Straujuma grib pielikt punktu KNAB vadības strīdam

80

Komentāri (80)

Ligiña Doniña 12.02.2014. 15.19

Lieliska intervija, kas visu saliek pa vietām. KNAB Latvijā NAV VAJADZĪGS..Vienotības kantoris/ Strīķes šmuces/ politiskie uzdevumi….AV: “Un man šķiet, ka galvenais uzdevums šim kantorim bija tāds, ka vajag iesēdināt nevis tos, ko vajag iesēdināt, bet neiesēdināt tos, kuri ir vajadzīgi. Un no tā visvairāk nobijās Strīķe, tāpēc sākās skandāls ar Vilnīti.” …..Protams V pakalpiņi tūlīt sāks riet uz Vazni un NRA. Vienotība ir reāla Tautas partijas mantiniece un arī ne par gramu labāka, kā Šlesera partija, tikai intereses kopā ar skeletiem sabāztas pa pakšiem. Strīķe protams pilda savus uzdevumus! http://nra.lv/latvija/110812-aloizs-vaznis-knab-nav-vajadzigs.htm

0
-4
Atbildēt

2

    austrisv > Ligiña Doniña 12.02.2014. 15.47

    Pats tīri labi pieproti riešanu! Nemaz citiem tas nav jādara.

    Laba paraugstunda kā riet!

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 12.02.2014. 18.35

    Paldies Bet, lielisks viedoklis par Važņa rakstu. Galvenais pēc būtības:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 12.02.2014. 11.54

Liepnieks LA:

Vai tas nozīmē, ka “Vienotība” paliks pie koalīcijas stūres?


– Domāju, ka “Vienotības” un ZZS spēki var izlīdzināties. Nav redzams, ka “Vienotības” elektorāta bāze ir plašāka nekā “zemniekiem”. Pirms vēlēšanu rezultātiem nav zināms, kurš ņems virsroku. Valdošajai partijai nepaies bez sekām jaunas valdības sastādīšanas neveiklums vai ņemšanās ar brīvo elektroenerģijas tirgu un daudz ko citu. Turklāt līderi dosies uz Eiropu – kas paliks?

– Āboltiņas kundze paliks.


– Domāju, ka Āboltiņas kundze nebūs nākamajā Saeimā.

– Kā tā var domāt?


– Var mēģināt pat saderēt. “Vienotība”, protams, iekļūs, bet Solvita Āboltiņa, manuprāt, netiks. Viņai “kritīs” visa atbildība par “Vienotībā” notikušo – gan par Dombrovski un viņa valdību, gan par īstenoto politiku.

+7
-2
Atbildēt

5

    garausiitis > dro 12.02.2014. 11.57

    lno – zin kas smieklīgi ? Vismaz uz šodienu Āboltiņa ir V Nr.1 un PM kandidāte … Cerams jaunieši atjēgsies, bet ticība maza :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 12.02.2014. 12.09

    Neviens nešaubās, ka Āboltiņa partijā var nolikt visus pie vietas. Vai vēlētāji to novērtēs pozitīvi, ir pavisam cita runa, klusais.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 12.02.2014. 12.21

    betij – mana iekšējā balss saka , ka Āboltiņa saprot ,ka pati ir garām… bet ko likt vietā ? :)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 12.02.2014. 13.16

    Pēc nākošā kongresa Āboltiņa būs Kampara vietā un tad jau varēs turpināt visus izrīkot. Ne jau krēsls, bet parsonība, kas krēslā sēž, nosaka tā svaru.:)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 12.02.2014. 13.32

    betijacelmale. Jā, nepastrīdami veikla runātāja. Ar viņu V var sacensties tikai Kalniete, tādēļ jau uz laiku pašķīrās:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Zane Pavāre 12.02.2014. 11.08

Straujumai ir lieliski apguvusi, kā bargā, izlēmīgā tonī gari, plaši un argumentēti pateikt “es neko nedarīšu”.

+8
-4
Atbildēt

0

Artūrs 12.02.2014. 10.41

Straujuma ziņās pauda viedokli, ka neizskatīs Steļčenoka iesniegtos dokumentus par jutu Strīķi jo tie ir biezi un satu informāciju par visu strīda vēsturi!

Kā labā darbojas Straujuma – vai viņa ļaunprātīgi pieļau totālu bezatbildību un grauj jebkādu tiesiskumu valstī – ko nozīmē neizskqatīt jo ir par daudz dokumentu???

Veca komunista izteikumu dēļ var tērēt valsts resursus, BUKANE var piedalīties slepenās valsts sanāksmēs bez jebkāda pamatojuma un ietekmēt visas tautas likteni un ministru kabinets nevar izskatīt dokumentus par galveno tiesībsargājošo struktūru valstī kuras darbs tiek apzināti bremzēts – vai nozīedzīgā nolūkā?

Straujuma – jūs nesīsiet atbildību par saviem izteikumiem, kas ir tik nihilistiski vērsti pret pret tautu – pati tauta jums to nepiedos, ne par elekrību ne oligarhu intrešu aizstāvību…

Es kā latvijas pilsonis gribu zināt kurš no knab – Streļčenoks vai Strīķe sabotē tautas tiesības uz brīvu, suverenu un tiesisku valsti un tās pārvaldi!!!??? Jau gadiem Latvijā nav notiesāta vai novesta līdz galam neviena korumpētu amatpersonu un grupējumu lieta – cik ilgi noziedznieki valdīs Latvijā?????

+8
-4
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 12.02.2014. 10.40

Un kāpēc tieši Juta ir tik īpaša, ka nevar iet uz tiesu kā pārējie pilsoņi?

Tiesa korumpēta? Nū…Juta tak 10 gadus ir korupcijas apkarošana Latvijā vadījusi…Lai nu izbauda to pašu, ko pārējie mirstīgie!

Nesaprotu par ko ņemšanās. Strīķei ir nodrošinātas visas tās pašas tiesības, kas pārējiem pilsoņiem- strīda izskatīšana tiesā.Kāda nu tā tiesa ir, tāda ir…

Varenā korupcijas apkarotāja…Jūs kā tādi bērni ticat supermeņiem vai supevumeņiem…Bet vispār jau Zobu feja ir reālāks personāžs.

+8
-8
Atbildēt

34

    silvija > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 10.59

    Šito sauc par masu psihozi vai lumpeņu pūļa psiholoģiju, un jebkādi saprāta apsvērumi no dāmām un kungiem ar degošām acīm atlec kā zirņi no sienas. Netērē velti laiku un enerģiju, kā teica Einšteins, cilvēku muļķība ir bezgalīga.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    jautājums. Mēs ticam tam, ko redzam. Redzam, ka meža cūkas savairojušās jau tādos apmēros, ka posta zemnieku tīrumus, KNAB vadītājs izveidojis troiku Strīķes padzīšanai, neprot pat juridiski pareizi noformulēt rīkojumu, bet ko redzat Jūs? Jūs ticat Dievam, kuru neesat redzējis un mēs to akceptējam, tādēļ nevajadzētu ticību supermeņiem pārmest citiem.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Brauna “kungs”, vai Jūs bez portāla viesu nolamāšanas esat vēl ko apguvis?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    silvija > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 11.24

    piradziņ, es saprotu, ka daudzmaz izglītots cilvēks nemūžam nepītos ar NA, bet pat NA štata rakstoņām derētu zināt, ka Einšteins nav lamuvārds …

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 11.32

    ….Jautājums…droši vien, Juta uz tiesu dosies, taču…KNAB atrodas MP uzraudzība un, ja KNAB priekšnieks izdod prettiesiskus rīkojumus, tos aptur uzraugošā institūcija, resp. MP….

    …kāpēc Tu uzskati, ka Strīķes gadījums ir izņēmums?….pašvaldību deputāti, ja tiek pieņemti prettiesiski lēmumi – vēršas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijā, izglītības iestāde – Izglītības un zinātnes ministrijā utt. …tāpēc jau ir uzraugošās institūcijas un tikai “pēdējais vārds” pieder tiesai….

    ….prātīgākais ir norobežoties no konkrētiem uzvārdiem un izvērtēt notikušo bezkaislīgi, ievērojot likumu…

    …bet KNAB konfliktā iesaistītās personas ignorē likumu – tikai cenšas nokārtot personiskos rēķinus….

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 12.00

    jautājums – man viens paziņa ar kuru jau 2 gadus diskutējam par Strīķi un KNAB beidzot pirms nedēļas atzina manu pirmatnējo versiju – KNAB ir jāgriež visa augša ,ja grib ko mainīt :) Izskatās, ka beidzot uz to visu velk :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 12.14

    >Zane

    bet KNAB konfliktā iesaistītās personas ignorē likumu – tikai cenšas nokārtot personiskos rēķinus….

    ———————————————————

    Nu tad lai visas konfliktā iesaistītās amatpersonas arī iet….Uz tiesu!

    Un tur arī skaidrojas-kto prav, kto vinovat.

    Kur problēma, Zane? Ja Jutai ir taisnība, tad jau vinnēs. ja nē, tad nē.

    Taisnīga tiesa visās instancēs. Wellcome!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 12.20

    >pirozkovs

    Mēs ticam tam, ko redzam. Redzam, ka meža cūkas savairojušās jau tādos apmēros, ka posta zemnieku tīrumus, KNAB vadītājs izveidojis troiku Strīķes padzīšanai, neprot pat juridiski pareizi noformulēt rīkojumu,

    —————————————————-

    Jūs to rīkojumu pats esat redzējis? Ja jau tas ir juridiski nekorekts, tad jau tiesa atcels. Par ko tad uztraukums?

    Nu meža cūkas izšausiet, kurmjus izsītīsiet, strazdus izšausiet, jo ķiršus ēd…. Jums, Pirožkov, jau miera nebūs, kamēr visa dzīvā daba nebūs apslektēta un iznīcināta.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 12.21

    >klusais

    Tur ne tikai augšas ir jāņem nost,tur pilnībā ir iestāde jāreorganizē.

    Citādi jēgas nebūs .

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 12.25

    jautajums – var jau būt, ja viss tik ielaists :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 12.32

    …Jautājums…kā jau iepriekš teicu, jāaiziet arī KNAB priekšniekam, kurš interpretē likumus…šādā režīmā nevar un nedrīkst(!) strādāt izmeklējošā un tiesībsargājošā iestāde…priekšnieku var atcelt Saeima, lai tas varētu tiesāties un savu taisnību pierādīt, diemžēl, tiesas lēmumu varam sagaidīt tuvāko 10 gadu laikā, bet…atstāt amatā priekšnieku-interpretētāju ir bīstami, jo varam sagaidīt nākošās interpretācijas…

    …piekrītu Klusajam – jāmaina visa KNAB spice, lai varētu sākt visu no nulles…citādi – priekšā tikai dūksnājs….

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    jautājums. Jūs to rīkojumu pats esat redzējis?

    _________________

    Neesmu, man pietiek ar VK un ģenerālprokurora viedokli. Par meža cūkām. Kā stāstīja LR brīvvalsts laikā mežos esot bijušas 3000 cūkas, tagad to esot 66 tūkstoši. Ir dzīvieku mīļotāji, kuru dzīvokļos savairojušies tik daudz kaķu, ka smaka traucē citu dzīvokļu īpašniekiem..

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 13.29

    jautājums_4. tur pilnībā ir iestāde jāreorganizē

    __________________

    Kādēļ jāizdomā velosipēds? Ir vecas, daudzkārt pārbaudītas receptes: vispirms jāieceļ jauns priekšnieks, pēc tam visas neveiksmes jānoveļ uz iepriekšējo un tikai pēc tam jāsāk reorganizācija:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 13.33

    >Pirožkovs

    Tad Jūs arī kaķus slaktējat?

    Ir kaut kas bez Jums, radības kroņa, kas netraucētu un neapdraudētu Jūsu eksistenci?

    Lai gan…Jutas fans – tā jau ir diagnoze.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 13.38

    >Ino

    Nū…Ņemot vērā, ka KNAB priekšnieku ir jāapstiprina Saeimai, tā nekad nav bijusi viegla procedūra. Un es vēl gribētu to apdauzīto, kurš būtu ar mieru kļūt par Jutas 4.! priekšnieku. Jo neviens pie pilna prāta uz to neparakstīsies…Melnās atraitnes reputācija…

    Tā kā reālāk ir reorganizēt uzreiz. Turklāt tur arī darbinieki, kas statisti, ir jāmaina, lai lauztu šito šausmu komēdiju ne tikai galveno lomu tēlotāji.

    Es pat telpas un nosaukumu mainītu!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 14.11

    KNAB manuprāt, vismaz ir kaut kādi redzami darbi korupcijas apkarošanā. LIzskatās, jau ka tie ir arī šobrīd, bet kašķis kurš kuru nav labs un bojā KNAB tēlu.

    Bet, vai tad Drošibas policija, kurā it kā visi guļ laimē un mierā, strādā labāk, kaut arī tajā iestādē kašķu nav. Nesen taču gribēja KNAB pievienot Reinika kantorim! tad gan laikam būtu forši, jo miers iestātos arī KNAB un visi laimē dusētu mierā un krējumā!

    Vai tā būtu labāk, kā mērīšanās kurš stiprāks?

    Bet, gribam to vai negribam KNAB tomēr ir pakļauts MK! Tāpēc Straujumai būs jāpieņem lēmums, lai noregulētu šo situāciju! Bļauj Streļčenoks vai nebļauj, kas vispār ir nepieļaujami no valsts iestādes vaditāja puses. Jo, ja jau tev ir tie pierādījumi par kādas partija skorupciju, tad cel gaisā ar dokumentiem, nevis prasti apsaukājies.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 14.35

    >Betai

    Streļčenoku amatā apstiprināja Saeima, tāpat kā Straujumu. Arī atcelšanas procedūra ir līdzīga, vai nu brīvprātīga demisija vai Saeimas balsojums.

    Var jau šito bezgalīgo stāstu turpināt, bet vai vajag?

    Ar Jutu…Bez Jutas…Nekas jau mainījies korupcijas līmenī valstī.

    Jums nu gan patīk grieķu traģēdijas spēlēt.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 14.59

    jautājums_4. Esmu dzirdējis, ka KNAB nodevis tiesai TV digitalizācijas lietu, ir notiesāti RD kukuļņēmēji, kurus kvēli aizstāvēja ne viens vien “radošais”, uz strīpas Latvenergo, turpinās Lemberga lietas skatīšana, Vaškevičs, Lasmanis, Milušs nav cietumā ne jau KNAB vainas dēļ…Varbūt vari nosaukt citu drošības struktūru veikumu, izņemot Jaunalksnes noklausīšanos, Jākobsona ieslodzīšanu trako mājā?:):):)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 15.30

    >Ino

    Ak, nodevis tiesai? Nu labi, ka pats Lembergu piesauci. Cik lietas ir jau vinnējis?

    Un cik gadus iet visas Tevis nosauktās? Bezgalīgie stāsti…Vēl jau pat pirmās instances spriedumu nav vairumā.

    Vaznis, zvērināts advokāts, nesen vienā intervijā bija uzskaitījis, cik lietās KNAB viņam, zaudējis, laikam tuvu 100%. un ir jau vēl citi advokāti…

    Bet kāpēc Juta tā baidās iet uz tiesu? Viņa tik ļoti pazemo, ka nav īpaša, ka viņai tā pati tiesiskā procedūra un process kā parastiem pilsoņiem?

    Viņa sevi tik ļoti virs likuma un sabiedrības tur?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 15.39

    runājot par KNAB rezultātiem kaut kur pie apvāršņa prokuratūras džeki bija pierēķinājuši sauso atlikumu … ka tik uz 10% nevilka …

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 15.41

    jautajums_4. Ak, nodevis tiesai? Nu labi, ka pats Lembergu piesauci. Cik lietas ir jau vinnējis?

    ____________________

    Ja lieta nodota tiesai , tas nozīmē, ka prokuratūra uzskata, ka pierādījumi fiksēti pietiekami. Kā Tu zini, ka Juta negriezīsies tiesā? Pirmkārt nevajag jaukt KNAB un tiesas funkcijas, otrkārt tik liela ticība objektīvam tiesas spriedumam kā Tev ir tikai retajam. Te daudzi uztraucas par MNA, bet pilnīgi ignorē tiesu lēmumus maksātnespējas lietās:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 15.43

    klusais. Uz cik % velk pārējiem kantoriem?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 15.43

    Jautājums,

    lai nu kas smieklīgi, bet tas gan, ka raksti, ka Lembis jau vairākas tiesas vinnējis. Tā jau ir, jo tiesa procesā par grīberga apstiprināšanu izvērtēja lietu pēc personas koda, nevis pēc būtības, cik likumīgi Lembis nav pieņēmis Grīnbergu Ventspils ostas valdē. Trakākais jau ir tas, ka tiesai svarīgāks ir personas kods nevis personas nelikumīga nepieņemšana ostas valdē. Bez tam, ne jau šeit tu vari dzīt demogoģiju, jo Lembis šo pašu uzvaru dabūja visās trīs tiesu instancēs un tā ir tā slavenā personas koda lieta. Tā kā tagad varu lamāt to pašu lembi cik tik uziet, jo personas kodu taču nenosaucu- domājiet ko gribiet, jo precedents ir priekšā!

    Bez tam nesen taču Lembis zaudēja tajā pašā tiesā, tikai lieka spar kādu citu tēmu. Vai tik viņš neuztraucā spar savu cieņu u8n godu un bija to pārvērtējis neadekvāti lielā summā.

    Bet, tas jau nav tik svarīgi, vai ne!

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 15.55

    >Betai

    Ak, es dzenu demagoģiju?

    Nu tad nosauc Tu lietas,kur Lembergs būtu dabūjis notiesājošu spriedumu.

    Vēlams KNAB izmeklētās, jo Juta tak šamējo arestēja. Cik gadus atpakaļ tas bija? Mūžīgi apsūdzētais… Bet visnotaļ možs un ar jaunu draudzeni.

    Un pārējie Jutas arestētie arī visnotaļ omulīgi jūtas.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 15.59

    >Ino

    Ak, tad tiesas nav gana labas? Un kurš tad mums 10 gadus korupciju apkaroja?

    Vai tad ne supervumene Juta?

    Nu tad jau problēmu nav. Tieši tāda pati tiesa kā pārējiem pilsoņiem.

    Ne viņa ir spējīga korupcijas, ne savas lietas tiesā aizstāvēt,šovmene.

    p.s. Nu esi Tu blondīnēm vājš…Un vēl tā kā uz bargajām kundzēm pavelcies…

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 16.00

    jautajums_4. Vai Juta noņēma ierobežojumus arī LM akcionāriem, vai tomēr prokuratūra? Aizlaidīsies tāpat kā Vaškevičs, Lasmanis, Milušs, Stabiņa. Piekrītu Bet – demagoģija:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 16.07

    jautajums_4. Nav svarīgi, kas patīk man, izšķirošais vai es patīku viņām. Toties Tu cik bargs pret Jutu un NA, tik visu piedodošs ZZS un Lembergam. Tev nepatīkot Duklavs, bet ar ko labāks piemēram Brigmanis un pārējie? Esi liels savādnieks:)

    Tātad Juta ne tikai nav tikusi galā ar korupciju, bet arī nav sakārtojusi tiesu sistēmu. Kad piedāvāsi savu supermeni?:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 16.27

    >Ino

    Un kuram tad pēc Tavām domām ir jāapkaro korupcija prokuratūrā un tiesās?

    Un arī policijā,un ne tikai ceļu policijā, bet jo īpaši kriminālpolicijā?

    Vai tad ne Juta bija par to atbildīga 10 gadus?

    Varbūt tik dikti cīnīties nevajadzēja, bet drusku vienkārši pastrādāt?

    p.s. Bet ar ko tieši V vai NA ir labāka par ZZS? Varbūt tikai svētulīgāki vārdos, bet tikpat netīri darbos.

    Un Brigmanis ne ar ko nav labāks Dūklavu.

    Ir tāds teiciens, kad tu zini, kas ir pornogrāfija, kad redzi to…Nu pateicoties triumvirāts -AndrisB, Laimdota un Jānis D. mūslaiku jaunatne ir sapratusi apzīmējuma -vecais komuņaga-nozīmi. Tā man teica, studenti.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 16.47

    jautājums_4. Tā man teica, studenti.

    ________________

    Tad jautājumu vairāk nav: Jutu uz ešafotu – par partijām dubļos, par visām policijām, par to, ka šogad nav ziemas…par visām mūsu nelaimēm:)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 16.57

    >Ino

    Jutu uz ešafotu –

    ———————————-

    Nē, tikai uz tiesu. Aizstāvēt savas tiesības kā to dara visi pārējie pilsoņi.

    Un Strīķei taču ir juridiskā izglītība. Un iespēja tiesāties visās instancēs.

    Ja Streļčenoka rīkojums ir juridiski nekorekts, tad tiesa Strīķi atjaunos amatā.

    Par ko ir jātaisa šitāda psihoze un traģēdija,?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 18.48

    jautājums_4. Lietu par Vaškeviča spridzināšanu nosūta jaunai iztiesāšanai

    _____________________

    Lūk, tiesu prakse. Tu raksti: Ja Streļčenoka rīkojums ir juridiski nekorekts, tad tiesa Strīķi atjaunos amatā. Nu vai tad nākošo reizi neuzrakstīs juridiski korekti, un kas tad liegs atlaist? Es gribētu redzēt kompetentas komisijas slēdzienu par Strīķes ne/atbilstību ieņemajam amatam. Tas pat ezim skaidrs, ka komisiju nedrīkst vadīt Strelčenoks, kam nav jēgas par Strīķes jomu, ko atzīmējusi viņa eksaminācijas komisija.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 20.01

    >Ino

    Jā, ja rīkojums ir juridiski korekts, tas nozīmē, ka Strīķe ir pārkāpusi likumu, tad viņu neatjaunos. Pareizi esi sapratis.

    Un kā tad tā komisija viņu vērtēs, ja Aņa pat priekšniekam atskaites nesniedz? Tā teikt strādā izcili, bet ko tieši neviens nezina…Noslēpums!

    Piedod, Ino, bet nu neesmu Jutas fans.

    Un vislabāk būtu to nelaimīgo kantori likvidēt un sākt visu no jauna.Mazāk revolucionārās degsmes, bet vairāk profesionālisma.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 20.33

    jautājums_4. Jā, ja rīkojums ir juridiski korekts, tas nozīmē, ka Strīķe ir pārkāpusi likumu, tad viņu neatjaunos.

    __________________

    Nē, tas nozīmēs tikai to, ka rīkojums juriski pareizi noformulēts. Forma dominēs pār saturu. Es nevaru būt Strīķes fans, jo man nav informācijas, bet jaunais gailēns ir komisks.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 12.02.2014. 23.32

    >Ino

    Tev nav informācijas, Tu neko nezini, bet jau esi iztiesājis, kuram taisnība?

    Atstāj nu tiesai tiesas darīšanas.

    Un par to smieklīgo gailēnu…Tas ir sērijas par 3 runčiem…Kā teica jaunais runčuks…Man nav, kas jums reiz bija…Bet ir kā jums vairs nav!

    Un kā tad supervarone ar korupciju var tikt galā, ja ar smieklīgo jauno gailēnu nespēj? Jariks rāda krampi stingrāku kā Aņa.

    Labi.Viss.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 12.02.2014. 10.19

Ja nu galu galā lieta nonāks tiesā tad tā, jādomā, tiks nokārtota pēc vareno gaumes.

+5
-2
Atbildēt

0

andris902 12.02.2014. 10.18

….atlaist…neatlaist…neiesaistīties…iesaistīties…utt. ….un kur tad paliek likums?….katrs to var tulkot pa savam un atbilstoši tā brīža izdevīgumam?….tiesiska valsts – kurā visu var “nokārtot” tiesas ceļā daudzu gadu garumā, pēc tam kaut ūdens plūdi un visi būs piemirsuši, ka biji pataisīts par kamieli….

…kā tas nākas, ja vieni juristi saka – Streļčenoks Strīķi atbrīvojis prettiesiski, otri juristi apgalvo pretējo – viss atbilst likuma burtam…taču…likums ir viens!…ko tad jūs tur visi lasāt un tulkojat?…ja iestādi pārraugošās institūcijas juristi atzinuši, ka padotībā esošas iestādes priekšnieks rīkojas nekorekti, prettiesiski, piemēro likumus pēc sava prāta un saprašanas, nav izpildījis tam uzdoto – priekšnieciņa ceļš uz tiesu, lai pierāda savu iedomāto taisnību…

….Streļčenoka darbības ir identiskas Strīķes darbībām, par ko viņš pat uzrakstījis 265 lpp. biezu grāmatu “Sliktā Strīķe” un gatavs viņu atbrīvot no darba…Streļčenoks nepakļaujas MP rīkojumiem, tos ignorē, komisiju izveido no sev pietuvinātām personām, tulko likumus pēc sava prāta un saprašanas…bet…Streļčenoka rokās ir vara, viņš tā drīkstot rīkoties…Strīķe – nedrīkstot!….

…bet…seko interesantākais – Ģenerālprokurora Kalnmeiera teiktais: ja Streļčenoks rīkojumu par Strīķes atlaišanu būs noformējis juridiski pareizi, Strīķe tiks atlaista….tātad, tiks pārbaudīts nevis iemesls, bet…noformējums!….vai punkti salikti pareizās vietās, ievērotas atkāpes, rindstarpas, netiek lietota abreviatūra…vai papīrs atbilst rīkojuma formai…

…vai tagad Jums top skaidrs, kāpēc prokuratūra nevar ierosināt lietas, tās tiek atmestas atpakaļ, muļļātas un pārcilātas no viena galda uz otru – tās nav pareizi NOFORMĒTAS!….

…pēc visa notikušā vēl kādam ir uzticība KNABam, kurš strādā pēc nesaprotamiem likumiem, tulko tos pēc sava prāta un vajadzības, nepakļaujas valstī esošiem likumiem, tos ignorē….nu, piedodiet – tas ir farss!…

…kāda ir ticība tam, ka izmeklēšanā esošās lietas tiks izmeklētas pēc “pareiziem” likumiem?….

…varbūt tāds arī ir mērķis, pie kura tiek strādāts daudzu gadu garumā – iznīcināt sabiedrības uzticību un KNAB likvidēt….

+10
-6
Atbildēt

3

    ligakalnina > andris902 12.02.2014. 10.42

    Patiešām, TP, ZZS un PLL KNAB likvidēt neizdevās, bet V un RP, kopā ar NA un ZZS, acīmredzot, izdosies.

    Labi, par NA un ZZS viss skaidrs, bet, V un RP klusēšana, faktiski, vairs pat neizbrīna.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > andris902 12.02.2014. 10.52

    zanEi +1. Kas noticis, sākusi domāt?:)

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Antra > andris902 12.02.2014. 11.08

    dzeris49

    Labi, par NA un ZZS viss skaidrs, bet, V un RP klusēšana, faktiski, vairs pat

    neizbrīna.

    Nevienu neizbrīna.

    Nopietnai tiesībsargājošai institūcijai gribot negribot nāksies uzdot jautājumus par AB, LM, PV un UA, tāpēc strādātspējīgs KNAB varturiem kļūst traucējošs.

    Vēl jau nekur nav teikts, ka par Zolitūdes masu slaktiņu pēc pilnas programmas neiznāk atbildēt RD valdošiem, Dombrovskim, Pavļutam, Sprūdžam, Maximas vadībai un Vienotības sponsoriem, Re&Re.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

buchamona 12.02.2014. 09.58

Tas neveicina sabiedrības uzticēšanos valsts pārvaldei un grauj KNAB kā neatkarīgas iestādes reputāciju…+++ No kā neatkarīgas? No demokrātiski ievēlētas Saeimas, kura apstiprina valsts vadītāju? :)

Un vēl, šādā modelī darbojoties, KNAB darbība ir ” pa tiešo” atkarīga no sava priekšnieka prāta spējām un tas ir bīstami, kā šajā piemērā redzam. Brīnums, ka par sevi runājot, Streļčenoks vēl nesāk lietot vietniekvārdu ” mēs” :)

Gadījums ar Streļčenoku tikai parāda to, cik lieli draudi slēpjas amatos, kuros ar likumu ir pastiprināta vienas amatpersonas vienpersoniska vara.

+11
-3
Atbildēt

3

    Ieva Priedenfelde > buchamona 12.02.2014. 10.05

    Karma – izēda Vilnīti, dabūja Streļčenoku.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 12.02.2014. 11.36

    …Dikembe…izēda Vilnīti?…kolektīvi?…

    – “Komisija kopumā vērtēja 13 iespējamos Vilnīša pārkāpumus. Komisija secināja, ka desmit gadījumos notikuši sistemātiski dažādu likumu un normatīvo aktu pārkāpumi. Tāpat Vilnītis pēc dažādu institūciju aizrādījumiem par pārkāpumiem, tos nav labojis.” /delfi.lv/

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > buchamona 12.02.2014. 12.18

    Cik pārkāpumi ir Strīķei un kā viņa tos ir labojusi?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

sanitai19 12.02.2014. 09.16

Valsts kancelejas juristu komanda jau izvērtēja -DIVREIZ, ka Strļčonoka rīkojumi ir prettiesiski. Ko vairāk. Straujuma sāk uzvesties kā bāba, ne valsts galva.

+10
-9
Atbildēt

9

    ligakalnina > sanitai19 12.02.2014. 09.21

    Straujuma nav nekāda “galva”, viņa tikai formāli skaitās “galva”, bet, pati diezin vai ko nopietnu drīkst izlemt, taisni tāpēc jau nederēja Pabriks, bet, atradu tādu ierēdnīti, uz kuru vēlāk visu varēs norakstīt, bet, kura netraucēs “strādāt” pārējiem.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > sanitai19 12.02.2014. 09.53

    Cik juristu, tik viedokļu. Premjers nevar atcelt KNAB priekšnieka normatīvu aktu, to var izdarīt tikai tiesa.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > sanitai19 12.02.2014. 09.55

    Pabriks nederēja Vienotības politbirojam, bet Strīķe der. Tāpēc neduļķo ūdeni, dzeri.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > sanitai19 12.02.2014. 10.00

    dzeris49 Straujuma nav nekāda “galva”…+++ var palūgt konkrētu atsauci uz kuras pamata Tu izdari šādus secinājumus? Ja nē, Tu kārtējo reizi izplati baumas un bez pamata apvaino pat ne premjeru, bet vienkārši cilvēku, kurš ilgus gadus ir godīgi strādājis savu darbu.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > sanitai19 12.02.2014. 10.09

    Es neizplatu baumas, bet, savu viedokli, kas man radies, pavērojot gan Straujumas nozīmēšanu, gan darbību.

    Un, ja viņa ir tik “jūtīga” uz negatīvu viedokli, nu lai tad iet projām no publiskās politikas un atgriežas savā ierēdņa amatā, vai tad kāds viņu te ar varu vilka?

    Politikā ir jāpierod, ka par tevi var pateikt jebko un jebkurš, un “uzmest lūpu” nav pieņemts, tā ka, varu derēt, tu veltīgi esi tik ļoti norūpējies par to “nabaga” Straujumu, viņa to manu komentāru pārdzīvos.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > sanitai19 12.02.2014. 10.16

    dzeris49 Es domāju, ka Tu tulīt norādīsi man uz kādu konkrētu viņas rīkojumu, kurš apstiprinās Tavu apgalvojumu. Tu bieži runā par tiesībām kritizēt, bet paziņojums, ka viņa ir tikai ” formāla galva”, kuru “kāds”, droši vien pēc Tavām domām Lembergs:), groza pēc vajadzības, tā nav vis kritika, bet gan apgalvojums, kurš jāpamato, jeb arī apmelojums, ja pamatojums iztrūkst. Cita varianta nav

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Antra > sanitai19 12.02.2014. 10.23

    dzeris49

    Es neizplatu baumas, bet, savu viedokli, kas man radies, pavērojot gan Straujumas nozīmēšanu, gan darbību.

    Vai Vienotībai bezgalīgi vajadzēja turpināt cirku ar pabriku, riekstiņu, vaivaru, vai vēl kādu no politikas miskastes izvilkto čekistu, nominēšanu premjera amatam?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > sanitai19 12.02.2014. 11.05

    R.A. – kaut vai attieksme pret konfliktu KNAB, reformu apturēšana tiesu sistēmā, vairāk, nekā dīvaina, ministru izvēle, utt.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Antra > sanitai19 12.02.2014. 11.17

    dzeris49

    “Dīvaina”, lai neteiktu vairāk. Kozlovskis, Slavka Dombrovskis un Matīss varētu vedināt uz domām par skeletiem premjeres skapī, kaut gan drīzāk, tāds bija līdzdalībnieku, V/ZRP, uzstādījums.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

ligakalnina 12.02.2014. 08.38

Iestādes vadītājs divreiz prettiesiski atbrīvojis padoto, pierādot savu absolūto nekompetenci, bez tam plātījies dzeltenajai presei, ka V ir korumpēta, Dombrovskis ir korumpēts, un viņi visu darot Struiķes šantāžas ietekmē.

Punkts bija jāpieliek uzreiz pēc visām tām Streļčenoka izdarībām, un pašam Streļčenokam.

Bet, tā tas notiktu normālā valstī.

Latvijā, protams, viss notiks pavisam savādāk, par to neviens nešaubās, jo šī nav tā valsts, kur valda tiesiskums vai loģika, šeit visu nosaka pavisam kas cits, kam ar to nav nekāda sakara.

+13
-10
Atbildēt

5

    Ansis > ligakalnina 12.02.2014. 09.07

    Bet, tā tas notiktu normālā valstī….Turcijā

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 12.02.2014. 09.18

    Nu kio tu te ar to Turciju.

    Turcijā tiesībsarg. iestādes reāli vērsās pret korupciju augstākos varas ešelonos, tiem bija pierādījumi, notika aresti, utt., un, tikai pēc tam, notika represijas pret šiem cilvēkiem.

    Kāds tam sakars ar Vilnīša vai Streļčenoka muldēšanu dzeltenajai presei, liecies reiz mierā ar to Turciju, absolūti neadekvāts piemērs.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > ligakalnina 12.02.2014. 09.51

    dzeris jau iztiesājis, kam ir taisnība, kam nav.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 12.02.2014. 11.55

    Sauciet mani par vecmodīgu bet vai nav vajadzīgs tiesas spriedums lai varētu lietot vārdu ‘prettiesisks’? Un Straujuma nav tiesnese.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Līga > ligakalnina 13.02.2014. 10.21

    Tas ka Dombrovskis saka,ka Strīķe atbrīvota prettiesiski nenozīmē katā tas arī ir.Politiķi jebkuru savu rīcību vienmēr prot pamatot.Es gan vairāk ticu,ka tā jaunkundze neņem nekādus priekšniekus un viņu rīkojumus vērā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 12.02.2014. 08.34

” Ja tas [rīkojums] ir juridiski nekorekts, man tas būs jāatceļ”

Ne jau Straujuma ir tiesnese – Strīķei ir jādodas uz tiesu un tur jānoskaidro vienreiz pa visām reizēm – kuram ir juridiska taisnība: Strīķei un Vienotībai vai arī KNAB un Streļčenokam.

+8
-6
Atbildēt

5

    Antra > inta_s 12.02.2014. 09.31

    Viedoklis_lv

    Strīķei un KNAB vai Streļčenokam un SC un PLL.

    ======================

    “Valdības vadītāja sacīja, ka nevēlas turpināt “seriālu ar KNAB vadītāja vietnieces atlaišanu un atjaunošanu”

    Šim Dombrovska seriālam, kas dod iespējas Streļčenokam pretlikumīgi izrēķināties ar Strīķes kundzi, ir jādara gals, patriecot Streļčenoku.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > inta_s 12.02.2014. 14.00

    Kas tad maksās , ja , piemēram tiesa konstatēs, ka Strīķe ir atlaista nelikumīgi?

    Vai par to maksās Streļčēnoks vai valsts? Lūk, kur ir pamatjautājums?

    Kas par to maksās?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 12.02.2014. 14.44

    Manuprāt ir svarīgi noskaidrot taisnību vienreiz pa visām reizēm – kurā pusē ir tiesiskums. Tas ir svarīgāk. Jo pašreiz mēs zinām ka viens no viņiem nodara postu LR – bet kurš? Tas jānoskaidro tiesā.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Līga > inta_s 13.02.2014. 10.12

    Tiem premjeriem vienreiz ir jāsaprot,ka vajag KNAB priekšniekam ļaut sakārtot lietas savā iestādē.Tas esot cirks,bet paši taču to cirku taisa.Kur un kad vēl ir redzēts,ka šitā var aizstāvēt savus cilvēkus.Un paši brīnās par KNAB reputācijas bojāšanu!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Līga > inta_s 13.02.2014. 10.42

    Un kas maksās,ja ‘nevainīgā”Strīķes j-dze atbrīvota likumīgi?

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam