Politologs: Prezidentam jāsaprot, ka valdību veidos Saeimā pārstāvētās partijas

70

Komentāri (70)

kkristaps 05.12.2013. 10.05

Drīzāk vajadzētu saņemties un pieprasīt Kājiņbērziņa demisiju, bet SC. ZZS un NA kā jau tipiski homo sovieticus gatavi ar zobiem un nagiem aizstāvēt veco komunistu un Eiropas naudas izkrāpēju, gluži tāpat kā aizstāv visvisādus lembergus, lūšus, bičkovičus un veselu varzu citu šmucspaiņu..

+4
-1
Atbildēt

0

peerku 05.12.2013. 09.43

> lama

Atzīstu savu kļūdu un jā, pilnīgi noteikti:
“attiecīgs” prezidents ar savu varu var savārīt baigo zapti”

> zanE

Ar visām rokām balsoju par to, ka
“….tāpēc beidzot vajadzētu saņemties un likvidēt prezidenta institūciju”

un tas ir milzīgs
“….kaitējums ko šādi prezidenta lomas tēlotāji nodara sabiedrības pašapziņai, liekot kaunēties par valsts pirmo personu…”, kam vēl piedevām jānodrošina bezrūpīgas un izšķērdīgas vecumdienas uz visas tautas rēķina….

+2
-1
Atbildēt

0

andris902 05.12.2013. 00.09

….atrodi 10 atšķirības…. :)

https://pbs.twimg.com/media/Ban8vqDCIAASGdB.jpg:large

+4
0
Atbildēt

2

Andis 04.12.2013. 23.11

Laikam esmu mazohists, bet kaut kā smieklīgi apzināties, ka manas valsts prezidents ir atrasts (pat iedomājos, kā no viņa putekļus nokrata), izmantojot slaveno “lielākā kretīna politiku”.
Tā dīvaini ir apzināties vēl ko:
– Zolitūdē notika prātam grūti aptverama traģēdija, publika šokā vēl pāris dienas. Bet ciniski shēmotāji nekavējoties to izmanto savā labā un sagudro to, kas notiek tagad.
Vieni pa drupām meklēja mirušos, citi stāvēja rindās nodot asinis… bet citi sanāca kopā un domāja, kā no tā visa sev Maximālu labumu izsist.

+7
0
Atbildēt

1

    Dina > Andis 05.12.2013. 00.09

    Neba nu pirmā reize. Šiem ļautiņiem ir jau krietna pieredze šādās lietās. Nu kaut vai slavenajos 1990-91 gados, tipa – Atmoda, tipa – mēs jaunu nākotni sev celsim, tipa – barikādes … a tajā pašā laikā, kad cilvēki sargāja pa naktīm valsts svarīgākās iestādes no omoniešiem, „citi sanāca kopā” un izštukoja, kā pa to juku brīdi fiksi noprihvatizēt, piemēram neatkarīgās valsts pirmo mediju – par nebūt ne tobrīd pārtikušajai tautai milzīgu naudas summu izveidoto laikrakstu „Diena” … Tev atgādināt, kuri tie toreiz bija un kādu parteju pārstāv šodien ? … tradīcijas, tā teikt … :)))

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

marchaeva 04.12.2013. 21.59

Man gan ir skaidrs – SC un ZZS prezē tagad prasti atstrādā saimniekiem. Proti dara visu lai valdību veidotu vienps vai abi šie Bērziņveidīgie politiskie spēki.

+3
0
Atbildēt

0

Egita 04.12.2013. 21.15

Un kā tad Bērziņam ar atbildību. Cilvēka slepkavības…bet vainīgo nav(divas nedēļas pēc traģēdijas)?

+4
0
Atbildēt

3

    Una Grinberga > Egita 04.12.2013. 21.29

    @rujienasmetals
    Starp atbildīgs, vainīgs un apsūdzēts ir laiks un telpa… Tikai Putina lielvalstī nākamajā dienā ir zināmi visi vainīgie un nedēļas laikā notiesātie (piezīmēšu, ka parasti atbildīgo tur nav)!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Egita > Egita 04.12.2013. 21.58

    prezidents notikušo nosauca par SEPKAVĪBĀM.Cik lielam laikam un telpai jābūt
    pēc 54 cilvēku slepkavībām?

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Egita 04.12.2013. 22.10

    @rujienasmetals
    Tiesiskā valstī tomēr prasītos, lai vainīgais būtu patiesi vainīgais un atbildīgais nevis kāds, kurš pagadījās ne tajā laikā, ne tajā vietā. Būtu muļķīgi aiz restēm ielikt apsargu, kurš tikai pildīja no augšas uzliktus noteikumus.

    P.S. Prezidents mums daudz ko runā un komentē, bet viņam švaki pat iet ar savu ierosinājumu precizēšanu un formulēšanu…. Cilvēkam ar tik zemu paš-novērtēšanas spēju vismazāk būtu jāprasa novērtēt citus cilvēkus!

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Egita 04.12.2013. 21.10

sudraba visu sačakarēja ar savu ģībšanu.

+8
0
Atbildēt

0

Janka, Janic 04.12.2013. 19.13

kaapeec lembem bija vajadziigs šis prezidents , taadeeeeļ ka prezidents nominee premjeru , tas taču pašsaprotami , tagad no lembes kriit aizdomas , ka viņš ir tas kurš iebiidiijis premjeru….

+3
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > Janka, Janic 04.12.2013. 21.01

    .. tagad no lembes kriit aizdomas..
    _____________________ krīt….

    uz kuru pusi?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

marmed 04.12.2013. 19.12

Domāju, ka Bērziņš, ZZS un patiesībā liela daļa domājošās Latvijas cer, ka V izvirzīs Solvitu, tad V reitings par pāris % stabili nokritīs.
A, kas attiecas uz Vaideri, manis pēc lai liek, viņa tagad V skaitās? viņa galīgi pa mākoņiem dzīvo, vismaz cik var no twitera un publikācijām spriest, apmuļķot būs daudz vieglāk kā viltīgo Solvitu… Inese tik runās par demokrātiju un “Rietumu vērtībām” kamēr V šefmaņi visu valsti izzags :)
Vienīgais, kas premjera krēslā tagad varētu V reitingu pacet ir Pabriks, bet šis jau vairāk uz Eiropu cierē….

+5
-5
Atbildēt

0

Pēterītis 04.12.2013. 18.01

No labticīga Prezidenta vērtētāja pozicijām varētu pieļaut arī citu motivāciju jauna premjera izvēles vilcināšanai. Pēc Dombrovska paceltās latiņas atrast pēc kapacitātes līdzīgu personību būtu liela veiksme, kādas reālajā dzīvē negadās. Tāpēc tiek ļauts darboties vecajai valdībai, jo vairāk tāpēc, ka situcija gan iekšējo, gan ārējo opozīciju manāmi pieklusinājusi.

+9
-1
Atbildēt

10

    peerku > Pēterītis 04.12.2013. 18.05

    Lai kā gribētos, nespēju uztvert Bērziņu kā labticīgu, par Latvijas nākotni (un tikai par to) norūpējušos prezidentu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Dina > Pēterītis 04.12.2013. 18.06

    >> aldis
    „pēc Dombrovska paceltās latiņas”… ????
    A vot par šito varētu, lūdzu, sīkāk ?
    Ko šis kakainais lācītis un kur ir „pacēlis”, lūdzu?

    +2
    -13
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pēterītis 04.12.2013. 18.17

    …DD1….nekreņķējies!…drīz mums būs prezidents ar mugurkaulu… :))

    …jautājums NA ģenerālsekretāram Aigaram Lūsim:

    -Vai Egīls Levits būs nākamais Valsts prezidents?

    -Vai, cik tas ir tālu! Raivis Dzintars noteikti būs Valsts prezidents. Neizbēgami.

    http://www.diena.lv/dienas-zurnali/playboy/lusis-raivis-dzintars-bus-valsts-prezidents-neizbegami-14035486

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    peerku > Pēterītis 04.12.2013. 18.36

    Par prezidentiem grib daudzi, jo tur nekas “neatkarājas”, bet kurš būs sakarīgs premjers?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Pēterītis 04.12.2013. 19.11

    Gribi teikt, ka Levits kā nākamais vai Dzintars tālākā nākotnē (daudz par jaunu ir vēl) būtu slikti prezidenta kandidāti??? Noteikti labāki par virkni citu kandidātu un noteikti labāki par visiem, kas sēdējuši šai krēslā pēc 1991. Gada.
    Vismaz nebrauktu uz maskavu “vēsturiskās” vizītēs.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Pēterītis 04.12.2013. 19.44

    Kuram tad tas mugurkauls, Dzintaram, vai?
    Tam jau tas mugurkauls lokans, kā čūskai, jāspēj izliekties gam MNA virzienā, gan Lemberga virzienā.
    Dzintars, reizēm, grib atdarināt Ulmani, bet, tāda parodija vien sanāk, pašam ar tām idejām un to domāšanu galīgi pašvaki.
    Dzintars varētu būt kolhoza kluba vadītājs un organizēt dažādus pasākumus, lāpu gājienus, pilngadības svētkus, , utt., un vēl spēlēt kolhoza teātri, tāpat, kā viņš patreiz grib spēlēt politisko teātri, izmantojot tādas lietas kā patriotismu, naconālo pašapziņu, utt., kā taktiku NA reitinga celšanai un savam politbiznesam.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pēterītis 04.12.2013. 20.06

    …Dzeri….Lūša teiktais spilgti raksturo pseidopatriotu attieksi pret Levitu…ja prezidenta amatam tiktu izvirzīts Levits, tad nacionāļi par viņu nebalsotu, jo viņu prezidents perspektīvē varētu būt tikai pienapuika Dzintars….

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Pēterītis 04.12.2013. 21.53

    DD1 Par prezidentiem grib daudzi, jo tur nekas “neatkarājas”, ..
    ________________ Apžē!

    vai tad tieši šodien neredzam,ka prezidentam IR vara?

    ka”‘attiecīgs” prezidents ar šo varu var savārīt baigo zapti?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Pēterītis 04.12.2013. 23.41

    ….tāpēc beidzot vajadzētu saņemties un likvidēt prezidenta institūciju, jo – neredzu lietderību tādas pastāvēšanai…vienīgi dažu indivīdu bezrūpīgu un izšķērdīgu vecumdienu nodrošināšanu uz visas tautas rēķina….
    ….tie pāris atdotie likumi otrreizējai caurlūkošanai, neatsver to kaitējumu ko šādi prezidenta lomas tēlotāji nodara sabiedrības pašapziņai, liekot kaunēties par valsts pirmo personu…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Pēterītis 05.12.2013. 00.30

    zanE …Lūša teiktais spilgti raksturo pseidopatriotu attieksi pret Levitu…ja prezidenta amatam tiktu izvirzīts Levits, tad nacionāļi par viņu nebalsotu,
    _____________________________________________
    Zane, vai no šā var izdarīt secinājumu, ka tu balsosi par (atbalstīsi) Levitu?
    Vai tu vienkārši atkal rullē muļķi?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Dina 04.12.2013. 17.41

“runa ir par politisko atbildību” ???
Par kādu politisko atbildība, jefiņ? Pašreizējiem koalīcijas cūkām visa „atbildība” izbeidzas brīdī, kad šņukurs saož Siles tuvumu … Vai kāds no vemjotības jeb viņu satelītiem ir atbildējis par pusmiljona latviešu aizmukšanu no valsts? … vai airBaltika izlaupīšanu, Citadeles afēru, Krājbankas likvidēšanu, Hiportēku bankas uzdāvināšanu par siestmaizi zviedriem, pasažieru vilciena vājprātu ? … nav un i netaisās! … Tapat kā par Maxima slaktiņu … pretīgi vienkārši līdz nelabumam skatīties, kā vemjotība tagad cenšas uz nobendēto ļaužu rēķina sev kādu vēl politisko kapitālu iztirgot.
Mēs nezinām, kāda tieši informācija ir Bērziņa rīcībā, ja jau pēc tās Resnā Pakaļa svīzdams un trīcēdams, lūpai trīcot „atcerējās pēkšņi” par šo atbildību. Par kuru pirms tam 4 dienas i dzirdējis nekā nebija …
Pilnīgi iespējams – informācija ir tāda, pēc kuras publiskošanas visu vemjotības spici vispār vajadzētu pie tuvākā koka pakārt. Viņa vārdi par „masu slepkavību” netika pateikti vienkārši tāpat … Tāpēc ja viņš saka, ka netaisās vēl šiem slepkavniekiem valsts vadīšanu uzticēt, tad tā tam būs būt !

+1
-16
Atbildēt

2

    Alise > Dina 04.12.2013. 17.59

    Ej dari, kas tev darāms – roc zemi. Un vispār, vai kurmjiem jau nav ziemas miegā jāguļ?

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Dina 04.12.2013. 18.20

    …r_r … – “…vai kurmjiem jau nav ziemas miegā jāguļ?”
    —————————
    ….kāda gulēšana, ja dzīvnieku caureja moca!…

    +11
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 04.12.2013. 17.34

Varbūt prezidents varētu sasaukt preses konferenci un kaut nedaudz apgaismot visus par saviem plāniem un prioritētēm? Ne tikai par vadības veidošanu, bet arī par citiem svarīgiem notikumiem valstī. Domājams, ka mums būtu daudz jautājumu, ko uzdot. Jeb arī šis prot tikai bīdīt štelles aizkulisēs?

+26
0
Atbildēt

8

    Una Grinberga > putekliic 04.12.2013. 17.43

    @andrejs
    Tu domā, ka viņš zina? Viņam Lemberga “sekretārs” katru rītu nogādā ziņu ar to, kas viņam jādara! Uzstādījums ir vienkāršs – ir pilnīgi vienalga, kurš vada valdību un kādi ir ministri, bet lai VARAM, Satiksmes un Zemkopības ministrijas būtu ZZS vadībā (tāda kombinācija, kurā pārējās partijas piekrīt šos kumosus atdot ZZS)…tur visvairāk nauda tiks dalīta!

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > putekliic 04.12.2013. 17.43

    …šitais kociņš nav spējīgs ievērot kaut elementāras etiķetes pazīmes….ja atceries, tas arī premjerministru nominēja ar preses relīzes starpniecību…un arī šoreiz prezidenta lomas tēlotājs ir “runājis”, izsūtot paziņojumu:

    http://www.president.lv/pk/content/?art_id=21557

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > putekliic 04.12.2013. 17.58

    ..Valsts prezidents atbalsta profesionālu un pieredzējušu ministru veidotu kabinetu, kurš vienlaikus saņemtu pārliecinošu Saeimas vairākuma atbalst. ..
    http://www.president.lv/pk/content/?art_id=21557
    __________________________________________
    Urbanoviča radio uzstāšanās konspekts?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 04.12.2013. 18.50

    Labi, labi, draugi – es jau tikai jūs paprovocēju uz diskusiju. Pirmkārt jau šī cilvēka stils ir darboties pa kaktiem, tas ir bīdīt lietas nepubliski. Stilu ir noteikušas intereses – prihvatizācijas darījumi. Otrkārt, nav šaubu, ka viņš apzinās savu mazspēju brīvi komunicēt onlainā ar sabiedrību ar tiešu preses pārstāvju starpniecību. Tāpēc arī izvēlas šo praksi komunicēt ar sava preses dienesta starpniecību, kas ir atsvešināti un sausi. Prezidenta amats ir ļoti publisks, visi to zina un saprot. Bērziņš, plus pie tā visa, ka viņa oratora dotības ir “0”, viņam ir lielas grūtības formulēt domu. Ikreiz, ka viņu klausies kādās intervijās, rodas kaut kāda grūti aprakstāma neveiklības sajūta. Tas ir tāda kā līdzjūtības un vienlaicīgi baiļu sajūta. Ka tik kaut kas nenotiek, ka tika viņš atkal kaut ko savā tekstā nenolaiž greizi. Visa tā stostīšanās, stomīšanās… Tas ir mokoši to klausīties. Vismaz man. Varbūt ir kādi citi, kuri kāri gaida un ļauni priecājas, kad prezidents kaut ko atkal nogāž. Es ne. Man, kā jau teicu, ir neveiklības sajūta. Līdzīga sajūta, kā redzot kādu cilvēku-invalīdu, kurš cenšas par visām varītēm izdarīt kaut ko tādu, kas ir pāri viņa spējām… Tā tikšanās ar Obamu septembrī…, katastrofa…

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    Egita > putekliic 04.12.2013. 21.34

    bērziņš nekomentēšot Rīgas domes atbildību…
    ušakovs piketētājiem rāda žestu ,,uzvara”..
    varbūt bēē-r-ziņš varētu atkāpties, šajā Latvijai tik svarīgajā laikā.
    p.s. Vai tad bērziņu neieteica šķēle?

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > putekliic 05.12.2013. 02.23

    andrejs_gr “…Ikreiz, ka viņu klausies kādās intervijās, rodas kaut kāda grūti aprakstāma neveiklības sajūta. Tas ir tāda kā līdzjūtības un vienlaicīgi baiļu sajūta. Ka tik kaut kas nenotiek, ka tika viņš atkal kaut ko savā tekstā nenolaiž greizi. Visa tā stostīšanās, stomīšanās… Tas ir mokoši to klausīties.” 18:50
    ~~~~~~~~~~~~
    skaisti pateici, labs apraksts, – 100% tas ir mūsu prezidents.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > putekliic 05.12.2013. 08.56

    > andrejs_gr

    Arī mani ikreiz, Bērziņu klausoties, pārņem neveiklības sajūta, pareizāk sakot, milzīga kauna un nožēlas sajūta, tādēļ pirms tam nepieliku plusiņu Jūsu domai, ka viņš varētu sasaukt preses konferenci.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > putekliic 05.12.2013. 09.31

    Tante Sidra – “100% tas ir mūsu prezidents”

    … par lielu nožēlu 100%.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 04.12.2013. 17.32

Varbūt eiroparlamentārieti Inesi Vaideri par pirmo sievieti premjera krēslā? Nebūtu sliktāka kandidatūra par Kariņu!

P.S. Bērziņš domā, ka spēlē smalku spēli, bet patiesībā tas viss ir tik pat atklāti, kā Ušakova teātris vakar… gribu redzēt kā tas viss beigsies… jo ilgāk vilks un ZZS rādīs savus patiesos motīvus un spēles noteikumus, jo labāk vēlētāji to atcerēsies uz nākamajām vēlešanām.

+25
-2
Atbildēt

12

    austrisv > Una Grinberga 04.12.2013. 17.43

    Piekrītu, JO Vaidere būtu Super labs premjers, bet Dāldera kandidatūra ir patiesi smieklīga!

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 04.12.2013. 17.45

    @Bet
    Dālderis ir ļoti ambiciozs un gudrs, bet labāk šādus māksliniekus pie valsts stūres nelaist!

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    enjoy > Una Grinberga 04.12.2013. 17.48

    Es arī piekrītu, ka Vaidere būtu ļoti laba. Ekonomiste ar Dr grādu, apsviedīgs un inteliģents sievišķis, apgrozījusies Eiropas politikā. Vajadzētu šo domu pareklamēt plašāk.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > Una Grinberga 04.12.2013. 17.57

    Ir jau meitenei savi mīnusi, bet tie ir nelieli. Piekrītu, ka I.V. būtu laba kandidatūra.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > Una Grinberga 04.12.2013. 18.00

    Jā, atšķirībā no Sudrabas, kas tikai tērgā kā tāda klukste, Vaidere domā un runā ar jēgu, viņai ir mugurkauls, labi izskatās utt. Plusu daudz, mīnusus pat nevaru iedomāties.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > Una Grinberga 04.12.2013. 18.17

    DD1, tie mīnusi nav publiski nemaz laikam zināmi, es tos no politikai tuvām aprindām zinu, bet kā jau teicu – nelieli. Un ar negodīgumu vai korupciju nav saistīti.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    enjoy > Una Grinberga 04.12.2013. 18.18

    Ir jau meitenei savi mīnusi
    ————–
    Tas tak labi, jo tad personība ir reljefāka, interesantāka. Mēs taču nemeklējam svēto, bet MP. Visiem ir savas utis, svarīga ir to proporcija uz cm2 :)

    Kādi ir priekšlikumi par šīs idejas danešanu līdz vajadzīgajām ausīm?

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Dina > Una Grinberga 04.12.2013. 18.19

    >> Nasing spešal!
    A par Vaideri nemaz nav slikta doma. Gudra dāma, toleranta (kas galīgi netipiski priekš naciķiem), diplomātiska un tīri vai piemērota pašreizējai dziļajai pakaļai, kurā atrodas valsts un tauta … Par kapitālisma „zvērīgo seju” zina ka tik ne vairāk nekā jebkurš šajā pašreizējā koalīcijā. Ne velti savulaik bija viena no labākajām Marksisma-ļeņinisma un Kapitālisma Politekonomijas pasniedzējām Universitātē … Alfrēdam Petrovičam savulaik ļoti pat patika … :)

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 04.12.2013. 18.20

    @saule_laime
    Vai kādam ir pieeja Lemberga “sekretāra” portfelim, ar kuru viņš dodas pie Bērziņa? Ja gribas iznest labus premjera kandidātus saulītē, tad ieteiktu izmantot sociālos medijus un žurnālistus!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Dina > Una Grinberga 04.12.2013. 19.44

    >> Nasing spešal!
    Lemberga sekretāram nekur nav jādodas. Ja kas.
    Pietiek pacelt klausuli un piezvanīt savam čomam Daudzem … tas visu nokārto „без шума и пыли” … Esi palaidis garām tādu būtisku niansīti … : )
    Plus todien kakaino lācīti bez Bērziņa un Daudzes ņēma priekšā vēl arī Krapāne, kuru šis te pats malacis savā laikā no MK izmeta … kura attiecīgi arī ļoti, ļoti, ļoti mīl šo pļurkstiņu …
    … tā vēl kompānija bija savākusies. Trijatā čali izdupsēja uz pilnu klapi … tāpēc jau trīcēja tā lūpa tik dikti, ka knapi parunāt varēja … :)))
    P.S. Tā viņam arī vajag … zinās, kā penšus abižot … :)

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Una Grinberga 05.12.2013. 00.06

    Laba, laba kandidāte!
    Un, galvenais, ka ļoti tālredzīga! Ēlerta KP iestājās tikai PSRS beigās, lai no iekšienes diskutētu, uz pareizo ceļu virzītu, bet Vaidere jau no 1977.gada tā darīja! Pat speciāli izvēlējās Politekonomijas katedru, lai klusiņām tieši par kapitālisma priekšrocībām stāstīt!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > Una Grinberga 05.12.2013. 00.26

    Nasing spešal! Varbūt eiroparlamentārieti Inesi Vaideri par pirmo sievieti premjera krēslā? Nebūtu sliktāka kandidatūra par Kariņu!
    _________________________________________________
    Nu cepuri nost Tavā priekšā!
    Nemaz pat nepieminēji viņas izcelšanos no nacionāļiem, baķku un tamlīdzīgas muļķības…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Alise 04.12.2013. 17.31

Bērziņš izdomājis paspēlēties. Lai jau spēlējas, tik lai skatās, ka ar savu pārgudrību nedaspēlējas. Kaut gan Latvijas vēsturē tāpat paliks kā tupākais prezidents.

+30
0
Atbildēt

2

    Andis > Alise 04.12.2013. 17.39

    kaut nu tā būtu

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Alise 04.12.2013. 19.31

    Izskatās ka Kājbērziņam jau pirms dienām 10 vai pat senāk ir uzdots, kurš jādabū par MP un tagad vīrs cenšas, kā nu māk. Laikam izpilde tā īsti neveicas, ne jau fotografēties bija Blumbergs atsūtīts.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 04.12.2013. 17.20

Bēŗziņonkuļa paziņojums- unisonā ar vakardienas Uebanovica izrunāšanuos:

you don’t need a weatherman to know which way the wind blows

+4
0
Atbildēt

0

janis17 04.12.2013. 17.11

    Alise > janis17 04.12.2013. 17.36

    Da neviens tur nav savējais, visi ir “vilks vilkam vilks”, un gan jau abi “čurikus” turēja vienam par otru labvēlīgās frāzes sakot.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > janis17 04.12.2013. 21.21

    Aivar, iečeko, ka šo infu neviens “dzeris” nekomentē.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

janis17 04.12.2013. 17.08

Mūsu valstī ir tikai 1,5 politologi, viena korupcijas speciāliste no delnas un divi sabiedriskās domas pētnieki, no kuriem viens ir arī tas pats politologs :)

+8
-5
Atbildēt

0

Inese 04.12.2013. 17.01

Kur tāds “politikas vērotājs” Ikstens vēl uzradies?

0
-14
Atbildēt

0

peerku 04.12.2013. 16.59

Lielais manipulators laikam grib Sudrabu iemahinēt, kas jau nu pagalam nogribējusies, viņš laikam domā, ka tas cels viņa akcijas tautā. Gandrīz līdzinās Zatlera gājienam “uz visu banku”. Lai Dievs atpestī no tādiem prezidentiem.

+11
-1
Atbildēt

1

    austrisv > peerku 04.12.2013. 17.40

    Nē, nē, Sudrabu vēl nevar, bet Bondaru gan, kurš kāja sir apsildījis Hārvardā uz trepēm.
    Viņiem vajag dabūt SC valdībā ar viltu, bet neizdosies, lai necer, jo kura partija tad sevisašmucēs ar SC, kam dramatiski trūkst naudas, savu plašo iegribu apmierināšanai. Rīga smaks jau tukšs, vajag nodzīvot arī Latvijas budžetu.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam