Telekanāls: Snoudens nozadzis NSA kolēģa šifrēšanas atslēgas

38

Komentāri (38)

Antra 14.02.2014. 22.59

Viedoklis_lv

Esmu pilnīgi par to, lai ASV bezpilota lidmašīnas Afganistānā vairs nelidinātos, bet tā vietā mēs ikdienas lasītu par cargo 200 ešaloniem no kara pārņemtiem Stavropoles un Volgogradas apgabaliem un veiksmīgām Taliban diversiju operācijām Čeļabinskā un Novosibirskā.

0
-2
Atbildēt

0

austrisv 14.02.2014. 17.28

Viedokli., nesmīdini, jo nekur neesmu manījusi, ka kritizētu to pašu kolektīvismu un personas ierobežošanu, kas jau nu tik spilgti izpaužas Krievijā, kurā ir tikai viena Putina līnija un visi vai lielākā daļa tai cītīgi seko, jo savā izpausmē un sajūtās ir imperiālisti.

Paldies, ka pasaulē ir ASV un NATO, citādi mums atkal būtu jānīkst kaimiņvalsts spīlēs.

Manus personas datus ASV vajag tikp[at daudz kā sunim piekto kāju, jo tā saucamie mani persona sdati jau sen klejo pa visiem iespējamiem veikaliem,bankām , aptiekām, pasta nodaļām un kur tik vēl ne.

+6
-2
Atbildēt

3

    inta_s > austrisv 14.02.2014. 17.58

    Acimredzot Jus izvelaties ko velaties redzet un ko nevelaties, ja reiz neesat redzejusi mani kritizejam Putina rezima represijas. Nu bet ko – tagad tacu sai komentara par to varat izlasit.

    Kamer Jus domajat valstu limeni nevis principu limeni – ar Jums tiek manipulets. Protams pasai Jums to nesaskatit un kur nu vel to atzit.

    Un Jusu dati tiek automatiski savakti, parkapjot Jusu tiesibas Un Jus neatbildejat uz jautajumu vai atbalstat Jusu tiesibu atnemsanu.

    Atsakoties no principiem nonaksim cita represiva rezima rokas, jo tiesi principi atskir laba no launa – nevis karogi, himnas, politiki.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 14.02.2014. 18.25

    Viedokli, ai ai, kā nobiedēji! naktī vairs nevarēšu gulēt, visur liksies ka kādam vajag manus datus!

    Starp citu, par kādiem personu datiem vispār ir runa?

    Manas telefona sarunas nu gan ASV neinteresē, bet kremlinus gan, jo tie jau pieraduši spiegot no PSRS laikiem. Pat dziesmas nevarēja dziedāt, ja tās bija no brīvvalsts laikiem, vajadzēja atskaitīties, pat par studentu ballītēm, ja tās nebija tuvumā, ko varēja uzraudzīt čekas modrā acs. To saku no pieredzes!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > austrisv 14.02.2014. 18.28

    Jūs kā zutis (vēl trakāk par poltiķiem) izvairaties no tiešas atbildes: Vai Jūs atbalstāt Jūsu tiesību atņemšanu – Jā vai Nē?

    Ko tieši Jūs nesaprotat? Interesē vai neinteresē – Jūsu dati tiek automātiski savākti.

    Sakiet – vai nogalināt bez tiesas uz izteiktu bet nepierādītu aizdomu pamata – var prezidents lemt nogalināt cilvēku? Tas Jums skaitās pie labiem un atbalstāmiem principiem?

    http://www.youtube.com/watch?v=laaLzLCvO-I

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

inta_s 14.02.2014. 14.19

Es neiestājos par kādu valsti, es nenostājos pret kādu valsti.

Es esmu par principiem: tiesiskums, indivīda tiesības (savu īpašumu, vārdu, rīcību, privātumu, utt.) un brīvība pirmā vietā, brīva tirdzniecība.

Individuālisms – tā to sauc. Un pretējs ir kolektīvisms. Jūs varat būt vai nu par vienu vai otru.

+4
-5
Atbildēt

3

    dro > inta_s 14.02.2014. 14.53

    Viedoklis_lv Es nevienu valsti nenīstu, es nevienu nāciju nenīstu – es iestājos par principiem neatkarīgi no karoga un himnas.

    ___________________

    Tad kādēļ tava kritika vērsta tikai pret ASV?:):):)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 14.02.2014. 14.55

    Es esmu diezgan drošs ka esmu vērsis kritiku arī pret Krieviju par ko te raksti bijuši, Ukrainu, Izraēlu, utt. ASV noteikti ka saņem vairāk uzmanības tā kā tā ir superlielvalsts un tā ir visaktīvākā. Tā kā tikai loģiski ka par to vairāk rakstīts. Bet šeit ir jāizšķir – ASV teritorija, ASV iedzīvotāji, ASV režīms kas reāli nepārstāv ASV pilsoņu intereses (vienmēr balsojums par mazāko ļaunumu bet ar katru gadu tiesības tiek apspiestas).

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Antra > inta_s 15.02.2014. 11.50

    Viedoklis_lv

    Tad kādēļ tava kritika vērsta tikai pret ASV?:):):)

    Kucēnam riet uz labsirdīgu ziloni ir:

    1. droši

    2. vairo pašapziņu.

    Riet uz ar trakumsērgu sirgtošo šakāli, bīstami tā neaprēķīnāmības dēļ un maz prieka, arī solidaritātes jūtas ar līdzīgo traucē.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 14.02.2014. 14.15

Bet. +1 Viedoklis ASV nīst ne mazāk kā Tu dievini Vienotību:)

+2
-5
Atbildēt

2

    inta_s > dro 14.02.2014. 14.21

    Es nevienu valsti nenīstu, es nevienu nāciju nenīstu – es iestājos par principiem neatkarīgi no karoga un himnas. Jūs domājat ka ASV pilsoņi nav pret NSA spiegošanu un citiem ASV iedzīvotāju tiesību pārkāpumiem? Vai tas ka viņi ir pret šiem pārkāpumiem nozīmē ka viņi nīst ASV?

    http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user3303/imageroot/2014/02/20140212_exceptional.png

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 14.02.2014. 17.23

    Lno, kaut kā jocīgi, jo nepalaidīsi garām iespēju man ….

    Ne nu dievinu, nekā, jo man pat ļoti nepieņemama ir dažu V deputātu nostāja un pielīšana Lembim, kā jau Vešņakovs reiz bija izprašņājis Lembi. No tā arī varēja uzzināt ka sir kas, un es nebūt neko nedievinu, bet, ja balsošu saeima svēlēšanās par V, tad svītrošu pamatīgi to Āboltiņas spārnu, ja kas.

    Bet, ja vēlies , tad droši vari turpināt tādā pašā garā.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

austrisv 14.02.2014. 14.03

Jā, jā, bet atškirība starp ASV un kremli ir kā diena pret nakti, jo ASV, kā zināms ir NATO galvenais sponsors un mūsu valsts sabiedrotais vienmēr un iestājusies bija pret PSRS okupāciju , bet Krievija, kā visi zinām, vienmēr ir tīkojusi un okupējusi Latviju, ko nekad nav darījusi ASV. Vai tad atškirība nav jūtama?

+5
-3
Atbildēt

8

    inta_s > austrisv 14.02.2014. 14.13

    Nē nav! Bet ja Jūs to neredzat tad neredzu jēgu tālākai diskusijai.

    Kāda starpība kas man atņem tiesības X vai Y?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 14.02.2014. 14.16

    Viedoklis_lv. Kāds tiesības tev atņēmušas ASV?:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > austrisv 14.02.2014. 14.17

    Privātuma tiesības.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 14.02.2014. 14.20

    Tev nav starpības varbūt, bet man gan ir, jo krievi spiego daudz trakāk. Atceramies kaut vai to pašu Aņku Čepmenu, kura bija jau sen iepludināta ASV, bet nu kā milzu nopelnu par spiegošanu, laikam, ir tikusi Centrāla TV! Re, kā kremlis atalgo savus spiegus. Kāpēc lai ASV nenosodītu savējos.

    Kas zin, cik persona snavc izspiegojusi tā pati Čepmena un vēl ar viņu kopā pieķēra vairākus krievu spiegus. Tā kā spiego pilnīgti visas valstis, kas nu kurai svarīgs

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > austrisv 14.02.2014. 14.22

    Jūs atbalstāt to ka Jūsu tiesības tiek atņemtas?

    Jā vai nē?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 14.02.2014. 14.56

    Viedoklis_lv Jūs atbalstāt to ka Jūsu tiesības tiek atņemtas?

    Jā vai nē?

    _______________

    Tādus kā tevi noteikti vajag uzmanīt, pārāk uzvilcies esi. Tādi var kādu bumbu uzmeistarot vai vismaz apčurāt ASV vēstniecības žogu:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > austrisv 14.02.2014. 14.59

    Ino, labi notroļļots http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29 no Tavas puses.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > austrisv 15.02.2014. 00.11

    Jau apnicis likt, bet Bet atkal mudina :)

    ——————–

    No Teherānas konferences materiāliem.

    Nr.63 J.Staļina u F.Rūzvelta sarunu ieraksts

    1943.gada 1.decembris. plkst. 15:20

    Rūzvelts Savienotajās valstīs var uzdot jautājumu par Baltijas republiku iekļaušanu Padomju Savienībā, un, es domāju, starptautiskās sabiedrības viedoklis būs, lai kaut kad nākotnē kaut kādā veidā tiktu paustas tautas domas šajā jautājumā. Tāpēc ceru, ka maršals Staļins ņems vērā šo vēlmi. Man personīgi nav nekādu šaubu, ka šo valstu tautas balsos par pievienošanos Padomju Savienībai tikpat draudzīgi, kāviņi to darīja 1940.gadā.

    Staļins Lietuva, Igaunija un Latvija līdz revolūcijai Krievijā nebija autonomas. Toreiz cars atradās savienībā ar Savienotajām Valstīm un Angliju, un neviens neizvirzīja jautājumu par šo valstu izslēgšanu no Krievijas sastāva. Kāpēc šis jautājums tiek uzdots tagad?

    Rūzvelts Lieta tāda, ka sabiedriskā doma nezin vēsturi. Es gribētu runāt ar maršalu Staļinu par Savienoto Valstu iekšpolitisko stāvokli. Nākamajā gadā Savienotajās Valstīs notiks vēlēšanas. Es nevēlos virzīt savu kandidatūru, bet, ja karš turpināsies, iespējams, būšu spiests to darīt. Amerikā ir seši – septiņi miljoni poļu izcelsmes pilsoņu, tāpēc, būdams praktisks cilvēks es negribētu zaudēt viņu balsis. Piekrītu maršalam Staļinam, ka mums jāatjauno poļu valsts, un personīgi man nav iebildumu, ka Polijas robežas tiks pavirzītas no austrumiem uz rietumiem – līdz pat Oderai, bet politisku apsvērumu dēļ es patlaban nevaru piedalīties šajā jautājuma risināšanā. Es piekrītu maršala Staļina idejām, ceru, viņš sapratīs, kāpēc es nevaru publiski piedalīties šā jautājuma risināšanā šeit, Teherānā, vai pat nākamā gada pavasarī.

    Staļins Pēc Rūzvelta skaidrojuma es to saprotu.

    Rūzvelts Savienotajās Valstīs ir arī zināms skaits lietuviešu, latviešu un igauņu (..) sabiedriskā doma var prasīt tur rīkot plebiscītu.

    Staļins Kas attiecas uz Lietuvas, Latvijas un Igaunijas tautu vēlmju izpausmēm, mums būs ne mazums iespēju šo republiku tautām ļaut paust savu gribu.

    Rūzvelts Tas būtu mums noderīgi.

    Staļins Protams, tas nenozīmē, ka plebiscītam šajās republikās jānotiek kaut kādā starptautiskas kontroles formā.

    Rūzvelts Protams, nē. Būtu lietderīgi piemērotā brīdī paziņot, ka vēlēšanas notiks…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 14.02.2014. 12.14

Kremlis vel maak iefitreet spiegus..

0
-1
Atbildēt

1

    inta_s > janazakovica 14.02.2014. 13.11

    Ja Kremļa režīms zog Jūsu datus pārkāpjot privātuma tiesības – tas ir slikti?

    Ja [ne Kremļa] režīms zog Jūsu datus pārkāpjot privātuma tiesības – tas ir pieļaujami?

    Kur šeit objektivitāte, loģika un veselais saprāts?

    Jūsu tiesības jebkurā gadījumā tiek atņemtas! Jums būtu pret to jāiestājas.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

austrisv 14.02.2014. 10.19

Piekrītu džeim, jo pēdējā laikā jau parādījušies vismaz pāris šādu slavenu aktieru, kuri izskatās, ka alkst uzmanības un slavas pie tam vēl naudu par savas valsts izlūkldienestu un ne tikai pazemošanu.

Fui, Krievu spiegi tagad līuksmo uz pilnu klapi.

+9
-3
Atbildēt

0

ligakalnina 14.02.2014. 10.12

Īsts varonis, ne tikai savas valsts nodevējs, Ķīnas un Krievijas pakalpiņš, kopējais totalitāro režīmu un aptaurēto kreiso amerkaņofobu mīlulis, bet, arī zaglis.

Par to apvienotjiem kreisajiem “ctb aizstāvjiem” visā pasaulē vajadzētu piešķirt viņam vēl kādu prēmiju, varbūt, nosaukt šī te klauna vārdā kādu pilsētu Venecuelā vai Bolīvijā, vai pat Francijā un Anglijā.

+11
-4
Atbildēt

8

    inta_s > ligakalnina 14.02.2014. 11.08

    ASV valsts nodevējs ir tas kas pieļauj ka tiek pārkāpts valsts pamatlikums – bill of rights un ASV konstitūcija, kā arī tas kas to veic. Nevis tas kas atklāj ka režīms veic šo pārkāpumu.

    http://www.bbc.co.uk/news/technology-25559056

    Diemžēl ienaidnieks ir iefiltrējies visos varas gaiteņos un savu noziegumu “legalizē” un tie kas vēršas pret šo noziegumu, tiek padarīti par noziedziniekiem.

    ASV ir iefiltrējies ienaidnieks un tas atņem ASV pilsoņu tiesības. Kā arī pārkāpj visu pārējo pasaules iedzīvotāju privātuma tiesības.

    Tas ir fakts.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 14.02.2014. 14.12

    Jā, jā, zinu jau zinu, ne tikai atņem ASV pilsoņiem visas tiesības ( viņi tur kā vergi), bet, pat spridzina tos ASV pilsoņus.

    Tāpēc jau visas pasaules mazohistu lielākā vēlme – nokļūt nevis Ķīnā, Venecuelā, Krievijā, Snowdwena draugu pulkā, bet gan ASV.

    Visi “domāsjošie” ctb aizstāvji mēģina turēties pēc iespējas tālāk no totalitarā ASV režīma, izbraukt kaut vai uz Kubu, Ja ne Krieviju, kur viņi vasrēs brīvi paust savus uzskatus, bet, lielākā daļa no tiem jau ASV cietumos, kur tos spīdzina.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 14.02.2014. 14.27

    1. ASV pilsoņi salīdzinoši strauji sāk atteikties no savas pilsonības http://www.nbcnews.com/business/economy/record-number-americans-renouncing-citizenship-n27381

    2. Ja neievērojāt tad ASV no individuālisma pārvēršas uz kolektīvismu un tās pilsoņi zaudē savu brīvību. Te pat nesen bija raksts par to ka ASV zaudējis preses brīvībā 13 vietas, ir nopakaļ Latvijai un daudzām citām valstīm. Tāpat ar ekonomikas brīvību, utt. Skataties statistiku.

    3. Es iestājos par ASV pilsoņiem kuru tiesības tiek atņemtas es iestājos par ASV principiem kas padarīja varenu šo valsti bet nu kas ir nolaupīta un strauji maina šo seju. Jūs diemžēl to neesat pamanījis.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Agris Āva > ligakalnina 14.02.2014. 22.09

    Džeri,

    Tavi komentāri (parasti) liecina par domājošu būtni, tāpēc mēģināšu argumentēt. Nupat lasīju tavas domas par Strīķes atlaišanu (“Straujuma neatceļ lēmumu par Strīķes atlaišanu”). Aina apmēram šāda: Strīķe ir principiāla ideāliste, drosmīgi cīnās par to, kam tic, ne vienmēr ievēro likuma burtu, jo gars ir svarīgāks. Nonāk konfliktā ar sistēmu, kura cita starpā radījusi likumu un noteikumu mudžekli, kas to pasargā no strīķēm.

    Aizvieto “Strīķe” ar “Snoudens” un aina nav principiāli atšķirīga. Snoudens atklājis puslegālas/nelegālas aktivitātes, kuras uzskata par nesavietojamām ar valsti, kuras patriots viņš ir un vērtībām, kurām tic. Palikt ASV un cerēt, ka pie varas esošie būs taisnīgi? Vai Strīķei jācer, ka oligarhi būs saprotoši un novērtēs viņas taisnības centienus? Snoudens nav nekāds Ķīnas vai Krievijas draugs, vienkārši tās ir vienīgās valstis, kurās viņš var (pagaidām) patverties. Ja ASV nolems Snoudenu apžēlot (kā ieteicis, piemēram, bijušais NSA augsta līmeņa darbinieks: notiesāt par likuma pārkāpumu, piespriest 200 stundas sabiedriska darba un ļaut atgriezties, pret solījumu vairāk dokumentu atklātībai nenodot), esmu drošs, ka viņš atgriezīsies (ja Krievija ļaus…).

    Līdzība, protams, attāla, bet principiālās nostādnes ir salīdzināmas.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 14.02.2014. 23.17

    Ir jau bijuši cilvēki ASV kas gāja legālo ceļu uz Kongresu lai ziņotu par pārkāpumiem – ko viņi saņēma pretī? To tvarstīšanu, apsūdzēšanu, represijas, utt.

    Ko darīt ja valdība rīkojas kā mafija? Pie kā tad griezties?

    http://www.youtube.com/watch?v=Gl5Z9HgwyT8

    http://www.youtube.com/watch?v=1AXwwSq_me4

    http://www.nydailynews.com/news/politics/u-s-drops-state-free-press-ranking-report-article-1.1611299

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    vegan > ligakalnina 14.02.2014. 23.35

    Dzeri, parasti varu Tev piekrist, taču šajā jautājumā, manuprāt Tu atsakies klausīties loģikas balsī, vai arī vienkārši nevēlies iedziļināties. Jupis tur augstāk pilnīgi pareizi saka.

    Par totalitāristiskiem trendiem ASV ir dzirdams aizvien vairāk no visu gadu gājumu un sabiedrības slāņu pilsoņiem. Nevajag uzreiz jebkuru kritiku norakstīt uz konspirāciju teorētiķu fantāzijām, kur nu vēl šādā gadījumā kā Snoudena nopludinātie faili, par kuru autentiskumu, šķiet, ASV varas iestādes nešaubās?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 15.02.2014. 09.24

    Snowdens zināja, kur iet strādāt, zināja, ar ko nodarbojas tas kantoris, parakstījies par slepenības režīmu.

    Tas, ka visi visus noklausās, tā vispār ir aksioma.

    ASV, tomēr, nav Krievija, ja viņš atklāja, ka ASV pārkāpj ctb., viņam bija iespēja griezties pie amerikāņu preses vai Kongresa.

    Bez tam, viņš ne tikai pastāstīja par nolausīšanos, bet, atklāju daudzus šifrus, daudzus valsts noslēpumus, kas apgrūtinās cīņu ar terorismu, tad kā labā viņš strādā – brīvās pasaules vai totalitāro valstu labā?

    Iespējams, viņš tiešām ir tāds naivs romantiķis un tāds ctb aktīvists – idealists, bet, tad ko viņš darīja tai kantorī, bez tam, agrāk, pēc publikācijām presē, viņš ar tādiem uzskatiem neizcēlās.

    Pēc mana vērtējama, Snowdenam sagribējās slavu, un viņš ir vienkārši savas valsts nodevējs, nekas vairāk.

    Bez tam, labāk, lai manas tiesības pārkāpj amerikāņi, nekā krievi, Irāna, vai kas līdzīgs, jo idealā pasaulē nedzīvojam, kāds to tāpat darīs.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 15.02.2014. 09.39

    1.) Personas datu vākšana ir pamatota ja ir savākta lieta pret viņu un tiesa ir spriedusi, ka persona apdraud drošību vai pārkāpj likumu un var vākt pierādījumus par viņu. Uz to parakstījās Snowdens ka iestāda darbojas likuma ietvaros. Nevis, ka par jebkuru tiek vākti bez tiesas atļaujas. Par to jau arī Snowdens runā.

    2.) Jau iepriekš norādīju materiālu kas notiek ja griežas pie Kongresa – noskataties materiālu. Cilvēki tiek vajāti pa tiesām un dzīves tiek sagrautas – viņu vienīgais noziegums bija tāds ka runāja par režīma pārkāpumiem.

    3.) Nekādu terorismu nav novērsusi NSA spiegošana par ko arī norādīju iepriekš atsauci. Pie tam tad sanāktu ka teroristi panākuši savu ja reiz cilvēkiem tiek atņemtas to tiesības.

    4.) Snowdenam bija materiāli laba dzīve – liela alga, labas dzīves veids, miers ikdienā – viss kas viņam bija jādara bija jāklusē ka tiek pārkāptas cilvēku tiesības un ASV virzās totalitāras valsts virzienā kas ir pretēji tiem principiem uz kādiem šī valsts tika veidota. Tagad neko vairāk kā dzīvi ārpus dzimtenes un nāves briesmas viņš nav ieguvis. Viņš ir upurējis savu dzīvi pārējo interešu vārdā – mums ir dota iespēja izvēlēties – vai nu nostāties savu tiesību pusē un cīnīties par tām vai kā aitām atdot tās pakļaujoties “Problem, Reaction, Solution” vecajam trikam.

    5.) Labo no ļaunā atšķir principi – ja Jūs nododat principus un atsakāties no savas brīvības, tad Jūs esat izvēlējies savu ceļu un varat būt droši – nonāksit gala punktā. Vēsture jau to ir pierādījusi.

    6.) “Bez tam, labāk, lai manas tiesības pārkāpj amerikāņi” – acīmredzot Jūs savu izvēli esat izdarījis. Vairāk jautājumu nav.

    P.S. Tie nav amerikāņi kas atņem Jūsu tiesības, jo paši amerikāņi ka uzrāda aptaujas ir pret to tiesību atņemšanu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

inta_s 14.02.2014. 08.29

Vispirms sāksim ar to ka NSA nozaga lietotāju datus! Neviena tiesa nebija ļāvusi vākt datus par visiem cilvēkiem, neviens starptautiskais likums to nebija ļāvis darīt un vēl ar vien zinot ka pārkāpj cilvēku tiesības un starptautisko likumu – ASV režīms turpina šo noziegumu pret visiem mums – arī tiem kas nozombēti aizstāv to, ka tiem atņem tiesības “drošības vārdā”. Šie drošības vārdā drīz vien būs gatavi lai tos iesloga cietumā un pasargā no “ļaunās pasaules”.

Five surveillance myths stalling NSA reform, debunked

http://www.theguardian.com/commentisfree/2014/feb/11/surveillance-myths-nsa-reform-freedom-act

Myth No 1: NSA surveillance programs have thwarted terror attacks here at home.

At early congressional hearings, administration representatives insisted that spying programs, including the now infamous collection of phone records in bulk, had stopped 54 terror incidents. As members pushed for more detail, the administration said around 10 of those were based in the US. Weeks later, the number shrank to four – and then ultimately a single case in Southern California, where a San Diego cab driver was convicted of sending $8,500 to a Somali terrorist group.

In fact, there were no attacks in America thwarted by domestic spying. This led both the independent Privacy and Civil Liberties Oversight Board and the president’s hand-picked Surveillance Review Group to find that the phone records program added no unique value to the many surveillance programs already underway.

+6
-10
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam