Pildegovičs: Ukrainā draud karš

58

Komentāri (58)

Zanda 03.03.2014. 15.41

Kāpēc ir pilnīgs klusums par tautas nemieriem Bosnijā- Hercogovinā, Horvātijā? Tur tauta tieši tāpat kā Ukrainā cīnās pret savu nodevīgo valdību. Tauta pieprasa pārtraukt visas attiecības ar Eiropas savienību. Un kāpēc krievu lamātāji neko nesaka par to, ka Eiropas savienības valstis tautas nemieru apspiešanai tur ieved savus bruņotos spēkus? Kā tad tā? “Eiropieši” drīkst to, ko nedrīkst krievi? Un kāpēc patiesības sargātāji to noklusē? Tas vēl vairāk liek saprast cik melīgi ir latviešu Vašingtonas pakalpiņi. Ar meliem neko labu panākt nevar! Tur kur grib labu nevajag melot. EIROPIEŠI- ROKAS NOST NO BOSNIJAS- HERCOGOVINAS!

0
-2
Atbildēt

0

inta_s 03.03.2014. 12.09

ievuliitis 03.03.2014. 11.53

Россия использует населения, как “живой щит” – капитан ВМСУ

Капитан второго ранга ВМСУ Дмитрий Ветгиледский, который служит в захваченной русскими войсками части в Балаклаве заявил, что северный сосед использует местное населения в качестве “живого щита”.

Об этом он сообщил российскому телеканалу “Дождь”.

“26 числа началось вероломное вторжение российских войск на территорию Украины. Нас блокировали. Не помню, кто сказал, что договор, подписанный с Россией, стоит меньше, чем бумага на которой он написан. Мы отбивались, ходили под снайперами, под пулеметами. Не стреляли, да, но два дня была психологическая атака. Российская часть собрала кучку идиотов из местного населения, поставила перед собой живой щит из местного населения, которые пошли на часть – мы, естественно, в них не стреляли – после чего зашли российские военные”, – рассказал военный.

“Нас осталось тут 83 человека, на следующий день нас штурмовали 300. Сколько было вчера я не знаю, был силовой захват.

Сразу после захвата кто-то из какой-то “крымской армии” подходил к офицерам, предлагал записываться к ним, я плюнул в него.

Стрельбы не было, какая стрельба, когда мы с дубинками, сдали все оружие, а на нас нападают с пулеметами”, – заявил украинский офицер.

+4
-4
Atbildēt

1

    ievuliitis > ievuliitis 03.03.2014. 13.18

    Es arī liktu “-“. Es arī esmu sašutusi par faktu, ka Krievijas armija izmanto civīliedzīvotājus, kā dzīvu vairogu:D

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Dina 03.03.2014. 11.50

Draud gan. Ah, tad tad beidzot atmodušies, ļurļaki?? A tad, kad Krievija teica un brīdināja – nelieniet, Ukrainā, nekuriniet sārtu, neprovocējiet starpnacionālo naidu, nerīkojiet demokrātiski ievēlētas varas apvērsumu – tad visi šie Rietumu liekuļi tēloja, ka neko nedzird un nesaprot? Agresīvie neonacistu bari ar Molotova kokteiļiem, administratīvu ēku sagrābšanas, neapbruņotu policistu apšaušana – tas viss bija „miermīlīgi protesti”, ja?

Tagad toties tie niknākie kara kurinātāji sevi iztēlo par vielielākajime miera baložiem – re, mūsu kalniete bezmazvia pati prmā bija, kura metās nosodīt Krieviju, lai tēis viņa bija visakātīvākā pučistu atbaklstītāja pirms tam … Rietumu, kā arī mūsu puskoka lēcēju divkosība un melīgums ir vienkārši pretīgi. Šāda kalniete tačui visu to dara tikai ar vienu mērķi – lieku reizi pagoēties kameru priekšā, lai atkal tiktu Briselē uz nākamajiem 4 gadiem pasēdēt. Un šī mērķa labad ir gatava arī kariņu sarīkot kaut kādā tur Ukrainā – ah, pārdesmit tūkstoši nogalinātu, ah, izpostīta valsts, sagrautas miljoniem cilvēku dzīves – kas ta šai klaburčūskai … ka tik pati no Siles atkal var strebt. Pārējā vemjotības spice tāda pati.

0
-7
Atbildēt

2

    inta_s > Dina 03.03.2014. 12.02

    Piekrītu ka tas nebija prātīgs un leģimatīvs veids kā gāzt to korumpantu/noziedzinieku, bija – jāarestē viņš, jāveic visa tā garā impīčmenta procedūra – skatīt šeit

    http://www.youtube.com/watch?v=q-FYM5QkXZ8&feature=youtu.be

    jāatlaiž un līdz vēlēšanām (kas būtu pēc 8. mēnešiem) pienākumus izpilda spīkers (ja nemaldos).

    Bet nu tas neattaisno Putina režīma noziegumu Ukrainā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > Dina 03.03.2014. 13.08

    Kurmīt, ja var tev ticēt, tad Ukrainas cilvēki, kuri centās tikt vaļā no superkorumpētiem valsts vadītājiem ar kriminālu pagātni, ir pučisti un nacisti? Šaubos, vai tu vispār spēj saprast, ka tautas kustībai nav nepieciešama ietekme no ārpuses, par to parūpēsies paši valsts vadītāji, kaut kur pārspīlējot. Un Janukovičs ar savējiem te pacentās ar uzviju. Vēl netici? Aizbrauc uz Krieviju un padzīvo tur dažus gadus. Un ne Maskavā vai Pēterburgā, bet kādā perifērijas pilsētā. Pēc tam paklausīšos tavu viedokli.

    Vienam gan piekrītu – ultranacionālistu pielaišana pie rīcības bija kļūda. Tādēļ rietumu rajonos tika sastrādātas arī dažas nepiedodamas cūcības. Ja izdosies normalizēt situāciju Ukrainā, ceru, ka jaunā valsts vara to ņems vērā un sodīs arī savus noziedzniekus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Nika 03.03.2014. 11.06

Nabaga Krima. Pec gada-diviem noteikti prasisies atpakal Ukraina. Visa ekonomika tur ir turisms, 70% no Ukrainas. Butu Eiropas savieniba, brauktu tur cilveki no visas pasaules. Tagad bus Abhazija- kur pat miskastes nesavac un zhurkas pa pagalmiem skraida.

+11
0
Atbildēt

6

    Andris > Nika 03.03.2014. 11.14

    Man gan liekas ka jau pēc nedēļas tur vairs nebūs neviena krievu zaldata un pat vasaras atpūtniekus šis komedijas karš neietekmēs. Visi tikai pasmēsies par Krieviju un ar to viss beigsies.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Nika > Nika 03.03.2014. 11.44

    Diemzhel shaubos. Drizak pec nedelas okupanti jau patrules harkova un donecka. Bet cereshu ka tev taisniba:-)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Nika 03.03.2014. 11.49

    Ja krievu zaldāts Krimā ienācis, viņš tur būs, jo Putinam atkāpšanos nozīmētu sava imidža zaudēšanu, un uz to viņš neies nekad, jo tas nozīmētu arī varas zaudēšanu, drīzāk, viņš ies uz lielu karu.

    Šim cilvēkam ir deformēta domāšana, kā jebkuram KGB bijušajam darbiniekam.

    Un deformēta domāšana ir arī 80% krievu tautai, tāpēc tā visu atbalstīs.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > Nika 03.03.2014. 12.10

    Dzeri, nu tad pašu Putinu nocels un viņa vietā lems jau kāds cits.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Nika 03.03.2014. 12.15

    agrunte Man gan liekas ka jau pēc nedēļas tur vairs nebūs neviena krievu zaldata

    ============================

    Nu, Krimas autonomijai jau ir sava armija: ;)

    Начиная со 2 марта, под юрисдикцию властей Крыма перешли 5086 военнослужащих внутренних войск, госпогранслужбы и вооруженных сил Украины. http://www.rosbalt.ru/ukraina/2014/03/03/1239692.html

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris > Nika 03.03.2014. 12.50

    Jā, Ločmeli, šādas ziņas runetā es novēroju jau trešo dienu. Ik pa stundai laiž vienus un tos pašus “jaunumus”:

    1. Visa UA kareivji Krimā bez viena šāviena pārgāja RUS pusē.

    2. UA karaflotes flagmanis pacēla Andrejevskij flag.

    3. Putins un Merķele ir vienojušies par kopīgu rīcību.

    4. Divu nedēļu laikā 143 tūkstoši ukraiņu pieprasīja patvērumu RUS teritorijā.

    Šīs ziņas ļoti uzlabo manu omu, jo pierāda, ka RUS nav pat ne mazāka panākumā šajā intervencē. Viņiem pat nav uzrakstīt, nācas rakstīt šadus murgus. Viena blamāža un zaudējumi non-stop.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 03.03.2014. 10.31

Es gaidu to brīdi, kad rubļa drukāšanas izdevumi pārsniegs rubļa vērtību. Visi, kam vien ir galva uz pleciem, Krievijā saprot, ka ES/ASV varbūt arī atturēsies no militārām sankcijām, taču neatturēsies no ekonomiskām. Pie jau tā pavārdzinātās valsts kases (pateicoties puķina oļimpiadai) vēl viena-otra ekonomiska pretestība krievu tautai (uzsveru – tautai), ne jau pašpasludinātajiem miera nesējiem, būs diezgan sāpīga.

Bet tas jau nav nekas jauns, ka Krievija “rūpējas” tikai par saviem tautiešiem ārzemēs. Neba nu velti šie krievi ir apsēduši visu Eiropu, jo tikai tur tie jūtas pasargāti.

+13
0
Atbildēt

5

    kadrija > silvija_vitina 03.03.2014. 11.06

    Ei nu ei. Diemžē, vairāki svarīgi apsvērumi:

    1.Krievija var palaist apgrozība ASV obligācijas. Akciju tirgi virpulī.

    2. Tā var pacelt gāzes un naftas cenas. Rūpniecībā virpulī.

    3.Ja Rietumiem interesētu Ukraina, tā jau 30.novembrī Lietuvā būtu piedāvājusi finansiālo atbalstu Ukrainas nākotnei. Bet tas nenotika.

    4. Tas nenotika arī pirms 10 dienām, pēc jaunās pagaidu valdības apstiprināšanas. Nebūs arī militārs atbalsts

    5. Krievija, savukārt, nopirka Ukrainas obligācijas $2BN vērtībā. Un samazināja gāzes cenu.

    6. Un vispār, 80% Ukrainas imports ir uz Krieviju. Šī valsts nevar dzīvot bez Krievijas noieta tirgus.

    7. Ne Eiropa, ne ASV, savukārt nevar uzturēt 45m valsti ilgstoši.

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    Nika > silvija_vitina 03.03.2014. 11.08

    Viesturs

    Ko tik stulbu sen neesmu lasijis. Pat loc-meli esi parspejis. Apsveicu

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > silvija_vitina 03.03.2014. 11.35

    Šis ir labs: “…Ukrainas imports ir uz Krieviju…”. Šāds imports saucas eksports, Viestur.

    Un nevis 80%, bet 25,6%. Nevajag izzīst skaitļus no pirksta saskaņā ar saviem priekšstatiem, īstie dati ir viegli atrodami internetā.

    Naftas cenas Krievija pacelt nevar, jo naftu pārdod biržā. Bet pazemināt naftas cenas rietumi gan var, ar Irānas palidzību.

    Kas attiecas uz gāzi, tad gāzes cenas Krievijai pēdēja laikā tikai pazemina, baidoties zaudēt noietu.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Nika > silvija_vitina 03.03.2014. 11.47

    Nabaga viesturu daba ar intelektu nav apveltijusi :-) Tikai nesaki vinam ka ES un ASV ir divas pasaules lielakas ekonomikas- ar lielu atravienu- kopa 30 $ Triljoni un 850 miljoni cilveku :-) Krievija ir maza kaka salidzinot ar to.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    kadrija > silvija_vitina 03.03.2014. 12.42

    re: agrunte. Jums taisnība. Paldies par labojumu.

    Bet Jūsuprāt, vai pārējie apsvērumi nav svarīgi? Kā finansēt $5.47BN ārējo parādu 2014 un $7BN 2015. gadā pie pie neuzticības grivnai, faktiska defolta apstākļos (Standard & Poor paredz 2014.g. vidū pat pirms esošās konflikta saasinājuma). Un kā risināt atkarību no Krievijas gāzes, it sevišķi metālapstrādei un mēslojumam (http://www.huffingtonpost.com/2014/02/28/russia-gas-ukraine_n_4876832.html?ir=WorldPost)?

    Ir skaidrs, ka Krievija negrasās sniegt Jaunukovičam solīto $13bn finansiālo atbalstu. Un kūtrais finansiālais atbalsts, ko IMF un ASV varētu sniegt būs iespējams tikai pie sāpīgiem ‘taupības pasākumiem’, ko būs grūti iedzivināt realitātē.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris > inta_s 03.03.2014. 10.54

    Nekāds karš vairs nedraud, Krievija šo karu jau ir zaudējusi “с треском”.

    Smieklīgs fakts: Merķele vakar teica, ka Putins ir sajucis prātā – vairs nekontaktē ar realitāti un vispār atrodas “citā pasaulē”:

    Chancellor Angela Merkel of Germany told Mr. Obama by telephone on Sunday that after speaking with Mr. Putin she was not sure he was in touch with reality, people briefed on the call said. “In another world,” she said.

    http://www.nytimes.com/2014/03/03/world/europe/pressure-rising-as-obama-works-to-rein-in-russia.html?hpw&rref=world&_r=0

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Antra > inta_s 03.03.2014. 11.32

    Viedoklis_lv

    Nu labi, Putina melnais pūdelis paildzinās absolūtā ļaunuma, krievu pasaules, agoniju. Cik ilgi?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 03.03.2014. 11.33

    ha ha ha labs :)

    Tā tiešām varētu būt ka viņš dzīvo kādā citā realitātē, tas viņam un diemžēl visiem Krievijas iedzīvotājiem kas ir viņa ķīlnieki – dārgi maksās.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > inta_s 03.03.2014. 13.45

    agrunte

    Chancellor Angela Merkel of Germany told Mr. Obama by telephone on Sunday that after speaking with Mr. Putin she was not sure he was in touch with reality, people briefed on the call said. “In another world,” she said.”

    – Paskatīsimies. Pagaidām Krievija pārņem Ukrainu bez neviena šāviena.

    Nav par ko uztraukties.

    PS Protams, ja neesat nacionālists (nacionāliste), kuriem draud zaudēt savas nepelnītās privilēģijas.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dzintarz 03.03.2014. 10.11

http://echo.msk.ru/blog/yu_shevchuk/1270298-echo/

Юрий Шевчук.

===========

+speciāli IR brigādei..

+1
0
Atbildēt

3

    dzintarz > dzintarz 03.03.2014. 10.20

    http://echo.msk.ru/blog/yu_shevchuk/1270298-echo/#comments

    03 марта 2014 | 00:28

    Призыв из Украины Киселеву

    03 марта 2014 | 00:08

    Андрей Ландер

    Из рубрики “Мы отвечаем”

    Дима, ты же знаешь, что я к тебе прекрасно отношусь, ты отличный человек, но сейчас несешь полную херню.

    Мы не забыли ничего. За что воевали деды, мы не забыли тоже. За что воевали деды тех людей, которые на Западной Украине отчаянно боролись в обе стороны, мы помним тоже.

    История циклична. И правильно говорил Рома, мы к вам относились хорошо, вы по крови нам близки, но…

    ВАША армия сейчас топчет наши земли.

    ВАША страна нагло и беспринципно провоцирует нас на хотя бы один выстрел.

    ВАША страна засылает боевиков, диверсионные группы и всячески подавляет наше самосознание.

    ВАША страна нагло и беспринципно врет нашим и своим гражданам. Я включил российский канал, у меня чуть уши не отвяли – такого дерьма в сторону моей Родины не лил никто. С экранов всех каналов в уши граждан стекает грязь, первосортная глина, которая застывает и закупоривает не только уши, а, судя по всему, мозг.

    Все, что вы якобы вкладываете в Украину – ничего до нас не дошло! Именно Путин помог посадить сначала в кресло премьера, а потом и президента Януковича. И сейчас, в лучших традициях СССР, ВАША страна покрывает зека, убийцу и самого наглого вора.

    Д а если бы ты пожил под его правлением, ты б ы сам в руки взял автомат и пошел.

    Вместо этого ты повторяешь то, что тебе льют в уши. Знаешь, что? Приедь в Одессу. Приедь!!! Я возьму тебя и поведу слушать людей. Счастливо говорящих по-русски. Счастливо говорящих по-украински. НИКТО НЕ ЗАПРЕЩАЛ русский язык. И не запретит: даже радикалы не идиоты.

    Ты веришь мне?

    Сейчас Россия сделала шаг, который мы никогда не забудем. Вы говорите, что мы в ЕС сдохнем. Что мы там будем людьми второго сорта. Примеры моих друзей по всему миру говорят обратное: они великолепно там устроились. Надо иметь всего лишь мозг.

    А вы выливаете на нас тонны помоев. Уберите Киселёва, распустите все основные каналы, расскажите об Украине и украинцах честно и открыто (обо всех от Амосова до Бандеры), и объявите во всеуслышание по ТВ на всю страну, что дружить с украинцами модно и престижно. Пока престижно называть их салоедами и поминать Бандеру, завидев украинский флаг.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > dzintarz 03.03.2014. 10.20

    Uzklikšķināju uz jūsu saites, pareizi cilvēks raksta, ar sāpi:

    абсолютно ясно одно – что “правый сектор” всячески рекламирующий Бандеру – прекрасно понимает, что на Украине есть масса людей для которых неприемлема данная риторика. И эта горстка милитаристов сознательно провоцирует гражданскую войну на Украине и еще лучше, если войну с Россией – ЭТО И ЕСТЬ ЕЕ ЦЕЛЬ – инициировать войну Украины с Россией!

    Таким образом, все кто сваливает все проблемы в кучу – играют на руку “правому сектору”!

    Вопрос чьи были снайперы на Майдане?

    ПОЧЕМУ ДО СИХ ПОР НЕ ВЕДЕТСЯ РАССЛЕДОВАНИЕ?

    – ПОЧЕМУ НИГДЕ НИ В ОДНОМ СМИ НЕ ОБСУЖДАЕТСЯ ЭТОТ ВОПРОС???

    – это только говорит о том, что жертвы на Майдане уже никому не интересны… – ни одной из сторон, кому нынешняя ситуация стала выгодна.

    Все здравомыслящие граждане Украины и России в первую очередь должны задаться именно этим вопросом! И кому это было выгодно?

    кстати – если пролистать сми от 01 февраля, то легко найти материалы по расследованию после выемки документов в партии “Батьковщина” – где рассматривались детали о ситуации при обострении конфликта на майдане с жертвами и перехватом власти. Возможно на этот момент стоило бы также обратить внимание… Тем более, что следствие обещало разобраться с этим делом в течении 2х месяцев… – но не успели…

    Хоть один снайпер найден? Хоть один арестован? Хоть одно СМИ об этом говорит?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > dzintarz 03.03.2014. 13.40

    “Pelēkais Vilks echo.msk.ru/blog/yu_s…

    Юрий Шевчук.

    ===========”

    Ja Jurijs Ševčuks dzīvotu Latvijā un uz savas ādas izbaudītu pie varas esošu nacionālistu izdarības, viņš rakstītu kā cits Jurijs:

    http://imhoclub.lv/ru/material/narod_dolzhen_zaschischat_svoju_armiju

    Tajā pašā “Ehā” ir, starp citu, arī cits Ševčuks:

    http://tvrain.ru/articles/maksim_shevchenko_krym_sejchas_beret_suvereniteta_skolko_smozhet_kak_delali_v_rossii_v_1992_m-364240/

    0
    0
    Atbildēt

    0

reksa 03.03.2014. 10.06

Citāts: “Pildegovičs informēja, ka Latvija pirmdien dodas uz ES sanāksmi ar skaidru poziciju – aicināt partneŗus ES izdarīt visu iespējamo visās starptautiskajās institūcijās, .. lai netiktu palielināts Krievijas militārais grupējums Ukrainā..”

Nu re, okupācijas kaŗaspēks ir kļuvis par … militāro grupējumu.

Izbeigt okupāciju nemaz neprasa, vien nepalielināt okupācijas kaŗaspēku.

Nožēlojama rīcība. Čaka ielas meitenes ir daudz cildenākas.

+12
0
Atbildēt

2

    Dina > reksa 03.03.2014. 12.06

    Visticamāk tieši tāpēc, ka militārais grupējums arī ir … : )

    Atbilstoši starpvaldību līgumam Krievija militārajā bāzē Krimā ir tiesīga turēt līdz 25 000 vīru lielam kontingentam. Pirms puču tur bija 16 000 – par 9 000 mazāk nekā kvota. Kad Ukrainā tika saŗikots pučš, krievi papildināja šos kontingentu līdz šiem 25 000. Es tā pieļauju. Oficiāli ir ziņas, ka tika ievesti 6000 vīru.

    Tas ir tas „iebrukums”, „militārā agresija” un „okupācija” par ko visas sorozīdās mauķeles te kuro dienu histēriski brēktin brēc ar putām uz lūpām, epilepsijas lēkmē pa grīdu vārtoties … :)

    Palasi, ko „nopietnie onkuļi” – NATO saka. NE VĀRDA par agresiju vai kādu tur iebrukumu. Tāpēc, kā tāda nav. Tikai aicinājums Krievijas militāristiem neuzturēties ārpus savas kara bāzes teritorijas … :)))

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > reksa 03.03.2014. 12.34

    Pats arī pateici – krievu armijai bija jāpaliek savās bāzēs. Nevis pārģērbtiem par kaujiniekiem un civilistiem jāskraida apkārt pa Krimu, taisot bardaku. Plus Krievijas Domes un Putina tandēma rīcība, kas šajā līgumā vairs nekādi neierakstās.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

kristaps_otersons 03.03.2014. 09.22

Krievijas agresijas Krimā viens no dīvainākiem aspektiem ir tas, ka viņi slēpj sava karoga krāsas uz karavīru uzplečiem. Tas ir simbolisks piemērs politiskiem meliem un viltībai. Reizē tas ir vēl viens starptautisko likumu pārkāpums un jājautā, ar kādu nolūku? Lai varētu izvairīties no atbildības? Lai tīri vizuāli maldinātu par savu brutālo rīcību un lai sliktākā gadījumā teiktu, “mēs jau neko, nezinam kas tie tādi”??

+15
-1
Atbildēt

6

    Inese > kristaps_otersons 03.03.2014. 09.34

    Par kādiem uzplečiem jūs runājat? Vai arī aizvien domājat, ka Krievijas Federācijas armijā ir uzpleči ar lielām sarkanām zvaigznem? ;) A lūk Ukrainas armija, arī uzplečiem nav krāsu: ;)

    http://job-sbu.org/wp-content/uploads/2013/04/81.jpg

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    ——-Ločmelis Par kādiem uzplečiem jūs runājat?

    ===============================================================================

    Skaties!

    Михаил Булгаков – Белая гвардия (2012)

    http://www.youtube.com/watch?v=jNJawv6k3Nc

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > kristaps_otersons 03.03.2014. 09.58

    Labs komentārs par minēto epizodi:

    Европидарасы смотрите, что значит быть русским офицером!

    p.s. 1926. gadā latviešu avīzes rakstīja:

    Parīzē uz ielas nošauts bij. Ukrainas atamans Petļura. Slepkava esot kāds Ukrainas žīds, kurš paskaidrojis, ka Petļura esot vairākus žīdu grautiņus sarīkojis, kuriem par upuri krituši arī viņa vecāki.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Antra > kristaps_otersons 03.03.2014. 10.05

    rasma_karklina

    ir tas, ka viņi slēpj sava karoga krāsas uz karavīru uzplečiem.

    Iesūtītie NKVD teroristi, krievu fašistiskie izdzimteņi, vācu atbrīvotajās teritorijās bieži pārģērbās vācu uniformās, kad devās laupīt un slepkavot mierīgos iedzīvotājus.

    Ar krievu izplatīto versiju par Katiņas slaktiņu, to radītājs, sātans, patiesi var lepoties.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > kristaps_otersons 03.03.2014. 11.02

    “A lūk Ukrainas armija, arī uzplečiem nav krāsu: ;)”

    Ukrainas armijas ģērboņi pie cepurēm skaidri saredzami. Krievijas karavīri, kā teroristi, bez nevienas atpazīšanas zīmes.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > kristaps_otersons 03.03.2014. 13.36

    “altin yildiz rasma_karklina”

    Man gan sakumā bija licies nevis “Rasma”, bet “Rasisma Kārkliņa”.

    Kas arī ir dabiski, zinot viņas izcelsmi no tēva Ādolfa Šildes.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dzintarz 03.03.2014. 09.18

http://stopfake.org/

vai ēteriskās IRbūtnes (piem.nellija plus redkolektīvs) vispār apjēdz, kas IR vituālais ETHERNET protocol based network karš?

Diezvai…

Lai tik turpina sauļot bikini šekumu un izlikties par žurnālistiem.

IR=ģeļfi(razļiv 2002).

+3
0
Atbildēt

1

    Inese > dzintarz 03.03.2014. 09.33

    Jūs vispār zināt, kas ir Ethernet? ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Inese 03.03.2014. 09.11

Pildegoviča k-gam būtu ieteicams izlasīt arī šo Avigdora Eskina brīdinājumu:

ПРИЗЫВ К ЕВРЕЯМ: БАНДЕРОВЦЫ ПОДНЯЛИ РУКУ НА ЕВРЕЙСКИЕ СВЯТЫНИ НА УКРАИНЕ http://www.iarex.ru/interviews/45740.html

0
-9
Atbildēt

1

    piziks > Inese 03.03.2014. 11.16

    Smieklīgā AStroja, — brīdina it kā par ebreju apdraudējumu tieši tais miestos, kur garanti no putinijas sabraukuši! A solījās sargāt… laikam jau tieši tā kā parasti un sen.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Nika 03.03.2014. 09.06

Vērojot Lībijas revolūciju es domāju, ka nevar būt lielāks kretīns par Kadafi, kurš izmantos visus netīros trikus, lai tikai panāktu savu. Izrādās, krievija nav neko labāka par Kadafi. Viss tieši tas pats- meli; tituškas; meli; iedzīvotāji kā dzīvais aizsegs; vēl lielāki meli; utt.

Российская часть собрала кучку идиотов из местного населения, поставила перед собой живой щит из местного населения, которые пошли на часть – мы, естественно, в них не стреляли – после чего зашли российские военные”, – рассказал военный.

http://gazeta.ua/ru/articles/politics/_rossiya-ispolzuet-naseleniya-kak-zhivoj-schit-kapitan-vmsu/545164

+11
-1
Atbildēt

2

Nika 03.03.2014. 08.59

Pavērojot Krievu mēdijus, tāda sajūta, ka krievija gatavojas rīkot genocīdu pret Krimas Tatāriem. Ko tad teiks Merkele un visi rusofīlie vācieši?

+17
0
Atbildēt

1

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > Nika 03.03.2014. 12.29

    Pašlaik režīms mēģina no tatāriem atkratīties, sarunājot ar Kazaņas tatāru vadītāju. Kurš gan nav ar pirkstu taisīts un caur puķēm pateica saviem Krimas brāļiem nogaidīt un nelīst uz ambrazūras.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Egita 03.03.2014. 08.47

_ Ušakovs un Janukovičs ir ļoti līdzīgās situācijās.

gan Ušakovs gan Janukovičs ievēlēti ar ,,tautas vairākuma” un Krievijas naudas atbalstu. ( nu Latvijas gadījumā ,,eiropā un Latvijas neatkarībā vīlušos” atbalstu)

‘”____________________________________________________________________________ Vai Latvijā nedraud karš? Ja ņem vērā faktu ,ka Latvijas galvaspilsētas vadība un partija ar augstāko reitingu atbalsta Krievijas iebrukumu Ukrainā.

+19
0
Atbildēt

1

    dace_roze_lmt_lv > Egita 03.03.2014. 13.27

    Sorry, es kaut ko esmu palaidis garām.

    Kad nozīmēta Krievijas armijas ienākšana Rīgā?

    (Lai es paspētu nopirkt ziedus:-)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dro 03.03.2014. 08.47

Manuprāt iztiks bez kara, Rietumu gļēvums piespiedīs Ukrainu piekāpties.

Tomēr diez vai arī Putins būs laimīgs: ОБВАЛИЛСЯ РОССИЙСКИЙ ФОНДОВЫЙ РЫНОК

03 марта 2014 | 10:30

За полчаса торгов индекс ММВБ упал почти на 7 процентов, РТС – почти на 8. До 10 процентов потеряли в стоимости акции некоторых крупных компаний. Аутсайдером оказался “Мечел”, потерявший более 12 процентов.

Биржевой курс рубля вышел на исторический минимум к доллару и евро. Всего за несколько минут евро подорожал более чем на рубль и стоит на бирже 50.50, а доллар подорожал почти на 90 копеек . Его биржевой курс составляет 36.75.

Тем временем ЦБ РФ временно повышает ключевую ставку с 5,5% до 7%. echomsk

+6
-2
Atbildēt

4

    piziks > dro 03.03.2014. 11.12

    Būtu Anniņa labāk sameklējusi video ar to teātri Krimā, kur pašaudījās un krieivi līķus patēloja, toties, kad aizveda, tad izrādījās, ka režisori bija bijuši par skopu, lai mākslīgās asinis palaistītu un par slinku, lai kaut ko no lopkautuves atvestu. Toties pēc teatralizētās kaujas Krimas marionete sauca palīgā putinu ar anšlusu, a tie abi jau aiz durvīm gatavi. Zelta avenes kandidāts par štruntīgāko filmu-2014.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Jolanta Švābe (Stalidzāne) > dro 03.03.2014. 12.26

    Uzņemt kino Putina polittehnologi un propagandisti prata jau agrāk. Gruzijas kara (2008. augusts) “dokumentālie kadri” vien ir ko vērti https://www.youtube.com/watch?v=jX7yDGyvHBo Skatīt 1:06:00 un 1:08:04.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > dro 03.03.2014. 12.53

    Если во времена Второй мировой Российская освободительная армия была наглядной агитацией за якобы “освободительную” миссию гитлеровцев в Восточной Европе, то в настоящее время тем же целям для США и их европейских союзников служит откровенно нацистский майдан.

    Именно эти мысли высказал в интервью “Голосу России” военный аналитик, специалист по странам СНГ, соратник главы Национального фронта Франции Эмерик Шопрад.

    Читать полностью: http://rus.ruvr.ru/2014_03_02/JEmerik-SHoprad-Radikalnie-gruppirovki-otmenili-demokratiju-na-Ukraine-4572/

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam