Komēta krīt

159

Komentāri (159)

Vera Moisejenko 05.01.2014. 11.00

Zīmīgs raksta virsraksts-”Komēta krīt”!

Vai nu tīši vai netīši… bet komētas nāk no kosmosa un apdraud zemes iedzīvotāju un pat visas planētas pastāvēšanu.Jo lielākas, jo bīstamākas…

Lasot raksts komentārus, iespējams secināt- visas nelaimes Latvijā ceļas no tautas morālā brieduma pakāpes- uztveres-kas ir labs, kas slikts, ko drīkst, ko nedrīkst, vai mēŗķis attaisno līdzekļus tā sasniegšanai utt. Tāpēc jau mēs esam tur kur esam un beigu beigās varam redzēt, ka nākošajās vēlēšanās nebūs pat par ko īsti balsot, jo visi ir līdz šim jau ”sasmērējušies”, ņemiet, kuru gribiet. Pat Repše nevar nomazgāt savus pagātnes veikumus, ar ”naudas samešanas” kampaņu viņa neatkarības nodrošināšanai un viedokli” kā var nesolīt”, kā arī ar savu neveiksmīgo ministru prezidenta karjeru, valdībai galvojot par privāta uzņēmuma -Liepājas metalurgs parādiem. Tā kā cienījamie Latvijas pilsoņi, esam ar saviem morāles principiem nobraukuši līdz bedres malai un stāvam tur, domājot- kas ir mazākais no lielākā ļaunuma.Bet- vai šāds risinājums dos pozitīvus augļus nākotnē? Latvijas vienkāršie cilvēki par to neaizdomājas, kaujoties ar nabadzību un izdzīvošanas problēmām, vai arī esot likumpaklausīgi ne pret ko neiebilsot, vai arī viņu vārās balstiņas tā arī neviens nesadzird- nav kas par to parpējas. Ja patiesi gribam mainīties, ir jau teikts- jāsāk katram no sevis.Tas ir grūti, bet ne neiespējami. Nauda ir cieši saistīta ar varu, bet abas tās bez veselīgas morāles kļūst amorālas. Novēlu visiem Latvijas cilvēkiem vispirms to saprast, un pēc tam sākt dzīvot tā, lai nedz viņu nopelnītā nauda, nedz viņiem piemītošā vara nebūtu un nekļūtu amorāla.Tad būs iespēja cerēt uz dzīvi plaukstošā zemē Latvijā.

Laimīgu visiem zirga gadu, kas vēl nav sācies!

+2
-4
Atbildēt

0

dro 05.01.2014. 10.40

IR prātvēderiem. Atzinīgus vērtējumus par atlaisto Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) priekšnieka vietnieci Jutu Strīķi pauduši 16 KNAB korupcijas apkarošanas bloka sadarbības partneri – tiesībsargājošo iestāžu, ministriju, uzņēmumu un nevalstisko organizāciju pārstāvji. http://www.diena.lv/latvija/zinas/strike-savakusi-pozitivus-sava-darba-vertejumus-no-vairakam-amatpersonam-14038669

+4
-1
Atbildēt

4

    Janka, Janic > dro 05.01.2014. 13.37

    nu ja Strīķi atjauno tad automaatiski paarmijniekam pa kaaju , kopaa talaak tikuntaa nevar straadaat , faktiski ar savu “C” noveerteejumu viņš pat par vietnieku neder

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 05.01.2014. 14.52

    >Ino

    Un Tev šķiet, ka Latvijā ar nodokļu maksāšanu, muitu un finanšu noziegumu izmeklēšanu viss ir lieliski?

    Vai tomēr pastāv iespēja, ka operatīvā kārtā tiek savākta informācija, kas nekļūst par pamatu apsūdzībai, bet…Klusi tiek ieliktas mapītēs…Notes brīdim…Kā ar to tiesnesi.

    Nū…Paskatoties,ka atbalstu ir pauduši tik specifiska bloka pārstāvji kā muitas,VID un Finanšu policijas bonzas, Strīķi par šitādiem atbalstītājiem vien vajadzētu atlaist.

    p.s. nu noturēsies viņa vēl 10 mēnešus…Un? Kas mainīsies?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 05.01.2014. 15.13

    jautājums_4. .Paskatoties,ka atbalstu ir pauduši tik specifiska bloka pārstāvji kā muitas,VID un Finanšu policijas bonzas, Strīķi par šitādiem atbalstītājiem vien vajadzētu atlaist.

    ______________________

    Jā, arī es ievēroju, ka futbolista paraksta nav:):):)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > dro 05.01.2014. 15.24

    >Ino

    Jā,tas arī. Bet tas nenozīmē,ka ja mainītas figūras, tad ir mainīti spēles noteikumi…Tikai citi grupējumi pasmeļas pie tām ūdens ņemšanas ietām…

    Pēc Futbola novākšanas kaut kas ir būtiski mainījies tajā sistēmā?

    Un Strīķe taču gāja pie Vilka runāt, kuru tieši vajadzētu likt par VID priekšnieku…Un vajadzīgajā brīdī tika izvilkta mapīte par Jezdakovu…

    Nū…Ļoti skaisti…Krievijā visi specdienesti sniedz “jumta” pakalpojumus sensitīvām naudas plūsmām…

    Klasiska korupcijas+šantāžas shēma

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

oskaar 05.01.2014. 01.41

>Gatis Ozoliņš

Kā Jūs iztēlojaties abu pušu interviju, kurā atklātos abas personas?

Vai nav pietiekoši redzēts (lasīts) interviju? Vai neesat tajās skatījis abu personu viedokli?

Vai Jums šķiet, ka žurnālisti var vēl kaut kā interesantāk konfrontēt šīs personas, lai Jūs gūtu vēl izsmeļošāku un padziļinātāku viedokli?

Manuprāt- viss no abām pusēm pietiekoši skaidri ir pateikts.

Un, manuprāt, Streļčenoka mērķis nav korupcijas izskaušana. Protams- Jūs varat uzskatīt pilnīgi pretējo.

Latvija mentāli, diemžēl, nav nekur tālu no Krievijas korupcijas ziņā attālinājusies (sociālisma gadi atstājuši savu ietekmi), un Draugu būšana daudzu ļaužu prātos tiek uzskatīta par kaut ko par pašu par sevi saprotamu- bet tur, kur Man gribētos nokļūt (Eiropā)- tā tiek uzskatīta par noziegumu pret nodokļu maksātājiem!

Manuprāt- Strīķe ir noskaņota Pret šādas Draugu būšanas pastāvēšanu, bet ļoti daudzi Latvijas politiķi (un arī iedzīvotāji)- Par.

Jūs sakāt “sniedzas pāri iestādes darbības ietvariem”- tad kādi, Jūsuprāt ir KNAB “darbības ietvari”?

+3
-2
Atbildēt

0

ritvars_kl 04.01.2014. 13.42

Vairumā komentāru risināta problēma KNAB kā iestādes ietvaros – priekšnieka un padotā attiecības. Ja abi ir “spilgtas” individualitātes tad likuma ietvaros problēma nav atrisināma. Ja viņiem abiem iestādes darbs ir nozīmīgs, t.i pie sirds, tad, kā tautā saka, gudrākais piekāpsies lai ideja dzīvotu. Ja kādam ir aizmugure kas viņu aizstāv un bīda tad ir sarežģītāk.

Taču te, man šķiet, ir runa arī par korupciju valstī, problēmu kas sniedzas pāri iestādes darbības ietvariem. Tā ir lieta kuras dēļ tāda iestāde vispār pastāv. Lai iestādi saglabātu, savu lomu varētu spēlēt arī žurnālisti kā arbitri. Viņi intervijās varētu atklāt ne tikai konflikta detaļas bet arī intervēt abas puses un mudināt tās uz refleksiju – abu pušu pašvērtējumu un paškritiku kopējas lietas labā. Tad jau atklātos kuram vairāk interesē lietas būtība un kuram personiskās ambīcijas. Tāda žurnālistika būtu labs palīgs valdībai konflikta risināšanā. Savukārt ja problēmas saknes ved uz valdību un Saeimu tad būtu jāintervē arī attiecīgo Saemas komisiju cilvēki. Bet par tādu mediju un žurnālistu centību mums Latvijā laikam nav ko sapņot. …Pasaulē gan gada laikā nogalināti cik ? 140 žurnālistu?

+3
-2
Atbildēt

0

Aina 04.01.2014. 10.36

Zemiska, neobjektīva un pērkama žurnālistika, zemiski un nemākulīgi žurnālisti, zemiska un riebīga komentāru politika – īsts Saskaņas Centra un Nodevēju Apvienības rupors. Fui, pē un vē.

0
-10
Atbildēt

2

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Aina 04.01.2014. 11.16

    vilhelms. Fui, pē un vē.

    ___________________

    Tik traki? Pat marinēts gurķītis nepalīdz? Visās spraugās salīduši nodevēji, ka nav pat kur baltajām pelītēm noslēpties?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Aina 04.01.2014. 13.19

    ——-pirozkovs:”Tik traki? Pat marinēts gurķītis nepalīdz? Visās spraugās salīduši nodevēji, ka nav pat….”

    ============================================================================

    Tikpat sū(..)īgi kā 1945.g. janvārī, kad pēdējie dzīvi palikušie kurelieši meklēja patvērumu:

    “”Mēsli visapkārt – visi ienaidnieki. Gan sarkanie, gan zilipelēkie… Kurelis, maita, padevās fričiem bez viena šāviena – glāba savu ādu. Vai tā mēs atdosim Latvijai brīvību? Rubenis gāja līdz galam, un esmu gatavs skūpstīt viņa zābakus… Bataljons saruka. Daudzi “piemeta pēdu”, saprata – neveiksies. Labi, ja palikām puse. No Abavas mežiem pārgājām uz Zlēkām. Vietējie saņēma ļoti sirsnīgi. Dzīvojam tā, it kā kara nemaz nebūtu… Atlīda “Sarkanās bultas” fufaiknieki, Staļina pakalpiņi. Strikti pateicām – nav pa ceļam. Pirms dažām dienām vācieši mūs aplenca. Skaidrs – gals klāt. Jaunais komandieris Briedis ieteica dalīties mazās grupās un laisties lapās… Mēs ar Andreju uz Sisi. Brūte šo gaidot. Gājām, gājām – dubļi, dzīvā elle. Pēkšņi Anrejs krita gar zemi. Vācu lodes nepaņēma. Dievs pažēloja. Neapraku – pietrūka spēka. Palika ceļa malā, meža vidū, debesīs skatoties, par līgavu domājot…” Rihards Rubīns “Atmiņu refleksijas”

    http://www.kurzemes-vards.lv/lv/laikraksts/numuri/1999/03/08/?page=2&q=rihards+rub%C4%ABns+kara+s%C4%81kums&start=&end=&p=8

    http://www.youtube.com/watch?v=pXN4OtLmeS0

    Fragments no A.Krieva filmas “Dancis pa trim” Četri Kurelieši izēguši no vācu gūsta uzskrien virsū Padomju karaspēka vienībai,kuru bija tas gods komandēt man

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dina 03.01.2014. 23.12

Ha, ha, ha … labais pasūtījuma rakstelis! Kas tad cits cels sunim asti, je ne pats, vai ne?

Vietām smējos no visas sirc …

Jo īpaši tur, kur potapova stāsta, kā Streļčenokam esot trīcējušas rokas, viņu atlaižot, kādas nelikumības šis esot taisījis, kā ar korupciju necīnoties un kas tik ne par korumpantiem puisi aizstāvot un gribot amatā redzēt …

Es gan kaut kā neatceros Streļčenoku redzējis, ka šim kaut kur kaut kas trīcētu. Vienmēr ir bijis mierīgs un nosvērts. Atšķirībā no pašas potapovas vienmēr trīcošās galviņas un histēriski ekzaltētās runas manieres.

Par „nelikumībām” – nu bet to takš bija vesels saraksts … Tas slavenais Knab darbonīšu kompromats par savu priekšnieku, kuru tie bija ilgi un dikti rūpīgi vākuši un tad anonīmi iesnieguši kakainajam lācītim. Un bija taču speciāla komisija, kura izvērtēja anoņimkas pamatotību un beidza savu darbu ne ar ko – atzīstot, ka nekādu nelikumību nav bijis.

Par korupcijas apkarošanu vispār būtu muti ciet turējusi. Tādā Amerikā pati sen jau būtu bez apakšbiksēm palikusi un sēdētu aiz restēm par citu cilvēku apmelošanu. Kā tas var būt, ka Šlesers, kura sakarā sarīkotais slavenais Knab skandāls bija pat par iemeslu Saeimas atlaišanai !?? pa visiem šiem gadiem nav pat ne reizes nopratināts !? Tas nozīmē tikai vienu – lietas nav! Pierādījumu nav! Viss tas cirks ar toreizējo dzīvokļa kratīšanu ir bijis tik vien kā Knab sarīkots politisks šovs.

Bet vispār priecē, ka sorozīdiem klājas jo dienas jo sūdīgāk. Potapova patriekta,tās boss – kakainais lācītis arī. Voila lieliski izgāzās ar savu komisiju un tūlīt pat Bērziņš sarīkos kādu skaistu aplauzienu vemjotībai ar nākamās valdības izveidi … Lietas sāk mainīties uz labo pusi … :)))

+1
-12
Atbildēt

1

    oskaar > Dina 05.01.2014. 02.20

    >Kurmītis

    Asprātīgs gan Jūs esat. Līdz riebumam.

    Par “Labo pusi” protams- Jums tā šķiet laba, man- ļoti slikta. Viss atkarīgs no skatu punkta un vērtību sistēmas. :)

    Jūs, cienījamais, droši vien taču pats labi nojaušat, ka Lembergs, Šķēle un Šlesers savu mantību nav ieguvuši gluži tik pat vienlīdzīgos apstākļos kā to varēja iegūt pārējie Latvijas pilsoņi!

    Ka nevarēja jebkurš Latvijas pilsonis pieteikties uz Ventspils objektu privatizāciju, Latvijas pārtikas ražotņu privatizāciju u.tml.?

    Nestāstiet taču te pekstiņus!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 03.01.2014. 21.52

Jagoda, Ježovs, Berija.. Ļeņins, Staļins… ..Mao?

Kā vēl trūkst?

Katrai diskusijai še IR ar jābeidzas ar Gitļeru.

Vo.

+6
-1
Atbildēt

1

buchamona 03.01.2014. 19.38

…. man atkārtotajā novērtēšanā pārmeta, ka saskaņā ar noteikumiem, komandējumi netiek rakstīti trīs dienas iepriekš. …Viņu (aizdomās turāmo, mana piezīme) vajag aizturēt pēc divām stundām. … atkārtotā novērtēšanā man pārmet, ka kriminālprocesuālie dokumenti netiek ar visu tekstu ievadīti vispārējā lietvedībā. Bet to darīt nedrīkst! Ir atsevišķa, valstī vienota kārtība, kā reģistrē kriminālprocesuālos dokumentus, kas gan rakstiski, gan mutiski Streļčenokam tika skaidrota…..+++ cik zinu, Streļčonokam izpratne par operatīvo darbību ir novērtēta ar trijnieku. Kad Panorāmā, tulīt pēc Strīķes atbrīvošanas, žurnālists uzdeva jautājumu, vai drīzāk ” iebāza acīs” KNAB priekšniekam to, ka viņš atlaiž tieši tās nodaļas priekšnieci par kuram pašam nav nekādas sajēgas, Streļčonoks tā arī neatbildēja – ” aizpeldēja” plašākos ūdeņos, aizmirsu ko viņš tur sāka runāt, kaut ko ļoti vispārīgu :)

Es nepiekrītu viedoklim, ka vistaisnīgākais atrisinājums šī konflikta risināšanā būtu ” cirst nost abus”. Ar šādu soli netiktu atbildēts uz jautājumu, kurš ir vainīgs pie radušās situācijas? Un, ja vēl par sautīgumu, kurš varētu būt šī konflikta apakšā, tad, kuriem no abiem – Streļčenokam, vai Strīķei ir vairāk iemeslu turēties pie sava krēsla? Kuram no abiem ” civīlajā dzīvē” būs grūtāk atrast labi atalgotu darbu – Strīķei kā konsultantei kaut vai kādā ” biezā” privātajā kompānijā, jeb Streļčenokam?

+20
-1
Atbildēt

11

    Jānis Derkusovs > buchamona 03.01.2014. 20.14

    Nū…Streļčenoks jau ir 3 rindā…Cik tad vēl jābūt, lai Tu saprastu, kurš vainīgs?

    Juta ir vainīga!

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 03.01.2014. 20.24

    jautajums_4. Streļčenoks jau ir 3 rindā…

    ______________

    Vai nu tā būs?:) Loskutovs, pateicoties Jutai kļuva par tautas varoni, bet par Vilnīti taču Tu nefano? Ar ko tad Tev tā iepaticies Strečenoks?:):):)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > buchamona 03.01.2014. 20.37

    >Ino

    Principā…Atlaist Jutu…Tas tomēr prasa drosmi.

    Tātad čalis ir vismaz drosmīgs un stāv uz nāvi…

    Vispār man viņa ir pat žēl, jo, protams,tas atstās iespaidu uz viņa dzīvi.

    Bet viņam jau pat nebija īpaši manevra,

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 03.01.2014. 20.40

    Jautājums_4. Tātad čalis ir vismaz drosmīgs un stāv uz nāvi…

    ______________

    Varbūt tomēr uz naudu kā Vilnītis vai labākajā gadījumā uz ambīcijām?:)

    Labi, nestrīdēšos. Atzīšos, ka neskatoties uz uzskatu atšķirībām, Tu man esi simpatisks:)

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 03.01.2014. 21.01

    jautajums_4

    Vispār man viņa ir pat žēl, jo, protams,tas atstās iespaidu uz viņa dzīvi.

    Uz to varam tikai paļauties, jo pagaidām tas krievelis ir uzpūties kā gailis.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > buchamona 03.01.2014. 21.21

    >general

    Nū…Juta arī vispār esot Aņa…

    p.s. vai jums tomēr nevajadzētu runāt ar speciālistu, jo Jūsu apsēstība ar atsevišķām ķermeņa daļām un ārkārtīgi agresīvā homofobija liecina , vai nu par ļoti spēcīgu latento homoseksuālismu, vai pārciestu seksuālo vardarbību-smagu garīgu traumu.

    Starp, citu Ježovs -NKVD šefs pirms Bērijas, bija izteikti biseksuāls, drīzāk pat homoseksuāls,un ļoti maza auguma-1,5m. Viņam sagādāja īpaši lielu baudu pašam sadistiski spīdzināt fiziski attīstītus , spēcīgus vīriešus.

    Starp citu, homoseksuālie sakari bija viens no pamatpantiem viņam izvirzītajās apsūdzībās. Nošāva.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 03.01.2014. 21.42

    jautajums_4

    Ježovu nošāva, Ļeņinu un Staļinu par to pašu nenošāva. Par Ježovu, nu nevelk Streļčenoks līdz tam, kaut gan kaut kas sadistisks tam, droši vien, piemīt.

    Redzu, ka pediņu tēma Jums nav sveša, piemetīšu vēl redzesloka paplašināšanai.

    http://ipvnews.org/bench_article24112010.php

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > buchamona 03.01.2014. 22.49

    >general

    Nevajag visām muļķībām ticēt.Par Staļinu un Leņinu šāda veida nosliecēm ticamus avotus neesmu redzējis, bet par Ježova lietu( liecības, pratināšanas protokoli, liecinieku liecības) nu jau disertācijas ir sarakstītas un aizstāvētas.

    Vēl no tā laika krievu funkcionāriem tāda orientācija bija Čičerinam-ārlietu komisārs pirms Molotova. Pats piekrita braukt uz Vāciju ārstēties pēc partijas pieprasījuma. Ar eletrošoku-tā laika modernākā metode.

    Salauza cilvēku.Sakropļoja. Ļoti traģisks liktenis.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 03.01.2014. 23.01

    jautajums_4

    Nevajag visām muļķībām ticēt.Par Staļinu un Leņinu šāda veida nosliecēm ticamus avotus neesmu redzējis, bet par Ježova lietu( liecības, pratināšanas protokoli

    Vai tad Ļeņina un Staļina, kā arī Puķina čekas nopratināšanas protokolos nekas nebija minēts par to homoseksualitāti? Savādi gan.

    http://img694.imageshack.us/img694/6214/botoxnvazelin.jpg

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > buchamona 03.01.2014. 23.12

    >general

    Nē,general, nav protokolu, bet nav arī tādu ticamu laika biedru atmiņu.Bet par Putinu tikai vēsture tiks skaidrībā.

    Bet par Ježovu es pieminēju tajā sakarā, ka brutāla savas identitātes apspiešana mēdz atriebties,degradējot personību līdz monstram.

    Bet proporcija ir parastā arī pie monstriem-.Vairākums Jagoda, Berija,Staļins un.citi superasiņaini personāži bija tradicionāli heteroseksuāli.

    To es par Jūsu ļoti specifiski agresīvo komentāru stilu

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 03.01.2014. 23.26

    jautajums_4

    Vairākums Jagoda, Berija,Staļins un.citi superasiņaini personāži bija tradicionāli heteroseksuāli.

    Visi sadisti: Kaligula, Nerons, Ivans Bargais, PēterisI, Ļeņins, Staļins un Puķins ir bijuši arī pidari.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 03.01.2014. 17.43

>Ino

Un ks tad mainīsies? Viņa praktiski 10 gadus ir bijusi KNAB faktiskā vadītāja…Un? Vienīgais , kas ir panākts ir KNAB pilnīga diskreditācija sabiedrības acīs.

Varbūt viņa var ar pistoli pa jumtiem skraidīt, bet tikt galā ar kvalitatīvu izmeklēšanu par saimnieciskajiem noziegumiem viņa vienkārši nav spējīga. Viņai nav tādas kapacitātes, un ja godīgi, tad arī intereses nav.

Viņa ne tajā laikā un ne tajā vietā ir piedzimusi..Lūk, Ježovs un Bērija ar savu laiku saderēja kā cimds ar roku…Tur ar pierādījumiem nebija jāķēpājas, pietika ar revolucionāro pārliecību

+3
-14
Atbildēt

21

    dro > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 17.53

    jautājums_4. Viņa praktiski 10 gadus ir bijusi KNAB faktiskā vadītāja…Un? Vienīgais , kas ir panākts ir KNAB pilnīga diskreditācija sabiedrības acīs.

    __________________

    Proti problēmu pagriezt ar kājām gaisā. Diemžēl tie ir tikai apgalvojumi. Pat šeit Vienotības atbalstītāju vidū Jutai jūtams atbalsts.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 18.00

    lno – kapēc visiem patīk tie skaļie taurētāji ? :) :) :)

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 18.08

    klusais. Ne jau visiem. Klusajiem patīk klusie, kuri nevar pat paskaidrot, kādēļ spiesti demisionēt:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 18.28

    lno – var jau būt , ka politikā ir pareizi visu runāt kas uz mēles :) dažiem jau patīk :) Tev arī ? Būtu jau interesanti , ja pēkšņi visiem iebarotu pļāpūdeni :)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 18.34

    klusais. Kā tad reņģēdājiem nav jāzin kādēļ valdības vadītājs demisionē.:) Tad jau esam vien turpat, kur mūs mācīja Ļeņins, lai kalpojam tautai un Staļins mums rādīja ceļu kurp iet…antjipartijnaja grupa i k ņim primknuvšije…

    Šoreiz kļuvi skaļš, bet ne prātīgs:)))

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 18.37

    lno – Tu gan jocīgs :) manuprāt tas tāpat skaidrs , ka nevarēja koalīciju savākt kopā esošajā sastāvā un manuprāt tas tika pateikts . Jautājums tikai kā kurš to sadzirdēja .

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 18.48

    Esi kļuvis ne tikai kluss, bet arī vājdzirdīgs?:) Tad kādēļ vajadzēja murgot par atbildību Zolitūdes traģēdijā? Demokrātiskā valstī nav jāmeklē zemteksti un jālasa starp rindiņām. Varbūt tādēļ arī koalīcijas partnerus tik ilgi čakarēja, lai beigās pateiktu, ka bez ZZS /Lemberga/ nu nekādi nevar? Ventspils valdieks lepni sēdēja LTV 1 Jaungada raidījumā…

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 18.52

    Nu jau aiziet vistīrākā demagoģija, acīmredzot, aiz argumentu trūkuma, ne Striķe 10g. bija KNAB faktiskā vadītāja, pat nerunājot par to, ka bija tikai vietniece, KNAB mums ir premjera, tātad, jebkurā gadījumā, politiķu pārraudzībā, ne Striķi var salīdzināt ar Beriju vai Ježovu.

    Iespējams, ja KNAB būtu pilnīgi autonoma iestāde, bez jebkādas politiķu kontroles, un pakļautos tikai likumam, būtu daudz labāk.

    Loskutovu, starp citu, arī noņēma tāpēc, ka sakonfliktējās ar tolaiku politiķiem.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 19.01

    lno – labi lno , tad jau labāk klausīties NA skaidrojumus par Bordāna demisijas pieprasīšanu :) Zolitūde tikai pielika punktu visai tai labīlajai situācijai .

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 19.06

    klusais. Un Tu arī, Brut? Vai tad NA grēki attaisno V grēkus? Kad jūs ar zaNi vienreiz beigsiet tēlot svētos?:)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 19.15

    lno – nu tad izlasi tekstu – Premjers par savas atkāpšanās iemesliem ir ļoti lakonisks. “Ņemot vērā Zolitūdes traģēdiju un ar to saistītos apstākļus, ir nepieciešama valdība, kas bauda Saeimas vairākuma atbalstu un spēj risināt situāciju. Paziņoju par politiskās atbildības uzņemšanos un savu atkāpšanos,” pēc tikšanās ar Valsts prezidentu sacīja V. Dombrovskis. Premjers arī izteica pateicību Latvijas sabiedrībai par atbalstu un atvainojās par lietām, kas nav izdevušās.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 19.35

    Ja jūs skatāties video, kuros Dombrovskis dodas pie prezidenta, ļoti labi var redzēt, ka, ieejot kabinetā, viņš ir labā omā, enerģisks un dzīvespriecīgs. Ārā, kā mēs zinām, viņš iznāca pavisam citāds. Teju ar asarām acīs, drebošu balsi, bez sagatavotas runas. Viņš paziņo, ka uzņemas atbildību un ka šajā grūtajā situācijā ir vajadzīga valdība, kurai ir Saeimas vairākums.

    Loģikas nekādas. Saeimas vairākums nav vajadzīgs nedz izmeklēšanai, kas arī tiek piesaukta, nedz lai palīdzētu cietušajiem un pat ja tā būtu problēma, tad premjers vienmēr var aiziet uz Saeimu un uzlikt sev uzticības balsojumu, lai pārliecinātos, ir vai nav viņam vairākums. Runa nav sagatavota, argumenti ir haotiski un neloģiski, kaut kas ir noticis. Kaut kas ir licis premjeram pēkšņi atkāpties. http://www.puaro.lv/lv/politikas-raksti/jurgis-liepnieks-valdibas-krize-latvija-kas-te-isti-notiek

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 19.49

    lno – man viens cilvēciņš no biroja tajā rītā telefonsarunā teica , ka tāda iespēja pastāv , jo Bērziņš izmantojot Zolitūdes situāciju presē VD , ka valdība ir rīcībnespējīga. Es tobrīd par to pasmaidīju , bet 13:28 saņēmu lakonisku īsziņu “MP atkāpies” . Tā ,ka galīgi no gaisa tas viss nenobira . Vai tur bija vēl kādi uzbraucieni nezinu , bet Bērziņš bija uzņēmies mesijas lomu un acīredzot kādam bija jākrīt . Zolitūde bija tikai katalizātors .

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 20.31

    Neko es neapgriežu. Fakti ir fakti.Tikai ne visiem pietiek drosmes tos atzīt.

    Un klasiskā masu manipulācijas psiholoģiģija.

    Uz ko turās Putins, principā uz to pašu primitīvo psiholoģisko manipulāciju. Mačo, atbrauca,sadeva,noņēma, uzlika un ar tautu.Supermens. Teroristiem piedraudēja. Kārtējo reizi!

    Tāpat ar Jutu . Kaut kādu skaļu šovu ar kādu arestu,ko pēc tam atlaiž, interviju, arcīnītājas bildēm. Un naivie tic!Un rezultātus neprasa!

    Kā Putinam ar teroristiem , tā Jutai ar korupciju…Rezultātu nav!

    Un viņiem abiem ir klasiskās, no Staļina laikiem, masu manipulācijas metodes-VDK skola.

    Es pēdējā laikā atkal palasu par padomju laiku -politisko procesu aspektus, biogrāfijas-līdz Staļina nāvei, jo krievi ir mazliet attaisījuši arhīvus, ir jauni pētijumi un fakti…Tos idejas, simbolus, uzvedības modeļus, manipulācijas nav grūti atpazīt, ja esi par tām informēts…

    Nū…

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    jautājums. Kā Putinam ar teroristiem , tā Jutai ar korupciju…Rezultātu nav! Un viņiem abiem ir klasiskās, no Staļina laikiem, masu manipulācijas metodes-VDK skola.

    ________________

    Pareizi! Vai tad Strelčenoks ir čekists? Nē, Strelčenoks padomju laikā gāja bērnudārzā, lūk, bērnudārza meitene Juta, tā gan ir čekiste:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 20.51

    >Pirožkovs

    Nū…Čeka/KGB-VDK/FSB…

    Streļčenoks gāja bērnudārzā Latvijā. Kur Juta? Tu zini?

    Turklāt es neteicu, ka ir sadarbība, bet izmantotā manipulācijas tehnika ir KGB skolai raksturīga.Ārī nacistu režīmam.Vispār totalitārajiem režīmiem nevis demokrātiskiem sabiedrības modeļiem.

    Rietumu specdienesti, tomēr savādākus paņēmienus izmanto. Jo arī sabiedrības mentalitāte, vērtības, uzvedības modeļi arī ir dažādi.

    Nu nav nejaušība, tas Dzeržinska attēls uz Jutas vīra krekliņa. Tie ir viņu ideāli, bet tas ir ļoti bīstams ceļš…Kad mērķis attaisno līdzekļus…

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 21.34

    Salīdzināt Striķi ar Putinu pēc darba rezultātiem vispār jau ļoti “adkvāti”, protams, ja Striķe arī būtu diktators un tai būtu Putina vara un pilnvaras.

    Un, ja vēl parādījies pirozkovs ar “svarīgiem” argumentiem par to, kāda loma Striķes bērnudārzam, kur tā kļuvusi par čekistu, tad tur pat turpināt nav vērts, “dzelžaini” argumenti, uz kuriem grūti ko atbildēt.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 21.49

    ..Dzeržinska attēls uz Jutas vīra krekliņa.

    _____________________

    .. un kādas piparkūkas šie eglītē karina? ..nav vēl noskaidrots?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 21.52

    jautajums_4

    Nu nav nejaušība, tas Dzeržinska attēls uz Jutas vīra krekliņa.

    Ne Dzeržinska attēls, vai nāves un bada simbols, sirpis un āmurs un pat ne automašīnas nummura zīme CCCP, ko bija uzlicis čekista Bišera atvase, bet piedalīšanās fašistisko izdzimteņu shodņakā 9. maijā, ir tā robežšķirtne, kas atšķir organismu no cilvēka un par to piedošana nedrīkst būt paredzēta.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 22.51

    >Lama

    Domā,ka viņiem ir eglīte? Un idejiskie cīnītāji ēd piparkūkas? Un es domāju, ka tikai naglas…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 22.53

    >Dzeris

    Un kāpēc tad nevar salīdzināt? Rezultāti…0=0

    Bet kas par supercīnītājiem…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ieva 03.01.2014. 14.31

Man intervijā uzkrita viens:

Atbildot uz jautājumu, vai Strīķe tika atbalstījusi jauno KNAB priekšnieku, Strīķe atbild:

>Mēs neesam pauduši atbalstu ..

Mana prognoze pēc Strelčenoka ievēlēšanas bija- situācija atkārtosies.. Vai nu KNAB priekšniecei ir jābūt Strīķei, vai Strīķei nav tur jāstrādā. Strīķe ir harizmātiska personība, ļoti labi varētu vadīt KNAB…

Tagad, kārtējo reizi ar nepatiku (jo tas nebūt nebija tas labākais scenārijs) konstatēju, ka mana prognoze piepildās. IR diemžēl nenodrošina meklēšanas funkciju, savukārt pārlāpstot visus savus komentārus nav laika…

Manuprāt, ir strikti jānodala divas lietas – Striķe, kā cilvēks, Strīķe, kā iestādei (un tās priekšniekam) lojāls darbinieks, un Strīķe kā korupcijas apkarotājs. Par pēdejo nav šaubu, ir gan nopelni, gan rezultāti, ir arī problēmas – KNAB nesinhronizācija ar citiem dienestiem, par ko te augstāk ir komentāri.

Savukārt par pirmo – Strīķe ir kašķīgs sievišķis, kas sevi uzskata par galveno mesiju -korupcijas apkarotāju valstī, un neatzīst KNAB vadību jau no paša sākuma. Tāpat kā tas bija ar Loskutovu, tāpat, kā tas bija ar Vilnīti… Savukārt, iestādes vadītājam ir jānodrošina lēmumu izpilde iestādē, darbiniekiem tie ir jāizpilda, lai kādi tie būtu. Tāpēc jebkurā iestādē, jebkurā, kašķīgs sievišķis, kas nostājas opozīcija vadībai, organizē savus formējumus (atceramies piesaukto “mēs”, šī raksta sākumā) nevar būt normāli funkcionējošas iestādes daļa, neatkarīgi no tā ar ko šī iestāde nodarbojas. Ja darbinieks ir nepamierināts, tad tam ir jāspēj atrast tāda sadarbības forma, lai tiktu ņemts vērā, lai iestāde strādātu kā viens vesels. Tas ir jebkuras iestādes, jebkura darbinieka pienākums. Jebkura organizācija, jebkura(!), sagaida darbinieka lojalitāti tai. Atrast pareizo sadarbības formu ir darbinieka, ne priekšnieka pienākums. Strīķe, savukārt, ļoti aktīvi no paša sākuma pretdarbojas vadībai, arī šinī intervijā smagi ar dubļiem, aplejot Strelčenoku…

Cilvēks ir sociāla būtne, vientuļie vilki sociumam neko nedod, ir jābūt ne tikai labam profesionālim, bet arī tādam, kas produktīvi iekļaujas kolektīvā. Iestāde nav individuālistu summa, iestāde ir tās darbinieku kopīgs darbs vienā virzienā (ir tāds anglisks termins “groupware”, nemāku atrast pareizo latvisko tulkojumu)

Es ar Strīķi kopā ne tikai izlūkos, bet pat grāvjus rakt neietu. Dikti kašķīgs tas tantuks.

+2
-14
Atbildēt

14

    ligakalnina > Ieva 03.01.2014. 14.39

    Ja priekšnieka rīkojumi ir muļķīgi, kaitīgi, absolūti bezjēdzīgi un pat tādi, kas vienkārši apdraud korupcijas apkarošanu, par ko Striķe minēja, tu arī sagaidi lojalitāti priekšniekam?

    Kas ir svarīgāk – lojalitāte priekšniekam, vai lojalitāte valstij un savam virsudzevumam – korupcijas apkarošanai?

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Ieva 03.01.2014. 14.45

    Ķīps>Piekrītu katram Tavam vārdam un allaž esmu teicis taisni to pašu.

    Nožēlojami redzēt, kā “žurnālisti” nevis mēģina atklāt šī konflikta būtību, bet gan mēģina iztaisīt no Strīķes Žannu d’Arku un no Streļčenoka – bendi, kas viņu sadedzināja uz sārta. Nebrīnos par Nelliju Loč meli – viņa ir gan neprasmīga žurnāliste, gan arī vēl neprasmīgāka redaktore, bet Indru Spranci līdz šim uzskatīju par cienījamāku žurnālisti (tas, protams, uz lietu īpaši neattiecas – Latvijas “žurnālistikā” kas maksā, tas nosaka, ko un kā rakstīt, taču tik neglītu spēli vienos vārtos sen nebiju redzējis)

    ,

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Ieva 03.01.2014. 14.47

    Dzeri, nekļūsti tak smieklīgs – kā tu zini, ka rīkojumi bija muļķīgi, kaitīgi utt.? Strīķe teica? No darba atlaists kašķīgs meitietis ne to vien pateiks. Parunā ar kādu šņabja bodes pārdevēju, kuru priekšnieks patriecis no darba – dzirdēsi taisni tos pašus epitetus, varbūt vienīgi par “virsuzdevumu” nemuldēs, jo nezina tādu vārdu.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    inta_s > Ieva 03.01.2014. 14.48

    dzeri,

    ja priekšnieks dara ko pretlikumīgu / noziegumu tad tas ir pienākums par to ziņot policijai. Ja priekšnieks dara ko tādu kas tavuprāt ir muļķīgi, tad jānāk klajā ar saviem argumentiem un jārunā, ja priekšnieks to ignorē tad jāfiksē dokumentā ka esi devis savu ieguldījumu lai izvairītos no šīs muļķības un tātad priekšnieks to ir ignorējis, tad tāpat pildīsi ko priekšnieks lika. subordinācija jābūt šāda veida iestādē. Katrs nevar iedomāties sevi par priekšnieku un darīt kas ienāk prātā. Ja tā būs bijusi muļķība tad priekšnieks par to atbildēs.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 03.01.2014. 15.04

    Uz Džeri. Pirmkārt, Es gan neredzu, ka priekšnieka rīkojumi tādi būtu. Otrkārt, varu atkārtot vēlreiz: Strīķes pienākums (un tam ir nepieciešamas noteiktas spējas) bija atrast sadarbības formu, lai viss un visi strādātu vienam mērķim. Treškārt, jebkura darbinieka pretdarbība priekšniekam nevienā iestādē netiek akceptēta.

    Ja jau Strīķei ir virsuzdevums – korupcijas apkarošana- vai patreizējā situācijā viņa ir to izpildījusi? Nē! Tāpēc jau arī saku – ka bija jāatrod formāts, kā strādāt konstruktīvi, ne destruktīvi.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ieva 03.01.2014. 15.12

    ———Ķīps:”(..)

    Treškārt, jebkura darbinieka pretdarbība priekšniekam nevienā iestādē netiek akceptēta.”

    ============================================================================

    Pareizi, – laiks tos t.s. atmodas/dziesmotās revolūcijas taisītājus, demokrātijas ieviesējus apturēt! Lai lamā valdību un saeimu, nevis savus mazos priekšniekus:

    “Ir dīvaini, ka cilvēki, kuri laikā, kad te bija naidīgas armijas vienības, gāja uz barikādēm aizstāvēt neatkarību, nezinot, vai pārnāks dzīvi, tagad pēkšņi tik ļoti baidās no kaut kāda veikala direktora vai cita priekšnieka.” Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības (LBAS) priekšsēdētājs Pēteris Krīgers. http://www.la.lv/krigers-uz-politikiem-necer%e2%80%a9/

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ieva 03.01.2014. 15.20

    Subordināciju, protams, jāievēro, bet, kad kompleksains, slimīgi aizdomīgs,sīkumains un sevī nepārliecināts priekšnieks sāk dažādas instrukcijas un rīkojumus izmantot atklātai darbinieka vajāšanai, ieganstu piekasīties var atrast katram un vienmēr, visu ievērot nav iespējams, to zina katrs, kas bijis tādā sitruācijā.

    Ja jau Striķe būtu tik briesmīga un pārkāptu visas iespējamās normas un instrukcijas, tā būtu atlaista jau sen, jo viņa nērta ne biroja vadītājiem, ne politiķiem, iedod divus rājienus ieganstu var atrast vienmēr, un pēc trešā rājiena var atlaist, vajag, tomēr, mēģināt atšķirt būtisko no nebūtiskā un Striķes “nepaklausību” no īpatnējā Streļčenoka iekšējiem kompleksiem, nedrošību, un sīkumainu atriebīgumu, ko viņš tādā veidā izpauž, izmantojot dienesta stāvokli.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Ieva 03.01.2014. 15.38

    Cik ilgi tu pazīsti Streļčenoku? Cik ilgi esi viņa pakļautībā strādājis? Necik, bet Juta Strīķe teica un Kurpniece un Jurašs piebalsoja, vai ne? Iekšējie kompleksi – lielummānija, paštaisnīgums, sīkumains atriebīgums utt. – ir raksturīgi tieši Strīķei. Starp citu, cilvēku apliešana ar dubļeim ir raksturīga zema intelekta ļaužiem un tāds ļautiņš represīvas iestādes vadības komandā nedrīkst atrasties, jo neviens nevar pareģot, teiksim, kādi iesniegumi šim cilvēciņam var šķisties svarīgi un kādi – nesvarīgi.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ieva 03.01.2014. 15.59

    Nepietiek ar to, ka Streļčenoku par nekompetentu atzina pat tā komisija, tai pat laikā, tipiski Latvijai, pēc “lielāko kretīnu” principa, atzīstot, ka viņš, tomēr, var strādāt?

    Tad kāda nozīme viņa “kompetentajiem” slēdzieniem par Striķes atbilstību vai neatbilstību, ja viņš pats ir nekompetents, beidzat taču runāt muļķības.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Ieva 03.01.2014. 16.08

    Strīķe atšķirībā no Streļčonoka ir pārbaudīta “vērtība”. Pēc desmit+ viņas darbības gadiem mēs esam turpat kur bijām. Labākajā gadījumā!

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    inta_s > Ieva 03.01.2014. 16.19

    dzeri, šitā Tu tikai pats sevi diskreditē. Strenčenoku neatzina par nekompetentu, jo tad viņu atlaistu. Viņam norādīja ar vāju vērtējumu atsevišķas kompetences – kopējais vērtējums bija apmierinošs.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 03.01.2014. 18.16

    Viena pagale nedeg, piekrītu. Bet, lai degtu tā otra, ir jābūt pirmajai. Strelčenoks protams nav Dievs, bet viņa Saulei ir mazāk plankumu kā Vilnīša vai Loskutova, un viņš var atļauties reālu konfrontāciju, ko, savukārt, nevarēja atļauties iepriekšējie bosi. Tagad no abām pusēm tiek piesaukti gan būtiski, gan nebūtiski un dažreiz tīri formāli argumenti. Tā vietā, lai strādātu, energija aiziet ar lielgabalu šaujot pa zvirbuļiem.

    Strelčenoku Strīķe ir sistemātiski provocējusi, novedusi stresā, nav brīnums, ka viņš pieļauj kļūdas..

    Bet parasti ir tā – ja darbiniekam šķiet, ka ir vairāk taisnības kā priekšniekam, ja darbinieks nemāk un nespēj par to pārliecināt priekšnieku, tad…viņš no darba aiziet un nemēģina taisīt galma apvērsumu. Parasti! KNAB priekšnieki mums ir bijuši slikti. Vai tiešām tik slikti, bet varbūt Strīķe par tādiem ir viņus pataisījusi? Iepriekšējiem bija skeleti skapī, tos varēja labi izmantot…

    Strīķe ir harizmātiska personība, lielāka problēma ir tā , ka viņa nav KNAB vadītāja, tad visi izpildītu viņas pavēles, un problēmu nebūtu. Strīķe ir labs profesionālis, bet, diemžēl, nespēj strādāt kāda vadībā.

    Tā ir problēmas sakne, un nekas cits.

    Strelčenoks ir tikai patreizējā KNAB vadītāja vārds, iepriekš vāŗds bija Loskutovs, Vilnītis un viss bija precīzi tā pat. Un nešaubos, ja Strelčenoka vietā būtu bijis, būs kāds cits, viss būtu tā pat.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ieva 03.01.2014. 18.42

    Viedoklis – taisni korupcijas apkarošanā un operatīvo darbību jomā, ja pareizi atceros, jo negribas meklēt, viņu atzina par nekompetentu, vai, ierobežoti kompetentu, kaut kā tā, un tas ir tas pats, kas nekompetents, tikai, politkorektāk pateikts, un taisni tas ir Striķes lauciņš.

    Un tas arī ir viens no iemesliem, kāpēc viņš tik ļoti grib tikt vaļā no Striķes, jo apzinās savu nekompetenci uz Striķes fona, kura, ņemot vērā viņas raksturu, to nemaz sevišķi neslēpj.

    Gudrs priekšnieks zinātu, kā Striķi pareizi izmantot, muļķis sāk kompleksēt, kasīties un grib tikt vaļā.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > Ieva 04.01.2014. 01.17

    Acīmredzot mums ir dažāda izpratne par vārda “kompetence” nozīmi.

    Ir ļoti daudz kompetences kuras vērtē vadītājam… tās ir vairākas pozīcijas.

    Bet nu lasot šīs emocijas “muļķis sāk kompleksēt, kasīties un grib tikt vaļā. ” skaidrs ka tā būtu tālāka laika šķiešana.

    Lai veicas!

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 03.01.2014. 14.15

>Dzeris

Redzi, vākt informāciju vai vākt izmeklēšanas pierādījumus ir divas pilnīgi dažādas lietas.

Bet KNAB ir izmeklēšanas iestāde nevis informācijas aģentūra.

Bet tur ,ka mēs abi pilnīgi atšķirīgi saprotam KNAB funkcijas, es Tev pilnīgi piekrītu.

+3
-9
Atbildēt

10

    ligakalnina > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 14.36

    KNAB jāvāc gan tas, gan tas.

    Un KNAB pilnīgi pareizi darīja, ka publiskoja informāciju par Strenci, jo viņas atkārtota pārvēlēšana varētu nodarīt lielu kaitējumu valstij un tiesiskumam, ne vienmēr informāciju var izmantot, kā pierādījumus, bet, tas nenozīmē, ka to vispār nevar izmantot.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 14.54

    >Dzeris

    Nē, Jutai nav jāvāc informācija. Viņai bija jāizskata iedzīvotāju iesniegumi-visi, kas svarīgi, nevis tikai tie, kuri mīļi Jutas sirdij, jāveic pārbaudes, jāsniedz atbildes iesniedzējiem- visiem, kas svarīgi.

    Pēc pārbaudēm, ja atklāts krimināls , jāierosina lietas un jāizmeklē, kas nozīmē kvalitatīvi savākt pierādījumus.

    Tas ir viņas darbiņš, nevis šovus taisīt tv un vākt informāciju-kompromātu, ko izmantot savas ietekmes nodrošināšanai.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Vineta > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 15.03

    jautajums_4

    Viņai bija jāizskata iedzīvotāju iesniegumi-visi, kas svarīgi, nevis tikai tie, kuri mīļi Jutas sirdij,

    Vai arī visas Šļesera infantīlo zilo komjauniešu denunciācijas par Repšes kungu un pārējiem sakarīgākiem politiķiem?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 15.12

    …kungi, Jūs strīda karstumā esat piemirsuši KNAB funkcijas, kas ietvertās tā nosaukumā – korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs….

    …lielā neapmierinātība no Bičkoviča puses un citām iesaistītajām amatpersonām par KNAB iesaistīšanu Strences izvērtēšanā, apliecina vien KNAB pastāvēšanas jēgu – korupcijas novēršanu….

    …informācija ir jāvāc, piekrītu gan Dzerim, gan Jautājumam, taču….informācija ir arī tajos iesniegumos uz kuriem it kā nereaģē un nesūta atbildes….uz katra iesnieguma pamata nav iespējams veikt kompleksu pārbaudi – tam nepietiks ne cilvēkresursu, ne finansējuma…tieši tāpat rīkojas Valsts kontrole – jā, kaitinoši, ja nav nekavējoša rezultāta, bet informācija par konkrētu iestādi vai amatpersonu uzslāņojas, līdz to var izmantot pārbaudes uzsākšanai…

    ….vien piebildīšu – iestādes vadītājs – gudrs iestādes vadītājs māk un cenšas izmantot katra darbinieka potenciālu, lai iestāde sekmīgi strādātu…birokrātiskās metodes der tikai savas pašapziņas paaugstināšanai un represiju piemērošanai pret netīkamiem darbiniekiem….

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 15.12

    >General…

    Vai arī visas Šļesera infantīlo zilo komjauniešu denunciācijas par Repšes kungu un pārējiem sakarīgākiem politiķiem?

    —————————————————

    Jā, arī tās, General. Arī par tavuprāt sakarīgajiem politiķiem. Jo, redzi, manuprāt viņi nemaz tik sakarīgi nav… Pat par Repšes kungu vai Ilzes kundzi…Arī tās!

    Un objektīvi un neitrāli, kas svarīgi.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 15.22

    >Zane

    1)Nu nav tā. Likums nosaka, ka ir jāsniedz atbildes uz katru! iesniegumu. Un noteiktos termiņos-manuprāt, -1 mēnesis.

    2) Ar informācijas vākšanu un analīzi nodarbojas KNAB novēršanas bloks, kas izstrādā ieteikumus, kas nepieciešami likumos vai citos normatīvos aktos, lai novērstu interešu konflikta vai korupcijas riskus.Tā ir KNAB preventīvā darbība

    Bet Strīķe bija atbildīga par apkarošanu. Un tas nu ir konkrētas pārbaudes pēc konkrētos iesniegumos minētajiem faktiem, kas arī prasa atbildes sniegšanu, un tad krimināllietu ierosināšana un izmeklēšana.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 15.59

    …Jautājums….par atbildes sniegšanu – piekrītu….taču pārbaudes veikšanai ir nepieciešama “kritiskā masa”….katrs iesniegums ir jāizvērtē – vai to pieņemt zināšanai, vai nepieciešama ārkārtas izmeklēšanas darbību uzsākšana…

    …es norobežojos no konkrētu uzvārdu un personu vērtēšanas…primārais ir rīcības motīvs un darbība – tieši tāpat, kā Operas gadījumā….

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 20.55

    jautajums_4

    1)Nu nav tā. Likums nosaka, ka ir jāsniedz atbildes uz katru! iesniegumu. Un noteiktos termiņos-manuprāt, -1 mēnesis.

    Uz katru caur koppapīru pavairotu pediņu rakstītu kļauzu, kas atkārtojas un atkārtojas. Kā zināms mūsu kleptokrāti ir pielikuši milzu pūles, lai paralizētu KNAB darbu un Šļesera, Kalvīša, Godmaņu un citu neliešu pakaļas nenonāktu pēc to piederības saplosīšanai uz cietuma nārām.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 21.11

    >General

    Jā, arī tos ,kuras atkārtojās. Tādās reizēs uzskaita visu iepriekšējo atbildes vēstuļu numurus un datumus, norādot, ka atbilde jau tajās ir sniegta.

    Bet ,protams, ja ir uzrādīti jauni fakti,tie ir jāizvērtē.

    Varbūt tantiņa ir uzrakstījusi, ka ārsts no viņas zārkam atlikto naudu izspiež kukulī, bet knabā neviens pat nevīžo to izlasīt….

    0
    0
    Atbildēt

    0

    vegan > Jānis Derkusovs 06.01.2014. 04.09

    Jautaajums, Tev laikan logjika nav stipraa puse: tad kas Jutai galu galaa ir jaadara, jaavaac pieraadiijumi vai jaaizskata iedziivotaaju iesniegumi? :D

    Bez tam, jaaatgaadina, ks KNAB == Korupcijas Noveershanas in Apkaroshanas Birojs; Strenced gadiijumaa korupcija tika noveersta pateicoties savaaktajai informaacijai..

    Lieliska intervija — ne tikai visi shejienes uzbruceeju jautaajumi atbildeeti (iemaacietes uzmaniigi lasiit un ne caur personiigo emociju brilleem), bet arii tieshaam juutams, ka cilveeks ir pilniibaa iekshaa savaa sfeeraa un darbaa, zin par ko runaa, un domaa augstaak par savu peecpusi

    0
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 03.01.2014. 13.22

Pēdējā laika notikumos Strīķe ir parādījusi sevi kā prasmīga intrigante un, iespējams, arī šantāžiste (es neticu, ka muitas un robežsardzes pārstāvji tā no zila gaisa sāktu bāzt savus degunus svešas iestādes darbībā). Pardon, bet neviens godīgs cilvēks neaplietu ar dubļiem priekšnieku, kas atlaidis viņu no darba ar oficiālu pamatojumu. Nu nav Strīķe korupcijas apkarošanas darba alfa un omega un vienīgais stabilais balsts. Laikam gan būtu bijis labāk, ja jau Loskutovs nebūtu piecietis viņas izdarības, tādējādi veicinot visatļautības sajūtu.

+1
-18
Atbildēt

2

    ligakalnina > kkristaps 03.01.2014. 13.54

    Un kas tad Loskutovam lika tik ilgu laiku pieciest, un tagad, pēkšņi, sākt runāt, varēja taču nepieciest to briesmīgo Striķi?

    Nešķiet, ka nākt ar savām “atklāsmēm” tagad, kad Striķe tāpat tiek vajāta, ir, mazākais, ne visai ētiski un ne visai skaisti, un liek šaubīties par Loskutova paša vārda patiesīgumu?

    Pie kam zinot, ka tad, kad KNAB veidoja, pēc Eiropas un ASV uzbrēciena, gan Lembergs, gan Šķēle bija kategoriski pret Striķes kandidatūru vadītāja amatam, bet, Loskutovam piekrita?

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 03.01.2014. 13.59

    Nezinu, kas Loskutovam lika pieciest Strīķi, varbūt šitentais pats intrigantes potenciāls un nevēlēšanās iekļūt vēl vienā skandālā, bet varbūt viņš zināja, ka Strīķe spēlē Kalvīša vārtos? Iespēju ir daudz, un mēs nepārzinām KNAB darbību un nepazīstam iesaistītās puses.

    Biroja organizēšanas sākumā Strīķi bīdīja Repše, tāpēc lembis un šķēle bija pret.

    0
    -9
    Atbildēt

    0

inta_s 03.01.2014. 11.26

Ja iestāde turas uz kādu indivīdu / līderi tad tas nozīmē ka vadība ir izgāzusies, jo vadībai ir jāstrādā, lai iestādes darbs būtu centralizēts, sistemizēts, kontrolēts, caurspīdīgs un automatizēts iespēju robežās (likuma ietvaros nevis NSA metodēm).

Tad nav nozīmes vai Jānis, Liene, Juta, Ruta vai kāds cits aiziet prom. Sistēma ir stabila, efektīva un produktīva.

Juta Strīķe ir bijusi KNAB vadības galā vairākus gadus, taču augstāk minētais nav ieviests. Individuāli spēlētāji / “varoņi” nav vajadzīgi.

+6
-17
Atbildēt

8

    ligakalnina > inta_s 03.01.2014. 12.13

    KNAB “vadības gals” nav tas pats, kas būt vadībā.

    Loskutova laikā, lai ko viņš tagad pēkšņi “neatklātu”, tādi konflikti nebija.

    Vilnītis bija tīri PLL kandidāts ar 2 miljonu lieliem parādiem, Streļčenoks vispār nav piemērots vadītāja amatam, pat ja viņš nav korumpēts, Striķi visi politiķi un amatpersonas labāk redz nākam, nekā ejam, jo viņa ir tā, kas traucē viņu “biznesam”, kā tu iedomājies, kā Striķe varētu reformēt KNAB, ja par priekšniekiem liek visādus, tikai ne viņu?

    Striķe, protams, ir cilvēks ar savu raksturu, bet, negodīgumu tai neviens nav pārmetis, un taisni godīgums ir tas, kas Latvijā nepieciešams vairāk, kā jebkas.

    Vispār, jau tas, ka par Streļčenoku nobalsoja gan ZZS, gan SC, rada aizdomas, Lembergs nepieļautu sev bīstama kandidāta ievēlēšanu tik viegli.

    +20
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 03.01.2014. 12.31

    Es nepazīstu Strīķi un nepazīstu Strančenoku – kurš no viņiem ir godīgs un kurš nē. Kādu motīvu vadīti tie darbojas.

    Es spriežu pēc tā ka Strīķe ir bijusi vadības galā visu laiku un ierosināt KNAB pārveidi tā varēja arī kā vietniece.

    Vai ir kaut kur iespējams iepazīties ar viņas noraidītiem ierosinājumiem?

    Manuprāt, varbūt kļūdos, Strīķe ir vientuļais vilks / cīnītāja (nezinu kādu motīvu vadīta – vai tik šķīsta vai nē) – bet ne vadītāja kas domātu kā padarīt KNAB sistematizētu iestādi kur tādai Strīķei nebūtu liela loma jo pati sistēma strādātu kā pulkstenis. Tā jau diemžēl tas ir ka kaismīgi individuāli kaujinieki nevēlas atdot savu varu / sasniegumu laurus un zaudēt savu nozīmību.

    Iespējams Strīķe ir kaismīga apkarotāja / cīnītāja – bet noteikti ne laba vadītāja.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 03.01.2014. 12.56

    Pie tam izlasot bijušā KNAB izmeklētāja sniegto informāciju par Strīķes darbību rodas šaubas par patiesajiem motīviem tai kaismīgā cīņā bez rezultāta.

    http://pietiek.com/raksti/bijusais_knab_izmekletajs_balakleiskis_strike_megina_izmantot_atlaisanu,_lai_attaisnotu_oligarhu_lietas_izgasanos

    Bet nu tas paliek pelēkā zonā, par kuru mēs patiesību nezinām.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Zane Brensone (Botte > inta_s 03.01.2014. 13.10

    Par kādiem Strīķes “patiesajiem motīviem” vispār var iet runa? Vai tad viņa pati arī notiesā? KNAB taču tikai atklāj un izmeklē noziegumus, bet tālāk darbojas prokuratūra un tiesas.. Ja kādas lietas būtu safabricētas, tad tās tiktu apturētas tā kā tā. Tāpēc – domājiet ar savu galvu un mazāk lasiet pietiek.com miskasti… Latvija joprojām ir ļoti korumpēta valsts un ar korupciju ir jācīnās tieši tādā veidā, kā par to stāsta Strīķe. Tā būs labāk mums visiem..

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 03.01.2014. 13.18

    Labam vadītājam nepieciešama vēlme tiešām ko darīt, lai risinātu problēmu, profesionalitāte, un pareiza kadru izvēle, pirmās divas īpašības Striķei ir, gan jau arī trešā būtu.

    Un, galvenais, viņa nelocītos, kā niedre, pēc katra politiķa zvana, un tas Latvijas apstākļos, kad politiskā un ar politiskiem ielikteņiem saistītā korupcija ir galvenā nelaime, nav mazsvarīgi.

    Un dīvaini, ka tev rodas šaubas par Striķes motīviem, bet, par tā raksta autora motīviem šaubas nerodas.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 03.01.2014. 13.19

    viestur,

    Labāk mums visiem būs ja dzīvosim tiesiskā valstī kur nav kāda varas orgāna patvaļa kas var vazāt jebkuru pa dubļiem.

    Pietiek.com ir tikai informācijas piegādes kanāls, nevis avots. Ja bijušais vai kāds esošais KNAB izmeklētājs ir izvēlējies izmantot šādu kanālu, lai nodotu informāciju – tad tas ir jāzimanto.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 03.01.2014. 13.24

    dzeri49,

    pieņemu ka katrs vērtē vadītāju pēc savas mērauklas. Es pēc tā cik vadītājs ir nodrošinājis stabilu, centralizētu, kontrolētu, standartizētu, automatizētu, utt. sistēmu iestādē. Lai iestāde darbotos kā pulkstenis, efektīvi un produktīvi neatkarīgi no tālākas personāla maiņas.

    Ja ietu runa par kādu izmeklētāju tad vērtētu viņa profesionalitāti savākt pierādījumus, neizgāzt lietu, cīnītāja īpašības kas iedziļināsies katrā detaļā lai sasniegtu rezultātu, utt.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > inta_s 03.01.2014. 13.39

    dzeris. Vispār, jau tas, ka par Streļčenoku nobalsoja gan ZZS, gan SC, rada aizdomas, Lembergs nepieļautu sev bīstama kandidāta ievēlēšanu tik viegli.

    _____________________

    Kāpēc gan nepieļaut, ja KNABā ir cilvēks, kurš tāpat neļaus nevienam strādāt? Tieši otrādi – ideāls variants, kā perspektīvākos cilvēkus pamest zem tanka! Apzināti vai neapzināti Strīķe spēlē Lemberga pusē!

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

peerku 03.01.2014. 10.21

Lai gan korumpēti tiesneši ir mazākumā, bet, kā saka Strīķe, “viņi ir labi organizēti”, tādēļ pretdarbībai visiem godīgiem ļaudīm vajadzētu apvienot spēkus, tad arī kaut ko var panākt,- kaut vai kā, sadarbojoties ar godīgu tieslietu ministru Bordāna k-gu.

+27
-3
Atbildēt

10

    ligakalnina > peerku 03.01.2014. 11.16

    Jā, Bordāns varētru reabiltēt NA pēc Bērziņa, Rasnača, Lūša, utt., bet, NA svarīgākas izrādījās Lemberga un MNA interses Rīgas apgabaltiesā, nevis kārtība tiesu sistēma, un tā pati sevi izpēra, izslēdzot Bordānu no partijas kāda tīri formāla iemesla dēļ.

    +21
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 03.01.2014. 12.31

    dzeris49

    NA nostāšanās pret Bordānu vajadzētu būt kā aukstai dušai daudziem viņu vēlētājiem, ja vien tie nebalso par lozungiem, bet par ideju. Savukārt tiem cilvēkiem, kuri bija vīlušies citās partijās un vērtēja NA, šis apstāklis varētu kalpot kā lakmusa papīrs.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 03.01.2014. 13.07

    Par nožēlu, tie, kas balso par NA, pārsvatrā, balso par lozungiem.

    Kaut, Latvijā situācija ar partiju politisko korumpētību ir tik dramatioska, ka pat NA vēl nav tas sliktākais variants.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 03.01.2014. 17.16

    DD1. NA nostāšanās pret Bordānu vajadzētu būt kā aukstai dušai daudziem viņu vēlētājiem, ja vien tie nebalso par lozungiem, bet par ideju.

    __________________

    Nu vajag vismaz pagrozīt kaklu, lai redzētu visus piedāvājumus:):):) Kā tad ar Zaķa “atbalstu” gāzes tirgus liberalizācijai, un tā nav pirmā reize,kad viņš lobējis LG intereses – būdams opozīcijā viņš kvēli aizstāvēka Andrejevu, Kā ar V attieksmi pret 16. marta provokāciju? Nu ja tā vēl nav auksta duša, tad jāatvēsinās saldētavā. Kā ar Dombrovska demisiju, kura viņam pēkšņi ienāca prātā Bērziņa kabinetā? Kādēļ Āboltiņa atsakās no MP amata? Es varētu vēl ilgi turpināt, bet nav jau jēgas.

    Problēma tāda, ka varam izvēlēties tikai labāko no sliktākajiem.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 03.01.2014. 17.34

    ….vēlies, lai katram Tavam “argumentam” pretī noliktu tādu pašu no Nacionālās apvienības?….tā rindiņa būtu krietni garāka…un?…Naudiņa un Kuduma balsojumu no NA Tu allaž piemirsti, atceries tikai Zaķi….klusējošo atbalstu krievu skolu direktorēm no NA puses – arī izliecies nemanām…

    ….kā tas situāciju izmainīs, ja uzskaitīšu visus NA dīvainos balsojumus?…tā kā, Tavs pantiņš te visiem jau sen zināms – neko jaunu vairs nespēj izdomāt…

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > peerku 03.01.2014. 17.36

    lno – Āboltiņa vēl nav atteikusies no PM amata … tur notiek “darbs” :) :) :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 03.01.2014. 17.42

    zanE. Nedomāju, ka NA “labo” darbu saraksts būtu garāks. Šodien jau Tev Tante Sidra garu palagu pie citas tēmas nokopēja. Tavas pozicijas vājums izriet no bezierunu Vienotības pielūgsmes, tādēļ katrs, kurš iedrošinās kritizēt šo svēto apvienību, tiek nekavējoši pasludināts par infantīlu NA atbalstītāju vai SC “čekistu”.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 03.01.2014. 17.47

    klusais. Atteicās gan, tas gan nenozīmē, ka nevar pārdomāt.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > peerku 03.01.2014. 17.54

    lno – gaidam pirmdienu , tad būs interesanti vai būs pārdomājusi :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 03.01.2014. 17.58

    …ln0…iedzer sirdsdrapes un nomierinies…uztraukums Tevi galīgi izsit no līdzsvara…

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

dro 03.01.2014. 10.16

Par tēmu man nav vairs ko teikt. Vēlreiz paldies IR par rakstu. Ja IR nebūtu meties uz ministru svārku garumu un jaciņu apspriešanu, es joprojām būtu žurnāla abonents:)

+12
-8
Atbildēt

0

lailabidzane 03.01.2014. 09.36

.

Pieļauju, ka šeit uzvirmos “diskusija”, kurā, bez nu jau pierastās politpareizo un politnepareizo tēmas (jo vairumam šī portāla aktīvo komentētāju tas ir dzīvības vai nāves jautājums), “asinis šķīdīs” par vai pret, reālu vai tomēr tikai iedomātu “supervaroni”.

Manuprāt būtu gana skaidri jāsaprot vismaz trīs lietas,lai “asiņu lietum” būtu arī kāds sausais atlikums.

Pirmais. Situācija būtu jāvērtē politneieinteresēti. Tā, lai uz jautājumu “Kuram tas ir izdevīgi?” varētu atbildēt likumības izpratnē. Ne politangažēti. Saprotu, ka tas nav vienkārši, jo, kā var secināt no augstu beņku politiķu komentāriem – ir apdraudēts tieši politbalansa (informētība un ietekme) sensitīvais līdzsvara punkts. Viņi ir pārliecināti, ka tā tas nedrīkstētu būt.

Otrais. Supervaroņi ne tikai efektīgi, bet arī efektīvi likumības ievērošanu nodrošina filmās. Mākslas filmās. Ja policists, kurš vēlas apturēt un sodīt autovadītāju, kurš uz Salu tilta pārsniedz atļauto braukšanas ātrumu, pats savu dienesta auto ir noslēpis aiz trolejbusa pieturas Zaķusalas tilta uzbrauktuves estakādē, un neieslēdz speciālos gaismas signalus, tad viņš pats pārkāpj likumu. Likuma pārkāpējas cīnās par likumību. Debīlisms. Tiesiskuma nihilisms netiek mazināts, bet vairots. Vai to mēs gribam?

Un trešais. Protams, ka žurnālistēm tā ir medusmaize – apspriest priekšnieka atbilstību vai neatbilstību ar padoto. Atlaistu padoto. Streļčenoka atbilstība (laikam jau pareizāk – neatblstība) nav jautājums, par kuru Strīķei būtu rūpe jātur. Tas ir likumdevēja jautājums. Visu to, kuri nobalsoja par Sreļčenoku (un arī citiem iepriekšējiem tādiem īsti nekādiem knābja priekšniekiem). Tikai viņi, tie likumdevēji, tā īsti par to tagad izpausties nevēlas. Bet žurnālistēm, kuras it viegli uzvelk vienu tā jau uzvilkušos atlaistu darbinieci, to pašu sadarīt ar deputātiem ne īsti ir vēlme, ne garantijas, ka izdosies.

Ja vien situāciju neuztveram kā trilleri vai bojeviku, tad nav grūti ieraudzīt, ka pamatjautājums te nav ne Strīķe, ne Sreļčenoks, ne viņu attiecības.

Pamatjautājums ir pavisam vienkāršs – kā izslēgt, vismaz mazināt, politisko ietekmi likumības uzturēšanā un ievērošanā. Neatkarīgi no politiskās piederības un ranga. Stabilu sistēmu sagraut nav viegli, pat tad, ja tā ne tuvu nav ne legāla, ne ētiska. Ja Strīķes atlaišana, kaut nedaudz, bet situāciju sašūpo – tā ir pozitīva ziņa. Varbūt ne gluži kinomīļiem.

+16
-16
Atbildēt

5

    Inese > lailabidzane 03.01.2014. 09.49

    Drīzāk jau žurnālistiem medusmaize ir Strīķes k-dzes nodrošinātās “noplūdes”. Tāpēc jau par viņu tā iespringst, tāpēc tāda škrobe par viņas atlaišanu – nebūs, kas eksluzīvu infu vairs piegādā ;)

    p.s. Iz arhīviem. Recidīvs ar noplūdēm jau bija vērojams arī tāļajā 2005. gadā, par piemēru: http://www.diena.lv/arhivs/strike-parsudz-knab-prieksnieka-piezimi-12281108

    p.s.s. Loskutovs piekrita pieņēmumam, ka vērojama interesanta sakritība, ka situācijās, kad Strīķei samilzt konflikti ar biroja vadību, parādās informācija par skaļām krimināllietām.

    “Nesteigtos paust kategoriskus apgalvojumus, bet labi atceros, kad KNAB vadīja [Normunds] Vilnīts, Juta Strīķe bija uzaicināta uz Saeimas komisijas sēde, kur bija redzama skaidra tendence vērsties pret viņu. Viņa neatnāca uz komisijas sēdi, bet notika masveida aizturēšanas “Latvenergo” lietā. Kad biroju tagad vada Jaroslavs Streļčenoks un bija publiskota informācija par pirmo disciplinārlietu pret Strīķi, tajā pašā dienā tika publiskota informācija par Valsts ieņēmumu dienesta bijušās vadītājas [Nellijas] Jezdakovas aizturēšanu. Tās ir tādas interesantas sakritības un tendence,” sacīja Loskutovs. http://www.focus.lv/latvija/politika/loskutovs-es-pieveru-acis-ko-un-ka-dara-juta-strike

    +9
    -20
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lailabidzane 03.01.2014. 09.55

    Īsi pasakot, īsta politiska griba cīnīties ar korupciju Latvijā nav, un politiķus un augstas amatpersonas dažādās jomās vairāk apmierina KNABs kā butaforija, lai tas netraucētu viņu “biznesam”, nevis KNABs kā spēcīga iestāde, kam var tikai piekrist.

    +23
    -10
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 03.01.2014. 11.22

    .

    Jā, dzeris49, tas ir smalks “kino” par prieku žanra cienītājiem. Tikai, atšķirībā no īstā kino, režisoru vārdi titros atklātā tekstā neparādās. Bet ir atkodējami. Ja vien paskatās ar atvērtām acīm…

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > lailabidzane 03.01.2014. 13.31

    “Likuma pārkāpējas cīnās par likumību.”

    Lūdzu, konkrētāk – par kādiem/kuriem tieši likumpārkāpumiem runājat?

    Vai tik šis nav no tās pašas sērijas, kā svētais sašutums par “Aizliegto paņēmienu”, kas ar “nekrietnām metodēm” panāca, ka visi redzam to ko nojautām – ka daudzās krievvalodīgajās skolās noliedz/nevēlas atzīt Latvijas vēsturi un to, ka tur lielāka ietekme ir “nevalstiskām” organizācijām nekā Latvijas valsts izpildvarai.

    Nedaudz sabiezinot krāsas tas būtu līdzīgi kā kaunināt kādu kurš ziņojis par izvarotāju vai slepkavu (jo nosūdzēt otru ir slikti)

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 04.01.2014. 12.42

    .

    Konkrētajā komentārā, uldis_rats, tiešām esmu pieļāvis gramatisku kļūdu. Runājot par milici, atvainojos, policistu, kurš novieto savu dienesta auto neatļautā vietā bez speciālajiem signāliem, protams, jāraksta ‘likumpārkāpējs’.

    Ja par būtību, tad stāsts ir par tiem, kuriem valsts vārdā uzticēta represīvu funkciju realizēšana, bet šie īpatņi to realizē paši likumam uzspļaujot.

    Gan tas auto slēpējs, gan Gada policists no Jēkabpils, gan knābja darbībās tas pats vērojams.

    Pilsonis parastais redz, ka šo valsts varas pārstāvju rīcība nepārprotami demonstrē pašu pārstāvju neticību valsts varai. Un tad nākošais līmenis bezdibeņa virzienā – represīvo valsts varas funkciju realizētāju neticība pašu pārstāvētās sistēmas taisnīgumam, slaidi saplūst ar prastu privāto ieinteresētību. Personīgo, draugu, partijas…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 03.01.2014. 09.17

Ja jau mums ir tik fenomenāla korupcijas apkarotāja, tad nav skaidrs kāpēc mums ir arī tik fenomenāla korupcija.

Strīķe ,tāpat kā jebkurš pilsonis, var savas tiesības aizstāvēt tiesā. Kāpēc lai viņa būtu virs likuma?

Un lai vietā nāk kāds, kurš nevis cīnītos ar visas pasaules ļaunumu, bet vienkārši un metodiski strādātu-izskatītu iedzīvotāju iesniegumus. Visus un katru! Un diendienā!

Tai knaba ziepju operai ir vienreiz jābeidzās.

Es teiktu kā Streļčenoks kā Maķedonijas Aleksandrs ir pārcirtis Gordija mezglu…Leģenda gan stāsta, ka tas nebeidzās labi arī Aleksandram…

Bet Juta taču arī var dibināt kādu tautas kustību…Tas tagad modē! Šitā varbūt vismaz neģībs.

+14
-29
Atbildēt

21

    Inese > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 09.24

    jautajums_4 Kāpēc lai viņa būtu virs likuma?

    ====================

    Tāpēc, ka viņai likumi un rīkojumi nav rakstīti. Lai pieminam kaut vai disciplinārlietu pret Strīķes k-dzi, kas bija saistīta ar pilnvaru pārsniegšanu.

    Lai atceramies Loskutova k-ga stāstīto: “no valsts pārvaldes viedokļa viņa ir cilvēks, kuru var saukt par “brīvmākslinieku”, jo rīkojumi Jutai Strīķei principā nav rakstīti un viņa darīs to un tik daudz, cik viņa uzskata par nepieciešamu,” skaidroja A.Loskutovs. http://www.diena.lv/latvija/viedokli/loskutovs-knab-kaska-pamata-ir-brivmaksliniece-strike-14022214

    +10
    -21
    Atbildēt

    0

    inta_s > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 09.25

    Šo loģiku arī es neesmu sapratis no Strīķes aizstāvjiem.

    Patiešām ja viss būtu ok, vai vismaz tuvu ok nevis LR korupcijas TOPa augšgalā – tad taču teiktu paldies par labo darbu viņai. Bet rezultāts jau ir slikts.

    Tas ka visu laiku viņa sevi un viņai pietuvinātie to slavē – neizskauž korupciju.

    +12
    -22
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 09.33

    Kāpēc mums tik fenomenāla korupcija?

    Vajag uzmanīgi lasīt visu interviju, tur viss ir pateikts, ja jau vēl arvien nav skaidras tik elementāras lietas – tāpēc, ka KNABs, kā jebkur, veic tikai operatīvo darbību, tālākais ir prokuratūras un tiesas rokās, KNABs nav ideāls, bet, prokuratūras un tiesas mums no ideāla vēl tālāk, un tāpēc, ka mums vēl arvien ir spēkā Grūtupa likumi, īsi sakot, nav politiska griba cīnīties pret korupciju, nevajag uzdod retoriskus jautājumus ar iepriekš zināmām atbildēm.

    +31
    -10
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 09.38

    >Dzeris

    Ja jau no KNAB nekas nav atkarīgs, jo viss ir prokaratūras un tiesas rokās, tad kāpēc tādas vaimanas par Jutas atlaišanu? Ja jau viņa tāpat neko nevar izdarīt…

    Ir Juta knābā, nav Juta knābā…Nekas jau korupcijas apkarošanā Latvijā nemainās!

    Tad par ko šitā masu psihoze un traģēdija?

    +13
    -25
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 09.44

    Var jau to saukt par masu psihozi, var jau uztvert vienkārši kā normālu cilvēku vēlmi pēc elementāra taisnīguma un normālas valsts.

    Un no KNAB atkarīgs daudz kas, bet, ne viss, tāpēc tik svarīgi, kādi tur cilvēki, tādi, kas grib “sadzīvot” ar korumpētiem politiķiem un augstām amatpersonām, un gatavi tos neaiztikt svētā miera labad, vai tādi, kas gatavi būt principiāli un konfliktēt.

    +27
    -11
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 09.51

    >Dzeris

    cilvēku vēlmi pēc elementāra taisnīguma un normālas valsts.

    —————————————————

    Varbūt ir laiks saprast, ka Juta cilvēku vēlmes piepildīt nevarēs. Vienkārši nevar.

    Un ir laiks saprast, ka visprātīgākais ir KNAB reorganizēt. Bez Jutas un bez Jarika…

    +8
    -26
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 09.52

    jautājums_4. Ja jau viņa tāpat neko nevar izdarīt…

    Ir Juta knābā, nav Juta knābā…Nekas jau korupcijas apkarošanā Latvijā nemainās!

    _________________

    Ir Dombrovskis valdībā, nav, nekas jau nemainās. Lai nāk Lembergs par premjeru, gatavojas Ušakovs, bet labāku prezidentu par pašreizējo jau neatradīsim. Mums jau ir sava Nokia – UA, uz priekšu, uz vispārējas laimes valsti:) Jautājumu nav, ir tkai atbildes:))))

    +24
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 09.56

    jautājums_4…visprātīgākais ir KNAB reorganizēt.

    _______________

    Vai vēl labāk nebūtu demontēt LV? Kam tāda greznība?:):):)

    +19
    -17
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 10.00

    Dīvaina loģika, dari, ko gribi, tāpat nekas nemainīsies, kaut, zināms pamats tam, acīmredzot, ir, šai valstī partijas, kas pie varas, mainās, bet, pa lielam, nekas nemainās.

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 10.00

    >Ino

    Tu tā Jutu noliec kā ekvivalentu Latvijas valstij?

    Un jā Lembergs vai Dombrovskis pa lielam jau nekas nemainās.

    Un tieši tāpēc latviešiem ir tādas problēmas, kad jāiet uz vēlēšanām…Daudzi izvēlās neiet!

    Un tādu ar katrām vēlēšanām kļūst aizvien vairāk.

    p.s. Tu gan uz tām blondīnēm esi vājš

    +11
    -22
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 10.09

    jautājums_4. Tu tā Jutu noliec kā ekvivalentu Latvijas valstij?

    __________________

    Kategoriski nē, bet šis valdošā galerta veiksmes stāsts man ir noriebies. Komisija ir pateikusi, ka Strelčenoks nekā nejēdz no korupcijas apkarošanas, tādēļ elementāra loģika prasītu viņa padzīšanu, un tāds cilvēks vērtējis Jutu…

    Tev aizspriedumi pret blondīnēm?:)

    P.S. Un tieši tāpēc latviešiem ir tādas problēmas, kad jāiet uz vēlēšanām…Daudzi izvēlās neiet!

    ______________________

    Ko iet uz veikalu, ja plaukti tukši?:)

    +13
    -11
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 12.23

    >Ino

    tāds cilvēks vērtējis Jutu…

    ————————————–

    Nū…Pat kaķis drīkst skatīties uz karali…Un Streļčenoks,ja ir formālais priekšnieks, vērtēt Jutu,kas sevi uzskata par neformālā līderi.

    Redzi, Tev Juta ir autoritāte, bet man nē. Jo nu neredzu viņas darbībai rezultātus. Situācija ar korupciju ir graujoša un uzlabojuma nav nekāda, kas likumsakarīgi. Nu kā Tu spēsi apkarot zagšanu valstī, ja neredzēji zādzību savā kantorī.

    Un KNAB ir jāapkaro korupcija nevis jāiesaistās ekonomiski/politisko grupējumu karos. Nu apgabaltiesa spēlē viena ekonomiskā grupējuma interesēs, tas nenozīmē, ka KNAB drīkst spēlēt konkurentu interesēs. Lai tad nu grupējumi mačojas tālāk nākamajā tiesu instancē. Viņu problēmas, lai maksā advokātiem.

    KNAB ir jāstrādā valsts un sabiedrības interesēs, tai skaitā jāizskata iedzīvotāju iesniegumi. Visi!

    p.s. Nū….es drusku esmu skeptisks par būtnēm ar dižām misijām ..Kā Ingūna un Juta…Man šķiet viņas sevi pārvērtē…

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 12.25

    jautajums_4. Pilnībā piekrītu Tavam viedoklim! Strīķe vēl nav nopelnījusi iekļaušanu svēto kārtā. Argumenti par to, ka KNABs neko nevar, jo pašreizējā likumdošana neatļauj, neiztur kritiku, jo kā redzams no pašas Strīķes epopejas, tad viņai nav problēmu pievērst sabiedrības uzmanību un atbalstu. Nu tad pa šiem gadiem varēja šo uzmanību novirzīt uz likumdošanas izmaiņu nepieciešamību. Bet droši vien nepietika šādiem sīkumiem laika,bija jacīnās ar priekšniekiem.

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 13.01

    Un kāda, konkrēti, ekonomiska grupējuma intersēs darbojas KNAB, atklājot Strences darbošanos RAT?

    Tātad, KNAB nevajadzēja publiskot zināmos faktus, lai Strences absolūti korumpētā sistēma arī turpmāk darbojas RAT, kā darbojusies?

    Un tas nebija sabiedrības labā, sabiedrības labā darbojusies Strence?

    Tipiska Lemberga demagoģija, “loģika” un “argumenti”.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 13.22

    >Dzeris

    Pareizi saprati. Jo datu un faktu publiskošanai mums ir Lato konkrēti un prese general. Vispār tā būtu preses kompetence.

    Bet Jutai bija jāsavāc pierādījumi! Un jāiesēdina negodīgs tiesnesis aiz restēm!

    Nevis jāvāc mapītes…Ar informāciju, kura nav tiesiskā ceļā jāpierāda. Līdz ar to visas iespējas falsifikācijām un apmelojumiem, vai tendenciozai interpretācijai. Tad tā vairs nav korupcijas apkarošana…Tā ir politiski/ekonomiskā šantāža. Izlases veida informācijas vākšana, izmantojot operatīvos līdzekļus savas ietekmes un interešu nodrošināšanai.

    Nū… es saprotu, ka Tev to grūti saprast, bet situācija, kad viens grupējums pērk tiesu, bet otrs tiesībsargājošo institūciju (KNAB), norāda,ka valstī ir katastrofāls stāvoklis ar tiesiskumu.

    Un es saprotu, ka tiem , kas tendēti uz Bizantisko domāšanu ir grūti saprast, ka tiesiskumu valstī nodrošina sistēma nevis atsevišķas personas.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 13.46

    Un kas tad veido to “sistēmu”, ja ne “atsevišķas personas”?

    Kādas “personas”, tāda “sistēma”.

    Bez tam, KNAB uzdevums nav “sēdināt aiz restēm”, ko KNAB vispār nedara, to dara tiesas, un “vākt mapītes” ar materiālu pret negodīgiem tiesnešiem, lai tie, vismnaz, nebūtu augstos amatos, ir tiešs KNAB uzdevums, ko sauc par korupcijas profilaksi, tev visai īpatnēja izpratne par KNAB funkcijām.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 13.56

    dzeris. Manuprāt KNAB uzdevums IR sēdināt! Viņi ir tie, kas vāc pierādījumus. Tiesai tikai jāpieliek punkts. Ja tā nav tad varbūt lētāk būs bez KNAB, pašiem iedzīvotājiem aiznest uz tiesu pāris kilogramu nevajadzīgas makulatūras.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 15.47

    Pievienojos Jautājuma viedoklim , ka jācērt abi :) Es to jau rakstīju tad , kad viss konflikts tik sākās.

    Vienkārši informācijai – pirms kāda brīža rakstīju ,ka Juta nelikās ne zinis par vienu manu materiālu … šodien sanāca parunāt ar cilvēkiem ,kas iesnieguši ne vienu vien materiālu par RD notiekošo , reakcija dīvainā kārtā nulle … nu kaut kas tur īsti kārtībā nav …

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 17.05

    jautājums-4…Pat kaķis drīkst skatīties uz karali…Un Streļčenoks,ja ir formālais priekšnieks, vērtēt Jutu,kas sevi uzskata par neformālā līderi.

    __________________

    Tad jau tālāk par “ja načaļņik – ti durak, ti načaļņik – ja durak” neesi aizdomājies:):):)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 17.27

    >Ino

    Vispār jebkurai struktūrai ir sava jēga. Arī vertikālai padotībai. Īpaši iestādēs, kur darbinieki nēsā ieročus un ir apveltīti ar lielām pilnvarām ietekmēt pilsoņu dzīvi.

    Šādās institūcijās ir jābūt diezgan stingrai padotībai, ko parasti bruņotos veidojumos sauc par subordināciju.

    Redzi , alfa vienība arī sevi par supermeniem virs likuma uzskatīja, kas beidzās ar Jēkabpils bruņoto laupīšanu.

    Un es nebūt neuzskatu, ka Streļčeniks ir vietā….Ir jātlaiž visi, pilnībā jāreorganizē birojs , varbūt saliekot kopā funkcijas ar ekonomisko un finanšu policiju. Un jāsāk viss no jauna.

    Šitās pankūkas ir vienkārši jāizsviež.

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > Jānis Derkusovs 03.01.2014. 17.35

    autajums_4. Es atšķirībā no Tevis domāju, ka pankūku cepšanas vietā par ptirkšnieku jāieceļ Strīķe:)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

dro 03.01.2014. 08.38

Pirmkārt liels paldies par šo rakstu IR! Otrkārt gaidīsim Dombrovska lēmumu…Ja viņš rīkosies kā vienmēr, tad Strīķe varēs “atpūsties”. Strīķe ir lakmusa papīriņš JL degradācijai. Tagad variet sākt lamāt NA, kura nav ne par matu labāka par Vienotību, bet vismaz neļauj aizmirst nacionālas valsts ideju. Vai viņi paši tam tic, to es nezinu:):):)

+21
-16
Atbildēt

14

    Inese > dro 03.01.2014. 08.39

    Jums patīk Strīķes k-dzes intervijas? Ločmeļa k-gs jums piedāvā iespēju iepazīties ar vēl vienu:

    http://www.youtube.com/watch?v=B7u_y4Id3ZA

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > dro 03.01.2014. 08.46

    Prognozēju, ka rīkosies, “kā vienmēr”. Tas viņa apdomīgums un prātīgums reizēm taisa traku, jo vajag vienkārši uzbliezt dūri galdā un uzbrēkt, ka būs tā, un viss! Dombrovskim ir tāda maniere nepatīkamos jautājumus marinēt, cerībā, ka tie atrisināsies paši no sevis.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > dro 03.01.2014. 12.41

    Piekrītu, lno… šis Dombrovska lēmums varētu būt izšķirošs Vienotībai, bet ļoti ceru, ka šeit beidzot būs enerģiska un skaidra rīcība (nedaudz bažīgu dara tas, ka tāda vēl nav bijusi – “pēc svētkiem” nešķiet gana enerģiska un apņēmīga rīcība…)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    helena kuple > dro 03.01.2014. 12.56

    Kalnmeijers ir atvaļinājumā līdz 6.janvārim.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    kkristaps > dro 03.01.2014. 13.06

    Ļoti ceru, ka Dombrovskis nepakļausies masu psihozei un neņems vērā histērisku sievišķu klaigāšanu.

    +2
    -16
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 03.01.2014. 13.08

    lno

    Tagad variet sākt lamāt NA, kura nav ne par matu labāka par Vienotību,

    Jauki, tad jau atliek vien ielekt atejpodā un noraut aiz sevis ūdeni.

    Mana pārliecība, ka pietiktu aizpludināt politikas kanalizācijā pretvalstiskos mērgļus, V/ZRP, lai austu cerība.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 03.01.2014. 13.10

    Pikaso

    Ļoti ceru, ka Dombrovskis nepakļausies masu psihozei

    Protams nepakļausies. Tas morālais kroplis tik stabili sēž uz čekas atskabargainā daikta, ka pat galvu pagrozīt vairs nespēj.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > dro 03.01.2014. 13.35

    ->ģenerāļa patona atbalstītājam

    Un ar ko tad tā cerība kopā ataustu? Ar ko kopā NA sastādītu valdību? Ar SC taču nē, cerams? Tad ar ko ar Zaļajiem zemniekiem? Ar Repši? Ar Sudrabu? Vai varbūt domājat ka NA ir izredzes savākt 51% balsu?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > dro 03.01.2014. 13.56

    >>>Vai varbūt domājat>>>

    Viņi nedomā. Darbības refleksu līmenī.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 03.01.2014. 14.00

    uldis_rats

    Diemžēl mums ir tā nelaime, ka varam atļauties sev tikai mazāko ļaunumu. Vienotības augšas un ZRP ir tik tālu sevi diskriditējuši, ka nedrīksts varai pat šāviena attālumā atrasties. Cerības ir tikai uz nākamām Saeimas vēlēšanām, jo pašreizējie spēku samēri ir valstij graujoši.

    Pieļauju ka PS biedri varētu apjēgt savu nožēlojamo stāvokli un pašsaglabāšanās instinkta vadīti, izvilkt savas galvas no āboltiņu, dombrovsku un pabriku cilpas kur tās bez apdoma bija iebāzuši.

    p.s. Repše varētu būt viens no tiem mazākiem ļaunumiem, vismaz spriežot pēc viņa līdzšinējām darbībām.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    oktaavs > dro 03.01.2014. 18.49

    Ino

    , bet vismaz neļauj aizmirst nacionālas valsts ideju. Vai viņi paši tam tic, to es nezinu:):):)

    ————————–

    Apsveicu !

    No kuras siles barojas “nacionālisti” – par to arī nekādu šaubu vēl joprojām nav ?

    Ja tīnis skrien pakaļ saviem elkiem, tad to vēl var saprast. Ja to dara cilvēks jau saprātīgā vecumā, tad to apjēgt nekādi nav iespējams.

    Apjēgt protams var elementāri, bet tas izskatās diezgan riebīgi.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 03.01.2014. 20.08

    west. No kuras siles barojas “nacionālisti” – par to arī nekādu šaubu vēl joprojām nav ?

    ___________________

    Ieņem ko nomierinošu, tad nemurgosi:) Es izsaku šaubas, vai NA spice tic nacionālām idejām, bet tu par sili. Sile ir tikai viena – valsts sile, un parādi man partiju, kura tai met līkumu:))

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    oktaavs > dro 03.01.2014. 20.30

    Ino

    Sile ir tikai viena – valsts sile

    ——————-

    Tā sile ir galvenā un vistreknākā. Ir arī cita – ieskrējienam. No tās tiek piebaroti “nāvīgie ienaidnieki”, kuri viens ar otru nekad un nemūžam..

    “Nacionalās idejas” tiek sacerētas turpat, kur visas citas, fiksi vajadzīgās idejas.

    Adresi, cerams, nevajag.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 03.01.2014. 21.11

    lno

    Es izsaku šaubas, vai NA spice tic nacionālām idejām, bet tu par sili.

    Moloģec, joprojām savā elementā!

    Iesāc “zapevala”, ka vienam NA biedram nebija notīrītas kurpes un viss zvēriskais “zvods auros”, ka NA izvaro nogalina un ēd mazus bērnus.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

ligakalnina 03.01.2014. 08.18

Šireiz Striķe pateica to, ko jau varēja nojaust, protams, tik daudz, cik varēja pateikt.

Un tas, ka Streļčenoks ir absolūtā niecība, kurš piesedzas ar pašu izdomātām aplamām instrukcijām un pavēlēm, tas arī skaidrs.

Nu, acīmredzot, kādam ļoti vajag, lai KNAB vadītu niecība, kuru varētu kontrolēt un baidītos pats no savas ēnas.

Bet, man iekrita kaut kas cits – Striķe izteicās, ka ārzemju kolēģi brīnās, ka Latvijā nepietiek pierādījumi par lietas uzsākšanai tur, kur viņiem šāda pierādījumu bāze jau garantētu notiesājošu spriedumu.

Tātad, Grūtupa likumi, ārkārtīgi liberālie att. pret blēžiem un valsts nozadzējiem, turpina dzīvot, un nekas nav mainījies arī “tiesiskuma koalīcijas” laikā.

Un tas ir tas nozēlojamākais, ja pastāv tāda likumdošana, tas nozīmē, kavalstī nav politiskā griba apkarot korupciju, un neviens KNAB tur neko darīt nevar.

Un kuri ir tie ietekmīgie politiskie spēki, kuri bija ieintersēti KNAB degradēšanā un Striķes atlaišanā, manuprāt, arī ilgi nav jāzīlē, viss tas notika reizē ar Lemberga “atgriešanos”, Brigmaņa un ZZS atdzīvošanos, un kam bija vajadzīga tā Strence, kāpēc par KNAB materiālu publicēšanu bija tā satraucies blēdis Bickovics, nelikumīgi ieguvušais pilsonību PLL un Lemberga marionete, manuprāt, viss visiem zināms.

Striķei, protams, veiksmi, bet, att. uzz valsts likteni pārņem pesimisms.

ir taču zināms fakts – pirmais noteikums valsts labklājībai ir godīga politika un nekorumpēta valsts, Latvijā, izskatās, politiķi to nebūt neuzskata par ko svarīgu.

+45
-11
Atbildēt

8

    Inese > ligakalnina 03.01.2014. 08.20

    dzeris49 Bet, man iekrita kaut kas cits – Striķe izteicās, ka ārzemju kolēģi brīnās, ka Latvijā nepietiek pierādījumi par lietas uzsākšanai tur, kur viņiem šāda pierādījumu bāze jau garantētu notiesājošu spriedumu.

    =========================

    Jādomā, ka tie bija kolēģi no Krievijas Federācijas, vai ne, Džeri?

    +7
    -20
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 03.01.2014. 08.26

    Tu zini, Krievijā viens interneta komentētājs, kuram Kremlis maksāja tos 18 rbļ. par komentāru, tā aizrāvās, ka aizrijās pats ar savu žulti, un nomira, tev nav bail no tāda likteņa?

    Man gan patīk, ka tu tā satraucies, katrs tavs komentārs pret Striķi ir pierādījums tam, ka Striķei taisnība.

    +32
    -9
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 03.01.2014. 08.27

    Jūs neatbildējāt uz jautājienu Džera k-gs.

    +8
    -21
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > ligakalnina 03.01.2014. 08.40

    Jā, Dzeri, tā ir, visiem viss ir zināms, bet viss tādā pašā garā turpinās. Arī man bažas par to, kur virzīsies valsts. Būtu mūsu nu jau demisionējušais premjers nedaudz drosmīgāks, būtu knabā ieviesis kārtību. Lai kā te slavētu kādu, nav mums ne valstvīru, ne valstsievu. Un visbriesmīgākais, ka neskatoties uz to, nākošajās vēlēšanās būs jābalso par tiem pašiem “taisnīguma īstenotājiem”, jo citus jātur lielgabala šāviena attālumā no varas.

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    aivars_silins > ligakalnina 03.01.2014. 08.51

    Vienotības pirmā dāma tik ļoti grib amatu Briselē, ka nedarīs neko tādu, kas šo viņas sapni varētu apdraudēt. Paradoksāli, bet tieši tas viņai arī finālā atspēlēsies.

    +10
    -15
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 03.01.2014. 10.20

    neitro. Publika mīl Vienotības galveno dāmu. Tas nekas, ka viņas vīrs izmantojis maksātnespējas administrātoru pakalpojumus, un viņa līdz šim pārdzīvo traģisko kļūdu par SC atraidīšanu:):):)

    +12
    -10
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 03.01.2014. 13.03

    neitro

    Būtu mūsu nu jau demisionējušais premjers nedaudz drosmīgāks, būtu knabā ieviesis kārtību.

    Nevar viņš būt pat kripatiņu patstāvīgāks, jo savas olas ielicis čekas lombardā un Puķins jebkurā brīdī tās var iemest blenderī, lai pagatavotu sev kokteili.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Zoņtiks > ligakalnina 04.01.2014. 11.06

    ->lno

    Kura ir tā publika, kura “mīl” Vienotības galveno dāmu? Kaut kā nav nācies tādu publiku sastapt

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Inese 03.01.2014. 07.14

Rājiena rīkojums ir garšs, plašs un it kā rūpīgi sagatavots

======================

Korektoru gan tā kā vajadzētu še pieņemt.

p.s. Strīķes k-dze jau sen bija vienkārši jāpatriec. Ar vilka pasi. Par simtiem neizskatīto iesniegumu kaut vai. Liecina Loskutova k-gs:

“Jutas padotajiem kopskaitā SIMTIEM (izcēlums mans – L.) iesniegumu bija vienkārši nomētāti atvilknēs, atbildes nebija sniegtas un dažus iesniegumus pat bija grūtības atrast”. http://www.focus.lv/latvija/politika/loskutovs-es-pieveru-acis-ko-un-ka-dara-juta-strike

p.s.s. Salīdzināt Strīķes k-dzi ar “politieslodzīto” Hodorkovska k-gu? Intervijas autores pat nav lasījušas ECT atzinumu, ka Hodorkovska k-gs tika tiesāts par kriminālnoziegumiem, nevis polītisku motīvu dēļ:

None of the accusations against the applicants had concerned their political activities, the applicants were not opposition leaders or public officials, and the acts they stood accused of were not directly related to their participation in political life. The accusations against the applicants had been serious, and the case against them had had a “healthy core”.

+7
-24
Atbildēt

3

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam