Barrozu par eiro ieviešanu Latvijas iedzīvotāju priekšā grib noņemt cepuri

74

Komentāri (74)

buchamona 11.01.2014. 12.55

Šī diskusija ” par un pret” ES ir bezgalīga un bezjēdzīga, jo Latvija ir Eiropas Savienības sastāvdaļa jau kopš 2004. gada un, ja desmit gadu laikā oponenta apziņā ES nav kļuvusi par labāko vidi Latvijas attīstībai, tad šāda pārliecība nemainīsies ne nākošo desmit, nedz arī divdesmit gadu laikā un tas ir normāli, jo katrs jau mēs skatāmies uz pasauli caur saviem argumentiem, un tādēļ arī mani kādam eiroskeptiķim diez vai izdosies pārliecināt par to, ka mūsdienu globalizētajā pasaulē Eiropas Savienība nav tā vislabākā un drošākā vide, kurā latvietis var saglabāt un tādēļ turpināt kopt savu latvietību un tajā pašā laikā veiksmīgi stiprināt valsts labklājību, nezaudējot tās neatkarību.

+6
-1
Atbildēt

20

    Ieva Aile > buchamona 11.01.2014. 13.15

    Par to neiet runa.Eiropas savienību varētu izmantot visam tam,bet to mūsu varasvīri nedara,drīzāk izskatās otrādi un Rietumeiropas valstis Austrumeiropu izmanto kā lēta darbaspēka avotu un lētu preču noieta vietu.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > buchamona 11.01.2014. 13.36

    Ēriks. Rietumeiropa nevar Latviju izmantot, kā lētu preču noieta vietu, jo viņu preces ne tuvu nav lētas. Rietumeiropas interesēs ir bagāta Latvija, lai šeit varētu tirgot savus dārgos ražojumus.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 11.01.2014. 13.41

    ——-Ēriks:”(..)

    drīzāk izskatās otrādi….”

    ============================================================================

    “Muļķis pat baznīcā pērienu dabūs!” – jeb “Mūžu dzīvo, mūžu mācies!”

    Roc dziļāk – saredzēsi skaidrāk, kurš kuru, kā izmanto – otreiz uz lētajiem trikiem neiekritīsi!

    http://www.youtube.com/watch?v=pWyST4SXz8w

    Vaira Vīķe-Freiberga – Eiropas Komisijas priekšsēdētāja vietnieces, digitālās programmas komisāres izveidotās augsta līmeņa ekspertu grupas par plašsaziņu līdzekļu brīvību un plurālismu Eiropas Savienībā vadītāja (2011-2012), Eiropas Padomes izveidotās Eiropas Savienības nākotnes (2020-2030) Pārdomu grupas viceprezidente (2007-2010), ….http://www.vvf.lv/

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > buchamona 11.01.2014. 13.43

    Vispār jau preces tai pašā Vācijā ir lētākas kā Latvijā, tā kā tā nu nav tiesa par augsto cenu. Ja jau Latvija kļūtu bagāta, tad tās ražotāji spētu izkonkurēt Vācijas ražotājus – vai tiešām viņi to vēlas? Diez vai.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 11.01.2014. 13.47

    ——–nomale:”(..)

    Rietumeiropas interesēs ir bagāta Latvija, lai šeit varētu tirgot savus dārgos ražojumus.”

    ============================================================================

    Neķer muļķus! “Bagātie” latvieši tagad jau labāk apjēguši – , kas ir “dārgs”, kas “bagāts”. Muļķu ķērāji tomēr rimties nevar, droši vien vēl apjēga nav pie daža laba nomalē un/vai metrolpolē strādājošā atnākusi:

    “Darba meklējumos izbraukušie tautieši Latvijā atgriezīsies, kad būs sapelnīts pietiekami daudz naudas, lai atmaksātu kredītu par dzīvokli vai māju, intervijā aģentūrai BNS atzina Latvijas vēstnieks Lielbritānijā Eduards Stiprais.”

    http://www.diena.lv/latvija/zinas/vestnieks-latviesi-atgriezisies-kad-vares-atmaksat-kreditu-13923207?cp=2#comments

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > buchamona 11.01.2014. 13.50

    Viedoklis_lv. Tieši šobrīd Latvija var izkonkurēt Vāciju ar savu lētumu. Vienīgais, kas vāciešus sargā no mūsu ekonomiskās ekspansijas ir mūsu pašu neuzņēmība un slinkums.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > buchamona 11.01.2014. 13.56

    edge_indran. Latviešiem būtu jāatgriežas nevis ar mērķi atmaksāt kredītus, bet gan uzsākt savu biznesu. Un valdībai savukārt būtu jārūpējas par to, lai šo mērķi varētu ari īstenot. Kad katra latvieša mērķis būs kļūt par miljonāru tad arī dzīvosim pārticīgi.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > buchamona 11.01.2014. 14.06

    Lai uzsāktu biznesu,ar pliku pakaļu reti kur pietiek,tātad jāņem kredīts zviedru bankās un procentiņi aizripos uz ārzemēm.Tie procentiņi,kurus sastrādās lētais Latvijas darbaspēks.Zviedru naudiņa pelna jaunu naudiņu.Kurš paliek bagātāks?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > buchamona 11.01.2014. 14.06

    ——– nomale:”(..)

    Kad katra latvieša mērķis būs kļūt par miljonāru tad arī dzīvosim pārticīgi ============================================================================

    Neķer muļķus, nav vairs 1990-ie! Latvieši nav amerikāņi, te American way of life ideoloģija nestrādās. Vispār tā dzīšanās pēc miljoniem American dream stilā jau pat pašus amerikāņus degradē:

    Former New York police charged in suspected $400m disability scam

    Dozens falsely claimed benefits saying they were left traumatised by 9/11 attacks, says Manhattan district attorney

    http://www.youtube.com/watch?v=gaMyG8TrQm8

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > buchamona 11.01.2014. 14.14

    Ja ņemu kredītu, tad tikai pēc tam, kad visu esmu 7x pārbaudījis un pārrēķinājis. Lai jau tiek tiem zviedriem. Tā saucas abpusēja sadarbība.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > buchamona 11.01.2014. 14.18

    edge_indran. Pielīdzināt 300+mlj. amerikāņus pāris dučiem idiotu ir tas pats, kas pielīdzināt visas Baltijas iedzīvotājus ģenerālim Patonam:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > buchamona 11.01.2014. 14.32

    Uz kā rēķina 7x pārbaudījis un pārrēķinājis?Uz lēta darbaspēka rēķina,vai ne?

    Populārajā “Vējiem līdz” kokzāģētavā strādāja cietumnieki,izdevīgs,lēts darbaspēks.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > buchamona 11.01.2014. 14.43

    Pēc Rungaiņa receptes vajag ātri uztaisīt biznesiņu un tad to pārdot ārzemnieku koncerniem,lai tie turpina pelnīt,pašam jāķeras pie nākamā projektiņa un tā tik turpināt,lai strādnieki strādātu vienam saimniekam un naudiņa plūstu vienā virzienā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > buchamona 11.01.2014. 15.01

    Īsi sakot visa sabiedrība sastāv no bandītiem (darba devēji) un cietumniekiem (darba ņēmēji). Interesanti, kā Dānija, Nīderlande, Šveice ar šo “faktu” spēj sadzīvot?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > buchamona 11.01.2014. 15.27

    nomale ,

    Vācijas uzņēmumi: ar lielu paša kapitāla apmēru, mazu aizņemto kapitālu, efektīvi, moderni, atstrādāti visi procesi, plašu klienta bāzi ESā, vairāku gadu pieredze, augstu kvalitāti

    Latvijas uzņēmumi: ar milzīgu kredītu kaklā (dzīvo no maksājuma uz maksājumu – ja krīze, tad liela daļa neizturēs), neefektīvi, bez pieredzes, bez liela klientu bāzes ESā – BET ar lētu darba spēku.

    Nu un ar to tad Jūs domājiet ka mēs būsim lēti un uzvarēsim Vāciešus? Cilvēki izceļo uz citām valstīm dēļ šīs vienīgās “priekšrocības” un tā izzudīs, vai arī nāksies ievest imigrantus kas mūs sociāli sagraus.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > buchamona 11.01.2014. 15.45

    Nevis bandīti,bet tāda ir iedibināta sistēma.Kapitālisms,kura mērķis ir nevis cilvēku labāka dzīve,kura var būt tikai blakusprodukts,bet gan maksimāli liela peļņa.Neregulēts kapitālisms ar augļošanu instrumentu somā kā sistēma virzās uz līdzekļu un līdz ar to varas koncentrāciju,tas ir elementāri.Ja cilvēks aiziet uz banku un ņem no zila gaisa uzzīmētu naudu,tu īstenībā pērc iespēju bankas labā izstrādināt citus cilvēkus,pie reizes neaizmirstot sevi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > buchamona 11.01.2014. 16.50

    nulle

    noskaties vismaz 3 min no Dr. Michael Kumhof lekcijas par to kā privātas bankas rada jaunu naudu no zila gaisa kad kāds ņem piemēram kredītu – tas ir fakts. Aicinu vienreiz iepazīties ar tematu par kuru izsakās. Protams, ja neviens nenāk ņemt kredītu, tad nevar radīt jaunu naudu šī privātā banka.

    Lūk uztinu pat vietu ar kuru sākt (attiecībā uz šo tematu):

    http://youtu.be/YnAtHbDptj8?t=3m15s

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > buchamona 11.01.2014. 18.53

    nulle, tā būtu pareizi – bet tā tas nav. Lielākā daļa cilvēku tā domā, kā Jūs uzrakstījāt. Acīmredzot kādam ir izdevīgi uzturēt šo maldinošo priekšstatu.

    http://www.youtube.com/watch?v=b6_SLwReMqo

    “Commercial banks create money through the extension of bank credit.”

    (Bundesbank (2011), Geld und Geldpolitik, p72

    “Even before the crisis banks enjoyed various kinds of state support, including the effective right to create money.”

    Independent Commission on Banking Report

    “When banks extend loans to their customers, they create money by crediting their customers’ accounts.”

    Sir Mervyn King, Speech to the South Wales Chamber of Commerce at The Millenium Centre, Cardiff on 23rd October

    “The essence of the contemporary monetary system is creation of money, out of nothing, by private banks’ often foolish lending.”

    Martin Wolf, Financial Times, 9th November 2010

    “The financial crisis of 2007/08 occurred because we failed to constrain the private financial system’s creation of private credit and money.”

    Lord Adair Turner, former chairman of the Finacial Services Authority, Speech to the South African Reserve Bank, 2nd November 2012

    “Banks do not, as too many textbooks still suggest, take deposits of existing money from savers and lend it out to borrowers: they create credit and money ex nihilo – extending a loan to the borrower and simultaneously crediting the borrower’s money account.”

    Lord Adair Turner, former chairman of the Finacial Services Authority, Speech Credit, Money and Leverage, 12th September 2013

    “By far the largest role in creating broad money is played by the banking sector… When banks make loans they create additional deposits for those that have borrowed the money.”

    Bank of England, Interpreting movements in broad money,

    “Banks extend credit by simply increasing the borrowing customer’s current account … That is, banks extend credit [i.e. make loans] by creating money”

    Paul Tucker, Deputy Governor for Financial Stability

    “Banks lend by simultaneously creating a loan asset and a deposit liability on their balance sheet. That is why it is called credit “creation” – credit is created literally out of thin air (or with the stroke of a keyboard).”

    Paul Sheard, Chief Global Economic & Head of Global Economics and Research, Standard and Poors

    “=It is the normal monetary system, in which the “printing” of money is delegated to commercial banks, that needs defending. This delegates a core public function – the creation of money – to a private and often irresponsible commercial oligopoly…”

    Martin Wolf, Financial Times, June 28, 2012

    Un tā varētu turpināt vēl un vēl. Mani pārsteidz cik daudz cilvēki neizprot reālos procesu kā tiek radīta jauna nauda.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > buchamona 11.01.2014. 22.08

    nulle,

    man nav īsti skaidrs kā vēl lai Jums paskaidro. Ir gan citāti salikti no ļoti daudziem avotiem, gan video materiāli. Nu man nav ne jausmas kāpēc Jūs noliedzat to kas jau ir pierādīts.

    Privātas bankas rada jaunu naudu – lasiet citātus, pārbaudiet tos ja neticiet – es saprotu, ka to var bū grūti pieņemt – bet tā nu tas ir.

    Un es neesmu teicis ka vajag aizliegt privātas bankas – lūdzu, noskataties Chicago plan piedāvājumu un tad izsakaties. Citādi es tiešām neredzu jēgu tālākai diskusijai.

    Tas ir kā kad ārā līst lietus – es jums uz to norādu, iedodu vēl fotogrāfijas un atsauces uz meteo dienestiem kas ziņo to pašu – bet jūs sakāt – ārā spīd saule. Nu bezjēdzīgi šādi turpināt. Kam vajadzīga šāda izlikšanās ka šo pierādījumu neeksistē?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > buchamona 12.01.2014. 19.18

    Jūs tiešām neesat iedziļinājies pat 5 min. kā tiek radīta nauda.

    Kādam ir jāaizņemas lai varētu radīt naudu un jābūt noteiktam % rezervēs.

    http://www.youtube.com/watch?v=KvpbQlQwl0A

    +1
    0
    Atbildēt

    0

armn 11.01.2014. 11.03

Nedaudz datu tiem, kas saviem spriedumiem grib ko vairak ka tikai vaimanas.

http://www.economist.com/blogs/graphicdetail/2014/01/european-economy-guide

+4
-1
Atbildēt

4

    armn > armn 11.01.2014. 11.05

    Latvija izskataas labi!

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > armn 11.01.2014. 11.21

    Jāā,uz papīra tiešām forši!Paskatos ārā,kas jauns uzcelts…jesus,kaimiņš izvācies,aizbraucis strādāt uz Zviedriju,logus aiznaglojis…

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    armn > armn 11.01.2014. 11.26

    Ērik, ar mums notiek tas, kam mēs ticam. Turpiniet vērties savā “pustukšajā glāzē”, ja jūs to vēlaties. Esam pieauguši, katrs pats izdara savas izvēles.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > armn 11.01.2014. 11.29

    Daru ko varu,lai nezaudētu optimismu,mājās stādu tomātus un sīpolus,audzēju bites un vistas,bet darbavietā viss iet uz leju,to nevar nepamanīt.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Annija 11.01.2014. 00.18

Visa ES perifērija bunto par ES birokrātiskā aparāta nelietīgumu un netaisnīgumu, jo izputina valstis. Tikai mūsējie nopirktie, gļēvie mediji nez kādēļ neko par to nesaka. Šodien beidzot vismaz LTV1 kaut ko bišķi iepīkstējās. Bet no Krievijas TV kanāliem tomēr var uzzināt ko vairāk. http://youtu.be/4dW8K5PVq6w

Tāpat no tiem var uzzināt, ka ES tā jau pervertizējusies, ka liek cietumos bērnu vecākus, kuri aizstāv savus bērnus no tā, ka skolās tiem liek ar varu mācīties pornogrāfiju! Vācijā vesels mītiņš ar protestējošiem bērniem un vecākiem, bet mūsu mediji izliekas neko nezinām jau kuro reizi! Nolāpītā pedofilzētā, pederastizētā ES! Ievērtējiet savus eirolabumus, eirosivēni! http://youtu.be/BCNOEiJQuvE

+4
-11
Atbildēt

5

    janis17 > Annija 11.01.2014. 00.57

    To videosižetu mēs 1986. gadā zīlītē redzējām. Un kas? Vairāk skaties urlu televīziju! :)))

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Annija 11.01.2014. 07.31

    Jā, tu esi atradis īstos informācijas avotus, kuriem var ticēt – Krievijas kanālus!

    Viss tai Vācijā ir OK, nesatraucies, kaut mums tā būtu!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Annija 11.01.2014. 11.01

    1) Valsts centrālās bankas neatkarība

    Komisija ir konstatējusi vairākus primāro tiesību aktu pārkāpumus, proti, ir pārkāpts LESD 130. pants, kas paredz, ka centrālajai bankai jābūt pilnībā neatkarīgai, un LESD 127. panta 4. punkts, kas paredz, ka ir jāapspriežas ar ECB “par tiesību aktu projektiem tās kompetences jomā.”

    – LESD 130. pantā norādīts: “Ne ECB, ne kādas valsts centrālā banka [..] nelūdz un nepieņem norādījumus no Savienības iestādēm vai struktūrām, no kādas dalībvalsts valdības vai no kādas citas struktūras.”

    – LESD 127. panta 4. punktā noteikts, ka “ar ECB apspriežas [..] par visiem likumprojektiem, kas ir Eiropas Centrālās bankas kompetencē.”

    Turklāt nav ievērots Eiropas Centrālo banku sistēmas Statūtu un Eiropas Centrālās bankas Statūtu 14. panta 2. punkts un Padomes Lēmuma 98/415/EK 4. pants par savlaicīgu konsultēšanos ar ECB. Komisija ir aicinājusi Ungārijas iestādes iesniegt skaidrojumu par vairākiem elementiem.

    Oficiāla paziņojuma vēstulē minētie pārkāpumi attiecas gan uz likumu par Ungārijas centrālo banku (Magyar Nemzeti Bank jeb MNB), gan uz jauno konstitūciju.

    Papildu informācija

    Komisijas priekšsēdētāja Žozē Manuela Barrozu tīmekļa vietne:

    http://ec.europa.eu/president

    Komisijas priekšsēdētāja vietnieces un ES tieslietu komisāres Viviānas Redingas tīmekļa vietne:

    http://ec.europa.eu/reding

    Komisijas priekšsēdētāja vietnieka, ES ekonomisko un monetāro lietu un par eiro atbildīgā komisāra Olli Rēna tīmekļa vietne:

    http://ec.europa.eu/commission_2010-2014/rehn/index_en.htm

    Skatīt arī MEM0/12/12

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Annija 11.01.2014. 11.04

    Komisijas priekšsēdētāja vietnieks Olli Rēns, ES ekonomisko un monetāro lietu un par eiro atbildīgais komisārs, sacīja: “Centrālās bankas neatkarība ir viens no Līguma pamatprincipiem. Valdības nedrīkst tiekties ietekmēt centrālo banku. Jaunais likums par Ungārijas centrālo banku un daži noteikumi jaunajā konstitūcijā šiem principiem neatbilst. Es aicinu Ungārijas valdību nodrošināt centrālās bankas pilnīgu neatkarību. Tas nozīmē, ka jāpārskata visi attiecīgie tiesību akti, ieskaitot konstitūciju. Tas jārisina, pirms mēs uzsākam oficiālas sarunas par prasīto ES/SVF finansiālo atbalstu.”

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > Annija 11.01.2014. 13.14

    Centrālai Bankai jābūt tai kas izdod valstī jaunu naudu balstoties uz ekonomikas rādītājiem un kas ir bāzēti uz publiskajiem resursiem – nevis privātas bankas kas rada jaunu naudu no zila gaisa uz tā pamata ka kāds ienācis pa durvīm un paņēmis kredītu, kā tas it tagad.

    Daudzi dzīvo ar ilūziju ka Bankas aizdod to naudu kuru kāds ir noguldījis – tā tam vajadzētu būt, taču tā tas nav.

    http://www.youtube.com/watch?v=YnAtHbDptj8

    http://www.youtube.com/watch?v=J4Wsu_svOAc

    http://www.youtube.com/watch?v=1BP0RyY1h8w

    http://www.youtube.com/watch?v=XoHs7vCdl3E

    ECB rūpējas par to lai valstis nevarētu ieviest šīs monetārās reformas un pātraukt šo ačgārnību ka privātas bankas rada naudu no zila gaisa uz parāda pamata.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Annija 11.01.2014. 00.08

Tas eironelietis Borouzu latviešu tautas priekšā varēja labāk novilkt nevis cepuri, bet savas bikšeles un parādīt savu pagalam saķēzīto pakaļu, ko latviešu tauta par savu gļēvumu, vienaldzību un trulumu būtu pelnījusi vairāk. Vismaz tad viņi varbūt beidzot ieraudzītu, kā no tās birst laukā tajā noslēptie eiriķi, kas ar banku palīdzību nozagti Eiropas strādniekiem.

+3
-12
Atbildēt

1

    dace_ampermane > Annija 11.01.2014. 01.30

    izklausās, ka tu esi lieeels īpatnis :)

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

inta_s 10.01.2014. 21.11

    janis17 > inta_s 10.01.2014. 23.06

    ieraudzīšu Briseles tankus iebraucam Rīgas ielās, noticēšu!

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 10.01.2014. 23.14

    Militāra okupācija ir trula un neefektīva, tā kā ienaidnieks ir atklāti redzams un cietušais apzinās savu lomu un lai arī tiek pakļauts (ja to izdodas), vienmēr zinās un rīkosies lai galu galā atbrīvotos no iebrucēja. Tāpēc vēsturiski šāda varas sagrābšana vienmēr pat ja tas prasa simtiem gadu – tiek gāzta.

    Ieslodzītais kas apzinās ka ir cietumā no tā mēģina izbēgt un pretoties tiem kas to ieslodzījuši, taču tas kas neapzinās ka ir ieslodzīts, nemaz nebēgs bet vēl vairāk – nostiprinās cietuma sienas.

    Mūs okupē un iznīcina lēnām, klusi ar ilūziju par labāku dzīvi. Mūsu rindās ir iefiltrējies ienaidnieks un bez nodevējiem tas nebūtu iespējams. Tiesa, daudzi nemaz to neapzinās kas notiek.

    “A nation can survive its fools, and even the ambitious. But it cannot survive treason from within. An enemy at the gates is less formidable, for he is known and carries his banner openly. But the traitor moves amongst those within the gate freely, his sly whispers rustling through all the alleys, heard in the very halls of government itself. For the traitor appears not a traitor; he speaks in accents familiar to his victims, and he wears their face and their arguments, he appeals to the baseness that lies deep in the hearts of all men. He rots the soul of a nation, he works secretly and unknown in the night to undermine the pillars of the city, he infects the body politic so that it can no longer resist. A murderer is less to fear. The traitor is the plague.”

    Marcus Tullius Cicero

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > inta_s 11.01.2014. 00.51

    Mūs okupē un iznīcina lēnām, klusi

    ______________________________

    Jā, visās televīzijās urlu seriāli, iekšā tiek pumpēti jauni TUA tūkstoši, itkā veco nebūtu gana!

    Katrā veikalā skan “poseķiķe naš magazin na vtarom etaže”, cilvēku smadzenes tiek čakarētas, rusificētas un tu trolli esi tam ļoti labs piemērs.

    Gaidu, kad te ieradīsies pirmais Briseles okupants, varbūt viņi izmetīs jūs, krievu okupantus, ja mēs paši nevaram!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > inta_s 11.01.2014. 10.30

    Ak tad izdzirdam kaut ko,kas nerīmējas ar mūsu smuko sazīmēto peizāžiņu,un uzreiz krievu trollis.It kā mums kaut vai skandināvu krimiķu ar izvarotājiem,slepkavām un pedofīliem trūktu…Nu nu,dzīvojiet vien savā pasaku mežā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 11.01.2014. 13.20

    Esmu par ES kas sastāv no valstīm lai nodrošinātu brīvu tirdzniecību, sadarbotos cilvēktiesību jomā, utt. bet ne par federālu valsti un ne par šo ačgārno monetāro sistēmu un savienību.

    Kas attiecas uz militāro aizsardzību tad būtu par apvienību kur dalību ņemtu šādas valstis un tik tiešām būtu tikai par savu valstu aizsardzību nevis uzbrukt citām valstīm kā to veic NATO.

    Tās valstis būtu:

    Norvēģija, Zviedrija, Somija, Igaunija, Latvija, Lietuva, Polija, Čehija, Slovākija, Vācija, Dānija

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > inta_s 11.01.2014. 13.32

    Ēriks

    nerīmējas ar mūsu smuko sazīmēto peizāžiņu,un uzreiz krievu trollis.

    Tur jau nu jābūt absolūtam plānprātiņam, vai nelietim, lai sludinātu, ka eiro valūta ir vēl lielāks ļaunums kā krievs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > inta_s 11.01.2014. 13.36

    nulle

    30ajos jau Ulmanis mēģināja “neitralitāti” – un mēs visi labi zinām ar ko tas beidzās.

    Būtu piedāvājušies kļūt par Vācijas sabiedroto, visticamākais, nebūtu piedzīvojuši bezprecedenta genocīdu, “Baigo gadu” un, droši vien, WWII būtu beidzies daudz taisnīgāk ar pavisam citām robežām un bez gandrīz 50 gadu ilgās okupācijas un okupantiem: cilvēkēdājiem, masu slepkavām, marodieriem, vecenīšu izvarotājiem, sadistiem un kapu un pieminekļu apgānītājiem.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > inta_s 11.01.2014. 13.53

    Krievs ir aiz robežas un euro nebija obligāti jāieved,safabricējot, piefrizējot un sakonsolidējot Latvijas rādītājus līdz nejēdzībai.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > inta_s 11.01.2014. 22.43

    Ēriks

    Krievs ir aiz robežas

    Krievs smird ik uz stūra un ir daudzu ar intelektu nenotraipījušos organismu galvās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > inta_s 11.01.2014. 23.01

    Vai uz tā rēķina ,ka krievs smird un ir absolūts ļaunums,drīkst turēt tautu neārstētu pusbadā,nepaaugstinot algas ,bet cenas triekt uz augšu,lai ieviestu euro?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > inta_s 12.01.2014. 11.36

    Ēriks

    Ar savu organisko nepatiku pret Eiro nevar attaisnot pat viena krieva atrašanos Latvijā, pat pus krieva. Ja esi kādu duci nožmiedzis, labi, izvērtēsim arī Eiro pozitīvās un negatīvās iespējamās sekas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

piziks 10.01.2014. 21.08

Barrozu esot pajopkojis, — piedāvājis Valdim D. apmainīties ar amatiem. Valdis iedzimtas kautrības dēļ nav atgādinājis, ka demisionējis un nav Barrozu piedāvājis stāties Vienotībā. Dūšas laikam pietrūka, cinisma — arī.

+6
-8
Atbildēt

0

inta_s 10.01.2014. 20.53

The following are just a few of the statistics that show that an “economic collapse” is happening in Europe right now…

-The unemployment rate in the eurozone as a whole is still sitting at an all-time record high of 12.1 percent.

-It Italy, the unemployment rate has soared to a brand new all-time record high of 12.7 percent.

-The youth unemployment rate in Italy has jumped up to 41.6 percent.

-The level of poverty in Italy is now the highest that has ever been recorded.

-Many analysts expect major economic trouble in Italy over the next couple of years. The President of Italy is openly warning of “widespread social tension and unrest” in his nation in 2014.

-Citigroup is projecting that Italy’s debt to GDP ratio will surpass 140 percent by the year 2016.

-Citigroup is projecting that Greece’s debt to GDP ratio will surpass 200 percent by the year 2016.

-Citigroup is projecting that the unemployment rate in Greece will reach 32 percent in 2015.

-The unemployment rate in Spain is still sitting at an all-time record high of 26.7 percent.

-The youth unemployment rate in Spain is now up to 57.7 percent – even higher than in Greece.

-The percentage of bad loans in Spain has risen for eight straight months and recently hit a brand new all-time record high of 13 percent.

-The number of mortgage applications in Spain has fallen by 90 percent since the peak of the housing boom.

-The unemployment rate in France has risen for 9 quarters in a row and recently soared to a new 16 year high.

-For 2013, car sales in Europe were on pace to hit the lowest yearly level ever recorded.

-Deutsche Bank, probably the most important bank in Germany, is the most highly leveraged bank in Europe (60 to 1) and it has approximately 70 trillion dollars worth of exposure to derivatives.

http://www.zerohedge.com/news/2014-01-09/if-youre-waiting-economic-collapse-just-look-what-happening-europe

+1
-9
Atbildēt

2

alexander 10.01.2014. 19.29

Pelnīta atzinība gan Latvijas iedzīvotājiem par izturību, gan Dombrovskim par apņēmību. Lieliski, ka mums izdevās! Šajā ziņā pārsteidz, ka pašu valsts prezidents gan vēl nevar atbildēt, kā vērtējams Dombrovska paveiktais, bet gaida kaut kādu laika distanci.

+19
-5
Atbildēt

11

    jmaklakovs > alexander 11.01.2014. 00.38

    S&M. A kāpēc lai mums būtu lielāka alga? Kubā tā ir 20$ mēnesī! Vācietis visu mūžu mācās – latvietis pa to laiku dzer alu un lamā valdību. Pelnām tik, cik esam pelnījuši!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > alexander 11.01.2014. 01.05

    Esam pa vidu ar visām no tā izrietošajām sekām.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > alexander 11.01.2014. 01.54

    nomale S&M. A kāpēc lai mums būtu lielāka alga? Kubā tā ir 20$ mēnesī! Vācietis visu mūžu mācās – latvietis pa to laiku dzer alu un lamā valdību. Pelnām tik, cik esam pelnījuši!

    =================

    Muļķības! Latvijas IKP uz vienu cilvēku ir puse no Vācijas, bet algas nav puse, algas ir par 40% mazākas, nekā tām būtu jābūt.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > alexander 11.01.2014. 09.36

    S&M. Ir tāda lieta kā produktivitāte, kas Vācijā ir n-tās reizes lielāka.

    Normunds. Algas nosaka divas puses. Darba devējs piedāvā, darba ņēmējs piekrīt vai atsakās. Ja neapmierina alga ir trīs varianti: nestrādāt, meklēt citu darbu vai arī dibināt savu uzņēmumu. Lai Latvijā kaut kas sāktu mainities tieši pēdējais variants būtu jākaļ latviešu galvās jau no bērnudārza.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > alexander 11.01.2014. 10.24

    nomale,Ja nav efektivitātes,kurš vainīgs?Vai darba organizators,priekšnieks vai darbu izpildītājs?Kuram būtu jābūt zemākai algai?Un kas tie par miljonāriem,džipiem un grezniem apartamentiem,kas pie mums savairojušies pie zemas efektivitātes?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > alexander 11.01.2014. 10.51

    Ēriks. Vainīgi abi. Gan darba devējs, kurš neko nedara, gan strādnieks, kurš neko neprasa. Pieprasījuma-piedāvājuma likumi darbojas visur vienādi!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > alexander 11.01.2014. 11.11

    Nu paprasīja,nu?Naudas nav un nebūs,nepatīk,brauciet prom,paņemsim citus no ielas,bezdarbnieku daudz.A mēs,priekšnieki,uz darba organizāciju uzspļaujam un paceļam sev algas,jo mēs to varam un mums vajag,un iepūtiet mums!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > alexander 11.01.2014. 11.40

    Ēriks. Tieši tas arī ir tas par ko runāju. Latvijā strādnieku var paņemt no ielas. Vidējais Latvijas strādnieks ir mazvērtīgs. Un viņa alga ir atbilstoša. Un te vislielākais “nopelns” ir pašam strādniekam. Sava vērtība ir nepārtraukti jāpalielina un jāpierāda. Latvijā kopš padomju laikiem ir pierasts nelekt acīs, neizcelties uz apkārtējās masas fona. Tad nu arī atbilstošs rezultāts.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > alexander 11.01.2014. 11.51

    Tā tev,nomale,ir skaista ilūzija,arī ar labiem darbiniekiem Latvijā tā var apieties,jo viņi kā postpadomju cilvēki ir pacietīgi un pieraduši iztikt ar mazumiņu;tikai tad,ja paliek pavisam nepanesami,viņi meklē labāku darbu vai dodas prom uz ārzemēm.Un arī priekšnieki ir postpadomju cilvēki,kuriem beidzot radusies ilgi gaidītā izdevība tikt pie siles,tagad kārtīgi jāsastrebjas,kamēr var,darba organizācija otrajā plānā.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > alexander 11.01.2014. 13.25

    nulle. Braukt uz visu gatavu ir nekaunība nevis maģija.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > alexander 11.01.2014. 15.09

    nulle:

    kāpēc tad mana darba vērtība maģiski 4kāršojās pēc iesēšanās lidmašīnā?

    =================================

    Jūs tiešām esat programmētājs? Man šķita, ka tajā nozarē bez loģiskas domāšanas iemaņām neiztikt.:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 10.01.2014. 18.56

es arii gaidiiju eiro ieviešanu , paldies Dombrovskim un visiem paareejiem kuri par to staaveeja.

+19
-8
Atbildēt

4

    reksa > Janka, Janic 10.01.2014. 19.17

    Nu jā.

    Valsts drošību sargā NATO.

    Finanču sistēmas drošību sargā eira.

    Vismaz šajā jautājumā esam panākuši igauņus :)

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Janka, Janic 11.01.2014. 00.30

    ——–Aldis:”(..)

    Vismaz šajā jautājumā esam panākuši igauņus :)

    ==============================================================================

    Vēl Pārdaugavas pieminekli kaut kur pie Zilupes pārvietot – igauņi aiz skaudības zaļi paliktu!

    http://static.panoramio.com/photos/large/10743273.jpg

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Janka, Janic 11.01.2014. 10.37

    Ejiet ka jūs pa gaisu ar savu sū…

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Poksis > Janka, Janic 11.01.2014. 12.28

    Paldies eiro ,dombrovskim un Co ,par nabadzīgako valsti eiropas savienībā, par to ka alkatīgie uzņēmeji var paverdzināt tautu,par to ka valsts var ņirgaties par pensionariem,par skolotajiem,policistiem,par to ka veselības sistēma ir sagrauta, ceļi iznīcinati.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Inese 10.01.2014. 18.02

viņš uzslavēja Latvijas Ministru prezidenta apņēmību un ticību tam, ka eiro Latvijā tiks ieviests

=======================

Kas kolaboracionistam var būt labāks par Briseles obkoma uzslavu.

+11
-20
Atbildēt

6

    Ieva Leinerte > Inese 10.01.2014. 18.15

    Ločmelis ir Trollis!

    Krievi uzrakstijushi par “Lochmela” krievijas kolegiem – algotiem interneta komentu provokatoriem :

    “ Где живут тролли. Как работают интернет-провокаторы в Санкт-Петербурге и кто ими заправляет. … специально оборудованных офисах орудуют интернет-тролли, которые хвалят … Владимира Путина, ругают … Америку и защищают Сирию. “

    http://www.novayagazeta.ru/society/59903.html

    Izskatas loti pazitami.

    Te vel par Ločmelis-a psihi:

    “Тролли ищут внимания в такой извращённой форме просто потому, что они имеют крайне низкую самооценку и не имеют никаких других способов привлечь к себе внимание (среди троллей почти никогда не попадается умных или интересных людей — им просто нечего сказать). Как правило,в реальной жизни тролли социопатичны и часто имеют проблемы в личной жизни. Сам факт того, что тролля кто-то заметил и ему ответил повышает троллю самооценку. Следующее желание тролля —стащить собеседника на свой уровень (и, если получится, унизить его потоком хамстваи инсинуаций). “

    http://professionali.ru/Soobschestva/podderzhka_professionaliru/kto-takiye-intyernyet-trolli-i-kak-s-nimi-92370033/

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 10.01.2014. 18.17

    MZGD Krievi uzrakstijushi

    ===================

    Vai tad Garmažopova (Гармажапова) ir krieviete?

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva Leinerte > Inese 10.01.2014. 18.22

    “Если Вы троллю ответите, он полностью проигнорирует содержание Вашего письма и напишет или очередную глупость в ответ или просто нахамит.” :)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 10.01.2014. 19.50

    Manuprāt, tas sen jau visiem skaidrs, bez tam “ločmelis” jau ir vesela apmaksātu troļļu grupa.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 10.01.2014. 20.55

    Þanis Bezmers > Inese 10.01.2014. 22.27

    Brigadieris aizgāja atpūsties, pie kloķiem atstāja zīdaini. Lai patrennējas semočku knābāšanā.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam