Rīgas mērs vērsies policijā par naida kurināšanu

82

Komentāri (82)

Ligiña Doniña 28.11.2013. 18.43

Par amatpersonas bezdarbību ir kriminālpants. Par to jau tiek runāts šobrīd arī Saeimā. Ušakovs zin, ka nebūs labi. Cenšās uzbrukt, bet tas nelīdzēs!

+5
0
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 28.11.2013. 17.40

Bet cienījamās dāmas un godātie kungi! Neaizmirsīsim par ko ir runa, proti, par Ušakova kunga uzvedību. Un nestrīdēsimies ar fantomu, kurš caur Pak. Caur. šeit izpaužas. Tai brigādei, kas brīžiem izbāž galvu no Pak. Caur. ir algots darbs un viņi to dara kā prot. Atliek tikai paslavēt viņus par centību. Atgriezīsimies pie Ušakova kunga pa de deux. Kādēļ tāda aizkaitinātība un nervozoitāte? Pirmkārt, tādēļ ka SC (eģinorosu filiālei) varas sagrābšanas stratēģijā Dombrovska kunga (spēcīgais, kā to atzīst politologi) gājiens bija negaidīts. Patīk tas kādam vai nē, Ušakova kungs dabūja “šahu”. Un jebkurš mēģinājums no Ušakova kunga vai viņa aizstāvju puses situāciju pasniegt citādi viņu pozīciju tikai pasliktina. Tajā skaitā mēģinājums izmantot radušos situāciju lai paņemtu varu. Tad nu jāķeras pie jebkura salmiņa. Jo katram ezim ir skaidrs, ka Ušakova kunga gādības un taisnības meklējumu uzplūdi neatsver to ieguvumu, kas viņam būtu pašam atkāpjoties. Te viņa kremļa kabinetu “padomdevēji” norāva “tūku”. Tādēļ visa tā jezga, provokācijas un riešanās no čekistu troļļu bariem.

+6
-1
Atbildēt

0

gundega_heiberga 28.11.2013. 16.28

“Kopš ir notikusi traģēdija Zolitūdē, aktīvu darbību ir sākuši cilvēki, kuriem jebkāda morāle ir sveša.”
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Te jāpiekrīt bez ierunām – Ušakovs tam iemesls. Mūsu pilsētas “galva” spēris to soli, kas gļēvumu šķir no nelietības.
Expertiem vēl atliek precizēt – ko viņš palaidis vairāk – miglu vai smaku.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tomēr, jebkuram domājošam rīdziniekam ir skaidrs, ka traģēdija Zolitūtē bija jāgaida, kopš pilsētā saimnieko cilvēki, kuriem jebkāda morāle ir sveša.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

P.S. Piemērs rāda – šiem cilvēkiem Jebkāda morāle ir sveša KVADRĀTĀ.

+5
-1
Atbildēt

0

andris902 28.11.2013. 15.57

Kažoka: Ušakovs nav izturējis testu ar varu

– “Ir vismaz četri politiķi, kam par demisiju bija jādomā vairāk nekā premjeram Valdim Dombrovskim („Vienotība”), un viens no tiem bija Rīgas mērs Nils Ušakovs. Paliekot amatā, pēc Zolitūdes traģēdijas Ušakovs ir pierādījis, ka viņam ir kādi apsvērumi palikt amatā.

Šādu viedokli Latvijas Radio raidījumā „Labrīt” pauda politoloģe Iveta Kažoka.

„Viņš no šīs situācijas viennozīmīgi iziet kā zaudētājs (..) Tas, ka viņš šo iespēju neizmantoja, liecina par kaut kādiem apstākļiem, kas liek turēties pie krēsla,” teica Kažoka. „Diemžēl Nils Ušakovs testu ar varu nav izturējis,” viņa piebilda.

Tomēr Ušakovs nav vienīgais, kuram vajadzēja, kā minimums, apsvērt demisiju. Savus amatus, visticamāk, vajadzēja atstāt arī Ušakova vietniekam Andrim Amerikam, iekšlietu ministram Rihardam Kozlovskim (Reformu partija) un ekonomikas ministram Danielam Pavļutam.

Viņa norādīja, ka Dombrovskis ar savu atkāpšanos parādījis savu atbildības mērogu, kas bijis adekvāts Zolitūdes traģēdijai. Šī atkāpšanās ir augsta latiņa ne tikai vietējā, bet pat visā Eiropas mērogā. Šāda rīcība ir vairāk raksturīga Ziemeļvalstīm. Pārmest Dombrovskim šajā situācijā aprēķinu var tikai tāds cilvēks, kurš līdzīgā situācijā pats turētos pie krēsla, norādīja Kažoka, atminoties, cik grūti Dombrovskim bija pavēstīt sabiedrībai par savu atkāpšanos.

Tomēr attiecībā uz jauno valdību Kažoka nebija optimistiska – viņasprāt, valdības veidošanas process varētu ieilgt. Viņa atzina, ka vienai no potenciālajai koalīcijas partnerei – Zaļo un zemnieku savienībai – nav potenciālu premjera kandidātu.

Dombrovskis par savu atkāpšanos no premjera amata, kuru viņš ir ieņēmis vairāk nekā četrus gadus un astoņus mēnešus, pavēstīja trešdien. Viņš pauda, ka tādējādi uzņemas politisku atbildību par Zolitūdes traģēdiju, kur, sabrūkot veikala „Maxima” jumtam, dzīvības zaudēja 54 cilvēki.

Tikmēr Ušakovs un Ameriks skaidroja, ka no sava amata neatkāpsies, jo vēl jūnijā notikušajās pašvaldību vēlēšanās ir saņēmuši pārliecinošu rīdzinieku mandātu darbam Rīgas domē. Abi pauda gatavību labot nepilnības būvniecības likumdošanā, lai līdzīgi gadījumi neatkārtotos.”

http://www.lsm.lv/lv/zinas/latvija/kazhoka-ushakovs-nav-izturejis-testu-ar-varu.a70967/

+10
-1
Atbildēt

3

    Andris > andris902 28.11.2013. 16.07

    Var mierīgi nodzīvot arī bez valdības, atlikušos 11 mēnešus.
    Beļģija bez valdības dzīvoja gandrīz 2 gadus, un nekas.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > andris902 28.11.2013. 16.12

    Un kas jums, Zane, ir Kažoka – vai patiesība pēdējā instancē?

    http://www.chas-daily.com/win/2009/08/03/n145_iveta_kazoka_kazhoka_leta-03_baza.jpg

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 28.11.2013. 17.52

    ….agrunte…var, piekrītu!….ja politiķi savas merkantīlās intereses nestādīs augstāk kā valsts intereses – tad līdz vēlēšanām var nostrādāt “vecā valdība” ar dažu ministru izmaiņām….vai es tam ticu?…nē!…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

tuba76 28.11.2013. 15.55

Ločmelis te tā ņemas kā maizes darbu darīdams. Reiz redzēju vien zviedru avīzē komentāru noteikumos par ierobežotu komentāru skaitu – pie katra raksta varēja kādus 5 komentārus atstāt. Man jau tā nav laika avīzēs uzkavēties – vēl tāda spamošana jāpagūst atsijāt.

+3
-2
Atbildēt

1

    kkristaps > tuba76 28.11.2013. 15.59

    Domāju, ka tas viņam ir full-time darbs. Cik zinu, viņam maksā 18 santīmus par vienu komentāru, tāpēc jāraujas ar melnu muti.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

kkristaps 28.11.2013. 15.35

Išakovs mācās no Parādnieka. Tas arī diebj uz DP sūdzēties par neliešiem, kuri uzķēruši, ka šis skatās apšaubāma rakstura filmas.

+4
-3
Atbildēt

1

    kkristaps > kkristaps 28.11.2013. 16.09

    Ak tā? Un Išakovs ierosinās aizliegt visus interneta portālus, vai kā??? Puikiņam sakāpis galvā, varbūt tas pusmaratons arī atstājis efektu uz saprašanu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

andris902 28.11.2013. 14.45

….vai Ušakovs ir vērsies Drošības policijā arī par šo?….

Juris Vaidakovs ‏@Afanasijs 25 Nov

@nilushakov Jūs taču varot ietekmēt Latvijas krievvalodīgos medijus. Vismaz šoreiz dariet maksimālo, lai šo jūsu rakstīto izlasītu visi!

Juris Vaidakovs ‏@Afanasijs 25 Nov

@nilushakov Citādi jūsu vēlētāju vidū šobrīd valda milzīgs naids pret glābējiem un Latviju. Ar dezinformāciju uzkurināts speciāli. Lūdzu!

Juris Vaidakovs ‏@Afanasijs 25 Nov

@nilushakov Izdodiet speciālu paziņojumu, panāciet, lai to visu nopublicē pirmajās lpp. Vismaz kaut ko labu izdarat šīs valsts labā! Šoreiz.

https://twitter.com/nilushakov/status/404863744729444352

….traģiski, ja latviešiem JĀLŪDZĀS ietekmēt krievu presi, lai beigtu uzkurināt naidu pret Latviju!…

+8
-4
Atbildēt

16

    Inese > andris902 28.11.2013. 15.06

    Zane, varbūt jūs tomēr minēsiet kādu konkrētu citātu iz krievu valodā iznākoša medija, kurā tiek “uzkurināts naids pret Latviju” pēdējo traģisko notikumu sakarā? Citādi jūsu no konteksta izrautie Afanasija citāti ir prasta un tukša demagoģija!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > andris902 28.11.2013. 15.11

    Ločmeli, netēlo nu jau nu galīgu jampapmpiņu!

    Kas par histēriju LV krievu medijos tika uzpūsta par to vien, ka “svētajam brīnumdarim MČs-am” tika atteikts palīdzības piedāvājums!

    Pat Ušakovs nebija tik stulbs, lai pārmestu VUGD u.c. speciem par šo atteikumu, jo viss pamata aprīkojums glābējiem tagad ļoti līdzīgs, ja vienāds, gan Beļģijā vai Nīderlandē/citur Veceiropā, Krievijā, vai Latvijā.

    Ločmeli, Tev pēkšņi citātu trūkst?!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > andris902 28.11.2013. 15.13

    Nu, nocitē kaut ko no tās “histērijas” Latvijas krievu valodā iznākošajos medijos. Es tos nelasu, atšķirībā no tevis un Afanasija.

    Ja runā par aprīkojumu, tad, iespējams, tas ir vienāds. Atšķība ir tikai pieredzē un apmācībā. Šajos aspektos Latvijas t.s. glābēji krietni vien atpaliek no saviem ārzmju kolēgiem, skatīt kaut va Penča k-ga sacīto – http://www.delfi.lv/news/national/politics/maxima-tragedija-un-glabeju-gataviba-bijusais-vugd-sefs-norada-uz-lielu-macibu-poligonu-trukumu.d?id=43839438

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > andris902 28.11.2013. 15.18

    Ak, nelasi? Skaidrs, par kuru laiku? Tev tak latviešu portālos jāplosās…
    Alga jāatstrādā. Nu par kvantitāti tev darba devējs neko pārmest nevar, bet nu ar kvalitāti so/so…Es pat teiktu..Vāji!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > andris902 28.11.2013. 15.25

    Nu ja, citātus tā arī nesagaidīšu, tkai tukšmuldēšanu no visādu jautājienu puses )

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > andris902 28.11.2013. 15.40

    >PC
    Es nelasu Latvijas krievu presi. Mani neinteresē. Un laika arī nav…
    Un citātus es arī tev neesmu apsolījis.
    Es vienkārši nokomentēju tavu vētraino darbību latviešu portālos. Es nelasu tavus komentārus, bet tev ir ļoti acīs krītoša ikona vai avatars, nezinu kā tavu bildi pareizi apzīmē.
    Un tas nav profesionāli, jo lai uzliktu tādu uzsvaru uz vizuālo ir jābūt ļoti spēcīgām komentam-gan saturā, gan formā, bet tev ir izteikti vājš-agresīvs, neasprātīgs, neizglītots…Nu nestilīgs!
    Tad jau efektīvāk ir plosīties mainot nikus, tad vismaz cilvēkiem, kas vāji pārzina publisko portālu komentu telpu, rastos iluzija par vairākuma viedokli.
    p.s. tu labāk būtu kādu grāmatiņu palasijis.Valodas stils varbūt uzlabotos. Kā teica vēl neapglabātais- Mācīties, mācīties un vēlreiz mācīties…To viņš par tevi!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 28.11.2013. 15.41

    ….PC….piedod, viena smerdeļa dēļ netērēšu savu laiku, lai meklētu citātus….vari uzšvilpt Ušakovam, ne man….

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    vietējais > andris902 28.11.2013. 15.42

    Ločmeli, jūs pat neesat izlasījis glābēju teikto šajā sakarā. MČS nekādu palīdzību nepiedāvāja, viņi to bija gatavi sniegt, ja tā tiktu lūgta.
    Glābēji uzskatīja, ka palīdzība neko nedos, jo:
    – glābšanas telpa bija ierobežota, lielāks skaits glābēju nebija vajadzīgs;
    – suņi ar alkoholu un sadzīves ķīmiju pielietā telpā nebūtu spējīgi atrast cilvēkus;
    – siltumpūtēji būtu tikai traucējuši darbam, jo glābēji cilvēku meklēšanā izmantoja siltumdetektorus.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > andris902 28.11.2013. 15.54

    zanE ….PC….piedod, viena smerdeļa dēļ netērēšu savu laiku, lai meklētu citātus….vari uzšvilpt Ušakovam, ne man….
    ======================

    Un kuru jūs še saucat par “vienu smerdeli”?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > andris902 28.11.2013. 16.00

    morda:::::::: Un kuru jūs še saucat par “vienu smerdeli”?

    Un kā tu domā? Kuru? :))

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > andris902 28.11.2013. 16.21

    Klejotāj, vai tiešām Zane ir tik paškritiska? ;)

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > andris902 28.11.2013. 16.26

    >PC
    Sievietes apvaino? Kā tur Ušakovs par Bogdanovu…Tā jau ir…Ābols no ābeles…vai zirga….tālu nekrīt…
    Un ko tu tagad nesaproti? Kurš ir zirgs?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > andris902 28.11.2013. 16.29

    Ir sievietes un ir “sievietes”.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 28.11.2013. 16.52

    ….PC….vari to smerdeļa godu dalīt ar Ušakovu….smerdelis paliek smerdelis, lai kādus burtus vai titulus sev piekabinātu….

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > andris902 28.11.2013. 17.21

    Iepriekš, Zane, jūs rakstījāt visai sakarīgus komentārus, bet patlaban esat nolaidusies līdz fūrmaņa (vai Baibas Strautmanes) līmenim. Vai kādas psiholoģiskas problēmas, mājas vardarbība? Un ņemiet vērā manu dzīvesgudro patiesību, tā jums noderēs vēl ne reizi vien: ja sarunu veido lamāšanās un apvainojumi, diskusija nav iespējama!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 28.11.2013. 17.38

    ….ha!….Tu iedomājies, ka ar Tevi kāds te diskutē?….nepārstiepsies?….

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

buchamona 28.11.2013. 14.42

…ceturtdien Ušakovs neieradās uz interviju Latvijas Radio, to pamatojot, ka nerunās ar žurnālisti Baibu Strautmani, kas esot “Vienotības” politiķu atbalstītāja….+++ Ušakovs kārtējo riezi brūk virsū Vienotībai, tā laikam vieglāk sadzīvot ar bailēm, kuras viņu māc, gaidot izmeklēšanas slēdzienu. Visa šī viņa nervozā rosīšanās izsauc pat žēlumu :)

+11
-1
Atbildēt

0

Ojārs 28.11.2013. 14.13

Skumjais Bruņinieks: Patiesībā Ušakova saimnieks Vešņakovs kopā ar Lembergu pavēlēja, lai viņu sulainis un prezis Bērziņš piespiež Dombrovski atkāpties.
Un iznāca pēc tam Dombrovskis tautās un skaidri pavēstija – “koalīcijai jābūt plašākai”…
—————–
Kā “sulainim un prezim” tas izdevās? Kādas versijas?

+6
-1
Atbildēt

4

    Lauris > Ojārs 28.11.2013. 14.24

    Es domāju tieši tāpat.
    Man liekas, ka tie bija personiskas dabas draudi vai šantāža.
    Ne jau velti Andžu noķēra ar klasisko Freida pārteikšanos – “Sen nav pa galvu dabūjuši”. Andža ir ZZS un SC izraudzīts čalis. Intereses ir reālas – briesmās Mr. 20 un būvkorupcijas sistēma, maxima, attīstītāji Krievu salā, amonjaka vedēji caur Rīgas centru, gaisa piesārņotāji un darbības imitētāji -, proti, visa iekoptā kremļa sistēma var sabrukt.
    Un tas jau ir reāls kreņķis. Nevarēs vēl pa LTV1 Latviju lamāt un makaronus uz ausīm kārt publikai, kas Eiropā runātas svešvalodas un TV neskata.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Harijs Ginters > Ojārs 28.11.2013. 14.36

    Kurš maksā, tas pasūta mūziku :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > Ojārs 28.11.2013. 15.18

    to andrejs
    “Kā “sulainim un prezim” tas izdevās? Kādas versijas? ”

    To mēs tik ātri neuzzināsim, bet šis gadījums parāda vienu – Lembergam ir milzīga vara valstī. Šo korumpēto valsti viņš pats ir uzbūvējis un lielākoties visus uzpircis. Piespiest var ar šantāžu, draudiem, bet var arī ar labumiem. Un labumi var būt visādi – gan taustāmi, gam amatveida.
    Dombrovskis ir memļaks, turklāt vēl atkarīgs no ģimenes parādiem. Ģimenes labklājības dēļ cilvēki ir gatavi uz visu. Par Āboltiņu vispār sen ir skaidrs – tā dēļ karjeras un augstiem amatiem spējīga pat savu partiju aizlaist pa burbuli.
    Lembergam un parējai sistēmai ir milzīga ietekme biznesa struktūrās. Visiem politiķiem un to ģimenēm ir savi uzņēmumi. Nepaklausības gadījumā ar vienu Lemberga zvanu pietiek, lai bizness aizietu pa pieskari. To neviens negrib.
    Var arī fiziski ietekmēt, bet tas Lembergam tagad nav jādara, jo visi ir lietas kursā par dīvainajām cilvēku nāvēm un pietiek ar arī ar to.
    Lembergam bija trīs nepatīkami mirkļi pēdējos 20 gados:
    1. Negaidītā sastrīdēšanās ar savu advokātu, uzticības personu un lietu pārvaldītāju Meroni, kas to visu izmantoja, daļu pievāca sev un vēl liecināja pret Lembergu. Tā bija Lemberga alkatības kļūda(Šķēle tādas nepieļauj)
    2. Negaidītā Jaunā laika ielaušanās politikā. Patiesībā negaidīts nebija politiskās partijas ienākšanas fakts, bet gan tas, ka Jaunā laika līderis Repše bija tik “traks”, ka nepiekrita zagt kopā ar Lembergu.
    Pateicoties Repšes JL, mēs ieguvām tādu prokuroru, kam pietika drosme uzsākt krimināllietu pret Lembergu. Vajadzēja nelielu laiku, lai nepaklausīgo Repši pataisītu par “marsieti” un nobīdītu malā. Repšes vietā stājās godkārīgā Āboltiņa un mēs tagad redzam viņas attieksmi pret Lembergu.
    3. Pavisam negaidīts bija Zatlera Rīkojums N2, ko Lembergs un pārējie oligarhi nevarēja pat sapņos nosapņot. Tas izsita no līdzsvara visu mūsu oligarhiju. Bet cik labi gāja 11. saeimā, ko? Lembergs varēja darīt ko grib. Un SC tam īstais koalīcijas partneris.
    Bet ar Zatleru arī ātri Lembergs tika galā, jo letiņiem gribās kādu ēst un Rīkojuma N2 autors tika kāri notiesāts.
    Lembergam ir ļoti daudz iespēju politiķus ietekmēt. Starp citu, viņš visas savas slepenās norunas ar stipendiātiem ieraksta un nofilmē. Lembergam ir sava Čekas kartotēka, kur ir daudz kompromata par mūsu politiķiem.
    Es pirmajā brīdī pēc Dombrovska paziņojuma tiešām noticēju viņa rīcībai. Domāju tā pat kā politologs Ikstens, kas teica, ka koalīcijai jābūt tādai pašai, savādāk traģiskie notikumi tiek izmantoti politiskām spēlēm.
    Bet kad Dombrovskis izgāja pēc paziņojuma preses konferencē un viņa pirmie vārdi bija – “koalīcijai ir jābūt plašākai” – uzreiz kļuva skaidrs patiesais iemesls.
    Un pēc tam vēl vakarā Āboltiņas teiktais cinisms to visu apstiprināja.
    Visa Latvija varēja noraudzīties uz Lemberga “politisko futbolu”, kur kā pienapuiku izmantoja Dombrovski .
    Visa Latvija noraudzījās Āboltiņas liekulībā un nelietībā, jo patiesībā pati bija šī “politiskā futbola” līdzdalībniece.
    Visa Latvija varēja tagad redzēt patieso Āboltiņas attieksmi pret smagos noziegumos apsūdzētā kabataspartiju ZZS.
    Nabadzītei vajadzēja tik ilgi ciesties.
    Es tagad domāju – cik dziļi gan jānorij bija Lemberga āķis, lai tagad, nedomājot par vienotības nākotni, atklāti bruģētu ceļu Lembergam

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ojārs 28.11.2013. 21.52

    Skumjais Bruņinieks šis gadījums parāda vienu – Lembergam ir milzīga vara valstī.
    ________________________________________
    pilnīgi pareizi!
    Lembim ir vara arī pār VD. Tā izskatās, ka lembis finansē valdiņa ārijas un bukānes kopīgo un neveiksmīgo ciematu.
    Tāpēc bukāne strādā Ventspilī, bet tiesā ” neatceras”, kur bijis lembis, bijis vai nebijis, ko teicis vai neteicis – pilnīgs “blackout”.

    http://www.pietiek.com/raksti/bukani_nav_interesejusi_lemberga_vizinasanas_ar_lepno_audi;_auto_nodots_pasvaldibas_policijai

    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/102769/lembergs-ne-dels-ne-meita-ne-znots-nav-mani-gimenes-locekli

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 14.07

Pareizi, tagad sitīsim to Ušaku pēc iespējas ilgāk un galvenais skaļāk.
Troksnim jabūt milzīgam, troksnim jabūt tik lielam, lai nedzirdētu sētas durvju savādo Čīkstēšanu pa kurām slepus lien iekšā Lembergs.
Patiesībā Ušakova saimnieks Vešņakovs kopā ar Lembergu pavēlēja, lai viņu sulainis un prezis Bērziņš piespiež Dombrovski atkāpties.
Un iznāca pēc tam Dombrovskis tautās un skaidri pavēstija – “koalīcijai jābūt plašākai”…
Un iznāca pēc tam Vienotības līdere Āboltiņa tautās un arī skaidri pateica – “koalīcijā jābūt ZZS(lasi-smagos noziegumos apsūdzētam) plašakai, Vienotība jau no paša sākuma teica, ka tai nav pret ZZS iebildumu.

Aitas un auni, idioti un pusidioti!
Nu kur nu vēl skaidrāk?
Atgriežamies pagātnē !!!!!

+4
-11
Atbildēt

1

    vietējais > raimondsb_mail_lv 28.11.2013. 14.18

    Lembergs grābj naudu Ventspilī, Ušakovs Rīgā. Bet pretīgi ir tas, ka Ušakovs mēģina izsist sev politisko labumu no Zolitūdes traģēdijas. Pretīgi ir tas, ka glābējiem no novadiem vajadzēs pirkt biļetes par dubultcenu.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

reksa 28.11.2013. 14.07

Citāts: “Ušakovs izvairīgs no tikšanās ar žurnālistiem tiešajā ēterā”

Īsts drosmes paraugs. Nu gluži varonis. Vai pamperus ir nomainījis?

+19
-1
Atbildēt

1

    Inese > reksa 28.11.2013. 14.08

    Strautmanes k-dze nav žurnāliste, bet gan Vienotības trenere. Tikai viens piemērs, kā šie t.s. žurnālisti zombē un programmē publiku, sarunājas Strautmane un Jaunalksne:

    – Jāā, un tagad tas būs mūsu uzdevums, kā izdomāt, lai pastāstītu par to akciju, vai ne, ne divdabīgi. Hm. Nu jā, nu jā.
    – Tāpēc es saku, vari ar to Meļņiku sazvanīties, ja viņš to NLP ir izkodis, lai viņš pasaka, parāda tos kodus priekšā.
    – Jā, jā, jā. Tā nav slikta doma.
    – Jo, jo, jo principā visa šī kampaņa ir neirolingvistiskā programmēšana. Vai ne
    – Mhm.
    – Atkārtot, vai ne, Lembergs tāds, Lembergs šitāds, Lembergs šito, Lembergs, Lembergs, Lembergs. Tas ir pilnīga programmēšana.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

Ludzas Zeme 28.11.2013. 13.53

ā ko vari zināt, ja vēlēšanas ir aizklātas.

+6
-2
Atbildēt

5

    Inese > Ludzas Zeme 28.11.2013. 13.54

    Jūs esat Ušakova k-ga vēlētājs?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > Ludzas Zeme 28.11.2013. 14.01

    Tad jūs tagad apgalvojat, ka pašvaldību vēlēšanās balsojāt par SC un GKR?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    Ludzas Zeme > Ludzas Zeme 28.11.2013. 14.05

    Bet pēc kādiem principiem tavuprāt SC un GKR ir jāpārstāv daļa vēlētāju interese? Viņam bija kaut kāds hompeidžš kur katram jāuzrāda kurš par kuriem balsojies? Ja reiz viņš ir ievēlēts, tad arī visi balsstiesīgie ir jāpārstāv.

    Lūdzu, rīkojiet nākošreiz atklātas vēlēšanas un tad mēginiet apgalvot, ka es kā balsstiesīgais esmu balsojis pret SC un GKR

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Ludzas Zeme 28.11.2013. 14.16

    Ja tu balsoji par Saskaņas centru, tad tā bija pareiza izvēle. Es pats vēlēšanās pēdējo reizi gan piedalījos vien pagājušajā gadu simtenī.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Harijs Ginters > Ludzas Zeme 28.11.2013. 14.22

    un ko tad šeit dara mūmijas?!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 28.11.2013. 13.45

Ušakova nespēja paciest kritiku un viņa attiecības ar žurnalistiem jau sen nevienam nav noslēpums.
Ja esi politiķis, negaidi, ka tevi glaudīs pa spalvai, un pieciet arī kritiku, pat, ja tā ir nepatiesa.
Labi vēl, ka visi Latvijas žurnalisti nav nostādīti “ierindā”, kā Ušakovs to gribētu, dabiski, Strautmane nav patīkama nevienam politiķim, bwet, ja tu esi par sevi drošs un tev nav ko slēpt, nevajag tā baidīties, tā ir gļēvuma izpaume – attiekt interviju.
Sovoks paliek sovoks, un taas nav atkarīgs no vecuma.

+25
-2
Atbildēt

10

    Inese > ligakalnina 28.11.2013. 13.46

    Gribat sacīt, ka, piemēram, Strautmane ir žurnāliste?

    p.s. Latvijas Televīzijai sākot ziņot par Vienotības politiķu Olafa Pulka un Ērika Škapara jaunajiem “siltajiem” amatiem, bijusī žurnāliste Baiba Strautmane televīzijai publiski pārmeta “pārspīlētu ņemšanos” un nepareizu izpratni par to, ka “šis ir svarīgākais temats, par ko tautai vajadzētu cepties”.

    Kā izrādās, šādi Strautmane aizstāvēja vienu no saviem klientiem – pirms pašvaldību vēlēšanām Pulks ir bijis viens no Strautmanes “trenētajiem” Vienotības apmaksātā mediju treniņā. http://www.pietiek.com/raksti/bijusi_zurnaliste_baiba_strautmane_publiski_parmet_ltv__cepsanos__par_vinas_klientu_olafu_pulku

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > ligakalnina 28.11.2013. 13.51

    Ušakovs pie spoguļa: “spogulīt, spogulīt, saki man tā, kurš no mums ir visskaistākais?” Šodien spogulīša atbilde jautātājam varēja būt ne visai glaimojoša.

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    Harijs Ginters > ligakalnina 28.11.2013. 13.53

    gribi sacīt, ka tiesības uzdot jautājumus mēram ir tikai žurnālistiem?

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 28.11.2013. 13.53

    Jūs par Strautmani? Palasiet labāk viņas un Jaunalksnes sarunu atšifrējumus.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Harijs Ginters > ligakalnina 28.11.2013. 13.55

    atbildi pēc būtības.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 28.11.2013. 14.02

    Un kāds bija jautājiens? Vai Strautmanes k-dze ir žurnāliste? Nē, nav.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 28.11.2013. 14.10

    Taisni Strautmane ir žurnaliste, atšķirībā no Ušakova krancīšiem krievu prresē, kas drīkst to tikai slavēt, bet, ne kritizēt

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Harijs Ginters > ligakalnina 28.11.2013. 14.14

    Dlja osobo tupix povtorjaju: Uldis: gribi sacīt, ka tiesības uzdot jautājumus mēram ir tikai žurnālistiem?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > ligakalnina 28.11.2013. 14.32

    Džeri, kādi tie “žurnālisti”, tādi arī viņu apjūsmotāji:

    http://s1.bild.me/bilder/060112/114649945.jpg

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > ligakalnina 28.11.2013. 16.14

    >PC
    Nū…te ir leģendārā Ušakova leksika…dokumentāri fiksēta…
    https://www.youtube.com/watch?v=tSOukRC_lU0

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Santa 28.11.2013. 13.44

Manuprāt, kremļa puikam vienkārši nepatīk kometi, kas vērsti pret viņu! Pēc viņa pēdējām darbībām saprotu, ka viņam patīk tikai feisbukā jūsmojošo meiteņu pūļi:) Savukārt, tie kas kritizē, vai aizrāda nav pieņemami! Gļēvulības forma progresa fāzē! Arī ar atbildību pašvaki!

+32
-1
Atbildēt

8

    Inese > Santa 28.11.2013. 13.52

    Jūs jaucat patloģisku rusofobiju un dzīvniecisku naidu pret cittautiešiem ar konstruktīvu kritiku.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Ludzas Zeme > Santa 28.11.2013. 13.56

    tici man, ja man vairums draugu nebūtu krievu, tad Ušakovs ar savām rīcībām tiešām sliktu iespaidu radītu, ka arī kļūtu par krievufobu, jo domātu, ka tādi ir visi. Galu galā viņš pārstāv krievu sabiedrību, viņam jau vajadzētu rādīt piemēru, ka uz krieviem var paļauties un ir forši cilvēki.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Santa 28.11.2013. 14.00

    Tipiska rusofoba otmazka – man ir daudz krievu draugu, vai ne Kris?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Ludzas Zeme > Santa 28.11.2013. 14.57

    brīžiem vien liekas, ka tev pašam ir fobija no dzīves.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Santa 28.11.2013. 15.02

    Vispār jau ir nožēlojami, ka jauns, bet slinks cilvēks Kriss nīkst internetā, nevis iet meklēt darbu. Sēdi uz vecāku kakla?

    http://s1.bild.me/bilder/060112/726086745.jpg

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Santa 28.11.2013. 16.22

    >Kris
    PC rupji, bet primitīvi manipulē. Neļaujies iebiedēties, citādi viņš būs vinnējis.
    Tev ir tiesības gribēt kādu darbu gribi, bet tavs pašraksturojums norāda uz spēju sevi kritiski novērtēt un pieņemt kāds esi. Respektīvi, tas liecina, ka nesirgsti ne ar lielummāniju, ne arī mocies ar mazvērtības kompleksiem.
    p.s. un izglītība tev, spriežot pēc komentu valodas stila, ir krietni labāka par PC

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Santa 28.11.2013. 16.39

    Jums taisnība. Par augsto izglītības līmeni liecina kaut vai šī bilde:

    http://s1.bild.me/bilder/060112/675891845.jpg

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ludzas Zeme > Santa 29.11.2013. 22.43

    esi oriģinālāks, šos komentārus tu jau biji licis no linuxmint nika

    0
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 28.11.2013. 13.40

vai PBK auditorija ir noskaņota draudzīgi? varbūt žiglām kājām jāskrien intervēties uz turieni?

+10
-1
Atbildēt

1

    Inese > silvija_vitina 28.11.2013. 13.41

    Precizējiet, lūdzu, – draudzīgi pret ko? Pret Vienotības Zaķi vai Nacionālās apvienības Iesalnieku?

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

Harijs Ginters 28.11.2013. 13.37

suns zin ko ēdis…

+19
0
Atbildēt

8

    Inese > Harijs Ginters 28.11.2013. 13.40

    Par suni jūs saucat sevi vai kādu citu?

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Harijs Ginters > Harijs Ginters 28.11.2013. 13.45

    starp citu, arī krievu valodā ir tāds teiciens (pogovorka) ;)

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Harijs Ginters 28.11.2013. 13.46

    Tātad jūs esat suņa?

    0
    -14
    Atbildēt

    0

    Harijs Ginters > Harijs Ginters 28.11.2013. 13.48

    ja tev tā patīk, tad jā – suns, kurš sargā savu māju un savus tuviniekus no tādiem klaidoņiem kā tu.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Harijs Ginters 28.11.2013. 13.51

    Nu re, esam noskaidrojuši, ko tu gribējāt sacīt – suņa Uldis zina, ko ēdis. Paldies par precizējumu.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Harijs Ginters 28.11.2013. 14.05

    Ločmelis Par suni jūs saucat sevi vai kādu citu? +++ Sīkākie piesakās paši. Lielākie turpina riet citur.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    putekliic > Harijs Ginters 28.11.2013. 15.50

    Bļāvies!!! Nu liekat tak vienreiz mierā to ločMELI!! Ko jūs te ņematies ar viņu? Nesaprotat, ka viņš šeit ir iesūtīts provokators, lai vienkārši jauktu gaisu? Nevajag pat mīnusus likt, kur nu vēl komentēt tās muļķības.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Harijs Ginters 28.11.2013. 16.19

    Jums, Andrej, patiesība acīs kož? ;)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Inese 28.11.2013. 13.36

Jācer, ka process būs arī pret šajā vietnē mītošajiem ksenofobiem, pataloģiskajiem rusofobiem, rasistiem un nacistiem.

+3
-18
Atbildēt

6

    Ludzas Zeme > Inese 28.11.2013. 13.53

    tad jau tev jabūt uzmanīgākam ar tiem komentāriem. Neviens cits naida kurinātājs acīs vēl nav iesēdies.

    +22
    -1
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 28.11.2013. 13.56

    Jūs par šāda veida rupjajiem un naidu kurinošajiem komentāriem šajā vietnē? Nē, tie nav manis rakstīti:

    “Blakus “bārdai, pundurim un buldozeram” Karātavu laukumā lieliski izskatītos SC, līkdeguņi, kas visos balsojumos ir bijušo solidāri kleptokrātijai.

    Eiropa mostas un smirdīgām prokremliskām fašistu cūkām, cilvēces atkritumiem, tā ir bēdīga realitāte.

    Jūs, urlas esat tik paredzami :)))
    Cik no tā, ko lieto Gulbis ir saražojuši smirdīgie un pretīgie okupanti un kolonisti?

    Se, būdā, utu noēstais krančeli

    Mēs nedzīvojam Dānijā un mums Hitlers bija atbrīvotājs.

    Krievs ir dažādu etnosu savākta pravoslavnutizēta vergu varza, kas zaudējusi savas saknes un seju un modificējusies zvērisku slepkavu bandā, ar visām bandas pazīmēm. “

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Inese 28.11.2013. 14.04

    Līdzīgus komentārus var atrast pret jebkuru politiķi, tīkls ir tīkls, un tur neviens psihiatra izziņu neprasa.
    Politiķi, kas ir pārliecināti par sevi, nav tik narcistiski, kā Ušakovas, un nav sīkumaini, to saprot, un vispār uz tiem nereaģē.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Inese 28.11.2013. 14.08

    >PC
    Ja nu vienīgi pret tevi. Ņemot tavu ļoti, ļoti aktīvo darbību un pilnīgi visos interneta portālos, tavu darbību gan vajadzētu izvērtēt pēc būtības.Viens labi… Ja Nilam ir tādi draugi, tad ienaidnieki nav vajadzīgi…Tu pats viņu noraksi…

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Inese 28.11.2013. 14.12

    >PC
    Eiropa mostas un smirdīgām prokremliskām fašistu cūkām, cilvēces atkritumiem, tā ir bēdīga realitāte.
    ——————————————————-
    Un kas tevi uztrauc? Ka fašistus par cūkām nosauc? Tu atbalsti fašistus?
    Un ar pārējiem tevis citētajiem komentiem ir tieši tāpat.
    Tu drusku esi aizmirsies…Te nav Krievija.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Harijs Ginters > Inese 28.11.2013. 14.31

    Moskva – Mos+kva военно-учетнaя специальность oнлайн oтслежевaния

    0
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam