Putins: Pagaidām nav vajadzības pēc karadarbības Ukrainā

76

Komentāri (76)

Malda 04.03.2014. 16.07

Vienu šādu “lokālo armijnieku noķūra Krimā” https://pbs.twimg.com/media/Bh1kEa1CAAAH9-k.jpg

Puika no Soratovas :)

+4
0
Atbildēt

2

inta_s 04.03.2014. 15.49

Putins atzīstot ka ir notikusi Revolūcija Ukrainā un ka līdz ar to nav saistības ar jauno valdību un tātad var neievērot iepriekšējās vienošanās un līgumus nozīmē ko? Ka Ukrainai vairs nav nekādu parādsaistibu attiecībā pret Krieviju?

+2
-1
Atbildēt

2

    austrisv > inta_s 04.03.2014. 16.40

    Kāds sakars ar parādu neatzīšanu? Vai tad Ukraina jau izsludinājusi defoltu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 04.03.2014. 19.00

    Nu kā! Ja jau reiz Putins apgalvo ka esošās vienošanās nav spēkā jo ir notikusi revolūcija Ukrainā un jauno valdību neatzīst. Tad jau arī saistības Ukrainai pret Krieviju vairs nav spēkā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

esmeralda_se 04.03.2014. 15.48

Ir valstis, kuras reaģē tā, kā sabiedrotie no tām sagaida:

http://www.gazeta.ru/business/news/2014/03/04/n_5991145.shtml

+1
0
Atbildēt

0

DivasDveseles 04.03.2014. 15.45

Re kā nu visas rozīgās un zilie pret krieviem cepās! Cepaties, cepaties- drīz būsiet pvisam brūni!

0
-5
Atbildēt

1

    Zoņtiks > DivasDveseles 06.03.2014. 00.07

    Pag, bet čeburaška takš jau no dzimšanas brūns… tad tu biedē, ka visi kļūs par čeburaškām?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 04.03.2014. 15.39

OMG!

Kremļa trollis sāk citēt ungāru neonacistus!

Skaldi un valdi, bet argumentu aptrūcies :)

+5
0
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 04.03.2014. 15.31

Rietumukrainā ir paliela ungāru minoritāte.

+1
0
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 04.03.2014. 15.30

“”Ja pieņemšu lēmumu lietot ieročus, tad tas būs pilnībā leģitīms un pieņemts, lai aizstāvētu tos cilvēkus, kuri ar mums [Krieviju] ir saistīti ar kultūras un ekonomiskām saitēm, un tā “būs humanitāra misija”,” teica Putins. “Nevarēsim stāvēt malā, ja šos cilvēkus pazemos un iznīcinās.””

Lielisks Putina paziņojums, to ar aplausiem satika lielākā daļa Ukrainas, Donbass, Doņecka, Odessa (netapīk tas latviskais viens “s” vārdā “Odessa”) un daudzi, daudzi citi. Arī Latvijā uztver šo paziņojumu ar aplausiem, bet daudzi, zinu, nožēlo, ka tāda prezidenta nebija, kad Latvija atguva neatkarību 1991.gadā. Jo varēja visu sarunāt ar latviešiem, gan pilsonību visiem, gan arī krievu valodu kā oficiālu valodu. Vienkārši jāprot ar viņiem runāt. Putins to māk lieliski. Because bargaining or negotiating is like an art. You must make them understand that you are serious.

0
-6
Atbildēt

2

Eriks Grube 04.03.2014. 15.17

haha, cer pa burzmu sev pagraabt kaadu kaulu:

” For example, the party demands “territorial autonomy” for the Székely Land in Romania and desires to make Transcarpathian Ukraine an independent Hungarian district”

+4
0
Atbildēt

0

Gaisma; Enģelis 04.03.2014. 15.11

antikonstitucionāls valsts varas apvērsums un bruņota varas sagrābšana

————

Tā imperators varētu teikt, ja Januks noslīcinātu pasākumu asinīs. Tagad tā ir revolūcija.

+4
0
Atbildēt

0

Ivars Ozols 04.03.2014. 14.32

Kaujas helikopterus un bruņutransportierus arī var jebkurā veikalā nopirkt.

+14
0
Atbildēt

2

marchaeva 04.03.2014. 14.32

Pāris bāzes ir arī Abrenē. Tur gatavo snaiperes baltajās zeķubiksēs, ka arī Kremļa kleptokrātijas Eiropas Savienībā izvietoto kontu slēdzējus.

Voloģja jau galīgi vairs neseko līdzi, kas pierobežā notiek..

Dzirdēju arī, ka Manerhaima līniju atjaunojot un piešaujot.

+8
0
Atbildēt

0

vietējais 04.03.2014. 14.28

cerēsim, ka ar šo ieroču pazvadžināšanu arī viss beigsies.

Bet man liekas, ka Krievijā varas struktūrās darbojas dažādi grupējumi un ne viss notiek pēc Putina diktāta.

Piemēram – kurš ieteica Janukovičam pielietot spēku pret Maidana protestētājiem? Cilvēku nogalināšana bija tas kritiskais moments, kas Janukovičs pazaudēja visu.

Un dīvainais Melnās jūras flotes virspavēlnieka ultimāts – pretrunā ar Krievijas amatpersonu izteikumiem?

Katrā ziņā jāpiekrīt, ka Krievija ar šo zaudēja visus Soču ieguvumus.

+4
0
Atbildēt

1

    Inese > vietējais 04.03.2014. 14.32

    lietussargs Un dīvainais Melnās jūras flotes virspavēlnieka ultimāts

    ========================

    Tas ir Ukrainas masu melu mediju izplatīts feiks.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

austrisv 04.03.2014. 14.26

” bet tāda iespējamība ir,” teica Putins, piebilstot, ka Krievijas armijas mācības, kuras viņš otrdien pārtrauca, ar to nekādi neesot saistītas.””

šitā demogoģija ļoti parāda, ka Putins visus uzskata par muļķiem.

puisītis, kas vicinājās ar ieročiem Putina personā jūtas apmierināts jo , kā izskatās beidzis puiku spēlītes un atkāpies ierakumos ar godu. Taču zaudēs vairāk nekā ieguvis. pasaule cerams sapratīs ar ko turpmāk darīšana .

+7
0
Atbildēt

1

    esmeralda_se > austrisv 04.03.2014. 15.04

    Bet, palasi komentārus pie tiem pašiem “Daily Mail” rakstiem… Paskaties vērtējumus tiem komentāriem, sapratīsi, ka bilde nu nemaz nav tik saulaina.

    “Fašisms” ir magisks vārdiņš. Visu izšķir tas, kurš pirmais un skaļāk nobļausies “Fašisti!”

    Ukraiņiem iesūtītie fsb provokatori ir savu melno darbu padarījuši. Iedziļināties tajā, kas tur īsti notika, rietumu pilsonis parastais negrib un iespējams, nemaz nav spējīgs, jo viņiem komuņaku ordas 1941 – 1945 – 1990 pāri negāja.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

(Silkāne) 04.03.2014. 14.23

Pēkšņi nesaprotu – vai nu Putins nezina ko nozīmē “humāns” un “humanitārs” vai arī “IR” sāk nolaisties līdz “apollo” rakstu līmenim. Lai kurš arī tas būtu – secinājums ir viens – nožēlojami.

+4
-3
Atbildēt

3

    kristrun > (Silkāne) 04.03.2014. 14.56

    Ir jau nolaidies. Ultimāti, triecieni trijos, triecieni piecos, izdemolētas karaspēka daļas, kurās dīvainā kārtā atcelts sardzes reglaments un tagad nepieciešama kaut kāda pavēle no augšas ( no Tā Kunga? ). Vārdu sakot, gremojiet laimīgi, dārgie lasītāji!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > (Silkāne) 04.03.2014. 16.14

    Apsveicu! Jubileja! Trešais ieraksts IR portālā. Bet doma nav izprotāma. Kas konkrēti ir nožēlojāmi?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    (Silkāne) > (Silkāne) 04.03.2014. 17.30

    Elementāru jēdzienu neatšķiršana. Ir nožēlojami, ja kādas valsts prezidents (pat Krievijas) izsakās tik dumji. Un nožēlojami ir, ja žurnālisti cienījamā medijā raksta tā, kā runā vīri pieturā pēc otrā divlitrinieka. Pie briesmīgiem (saturiski, stilistiski un gramatiski) apollo rakstiem jau esmu pieradis, bet no “IR” gaidu vairāk.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 04.03.2014. 14.15

Nez vai krievu armijas “manevru” pārtraukšanā pie Ukrainas robežām un pie Polijas robežas (Kaŗalaučos) sava loma nav bijusi arī šim notikumam?

http://www.interfax.ru/item.asp?id=362644

Sīkāk par USS George H.W. Bush (CVN-77)

http://www.public.navy.mil/airfor/cvn77/Pages/USS%20GEORGE%20H.W.%20BUSH%20%28CVN%2077%29.aspx

http://en.wikipedia.org/wiki/USS_George_H.W._Bush_%28CVN-77%29

Lai gan Interfax pieņēmums par amerikāņu kaujas grupas ieiešanu Melnajā jūrā, protams, ir smieklīgs.

0
0
Atbildēt

5

    kristrun > Kaspars Špūle 04.03.2014. 14.50

    Kāpēc Jūs tulkojat lietuviski? Kēnigsberga nekad nav Lietuvai piederējusi.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > Kaspars Špūle 04.03.2014. 16.35

    Man gan liekas, ka šis te

    http://turnerradionetwork.com/news/340-pat

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Kaspars Špūle 04.03.2014. 17.26

    “Kāpēc Jūs tulkojat lietuviski?”

    ===

    Kur Tu ko redzi lietuviski?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 04.03.2014. 17.28

    > Bet

    Tas pats vien jau ir – USS “George H.W. Bush” :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Kaspars Špūle 04.03.2014. 20.48

    prasts bandīts apmēram kā “fortunas džentlmeņos” uz krūtīm sev tjelnjašku pārplēsis lēkā pa galdu un visiem apkārt draud – “vsem krov pušču, pastj parvu, margali vikaļu, uši na žepu natjanu…” kamēr kāds viņam neiebāž kulaku purnā, tad itkā nekas nebūtu bijis tiek ieslēgta atpakaļgaita.

    P.S. vai kāds zina izskaidrot kāpēc visiem viņu bandas piederīgiem ir stils topless fotografēties, vienatnē un pirtīs?

    īpaši interesanti ko uz to socialantropologi varētu teit, mums viņu ir daudz.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ilma 04.03.2014. 13.59

Šāds pavērsiens tikai vēlreiz parāda, ka, lai kā mums negribētos, Putins IR izcils situāciju meistars. Un, atšķirībā no pārējās “civilizētās pasaules” valstsvīriem un politiķiem, lieliski māk manipulēt gan ar Krievijas iedzīvotājiem, gan vazāt aiz deguna pārējās “progresīvās cilvēces” vadoņus.

Izcili noslaucīja degunu i ASV, i NATO, i ES, rīkojoties savu “interešu zonā”

ar identiskām metodēm.

Gribat vai nē, bet cieši savijušās Rietumu un Krievijas biznesa intereses liks aizmirst pēdējo nedēļu satraukumus un, izdzēruši pa mēriņam vodkas labākai saspratnei, visi draudzīgi atsāks vecās spēlītes.

Vien daži vietējie cietpauri turpinās brēkāt par kaut kādām “Rietumu civilizācijas vērtībām”, kamēr paši “Rietumi un Auztrumi” turpinās brālīgi dalīt “lielo kāpostu”.

Ar ko arī apsveicu.

Un iesaku pensionāriem nepakļauties vietējiem demagogiem, bet 13.mrtā doties ielās un cīnīties par savām tiesībām uz cilvēka cienīgu dzīvi.

Ukrainas Maidans mums pasniedzis izcilu mācību, ka VARA ieklausās tikai tādā pašā VARĀ.

P.S. Lai arī neesmu pensionārs, noteikti pats piedalīšos protesta pasākumos.

Rižā blēde&Co mūs neapmānīs.

+2
-14
Atbildēt

3

    Zoņtiks > ilma 04.03.2014. 14.07

    Ja tu būtu tik gudrs par kādu centies izlikties, tad tu saskatītu vēl kādu Maidanas mācību – ka mums te joprojām ir viens “humanitārs” kaimiņš, kurš aktīvi darbojas, lai atjaunotu savu impēriju

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ilma > ilma 04.03.2014. 14.16

    Un? Ko ar to vēlējies pateikt? Šo īpašo ziņu neviens nezināja jau pirms tam? tev tas tiešām IR jaunums?

    To, ka citas mācības, “mīļā miera labad”, jāaizmirst? Ka mūsu vienīgā protesta forma ir vientuļi nostāties laukumā un uzraut kādu īpaši žēlu dziesmiņu?

    Nekur un nekad neviens NAV PANĀCIS savi TIESĪBU ievērošanu un izpildi bez aktīvas, uzsveru – AKTĪVAS, darbības.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Eriks Grube > ilma 04.03.2014. 14.49

    zheel, ka pashi krievi nav TIK aizgraabti no kaputina meistariibas

    3Все системные структуры превращены в муляжи, несистемные – в маргиналов. Поэтому непоказное обсуждение любой проблемы на высших руководящих уровнях больше не может состояться в принципе. В числе сломанных, деморализованных или переродившихся в лакеев — и все околовластные экспертные структуры. Принятие глобальных решений теперь вообще не включает анализ вопроса профессионалами. О том, например, что вторжение в Крым, не говоря о Восточной Украине, влечет за собой принципиально иные последствия, чем операция в Южной Осетии, уже просто некому сказать. Путин может спонтанно принять абсолютно любое решение, и его сразу же кинутся исполнять. Некоторое смятение наступает только тогда, когда последствия уже налицо и могут быть необратимыми.”

    Подробнее: http://www.rosbalt.ru/blogs/2014/03/03/1239827.html

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Zanda 04.03.2014. 13.55

NATO Ukrainā darbojas pēc Balkānu scenārija. ASV veido jaunu Sīriju Ukrainā. Un,diemžēl, Lavija to atbalsta. Pilsoņu karš Ukrainā un tajā bojāgājušo dzīvības būs uz to veco histērisko bābu un pārdesmit zilo gaiļu sirdsapziņas, kuri te Latvijā kurina pretkrievisku histēriju un ar to atbalsta pilsoņu kara sācējus Ukrainā- fašistiskus mežoņus. Vienu reizi jau latvieši ar savu uzdarbošanos Ukrainā tur izraisīja daudzu miljonu ukraiņu nāvi (latviešu strēlnieki un bads Ukrainā). Pēc tam nāca laviešu vaimanas par deportācijām un nepamatotajām represijām.

Ko sēsi, to pļausi! Sējat vēlreiz? Gribat pļaut vēlreiz?

0
-16
Atbildēt

9

    Zoņtiks > Zanda 04.03.2014. 14.01

    Tu galīgi esi galvu saspiedusi???

    Ne jau Latvija/latvieši Golodomoru izraisīja, ne jau latvieši kādu okupēja vai deportēja, vai, teiksim, apslaktēja poļu virsniekus Katiņā. Ne jau Latvija pirms otrā pasaules kara maršēja kopā ar Hitlera Vāciju un ne jau Latvija piedalījās Eiropas sadalīšanā.

    Žanna, tas ko tu šeit saskricelēji ir vistīrākais naida kurināšanas piemērs. Gribētos cerēt, ka tas ir no nezināšanas, nevis apzināta nekrietnība. Tomēr jāteic ir jābūt patiešām īpatnējam īpašību kokteilim, lai noticētu kremļa propagandas piedāvātajai “īstenībai”.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Zanda 04.03.2014. 14.09

    Lūk, ko izcilais latviešu polītologs Ījabs saka par latviešiem, kas piedalījās Golodomora organizēšanā un īstenošanā:

    “МИД Латвии и правительство должны отреагировать на тот факт, что в списке участников организации Голодомора на Украине в 30-х годах прошлого века есть несколько латышских фамилий. Наша страна несет моральную ответственность за это”, — заявил 5 августа в интервью корреспонденту ИА REGNUM политолог Иварс Иябс.

    По его словам, участие латышей в операциях, которые организовывали различные учреждения СССР в середине 20 века, не является секретом. “Латыши в середине 30-х годов прошлого века участвовали во многих операциях организуемых СССР. В том числе и на Украине, — говорит политолог — Я думаю, что этот факт нельзя оставлять без внимания — МИД и правительство должны как-то реагировать на то, что в опубликованном СБУ списке много латышских фамилий. Это нельзя оставлять без внимания. Наши политики очень любят говорить об истории — вот пускай они и покажут на что способны” http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/ekspert-latviya-neset-moralnuyu-otvetstvennost-za-golodomor-na-ukraine.d?id=21555089#ixzz2uI0quCUJ

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    Eriks Grube > Zanda 04.03.2014. 14.46

    protams, saspiedusi, biedrene pachu paarstaav sektu http://philos.lv/default_philos_menu.html

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Zanda 04.03.2014. 16.19

    Zanna, identisku tekstu peistošana pie katra raksta skaidri parāda, ka esat algots brigādes darbinieks. Šo rindkopu jūs jau pie piektā raksta ielikāt. Neesat tik alkatīgs. Tas jūs atmasko.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Zanda 04.03.2014. 16.34

    Zanna, kā jums patīk šis scenārijs

    http://turnerradionetwork.com/news/340-pat

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Zanda > Zanda 04.03.2014. 20.32

    Betai: Redz kur tu pati piegādāji pierādījumus, ka amerikāņi izvērš Lībijas scenāriju. Es visu laiku rakstu par to, ka tavējie kurina karu!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Zanda > Zanda 04.03.2014. 21.03

    citāts no lohotrona: “protams, saspiedusi, biedrene pachu paarstaav sektu philos.lv/default_phi… ”

    Jā, jā Jums taisnība, lohotron. Latvija nav Eirozona!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Zanda > Zanda 04.03.2014. 21.30

    betijaicelmalei, Bet- iņai un tam līdzīgajiem: labāk palasiet ko šodien savā blogā par Ukrainu raksta Dz.Metloks!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > Zanda 05.03.2014. 10.27

    žannuļočkučiņiņčukučikiņičinai un tamlīdzīgiem

    http://www.youtube.com/watch?v=0FpDiA4o22s

    0
    0
    Atbildēt

    0

Inese 04.03.2014. 13.50

Skatāmies un vērtējam paši, nevis lasām IRsas “atreferējumus”:

Встреча Владимира Путина с прессой по Украине

http://www.youtube.com/watch?v=raHFAlaOjRc

+1
-10
Atbildēt

4

    gunta > Inese 04.03.2014. 13.58

    Es galīgi neesmu Putina atbalstītājs, bet jāatzīst ka šis raksts nav tas kvalitatīvākais Putina teiktā atspoguļojums.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 04.03.2014. 14.05

    Oriģināls paliek oriģināls )

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Malda > Inese 04.03.2014. 15.19

    Ahh. Cilvēks kas nelegāli sēž prezidenta amatā, stāsta par to citā valstī viss ir nelegāli. Zūd tisamības moments.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Inese 04.03.2014. 16.33

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 04.03.2014. 13.48

Pat vairs nevar īsti saprast, cik Putins vispār ir adekvāts, un izprot reālo situāciju, un cik viņš ir savu specdienestu informatoru, kuri viņam stāstot tikai to, ko viņš gribot dzirdēt, un savas TV propagandas upuris, jo internetu viņš nelasot.

Merkele ko tādu esot izteikusi – viņš dzīvo kādā savā pasaulē, īsti nevar saprast, ko viņa ar to domājusi, vai to, ka viņš ir dezinformēts, vai to, ka viņa uzskati un politika vairāk raksturīga pagajušā un gadsimta totalitarām valstīm, nevis mūsdienu Rietumu demokrātijām.

No otras puses, iespējams, Putins vienkārši uzskata, ka tāda rīcība, īstenībā, viņam ne ar ko lielu nedraud, toties viņš konsolidēs ap sevi to savu elektorātu, kas nu jau arvien vairāk līdzinās Žirinovska elektorātam, paturēs alfatēviņa imidžu, un pacels reitingu Krievijā, jo apzinās, ka Rietumi ne uz kādām nopietnām sankcijām neies, kas arī notiek, tā ka, iespējams, ar galvu viņam viss kārtībā, un viņš zina, ko dara.

Jo arī daudzi Rietumu politiķi domājot, līdzīgi mūsu Bērziņam – sankcijas padarīs visu vēl sliktāku, ar Putinu labāk sarunāties, tāpēc, nedrīkst Krieviju izslēgt no G8, utt., gan Obamu, gan ES politiķus viņš vienkārši nicinot un uzskatot par vārguļiem, kas vispār nav spējīgi uz kādu kaut cik radikālu rīcību.

+12
-1
Atbildēt

4

    tuba76 > ligakalnina 04.03.2014. 13.58

    Cik varu secināt, sekojot preses konferencei zviedru avīzes tiešraidē – viņam liekas, ka viņš tik prasmīgi visus ved ap stūri, ka viņš i nepamana, ka pats jau n-to reizi ap to stūri aptinies.

    Interesantakais, ka izskatās tie nemarķētās bruņotās militārpersonas, kas pēc viņa vārdiem pārstāvot vietējās pašaizsardzības vienības, paši īsti nevar atbildēt, kurā brīdī kas viņi ir un kad un ko viņi dara – īsti netur līdzi patiesās vadības maldu līkločiem.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 04.03.2014. 14.04

    Manuprāt, viņš apzināti melo, un pat, ja saprot to, ka citi saprot, ka viņš melo, viņš to turpina darīt.

    Viņš ir vienkārši bezkaunīgs, un nav apgrūtīnāts ar jebkādām morāles normām, neaizmirsti, ka viņš ir KGB diezgan zema līmeņa darbinieks ar izkropļotu apziņu un domāšana, kam melošana un provokācija ir dzīvesveids, tāda ir arī visa viņa politika.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    kristrun > ligakalnina 04.03.2014. 15.21

    Kāpēc, Dzeri, lai viņš nebūtu adekvāts? Tāpēc, ka nemīž no ekonomiskām sankcijām, kā te viens otrs Eiropas naudas diedelētājs? Un, kā Jūs domājat, man netīk gaidīt līdz rudenim, ņemšu rungu un ievēlēšu savu Saeimu martā. Cik es Jūsu acīs būšu leģitīms?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > ligakalnina 04.03.2014. 16.06

    dzeris49,

    Merkele glābj savu draugu, viņas teiktais saturēja šādu domu, – Putins ir liels ideālists (living in another world), bet ir slikti informēts (not in touch with reality).

    kad pēc Šrēdera atnāca Merkele es ļoti par viņu priecājos, – noticis ir neticamais, Kanclere ir no Austrumu bloka, labi zina drēbi un nu beidzot būs reāliste attiecībās ar krieviem. cerības nepiepildījās.

    ASV izlūkdienesti pamatoti bija noklausījušies lielāko Rietumu pasaules nodevēju, kurš demokrātijas ideālus iemainīja pret Pūtina GazProm naudu.

    Merkele sava Blackberry noklausīšanos saņēma mantojumā no Šrēdera, bet amīši drīz pārliecinājās ka šāds darbs nebūs lieks.

    apmēram pirms divām nedēļām Merkele pēc telefona sarunas ar draugu saviem partneriem ziņoja – “man izdevās pārliecināt Pūtinu nelietot spēku…”.

    1938. gada septembrī Čemberlens Minhenes sarunās nodevis Hitleram Čehoslovākiju pasaulei ziņoja – “Es atvedu jums mieru…”

    +4
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 04.03.2014. 13.39

“Ja pieņemšu lēmumu lietot ieročus, tad tas būs pilnībā leģitīms un pieņemts, lai aizstāvētu tos cilvēkus, kuri ar mums [Krieviju] ir saistīti ar kultūras un ekonomiskām saitēm, un tā “būs humanitāra misija”,” teica Putins. +++ šī te frāze nedrīkst pazust no jaunāko laiku vēstures lapaspusēm :)

+16
0
Atbildēt

12

    Andris Gūtmanis > buchamona 04.03.2014. 13.43

    …jā, tieši šis – “Ja pieņemšu lēmumu lietot ieročus,[…] tā “būs humanitāra misija”….apliecina, ka Merkelei ir bijusi taisnība – Putinam ir nopietnas problēmas ar galvu…

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > buchamona 04.03.2014. 13.56

    es ceru, ka vismaz čemodāniņu ar sarkano pogu paši krievi paši sevis labā paslēps kādā drošākā vietā prom no acīm. Ej, nu sazini, kas viņam pomerščitsa.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 04.03.2014. 13.59

    ——-rinķī apkārt:”(..)šī te frāze nedrīkst pazust no jaunāko laiku vēstures lapaspusēm :)”

    ===============================================================================

    Iegrāmato to līdzās Tonija Blēra par nepamatotā uzbrukuma Irakai (masu iznīcināšanas ieročus tā arī neatrada) attaisnojumu!

    http://www.youtube.com/watch?v=Pg9aEV9bcxs

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > buchamona 04.03.2014. 14.07

    Nu kas tas bija Lībijā ja ne humanitārā misija? Rezultātā sabombardēja visu infrastruktūru un arī cilvēkus – tagad valsts haosā atrodas jau kuro gadu.

    Tā arī bija starptautisko korporāciju humanitārā misija.

    Putina režīms ne ar ko neatšķiras – arī mācās šīs grudrības.

    Reāli kad jūs cilvēki sāksit piemērot vienus un tos pašus principus pret visām pusēm sāksit saprast notiekošo pasaulē.

    Kas attiecas uz Janukoviča gāšanu tad vajadzēja ievērot procedūru un šai gadījumā vajadzēja:

    1.) Arestēt Jankukoviču (nevis palaist brīvā skrējienā)

    2.) Atstādināt no amata uz izmeklēšanas laiku (taču vēl ar vien prezidents) un tā pienākumus lai izpilda spīkere kā paredz satversme

    3.) Veikt Janukoviča impīčmenta procedūru un atlaist to automātiski paturot apcietinājumā kur viņš sagaidītu savu tiesas spriedumu un attiecīgi arī gadus cietumā

    4.) Opozīcija kopā ar pozīciju veidotu pagaidu valdību

    5.) Organizēt vēlēšanas kas arī būtu bijušas pēc 8. mēnešiem. pēc kā atjaunotu iepriekšējo satversmi

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Kristīne > buchamona 04.03.2014. 14.19

    “sabombardēja visu infrastruktūru un arī cilvēkus”

    ===

    izkritis vārdiņš – sabombardēja visu MILITĀRO infrastruktūru, par civilo zaudējumiem vispār kontekstā nav jēgas runāt – līdz Kadafi jau tobrīd iedarbinātajai gaļasmašīnai nekādi neaizvilks. Tas, ko ASV Lībijas sakarā var pārmest, ir nevis iesaistīšanās (jo citādi UK, FRA un ITA operāciju pavilkt būtu grūtāk), bet gan novēlota iesaistīšanās.

    =

    bardaks pēc nemieriem ir gandrīz vienmēr

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > buchamona 04.03.2014. 14.30

    Par to “gaļas mašīnu” nav nekādu pierādījumu un viss balstījās uz pašu nemierinieku kas vēlējās gāzt valdību – apgalvojumiem.

    Noskataties ja vēlaties diskutēt.

    http://www.youtube.com/watch?v=9VyKlW7USbE

    http://www.youtube.com/watch?v=fDbsE-Kxu3M

    Un bombardēta ūdens sistēma kas saprotams šai reģionā ir dzīvības un nāves jautājums

    http://www.youtube.com/watch?v=ukMrVzYC1W0

    http://www.youtube.com/watch?v=lTM1gLu4Vkc

    http://www.youtube.com/watch?v=AttvOhMxSxs

    Bet nu tad jau aizejam off-topic par Lībiju. Jebkurā gadījumā. Nekāda humanitārā misija tā nebija.

    Te jaunākais no tā kas notiek Lībijā:

    http://www.youtube.com/watch?v=MDKKVpmqne4

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Eriks Grube > buchamona 04.03.2014. 15.04

    par ko te diskuteet? par to, kaadas metodes kremlja propagandas aparaats izmanto infokaraa?

    http://www.youtube.com/user/ProtectSouthOssetia/about

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 04.03.2014. 15.12

    zanE 13:43 _…Merkelei ir bijusi taisnība – Putinam ir nopietnas problēmas ar galvu…_

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    mīļā Zane, viņa tā neteica. ja būtu tā teikusi mēs viņai varētu piekrist.

    te ir pirmais ko uz Google uzcēlu, Merkele tātad Bambijam teica :

    …German chancellor Angela Merkel has reportedly told Barack Obama that after talking to Vladimir Putin she was unsure whether the Russian president was “in touch with reality”…The New York Times reports that in a phone call with the US president, Merkel said that Putin was living “in another world”…(ibtimes.co.uk)

    te ir no Delfiem:

    _Krievijas prezidents Vladimirs Putins dzīvo “citā pasaulē” un nav skaidrs, vai ir saskarsmē ar realitāti, telefonsarunā ar ASV prezidentu Baraku Obamu teikusi Vācijas kanclere Angela Merkele, raksta izdevums “New York Times”.

    Svētdien notikušajā sarunā Merkele Obamam norādījusi, ka pēc sarunas ar Putinu nav droša, vai Krievijas līderis ir saskarsmē ar realitāti, atklāja par ASV prezidenta telefonsarunu informēti avoti. “Citā pasaulē,” Putinu raksturojusi Merkele._

    http://www.delfi.lv/news/world/other/putins-ir-cita-pasaule-un-atrauts-no-realitates-pielauj-merkele.d?id=44265577#ixzz2uzxVZPpA

    pagaidām mums nav jēga par viņu priecāties, Merkele ir norūpējusies par partneri un draugu Pūtinu, – tas ir viss, te nekādu zemtekstu nav.

    Pūtins labi zina ko grib un iet uz sava mērķa realizāciju, taču Merkele turpina dzīvot savā wishfull thinking attiecībās ar krieviem pasaulē.

    es piekrītu šiem ierakstiem Delfos:

    Welcome to Tele 2:)

    _Merkele ar makaronu edajiem un varzedajiem par Putina realitates izjutu sapratis tikai tad kad krievu karaviri naktii pieklauvees pie vinu majas durviim un logiem._

    Andris Masāns

    _Jap! Tas tikai liecina ka ne tikai Putinam ir grūtības ar realitātes izjūtu…_

    http://www.delfi.lv/news/world/other/putins-ir-cita-pasaule-un-atrauts-no-realitates-pielauj-merkele.d?id=44265577#ixzz2v00QexHW

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Eriks Grube > buchamona 04.03.2014. 15.33

    Putin is insecure psychologically. That means he is trying to prove to

    himself that he is a man. This is very dangerous as these types of

    narcissists would rather die than be disrespected. The ego is too

    fragile in these types of people and if they lose they go into deep depression. Before this is over, you will pray to your god that Obama diffuses this before Putin pushes the button. If he does, the world will be pretty much destroyed and the few survivors will be left with nothing but ashes. Putin needs to be dispatched. That is the only answer for a madman.

    http://www.bloombergview.com/articles/2014-03-03/vladimir-putin-s-alternate-reality

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Dina > buchamona 04.03.2014. 16.44

    Nedrīks edrīkst. Veļ arī šis te – zemāk:

    У России нет никаких обязательств перед новой украинской властью в Киеве: Владимир Путин

    На новую украинскую власть в Киеве не распространяются Будапештские соглашения о гарантии территориальной целостности Украины в обмен на вывод ядерных сил. Об этом сегодня, 4 марта, заявил президент РФ Владимир Путин в ходе общения с журналистами в своей подмосковной резиденции в Ново-Огарево.

    Rambler-Новости

    “Когда мы указываем, что это антиконституционный переворот, – передает пресс-служба Кремля слова президента, – то нам говорят: нет, это не вооруженный захват власти, это революция. А если это революция, то тогда мне трудно не согласиться с некоторыми нашими экспертами, которые считают, что на этой территории возникает новое государство”.

    “А с этим государством ни в отношении этого государства мы никаких обязывающих документов не подписывали”, – отметил президент РФ.

    Krievija mācās staptautisko politiku (un liekulību) “ne pa dienām, bet pa stundām”. Ne tikai likumus, bet arī to, kā tos pārkāpt un neievērot tad, kad tas ir izdevīgi viņiem. Civilizējas pilnīgi acīm tedzot. Skaisti. Rietumniekiem – dabūjāt, ko pasūtījāt … :)))

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 04.03.2014. 16.51

    lohotrons 15:33,

    nu ja, tā tas ir, lai realitātes sajūta atnāk šiem pašiem – Obongo, Merkelei un pārējiem ekselencēm no kluba, pirms nāve ar kodoltermisku roku nav klauvējusi tiem pie durvīm.

    Pūķins ir Rietumiem nesaprotams un tāpēc pievilcīgs, tie var to saukt par anormālu, bet pētīt cēloņus kāpēc viņš tāds ir, vai maz uzturu bērnībā saņēmis, incestā dzimis, vai no tā ka Amūras tīģerus apmierina vai batiskafā nirst 5 km zem ūdens, tagad tas viss ir mazsvarīgi, tas viss ir literatūra iespējamiem viņa darbības padziļinātiem pētniekiem.

    tagad viņu vajag apturēt jebkurā iespējamā veidā, gan no ārpuses gan no iekšpuses, viņš nedzīvo “another world”, viņš ir reāli bīstams ikvienam šai pasaulē.

    mūsu Austrum-/Centrāleiropas bloka uzdevums ir šo ziņu nest Rietumu bloka vecajām valstīm lai tie nedzīvotu pasakās. Snif-Snifs un Snaf-Snafs neņēma pierē jaunāko Nif-Nifu kas nesildās saulītē un nevārtās dubļos bet ceļ no akmeņiem māju, vecie smējās par jaunāko brāli kamēr vilks tos apēda.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam