Snoudens: Mana misija ir pabeigta

83

Komentāri (83)

garausiitis 27.12.2013. 11.52

lno – viss atkal putrā :) :) :) te mēs par Snoudenu rakstam vai mani ? :) :) :)

+1
-4
Atbildēt

0

brigita_damme_rtk_lv 26.12.2013. 22.25

No sērijas, kas būtu, ja būtu… Ja nu Snoudenam līdzīgam priekšmetam būtu dubultā pilsonība, un viņš vienai “dzimtenei” stāstītu par otras “dzimtenes” ne sevišķi godīgo attieksmi pret pirmo – kas viņš būtu? Pirmās patriots un otrās nodevējs? Bet ja viņš klusētu, tad otrādi? Tas tā, “globālām” pārdomām…

+8
-1
Atbildēt

7

    garausiitis > brigita_damme_rtk_lv 26.12.2013. 22.40

    redz mūsu alus ir vēl tāda lieta kā sirdsapziņa … tas ar no sērijas …

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > brigita_damme_rtk_lv 26.12.2013. 22.44

    klusais, tik neskaidri… Kurš tad šinī gadījumā ir ar sirdsapziņu apveltīts?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > brigita_damme_rtk_lv 26.12.2013. 22.50

    betij – nu Tev tak ar ir sirdsapziņa :) vai ne ? Un tā nemainās no lokālām simpātijām … Nu teiksim Tu cerams uzskati ,ka sist bērnam ir slikti neatkarīgi no situācijas…

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    klusais, nu ja – sirdsapziņa… bet kad tā jādubulto? :) Man kaut kā šajās diskusijās iekrita acīs paradoks – ļauži, kuri ikdienā deklarē cilvēktiesības, globālu demokrātiju un liberālismu pāri visam, pēkšņi ir konservatīvisma, nošķirtības un vienas, viņuprāt noteikti pareizās varas aizstāvju pirmajās rindās :)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > brigita_damme_rtk_lv 26.12.2013. 23.26

    mūsu alus – redz izrādās ka arī sirdsapziņas ar ir dažādas… nav viena atskaites punkta … kaut kā daži pamanās vilkt uz totalitārismu piesedzot to ar skaistām frāzēm … , bet tas jau nemaina lietas būtību …

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > brigita_damme_rtk_lv 26.12.2013. 23.46

    Tīri no loģikas mēģinot saprast Snoudena rīcību …

    Kas lika viņam izpaust to info … nu nav galīgi jauns un nepiredzējis dunduks … Tad sākam likt puzli … versiju jau nav daudz … pirmā kā vienmēr – nauda … nu kaut kā nerādās naudas kalni… šo versiju jāatmet

    Kas vēl ? Atriebība ? Kam ? Nu arī nav versiju …

    Slava ? Nu varbūt , bet par kādu cenu … Muļķis viņš nav … , ja būtu aprēķins, tad būtu sagatavojis atkāpšanās ceļus … arī garām …

    Atliek tikai sirdsapziņa kas nostrādāja …

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > brigita_damme_rtk_lv 27.12.2013. 10.36

    klusais. Tīri no loģikas mēģinot saprast Snoudena rīcību … Atliek tikai sirdsapziņa kas nostrādāja …

    _____________________

    Vai sirdsapziņa aicināja Tevi aģitēt par SC koalīcijā, pret gāzes tirgus liberalizāciju, pret dzelzceļu uz Airopu?

    Savai sirdsapziņai arī neesi sagatavojis atkāpšanās ceļu?:))))

    Jeņķi sākuši ražot elektromobili Teslu, kurš sasniedz 100 km ātrāk par 5 sek, bez uzlādēšanas nobrauc 350 km, bet gāzesvadam no Krievijas uz Ķīnu jūtami samazināts plānotais finansējums…Loģika:)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

inta_s 26.12.2013. 11.28

Tas kurš atklāj varena režīma noziegumus ir varonis un nevis nodevējs un tieši par tādu arī uzskata lielākā daļa ASV pilsoņu http://www.bloomberg.com/news/2013-07-10/snowden-seen-as-whistlebloweer-by-majority-in-new-poll.html kas tieši visvairāk baidās no ASV režīma http://www.gallup.com/poll/151490/fear-big-government-near-record-level.aspx

Snoudens neieguva neko vairāk kā nāves briesmas atklājot ASV režīma noziegumus. Daudzi ir gājuši bojā par to mēģināšanu:

http://www.youtube.com/watch?v=laSqwo2w9nM

+3
-6
Atbildēt

5

    Vineta > inta_s 26.12.2013. 12.10

    Viedoklis_lv

    Snoudens neieguva neko vairāk kā nāves briesmas atklājot ASV režīma noziegumus.

    Kurš no kazino atgriežas mājās pilnām kabatām naudas? Bet cerība ir katram pajoliņam. Tā kā Snoudens nu jau nekad vairs, atrasdamies drošībā, nesniegs intervijas, tad fašistisko izdzimteņu bidlostāna lētticīgai auditorijai varēs stumt savas versijas, vienu par otru absurdākas.

    Paskaidro labāk, kāpēc “asiņainais ASV režīms” vēl nav nobeidzis pēdējās kauna paliekas zaudējušo plānprātiņu, Peter Joseph.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > inta_s 26.12.2013. 15.01

    Piekrītu, ka labi var redzēt “nodevēja” “ieguvumus”-vienīgi kā fiziskas izrēķināšanās draudus no ASV nav saņēmis.Toties visi lieto viņa informāciju…Pasaules sbiedrībai, jau sen bija jāceļas kājās, lai ASV liek Snoudenam mieru. Patiesībā jāizvirza Nobela miera prēmijai. Kāmēr aizvien vairāk dzīvojam iekš Orvela “1984” paliek jautājums -ar ko ASV globāli atšķiras no Krievijas?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Vineta > inta_s 26.12.2013. 23.46

    IvarsA

    Pasaules sbiedrībai, jau sen bija jāceļas kājās, lai ASV liek Snoudenam mieru.

    Varbūt savu palātu tev izdodas sadumpot, par visas nodaļas plašiem nemieriem vari pat nesapņot.

    Mana 25.decembris 2013 17:08 komentāra bilde kā reiz uz tevi attiecināma.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > inta_s 26.12.2013. 23.47

    Edmunds Zālīte 10:53 _”…atbalstu Snoudenu un vinjam liidzigos, kuri uzdriikstas nostaaties pret reziimu vispaarcilveecisko veertiibu vaardaa…”_

    IvarsA 15:01 _”…aizvien vairāk dzīvojam iekš Orvela “1984” paliek jautājums -ar ko ASV globāli atšķiras no Krievijas?”_

    ~~~~~

    ja esiet no Latvijas, jums nav nekādu morālo tiesību spēlēt labticīgus komunistus vai t.s. kreisos idiotus. tāda privilēģija vēl ir tikai rietumniekiem.

    Jums Edmund Ekonomiskā policija aizturēja datu nesējus, tāpēc tagad esiet pret režīmu “vispaarcilveecisko veertiibu vaardaa”.

    un ja Ivars vairs nezina ar ko ASV no Krievijas atšķirās tad vajag braukt prom, te tādiem nevajag rādīties, vismaz IR lapās līdzjutību neizsauksiet.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    archoftriumph > inta_s 27.12.2013. 19.26

    TanteSidra: mazliet palabosu hronologiju: es visu muuzju esmu par vaarda briiviibu un tiesi taadeelj mees hosteejaam lapu kompromat.lv lai zurnaalists vareetu briivi izteikties. kad publiceeja Usakova saraxti ar kremliniem tad EP panjeema muusu serverus lai iebaidiitu muus turpmaak atbalstiit netradicionaalu zurnaalistiku. juridiska un izzinosa iemesla policijai nebija panjemt serverus, tik pat labi taa vareeja konfisceet Latnet interneta kabelus pa kuriem tiek piegadata informaacija, jo hostinga serveris ir tikai informaacijas glabaatuve/serviss bet diemzeel muusu policija, prokuratura un tiesas ir peerkamas/iebaidaamas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

archoftriumph 25.12.2013. 10.53

es pilniibaa atbalstu Snoudenu un vinjam liidzigos, kuri uzdriikstas nostaaties pret reziimu vispaarcilveecisko veertiibu vaardaa.

mazliet skumji, ka sabiedriiba ljaujas nozombeeties vai nesaprot cik lielu ieguldiijumu Snoudens, riskeejot ar dziiviibu, ir devis tai.

+6
-11
Atbildēt

2

    ligakalnina > archoftriumph 25.12.2013. 14.16

    Taisni pateicoties ASV jau tās vispārcilvētiskās vērtības arī var pastāvēt, saprotams, ASV nav ideāls, bet, kā būtu, ja ASV nebūtu, kas noteiktu to pasaules kārtību, Ķīna, Krievija, man to nevajag.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > archoftriumph 25.12.2013. 17.08

    Edmunds Zālīte

    mazliet skumji, ka sabiedriiba ljaujas nozombeeties

    95% krievu ne par ko neļaujas nozombēties un svēti tic, ka Snoudens ir varonis

    http://ipvnews.org/3rd_column/images/552.jpg

    Labāk pastāsti, kas Repšem kopīgs ar tādiem mēsliem, kā Kehris un līdzīgiem?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

austrisv 24.12.2013. 15.55

Lai Snaudens turpina vien to misiju Krievijā, kurai tā pakalpoja. Ko nu viņš tā raujas prom, no savas sapņu zemes.

+10
-7
Atbildēt

1

    Rita Lazda > austrisv 25.12.2013. 11.23

    ASV ir uzņēmusies ieviest demokrātiju visā pasaulē. Demokrātija nozīmē uzskatu brīvību un daudzveidību, nevis totalitāru izsekošanu un iejaukšanos cilvēku privātajā dzīvē. Lai vai kāds cīnītājs ir Snovdens, bet viņš ir pietiekoši jauns lai nebaidītos pavadīt atlikušo mūžu vai pamatīgu tās daļu cietumā ar tālākas nākotnes perspektīvu, ka viņš tiek attaisnots… bez tam, no cietuma nekādus dokumentus presei nenodosi. Un diez bez Krievijas vēl ir kādi citi varianti? Lielākā daļa zemeslodes ir zem ASV ietekmes – vai jums liekas, ka šim puisim kā Ļitviņenko vajadzēja pieņemt islamu un doties kaŗot?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

ligakalnina 24.12.2013. 14.22

Nožēlojamam narcisam un savas valsts nodevējam īstā vieta ir “demokratiskajā” Krievijā, viss notiek tā, kā tam jāsnotiek, viņš atrodas tur, kur viņam jāatrodas.

Ja ar varoņiem sāks pasludināt savas valsts nodevējus, pie kam demokrātiskas valsts, kur cilvēkam ir visas iespējas grioezties pie sabiedrības citādā veidā, tad jau šie cilvēki ar savdabīgu psihi – Asanžs, Snowdens, vēl tas aizmirsu, kā viņ sauc, Menings, vai, kurš tagad pēkšņi sajutis, ka ir sieviete, tad ar to pasauli kaut kas kārtībā nav, un to p[arvalda labticīgie idioti, kas uzskata, demokrātijai nav ienaidnieku.

+9
-10
Atbildēt

32

    Vineta > ligakalnina 24.12.2013. 17.33

    nulle

    Daļa tās: nēģeri, komunisti, plānprātiņi un pederasti, kam jāpateicas par rūzveltiem, kenedijiem un obamām, noteikti.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > ligakalnina 24.12.2013. 17.34

    Pilnīgi pievienojos Dzerim49. Ja mēs atmetam postmoderno sviestu (ka labs ir tas, kurš ir mēdiju mīlulis, kuram izdevusies veiksmīga pašreklāma un kurš ir šībrīža “trendā”), un paskatāmies no vecmodīgās morāles viedokļa – tad vērtība ir tam, ka cilvēki pilda savu pienākumu pēc labākās sirdsapziņas. Gan ģimenes, gan darbavietas, gan valsts mērogā — negaida mēdiju aplausus, bet godīgi dara to, ko no viņa sagaida viņa tuvinieki, kolēģi un līdzpilsoņi. Uz katru šādu Snoudenu ir tūkstoši specdienestu darbinieku, kuri veiksmīgi gādā par to, lai ASV nenotiktu teroristu uzbrukumi, lai šajā sarežģītajā un lielajā zemē valdītu kārtība.

    “Whistle blowers” – svilpē pūtēji (darbinieki, kuri atklājuši kaut kādas nelikumības savā darbavietā) ir pavisam cits stāsts. Tādi tiešām ir vajadzīgi, lai pasaulē nenotiktu Zolitūdes traģēdijai līdzīgas lietas. Visi tie, kuri norāda uz ražošanas tehnoloģiju neievērošanu, būvmateriālu zādzībām, indīgu vielu nonākšanu cilvēku uzturā, darba drošības un ugunsdrošības noteikumu neievērošanu – viņi rīkojas varonīgi; un, starp citu, ASV ir salīdzinoši spēcīgas liecinieku aizsardzības programmas. Ja cilvēka motīvs bija – novērst citu cilvēku veselības un drošības apdraudējumu – viņš var saņemt gan juridisku, gan tīri fizisku aizsardzību.

    Snoudena vājā vieta ir tā, ka viņš nevienu šādu likumpārkāpumu nav atklājis (toties pats, iespējams, ir daudz ko pārkāpis) – tādēļ arī bēguļo. Ja viņam nebūtu ko slēpt, tad viņš tagad dotos atpakaļ uz ASV un stātos tiesas priekšā.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 24.12.2013. 21.04

    Tas, ka naciķis Apsītis gribētu dzīvot Staļina režīmā, kur katra cilvēka katrs solis tiek pilnībā kontrolēts, nav nekāds brīnums. Pārējiem adekvātiem cilvēkiem iesaku izlasīt šo rakstu:

    Why Privacy Matters Even if You Have ‘Nothing to Hide’ https://chronicle.com/article/Why-Privacy-Matters-Even-if/127461/

    p.s. Apsīša k-gs, varbūt tomēr atbildēsiet uz pavisam vienkāršu jautājienu: cik teroristu uzbrukumu ASV tika novērsti, pateicoties tam, ka NSA noklausījās kancleres Merkeles telefonu?

    http://d.ibtimes.co.uk/en/full/423801/nsa-spying-merkel.jpg

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 24.12.2013. 21.22

    Kalvis Apsītis Snoudena vājā vieta ir tā, ka viņš nevienu šādu likumpārkāpumu nav atklājis

    ========================

    Apsīša k-gs, kāpēc jūs tik neglīti melojat, vai tāpēc, ka pie naciķiem tā tas pieņemts? Ziņas vismaz lasiet, lūk pēdējās:

    A US judge has ruled the National Security Agency’s mass collection of telephone data may be unconstitutional

    On Monday in a Washington DC federal court, Judge Leon called the NSA’s surveillance programme “indiscriminate” and an “almost Orwellian technology that enables the government to store and analyze the phone metadata of every telephone user in the United States”. http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-25410064

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 24.12.2013. 21.23

    Kalvis – redz kā jau minēju , tad konkrētais gadījums ir aplūkojams no dažādīem skatu punktiem . Pieņemsim ka Snoudens ir nelietis ,kas nodeva savu dzimteni … Bet kādu apzīmējumu tad dosim lielvarai USA , kura acis nepamirkšķinot bez jebkādas nožēlas par izdarīto izspiego savus sabiedrotos ? Cik garš , tik plats … vienu sauc pie atbildības par info nopludināšanu ,kamēr paši saucēji veic nelikumības … Te par pieminētajām sprāgstvielām kurpēs … interesanti vai Merkele ar piemēram ko domāja spridzināt ? Snoudens tikai atvēra acis uz notiekošo …

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > ligakalnina 24.12.2013. 22.20

    Ločmeli, ko lecies, Tev taču staļinisko sovoku kārtība tik ļoti patīk, — ko tad te Tu nu pēkšņi liekuļo?! Sapinies meistarībā, kuras nebija un nav?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 24.12.2013. 22.38

    Kā jūs Tēmēkļa k-gs, vispār zināt, kas man patīk, kas ne? Vienu gan varu jums atklāt – neieredzu un nicinu latviešu naciķus un fašisteļus.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 25.12.2013. 01.07

    nulle

    Stumdīt fekālijas un plēst līdzcilvēka anālu ir morāli?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 25.12.2013. 01.09

    nulle – štrunts par bitēm ,ka tik medus :) :) :)

    Pie tēmas – lielā mērā daudz ko paskaidro personīgie kontakti … redz man Vācijā vienam radiniekam, kurš savas politiskās darbības sakarā ir nu ļoti korekts , ir labs draugs , ārsts palestīnietis , kurš jau vairākus gadu desmitus dzīvo un strādā Vācijā … zinot vāciešu pietāti pret jautājumu ebreji un pazīstot sava radinieka attieksmi pret “slideniem” tematiem mani ļoti izbrīnija viņa atklāsmes pirms vairākiem gadiem par reālo lietu gaitu krīzes skartajā teritorijā … Arī es uzzināju daudz ko jaunu par lietu stāvokli un to vēsturisko izcelsmi … bet tas ,kas man šodien ir skaidrs , ka , ja Izraēlai nebūtu totāla ASV atbalsta , tad situācija būtu radikāli savādāka . Un nez vai īsti godīga ir situācija , kad tautu likteņus kādu sev zināmu mērķu vārdā lemj kundziņi kuri fiziski atrodas bezmaz zemeslodes otrā pusē … Vienkārši zināšanai – mēs dzirdam pārsvarā informāciju no Izraelas redzes viedokļa , bet ir vērts paklausīties arī otru pusi …

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 25.12.2013. 01.09

    Ločmelis

    neieredzu un nicinu latviešu naciķus un fašisteļus.

    Ja tu neieredzi un nicini latviešu nacistus un krievus, ko tad tu mīli?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 25.12.2013. 01.10

    General – aizej pie psihoterapeita … Tev tas tavas anālās atveres plēsējs un kaku stumdītājs ir atstājis pārāk paliekošas atmiņas .

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 25.12.2013. 01.18

    Ločmelis

    cik teroristu uzbrukumu ASV tika novērsti, pateicoties tam, ka NSA noklausījās kancleres Merkeles telefonu?

    Ja ASV ar lielāku atbildības sajūtu būtu attiekušās pret savu, pasaules žandarma, lomu, būtu pieskatījusi promaskaviskos kuces bērnus, Širaku un Šrēderu, visticamākais, krievs nebūtu uzdrīkstējies iebrukt suverēnā Gruzijā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 25.12.2013. 01.21

    klusais

    Vai tad es šeit, šļeserast, sludinu peģerasķiju, jeb tava saprāta brālis, latviešu nīdējs, nulle? Vai aizķēru tavu jūtīgo ķemu, šļesera komjauniet?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > ligakalnina 25.12.2013. 03.28

    >>> Klusais: Kalvis – redz kā jau minēju , tad konkrētais gadījums ir aplūkojams no dažādīem skatu punktiem . Pieņemsim ka Snoudens ir nelietis ,kas nodeva savu dzimteni … Bet kādu apzīmējumu tad dosim lielvarai USA , kura acis nepamirkšķinot bez jebkādas nožēlas par izdarīto izspiego savus sabiedrotos?

    =======

    Par ASV valdības politiku var būt dažādi viedokļi – ne visiem (tostarp pašiem amerikāņiem) par to jābūt sajūsmā. Bet tie, kuriem ASV valdības politika ir kaut kādu iemeslu dēļ nepieņemama, neviens neliek strādāt NSA un citās līdzīgās iestādēs.

    Kas attiecas uz A.Merkeles izspiegošanu, tad šī lieta man līdz šim brīdim nav līdz galam saprotama. Vācija ir liela un tehnoloģiski ļoti spējīga valsts – bet kādēļ viņu kanclere lietoja parastu mobilo sakaru tīklu? To var sākt spiegot ikviens, kam nav slinkums… Protams, ir slikti, ja tuvi sabiedrotie veic šādas darbības – bet arī pašās ASV ir tikuši noķerti cilvēki, kas spiego par labu Izraēlai. Nemaz nebrīnītos, ka Vācija tieši tāpat spiego citās valstīs; varbūt pat tepat Latvijā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.12.2013. 08.41

    klusais – un tu, laikam, dzīvo pasakā, un nezini, ka visi izspiego visus, tikai, katram tās iespējas atšķiras.

    Kas attiecas uz Izraelu – jā, ASV sniedz tai palīdzību valsts aizsardzībai, tāpat, kā ASV to dara daudzām citām valstīm, bet, Izraela ir pietiekami stipra arī bez tā, otrkārt, Hamazm utt. ne mazāku naudu dod Irāna, nerunājot par to naudu, ko Palestīnai dod Eiropas demokrātijas, bet, neviens nezina, kur tā nauda paliek, Arafats atstāja mantojumā 7 miljardus dolāru, nez, no kurienes?

    Un tā palīdzība ASV un pārējām demokrātijām vajadzīga ne mazāk, kā Izraelai.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > ligakalnina 25.12.2013. 11.05

    Kalvis

    Uz katru šādu Snoudenu ir tūkstoši specdienestu darbinieku, kuri veiksmīgi gādā par to, lai ASV nenotiktu teroristu uzbrukumi, lai šajā sarežģītajā un lielajā zemē valdītu kārtība.

    —–

    khe-khem… Bostonas maratons, skolnieku masu slepkavošanas utt. Taimskvēra neizdevies terorakts tika novērsts ne jau pateicoties NSA, bet gan terorista idiotismam un līdzpilsoņu modrībai.

    NSA ar terorisma novēršanu gan pagaidām nav nekāda sakara, bet šī informācijas savākšana man un citiem ir devusi iespējas aplūkot Snovdena smukās bijušās meitenes fotogrāfijas bikini… ja tā ir tikai aisberga maliņa, cik diez no šīs savāktās informācijas par līdzpilsoņu privāto dzīvi noplūst lai ietekmētu kādu politisko lietu virzību?

    NSA nepasargās valsts drošību labāk par apzinīgu pilsoni.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 25.12.2013. 11.14

    whateva, man tev, kā zinātājam, ir jautājums – ko par mums caur autorizētājiem rīdzinieku e-taloniem var uzzināt ieinteresētas personas, kam būtu pieejama tā informācija? Pie viena – vai Rīgas Satiksmei un Rīgas Domei ir tiesības uz tādas informācijas iegūšanu?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 25.12.2013. 11.44

    Kalvis – ok , jau rakstīju ,ka viedokļi dažādi :) Jūs tak ar noteikti vēl atceraties PSRS laikus :) Toreiz jau ar bija sauklis , ka PSRS ir pasaules miera garants un tie vieni bija spiegi , bet tie otri bija izlūki :) Viss ir atkarīgs kā jūs skataties uz konkrēto lietu . Piemēram ik pa laikam uzpeld stāsti par notikušām lietām Guantanamo – vieni skaļi kliedz ka tie ir cilvēktiesību pārkāpumi , citi šķauda virsū un saka ka tie sīkumi kopējā cīņā pret terorismu . ASV ir lielā mērā nospļauties uz to kas notiek un pamatā ir tikai stāsts par pašu interesēm – tipiskākais piemērs ir karš Irākā . Nu kur tur ir atrastie masu iznīcināšanas ieroči ? Nav… un jau sākot karu zināja , ka nav , bet nafta ir …

    Par Merkeli – nu gan jau Merkele svarīgas lietas nerunā pa telefonu … , bet pats fakts kā tāds ir šokējošs . Un par kādu uzticību var iet runa ? Bet paejoties solīti tālāk par šo tēmu – tā informācija , ko Snoudens atklāja , norāda uz globālām problēmām cilvēka tiesību jomā . Un tas neattiecas tikai uz ASV … Viņš sakustināja milzīgu problēmu , kurai vajadzētu rast risinājumu .

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 25.12.2013. 11.47

    dzeris – negribas meklēt datus , bet cik man atmiņā , tad ASV principiāli baro Izraelu. Ja palīdzība aptrūktos , tad valstij būtu kirdik :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > ligakalnina 25.12.2013. 11.53

    Betija, diemžēl nezinu par e-taloniem kā šie darbojas praksē un cik plašs ir pielietojums. Es tā saprotu, ka Rīgā jau labu laiku darbojas e-taloni, bet tagad tie tiek piesaistīti arī reālajām personām. Cik nu man ir saprotams par šo tēmu, tad var tikai uzzināt visu informāciju par to cik bieži jūs lietojiet šo talonu un ar kādiem transportiem ikdienā brauciet – vēl arī dēļ personalizācijas cita mazāk līdzīga persona nevarēs lietot šo e-talonu.

    Līdzīgi e-taloni(ar personīgo informāciju) ir Londonā tiem kas lieto metro vai autobusus – kad skatījos info par šiem, tie man nepatika, jo nedeva nekādu iespēju ietaupīt naudu kā tūristam – vienīgās ērtības bija apkalpošanas ātrums, kas sistēmas kļūdas dēļ dažreiz noskaitīja vairāk par vienu reizi – Rīgas etalonu lietotājiem gan jau ka ir bijušas visas iespējas pārbaudīt šo sistēmu darbībā arī līdz šim.

    Neesmu jurists lai spriestu par šo datu iegūšanas tiesībām un kādi tieši dati ir pielāgojami šai kategorijai – manuprāt, daudz kur šī privāto datu neaizskaramība tiek iepīta tur kur tai nav jābūt – šeit galvenā problēma ir ieviesēju spējai sazināties ar sabiedrību(kā jau pieminēju – Londonā ir kaut kas līdzīgs) un izskaidrojumam ko ar šiem datiem darīs un arī drošības nodrošināšanai lai neviena trešā puse netiek klāt pie šiem datiem. Atšķirībā no mobilā, kas visu laiku kontaktējas ar sakaru torņiem, jūsu e-talons nenodos signālus kur jūs atrodieties… ja nu vienīgi transportā – ir tāda iespēja. Bez tam, ja es tā pareizi saprotu, Rīgas domei jau ir pieejami jūsu personiskie dati – šeit jautājums ir par to, ka šie dati tiek piesaistīti vai arī nē, bet es tā saprotu, ka kaut kādā veidā ir jāpārbauda to, kas ir piereģistrēts Rīgā – piemēram, Londonā šādas kartes iegādāšana nebija saistīta ar to, ka obligāti jādzīvo tur – vari būt kaut Krievijas pilsonis un apmeklēt ES ar vīzu un lietot šo e-talonu arī kad vīzas termiņš beidzas. Ja tā skatās uz šo visu, tad Rīgas domes jaunajam e-talonam ir visas tiesības kļūt par personas apliecinošu dokumentu un ja tas ir tā, tad nekas neliedz šo karti nākotnē izmantot arī citiem maksājumiem.

    Šīs tehnoloģijas ieviešanas bija diezgan dārgas – tas nav tikai programmnodrošinājums, bet arī tehniskais aprīkojums: jautājums drīzāk ir par to vai tiešām rīdziniekiem nav kādas citas, svarīgākas prioritātes? Piemēram, RS finansu caurspīdīgums, lai var saprast cik tieši ir jāmaksā subsīdijās… jo es saprotu, ka piesaistītie e-taloni tiek ieviesti tieši šī iemesla dēļ. Ja jums prasa personiskos datus, prasiet lai Rīgas dome dod jums visu info par RS – tas tak ir jūsu uzņēmums, kas pieder jums.

    PS Neesmu zinātājs, bet kā “zinātājs” varu pakonsultēt citu “zinātāju” ;)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 25.12.2013. 13.00

    klusais

    tipiskākais piemērs ir karš Irākā . Nu kur tur ir atrastie masu iznīcināšanas ieroči ?

    Nepļūti nu, šļeserast! Ar ko tad krievu draudziņš, Huseins, indēja Kurdus, ja tie nebija MII?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.12.2013. 14.03

    Klusais – amerikāņu palīdzōba Izraelai 2012 gadā bija 3 miljardi doll., pie Izraelas budžeta 366 miljardi šekelu, rupji noapaļojot, ap 80 miljardi dol., no kuriem aizsardzībai atvēlēti aptuveno 10 miljardi, tatad, amerikāņu palīdzība nesastādīja pat 30% no Izraelas militarā budžeta, un pat 4% no kopējā budžeta, tā ka visas baumas, ka Izraela pastāv tikai pateicoties amrikāņu palīdzībai, ir pilnīgākas muļķības.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 25.12.2013. 15.53

    klusais. Sveiciens svētkos! Skatos Ziemassvētku gars iedarbojies uz Tevi, alksti paradīzi zemes virsū? Nesagaidīsi. Nav pasaulē nevienas valsts, kurai savas intereses nebūtu galvenās. Nav neviena valsts, kura pie izdevības nespiegotu, nerunājot par lielvalstīm, un nav svarīgi, vai tās ir sabiedrotās vai pretinieki. Irakas naftu ASV varēja pirkt no Sadama, tādēļ nevajadzēja sākt karu, izdevumi būtu bijuši daudz mazāki. Apšaubu Snoudena nesavtīgos nolūkus. Lai iegūtu popularitāti, cilvēki ne tikai atklāj slepenu informāciju, bet pat slepkavo slavenības un dedzina tempļus. Lai kādas būtu ASV, bez tām pasaule būtu daudz sliktāka:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 25.12.2013. 18.40

    whateva, es ļoti labi atceros to brīdi, kad tikai gadu nokalpojušie “vecie” biļešu kompostrētāji tika nomainīti pret jaunājiem, ko lieto šobrīd. Toreiz, kad sabiedrība šūmējās par nenormālām (ap 18 miļjoniem) izmaksām, Rīgas Satiksme un maksātājs – Rīgas Dome, skaidroja, ka šiem jaunajiem ir iespējamas daudzas tādas funkcijas, ko šobrīd nelieto, bet noderēs nākotnē. Neesmu speciālists, tāpēc nezinu, kur kāds, kas ieinteresēts procesā, var likt informāciju par katru sabiedrisko transportu lietojošo rīdzinieku/ci, kas katru dienu no kāda konkrēta Rīgas rajona vienā un tai pašā laikā dodas uz citu, mājās parasti atgriežas aptuveni tanī un tanī laikā, pa ceļam uzkavējas vēl tur un tur. Brīvdienās mēdz apmeklēt šo vai citu rajonu, un vēl daudzas citas lietas, kuras varētu ienākt prātā attiecīgas jomas speciālistiem. Pie viena – vai mēs zinām, kur tā informācija tiek uzglabāta, kā klasificēta un kāpēc, tikko es izdeklarējos kādā pavisam citā – ar Rīgas Satiksmi nesaistītā iestādē, uzreiz mans autorizētais talons neļauj man braukt transportā par “rīdzinieka cenu”?

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 25.12.2013. 18.42

    lno: ” Nav pasaulē nevienas valsts, kurai savas intereses nebūtu galvenās. ”

    Nu gan tu arī nosvinējies:) Vai tad mēs nedzīvojām valstī, kas to tik vien dara, ka domā – kā tik kādu neaizvaino, ka tik kāds mūs nepārprot. Ak šausmas, mūsu hokeja komanda ir gatava maksāt tūkstošiem sodu tikai tāpēc, ka mūsu valsts svētkos ir atļāvusies uzvedumā lietot simbolus, kas kādiem mazizglītotiem un konfliktus meklējošiem šķitušas aizdomīgas. Mēs nevaram atļauties nojaukt pieminekli, jo tas kādam tur var nepatikt. Mēs aizvien biežāk piekāpjamies valodas dēļ. Mēs atļaujam savās skolās mācīt bērniem savas valsts sagrozītu vēsturi. Mūsu skolās par valsts maksātām algām skolotāji audzina bernus par mūsu valsts noliedzējiem.

    Nezinu par citām, bet mūsu valsts noteikti nerūpējās par savām interesēm.

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 25.12.2013. 19.22

    . Ino:

    “Lai kādas būtu ASV, bez tām pasaule būtu daudz sliktāka:)”

    ————————————————————-

    Šis varētu būt gada labākais, saturīgākais, un īsākais komentārs.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 25.12.2013. 19.42

    betijacelmale. Tev atkal taisnība, tā iet, ja atļauj savu valsti veidot citiem:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 25.12.2013. 19.43

    dzeris49. Paldies, neko jaunu jau nepateicu:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 26.12.2013. 11.15

    betijacelmale. Praktisks atbalsts tiesībsargam būtu reāla izglītības sistēmas latviskošana http://www.la.lv/kas-aizstaves-tiesibsargu/

    Lūk, kas notiek Latvijā: uz “tiesiskuma” garantētāju fona tiesībsargs jau sāk izskatīties pēc ekstrēmista:))))

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > ligakalnina 26.12.2013. 14.48

    Apsīt, mazliet žēl tevis…ne tikai Merkeles izspiegošana, bet pati lietu kārtība tev līdz galam nav saprotama…Jo šobrīd tu atbalsti sabiedroto spiegošanu, personīgās dzīves datu pārkāpumus, cilvēktiesību pārkāpumus un štrausa politiku. Neaizmirsti, ka iekš ASV tika radīta globālā finanšu krīze un ASV cieš no faktiska defaulta. Nu ja, viņiem ir naudas drukājamā mašīna un Holivuda! Un, ja tev būtu jāglābj sava dzīvība, tad tu meklētu patvērumu ne tikai Krievijā, bet arī Ziemeļkorejā. Neliekuļo!

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 26.12.2013. 20.16

    > lno. Ja runājam par Tiesībsargu, izrādās “puisim” ir raksturs. Man te nesen kāds stāstīja, ka Jansons ir bijušais riteņbraucējs un kādā Olimpiādē piedalījies. Ja jau līdz Olimpiskām spēlēm tika, tad jau prot arī cīnīties un zobus rādīt. Ir cerības, ka “lielākā kretīna” piemeklētāji atkal būs kļūdījušies.

    P.S. Ziņas par sportista karjeru neesmu personiski pārbaudījusi, uzticos draugam:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > ligakalnina 26.12.2013. 20.53

    dzeris49 14:22 _”…Ja par varoņiem sāks pasludināt savas valsts nodevējus, pie kam demokrātiskas valsts, kur cilvēkam ir visas iespējas grioezties pie sabiedrības citādā veidā, tad jau šie cilvēki ar savdabīgu psihi – Asanžs, Snowdens, vēl tas aizmirsu, kā viņu sauc, Menings, vai, kurš tagad pēkšņi sajutis, ka ir sieviete, tad ar to pasauli kaut kas kārtībā nav, un to pārvalda labticīgie idioti, kas uzskata, demokrātijai nav ienaidnieku.”_

    ~~~

    piekrītu Dzera šeit un visam šajā topikā teiktajam, – paldies.

    pievienojos lno 15:53: _”…Lai kādas būtu ASV, bez tām pasaule būtu daudz sliktāka:)”_, – tā tas ir, tāda ir lietu būtība un labāk par to nepateiksim, paldies.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

inta_s 24.12.2013. 13.38

Jātiesā režīms par likuma, konsitūcijas un cilvēka tiesību pārkāpšanu.

Federal judge says NSA program appears to violate Constitution

http://usnews.nbcnews.com/_news/2013/12/16/21925625-federal-judge-says-nsa-program-appears-to-violate-constitution

+5
-2
Atbildēt

1

    Vineta > inta_s 24.12.2013. 13.40

    Viedoklis_lv

    Jātiesā režīms par likuma, konsitūcijas un cilvēka tiesību pārkāpšanu.

    Ne tikai bidlostānas fašistisko režīmu notiesās, bet arī pašai krievu pasaulei drīz kirdik, lai tādi necilvēciski režīmi nekad vairs neatkārtotos. Nekādus plānus nākošai desmitgadei par nekal!

    Tik pat labi par savas misijas pabeigšanu būtu varējusi paziņot arī atmaskotā rižā Aņka, kaut gan no vērtīgā biomateriāla, ar kura vākšanu tā nodarbojās ASV, vien niecīga procenta daļiņa iegūta. Arī Snoudens būtu turpinājis spiegošanu, līdz pat mūža galam ja vien ne CIP un FIB modrā acs.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 24.12.2013. 13.28

Lai tik sēž, kur ticis, jo izbraukušam no Krievijas var ātri pienākt vakars. Krieviem pirmkārt, būs nopietna vajadzība nokārtot, lai neizpļāpājas par to, kā pie viņiem nokļuva un cik labi gājis, otrkārt – radīsies iespēja vainot kārtējā slepkavībā imperiālistu agresorus. Progresīvā sabiedrība ticēs nešauboties. Tehnoloģijas atstrādātas, pie tam šoreiz pat nevajadzēs slēpt, ka gals atgadījies mākslīgi. Nu maitas tak tie amerikāņi un citi anglosakši

+11
-2
Atbildēt

0

Evita 24.12.2013. 13.10

Jocigi, kapec gan negrib palikt Krievija, laikam sak rasties problemas ar roza brillem.

+12
-3
Atbildēt

1

    Vineta > Evita 24.12.2013. 13.38

    andris_rivaner

    Palikšana Krievijā no bezizejas.

    Tie, kuri vien var, evakuē no turienes savas ģimenes un kapitālus, un, ja vien tai milzīgā riska zonā nav iespēju raust kapitālu, evakuējas arī paši. Snoudenam būtu ārkārtīgi bīstami pamest Krieviju, jo ASV temīdai viņš ir viens no visvairāk vēlamiem, tāpēc pat brīva pārvietošanās Krievijā tam krievu spiegam un nodevējam nav iespējama, piedevām, pie mēģinājuma nomukt, krievi paši to nožmiegtu.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 24.12.2013. 13.09

Daži “mūslaiku varoņu” piemēri:

(1) Edvards Snoudens (Edward Snowden) – izlūkdienesta darbinieks, kurš izpļāpāja visus sev uzticētos noslēpumus.

(2) Džeks Kevorkians (Jack Keworkian) – ārsts, kurš nodarbojās ar savu pacientu nogalināšanu.

(3) Pāvels Astahovs (Павел Астахов) – bērnu tiesību aizstāvis (ombuds) Krievijā, kura galvenā misija ir – traucēt bērnu, t.sk. smagi slimu, adopciju no Krievijas bērnunamiem uz ārzemēm un taisīt trokšņainas PR kampaņas par rietumvalstu morālo vērtību degradāciju.

Šādus “lietpratējus” žurnālisti intervē prožektoru gaismā, slavē par viņu drosmīgo vīziju un nopelniem cilvēces labā. Kaut arī – tā ir profesionāla degradācija. Izlūkdienestu pārstāvji normālā sabiedrībā iegūst un izpēta informāciju, nevis nopludina kolēģu darba rezultātus. Lai “humāni” nogalinātu cilvēkus, nav jābūt ārstam. Lai radītu citiem necaurejamus birokrātiskus šķēršļus, nav jābūt cilvēktiesību aizstāvim.

+10
-10
Atbildēt

21

    gustavs_velde > aivarstraidass 24.12.2013. 14.47

    Viennozīmīgi nevar pateikt ka E.Snowden ir “sliktais puisis”. 1. Viņš tomēr parādīja cik neaizsargāta ir NSA klasificētā informācija. Būdamas NSA(un nevis izlūkdienesta) darbinieks, kā vienkāršs sistēmu administrators Havaju salās, kādu NSA ir simtiem, viņs parādīja, kā izmantojot sociālo inženieriju un iegūstot augstāk stāvošo kolēģu paroles, var noģenerēt SSH protokola sertifikātus un izmantojot šo pašu šifrēto SSH protokolu var pieslēgties failu serveriem un nopludināt tūkstošiem klasificētu dokumentu

    2. Pasaules sabiedrībai parādīja cik dziļi tomēr ir kompromitēti vieni no cilvēces lielākajiem ieguvumiem pēdējo 30 g. laikā: Internets un mobilās komunikācijas. Jo sasmērējušies ir ne tikai “valdības zēni” no NSA un GCHQ, bet arī visu mūsu apmīļotie MS, Google, Yahoo!, Facebook, YouTube, Apple, AOL, Skype Prism projekta ietvaros un RSA Bsafe Bulrun projekta ietvaros. Pat atvērtā koda standartus ir skāris “Lielā Brāļa”pirksts, piem. OpenSSL-FIPS backdoor’s , lai kā “pingvīni” to noliedz. Tas liek aizdomāties, pasaules IT drošibas kopienai mobilizēties un pirmie sniegpulksteņi jau uzplaukuši – TrueCrypt koda audits u.c.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Anna Gaigule > aivarstraidass 24.12.2013. 15.32

    Man šķiet, ka problēma ir tajā, ka daudzas profesijas un sistēmas, kurās tā pastāv ir degradējušās.

    Daļēji vainu var novelt uz to, ka mūsdienu pasaule neprot pastāvēt bez algota darba, tāpēc daudziem nākas darīt t.s. “muļķošanās darbus” (bullshit jobs), kurus citādi būvētā sabiedrībā varētu vispār nedarīt.

    Daļēji vaina ir tur, ka, reiz ieviestas un institucionalizētas, sistēmas labprātīgi un evolucionāri parasti nepārveidojas.Tam ir vajadzīgs spēks no ārienes, bet šādas iekšēji izraisītas krīzes dažkārt var savākt pietiekami lielu spēku ārpus institūcijas, lai to uzlabotu vai arī likvidētu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > aivarstraidass 24.12.2013. 16.03

    Un kas ir dedzīgā naciķa Apsīša k-ga varoņi? Vai tādi puiši kā Džeremijs Morloks?

    http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.16314.1313673706!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/gallery_1200/gal-kill-team5-jpg.jpg

    During his hearing he was asked by Judge Lieutenant Colonel Kwasi Hawks “Were you going to shoot at (civilians) to scare them and it got out of hand?”. Morlock replied: “The plan was to kill people, sir”

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > aivarstraidass 24.12.2013. 16.08

    Kalvi – stāstam par Snoudenu ir divas puses – profesionālā un ētiskā … Ja skatamies no profesionālās , tad viņš ir maita viennozīmīgi , ja no etiskās , tad tas ir jautājums … un neaizmirsīsim pirms viņš spēra šo soli , viņš ļoti labi apzinājās sekas un to kas ar viņu var notikt … Nevajag tik augstus plauktus – mēs ikdienā izliekamies daudz ko nedzirdam , jo vienkārši baidamies … Snoudens pārkāpa šim baiļu slieksnim , jo acīmredzot nespēja klusēt …

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > aivarstraidass 24.12.2013. 16.13

    nulle – Ļitviņenko ir kapos …

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > aivarstraidass 24.12.2013. 16.40

    > klusais

    Es arī to redzu tā, ka viņsh apzinājās, ko dara, un motīvi bija svarīgāki par pasha bailēm. Par to es nespēju saukt par “pliku” nodevēju”.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > aivarstraidass 24.12.2013. 16.56

    klusais

    viņš ļoti labi apzinājās sekas un to kas ar viņu var notikt …

    Katrs zaglis, izvarotājs un slepkava, kā arī nodevējs apzinās sekas, gadienā ja tiks notverts, arī Snoudens apzinājās.

    Snoudena spiegošanas ienaidniekam iemesli: alkatība, vai aizvainojums uz savu dzimteni, vai abi kopā. Neviens jau nedomā, ka tiks atmaskots.

    Pasaciņas par Snoudenu, kā taisnības bruņinieku, un viņa bēgšanas apstākļiem, ko izplata PBAnāls un citi masu zombēšanas līdzekļi, lai paliek zemākiem organismiem, cilvēces pabirām.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > aivarstraidass 24.12.2013. 17.11

    >>> Alfred Hitchcock: Viennozīmīgi nevar pateikt ka E.Snowden ir “sliktais puisis”. 1. Viņš tomēr parādīja cik neaizsargāta ir NSA klasificētā informācija. Būdamas NSA(un nevis izlūkdienesta) darbinieks, kā vienkāršs sistēmu administrators Havaju salās, kādu NSA ir simtiem, viņs parādīja, kā izmantojot sociālo inženieriju un iegūstot augstāk stāvošo kolēģu paroles, var noģenerēt SSH protokola sertifikātus…

    =======

    Tikpat labi var uzslavēt pazīstamo “kurpju spridzinātāju” (shoe bomber, 2001.g.), par to, ka viņš parādīja to, cik viegli lidmašīnās var ienest kurpju zolēs nomaskētus spridzekļus – un kopš tā laika lidmašīnu pasažieriem ir jāvelk nost kurpes un jāliek tās skenētājā… Vēl viens cilvēces labdaris.

    Tas ir koks ar diviem galiem – NSA varēja no sākta gala ieviest paranoiskus drošības noteikumus (kur ikviena dokumenta saņemšanai vai iekšējai pārsūtīšanai ir vajadzīgi pieci augstākstāvošās priekšniecības paraksti), bet var arī uzticēties tam, ka darbinieki nebūs ļaunprātīgi idioti – nezags failus un nenopludinās tos. Manuprāt, vieglāk strādāt ir tādā iestādē, kur kolēģi cits citam uzticas.

    Ir arī tehnoloģiju noteiktas realitātes. Lielajās korporācijās ir ne mazums stingri sargājamu ražošanas noslēpumu. Un arī viņi nav droši pret insaideru ļaunprātībām – ja admins gribēs nozagt kaut kādus failus no sistēmas, kuru viņš pats uztur, viņš visticamāk izdomās, kā to izdarīt. Sk. http://www.informationisbeautiful.net/visualizations/worlds-biggest-data-breaches-hacks/ – stāsti par lielākajām datu noplūdēm. Ja Snoudens būtu cilvēks no ārpuses, kas atradis veidu, kā iekļūt tīklos, būtu cits stāsts – tad varētu viņu paslavēt par atjautību. Bet viņš bija NSA darbinieks, kurš bija parakstījis visus iespējamos NDA (non-disclosure agreement).

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > aivarstraidass 24.12.2013. 17.17

    Kalvis Apsītis

    Bet, ja nebūtu sarīkots 9/11, pasažieru lidmašīnu pilotu kabīnes joprojām neslēgtu ciet un tiem nebūtu izdalīti ieroči. Kāda tad nelaime vēl varētu notikt!

    __________________________

    “Lielajās korporācijās ir ne mazums stingri sargājamu ražošanas noslēpumu.”

    Lielās kompānijas sava intelektuālā īpašuma sargāšanai izmanto psihologa pakalpojumus, visa veida izlūkošanas rīkus un darbinieku pratināšanu, pielietojot “poligrāfa testu”. Snoudens, tā ir visīstākā nolaidība, no ASV drošības iestāžu puses, vai arī Krievijas-Ķīnas specoperācija, to nolaupot un ar tā muti paziņojot pasaulei lietas, kuras ne politiķiem ne specdienestiem nav nekāds noslēpums, bet lieliski der intelektuāli mazattīstītas biomasas tracināšanai.

    Zināma ir tikai tā “patiesība”, ko mums atvēl НКВД-РПЦ teroristu banda.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    gustavs_velde > aivarstraidass 24.12.2013. 19.11

    Tas ka NSA bija bardaks ar SSH sertifikātiem un atslēgām (tūkstošos!)atzīst pat NSA direktors admirālis K.Alexander liecinot kongresa izmeklēšanas komisijai. Tā ir totāla nolaidība… ir taču dažādas atslēgu un sertifikātu pārvaldības sistēmas… un par to viņi tika sodīti. Tas ir tāpat kā nēsāt kabatā pielādētu pistoli ar neuzliktu drošinātāju. Protams nodrošināt 100% aizsardzību pret datu noplūdēm nevar neviena DLP sistēma, bet uz to tiekties gan var! Civēciskais faktors būs vienmēr!

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > aivarstraidass 25.12.2013. 00.09

    Snoudens ir savas valsts nodevējs, tā tad nicināms cilvēciņš, kuram būtu jāsaņem pelnīts sods. Tas, ka kremlini viņam deva patvērumu izska visu

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > aivarstraidass 25.12.2013. 01.13

    ra – ok , bet kādu sodu būtu jāsaņem pasaules žandarmam ?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > aivarstraidass 25.12.2013. 03.40

    >>> Alfred Hitchcock: Tas ka NSA bija bardaks ar SSH sertifikātiem un atslēgām (tūkstošos!)atzīst pat NSA direktors admirālis K.Alexander liecinot kongresa izmeklēšanas komisijai. … Protams nodrošināt 100% aizsardzību pret datu noplūdēm nevar neviena DLP sistēma, bet uz to tiekties gan var! Civēciskais faktors būs vienmēr!

    =======

    Man ir labi pazīstamas divas komerciālas DLP sistēmas (Websense Data Security Suite un Symantec (bij. Vontu) DLP). Un abas šīs sistēmas vairāk koncentrētas uz to, lai būtu atbilstošs audits (lai tiktu uzskaitīts, kurš lietotājs ko ir skatījies vai glabā uz sava datora); un arī uz to, lai netiktu pārkāptas dokumentu apstrādes procedūras, lai dati nenoplūstu darbinieku nevīžības dēļ. Neviens no šiem produktiem nevar efektīvi cīnīties pret “malicious insiders”.

    Protams, ka izmeklēšanā atrod arī nolaidības, kas datu zagšanu ievērojami atviegloja. Bet ir arī saprotams, kādēļ vienā vai otrā līmenī nolaidības atradīsies teju ikvienā iestādē – cilvēki vēlas strādāt normāli nevis “maksimālas paranojas režīmā”, uzskatīt paši savus kolēģus un IT administratorus par potenciāliem noziedzniekiem. Nav grūti salikt šifrēšanu dokumentam kā sīpolam – N-tajos slāņos. Lai dokumenta pārsūtīšana vai atvēršana pārvērstos par kaut ko līdzīgu kodolčemodāniņa aktivizēšanai. Tikai – vai būs patīkami šādā iestādē strādāt un vai tur daudz varēs izdarīt?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > aivarstraidass 25.12.2013. 06.40

    klusais. Priecīgus Ziemassvētkus :) Bet, ja par “pelēko ikdienu”, tad, kur mēs būtu šobrīd bez šī “pasaules žandarma”? Var pat teikt tā, ka Snoudens vēršoties pret savu valsti, vistiešākā mērā vājina arī mūsu valsts drošību,bet, ja par ” sodu ” amerikāņiem, tad patiesība ir tāda, ka demokrātiskā pasaule Amerikai ir parādā par savu brīvību.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > aivarstraidass 25.12.2013. 08.18

    nulle – starp Snowdenu un Litviņenko atšķirība tāda, ka ļitvinenko nebija kur griezties, jo viņš dzīvoja autoritaā režīmā, un viņš cīnījās pret absolūto ļaunumu, Snovdenam, toties, bija visas iespējas, pirmkārt, neparakstīt to līgumu, otrkārt, atteikties un aiziet no tā darba, ja viņš “pēkšņi”” saprata, ka tas iet pretr viņa principiem, treškārt, griezies ASV kongresā, viņš izvēlējās valsts nodevību, pārkāpjot visu to, ko pirms tam pats parakstīja, un kļūstot par Ķinas un Krievijas mauku, un, protams, kreiso idiotu pielūgsmes objektu, kas arī bija mēķis šim tipiskajam narcisam.

    “Kreisie idioti” nav mans izdomājums, tas ir apzīmējums cilvēkiem, kas paši par sevi ir labi cilvēki, bet, nesaprot, ka pasaule iekārtota savādāk, kā tas ir viņu dogmās.

    Pie kam visi zina un saprot, ka izseko visi un visus, vienkārši, citam ir lielākas iespējas, citam mazākas.

    Bez tam, ja es nedaru neko pretlikumīgu, man nav pretenzijas pret amerikāņiem, lai izseko, atšķirībā no krieviem, kuriem tas ir bizness, lai var cilvēku šantažēt utt.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > aivarstraidass 25.12.2013. 10.40

    non-disclosure agreement nav augstāks par pilsoņa apziņu – ja jūsu kompānija pārkāpj likumu, jums nav pienākuma sadarboties ar šo kompāniju, bet ja jūs to dariet, peļņas, karjeras vai citu iemeslu dēļ – ad jūs esiet nozieguma līdzdalībnieks

    Kalvi, jūs savu rejamo esiet nokavējis – cilvēki bez smadzenēm jau sen izteicās par Snovdenu, atkārtojot kā papagaiļiem bezjēdzīgus spriedumus – tagad jau ir tik daudz laika pagājis, ka var arī padomāt pats. Ir tak pašu NSA darbinieku intervijas – arī viens no priekšniekiem atkāpās un visu izskaidroja par šīm lietām šajā sakarā.

    Salīdzinājums Snovdenam ar kurpju spridzinātāju un vēl pāris ir dīvains un neiederas ar to, ka Snovdens un tūkstošiem NSA darbinieki rīkojas tā kā liek priekšniecība un šeit ja darbinieki izpilda noziedzīgas darbības viņi nevar izvairīties no soda un atbildības, ja viņi nav neko veikuši lai izvairītos no šo darbību izpildes vai darbojušies pret tām. Radikālākie piemēri ir Trešā reiha koncentrācijas nometnes priekšnieka aizbildināšanās, ka viņš *tikai* darīja savu darbu un Vjetnamas kaŗā ASV helikoptera pilota iejaukšanās lai nepieļautu vjetnamiešu slepkavošanu, ko veica ASV kaŗavīri – tur arī nebija tālu līdz tam, ka šis varēja nonākt cietumā un būtībā jau tā ne ar ko neatšķiras no Meninga darbības. Snovdens nevarēja pasūdzēties par šo situāciju augstāk stāvošām amatpersonām, jo pats ASV prezidents ir uzlicis parakstu par jaunā NSA datu centra izveidi, tāpēc viņa “izpļāpāšanās”, ko jādēvē par sabiedrības informēšanu un non-disclosure agreement pārkāpšana ir pareiza. Tas ka Latvijā vai jebkurā esPSRS valstī nevienai amatpersonai nav jāatbild sabiedrības priekšā, bet tikai hierarhijā augstākstāvošajai priekšniecībai ir pats par sevi saprotams, bet tas nepasargā ādu tajos gadījumos, kad jauna slota sāk slaucīt pa tīro – to tak var skaidri redzēt iestāžu darbībās, kur jauns priekšnieks izrēķinās ar vecajiem un pārējie ar tādu pašu bagāžu paliek kā ķīlnieki.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > aivarstraidass 25.12.2013. 10.55

    dzeris49, Ļitviņenko pret Kremli kaŗoja ar melu izplatīšanu – liekas ka šis bija pirmais, kas sāka bļaustīties, ka Putins spridzināja mājas un izplatīja arī citus – ne mazāk absurdus apgalvojumus un arī pie reizes sāka sadarboties ar visiem Kremļa ienaidniekiem bez īpaši lielas izvēles. Lai apgalvotu, ka Ļitviņenko bija atmaskotājs… nekā tāda nav – varbūt viņam bija kaut kādi principi un tas radīja konfliktu ar tiem, kas kontrolē FSB, bet tad tas drīzāk arī bija kaŗš savā starpā, vai pareizāk sakot tas ko redzēja visi bija beigu posms.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > aivarstraidass 25.12.2013. 11.58

    ra – Priecīgus Tev ar Ziemsvētkus !

    Nu mēs te visādi varam spriest kas būtu , ja būtu …

    Tieši tāpat es varu apgalvot , ka tā pati ASV šobrīd pasauli ved pretim jauniem pārbaudījumiem – padomā kam pieder lauvas tiesa ASV parādzīmju un kādi riski tam ir nākotnē … Austrumnieki ir velnišķīgi slīpēti …

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > aivarstraidass 25.12.2013. 12.51

    whateva

    Ļitviņenko pret Kremli kaŗoja ar melu izplatīšanu

    Litviņenko aizsargāja Krievijas konstitūciju, kas paredz cilvēka tiesības uz dzīvību, ko rupji pārkāpa absolūtais krievs, alkatīgais, paranoidālais un atriebīgais pederasts un kodolterorists, Puķins, Snoudens pārdeva savas dzimtenes noslēpumus.

    http://www.youtube.com/watch?v=RaMSoFxMy3E

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > aivarstraidass 26.12.2013. 22.34

    klusais ra – ok , bet kādu sodu būtu jāsaņem pasaules žandarmam ?

    ________________________

    jāizlasa un jāiemācās no galvas visi “‘Padomju Latvijas komunists ” numuri.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > aivarstraidass 26.12.2013. 23.10

    lama – esi tādus lasījis ? :) :) :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam