Politologs: prezidents gražojas; Pabriks: vainīga mana nacionālā nostāja

97

Komentāri (97)

marchaeva 16.12.2013. 10.30

Andža takš ir lohatrons parastais. Kas tur nav skaidrs. Nonācis tik augstā amatā pateicoties kremliniem zzs un sc.

0
0
Atbildēt

0

jurgis_vidzis 12.12.2013. 14.16

Bērziņš var patik vai nepatikt, bet likt palasīt Satversmi tomēr jāaicina Ikstens pats. Partiju tirgošanās un SAVA kandidāta ierunāšana Prezidentam, kā tas noticis līdz šim – Satversmē nav paredzēta.
Piekrītu tam, ka Bērziņam ir jābūt publiskākam un jārunā ar tautu un jāpaskaidro sava nostāja.

IV nodaļa. Ministru kabinets
55. Ministru kabinets sastāv no ministru prezidenta un viņa aicinātiem ministriem.
56. Ministru kabinetu sastāda persona, kuru uz to aicina Valsts Prezidents.

0
-10
Atbildēt

1

    Alise > jurgis_vidzis 12.12.2013. 15.29

    Un vēl komplektā visam šim ir Satversmes 59. pants, no kurta arī izriet, ka galvenais noteicējs visā šajā lietā ir Saeimas vairākums, kas izsaka uzticību vai neuzticību ministru kabinetam un atsevišķiem ministriem. Tā ka prezidents var iet ieskrieties ar savu brīvo izvēli, viņa loma ir tikai formāla.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

Alise 12.12.2013. 11.28

Delfos pie Ozoliņa raksta viens cilvēks labu komentu ielicis :)

“Freiberga pierādīja,ka prezidents var būt sieviete,
Zatlers pierādīja,ka prezidents var būt jebkurš,
Bērziņš pierādīja,ka prezidents var arī nebūt…”

+16
0
Atbildēt

2

    esmeralda_se > Alise 12.12.2013. 11.40

    Tikko pēc Bērziņa ievēlēšanas IR’ā bija raksts ar nosaukumu “prezidents nulle”. Man tolaik likās, raksta nosaukums ļoti labi atspoguļo patiesību.

    Tagad liekas, ka nulle būtu stipri augsts novērtējums.

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Alise 12.12.2013. 12.19

    Nulles vietu jau sen aizņēmis viens Rumpis Uzvārdiņš, te redzam pamatīgi negatīvu lielumu – dubļu bedri, kas ap kājiņām līdz di…benam

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 12.12.2013. 10.45

Ja tie, ko Bondars nosauc par vācu armijas karavīriem, domāti leģionāri un Bondars pret leģionāriem verbalizē, tad Bondaru noskalpēt vajag nekavējoties, lai nevienam neienāktu prātā viņu augšup bīdīt!

+16
0
Atbildēt

6

    austrisv > piziks 12.12.2013. 10.48

    Es gan domāju, ka tiešo šo kadru bīdīs amatā, jo cik ilgi tad viņu sagatavotu pēc pilnas programmas turēs kumodē!T
    a vēl var aizmirsties tās lielās gudrības..

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 12.12.2013. 10.53

    Bondara izteiksmē noplīvoja kremlinu attieksme pret leģionāriem. Vēl stingri to apgalvot nevaru, jo Bondars izteicās paneskaidri, bet, ja par tādu cenu domāts tuvoties voblu saskandinātājiem un kremlinu biznesam, tad jāteš i Bondars, ir jebkurš, kas aiz viņa.

    Vai Dzintara un Parādnieka, Dombravas latviešiem tagad nav un nebūs, ko teikt? Jeb net-ā lūr porniķus un Bondaru nesadzird?! Vismaz Kiršteins varētu sadzirdēt?

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > piziks 12.12.2013. 11.16

    Runa ir par pabrika IT KĀ neveiklo twitter ierakstu:
    “We are welcoming German boots on the ground here in Latvia ever since 1940”, kurā runa normālam cilvēkam ir saprotama tā, ka kopš 1940 gada tikai tagad laipni lūdzam vācu zaldātus. Toties tie, kas grib iztulkot savādāk, to savādāk arī dara. Izliekoties, ka 1940. gads nav neatkarības zaudēšanas gads, kad mēs neko daudz nevarējām welkomēt!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > piziks 12.12.2013. 11.22

    Bondara izteikums nebija par leģionāriem. Tas bija par to Pabrika izteicienu kaut kādā konferencē vasarā par vācu zaldātu gaidīšanu. Precīzi neatceros, Pabriks tur kaut ko ar ironiju un humoru pateica, un prokrieviski noskaņotie mediji vēl sacēla skandālu toreiz.

    Bet jebkurā gadījumā Bondars ir turams pa gabalu no valdības.

    Un atkal – kādas tam visam sakars ar NA?

    P.S. Nu re, kamēr rakstīju savu komentāru, aivarsk precīzāk nokomentēja.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 12.12.2013. 13.26

    Paldies, Aivarsk, par precīzo info. Bondars sīki piekasās, glumi izmanto situāciju, — nekāda nāves grēka tur nav, elementārs attiecīgās vides humors. Vēl jo vairāk, ja tvītā.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > piziks 12.12.2013. 22.16

    Jā, cik smieklīgi, ja gribēs atradīs tāpat kā Ģ. kristovskim. Mušu pārtaisīs par ziloni, bet ziloni par mušu. kā tas bija Ušakova un krievija svēstniecība sarakstē.
    Interesantākais, kā uz to visu reaģēs tauta?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Kristīne 12.12.2013. 10.43

Interesanti, Bērziņš solās nosaukt premjera kandidātu pēc 7. janāra (pareizticīgo ziemassvētkiem). Vai tas tāpēc ka Kabanovs jau būs “atgājis” pēc svinēšanas un biļetenus nesajauks, kā tas notika ar paša Bērziņa ievēlēšanu un radija liekus izdevumus?

+18
0
Atbildēt

0

dro 12.12.2013. 10.36

Visa putra sākās ar Dombrovska demisiju, kuru nesaprot ne Eiropas kolēģi, ne VVF, toties V atbalstītājiem acīs aizkustinājuma asaras par V. Dombrovska atbildības lēkmi Bērziņa kabinetā. Kas to īsti izsaucis, neviens nespēj izskaidrot…

+8
-7
Atbildēt

10

    janis17 > dro 12.12.2013. 10.40

    esmu spiests atkārtoties – ja kādu cilvēku cenšas pataisīt par dieviņu, tad asaras ir neizbēgamas.
    Aizkustinājuma, vilšanās, naida…

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 12.12.2013. 10.45

    Es atkal sakatu to, ka Dombrovskis saprata, ka nespēj nodrošināt vairs vairākumu koalīcijā MK un saeimas lēmumiem, uz ko veikli norādīja droši ka Bērziņš. Bērziņš jau saprata, ko nozīmē NA paziņojums, ka tiem vairs neeksistē koalīcija slīgums, pēc Bordāna paturēšana samatā.
    Vai nu gribiet to redzēt vai negribiet, bet Dombrovskis saprata,un vairs nevarēja nodrošināt vairākumu saeimā!
    Paldies par valdība sgāšanu NA. Un tas ir daudz lielāks pakalpojums . turpiniet aklo spēlītes .

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > dro 12.12.2013. 10.46

    —–lno:”(..)
    Kas to īsti izsaucis, neviens nespēj izskaidrot…”
    ============================================================================

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f3/Uncle_Sam_(pointing_finger).jpg

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 12.12.2013. 11.21

    BET:Paldies par valdība sgāšanu NA. Un tas ir daudz lielāks pakalpojums
    ———————–
    valdošo koalīciju izmisīgi čakarēja tieši Dombrovskis. Vispirms nepamatoti atlaida Grendi, tad centās “ierādīt vietu” NA, paturot atsaukto Bordānu. Pēkšņi izrādījās, ka Dombrovska parakstītais koalīcijas līgums ir “nekonstituciāls”. Un pat tad NA turpināja ciest šo ņirgāšanos.
    Bet, kā saka latvieši, “kas bedri citam rok… “

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 12.12.2013. 12.12

    Pēdējā intervijā IRā VD atklāti pasaka, ko un kas ielika valdības koalīcijas greizos pamatus un cik “vainojama” NA. palasiet!

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > dro 12.12.2013. 17.13

    Nē, jedronij,
    zurofus Tu man vari nerādīt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 12.12.2013. 18.28

    Bet. ja Dombrovskis atkāpās tādēļ, ka vairs nesaņēma partneru atbalstu, tad kādēļ viņš paziņoja, ka demisionē apzinoties politisko atbildību, par Zolitūdes traģēdiju? Gribēja glābt NA prestižu? Smieklīgi, vai ne? Toties viņš atzina, ka ministru portfeļu sadalījums bijis netaisnīgs, tas ir pamatā traucējis sadarbību.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 12.12.2013. 22.14

    Lno, tas, ka ministru portfelus dalīja jau tūlīt pēc saeimas vēlēšanām, gan jau zini pats. tad jau atcerēsies arī to, ko pieprasīja toreiz ZRP: puse ministru portfeļus un pat Veto tiesības uz lēmumiem. Tas toreiz jau nebija viegls solis, bet acīmredzot toreiz NA tam piekrita un koalīcijas līgumu parakstīja. es to nesaku, to saka gudri politologi. Ratu atpakaļ nepagiezīs, jāskatās ko Bērziņš tālāk samezglos. Izrāde: Vara Latvijas valstī turpinās!

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 12.12.2013. 22.46

    Bet. It kā tēma bija par Dombrovska demisijas iemesliem?:)))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 13.12.2013. 05.29

    Vislielākie Valda Dombrovska meli bija Zolitūdes traģēdijas piesaukšana par demisijas iemeslu, — protams, šie ciniskie meli ielika pamatu Vienotības politreitingu kaut cik veiksmīgam restartam, ko Valdis Dombrovskis uzdāvināja savai partijai, kas uz viņa ādas iepriekš vismaz divrezi komfortabli iešļūca Saeimā un izpildvarā, — iešļūca tik komfortabli, lai vēlāk atļautos pašu Valdi pamest cīnāmies stipri vientuļu.

    Īstais laiks atcerēties, ka arī pēc izgāšanās ar valsts glābšanu, noreketējot likumīgi pelnītas pensijas, tieši Vienotība bija partija, kas nevarēja saņemties pensionāriem pateikt paldies par valsts glābšanu un izlemt daļu no atņemtā atdot, — Vienotība ciniski izlēma gaidīt Satversmes Tiesu un bija tik gļēva, ka sagaidīja, ka pieteikumu Satversmes Tiesai uz Tiesu aiznes politkonkurējošais saskandinātājs Valērijs Agešins, toties pašu iesniegumu privāti uzrakstīja Vienotības biedrs Aigars Štokenbergs privāti. Tieši tas politiskajā ētikā ir Vienotības lielākais kauna traips, pēc kura civilizētās valstīs partijai vairs nebūtu tiesības uz politisko izdzīvošanu.

    Kad civiližēto Eiropas vecvalstu diplomāti tagad saka, ka viņi nesaprot, kādēļ demisionēja Valdis Dombrovskis, tas, protams, nenozīmē, ka viņi nesaprot, kādēļ Vadis D. atkāpās, — faktiski ar to tiek pateikts, ka šie diplomāti saprot, ka demisijas iemesls nebija traģēdija Zolitūdē.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

piziks 12.12.2013. 10.25

Kurš saprata Bondara teikto par Pabrika nepieņemo attieksmi pret “vācu zaldātiem”? Vai Bondars pret leģionāriem un Pabrika attieksmi pret leģionāriem? Vai Bondars velk SC tuvāk klāt?!

+8
0
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > piziks 12.12.2013. 10.43

    ———
    Kurš būs pret un/vai atturēsies pildīt Ā.Hitlera 1943.g.10.februāra pavēli 2014.g.16.martā? Atgādināšu pabrikveidīgajiem u.c. vēstures “spečukiem”:
    “Pavēlu izveidot Latviešu SS-brīvprātīgo leģionu. Vienības lielums un veids atkarīgs no rīcībā esošo latviešu vīru skaita. Ādolfs Hitlers”

    – Varbūt Bondars būs pret un/vai aicinās atturēsies pabrikveidīgos 2014.g.16.martā no reiz dotā zvēresta publiskas paušanas Rīgas centrā:

    “Dieva vārdā es svinīgi apsolu cīņā pret boļševismu neierobežotu paklausību vācu bruņoto spēku virspavēlniekam Ādolfam Hitleram, un par šo solījumu es kā drošsirdīgs karavīrs vienmēr esmu gatavs atdot savu dzīvību.” – ???

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 12.12.2013. 10.50

    Edge, trulīti, tie, kurus spieda zvērēt Staļinam, bija labāki?!

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > piziks 12.12.2013. 23.03

    6. septembrī, kad notika diskusija Rīgas konferences laikā, Artis Pabriks visai dīvainā formā pauda savu nožēlu par to, ka Vācijas armijas karavīri nepiedalīsies NATO militārajās mācībās Steadfast Jazz 2013. Ministra replika angliski skanēja: «We are welcoming German boots on the ground here in Latvia ever since 1940», ko varētu tulkot kā paziņojumu, ka kopš 1940. gada Vācijas karavīri Latvijā vienmēr ir laipni gaidīti.
    http://nra.lv/viedokli/juris-paiders-3/101924-pabrika-zabaks-tiek-vienmer-gaidits.htm

    +1
    0
    Atbildēt

    0

andris902 12.12.2013. 10.11

…jautājums – vai kāds šorīt redzēja LNT interviju ar Bondaru?….lūdzu, pakomentējiet…redzēju tikai vienu teikumu, kurā Bondars izteicās par Pabriku….tāpēc gribu precizēt – vai esmu pareizi sapratusi…

+7
0
Atbildēt

4

    ievuliitis > andris902 12.12.2013. 10.22

    Iešu paskatīšos, Zane. Interaktīvo TV IR vērts mājās turet. Gaidi, es tak nezinu, no kuras vietas skatīties.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 12.12.2013. 10.25

    ….betij….ne visiem cilvēkiem ir dota iespēja dienu pavadīt pie TV – kādam ir arī jāstrādā…. :)
    …intervija varēja būt pirms astoņiem….

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 12.12.2013. 11.02

    Noskatījos. Sākumā atkartoja Bērziņa teikto par Zvārdi un kadu mistisku, slepenu ziņojumu par nelāgām lietām Aizsardzības min., tad, ka pēc viņa domām P. galīgi neder, jo bija slikts Ārlietu min. Viņa dēļ netika noslēgts robežlīgums ar Krieviju. Arī šobrīd ir slikts Aizsardzības min., nepilda saistības NATO, valsts militārais budžets zem 1%, bet NATO standarti paģēr 2. Vēl teica, ka par viņa uzstāšanos Rīgas konferencē jebkurā civilizētā rietumvalstī tiktu diskvalicēts.
    Tālāk lika saprast, ka nav uzrunāts, kā iespējamais Ministru Prezidents, ka nestāsies Repšes partijā. Uz jautājumu, vai ies pie Sudrabas vai Šlesera, atbildēja gari un plaši par tēmu, ka trūkst nākotnes redzējuma esošām un jaundibināmām partijām.
    Klausīšos tālāk.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > andris902 12.12.2013. 11.13

    Tālāk viņš apgalvoja, ka smagākais Latvijas situācijā, ka tauta absolūti neuzticas valdībai un vairākās minūtēs centās to neuzticību pavairot. Vēlāk paziņoja, ka, lai arī opozīcija varetu rīkoties NEDAUDZ (izcēlums mans) savādāk, pozīcijas un valdības darbība 11. Saeima ir zem katras kritikas. Un nosauca lietas, ar kurām jātiek galā nākamai valdībai.
    P.S. Teikt, ka man ir iespēja visu dienu nosēdēt pie televīzora nav godīgi, zanE. Lieliski zini, ka man ir arī pienākumi.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

dro 12.12.2013. 09.34

rinķī apkārt. Kā tad nu mēs šobrīd saliedēsimies? Saliedēties varam uz vēlēšanām. Atgādināšu, ka JL kādreiz aicināja saliedēties ap Kalnieti kā JL prezidenta kandidāti, un kas no tā iznāca…
Ap ko saliedēties, ja visa V spice šķielē uz Briseles ērtajiem krēsliem?:)

+4
-8
Atbildēt

17

    buchamona > dro 12.12.2013. 09.44

    Ino. Mēs, tas ir vēlētāji, spējam šobrīd tikai vērot un censties neaizmirst neko no tā, kas šobrīd notiek, bet vēlēšanās mums vajadzētu būt spējīgiem objektīvi nobalsot par to politisko kopainu, kuru vēlētos pēc vēlēšanām ieraudzīt. Ja konkrēti par NA (VL), tad man jau šobrīd ir puslīdz skaidrs, ka par viņiem pēdējās vēlēšanās balsoju pirmo un arī pēdējo reizi.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 12.12.2013. 09.49

    rinķī apkārt. Apskaužu Tevi, jo zini vismaz 1 partiju, par kuru nebalsosi. Es pagaidām domāju, ka vēlēšanās piedalīšos:)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 12.12.2013. 10.18

    Es zinu trīs partijas no šobrīd saeimā pārstāvētām, par kurām nebalsošu nekādā gadījumā. Domāju, ka arī jūs. Plus – ne par vienu no jaunpienācējām. Rezultāts – cik garš, tik plats:(

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 12.12.2013. 10.19

    RA, nu iesaki par ko tad balsot? Ja pieņemam, ka cilvēkam tomēr jāpilda šis balsošanas pienākums un jācenšas nepazaudēt balsi zem 5% barjeras.
    par sc? V? sudrabkrūmiņu? Baltzirgarepši? Kādi vēl varianti? Ak, jā – šļesera izlīgums!

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > dro 12.12.2013. 10.24

    Nu man pavisam bēdīgi – nebalsojamās sanāk 4, ja skaita no visām, kas vēl kurkst. Un atlikums arī neizsauc siltas jūtas, tomēr kolēģim Ino nepievienošos – pārāk liels prieks tas būtu tieši tiem, kurus abi vismazāk gribam redzēt pie siles.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 12.12.2013. 10.30

    Skumji, ja daudzi negrib redzēt, kuru partiju visvairāk nīst SC, un kura tad arī ir tā partija, kas viņiem traucē sagrābt varu!
    Skumji vai akli vai …?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 12.12.2013. 10.31

    aivarsk. Pats jau zini. Izvēle niecīga – V un NA. Vienotības fani izsmej NA un otrādi. Abas “labas”:)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 12.12.2013. 10.37

    lno, es zinu. Taču ir lietas, kuras nespēšu piedot v. Un pēdējā gada laikā šo lietu daudzums ir pieckāršojies! Salīdzināt ar hokeju Baltkrievijā īsti nevar!

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 12.12.2013. 10.40

    J.Biotops. Neapvainošos:) Cienu Tevi par patstāvīgu viedokli, ka redzi visu partiju greizos soļus:)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > dro 12.12.2013. 10.42

    aivarsk. Ir jau arī vēl citi grēki…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 12.12.2013. 10.42

    Lno, vai es personiski Tevi esmu kaut kur izsmējusi atškirībā no Tevis un Betijas?
    pacietīgi saņemu lamas un nievas, bet pacietīgi turpinu teikt, ka NA bija pēdējais piliens valdības gāšanā.
    Bez tam, kāpēc NA nenostājas Vienotība spusē pabrika izvirzītajai kandidatūrai pirms Bērziņš kaut ko kladzina????
    Ja Vienotību atbalstītu ne tikai 40 deputāti, bet arī NA deputāti, tad Bērziņa izvirzītais nodevējs, Latvijas valstij vairs nekaitētu.
    Manispēc mani var lamāt, cik vien NA karsēji grib, teikšu to arī uzpriekšu. Ir vajadzīgs stingrs atbalsts Vprejeram , un nekas nevarēs to Bērziņa apvērsumu sarīkot! to arī gribu sagaidīt no NA, nevis izlocīšanos, kura sākās ar Bordānu!

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > dro 12.12.2013. 10.44

    Bet. Vēlreiz, viss sākās ar Dombrovska “cilvēcīgo” sarunu pie” prezidenta”:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > dro 12.12.2013. 11.05

    Ino – manā iepriekšējā tekstā kļūdas, nepaspēju izlabot. Bet dzīve turpinās :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > dro 12.12.2013. 11.07

    lno. Ir jau arī vēl citi grēki…
    ____________________________________
    Ir, bet ne salīdzināmi ar TUA biznesa atbalstīšanu, v cūkāšanos koalīcijā ar Grendi, Bordānu. Visbeidzot ar maniakālu tieksmi ievilkt koalīcijā zzs…

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 12.12.2013. 11.12

    nevis izlocīšanos, kura sākās ar Bordānu!
    ————–
    Es baigi gribētu, lai godīgais Bordāns iestājas Vienotībā turpina darbu valdībā, kā viens no šīs partijas ministriem un jau ziemā uzsāk Okupacijas pieminekļa nojaukšanu (kā jau tika solījis).

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 12.12.2013. 11.27

    Ja tu, Bet, pieturētos pie faktiem, nevis pie saviem prātojumiem, būtu izvairījusies no citu komentētāju izsmiekla. Pašai nevajag sevi padarīt smieklīgu, tad arī, ja pat kāds to ļoti gribētu, viņam tas neizdotos.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 12.12.2013. 22.07

    Tu protams, Betij, tā visugudrākā un galīgi nevienu neizsmej.
    paldies, bet es redzu ko citu.
    vai tevi esmu aizskārusi personiski? Bet, Tu to dari. Atvaino, bet tas ir zemiski un pat ļoti neinteliģenti.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 12.12.2013. 09.33

Atcerējos, kā pēc VVF termiņa beigām visi vienā balsī runāja, cik AUGSTA LATIŅA tagad ir uzlikta nākamajam prezidentam … un izraudzījās Zatleru, bet pēc tam Bērziņu. Kritiens bezdibenī ir acīmredzams, taču lietu bīdītājiem vārdu un darbu nesaderība nemaz netraucē. stulbā tauta visu norīs…

Tagad par Dombrovski arī visi, un kociņa kājiņš visskaļāk, runā, ka jāmeklē līdzvērtīgs aizstājējs. Var tikai iedomāties, cik LĪDZVĒRTĪGS kandidāts tiek meklēts, ja ir pilnīgi skaidrs, ka nevienam no mākoņu stumdītājiem neinteresē ne kompetence, ne valstiskums. Nožēlojami!!!

+27
0
Atbildēt

1

    dro > silvija_vitina 12.12.2013. 09.36

    Tagad par Dombrovski arī visi, un kociņa kājiņš visskaļāk, runā, ka jāmeklē līdzvērtīgs aizstājējs.
    ________________
    Ne jau līdzvērtīgs, bet labāks, kurš spēj noganīt rīcībspējīgu valdību:):):)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

buchamona 12.12.2013. 09.27

Šis ir lielisks brīdiz, lai deputāti tādam Bērziņam ierādītu viņa īsto vietu LR politiskajā hierarhijā , tikai nav kas to dara. Vārdos it kā visas potenciālās koalīcijas partijas piekrīt Pabrika kandidatūrau atbalstīt, taču tajā pašā laikā slēpjas aiz prezidenta muguras, lai nepalaistu kaut ko garām, ja rastos situācija, kad varētu kaut ko pasmelt sev no šīs putras, bet Bērziņš pa to laika veido savu spēli.

Atcerieties, ko Bērziņš teica pie Brīvības pieminekļa 18. novembrī? “Necelsiem žogus sev apkārt!” viņš teica, kontekstu nesākšu te skaidrot?:)

Un, ko viņš paziņoja savā ” slavenajā” runā pēc Maksima traģēdijas? Viņš solīja mainīt politisko kārtību valstī, uzbruka Satversmes preambulai, kura pēc veikala sabrukšanas vairs neesot aktuāla :) un tādā garā…

To visu vajadzētu atcerēties arī NA politiķiem un šobrīd saliedēties ar Vienotību, kas ļautu izbeigt Bērziņa spēli, bet tā vietā, piemēram, NA deputāts Krēsliņš pārpludina Delfu komentu telpu ar Bērziņa atbalstošiem saukļiem :)

+21
-2
Atbildēt

9

    austrisv > buchamona 12.12.2013. 10.27

    Riņķī apkārt!
    Esmu sajūsmā par Tevi. Visu cieņu, bet vai karsēji, kuri neskatās uz NA darbiem to novērtēs. Visu laiku saņemu viņu ķengas, kad mēģinu pateikt lai taču paskatās uz aizberga apakšējo daļu.
    Bērziņu taču ielika amatā ar SC un ZZS un Rasnača balsīm. Skaidrs, ka tuvojas vēlšanas un naudu vajadzēs kā ēst tam pašam SC. Skaidrs, ka meklēja vismazāko iemeslu Dombrovska gāšanai. Te nu ir: ceļš brīvs ieliktenim kurš sagatavos ceļu Sc, jo bez saeimas balsošanas jau Eirāzijā mūs neieraut, bet vēl jau šie te pašreizējie nav tikuzticami. Vēl jāpērk!

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 12.12.2013. 11.05

    “Necelsiem žogus sev apkārt!” viņš teica, kontekstu nesākšu te skaidrot?:)
    —————————
    Precīzi! Kopā ar Vienotību turpināsim tirgot TUA krievu kolonistiem
    , kāds tur žogs…

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 12.12.2013. 11.40

    Bet –

    Vai Jūs nevarētu mazliet nokaunēties? Cik var izplatīt melus par Rasnača balsojumu, ko savulaik aizsāka tendenciozs TV3 sižets?!

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 12.12.2013. 11.48

    riņķī apkārt:
    To visu vajadzētu atcerēties arī NA politiķiem un šobrīd saliedēties ar Vienotību, kas ļautu izbeigt Bērziņa spēli
    ====================================
    Atceros šo tēzi jau no Jūsu komentāriem vēl iepriekšējās Saeimas laikā. Toreiz NA tika atstāta opozīcijā, lai saimniekot varētu V+ZZS.

    Un Jūs ne reizi vien NA mudinājāt balsot “atbildīgi”, lai tur vai kas. To viņi arī caurmērā darīja, tomēr jāprasa: CIK VAR?! Cik ilgi var ļaut būtībā sevi izmantot?

    Caurmērā visur latviskajā informatīvajā telpā tiek bazūnēts, ka Latviju no bedres esot izvilkuši Dombrovskis un Vilks, un tātad “Vienotība”. Tajā pašā laikā tiek aizmirsti citu partiju DARBI – balsojumi Saeimā. Arī NA balsojumi palīdzēja izrāpties no bedres – nesavtīgi balsojumi, jo vēlreiz atgādinu – viņi bija opozīcijā, kas nozīmē, ka viņu pašu idejas netika realizētas.

    Šajā Saeimā “Vienotība” bija ar mieru veidot koalīciju ar NA, tomēr praktiski izturējās pret NA kā pret nicināmiem opozicionāriem.

    Vēlreiz – vai nav negodīgi vēl un vēlreiz mudināt NA būt nesavtīgi “valstiski domājošiem”, bet vienīgi tiktāl, ciktāl tas saskan ar pašas “Vienotības” plāniem un izgājieniem?

    P.S.
    Arī neticami flegmatiskā un tolerantā Latvijas iedzīvotāju mentalitāte bija nozīmīgs faktors, kas pieļāva šādu no bedres izvilkšanas scenāriju.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > buchamona 12.12.2013. 12.09

    patiesībā no krīzes Latviju izvilka aizbraucēji, kas upurēja savas ģimenes, draugus, meklēja darbu ārzemēs, neprasīja pabalstus, nesita valdības mājā logus.
    2009.g. vajadzēja pāriet uz maksimāli izmantojamu vietējo kurināmo, lai nepārskaitītu KATRU DIENU vienu miljonu latu gazpromam, aizņemties vēl papildus miljardu, kuru izmantotu ceļu sakārtošanai. Šodien mums nebūtu sabrukušu ceļu, būtu ar šķeldu, nevis gāzi kurināms TEC 2, būtu par 100 000 mazāk aizbraukušo.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 12.12.2013. 22.45

    ….Haris…. “Vai Jūs nevarētu mazliet nokaunēties? Cik var izplatīt melus par Rasnača balsojumu…”
    —————————-

    …Tu gan esi labi informēts par aizklātajiem balsojumiem!…Rasnačam aiz muguras stāvēji?…viņš Tev ar telefonu fotografēto biļetenu nosūtīja?…
    …ja, nu, kādam te būtu jānokaunās, tad tas būtu jādara Tev, nevis jāuzbrūk Bet…Rasnačs sevi jau ir pierādījis kā “uzticamu” parakstu licēju uz viltotiem protokoliem….

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > buchamona 12.12.2013. 23.07

    zanE, Tev ir fotogrāfijas ar pretēju info? ;)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 13.12.2013. 00.20

    …Mūsu alus….fotogrāfijas ir Harim, jo….viņš uz tām pamatojoties – liek Bet kaunēties…. :)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > buchamona 13.12.2013. 10.14

    Zane, ko nu tur, jo Na karsēji joprojām nevēlas redzēt, ka Rasnačs jau ne vienu reizi vien tiek ne tikai pieminēts, bet arī licis parakstu uz viltotā ,ļoti cienījamās un visiem zināmās, Muižnieces protokola. Bet, ko tur, ja jau acis ir aizmālētas ilgstoši un neglābjami.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 12.12.2013. 09.16

Prezidenta putrošanās, mētāšanās, pārliecinošas argumentācijas trūkums un nožēlojamā vairīšanās runāt ar sabiedrību atklātu valodu liecina ne tikai par to, ka viņš spēlē atbilstoši saviem priekšstatiem un ieradumiem bīdīt lietas pa kaktiem, bet arī par to, ka tiek spēlēta netīra spēle, kuras mērķis pagaidām nevienam nav īsti skaidrs. Atklājoties mērķim visiem, protams, viss kļūtu skaidrs. Tomēr man ir smagas aizdomas, ka runa iet par SC un ar Lembergu tam visam ir mazs sakars – jo nav šaubu, ka V ar Lembergu paši mierīgi spētu vienoties. Bērziņa proklemliskās simpātijas nav noslēpums – viņa nožēlojamā nostāja valodas referenduma jautājumā toreiz un attiekšanās vērtēt Ušakova atbildību Zolitūdes traģēdijas sakarā tagad vien ir ko vērti un daiļrunīgu fakti. Visa viņa izturēšanās un izteicieni liecina par to, ka viņš dziļi šaubās par pašreizējo LV ģeopolitisko izvēli. Viņš nevar protams, atklāti pateikt, ka tā ir jāmaina, bet nekas nekad nav no viņa dzirdēts par Eiroatlantiskās izvēles pareizību, demokrātijas un vispārcilvēciskajām vērtībām, nepieciešamību stiprināt LV visa veida integrāciju rietumu struktūrās utt. Tieši pretēji – viņš taču uzsvēra, ka „ja viss tā turpināsies, tad pēc dažiem gadiem LV vairs kā valsts nepastāvēs”. Dies’ vien zina, ko tieši viņš ar to bija domājis, bet tas viss ir ļoti simptomātiski. Personiski prezidentam absolūti neuzticos. Un vēl reiz gribu uzsvērt – manuprāt visas šīs prezidenta ņemšanās pamatā ir spēle ap SC.

+30
0
Atbildēt

1

    peerku > putekliic 12.12.2013. 10.16

    andrejs_gr

    Labs komentārs:
    “Prezidenta putrošanās, mētāšanās, pārliecinošas argumentācijas trūkums un nožēlojamā vairīšanās runāt ar sabiedrību atklātu valodu liecina…, ka tiek spēlēta netīra spēle…”

    Tā ir, varam tikai mēģināt iedomāties, kāpēc tagad Urbanovičs slavē prezidentu…

    +17
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 12.12.2013. 09.12

Kā ta nu vēl nav skaidri kritēriji? Ir gan!
Kājbērziņš par premjerministru virzīšot tikai reālu un cienīgu, kurš ar iepriekšējo darbību pierādījis, ka spējīgs tikt galā ar atbildīgo darbu. Ja pats tas etalons, tad laikam nākamajam ministru prezidentam jāņem līdzi zemesgrāmata, kurā apstiprināts, ka pretendents stingri stāv uz savām „Kājiņām”.

+26
0
Atbildēt

4

    dro > Aivars Krauklis 12.12.2013. 09.18

    J.Biotops Kā ta nu vēl nav skaidri kritēriji? Ir gan!
    ___________________
    Manuprāt kritērijs tikai viens – jāatrod sliktākais no visliktākajiem:)

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    putekliic > Aivars Krauklis 12.12.2013. 09.23

    Labs! :D

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Aivars Krauklis 12.12.2013. 09.24

    Ino – pirms paaugstinājuma jāsakompromitējas (ja vēl nav izdarīts)?
    Līdz šim tāda tradīcija bija zināma organizācijās, ko sarunu valodā sauc par bandām.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Aivars Krauklis 12.12.2013. 09.29

    J. Biotops. Precīzi:)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 12.12.2013. 08.52

Svarīgi ir DABŪT PA GALVU. Bērziņa “lielais brālis” – galvenais kaimiņvalsts galeru vergs nepārprotami ir ķēris airi ar galvu. Par to liecina paziņojums par PSRS sabrukumu kā lielāko 20.gs. ģeopolitisko traģēdiju. Par to liecina nevēlēšanās Krieviju vilkt 21.gadsimta virzienā, par to liecina Krievijas vilkšana 19. gadsimta virzienā.
Nepārprotami, Bērziņš atrodas LIELĀ BRĀĻA gravitētā orbītā.

+16
0
Atbildēt

4

    austrisv > gundega_heiberga 12.12.2013. 10.22

    Par to liecina arī Vešņakova vizīte pie Puzes ķeizara un visas tās LM sāgas, jo kremliniem nevajag, lai latvieši justos labi savā zemē. dombrovskis traucēja, jo ak kāds trakums, tomēr pamanījās izvilkt valsti no krīzes. Kopprodukts aug, var sākties tā tērēšana , bet kas to darīs? lūk jautājums, kas jārisina.
    Bet SC mērķis jau ierakstīts tā līgumā ar kremļa partiju.
    Valdība ir jāmaina, un to zināja jau pirms Dombrovska vizītes pie Bērziņa. Negriba satsaukties uz Zandera video, bet noklausieties vēlreiz.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > gundega_heiberga 12.12.2013. 11.02

    Bet Par to liecina arī Vešņakova vizīte pie Puzes ķeizara
    ———————-
    Par ko liecina Vešņakova un citu Maskavas bonzu tikšanās ar Rinkēviču?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > gundega_heiberga 12.12.2013. 17.08

    Rinkēvičam tikšanās ir darba uzdevums, ja nesaproti.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > gundega_heiberga 12.12.2013. 22.04

    Andrej, es Tev pilnīgi piekrītu. manuprāt, rinkevičam ir pamatīgi skeleti skapī. pie tam jau sen!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 12.12.2013. 08.36

Nacionālists, kurš vairākkārt lobējis SC iekļaušanu koalīcijā un pāris dienu laikā spēj mainīt viedokli uz diametrāli pretēju:)

+7
-11
Atbildēt

11

    armn > dro 12.12.2013. 09.07

    Ino, es tev ieteiktu izvertet savu sabriza nostaju, tad kad nonaksim pie rezultata un tu redzesi ko izvirzis Berzins, un, ko beigu beigas dabus LV.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 12.12.2013. 09.15

    Ķencis&Pāvuls. Ja Bērziņš var izvirzīt vēl apšaubamāku kandidātu, tad man jāslavē Pabriks vai es kautko iepriekš sameloju?:)))

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    armn > dro 12.12.2013. 09.15

    tiko nofikseju 3 minusinus savam komentaram, kura vieniga doma ir ieteikums izvertet kadu viedokli laika nogriezni. Izskatas, ka vismaz trim cilvekiem ideja par domasanu skiet kas negativs. Riskejam klut par tadiem ka caliem bez galvam, kas skraida pa pagalmu..

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 12.12.2013. 09.17

    lno –

    Viņš jau nesaka, ka ir nacionālists.:)
    Tikai to, ka viņa “nostāja” ir pārāk nacionāla Bērziņam.

    Noteikti atrastos arī tādi, kuriem pārāk nacionāla šķistu arī, piemēram, Roberta Ķīļa vai Žeņas Aldermanes “nostāja”.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    armn > dro 12.12.2013. 09.18

    Ino tev nav jaslave Pabriks, tu vari ta pat ka es rakstit, ko tu doma, bet sis ir atbildigs un ne vienkars bridis un bez kadas polemikas, bus vertigi so pasu jautajumu neaizmirst un sev uzdot, kad nonaksim lidz rezultatam. Reizem var iznakt ka pasacina par Ciku, mes tikai kalam ikreiz kaut ko labaku un labaku( kritizejam esoso) un beigas nonakam pie Cika.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 12.12.2013. 09.27

    Nekādas loģikas, Pāvul:) Nav mums nekādas iespējas virzīt sev pieņemamu kandidātu, tātad arī nekādas atbildības, bet tu atbalsti vienas puses poziciju, kaut abi V un Bērziņš neuzvedas adekvāti:)

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 12.12.2013. 10.19

    Ķenci, nav vērts, jo daži tā saucamie nacionāli domājošie, tālāk neredz par savu kurpju purngaliem. vēl joprojām daudzi nesaprot, ka politika ir viltīga spēle un uzvarēs tas, kam stiprāka kārts rokās, un ta sšoreiz un pašreiz ir prezidents, kuru ielika amatā SC +ZZS un Rasnačš, cilk varēja toreiz saprast. Nu prezidents izskatās, ka atdod parādu SC puikām pirms vēlēšanām. vai tad vēl nav dzirdama izmisīgā Ušakova balss TV un radio, kurš brēc pēc naudas!
    Tēriņi SC pārāk lieli, bet nāk virsū vēlēšanas. Ko citu darīt… Bet mērķi jau SC ir daudz dauidz lielāki uz nākošajām vēlēšanām.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    armn > dro 12.12.2013. 10.26

    Ino, es taču nesaku, ka Tev nav nekādas loģikas, atļauj lūdzu cerēt, ka arī manis teiktajam tāda ir. Vai nu Tu tai piekrīti vai nē, tā ir cita lieta.
    Uzskatu, ka mums uz katru kandidātu jāspēj skatīties kā uz kompromisu, un Pabriks manuprāt ir labs kompromiss , ja Tu un Tevis vēlētie deputāti tam nepiekrītat un iestājaties pret to, tad ceru ka gala rezultāts būs vēl labāks kompromiss, ja nē jūsu vārdos izteiktās idejas dzīvē būs zaudējušas.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    armn > dro 12.12.2013. 10.32

    Bet, es Tev piekrītu tajā, ka daži no mums uzvedas, teiksim tā, kā puiši uz laipas, kur galvenais ir otru nogrūst grāvī. Reizēm gudrāk ir sadarboties, vai palaist kādu pa priekšu.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 12.12.2013. 10.58

    Pēc šārīta TV, lno, Tu vari dabūt nacionāli pozitīvneitrālā Pabrika vietā krievu bandītbankā skolotu basketbolistu Bondaru, kam nav patikuši Pabrika izteikumi par vāciju armijas kareivjiem leģionāriem (?!)… Tādas aizdomas radās, bet neatminu, ka Pabriks par leģionu būtu pateicis kādu īstu aplamību, toties Bondars, cik saožams, stūrē ne tikai pie kreminiem, bet arī atpakaļ pie antonovciem! Vai to Tu gribi. tautiskais lno?!

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > dro 12.12.2013. 11.32

    Optiskais Tēmeklis –

    Nu, nē taču, lno to nevēlas. Kā jau viņš minēja, mēs, interneta pakšu komentāru rakstoņi, to ietekmēt nevaram.

    Ja lno būtu lemšanas iespējas, tad gan jau viņš izvēlētos atbildīgi – un tas būtu no “noderīga materiāla” veidotais standartlatvietis (elastīgs, labestīgs, jā, “nacionāli pozitīvneitrāls”:)) Pabriks.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

Inese 12.12.2013. 08.26

Vainīgs ir pavisam kas cits, kā ziņo LSM:

Saskaņā ar LTV „Panorāmas” rīcībā esošajām ziņām, iebildumi pret Pabriku varētu būt saistīti ar budžeta līdzekļu izlietojumu – aptuveni trīs miljonu latu apmērā kādā militārā objektā, taču šī ir ierobežotas pieejamības informācija, kuru zina šaurs personu loks. Tāpat iebildumi ir arī par Pabrika vadītās aizsardzības ministrijas rīcību Zvārdes poligona īpašumu jautājumā. Bez tam viņam trūkstot līderisma spējas. http://www.lsm.lv/lv/zinas/latvija/zinamas-nakamas-valdiibas-aprises-premjera-kandidats-aizvien-nez.a71952/

+8
-15
Atbildēt

5

    Ieva > Inese 12.12.2013. 09.40

    Domāju, ka šī ir visticamākā versija. Fakti par to liecina.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > Inese 12.12.2013. 10.15

    Es gan domāju, ka vainīgs ir pavisam kas cits!
    Vēēšanu gadā ir vajadzīga nauda SC, kuram tā izmisīgi trūkst. Tāpēc Bērziņam ir jānominē tā saucamais bezpatrtejiskais premjers, kurš to naudu šiem iedalīs. SC ir vajadzīgi nopirkt daudz vairāk latviešu vēlētāju nākamajā saeimā, lai beidzot SC tiktu pie varas un mēģinātu īstenot to noslēgto līgumu ar putina partiju!
    Lūk, kāpēc Bērziņš nominēs pavisam kādu sev uzticamu premjeru, ka sdalīs naudu, jo Vienotība izvilka valsti no finanšu krīzes. Naudas labumus var sākt dalīt, lai pirktu vēlētājus: māmiņalgas, sdkolotāju algas , pensiju palielināšanu Utt.
    Atvērsim acis, jo Bērziņam neviens nederēs no Vienotības!

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 12.12.2013. 10.56

    Latviešu ekonomists un polītiķis Mārtiņš Bondars šorīt televīzijā minēja dzelžainus argumentus, kāpēc Pabrika k-gs nekādā gadījumā nedrīkst kļūt par ministru prezidentu:

    http://www.youtube.com/watch?v=0A_mnDSQjnI

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 12.12.2013. 10.57

    nauda SC, kuram tā izmisīgi trūkst
    ___________________________________
    Vai tad Rīgā jau ieviesta tiešā pārvalde un ušmerika dome drosmīgi patriekta?
    Rīga ir 50% no valsts ekonomikas, sc pilnībā kontrolē daudz vairāk, kā jebkura cita partija var sapņot…

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Inese 12.12.2013. 11.58

    Vēēšanu gadā ir vajadzīga nauda SC, kuram tā izmisīgi trūkst
    ————-
    Bulšits. Nekas viņiem netrūkst – turklāt ir perfekta iespēja izmantot administratīvos resursus, gan Rīgā, gan Rēzeknē. Atceramies kaut vai ilgstošās intervijas ar Ameriku SWHradio, kurās ameriks tēloja gādīgu Rīgas saimnieku.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam