosaukt par pažobeli? Tādā gadījumā mani neviens neatturēs Jūs nosaukt par cūku! Vai tiešām Jūsu partijas pirmskolas līmeņa patrioti tā spēj izskalot smadzenes, ja varat atļauties kļūt par nodevīgu slampu un piemiņas vietu nosaukt par pažobeli?

    Tas vairs neturās nekādos rāmjos, Jūsu partijas un atbalstītāju ieskatā, ja nav pēc jūsu prāta, tad visi ir nodevēji. Pasargi, Dievs, Latviju no tādiem patriotiem! Jūs esat bīstamāki par nacistiem.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Jânis Bankoviès 10.03.2014. 17.54

    NYT –

    Histērisks.. muļķis.:) Atvainojiet!

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    silvija > Jânis Bankoviès 10.03.2014. 18.34

    Hari, tu neesi histērisks muļķis, tu esi aprobežots hitlerjugenda līmeņa mūlāps.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Jânis Bankoviès 10.03.2014. 20.22

    NYT >Haris

    _______________ hmm..

    baldriāņus Vienotībai?

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Jânis Bankoviès 10.03.2014. 21.08

    Pirmajos atjaunotās neatkarības gados 16.marts bija leģionāru pašu datums, līdz kamēr to ar vai bez Kremļa iniciatīvas padarīja trokšņainu.

    __________________________

    Beidz melot. Pirmo reizi 16 martu atzīmēja vēl 1989. gadā, kad te bija krievu armija. Vēlāk tas bija gandrīz oficiāls pasākums – ja nemaldos prezidents Ulmanis piedalījās u.c. amatpersonas. Tikai vēlāk valsts izadzējs s”ķēle nobijās un panāca, ka 16. martu izsvītro no kalendāra. Tu jau protams nezini :) , bet škēlem ir ļoti labi ekonomiskie sakari krievijā.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

dagnija 10.03.2014. 09.13

Cilinskis tā arī nespēja kļūt par Valsts vīru. Kā bija students, tā arī palika studenta lomā, kuru diriģē no malas. Valsts vīrs domā par valsts interesēm plašā lokā, bet ne par sīkpartijas interesēm. Tas ir nožēlojami. Reputāciju šis solis Cilinskim necels. Zaudētāji būs gan pats Cilinskis, gan valsts intereses.

Ja Cilinski iztaujātu, ko viņš zina par tiem leģionāriem, tad noteikti tas būtu bērnu dārza līmeņa stāsts. Tad jau arī komunistus Cilinskis gatavs aizstāvēt, jo tur taču arī bija daudz godīgu cilvēku, kurus šāva PSRS un PSKP kliķe.

+15
-22
Atbildēt

1

    Andris > dagnija 10.03.2014. 20.55

    > Horts

    Protams, vieglāk ir izteikt nepamatotu pieņēmumu – „Ja Cilinski iztaujātu, ko viņš zina par tiem leģionāriem, tad noteikti tas būtu bērnu dārza līmeņa stāsts” -, nekā reāli pārbaudīt, cik ne uz ko nedibinātais pieņēmums atbilst realitātei. Jūsu rīcībā ir viss nets – uzrakstiet, pārliecinaties, pēc tam, pamatojot savu viedokli ar E. Cilinska citātiem, rakstiet komentāru. Pretējā gadījumā Jūsu izteiku var klasificēt tikai par „viena tante teica”.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

Inese 10.03.2014. 09.03

Cilinskis ir episks pajolis.

+13
-15
Atbildēt

0

Janka, Janic 10.03.2014. 09.02

+6
-1
Atbildēt

1

    dace_roze_lmt_lv > Janka, Janic 10.03.2014. 12.27

    Нацистские морды на фото улыбаются.

    И чего они улыбаются?

    А они в курсе, что нацизм не прошёл?

    0
    -9
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 10.03.2014. 08.52

Kādēļ gan Cilinskis nevarētu doties uz Lesteni? Ceļš par tālu? Žurnālistu par maz? Kapos nevar runas teikt?

Būtu jau beidzot nākuši pie prāta un pieminējuši zem svešiem karogiem kritušos tur, kur tos jāpiemin – brāļu kapos!

Nav obligāti sevi reklamēt par katru cenu!

+18
-21
Atbildēt

31

    janis17 > jmaklakovs 10.03.2014. 09.04

    Nomale, nu atkāpsimies visi līdz Lestenes līnijai, tas kaut ko dos? To tāpat iztulkos, kā mūsu vājumu. Nolikt ziedus pie Brīvības pieminekļa, pieminot tos, kas cīnījās par Latvijas brīvību un pret pasaules lielāko ļaunumu – krievu komunismu ir vairāk, kā atbilstoši un pieņemami.

    Runa jau nav tikai par Cilinski, lai nāk arī Straujuma un citi ministri, bet viņi jau negrib nākt, baidās sasmērēties, vai ne? Kas to zina, kā laiki var mainīties, tad jaunā vara pieminēs, nedos amatus, izsūtīs, kā nacionālistus.

    +24
    -14
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 10.03.2014. 09.13

    Nav šis pasākums jāorganizē pie Brīvības pieminekļa. Spītība ne vienmēr norāda uz stingru mugurkaulu, biežāk uz muļķību. NA un SC izdarības atgādina divu troļļu strīdu, kurš kuru pārbļaus un neviens negrib piekāpties, ka nepazaudē “stāju”.

    +13
    -21
    Atbildēt

    0

    gliters > jmaklakovs 10.03.2014. 09.28

    Tieši tā – ja šajā jautājumā piekāpsies, tad “strīpainais kontingents” ar visiem krievvalodīgajiem mēdijiem dosies uz Lesteni un rīkos skandālus tur, bet Krievijai tas būs signāls, ka LV gadījumā šantāža un iebiedēšana “rullē”. Jābeidz reiz gļēvulība un konformisms uzdot par “pragmatismu”.

    +24
    -14
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 10.03.2014. 09.33

    zirnekliene Šeloba. Jebkuram cirkam vajadzīga auditorija. Nepārvērtiet leģionāru piemiņu par šovu un viss atrisināsies.

    +15
    -17
    Atbildēt

    0

    gliters > jmaklakovs 10.03.2014. 09.45

    Leģionāru piemiņas pasākumu pārvērš par šovu “antifašisti”, nevis cilvēki, kuri dodas pie pieminekļa nolikt ziedus. Ja krievi panāks, ka to nevarēs darīt Rīgas centrā, tad nākamais būs, ka leģionārus nevarēs pieminēt NEKUR, jo “antifašisti” dosies līdzi uz jebkuru vietu, tieši ar mērķi padarīt piemiņas pasākumu par “šovu”.

    Neviens “nereklamējas” – 16. martā katru gadu turpinās II PK, kas Latvijā faktiski nav beidzies.

    +19
    -13
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > jmaklakovs 10.03.2014. 09.57

    zirnekliem, stāsts nav par NEVAR, ir tikai stāsts par to , ka LR formālajiem pārstāvjiem-Saeimas amatpersonām( ne deputātiem),Ministriem, Prezidentam nav nekāda sakara ar 15.,19.latviešu ieroču SS divīzijām-Lielvācijas armijā.

    Formālās valsts amatpersonas( pieņemu tas pat ir viņu pienākums, jo kritušie bija LR pilsoņi) būtu jāpiemin šie kritušie konkrētā vietā-Lestenē.

    Pārējie -pilsoņi, un to apvienības(partijas) , kas ciena šos vīrus godā tos pie Brīvības pieminekļa kopā ar pēdējiem palikušajiem karavīriem-veterāniem.

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > jmaklakovs 10.03.2014. 10.13

    “Ministriem, Prezidentam nav nekāda sakara ar 15.,19.latviešu ieroču SS divīzijām-Lielvācijas armijā.”

    Vai tad 16. Martā būtu paredzēti kādi oficiālie pasākumi par godu leģionāriem? Ja Cilinskis drīkst pieminēt leģionārus Lestenē, tad kāpēc viņš to nedrīkst darīt Rīgā, noliekot ziedus pie Brīvības pieminekļa? Man liekas, ka principā nevienam nav liegts tur nolikt ziedus neatkarīgi no tā vai viņš ir ministrs, vai nē. Un atbilde uz jautājumu, kāds sakars leģionāriem ar Brīvības pieminekli būtu, ka pateicoties Kurzemes katlam daudziem latviešiem izdevās palikt brīvībā emigrējot, nevis nonākt Gulaga verdzībā.

    Visa tā matu skaldīšana ap Lesteni un Rīgu ir tikai tāpēc, ka dažiem (t.sk. merkantīlu iemeslu dēļ) negribas “kaitināt Krieviju” un mūžīgās latviskās iztapības un baiļu, “ko par mani padomās” (Eiropa mūs nesapratīs) dēļ.

    Un vispār – V un RP labāk būtu padomājuši, kā iegrožot Krievijas TV kanālu darbību, nevis meklējuši “iekšējos ienaidniekus”.

    +20
    -13
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 10.03.2014. 10.19

    zirnekliene Šeloba. Kaitināt Krieviju… Krievijai šis pasākums ir kā debesmanna. Drīzāk gan Cilinskis negrib Kremli apbēdināt!

    +15
    -20
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 10.03.2014. 10.23

    Nomale NA un SC izdarības atgādina divu troļļu strīdu, kurš kuru pārbļaus un neviens negrib piekāpties, ka nepazaudē “stāju”.

    _______________________

    Nu protams, bet ko konkrēti iegūsi tu, ja paliks tikai krievu trollis, kurš dzīs tikai krievu propagandu?

    pesņas un pļaskas, kā krimā? Tas ir tas, kas vajadzīgs latviešu tautai?

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 10.03.2014. 10.31

    aivarsk. …ko konkrēti iegūsi tu, ja paliks tikai krievu trollis…

    ——————-

    Pagale viena nedeg. Nav diez cik interesanti vienam pašam stāvēt kalna galā un strīdēties.

    +14
    -15
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > jmaklakovs 10.03.2014. 10.34

    Zirneklien, Jums tāpat kā AivaramK , speciāli skaitļi

    19. divīzija- 5200

    AG KURLAND-189 000

    proporcija 1/37, Jūs tā kā nopietni sakat, ka tieši 19.divīzijai bija kādi īpašāki panākumi Jūsu un Aivara K punktu veikšanā Kurzemē? Izmantojot Jūsu argumentus viss AG KURLAND būtu jāgodina kā šo Jūsu definēto sasniegumu varoņi, bet tas tā nav, mēs godinam mūsu tautiešu traģisko un diemžēl veltīgo cīņu.

    Brīvības piemineklis- ir LATVIJAS simbols, Lestenes kapi ir kritušo piemiņas vieta. Par to kā un kam jāpiedalās un kāpēc jau iepriekš atrakstījos, neatkārtošu. Kamēr ir dzīvi leģionāri tikmēr TAUTAI( tieši tautai, nevis valstij) ir viņi jāgodina un jāatbalsta, beznosacījumiem. Pēc tam kad miris būs pēdējais leģionārs, tā būs tikai traģiska diena LR vēsturē.

    Varēja jau arī nebūt tādas traģēdijas, pietiek paskatīties uz D kaimiņiem leišiem kuriem toties bija varena nenovājināta nacionālā pretošanās ( gan bruņota, gan vienkāŗsi opozicionāra varai) no 1945.-1991..

    Man personiski kaut kāds Moskovijas viedoklis ir pie kājas, tieši tāpat kā iztapīga merkantila Rietumnieka viedoklis, bet ir objektīvi jānovērtē sava vēsture, ir jāsaprot ka divīziju formēšana Lielvācijas vajadzībām bija milzīga kļūda, vēlreiz palūkojiet uz LT, ja Jums liekas, ka viss ir bumbās, EE glābj brāļi somi ar savu aktivitāti.

    +20
    -10
    Atbildēt

    0

    gliters > jmaklakovs 10.03.2014. 10.37

    Kremlim ne tikai debesmanna, bet pilnīga nirvāna būs tad, ja latvietis Latvijā nedrīkstēs pieminēt tos, kuri pret Kremli jebkad cīnijušies, jo pretējā gadījumā paši latvieši viņu sodīs. Līdz tam vairs nav tālu…

    Ja ar “debesmannu” domāji iespēju izvērst pretlatvisku propogandu, tad nezinu gan, kurš pēc Ukrainas notikumiem uzskata Krievijas viedokli par jebko par vērā ņemamu un respektējamu.

    +19
    -12
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 10.03.2014. 10.43

    WAT divīziju formēšana Lielvācijas vajadzībām bija milzīga kļūda ___________________________________

    Jā, protams – tā kādam var ienākt prātā izejot no šā brīža politiskās (lasi maucīgās) konjungtūras. Ja toreiz ASV un GB nebūtu Baltiešus nodevuši, tad šie 10 000 bruņotie vīri kļūtu par Latvijas armijas pamatu un sistu utainos, ko viņi darīja arī pirms tam… Un tieši tāpat, kā Somijā mēs godinātu tos, kas šāva un cīnījās pret okupantiem – vienalga kādiem – utainiem vai pelēkziliem!

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    gliters > jmaklakovs 10.03.2014. 10.56

    “tikmēr TAUTAI( tieši tautai, nevis valstij)”

    Mēs taču nedomājam bizantiešu kategorijās un tāpēc neuzskatam, ka valsts amatpersonas nāk nevis no tautas, bet gan ir Dieva iecelti. Ja Cilinskim vectēvs karojis leģionā, tad nav nekādu problēmu viņam, kas ir ne tikai ministrs, bet arī latviešu tautai piederīgais, doties kopā ar tautu uz Brīvības pieminekli.

    Ar vēsturi viss ir skaidrs – vairākums leģionāru cerēja, ka viņiem būs kaut kad nākotnē iespēja “sist tos zilipelēkos”, taču de facto viņi karoja vācu armijas sastāvā par III Reiha interesēm, bet lieta tāda, ka “antifašistiem” un tiem, kas viņus uzkūda un finansē, ne jau tas ir svarīgi – būtiskākais, ka leģionāri karoja PRET Krieviju un tas ir iemesls, kāpēc viņi grib panākt, lai leģionārus nevarētu brīvi pieminēt.

    Tam, ka leiši bija tālredzīgāki un neļāva savas tautas dzīvo spēku izšķaidīt abu bandītisko lielvalstu razborkā, piekrītu.

    +17
    -13
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > jmaklakovs 10.03.2014. 11.06

    Cilinskim tomēr prātīgāk pašam kā ministram doties uz Lesteni,visa viņa ģimene savukārt var doties pilnā skaitā uz Brīvības pieminekli, lai moskovīti var nespējā ņerkstēt.

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > jmaklakovs 10.03.2014. 11.13

    Par Bizantiju runājot, bet mūs jau pamatā traktēs tieši Bizantiskie ļautiņi, savukārt Rietumi vienkārši pārpublicēs , neinteresē īpaši nevienam Rietumos mūsu tautas prieki ,sasniegumi, ne mūsu traģēdijas, objektīvi esam mazi, salīdzinoši tāli un neietekmīgi un parasti ļoti, ļoti mierīgi.

    Tāpēc nedrīkst bizantiešiem dot iespēju savas piruetes iesmērēt precīzajiem Rietumiem.

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    v_laivins > jmaklakovs 10.03.2014. 11.17

    Tam gan es piekrītu, ka kritušos vajag pieminēt brāļu kapos vai Lestenē.Leģionāru piemiņai nevajadzētu būt politizētai.Man arī ir svarīgas nacionālās vērtības, bet lieka pompozitāte ir gluži lieka. Tā īsti nespēju noticēt NA pārstāvju nacionālajai stājai darbos, lielākoties viņi mutiski cenšas pārliecināt, ka ir lieli nacionāļi. Manuprāt tiek speciāli uzkurinātas šīs kaislības, lai mobilizētu savus vēlētājus pirms vēlēšanām.To dara gan SC, gan NA.Vai tiešām leģionāri nebūtu pelnījuši mierīgi pieminēt savus kritušos biedrus.Tad gan leģionāru organizācijai pašai vajadzētu atteikties no politisko spēku virsvadības un pašiem rakstīt atceres pasākuma scenāriju, lai nepieļautu politiķu iesaisti. SC un NA un prokrieviskās ebreju organizācijas tad gan ļoti vīlušās.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > jmaklakovs 10.03.2014. 11.17

    Ja Cilinskis dosies uz Lesteni, nevis Brīvības pieminekli, tā būs moskaļu uzvara – re, iebiedējām! Turklāt moskaļi izvērstu propogandu arī par braucienu uz Lesteni.

    Ja Saeima pēdējā laikā tik tiešām būtu kaut ko darījusi, lai iegrožotu Krievijas propogandu vai kriminalizējusi okupācijas noliegumu, tad varbūt arī es piekristu, ka no taktikas viedokļa Cilinskim būtu labāk doties uz Lesteni tīri “frontes līnijas” iztaisnošanas nolūkos, bet šobrīd tas izskatīsies pēc vēl vienas kapitulācijas Krievijas priekšā.

    +14
    -15
    Atbildēt

    0

    gliters > jmaklakovs 10.03.2014. 11.21

    Ja mēs gribam būt labi visiem, tad vnk jāiestājas Krievijā – tad i Krievijai būs prieks, i Rietumiem miers.

    Nezinu, vai vajadzēja aizsākt šo tradīciju 16. Martā likt ziedus Rīgas centrā, bet ja reiz tā ir aizsākta, to var pārtraukt tikai pēc Nirnbergas 2 – ne ātrāk.

    +14
    -14
    Atbildēt

    0

    gliters > jmaklakovs 10.03.2014. 11.26

    “Tad gan leģionāru organizācijai pašai vajadzētu atteikties no politisko spēku virsvadības un pašiem rakstīt atceres pasākuma scenāriju, lai nepieļautu politiķu iesaisti. SC un NA un prokrieviskās ebreju organizācijas tad gan ļoti vīlušās.”

    Pat ja 16. Marta pasākumos piedalītos TIKAI leģionāri un tie notiktu Lestenē, strīpainais kontingents būtu arī tur.

    +12
    -14
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 10.03.2014. 11.28

    nomale Pagale viena nedeg. Nav diez cik interesanti vienam pašam stāvēt kalna galā un strīdēties.

    ____________________________________

    WOW ideāls arguments – izslēdzam Latvijas Radio un TV, tad krievu melu un propogandas plūsma vispār apstāsies! pagale taču viena nedegs un cik smieklīgi izskatīsies pļuķins kalna galā viens pats strīdoties ar sevi, ja neviens viņam neiebildīs visā pasaulē!

    Kā mums nav kauna pārmest ASV vai ES maigo attieksmi pret Ukrainas okupāciju, ja mēs paši sevi kušinam!!!

    +15
    -12
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 10.03.2014. 12.24

    aivarsk. 16. marta pasākumi ir būtiski tikai NA un viņu atbalstītājiem. Tie ir tikai 10-15% latviešu! Bet ietekmē mūs visus. Pasaule brīnās par ukraiņu savaldību, bet tajā pašā laikā Cilinskis un ko demonstrēs pasaulei “mugurkaulu”. Lai Cilinskis aiziet pie Iesalnieka un cep klusumā savas piparkūkas. Ja man pēc mēneša būs jāsēž ierakumos lamāšu ne tikai Kremli, bet arī NA!

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 10.03.2014. 13.08

    Nomale! pasaule brīnās arī par ASV un ES “savaldību” ukrainas jautājumā. Ok, piekāpsimies un nepieminēsim latviešu karavīrus, kas būs tālāk, 25. marts, 23. augusts, 14. jūnijs, 17. jūnijs, 1.septembris… kāds vēl datums var nepatikt krieviem?

    vai ukraiņi pieminēja 16. martu? Vai urlas jebkuru iemeslu tāpat neatradīs, īpaši, ja jutīs vājumu?

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    silvija > jmaklakovs 10.03.2014. 13.11

    nomale, NA ir tikai 5,5% latviešu- atbilst nogulšņu daudzumam katrā tautā, un vienīgais, ko viņi māk, ir “patriotiski” klaigāt un pa kluso pārdoties katram, kas šos grib pirkt.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > jmaklakovs 10.03.2014. 13.34

    aivarsk. Mums ir dažādas izpratnes par drosmi un vājumu! Man šķiet, ka vajadzīga liela drosme pašiem izvērtēt savu vēsturi un attiekties pret to adekvāti. Ja leģionāri būtu cīnījušies zem Latvijas karogiem, tad būtu citādi, bet tā – tikai pieņēmumi, kurus katrs var grozīt, ka ērtāk. Ja tomēr leģionārus jāpiemin pie Brīvības pieminekļa, tad novembrī-decembrī par godu Rubeņa bataljona kaujam Kurzemē.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 10.03.2014. 13.36

    Braun, taviem “anķifašisķiem” taču atļāva mītiņot – ej, piedalies… tur tavus bļāvienus megafonā par to, ka “latiši fašisķi ņedabitije” labāk dzirdēs!

    +8
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > jmaklakovs 10.03.2014. 13.40

    Nomale, grozīt varēs, ja mēs to ļausim un “dreifēsim” savā attieksmē pret savām piemiņas dienām!

    Varbūt preambulu arī nevajag? Tā arī kaitina ždanoku, rubiku un ušmeriku!

    Tie nav svētki, tā ir piemiņas diena! Pirmoreiz to kā piemiņas dienu 1952. gadā ierosināja atzīmēt bijušo leģiona karavīru organizācija “Daugavas Vanagi”, jo 1944. gada 16. martā abas Latviešu leģiona divīzijas (15. divīzija un 19. divīzija) pirmoreiz darbojās kopīgi Austrumu frontē pie Veļikajas upes pret Sarkano armiju.

    paskatīsimies, kurš tad radīja to visu jezgu, kuru tu atbalsti!

    1998g. 15. martā Rīgā pie Brīvības pieminekļa piketēja ap 100 iedzīvotāju pret iecerēto gājienu. Neapmierinātība tika pausta arī nākamajā dienā gājiena laikā, kad pret gājiena dalībniekiem tika izkliegti dažādi saukļi. Krievijas Ārlietu ministrija izplatīja paziņojumu, atcere tika pasniegta kā nacisma glorificēšana. Šo notikumu kontekstā kā atbildes reakcija šī diena 1998. gadā uz neilgu laiku kļuva par Saeimas apstiprinātu piemiņas dienu (MP G.Krasts), tomēr jau 2000. gadā (MP A.ŠĶĒLE)tika svītrota no svētku un piemiņas dienu saraksta. 2006. gadā (MP A.KALVĪTIS) naktī uz 16. martu ap Brīvības pieminekli pat tika uzsliets žogs, lai cilvēki Leģionāru piemiņas dienā nevarētu nolikt ziedus. – Vai nav jauki, ka tu piebalso šiem diviem “latvju patriotiem”?

    +13
    -10
    Atbildēt

    0

    lauris > jmaklakovs 10.03.2014. 14.06

    RT@GuntisZemtis /../ Runāju ar veco leģionāru Aldi Hartmani. Viņš teica: Nevajag zīmēties pie Brīvības pieminekļa, jābrauc uz Lesteni

    Aldis teic – nožēlojami, pērn Lestenē bija viens Igaunijas karogs. Mūsējie mītiņoja Rīgā

    https://twitter.com/romans_melniks/status/442961175421386752

    Kāpēc jaunie puiši no VL nerespektē Vecajo viedokli? Pagājušā gadā vecie leģionāri izplatīja paziņojumu, lai uz viņu rēķina politiķi beidz iedzīvoties. Kāpēc vecos vīrus mēģina pārvērst par marionetēm?

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > jmaklakovs 10.03.2014. 21.28

    Varbūt preambulu arī nevajag? Tā arī kaitina ždanoku, rubiku un ušmeriku!

    ————————————-

    Tā kaitina arī Dombrovski, Zaķi, Ēlerti, Ōzoliņu utml.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Egitazz > jmaklakovs 11.03.2014. 00.07

    pieminot tos, kas cīnījās par Latvijas brīvību

    =====

    nu jā, nu jā, īstiem latviešiem 1943.gadā jau bija vienalga, ka viņu cīņas biedrs nacistiskā Vācija jau iznīcināja ap 100 000 “nepareizo” Latvijas pilsoņu.

    Tātad, pareizi saka par kvalitātes proporciju, ka 1 izsūtītājs latvietis = 6 nošauti nelatvieši.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Marika > jmaklakovs 11.03.2014. 08.20

    nomale

    Pagale viena nedeg.

    Bez Zatlera partijas un Kremļa atbalsta SC jau sen būtu izdzisis.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Janis 10.03.2014. 08.48

Būsim reāli – piedalīšanās vai nepiedalīšanās 16. marta pasākumos nekādi nemazina Krievijas “maigo” vai kādu citu varu.

Tas ir tikai un vienīgi reitingu uzlabošanas pasākums.

Ministram ir citas iespējas uzlabot reālo situāciju un pie tām arī vajadzētu ķerties.

+18
-15
Atbildēt

0

janis17 10.03.2014. 08.42

dombrovska pakalpīgā TUA tirgotāja dalība gan 16. marta pasākumos ir pilnīgi lieka! Gribēšu redzēt, kā Cilinskim atņemsiet ministra portfeli par mugurkaula esamību, ja dažiem citiem kozļikveidīgiem ministriem mugurkaula vietā iesprausts ciets puķina daikts?

+20
-20
Atbildēt

15

    dagnija > janis17 10.03.2014. 09.16

    Mugurkaulam jābūt tur, kur tam jābūt. Stūrgalvībai nav mugurkaula, bet tas ir gļēvulība, bailes no tiem diriģentiem, kuri vada Cilinski. Valsts vīrs tā nerīkotos.

    +19
    -19
    Atbildēt

    0

    gliters > janis17 10.03.2014. 09.37

    Kaut ko līdzīgu mugurkaulam pēdējā laikā ir izrādījusi Druviete, pārējiem nav pat mugurkaula iedīgļu – Krievijas propogandu iegrožot nespēj, krievu mēdijos dod intervijas krieviski, okupācijas kriminalizēšanu nolika tālā plauktā, TUA tirdzniecību ierobežot netaisās, jo sponsori jau nav NA ministri, kurus var terorizēt par savas pozicijas paušanu. Jā, un kur tad pēkšņi paliek demokrātija? Vai tā attiecas tikai uz krievu propogandas mašinēriju?

    +20
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.03.2014. 09.41

    aivarsk – mugurkaulu jau var izrādīt arī savādāk. Cik zināms , ka arī Dzintars un Zīle pirms pāris nedēļām centās pierunāt Cilinski neiet , bet nekas no tā neiznāca. Manuprāt ir reizes ,kad principus var nolikt malā svarīgāku mērķu sasniegšanai. Domāju , ka viņa darbs VARAMā nestu vairāk labumā , kā tā nostaigāšana un ziedu nolikšana. Kaut kā domāt ,ka tas vairāk velk uz PR kaut gan Cilinskis pēc manām iekšējām sajūtām nav tāds.

    +20
    -16
    Atbildēt

    0

    silvija > janis17 10.03.2014. 09.49

    Nekad neesmu varējis saprast, kāpēc kādam būtu jārāda citiem savi kauli, piemēram, mugurkauls, asteskauls, kaunuma kauls, krūšukauls un citi kauli. Varbūt drīz sāksim izrādīt arī orgānus, piemēram, plaušas, nieres, urīnpūsli utt.Līdz vēmienam nodrāzts trafarets, kas liecina par nespēju patstāvīgi domāt.

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > janis17 10.03.2014. 09.51

    Ja ,klusais, Tev taisnība par Zīles&Raičas mēģinājumiem, tad neko neko labu, kā par valstvīru, par Cilinski nevar teikt, ja gribi iet pieminēt leģionārus( ja man atmiņa neviļ, vai tik tēvs, vai opaps viņam leģionā nedienēja?) piemini Lestenē. Vai ja gribi pavadīt -16.marta galvenos atzīmējamos-veterānus pie Brīvības pieminekļa, atkāpies no ministrijas, piesakies par VL vadītāju un kā partijas pārstāvis un pilsonis pavadi viņus no Doma līdz Brīvības piemineklim.

    +18
    -16
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 10.03.2014. 10.15

    klusais – mugurkaulu jau var izrādīt arī savādāk.

    ____________________________________

    protams, bet tu varētu minēt kādu ticamu iemeslu KĀPĒC TO DARĪT SAVĀDĀK?

    Kāpēc latvietis pie Brīvības pieminekļa nevar iet kādā noteiktā datumā, ieņemot kādu noteiktu amatu :)

    Tev tas nešķiet absurdi pašos pamatos??????

    +19
    -13
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > janis17 10.03.2014. 11.58

    > klusais

    Beidz izplatīt savas tenkas! Nekas Tev nav zināms! Vismaz Dzintars nekad nav mēģinājis Cilinski ietekmēt.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.03.2014. 12.41

    beta – tas ka tev Dzintars simpātisks nenozīmē ,ka viņš nevar censties pierunāt Cilinski. Ja tās kā saki ir baumas un Dzintars nav to darījis tad viņš ir melis , jo koalīcijas kolēģiem ir teicis , ka ir centies pierunāt …

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.03.2014. 12.45

    aivarsk – labi , tev taisnība :) :) :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis Reinhards > janis17 10.03.2014. 12.50

    > klusais

    Tu regulāri muldi. Neticu, ka kāds normāls politiķis ar Tevi kontaktējas un Tev ko nopietnu uztic. Visas Tavas baumas ir tādu pašu kā Tu pļāputašu radītas…

    Satiekas divi seksuāli neapmierināti veči un aptaisa viņprāt veiksmīgākos… :) :) :)

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.03.2014. 13.18

    beta – nu neķer krenķi :) :) :) Tu labi zini kas man to teica :) :) :) Tad ejam tālāk , viņš man meloja :)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > janis17 10.03.2014. 14.26

    …skat, kā!…atliek vien puišeļiem nokļūt pie varas, lai 16.martu pārvērstu savas partijas reklāmas kampaņā….

    «Visu Latvijai!» aicina nepiedalīties 16. marta gājienā

    Ceturtdiena, 2006. gada 16. februāris 13:57

    -“Apvienība «Visu Latvijai!» nepiedalīsies leģionāru piemiņas dienas gājienā un aicina arī citas organizācijas nepiedalīties tajā, lai neļautos iespējamajām ekstrēmistu provokācijām. Rīkot gājienu 16. martā viņus atturējis Latviešu nacionālās karavīru biedrības lūgums.

    Kā šodien preses konferencē pavēstīja politiskās apvienības vadītājs Raivis Dzintars, 16. martā ir plānota ziedu nolikšana pie Brīvības pieminekļa, dievkalpojums un došanās uz Lestenes kapiem, savukārt 15. martā organizācijas «Visu Latvijai!» biedri apciemos Latvijas leģionārus un nogādās viņiem pārtiku, lai parādītu, ka tautas varoņus var godināt arī citādāk. Patlaban plānots šādi apsveikt svētkos aptuveni 50 leģionārus.

    «Centrā jāstāda latviešu leģionārus, 16. marts nedrīkst saistīties tikai ar vārdiem «radikālisms», «kautiņš» un «nacisti»,» norādīja Dzintars.

    Komentējot Valsts prezidentes Vairas Vīķes-Freibergas aicinājumu kritušos karavīrus pieminēt 11. novembrī, apvienības «Visu Latvijai!» vadītājs paziņoja, ka šāda ideja nav atbalstāma, jo 11. novembra svētkiem ir pavisam cita nozīme. «Visu nevar mest vienā maisā. Godināt latviešu leģionārus 11. novembrī būtu tas pats, kas svinēt savu dzimšanas dienu, vārda dienu uz kāzu jubileju vienā dienā,» sacīja Dzintars.

    Patlaban ir saņemti divi pieteikumi rīkot 16. marta gājienu — to plāno organizēt biedrība «Klubs 415», kā arī Nacionālā spēka savienība.”

    http://www.apollo.lv/zinas/visu-latvijai-aicina-nepiedalities-16-marta-gajiena/326477?utm_source=twitter&utm_campaign=news&utm_medium=like_button

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 10.03.2014. 14.33

    ZanE.

    2006. gadā kalvītis ap Brīvības pieminekli apvilka žogu un MILIČU ĶĒDI, tāpat, kā 1987.gada 18. novembrī.

    kremļa propogandas mērķis sasniegts! VL! , leģionāri, latvieši, 16. marts – slikti! līdz ar to – aņķifašisķi, ždanoka, rubiks, megafoni, ušakovs – labi!

    +15
    -12
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > janis17 10.03.2014. 20.18

    > klusais

    Tu regulāri muldi. Neticu, ka kāds normāls politiķis ar Tevi kontaktējas un Tev ko nopietnu uztic. …

    ________________ Nu kāpēc tā?

    ja nepieciešams veikt kādu”‘informacionnyj vbros”- tad pilsonis “‘klusais” var izrādīties visnotaļ noderīgs.

    Gan jau to kādi novērtē.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 10.03.2014. 20.31

    Kam slikti ar smadzenēm, ko citu tiem atliek – protams, demonstrēt “mugurkaulu”.

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam