Straujuma partijām piedāvā savu variantu ministru amatu sadalei (papild.)

136

Komentāri (136)

Ansis 08.01.2014. 23.28

Šovakar paskatījos Rozā Naglas Sastrēgumstundu …

Nu pirmkārt jau raidījums par agru – jo reāli tiešām jau nedaudz jāpagaida, kad tie politiķi bišķi aprunāsies, jo šodien neko reālu viņi tāpat nevarēja pateikt, jo ne par ko nav vienojušies. Bet nu – raidījums iešedulēts trešdienā un Naglai nācās mocītītes ar jēlu tēmu.

Otrkārt – interesanti, ka žurnālisti jau zin gandrīz visus ministrus … bet Straujuma pagaidām zin tikai Melnbārdi. Žurnālisti, acīmredzot, rāda “analītisko žurnālistiku” – jeb citiem vārdiem – savu intrigu dzīšanu un nekompetenci.

Treškārt – reāli jau presē ir zināms, ka ir darba grupas deklarācijas rakstīšanai – tur arī radīšies šīs valdības mērķi un uzdevumi. Skaidrs, ka konkrēti mērķi vēl nevar būt gatavi, ja koalīcijas veidošana knapi sākusies.

Bet Nagla vispirms sāk ar tēmu, ka Staruja NEPAREIZI dala ministijas … un pēc brīža jau diskusija izvēršas, ka politiķi nepareizi darot, ka vispirms sadala amatus, nemaz nerūpējoties par uzdevumiem … žurnālistu profesionalitāte …

Par ko gan piekrītu – diskusijā teiktajam – reāli ir palikuši 9 mēneši – nevajadzētu pārcensties ar jauniem ministiem. Maksimāli jāatstāj esošie – vismaz tajos posteņos, kur daudzmaz labi strādā. Tikai jāaizpilda brīvās vietas un jānomaina nespējnieki.

Tāpat nekādu politikas maiņu 9 mēnešos uztaisīt nevarēs – kur nu vēl priekšvēlēšanu gaisotnē.

Nu un absolūti piekrītu Straujumai:

Valdības deklarācijā šajā situācijā nedrīkst rakstīt gaisa pilis

Tur jāieraksta paši svarīgākie darbi, kas šajos 9 mēnešos ir jāizdara un par ko ir iespējams šajā koalīcijā panākt vienošanos.

+4
0
Atbildēt

0

Aina 08.01.2014. 20.51

Man ļoti nepatīk ZZS ārlietās un, protams, NA tieslietu ministrijā. Pirmais nozīmē pārdomātu un mērķtiecīgu tuvināšanos Krievijai, otrais – pilnīga tiesiskā nihilisma turpināšanos ad nauseum. Lasu NA komentētāju brašos tekstiņus un brīnos – var jau cilvēki būt nekaunīgi un bezgodīgi, bet tas nu ir par traku. Ar visām panckām pārdevušies vecajiem komunistiem un SC, kopā ar SC palīdzējuši gāzt valdību un savārīt visu šo draņķību, bet turpina iztaisīties par “latviešu aizstāvjiem”.

+3
-5
Atbildēt

4

    dro > Aina 08.01.2014. 22.56

    vilhelms. Pieņēmi maiņu no Pikaso, cikos to nodosi ABC?:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Aina 08.01.2014. 23.04

    cikos to nodosi ABC?:)

    —————-

    ABC pēc Ziemassvētku zapoja aizmirsis paroli…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Aina > Aina 09.01.2014. 06.21

    In0, vai auklīte tev bikšu priekšu kārtīgi aizpogāja? un pamperus uz nakti arī nomainīja? LKP biedra karti no paslēptuves naktspoda aizmugurē jau izvilki un atkal goda vietā noliki? Tas labi. Tad varat kopā ar galvā slimo “andreju” sākt apsaukāšanos ad hominem. Brīnums tik, ka ģenerālās petenes ventilatora klubs vēl nav neko ievirsis, tad visi gudrākie nacionālnodevēju kadri būtu uz strīpas.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Aina 09.01.2014. 07.20

    lno

    Fekāliju stumdītājs, latviešu nīdējs, vilhelms, ir kroplīša “abc” jaunā kļička.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 08.01.2014. 18.15

Visnotaļ gudrs piedāvājums – V un Straujuma ļoti labi izspēlē kārtis! Lai kā arī liktos, ka ZZS un NA iegūst lielāku itekmi – tā ir tikai uz papīra. Straujuma pateica, ka turpinās Dombrovska iesāktās reformas. Tātad Labklājības jomā būs jāturpina Viņķeles iesāktais. Zemkopības ministrijā iesāktās lietas viņa ļoti labi zina. Ārlietās ZZS būs spiesti meklēt cilvēku no malas, jo blamāža šajā jomā varētu iedragāt izredzes vēlēšanās. Tātad ZZS būs pie vietas. Ja VARAM nonāk Cilinska rokās, tad pārāk lielām problēmām nevajadzētu būt. Un V un RP lai paši pārdala amatus – slikti personāliji ministru amatos nozīmē sliktu startu vēlēšanās – tā teikt, vai nu siltas vietas vai vēl mazāk siltu vietu pēc 10 mēnešiem?

+6
-2
Atbildēt

0

Janka, Janic 08.01.2014. 17.05

vislabaakais kandidaats aarlietu ministra amatam ir biedrs brigmanis , bijušais rajona kompartijas 1. sekretaars aarlietu ministrs , viņu ar lielu sajuuzmu uzņems bijušajaas un esošajaas komunistu bloka valstiis

+8
-3
Atbildēt

15

    Ojārs > Janka, Janic 08.01.2014. 17.28

    Gan jau ka agrāk pats balsoji par komunistiem no LC.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > Janka, Janic 08.01.2014. 17.29

    Rinkevičs ir līdz šim prokrieviskākais ministrs aiz Jurkāna. Kas nāks vietā?

    Es prognozēju, ka viņš paliks.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Janka, Janic 08.01.2014. 17.37

    andrejs – nekad par pleskavas šoseju neesmu balsojis , balsoju par LNNK liidz tam briidim kad ,pie LNNK piesmeereejaas čekas radiitais murgs teevzeme un briiviiba….

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Janka, Janic 08.01.2014. 17.40

    absolūti krieviski orientēts. Domāju, ka tas bija viņš, kas kopā ar Kukuli bīdīja “tanku ideju”. Protams aizmugurē bija arī citi – “latvietis” meļņiks utt.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Janka, Janic 08.01.2014. 17.43

    andrejs – nekad par pleskavas šoseju neesmu balsojis

    ————-

    tad atvainojos. Patiesības labad jāsaka, ka bija otrādi – LNNK piesmērējās pie TB. Jo LNNK reitings smagi gāja uz leju, bet TB uz augšu.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Janka, Janic 08.01.2014. 17.45

    Vispareizāk būtu iecelt parādnieku vai ņaudiņu, varena cieņa būtu brālīgajā krievzemē un baltkrievijā. Gana stulbi jau esat, lai varētu cerēt uz šādu notikumu pavērsienu, nodevēju banda.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Janka, Janic 08.01.2014. 18.08

    Pikaso Vispareizāk būtu iecelt parādnieku vai ņaudiņu

    ——————–

    Rinkēvičs Batkrievijā un krievijā ir ne mazāk cienīts. Ja esi spējīgs lasīt”, pameklē Sprūda rakstu – “Pavērsiens uz Austrumiem”. tas par LR ārpolitiku, kuru 2013. gadā īstenojusi ĀM rinkēviča vadībā.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Alise > Janka, Janic 08.01.2014. 18.10

    Pikaso, jums, manuprāt, pie ārsta jāiet, savādāk līdz sirdstriekai dēļ nerviem vienā brīdī nonāksiet.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Janka, Janic 08.01.2014. 18.21

    Un jums, nolādētajām pērkamajām žurkām, manuprāt, vajadzētu pakārties. Kauna nav – parazitēt uz vecu cilvēku ideālu rēķina un vienlaikus zemiski nodot šos cilvēkus.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Janka, Janic 08.01.2014. 18.55

    Pikaso Un jums, nolādētajām pērkamajām žurkām, manuprāt, vajadzētu pakārties

    ————-

    Neceri! Mums viss kārtībā. Atceries par RDomes vēlēšanu rezultātiem. Jūsu pūliņi ir veltīgi

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Janka, Janic 08.01.2014. 19.01

    Jā, jā, RD vēlēšanu rezultāti deva jūsu kodlai iespēju slavēt Ušakovu kā labāko Rīgas mēru un pa ķēķa durtiņām slepeni līst pie Ušakova izlūgties kādu amatiņu.

    Ko nozīmē “jūsu pūliņi ir veltīgi” – jūsu nelietības atmaskošana ir veltīga?? Tu maldies, jau tagad jūsu reitings ir 5,2, un līdz vēlēšanām tas būs mazāks par 5%, piemini manus vārdus, kad nākamgad stāvēsiet rindā pie zupas virtuves, jo strādāt neviens no jums nemāk.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Janka, Janic 08.01.2014. 19.13

    Andrej, Ja esi spējīgs lasīt”, pameklē Sprūda rakstu – “Pavērsiens uz Austrumiem”.

    —————

    Nevērtē nu tik augstu šos jauniešus :)))

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > Janka, Janic 09.01.2014. 07.11

    andrejs

    Gan jau ka agrāk pats balsoji par komunistiem no LC.

    Visi vecie peģerasti, dzēris un Ebenemezers, vienmēr ir balsojuši par savējiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Janka, Janic 09.01.2014. 07.17

    Pikaso

    Vispareizāk būtu iecelt parādnieku vai ņaudiņu, varena cieņa būtu brālīgajā krievzemē un baltkrievijā.

    Neviens no tevis, smirdīgā peģerasta un latviešu nīdēja, Zatļera elka, pieminētiem, nav braucis uz Maskavu atsūkāt Puķinam.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Aina > Janka, Janic 09.01.2014. 07.45

    tikai uz minsku atsūkāt lukašam:))))

    0
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 08.01.2014. 16.55

Ar vārdu sakot, ar NA palīdzību tika gāzta valdība, lai nodrošinātu kājiņbērziņa, Lemberga un SC izloloto Latvijas tuvināšanos Krievijai. Nolādētā Nacionālneliešu apvienība, kā jūs zeme nes.

+5
-7
Atbildēt

1

    janis17 > kkristaps 08.01.2014. 17.34

    Jā, jā, turpini melot tālāk…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Laimīgā :) 08.01.2014. 16.24

Nometa tomēr Bordānu, maitas… Ārlietu ministrs – Vējonis vai Augulis? Uff… Dīvainas idejas cilvēkiem. Labāk atstājiet ĀM Rinkēvičam, izglītības ministriju NA, un ZZS lai dabū savu VARAM. Nebūs ļoti labi, bet vismaz pavisam slikti nebūs

+9
-6
Atbildēt

2

    inta_s > Laimīgā :) 08.01.2014. 16.25

    +1

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > Laimīgā :) 09.01.2014. 07.06

    cits anarchists

    Nometa tomēr Bordānu, maitas…

    Smerdeļa Bordāna sīkparķija nav Saeimā pārstāvēta un nebūs nekad.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Alise 08.01.2014. 15.29

Nu re – Ja Zaļā partija netiks pie VARAM ministra posteņa, ‘zaļo’ balsu Straujumas valdībai nebūs, brīdina Silenieks – http://www.delfi.lv/news/national/politics/ja-zala-partija-netiks-pie-varam-ministra-postena-zalo-balsu-straujumas-valdibai-nebus-bridina-silenieks.d?id=44019430

+10
0
Atbildēt

0

inta_s 08.01.2014. 14.47

Politiskā tirgošanās notiks vienmēr kamēr vien pastāvēs partijas, partiju elite un tie kas var ietkemēt partiju eliti.

Tas pazudīs kad ieviesīs tiešo demokrātiju izmantojot mūsdienu informācijas tehnoloģijas, lai balsotu par noteiktu nozaru pārstāvjiem kas var pretendēt par noteiktu ministru. Attiecīgi tas kurš saņemtu visvairāk balsu arī kļūtu par ministru, jo būtu saņēmis visvairāk balsu no LR pilsoņiem, nākošie 10 no ministrijai piederošām nozarēm tiek saeimā. Pavisam jābūt 10 ministrijām.

+1
-8
Atbildēt

11

    ligakalnina > inta_s 08.01.2014. 14.53

    Tā ir utopija, un kurš un kā uzņemsies politisko atbildību par valsts virzību, kurš būs tas, kas šos profesionāļus ievirzīskādam noteiktam mērķim, utt?

    Kurš izlems, cik naudas piešķirt katrai ministrijai, bez naudas un politiskā atbalsta ( likumdošanas, normatīviem aktiem), neviens neko izdarīt nevar.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 08.01.2014. 15.25

    Atbildību uzņemas ievēlētais ministru kabinets, kas sastāv no profesionāļiem, kurus tiešās vēlēšanās ievēlēja LR pilsoņi. Pastāstiet kādu atbildību tagad uzņemas?

    Naudas sadale kā reizi būs loģiska un racionāla bez aizmugurējām vienošanās tā kā nepārstāvēs kādas elites intereses. Ja profesionāls ievēlēts par ministru tad viņam nav nekādas intereses kādam izpatikt ar populistiskiem solījumiem tāpat viņam nav iespējams paveikt noziegumu, jo to uzmana pārējie neatkarīgie profesionāļi.

    Visiem piedāvātiem lēmuma projektiem jābūt racionāli pamatotiem, lai pārliecinātu citus ievēlētos profesionāļus un sabiedrību, kas redzēs šos procesus.

    Cilvēkiem ikdienu ir racionāli jāpamato savs viedoklis citiem un jāvienojas par izdevīgāko variantu – tā strādā produktīvos uzņēmumos.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 08.01.2014. 16.01

    Nu tur jau tā problēma, ka valsts nav uzņēmums, bet, kaut kas daudz sarežģītāks, un valsti nedrīkst vadīt pēc uzņēmuma principiem.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 08.01.2014. 16.10

    Vai vari nosaukt tās priekšrocības kuras patreiz visi gūstam un kuru nebūtu manis piedāvātā variantā?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 08.01.2014. 16.26

    Un tu esi tik pārliecināts, ka tie lēmumi, ko “pa tiešo” pieņemtu Latvijas pilsoņi, būtu dekvātāki, nekā Latvijas pilsoņu ievēlēto politiķu lēmumi?

    Manuprāt, ņemot vērā pilsoņu vispārējo pofigismu un daļas pilsoņu, nepolitkorekti izsakoties, muļķību, neprofesionalitāti, neinformētību, populismu, sekas varētu būt pabriesmīgas.

    Politiķi, tomēr, ir kaut kas līdzīgs bremzei vai stabilizatoram, ar visiem saviem trūkumiem, nekur un neviens vpolitiķus nemīl, bet, tā tas ir.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva > inta_s 08.01.2014. 16.59

    Te nu ir ohlokrātijas piemērs. Tā sauktajās tiešajās vēlēšanās ministru posteņos netiktu savēlēti profesionālākie, bet gan populistiskākie ierēdņi. Labklājības ministrijā tas būtu tas , kas visiem pasolītu lielāks pensijas un pabalstus (tas nekas, ka tas būtu bez seguma), nevis, piemēram, tas, kas solītu pensiju sistēmas pārskatīšanu. Izglītības ministrijā- tas, tas, kas skolniekiem solītu vairāk iemācīt (un ar to pietiktu, detaļas nebūtu vajadzīgs), nevis tas, kas veicinātu IZM atbalstu skolām (kura faktiski tagad nav). Par ārlietu ministru tiktu ievēlēts, kāds ,kas piedalījies dziedošo ģimeņu šovā, jo smukāks un zināmāks, nevis tas, kas jau ilgu laiku ir strādājis ārlietu ministrijas sistēmā. Lai tur tiktu profesionāļi, šis profesionālisms ir jāspēj novērtēt, neticu, ka gatera strādnieks, balsojot, varētu izvērtēt aizsardzības ministru kandidātu profesionālismu/piemērotību.

    Ohlokrātijas un populisma tendences, kas patreiz ir aktuālas, manuprāt, tieši degradē demokrātiju, un ved mūs purvā.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > inta_s 08.01.2014. 17.36

    Atsevišķu nozaru profesionāļi var neredzēt visu faktoru kopumu, kas vajadzīgs valsts vispusīgai un saskaņotai attīstībai.Tad ir vajadzīgi arī profesionāli premjerministri,no kuriem izvēlēties atbilstošāko dotajiem uzdevumiem tautsaimnicībā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 08.01.2014. 17.40

    dzeris49,

    tātad Tava atbilde uz manu jautājumu par to kādas priekšročības mēs pašreiz gūstam salīdzinot ar manu piedāvājumu ir šīs “bremzes” – tas tāds gana neskaidrs arguments, lai neteiktu vairāk.

    Kāpēc iespēja atlasīt tautas pārstāvjus pēc profesionālām iemaņām, pieredzi, politisko nostāju (to arī var kategorizēt), Tavuprāt ir trūkums?

    Tas politiskais pofigisms cilvēkiem veidojas pašreiz jo kad paņem rokā to biļetenu tad tas ir tikai partiju brends ar kaut kādiem vārdiem kur zini pirmos 3 un pārējos nekā. Tev nav iespēja atlasīt savus pārstāvjus pēc profesionālām iemaņām, utt. Tādas iespējas vienkārši neeksistē.

    Ķīps,

    sistēmā kur svarīgākais nav vārds uzvārds un kandidāta numurs bet gan profesionālās iemaņas, pieredze, politiskā nostāja – būtu grūti pierunāt balsotājiem TV reklāmā: “meklējiet pēc šādām pazīmēm kandidātus par būvniecības nozari, kas piederīga Ekonomikas ministrijai – izglītība ekonomikā – nav, izglīība vadībā – nav, darba pieredze nozarē – nav, vecumā līdz 30 gadi, no Balvu novada, centriskais, utt.”..

    Piemēram kā būtu jāmeklē lai šo jaunieti atlasītu un nobalsotu? Nekāda pieredze…

    http://lv.wikipedia.org/wiki/J%C4%81nis_Dombrava

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 08.01.2014. 20.40

    Bet protams ar cilvēku masām var manipulēt un to arī dara pašreiz. Tai skaitā – ar jums.

    Izlasiet šo lai uzzinātu vairāk:

    http://www.readme.it/libri/Letteratura%20Inglese/The%20crowd%20a%20study%20of%20the%20popular%20mind.shtml

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis > inta_s 09.01.2014. 00.51

    viedoklis – murgus Tu te stāsti.

    Vienīgi vēl varētu tautas vēlētu prezidentu un tad tas stāda valdību – nu kā Francijā ASV vai Krievijā.

    Bet …

    Krievijā sava specifika – tur prezidentu izvelas iepriekšējais prezidents un tad tauta to “ievēl”

    ASV un Francija nevar valodnieks vai dakteris pekšņi par prezidentu klūt – tur labu laiku savā politiskaja partijā jādarbojas pirms reāli var tikt ievēlēts.

    Latvijā mums ir bijis Zīgerists, Einārs Repše, Zatlers … kas ir uz īsu brīdi ieguvuši nozombētu masu mīlestību, tad tik par ātri piečakarējuši savus vēlētājus. Bet piederība politiķu profesijai vai vēl launāk, partijai – mums skaitās kauns un negods.

    Šādā situācijā tautas velēti ministri vai prezidents – tās nebūtu vēlēšanas, tas būtu populisms un loterija.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 09.01.2014. 07.33

    Tieši tagad ir lotereja jo nespējam nekādā veidā ietekmēt vai par inistru kļūs profesionāls un atceramies kā nesen bija “universālie kareivji” Kalvīša valdībā kas varēja darboties visa veida ministrijās bez jebkādas pieredzes un saprašanas.

    Patiesībā ir ļoti daudz grudu un pieredzējušu cilvēku, kas būtu gatavi palīdzēt valstij nesavtīgā veidā ieguldot savas zināšanas un darbu, taču pašreiz to nedara, jo tas nozīmē ka:

    1.) Vai nu jāstājas partijā un jāpakaļaujas tās elites diktātam kur tava balss izčub nekurienē un pie tam saņem partijas zīmogu uz pieres un visas partijas šmuces tiek uz tevi attiecinātas

    2.) Jāveido sava partija kas prasa līdzekļus un kura tam cilvēkam vienkārši nav, pie tam nemaz nevēlas vadīt partiju bet darboties kā profesionāls valdībā vai saeimā.

    P.S. “murgus Tu te stāsti. ” – nekvalificējas kā arguments. Diemžēl kad jārunā par konkrētiem argumentiem tā izčibat kā jau iepriekšējie komentētāji.

    0
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 08.01.2014. 14.33

Ai, kā Silenieks satraucies:))

“Ja Latvijas Zaļā partija (LZP) netiks pie Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) ministra posteņa, «zaļo» balsu premjera amata kandidātes Laimdotas Straujumas (V) valdībai nebūs, šodien aģentūrai LETA sacīja LZP līdzpriekšsēdētājs Viesturs Silenieks.”

+13
0
Atbildēt

5

Janka, Janic 08.01.2014. 14.32

lembe var buut ļoti apmierinaats ar šo sadaliijumu , nedomaaju ka Straujuma to saskatiija bez šaa paliidziibas , kaa nekaa tieslietas un VARAM nonaakušas stipendiaata rokaas , nomaskeets kaartiigi , jo neuzdrošinaajaas lekt aciis šos amatus izkaartojot savai mau…tfu kabataspartijai , nu viss noformeejums puzes ķeizaram izdevies pa pirmo.

+12
-5
Atbildēt

2

    Alise > Janka, Janic 08.01.2014. 18.06

    Redz kā kļūdījāties. Ja jau Lembergs būtu VARAMā ielicis NA kā stipnediātus, lai nelektu acīs no malas vērotājiem, tad jau tagad Silenieks nebļautu, ka par valdību nebalsos, ja nedabūs VARAMu. Skaidrs un gaišs pierādījums jums NA nīdējiem, ka NA nav Lemberga partija.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Janka, Janic 08.01.2014. 19.10

    r-r, ar loģiku un argumentiem nevar pārliecināt iracionāla pretlatviska naida pārņemtas dvēseles :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Kristīne 08.01.2014. 14.24

ZZS jau sāk uzstādīt ultimātus. Un tās no ZZS puses tikai “odziņas”.Ja izdosies viens ultimāts, būs desmīt nākošie.

+21
-2
Atbildēt

0

    janis17 > Uldis Babris 08.01.2014. 17.09

    Pie šūpuļa mamma solvita aizmirsta! Ak nē, es kļūdos, mamma solvita taču fotografē laimīgo tēti pie šūpuļa…

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Uldis Babris 08.01.2014. 17.18

    Un tu, nacionālnodevēju kroplēn, te vēl ironizē? Kaut jūs visus velns parautu!

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Uldis Babris 08.01.2014. 17.28

    šūpulītī raudošs Dombrovskītis, kuru bargais Bērziņpaps sabaidījis.

    p.s. Joprojām apbrīnoju kāds garīgais spēks tomēr piemīt tam Bērziņam! :)))))

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Uldis Babris 08.01.2014. 17.39

    Pikaso Un tu, nacionālnodevēju kroplēn…

    ____________________

    Laiks mainīt kļičku.

    Kāds tur vairs Pikaso – Višinskis kas Višinskis.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Uldis Babris 08.01.2014. 17.41

    Tas ir Puzes hercoga un Dzintaru Raivja politiskās mīlas auglis!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Uldis Babris 08.01.2014. 17.47

    galantais Tas ir Puzes hercoga mīlas auglis

    ————–

    Nu nē – Puzes gercoga un Dombrovska bizpartneres Bukānes (bagāta līgava, bet ar sliktu atmiņu) ilgi gaidītais “prognozējamais” bērniņš.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Uldis Babris 08.01.2014. 18.00

    Andrej, 100 punkti Jūs savā ģimenē esat visgudrākais! :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Uldis Babris 08.01.2014. 18.09

    galantais Andrej, 100 punkti Jūs savā ģimenē esat visgudrākais! :)

    —————–

    Tik vien spējāt izdomāt ko atbildēt… Vāji.

    p.s. Un jūs kurš?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Uldis Babris 08.01.2014. 18.34

    ….andrej….vai jūsējais Iesalnieks tagad par advokātu Lembergam un viņa partijai piestrādā?….

    https://twitter.com/JanisIesalnieks/status/420934571719290880

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Uldis Babris 08.01.2014. 18.58

    Vai, vai, vai es pat nezinu ko iesākt. Laikam tūlīt sākšu raudāt… :)))) ‘

    ///////////////

    zanE ….andrej….vai jūsējais Iesalnieks tagad par advokātu Lembergam un viņa partijai piestrādā?….

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Uldis Babris 08.01.2014. 19.02

    Iesalnieks: Hmm, ja NA finansētu visi, kurus mums piedēvē, NA būtu jābūt ļoti naudīgai partijai. Fakti gan liecina par pretējo.

    Trāpīgi teikts :)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Uldis Babris 08.01.2014. 19.07

    zanE ….vai jūsējais Iesalnieks tagad par advokātu Lembergam un viņa partijai

    ————

    Nu kā kaut kāds puišelis var aizņemt solvitas un bukānes darba vietu?!?!

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Uldis Babris 08.01.2014. 22.25

    aivarsk – taisnības labad gan būtu vērts padomāt , ka Iesalnieka aktivitates izraisa smaidu un nez vai ceļ NA prestižu. Protams pieļauju ,ka viņam ir fani , bet nu …

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis > Uldis Babris 09.01.2014. 00.35

    Sandra Veinberga savus pārmetumus adresē nepareizā virzienā!

    Vai tad NA vēlešanās solīja pret Oligarhiem cīnīties? Nē!

    Un NA nekādas sarkanās līnijas pret ZZS nav bijušas.

    Un pat Vienotība to tik izteikti pēdējā laikā nesolīja. Lai gan Dombrovskis vēl šad tad piemin oligarhus, tas vairāk tā retoriski par Kalvīša laiku.

    Nu katrā ziņā, Vienotība nebija tā, kas sarkanu līnuju pret ZZS vilktu.

    Vienīgais, kas šajā situācijā ir pārkāpis saviem vēlētājiem doto solījumu ir ZRP – gan tie kas tagad RP, gan tie kas Olšteins. Tie jau bija sarkano līniju vilcēji un tagad ir no šīs līnijas atteikušies.

    Nu un par “daudzos smagos kriminalnoziegumos apsūdzēto” …

    Rietumos tas, protams, nozīmētu izslēgšanu no politikas.

    BET

    Rietumos nebūtu iespējama situācija, ka gandrīz 10 gadus ir šāds statuss un nevar ne notiesāt, ne attaisnot.

    Vēl jo vairāk, ka šīs krimināllietas ir vairak politikas, nekā kriminālas.

    p.s. Pašlaik tiesā skata kriminallietu, kur cietušais ir Gulbis. Šo lietu iesaka Šķēles valdība, kamēr abi oligarhi vēl nebija “sakārtojuši biznesa vidi Latvijā”. Jaunais Laiks veiksmīgi pārņēma šo lietu no Šķēles un pielipināja ar savu KNAB un Kariņu vēl pāris “smagās lietas”. Dažās jau Lembergs attaisnots. Kariņa jautajumā dēļ viena spītīga āža.

    Logiski domājot – gan jau Lembergs gluži nav bez vainas. Nu kautvai nedeklarēti īpašumi – bet KNABs to nemaz nevar pierādīt, jo uzdevums par grūtu – notiesāt Lembergu, bet pasauledzēt Savus sponsorus, kas attiecīgajā laikā darbojās kopa ar Lembergu, bet tikai vēlāk sastrīdējās.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Uldis Babris 09.01.2014. 01.30

    ….Edgar….Tev neliekas dīvaini dažādie tiesas lēmumi ar kuriem Lembergs it kā guvis uzvaru – vienā no tiem par neuzrādītu personas kodu, otrā – par personas koda uzrādīšanu…. :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Uldis Babris 09.01.2014. 06.58

    klusais

    un nez vai ceļ NA prestižu. Protams pieļauju ,ka viņam ir fani , bet nu …

    Protams, čekas peģerasts, Šļesers, viņa ieliktnīši un to muguriņi mazgātāji par Iesalnieka kungu nafanos. Paldies, nevajag!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Alise 08.01.2014. 13.48

Vilka nomaiņa ar Reiru ir pašas Vienotības ideja. Loģika tam visam apakšā varētu būt šāda – Vilks ir paziņojis, ka vēlēšanās laikam vairāk nekandidēs, tādējādi Vienotībai vajag celt reitingu kādam biedram, kas turpinās kandidēt un piedalīsies politikā. Līdz ar to vajag nodrošināt publicitāti kādam citam, nevis Vilkam.

NA manā skatījumā, vajadzētu atteikties no TM, jo vienalga ko tur ieliks, kaut pašu pozitīvāko cilvēku, visi turpinās riet, ka NA neuzlabo tieslietu sistēmu administratoru, Lemberga vai kādu vēl nez citu mērķu vadīti. Tādēļ labāk NA tiešām, kā jau paši minējuši, lai ņem IzM. Tas arī atbilstu viņu galvenajiem pašreizējiem programmatiskajiem uzstādījumiem. NA, paņemot KM, VARAM un IzM iegūtu daudz vairāk pozitīvo punktu nākamajām vēlēšanām.

+18
-2
Atbildēt

9

    lebronj2356 > Alise 08.01.2014. 13.58

    Par TM var tikai piekrist, no redzamiem NA biedriem ir ļoti maz tādu, ko tur ielikt, bet Izm gan viņi varētu veikt daudzas noderīgas lietas !

    Ja ZZS tiešām tiks ĀM, tad visticamāk tur tiks ielikts kāds no malas, jo ārvalstu eksperti jau nu zemnieki tiešām nav….varētu būt Riekstiņš, kas +/- vēl ir OK ! Par Vilku viss jau ir skaidrs – par tādām naudām viņš tādu darbu darīt negrib, un, ja godīgi to var arī saprast !

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 08.01.2014. 13.59

    Kas tad NA ļaus atteikties no TM?

    NA atteicās no vienīgā cerīgā tieslietu ministra Bordāna, kas kaitēja MNA un Lembergam ar reformām RAT, un tu domā, ka MNA Lūsis un Lembergs, kuru interses viņi pārstāv, viņiem ļaus atteikties no TM, neesi nu tik naivs.

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 08.01.2014. 14.14

    krix, es jau Vilku nenosodu, un saprotu viņa viedokli. Bet es arī nenosodu un saprotu šajā reizē Vienotību, tādēļ pats Vilks tomēr lai arī neapvainojas (kā tas vakar izskatījās viņa tvitera izteicienos), ka viņu nomaina.

    dzeri, ja gribēs, un ja citas partijas piekritīs, tad atteiksies. Tikai nedomāju, ka kāda cita parija arī vēlēsies uzņemties TM amatu. Un no Bordāna NA atteicās pamatoti – nevar savā organizācijā turēt cilvēku, kas veido organizāciju – konkurentu. Tas ir loģiski jebkurā jomā.

    Un kādēļ pats Bordānu neaizstāvējāt jau tad, kad viņš vēl nebija sakašķējies ar NA? Tad taču jūs deklarējāt, ka viņš strādā Lemberga un MNA interesēs. Tāpat visi pārējie Bordāna lielie atbalstītāji un pēkšņie aizstāvji par tādiem kļuva tikai tad, kad viņš tika izmests no NA. Tas tikai liecina par visu NA norējēju absolūtu neobjektivitāti.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 08.01.2014. 14.18

    Ir mums tāda “patriotiskās audzināšanas komisija” no NA, ko vada Dzintars, kaut ko esi dzirdējis par viņu aktivitātēm kaut vai krievu skolās notiekošā sakarā?

    Tad kāpēc domā, ka IZM šie politbiznesmeņi darīs ko savādāku?

    Ne Lembergam, ne MNA IZM nav nepieciežama, tāpēc arī NA pēc tās īpaši “nealkst”, TM un RAM gan.

    Par to “neobjektivitāti” – un kas tad NA svarīgāks, formālas lietas vai tas, ka, beidzot, atradās cilvēks, kas tiešām vēlējās ko mainīt un arī nomainīja RAT un ierobežot MNA un Lemberga interses RAT?

    Tas liecina tikai par NA korumpētību, Bordāns varēja pacelt tās reitingu, pēc Bērziņa, Lūša, utt., bet, NA izvēlējās dancot pēc MNA un Lemberga stabules.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Alise 08.01.2014. 14.25

    r_r, saki, lūdzu, kāpēc NA vispār ir vajadzīga valdībā. Neviena gudra un/vai inteliģenta cilvēka šajā partijā nav. Partijas seja ģenerāļa Petona ventilatoru klubs, kuru atbalsta visi NA štata rakstoņas, sniedz skaidru priekšstatu par NA biedru līmeni – prasti, agresīvi bļauri un kaušļi. Nekur pasaulē šādus cilvēkus nelaiž valdībā, vai tiešām Latvijai nepietiek ar milzīgo aziātu masu, kas kavē jebkādu ekonomikas attīstību, ka jāļauj vēl izvērsties sabiedrības padibeņu pārstāvjiem?

    +10
    -13
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 08.01.2014. 14.39

    To es arī nesaprotu – kāpēc šie klauni vajadzīgi valdībā?

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    janis17 > Alise 08.01.2014. 17.07

    Redziet, pikaso un džeri, jūs paši sevi esat diskreditējuši un pierādījuši, ka viens no jums ir nepieklājīgs, melīgs bļauris, bet otrs nekritisks pret sevi un argumentēt neprotošs dažu frāžu nemitīgs atkārtotājs. Tad nu paskatieties spogulī, pirms citus vainojat nekompetencē.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Alise 08.01.2014. 17.31

    dzeris : kas kaitēja MNA un Lembergam ar reformām RAT

    —————-

    pastāsti tautai par tām vērtīgajām reformām MNA un RAT, kas tik ļoti kaitētu Lembergam? :)))))))))

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Alise 08.01.2014. 22.53

    dzeris49. NA atteicās no vienīgā cerīgā tieslietu ministra Bordāna

    ____________________

    NA motivācija man saprotama, bet, kas liedz Vienotībai paņemt šo ministriju sev un ļaut Bordānam turpināt darbu? Vai tiešām “tikai” tādēļ, ka Bordāns nav Vienotības biedrs? Nu tad jau nav ko pārmest arī NA:):):)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 08.01.2014. 13.40

Izskatās, par daudz “savējo”, visiem amati nepietiek, ja jau jāveido jauna ministrija.

Tumsonīgajiem postkomunistiem un Lemberga prostitūtēm ZZS ārlietu ministr. – spēcīgi, acīmredzot, attiecību uzlabošanai ar Krieviju un Lemberga interrešu aizsardzībai britu tiesā,varēs kādu notu aizsūtīt, ja viņu tur, beigu beigās, pārāk piežmiegs.

Utt, diezgan sviestaini, turpinās kaut kāds process, ko vairākumam izprast nav lemts.

Un tas neilgi pirms jaunām vēlēšanām un pēc solījuma, ka nekādas radikālas kustības nebūs?

Sākums “daudzsološs”.

+13
-5
Atbildēt

4

    aivarstraidass > ligakalnina 08.01.2014. 14.28

    >>> Izskatās, par daudz “savējo”, visiem amati nepietiek, ja jau jāveido jauna ministrija.

    =======

    Par Eiropas lietu ministriju doma nemaz nav slikta – ir ļoti daudz lietu, kas šajā līmenī ir jāsaskaņo (likumdošana, Eiropas finansējums).

    Drīzāk varētu vēlēties likvidēt Kultūras ministriju (iespējams, kā nelielu departamentu pievienojot to Izglītības un zinātnes ministrijai). Ir lielas šaubas par šīs ministrijas kapacitāti. Aplūkosim pēdējo 10 gadu kultūras ministru sasniegumus:

    (1) Inguna Rībena (2002-2004) – sākotnēji Čevera “Saimnieks”, vēlāk “Jaunais Laiks”. Ministrijas darbā īstenoja dažas reformas (notika krass un negaidīts finansējuma samazinājums kino nozarei); vēlāk pazīstama kā “konservatīvo vērtību” eksperte, Kristīgā Radio raidījumos kopā ar žurnālistu Tālivaldi Tālbergu šausminoties par grāmatu “Kad Kārlis bija Karlīna”.

    (2) Helēna Demakova (2004-2007) – “Trīs brāļu” epopeja; pozitīvisma kampaņas pirms 9.Saeimas vēlēšanām, vienošanās ar Microsoft par viņu produktu monopolu visās Latvijas bibliotēkās. AKKA/LAA un atlīdzības iekasēšana viņiem par labu – par visiem datu nesēju pirkumiem Latvijā.

    (3) Ints Dālderis (2007-2008) – bija ministrs tieši krīzes saasinājuma brīdī; nav lielu prātā paliekošu izmaiņu.

    (4) Sarmīte Ēlerte (2010-2011) – kolorīta politiķe, izmantoja Kultūras ministres posteni Integrācijas pamatnostādņu popularizēšanai. Tomēr taustāmas jēgas no šīm pamatnostādnēm joprojām nav.

    (5) Žaneta Jaunzeme-Grende (2011-2013) – labu griboša ierēdniecības pārstāve (piedāvāja Latvijas rakstniekiem koučinga nodarbību), tomēr bieži arī iekūlās sabiedrisko attiecību nepatikšanās – un saasināja konfliktus ar nepārdomātiem izteikumiem.

    (6) Dace Melbārde (no 2013.g. rudens) – par viņu šajā amatā pārāk agri ko teikt.

    Manuprāt, iedzīvotāju skaits ir sarucis; tādēļ jāpadara vienkāršāka arī valsts pārvalde – un ministriju skaits jāsamazina. Kultūras pastāvēšanai nav obligāti, lai pastāvētu Kultūras ministrija.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.01.2014. 14.37

    Igaunijā nav VM, tas ir neliels departaments un aģentūras pie Sociālo lietu ministrijas, toties ir visiem pieejama med. palīdzība, kas Latvijā iet uz grunti.

    Nedomāju, ka vairot milzīgo Latvijas birokrātiju būtu laba doma,kāpēc gan ar to nevar nodarboties ĀM, tad jau dibināsim Āzijas liet, Āfrikas lietu, utt. ministr.

    Par KM likvidāciju vai pievienošanu IZM, manuprāt, ļoti laba doma, bet, kurš tad to darīs, cik politiķu ielikteņi pie tās nebarojas un neplāno baroties turpmāk, birokrātija sevi vairo un atražo, tas ir likums.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ligakalnina 08.01.2014. 15.34

    …Inguna Rībena (2002-2004) ,,,

    ___________________

    .. zināma publika nevar aizmirst, ka I.Rībena izbeidza KM visnotaļ dīvainās līgumattiecības ar J. Gombergu..

    Vai Jūs, Kalvi- Jūs arī no tiem?

    .. un vispār:

    reiz jau KM bija apvienota ar IZM..

    sanāca tikai lielas vaimanas..

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 09.01.2014. 06.45

    Kalvis Apsītis

    Izskatās, par daudz “savējo”, visiem amati nepietiek, ja jau jāveido jauna ministrija.

    Ja čeka neturētu Vienotības darboņu olas ciešā tvērienā, mierīgi varētu visus ZRP sūdus aizskalot kanalizācijā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 08.01.2014. 13.40

Nav tas sliktākais variants.

Protams Latvijas Republikā ir tā pavairāk to ministriju… Šveicē gandrīz uz pusi mazāk.

+1
-7
Atbildēt

0

ilmisimo 08.01.2014. 13.27

AM – ZZS

Vai tā būs wieta Bērziņtēva izsauktajiem premjeru kandidātiem?Treniņnometne?

+14
0
Atbildēt

0

baibabruvele 08.01.2014. 13.25

Paskaidrojiet man vēlreiz – tieši kāpēc Pavļuts nevar turpināt EM, ja jau ministrija pienākas RP?

+21
-4
Atbildēt

4

    normundskr > baibabruvele 08.01.2014. 13.27

    jā, man arī radās šis pats jautājums.

    izskatās, ka ir bīdījis lietas, kas nav patikušas vecajiem bukiem.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > baibabruvele 08.01.2014. 13.32

    A to jūs jautājat RP, jo viņi paši to ir izdomājuši. Un Pavļuts nemaz nav RP biedrs laikam, tad nu priekšroka tiem, kas vismaz teorētiski var nodrošināt politiskās atbildības principa pastāvēšanu, t.i., ministra amatā partijas biedri.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > baibabruvele 08.01.2014. 14.00

    Toties piedāvātais Vj. Dombrovskis nesasmēla Ķīļa savārītus … Izglītības ministrijā, ieviesa tur apritē krievu valodu, pa ceļam (pirms Izgl. min.), būdams Saeimas Tautsaimniecības komisijas priekšsēdētājs, aktīvi lobēja jaunajā Būvniecības likumā investoru intereses. Ar ko tās intereses beidzas, redzam Zolitūdē. Vai var viņu likt par Ekonomikas ministru? Tā taču parrauga arī Būvniecības sfēru valstī.

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > baibabruvele 08.01.2014. 17.34

    kāpēc Pavļuts nevar turpināt EM

    ———————

    Pavļuts tikko privatizējis Latvijas Nafta visai apšaubāmā veidā. Bet tas jau nekas, viņš taču nav no NA. Tad jau drīkst!

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

Ieva 08.01.2014. 13.20

Dalam medību laukus. Vai nav absurds? Man liktos, ka būtu jāapsver vispiemērotākais kandidāts, ne medību teritoriju robežas. Laikam jau mans naivums te pie vainas…

Un palieku pie savas tēzes, ka neviens nekad nespēs izveidot jaunu valdību, kas 9 mēnešus būs labāka par iepriekšējo. Un pat ne tāpēc, ka nepareizie cilvēki no noteiktajiem medību laukiem tiks “salikti”- pat, ja ministri būs ideāli, valdībai vismaz pus gads būs jāiestrādājas, un tajā laikā neko “jaunu” sagaidīt no tās nevaram. Ne pa velti Straujuma runā par vecās valdības līniju saglabāšanu- jo citu variantu jau 9 mēnešu laikā nemaz nevar būt! Bērziņa ideja par jauno skaisto valdību bija naiva, jeb runājot konkrētāk, prezidents nav apsvēris konsekvences. Politiska kļūda iznāca, ups!

Šī valdība tikai aizpildīs caurumu. Dombrovska kurpes ir par lielām, lai Straujuma tajās spētu iekāpt. 9 mēnešos bērns tikai piedzimst.

Bērziņam, mēģinot izdarīt kā labāk, iznāca kā vienmēr,

Varbūt vajag attīstīt to domu, ka Latvija vispār var iztikt bez prezidenta, jo tad nebūtu iespējams jaukt gaisu, un padarīt situāciju sliktāku…

(Nesen izlasīju- Freiberga pierādīja, ka par Prezidentu var būt sieviete, Zatlers- ka jebkurš, bet Bērziņš- ka vispār var iztikt bez Prezidenta)

+16
-1
Atbildēt

10

    normundskr > Ieva 08.01.2014. 13.31

    man liekas, ka partiju sistēma uzliek to rāmi. Ja nu sanāk, ka visi piemērotie ir partijā X, tad 1) pārējās partijas to nekad neatzīs, un nekad nenobalsos par tādu valdības sastāvu 2) pieņemot, ka nobalsos, liks sprunguļus riteņos. Tāpēc, sadalīt medību laukus ir “šortkats” uz to, kas tā vai savādāk tāpat notiks.

    labāka valdība gan jau ka nebūs. Tomēr, man tas viss neizskatās ļoti slikti. Ja viņi būtu pietiekoši stabili, lai spētu savākt balsis vēlēšanās, un turpinātu darbu pēc tam – ļoti labi.

    Man tikai žēl, ka ir eleganti nobremzētas visas iespējamās reformas. Bet varbūt arī tā ir mācība, ka vajadzīgs ilgāks laiks, lai reāli mainītu apziņu un kaut ko uzlabotu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    valdis > Ieva 08.01.2014. 14.02

    Bērziņam, mēģinot izdarīt kā labāk, iznāca kā vienmēr,

    Varbūt vajag attīstīt to domu, ka Latvija vispār var iztikt bez prezidenta, jo tad nebūtu iespējams jaukt gaisu, un padarīt situāciju sliktāku…

    Turklāt milzu aizvainojums, ka AB darīja visu, lai demisionētu vislabāk strādājošā valdība.

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Ainārs > Ieva 08.01.2014. 15.03

    Piekrītu par reformām – man arī žēl, ka gan jau iesaldēs Viņķeles un Bordāna reformas.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    juhans > Ieva 08.01.2014. 16.59

    ķīps : …palieku pie savas tēzes, ka neviens nekad nespēs izveidot jaunu valdību, kas 9 mēnešus būs labāka par iepriekšējo…

    Bet varbūt jāizveido tāds ministru kabinets, kurš nolīdzinātu ar zemi to, kas bija līdz šim. Tā kā 40. gadā?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 08.01.2014. 17.06

    jaukt bet necelt, domājat? (pārceļot no krievu valodas).

    Nez vai būtu labāk. Haoss nez vai tomēr būs labāks par sliktu, bet tomēr kaut kādu kārtību.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ieva 08.01.2014. 18.15

    Turklāt milzu aizvainojums, ka AB darīja visu, lai demisionētu vislabāk strādājošā valdība

    ————————-

    Ko AB darīja? :))) Nevarētu sīkāk – kā viņš panāca, ka Dombrovskis pēkšņi nolemj “uzņemties atbildību”… ?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ieva 08.01.2014. 18.51

    Andrej, viņi nemēdz atbildēt uz neērtiem jautājumiem:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ieva 08.01.2014. 19.05

    aivarsk Andrej, viņi nemēdz atbildēt uz neērtiem jautājumiem:)

    —————————-

    Protams, ka nē. Ja realitāte neabilst viņu dogmām, tad tā nav īstā realitāte. Turklāt viņiem smagi klibo loģika…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    valdis > Ieva 08.01.2014. 19.55

    Nerunāsim par to, ka AB nemēģināja atrunāt V.Dombrovski no demisijas, bet viņš, pat, paldies nepateica.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ieva 09.01.2014. 00.00

    Kīps – par piemērotāko kandidātu …

    Vismaz Teorētiski Tev nepiekrītu, jo

    Profesionalie un tēmu dziļi pārzinošie … tie ir ierēdņi attiecīgajā ministrijā. Ministram jābūt politiskam, kas šiem ministrijas ierēdņiem pasaka, ko tad vēlētāji uzticējuši izmainīt. (nu protams, ka politiķi savas programmas mēdz neievērot un koalīcijā visār pagrūtāk saskaņot deklarāciju, nu bet teorētiski tā tam būtu jābūt)

    Praktiski gan šoreiz piekrītu, jo atlikušie 9 mēneši priekšvēlēšanu periodā – tur nekādas reformas tāpat nevar uztaisīt. Tā ka uz šo neilgo laiku jāatstāj esošie vai jāieliek piemērotakie.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

andrejs_svilans 08.01.2014. 13.16

Vai ta jau nepietiek tie ministri! Es iesaku izveidot ari mazmajinas ministru.Kadam vajag kreslu tad izdoma tik amatu.

+2
-7
Atbildēt

3

    ievuliitis > andrejs_svilans 08.01.2014. 13.54

    Acīmredzot būsi palaidis garām, ka nākošgad Latvija būs ES prezidējoša valsts. Tieši tāpēc tas ES lietu ministrs tiek ieteikts (uz diviem gadiem).

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > andrejs_svilans 08.01.2014. 18.50

    Bez tam, nedomāju, ka būs jauna ministrija, ELM būtu, kā iepriekš valsts ministri pie esošajām ministrijām.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    vegan > andrejs_svilans 08.01.2014. 21.00

    Manuprāt Eiropas lietu ministrija varētu būt pat ļoti noderīga mūsu apstākļos.. Ja jau reiz esam savienībā, tad jācenšas no tā pēc iespējas vairāk dabūt, kā arī dot savu artavu Eiropas politikas ietekmēšanā.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janis 08.01.2014. 13.15

Ārlietu ministrija ZZS izklausās pēc “nasing spešal” 2.

+30
-1
Atbildēt

13

    silvija_vitina > Janis 08.01.2014. 13.24

    Vējonis par ārlietu ministru. Tas tik būs hohma! pasaule ņirdz par kociņu, tagad varēs arī par šo pajoliņu.

    +28
    0
    Atbildēt

    0

    Alise > Janis 08.01.2014. 13.33

    Lai kā nu tur tas sadalījums būtu, visos citos amatos tur tā kā varētu kādu ielikt no attiecīgas partijas – sliktāku vai labāku – bet ko tiešām var ielikt ārlietu ministra amatā no ZZS, es pagaidām iedomāties nevaru.

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    valdis > Janis 08.01.2014. 13.43

    Atceros, ka reiz R.Vējonis tikās ar Putinu, vai kaut kas tamlīdzīgs (apgalvot nevaru…, bet katrā ziņā tas notika Krievijā, labojiet, kas atcerās) – vai tās butu tās izcilās zināšanas ārlietās.

    Bet par VARAM – E.Cilinskis, manuprāt, izcili atbilst šīs ministrijas vadītājam.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Janis 08.01.2014. 13.51

    Tikās gan Īsi pirms vai pēc Zatlera vizītes Maskavā.

    Par Cilinski piekrītu.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Janis 08.01.2014. 13.57

    >r_r

    Ingmāru Līdaku! :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > Janis 08.01.2014. 14.12

    @urga

    es arī atceros… viņš toreiz dievojās, ka nav ne jausmas, kāpēc pats tsarj batjuška tieši viņu uzaicināja uz tēju, un stāstīja, ka esot tikai tāpat vien papļāpājuši (small talk par laikapstākļiem). es vēl tagad atceros to viņa muļķīgo smaidiņu, ko viņš uzliek, kad nezin, ko atbildēt.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Janis 08.01.2014. 14.21

    Cik es atceros par Vējoni, tad tas notika sakarā ar atomenerģijas stacijām, kuras krievi lobēja Kaļīņingradā un Baltkrievijā. Toreiz Latvija aktuāli darbojās kopā ar Lietuvu pie savas Baltijas AES Ignalīnā, bet Vējonis klusi tikās ar Putina atomščikiem. Pieķerts melos un nevalstiskā rīcībās stomījās un gorījās, jo neko jēdzīg izskaidrot nevarēja.

    Elektrostacija Ignalīnā izčukstēja tāpēc, ka Krievija bija uzpirkusi Dienvidkorejas atomstaciju būvniecības firmu, piesolot tai savu milzu projektu vai samaksājot milzu summu. īsti neatceros tieši kā krievija uzpirkla šo firmu, bet to jau var paskatīties Googlē, ja ir laiks un vēme.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    valdis > Janis 08.01.2014. 14.24

    traductrice

    Bet sabiedrībai pirms brauciena ne pušplēsta vārdiņa, tā klusi, klusi… :)

    Aizmirsies, arī Ostā ar Šleseru, šķiet, ka labi sadarbojās ministrēšanas laikā(kaut kādi līgumi tika noslēgti, kas sabiedrību sašūmēja).

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Aleksejs Grigorjevs > Janis 08.01.2014. 16.48

    Nu, re! Tad jau atkarības atkabināšanās no krievu gāzes arī nespīd, jo tiks darīts viss, lai Visaginas AES netaptu, vai vismaz, lai Latvijai no tā nekas netiktu. Uz Vējoņa solīto “lēto” elektrību no Batijskajas AES Karalaučos arī neceriet. Jo pirms gada preses konferencē Rosatom pārstāvji atklātā tekstā paziņoja, ka apgabalam pietiktu ar vienu un ka otrā reaktora jauda tiks eksportēta. Ka no tā paralēli Nordstreem gāzes vadam tiek likts (varbūt jau tagad ielikts?) kabelis uz Greifswaldi,kur VDR laikos bija AES ar 5 reaktoriem. Tā ka tur saglabājusies infrastruktūra, spējīga uzņemt pat visu Baltijskajas AES jaudu. Un Merkelei ar savu “Atomausstieg” ai, kā noderēs drauga Volodjas laipni piedāvātā elektrība!

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Janis 08.01.2014. 18.48

    Beidziet gvelzt, rinkevičs paliks kā pēdējo laiku prokremliskākais ārlietu ministrs arī tālāk…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Janis 08.01.2014. 22.22

    Aivar, beidzot viens prātīgs vārds!

    Visa tā Rinkeviča kā labākā ĀM slava ir viens dūmu mākonis bez reāliem darbiem.

    Kā tur viņu patiesi aizkulisēs sauc: ” Līdzjūtību ministrs”!

    darbu reālu nav nekādu. Kāds vienkārši savējos ceļ slavas augstumos bez reāliem darbiem. Gluži kā Sudrabu.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Janis 08.01.2014. 22.45

    Visa tā Rinkeviča kā labākā ĀM slava ir viens dūmu mākonis bez reāliem darbiem.

    __________________

    Pēc ilgiem laikiem vienreiz varu piekrist:)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ansis > Janis 08.01.2014. 23.53

    Ko tad Jūs sagaidījāt no ārlietu ministra? Ka viņš katru dienu to vien darīs, kā lamās Putinu?

    Protams, ka var arī tā, bet nezin vai mēs esam tik bagāti, lai ko tādu varētu atļauties.

    Bet, ja paskatāmies reāli, tad ārlietu ministrija ar visu sašaurināto vēstniecību jaudu spējusi saorganizēt gana daudz ārvalstu vizītes augstākajā līmenī un kačāt eksportu un tranzītu.

    Un ar emigrantiem arī krietni uzlabota saziņa.

    Un kas vēl svarīgi – ārlietās nav bijuši kādi skandāli un neesam saņēmuši reņģu karus.

    Un protams, ka ārlietu ministrs nav gluži tas, kurš var atļauties runāt par pieminekļu jaukšanu – diplomātiem tāds darbs – nerunāt lieku.

    Nav jau kā aizsardzības ministrs, kuram piedien kareivīgāki izsaucieni!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Inese 08.01.2014. 13.14

Jocīga lieta ir satiksmes ministrijas atdošana Olšteina sešiniekam. Un pajoļveidīgo Cilinski par ministru ar’ negribētos piedzīvot.

+6
-11
Atbildēt

8

    ievuliitis > Inese 08.01.2014. 14.06

    Satiksmes ministrijā viss pagaidām paliek, kā līdz šim. Neviens neko jaunu nevienam tur neiedeva.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.01.2014. 15.56

    Tad jau manīs:

    Straujumas piedāvājums paredz kopā ar neatkarīgajiem deputātiem no tā dēvētā Olšteina sešinieka izvirzīt satiksmes ministra amata kandidātu.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 08.01.2014. 16.08

    Betija, kāpēc trolli mēģināt padarīt par cilvēku, ar kuru diskutēt?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.01.2014. 16.14

    Un par Cilinski iraid tā:

    Ja Zaļā partija netiks pie VARAM ministra posteņa, ‘zaļo’ balsu Straujumas valdībai nebūs, brīdina Silenieks http://www.delfi.lv/news/national/politics/ja-zala-partija-netiks-pie-varam-ministra-postena-zalo-balsu-straujumas-valdibai-nebus-bridina-silenieks.d?id=44019430#ixzz2poffrWFr

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Inese 08.01.2014. 16.18

    aivarsk, laikam tapēc, ka dažām troļļa sastāvdaļām kvalifikācija zema.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Inese 08.01.2014. 18.10

    “Vienotība” nav iesaistījusi Vilku arī topošās valdības deklarācijas veidošanas darba grupās. Dalībai darba grupā, kas diskutēs par ekonomiku un finansēm, “Vienotība” deleģēja satiksmes ministru Anriju Matīsu, premjera amatam nominēto Straujumu, kā arī Cēsu novada domes priekšsēdētāju Jāni Rozenbergu.

    =================

    Re kā Vienotība uzmeta Vilku. Mācība bīties no Vienotības matriarhātiskā politbiroja, kurš neklausa alfa mammai, to nafig!

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 08.01.2014. 18.43

    Vilks jūtas reāli nenovērtēts. Tagad izmests, kā tukša zobu pastas tūbiņa. Lai neteiktu daudz skarbāk…

    Tāda ir vienotības morāle attiecībā uz savas partijas biedriem, kas kaut nedaudz atļaujās būt ar savu viedokli.

    Jebkurā vēlēšanu listē viņš būtu pašā augšā, pirms solvitas un citiem – tāds cilvēks ir bīstams.

    Agrāk tādiem deva vēstnieku amatus, tagad izmet uz ielas :))

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis > Inese 08.01.2014. 23.40

    Solvitai esot savs funktieris – nolikt priekšvēlēšanu periodā jaunās “lokomotīves” prožektoru gaismā 9 mēnešus gozēties. Ja Vilks nevilks, tad nav ko gozēties “Praim taimā”.

    Es gan teiktu, ka šiem atlikusajiem 9 mēnešiem maksimāli jātastāj esošie ministri – tikai jāaizpilda tukšās vietas, varbūt jānomaina lielākie nespējnieki, ja ir kautkas labaks un pietiekami pieredzējis.

    (Nu iedomajieties, ja ieliek jaunu ministru, kas nekad nav bijis MK tuvumā – 6 mēnešus mācīsies, kas vispār ministram jādara, veidos biroju un … un tad 3 mēnešus sāks reformas … respektīvi – sagraus iepriekšējo sistēmu un teiks, ka jauna sistēma jau viņam gandrīz ir galvā … tikai pārvēliet uz nākamo termiņu)

    Par to ministriju sadalījumu – nevajag uztvert parāk nopietni – tas ir pirmais melnraksts, kur tīri matemātiski sadalītas iespējamās ministrijas.

    Redzat taču, ka jau šodien vien tika sarunātas pāris loģiskas izmaiņas (Izglītība ZRP un Veselība Vienotībai – loģiski no tā viedokļa, ka atbilstoši pašreizējam, lai nav 6 mēneši jāiebrauc svešā jomā)

    Gan jau līdz nākamnedēļai sadalīs visu loģiski – un savstarpēji vienojoties, var tak pat izkāpt no tiem blokiem un sadalīt loģiskāk

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam