“Vienotības” vienīgais kandidāts premjerministra amatam – Pabriks

91

Komentāri (91)

Vineta 06.12.2013. 20.34

klusais
Tiešām, kā tā gadījās, ka divu valsts augstāko amatpersonu: Staļina meita un Hruščova dēls bija pārcēlušies uz dzīvi ASV. Laikam jau PSRS bija pēdējais sūc.

+5
-7
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 18.52

Ļoti vienkārši – Vienotībai, RP un NA jānoslēdz jauns koalīcijas līgums, kur būtu atzītas NA tiesības līdz 12. Saeimas vēlēšanām deleģēt savu ministru Bordāna vietā un rasts risinājums UA iztirgošanā.
RP ir iespēja parādīt, ka tā joprojām ir pret smagos noziegumos apsūdzētā ZZS un tā varētu, valdības stiprināšanas un vairākuma nodrošināšanas vārdā, atteikties no kādas ministrijas par labu NA.
Otrs variants ir – nostāties pret tautas referendumā pausto gribu un laist Lembergu valdībā, lai tas izsaimnieko miljardu..

+7
-9
Atbildēt

23

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 19.03

    SB – Aizmirsi par sešinieku, 2 dezertieriem no RP plus Sprūdžu :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 19.07

    Referendumā tauta balsoja pret visu Saeimu,turklāt kā nu kurš pret tieši kuru partiju,ko pierādīja jaunais ievēlētais Saeimas sastāvs ar ZZS ierindā.

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 20.18

    SB – pastāsti kā tā Sprūdžs , ZRP premjera kandidāts dezertē no partijas ?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 20.42

    klusais lemberga atbalstītājs
    No tādas partijas, kas ir nodevusi savus ideālus, ir jāstājās ārā – tas ir fakts. Sprūdžs dara pareizi un godīgi. Sagaidu, ka no Vienotības daudzi beigs “inteliģenti klusēt” un stāsies ārā.
    Bet Jums, kā speciālistam(cik var spriest) par “dezertēšanas no partijas” lietām, gribu uzdot pretjautājumu:
    Kur ir pazudis Čaklais no Vienotības? Tas ir vārda vistiešākajā nozīmē dezertējis.. un ne tikai no partijas, bet arī no Saeimas un(Dies, pasarg) valsts!
    Godīgākās partijas Vienotība biedrs un Saeimas deputāts Čaklais aizlaidās no valsts, jo negribēja maksāt parādus…
    Starp citu, agrāk tas mani izbrīnītu, bet tagad uz Vienotības vēlmes vilkt Lembergu valdībā fona, Čaklā “dezertēšana” ir pupu mizas.
    Jums gan svētki – smagos noziegumos apsūdzētais atkal pie siles…

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 20.49

    Lembergs pie siles?Ko viņš tur darīs?Vai tad viņš jau nav pietiekoši sazadzies miljonus?

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 20.53

    SB – Jums gadījumā bērnībā Lembergs kaut kur Jēkabpilī nav stipri sitis pa seju ? Man savādāk grūti izskaidrot šo nemitīgo Lemberga pieminēšanu … Ja par ideālu nodošanu , tad pirmajam dezertierim vajadzēja būt Zatleram :)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 21.11

    to klusais lemberga atbalstītājs
    “iesitis pa seju”?..hm..diez vai, man vispār grūti trāpīt, it sevišķi tādam pundurim kā Lembergs.
    Bet man ir aizdomas, ka Jūs viņš ir “paglāstījis” un joprojām “glāsta”, ja jau nekas klusajam nav iebilstams pret smagos noziegumos apsūdzēto..
    Ak, jā, aizmirsu – par vainīgu var atzīt tikai tiesa(tā saka Jūsu “sieviete ar krampi” Āboltiņa)
    Esiet kļuvis jēls un prasts, bet to var saprast – nav viegli būt par advokātu Vienotībai
    PS
    Jā, kā tur bija ar to Čaklā “dezertēšanu” no partijas Vienotība, Saeimas un pat no valsts?
    Tik Čakls uzdot jautājumus, bet ar atbildēm pasīvs…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 21.17

    SB – Čaklais bija kļūda V … , es vienmēr tā esmu uzskatījis … ir pretēja informācija? Par jēls un prasts – atbildei par susuru – skumjo Bruņinieku – manāmi nervozs :)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 21.19

    Un kā vienmēr,nekādas atbildes :D Ko Lembergs Skumjajam bruņiniekam ir nozadzis?Iespēju noprivatizēt kuģniecību?Es vismaz zinu,ko man nozagusi dombrovska kliķe -iespēju balsot pret euro ieviešanu 2014.gadā.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 21.55

    to klusais lemberga atbalstītājs
    “Jums gadījumā bērnībā Lembergs kaut kur Jēkabpilī nav stipri sitis pa seju ?”

    Tas nav Jūsu līmenis, klusais. Bet laiki mainās un cilvēki līdz ar to arī – redz, Generālis vēl nesen rungu turēja, bet tagad tādā Činā.. Cits atkal varbūt ripo lejā pa evolūcijas kāpnēm. Pa “sejas sišanas” apspriešanu Jums jāiet pie citiem komentētājiem, to šajā portālā jau ir diezgan.
    Kopā ar Vienotības vilcieniņu Jūs draudzīgi ripojiet lejā, velkot valsti agrākajā purvā.
    Šos pārmetumus “nemitīgajā Lemberga piesaukšanā” es Jums atgādināšu 12. Saeimā, kad sāksies “tiesiskie balsojumi” , šo “vaimanāšanu”, ko man zanE tagad piesien, es atgādināšu, kad visa valsts raudās, bet tad jau būs par vēlu.
    Atgādināšu arī nacionāļiem daudzas lietas, kad viņi nākamajā Saeimā sēdēs bezcerīgā opozīcijā, jo Puzē un Antonija ielā ir viss nolemts – 12. saeimā būs koalīcija ar SC(bez Rubika).
    Es pat nezinu, vai Repše tur ir gaidīts, jo Lemberga ZZS, SC un Sudraba(varbūt ar reģioniem) savāks 65 vietas noteikti, tā kā V(vienalga ar vai bez RP), NA un Repše(vienalga pat kur iet DP) varēs sadalīt atlikušās vietas.
    Es gribēšu dzirdēt tad Jūsu “dziesmu”…

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 22.01

    SB – es dziedu reti … varbūt kādreiz kad iedzeru :)
    P.S. Jūsu līmenis arī nav visās lietās vainot Lembergu :) :) :)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 22.49

    to Ēriks
    ” :D Ko Lembergs Skumjajam bruņiniekam ir nozadzis?Iespēju noprivatizēt kuģniecību?Es vismaz zinu,ko man nozagusi dombrovska kliķe -iespēju balsot pret euro ieviešanu 2014.gadā.”

    Vo, vo tieši tādu jautājumu man uzdeva klusais – “ko tad Lembergs mums tieši ir nozadzis”?
    Nu nav jau lielveikalā man kabatā ielīdis un pieķerts pie rokas, tas tiesa.
    Ja par kuģniecību ieminējāties, tad tur, ja kas, pensionāru nauda bija.
    Bet vispār, ja mākiet lasīt, tad paņemiet kluso kompānijā un palasiet Lemberga krimināllietu.
    Tur Agatas Kristi stāsti nobāl. Jūs vispār variet iet pie klusā par palīgu, kad brauksiet kruīzā Rīga – Ventspils. “Otkatus” varēsiet vest savam saimniekam no Puzes. Tagad smagos noziegumos apsūdzētais tiks pie eirofondiem, varēsiet kopā “varīties”. Atklāti Ventspils ostā neejiet, tad Jūs piefiksēs un paņems KNAB ciet. Stāviet reidā un dodiet Lembergam kādus signālus ar karodziņiem vai pūtieniem. Bet to jau klusais labāk zinās.
    “Otkatu” nodošanas brīžos vārdus neminiet, ievērojiet konspirāciju. Pa mobilo sauciet tikai kļiČkas:
    Lembergs – mazais
    Šķēle – lielais
    Aboltiņa – rižā
    50 tūkstoši – pieci nulle
    utt.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 23.12

    Nu redzi nu,Skumjais Bruņiniek,zaņķis visriņķī,bet tu uzbrūc tikai Lembergam.Kādēļ tāda vienveidība? :D Iršos viens uzbrūk Lembergam,otrs NA,trešais Vienotībai,bet kāda starp viņiem atšķirība,kurš ir tas labais?Visi meklē mazāko ļaunumu :D Varbūt īstenībā visa brandža ir nodzenama no varas?

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    piziks > raimondsb_mail_lv 06.12.2013. 23.14

    Ho-ho-ho, skumjais susurbruņinieks stutēs MNA administratoru vareno kopu?! :) Tanki šrotā, susurlīdzjūtība lieka?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 07.12.2013. 10.52

    to Optiskais Tēmeklis

    Es negribu stutēt nekādu” MNA administratoru vareno kopu” – es piedāvāju loģisku risinājumu – iespēju, kā var vēl uz gadu nepieļaut Lemberga nokļūšanu valdībā. Protams, Lembergs, Sudraba, reģioni un SC ir “lavīna”, kas nenovēršami mums gāžās virsū, bet ir vēl iespēja to uz laiku aizkavēt. Es jau neesmu tik naivs, lai noticētu, ka tagad, ja NA spices vīriem piedāvātu apmierināt visas viņu iepriekšejās prasības, viņi būtu ar mieru strādāt patreizējās koalīcijas ietvaros.
    Es neesmu tik naivs, lai noticētu, ka Vienotība un patreizējā RP vadība būtu ar mieru. Vilkt smagos noziegumos apsūdzēto Lembergu valdībā ir sen jau nolemts, pie tā strādāja divus gadus un gaidīja piemērotu brīdi.
    Pašreizējās valdības saglabāšanas priekšlikums būs rādītājs, cik dikti katra partija grib vai negrib redzēt valdībā Lembergu.
    Vienotība par galveno iemeslu murmina koalīcijas vairākuma nepieciešamību. Nu kur problēma ? – jāizšķirās, kas sliktāk – piekāpsimies NA (uz Bordāna nomaiņu, ja kas, viņiem visas tiesības) un saglabāsim vairākumu, vai laidīsim Lembergu pie siles.
    RP var dot vēl NA kādu ministriju, jo tā pat jau jaunajā valdībā būs jāzaudē ministru posteņi. Vienotība neko nezaudē, tikai vinnē.
    Neviens nevar iebilst:
    1. Vienotības galvenā rūpe – vairākums – nodrošināts,
    2. NA prasības apmierinātas,
    3. RP centieni, nesadarboties ar Lembergu, saglabāti.
    Gribētos redzēt partiju redzējumu uz šo priekšlikumu, kuru vispār neviens neuzdrošinās apspriest. Nav grūti uzminēt arī Āboltiņas, Demitera un Lūša nostāju, tur jau nav ko minēt, to mēs dzirdējām – Lemberga ZZS jābūt valdībā.
    Naivajam dzerim49 arī būs jāizšķirās no diviem ļaunumiem – apmierināt NA prasības, vai laist lembergu pie siles? Kas valsts interesēm ir svarīgāk – dot iespēju NA nominēt jaunu Tieslietu ministru un UA iztirgošanu pārtraukšana vai brist jau priekšlaicīgi vecajā purvā ar smagos noziegumos apsūdzēto?
    Lai koalīcija partijas izskata šo priekšlikumu un tad redzēsim, cik daudz katra partija darbos(ne vārdos) ir par godīgumu.
    Tad maskas visiem kritīs pilnībā..

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > raimondsb_mail_lv 07.12.2013. 11.51

    SB – un ko darīt ar tām 9 balsīm ,kas ir pakarinājušās gaisā ?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > raimondsb_mail_lv 07.12.2013. 13.06

    NU nezinu vai Zatlers ir sliktāks variants par lembergu- vismaz ne pašreiz, jo kā dzirdēju vakar, tad Vienotībai jau savu atbalstu koalīcijas līguma ir sniegušas Olšteina sešinieks, un RP!!!
    Bet, kur tad ir tas labais V sabiedrotais NA< kā te NA fani apgalvoja. Vai kaļ plānus, ko vairāk izspiest vai ir citi daudz bīstamāki plāni. Cik atceros pavisam nesen vienā ziņu raidījumā Zatlers bija pat ļoti satraukts par Dombrovska demisiju tūlīt kad tā notika un atceros, kā viņš izmisis teica, ka Latvijai draud briesmas, un šis cilvēks gan zina tā politikas taisīšanas aizkulises ne te, bet tālāk austrumvalstī. vai tad nu par velti Zatleru izmeta no prezidenta krēsla?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > raimondsb_mail_lv 07.12.2013. 22.33

    Kādas briesmas no austrumiem Latvijai jūt lielais SC draugs Zatlers?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > raimondsb_mail_lv 07.12.2013. 23.00

    Bet
    NU nezinu vai Zatlers ir sliktāks variants par lembergu-

    Uz Zatļera un Sprūdža, bet pēdējā laikā arī uz premļjaka fona, Lembergs izskatās aizvien labāk un labāk. Vēl neilgi un varēs par premjeru vai prezidentu virzīt. Interesanti, cik tie kropļi – piāra statisti, Hūtei izmaksā?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > raimondsb_mail_lv 08.12.2013. 00.33

    SB , visa atbilde ir Bet komentā. Vienotībai vajag!
    Es pat pieļauju, ka visdrīzāk NA NOMAINĪS ar ZZS. Tā sacīt, kā šļesaks teica- nepieļaut margināļus :))))
    Partijas īstie priekšnieki jāklausa!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > raimondsb_mail_lv 08.12.2013. 08.39

    Ļoti ceru, ka Šleseris tiks ievēlēts nākamajā Saeimā un Vienoti Latvijai nomainīs Nacionālneliešu apvienību. Tāpat ceru, ka visi pie pilna saprāta esoši cilvēki būs sapratuši, ka ubagus un lumpeņus nedrīkst laist pie varas, jo 1. viņi apskauž katru, kurš ir gudrāks vai veiksmīgāks, vai izglītotāks par viņiem,un dara visu, lai prasti un zemiski nodarītu ļaunu šādiem cilvēkiem, 2. gatavi pārdoties par pāris grašiem, pietiek paskatīties, kā šie bailēs no palikšanas aiz borta sākuši slavēt karātavputnu Hūti.
    Vienotība, RP un ZZS rīkotos ļoti pareizi, atstājot kaucošos šakālēnus NA opozīcijā.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > raimondsb_mail_lv 08.12.2013. 13.32

    Tavas īstās urlas sejas parādīšana ir tiešam cienījama atklātības dēļ. Labāk cīnīties pret hiēnu atklātā laukā, nevis čūsku garā zālē. :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > raimondsb_mail_lv 08.12.2013. 14.54

    Gudrāks,veiksmīgāks un izglītotāks …ļoti smuki skan.Staļins arī bija ļoti gudrs un veiksmīgs.Hitleram arī diezgan labi kādu laiku gāja,Pinočets bij veiksmīgs.Lavents,Kargins,Zaharjins,Šķēle,Fliks…Jā,vienmēr ir izdevīgi izglītoties mākā apčakarēt līdzpilsoņus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

peerku 06.12.2013. 16.23

> Edgars Avotiņš

Piekrītu, ka, kā Jūs teicāt,- “Prezidentam jābeidz pa kaktiem” – un piebildīšu paslepšus kombinēt, meklējot prejerministru tā valdības vadītāja vietā, kurš mums bija gana labs, pareizāk izcils un kura demisijai viņš pats visdrīzāk pielicis pirkstu.

“… skaidri jāpasaka sabiedrībai savs redzējums”,- kā Jūs to iedomājaties, ka viņš varētu kaut ko pateikt skaidri no sākuma līdz beigām, nenolasot no papīra?

+25
-4
Atbildēt

30

    Ansis > peerku 06.12.2013. 17.06

    Es gan nedomāju, ka Bērziņš kautko ļaunu grib – drīzāk jau grib pamēģināt praksē savus Satversmes izmaiņu priekšlikumus, bet kamēr Satversme nav mainīta, tikmer tas vienkārši neiet krastā.
    Nu un komunikācijas spejas viņam nav tas labakās.

    Par to redzējumu … lai lasa kaut vai no lapas – tā jau nav problēma. Bet pašreizējais variants, ka Vienotībai skaidri un gaiši nepasaka, kas viņiem darāms… kā redzat, tad Vienotībai veselu nedēļu nedalec, kas viņiem būtu jadara.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 06.12.2013. 17.24

    Ar labiem nodomiem ceļš bruģēts uz… (ej nu zini kur). Atradies te “monarhs”, cara tētiņš, kas mums izkārtos laimīgo nākotni pat pret pašu gribu…

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > peerku 06.12.2013. 18.31

    to Edgars Avotiņš
    “kā redzat, tad Vienotībai veselu nedēļu nedalec, kas viņiem būtu jadara.”

    Es varu pateikt, kas Vienotībai būtu jādara…
    Vienotībai jāsasauc steidzami partijas ārkārtas kongress un jālemj par Āboltiņas, Kampara un visas valdes atstādināšanu no amatiem!
    Vienotībai jāpaziņo, ka Dombrovska “demisija”(valdības gāšana) bija kļūda.
    Vienotībai ir jānolemj, ka tā grib saglabāt pašreizējo koalīciju.
    Vienotībai ir jāpaziņo, ka tā kopā ar savu koalīcijas partneri RP(lai saglabātu šo valdību un tā varētu sekmīgi nostrādāt līdz vēlēšanām) ir gatavi izskatīt NA priekšlikumus UA izsniegšanā un Bordāna atsaukšanā.

    Mums ir jāizšķirās – vai nu atļaut NA deleģēt savu tieslietu ministru un rast pieņemamu risinājumu UA iztirgošanā, vai inteliģenti klusēt un atļaut pašreizējai Vienotības vadībai vilkt valdībā smagos noziegumos apsūdzēto .

    Mums ir skaidri un skaļi jāpasaka – Vienotība, gāžot bezoligarhu valdību un aicinot tajā Lembergu, ir nostājusies pret tautas nospiedoša vairākuma izteikto gribu, kad tā nobalsoja par Saeimas atlaišanu.
    Atgādināšu – tauta nobalsoja par Saeimas atlaišanu, jo nebija pieņemai Lemberga “tiesiskie balsojumi”.
    Tagad Vienotība patiesībā uzpļauj tautas gribai un sauc atkal valdībā to partiju un to cilvēku, pret kuriem mēs balsojām.

    +10
    -12
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 06.12.2013. 18.56

    Bruņiniek – kā Tu domā, kas Tev liek “mīnusus”? Un kāpēc? :)))

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > peerku 06.12.2013. 19.04

    Par ZZS balsoja un joprojām balsotu zināms procents Latvijas pilsoņu,tu gribi viņus ignorēt tāpat kā valdošā kliķe tautas viedokli euro ieviešanas sakarā?

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    Ansis > peerku 06.12.2013. 19.13

    Bruņiniek, Bruņiniek …
    Tavai RP atbalsts patreiz ir 0.8% …
    Tā ka par to Tautas gribu var pastrīdēties.
    Galu galā – tauta jaunajā Saeimā iebalsoja arī ZZS.

    Piedevām – Vienotība neviena brīdī nav slēpusi, ka ar ZZS sadarbojas – tai skaita šajā Saeimā. Kad iepriekšējā Dombrovska valdība beidza darbu, tad tieši Dombrovskis izteica ļoti lielu paldies ZZS par konstruktīvo darbu viņa valdībā. Un Tu ļoti pārspīlē Lemberga ietekmi un ļaunumu.

    Otrkārt – NA jau ik pa brīdim izdomā kādu ultimātu. To jau arī Dombrovskis intervijā min, kā galveno iemeslu – ar tādu valdību priekšvēlēšanu gadā nav iespejams strādāt.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > peerku 06.12.2013. 19.17

    to andrejs
    Man nav ideju..nu nacionāļi noteikti tie nav, jo es jau tagad cīnos arī par NA lietām.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > peerku 06.12.2013. 19.22

    Edgars Avotiņš
    Otrkārt – NA jau ik pa brīdim izdomā kādu ultimātu.

    Tas, ka šobrīd Dombrovskis neguļ ceļmalas grāvī sniegputenī ar pārlauztām kājām liecina par NA kā absolūtiem vegāniem.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > peerku 06.12.2013. 19.33

    to Edgars Avotiņš
    1.Mana partija nav RP(es balsoju par Vienotību)
    2.Aizstāvēju RP, jo uzskatu, ka Vienotībai vajaga sabiedroto.
    3.Tauta referendumā nobalsoja pret oligarhiem(Lembergu) un arī Saeimā vairākums 56 vietas .
    4. Lemberga nozīme un svars mūsu valstī ir milzīga, ja Jūs to noliedzat, tad esiet vai nu no citas planētas, vai nu no “Puzes apcirkņiem”.
    5.Vienotība sen jau ir zem Lemberga, tas tiesa, un tai Rīkojums N2 nebija tīkams.
    6. Ultimātus NA izmanto, tur arī jāpiekrīt, bet tagad tieši varētu noslēgt jaunu līgumu, kur viss būtu apspriests un norunāts.
    PS
    Būtu interesanti, ja NA nāktu ar priekšlikumiem par jaunu koalīcijas līgumu starp Vienotību, RP un NA. Jaunais koalīcijas līgums nodrošina vairākumu un valsts ir izglābta no zagļa Lemberga(vismaz līdz nākamajām vēlēšanām)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 06.12.2013. 19.38

    Skumjais Bruņinieks to andrejs
    Man nav ideju..nu nacionāļi noteikti tie nav, jo es jau tagad cīnos arī par NA lietām.
    ———–
    Atliek Vienotības atbalstītāji, jo ZZSa vēlētājus IRsī kaut kā nemana. Jautājums, kas vienotības faniem nepatīk Tavā tekstā? …. Ja tā padomā – tas ir pilnīgs vāks!
    Starp citu – iekļaujot ZZS valdībā, neapšaubāmi tiks vairota šīs partijas popularitāte.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > peerku 06.12.2013. 19.51

    to General Patton Fan Club
    Mon General, kur bijāt pazudis?.. vai tikko no frontes ierakumiem ieradāties?
    Ceru, man mīnusus neliekat?
    Vai tā tiesa, ko te portālā Ducks teica – Jūs visu to, ko mums te rakstiet IRā, pie sava datora mājās arī spļaudīdamies, skaļi balsī deklamējiet?
    Tam noteikti jābūt varenam skatam… Es vēl varu iedot tādu ideju – Jums savu lamāšanos ir jāpilnveido un jāsāk repot, es piemeklētu labu mūziku fonā. Mēs Hārlemā varētu pogas izgriezt “nigeriem”. Jāpierunā tik ABC ar Pikaso un banda gatava…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > peerku 06.12.2013. 19.54

    Ventspils slimnīca saņem vides pieejamības balvu „Zelta kruķis”
    VENTSPILS PAŠVALDĪBA IEGŪST 3.VIETU EIROPAS KOMISIJAS KONKURSĀ „EIROPAS GADS 2012 AKTĪVAI NOVECOŠANAI UN PAAUDŽU SOLIDARITĀTEI”
    VENTSPILS PILSĒTAS DOME PIEŠĶIR LĪDZFINANSĒJUMU ENERGOEFEKTIVITĀTES PASĀKUMU VEIKŠANAI DAUDZDZĪVOKĻU DZĪVOJAMĀS MĀJĀS
    VENTSPILS VENTU KAMPAŅA IEGŪST ZELTA GODALGU STARPTAUTISKĀ KONKURSĀ „GOLD SABRE AWARDS 2013”
    Ventspils pilsētas dome atbalstījusi finansējuma piešķiršanu vingrošanas sporta inventāra iegādei.
    Ventspils pašvaldība ir saņēmusi Eiropas Savienības finansējumu pilsētas sabiedriskā centra infrastruktūras rekonstrukcijai, informē Valsts reģionālās attīstības aģentūra (VRAA). Projekta kopējās izmaksas ir gandrīz 2,5 miljoni latu, un lielākā daļa no tām – 85% – ir Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzekļi.
    Piektdien, 6.decembrī, skaistu darba jubileju svin ilggadējais Ventspils pilsētas domes priekšsēdētājs Aivars Lembergs – tieši 6.decembrī pirms 25 gadiem Aivars Lembergs stājās pie pilsētas vadības stūres.

    25 gadi pašvaldības vadītāja amatā ir ievērojams laiks, tāpēc nav iespējams pat īsumā aprakstīt visu, kas šajos darba gados, vadot pašvaldības komandu, ir paveikts. Var vien piekrist bijušajai Valsts prezidentei Vairai Vīķei–Freibergai, kura savā pirmajā vizītē Ventspilī pēc iepazīšanās ar pilsētu atzina, ka Ventspils kā mītiskais putns Fēnikss ir atdzimusi no pelniem.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    Ansis > peerku 06.12.2013. 20.03

    Andrej – ” jo ZZSa vēlētājus IRsī kaut kā nemana.”
    Es balsoju par ZZS Saeimas vēlēšanās
    To neslēpju un nenožēloju

    Bet mīnusus es SB šeit neliku.
    Domāju, ka neskatoties uz to, ka SB pats uzskata, ka cīnās par NA, tad “īstenie” NA fani izdzirdot kautko par RP, automātiski liek mīnusus.
    Nu un Vienotības fani jau nu arī par šādu buntošanos mīnusus saliks.

    SB – no puzes apcirkņiem neesmu.
    Domāju, ka Lemberga ietekme senāk bija liela. Nenoliedzami.
    Tagad? Domaju, ka ne visai liela. Ja jau būtu, tad būtu izdomajis, kā KNABu nomierināt. Acīmredzot ietekme ir gana maza, lai to nespētu.

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > peerku 06.12.2013. 20.04

    Nu kāpēc gan mīnuss,ko.Es goglē zem vārda Ventspils to visu nupat atradu.Vai tur ir kas nepatiess?

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > peerku 06.12.2013. 20.11

    Un es nekādi nesaprotu,ko tas Lembergs tur pa to Ventspili ņemās.Kārtīgs zaglis tak būtu savācis piķi un aizlaidies uz kādu vietu,kur viņa miljoniem netiek klāt,un okeāna krastā no kokosa ar salmiņu sūktu gārdo šķidrumu,sauļotos un skatītos kādu hulahula smuku meiteņu izpildījumā.

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > peerku 06.12.2013. 20.17

    Un vēl es nesaprotu,kāpēc tur pēc tādas drausmīgas izlaupīšanas viss vēl darbojas.Lūk,kad tādi īsti vīri kā Kargins ar Krasovicki vai Zaharjins ar Segalu padarbojas,tur pat zāle vairs neaug,bet Ventspilī…

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > peerku 06.12.2013. 20.35

    Njā,neviena paskaidrojuma,tikai mīnusi…kādos nolūkos Lembergs izmanto savu ietekmi?Varbūt viņam ietekme vajadzīga,lai iepirktu vislabākos melnos ikrus?Tad ko viņš galu galā ir iecerējis izdarīt ar savu ietekmi?Nopostīt Latviju?

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    Sanšains > peerku 06.12.2013. 20.38

    Skumjais Bruņinieks:
    […] varētu noslēgt jaunu līgumu, kur viss būtu apspriests un norunāts
    =====================================
    Cik veldzējoši kādreiz palasīt pareizā latviešu valodā rakstītu tekstu!
    Šķiet, vairākums latviešu mūsdienās teiktu: “Jauns līgums, kur viss atrunāts (“оговорено”)”.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 06.12.2013. 21.23

    Lemberga ietekme bija un paliek milzīga.
    To apstiprina arī Dombrovska atkāpšanās.
    Lembergam ir brigāde, kas vāc “kompromatu” uz deputātiem, amatpersonām, tiesībsarg. iestāžu darbiniekiem, kombinācijā ar to, ka depurātus u.c. viņš, tādā vai citādā veidā, uzpērk, pie kam paturēdams uzpirkšanas pierādījumus vēlākai šantāžai.
    Lembergs pilnībā degradējis Latvijas tiesisko un biznesa vidi, cilvēkus, un visu, ar ko saskaras, viņš ir kā pūšanas baktērija, kas samirdina visu, kam pieskaras.
    Lembergs neko nedara bez personiskas ieintersētības.
    Par Lemberga izpratni par demokrātiju un par to, ko viņš dara ar cilvēkiem, var spriest pēc publikācijām Ventas balsī, te krievu laika Pravda nobāl.
    Lemberga lietā pēkšņi miruši vai pazuduši 7 liecinieki vai cilvēki, kas daudz ko par viņu zināja.
    Lembergs nav tāds smieklīgas onkulis ar hūti, viņš ir vistīrākais ļaunums.
    Protams, tas ir tikai mans viedoklis, Lemberga karsējmeitiņas var uzskatīt savādāk.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > peerku 06.12.2013. 21.33

    dzeris49
    Lembergam ir brigāde, kas vāc “kompromatu” uz deputātiem, amatpersonām,

    Tātad nevis Dombrovska šķībais purns vainīgs, bet spogulis?
    Kur kompromatu kalni par NA, ko diendienā vāc Vienotība, ZRP, SC, puse Antonijas ielas nama fesbešņiku un vēl simtiem čekas savervēto mauku un pederastu? Straume, Požarnovs un viss? Par citiem nākas piepūlēt smadzenes un izdomāt?

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > peerku 06.12.2013. 21.35

    Tas ir labi,sliktie pamazām izgaismojas.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Vineta > peerku 06.12.2013. 21.41

    Haris
    “Jauns līgums, kur viss atrunāts (“оговорено”)”.

    По понятиям

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 07.12.2013. 12.56

    Ērik, kur gan vēl lembergam var būt labāk nekā Latvijā? kam viņam jālaižas, ja var at
    lauties turēt vismaz 1 vai 2 partijas, kuras rūpējas, lai Ventspils saņemtu pietiekamu valsts atbalstu(sporta halle, šoseja Rīga Ventspils uutt utt. Visur valsts budžeta līdzekļu piesaiste pie Es līdzekļiem. vai palasīji neseno rakstu Ir žurnālā, kā iepriekšējā saeimā, kad tik daudz valstij svarīgu lēmumu bija jāpieņem, lai dabūtu SVF un ES līdzekļus, kā ZZS Kristīnes Krasovskas personā nekaunīgi koalīcija spadomes sēdēs ZZS vietā izsita naudu priekš Ventspils, kad pat Augustiņam palika kauns to klausīties, jo līdzekļi bija noņemti , neatceros, kurai profesionāli tehniskajai skolai, kurai to vajadzēja daudz vairāk. It kā tagad tā K. Krasovska esot vēl vairāk pietuvināta “lemberga sāniem”, jo vecis škiīries no sievas, kā tas jau biezajiem Latvijā pierasts.
    Kur te Lemberga nopelns, ja Ventspils pat PSRS laikos bija otra lielākā PSRS osta, ar visiem no tā izrietošajiem labumiem, kurus vienkārši prasti šis Puzes ķeizars izzaga( LK) utt. Ka sPuzes ķeizaram- naudas sazagts pāru pāriem – var turēt veselu advokātu biroju un maksāt un maksāt no sazagtā, un attaisnoties un attaisnoties pat ar tādu nieku, ka nav uzrādīts persona skods.
    Kam gan tu iestāstīsi, ka Puzes ķeizaram nav labi Latvijā. Kur nu vēl labāk ar veselu pērkamu advokātu baru, ka svisu to piesedz. Kurā citā valstī vēl var dabūt tik viegli naudu sev un savai labajai ģimenei.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > peerku 07.12.2013. 14.30

    Bet,PSRS laikos Ventspils ar visu savu ostu bija noplukusi pilsētele,to taču tu nevarēsi noliegt?Otrkārt,no tā izriet nākamais jautājums;vai Ventspilij izsistais Eiropas finansējums ir noplakarēts kā daudzviet citur vai notērēts ne tiem mērķiem,kam bija paredzēts,jeb izmantots efektīvi?Vai Lembergu saukā par misteru divdesmit vai trīsdesmit?Vai viņam nepietiek ar miljoniem,ko viņš nozaga prihvatizācijas ēras sākumā?Ko viņš zog tagad,pašreiz?Treškārt,Lembergu Latvijā tomēr vajā tiesvedība,tev nešķiet,ka tas tomēr rada zināmas neērtības?Turklāt Lembergs joprojām nodarbojas ar Ventspils saimniecisko jautājumu risināšanu,kas Ventspilī rada taustāmu rezultātu,nevis tikai svētlaimīgi rosās pa savu Puzes muižu,vai ne?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 07.12.2013. 15.01

    Ērik, neuztraucies tik ļoti, jo ja jau lembergu nabadziņu tā vajā par neparko, tad taču viņš ir nevainīgs kā bērna asara.
    par vecajiem PSRS laikiem pat nav vērts runāt, jo pats zini, kur visa nauda aizgāja ne jau tikai no Ventspils. Aizgāja ne tikai labumi no ostām, bet arī no fermām, rūpnīcām utt!
    Bet tas, ka Lembim pietiek, gan neticu, jo tiem kam ir tie miljoni- nekad nepietiek, jo miljoni jātērē pa smalkajiem Francijas veikaliem un arī K K, jo tā jau arī par velti gan jau savus sānus nedeldēs, un kur nu advokāti! izdevumi milzīgi. Savulaik pat palasīju lapsas izdoto grāmatu, kurā bija tieši lemberga kontu izraksti par dārgajām mašinām, lupatām un citām izpriecām. Tur naudu nevajag?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > peerku 07.12.2013. 20.03

    Bruņiniek, es tev piekrītu, bet tu esi vienotības karsējmeiteņu un karsējpuikiņu vidū kļuvis ļoti nepopulārs, es pat teiktu – bīstams, jo parādi loģisko, nevis “vajadzīgo” scenāriju.
    Es domāju, ka neviens te nav tik naivs, lai domātu, ka valdiņš atkāpās “politiskās atbildības” un Zolitūdes dēļ. Tomēr šo bojāto preci visiem mēģina pārdot, kā tādu sniegbaltītes ābolu…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 07.12.2013. 22.00

    > aivarsk

    Arī nihilismam vajadzētu būt robežām. Vai varbūt, apzinoties savas kļūdas, paliek vieglāk dzīvot, uzskatot, ka arī citi ir netīri?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > peerku 07.12.2013. 22.28

    Bet,es neuztraucos un Lembergu neaizstāvu.Man viņš nav nekāds radagabals un neko nav iedevis.Jautājums ir cits.Ja man jāizvēlas starp zagļiem,tad es izvēlos zagli,kurš ar savu sazagto dara kaut ko labu arī citiem,radot jaunas vērtības,nevis visu sazagto izmanto savai personīgai labsajūtai.Tikko radīsies izdevība izvēlēties starp gudru zagli un gudru vadītāju,kas domā par visas tautas labklājību,izvēle būs cita.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 08.12.2013. 18.01

    Jā, Ērik, palasi vien tās drupačas no lembja galda, ja protams, esi ventspilnieks. Ja neesi, tad drupačas tev nu nekādi netiks.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > peerku 08.12.2013. 23.45

    Bet,es atšķirībā no tevis neslavēju nevienu no pašreizējiem politmafijas grupējumiem,tāpēc paskaties labāk savā šķīvī.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 06.12.2013. 16.18

peecc satversmes prezidents nemeklee premjeru, partijas vienojas par kandidaatu un tad prezidents to nominee saeimai balsošanai , tagad skaidri redzams, lembe meklee premjeru , vai tad nepietika , ka agraak pa kaktiem mafija vienojaas kurš ieņems augstos amatus valstii , izskataas nekas nav beidzies

+25
-4
Atbildēt

7

    elinaliepina > Janka, Janic 06.12.2013. 17.29

    Pilnīgi piekrītu! Un no Brigmaņa puses Reira kā iespējama Vienotības kandidāta pieminēšana izskatās kā tāda smalka paņirgāšanās – jums jau nekā labāka nav…

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Janka, Janic 06.12.2013. 17.57

    Ebenemezers peecc satversmes prezidents nemeklee premjeru
    _____________________________________________________
    Principā es piekristu, tikai pēc kura Satversmes panta tā ir?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Janka, Janic 06.12.2013. 18.17

    56. miiliit

    +13
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > Janka, Janic 06.12.2013. 18.58

    aivarsk, savstarpējā saistībā un pēc jēgas tulkojot trīs Satversmes pantus:

    “55. Ministru kabinets sastāv no ministru prezidenta un viņa aicinātiem ministriem.”;

    “56. Ministru kabinetu sastāda persona, kuru uz to aicina Valsts Prezidents.”;

    “59. Ministru prezidentam un ministriem viņu amata izpildīšanai ir nepieciešama Saeimas uzticība un viņi par savu darbību ir atbildīgi Saeimas priekšā. Ja Saeima izteic neuzticību ministru prezidentam, tad jāatkāpjas visam kabinetam. Ja neuzticība izteikta atsevišķam ministram, tad tam jāatkāpjas un viņa vietā ministru prezidentam jāaicina cita persona.”,

    kā arī normatīvus, kas regulē Saeimas lēmumu pieņemšanas kārtību (Saeimas kvorumu prasības), izriet attiecīgā kārtība.

    Kā redzams no 59. panta, noteicošais vārds ir Saeimai, jo tā izsaka uzticību un neuzticību MK un ministriem. Tātad prezidents var aicināt par MP ko grib, MP var aicināt par ministriem ko grib, bet bez Saeimas piekrišanas nekas nenotiek.

    Tādējādi gan prezidentam aicinot MP, gan MP aicinot ministrus ir jāņem vērā Saeimas vairākuma nostāja. Savukārt Saeimas vairākums faktiski praksē ir koalīcija. Tātad, kamēr partijas nevienojas par koalīciju un tās sadarbības noteikumiem, prezidents “var iet pastaigāties”.

    Un tas ir loģiski, jo Saeima ir pilsoņu izvēle, un partijas, kas kopā pārstāv pilsoņu vairākumu, nosaka kas un kā notiks. Prezidents ir tikai tāda amatpersona līdzsvaram, lai apskatītos no malas un varētu nepieciešamības gadījumā ar ieteikumiem pakoriģēt koalīcijas izvēli un mazliet netiešā veidā pakontrolēt to, lai tā rīkojas saprātīgi.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Janka, Janic > Janka, Janic 06.12.2013. 19.28

    prezidents kandidaatu nevar izveeleeties , prezidents nominee partijas piedaavaato kandidaatu , no taas kurai paarsvars, ieveeleeti 51 deputaats, ja vairaakumu sastaada partiju koaliicija , tad viens tiek izveeleets koaliicijas partijaam vienojoties , jo ,ja prezidenta nomineetais kandidaats netiek saeimaa iveeleets ar 51 vai vairaak balsiim ,tad partijas vienojas par citu , peec trešaas izgaašanaas jaatkaarto saeimas veeleešanas , peec otraa piegaajena var staadiit arii mazaakima valdiibu , tad peec cik piegaajieniem prezidenta izveeleeto kandidaatu juusupraat vareetu dabuut cauri saeimas balsojumam , ja nevienai partijai nav 51 balss?… kameer SC taas veel nav , viņiem arii nespiid premjera postenis , taadeeļ viņiem arii kandidaata nav , to pat Antonijas ielaa saprot.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ansis > Janka, Janic 06.12.2013. 19.53

    “prezidents kandidaatu nevar izveeleeties , prezidents nominee partijas piedaavaato kandidaatu”
    ———————————————
    Protams, ka Satversmē tā un tik detalizēti nav rakstīts – bet no konteksta šāds variants ir loģisks.
    Protams, ka Satversme un likumi neaizliedz Prezidentam nodarboties ar pašdarbību un meklēt Premjeru kandidātus, bet zinot, ka gala vards pieder Saeimai – tad tāda Prezidenta pašdarbība ir pilnīgi lieka.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Janka, Janic 07.12.2013. 19.56

    Gribēju ebenemezeram pajautāt:
    1.No kuras partijas pirmajā reize tika deleģēts šķēle?
    2. Ar ko riskē prezidents trešo reizi izvirzot tādu MP kandidātu, ko Saeima neapstiprinās?

    r–r, nevajag domāt, ka es ko jautāju neko nezinot :)))))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Vineta 06.12.2013. 15.45

Vienotība savā elementā.
Pirms sapinās ar SCP(SC podsķilkas), “jaunais laiks” vēl nebija tādas pretīgas cūkas, kad to pameta Repše, sapuva pavisam. Rižā un Dombrovskis atklājās visā savā pretīgumā.

+5
-15
Atbildēt

0

Ansis 06.12.2013. 15.40

Es parasti aizstāvu prezidentu Bērzinu, bet patreiz …

Pašreiz viņš:
1) neinformē sabiedrību par prasībam nakamajam premjeram un valdībai;
2) neinformē sabiedrību kāda īsti ir attieksme pret Vienotības trijnieku;
3) mēģina pats pa kaktiem uzrunāt Piebalgu, Āboltiņu
4) nak klaja ar divdomīgiem teicieniem, ka viņš var atsaukt kandidatu, ja nepareizus ministrus sapulcinās

Pirmkārt, jau skaidrs, ka Prezidentam nemaz šādu funkciju parlamentāra valstī nav – reāli tā Premjera nominēšana ir tīri reprezentatīva, jo reāli visa teikšana ir Saeimā sakomplektētai koalīcijai. (nevajag lasīt atsevišķus Satversmes pantus – ir jaskatās Satversme kopumā)
Otrkārt – tā miglainā komunikācija bremzē procesu, dara neskaidrību un ļauj noniecināt pašu Prezidenta institūciju.

Par to Vienotības trijnieku … Varbūt, ka tas bija taktisks gājiens. Bet no valstiskā viedokļa – protams ka tā ir vistīrāka muļķība. Nu kautvai tā paša augstāk minētā principa, ka reāli jau Premjeru izvēlas koalīcija. Tā ka Vienotībai nav javed savi cilvēki pie Prezidenta uz skaistumkonkursu, bet gan reāli jārunā ar iespejamās koalīcijas partneriem, javienojas par koalīcijai pieņemamāko Premjera kandidātu un tad tas arī ir japrezentē Prezidentam.

Respektīvi – mani rīkojumi ir sekojoši:
;P

1) Prezidentam jaizbeidz pa kaktiem meklēt un skaidri jāpasaka sabiedrībai savs redzējums;
2) Vienotībai jābeidz tēlot jēlie nesaprašas – Ja jau Jums parējas partijas principā uztic veidot valdību, tad dariet to – vienojieties par premjeru un saciet runāt par uzdevumiem (valdības deklarāciju)
(Vienīgā problēma varetu rasties, ja pašai Vienotībai nav reāla premjera kandidāta – tāds kurš grib un kuru pārējie kolēģi uzskata par spējigu un pieņemamu. Nu bet tad tas ta arī ir jasaka – nu tad gan … Vienotības vārdiem runajot – jānomet vara pie kājam kādam citam, kam ir)

+18
-3
Atbildēt

2

    Ansis > Ansis 06.12.2013. 15.43

    p.s. Tekstu uzrakstīju pirms šitas raxts bija nopublicēts.
    Skatos, ka Vienotība manu rīkojumu ņēmusi verā – tas labi, ņemšu vērā!
    ;P

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    kruskops > Ansis 06.12.2013. 20.42

    Edgars Avotiņš Es parasti aizstāvu prezidentu Bērzinu, bet patreiz …
    Kā tad, kā tad! Augsti intelektuālas personas nevar vienmēr pieņemt, lai arī izsvērtus un stratēģiski pareizus lēmumus, tādus, kas apmierina visus.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Inese 06.12.2013. 15.23

Pabrika k-gs ir praidu un viendzimuma “laulību” popularizators. Vai tas ir labi, vai slikti, lai katrs sev to izlemj pats!

p.s. “Pabriks pats gan nepiedalījās Baltijas praida gājienā, jo šajā laikā atradās citā pasākumā, tomēr uzsvēra, ka politiski atbalsta šī pasākuma norisi.

Komentējot Tiesībsarga biroja konsultatīvās padomes atzinumu, ka lielākā daļa Latvijas sabiedrības pašlaik nav gatava atzīt viendzimuma partnerattiecību reģistrāciju par līdzvērtīgu laulības institūtam, ministrs pauda viedokli, ka šāda argumentācija nav pieņemama, jo arī Ziemeļvalstīs, kad tika legalizētas viendzimuma partnerattiecības, sabiedrība to sākotnēji neatbalstīja, taču pēc pāris gadiem aptaujas jau rādīja citu ainu.

“Es iestājos par tādu politisko vidi, kur mēs kā politiķi nevis ejam aiz pūļa, bet cilvēki mums seko,” sacīja Pabriks.

Viņš uzskata, ka attieksme pret viendzimuma attiecībām Latvijā pamazām mainās uz labo pusi. “Būs arvien mazāk vardarbības un oponentu, izņemot varbūt kādas reliģiski radikālas grupas. Domāju, ka līdz ar jaunāko paaudzi cilvēki no šiem stereotipiem pamazām atteiksies,” prognozēja aizsardzības ministrs.” http://www.delfi.lv/news/national/politics/pabriks-latvijas-likumdosanu-nevar-balstit-uz-stereotipiem-un-idejam-par-politikas-un-baznicas-vienotibu.d?id=42403994#ixzz2mhW7ZOEE

+2
-18
Atbildēt

18

    Rinalds Krûklis > Inese 06.12.2013. 16.37

    Ločmeli, izrādās tu esi ne tikai šovinists un nacionālists, bet arī homofobs!

    +21
    -7
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 06.12.2013. 18.10

    Vai citēt aizsardzības ministru Pabrika k-gu jau skaitās “homofobija”? Bet varbūt arī Latvijas Republikas Satversmes 110. panta pieminēšana ir “homofobija”?

    p.s. Ja jūs, Axis, esat homoseksuālists, tad, lūdzu, ņemiet vērā ārsta J.G. Vidiņa sacīto, ka vīrietis homoseksuālists daudzreiz vairāk saslimst ar taisnās zarnas vēzi – http://www.saeima.lv/steno/1999/st1612.html

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 06.12.2013. 19.43

    Ločmelis – jūs te ar ģenerāli mums tādi izcili “taisnās zarnas” specilisti.
    Būt homoseksualistam nav nekāds kauns, protams, tas att. uz civilizētu sabiedrību, būt homofobam, un vēl censties to visiem demonstrēt pie mazākās izdevības, gan ir raksturīgi tikai ne visai civilizētiem cilvēkiem.

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    Vineta > Inese 06.12.2013. 20.12

    dzeris49
    Būt homoseksualistam nav nekāds kauns,

    Ja nekā cita, ar ko lepoties tev nav…..
    Vismaz NA nīšanā jūs ar linux esiet sugas brāļi un, kas attiecas uz “homofobiju”, tā viņam ir uzspēlēta, jo viņa mīļie, Puķins un Gunģjajevs ir pederasti-pedofīli, bet mīļotā parķijā “bļaģinaja rossia”, puse tādu.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Rinalds Krûklis > Inese 06.12.2013. 22.15

    Paldies par rūpēm, Ločmeli, bet es neesmu homoseksuāli orientēts. Izbrīnu raisa Jūsu zināšanas par margināliem ārstu viedokļiem, kas attiecas seksuālās orientācijas ietekmi uz iekšējiem orgāniem. Arī tas, ka no visiem Pabrika citātiem esat izvēlējušies tieši šos, man liek domāt, ka šis temats jums ir svarīgāks par ministra viedokļiem, kas skar sabiedrībai aktuālas politiskās tēmas.

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 06.12.2013. 22.57

    Varu piedāvāt arī citu citātu iz Pabrika k-ga publiskajaiem izteikumiem:

    Pabriks Rīgas konferences diskusijā, norādot, ka Vācijas sauszemes karavīri nepiedalīsies NATO un tās partnervalstu mācībās “Steadfast Jazz 2013”, sacīja, ka Latvija Vācijas karavīrus ir gatava uzņemt ar labvēlību kopš 1940.gada (angl. – “We are welcoming German boots on the ground here in Latvia ever since 1940”). Šis izteikums izraisīja neizpratni un diskusijas konferences apmeklētāju vidū un arī sociālajā mikroblogu vietnē “Twitter”.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 06.12.2013. 22.59

    Axis k-gs, savukārt manī izbrīnu raisa tas, ka nenovērtējat, kādu apdraudējumu sabiedrībai rada homoseksuālisms. Turpinu citēt ārstu Vidiņa k-gu:

    “Lielākā daļa, tas ir, 45% homoseksuālistu (es domāju gejus, vīriešu dzimumu) ir tendēti uz pedofiliju. Tādu ir 45%! Principā, ja mēs runājam par pedofiliju kā kriminālnoziegumu, tad jāņem vērā, ka puse no vīriešu dzimuma homoseksuālistiem ir potenciāli kriminālnoziedznieki.”

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > Inese 06.12.2013. 23.08

    Ločmelis
    “Lielākā daļa, tas ir, 45% homoseksuālistu (es domāju gejus, vīriešu dzimumu) ir tendēti uz pedofiliju.

    Varbūt par vairāk.
    http://img64.imageshack.us/img64/1149/3eb95cb3686c.jpg

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 06.12.2013. 23.13

    Varbūt pat vairāk! Kārļa Ulmaņa un Vilchelma Muntera mīlestību lai atceramies!

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 06.12.2013. 23.18

    Nu redz, ģenerālis ar ločmeli, divas radniecīgas dvēseles, beidzot, viens otru atraduši.
    Uz “taisnās zarnas” platformas.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Inese 06.12.2013. 23.35

    dzeruk,Ko ta tu tā ABC un Pikaso piemirsi? Varbūt domā, ja atbalsta V, tad ir savējie.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > Inese 07.12.2013. 11.18

    andrejs
    dzeruk,Ko ta tu tā ABC un Pikaso piemirsi? Varbūt domā, ja atbalsta V, tad ir savējie.

    Viņam savējie ir peģerasti, krievmīļi un latviešu nīdēji. ABC un Pikaso, kā reiz.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > Inese 07.12.2013. 11.38

    Ločmelis
    Varbūt pat vairāk! Kārļa Ulmaņa un Vilchelma Muntera mīlestību lai atceramies!

    Lai atceramies kņazus Vlaģimiru un Aļeksandru Ņevski, kā arī Ivanu Bargo, Pēteri I, Ļeņinu, Staļinu un Puķinu – peģerastu un sadistu virsaišus.
    Tas, ka Ulmaņa kungam nebija sievas un bērnu, neko neuzsaka, mūsu politiķiem – pidariem, čekas ziņotājiem, ir gan zic sievas, gan bērni.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Inese 07.12.2013. 12.36

    Ločmeli, un kā tad sastāv ar Ušameriku??? Visur pārītis kopā.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 07.12.2013. 14.20

    Bet, vai ir informācija, ka kāds no viņiem pastāvīgi nakšņo pie otra? Par Muntera k-gu gan bija dažādas ziņas, lūk, ko raksta izcilais latviešu politiķis Fēlikss Cielēns:

    Šeit vēl jāpastāsta informācija, ko man sniedza par Kārla Ulmaņa intimo personīgo dzīvi mani slepenie novērotāji. Rīgā bija atklāts noslēpums, ka Ulmanis ir homoseksuāls, pavisam izvairās no sievietēm, bet satiekas ar vīriešu kārtas jaunekļiem. Ziņojumos, ko saņēmu no Staprāna, itin bieži bija arī piezīmēts – «Pie Ulmaņa šonakt atkal pārgulēja mīlulis Vilhelms.» Protams, ko īsti Ulmanis pa nakti darīja ar Vilhelmu, to nevarēja zināt – vai viņi spēlēja kārtis, vai domino, vai citas kādas debešķīgas rotaļas. Tomēr šie novērojumi pastiprināja baumas par Ulmaņa homoseksuālismu. Es par šo lietu nebūtu šeit nekā runājis, ja tā saistītos tikai ar Ulmaņa intimo personīgo dzīvi vien.

    Personīgi atzīstu, ka homoseksuālitāte ir sevišķa slimība un par to neviens nav ne juridiski, ne morāli vajājams, izņemot tikai homoseksuālus nodarījumus pret mazgadīgiem. Ir taču zināmi slaveni rietumu rakstnieki, kas bijuši homoseksuāli, kā, piemēram, Oskars Vailds un Andrē Žids. Ja es šeit tomēr runāju publiski par Kārļa Ulmaņa homoseksualitāti, tad to daru svarīgu polītisku motīvu dēļ. Tuvāk par to es rakstīšu manu atmiņu un atziņu trešajā sējumā. Pagaidām teikšu tikai to, ka Ulmaņa mīlestība uz Vilhelmu vēlāk ieguva ļoti lielu sabiedrisku un polītisku nozīmi, jo viņš, kļūdams par diktātoru, iecēla savu Vilhelmu ļoti augstā un atbildīgā amatā. Drīz vien Rīgā sāka klīst baumas, ka Vilhelma sieva ir Padomju Krievijas spiedze, bet Ulmanis tā mīlēja savu Vilhelmu, ka pilnīgi viņam uzticējās. Jā, tiešām mīlestība padara cilvēkus aklus.

    ***
    Par šo kaislību es jau minēju memuāru otrajā sējumā (Memento, 1963). Šī atklātā patiesība sacēla Ulmaņa dievinātājos zināmu nemieru, pat protestus. Tas spiež mani teikt šai lietā vēl dažus vārdus.

    Ka Ulmanis ir homoseksuāls, tas nebūt nebija kāda tukša bauma, bet atklāts noslēpums, par kuŗu runāja Saeimas kuluāros, diplomātiskajā korpusā un avīžu redakcijās. Man bija arī vairāki pierādījumi par šo Ulmaņa nenormālo kaislību. Par to man ir stāstījis agronoms Skubiņš, Priekuļu lauksaimniecības skolas direktors, kas bija varējis novērot Ulmaņa homoseksuālos sakarus ar kādu skolnieku, kad viņš pārnakšņojis skolā.

    Mani slepenie aģenti, kā to jau minēju, 1927. gadā ziņoja, ka ik nedēļas naktī no sestdienas uz svētdienu Vilhelms Munters paliek pie Ulmaņa. Ja Ulmaņa homoseksuālisms būtu palicis tikai viņa privātās dzīves ietvarā, tad par to savos memuāros nebūtu nemaz runājis. Turpretī šī viņa ievirze ir tādā mērā kaitējusi Latvijas valstij, ka par to jārunā publiski.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > Inese 07.12.2013. 14.40

    Ar sveci neviens pie otra gultas nestāv, un arī nemaz netiks klāt, jo Ušakamerika privātpolicija modri sargā abu kopējo noslēpumu gan jau.
    Bet sāk izskatīties arvien interesantāk šis tas jau bija zināms jau sen par amerikpapu.
    bez tam tās fočēšanās un modes skates un citas izklaides ir daudz daudz interesantāka spar pagājušiem laikiem, kuri bija tik sen un nav pārbaudāmi.
    Tā kā tev jau nu nevajadzētu tāpēc arī pret Pabriku tik bargi izturēties vien par viņa viedokli. kas zin, var atbalsts noderēt.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 07.12.2013. 14.52

    Vai jūs, lūdzu, nepastāstītu “šo un to”, par ko runājat savā atbildē?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 07.12.2013. 19.43

    dzeris49 Būt homoseksualistam nav nekāds kauns, protams, tas att. uz civilizētu sabiedrību,
    ————————
    Jo civilizētāka sabiedrība, jo lielāks lepnums būt homoseksuālim? Es iepriekš domāju, ka civilizētā sabiedrībā neviens ar savu seksualitāti publiski neplātas, atstājot šīs nodarbes guļamistabai vai citām nomaļām vietām. Tad nu mani džeris ir apgaismojis, ka PUBLISKA homoseksualitātes un acīmredzot arī citu fīliju demonstrēšana ir tāds tā kā sabiedrības IQ līmeņrādis.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam