Oligarhu revanšs un Bērziņš

154

Komentāri (154)

inta_s 16.12.2013. 08.56

Kādu kritērijus Vienotība izvirzīja prezidenta kandidātiem un kā tiem atbilda Bērziņš, kad Vienotība balsoja un kopā ar citām partijām viņu ievēlēja?

+1
-5
Atbildēt

1

    Jânis Bankoviès > inta_s 16.12.2013. 09.35

    Vjēdokļi, Bērziņkājiņu iebalsoja Tavi koriši PLL,ZZS,SC,malus vari pieturēt iekšpus sava mutes dobuma.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

janazakovica 15.12.2013. 23.19

ticu ka vienotibas smadzeru resursi ir lielaki kaa berzinam un cilvekiem kas vinu vada..

+5
0
Atbildēt

0

armn 15.12.2013. 17.53

Diez kāds var būt iemesls laikā, kad valstī ir straujākā Ekonomiskā izaugsme ES, kad Latvija faktiski ir paraugs citiem, laikā, kad iedzīvotāji sāk izjust ekonomikas atveseļošanos, laikā, kad mazinās bezdarbs, kāds gan ir loģisks iemesls gāzt esošo valdību tiem, kas ar putām uz lūpām piesaucot Latvijas vārdu?
Nākamais rudens būs iedzīvotāju veselā saprāta pārbaudes laiks.
Sūtīsim Šleserus, Sudrabas, Repšes atpakaļ uz rezervistu soliņa tur pie Ūdres, Batjkas, Emša, Šķēles un visiem bijušajiem. Tur pat āri Brrziņu.

+15
-2
Atbildēt

13

    Ieva Aile > armn 15.12.2013. 18.24

    Straujākā izaugsme uz kā pamata?Uz krievu naudas apstrādes pamata?Kurš izjūt ekonomikas atveseļošanos??Es to nejūtu.Visapkārt cilvēkiem algas saglabājušās krīzes apgrieztā līmenī,reālā darba darītājus atlaiž,paplašinot kantorus ar jaunu papīru ražotājiem,euro ieviešanas ietekmē cenas veikalos aug,priekšā elekroenerģijas cenu paaugstināšanās,vienīgi dieva laime valdošajai kliķei,ka šogad ziema nav barga un apkures cenas neiet debešos.Tu dzīvo paralēlā pasaku pasaulē.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    armn > armn 15.12.2013. 22.36

    Ērik, mana vecāmāte savā laikā tādus komentārus sauca par bada dzeguzes dziesmu. Zini, lielos vilcienos katram notiek tas kam viņš tic un ko viņš runā.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > armn 15.12.2013. 23.46

    Pušelnieki,es rakstu par to,ko redzu sev apkārt katru dienu,nevis izzīžu no pirksta smukas idilliskas,kantoros sacerētas pasakas.Kā gan jūs,kantoru žurkas,nesaprotat,ka jūsu saldās runas ir krasā pretrunā daudzu cilvēku dzīves realitātei,paskaties kaut vai šodienas koncertu-ziedošanas akciju.Smagi slimu bērnu ārstēšanai jāvāc ziedojumi,atbalsts no valdības -piga.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > armn 16.12.2013. 09.31

    Ērik, ko Tu esi darījis, lai nebūtu jāvāc ziedojumi?
    Varbūt, esi plaši maksājis nodokļus? Esi bijis sava darba devēja zelta vistiņa, ar kuras palīdzību, viņam izdevies, iekarot pasauli, maksāt peļņas nodokļus, un viņs ir gatavs visu izdarīt, lai Tevi noturētu pie sevis? Varbūt esi bijis pats darba devējs ,kas iekarojis pasauli? Kas Tu esi bijis un esi?
    Visticamākais Tu esi vienkāršs bezdarbnieks (spriežot pēc radikāli sarkanajiem tekstiem un sevis identificēšanu ar fiziskā darba strādātāju, un tomēr iespēju plaši komentēt ), ne īpaši atalgots, sekojoši arī bezdarbnieka pabalsts zems ( pēc īgnuma pakāpes).
    Iekal savā galvā, tirgus ekonomikā neviens nevienam neko nav parādā tāpatvien( arī valsts), ko pats izdari, visās jomās, tas ir… Sovokā tikai bija limonāde, un dīka dzīve aizgaldā.
    Savukārt ja skaties uz R Eiropu, skandināviem, painteresējies cik ilgi viņi savu sistēmu cēla, kā par to maksāja utt.. Neba velti briti jau mauro , ka šitas kino (REiropas sociālismu kārojošie ekonomiskie bēgļi) viņiem ir par dārgu un nepar tēmu.
    Vārdusakot, ietin savu sovoka sociālismu , un ieliec kādā tumšākā vietā.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    armn > armn 16.12.2013. 10.07

    Ērik, manuprāt, jūs vēlreiz nodemonstrējāt, ka mēs esam tie ko domājam. Mani nepazīstot, jūs ticiet un apgalvojiet, ka es esmu “kantoru žurka”. Šī apgalvojuma vienīgā patiesība ir tā, ka jūs tai ticiet. Realitātē man diezgan maz sakaru ar kantori. Tas tā ilustrācijai.
    Es nekad neesmu noliedzis, ka daudziem cilvēkiem iet grūti, bet kur gan ir solīts un kurā valstī visiem iet labi bez piepūles, bez gudrības? Un minimāla piepūle vai gudrība ir saprast, ka valdība, kas spēj nodrošināt makroekonomisko stabilitāti, agri vai vēlu dod ieguvumu ikvienam. Gribiet no jauna valdību, kas salaiž grīstē ekonomikas pamatus, dabūsiet, ko esiet pelnījis.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > armn 16.12.2013. 12.10

    WAT
    Varbūt, esi plaši maksājis nodokļus? Esi bijis sava darba devēja zelta vistiņa, ar kuras palīdzību, viņam izdevies, iekarot pasauli, maksāt peļņas nodokļus, un viņs ir gatavs visu izdarīt, lai Tevi noturētu pie sevis? Varbūt esi bijis pats darba devējs ,kas iekarojis pasauli?

    Revolucionāri sevi nekad nediskriditē ar tādām stulbībām, viņi tām soļo pāri.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > armn 16.12.2013. 19.37

    Ak tad grūti iet tikai neuzņēmīgiem,stulbiem,neizglītotiem ņergām,ko?No kuras vietas jūs izzīžat šo dižo ideju? Labi,ņemsim palīgā ilustrāciju.Par Eiropas naudu uztaisa notekūdeņu attīrīšanas ierīces,apmāca darbiniekus specifiskās prasmēs un zināšanās,iedod tam laikam normālas algas un viss kādu laiku lieliski.Tad pamazām agregāti nolietojas,elektronika iziet no ierindas,bet jaunu neko dabūt nevar,remonti tikai avārijas gadījumos,sāk mainīties jumta organizācijas,tām naudas NAI uzturēšanai nav,gaļas un piena kombināti taupa savu naudu un nolikvidē savas priekšattīrīšanas iekārtas un nopludina NAI ar taukiem un atšķaidītājiem,personāls cīnās kā var,lai ūdeni daudzmaz attīrītu,bet viņu algas,kas nav mainījušās gadus desmit, krīzē vēl apgriež un neatjauno pat tagad,kad krīze it kā beigusies,toties viņi var vērot,kā priekšnieki,kuriem nav naudas elementārai NAI sakārtošanai,pērk jaunus vāģus un ceļ sev mājas.URRā,slava kapitālismam!Tā viņiem vajadzētu tagad bļaut un slavēt valdību?Nu pasakiet,prātvēderi,kur ir viņu kļūda vai stulbums,un kāpēc viņi nav pelnījuši divdesmit pirmā gadsimta cienīgu dzīvi?!

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > armn 16.12.2013. 19.51

    WAT,tu vispār esi redzējis to sovoku,ka gvelz tādas kretīniskas stulbības: ”Sovokā tikai bija limonāde, un dīka dzīve aizgaldā.”?1960.gadā uz manas ielas ar 6 saimniecībām katrā bija vismaz pa cūkai,četras govis,kuras pārmaiņus kāds no ielas ganīja kolektīvajās ganībās,divi zirgi,ar kuriem apara piemājas dārziņus kartupeļiem,par vistām un trušiem nemaz nerunājot,katra zemes strēmele tika nopļauta sienam vai noganīta.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    armn > armn 16.12.2013. 20.45

    Ērik, es jums nevaru dot vienkāršu padomu.
    21. Gadsimta cienīgu dzīvi ir pelnījuši visi 7 miljardi pasaules iedzīvotāju, bet reti kuriem tas nokrīt no gaisa. Lai cik apstrakti tas nešķistu, Latvija nav nabadzīgākais vai bezcerīgākais pasaules stūris, mūsu gaudas ir relatīvas un ne vienmēr pamatotas. Un uz savas vai bērnu labklājības izaugsmi varam cerēt vienīgi ja esam pacietīgi un neatlaidīgi pieņemot pareizos lēmumus. Un šobrīd jums ir jāizvēlas starp valdību, kura ir atgriezusi ekonomikai izaugsmi un tiek, kas bieži ir bijuši par iemeslu vēl nesenai smagai ekonomiskai krīzei un jūsu aprakstītajām nelaimēm.
    Manuprāt tas ir ļoti riskanti šobrīd mainīt labi aizsākto.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > armn 16.12.2013. 21.30

    Ja ”Latvija nav nabadzīgākais vai bezcerīgākais pasaules stūris” tad vēl jo vairāk pēc krīzes beigām dzīves apstākļus uzlabot vajadzēja sākt tiem,kuri ir vissmagāk cietuši no krīzes,vai ne tā?!Vai tas ir noticis???Nekas tamlīdzīgs,pirmie krīzes beigas sajūt resnais gals,tikai dažiem,kuru stāvoklis nonāca sabiedrības uzmanībā,varbūt veiksies.”Latvijas Valsts Ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD) darbinieki riskē ar savu dzīvību par pavisam nelielu naudu, liecina VUGD interneta vietnē publicētie darbinieku atalgojuma saraksti.Saskaņā ar šiem sarakstiem, parasts glābējs saņem apmēram 243 latus pirms nodokļu nomaksas, savukārt daļas komandieris – apmēram 340 latus.”
    Un šajā laikā,kad vēl zvērīgi pacēla apkures cenas,vajadzēja vēl līst eirozonā un ”atvērt” elektrības tirgu,kas vēl vairāk pazeminās daudzu dzīves līmeni,es lai balsotu par esošās politikas turpināšanu??Tik pacieties,debesīs labāki būs,vai ne,kamēr citi stūķēs aiz vaiga kā kāmji?”Kamēr glābējiem maksā niecīgas algas, VUGD atļaujas samaksāt 30 tūkstošus par filmiņas uzņemšanu”Pigu!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    armn > armn 16.12.2013. 23.12

    Pec visa si sapju uzskaitijuma, kads tad ir jusu piedavatais risinajums, par ko balsosim?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > armn 17.12.2013. 00.15

    Pagaidām man drošu variantu padomā nav.Jāķeras pie vēlēšanu sistēmas reformas ar mērķi,lai mums būtu īstas demokrātiskas partijas,kuras pārstāv plašas tautas masas,nevis dažu miljonāru saorganizētas biedru kopas,kurās noteikumus diktē daži cilvēki.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    armn > armn 17.12.2013. 00.40

    velu veiksmi! izskatas, ka jums jau plans rokaa.
    es tikmer tomer nobalsoshu nakamaa rudens veleshanas, ja nu jums kada aizkersanas ar sistemas reformu

    +2
    0
    Atbildēt

    0

peerku 15.12.2013. 15.46

> lno

Jūsu teiktais par Bērziņu varētu kļūt par gada citātu:
“Nu re, notrauš asaru, apvaicājas vai kādam nevajag pa rīkli un ķeras pie valsts celtniecības.”

+12
-2
Atbildēt

1

    dro > peerku 15.12.2013. 20.04

    DD1. Paldies:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Anatolijs K. 15.12.2013. 15.08

Vineta 15.12.2013. 13.14

Bet
Vai tāds mērķis ir arī NA, kura nepauž savu atbalstu vecajai koalīcijai un izvirzītajam Pabrikam.

Vai NA par atbalstu čekas mūdzim, Pabrikam, arī būtu jāriskē tikt izvestiem Daugavmalā un nošautiem. NA olas nav nodotas glabāšanā čekas depozītā un tās čeka nevar iemest blenderī, kā Dombrovska un citu neliešu olas.

+6
-9
Atbildēt

4

    austrisv > Vineta 15.12.2013. 13.30

    Vai izrakstīji no SC runa sviņu konferencēs Maskavas namā vai no sarunām braucot pie Baķkas uz hokeja maču kopā ar rubikiem?

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > Vineta 15.12.2013. 14.58

    Bet
    Mēģini pašas vārdiem paskaidrot, kā uzdevumā morālais kroplis uzsāka karu pret koalīcijas partneriem, NA, kādas ietekmēšanas sviras tam lika pamest ērto, bagātīgi piekrauto sili, kādi skeleti sakrauti tā mērgļa skapī?
    Par koalīcijas līguma laušanu, man prātā tikai šis:
    “Šlesers sola darīt visu, lai izstumtu no politiskās ietekmes NA. Bet kādām metodēm?”
    http://www.la.lv/politiskie-lasti/

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > Vineta 15.12.2013. 15.26

    Jocīgi, bet kur tad lamāšanās pēc pilna sprogrammas.
    Bez tam Šlesers var solīt , bet vai tas tiks pie īstenošanas- ta slūk ir jautājums, kas jārisina ne tikai V, bet arī NA.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > Vineta 16.12.2013. 03.25

    Bet
    Bez tam Šlesers var solīt , bet vai tas tiks pie īstenošanas- ta slūk ir jautājums,

    Viņš tomēr ļoti paļaujas uz saviem volontieriem, NA zvēriskākiem nīdējiem, ka tie noēdīs NA, lai pac pēc tam bez liekas piepūles uzvilktu uz desu Vienotību. Dombrovskis jau čekas pidrillas uzslavu izpelnījās.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

austrisv 15.12.2013. 12.40

“Pašlaik svarīgākais ir process, kura mērķis ir Vienotību nokausēt un, kad būs ievilkta valdībā, piebeigt. Otrkārt, prezidents tad vairs nebūtu Vienotības glābējs.””

Vai tāds mērķis ir arī NA, kura nepauž savu atbalstu vecajai koalīcijai un izvirzītajam Pabrikam. Vai NA ies to pašu ceļu, kur vecais LLNK? TB līderis Straume un pievienosies latviešu nīdējiem naudas dēĻ. Varbūt NA atbalstīs Bērziņa izvirzīto un labi ieraudzēto premjera kandidātu no vecās čekas draudzes?
Bet, es tik ļoti ceru, ka visas šis locīšanās tomēr kļūst redzamas arī parastam līdzi jutējam.
Bērziņam nu gan ir pamatīgi jāpiedomā, kā tautai iesmērēt to vanckaru, kuru viņš pasludinājis par labi norūgušu vīnu.

+12
-12
Atbildēt

23

    ievuliitis > austrisv 15.12.2013. 16.14

    Tas patiesi ir dīvaini, Bet. Kad tev vienu dienu uz līdzīga satura komentāru uzskatāmi – “uz pirkstiem” pierāda, ka tavs apgalvojums par NA, kas “nepauž savu atbalstu vecajai koalīcijai” neatbilst īstenībai, nākamajā dienā tu turpini, itkā neko tādu nebūtu dzirdējusi. Kad tev nākamajā dienā Pana Klekša komentāru noliek priekšā, kur tas skaidri un gaiši paskaidro, kas patiesībā noraka Pabrika kandidatūru, tu uz brīdi pieklususi, vai pavārījusies par Bērziņu un citiem veciem partijniekiem, čekistiem un komunistiem (itkā vecie partijnieki un komunisti būtu divas atšķirīgas lietas) pēc kāda laiciņa, itkā neko tādu nebūtu redzējusi un dzirdējusi, atkal sāci savu dziesmu par nelietīgo NA, kas neatbalsta. Ko lai cilvēki domā par tevi? Vai ir vēl kādi varianti bez – 1. stulba, spriest nespējīga; 2. pagalam angažēta, negodīga? Būšu priecīga, ja piedāvāsi trešo versiju. Es tādu neredzu.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 15.12.2013. 16.53

    Betij, katram putnam sava dziesma. Ko lai dara. Tu taču arī dziedāsi savējo , vai ne. Pans Kleksis sako ko citu, bet, ja izlasīji Ozoliņa rakstu, tad tomēr taču vēlreiz saskatīsi, ka Vienotībai ir tikai 40 balsu atbalsts. gribi to vai ne.
    Atļauj man pašai spriest, jo pati nemaz nedziedi labāk, ja nu vārdi dziesmiņām dažādi, bet ko tur lai dara, ja dziesmiņa sun putni dažādi.
    Bez tam Tu taču pati arī negribēji dzirdēt, ko par demisiju saka Dombrovskis. Tu saklausīji to ko vēlējies dzirdēt.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 15.12.2013. 17.28

    Tas raksts ir tikpat tendenciozs un angažēts, kā tavi komentāri, Bet. Ozoliņa īpaša “mīlestība” pret NA ir ar dziļām saknēm. Ja mēs sāksim analizēt, daudz kas izrādīsies vai nu pārspīlēts, vai galīgi neatbilstošs īstenībai. Ja atceramies 10.Saeimas pēdējos mēnešus, kad, būdama opozīcijā, NA visos balsojumos atbalstīja Vienotību, tad Ozoliņš raksta ” Reālais vairākums bija ZZS, Saskaņas centra un Par labu Latviju neformālajai koalīcijai. (VL-TB/LNNK ar savām 8 vietām tai nebija vajadzīga, kaut arī palaikam piespēlēja.)” Redz, izrādās piespēlēja.
    Kas attiecās uz dziesmu, ko dziedi, tad vienojāmies, ka dziedi šķībi un melīgi, un es tevi likšu mierā. Par mani tev grūti to pašu teikt, nesalīdzini. Es reizēm esmu V. pusē, reizēm NA, atkarībā no tā, kuras partijas pozīcija katrā konkrētajā jautājumā man ir pieņemamāka. Neesmu putns, vārna:)) Esmu cilvēks, kas domā un netaisa ne no vienas personas un partijas sev elkus. Tu te reiz par svētām govīm rakstīji. Tas precīzi raksturo tavu attieksmi pret Vienotību.

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 15.12.2013. 17.41

    Betij, nomierinies.
    Man prātā nenāk Tev kaut ko solīt, jo kāpēc man tas būtu jādara!
    Tie taču ir dažādi viedokļi. Es tevi galīgi nesaprotu> Paud brīvi savu viedokli un nestreso, lūdzama. Nevar būt tikai viens vienīgs viedoklis demokrātiskā sabiedrībā, par laimi!

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 15.12.2013. 17.44

    betijacelmale. Prātīgs cilvēks saprot notiekošo bez Klekša komentāra, citiem pat tas nepalīdz:)

    Es reizēm esmu V. pusē, reizēm NA, atkarībā no tā kuras partijas pozīcija katrā konkrētajā jautājumā man ir pieņemamāka.
    _________________
    Kas varbūt labāks par šo! Pievienojos.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 15.12.2013. 17.54

    Spriežot pēc izsaukuma zīmēm komentārā, stress ir iestājies tev, Bet. Nepaaugstini balsi:D
    Ja runājam par dažādiem viedokļiem, tad tos jāmāk arī pamatot un aizstāvēt. Nevis – man tas viedoklis patīk un to es apgalvošu. Un arguments “viena tante teica” netiek ņemts nopietnā diskusijā vērā.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 15.12.2013. 18.49

    Es paaugstinu balsi !!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) : )

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    lauris > austrisv 15.12.2013. 19.19

    >betijacelmale
    Vai esat plānojusi ķerties arī pie General Patton Fan Club pārraudzināšanas?

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 15.12.2013. 19.31

    Klusais, nekliedz tik stipri, vari balsi pazaudēt:))
    NYT, ja ar “pārraudzināšanu” domājiet pāraudziņāšanu, tad – nē, vairs nedomāju. Jau sen braucu viņa komentāriem pāri, nelasot un nevērtējot. Lasu komentārus tikai civilizētā sarunu valodā. Kopš zināma laika viņa leksiku un argumentācijas prasmi ir pārņēmuši arī daži Vienotības fani. Esmu piefiksējusi ABC un Pikaso. Arī tos uzskatu par ievērības necienīgiem. Vēl kādi jautājumi?

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 15.12.2013. 20.28

    betij – balss vairs nav , varu tikai parakstīt vai surdovalodā ….

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    lauris > austrisv 15.12.2013. 20.50

    >betijacelmale
    Ar “pāraudziņāšanu” esat domājusi selektīvu komentētāju izlasi? Īsti patriotiskās partijas garā, sitam savējos, lai svešie bīstas. Jūsu partijas līderi arī izlikās neredzam SC atbildību Leģionāru dienas nekārtību sakarā, bet vērsāties pret savu koalīcijas partneri.
    Šobrīd esat izvēlējusies komentētāju ar niku “bet”, lai norādītu kā viņai vajadzētu domāt un rakstīt. Klasisks ad hominem piemērs, bet ignorējat citus tikpat aktīvus komentētājus.
    Kuram uzbrukt, Jūs, izvēlaties pēc spēku samēra? Slikti, ja esat izvēlējusies otru sievieti pret kuru demonstrēt savu pārākumu. No malas skatoties, tas izskatās neglīti.
    Šajā vietnē izveidojusies nepatīkama gaisotne, daļa vainas jāuzņemas redkolēģijai, bet pašiem sarunu dalībniekiem jāgādā par attieksmes maiņu vienam pret otru.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 15.12.2013. 21.58

    NYT. Jūsu partijas līderi arī izlikās neredzam SC atbildību Leģionāru dienas nekārtību sakarā, bet vērsāties pret savu koalīcijas partneri.
    _________________
    Šī nu gan ir ievērības cienīga atklāsme:):):) Ja kādreiz Jūs policista klātbūtnē aplaupīs, tad atcerieties, ka policists nenes nekādu atbildību:)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > austrisv 15.12.2013. 22.03

    Kāpēc visi, kuri pārmet kādam “ad hominem”, to nekādi nesaskata savās darbībās? Un kurš ir iestāstījis, ka šī metode ir slikta, ja jau tā strādā un bieži parāda un ļauj saprast viena vai otra viedokļa izcelšanās, pastāvēšanas un izplatīšanas iemeslus, kuri bieži vien ir slēpti. Nepielietojot “ad hominem” mēs nezinātu, kāpēc Rimšēvicam tik vajadzīgs esošais amats, kāpēc Repše atkal cenšas iejāt politikā belokoņā, atvainojiet, baltā zirgā, kāpēc Bērziņpapus spēlē, tā kā viņš spēlē. Bez ad hominem nebūtu izprotama gandrīz neviena politiķa darbība. Nē, nu var jau lasīt partiju programmas un brīnīties par pretējiem lēmumiem. Pabrīnīties un atkal pārlasīt partiju programmas – Tāda darbība būtu tīri bez “ad hominem”, tīra neziņa, neņemot vērā cilvēcisko faktoru. Politgrābekļi ir salikti, drīkst kāpt…

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    lauris > austrisv 15.12.2013. 23.01

    >mūsu alus
    Redzu, Jūs neesat uztvēris par ad hominem rakstītā jēgu. Politiķus un amatpersonas var un vajag kritizēt, taču ad hominem pielietošana pret komentētāju ar kuru nesakrīt personiskais viedoklis, neliecina par kulturālas uzvedības izpratni. Tā nav tikai šīs vietnes problēma, tā kļuvusi par ierastu praksi interneta vidē.
    Izvēloties vienu personāžu, pret kuru regulāri pielietot ad hominem, bet ignorējot citus, sev tīkamus,tas vairāk izskatās pēc personisko rēķinu kārtošanas.
    Ceru, Jūs sapratāt manu domu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 15.12.2013. 23.19

    NYT. Man šķita, ka diezgan skaidri izklāstīju, aiz kādiem apsvērumiem vairs necenšos pāraudzināt jūsu ieteikto personu. Jūs turpretī esat izvēlējies turpināt savu ad hominem pieņēmumu taktiku un uzskatāt, ka daru to selektīvi. Labi, lai paliek. Vakar diskutēju ar Ločmeli, šodien – ar Bet. Ja patīk, lai tie ir viena lauciņa odziņas. Jūsu apgalvojums, ne mans.:))
    Vēl es gribētu jums pajautāt, ko domājiet ar “Jūsu partijas līderi”? Vēlos jūs informēt, ka neesmu nevienā partijā nekad mūžā sastāvējusi, balsojusi šinīs vairāk par divdesmit gadiem esmu par dažādām. Vai neprecizēsiet, kuru partiju man piedēvējiet?
    Vēl, kas mums IR ar to spēku samēru, ko jūs ar to domājiet? Vai te komentētāji tiek iedalīti pēc svara, sporta klases vai IQ līmeņa? Vai pārmetot man nevienlīdzīga pretinieka izvēli, jūs ar to pašu nenoniecināt aizstāvāmo Bet, paziņojot, ka tā nav manas uzmanības cienīga?:))
    Ceru, ka esat pamanījis, arī es esmu sieviete:))
    “Šajā vietnē izveidojusies nepatīkama gaisotne… pašiem sarunu dalībniekiem jāgādā par attieksmes maiņu vienam pret otru.” Ak, cienītais, kur jūs bijāt, kad pirms dažām dienām daži kvēli V. aizstavji, pēc visa spriežot vīrieši, izteica apgalvojumus par manām nodzertām smadzenēm un specifiskiem pakalpojumiem, ko noteikti esmu sniegusi kādā laika periodā:)) Vēlējos tos izcilos tolerances un argumentācijas paraugus šeit precīzi nocitēt. Par nelaimi, redakcija tos ir dzēsusi:(
    :))

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    lauris > austrisv 16.12.2013. 00.23

    >betijacelmale
    Ceru, Jūs man piedosiet, ka neesmu uzskatījis par vajadzīgu pievērst Jums īpašu uzmanību un sekot visiem Jūsu jūtu uzplūdumiem. Palasu tikai mani interesējošus rakstus un arī diskusijas pie tiem. Varbūt tā ir sakritība, bet tieši pie tiem Jūs nesaudzīgi pielietojāt atklātu uzbrukumu vienai no komentētājām, tajā pašā laikā līdzīgus viedokļus izteica arī citi, tiem Jūs nepievērsāt uzmanību. Tātad apzināti izvēlējāties personu, kurai aizrādīt. Par nejaušību to nevarētu nosaukt.
    Jūsu simpātijas pret konkrētu politisko spēku ir acīm redzamas no Jūsu komentāriem, tāpēc uzskatu Jūs par šī politiskā spēka atbalstītāju.
    Vai izteicos Jums saprotami?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 16.12.2013. 01.10

    Atļaujiet norādīt uz nesakritībām vienā vienīgā rindkopā, ko esat publicējis. Sākumā ” …neesmu uzskatījis par vajadzīgu pievērst Jums īpašu uzmanību …”, un pēc brīža “Jūsu simpātijas pret konkrētu politisko spēku ir acīm redzamas no Jūsu komentāriem”.
    Kā tad, nepievēršot īpašu uzmanību, esat spējis novērtēt manas politiskās simpātijas? Viens no diviem – vai nu esiet pievērsis īpašu uzmanību, vai nu izdarījāt secinājumus, balstoties uz paviršiem secinājumiem. :))
    Jo pat dažus komentārus augstāk, es rakstīju, ka “Es reizēm esmu V. pusē, reizēm NA, atkarībā no tā, kuras partijas pozīcija katrā konkrētajā jautājumā man ir pieņemamāka.”
    Aicinu jūs atbildīgi izvēlēties argumentus.:D

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 16.12.2013. 11.46

    Šajā portālā ir veltīgi meklēt kādu saprātīgu savstarpēju cieņu no NA atbalstītājiem, ja neatbalsti viņu viedokli par mīļoto partiju, tad sagaidi nievas un pazemojumus dažādā veidā. Nekopēšu tos, jo nav vērts. Vieglāk jau uzbrukt oponentam nekā redzēt baļķi NA acī. bet to vēl redzēsim!
    Stiprs cilvēks ir ne jau tas, kas uzbrūk otram to pazemojot, bet gan tas, kas saredz kļūdas gan atbalstāmās partija srīcībā un arī spēj paskatīties pats uz sevi, pie tam no malas.
    bet, Betija to nekad nav spējusi un nespēs. jo ir pārāk nekļūdīga.

    Tomēr nenoturējos un ieliku Betijas citātu:
    “Kas attiecās uz dziesmu, ko dziedi, tad vienojāmies, ka dziedi šķībi un melīgi, un es tevi likšu mierā. Par mani tev grūti to pašu teikt, nesalīdzini.”
    Uh, kāda augstprātība par sevi!
    Bet neceri, ka no ši portāla aiziešu tagad , kā to darīju pēc taviem pirmajiem uzbrukumiem gadu pāris gadu atpakaļ.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 16.12.2013. 20.13

    Ak, ak! ” Šajā portālā ir veltīgi meklēt kādu saprātīgu savstarpēju cieņu no NA atbalstītājiem”
    Vai kāds NA atbalstītājs ir apgalvojis, ka esi nodzērusi smadzenes? Vai kāds NA atbalstītājs ir apgalvojis, ka tu mēdzi specifiskus pakalpojumus sniegt? Nē? Šādus tekstus zem tava komentāra ne reizi vien ir drukājuši Vienotības karsējzēni attiecībā uz mani. Tu tos nevarēji nepamanīt. Un tev – sievietei, tas bija pieņemami, ne ar vārdu neiebildi. Ko tad raudi? Kādu cieņu pēc tā tu ceri sagaidīt? Kādu cieņu tu sagaidi par saviem tukšiem nepamatotiem apgalvojumiem, par nespēju argumentēt un par nespēju sagremot un ņemt verā pretējus argumentus, ko pati nespēj apgāzt?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 16.12.2013. 21.30

    Betij, sāk atgādināt bērnudārza smilšu kasti Vai tiešām man jātbild, ka kāds kaut ko rakstījis par nodzertām smadzenēm.
    Ak, tad Tu tāpēc apvainojies uz mani, ka neaizrādu.Tas patiešām ir bērnišķīgi. Ko tad lai es saku par deģenerāla uzbrukumiem. bet, es lūk, pateicoties viņam , tik sāpīgi visu neuztveru, jo Tu taču arī viņam neaizrādi. Vai es maldos?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 16.12.2013. 22.33

    betijacelmale. Saudzē cilvēkus, kuri tic:):):)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > austrisv 17.12.2013. 00.30

    Bet, nu nespriedi par visiem pēc sevis. Tā esi tu, kas žēli lūdzies pēc “savstarpējas cieņas”:))
    Man tās lamas ir kā atzinība. Re kā! Godīgi, ar argumentiem nevar mani pievarēt, tad nu bezspekā ārdās. Katra reize, kad saņemu šo kucēnu lamas, man kā svētki:))
    Ir stipri garlaicīgi ar tevi diskutēt. Apnika.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 17.12.2013. 10.33

    Betij, negribas nemaz turpināt šo bezcerīgo kašķi.
    Tagad redzu, kas tieši tevi kaitina

    “Man tās lamas ir kā atzinība. Re kā! Godīgi, ar argumentiem nevar mani pievarēt, tad nu bezspekā ārdās. Katra reize, kad saņemu šo kucēnu lamas, man kā svētki:))
    Ir stipri garlaicīgi ar tevi diskutēt. Apnika.””

    Tad taču viss kārtībā, ja ir kā saki, ko tad tā trako par tām “nodzertajām smadzenēm”, ja jau uztver to kā “atzinību”.
    Tas gan stulbi, bet tā arī biju sapratusi, ka tu domā, ka man svarīgi tevi pievārēt. Patiesi esi tikai bērnudārza līmenī, ja tev tas viss ir tik svarīgi kā cīņa par uzvaru! Tad jau tas SB vai susurs, ja nemaldos , būs trāpījis tieši pašā centrā ar savu atzinumu. Tiešām stulbi, ka saskati te sacensību.
    Ak, tad tāpēc uzbruki arī Zanei, pie tam publiski viņu pazemojot. Tad kārta tagad man, un tas viss kaut kādas sacensības dēl!
    nožēlojami, bet tā iet tiem, kas sevi uzskata par visgudrākiem un viserudītākiem, tā sakot kaut kāda zvaigžņu slimība pat šeit šajā portālā.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

janis17 15.12.2013. 12.13

ozoliņš savu “analīzi” taisot nonāk pamatīgās pretrunās ar dombrovska interviju.
tad nu rodās jautājums – vai nu ozoliņš to interviju, kas bija publicētā šinī žurnālā vispār nav lasījis, vai viens no viņiem melo!
Kā tad ir, ozoliņa kungs?

+10
-11
Atbildēt

0

lindukjis 15.12.2013. 12.02

Visumā, varētu autoram piekrist, izņemot to daļu, kas attiecas par prezidenta “domām” un “viedokli”. Šaubos, vai Bērzīņam ir dotas spējas kaut ko domāt! Viņš ir viens stulbs exkomunistu nomenklaturščiks, kurš savās smadzenēs iztēlojies sevi par milzīgu valstsvīru, kaut, patiesībā, visas viņa rīcības režisē viņa štāba personāls, bet, zinot, kas ir šie padomdevēji, nekādu izbrīnu prezidenta rīcība nevar izraisīt.

+14
-2
Atbildēt

1

    Timurs Čuntonovs > lindukjis 16.12.2013. 16.01

    Bērziņš saka, ka ziņas par Pabrika slikto darbību ministra amatā esot valsts noslēpums. Man šķiet, šobrīd vienīgais valsts noslēpums ir tas, ka Bērziņš ir muļķis.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Çriks Rozenfelds 15.12.2013. 11.52

Man jau izskatās, ka Bērziņš tagad pieturās pie principa – “jo garāka pauze, jo lielāks aktieris”.
Turot visus stand-by režīmā viņš parāda, ka viņam ir vara… un izgaršo to.

+15
-1
Atbildēt

0

buchamona 15.12.2013. 11.06

Re, kā – krievu delfos izlasīju to, ko biju palaidis garām saistībā ar notiekošo mūsu politiskajā virtuvē, un kas izskaidro šī brīža Bērziņa ” dīvainos” manevrus”, kā arī izskaidro motīvus, kuru dēļ viņš, sakot runu Zolitūdes traģēdijas sakarā, solīja mainīt valsts pārvaldes kārtību un uzbruka topošajai Satversmes preambulai.
Izrādās, ka Bērziņš pilnīgi nopietni ir gatavojis valsts apvērsumu, ne tik skaļu, kāds tas izvērtās trīsdesmit ceturtajā gadā, kad Ulmanis atlaida Saeimu. Šoreiz Bērziņš taisījās savu varu pastiprināt, iesaistot Saeimu.

Данута Дембовская. Ваш ход, господин президент!
“…
Еще осенью этого года — почти параллельно с проектом Преамбулы к Сатверсме от Эгила Левитса — президент Андрис Берзиньш подал на рассмотрение в Сейм свой проект конституционной реформы, предусматривающей, в том числе, и внесение важных изменений в процесс формирования правительства.
Юридическая комиссия Сейма президентским проектом вдохновилась куда меньше, чем трудом Эгила Левитса — предложение главы государства, содержащее ряд неугодных коалиции нововведений, потонуло в парламентской рутине. Но никто еще месяц назад не предполагал, что Валдис Домбровскис станет и.о. премьера, а президенту Андрису Берзиньшу придется выбирать нового главу Кабинета министров задолго до выборов в 12-й Сейм…

Сейчас все эксперты признают: хотя согласно Сатверсме глава государства не несет политическую ответственность за свои деяния, на данном этапе, в процессе формирования коалиции, многое — в руках президента. С этой точки зрения любопытно, что за несколько месяцев до нынешнего политического кризиса, глава государства фактически обозначил свое недовольство тем, как формировался до сих пор в стране Кабинет министров. Фактически реформа, предложенная Андрисом Берзиньшем, была призвана усилить роль президента, и сделать премьер-министра и правительство более зависимым от главы государства…

http://rus.delfi.lv/news/daily/versions/danuta-dembovskaya-vash-hod-gospodin-prezident.d?id=43895366#ixzz2nX3YVeyt

+20
-1
Atbildēt

5

    dro > buchamona 15.12.2013. 11.11

    Nu re, notrauš asaru, apvaicājas vai kādam nevajag pa rīkli un ķeras pie valsts celtniecības:)))

    +18
    -5
    Atbildēt

    0

    emb_riga > buchamona 15.12.2013. 12.14

    “Za svoi ģejaņije poļitičeskoje otvetstvennosķ ņe ņesjot”,bet kriminālo gan.Pēc Satversmes prezidentu var saukt pie tiesas.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > buchamona 15.12.2013. 12.16

    lno

    smieklīgi :))

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > buchamona 15.12.2013. 12.18

    Vilis

    Vajaga gan! un par “kājiņām” arīdzan!

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 15.12.2013. 17.01

    lno: “Nu re, notrauš asaru, apvaicājas vai kādam nevajag pa rīkli un ķeras pie valsts celtniecības:)))”

    Varbūt – pie demontāžas?

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 15.12.2013. 10.32

Savukārt paziņojums, ka „prezidents neatbalsta tādu pieeju kandidāta izvēlē, kas tiek pakārtota vienīgi nosacījumam, lai partiju izvirzītajam kandidātam izdotos iegūt vairākuma atbalstu parlamentā”, nudien ir pretrunā ar Satversmes garu un arī burtu.
==========
Pietiek kultivēt melus! Satversmē ir rakstīts tas, kas ir rakstīts , bet fantāzijas labāk paturēt pie sevis.

+2
-11
Atbildēt

0

dro 15.12.2013. 09.24

Es šādai situācijas analīzei ticētu, ja to būtu paudis Dombrovskis, iznākot no Bērziņa kabineta. Visu partiju prioritātei būtu jābūt valsts interesēm, diemžēl to nereti aizmirst visas bez izņēmuma. Autors zīmē bildi, ka tikai Vienotība dien’un nakt’ augstajā namā domā par valsts šodienu un nākotni. Pat ja tā būtu, tas nenozīmē, ka pārējām partijām jāziedojas uz Vienotības altāra. Atgādināšu, ka plašo koalīciju ar ZZS zīmē ne tikai prezidenta vietas aizpildītājs, bet arī Vienotība…Neticu arī, ka oligarhi atgriežas, jo vismaz Lembergs līdz šim nekur nebija aizgājis:)

+15
-10
Atbildēt

36

    buchamona > dro 15.12.2013. 09.33

    Ino. Man drīzāk nepatīk tas, ka, ja Bērziņam izdosies šoreiz jūtami ietekmēt premjera izvirzīšanas procestu, tad šāda prakse vara ieviesties un saglabāties Saeimas – prezidenta attiecībās arī turpmāk kā ieradums .Partiju sāncensība šobrīd situācijā, kad ir tikai viena “sarkana līnija”, īsi pirms vēlēšanām, situācijā, kad nekādi ugunsgrēki nav jādzēš vairs, tā ir tāda nenozīmīga lieta, man tā liekas.

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.12.2013. 09.45

    rinķī apkārt. Skatīsimies, vai Bērziņam izdosies iebīdīt amatā paša kvalitātei atbistošu premjeru:)))

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 15.12.2013. 10.04

    …dīvainas vēlmes – paziņojumu par demisiju pārvērst atskaitē pa punktiem un sarindot to svarīguma pakāpēs:

    1. atkāpjos no premjerministra amata, uzņemoties politisko atbildību par tradēģiju Zolitūdē, jo…apkārt vieni mīkstmieši, kuriem to būtu vajadzējis izdarīt pirmajā naktī pēc nelaimes;
    2. lai turpinātu sekmīgu valdības darbu sabiedrības interesēs nepieciešams paplašināt koalīciju, jo….NA ir izplatījusi paziņojumu, ka valstiskās intereses viņiem mazsvarīgākas par personiskajiem reitingiem un viņu rīcība kļuvusi neprognozējama;
    3. daļai sabiedrības ir vēlme redzēt jaunu premjerministru, kurš apmierinātu šīs daļas intereses, jo….tiem ir svarīgs mugurkauls, stingrā dūre, matu krāsa un kurpju izmērs;
    4. esmu strādājis pēc labākās sirdsapziņas apstākļos, kuros neviens negribēja uzņemties atbildību, bet mediji to novērtējuši kā pašlabuma meklēšanu un ik dienas par to informējuši sabiedrību – stāstot par valsts sasniegumiem;
    5. valsts prezidents izvirzījis nosacījumus, kuriem pēc viņa prāta – neatbilstu…tāpēc respektēju prezidenta vēlmes, jo sabiedrība pieņem prezidentu, kā valsts simbolu, bet….ignorēt simbolu, būtu nepieklājīgi;
    6. kādam mūsu valstī ir jābūt vainīgajam un tas nemainītu situāciju – ja neatkāptos no amata, saņemtu tikpat lielu nosodījumu, kā atkāpjoties;
    7. paldies tiem ļaudīm, kuri situāciju ir novērtējuši un sapratuši, kuri atbalstījuši un palīdzējuši….prezidents atradīs vislabāko premjerministru, kas atbildīs gan viņa, gan sabiedrības pieprasījumam un ticu, ka mūsu valsts
    ar jauno premjerministru spēs gūt nebijušus sasniegumus….

    …. :))

    …vēl varētu pievienot apakšpunktus un tad lno un tautas prasīgākā daļa, droši vien, notrauktu asariņu un atvieglojumā nopūstos – beidzot VIŅŠ ir prom!…. :))

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > dro 15.12.2013. 10.14

    zanE. LA: Nupat uz ielas dzirdēju smejam divus vīrus. “Tevi “Vienotība” jau aicināja stāties Dombrovska vietā?” – “Vēl ne, bet līdz vakaram ceru sagaidīt bildinājumu.”
    Tas atgādina kā SC meklēja Būvvaldes priekšnieku. Piedāvāja arī manam draugam, bet viņš atteicās, jo prata novērtēt savu neatbalstību. Izglītība atbilstoša, bet trūkst pieredzes praktiskā darbā.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 15.12.2013. 10.27

    pirozkovs – nupat uz ielas dzirdēju sarunājamies divus bijušos TB biedrus.
    Viens otram prasa – tu jau iestājies SC, vai vēl tikai gatavijies eksāmenam, studē Ļenina rakstus un Urbanovica grāmatas?

    Varbūt, dažs labs tam nepiekritīs, bet, taisni V arī ir tā vienīgā, kas, blakus visam citam( subjektīvais faktors un personīgās intrses pastāv vienmēr un visur), domā arī par valsts nākotni.
    Jo taisni pateicoties V šai valstī arī notiek kaut kas pozitīvs.
    Par RP šoreiz nerunāju, jo, diemžēl, tai, izskatās, iestājusies agonija, par ko gan es nemaz nepriecājos.
    Nu, kurš tad vēl virza šo valsti civilizētu valstu virzioenā, kurai partija bija ministri, kas spēj uzņemties reālu atbildību un izcelt valsti no krīzes?
    ZZS, kuras vienīgā atbildība ir Lemberga priekšā, un vienīgais uzdevums nodrošināt Lemberga interses?
    Bļāvēji un bezatbildīgie populisti no NA, kuri vāvuļo par nac. intersēm., un, tai pat laikā, piesedz absolūti korumpēto MNA un RAT, pie vajadzības arī Lembergu, tā nodarot valstijmilzīgu ļaunumu?
    SC, par kuru neatkārtošos?
    Ja pieņemsim, mums Saeimā nebūtu V un RP, kāds var iedomāties, kā izskatītos un kur virzītos Latvija?
    Ja nebūtu ZZS, SC, vai NA, pa lielam, nekas nemainītos, drīzāk, būtu tikai labāk, un bez V?
    Tad kurš nosaka vektoru?

    +23
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.12.2013. 10.33

    dzeris49. Vektoram nulles vērtība, ja tam nav pielikts spēks. Bez griešanas viss galvenokārt notiek pašplūsmā vai tas ir LM, gāzes tirgus liberalizācija, kurai pat pretdarbojas Zaķis, PV līgums, AirBaltic u.t.t..u.t.jpr.

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 15.12.2013. 10.37

    Nu izbeidz, kurš šī valsts bija, kad Dombrovskis un V ieguva varu, pēc PLL, ZZS un TBLNNK valdīšanas, un kur tā ir tagad?
    Kādi vēl komentāri vajadzīgi?
    Protams, trūkumus vienmēr var atrast, man arī daudz kas šķiet nepareizi, bet, vektors ir pareizs.

    +19
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.12.2013. 10.46

    dzeris49. Realizētās politikas rezultāti neizpaužas momentā. Gāzētāju “sasniegumi” arī parādījās tikai pēc 5 gadiem. Es JL esmu atbalstījis līdz 10. saeimas vēlēšanām, un arī tagad nevaru neatzīt, ka sasniegtais tāpat kā nākotnē draudošais ir Vienotības nopelns:)

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 15.12.2013. 10.51

    Bez griešanas bija otrs variants – lata devalvāciju, un par to jau it kā runāts daudz, un absolūti neizskatās, ka tas būtu labāks variants.
    Kaut, zanE taisnība – ja cilvēks ko dara, vienmēr var atrast, par ko viņu apsūdzēt, un tā tas ir arī ar Vilku, Dombrovski, utt. ar visu V, jo tā darīja, nevis lika spieķus riteņos, kā daža laba cita partija.
    Daudzi jau paspējuši aizmirst,ka tad, kad D saņēma šo valsti, vairākums ES un pasaules aģentūru pareģoja tai bankrotu, bēgļu plusmas, haosu, utt.

    +18
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.12.2013. 10.56

    dzeris49. Nekad un nekur neesmu iebildis pret griešanu, bet tā notika aizdevēju uzraudzībā. Tur lielākais nopelns Repšem.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.12.2013. 10.59

    lno – nu nāks gaišāki spēki un varēsim salīdzināt … :)

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.12.2013. 11.01

    klusais. Ja nāks gaišāki spēki, tad arī tas būs Vienotības nopelns:)

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.12.2013. 11.13

    lno – labs humors :) Ja nopietni , tad neskatoties uz visādām publiskām negācijām , man zināmie dažāda līmeņa komerdarboņi ar bažām gaida jaunumus Brīvības ielā. Pareizi jau Tu rakstīji par spēku , kas jāpieliek vektoram , bet ir jau otra problēma , ka vektors nepārtraukti maina virzienu … un tā ir lieta ko uzsver mani paziņas, ka nebija stresa , ka katru dienu var nākt nesaprotami un neapsvērti rīkojumi …

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.12.2013. 11.16

    klusais. Naf ko iebilst:)

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 15.12.2013. 11.30

    …lno….man patīk Tavs pantiņš “PV līgums, AirBaltic u.t.t..u.t.jpr.”, ko Tu vari skaitīt uz Ziemassvētkiem, Lieldienām, Vasarsvētkiem, Dzelzceļnieku, Robežsargu un visās citās svinamās dienās, var arī tāpat – bez iemesla….taču Tev allaž piemirstas, kad šie valstij tik “izdevīgie” līgumi tika noslēgti, kāda laika mīna ielikta un kuri to tur ielika….
    …nu, pastāsti – kurš sēž virsū tai brīnumnūjiņai, ar kuras palīdzību, to pavicinot – varētu šos līgumus padarīt par nebijušiem un to autoriem ar visiem taustekļiem – liktu izgaist….
    ….stāsti, kuram ir tā brīnumnūjiņa?…

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.12.2013. 11.35

    zanE nepūt pīlītes. Līgumus noslēdza /PV/ vai līgumu noteikumus /AirBaltic/mainīja Dombrovska valdību laikā. Arī aizdevumu LM garantēja Dombrovska valdība.

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.12.2013. 11.40

    lno – un vēl piemēram par preses ietekmi uz ļaužu prātiem … šorīt skatījos kā vecais Znatnajs ar Bio Ventas šefu ( Bio Venta ir Lembergam piederošs uzņēmums ) stāstīja gudri par biodegvielas ekonomisko ietekmi uz Latviju, Eiropas regulām valsts ļauno attieksmi pret ražotājiem un ko tik vēl ne , bet aiz kadra palika reālā situācija , kas patiesībā ir nedaudz atšķirīga . Jautājums – kas paliek atmiņā ierindas klausītājam ?

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.12.2013. 11.46

    lno – PV līgumu noslēdza ignorējot MK uzstādījumus un sniegtās pilnvaras … starp citu aizmetņi līgumam sākās Gerharda laikā :) Ar Air Baltic ar viss baltiem diegiem šūts , jo bez publiski pieejāmās info , ir citi fakti ,kas ļauj domāt , ka Mēters ir pārpirkts no Flika … pagaidīsim ,kas tur īsti apakšā ir :) Par LM kredītu – tas cik jau aprunāts bija Saeimas lēmums :)

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.12.2013. 11.50

    klusais. Aizbildināties var vienmēr:)

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.12.2013. 11.58

    lno – protams , ka var :) … Bet par Mēteri un AB domāju vēl būs brīnumi :)

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 15.12.2013. 12.20

    Ino – ja tev liktu izvēlēties vienu no variantiem, tīri hipotētiski:
    a)67% balsu Saeimā iegūst V
    b) to paši iegūtu vai nu ZZS, vai nu NA, vai nu RP, vai nu SC, vai nu jebkura no Sudrabas, Repšes, utt. partijām?
    Vai tiešām izvēlētos to tavu NA, par ko tu tagad balso, un svēti tici, ka tā varētu vadīt šo valsti?
    vai par NA balso tikai tāpēc, ka zini, ka ir tāda V, kas var to NA populismu un nekompetenci piebremzēt un ievadīt visu konstruktīvos rāmjos?

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 15.12.2013. 12.34

    …..lno…. -“Arī aizdevumu LM garantēja Dombrovska valdība.”
    ————————–
    …nedzen zosis!….iepriekšējā Saeima nobalsoja par 120 miljonu kredīta garantēšanu….pasaki paldies, ka trakais Repše, pamatojoties uz krīzes situāciju – ar zobiem un nagiem noturējās pret 120 miljonu atdošanu, bet parakstīja tikai pusi no Saeimas nolemtā…

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 15.12.2013. 12.50

    dzeris49
    Nu izbeidz, kurš šī valsts bija, kad Dombrovskis un V ieguva varu,

    Būtu palicis Briselē, pīzģec. Būtu čekas piesmietais, kompromatu, parādu un alkatīgo mātīšu atkarīgais morālais kroplis izmests no mājokļa un līdz mūža galam vēl palicis bankai parādā.
    Tagad parāda četru gadu dekrēta atvaļinājums
    http://www.delfi.lv/bizness/uznemumi/portals-hipoteku-banka-atkal-pagarina-kredita-atdosanas-terminu-premjera-sievas-uznemumam.d?id=43363645
    Iespējas paģeļņicai Bukābei negausīgi rīt no siles
    http://www.pietiek.com/raksti/dombrovska_padomniece_bukane_ventspils_osta_sak_pelnit_vel_labak
    Repšes kungam vismaz tauta sameta olektē, šitas gandons pac brauc valsts kasē.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 15.12.2013. 13.01

    zanE …
    lno….man patīk Tavs pantiņš “PV līgums, AirBaltic u.t.t..u.t.jpr.”, ko Tu vari skaitīt uz Ziemassvētkiem, Lieldienām, Vasarsvētkiem, Dzelzceļnieku, Robežsargu un visās citās svinamās dienās, var arī tāpat – bez iemesla….

    Par tādu saimniekošanu privātā uzņēmumā, par AB, PV, LM Vienotības neliešus dauzītu tik ilgi, kamēr visi lauzņi būtu salūzuši.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 15.12.2013. 13.07

    klusais
    PV līgumu noslēdza ignorējot MK uzstādījumus un sniegtās pilnvaras … starp citu aizmetņi līgumam sākās Gerharda laikā :)

    Gerhardi, auguļi, švonģeri, monģeri, bērziņi, ozoliņi…
    Par PV līgumu ir konkrēti trīs vainīgie, Freivalds, Ronis un Dombrovskis un tie nekādā ziņā nedrīkstētu nosprāgt mājās savās gultās, jo savādāk Temīda būs nežēlīgi piesmieta.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > dro 15.12.2013. 13.09

    .nedzen zosis!….iepriekšējā Saeima nobalsoja par 120 miljonu kredīta garantēšanu.
    =======
    Un Vienotība saeimā balsoja pret? Atgādini, kāds bija balsojums?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    peerku > dro 15.12.2013. 13.18

    > zanE …..lno…. -“Arī aizdevumu LM garantēja Dombrovska valdība.”

    Mani izbŗīnī cilvēku nespēja redzēt lietu būtību vai apzināta vēlēšanās visu sagrozīt atkarībā no politiskajām simpātijām un antipātijām.

    Paldies, Zane, par atgādinājumu “…iepriekšējā Saeima nobalsoja par 120 miljonu kredīta garantēšanu….pasaki paldies, ka trakais Repše, pamatojoties uz krīzes situāciju – ar zobiem un nagiem noturējās pret 120 miljonu atdošanu, bet parakstīja tikai pusi no Saeimas nolemtā…”

    Tam vajadzētu aizbāzt daudzas mutes, kas izvairās minēt to cilvēku uzvārdus, kas uzstājīgi lobēja Saeimā (priekšlikums nāca no Saeimas nevis valdības) galvojumu Liepājas Metalurgam.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 15.12.2013. 15.02

    …DikembeSakamoto….cik var atkārtot vienu un to pašu?…priekš Tevis izdarīšu izņēmumu….

    ….vispirms vēlos labot kļūdu – tika atbalstīta 112 miljonu latu (160 milj.EUR) galvojuma piešķiršana…
    …tolaik vēl tādas partijas “Vienotība” nebija, bet Jaunais laiks sēdēja opozīcijā….
    …valdības sastāvs 2008.gada 8.novembrī (galvojuma piešķiršanas brīdī) – TP, ZZS, LPP/LC, TB/LNNK….un interesanti:
    Ekonomikas ministrs – Kaspars Gerhards (TB/LNNK),
    Tieslietu ministrs – Gaidis Bērziņš (TB/LNNK),
    Īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības līdzekļu apguves lietās – Normunds Broks (TB/LNNK)…
    Ministru prezidents – Ivars Godmanis (LPP/LC),
    Finanšu ministrs – Atis Slakteris (TP)…

    …vēl kāds interesants fakts:

    …pēc galvojuma piešķiršanas – “Saskaņā ar Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) informāciju, Kirovs Lipmans 2009.gada martā LPP/LC ziedoja 10 tūkstošus, bet 2010.gada augustā viņš ziedoja 18 tūkstošus partiju apvienībai «Par labu Latviju», kurā apvienojās LPP/LC un Tautas partijas cilvēki.

    Arī Zaharjins 2010.gada septembrī ziedoja 14 tūkstošus latu «Par labu Latviju», tikpat daudz 2010.gada septembrī šai partijai ziedoja Segals. Tādējādi kopumā LM akcionāri 2009. un 2010. gadā pie varas esošajiem politiķiem ziedoja 56 tūkstošus latu.

    Lipmans papildus 2009.gadā ziedojis 2000 latu Tautas saskaņas partijai, bet 2010.gadā – 5000 latu partijai «Saskaņa», kas tagad kļuvusi par partiju «Saskaņas centrs».”
    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/482742-lm_akcionari_politikiem_ziedoja_56_tukstosus_latu_pec_valsts_galvojuma_sanemsanas

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.12.2013. 15.08

    zanE…….iepriekšējā Saeima nobalsoja par 120 miljonu kredīta garantēšanu….
    _____________________
    Un kā balsoja Augstākā padome? Nu tad šajā lietā vismaz ir pēctecība:):))

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.12.2013. 15.17

    DD1. Mani izbŗīnī cilvēku nespēja redzēt lietu būtību vai apzināta vēlēšanās visu sagrozīt atkarībā no politiskajām simpātijām un antipātijām.
    ________________
    Tad būtu īstā reize pabrīnīties arī par sevi. Interesanti, kritizējot Dombrovska valdību, man būtu jāsimpatizē Parādniekam , Dombravam vai Ibragimovam – Naudiņam? Man būtu jāšausminās par MNA, bet kad atklājas, ka arī Āboltiņas vīrs izmantojis šos pakalpojumus, tad jāuzliek tumšas brilles? Nu beidziet taču vienreiz pielūgt savu mīļoto partiju, tas jau sāk atgādināt varu zaudējušo laikmeta prātu, godu un sirdsapziņu.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    peerku > dro 15.12.2013. 15.43

    > Ino

    Nenāk ne prātā pielūgt kādu un man nav mīļotās partijas. Izeju no mazākā ļaunuma teorijas.

    Patiesībā jāatzīst, ka ir tomēr viena persona (kas patlaban dibina partiju), kuru negribas kritizēt, pat ja objektīvie apstākļi neizskatās labvēlīgi,- tas ir Repše viņa pagātnes nopelnu dēļ Latvijas labā. Ja atkal balsošu par viņu, tad visticamāk svītrošu ārā visus pārējos no saraksta, kas piesmērējušies, kā piemēram gandrīz bankrotējušo operas exdirektoru, utt.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > dro 15.12.2013. 18.12

    @dzeris
    Liels pluss par to, kādai būtu jābūt vēlētāja domāšanai izvēloties, par ko balsot – hipotētiskām sekām, ja kāda no partijām iegūtu absolūto vairākumu:
    1) V spētu atrast vairāk vai mazāk veiksmīgus ministrus katrai ministrijai (to ir pierādījuši jau viņu ministru kandidāti); Revolūcija valsts attīstībā nebūtu, bet stabilitāte un mērena izaugsme būtu; Latvija daudz ciešāk integrētos ar Rietumvalstīm visās jomās.
    2) NA būtu apjukuši, jo viņiem jau grūtības sagādā atrast divus labus ministru kandidātus. Pieļauju, ka notiktu uzņēmējdarbības nacionalizācija vai arī “nacionalizācija” savējiem. Valsts iesaldētu attiecības ar ES un citām ārvalstīm – filtrētu to, kas ir izdevīgi viņiem, un kas nē!
    3) ZZS varētu atrast vājus kandidātus visām ministrijām un liela daļa naudas un ieprikumu tiktu mērķtiecīgi virzīta Ventspils virzienā. Valsts stagnētu un vairāk pagrieztos tomēr Austrumu virzienā.
    4) SC realizētu Rīgas politiku – mediju monopols, padomju ideoloģijas glorifikācija un valsts resursu koncentrēšana partijas rokās.

    Mēģināt saprast, kā rīkotos kādi no oportūnistiem (Repše, Šlesers, Sudraba) ir tikpat bezjēdzīga, kā zīlēšana kafijas biezumos.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > dro 15.12.2013. 18.43

    DD1 – nekritizē , bet vēsu prātu paanalizē ,kapēc veido partiju :) Neiznieko savu balsi :)

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 15.12.2013. 21.50

    pēc PLL, ZZS un TBLNNK valdīšanas, un kur tā ir tagad
    ———————–
    attopies! Paskaties Repšes, un vēlāk Kalvīša 2 valdību sastāvu un tu redzēsi, kāda ietekme tajās visās bija JL un kāda TB/LNNK. Tu būsi nepatīkami pārsteigts… :)))))

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 15.12.2013. 22.29

    dzeris49… ja tev liktu izvēlēties vienu no variantiem
    ___________________
    Nedod Dievs kādai no partijām saņemt 67% balsu! Vai tad V nepietika ar 33 vietām saeimā, lai nākošā dienā spicei sāktos prāta aptumsums? Pirmais darbiņš bija ievilkt koalīcijā SC. Es saeimā gribētu redzēt tikai 2 partijas V un NA, par SC gādās pats nelabais:))))

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dzintarz > dro 16.12.2013. 14.02

    pirozkovs zanE. LA: Nupat uz ielas dzirdēju …Piedāvāja arī manam draugam, bet viņš atteicās, jo prata novērtēt savu neatbalstību. Izglītība atbilstoša, bet trūkst pieredzes praktiskā darbā.
    ===========
    Padumjo laikā akurāt tā arī notika. Imigrējušie krievelēni vienmēr skandēja “protu,protu”, bet bet “ulmaņlaiku pilsonīši” centās izvērtēt savu atbilstību.

    Vērtētāji, kā zināms, bij imigrējušie internacionālie analfabēti.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 15.12.2013. 09.16

Ir jau arī savi nosacīti plusi tam, kam mums ir šis te superprezidents Bērziņš.
Vismaz, tie, kas sapņo par tautas vēlētu prezidentu ar lielākām pilnvarām, tagad var pārliecināties, ar ko tas var beigties, un par ko var pārvērsties Latvija.
Jo, ņemot vērā, ka trešā daļa elektorāta stabili balso par SC, un vēl pieskaitot tai ZZS balsis, kas mentāli neko daudz no SC elektorāta neatšķiras, varētu iedomāties, kas viņš būtu, pēc mentalitātes noteikti kas līdzīgs Bērziņam, bet, ar lielākām pilnvarām.
Un te vajadzētu pieminēt arī tos “principālos”, kas, īstenībā, ir plānā galdiņa urbēji, kas, principālu apsvērumu dēļ, neiet balsot vispār, jo neatrod nevienu sevis cienīgu partiju, un, protams, tādejādi nobalso par SC, sagādājot tam lielāku %, nē, nu protams, par tik piezemētām lietām šie “idealisti” neaizdomājas.

+34
-4
Atbildēt

4

    Vineta > ligakalnina 15.12.2013. 12.31

    dzeris49
    par SC, un vēl pieskaitot tai ZZS balsis, kas mentāli neko daudz no SC elektorāta neatšķiras,

    ZZS, varbūt ne pats gudrākais un labākais latviešu balsotājs, nu bet, pielīdzināt to Latvijas un visas cilvēces ļaunākam ienaidniekam, tas ir par traku.

    +3
    -18
    Atbildēt

    0

    armn > ligakalnina 15.12.2013. 17.39

    Piekrītu

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    armn > ligakalnina 16.12.2013. 10.08

    Precizējumi, piekrītu, domāts Džera ierakstam

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 16.12.2013. 21.51

    Ķencis&Pāvuls
    Piekrīti dzērim, ka tavi kaimiņi, tuvinieki vai paziņas, kas vīlušies Vienotības divkosībā un alkatībā, balso par ZZS, arī visi ir zvēriski cilvēces nīdēji, WWII, staļinisma un GULAG apoliģēti, kā SC tumsonīgais, sātana apsēstais eļektorats?
    Nu nu. Bailīgi paliek šai valstī.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

buchamona 15.12.2013. 08.31

…Bez Vienotības atbalsta uztaisīta valdība būtu Saskaņas centra valdība. To nevar atļauties ne tikai Nacionālā apvienība. Arī ZZS nepilnu gadu pirms vēlēšanām tas būtu risks izveidot savā politiskajā mūžā pēdējo valdību. Pat RP politiķiem acīmredzami pārgājusi kāre braukt ar tankiem…+++ vislielākā tuvākā laika ” intriga” ir, vai nākošajās vēlēšanās ” jaunajiem” politiskajiem spēkiem, kuri steigšus gatavojas iekļūt Saeimā,kopsummā izdosies savākt tik daudz mandātus, lai šādi uzstutēt tomēr šo SC valdību. Lai cik tas skumji arī nebūtu, bet tieši šī te Latvijā pastāvošā konfrontācija starp ” krievu un latviešu partijām” ir bijis tas faktors, kurš palīdzēja Latvijai sasniegt tādus mērķus, kā ES un NATO, gan arī palīdzēja izrāpties no dižķibeles laukā un iestāties eiro zonā. Citādi, kas zina, ja visu laiku mēs nejustu kremlinu elpu pakausī, vai latviskajam elektorātam būtu pieticis gribas spēka turēties pretī ” kreisajam kārdinājumam” baudīt Šlesera paustos “saprātīgās politikas” labumus, bet krīzes laikā nedalīt ” labdarībai” neesošus līdzekļus.

Ja par “pagaidu valdības” veidošanu , būtu interesanti vērot, kas notiktu, ja Vienotība Pabriku premjera amatam izvirzītu trešo reizi :) Man kaut kā liekas, ka tieši tā arī būtu jārīkojas, lai pirms vēlēšanām pārbaudītu potenciālos sabiedrotos, kas katrai partijai aiz ādas :)Un Bērziņam arī pie reizes ierādītu viņa īsto vietu.

+38
-4
Atbildēt

8

    andris902 > buchamona 15.12.2013. 09.34

    …R.A. ….redzu, esi nokaitināts…. :)
    ….bet…ar savu komentāru esi pelnījis plusu…. :)

    +15
    -10
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > buchamona 15.12.2013. 10.40

    Latvijā visu laiku ir kreisa politika – vieniem atņem, citiem atdod.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 15.12.2013. 12.37

    R.A. Diemžēl vakardienas sēde V. dome (vismaz vārdos) lēmusi būt miermīlīga un neiziet uz konfrontāciju.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 15.12.2013. 13.07

    ES piekrītu RA , jo es arī gribētu redzēt, kas notiek ar koalīcija spartneriem, un izvirzīt atkal Pabriku. Ja Bērziņš neizvirza Pabriku, tad palikt pie sava un viss.

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > buchamona 15.12.2013. 17.19

    Tieši iestāšanās eirozonā bez referenduma var būt pēdējais piliens tautas pacietības kausā pēc visām konsolidācijām un gaidāmās elektroenerģijas cenu paaugstināšanas,lai SC tiktu pie varas pēc nākamajām vēlēšanām.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 15.12.2013. 17.36

    Ērik, domā, ka SC nolaidīs elektrība scenas , kaut viņu draugi ir mazo HES īpašnieki? Un līgumi par iepirkšanu, cik nojaušu saslēgti gadu desmitiem uz priekšu. Esmu dzirdējusi, ka tas pats Pūce esot vēl jauna slicences izdevis saviem korišiem. Šaubos, vai tā šaika gribēs kaut ko sponsorēt tautai.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    armn > buchamona 15.12.2013. 17.38

    Skaidrs, ka būtu jāaizstāv Pabriks. Piekrist Bērziņa uzvedībai, būtu viņa neattaisnota apbalvošana.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > buchamona 15.12.2013. 17.51

    Bet,es nedomāju,ka SC kaut ko nolaidīs,viņi ir tādi paši pašlabuma meklētāji, kā pašreizējā latviskā politmafija.Bet SC atbalstītāji to vēl varbūt nesaprot.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

Juris Dzelme 15.12.2013. 08.30

vai tad tiešam LV nava jaunu ,eiropiski unpasauliski domājošu cilvēku, kuram komunisma laiki nav sakropļojuši galvu, kuram piemistu nedaudz providence un intelekts ? tik tiešām nava vismaz Valda Dombrovska līmenā personību ? tad jau valsts nav nemaz gājusi uz priekšu…. vai varbūt politiskā kliķe ir tik akla ???

+6
-1
Atbildēt

1

    austrisv > Juris Dzelme 15.12.2013. 13.03

    Varbūt NA līderi nevienu izglītotu politiķi augšgalā redzēt negrib?
    NU paskatamies uz Dzintaru, Parādnieku, Naudiņu, un seviški uz viņu ģenerāli Lūsi! Vai tad nav skaidrs, ka šie nevienu augšgalā gudrāku par pašiem nelaidīs.
    Re, arī Bordāns neder, jo mēģina kaut ko darīt! Der tāda kā Broka, kura pati laikam ir vienās” čībās” ar Lūsi, pie tam cik varēja redzēt uz RD vēlēšanām it labi piespēlēja Ušakova runai par to, ka RD lūk neesot pietiekami augstu prognozējusi ieņēmumus, un tādēl RD sastādījusi tās budžetu ar lielu deficītu. To es aizmirst nespēju, jo Ēlerte palika viena cīņā pret Ušakovu par ko pēdējais , protams, bija un ir sajūsmā.

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 15.12.2013. 08.30

Ja troļlu brigāde “ločmelis” metas aizstāvēt pašreizējo prezidentu, tad atkrīt pēdējās šaubas par viņa muļļāšanās (atbildīgas rīcības) motīviem. Latvijas “atīstītāji” pēc kremļa putinoloģijas labākajiem paraugiem rosās pirmsvēlēšanu gadā. Kazi, varbūt sajā pirmsvēlēšanu bardakā izdodas atgūt zaudēto, varbūt nokampt ko vairāk. Doma jau nav slikta, tikai to īlenu maisā nenoslēpsi.

+26
-2
Atbildēt

0

Çriks Rozenfelds 15.12.2013. 07.56

„Tam ir jābūt cilvēkam, kas ar savu darbību līdzšinējā vietā un laikā ir pierādījis, ka var darīt šo darbu,”
————————–
Grūti saprast viņa “…līdzšinšjā vietā un laikā…”
Šis liek nervozēt, jo izskatās pēc mēģinājuma iestutēt atpakaļ kādu no bijušajiem visvariem. Interesanti, kurs gan ir prātā – Godmanis (nē, tas būtu par ātru pēc pēdējām izdarībām)? Šķēle? Kalvītis? dublikāts A. Bērziņš?
…. Birkavs, Emsis, Krastiņš un Krištopāns atkrīt. Vēl paliek Repše… Citu jau nav.
Ja ne no vecajiem, tad kurš? Jābūt tādam, kurš visu pēdējo laiku bijis redzams – Rimševičs? Ušakovs? Zīle? …
Kadas ir Jūsu versijas?

+6
-1
Atbildēt

10

    Þanis Bezmers > Çriks Rozenfelds 15.12.2013. 09.28

    ” Vēl paliek Repše…”. Visu cieņu. Man šis kungs atgādina Kārli Marksu tajā ziņā, ka savu naudu pakāš biznesā un tad metas mainīt pasaules kārtību. Kas ir šie latvju ekonomikas “grandi” no fizmatiem? Vai viņi paši ir uzturējuši kaut savu kurpnieku drbnīcu reālos brīvā tirgus apstākļos? Un no tās uzcēluši apavu ražožanas flagmani? Ar muti un svešu naudu gan prot. Kungi, gudri irst nav malku cirst!

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Çriks Rozenfelds 15.12.2013. 10.35

    Dolgopolovs

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Çriks Rozenfelds > Çriks Rozenfelds 15.12.2013. 11.59

    Dolgopolovs neparakstitos. Viņs ir “otrā plāna aktieris”. Tur viņš darbojas teicami.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Çriks Rozenfelds 15.12.2013. 12.46

    Varbūt tiešām atkal Godmani, varētu sākties atkal krīzes menedžments.
    Bet, varbūt gaida Reiri? Tas jau arī diezgan ierūdzis.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Çriks Rozenfelds 15.12.2013. 12.54

    Solvita novāca Valdi, jo viņš nebija gatavs virzīt kundzi eiropas amatam. Reirs to darīs gan, tāpēc ir ticama kandidatūra.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Çriks Rozenfelds 15.12.2013. 12.56

    Dolgopolovs ir vienīgais no SC, kas būtu spējīgs to vezumu vilkt, vairāk viņiem kadru nav.

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    austrisv > Çriks Rozenfelds 15.12.2013. 12.57

    NU Dolgopolovam arī ir savas robežas. Es vismaz atceros, kā viņš bija iekrampējies krēsla rokturos, kad LTV1 studījā bija diskusija par tām m krievu skolas direktorēm, kuras valsts svētku plakātus nebija izvietojušas skolā vai arī bija rediģējušas tekstu. Dolgopolova spriedze diskusijā ar Pabriku bija skaidri redzama, un kā nu nē, jo grūti bija attaisnot šo 2 skolu direktoru attieksme pret Latvijas valsts svētkiem.
    Es gan domāju, ka Pabriks ir spēka pilns un būtu labs premjers šodienas apstākļiem. ne jau par velti Bērziņš kā vecs komunists necieš Pabriku, jo Pabriks ir gudrs politiķis.

    +20
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Çriks Rozenfelds 15.12.2013. 16.26

    Bērziņa k-gs ir tradicionālo vērtību piekritējs, un, iespējams, viņam netīk arī Pabrika k-ga kaismīgi paustais atbalsts viendzimuma “laulībām”.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    armn > Çriks Rozenfelds 15.12.2013. 17.35

    Kārtējais Kremļa polittehnologu ieteikums, ik katru diskusiju gremdēt biedējot ar viendzimuma laulībām?

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Çriks Rozenfelds 15.12.2013. 18.34

    Dolgopolovs ar Bērziņu ir seni kolēģi no partijas laikiem, tāpēc, kas zin…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

emb_riga 15.12.2013. 03.02

Super!Ļoti labs raksts.Lepojos,ka latviešiem ir tik asredzīgs Žurnālists ar asu un patiesu valodu.Paldies!

+22
-10
Atbildēt

10

    runivs > emb_riga 15.12.2013. 12.30

    1. Ozoliņš: “Tagad VL – TB/LNNK gan var balsot (un regulāri balso) kopā ar SC par gandrīz jebko, un arī ideoloģiski abām partijām līdzīgi priekšstati par valsts iekārtojumu, demokrātiju un tiesiskumu, taču taisīt kopā ar „krieviem” valdību „īstenajiem latviešiem” būtu politiska pašnāvība.”
    Te nu pilnībā var piekrist autoram. Skumji, ka, pozicionējot sevi par vienīgajiem īstajiem latviešu tautas aizstāvjiem, NA, lai “ieriebtu” Vienotībai, to brīžem dara ar lielu prieku.
    2.Pašlaik notiekošais t.s. brēcējiem pēc jaunas Satversmes vajadzētu atvēsināt prātus. Redzams, ka “vecā” Satversme tomēr ir radījusi pietiekamu balansu starp parlamentu un Prezidentu.
    3. Pils padomniekiem nevajadzētu manipulēt ar Prezidenta solījumā iekļauto frāzi – “Pret visiem es izturēšos taisni un savus pienākumus izpildīšu pēc labākās apziņas”. Neapšaubot, ka, iespējams, Prezidents tā šodien arī vērtē savu rīcību, taču viņam Satversme neparedz uzņemties politisko atbildību. Prezidentam, rīkojoties “pēc labākās apziņas”, jāvadās no Satversmē noteiktā varas sadalījuma.Proti, formāli Preidentam Satversme nenorāda, ko aicināt par ministru prezidentu. Taču praktiski Prezidenta rīcības brīvība nav tik neierobežota. Ja frakcijas, kurām ir balsu vairākums, ir/būtu vienojušās par kādu konkrētu kandidatūru un ir gatavas pie tās turēties, Prezidentam nav citas iepējas kā aicināt šo personu par par ministru prezidentu.

    +19
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > emb_riga 15.12.2013. 12.47

    Ja frakcijas, kurām ir balsu vairākums, ir/būtu vienojušās par kādu konkrētu kandidatūru un ir gatavas pie tās turēties, Prezidentam nav citas iepējas kā aicināt šo personu par par ministru prezidentu.
    =========
    Beidziet, Satversmē nav neviena vārda par frakcijām. Varētu pat apskatīt jautājumu, cik konstitucionālas vispār ir frakcijas, koalīcijas līgums un koalīcijas padome, kur bieži vien piedalās frīki bez tautas mandāta.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > emb_riga 15.12.2013. 12.50

    Un kā Jūs izprotat jēdzienu “demokrātiska valsts” ? Vai demokrātija neparedz nodalīt likumdevēja varu no izpildvaras? Vai tā nav demokrātiskas valsts galvenā pazīme?

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    runivs > emb_riga 15.12.2013. 13.21

    Diemžēl nevarēšu Jums palīdzēt. Lai pilnvērtīgi atbildētu uz Jūsu uzdotajiem jautājumiem, arī jautājuma uzdevējam ir jābūt elementāram priekšstatam/ zināšanām par parlamentāras republikas funkcionēšanas priekšnoteikumiem. Patiešām, Satversmē nav minētas politisko partiju pārstāves- frakcijas kā tādas. Taču Saeimu tauta ievēl ne jau Doma laukumā, kā Jums varbūt gribētos, bet gan vispārigās vēlēšanās no partiju piedāvātajiem kandidātiem.Līdz ar to koalīciju veido attiecīgo politisko partiju pārstāvji, kas arī vienojas par iespējamo ministru prezidentu.
    Lai izprastu “demokrātijas” jēdzienu, ieteiktu iepazīties ar attiecīgu literatūru un Satversmes tiesas judikatūru. Vairākos spriedumos ir interpretēts Satversmes 1.pants (Latvija ir neatkarīga demokrātiska republika)jēga un principi, kas no šā panta izriet.

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    valdis > emb_riga 15.12.2013. 13.42

    Varu iedomāties prezidentam vēlamo ministru sastāvu nākamajā kabinetā, ja ar vienīgo no demisionējušā, viņš apmierināts ar R.Kozlovski.
    Arī tas NA “nekož” ausīs? (Pat, pēc pagājušā 16.marta).

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > emb_riga 15.12.2013. 15.35

    urga. Arī tas NA “nekož” ausīs? (Pat, pēc pagājušā 16.marta).
    _________________
    Nezinu kā NA, man vislielāko nožēlu izsauca Vienotības attieksme pret 16. marta provokāciju. Par Bērziņu un SC taču izlūzijas nav bijušas no laika gala.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > emb_riga 15.12.2013. 16.48

    jābūt elementāram priekšstatam/ zināšanām par parlamentāras republikas funkcionēšanas priekšnoteikumiem.
    ==========
    Kur satversmē ir minēta parlamentāra republika?

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    valdis > emb_riga 15.12.2013. 16.50

    Ino
    Saskatu kļūdas gan vieniem, gan otriem.
    Uzskatu, ka ŽJG atlaišana un tas, kā atlaišana notika, bija milzu kļūda, starp citu, absolūti netipiska premjeram. Nezinu aizkulises, varu tikai minēt.
    Bet uzskatu, ka V.Dombrovskis bija mums visiem izcils premjers. Kad IR pirms kāda laika veica aptauju par visiem premjeriem atjaunotajā Latvijā, tad pārskatot visus, kas mums bijuši, sapratu, ka ļoti bēdīgi…, ka dzīve mūs nav lutinājusi, diemžēl.
    16.martā, vai tad tā nebija Rīgas dome, kurai varam pateikties par visu, kas tur bija?
    Starp citu, absolūti tas pats rokraksts atkārtojās arī nesenajā piketā Ušakova atlaišanai.
    Absolūti nesaprotu matu skaldīšanu starp Vienotību un NA. Tie ir spēki, par kuriem jāiet uz vēlēšanām. Jā, tā es domāju.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > emb_riga 15.12.2013. 17.10

    Pilnīgi izslēgta balsošana par nedemokrātiskas kliķes pārstāvjiem,kuri mīda demokrātijas pamatprincipus ar kājām,neatļaujot referendumu par euro ieviešanu!

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    Vineta > emb_riga 16.12.2013. 21.43

    ilmac
    Skumji, ka, pozicionējot sevi par vienīgajiem īstajiem latviešu tautas aizstāvjiem, NA, lai “ieriebtu” Vienotībai, to brīžem dara ar lielu prieku.

    Kā paliek ar V un SC saskaņotiem balsojumiem satiksmes ministra un UA jautājumos? Jau tikai par UA dalīšanu krievu bandītiem un čekistiem, nolūkā palielināt valsts kriminālo slogu un demogrāfisko piesārņojumu, lai tikai piepildītu galējo neliešu makus, visu Vienotību pēc pamatīgas nopratināšanas, jau rīt ap pēcpusdienu varētu laist uz “šrotu”

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Zane Degro 15.12.2013. 01.10

Man patīk reizi par visām reizēm atklāti izteiktā atziņa, par kuru runā visa Latvija un runā ārpus tās robežām: “Bērziņa izpratne atbilst tai, kāda valda to ļaužu lokā, no kura viņš nācis un nekur tālu acīmredzot nav aizgājis”.
Tā viņš ir, ja bijušos komunistus laiž pie teikšanas :(

+54
-4
Atbildēt

5

    austrisv > Zane Degro 15.12.2013. 12.42

    Jā, vajadzēja tomēr ierakstīt Satversmē, ka bijušie komunisti unčekas darbinieki nevar ieņemt prezidenta amatu, tāpat kā bijušie partiju biedri, jo viņi nav neatkarīgi.

    +22
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Zane Degro 15.12.2013. 18.21

    Un stukači.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Zane Degro 15.12.2013. 18.22

    ..no maisiem.,

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Zane Degro 16.12.2013. 12.54

    Berta …reizi par visām reizēm atklāti izteiktā atziņa, par kuru runā visa Latvija un runā ārpus tās robežām: “Bērziņa izpratne atbilst tai, kāda valda to ļaužu lokā, no kura….
    =============
    Piebildīšu, ka tuvojoties 2014.gada 1. janvārim aizvien pieaug išaka elektorāta rindas pēc “rīdzinieka statusa”.
    Šodien redzēju apm. divus dučus “ierindotu rīdzinieku” pie Rīgas Satiksmes bezmaksas slazda Šmerļa galapunktā.

    Sociālā Zivs pūst no astes, nevis galvas.

    Par berzingu? ..
    Maz pa galvu dabūjis…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Zane Degro 16.12.2013. 15.59

    Tagad pat Zatlers raud krokodila asaras, ka čekas maisos esot cilvēki ap 40 no parastām Latvijas pilsētiņām. Droši vien es arī esmu – par to, ka negribēju komjaunatnē stāties.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Inese 15.12.2013. 00.13

A ja par oligarchiem runā, vai tad pate Vienotība nav Ventspils oligarchu kabatas partija? Lai atceramies kaut vai Jaunupa un Kristovska tikšanos ar Olafu Berķi 2010. gadā pirms valdības apstiprināšanas:

Pirms valdības izveidošanas ar Ventspils miljonāru Olafu Berķi Vecrīgas viesnīcā ticies arī apvienības Vienotība līderis, partijas Pilsoniskā savienība vadītājs Ģirts Valdis Kristovskis. Vecrīgas viesnīcā Berķis tikās arī ar Vienotības valdes locekli, Rīgas domas deputātu Edgaru Jaunupu. Berķis komentārus par tikšanos nesniedz, arī Kristovskis klusē.

Vecrīgas viesnīcas Grand Palace Hotel restorānā ar Ventspils miljonāru, tā saukto Lemberga oponentu Berķi Kristovskis ticies dažas dienas pirms brīža, kad novembra sākumā Saeima apstiprināja jauno Valda Dombrovska valdību (Vienotība).

Šai pašā vietā netālu no Saeimas ēkas esošās Vecrīgas viesnīcas restorānā pirms valdības apstiprināšanas ar Berķi tikās arī Vienotības neformālais līderis, apvienības valdes loceklis, viens no ietekmīgākajiem partijas Jaunais laiks līderiem, Rīgas domes deputāts Jaunups. http://www.pietiek.com/raksti/ar_berki_pirms_valdibas_izveidosanas_ticies_ari_kristovskis

+2
-27
Atbildēt

0

Inese 15.12.2013. 00.06

A Krautmanis raxta tā, krietni krutāk un krietni argumentētāk:

Valsts prezidents Andris Bērziņš ir pieņēmis pārdomātu, izsvērtu lēmumu Vienotības kandidātu Arti Pabriku premjera amatam nevirzīt. Patlaban vajadzētu pragmatisku, reāli domājošu, juridiski apkaltu, tautsaimniecībā rīcībspējīgu premjeru.

Taču makroekonomikas fiskālajās niansēs Pabrikam maz zināšanu un pieredzes. Viņš ir cita tipa politiķis – runu turētājs, burzījies smalkās pieņemšanās, braukātājs pa ārzemēm. Ar to ir par maz, lai būtu premjers.

Pabrika līdzšinējās darbības devīze ir bijusi galēji populistiskākais politikānisms. Augstā amata kandidāts allaž ir locījies kā niedre vējā, konjunktūriski mainījis partijas piederību no oranžās Tautas partijas uz Vienotības krāsām.

Daudzi fano par Pabrika matu kopto ezīti, stalto militāro stāju un asprātībām sociālo tīklu čivinātavās, bet neatceras viņa patieso uzvedību. Taču diezin vai arī Valsts prezidentam būtu amnēzija: tik relatīvi nesenus notikumus prezidents gan jau atceras.

Ja prezidents piekristu tik bezatbildīga kandidāta kļūšanai par premjeru, tad arī pats rīkotos bezatbildīgi. Taču prezidents rīkojas atbildīgi. http://nra.lv/viedokli/maris-krautmanis-3/107878-prezidents-rikojas-atbildigi.htm

+6
-32
Atbildēt

1

    varbūt ka tā > Inese 16.12.2013. 09.06

    A tas ir labi, ka padrāž Vienotību

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam