Atkāpies, Ušakov!

206

Komentāri (206)

DivasDveseles 03.12.2013. 00.15

Tad jau arī daudziem citiem arī citās pilsētās jāatkāpjas! Lasi http://www.philos.lv rakstu ”Zolitūde. Veļu mielasts.” http://www.philos.lv/Velu_mielasts.html

0
0
Atbildēt

0

Timurs Čuntonovs 02.12.2013. 16.45

Atkāpies, Bērziņ! Atkāpies, Ušakov!

+1
0
Atbildēt

0

inesite15 02.12.2013. 00.14

Yesss !
Beidzot zozolinj ielēcis pareizajā vilcienā un ne uz rezerves sliedēm – tgd nu pacelsies !
Ne,ko ?
Vai kā ?
Ka tik nebūtu kāja paslīdējusi pārmērīgā aizgrābtībā ….

+1
-3
Atbildēt

0

Ansis 01.12.2013. 22.38

Es netaisos baigi aizstavēt Ušakovu. Atkāpšanās būtība ir kompromiss starp politiķa/ierēdņa sirdsapziņu un politisko izdevīgumu. Lai nu Ušakovs pats izdomā.
Bet Ozoliņu (un daudzus līdzīgi domājošus žurnālistus un politiķus) gan pakritizēšu.

“Ja Rīgas domes priekšsēdētājs, pilsētas būvvalde un tās būvinspektori būtu pienācīgi veikuši savus pienākumus, “Maximas” jumts diezin vai būtu sabrucis …”
Te pat IR Braunas raksts, kurā RTU speciālists skaidro, ka būvvalde reāli tikai var un kontrolē obligatos papīrus. Un Likumā obligato papīru ir maz – konstrukciju aprēķinu obligātajos papīros nav, par šo nelaimīgo Maximu ir “skice”. Pēc tādas būvvaldes inspektors nevar pateikt, vai tur viss ir pareizi vai nav. Nu vienīgi laimīgas sagadīšanās dēļ būtu varējis gadīties tik pieredzējis inspektors, kas aci uzmetot tām konstrukcijām dabā uzreiz būtu ievērojis un prātā aprēkinājis, ka konstrukcija nav pareizi aprēkināta.
Pat ja nebūtu likvidēta valsts būvinspekcija, arī tā nevarētu glābt šo nelaimīgo situāciju.
Šajā jautajumā es drīzāk vainotu likumdevēju, kas tādu bardaku pieļauj likumā.

Šeit vajadzētu likumos noteikt:
1) jābeidz izmantot Latvijas novecojušie būvnormatīvi un jālieto jaunakie Eiropas;
2) konstrukciju aprēķiniem 4 acu princips – izķertu gan tīri cilvēciski pieļautas kļūdas, gan pēc soma domām – totalu nezināšanu;
3) aprēķini jāiesniedz būvvaldē – lai butu iespejams kontrolēt, ja rodas aizdomas

Tad jautajums par to, ka cilvēki stradā būvobjektā …
Par šo es nezinu – vai likums tādu pieļauj, vai nē. Šeit tiešām varētu saskatīt būvvaldes atbildību (gadījumā, ja likums tādu neļauj)
Bet ja likums tādu neaizliedz, … tad ņemot vērā mēsu klibo tieslietu sistēmu, ierēdnis, kas neļautu kautko tādu, kas likumā nav aizliegts, dabūtu no administratīvās tiesas spriedumu, ka nepamatoti aizliedzis – un viņš varētu skndināt par “veselo saprātu” un riskiem cik grib – bet tiesā zaudētu.

Un … pirms neilga laika mums dega prezidenta pils, kurā atrodas vairaki muzeji – situācija ir pilnīgi identiska, tikai par laimi bez upuriem. Vai tad par šo nezināja un nezin tie, kas tagad bļauj? Un … piedevām – tie muzeji jau joprojām tur darbojas – būvlaukumā. Valdība apspriedās un nolēma, ka štrunts par cilvēku drošīnu un unikāliem vēstures artefaktiem – naudas pārcelšanai nav.
Tad par šo arī vainīgs Ušakovs, Būvvaldes inspektors, Valdība vai likumdevējs?
Es teiktu, ka likuma stingri jānosaka, kad var un kad nevar.

Par valsts būvinspekciju …
Es drīzāk sliecos domāt, ka tādu tomēr vajag, jo nespēju izteloties, kā 101 pašvaldība var uzturēt vienlīdz kvalitatīvu būvvaldes līmeni un kā pašvaldības vadītājs varētu reāli kontrolēt būvvaldes darbu.
Šķiet tikai loģiski, ka būtu valsts būvinspekcija, kas dod padomu un kontrolē pašvaldību būvvaldes un paralēli būtu galvenais spēks, kas Saeimā un valdībā aizstavētu sabiedrības intereses par drošību iepretī investoru interesēm par lētumu.

“Izmantot Zolitūdes traģēdiju savtīgām politiskām spēlēm ir zemiski. Diemžēl tieši to atļaujas darīt ne tikai “Saskaņas centrs”. Mirušie vēl nav apbedīti, bet “zaļie zemnieki”, kuri nu tik virzīšot savu premjerministru Dombrovska vietā, steidz kopā ar “Saskaņas centru” izmantot cilvēku bojāeju lētas popularitātes punktu krāšanai “pa pilnu kasi”, kā teic Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa.”
Šeit autors laiž tīšu demagoģiju.
Pirmkārt jau paši žurnālisti bija pirmie, kam aizmirsās Maxima un kas tai pat vakara klupa virsū visiem politiķiem pēc kārtas ar jautajumiem par koalīcijam, kandidātiem, līnijām utt. Naglas raidījums iekš LTV bija šajā ziņā bezkaunības kalngals.
Augulis no ZZS nevis bāzās virsū ar premjeru kandidātu izvirzīšanu, bet gan tikai pateica, ka viņu premjeru kandidāti ir zināmi kopš iepriekšējām vēlēšanām, bet ka premjers ir jāvirza Vienotībai.

“Dombrovska lēmums atkāpties no amata, iespējams, īstermiņā radīs vairāk problēmu, nekā atrisinās.”
Īstermiņā …
Nu protams, ka politiskā tirgus apstāklos ar darbu būs ka būs. Bet pats Ozoliņš jau pieskāras jautajumam par Dombrovska attiecībām ar NA – reāli ta valdība jau tāpat nebija vairs rīcības spējīga.
Es domaju, ka sastadot jaunu valdību un iesaistot ZZS, izveidotos skaļāka, bet tomēr rīcības spējīgaka valdība, jo atsevišķas partijas ultimāti vairs tīri matemātiski nevarētu paralizēt lēmumu pieņemšanu.

Piedevām – nu dien – lielākais ieguvējs no šīs atkāpšanās ir tieši Vienotība … ja vien viņiem izdosies atrast daudzmaz cienījamu Dombrovska pēcteci. Bet ar to līderu rezervi viņiem nemaz tik spoži nav (arī citiem nav labāk).
Un arī pašam Dombrovskim nu ir rīcības brīvība – var kandidēt uz Eiropu, vai nakamgad atkal par premjeru …
Savukārt Ušakovam … nespriedīšu par ētisko un par reitingiem – bet atkapšanās no posteņa viņam ne tikai neko nedod, ne tikai viņam nav iespeju kandidēt un līdzvērtīgu citu posteni, bet vēl atņem administratīvo resursu ši gada vēlēšanām. Protams, ka neatkāpsies.

+4
-3
Atbildēt

6

    Ansis > Ansis 01.12.2013. 22.51

    Piemirsu piebilst, ka Maxima atšķiras ar to, ka notika dienā un ir upuri, bet šie tirdzniecības centri jau mums brūk viens pakaļ otram un ne tikai Rīgā.

    Tā ka problēma ir dziļāka nekā Ušakovs un 20%.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > Ansis 02.12.2013. 00.32

    Edgars Avotiņš
    Tas nebūt nenozīmē, ka Ušakova galvai vajadzētu izbēgt no cilpas.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Ansis 02.12.2013. 08.56

    Kāds sakars premjera demisijai ar Zolitūdes nelaimi?!

    Vai Valdim Dombrovskim lūpa raustījās un asaras izspiedās par bojāgājušajiem? Nē, par pazemojumu pie Bērziņpapa. Veiksmes stāsta līdzautoriem pienākas vienīgi uzslavas, bet kaut kāds vecmodīgs Bērziņš tik vienkāršas lietas nesaprot, cūka tāds. Redz, — tepat IR, reaģēja zibenīgi, atrada un publiskoja zviedru izcelsmes bankstera un rakstnieka Aslunda viedokli par Valda Dombrovska mūžīgajām vērtībām.

    Līdz ar to Valdis ieslēdza cīnītāja garu un … nolēma pārstartēt Vienotības reitingus. Taktiski = perfekti precīzs gājiens, pret kuru Ušakovam kopā ar SC būs grūti noturēties. Vai šai varas tehnoloģijas taktikai kāds sakars ar atbildību par Zolitūdes traģēdiju?! Noteikti nē. Valdis Dombrovskis nav skaļi atzinis savas kļūdas attiecībās ar būvnozari, — klusēšanas un slepenošanas meistars to nekad i netaisās darīt, un arī Kampars jau pacenties tvītot, ka viss pareizi un nekas nav jālabo. Pavļuts gan 3 dienās kopā ar ekonomikas ministriju mainīja viedokli un, glābjot Pavļuta ādu, saka runāt, ka valsts kontrole būvnozarē tomēr tā kā reanimējama, vienīgi nosaukt varētu par biroju, nevis inspekciju.

    Gan Vienotībā, gan SC labi saprot, ka Vienotība ar šo gājienu nostiprinās kā varas tehnologu partija, toties, ja nenoturēsies Ušakovs un SC nespēs palīdzēt, SC var pēc neilga laika zaudēt Rīgu, ko Vienotība tai tik augstprātīgi iemeta cepurā kā sīku ziedojumu. Tikmēr publika, jo īpaši centīgi — net-a lumpeņi u.c. viegli politizējamie vientieši, putojas par ģenerālprokuroru, kurš atļaujas atgādināt, ka Zolitūdes traģēdijas vainģigajiem draud 4 gadi aiz restēm, toties Saeimas tiesiskā koalīcija klusē, kādēļ un kurš pirmais izdomāja samazināt sodus — eiromode paredz cietumsodus mazināt! — par būvnieku atbildību, un — kuri bija tie, kas par tik smieklīgu sodu Saeimā balsoja.

    Vienotības un tiesiskās koalīķijas fani tagad apmierināti, ka tagadējais prezidents Bērziņs, tāpat kā Ušakovs, Saeimā balsojuši par to pašu, ko realizēja premjers Dombrovskis un ekonomikas ministrs Kampars, — valstij no atbildības par būvnozari jāatkratās, daļu no kontroles un uzraudzības funkcijām uzberotpat PTAC, kura pārstāve pagājšnedēļ atgādināja, ka nauda ekspetīzēm un kontrolēm piermoreiz piešķirta tikai šogad, toties pašu reālo kontroles iepšeju vēl mazāk nekā naudas.

    Varētu jau kopā ar Vienotības un koalīcijas faniem liekulīgi papriecāties, cik labi, ka — formāli! — iespējams vainot jebkuru pašvaldību, ka tā netiek galā ar būvnozares drošību kā civilās aizsardzibas faktisko daļu, bet, … vai tik grūti iedomāties, cik reāli kvalificēti kontrolēt, piem., Saldus pašvaldībai, tāda monsra kā Cemex ražotnes būvuzraudzību: par novada algu iespējām piemeklēt unikālus speciālistus, ko pat visā Latvijā sarežģīti atrast?! Vai tik grūti ar modelēšanu/domāšanu?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ansis > Ansis 02.12.2013. 09.23

    Optiskais – par to sodu ilgumu …
    Vai mums ka sabiedrībai ir kāds labums loti ilgu laiku barot kadu cietumā?
    Tads arhitekts 4 gadus atsēžot būs guvis mācību pietiekamu

    Pat plašāku atbildibu …
    Zināma mēra piekrītu tam advokatam, kas sudz tiesā un saka, ka šitādi (Re un Re, Maxima, Ārvalstu investori utml) tikai naudas valodu saprot (tiesa – izskatas, ka advokats jau to nedara cilveku dēļ, bet gan bezmaksas priekšvēlēšanu kampaņai)
    Bet labaks ierocis šai NAUDAS ietekmei būs apdrošinašanas ieviešana – tiklīdz kāds Maximas, Alfas vai Depo jumsts sagazīsies, tā apdrošinatāji no visiem iesaistītajiem iekasēs krietni lielaku prēmiju – pat ja formali nebija vainīgs – jo galu galā tāds Re un Re vareja nodrošinat būvlaukuma pietiekami kompetentu speciālistu, kas varētu pamanīt, ko tas konstruktors tur sakonstruējis.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    bebiekste > Ansis 02.12.2013. 09.56

    >OT
    Nauda ir CEMEXam. Un loģiski ir prasīt atbildību no īpasnieka un būvnieka.
    Kontrole var piefiksēt tikai acīmredzamus pārkāpumus.

    Vēlies, lai kontrole par valsts/nodokļu līdzekļiem dara to ekspertīzes darbu, kas būtu jādara projektētājam par investora naudu?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Ansis 02.12.2013. 11.20

    Optiskais Tēmeklis
    Premļjaka, Sprūdža un Pavļuta atbildība notikušā, neizslēdz RD čekistu, komuņagu, sātanistu, staļinistu, rusistu un krievu armijnieku – deģenerātu atbildību, kas ir primāra. Komunistu cūkas, Mr. Dvadcatņika, pusdienas pie sugas brāļa Ķirsona, ekspluatācijā nenodotā ēstuvē, spilgts apliecinājums, ka par naudu pie morālā kropļa, Ušmerika, visu var.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ojārs 01.12.2013. 22.02

Ušakovs, Ušakovs. Ušakovam (un viņu elektorātam) Ozoliņa fantāzijas un pārspriedumi ir pilnīgi vienaldzīgi…
Interesanti, kāpēc viedais :))) Ozoliņš nebrīnās un neraksta kārtējo dzejojumu par to kāds izskatījās Dombrovskis, kad kopā ar Bērziņu iznāca pie žurnālistiem un pēkšņi bija gatavs demisionēt…. Iegāja tāds rozīgs un apmierināts – iznāca pinīgi satriekts.
Kāds tam Bērziņam garīgais spēks, ja spēj dažu minūšu laikā piespiest mūsu premjeru atkāpties!!! :)))

+6
-2
Atbildēt

1

    Ansis > Ojārs 01.12.2013. 22.45

    Izskatijās, ka Bērziņš bija mazo Valdi riktīgi nobāris (varbūt vēl uzlaidis ar žagariem pa dibenu)
    :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

dzintarz 01.12.2013. 20.37

Janis 50s Usakovs neatkapsies nekad.Kremlis nela…
============
Labs kumentārs.
Kad kremlins atļaus, tad “tauta” sekos.

Pastarp citur rakstītajam – “MAXIMAI baikots”, rodas jautājums – vai rižaņe spēj ignorēt kremlinu “podačkas” – rižaņu karti?

“Rižanskaja karta” – skan lepni, vai ne?
Visās tramvajbūdās un tramvajos/trolejbusos/autobusos izlīmēta išaka reklāma par išaku naudu.

+7
-1
Atbildēt

0

inta_s 01.12.2013. 20.01

Skatos TV3 Nekā personīgi un tādu dubltstandartu no žurnālistu puses nebiju redzējis, kā paldiesojas un laizās pie Dombrovska un kā līdz pat psihošanai uzbrūk Ušakovam.

Man kaut kā vienalga par viņiem abiem – viens grib nodot LR Bri-silei otrs Kremlim.

Bet nu žurnālistu neprofesionalitāte rullē.

Jaunalksne pilnīgi zaudēja savu savaldību – pateikt ka Ušakovs nav sagatvojies intervijai jo viņa pārsteidza to ar jautājumu par vienu no objektiem Rīgā un tā statusu vai ir vai nav nodots ekspluatācijā – ir vienkārši neadekvāti. Kā tas vispār kvalificējams saistībā ar sagatvošanaos intervijai? Vai tad viņa iesūtīja šos jautājumus iepriekš? Taču nē.

+1
-10
Atbildēt

1

    Arvis > inta_s 01.12.2013. 20.04

    “Bet nu žurnālistu neprofesionalitāte rullē.”
    Ozoliņš IR turpat.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

aigarsaboltins 01.12.2013. 15.33

sirtaki, es tādus kā parādnieks nelaižu pāri sava dzīvokļa slieksnim, jo baidos no iespējamām STS, kuras izplatoties arī pilienu veidā pa gaisu, tāpēc galīgi nekādu personisku rēķinu ar šo paijoliņu man nav, vienkārši riebums pret morālu kropli..

+8
-5
Atbildēt

2

    Arvis > aigarsaboltins 01.12.2013. 15.38

    “STS, kuras izplatoties arī pilienu veidā pa gaisu”
    Tas ir apmēram tāpat kā lidaparāts, kas peld arī pa sliedēm.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > aigarsaboltins 02.12.2013. 00.28

    ABC
    Nu gan pidariem, zarnu infekciju perēkļiem, smalki deguni, paši tikai savu, ārā birstošo sūdu, smaku nejūt.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

aigarsaboltins 01.12.2013. 14.36

Partijas „Visu Latvijai!” līdzpriekšsēdētājs Imants Parādnieks atbilstoši savam uzvārdam ir visvairāk parādos iestigušais Saeimas deputāts ar vairāk nekā 600 000 latu parādu (tas bija 2013. gada aprīlī).
Saeimas deputāta alga ir ap 2000 latiem, neēdot, nedzerot un pornofilmas neskatoties, bet ēdamo un apģērbu makšķerējot pa miskastēm, gadā var atdot 24 000 latu. Štrunta bērnudārzs nekādu peļņu uz galvošanu nenes, neremontēta un nolaista daudzdzīvokļu māja arī nav zelta bedre. Kādā veidā 5 bērnu un 2 sievu īpašnieks domā atdot šādu summu??? Un nesāciet apgalvot, ka tā nav mana darīšana, jo šis pūtpalaidiņš parazitē uz mana un citu nodokļu maksātāju rēķina. Lieciet mierā Dombrovska sievas parādus un paskatieties uz saviem “fīreriem”, kuri spiesti par cēneri pārdot kaut savu māti, lai izkultos no parādiem. Un Saskaņas Centram naudas pietiek – kāpēc lai nebalsotu kopā ar viņiem?

+11
-6
Atbildēt

5

    austrisv > aigarsaboltins 01.12.2013. 14.51

    Precīzi, jo Parādnieka parādus var pārbaudīt: ir tādi vai nav tādi!
    Tāpat epopeja par divām sievām. kam gan tas ir noslēpums.
    Uzvārds jau vien droši mantots no iepriekšējām paaudzēm parādu dēļ

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > aigarsaboltins 01.12.2013. 15.10

    ….diez vai mēs varam būt pārliecināti, ka Parādniekam vēl kādi parādi saglabājušies….parādi saglabājas tikai tiem, kuriem nav īstais robs pie maksātnespējas administratoriem:

    -“Žurnāls arī pauž aizdomas, ka Saeimas deputāta Imanta Parādnieka (VL-TB/LNNK) ģimenes uzņēmums «Agni salons» varētu būt izmantojis maksātnespējas procesu, lai pasargātu ģimenes īpašumu no nonākšanas svešās rokās, vienlaikus atbrīvojoties no parādiem.

    «Agni salons» ar ĀTAP pieteikumu tiesā vērsies pērn maijā. Iepriekš šīs firmas vienīgais īpašnieks bija Saeimas deputāts Imants Parādnieks, bet kopš 2009.gada decembra tā pieder viņa dēlam Hārdijam, kuram tobrīd bija 22 gadi. Par administratoru tiesa apstiprināja paša uzņēmuma ieteikto Raivi Stumbergu.

    Tiesas lēmumā lasāms, ka uzņēmumam ir 560 860 latu parādsaistības, kuru izpildes termiņš iestāsies ĀTAP laikā. Kreditori, kuru prasījumu summa pārsniedz pusi no kopējās, tika akceptējuši uzņēmuma ĀTAP plānu. Šie kreditori bijuši pats Imants Parādnieks, kuram personīgi uzņēmums ir parādā 173 900 latus, bet vēl 176 300 latus «Agni salons» ir parādā Parādnieka savulaik vadītai firmai «Agni».

    ĀTAP ticis pie pašu izvēlēta administratora, uzņēmums drīz vien iesniedzis maksātnespējas pieteikumu un izmantojis likuma doto iespēju saglabāt to pašu administratoru. Pāris nedēļas pirms tam firma nomainījusi nosaukumu uz «A Salons».

    Uz žurnāla norādi, ka rodas iespaids, ka ģimenes uzņēmums cenšas tikt vaļā no parādiem, Parādnieks atbildējis: «Kas tas par absurdu? Kā es varu tikt vaļā no parādiem? Man ir parādā! Un uzņēmumam bija neskaitāmi parādnieki!»”

    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/439232-banka_vilnisa_sievai_atlaiz_milzu_paradu

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > aigarsaboltins 01.12.2013. 15.18

    ABC, Bet. Kas tas par patoloģisku naidu pret Parādnieku? Kredīti mums katram otrajam, sievas/vīrus ar’ mainām. Priecāties vajadzētu, ka tik daudz bērnu.
    Deputātu, amatpersonu parādi/ienākumi ir mūsu darīšana. Bet kāpēc tik uzbrūkoši vienam gabalam – tas ož pēc vēlmes kārtot personiskus rēķinus.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > aigarsaboltins 01.12.2013. 16.15

    Par visiem nezinu, bet es personiski nemainu ne vīru, ne man ir kredīti-tāpēc nevajag visus bāzt vienā maisā.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > aigarsaboltins 02.12.2013. 00.25

    Bet
    Par visiem nezinu, bet es personiski nemainu ne vīru, ne man ir kredīti

    Kredītiem nepieciešams nodrošinājums, bet par jaunu vīru…
    Vai biji sasapņojusies vecam uzlikt ragus, piesmejot Parādnieka kungu? Paskaties spogulī un tad sapņo?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

Arvis 01.12.2013. 14.06

Aivaru Ozoliņu līdz šim biju cienījis kā domājošu cilvēku, kas spēj paslēpt savu politisko angažētību. Pēc šā raksta par bankrotējušā Dombrovska bendera gājienu kā atbildību par upuriem, vienlaikus vēršoties pret vienīgo pēcpadomju laiku Rīgas mēru, vairs nevaru vērtēt viņu augstāk par citiem stipendiātiem.

+2
-24
Atbildēt

12

    austrisv > Arvis 01.12.2013. 14.16

    Es domāju, ka šādi gan Ozoliņu nevarēs pārtaisīt par nedomājošu un pērkamu žurnālistu kādi strādā NRA vai Dienā! Viņš acīmredzot jau sen izaudzis no tādiem mājieniem.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Arvis > Arvis 01.12.2013. 14.40

    Miķelsones kundze, Jūs velti metaties apstiprināt manus vārdus, tie arī bez Jūsu palīdzības ir skaidri katram. Jūsu tribūns, pērkams kā jau visi, tiešām nav no dumjākajiem, bet šoreiz nu kaut kā izklājies galīgi plakani kā zirgadeķis. Gan jau ne bez Jūsu palīdzības: no laba prāta viņš diez vai tik zemu būtu nogāzies.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > Arvis 01.12.2013. 15.01

    ….Felsberga kungs…. – “…vienlaikus vēršoties pret vienīgo pēcpadomju laiku Rīgas mēru…”
    ————————————–
    …kurā gadā Jūs pametāt Latviju?…

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Arvis > Arvis 01.12.2013. 15.19

    Stulbo jautājumu nesapratu, bet citiem līdzīgiem muļķiem paskaidroju, ka līdztekus manam subjektīvajam viedoklim, ka Ušakovs ir vispār pirmais Rīgas domes priekšsēdētājs, kura esamību rīdzinieki pamana, viņš arī vienīgais atbilst vienkāršrunā nepareizi lietotajam nosaukumam “mērs”, jo ir pirmais, kuru rīdzinieki būtu ievēlējuši tiešās vēlēšanās ar balsu vairākumu. Un 58%, protams, nav patiesais atbalsta apjoms. Arī es sīku latviski mafiozu apsvērumu dēļ par Ušakovu nebalsoju, kaut gan pēc pārliecības, protams, darītu tikai tā. Reālais atbalsts Uškovam ir vismaz 70%. Žēl, protams, ka krievs, bet neko darīt: ja latvieši nekas vairāk par dombrovskiem, ozoliņiem un parādniekiem nespēj būt, atliek priecāties par Nilu.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > Arvis 01.12.2013. 16.11

    …Felsberga kungs…teikšu nevis pliekani, bet…plakani Jūs vērtējat rīdzinieku atbalstu Ušakovam….tā kā par Ušakovu nebalsoju un to neatbalstu, un šeit atradīsies vēl daži, kas rīkojas līdzīgi, tad Ušakova atbalstam vajadzētu sasniegt 99,7% slieksni…bet…par mēri, medicīniskā nozīmē, piekrītu – labāku apzīmējumu Ušakovam neatrast…tā kā Zolitūdē Rīgas mēra kapi jau ir radīti….

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Arvis 01.12.2013. 16.12

    Es arī nesapratu viņa uzrunu, bet tas nekas varbūt valdim rēgojas kaut kāda Miķelsones kundze pie apvāršņa vēl no kādas brīvdienu izklaides.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Arvis > Arvis 01.12.2013. 16.19

    Tā kā neticu, ka šā portāla redaktore Māra Miķelsone ļautu anonīmam virtuālim lietot viņas fotogrāfiju paraksta vietā, tad jāsecina, ka tā esat Jūs pati.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Arvis 01.12.2013. 16.29

    Valdis vēl nav atjēdzies pēc lielā darba ar Maxima cildināšanu. Nez kā tur tā kratīšana beidzās?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Arvis > Arvis 01.12.2013. 16.39

    Nevienu neesmu cildinājis, tikai aizstāvējis nevainīgu upuri. Kratīšana neko nedos, Maximas vainas nav un nevar būt. Ušakova arī ne. Dombrovska arī ne – tikai atšķirībā no Maximas, kas riktīgi cietīs, un Ušakova, kas ir gana stiprs, lai viņam neko nepadarītu, bet paķēpāties nāksies, bankrotējušais Dombrovskis, kam nepietika drosmes atkāpties pirms Maximas traģēdijas, sev laimīgā kārtā to sagaidīja. Protams, racionāls cilvēks domātu, ka Dombrovskis to arī noorganizēja – bet neticu, viņš ir par mīkstu, viņš šajā gadījumā nav cīņā izmocīts plēsējs, bet parazītisks maitēdājs.

    +2
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > Arvis 01.12.2013. 17.22

    Man gan liekas, ka valdis ir bijis tajā Zolitūdes veikalā , jo man nav saprotams viņa gara lidojums.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Arvis 01.12.2013. 17.33

    Domā, šim kāda atlūza trāpījusi pa galvu un radījusi smadzeņtrīci? Vakar vai aizvakar viņš uz augšu palēkdamies “jokoja” par Zolitūdē bojāgājušo radiniekiem un apgalvoja, ka Maximai neesot bijis nekāda pienākuma evakuēt cilvēkus. Dīvains putns, bet reizēm šķiet, ka šajā portālā galvenokārt nolasās dažādi ērmi.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Arvis > Arvis 01.12.2013. 18.06

    Katram saprotamo, ka Maximai nebija nekāda pamata evakuēt cilvēkus (ko tā gan jau pāris stundu iepriekš pēc viltus trauksmes pat bija savā pārapzinībā bez vajadzības izdarījusi), vakar LTV godīgi apstiprināja pat konkurenti Rimi un Elvi, kuriem tāpat kā nevienam citam tāda bezjēdzīga pienākuma nav. Pie jautājuma par trulā pūļa izrēķināšanos ar nevainīgajiem es atgriezīšos pēc tam, kad Maximas traģēdijas izraisītās tautas saliedētības dienas būs nedaudz atslābušas un varēs iziet kaujas laukā salasīt kritušos, vairs neriskējot tikt ABC u.c. satrakotu dzīvnieku sabradātam. Diemžēl būt tautietim ar valodu referenduma uzvarētājiem, kāškrusta rādītājiem krievu hokejistiem, Maximas vadītāja nospārdītājiem u.tml. nav manis izraudzīts liktenis: vienkārši tādiem esmu piedzimis. Nevēlos arī būt Ušakova tautietis, vienkārši nevaru neatzīt, ka pirmo reizi pēcpadomju periodā Rīgai ir saimnieks, diemžēl krievs. Un otro reizi manā mūžā: pirmais bija Alfrēds Rubiks, par laimi latvietis.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

Juris Dzelme 01.12.2013. 13.51

vajadzētu pamatīgu auditu “Rīgas Satiksmē” – jo varbūt izrādās ka par pusvelti braukt ir iespējams viesiem, vai pat par trešdaļvelti !!!!!!!!!!

+13
-1
Atbildēt

0

Juris Dzelme 01.12.2013. 13.44

ja Ušakovam traģēdijas brīdī uznāca politiskā nesaturēšana, un politiskais savtīgums, jo citādi nevar nosaukt viņa teikto, tad tiešm jāprasa viņa atkāpšanās. tas bija pat zemiski tādā brīdī kost Dombrovskim, un taisīt polituku :PPP

+16
-1
Atbildēt

0

inta_s 01.12.2013. 12.10

Ja Dombrovskim izdotos uzspiest LR pilsoņiem EURO pret to gribu, tad tam garantēta silta vieta Bri-silē.
Ja Ušakovam izdotos uzspiest LR pilsoņiem Rubli pret to gribu, tad tam garantēta silta vieta Maskavā.

Nu Ušakovs savu nav panācis atšķirībā no Dombrovska – tā kā nekur viņš nevar doties pakaļ savai balvai, atšķirībā no Dombrovska.

+1
-18
Atbildēt

16

    Nika > inta_s 01.12.2013. 12.58

    LR pilsoņi nobalsoja par Eiro referendumā pirms 10 gadiem. Pietiek melot.

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 01.12.2013. 13.33

    LR pilsoņi tika maldināti jo referenduma jautājumā nebija norādes uz EURO. To atzīst arī eksperti, kā LR Satversmes tiesas priekšsēdētājs.
    Realitāte arī ir zināma šiem kangariem, kas uzspiež EURO.
    Pie tam 10 gadu laikā LR pilsoņiem ir zināšanas kas ir ES kas ir EURO, taču pirms tam tādu nebija. Tagad tie ir kompetenti lemt, pie tam ir daudz kas mainījies EUROzonā un būtu tikai saprātīgi pārskatīt šo jautājumu un neiet pret LR pilsoņu gribu.

    LR pilsoņi ir pret EURO

    https://twitter.com/ArnisKaktins/status/403084653994582016/photo/1

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    austrisv > inta_s 01.12.2013. 14.12

    Nerunā Viedokli, visu valsts pilsoņu vārdā par EUR ieviešanu. Nevajag tā noniecināt visu tautu, kuri daudzi pat nesaprot, ka viņiem tiek pasniegts vairāk nekā viņi to apjēdz.
    Nauda ir tikai maiņas līdzeklis un fetišēt nevajadzētu! varbūt slinkumds un konservatīvisms ir daudziem tas iemesls lai šļūktu uz priekšu pa vecām sliedēm nepiepūlot smadzenes.
    Bez tam kaktiņš ir privātkompānija svadītājs un aptauja staisa droši vien pēvc pasūtītāja vēlmēm. Nu apmēram, kas maksā tas pasūta mūziku. Nu apmēram, kā tas bija Zolitūdē.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 01.12.2013. 14.31

    Jums acīmredzami trūkst zināšanas par monetārās ekonomikas pamatiem un to kāda tai ietekme.

    “Give me control of a nation’s money and I care not who makes it’s laws” — Mayer Amschel Bauer Rothschild.

    Nekas, nekad nav par vēlu izglītoties.

    http://www.youtube.com/watch?v=iFDe5kUUyT0

    Vai Jūsuprāt lielākais vairums LR pilsoņi atbalsta EURO?
    Vai Jums tam ir pierādījumi?
    Vai Jums ir pierādījumi ka Kaktiņš ir uzpirkts šai jautājumā un tātad neobjektīvs? Kur ar tiem var iepzīties?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > inta_s 01.12.2013. 14.58

    ….Viedokli….ar Kaktiņa cildināšanu – nepārsāli!…Kaktiņam ir sava “īpatnēja” metodika balsu skaitīšanā, tāpēc tā ir tik ļoti atšķirīga no pārējām soc.aptauju veicēju firmām….neaizmirsti, ka soc.aptauju veikšana ir maksas pakalpojums un pasūtītājs jau pirmsākumos nosaka, ko vēlas noskaidrot – atliek vien ar atbilstošu jautājumu panākt vēlamo atbildi….

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 01.12.2013. 15.05

    Zane, arī Jūs neesat atbildējusi uz uzdotiem jautājumiem.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > inta_s 01.12.2013. 16.03

    …Viedokli….Tev ir iespēja vērsties pie Kaktiņa, lai viņš Tev sniedz atbildi par metodikas izmantošanu un kādu tas piemēro katrai atsevišķai aptaujai…
    ….elementāri…

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 01.12.2013. 16.10

    Zane, Tu un Bet izvirzat apgalvojumu ka Kaktiņš ir neobjektīvs. Es pie Jums vēršos ar lūgumu norādīt uz pierādījumiem, a Tu mani sūti pie Kaktiņa. Nu ja tā, tad manuprāt Jūs neesat pamatojušas savu viedokli un tam neredzu vērtību.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Nika > inta_s 01.12.2013. 23.08

    LR pilsoņi nobalsoja par eiro kad balsoja par iestāšanos ES. Iestāšanās ES iekļāva eiro ieviešanu lidz ko tiek izpildīti kritēriji. Sākotnējais plāns bija ieviest eiro 2008 gadā.

    Ja runa ir par to, ko šodien civēki domā- tas ir pārsvarā neizglītots vai emocijās balstīts viedoklis. Tās emocijas šodien ir negatīvas, jo ES ir krīze. Tas ir tikai loģiski. Bet nav iespējams valsti attīstīt mainot nopietnus nostādījumus katru reizi, kad tautai mainās garastāvoklis. Krīze ES ir īstermiņa problēma. Eiro ieviešana ir ilgtermiņa taktika. Ilgtermiņa taktikas netiek mainītas īstermiņa problēmu dēļ, īpaši ja tauta jau referendumā šo taktiku atbalstīja.

    Visa anti-eiro propaganda ir bērnišķīgi smieklīga. Man vislabāk patika kā kaut kāds rietumu anti-eiro “eksperts” skaidroja, ka lats esot trešā stabilākā valūta pasaulē :DD

    Eiro ir otrā stiprākā valūta pasaulē un mazaj valstij kā Latvija tā būs krietni izdevīgāka, nekā sava nestabilā, neprognozējāmā valūta kurai neuzticas neviens, ieskaitot pašus latviešus.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > inta_s 01.12.2013. 23.46

    Pirms tiem 10 gadiem tiešām nobalsojām par Eiro – atceros, ka tas tika arī minēts publiski, bet tai laikā tas vairumam cilvēku neinteresēja. Bet es tomēr par tam lietām interesējos vairāk par vidusmēra cilvēku. Vidusmēra cilvēks ar dalību ES, visticamāk, iztēlojas dalību debesmannas ēšanā.
    Bet … par to, ka Latvija uzņemas vairāku miljardu saistības ESM … par to nu gan mūsu vietā ir nolemusi Saeima, neko daudz nekonsultējoties un amatpersonām publiski melojot. Rimševics vēl pirms pāris gadiem klāstīja, ka saistības nepārsniegs 125 miljonus (5×25), tagad jau skaidrs, ka jaiemaksā pāri par 200 miljoni, bet … Valdošā elite pārējās saistības uzskata par tādām, kas nekad neiestāsies – par teorētiskām. Bet situācijā, ja kāds no saņēmējiem nespēs vai negribēs aizdevumu atdot (kā Grieķija šobrīd), tad šo summu segs pārējās dalībvalstis. Ņemot vērā, ka Grieķijas parāds arī pēc daudzu miljardu norakstīšanas tikuntā ir neilgtspējīgs, tad ja ne šīs krīzes laikā tad nākamās, atkal nāksies daļu no tā norakstīt un savu porciju segsim arī mēs. Un Griekija nav vienīgā – ar milzu paradiem ir arī Italija, Francija, Īrija, Kipra, Spānija utt … Un nav jau tā, ka ES valstu konkurētspējas līmenis pakapeniski izlīdzinātos un šīs valstis kadreiz kļūs turīgas un parādus samazinās – Nē. Līdz šim atpalikušākās valstis aizvien vairāk atpaliek un turīgākās valstis ar vien vairāk atraujas (un arī labi nopelna tiem nabagiem aizdodot naudu par ko nabagi nopērk bagāto preces)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Nika > inta_s 02.12.2013. 05.00

    Es domāju ESM Latvijai nāks par labu. Nekādi parādi mums nebūs jāsedz. Tos norakstīs un “apēdīs” kreditori, starp kuriem Latvija nav. ESM ir finanšu sistēmas apdrošināšana. Aizmirsti Grieķiju. Tā nauda ir iemaksa, lai glābtu mūs pašus kad notiks nākamais Parex. Tas noteikti būs lētāk nekā Parex glābšana. ESM arī nozīmē, ka Eiropa uzraudzīs mūsu bankas. Un tas Latvijai ir vajadzīgs kā ūdens zivij.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.12.2013. 08.34

    “LR pilsoņi nobalsoja par eiro kad balsoja par iestāšanos ES. Iestāšanās ES iekļāva eiro ieviešanu lidz ko tiek izpildīti kritēriji. Sākotnējais plāns bija ieviest eiro 2008 gadā. ”

    Kā tas atspēko faktu, ka referenduma jautājumā EURO nebija pieminēts nevienā vārdā? Manuprāt nekā.

    “Ja runa ir par to, ko šodien civēki domā- tas ir pārsvarā neizglītots vai emocijās balstīts viedoklis. Tās emocijas šodien ir negatīvas, jo ES ir krīze. ”

    Tad kad vajadzēja balsot par iestāšanos ES tas nebija neizglītots un emocijām balstīts (domājot ka dzīvosim kā Vācijā)? Tu nevari vienu un to pašu argumentu izmantot diametrāli pretējās situācijās. Vai nu Tu uzskati ka tauta ir auni un tātad nevar tiem prasīt ko tie domā par ES un EURO vai arī tiem var prasīt gan 2002. gadā, gan arī 2012. gadā kad pagājuši 10 gadi un var atkal rīkot referendumu par to pašu jautājumu.

    “Bet nav iespējams valsti attīstīt mainot nopietnus nostādījumus katru reizi, kad tautai mainās garastāvoklis. Krīze ES ir īstermiņa problēma. Eiro ieviešana ir ilgtermiņa taktika. Ilgtermiņa taktikas netiek mainītas īstermiņa problēmu dēļ, īpaši ja tauta jau referendumā šo taktiku atbalstīja.”

    Norādi uz pāris nopietniem ekonomistiem – nevis politiķiem – kas uzskata ka ES un EURO krīze ir īslaicīga! Tā tas nav.

    Būt aunam un neizvērtēt apstākļus lai pārskatītu lēmumus var būt letāla kļūda. Tas ir kā ja Tu izdomātu iet uz klubu izklaidēties, pieietu pie tā kluba un redzētu ka no tā nāk dūmi, bet Tu tāpat turētos pie sava plāna un ietu iekšā. Tas nav prātīgi. Pie tam šai gadījumā vispār, valdība pārstāv tautu un tauta skaidri ir pret šādu lēmumu.

    “Visa anti-eiro propaganda ir bērnišķīgi smieklīga.”
    Tas nekvalificējas kā arguments Tev par labu, drīzāk par sliktu.

    “Eiro ir otrā stiprākā valūta pasaulē un mazaj valstij kā Latvija tā būs krietni izdevīgāka, nekā sava nestabilā, neprognozējāmā valūta kurai neuzticas neviens, ieskaitot pašus latviešus. ”

    Aizej parunā ar Grieķiem, Portugāļiem, utt. Tik slikti šiem nav bijis nekad.

    http://www.makroekonomika.org/2013/04/02/leciens-avarejosa-vilciena-jeb-eiro-stabilitate-un-drosiba/

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 02.12.2013. 10.50

    Jūs te par socioloģiskām aptaujām. Tad nu konkrēts piemērs, pirms paris dienām, šķiet piektdien man uz e-pastu atnāk lūgums no kompānijas atbildēt uz jautājumu. Jautājums bija “kā jūs domājiet, pēc notikušas Zolitūdes traģēdijas, politiķi rīkojās atbildīgi?” Atvainojos, ja esmu kadu vārdu izlaidusi, bet varu galvot, ka jēga bija precīzi tāda. Un atbilžu varianti – “jā”, “nē”, “grūti pateikt”. Sakiet lūdzu, kā var ar vienu vārdu atbildēt par visiem Latvijas politiķiem, kad viens, kas nu absolūti nav tas galvenais vaininieks, uzņemas atbildību par visiem, bet cits, kura vaina ir acīmredzama, krampjaini pieķēries pie sava krēsla, bļaudams, ka jāstrādā.
    Ja šī kompānija gribētu patiesi noskaidrot manu viedokli, nevis piedzīt atbildes pie vēlamā rezultāta, tai vajadzētu vēl ceturto atbildes variantu piedavāt – “kā nu kurš politiķis”. Un nākamājos jautājumos pajautāt man – kurš atbildīgi un kurš – nē.
    Jo es atbildēju “grūti pateikt” un tagad socioloģisko pētījumu kompānija varēs mani pieskaitīt pie tiem, kam nav sava viedokļa, vai arī tiem, kam ir vienaldzīgi notiekumi valstī.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.12.2013. 11.36

    betija,
    kā tas attiecināms uz atbalstu EURO ieviešanai Latvijā? Manuprāt nekā!
    Jūs tagad vēlaties novirzīties no tēmas – šo taktiku sauc par Red Herring

    http://www.youtube.com/watch?v=exdK7Lirngg

    Jautājums kas tiek uzdots ir ļoti skaidrs: Vai, Jūsuprāt, Latvijā ir atbalstāma pāreja no lata uz eiro?
    https://twitter.com/ArnisKaktins/status/403084653994582016/photo/1

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ansis > inta_s 02.12.2013. 17.40

    Viedokli – Referendums bija par līguma apstiprinašanu – līgumā ir punkts par Eiro. Un jau toreiz tas nekur netika slēpts. Es to līgumu neesmu lasījis, bet tas par Eiro ieviešanu bija jau 2004. gadā apspriests medijos. Tur nav ko kasīties.

    Lai arī neesmu priecīgs par Latvijas monetāro politiku un Eiro ieviešanu, tomēr neļaušos šo viedokli aizstavēt ar nekorektu informāciju.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 02.12.2013. 18.37

    Edgar,
    protams ka kaut kur ieslēpts bija euro citādāk jau nevarēja būt, taču tas nemaina faktu ka sabiedrība tika maldināta jo nekāda izglītošana šai jautājumā nebija, referenduma jautājumā eiro pieminēts nebija situācija mainījusies: gan euro zonā, gan izpratnē par to. Skatīt augstāk minēto.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 01.12.2013. 11.58

Kad mazs dupsītis ietraušas nesamērīgi lielā krēslā, arī galva nesniedzas pāri galda malai. AR laiku tā sāk ģenerēt halucinācijas, šobrīd tai liekas, ka 58% vēlētāju vēlējušies Zolitūdes MAXIMA sagrūšanu.

+13
-2
Atbildēt

1

    austrisv > gundega_heiberga 01.12.2013. 14.09

    Jā, Ušakovs tiešām taču paziņoja, ka 58% par viņu- tātad var graut uz nebēdu, jo krustiņu viņam pietiek.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

Çriks Rozenfelds 01.12.2013. 11.54

Ušakov, ja esi vecis, tad atkāpies gan! Saprotu, ka visādas rebes, kas taisītas pa RD grūti atstāt, jo var novest pie atpūtas rūtainā saulītes ēnā. Bet nevajag ķert kreņķi, jo īstais Rīgas saimnieks (kurš patreiz visu vēro no pagaldes) jau paliek. Gan jau viņš piesegs, sliktākajā gadījumā noupurējot vēl kādu Štramu. Šoreiz, varbūt mazvērtīgo bandinieku Vircavu.
Tāpat rausties? Piekrītu, ka ir ko raustīties, jo no pagaldes vērojošais var pa kluso arī piepalīdzēt un pagrūst tevi, ja tu pats nepratīsies.
Arī šoreiz ir svarīgi, ka īstais šefs paliek uz savas taburetes. To ļoti labi apzinās jebkurš potenciālais mēra kandidāts, jo bez šefa sakārtotās sistēmas nevarēs ātri iegādāties Patek Philippe pulksteni par 10K EUR.

+11
-3
Atbildēt

0

buchamona 01.12.2013. 11.49

Laikam jau – ” jaunajai” koalicijai un tātad arī nākošajai valdībai nav tik liela nozīme, lai par šīm lietām sevišķi daudz diskutētu :). Nākošajam premjeram ir tikai viens uzdevums – neiebraucot grāvī, aizvilkt jau uzkrautu vezumu līdz mērķim, līdz nākošās Saeimas vēlēšanu datumam. Nekādi revolucionāri lēmumi nav jāpieņem un tādēļ, lai pēc iespējas izvairītos no haosa un populisma Saeimā,manprāt, pareizi būtu tagad veidot četru partiju koalīciju, atstājot SC aiz strīpas. Ja Saeimā pārstāvētās partijas uz vēlēšanām dosies ” katra par sevi”, un vēl ar jaunu, nepieredzējušu premjeru valdības priekšgalā, tad tikai mēs cirku redzēsim :)

Kas attiecas uz Ušakovu un visu SC, tad viņi LR politikā izdzīvo tikai pateicoties ” latviskā gala” vēlētāju muļķībai. Mēs esam iedomājušies, ka Latvijas Republika ir viens vienīgs izņēmums, ka mēs dzīvojam citā politiskā dimensijā un paraugdemonstrējumi, kurus mums atrāda gan Gruzija, gan Ukraina utt, par tēmu, kā nolūzt un noiet no trases pirms paša gala mērķa, uz mums neattiecas. Mūsu galvenā problēma un cīņa ir savstarpēju rēķinu nokārtošana un tādām vajadzībām der arī SC balsis, kuri arī balso – izpalīdzot te vienam, te otram :) un tas ir tikai rādītājs, ka 800 gadu laikā, kopš krustneši pakļāva mūsu senču ciltis – vienu pēc otras, mūsu domāšanā nekas nav mainījies. Mūsu galvās valda pilnīga nespēja novērtēt situāciju, atšķirt ienaidnieku no savējiem un tādā garā….

Ja par Zolitūdi un Ušakovu – mani pirmie iespaidi – vispirms Bērziņa kaujnieciskā, bet nesakarīgā runa, kurā viņš arī akcentēja to, ka šī nelaime saliedē tautu un tulīt pēc tam – Ušakovs, kurš, lai apstiprinātu prezidenta teikto, ar kaujas saucieniem publiski metās virsū Vienotībai :)

+17
-4
Atbildēt

1

    dro > buchamona 01.12.2013. 11.58

    riņķī apkārt. Štrunts par Latviju, katram savs Dinamo. Fašizm nje proidjet:)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

austrisv 01.12.2013. 10.51

izlasīju rakstu, un ļoti labs, bet tā jau tam arī ir jābūt, jo mafija, kura te aiz muguras te patiesi valda Latvijā, jau laicīgi īstos žurnālistus pastuma pagrīdē, lai netraucē!
tagad visādi žurnaļūgas tiek aicināti ne tikai oligarhu presē, bet arī sabiedriskajā radio, kuri pēdējā laikā, kā piemēram no atkarīgās Rīta lemberga avīzes citu neko nbedarīja, kā uzbruka Dombrovskim. kamēr Dombrovskis turējās pretī, tad re’ja lai viņš atkāpjas, bet tikko Dombrovskis atkāpāsd tā rēja, ka tas ir savrtīgu interešu labā!
Kā man tas jau ir piegriezies, ka katru rītu Latvija sradio 1. programma lasa, ko šis oligarhu avīzes publicē! publicēd protams, pret Dombrovska valdību. Oligarhi var līksmot kopā ar bezatbildīgajiem politiķiem no NA, kurus pattiešām, kā visu šo laiku bija redzams, interesē tikai un vienīgi Lūša lobētrais maksātnespējas likums. To labā NA tik jau nu cītīgi vicināja mūsu valsts karogu, ka nav jau brīnums, ka cilvēki uz tā visa uzķeras. Jā arī dombrovskis būdams mierīgs nosvērts cilvēks mēgināja visu šo laiku sabalansēt valsts un šo tā saucamo uzņēmēju intereses. Tā nu beigās sanāk, ka laikam mūisu valsti var vadīt tikai kliedzoša un pilnīgi traka figūra, kura neklausās nevienā, ja nu vienīgi kremlī, kas te darīs kā Putinam patiks. Bērziņš jau Piebalgu skata dēl paaicināja nezin kāpēc par premjera kandidātu. Kāda Bērziņam gan tiesības izvēlēties premjeru, kuram nav atbalsta saeimā. Ek, kā noriebies ts Bērziņš kurš tūlīt paaicinās prokrievisko un pareizticīgo sudrabu! vai kāds par to šaubās?

+15
-5
Atbildēt

2

    peerku > austrisv 01.12.2013. 13.21

    Tas ir lielākais no paradoksiem, ka tāds odiozs personāžs kā Bērziņš lemj, kam būt un kam vairs nebūt mūsu premjeram. Viņam ne tikai nav atbalsta Saeimā. Jebkuram domājošam cilvēkam kauns par viņu. Un, jā, nebūtu arī brīnums, ja Bērziņš pieaicinātu prokrievisko un pareizticīgo Sudrabu, tikai cerams, ka tas neizies cauri Saeimā, lai gan, kā tad paša Bērziņa kandidatūra izgāja cauri? SC balso pēc principa,- jo sliktāk, jo labāk.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > austrisv 01.12.2013. 13.32

    Bet
    politiķiem no NA, kurus pattiešām, kā visu šo laiku bija redzams, interesē tikai un vienīgi Lūša lobētrais maksātnespējas likums.

    Ko murgo, vājprātīgā veča? Kas ir Maksātnespēju administratoru peļņa, salīdzinot ar UA tirgotāju paļņu. Tikai divu vien Vienotības maizestēvu, UA tirgotāju, Berņa un Fiļa peļņa gada laikā izauga par 57 miljoniem, katram. Tar ir skaitli 57 ar sešām nullēm.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

bailigaislauva 01.12.2013. 10.42

50s Usakovs neatkapsies nekad.Kremlis nelaus. No RD SC nevares dabut ara demokratiska cela NEKD. Paradiet piemeru,kur komunisti butu atdevusi varu labpratigi.

+15
-3
Atbildēt

0

dro 01.12.2013. 10.21

Manuprāt autoram padevies vājš komentārs:) Ušakov, atkāpies, bet kādēļ aizmirsts misters 20%, kurš jau kādu nedēļu pazudis no publiskās aprites? Zane pieveda ciparus, ka uzvaru pēdējās Rīgas republikas vēlēšanās nodrošināja tieši tie, kuri pasludinājuši, ka viņiem gods kalpot Rīgai, tādēļ jābūt arī godam atbildēt par paveikto:) Vajadzētu taču novērtēt cilvēka nopelnus, kurš 10 gadus vadījis pilsētas attīstību?:)
Neticu, ka Bērziņš tikai nemēģināja atrunāt Dombrovski, manuprāt viņš darīja visu, lai Dombrovskis pieņemtu šādu lēmumu. Manuprāt absurds ir apgalvojums, ka tikai neuzticamās NA dēļ Vienotība spiesta paplašināt koalīciju ar ZZS. Vai 2 neuzticami ir vairāk uzticami kā viens, ja no opozīcijas ZZS vienmēr būs gatavs atbalstīt SC? Viņu kopīgie balsojumi iepriekšējā saeimā jau “aizmirsti”?

+16
-5
Atbildēt

15

    aigarsaboltins > dro 01.12.2013. 10.28

    Ino, neaizmirsīsim, ka gan ZZS, gan arī NA ir Hūtes ietekmes partijas. No šī aspekta pareizāk tomēr turēt koalīcijā to Hūtes partiju, kuras biedri neapkauno Latviju pa visu pasauli, vismaz man tā šķiet.

    +8
    -13
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 01.12.2013. 10.32

    Es saprotu, ka tev tam gribas ticēt, ABC. Bet kādi tam IR pierādījumi? Ozoliņš teica? Ozoliņš arī par PV teica, kas neapstiprinājās.
    Aizej labāk uz Delfiem. Tā saucāmais prezidents jau ir uzrunājis nākamo premjēru, nesagaidot otrdienu, kā bija solījis.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > dro 01.12.2013. 10.33

    betijacelmale. Piebalgs demisionēja pēc bankas Baltija bankrota no finansu ministra amata. Interesanti, ko nozīmē maksimāli plaša koalīcija?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 01.12.2013. 10.35

    Piebalga reformas izglītības sektorā tagad pēc gadiem visi sauc par graujošām.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris > dro 01.12.2013. 11.20

    Nu ko, gatavosimies atkal kārtējai vārdu ekvilibristikai – Piebalgs: “Celt Latvijas iedzīvotāju dalību EP vēlēšanās var, spēlējot uz patriotismu.” Tā A. P. sludināja šogad jūlijā. Un ar ko šai ziņā darbs EP atšķiras no darba Latvijā? Jau Blaumanis rakstīja – “Kā dzirnutiņas viņam mute skrēja…”: jāprot tikai atrast pareizos vārdus (kas ļauj vieglāk manipulēt ar cilvēkiem). Tad, iespējams, uz darbiem neviens neskatīsies.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    janazakovica > dro 01.12.2013. 11.28

    TP un urinaterapijas specialista piebalga smadzenes pa deviniem gadiem sezot EP ir pilnigi izkukotas..paskatieties uz vina glevo glumo un pretigo gimi..vins pec savu saimnieku paveles var turpinat tikai zatlera nodevibas liniju SC ZZS un RP..vardarbiba Latvijai spid loti reali..

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 01.12.2013. 11.38

    Mani visvairāk satrauc Šī Piebalga (vai Piebalgam piedēvēta) frāze:
    “Piebalgs varētu piekrist Ministru prezidenta amata ieņemšanai un vēlētos vadīt maksimāli plašu koalīciju”
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/prezidents-runajis-ar-piebalgu-par-valdibas-vadisanu.d?id=43861078#ixzz2mDLzQVvm
    Kas gan ir “maksimāli plaša koalīcija”, ja ne VISAS Saeimā ievēlētas partijas?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > dro 01.12.2013. 11.46

    taa ir tikai leta populistiska fraze lai izpatiktu mulka tautai..

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > dro 01.12.2013. 12.19

    > betijacelmale: „Kas gan ir “maksimāli plaša koalīcija””

    Tas ir piedāvājums „apkamp VISU firmamentu”.
    Partija x piekrīt strādāt tādā firmamentā. Arī y un z. W atsakās – pati vainīga. Q? – „stundu stāvu domādama”… Pa to laiku vairākums (x,y, z & co) sadala portfeļus.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 01.12.2013. 12.50

    Salīdzinot to postu, ko šīs politiskās spēlītes var mums atnest, vārds “firmanents”, kas katram izraisa smaidu, ir nedaudz garām. Nē?
    Vēl es gribu teikt, ka tā savstarpējo rēķinu kārtošana ar V. no NA puses jau ir aizgājusi par tālu.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > dro 01.12.2013. 13.12

    >betijacelmate

    Redzi, Betuk, man nav ciešas informācijas par NA, taču univerzumā klīda runas par to, ka jau kādu laiciņu iepriekš S. Kalniete, būdama kaut kur tālu pasaulē, esot izteikusi interesantu priekšlikumu Piebalgam. Tagad A. Bērziņš šo priekšlikumu publisko. Iekšpartejiskās spēlītes (taču – ne tikai)?
    Par „firmamentu”: arī es atzīstu, ka aiz loga līst (arī politiskā jomā), taču tas nenozīmē, ka jāvalda principam „stāvus lekšu Daugavā, rauduvīšu pulciņā”.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dro 01.12.2013. 13.18

    Gribu par Kalnieti ko sīkāk. Nevarētu iedot atsauci?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris > dro 01.12.2013. 13.34

    Arī http://m.la.lv/partijas-gaida-prezidenta-lemumu%E2%80%A9/ (avotu, kas bija “ģīmjgrāmatā” uz sitienu neatradu).

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 01.12.2013. 13.41

    betijacelmale
    ka tā savstarpējo rēķinu kārtošana ar V. no NA puses jau ir aizgājusi par tālu.

    Kad Dombrovskis čekas pederastu uzdevumā patrieca Grendes kundzi, viņa aknai vajadzēja pārplīst. Vispār tam vajadzēja notikt vēl tad, kad tas paziņoja, ka vērtēs NA iespējamo dalību koalīcijā pēc NA deputātu attieksmes 16 marta latviešiem nozīmīgā piemiņas pasākumā pie Brīvības pieminekļa, bet ne vārda par Puķina piesmietā WWII, staļinisma un GULAG apoliģēta Zatļera piedalīšanos kara noziedznieku šabašā 9. maijā Maskavā. Nelietīgais atkarīgais mērglis.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

peerku 01.12.2013. 10.04

Biedējoši, ka no krievu kopienas puses neatskan nekāda kritika Ušakovam.

Kas attiecas uz Ameriku, tad varbūt šī traģēdija būs pēdējais piliens, lai kāds sāktu runāt par Mr.20%.

+22
-4
Atbildēt

17

    ligakalnina > peerku 01.12.2013. 10.17

    Toties Krievijas presē bija pāris raksti, dzirdēju arī vienu interviju, ar kādu Krievijas politiķi, kuram ir arī sakari ar Latviju, kur Dombrovskis tika stādīts kā piemērs Krievijas politiķiem, un par Ušakovu tika teikts, ka viņa popularitāte rīdzinieku vidū spēcīgi nokritusies.
    Latvijas krievvalodīgo presi Ušakovs nostādījis ierindā, iebiedējis, un ticis vaļā no visiem neatkarīgi domājošiem žurnalistiem.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 01.12.2013. 10.29

    DD1. Biedējoši, ka no krievu kopienas puses neatskan nekāda kritika Ušakovam.
    __________________
    Kad tad bijis savādāk?:):):) Daudz pretīgāk klausīties mūsu bāleliņu atklāsmes radio Baltkom.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 01.12.2013. 10.32

    …DD1….ja no krievu kopienas neatskan kritika Ušakovam – tas nav nekāds pārsteigums…paskaties tepat latviskajā vidē – vai esi dzirdējis kaut ko no nacionāļu spārna?….nekā!…kā allaž, ja SC un Ušakovs savāra ziepes mūsu īstlatvieši, šķiet, pametuši Latviju….arī par krievu skolu direktorēm – absolūts klusums….

    …izskatās, ka atriebības alkas spēj atņemt arī prātu:

    Einārs Cilinskis ‏@EinarsCilinskis 28 Nov

    Visi te saka paldies V.Dombrovskim. Nu labi. Bet es šoreiz pateikšu paldies Valsts Prezidentam.

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 01.12.2013. 10.38

    > zanE

    Nesapratu, vai tā ir ironija “šoreiz pateikšu paldies Valsts Prezidentam”? Vai tad viņš kaut ar pušplēstu vārdu ir pieprasījis Ušakova un Amerika atbildību?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 01.12.2013. 10.49

    …DD1…kāda ironija?…Cilinskis priecājas, ka prezidenta lomas tēlotājs piespiedis Dombrovski atkāpties no amata…un palasot Twitteri – viņš no savas partijas nav vienīgais, kurš paldies sūta Bērziņam…

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > peerku 01.12.2013. 11.01

    Jā, iesalnieks arī aiz laimes par Dombrovska aiziešanu gavilēja Twiterī. pretīgie pērkamie nacionālie draņķi, lai Dievs man piedod, bet cita apzīmējuma te nav.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 01.12.2013. 11.01

    Kā teca pa TV, vakar SC un NA atkal bija kopīgs populistisks balsojums, kas nenāks par labu latvijas ekonomikai un banku kreditēšanas iespējām.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > peerku 01.12.2013. 11.53

    ABC: … pretīgie pērkamie nacionālie draņķi, lai Dievs man piedod…
    ————-
    Neuztraucies, Dievs ne tādiem vien kā tu ir piedevis.
    Labāk padomā, ko par tevi domās cilvēki.

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 01.12.2013. 12.45

    …goda vārds, nacionālistu Twitterkonti ir vienas nebeidzamas jautrības krātuve…kā tagad NA un SC sadalīs slavas laurus?… :))

    Aleksandrs Kiršteins ‏@akirstei 28 Nov

    Viss notiek! Pēc NA pieprasījuma pārbauda ne tikai dokumentāciju, bet slēgta jaunbūve.

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 01.12.2013. 13.02

    Mani nepriecē, ne tie tviterkonti, ne tava jautrība, zanE. Notiekošais nav nemaz smieklīgi.

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 01.12.2013. 13.23

    Notiekošais nav smieklīgs, un ne par to zanE teica, smieklīga ir NA un tās sacensības populismā ar SC.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 01.12.2013. 13.36

    dzeri, tevi tik ļoti ietekmēja zanEs atzīšanās mīlestībā, ka meties viņai par advokātu:))

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 01.12.2013. 14.06

    betija – es tikai par taisnību, kaut, par to mīlestību arī pareizi.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 01.12.2013. 14.11

    …betij….nomierinies!…un Tev ir taisnība – tas nepavisam nav jautri un smieklīgi…taču…ja komentāru autori sevi uzskata par nopietnu politisku spēku un līdz ar to – sevi par nopietniem politiķiem, tad – kā gan viņu rakstīto saprast?…Einārs Cilinskis mēģina atdarināt Zadornovu?…Twitteris ir publiska telpa, kurā partijas vai politiķi pauž savus uzskatus, tā pamatojot saikni ar sabiedrību, katru pirmdienu skaita TW konta sekotājus, retwītotos komentārus un ar to lepojas….kādu ziņu sabiedrībai sūta nacionāļi?….

    …ja mēs atļautos par šiem komentāriem sašust, mūs NA atbalstītāji – nesaprastu….

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > peerku 01.12.2013. 14.19

    ZanE, es tev pilnīgi piekrītu vērtējumos par tiem tviterkontiem. Tai pašā laikā, es neko uzjautrinošu tur neredzu.
    Kas attiecās uz atzīšanos mīlestībā :)… Pieļauju, ka visi, izņemot dzeri, to būs sapratuši, kā ironiju:)
    “…ja mēs atļautos par šiem komentāriem sašust, mūs NA atbalstītāji – nesaprastu….”
    Nē, zanE, starp šeit (pēc komentāriem) man zināmiem NA atbalstītājiem ir ne mazums patstāvīgi domājošu cilvēku, kuru spriedumi nav atkarīgi no partijas ´”ģenerālās līnijas”. Akli atbalstoši savas partijas pozīciju šeir ir katrai partijai. Ar pirkstiem nerādīsim.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Laumiņa > peerku 01.12.2013. 15.05

    Kalnbērziņš un Kājiņbērziņš, dialektikai tiešām spirāle….

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 01.12.2013. 15.06

    Kāda tur ironija.
    Es par to mīlestību pilnīgi nopietni, ar tādām lietām nejoko.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

andris902 01.12.2013. 10.02

….Ušakova kritiens jau sen kā sācies, neskatoties uz milzu naudu pašslavināšanās reklāmām, tikai tagad tas uzņēmis paātrinājumu…
…pārcelšu savu komentāru no cita raksta:

….lasu par Saskaņas centra un Ušakova pārliecinošo uzvaru un Nilsa mantru par 58% vēlētāju atbalstu un….te nu jāsaka – Ministru prezidents V.Dombrovskis ar savu demisiju ir Ušakovu un kremļa polittehnologus iedzinis izmisumā….Ušakova “labā slava” būs sagruvusi kā kāršu namiņš, tāpat kā Zolitūdes Maxima….

…jautāsiet, kāpēc tāds secinājums?….skaitļi ir nepielūdzami,bet Ušakova manipulācijas ar procentiem ir slīcēja ķeršanās pie salmiņa….šī gada pašvaldību vēlēšanās par abām partijām SC+GKR kopā nobalsoja 132 117 rīdzinieku no 410 tūkstošiem balstiesīgo skaita….par Ušakovu – 110 572 vēlētāji….salīdzinot ar 2009.gada vēlēšanām, kad par Ušakovu balsoja 144 854 rīdzinieki – pamatīgs kritiens, Ušakovs zaudējis vairāk kā 33 tūkstošu vēlētāju atbalstu, kuri ar plusiņu novērtējuši viņa veikumu visu rīdzinieku labā….
….pēdējo 3 mēnešu laikā SC piedzīvojis visstraujāko partijas reitinga kritumu…un pēc Ušakova neadekvātās rīcības pēc traģēdijas Zolitūdē, bezmaksas sabiedriskais transports pat visiem Latvijas iedzīvotājiem – nespēs apturēt Ušakova kritienu bezdibenī….tāpēc nepārsteidz Koļerova izteikumi un jauna favorīta/favorītes meklējumi…

+19
-4
Atbildēt

3

    dro > andris902 01.12.2013. 10.38

    zanE…nespēs apturēt Ušakova kritienu bezdibenī….
    _______________
    Neticu. Ušakova elektorāts uzskata, ka Dombrovskis ir gļēvulis, bet Ušakovs cīnītājs. Paklausies, ko saka Baltcom klausītāji.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 01.12.2013. 11.04

    …lno…pieņemsim, ka Tev ir taisnība…taču….ar ko vari izskaidrot vairāk kā 33 tūkstošu plusiņu zaudēšanu vēlēšanās, kad vēlēšanu starpposmā viss ir bijis tik ideāli un Ušakova reitings rīdzinieku vidū esot tik augsts kā nevienam?….
    …tāpēc arī tiek ņemti palīgā procenti, lai situācija izskatītos iespaidīgāka, bet skaitļi uzrāda pavisam citu situāciju…

    …nu, nevērtē krievi viennozīgi Ušakova “stingro mugurkaulu”, komentāros ganās agresīvākie aizstāvji un…cik tādu ir patiesībā, to neviens arī neuzzinās, satura ziņā tikpat vienveidīgi, kā mūsu nacionāļiem….

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 01.12.2013. 13.00

    zanE. Ušakovu gāna tie, kuri atbalsta Ždanoku, Lindermani, Osipovu, lai gan tie ir tie paši vēži tikai citā kulītē:)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

Sanšains 01.12.2013. 09.57

Ozoliņš, protams, neuzskata par vajadzīgu apskatīt “Vienotības” vainu. Ne jau “Zolitūdes traģēdijā”, bet gan koalīcijas trauslumā, kas acīmredzot ir galvenais iemesls, kāpēc Andris “pa galvu sen neesat dabūjuši?” Bērziņš varēja atļauties šo manevru.

+12
-10
Atbildēt

6

    ievuliitis > Sanšains 01.12.2013. 11.35

    Varbūt tu zini, kādi pierādījumi bija Bērziņam, ka arī NA prasīs Dombrovska atkāpšanos?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 01.12.2013. 12.30

    Nē, es nezinu. Bet mani mazliet iespaidoja Māra Zandera teiktais un rakstītais, ka pirms Dombrovska vizītes pie Bērziņa Zanderam jau esot bijuši “signāli no avotiem”:) dažādās partijās par gatavību gāzt Dombrovski. Arī no “avotiem” Nacionālajā apvienībā.

    Tviterī Rasnačs to nodēvēja par informāciju no “vājiem avotiem”, tomēr Zanders par Rasnača rakstīto savukārt tikai pasmaidīja.

    Neesmu pārliecināts, ka tas PILNĪGI izskaidro Dombrovska atkāpšanos – man šķiet, Dombrovskim, kaut vai pirmo reizi to uzzinot no Bērziņa, būtu vajadzējis mēģināt vēl runāties ar attiecīgajiem politiskajiem spēkiem. Tas, manuprāt, būtu bijis tikai loģiski. Varbūt Bērziņam bija vēl citi “argumenti”.

    Tomēr varētu būt, ka šis bija vismaz viens no galvenajiem demisijas iemesliem.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 01.12.2013. 12.43

    Haris. Vienotības vaina koalīcijas vājumā nav apstrīdama, bet NA centieni izmantot situāciju var izsaukt tikai nožēlu. Kožot viens otram pazaudēsim valsti.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 01.12.2013. 12.45

    lno –

    Laikam nāksies Jums piekrist.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Sanšains 01.12.2013. 12.59

    Atvainojos, biju nedaudz aizgājusi no kompja. Man Zandera stāsts tikai deva vairāk informācijas un apstiprināja manis pašas sev noformulēto versiju. Varbūt kāds to vēl nav redzējis? Katram gadījumam ielieku šeit. Atvainojos, ja kāds to jau agrāk ir izdarījis.

    http://www.boomfm.lv/pans-kleksis-premjera-demisija/

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Sanšains 01.12.2013. 13.57

    betijacelmale. Paldies par Klekša komentāru. Tā arī domāju. žēl, ka neuzmanīgi skatījos sastrēgumstundu un palaidu gar ausīm Āboltiņas atklāsmes.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

putekliic 01.12.2013. 09.30

Traģēdija Zolitūdē Ušakovam bija liels trieciens. Protams, ka ne jau dēļ lielā upuru skaita, bet gan dēļ RD un viņa personiskā reitinga, kas ir nemitīgi ticis pucēts ilgu laiku ar visiem mums zināmajiem populistiskajiem lēmumiem. Jo, kā jau kārtīgam putinistam, Ušakovam cilvēki ir nevis mēķis, bet līdzeklis. Otrs, ne mazāk smags, trieciens Ušakovam bija Dombrovska atkāpšanās, par ko liecināja viņa histēriskā publiskā darbošanās un vājprāta izbīlīs pēc tam. Viņš lieliski apjēdza, ka uz Dombrovska fona viņš, PERSONISKI VIŅŠ, izskatās pēc nožēlojamas lupatas, kas pazaudējis jebkādu cilvēcisku godu (čelovečeskoje dostoinstvo). Atliek tikai vien cerēt, ka kaut daļa viņa vēlētāju spēs attiecīgi “novērtēt” Ušakova gļēvumu un viņiem būs par maz ar to, ka viņš ir “savējais”, lai ko viņš darītu un runātu.

+50
-4
Atbildēt

3

    Nika > putekliic 01.12.2013. 09.39

    Stipri šaubos, ka Ušakova vēlētāji mainīs savas domas. Viņi ir tādi paši kā Ušakovs. Latvijā tie ir 25-30% vēlētāju un vienīgais ko mēs varam darīt, ir turēt viņus mūžīgā opozīcijā. Jo tā ir viņu vieta.

    +33
    -2
    Atbildēt

    0

    putekliic > putekliic 01.12.2013. 09.57

    Ja viņi ieraudzīs Ušakova gļēvumu, tad šaubos gan vai viņi sevi gribēs ar tādu vadītāju asociēt. Protams, PBK jau ar pilnu jaudu ir meties lāpīt stipri cietušo Ušakova tēlu – tas jāņem vērā. Bet kaut kādam “common sense” vajadzētu būt pat “homo sovieticus”.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    oktaavs > putekliic 01.12.2013. 11.26

    andrejs_gr
    Viņš neatkāpsies, jo nevar un nedrīkst to darīt. Pārāk daudz Maskavas saimnieku naudas un spēku ir iebuhņīts reitinga celšanā.
    Tas tāds mūsu otrais Savisārs.
    Štrunts par sīkajiem latviešu pāķu miestiem, galvenais ka galvaspilsēta jau ir pievākta. Vēl tikai valdība un Saeima palikusi.
    Kamēr antiņi atkal kasīsies savā starpā, tikmēr Krievijas lokomotīve ar “jaunajiem spēkiem” mierīgi iebrauks viņu vietā.
    Cerība uz muļķu saprāta atgriešanos mirst pēdējā..

    +19
    -2
    Atbildēt

    0

kristrun 01.12.2013. 09.18

Pašu pasūtījuma skribelējuma ideju nav vērts komentēt, bet mani izbrīna viena detaļa. Kas tās par “koalīcijas partijas ievēlējušo interesēm”? Es balsoju par konkrētu partiju, kas ievērotu manas intereses, nevis kaut kādus koalīcijas līgumus.

+3
-14
Atbildēt

0

Arvis Andersons 01.12.2013. 08.53

Ne kur vinam nav jaatkapjas !

+3
-24
Atbildēt

2

    Nika > Arvis Andersons 01.12.2013. 09.23

    Vai tad kāds krievs kādreiz ir no varas atkāpies? Tikai ja vēl lielāka vara viņam to pavēlējusi. Tieši kā dzeris teica- politiskā un morālā atbildība tādiem vispār neeksistē. Un ne tikai viņiem, bet arī viņu atbalstītājiem. Bet jūs aizmirstat vienu lietu- šeit nav krievija.

    +28
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Arvis Andersons 01.12.2013. 13.16

    Ja tā ir tā pati Silvija, kura zvana uz krustpunktiem un savulaik pirms vēlēšanām cildināja SC, tad nav jābrīnās par viņas pielūgsmes objekta aizstāvību.
    tad , lai pati nežēlojas, ka valsts nedod pabalsts privātmājudzīvokļos Rīgā. lai prasa savam elkam.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

maija_ancite 01.12.2013. 08.13

Manā apziņā SC nekaunība cieši sasaucas ar gan Kijevas pēdējiem notikumiem, gan ar Putina monarhiju Krievijā. Tam visam ir vienas saknes, Lielkrievu šovinisms un nesodāmības apziņa. Tā savulaik vadīja Ļeņina komunistus, kuri slepkavoja un bendēja visus, kuri tiem nepatika un kas vēlāk pārauga Staļina radītajos Gulagos un masu kapos. Arī šeit SC, kā Putina partijas sadarbības partneri, rīkojas tieši tāpat un uzskata sevi par absolūti nesodāmiem. 54 cilvēku dzīvības viņiem neko nenozīmē, tāpat kā lielais cietušo skaits šajā viņu bezatbildības rezultātā eksplotācijai nodotā, sabrukušā lielveikala konstrukcijā . Ušakovs sevi uzskatu par Rīgas caru kopā ar savu ciešo sabiedroto un čomu Ameriku. Par brīvbiļetēm nopirktie vēlētāji nevarēja zināt ka šī viņu pērkamība 54 cilvēkiem maksās dzīvību. Bet Ušakovs ar Ameriku cer ka arī šoreiz tas viņus neskar jo viņi stāv tam pāri, tāpat kā savulaik visām slepkavībām pāri stāvēja Leņins un viņa sekotājs Staļins. Bet šī vairs nav Rīgas Brīvostas izsaimniekošna, šī jau ir masu slepkavība.

+24
-4
Atbildēt

10

    Signija Aizpuriete > maija_ancite 01.12.2013. 08.20

    ——-
    “Oktobrī samazinājies to iedzīvotāju skaits, kas atbalsta eiro ieviešanu Latvijā, liecina tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS jaunākās aptaujas dati. Septembrī latu nomaiņu ar eiro vēlējās 24%, bet oktobrī to atbalsta vairs tikai 20% iedzīvotāju.” http://financenet.tvnet.lv/zinas/487001-skds_oktobri_samazinas_atbalsts_eiro_skeptiku_skaits_pieaug ============================================================================ Šī jau ir tāda izgāšanās, ka Lācītim pēc liel-lielīšanās jāiet bikses izmazgāt. Ne bez iemesla ozoliņi-raudsepi klaigā, ne bez iemesla jānīši-džoņi Ļeņinu, Staļinu un Gulag sāk pieminēt – svilst eiro aģitatoriem, svilst eiro-zonas integrātājiem p…..

    +3
    -18
    Atbildēt

    0

    austrisv > maija_ancite 01.12.2013. 11.12

    Redzi, tūlīt sāksies vēl lielāka izrāde tepat Latvijā, ja saeima tūlīt nepateik Bērziņam, lai izbeidz te pildīt Putina norādījumus.
    Tas, ka kremļa nodomi tiek realizēti tagad ir sakritība vai likumsakarība, jo nesen taču Latvijā viesojās kremļa pārstāvis. Ar ko viņš tikās un par ko runāja? Vai arī to gaismā izvilka lielās Latvijas avīzes?
    bet, mums jau dumjajai tautai nekas nav jāzin, kā un kas taisa politiku Latvijā. Vai mums vajag to debīlo sudrabu. kura jau ir pamatīgi iezombēta un pat neko jēdzīgu nevar solīt tautai, kaut tā gaida kārtējo glābēju. Re, kā Repšes partija zombē no rīta līdz vakaram gan radio, gan TV! par kādu naudu, lūdzu?

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    maija_ancite > maija_ancite 01.12.2013. 15.02

    >Bet. Nākošajās vēlēšanās es vispār neredzu par ko balsot. NA cieši sadarbojas ar parādu piedzinējiem, kuri jau daudzus cilvēkus burtiski ir apzaguši un iznīcinājuši plaukstošus uzņēmumus, Vienotība arī ir nostājusies uz “netīro spēlīšu takas” un piesedz jebkuru savu biedru nelietību pret nodokļu maksātājiem, RP nav gatava nopietnam darbam, bet ZZS ar savu intelektu drīzāk var ganīt cūkas, ne vadīt valsti. Viens Piebalgs, lai cik erudīts un godīgs viņš nebūtu, šeit ātri vien tā apdauzīsies, ka gribēs mukt atpakaļ uz ES. Repše vienmēr ir mācējis solīt un kult tukšus salmus, bet Sudraba drīzāk ir stabs ar izstieptu pirkstu, ne darītāja, jo viņai nav komandas un arī lielas gribēšanas līst šajos džungļos. Diemžēl labākie no jaunās paaudzes ir aizmukuši uz citām zemēm un ar politiku nenodarbojas, bet vecie āži ir tā apķēzījušies, ka neviens tos vairs redzēt negribēs. Kur lai ņemu optimismu, par ko lai balsoju nākošajās vēlēšanās?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > maija_ancite 01.12.2013. 15.26

    ….Jāni…Tu saki, ka Sudrabai nav komandas?…viņai ar to populāro cilvēku piesaistīšanu tā pašvaki, tas tiesa…viņa varētu savā partijā uzaicināt Lato Lapsu – abi tādi taisnprātīgi un godīgi…pat acu skats, kā rentgens…un partijas nosaukums būtu labskanīgs – Sudraba+Lapsa = “Sudrablapsas Latvijai”….
    …un Lapsu te daudzi uztver kā vienīgās taisnības un patiesības nesēju, skat, cik daudzi atsaucas uz viņa “pašaizliedzīgās izmeklēšanas” rezultātiem/raksteļiem…

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > maija_ancite 01.12.2013. 15.56

    Zane! super labi, jo Lapsa ir riktīgi pētkams , manuprāt- spārdīs tos, kas nepretojas! ļoti gudri no viņa puses, bet kāpēc neko nedzird par SC! vai baidās, vai arī tie par mūziku maksā.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > maija_ancite 01.12.2013. 16.02

    Jāni, nu nevajg visu zīmēt tik melnās krāsās.
    Skaties pēc saviem kritērijiem. nevar būt, ka viss ir tik melns kā to mālē. tā saka latviešu tautas paruna.
    Galvenais kritērijs ir valsts: vai vezums kust uz priekšu, vai uz R virzienu vai uz A, un tas , manuprāt, ir galvenais kritērijs , vismaz man.
    Tas, ka politikā iet daudz sava labuma meklētāji- nav jau nekāds noslēpums, bet mums jāskatās pēc darbiem. Citas izvēles jau nav. galvenais , nenolaist rokas nekad un cīnīties, cik jau nu katrs varam.
    Jā, droši vien ir tā saucamais mazākais ļaunums, bet ko lai dara, ja atrodamies tur kur Dievs mūsu zemi ir nolicis.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dzintarz > maija_ancite 01.12.2013. 22.15

    Bet …kāpēc neko nedzird par SC! vai baidās, vai arī tie par mūziku maksā.
    ============
    Pauze notācijā ir.
    Svarīga nots.
    Bieži vien ar dziļāku jēgu nekā skaņa.
    Vadāmu klusumu panākt izdodas tikai ļoti labiem diriģentiem.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > maija_ancite 01.12.2013. 22.32

    Bet Zane! super labi, jo Lapsa ir riktīgi pētkams
    ————–
    Jā. Bet labi, ka viņš atmaskoja Bites sievas “labdarības fondu”. Un man ir vienalga kādi motīvi viņam to lika darīt.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    peerku > maija_ancite 02.12.2013. 08.52

    > Zane

    Es L.Lapsu neuztveru kā vienīgās taisnības un patiesības nesēju, bet nevar noliegt, ka viņš dara Latvijai ļoti svētīgu darbu, dara izcili drosmīgi, bez kompromisiem un bailēm no politiskām vai kriminālām autoritātēm. Visu cieņu viņa viedoklim pat, ja es tam nepiekrītu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    maija_ancite > maija_ancite 02.12.2013. 11.43

    >Bet. Ne virzāmies uz priekšu, bet kuļamies. Uz priekšu virzās tie, kuri ir “pie siles”. Viņiem pietiek līdzekļu gan lepnai dzīvei, gan dārgiem komandējumiem, gan augošiem banku kontiem un viņus neinteresē tas, ka smagi slimi bērni bērnu slimnīcā ir spiesti dzīvot kā sapelējušā pagrabā, ka cilvēki ir spiesti pamest šo valsti, jo neko šeit nevar nopelnīt, kaut ir nostrādināti daudz vairāk kā attīstītajās valstīs. Šī valsts ir kā ģimene, kuru pārvalda dzērājs vīrs, kurš nedod naudu ģimenes uzturēšanai, bet slimos bērnus iespundē pagrabā, lai tie netraucē uzdzīvot. Pārējie ģimenes locekļi ir spiesti ar turziņām rokā stāvēt uz ielas, lai savāktu ziedojumus slimo bērnu ārstēšanai un ģimenes uzturēšanai. Plaisa starp varu un Tautu šeit ir pārāk liela, lai šī valsts varētu būt vienota un normāli attīstīties. Bet Rīgas domes monarhs kopā ar savu kambarsulaini un visu varzu, jeb svītu, klaji ņirdz par mums visiem, jo viņu lūk atbalsta visi, ar brīvbiļetēm nopērkamie vēlētāji. Diemžēl tādu Rīgā izrādījās vairākums un tikai tādēļ, ka nabadzība šeit iet visam pa priekšu. Mēs taču to attīstību nejūtam un arī nejutīsim, to izjūt kargini un krasovicki, kuru zagšana saņem plašu atbalstu no ZZS politiķiem, no Straujumas k-dzes.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 01.12.2013. 08.00

Ausainim nav kur atkāpties. Ir ceļš tikai uz priekšu amerikāņa pavadībā – uz tiesu! Kamēr veic izmeklēšanu abus iesēdināt dzīvoklītī ar pusizjauktu plīti, kādu viņi ierādīja daudzbērnu māmiņai.Maitas!

+25
-3
Atbildēt

0

ligakalnina 01.12.2013. 07.57

Starp Ušakovu un Dombrovski ir daudz dziļāka plaisa, nekā tikai Ušakova populisms un nevēlēšanās uzņemties politisko atbildību.
Te mēs redzam atšķirību starp kultūrām, starp Rietumu un Austrumu politisko un ne tikai kultūru.
Austrumu kultūrā cilvēks nav nekas, simts nogalināto vairāk, simts mazāk, nu un, sievas vēl sadzemdēs, hrestomatiski Austrumu kultūras piemēri ir Putina attieksme pret ķīlniekiem Nordostā un tai Osetijas skolā – labāk nogalināt simtiem ķīlnieku, kaut bērnu, nekā izrādīt “vājumu” un rīkot sarunas ar teroristiem, pat iedomāties nevar, ka Rietumu kultūras cilvēks ko tādu varētu pieļaut kaut domās.
Neviens amatu pēc savas vēlēšanas nepamet, lai kas būtu uz viņa sirdsapziņas, no amata var atstādināt tikai lielāks “pahans”.
Politiskā un morālā atbildība – kas tās tādas, pastāv tikai kriminālatbildība.
Jbkura piekāpšanās, kompromiss, vēl jo vairāk, vainas atzīšana, ir vājuma izpausme.
Prese ir “apkalpojošais personāls”, nevis “ceturtā vara”, par jebkuru nepatīkamu faktu atklāšanu un kritiku jāsoda gan juridiski, caur tiesu, ja ir iespējams, gan, var arī fiziski.
Utt.

Lai ko teiktu par Dombrovski, viņš ir Rietumu kultūras cilvēks, Ušakovs – tipisks austrumu kultūras cilvēks, un tas ir kaut kas vēl dziļāks, nekā “sovoks”.

+56
-10
Atbildēt

8

    Nika > ligakalnina 01.12.2013. 09.14

    Ideāli pateikts. Kauns, ka Latvijas galvaspilsētā tāds mērs. Kauns, ka latvieši nevar līdz vēlēšanu iecirknim reizi četros gados aiziet. Sakiet par Ēlerti ko gribat, bet viņa nav austrumu kultūras cilvēks.

    +30
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 01.12.2013. 09.59

    Diemžēl, Ušakovs nav vienīgais tāds mērs, un Rīga nav vienīgā tāda pašvaldība.
    Un arī cilvēku tautība ne vienmēr ir noteicošais, pie kādas kultūras viņš pieder.
    Ņemsim to pašu Jelgavas mēru Cauni, Lembergu, Jūrmalu, utt., piemēru pietiekoši, viss tur notiekošais nebūt neatbilst Rietumu kultūras tradīcijām.

    +31
    -5
    Atbildēt

    0

    peerku > ligakalnina 01.12.2013. 10.02

    > dzeris

    Nav ko piebilst, uztverta pati esence,- Dombrovskis ir Rietumu kultūras cilvēks, bet Ušakovs – tipisks austrumu kultūras cilvēks.

    Man jāatzīst, ka sākumā es ļoti alojos, pieskaitot Ušakovu pie jauna tipa krieviem, Rietumu kultūras nesējiem. Maldināja viņa veiklā runa 3 valodās, viņa it kā centieni būt ar tautu (kaut vai skrējiens līdz spēku izsīkumam), utt. Kritiskā brīdī parādās visa viņa nožēlojamā būtība.

    +26
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 01.12.2013. 10.05

    Liberastija nu gan nav rietumu kultūras tradīcija, bet gan amerikāņu pop subkultūras mutācija. Rietumu kultūras tradīcijas ir dziļi balstītas kristīgajās vērtībās.

    +5
    -21
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 01.12.2013. 10.12

    Normunds – varbūt, paskaidro, kādā sakarā tu te piemini to “liberastiju”?

    +17
    -7
    Atbildēt

    0

    Nika > ligakalnina 01.12.2013. 11.26

    Tāpēc, ka viņs ir austrumu kultūras cilvēks. Un kas austrumu kultūras cilvēkam var būt šausmīgāks par tiesībām minoritātēm, īpaši seksuālām.

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 01.12.2013. 13.26

    dzeris…Ņemsim to pašu Jelgavas mēru Cauni, Lembergu, Jūrmalu, utt., piemēru pietiekoši, viss tur notiekošais nebūt neatbilst Rietumu kultūras tradīcijām.
    __________________
    Nu beidz savus sprediķus. Ar ko labāki būtu rietumu politiķi Šreders, Berluskoni, Širaks u.c.? Atšķirība tikai sabiedrības attieksmē. Cīņai pret ļaunumu, par demokrātiju, taisnīgumu jānotiek pastāvīgi bez pārtraukumiem. Politikā nedrīkst fanot par Dinamo, svēto nav, katram ne tikai kļūdas, bet arī grēki, tādēļ sabiedrībai jāuzrauga varneši dienu un nakti.

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 01.12.2013. 14.30

    Un kurš tad strīdas – kāda sabiedrība, tādi politiķi.
    Bet, Širaku ar Cauni, tomēs , nesalīdzinātu.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 07.28

Zolitūtes traģēdija tiek izmantota politiskām spēlēm un šīs spēles aktīva dalībniece ir Vienotība. Arī šajā rakstā žurnālists Ozoliņš neuzdrīkstās pagaidām pat ieminēties par Dombrovska demisijas patiesajiem iemesliem. Šo premjara paziņojuma preambulu – Lembergam jābūt valdībā – Ozoliņš un Vienotības pārējie karsēji izliekās nedzirdam. Tas ir kā Ribentropa – Molotova slepenais protokols – kurš atsedz un parāda lielvaru noziedzīgo dabu. Ozoliņa, Vienotības un to karsēju klusēšana par to man atgādina Staļina ilgo pauzi pēc šoka, ko izraisīja Hitlera uzbrukums. Šoks patiešā ir – vai kāds varēja iedomāties agrāk, ka Vienotība pati gāzīs valdību un aicinās Lemberga ZZS koalīcijā.
Šo valdības gāšanu un Lemberga gribēšanu atpakaļ pats Ozoliņš nu jau gadu mēģina “piešūt” nacionāļiem, bet izrādās ka tie nav pie vainas – Ozoliņa stutētā Vienotība ir tas galvenais “gribētājs”.
Nu kas to būtu domājis?
Un šajā “klusuma brīdī”, kad visi vēl ir šokā, kad ātri jāizdomā kaut cik pieklājīgs “attaisnojums”, tautai tiek piedāvāts opijs – “Ušakov atkāpies”. Šo “sūdu” ( Lemberga aicināšanu valdībā) tautai ir grūti norīt, tas ir iesprūdis kaklā un tāpēc, lai varētu vieglāk dabūt lejā, visiem tiek piedāvāts minerālūdens “Nost ar Ušakovu”.
Tam jānostrādā, jo kuram gan nav apnicis 9. maija un krievu valodas, kā valsts valodas cienītājs Ušakovs. Tātad, visi korī blējam “Ušakov atkāpies” un par Lembergu nedomājam. Ušakovam, protams, nospļauties, viņa elektorātu tas neietekmē. Un mēs visi, kas pieprasām atkāpšanos, arī skaidri zinām, ka Ņils nekur neies, bet kviecam līdzi, jo negribam domāt par Vienotības nodevību.
Ušakovs nekur neies, Jūs to ziniet, Ušakovs ir laimīgs piedalīties šajā troksnī, jo tad mazāk runās par to, ka viņa sabiedrotais(nu, Jūs jau ziniet – Vešņakova draudziņš) Lembergs atgriežās.
Bet labi ir, ka beidzot maskas ir norautas un mēs uzzinām, ka Āboltiņa patiesībā no paša sākuma ir gribējusi redzēt Lembergu valdībā. Jūsu nīstais Zatlers mūs atbrīvoja no Lemberga, bet mīļotā Vienotība atkal to visiem uzdavināja.
Dombrovskim trīcēja lūpiņa, kad viņš paziņoja par demisiju un koalīcijas paplašināšanu. To var saprast, jo viena lieta ir (esot finansiāli atkarīgam) teikt, ka V ir spiesta sastrādāties ar Lembergu vai, kā pēdejos divus gadus, veikli lavierēt starp atbalstu Lembergam un Vienotības “godīgumu”, bet otra lieta, kad tev atklāti visas tautas priekšā jāpasaka – GRIBAM REDZĒT LEMBERGU VALDĪBĀ!
Āboltiņai gan lūpiņa netrīcēja, jo tā šo notikumu sen gaidīja. Smieklīgi, kad Āboltiņa saka, ka jāpastiprina koalīcija.. Un šo koalīciju pastiprinās smagos noziegumos apsūdzēts tips. Vēl smieklīgāk ir tad, kad Āboltiņa saka, ka koalīcijas partneriem jābūt vienādam “ekonomiskajam skatījumam”. Atgādināšu, ka Āboltiņas aicinātajam Lemberga ZZS, kas “nostiprinās koalīciju”, “vienādais ekonomiskais skatiens” ir – PRET EIRO IEVIEŠANU!
Laikam ir vajadzīgi ļoti svarīgi iemesli, lai 10 mēnešus pirms vēlēšanām Lembergs ar Vienotības rokām gāž valdību.

+12
-17
Atbildēt

19

    aigarsaboltins > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 07.50

    Mīļumiņ, nu vai nevar tās lūzera gaudas maķentiņ pieklusināt?. Vēlētāji jums uzticējās, jums bija reāla iespēja pilnīgi un galīgi piežmiegt veco komunistu, bet jūs šo iespēju pasējāt. Varbūt nezinājāt, kas ir NA? Kāpēc tur netika novilktas ne sarkanas, ne lillā līnijas?? Kaut kā nedzirdēju jūs skaļi protestējam, kad tieslietu ministra amatā Hūtes partija iestūma Hūtes pastnieku, bet kultūras ministres amatā – blēžu bara Par izzagtu Latviju pabiru. Kāds rezons tagad gaudot kā hiēnu padzītiem šakāļiem tuksnesī un vainot savā sagrāvē visus citus, tikai ne pašiem sevi??? Savācāt partijā visvisādus švaļus, un rezultāts uz ģīmja. Jo skaļāk gaudosiet, jo vairāk par jums ņirgāsies – vaimanājoši impotenti nekur nebauda cieņu.

    +18
    -13
    Atbildēt

    0

    efeja60 > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 10.00

    Un šajā “klusuma brīdī”, kad visi vēl ir šokā, kad ātri jāizdomā kaut cik pieklājīgs “attaisnojums”, tautai tiek piedāvāts opijs – “Ušakov atkāpies”. Šo “sūdu” ( Lemberga aicināšanu valdībā) tautai ir grūti norīt, tas ir iesprūdis kaklā un tāpēc, lai varētu vieglāk dabūt lejā, visiem tiek piedāvāts minerālūdens “Nost ar Ušakovu”.
    ===============
    Piekrītu. Kārtējā Vientotības manipulācija ar bauriem.

    +9
    -15
    Atbildēt

    0

    Sanšains > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 10.08

    Skumjais Bruņinieks:
    Smieklīgi, kad Āboltiņa saka, ka jāpastiprina koalīcija.. Un šo koalīciju pastiprinās smagos noziegumos apsūdzēts tips.
    ===============================
    Gan jau ka viņa un “Vienotība” to tomēr īsti nevēlas. Paņemt koalīcijā, savā tiešā tuvumā visspējīgākā un viltīgākā ierāvēja zombijus tomēr varētu būt daudz nepatīkamāk, nekā ar viņiem sadarboties “pāri koalīcijas robežām”. Tad tomēr reālajā varā būtu jādalās daudz vairāk.

    Domāju, ka Āboltiņa ar šo “latvisko partiju koalīcijas” ideju tikai cenšas sasmelt izlijušo zupu pēc Bērziņa sekmīgā mēģinājuma pavisam apgāzt “Vienotības” jau iepriekš bezrūpīgā arogancē sašķiebto katlu.:)

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 10.23

    Skatos, NA atbalstītājiem V lielāks ļaunums par SC.
    Tas jau izskaidro kārtējo NA un SC kopīgo populistisko balsojumu par izmaiņām maksātnespējas likumā.

    +16
    -12
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 10.35

    Dzeri, vai tas Tev ir kas jauns? Varu galvot, ka otrdien piketā NA stāvēs ar plikiem vēderiem, uz kuriem būs uzraksts “Lai dzīvo Niluška”!

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 10.37

    Dzeris –

    Amizanti nolūkoties, kā tagad sunījat Ušakovu. Kurš gan no šeit komentārus rakstošajiem neatceras Jūsu savlaik pausto “Saskaņas centra” apoloģētiku!:)
    Kas tad nu – tagad SC ir “samaitājies”? Agrāk bija labs, bet tagad slikts?:) Vai arī tikai Ušakovs slikts, bet ar pārējo SC tomēr varbūt “var strādāt”?:)

    Kas attiecas uz “NA atbalstītājiem” – SC kritika vairumam no viņiem ir “noiets etaps”. Ar SC vienkārši VISS SKAIDRS un jau sen, kopš interfrontes dibināšanas brīža.
    Cik tam var tērēt laiku?! Ja nu vienīgi kādreiz tāpat, izklaidei.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 10.45

    Haris. Sen bija laiks skatīties uz SC tā, kā pēc Ļ. Tolstoja aprakstītā čečeni skatījās uz Kaukāza iekarotājiem…

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 10.59

    Haris – jā, vienu brīdi domāju, ka SC var būt mazāks ļaunums par ZZS vai NA.
    Bet, te es runāju nevis par SC kritiku no NA puses, bet gan par kopīgiem balsojumiem, pāsrsvarā, populistiskiem, kas gremdē Latvijas ekonomiku, banku sistēmu, un aizstāsv maksātnespējas biznesu.

    +10
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 11.05

    ABC. Vai nezini, kas Normunds Grostiņš ir patiesībā? nebrīnies par viņu, jo tā suga grib iznīcināt Vienotību, jo ar pārējiem sarunās visu ko gribēs. Paskaties kādi jau Parādniekam parādi. tas tik domā, ka pavicinās karodziņus, un aitu bars sekos. Vienotība stāv ceļā- tas taču skaidri redzams.
    Šiem normundiem jau arī EUR traucēja, jo valsts maku tēriņus, aizņemšanos, bankas tad stigrāk uzraudzīs ES kontrolorganizācijas, kuras gan par naudu un 20% nenopirks!
    Tāpēc jau viņi bļauj pret V- tas taču jau sen redzams. palasi vien šo Grostiņu.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 11.23

    Normunds Grostiņš ir pataloģisks sliņķis, kurš savu mūžu nav strādājis, tikai protestējis pret visu pēc kārtas. Ir tāda ļaužu suga.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 13.10

    dzeris49&ABC
    Varu galvot, ka otrdien piketā NA stāvēs ar plikiem vēderiem, uz kuriem būs uzraksts “Lai dzīvo Niluška”!

    Lasu jūs, abus deģenerātus un sāku saprast, kāpēc sabiedrība apzīmējumu “pederasts”, lieto arī kā lamu vārdu. Vai tiešām anāla plēšanu, var radīt tik radikālas izmaiņas organisma apziņās, kā jūsējās?

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 13.16

    dzeris…jā, vienu brīdi domāju, ka SC var būt mazāks ļaunums par ZZS vai NA.
    ___________________
    Ne katram pēc tādas glupības pietiktu dūša turpināt pamācīt IR “vientiešus”:):):)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 13.21

    Ja jau tev, kā NA atbalstītājam, pietiek glupības te ko komentēt, kāpēc gan es nevarētu?
    Pie kam, tu vēl arvien to atbalsti, tātad, absolūti neesi spējīgs izdarī kādus secinājumus, atšķirībā no manis.

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Vineta > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 13.21

    Bet
    Paskaties kādi jau Parādniekam parādi.

    Pastāsti gan, melīga kašolka, kaut ko par Parādnieka kunga nenokārtojamiem parādiem. Alkatīgo un pastulbo mātīšu atkarīgam premļjakam gan tādi ir.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Çriks Rozenfelds > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 14.20

    Ģenerāl! Kad kāds cilveks nav redzams, bet ir lasāms viņa šībrīža komentārs, tad neviļus nākas iedomāties kāds tas cilvēks izskatās taja brīdī!
    Diemžēl, es redzu ainiņu, kurā neskuvies onkulis nopuņkojies, nospļaudījis datora monitoru skaļi izkliedz to ko raksta, liekot kaimiņiem apsvērt – saukt vai nesaukt medicīnisko palīdzību. Piedod, bet tāds iespaids tiešām rodās!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 15.54

    Shameless Duck
    Varbūt savāksi sava atlikušā saprāta druskas un labāk mēģināsi oponēt. Spļaudīties un apsaukāties prot arī katra nodzērusies centrāltirgus “zofka”. Savus iespaidus vari sarullēt trubiņā un iemest savā kloākā. Ja zini, putniņ, kas ir kloāka.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 16.03

    Viņš ir krievu provokators, kura uzdevums ir parādīt NA kā garīgi slimus prastoņas. Iesaku nelikties par viņu ne zinis, lai vārās savos mēslos. Kaut ko ietekmēt viņš tak nevar.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 18.40

    Shameless Duck. Man ar lasot ģenerāļa komentārus vienmēr prātā rodas kāds piesarcis vecis caurumainā ķeļeņaškā, kurš raksta komentāru dauzot klaviatūru un šķobot ģīmi:)

    Ino un Haris. Cilvēki mainās. Uz labo vai slikto pusi. Arī SC bija SC pirms valodu referenduma un SC pēc. Dzeris tagat varētu Jums abiem bakstīt acīs par to, ka kādreiz balsojāt par Straumi!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > raimondsb_mail_lv 01.12.2013. 23.47

    ABC
    Vai tu veselu pediņu brigādi, kas tev zatļerast plusiņus saliek, esi saorganizējis?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

aigarsaboltins 01.12.2013. 06.21

Ušakovam atšķirībā no Valda Dombrovska,kuram nākotnē visi ceļi ir vaļā, pēc aiziešanas no RD vienkārši nav, uz kurieni iet. Bez tam neviens homo sovieticus nekad un nekur neatzīst savu vainu, gluži tāpat kā kabataszaglis vienmēr bļauj “Ķeriet zagli”. Gaidu, ka kāds būvatļaujas saņēmējs tomēr sāks runāt, un abi augoņi no Rīgas miesas tiks izgriezti neatkarīgi no SC un viņu sabiedrotās NA protestiem.

+39
-7
Atbildēt

4

    austrisv > aigarsaboltins 01.12.2013. 10.58

    Nu kā var Ušakovs atstāt RD krēslu? Viņš taču kopā ar draudziņu Ameriku var saņemt otkatus gan no šiem objektiem gan no Rīgas brīvostas, kur valdē ir 4+4. Viņi abi taču barojas ne pa jokam pie pilnas siles atškirībā no Dombrovska, kurš saņem noteikti pat mazāku algu par dažu skolu direktoriem. Dombrovskim nav ko zaudēt, bet Ušakovamerikam gan! ne jau par velti Ameriks tik ilgi sēžot domē ir kļuvis par miljonāru atškirībā no Valda Dombrovska, kurš noteikti saņem mazāk nekā pat ES deputāti.

    +18
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > aigarsaboltins 01.12.2013. 13.01

    Bet
    Dombrovskim nav ko zaudēt,

    Atkal man siekalainiem Dombrovska faniem jāatgādina iemesls, kāpēc tas atgriezās no Briseles http://www.pietiek.com/raksti/papildinats_-__hipoteku_banka__izglabusi_dombrovsku_gimenes_uznemumu_no_maksatnespejas,_atlikusi_paradu_atmaksu_vel_uz_cetriem_gadiem
    Kādi skeleti, domāju to ne mazums, viņa skapī, ja pēc īsas sarunas ar Bērziņu, tas izmainīja savas domas par 180° un demisionēja, katrs var minēt pac. Domāju, kompromatu uz viņa saistībā ar AB, PV, LM, UA ir vairāk kā pietiekoši, lai iesēdinātu uz 100 gadiem. Iespējams čekai kāds bija jāupurē, tā uzskatīja to par mazāk vērtīgu kadru kā Ušakovs.

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    austrisv > aigarsaboltins 01.12.2013. 13.12

    Nu lūk, kurš vēl šaubījās, kas patiesībā ir “ģenerālis”.

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > aigarsaboltins 01.12.2013. 13.53

    Bet
    Būtu nu vecā galoša padomājusi par savu dvēseli, citādi iznāks tāpat kā latviešu nīdējiem, Andrejam Voroncovam un Marinai Solodkinai, kurus zvēriskais naids negaidīti atgrieza pie to radītāja ellē.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 01.12.2013. 05.43

Fikseris >>>>>> Vislabākais mērs? Neizklausās pēc smieklīgas PSRS propagandas? :))

Pilnīgi no Pravdas! Viņš pēc 25 gadiem, kad kremlis pielaizās Amerikai, lieto staļina laika krokodiļa feļetonu stilu un sauc Ozoliņu par MISTeru!! Labi gan, ka tie krievu propogandisti vienmēr ir bijuši piedrāzti idioti.

+12
-2
Atbildēt

0

Vineta 01.12.2013. 04.06

Tiesa, Dombrovskis vairs nevar rēķināties arī ar VL – TB/LNNK, kas bija paziņojusi, ka valdībā gan palikšot, taču koalīcijas līgums tai vairs neesot saistošs.

Tam kuces bērnam vajadzēja padomāt, pirms čekas pederastu uzdevumā izrēķinājās ar Grendes kundzi un atslaucījās ar koalīcijas līgumu. Es paļaujos, ka tā pastrādāto nelietību sekas grauzīs to līdz mūža galam, līdz piebeigs pavisam.

+4
-20
Atbildēt

8

    piziks > Vineta 01.12.2013. 09.05

    Ģenerāļu klub, pastāsti, ar ko Akantjeva labāka par Ušakovu un, atsķirībā no Ušakova, NA tik vajadzīga un dārga?

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Vineta 01.12.2013. 10.42

    Akantjeva panāca Gaismas pīles turpināšanu bez izmaksu indeksācijas, par ko droši vien būvnieki NA atmeta kādu grasi. Tas arī viss noslēpums – pērkamība, pērkamība un vēlreiz pērkamība.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > Vineta 01.12.2013. 10.55

    vai tikai man sāk arvien vairāk izskatīties, ka Ločmēlis un ģenerālis ir viena un tā pati persona vai arī viens kurpju pāris.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Vineta 01.12.2013. 12.09

    Bet, viņi abi pārstāv SC, vienīgi ločmelis to neslēpj, bet prastā bandjugāna ombros/articulus/disidente/ģenerāļa petena fanu kluba uzdevums ir visiem parādīt, ka NA ir garīgi slimu mūlāpu bars, kas viņam lieliski izdodas.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Vineta 01.12.2013. 12.22

    ABC: … viņi abi pārstāv SC…
    ——–
    Tieši tā! Piekrītu tavam viedoklim par abiem taviem kolēģiem :)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Vineta > Vineta 01.12.2013. 12.31

    Optiskais Tēmeklis
    Ja pareizi sapratu. “Akantjeva”, tā ir Grendes kundze, kas, dabīgi, pieņēma vīra uzvārdu, noslēdzot laulību, tāpēc pareizāk, varbūt tomēr viņu vajadzētu saukt par Grendi. Cita lieta Leščinskis, kurš atteicies no sava tēva, sadista un alkaša, no kura, visticamākais guvis savu pirmo seksuālo pieredzi, uzvārda, lai slēptu kāda nozieguma pēdas.
    Salīdzināt Grendi ar Šļesera un Zatļera paģeļņiku Ušakovu, būtu tas pats, kas salīdzināt ābolus ar melnām bakām vai holēru. Mēs varētu apspriest, kāpēc Grende un vēl 100 000 Latvijas pilsoņu būtu labāks premjers, kā Dombrovskis.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Vineta > Vineta 01.12.2013. 12.48

    Bet
    Vai tā neesi tu, kļocka, kas nīst NA vēl vairāk, kā pēdējā smirdīgā cilvēces pabira, putļerasts? Nevajag bidlostānai šeit uzturēt nekādu SC, ja pietiekošā daudzumā ir tavu domu biedru: plānprātiņu, latviešu nīdēju, un kaku pavēlnieku, kā krievu garnizona slampiņas atvase, ABC.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > Vineta 01.12.2013. 13.09

    Taisni tā jau domāju, ka runāsi. mani tas nepavisam nepārsteidz un neuztrauc!

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

oskaar 01.12.2013. 02.15

Par to, kas Rīgā notiek ar visvisādām būvatļaujām, man ir izveidojies savs, Rīgas vadītājiem ne visai glaimojošs, viedoklis. Tīri subjektīvs, bez jelkādas konkrētas informācijas par procesiem.
Vienīgais, ko aptuveni zinu (nu, nezinu- bet esmu dzirdējis, un visas pazīmes liecina par to, ka tā ir)- ka neviens no nodokļu maksātāju samestās naudas apmaksāts projekts netiek īstenots, daļu šīs naudas nenovirzot kaut kādu valsts vai pašvaldību (t.i- no tiem pašiem mūsu nodokļiem) algotu klerku kabatās.
Būtu iepriecināts, ja kāds spētu pierādīt, ka tā nav. :)
Un uz visa šī fona- kāpēc Ušakovam pamest savu skaisto amatu? Viņš ko- pats tās nepareizās skrūves izvēlējās? Jeb lēkāja pa Maxima jumtu ar mērķi to sagraut uz Maxima pircēju galvām? Nē taču!
No amata atkāpjas tikai vārgulis Dombrovskis! Kāpēc lai savu amatu pamestu Rīgas iedzīvotāju cerība, balsts un aizstāvis Ušakovs???

+8
-7
Atbildēt

1

    Nika > oskaar 01.12.2013. 02.31

    Par Maximu ausainītis un Mr. 20% otkatu noteikti arī saņēma. Tas ka cilvēki gāja bojā, tas jau nekas. “Labākais mērs” tagad baigi centīgi strādājot kaut kādu kārtību ievest :)))

    Cirks.

    +32
    -3
    Atbildēt

    0

Ieva Priedenfelde 01.12.2013. 01.41

Krancis nevarēja atturēties uzriet NA.

+10
-13
Atbildēt

2

    Verners Losbergs > Ieva Priedenfelde 01.12.2013. 23.52

    Vai tad tavi Nacionāl sociālisti no VL ir ar kaut ko labāki par Nacionāl sociālistiem Saskaņā?
    Šie abi visos laikos, valstīs un iekārtās ir kulstījuši mēli par taisno lietu, bet patiesībā vien rūpējušies par savu personīgo ķešu, nesmādējot kādu nolinčot ja tiem stājas ceļā, veinalga vai tas ir indivīds vai vesela šķira.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Ieva Priedenfelde 09.12.2013. 00.08

    Latvijā nav nacionālsociālistu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Inese 01.12.2013. 00.22

To, vai ir kaut vismazākā labākā mēra Rīgas pilsētas vēsturē Ušakova k-ga vaina šajā traģēdijā, noteiks izmeklēšana, nevis misters Ozoliņš.

Un misteram Ozoliņam būtu svētīgi palasīt arī Civillikumu. Piemēram, 1084. pantu.

+6
-32
Atbildēt

15

    Inese > Inese 01.12.2013. 00.53

    p.s. Ušakova k-ga 29.11.2013 intervijas Sandrim Točam pilns teksts šeit – http://pastebin.com/dBdqp6ax
    Tur arī būs atbildes uz visiem jautājieniem.

    +5
    -24
    Atbildēt

    0

    Nika > Inese 01.12.2013. 00.59

    Vislabākais mērs? Neizklausās pēc smieklīgas PSRS propagandas? :)) Un nevienu neinteresē ausainīša atbildes uz kaut kādiem jautājumiem. Viņš ir Rīgas pašvaldības vadītājs, Rīgas pašvaldība vada būvvaldi, un Rīgā tikko sabruka nesen celta ēka nogalinot 54 cilvēkus. Normālā valstī nekādi citi jautājumi vairs nebūtu vajadzīgi. Bet krieviem ir cita domāšana.

    Tu un tavi neatlaidīgie “Pravda” stila komenti ir humors. Nekas vairāk.

    +39
    -6
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 01.12.2013. 01.03

    Pēc būves pieņemšanas ekspluatācijā par būves technisko stāvokli un pareizu ekspluatāciju atbildīgs vien tās īpašnieks. Par dajebkāda veida konstrukciju deformācijām, bojājumiem u.c. ķibelēm nekavējoši jādod ziņa Būvinspekcijai un nekavējoši jāveic visi pasākumi to novēršanai!

    +5
    -23
    Atbildēt

    0

    Nika > Inese 01.12.2013. 02.29

    Ušakovs būvvaldē salicis savas marionetes- nekompetentus cilvēkus. Un būvvalde arī strādā neefektīvi. Rezultātā 54 cilvēki gājuši bojā. Normālā valstī viņš ne tikai sen būtu atkāpies, viņš iespējams vēl tiesā par šo atbildētu. Bet kur ir krievs, tur līdz normālai valstij kā skudrai līdz mēnesim.

    +28
    -2
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Inese 01.12.2013. 06.32

    Va vellos, abi SC propagandisti ločmelis un ģenerāļa petona klubs – jau nakts melnumā uz strīpas. Cik štruntīgai gan jābūt dzīvei, ja esi spiests par 0,18 santīmiem gabalā peistot “komentārus” pulksten vienos naktī. Muahahahaha:)

    +24
    -4
    Atbildēt

    0

    archoftriumph > Inese 01.12.2013. 09.21

    klau locmeli! tu locies un melo? vai melo liiklociem? vai varbuut tava nika izveele ir konspiraacijas augstaakaa pakaape – n-taas pakaapes meli?

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    archoftriumph > Inese 01.12.2013. 09.38

    usakovs saka “Man vispār nebija nekādu plānu todien komunicēt ar medijiem.”
    usakovs laikam nav informeets ka zurnalistu plaani var buut svariigaaki par meera plaaniem, jo tauta, kas staav aiz zurnaalistiem, ir meeru ieveeleejusi.

    intervija zurnaalistam ir atskaite tautai!

    +28
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > Inese 01.12.2013. 10.53

    Brīnums, ka Ločmēlis nav paguvis pirmais ierakstīt komentāru!
    par ilgi laikam guļ- tā nogulēs vēl kaut ko.

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    runivs > Inese 01.12.2013. 13.17

    Izskatās, ka dome ” izīrējusi” veselu rindu ločmeļu, kas strādā sociālos tīklos, lai atspēkotu visus pārmetumus Ušakovam. Ar CL te nav nekāda sakara. CL regulē privātās tiesības, ne publiskās. To idomes zīrētie ločmeļi nesaprot. Viņiem, lai negvelztu muļķības, visupirms vajadzētu paskatīties Būvniecīnbas likuma 7.pantu un 30.pantu, kur noteiktas Būvvaldes tiesības un pienākumi, kā arī likuma ” Par pašvaldībām” 15.pantu. Derētu ieskatīties arī Vispārīgos būvnoteikumos un vēl citos MK noteikumos. Pēc tam – pastudēt Krimināllikumu par amatpersonu noziegumiem.
    Paskatoties zemāk minēto domes mājas lapu, redzams, ka būvvalde gan saskaņā ar šo shēmu, gan ar Būvvaldes Nolikumu atrodas tiešā (!) priekšsēdētāja pārziņā.
    Ja jau domes Būvvalde saskaņā ar pašreizējo tiesisko regulējumu nebūtu tiesīga kontrolēt būvniecību pilsētā, tad rodas jautājums, kas tās būvinspektoriem devis tiesības skraidelēt pa būvobjektiem šodien? Ja Ušakovs salīdzina Būvvaldi ar Uzņēmuma reģistru, tad jāteic, ka Uzņēmuma reģistra amatpersonas gan neskaidra pa uzņēmumiem pārbaudot to darbību.

    https://www.riga.lv/LV/Channels/Riga_Municipality/strukturshema_nolikums/default.htm

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Inese 01.12.2013. 13.27

    ilmac. Jūs noteikti zināsiet, kurš nosaka Būvvaldes ierēdņu skaitu? Es domāju – arī būvinspektoru skaits ir kliedzoši mazs pie tā celtniecības apjoma, kas notiek Rīgā. Gribu zināt, kam vajadzēja padomāt par to laicīgi?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 01.12.2013. 13.27

    Nesmīdiniet manas tapkas, Ilmac. Jūs vēl pasakiet, ka privātajās tiesībās ir pilnīgi izslēgtas publiskās tiesības.

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    Agnese > Inese 01.12.2013. 16.34

    Man jau liekas,ka pašvaldība pati ir tiesīga noteikt cik un kādus ierēdņus tai nodarbināt. Ja nepietiek “kapacitātes”,ko nupat skaļi atklāj RD,kā nākamo svarīgāko iemeslu MAXIM-ālajam sabrukumam pēc Dombrovska vainas, tad to taču var palielināt, vai ne tā ? Bet tas ja netika darīts,jo “mums taču visi papīri kārtībā”, kā teica Nils. Un cik tad nu vajag’a kapacitātes,lai papīrus pārcilātu? Un 20 % lai savāktu,tur vispār pietiek ar vienu kabatu un vienu roku,kas to papleš platāk.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese > Inese 01.12.2013. 16.38

    Manas “čības” JAU smejas…Varbūt norādīsiet stulbeņiem,ar kādu tiesību aktu publiskās tiesības tiek “ieslēgtas” privātajās tiesībās? Man kaut kā “likumi.lv” uzkārušies….laikam no smiekliem:)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    runivs > Inese 01.12.2013. 18.54

    Betijai.
    Rīgas Būvvaldē ir 124 strādājošie , būvinspekcijā – 20 cilvēki.
    Ja jau ar likumu pašvaldībai ir uzlikts šāds pienākums, tad pašvaldībai tas ir jāpilda.
    Nevajag visu nodokļu maksātāju izgāzt Rīgas satiksmē un dažādos prastos balagānos , tad līdzekļu pietiktu.
    Ārpus Rīgas, piem., Jūrmalā un Liepājā u.c. gan ir problēmas šajā jomā.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Inese 01.12.2013. 19.10

    Bet es jau tieši par to pašu. Ja pašvaldības vadītājs redz, ka struktūrvienība netiek galā ar darba apjomu, kārtīgs saimnieks dara visu, lai uzlabotu un padarītu efektīvu institūcijas darbu. Tai skaitā – palielinot strādājošo skaitu.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

janazakovica 01.12.2013. 00.05

usakova valodaa tas butu..pasol naxuj nil..

+21
-5
Atbildēt

5

    Inese > janazakovica 01.12.2013. 01.06

    Uzskatu, ka nevajag steigties ar secinājumiem!

    +5
    -21
    Atbildēt

    0

    janazakovica > janazakovica 01.12.2013. 11.29

    taa ir pavele un nevis secinajums..

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > janazakovica 02.12.2013. 01.11

    Interesants ieraksts ārzemju blogos:

    Stukačs A. Ozoliņš uzbrūk latviešiem http://tautastribunals.eu/?p=14121

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    piziks > janazakovica 02.12.2013. 07.24

    Ločmeli, atsaukties uz “tautas tribunālu” ar tā palīgskolnieku līmeņa histērisko patosu, jau nu ir pazemojoši pat tādam diversantam kā Tev, vismaz vajadzētu būt.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > janazakovica 02.12.2013. 10.18

    …Nils Ušakovs:

    – “Es lepojos, ka dzīvoju valstī, kurā visi cilvēki, neatkarīgi no viņu tautības, sociālā statusa, vecuma, saliedējās, sastopoties ar Latvijas jaunāko laiku vēsturē visbriesmīgāko traģēdiju.

    Es lepojos ar Valsts prezidentu, kurš visas šīs dienas izturas nevis kā politiķis, bet kā valstsvīrs. Mūsu valstij tas tik ilgi bija pietrūcis.

    Vienlaikus man līdz pretīgumam ir kauns, ka piederu tai ļaužu grupai, kas saucas politiķi.

    Dažkārt rodas iespaids, ka mūsu valsts ierindas cilvēki un liela daļa Latvijas politiķu dzīvo dažādās galaktikās.

    Un, ko darīt ar šīm izjūtām, es vienkārši nezinu.”

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/nils-usakovs-lepnums-un-kauns.d?id=43861882#ixzz2mIs5RjyY

    …pastāstīsim rītdien Ušakovam – ko viņam darīt…tas ir mūsu pienākums!…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam