Dombrovskis demisionē, neuzskata par iespējamu vadīt jaunu valdību (papild.)

230

Komentāri (230)

Vineta 28.11.2013. 09.48

andrejsg
Interesanti būtu paskatīties uz ZZS MP Lembergu :(. Komplektā ar SC un NA ministriem.

Labi, ka neuzzinājām, kas notiktu, ja būtu izdevies Zatlera/Ušakova fašistiskais – neostaļiniskais valsts apvērsums. Ar spitālīgiem, SC, likties laulības gultā taisījās vienīgi ZRP un vienīgi Vienotība bija apsvērusi tādu iespēju.
Tāpēc, rusofīlie fekāliju stumdītāji, latviešu valsts un tautas nīdēji, pat nesapņojiet par SC valdībā.

+1
-1
Atbildēt

0

oskaar 28.11.2013. 02.02

Interesanti būtu paskatīties uz ZZS MP Lembergu :(. Komplektā ar SC un NA ministriem.
Kas notiktu (notiks?) ar Latvijas ekonomiku?
Drūmi, vispār.
Nu, dzīvosim- redzēsim. :)

+2
-2
Atbildēt

0

Ludzas Zeme 28.11.2013. 00.47

grūti iztēloties, kas varētu iet vietā. NA jau šobrīd nav neviena, kas būtu spējīgs būt premjers, ar SC ātri vien tiktu Latvija iztukšota (ņemot pa piemēru “veiksmīgo” Rīgas kontroli… un negribās domāt par to ļaunāko scenāriju) . Itkā par Repši varēja būt labs iespaids, bet ja tā kārtīgi paskatās ar ko viņš plāno “Latvijai attīstību” tad tur ir saskatāmi tie paši, pret kuriem viņš cīnījās ar skaistiem protestiem 13.janvārī.

+4
0
Atbildēt

0

marmed 27.11.2013. 22.42

Pāris faktu par šo lietu:
1. traģēdija notika pagāš ceturdien. Dombrovskis kameras preikšā bija mierīgs, visas dienas viņš bija mierīgs un bez emocijām. Korekts un saus kā parasti.
2. Šodien 6 dienas pēc nelaimes, Valdis kameras priekšā bija pilnīgi sagrauts. Un tika nevajag mans stāstīt, ka 6 dienā atnāca atklāsme un palika žēl upuru…. neticu! 6 dienas tomēr pagāja.
3. Valdis pirmo reizi kameras priekšā bija tik sagrauts. Pavērojiet kāds kameras priekšā bija Bērziņš, pilnīgi mierīgs.
4. man ir baigās aizdomas, ka cilvēks no Puzes izspēlēja kādu kārti pret Valdi… un tas kompromāts bija baigais, lai šitā sagrautu Valdi. Man pat bail iedomāties kāds skelets bija Vlada skapī….
5. Un, ja kas Valdim nebija jāuzņemās atbildība par Maximu!
6. Bērziņš vēl nesen runāja par restartu! vot i dabūjām….

+10
-5
Atbildēt

10

    dace_ampermane > marmed 27.11.2013. 22.47

    traki suņi un hijēnas klejo pa portālu

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    marmed > marmed 27.11.2013. 22.56

    Labs arguments, pilnīgi apgāzi visus faktus!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > marmed 27.11.2013. 23.17

    4. man ir baigās aizdomas, ka cilvēks no Puzes izspēlēja kādu kārti pret Valdi… un tas kompromāts bija baigais, lai šitā sagrautu Valdi
    ————
    man arī grūti iedomāties tos oficiālos Bērziņa “argumentus”, kas tik pēkšņi liktu Dombrovskim mainīt domas… Kas ir Bērziņš politiski – nekas…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    marmed > marmed 27.11.2013. 23.22

    piekrītu, Bērziņš – nekas, bet Andžas puppet-master no Puzes, gan ir viltīgs spēlētājs

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > marmed 27.11.2013. 23.35

    Kompromats?! Nu es tikpat labi varu iedot versiju par reāliem fiziskiem draudiem. Pie ekspremjera plusiem, diemžēl, drosmi diez vai var pieskaitīt.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Andis > marmed 27.11.2013. 23.48

    Bija kāds pēdējais salmiņš, kas pārlauž kamieļa muguru. Neatstāj sajūta, ka šeit ir darīšana ar Latvijas politikas vidē netipisku gadījumu – kompetentu + godprātīgu cilvēku, kas diezgan vientuļi cīnījies ļoti agresīvā un blēdīgā vidē, tai skaitā paša partijas biedru starpā.
    Acīmredzot Bērziņš spēja viņam iedvest pietiekami daudz bezcerības par turpmāk gaidāmo.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    Vera Moisejenko > marmed 28.11.2013. 00.04

    Kāda nejauša sakritība- Itālijas Senāts šodien atņem mandātu Berluskoni, Dombrovskis pēc tikšanās ar prezidentu paziņo par atkāpšanos. Visam ir savi cēloņi un savas sekas!Tauta bieži neko nezin par apakšzemes upēm, kas tur plūst.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > marmed 28.11.2013. 00.37

    traks_sunsxxx – patiesībā tur apakšā nav kompromats , bet gan stāsts par to ,ka izmantojot situāciju par Zolitūdi tiek noteikts ultimāts ņemt valdībā ZZS. Ja tas netiek darīts , tad tiek izspēlēta kārts par atbildību u.t.t. un žurnālisti norok šā vai tā … Te notika stāsts par to ka restartēt situāciju ar citu kapteini …

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > marmed 28.11.2013. 01.25

    Gatis
    Bija kāds pēdējais salmiņš, kas pārlauž kamieļa muguru.

    Karojot pret NA premļjaks dabūja “lielos”, nepavilka slodzi. Vajadzēja ar to rēķināties, pirms stājās Šļesera dienestā, maitasgabals.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    peerku > marmed 28.11.2013. 08.49

    Es arī tā domāju. Un tas arī bija tas pēdējais piliens,- ultimāts.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Andis 27.11.2013. 22.31

Vispār jau interesanti: KAM vēl jānotiek, lai krieviski runājošiem pielektu, ka mērs ir nekam nederīgs?

+4
0
Atbildēt

1

    Andris > Andis 27.11.2013. 23.29

    Baidos, ka viņa elektorāts uztver notikumus pavisam savādāk, nekā mēs. Šogad 80% no Zolitūdes iedzīvotājiem nobalsoja par Ušakovu (to var redzēt CVK lapā, aplūkojot iecirkni “Zolitūdes ģimnāzija”). Man ir aizdomas, ka nākamreiz zolitūdieši, otrādi, vēl ciešak “сомкнут ряды вокруг товарища Ушакова”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 27.11.2013. 21.59

Ameriks savā pārvaldītajā iestādē – Rīgas Nami gandrīz 5 miljonu nospekulēšanu neuzskata par pārkāpumu un Ušakovs viņu atbalsta. Ko tur vēl par atkāpšanos..

+6
-1
Atbildēt

0

Ieva 27.11.2013. 21.56

Cienīgs kandidāts var būt Vilks, bet viņam tēva mājas jumta remontam ir jānopelna nauda, tāpēc par premjeru viņš neies..

+4
0
Atbildēt

0

ilmisimo 27.11.2013. 21.40

Māris Zanders ‏@Maris_Zanders

Ušakova šodienas izteikumi apstiprina antropologu tēzi, ka no pērtiķiem attīstījās ne tikai Homo sapiens, bet arī citi atzari.
https://twitter.com/Maris_Zanders

+6
-1
Atbildēt

0

piziks 27.11.2013. 20.43

Vienotības mīlētājiem un pašiem v-partijniekiem savulaik populārs bija teiciens par varas nomešanu zemē, kad gadās sastapties ar grūtībām, — 2009. gadā šie esot vienīgi pacēluši.

Kurš nometa šoreiz un kurš šoreiz pacels?!
V-partijas faniem Rīgā ērti un viegli pastumt priekšā savulaik konkurentu rīcībā pašu nosviesto Rīgas Domi, bet, — vai pēdējās dienās, pēc Zolitūdes, ir pamanīts, kā netiek runāts par Liepāju?!

+2
-5
Atbildēt

1

Andis 27.11.2013. 20.42

Baigi daudz pirkto komentāru citos portālos sagāzies, te arī. Izskatās, ka vienai daļai maksā par to, lai slavē Dūklavu, ka tas nu esot Saulvedis. No sākuma teksti nebija saskaņoti, bet tagad tādi vienādāki paliek.

+9
-3
Atbildēt

5

    Egitazz > Andis 27.11.2013. 20.46

    vispār jau Jūsu komentārs ir pirmais izskatās, kurā pieminēts Dūklavs:)
    jauni PR gājieni “dancot no pretēja”?
    Dūklavs premjers? labs joks.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Andis 27.11.2013. 20.50

    ——-kolpants:”(..)
    Dūklavs premjers? labs joks.”
    ============================================================================
    Labs alus ( labi padomdevēji).

    http://www.youtube.com/watch?v=GGjEIbC9vhY

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Andis > Andis 27.11.2013. 21.14

    Nu, tātad jums abiem maksā kāds cits, nevis Lembis.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Andis 27.11.2013. 21.38

    Gatis Nu, tātad jums abiem maksā kāds cits,…
    ____________________________

    Ja nu nemaksā neviens?

    Visefektīvākie tomēr esot brīvprātīgie- bezmaksas derīgie idioti.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Andis > Andis 27.11.2013. 22.27

    Šie te? https://lv.wikipedia.org/wiki/Noder%C4%ABgais_idiots
    Nē, noteikti nav tas gadījums.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Dina 27.11.2013. 20.41

Kurmītis
Tikko kā paklausījos LNT ziņas. Bija baigi interesanti salīdzināt Resnās pakaļas teikto vēl ŠORĪT PIRMS vizītes pie Bērziņa un tad noskatīties to atkāpšanās runu PĒC …
Diena pret Nakti! Divi pilnīgi dažādi cilvēki ! No rīta tieši atbildot uz žurnālista uzdoto JAUTĀJUMU PAR ATKĀPŠANOS – ar tādu pārliecību un atbildības sajūtu sev tipiskajā pamācošajā tonī ļerkstēja par to, ka nekā tamlīdzīga – neatkāpšoties viņš. Jo kas viss neesot tagad valdībai jādara – izmeklēšanas jāveic, cilvēkiem jāpalīdz, kompensācijas jāmaksā, sistēma jāsakārto, nepilnības jānovērš, Eiro jāpieņem u.t.t. u.t.jpr. … a pēc maza brīsniņa visa viņa „atbildība” bija tranformējusies tik vien kā spējā raudot gāzt šo pašu “tiesisko un godīgo” valdību, atkāpties no amata un nekā no visa tā saraksta nedarīt …
Taisni satriecoši vienkārši, kā cilvēks un viņa uzskati var izmainīties pāris stundu laikā tikai nedaudz parunājot ar Prezidentu Bērziņu ! … :)

+2
-9
Atbildēt

0

Dina 27.11.2013. 19.50

Kurmītis
Par atkāpšanos – nelietība. Cilvēks, kurš bez mazākajām sirdsapziņas ēdām apčakarēja un apzaga visas valsts pensionārus … un tagad pēkšķi tāds augsti morāls tipiņš? Neticu!
Piekrītu tiem, kuri saka, ka viņš tika piespiests atkāpties. Par to pilnīgi kliegtin kliedz viņa izskats un izturēšanās savas atkāpšanās runas laikā – kā tikko kā nopērts puišelis. Jautājums ir par to – kurš viņu piespieda. Mana versija – tas ir Re&Re, mazāk iespējams – ka Maxima.
Jo. Pēc šī cirka kas tagad notiks valstī? Jūs domājat, ka kāds tagad nopietni un taisnīgi izmeklēs slepkavības iemeslus, meklēs vainīgos katastrofā ? Ta visa politiskā elite tagad vairākas nedēļas nodarbosies tikai ar vienu – stiķēs kopā jaunu koalīciju un dalīs krēslus ! Un arī žurnālisti tagad nodarbosies tikai ar to! Tas JAU ir redzams TV ekrānos. Esmu gatavs likt galvu ķīlā, ka šodienas Satrēgumstundas tematam bija jābūt par Zolitūdi … taču būs … par Pakaļas atkāpšanos …

Savukārt ierēdņi, izmeklētājus un prokurorus ieskaitot centīsies šajā periodā ielīst pēc iespējas dziļāk kādā alā un neko, abolūti neko nedarīt, neizmeklēt, neaiztikt … lai nedod Dievs nesanāk, ka nejauši esi ieskāpis sūdā un ietupinājis ķurķī kādu nākamās Siles koalīcijas protežē !

Slekpavības izmeklēšana ar šo Resnās pakaļas soli tiek nolaista renstelē! Noslepkavotie cilvēki tiek nodoti ! Vainīgie no soda izspruks bez problēmām. Līdz pat tam, ka pa visu šo jūkli Zolitūdes slepkavnienki ielikts Tieslietu ministra amatā kādu savējo … viņi ir vairāk nekā motivēti to izdarīt …

Tāpēc saistībā ar Resnās pakaļas uzvešanos preses konferencē man ir tikai viens jautājums – viņš gandrīz sāka bimbāt tāpēc, ka bija žēl tā Premjera ķeblīša jeb arī tāpēc, ka tikko kā bija saņēmis ar zābaku pa pakaļu no saviem patiesajiem saimniekiem … kuri viņam lika šo soli izdarīt.

+1
-16
Atbildēt

1

Edgars 27.11.2013. 19.48

Traģēdija Zolitūdē – Iegansts vai Iemesls ?

+1
-3
Atbildēt

1

dace_ampermane 27.11.2013. 19.18

Ko viens Bordāns var izdarīt, ja viņš redz, ka visa tiesu sistēma ir galīgā dēlī? Paiet nedēļa un būvniecības dēļ [kura, izrādās, arī ir pilnīgā dēlī] bojā iet 54 cilvēki, nemaz nerunājot par Air Baltic, Liep. Metalurgu un tādu sīkumu kā fotoradari, kuru dēļ arī cilvēki mirst uz ceļiem [ tikai nemirst visi reizē vienā novembra pēcpusdienā]. Dombrovskis aiziet,gribētos ticēt tādēļ, ka saprot, ka viņš to visu nevar pārtaisīt. Uškovam jāpaliek, jo tāds ir Pūķina prāts.

+7
0
Atbildēt

1

    Vineta > dace_ampermane 28.11.2013. 01.17

    klejotājs
    Ko viens Bordāns var izdarīt, ja viņš redz, ka visa tiesu sistēma ir galīgā dēlī?

    Viss ir likumsakarīgi. Tas naids, kas pēdējā laikā tika sēts, kur liela loma arī dzeguzēnam, Bordānam, noved pie traģiskām sekām. Ja āboltiņas, kampari un zaķi to neapzināsies, lai Dievs tiem žēlīgs.

    0
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 27.11.2013. 18.51

Man ļoti aizdomīgs liekās fakts, ka Dombrovska lēmums notika vienā dienā ar Sudrabas paziņojumu.
Ir vairāki varianti:
1. Dombrovskis rīkojās kā vienpatnis, nevienu nebrīdinot uzņemās godīgu, politisku atbildību.
2. Dombrovska paziņojums ir Vienotības partijas atbildes gājiens Sudrabas publiskajam lēmumam.
3.varbūt, ka Vienotība apsteidza Sudrabu un nostādīja to neērtā, politiski neizdevīgā situācijā
4. varbūt, ka tas ir kopēji saskaņots gājiens un viss ir izplānots Puzē.
Vai tās ir Vienotības un Dombrovska politiskās spēlītes, redzēsim pavisam drīz. Vienotība kā partija un Dombrovskis kā politiķis ir nenoliedzami ieguvēji ar šo visu.
Bet vai tas ir valstiski atbildīgi? Līdz šim Vienotība ir pierādījusi, ka bieži vairāk domā par pašsaglabāšanos, nekā par valsti.
Ja tiek domāts par valsti, tad lai man kāds pasaka, kā var izveidot valdību ar partijām, kurām ir pretēji uzskati par eiro ieviešanu valstī.
Atgādināšu, ka tūlīt iestājamies eirozonā un kā tad mēs izskatīsimies ar valdību, kur partijas (vai partija) neatbalsta eiro?
Tas nozīmē, ka valdību sastādīt būs grūti vai pat neiespējami – ar demisinējušu premjeru var muļļāties ilgi.
Un kā tad mēs izskatāmies pārējo Eiropas valstu priekšā? – ejam eirozonā ar “kritušu valdību” un demisionējušu premjeru?
Tas vairs nav valstiski, kā saka Pabriks…

+1
-8
Atbildēt

1

    Egitazz > raimondsb_mail_lv 27.11.2013. 18.58

    vēl no rīta bija Pūces demisija… tāda sakritība…

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

Egitazz 27.11.2013. 18.35

Par ko raudāšana?
Visa intriga ir tikai tajā, kurš no Vienotības būs ministru prezidents. Jo skaidrs, ka veidot koalīciju uzticēs Vienotībai. Nu varbūt sameklēt kādu “neatkarīgo”, kas tāpat būs V uzticamā persona.

Un 99% ka koalīcija būs V+ZZS+NA, kurā NA būs mazākais brālītis. RP jau ir politiskais “mironis”. Ne velti jau V saka, ka jāatsakās no “sarkanajām līnijām”. Un kurš tās līnijas vilka un kurš netika koalīcijā? Vai nu labākajā gadījumā arī RP būs koalīcijā, bet labi ja ar kādu 1-2 ministriem.

Nav nekādu variantu pazīmju vai citu signālu, ka SC kāds aicinās valdībā, vēl jo vairāk piedāvās veidot koalīciju.

Tā kā latvieši var gulēt mierīgi.

+1
-9
Atbildēt

1

    austrisv > Egitazz 27.11.2013. 21.21

    SC jau sevi piedāvā kā lētu preci,pie tam lielā steigā, jo draud aptrūkties nauda Ušakoamerikam RD . Ar ko gan viņi cels to memoriālu un dalīs pabalstus cietušo ģimenēm, ja pat 2014. gada budžets sastādīts ar10% deficītu uz iepriekšējo domju iekrāto miljonu rēkina?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

Una Grinberga 27.11.2013. 18.27

Negaidīts pavērsiens, jo lielāku politisko atbildību būtu jāuzņemās daudzām citām amatpersonām, kuras ir tuvāk saistītas ar būvniecības nozari un tās pārvaldīšanu. Katrā ziņā Dombrovskis ir devis signālu ārvalstīm, ka Latvijā politika var būt arī atbildīga, bet iekšēji tas ir radījis vēl lielāku haosu un iespējas oportūnistiem pārņemt varu valstī, kur cilvēki ir emocionālā apātijā. Tā ir ļoti slikta zīme, jo Dombrovskis tomēr ļoti stingri turēja galveno valsts attīstības virzienu un atvairīja uzbrukumus, gan no partneriem, gan opozīcijas.
Paldies par smago darbu krīzes laikā un par papildus drošības radīšanu Latvijā, ievedot to eirozonā – tā ir papildus garantija jebkādām politiskajām peripētijām, kas varētu sekot tuvākā gada laikā! Noteikti labākais premjers atjaunotās valsts laikā! Un personīgi es arī saprotu, ka 4 gadus vaigu sviedros vienam pašam cīnīties ar visiem tiem dubļiem, kas nāk pār viņu, ir grūti.
Ja nākamais premjers nebūs Pavļuts, tad mēs esam iegājuši regresijas fāzē un dod dies’ sagaidīt cienījami Latvijas simtgadi!
P.S. Dombrovska lēmums nevis radīja atbildības sajūtu politiķos, bet tieši otrādi – iemeta valsti kārtējā politiskajā ķīselī! Nožēlojami, kas tagad notiek kuluāros!

+11
-2
Atbildēt

2

    piziks > Una Grinberga 27.11.2013. 18.42

    Nasing, barbūt ne vienu pliku Pavļutu, bet kopā ar otru Homburga-Torpeja dvīni — Vkačeslavu Dombrovksi? Pavļuts taču par Slaviku lietu bīdīšanā tikai klusāks, — kur Slaviks pats klāt, tur Daņila piesūta Ķirsīti. :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > Una Grinberga 28.11.2013. 01.07

    Nasing spešal!
    Ja nākamais premjers nebūs Pavļuts,

    Kāpēc fleitistu vai ko viņš tur pūš, varbūt kādu vešerieni uzreiz labāk?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Egitazz 27.11.2013. 18.21

Labs gājiens.
1. nevajadzēs atbildēt par izmeklējumu rezultātiem, par kuriem solīja sekot.
2. nevajadzēs atbildēt par normatīvās bāzes sakārtošanu.
3. nevajadzēs strādāt tādā koalīcijā, kuras faktiski nav.
4. var mierīgi gatavoties EK vēlēšanām.

Laba “politiskās atbildības” uzņemšana, kas faktiski nozīmē atbildības (par situācijas risināšanu) noņemšanu.

+2
-13
Atbildēt

0

andris902 27.11.2013. 18.19

….Ušakova paziņojums tautai:

-“Nē, es neplānoju atkāpties.

Kopš ceturtdienas man ir bijuši sekojoši uzdevumi: nodrošināt atbalstu glābšanas operācijai, sniegt palīdzību upuru ģimenēm un cietušajiem, vispusīgi palīdzēt izmeklēšanai, lai vainīgie tiktu atrasti un sodīti un panākt sistēmiskas izmaiņas būvniecības nozarē.

Mani atbalstīja pirms 5 mēnešiem vairāk nekā 58% vēlētāji un es neuzskatu, ka viņu intereses būs labāk pārstāvētas, ja es demisionēšu.

Ministru prezidents, manuprāt, izmanto situāciju, lai iegūtu popularitātes punktus un atkāptos no valdības vadītāja pienākumiem, saskaroties ar problēmām, kuras viņš nespēj un nevēlas risināt – sākot ar stabilu valdības darbu un beidzot ar Liepājas metalurga problēmām, inflāciju, kas saistīta ar eiro ieviešanu, tiesvedībām ar AirBaltic un daudzām citām problēmām, ar kurām viņš acīmredzami netiek vaļā.

No viņa puses šis ir cinisks mēģinājums nošaut divus zaķus ar vienu šāvienu, nopelnīt pirms nākošajām vēlēšanām papildus popularitātes punktus un valsts grūti risināmos jautājumus uzvelt kādam citam.””

http://www.twitlonger.com/show/n_1rsdqeq

+3
-1
Atbildēt

0

vogelchen 27.11.2013. 18.04

Tas ir pārsteigums! Pārsteigums ne kā notikums, bet kā negaidīts pavērsiens. Ušakovs un Ameriks paliek savās vietās. Polittehnologu padomi no Maskavas vēl nav pienākuši. Vēl var būt citi pārsteigumi!

+12
0
Atbildēt

0

peerku 27.11.2013. 17.30

Dombrovskis tieši šīs dienas tikšanās laikā ar prezidentu pieņēmis lēmumu atkāpties no amata. Bērziņu mēs līdz šim tikai piecietām, tagad viņš būtu pelnījis tautas dusmas, jo vai nu greizsirdības mākts vai sponsoru mudināts sekmējis to, ka Latvija zaudē savu visu laiku labāko ministru prezidentu, ar kuru (ministru prezidentu) mums arī būtu pieticis, bez tā otra (pats laikam grib tikt godāts kā pirmais un vienīgais) mēs mierīgi varētu iztikt.

+14
-1
Atbildēt

0

Ieva 27.11.2013. 17.23

Simptomātiski ir tas, ka visi tie žultsgāzēji, kas kritizē Dombrovski, nenosauc nevienu vārdu, kas būtu spējīgs viņa vietu adekvāti ieņemt. Dombrovskis ir sliktais, bet vietā…. nav. Un nav jau arī. Būs atkal kaut kādi ruksīši vai našing spešiali. SC tiks tuvāk pie varas. Zatlera mērķi būs sasniegti. Priecājieties!
Ceru, ka Bērziņš nav pie vainas. Viņš jau nupat būs iemācījies izpildīt tītara lomu (jo tāda tā ir prezidentam Latvijā- reprezentēt- t.i grozīties un klukstēt), bet viņš nekad nebūs spējīgs būt viedokļu līderis. Viņš var tikai būt labāks vai sliktāks v.i. vai. pareizāk v.a. – vietas aizpildītājs. Ja viņš tagad ir tas , kas gribējis gaisu maisīt, tad tas ir tikai par sliktu viņam. Viņš pat nedrīkstētu stāvēt blakus Dombrovskim – jo tad viņu nemaz neredz.
Dombrovskis nav harizmātiska un skaļa persona. Dombrovskis ir darītājs, kas ir izvedis Latviju no krīzes, lai kā to žutsgāzēji mēģina neredzēt. Dombrovska vadībā ir izpildīts tas, ko tauta vēlējās iestājoties Eiropas savienībā- kļūt par tās pilntiesīgu locekli.
Latvijai tas tagad ir milzīgs zaudējums, sava pieaugošā ohlokrātisma dēļ tagad dabūsim kaut ko līdzīgu Toronto mēram. Jautrība sekos…

Cik ilgi mūsu ceturtā snauda turpināsies?

+13
-4
Atbildēt

2

    austrisv > Ieva 27.11.2013. 21.16

    Piekrītu, jo visi laikam aizmirsuši kādu premjeri mums bijuši līdz Dombrovskim: Godmanis, Gailis, Birkavs,Emsis, Kalvītis… Dažus apzināti izlaidu, jo uz šiem uzvārdiem vien baisi paliek paskatoties atpakaļ.
    Nenovērtējām cilvēku, kurš nezaga, bet darīja darbu klusi un godīgi!
    Skumji, lai neteiktu vairāk!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > Ieva 28.11.2013. 00.53

    Bet
    Godmanis, Gailis, Birkavs,Emsis, Kalvītis…

    Neatceros, ka kāds no tiem ar tik pat neslēptu naidu būtu izturējies pret nacionālpatriotiem.
    ______________________________________
    Viss atkarīgs no higiēnas prasību līmeņa
    http://www.pietiek.com/raksti/papildinats_-__hipoteku_banka__izglabusi_dombrovsku_gimenes_uznemumu_no_maksatnespejas,_atlikusi_paradu_atmaksu_vel_uz_cetriem_gadiem

    Vispār jau labāk lai nozog kā Šķēle simts miljonus, nekā kā Godmanis izputina desmitiem miljardu vērtībā un pašam tik vien palika, kā četrus gadus dzert un uzdzīvot ar intīmklubu mauķelēm.
    Spriežot pēc Dombrovska rīcības AB, PV, LM un UA sakarā, uz Godmaņa pusi jau būs.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 27.11.2013. 17.09

Vismaz viens gudrs gājiens. labāk aiziet pašam, nekā nespēt ielikt vietā atkal jaunus ministrus, sagaidīt paša atlaišanu. Pie tam līdz jaunas valdības izveidošanai viņš varēs rīkoties daudz brīvāk. ja tik to izmantos. Un jauno premjeru prezidents nosauks to, kas jau sen jāj uz balta zirga vai šito pašu?

+4
-2
Atbildēt

0

kkristaps 27.11.2013. 16.26

Jaunā valdība (NA izplānota): SC ar Sudrabu kā premjerministri, Uebanoviču kā iekšlietu ministru + ZZs + Nešķīsteņu Apvienība ar parādnieku kā ekonomikas un finansu ministru vienā personā un Lembergu kā tieslietu ministru …Točno, idiotu valsts, kuras iedzīvotāji ko tādu pieļauj.

+7
-13
Atbildēt

4

    lebronj2356 > kkristaps 27.11.2013. 16.29

    Irši fui, ēzēlim nevar – ielikt !!!!

    Bet par šo komentāru, man viens retorisks jautājums – vai ta “spaisiņš” tik viegli pieejams ?:)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > kkristaps 27.11.2013. 16.43

    > Krix
    Mierīgi ieliku :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > kkristaps 27.11.2013. 16.50

    vai ta “spaisiņš” tik viegli pieejams ?:)
    ———————
    čalis šodien pamatīgi salietojies. traki… :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > kkristaps 27.11.2013. 18.36

    Krix
    Nesatraucies par tiem plusiem un mīnusiem. Ločmeles radinieks Linux, tāpat ieviesīs savas korektīvas.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 27.11.2013. 16.05

Slikti. Ja drīkst pavangot, es teiktu, ka ZZS ies valdībā.

+6
0
Atbildēt

0

inesite15 27.11.2013. 16.04

Ja tas ir no sirds un no tā, ka vēmiens nāk – lai puikam veicas, bet, ja tas ir polittehnologu gājiens – LAI DIEVS STĀV VIŅAM KLĀT !

+2
-2
Atbildēt

0

acabaricsocial 27.11.2013. 15.59

Godīgi sakot, es nebrīnītos, ja izrādītos, ka ”dubultu spēli” šai gadījumā spēlējis mūsu Valsts Prezidents: Dombrovska kungam licis noprast, ka viņam tiks uzticēta arī nākamās valdības veidošana, savukārt UA tirgoņu- Gazprom – Sudrabas kliķei – ka tā nu nebūs vis…

+4
-1
Atbildēt

0

inta_s 27.11.2013. 15.37

Aprēķināts solis:
1.) Pazūd no EURO skatuves un neuzņemsies atbildību par sastrādāto
2.) Aiziet ar attaisnojumu ka uzņemas atbildību par traģēdiju taču nezkāpēc nevēlas piedalīties seko novēršanā un strādāt aktīvi lai izsmeltu ko ministrijas sastrādājušas neizveidojot kontroles mehānismu, lai izvairītos no šādas traģēdijas
3.) Ieriebj lielākajam Vienotības konkurentam – Sudrabas uznāciens par ar ģībšanu aiziet tālu fonā un par viņu vairs nerunā bet gan Valda aiziešanu
4.) Atbrīvojas rokas lai piedalītos EP parlamentā vai vispār jau aizrunāta kāda silta vieta bez konkurences Briseles krēslos
5.) Vienotība skandinās ka ir tie kas uzņemas politisko atbildību jo lūk premjers atkāpās lai gan patiesībā aizlaidās lapās kad bija steidzami jārisina situācija.

haters gona hate ;)

+3
-20
Atbildēt

5

    andris902 > inta_s 27.11.2013. 15.54

    …nu, beidz!….Sudrabai vara uz kājas uzkrita – nervi neizturēja….nebija gaidījusi, ka tik ātri pavērsies iespēja kļūt par Latvijas Laimes Māti…. :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 27.11.2013. 16.08

    6.) Un vēl Ušakovu izdarīt spiedienu pamest savu posteni – viņam gan nav paredzēta silta vieta Briselē un Maskavā to arī neviens negaida.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > inta_s 27.11.2013. 16.20

    >Viedoklis_lv
    gan jau Ušakovs kaut kur ostā vai Rīgas Satiksmē iekārtosies.. Ja galīgi nekur nesanāks, tad PBK.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > inta_s 27.11.2013. 17.14

    Veseļojies..

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Inese Birzniece > inta_s 27.11.2013. 20.09

    IvarsA. Nesanāks. Bezcerīgs gadījums. No šamā var sanākt tik mordām, ločmeļiem līdzīgs čekistelis.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Ojārs 27.11.2013. 15.22

Dzeris darbībā:
Totāli korumpētā Jelgavas pašvaldība ar to Cauni priekšgalā un visiem tiem viņa juristiem, jau sen būtu jāatrodas aiz rstēm, bet, uzpirktā vai iebiedētā policija palaida garām iespēju viņu tur iebāzt.
Viens pats laikraksts cīnas, un pret to notiek nemitīgi uzbrukumi.
Un nevienu tas neintersē.
Tas, ka tas Caune vēl arvien ir pie varas, ir vēl viens simptoms, ka dzīvojam muļķuzemē.
//////////////////////////////////
Muļķuzeme paliek muļķuzeme, ik pa laikam par to ir jāpārliecinas.
////////////////////////////
Uzreiz bija skaidrs, ka to var uzticēt tikai ārzemju ekspertiem, jo Latvijā korumpēts ir viss, nezin kāpēc Dombrovskis uzskata, ka lēmums par to jāpieņe, nevis politiķiem, bet, tiesībsarg. Struktūrām.
//////////////////
Un tas, ka Dombrovskis, vismaz, simboliski neatzīst arī savu vainu, un nelūdz piedošanu, jo, galu galā, arī viņš ir atbildīgs par šo te iedibināto totāli korumpēto sistēmu, kura arī ir tas galvenais cēlonis tai traģēdijai, vismaz, darījis, lai to mainītu, praktiski nav neko, ir ļoti neglīti.
//////////////////////////
Kaut, Circenes reforma, protams, pozitīva, bet, MK attiecas iestrādāt likumā pakāpenisku finansējuma palielināšanu līdz 4,5% no IKP, tā ka nekas daudz nemainīsies, un tas parāda mūsu valdības attieksmi pret cilvēkiem.
///////////////////////////
mūsu valsts attieksmi pret cilvēku dzīvībām parāda arī maklsimas traģēdija, šī valsts ir totāli korumpēta un sapuvusi, medicīnai, soc. aizsardzībai, armijai – vismazāk ES
//////////////////////
Un vēl. Dzeris (pēc preža Bērziņa runas LTV):
Es tur nekādus aicinājumus uz Linča tiesu nedzirdēju, un, domāju, pēc tādas traģēdijas arī jebkurā demokr. valstī būtu aizturēti, un vēlāk tiesa spriestu, arestēt tos vai palaist vaļā.

Un Bērziņa personība ir viens, bet, konkrētie vārdi, ko viņš pateca, ir kaut kas cits, kāds šeit sakars ar Bērziņa pensiju, utt.

+9
-3
Atbildēt

2

    ilmisimo > Ojārs 27.11.2013. 15.29

    Dzeris darbībā:
    ___________________________
    49ā numura neiroligvistiskais programmētājs Bērzintēva puča priekšvakarā?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 27.11.2013. 15.38

    p.s. Šādu sabiedrības spiedienu pat Dombrovskim bija grūti izturēt. Dzeri, TU nejūties morāli atbildīgs, es pat teiktu vainīgs, par Valda Dombrovska demisiju?

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Andris 27.11.2013. 15.18

Es gribētu, lai jaunais premjērministrs būtu Vilks. Kādi vēl varētu būt labi kandidāti?

+15
-1
Atbildēt

1

    ilmisimo > Andris 27.11.2013. 15.37

    Kādi vēl varētu būt labi kandidāti?
    ________________________
    Bail pat ieduomāties…pēc Gruzijas parauga varētu būt kāds Bērziņtēva namu pārvaldnieks…?

    +15
    0
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 27.11.2013. 15.18

Ušakovam un Amerikam jāatkāpjas un punkts!!!

+15
-1
Atbildēt

1

Jānis Derkusovs 27.11.2013. 15.10

Tiešām šodien atkāpās Valstsvīrs.
Vienīgais Valstsvīrs, kas mums kopš neatkarības atjaunošanas ir bijis…

+23
0
Atbildēt

1

Pēterītis 27.11.2013. 15.06

Nu kā var Ušakovs ar Ameriku sekot premjera piemēram, ja ne Agēšins ne Cilēvičs to neļauj?

+11
0
Atbildēt

3

    Jānis Derkusovs > Pēterītis 27.11.2013. 15.10

    Nils atkāpsies no mēra, lai nāktu par premjeru…

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Pēterītis 27.11.2013. 15.38

    Nils atkāpsies no mēra,….
    ___________________
    lai atgrieztos kā choļera?

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Pēterītis 27.11.2013. 17.31

    lama

    par šo 5+, pēc veco laiku paražas . Vācietis un Ziedonis to novērtētu :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

sfl 27.11.2013. 15.03

Valstsvīra cienīga rīcība, kad visapkārt, arī valdībā neviens nevēlas uzņemties atbildību. Pat ne politisko atbildību, kas taču nozīmē neko citu kā atkāpšanos no amata.

Prof. Juris Borzovs
Latvijas Universitātes Datorikas fakultātes dekāns

+23
0
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 27.11.2013. 14.47

Bet vispār tas jau vairs nav smieklīgi…Jo valdību sastādīt pie esošā sadalījuma galīgi nav vienkārši. Un kamēr jauno ar Saeimas vairākumu neapstiprina, strādā vecā…Un var gadīties līdz nākamajām vēlēšanām.Kas nozīmē , ka valdības it kā ir, bet vispār nav…
Ko tad Bērziņš nākamo paziņos? Saeimu atlaidīs?Gadu pirms vēlēšanām?
Kas ir ar šito mesijas sindromu, kur Ulmanis (Kārlis), kur Zatlers, kur Bērziņš…Un vienmēr vēl lielākos s***s.
SC un ZZS jau kājiņas trin..Premjers no ZZS un SC koalīcijā, bet varbūt tas nav nemaz tik slikti, jo tad vismaz uz nākamajām vēlēšanām būs skaidrs-kas ir kas…
Bet ko tagad? NA ies koalīcijā ar SC? Nē
Bet SC+ZZS+ RP balsis pietiek…Tikai kādi būs ZZS rezultāti nakamajās vēlēšanās…
Kā tur teica Āboltiņa? Zaudēsim Rīgu, zaudēsim Latviju?

+12
-1
Atbildēt

2

    aija_vecenane > Jānis Derkusovs 27.11.2013. 16.53

    Ja SC būs valdībā, tad ar gadu būs krietni par maz, lai novestu valsti līdz bankrotam un atvērtu savam elektorātam acis. Tāpēc jācer, ka SC valdībā netiks un ar savu bankrota ekonomiku sabojās tikai Rīgu, ne visu valsti.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 27.11.2013. 17.02

    Kurš te runā par SC elektorātu? Runa ir par ZZS elektorātu. Pastāv liela varbūtība, ka ZZS tādā gadījumā var zaudēt noteiktu% sava elektorāta.
    ZZS elektorāts gan atšķras no zatlera partijas, bet zaudēs laukos arī viņi.
    Jo brāļošanos ar moskaļiem Latvijas laukos nekā saulaini neuztver…

    +9
    0
    Atbildēt

    0

Lauma 27.11.2013. 14.43

kas ir politiskā atbildība:
nu tas ir tā, ka ierosina likumu, kura dēļ kaukas noiet greizi un jāsēž par to!!! šinī gadījumā visi būvniecības likuma maiņu iniciatori (kaut ar politiku vairs nesaistīti) jāņem un jāliek aiz restēm! parakstījušies ir tak viņi, ka tas uz labu, bet sanācis otrādi, tad arī atbild par idejām?

0
-4
Atbildēt

1

Anatolijs K. 27.11.2013. 14.43

Visu cieņu Dombrovskim par padarīto! Paldies viņam par izturību, kompetenci un godīgumu! Viņš nodemonstrēja atbildīga politiķa cienīgu, vīrišķīgu rīcību.

+18
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Anatolijs K. 27.11.2013. 14.46

    ——–
    Visu cieņu V.Dombrovskim – visu cieņu viņa “skolotājam”/Krustēvam!

    Saules mūžu 4.maija režīmam!
    http://www.youtube.com/watch?v=4SlduSWlimI

    Ivars Godmanis (dzimis 1951. gada 27. novembrī, Rīgā) ir latviešu fiziķis, augstskolas pasniedzējs, finansists un politiķis. Šobrīd Eiropas Parlamenta deputāts,

    0
    -10
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 27.11.2013. 14.29

Vecais āksts ir iedomājies, ka ir karalis. :(

+15
0
Atbildēt

0

Çriks Rozenfelds 27.11.2013. 14.27

Neuztrauc Valdiņa atkāpšanās, bet uztrauc, ko gan Bērziņš nominēs.
Ka tik nesanāk “No vilka bēgot…”
Vai minējumi ir?

+4
-8
Atbildēt

1

ilmisimo 27.11.2013. 14.21

lama rinķī apkārt
………… ..Visvairāk man iekrita acīs prezidenta Bērziņa runa, kurā viņš uz sagruvušā veikala fona pamanījās aktualizēt visas Latvijs problēmas, samest tās kopā vienā katlā un tur tās sākt risināt pēc sava ģīmja un līdzības. Kāds sakars Zolitūdē notikušajai traģēdijai ir ar topošo Satversmes preambulu, piemēram? utt.
__________________
Viltīgs gan mūs Bērziņtēvs.

Vaiiii.. ku viltīgs.
http://www.ir.lv/2013/11/26/klusiba-jamirst-bez-akcijas/viedokli

+++++++++++++++++++++++++

Berziņtēva skaistās uzstāšanās “‘odere’ nu tapuse redzama{

Sandra Veinberga ‏@sandraveinberga

Tagad var izskaidrot prezidenta Bērziņa “pilsonisko” reakciju Maksimas traģēdijas sakarībā. Krēsla atbrīvošana savējiem. Lembergs premjers?
https://twitter.com/

Lai gan- ka tik arī S.Veinberga nau pārliecīga optimiste?

Vai tik ne,kas vēl interesantāks?

+11
0
Atbildēt

0

Kristīne 27.11.2013. 14.17

Godīgi sakot, drīzāk izskatās nevis pēc “atbildības uzņemšanās”, bet gan politiska priekšvēlēšanu manevra.

+4
-15
Atbildēt

1

    Çriks Rozenfelds > Kristīne 27.11.2013. 14.30

    Varētu piekrist.
    Kaut arī neizslēdzu versiju, ka džeks reāli redz, ka tagad jārīkojas stingri,
    “bet nevaru…nemāku…nesanāk” – lāčuks kā nekā.

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

marta_jumeja 27.11.2013. 14.16

Ir atkāpies labākais premjers, kāds mums ir bijis. Man žēl. Un tas ir noticis pēc sarunas nulli, ko sauc par prezidentu? Pēc viņa populistiskās runas, ko viņš pateica kā vecis no kolhoza darbnīcām un daļa tautas apsveica? To es nesaprotu. No otras puses – cienījami, bet tad obligāti jāseko Ušakovam, Amerikam un galu galā – prezidentam.

+28
-2
Atbildēt

1

    silvija_vitina > marta_jumeja 27.11.2013. 14.22

    atliek gaidīt arī nulles atkāpšanos. ļoti izdevīgs brīdis uzņemties atbildību un nomest nepanesamo slogu.

    +19
    0
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 27.11.2013. 14.10

Un kāds tad bija Bērziņa manevra mērķis? Dabūt SC valdībā?
Viņam šķiet, ka situācija nav pietiekami destabilizēta? Vajag vēl tautu uztracināt?

+31
0
Atbildēt

5

    kristrun > Jānis Derkusovs 27.11.2013. 14.31

    Kādu tautu? Tos dažus vienotības fanus, kas gandrīz pilnā sastāvā sēž te savā pēdējā portālā?

    +1
    -25
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 27.11.2013. 14.39

    Tu arī Vienotības fans? Jo Tu taču arī te esi…

    +23
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Jānis Derkusovs 27.11.2013. 15.26

    valdemir Kādu tautu?…
    ____________________
    vaļdemīru un ločmemļi?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    kristrun > Jānis Derkusovs 27.11.2013. 15.33

    Vienotības šaika no manis nav nevienu labu vārdu dzirdējusi, bet portāls, neraugoties uz atsevišķu lamu klātbūtni, man patīk, citur tādu neaudzinātu tipu ir daudz vairāk.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    Eliks > Jānis Derkusovs 27.11.2013. 18.00

    Bērziņam vajadzēja atstrādāt savu ievēlēšanu – vēl pirms vēlēšanām iedabūt ZZS valdībā. Tagad nu skatīsimies, kuru viņš nosauks par jauno premjerministra kandidātu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

Rinalds Krûklis 27.11.2013. 14.05

“Nepieciešama valdība, kas saņem Saeimas vairākuma atbalstu un kas spēj risināt to situāciju, kas ir izveidojusies valstī, pēc sava lēmuma atzina Dombrovskis.” – vai tik te caur puķēm nav teikts, ka no būvnieku-partiju sponsoru puses sācies spiediens un sāk veidoties kašķis koalīcijā.

+10
-1
Atbildēt

0

daiga_klava 27.11.2013. 14.02

Paldies! Bet arī ļoti, ļoti žēl. Bija kaut kādā mērā droši, ka ir lietas, ko viņš nekad nepieļaus. Nebija tā atklātā cinisma, kas Kalvīša u.c. shēmotāju laikmetā.

+26
-2
Atbildēt

4

    piziks > daiga_klava 27.11.2013. 14.17

    Eima
    Cinisma nebija?! Ja valsts premjers paziņo, ka valsts konstitūcija traucē ekonomikai un finansu ministrs publiski vīpsnā par tiesisko paļāvību, tad cinisms tādas izdarības ir vienīgi vislabākajā gadījumā.

    +4
    -22
    Atbildēt

    0

    andris902 > daiga_klava 27.11.2013. 14.24

    …Optiskais Tēmekli….se, būdā!….blin, pat šādā reizē Tu nevari pievērties ar savu tukšo riešanu?….

    +21
    -5
    Atbildēt

    0

    piziks > daiga_klava 27.11.2013. 20.30

    ZanE, ko nozīmē šādā brīdī? Īstajā brīdī!

    Valdis Dombrovskis, starp citu, ir dzīvs, atšķirībā no tiem, kurus šodien bērēja.

    100 g kultūras LTV diskusijā arh. Ingurds Lazdiņš pieminēja attiecīgu ES kodu, kas neatļauj izmantot būvkonstrukcijas, kas tendētas/spējīgas uz domino efektu. Vai ES attiecīgā koda ieviešana — faktiski neieviešana — ir ministru kabineta locekļa, piem., ekonomikas ministra un MK vadītāja atbildība vai katra pagastveča pienākums savā teritorijā?!

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > daiga_klava 28.11.2013. 00.46

    Optiskais Tēmeklis
    Vai ES attiecīgā koda ieviešana — faktiski neieviešana — ir ministru kabineta locekļa, piem., ekonomikas ministra un MK vadītāja atbildība vai katra pagastveča pienākums savā teritorijā?!

    Tas, ka viennozīmīgi ir vainojami premjers un ekonomikas ministrs, nenozīmē, ka arī Ušmerikam nebūtu jābūt zem preses.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ojārs 27.11.2013. 14.01

Vienotībai smags trieciens, par ko es nemaz nepriecājos.

+14
-3
Atbildēt

4

    piziks > Ojārs 27.11.2013. 14.13

    Andrej, — kā pēc Zolitūdes traģēdijas Vienotība kā partija atbalstīja savu premjeru, kurš to vairākas reizes ievilka Saeimā un valdībā?! Vienotība savu premjeru uzmeta un pameta kā partija.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ojārs 27.11.2013. 14.14

    V, īstenībā, arī bija galvenais virzītājspēks kādām pozitīvām pārmaiņām šinī valstī, pārējie bija dažāda veida populisti, trieciens ir visai valstij.
    Kaut, no otras puses, tā ir demokrātija.

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ojārs 27.11.2013. 15.11

    Dzeri, Kā tad tavi RiPisti ar slaviku, pavļutu, alkoķīli un sprūdželi priekšgalā? Arī nevirzīja uz “modernu” valsti? Liberalizēt būvniecības likumu, tirgot UA, būvēt puķinkas iebraucējiem, kurus nosaukt par “investoriem”, kuri nadu “investīcijai” aizņemas Latvijas bankās tur tak šie arī piedalījās, nevajag aizmirst :))

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 27.11.2013. 16.18

    Liberalizēt būvniecības likumu, tirgot UA, būvēt puķinkas iebraucējiem, kurus nosaukt par “investoriem”, kuri nadu “investīcijai” aizņemas Latvijas bankās tur tak šie arī piedalījās
    ——————-
    Starp citu, arī slavenais ārvalstu investors homburģis naudu bija aizņēmies Latvijas bankā… Nu riktīgs “investors”!

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

Lauma 27.11.2013. 14.00

Bērziņš varētu ministra prezidentes vadību uzticēt Sudrabai vai Freibergai!

+1
-24
Atbildēt

4

    Uldis Babris > Lauma 27.11.2013. 14.08

    Grigulei neuzticaties?

    +30
    -4
    Atbildēt

    0

    ronalds_vuskans > Lauma 27.11.2013. 14.16

    Bērziņš var piedāvāt Grigulei, Lembergkungs dotu labu rekomendāciju…

    +25
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > Lauma 27.11.2013. 14.28

    Jānis
    Bērziņš varētu ministra prezidentes vadību uzticēt Sudrabai vai Freibergai!

    Pēc tā, cik sasmērējies ir parādu un alkatīgo un pastulbo bābu atkarīgais Dombrovskis, vēl ļaunāk jau nebūtu.

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Lauma 27.11.2013. 16.28

    Kurai Freibergai? Vai tai, kura pulksteņus nozaga?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

ligakalnina 27.11.2013. 13.58

Īstenībā, Dombrovski var saprast.
Absolūti bezatbildīgo un galēji korumpēto populistu – NA, SC un ZZS nemitīgais spiediens, kuram, aiz izmisuma, pēdējā laikā, pievienojusies arī RP, arī pašā Vien.D. tika pāris reizu vienkārši “uzmests”, mēģinājumi uzkraut D atbildību par visu slikto, absolūti neredzot to labo, ko viņš izdarījis, tur katram var apnikt, un vēl šī ttraģēdija.
Saprotams, jābūt arī “pēdējam pilienam”, gan jau arī tas kļūs zināms, no kurienes tas nāk – no pašas V, vai ārienes.
Katrā ziņā, Dombrovskim var pateikt paldies par visu, ko darījis, labākais premjers Latvijas vēsturē.

+36
-8
Atbildēt

6

    Ojārs > ligakalnina 27.11.2013. 14.20

    vai tas nebija dzeris, kas beidzamjās dienās piepildīja visu internetu ar gaudām par slikto valsti, korumpētību, viisatļautību, bardaku un tamlīdzīgi? Nu palasi pats savus koemntārus, ja nav slinkums…

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 27.11.2013. 14.34

    Un es kaut kur arī teicu, ka pie visa vainīgs Dombrovskis, kaut, zināma vainas daļa ir arī viņam?
    Mums ir demokrātija, nevis diktatūra, ja nezini, un kritika ir normāla parādība.
    NA apjūsmotājiem, protams, tas viss ir grūti saprotams, tie pret to savu partiju izturas absolūti nekritiski.

    +14
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 27.11.2013. 14.55

    dzeris49 Un es kaut kur arī teicu, ka pie visa vainīgs Dombrovskis, kaut, zināma vainas daļa ir arī viņam?
    —————–
    Protams, ka neteici.
    Protams, ka vainiga NA ar vienu kultūras ministri valdībā, vai ne?

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 27.11.2013. 16.01

    Tā Grende bija vienkārši anekdote, ne KM, nosauc kaut vienu kompetentu vai nekorumpētu ministru no NA?
    Ar to jau NA “vainīga” – ar savu nekompetenci, pareizinātu ar korumpētību, pareizinātu ar populismu, tas ļauj sabotēt jebkurus normālus un ilglaicīgus lēmumus, jo NA galvenais ir reitings, nevis valsts intereses.

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 27.11.2013. 16.15

    NA pašlaik var atbildēt par operu, teātriem, mākslu un literatūru.
    Par “maximu”, korumpētību, slikto ekonomiku un vispārējo bardaku – lūdzu, pie citiem…

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 27.11.2013. 18.58

    dzeris49
    Īstenībā, Dombrovski var saprast.

    Saprast var, ko tikai nesastrādā parādu nastas nomāktie? Citi pat izvēlas suicīdu. Attaisnot nevar un bargam un taisnīgam sodam jābūt neizbēgamam.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 27.11.2013. 13.58

Ja ar šo paziņojumu un rīcību Dombrovskis necenšās “nošaut divus zaķus”, ja aiz tā neslēpjās vēl citi nodomi, tad tas ir apsveicami un godīgi.
Gribās ticēt, ka premjers, apzinoties un uzņemoties politisko atbildību, uzskatīs arī par NEIESPĒJAMU ar tādu “bagāžu” kandidēt uz augstu amatu un pārstāvēt Latviju Briselē…
Ja nē, tad tas viss ir “pupu mizas”. Atbildi redzēsim visai drīz.

PS.
Dombrovskis ir vadošajos amatos valstī kopš 2002. gada – divi gadi ministra postenī, divi gadi ministra padomnieks, pieci gadi ministru prezidents.
Dombrovskis un Vienotība ir līdzatbildīga par bardaku Latvijā.

+7
-26
Atbildēt

7

    vegan > raimondsb_mail_lv 27.11.2013. 14.55

    Var jau saprast visas šīs runas par “sito vietiņu Briselē”, bet ja skatamies objektīvi, vai tiešām Dombrovskis tur nebūtu noderīgs Latvijai, ar visu savu starptautisko pieredzi, kā arī baudot zināmu cieņu tajās aprindās? Vai arī labāk lai aiziet strādāt privātajā sektorā?

    +22
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > raimondsb_mail_lv 27.11.2013. 15.08

    zēniņš
    vai tiešām Dombrovskis tur nebūtu noderīgs Latvijai, ar visu savu starptautisko pieredzi,

    Narkotiku, azartpēļu, alkahola, bābu un parādu atkarīgie nevar būt noderīgi, tie ir ārkārtīgi bīstami. Es domāju, ka Dombrovskis savas olas ir ielicis Lubjankas lombardā, Maskavā un nevar tās vairs atgūt, tik izdīkt, lai mazina spiedienu uz tām.
    Briselē, protams, viņa lēmumi būtu daudz mazāk graujoši Latvijai, kā šeit pieņemtie.

    +2
    -19
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > raimondsb_mail_lv 27.11.2013. 17.17

    generalisimuss/vājprātīgais

    Dombrovskis savas olas ir ielicis Lubjankas lombardā, Maskavā un nevar tās vairs atgūt, tik izdīkt, lai mazina spiedienu uz tām

    Vaira ir čekas kuce to tu aizmirsi pieminēt

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > raimondsb_mail_lv 27.11.2013. 17.32

    A. Vilks jau paziņoja, ka par tādu naudu šo grūto darbu nedarīs, jo viņam ir galva uz pleciem un negrib ne viņš ne Dombrovskis, ka par viņu smago darbu zākā no visām, pusēm. ne jau par velti viņi atsakās . Jau sen arī Čepāne pateica, ka vairs nestartēs vēlēšanās, jo noguruši no oligarhu avīžu ķengu rakstiem un tautas nepateicības par to, ka valsts tika izrauta no maksātnespējas, kas joprojām vajā Grieķiju.
    Dabūsiet to populisti un Stepašina draudzeni, kas ievilks Eirāzijā, ja vien to kremlis gribēs.

    Ja tādi ir NA atbalstītāji kā tas ģenerālis, tad nav jābrīnās, ka NA varēs lieliski saprasties ar SC, kā tas jau noticis vairākas reizes: piemērs: VK Krūmiņa.

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > raimondsb_mail_lv 27.11.2013. 17.52

    Bet

    ģenerāļa loma ir Antonijas ielas izdomāta. Nav iespējams, ka īstens Latvijas patriots rakstītu šādus mēslus [piedevām visas tās krieviskās rupjību kaudzes] lai degradētu nacionālistus. Otrkārt kopā ar OTRO, mordu/ ločmeli viņi sabojā šo vietni, tik tālu, ka šeit pretīgi ienākt.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > raimondsb_mail_lv 27.11.2013. 18.22

    klejotājs
    Atgādināšu klaidoņiem iemeslus ļumīgā premļjaka, naidīgai attieksmei pret NA.
    http://m.la.lv/politiskie-lasti/
    Es domāju, Puķins šad tad izņem no seifa tā olas un uzspēlē, pamētājot pret grīdu. Kā gan savādāk vērtēt Dombrovska pretvalstiskos gājienus. Jau tikai par PV vai LM to varēja padarīt par nebijušu, kur nu vēl par UA bizņesa lobēšana.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Vineta > raimondsb_mail_lv 27.11.2013. 18.26

    Bet
    tad nav jābrīnās, ka NA varēs lieliski saprasties ar SC, kā tas jau noticis vairākas reizes: piemērs: VK Krūmiņa.

    Vai premļjaks un Vienotība par UA dalīšanu krievu bandītiem un čekistiem jau būtu sašķeldoti, ka jāpiemin Krūmiņa?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

Iluta Krūmiņa 27.11.2013. 13.57

Nu būs “jautri” :(

+3
-4
Atbildēt

0

Jānis Derkusovs 27.11.2013. 13.57

Ļoti, ļoti žēl….
Jo ir godīgi jāatzīst, ka Valdis Dombrovskis bija vienīgais, kurš aptrakušo “eliti” turēja kaut kādos civilizētas uzvedības rāmjos.
Un Dombrovskis , protams, var uzņemties atbildību, bet tā nav viņa un viņam par svešiem grēkiem nav jāatbild. Tā nav viņa atbildība!
Un vispār…Es tomēr gribu tautas vēlētu prezidentu, ja jau šis amats uzņemas šitādas pilnvaras.

+24
-5
Atbildēt

2

    Sanšains > Jānis Derkusovs 27.11.2013. 14.05

    aptrakusī “elite”
    =======================

    Man gan šķiet, ka ne tikai “elite” ir aptrakusi. “Elite” taču balstās uz sabiedrības, “izaug” no tās.

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 27.11.2013. 14.08

    Jā, tapat kā bērni no vecākiem…Gadās ļoti izlaisti bērni…
    Tāpat gadās ar sociālo eliti. Tai pazūd realitātes sajūta un viņi sāk sevi uzskatīt par maharadžām…

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

valdis 27.11.2013. 13.56

Kas tā par personu radio, kas vaino premjeru? Ciniski, piekrītu Ž.Ozoliņai. Patiešām visam ir savas robežas. Jānoskaidro, kas tā par žurnālisti. Nekādi nav labi. Arī, kad demisionē.
Cik uz premjera galvas nav nācis!?

+27
-3
Atbildēt

3

    valdis > valdis 27.11.2013. 14.08

    Noskaidroju. Līva Melbārzde. Ļoti liels nosodījums par viņas komentāriem raidījumā.

    +26
    -2
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > valdis 27.11.2013. 15.18

    No Dienas Biznesa. Ir mums te tāds paradokss – ultrakreisa biznesa avīze.

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    andris > valdis 27.11.2013. 19.06

    Par euro ieviešanu vieta ES viņam ir apsolīta.Patreiz ir izdevīgs brīdis mukt uz turieni,lai citi izstrebj sūdus,ko savārījis šis svešu kungu grāmatvedis un parādu taisītājs.

    +1
    -14
    Atbildēt

    0

Sanšains 27.11.2013. 13.54

Dombrovska un “Vienotības” nostāja UA jautājumā ir derdzīga un pretvalstiska. To neaizmirsīsim.

Tomēr skaidrs, ka LABĀKS premjers un koalīcija šajā Saeimā droši vien nav iespējama.

+15
-11
Atbildēt

1

    Vineta > Sanšains 27.11.2013. 14.04

    Haris
    Tomēr skaidrs, ka LABĀKS premjers un koalīcija šajā Saeimā droši vien nav iespējama.

    Bez Sprūdža, Kozlovska, Slavkas Dombrovska un fleitista, vai ko viņš tur pūš, Pavļuta, nu nekādi.

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 27.11.2013. 13.52

nu bēdīgi…

+24
-4
Atbildēt

0

LieneNorberg 27.11.2013. 13.52

Cepuri nost Premjera priekšā!

+19
-6
Atbildēt

2

    janis17 > LieneNorberg 27.11.2013. 15.02

    Ušanku???

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > LieneNorberg 27.11.2013. 15.26

    arī Ušanku, bet nav gan manīts, ka uz premjera galvas kāda Ušanka būtu uzlīdusi

    +9
    0
    Atbildēt

    0

oktaavs 27.11.2013. 13.51

Tā ir netieša atzīšanās, ka neko mainīt nevar, negrib un bēgt no grimstošā kuģa ir vieglākais risiājums.
Tauta būs ļoti, ļoti nikna un jutīsies dziļi piečakarēta. Atkal visi propagandas karogi ir ienaidnieku rokās.
Tā īstenie zagļi gūst virsroku un paliek savās vietās.
Atkāpšanās tagad ir tas pats, kas kuģa pamešana vētrā ar glabšanas laivu. Lai pasžieri paši kaut ka tiek galā..

+14
-22
Atbildēt

13

    ligakalnina > oktaavs 27.11.2013. 14.08

    Un kāpēc gan neko mainīt nevar?
    Tāpēc, ka vairākums balso SC, NA un ZZS trijotni, ņem, kā gribi.
    Kāpēc gan Dombrovskim jābūt tam altruistam muļķuzemē?
    Lai tad aborigēni, vienreiz, izbauda savas muļķības sekas.

    +20
    -9
    Atbildēt

    0

    oktaavs > oktaavs 27.11.2013. 14.16

    dzeris49
    Bēgšana liecina par to, ka iznīcināt korupciju un bardaku, kas novedusi pie daudzu cilvēku nāves, ir neiespējami. Tieši tā tas tiks uztverts.
    Tauta gaida risinājumus, nevis bēgšanu, nedo dies, vēl uz Briseli.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > oktaavs 27.11.2013. 14.16

    Tāpēc, ka vairākums balso SC, NA un ZZS trijotni
    ————-
    Tu taču vienmēr esi teicis, ka tautas atbalsts NA ir tik niecīgs. Te pēkšņi tāda ietekme!

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > oktaavs 27.11.2013. 14.21

    Džeri, piekrītu pilnībā, jo cik vēl nesen radio Krustpunktos dažas sievas pieprsīja Dombrovskim atkāpties ! Nu dabūja, ko gribēja, bet nu jau cita dziesma. Ak, ak, kāpēc, ka stagad būs grēkāzis, ko visi lamās. Kā zinām Čepānei jau tas piegriezās, Vilkam tāpat. Lai muļķu zeme taga nīkst un dabū tādu, kas atkal kā Andris vai Ivans, iegrūdīs valsti atkal dziļāk bedrē un aizņemsies nekontrolēti naudu.
    Varbūt vajag likt par premjeru kādu no skolotāju arodbiedrība svai pensionāru priekšnieku Siliņu! lai tagad pamēģina, kā nāk tā nauda budžetā!
    Vēl jau Sudrabai mazliet jāpaciešas, jo nav vēl baltā zirga ko iejāt saeimā.

    +24
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > oktaavs 27.11.2013. 14.37

    Drīzāk gan, es esmu teicis, ka NA potenciāls ir niecīgs, atbalsts tai ir tās reitings.
    Un tās ietekme izskaidrojama ar to, ka tai ir tādi draugi, kā ZZS un SC, un vēl ar tās absolūto populismu, uz ko uzķeras ne visai gudrs elektorāts, plus vēl ar tās nekaunību un valdības šantāžas iespējām.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > oktaavs 27.11.2013. 14.41

    Bet
    jo cik vēl nesen radio Krustpunktos dažas sievas pieprsīja Dombrovskim atkāpties !

    Toreiz, paziņojot, ka vērtēs NA atrašanos valdībā pēc tās attiesmes pret latviešiem nozīmīgā pasākumu 16. martā, pieminot mūsu varoņus, Leģionārus, tas maitas gabals uzkāpa uz plāna ledus un bija pelnījis saņemt visus savus zobus rīklē.
    Par Grendes izēšanu, Ķīļa, Kozlovska un Sprūdža kliedzošo pārkāpumu ignorēšanu, atslaucīšanos ar koalīcijas līgumu, UA biznesmeņu lobēšanu un visa iepriekšminētā loģiskām sekām, Zolitūdes traģēdiju, tas ir pārkāpis visas sarkanās līnijas un nepelna ne mazākās žēlastības.

    +8
    -17
    Atbildēt

    0

    kkristaps > oktaavs 27.11.2013. 14.45

    Aizveries vienreiz, smirdīgais parādnieka šušār.

    +16
    -10
    Atbildēt

    0

    Ojārs > oktaavs 27.11.2013. 14.51

    Un tās ietekme izskaidrojama ar to, ka tai ir tādi draugi, kā ZZS un SC
    —————-
    nevajadzēja dot nelikumīgi sabraukušajiem kolonistiem un pat okupantiem pilsonību, tad šādas SC ar 33 balsīm Saeimā nebūtu. Ko sēsi, to pļausi – sena latviešu tautas paruna…

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > oktaavs 27.11.2013. 14.54

    Pikaso
    Nekrīti histērijā, fekāliju stumdītāj, latviešu nīdēj!!!

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    kkristaps > oktaavs 27.11.2013. 15.15

    Jenerāli, Pats sevi aicini nekrist histērijā, pasīvais pediņ un latviešu nīdēj?

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > oktaavs 27.11.2013. 15.24

    Tak padomājiet arī par cilvēku – Dombrovskis ir visilgāk(bez pārtraukuma) esošais premjers jaunākās Latvijas vēsturē. Un izskatās, ka arī otrs visilgāk(kopā) esošais premjers aiz Kārļa Ulmaņa(kļūdījos: arī aiz Ivara Godmaņa) – tak no šitā Latvijas bardaka var nogurt pat neesot valdībā, bet jūs vēl gribiet lai viņš turpina. Tak ir jau sen laiks kādam citam pārņemt un darīt šo darbu tikpat savaldīti, kā to darīja šis premjers.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > oktaavs 27.11.2013. 15.28

    whateva:
    darīt šo darbu tikpat savaldīti, kā to darīja šis premjers
    =============================
    Diez vai tas ir iespējams. Varbūt Andris Vilks to spētu – ja vien viņš nebūtu cieši noņēmies doties projām no politikas.

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > oktaavs 27.11.2013. 18.10

    Pikaso
    Vai tu, traumētais ēzeļa slēdzējmuskuli, būtu tas “latvietis”?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 27.11.2013. 13.47

Cienijama rīcība, piemērots brīdis. Domāju viņš bija piekusis un valsts arī…, BET jautājums kas nāks vietā???
Un jā gaidu no UŠAKOVA tādu pašu soli!!!

+28
-6
Atbildēt

7

    buchamona > Elīna Barkovska 27.11.2013. 13.55

    Bronks. Piemērots brīdis? :)) Nepilnu gadu pirms Saeimas vēlēšanām, īsi pirms eiro ieviešanas, laikā, kurā vēl LR tikai iziet no krīzes un stabilizē savu situāciju ekonomikā? Ko tad Tu gaidi, kādus brīnumus jaunā valdība atnesīs? :) Sociķiem dosim varu, lai tie nabaga tautu pabaro? :) Interesanti, no kāda katla tad tas tiks darīts? Bet, ja runa ir par līdzšinējā ekonomiskā kursa turpināšanu Latvijā, tad, kāda jēga mainīt valdību, ja drīz būs vēlēšanas? :) Neredzu atbildi

    +28
    -4
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Elīna Barkovska 27.11.2013. 13.56

    Gaidi ar maisu…Ušakovam ar pionieru andri vēl daudz peškas ko nomest pakazuhai, pašiem taču ir jāizbauda 84 santīmu brauciena sekas !

    +23
    -1
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Elīna Barkovska 27.11.2013. 13.58

    RA, LV vēl ir patālu no “izejas no krīzes”, tas, ka kāds vēl strādā tādās katorgās kā sabrukusī Maxima vien to nozīmē, kaut gan progress no bedres nenoliedzami ir !

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > Elīna Barkovska 27.11.2013. 14.09

    Krix. Varbūt vajag sarīkot jaunas ārkārtas vēlēšanas? :)) Esam tik nepacietīgi, ka pat nevaram tādu gaismas nesēju, kā Repši sagaidīt, jeb austrāļu Krūmiņu. Kaut gan – ar vēlētāju šim balagānam nav nekāda sakara un ar “valsts glābšanu” arī ne :)

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 27.11.2013. 14.37

    RA: Manuprāt mūsu valsts jau kliedz pēc svaiga redzējuma saglabājot esošo kursu. Un jā es personīgi viņam UA tirgošanu nepiedodu!!!

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > Elīna Barkovska 27.11.2013. 15.15

    Bronks – dabūsim jau, dabūsim svaigu redzējumu – tādu sudrabotu. Tad gan varēs tupināt kliegt.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Elīna Barkovska 27.11.2013. 16.22

    Tas gan bija precīzi = par to, ka valsts no viņa premjerēšanas bija piekususi.

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

Rinalds Krûklis 27.11.2013. 13.45

Izlasīju virsrakstu un cerēju, ka atkāpies Vjačeslavs. Izrādījās, ka Valdis… Visu cieņu un paldies par darbu!

+27
-2
Atbildēt

1

    piziks > Rinalds Krûklis 27.11.2013. 14.03

    Vjačeslavs atkāpsies?! Tu ko?! Homburger-a/Torpeja u.c. nēderkanalandiešu būvniecības likuma labojumi palika nepabeigti, — jāturpina! Tie puiši, kas tankistu partijā, nav tik kaunīgi, lai atkāptos: tie attiecīgi kukulēti, lilitēti, lībiņoti, egnerēti, — īpaši noslāņoti.

    +25
    -1
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 27.11.2013. 13.44

Lai paķer līdzi Ameriku.

+48
0
Atbildēt

0

inta_s 27.11.2013. 13.44

Latvijas Republikas monetārās politikas neatkarība ir nodota ECB un ES. Saimnieku dotais uzdevums paveikt, tagad (vai pēc nelielas pauzes lai nav uzkrītoši) var doties uz Briseli saņemt savu apsolīto dāvanu.

Izmantoja traģēdiju lai aizvāktos prom – ideāls brīdi – ir kāds kas pat vēl cieņu atdod. Es gan neredzu nekādu cieņu pret tiem kas bēg no problēmu risināšnanas.

IR LAIKS MAINĪT VĒLĒŠANU SISTĒMU UN VALSTS PĀRVALDĪŠANU KĀ TĀDU.

Ir variants ar tiešās demokrātijas ieviešanu izmantojot mūsdienu tehnoloģijas.
Iedomājaties Saeimu kas sastāv no 10 nozarēm, katrā nozarē darbojas 10 tautas pārstāvji, šie tautas pārstāvji tiek ievēlēti izmantojot e-vēlēšanas un tās izveidoto portālu. Šai portālā piesaka savu kandidatūru jebkurš pilsonis norādot informāciju par sevi (izglītība, darba pieredze, sasniegumi, reģions no kura nāk, utt.),kandidēt var uz vienu nozari. Vēlētāji balso par 1 pārstāvI katrā no nozarēm, kopā tie ir 10 pārstāvji. Rezultāta tiek ievēlēti 100 gudrās galvas + 10 ministri katrā nozarē + 1 premjers. Premjers ir tas kas saņēmis visvairāk balsu, 10 ministri seko kurš visvairak balsu saņēmis savā nozarē kur pretendēja, un nākošie 10 pārstāvji Saeimā ir tie kas nākošie saņēma visvairāk balsu savā nozarē pēc savas nozares ministra.
Tādā veidā tiek ievēlēti profesionāļi savā nozarē, kas nav savā starpā saistīti un tātad nekalpo kāda oligarha interesēs, bet patiešām tautas interesēs. Ministri tad organizē un izstrādā attīstības plānus, kurus izskata un balso vai iesniedz savus ierosinājumus Saeimas pārstāvji.
Partijas ir slēgts, partiju kases ir slēgtas, partiju reklāmas ir slēgtas.

Nekas tāds nebūtu iespējams pirms interneta tehnoloģijas attīstības jo kurš gan varētu salīdzināt 50 000 kandidātus uz lapiņām? Bet mūsdienās kad viss tiek meklēt un salīzināt interneta kā ebay vai ss.lv – tas ir iespējams. Atlasi labāko, salīdzini ar citiem un nobalso.

+4
-26
Atbildēt

2

    Rinalds Krûklis > inta_s 27.11.2013. 13.53

    PIrms rakstīt muļķības, Jums derētu palasīt politikas teoriju. Ministri nevis pārstāv nozares, bet gan ir valsts politikas realizētāji attiecībā uz šīm nozarēm. Tātad katrs ministrs pārstāv vispirms visus nodokļu maksātājus kopumā (un arī nemaksātājus) un konkrētās nozares. Ar nozares pārstāvjiem ir jākonsultējas, lai panāktu abpusēji efektīvāku sadarbību, taču tā nekādā gadījumā nav nozares pārstāvēšana. Drīzāk gan valsts pārstāvēšana nozarē.

    +22
    -5
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 27.11.2013. 13.57

    Doma tāda pati, bet esmu lietojis nepareizu terminu – nozare. Pārsaukšu uz ministriju.

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

buchamona 27.11.2013. 13.43

Tas ir tas sliktākais, kas ar Latviju šobrīd varēja notikt. Nu, paskatīsimies, kas bija tie, kuri inicēja šo situāciju.

+75
-3
Atbildēt

2

    Vineta > buchamona 27.11.2013. 13.56

    rinķī apkārt
    Kas ir, esi sasmērējies ar UA andelēšanu?

    +6
    -20
    Atbildēt

    0

    Aivars Krauklis > buchamona 27.11.2013. 14.31

    Izskatās, ka kāds Andris Bē no kājiņām būs nodziedājis ne sliktāk, kā tautai dikti iepatikušos runu televīzijā. No rīta radio vēl Dombrovskis uz demisiju netaisījās.

    +24
    -1
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 27.11.2013. 13.42

ai kalna saulveži jau zobenus asina?

Personīgi man šī nav laba ziņa.

+62
-3
Atbildēt

2

    Aivars Krauklis > silvija_vitina 27.11.2013. 14.28

    Viena Sū..saulvede jau no laimes noģība

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > silvija_vitina 27.11.2013. 18.07

    traductrice
    Personīgi man šī nav laba ziņa.

    Personīgi man slikta ziņa bija Zolitūdes traģēdija, kuras viens no cēloņiem bija UA dalīšana, ko tik fanātiski lobēja parādu un alkatīgu un pastulbu mātīšu atkarīgais premjers. Ikviena lieta, kas vieš cerības, ka nekas tāds vairs neatkārtosies, ir laba ziņa.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

kkristaps 27.11.2013. 13.42

NA cūkām ar SC atbalstu izdevās noēst labāko ministru prezidentu, kāds Latvijā ir bijis. Tagad liks kādu nacionālpaijolīti par prezidentu? Varbūt Lūsi vai parādnieku??? Idiotu valsts.

+55
-22
Atbildēt

15

    Uldis Babris > kkristaps 27.11.2013. 13.51

    Viedie melš, ka no NA būs Baiba Broka! :)

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > kkristaps 27.11.2013. 13.51

    Pikaso –

    NA skrūvēja skrūves un SC laistīja dārzu, vai arī otrādi?

    +18
    -8
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > kkristaps 27.11.2013. 13.54

    Hari, ko ēzeļiem padarīsi ?:)

    Korekta VD rīcība, tagad ir jādomā par rīcībspējīgas valdības veidošanu par pamatu ņemot iepriekšējo koalīciju un bez nekādiem “profesionāliem biznesa pārstāvjiem”, kas noteikti jau siekalojas ap šo situāciju !

    +25
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > kkristaps 27.11.2013. 13.54

    Ar jums viss kārtībā?
    ———————
    Pikaso: NA cūkām ar SC atbalstu izdevās noēst labāko ministru prezidentu, kāds Latvijā ir bijis.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 27.11.2013. 13.55

    Nē, idioti plēsa jokus pie ziņām par cilvēku nāvi. Cūkas arī Āfrikā ir cūkas – gan latviešu tautas tērpos, gan arī afrikāņu bruncīšos.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > kkristaps 27.11.2013. 13.59

    Pikaso:
    idioti plēsa jokus pie ziņām par cilvēku nāvi
    =====================================
    Varbūt sniegsit kādu piemēru, kur NA biedri (vai SC biedri) “plēsa jokus”?

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    piziks > kkristaps 27.11.2013. 14.07

    Haris, — SC laistīja skrūves un NA skrūvēja dārzu?

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > kkristaps 27.11.2013. 14.08

    Es arī jūtos šokā, jo tagad pie varas nāks kāds kretīns, kurš pat varbūt aizvilks arī mūsu valsti uz eirāzijas savienību.
    Sudraba noģībusi, laikam jūt, ka vēl nav gatava paņemt varu, kas iekrīt taisni nodevēju rokās.
    Visu cieņu Dombrovskim, lai nu tagad līksmo tās stulbās tantes, kura gribēja, lai Dombrovskis uzņemas vainu par Rīgas domes būvvaldes un Amerika kļūdām.
    Ameriks tik fočejas modes žurnālos, un neticu, ka viņš gribēs demisionēt, jo pārāk labi ir iekārtojies RD!
    Dievs pasargi, lai tikai SC nenāktu pie varas, jo tad dzīvosim kā Krievijā ar krievu valodu kā valsts valodu, kā jau Ušakovs to gribēja.
    lai priecājas tie, kuri visu laiku ēda Dombrovski bez sāls. Līksmojieties NA arī jūsu pirksts ir pielikts, lai lielais grēkāzis visās lietās būtu Dombrovskis. Viņam šie strīdiņi beidzot apnika, jo priekš kam ta sviss. Vilks jau aizgāja un arī gan jau Dombrovskis atradīs labu darbu tur, kur novērtēs, ka viņš godīgs un atbildīgs cilvēks . Latvija tu esi pelnījusi SC , kas iznīcinās latviešu tautu par dažām tramvaja biļetītēm.
    Dombrovska pacietība svadzis ir lūzis, jo cik var blēt visi kam nav slinkums!
    dabūsiet pēc nopelniem!

    +41
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > kkristaps 27.11.2013. 14.12

    Piekrītu pikaso, ar piebildi, ka par NA, SC un ZZS trijotni balso Latvijas pilsoņi, taisni tāpēc šo valsti jāsauc par muļķuzemi.

    +29
    -11
    Atbildēt

    0

    Sanšains > kkristaps 27.11.2013. 14.12

    Pikaso –

    Man šķiet, Jūs un Jūsu komentāram plusus liekošie esat labs displejs mūsu sabiedrības problēmām. Histēriski, bērnišķīgi, pret stresu nenoturīgi, agresīvi, intelektuāli kūtri (pret faktiem vienaldzīgi), tendenciozi ļaudis. Arī Zolitūdes traģēdijas trauma šādu ļaužu psiholoģiskajai noturībai par labu nenāk.

    Protams, tādi vienmēr atradīsies, tomēr īpatsvars varētu būt mazāks.

    +11
    -16
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > kkristaps 27.11.2013. 14.17

    Jā, šaubu nav, tie nopietnie, kompetentie, atbildīgie, un, galvenais, nehistēriskie, visi, kā viens, balso par NA!
    Acīmredzot, tāpēc, lai Saeimā nevalda pārāk liela nopietnība, un būtu arī zināma jautrība.

    +21
    -11
    Atbildēt

    0

    Sanšains > kkristaps 27.11.2013. 14.20

    Dzeris –

    Vai es kaut ko TAMLĪDZĪGU rakstīju? Tad arī Jūs esat tai pulkā, jā.:)

    Skaidrs, ka ikvienam “var gadīties” – var “uznākt melnie”, var “uznākt histērija”. Bet, ja tā ir praktiski visu laiku, tad laikam gan cilvēks vienkārši tāds ir.

    +13
    -13
    Atbildēt

    0

    Dainis Salnis > kkristaps 27.11.2013. 14.58

    Tev nebūs savu Valsti sliktā vārdā saukt.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > kkristaps 27.11.2013. 17.23

    Esi mierīgs SC paliks smagā opozīcijā, kur arī viņu vieta. Divi RD pajoliņi ir viens otra vērti. Pēc viņu pēdējām darbībām – biļešu cenas, iepirkumi un šī brīža bezatbildība sekas jau ir iestājušās. Dombrovska akcijas šodien cēlās debesīs. Piekrītu, ka būs plaša koalīcija bez SC. Pēc nākamām vēlēšanām redzēs….

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > kkristaps 27.11.2013. 18.33

    ManaPolitika_lv :
    Tev nebūs savu Valsti sliktā vārdā saukt.
    ===============================
    Drīzāk – Tev nebūs savu Valdi sliktā vārdā saukt.

    Vai ir dzīve pēc Valda? https://twitter.com/LasmaSk/status/405664029571821569 Nē. Arī dzejas pēc Valda nav.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

piziks 27.11.2013. 13.41

Valdis Dombrovskis otro reizi kļūst cienījams.

Pirmā bija, kad Stokholmā, zviedru banksteriem blakus stāvot, spēja pateikt: “Lai kāds spētu bezatbildīgi aizņemties, ir jābūt kādam, kurš bezatbildīgi aizdod.”

Vai ex-premjers spēs skaļi pateikt, kādi iemsli un paša rīcības demisijai par iemeslu?

Interesanti, — pēc sarunas ar prezidentu.

Vai prezidents nekomentēs savu kādreizējo balsojumu — par VBI “reorganizāciju”? Un, ja komentēs, tad — kā? Kā Valdis Dombrovskis vai citādi?

+32
-4
Atbildēt

14

    elinaliepina > piziks 27.11.2013. 14.06

    Baidos, ka cienījamai rīcībai īstenībā apakšā ir aukstasinīgs aprēķins… Ar šo soli Dombrovskis praktiski garantējis savu ievēlēšanu Eiroparlamentā…

    +7
    -34
    Atbildēt

    0

    Lauma > piziks 27.11.2013. 14.12

    es teiktu, ka Dombrovskis nav no tiem aprēķinātājiem

    +36
    -8
    Atbildēt

    0

    Inese > piziks 27.11.2013. 14.14

    Raksta Ģirts Birziņš:

    Pirms pāris gadiem man bija ekskluzīva iespēja no kāda ievērojama Latvijas diplomāta uzzināt viņa patiesās domas par Latvijas Republikas premjeru: ”No visiem iespējamajiem premjera amata kandidātiem, Vienotība izvēlējās visneizteiksmīgāko, vispelēkāko un cilvēku ar visšaurāko redzesloku par pasauli, ekonomiku un dzīvi.” Tādējādi ar viņu ir iespējams manipulēt un radīt paklausīgu izpildītāju.

    Vienīgi ir tāda sajūta, ka orķestra diriģentiem ir mazliet citas intereses nekā tiem, kas vēlētos redzēt šo pašu kori spēlējam mājās un ar mīlestību pret tiem, kas patiesībā to ir pelnījuši vairāk nekā starptautiskās finanšu oligarhijas atvases. http://informalleader.wordpress.com/2013/01/31/social-uprising/

    +5
    -35
    Atbildēt

    0

    Inese > piziks 27.11.2013. 14.19

    Lēts niecības Dombrovska un Vienotības pēārs + spiediens uz labāko mēru Rīgas vēsturē Ušakova k-gu.

    http://www.youtube.com/watch?v=icJRnf3h3VQ

    +1
    -45
    Atbildēt

    0

    Viesturs Celmiņš > piziks 27.11.2013. 14.52

    Ja Tev ir 5 gadi, tad Ušakovs ir labākais Rīgas mērs Tavā vēsturē. Citādi Tu vnk esi dīvains.

    +38
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > piziks 27.11.2013. 15.01

    Man jau rit astotais gadu desmits.

    +2
    -20
    Atbildēt

    0

    Ojārs > piziks 27.11.2013. 15.06

    Ko tu vispār zini par Rīgu? Tu taču esot no laukiem? Vai arī “leģenda” piemirsās?
    ———————
    Ločmelis Man jau rit astotais gadu desmits

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > piziks 27.11.2013. 15.10

    Esmu daudzus gadus strādājis Rīgā, tās sirdī – Vecrīgā. Arī izglītojies esmu Pētera Stučkas Latvijas Valsts Universitātē. Vēl būs jautājieni?

    +2
    -21
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > piziks 27.11.2013. 15.13

    Pirmo reizi redzu ka Dombrovskim ir sirmi mati un pat vairāk kā man. Laikam arī auksts aprēķins…

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > piziks 27.11.2013. 15.13

    Ločmelis
    Lēni kaut kā.
    Astotais gadu desmits, laiks jau tā kā būtu padomāt par savu dvēseli, kas raujās pie Staļina uz elli.

    +22
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > piziks 27.11.2013. 16.08

    Ločmelis Esmu daudzus gadus strādājis Rīgā, tās sirdī – Vecrīgā. izglītojies esmu Pētera Stučkas Latvijas Valsts Universitātē.
    ———–
    Aga. Un padomju laikos strādājis uz Ļeņina un Engelsa ielas stūra?

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > piziks 27.11.2013. 16.45

    Andrej, vai zināt, kur atrodas Vecpilsēta? Savukārt jūsu minētajā vietā savulaik strādāja Savicka k-gs, kuru vakardienas diskusijā tik dedzīgi aizstāvēja 95% šīs vietnes apmekletāju. Tāpēc secinājumus izdariet pats, kurš te ir hū.

    http://dinamoriga.eu/uploads/news/307/juris-savickis.jpg

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > piziks 27.11.2013. 16.49

    Paldies, Andrej. Beidzot tas pak.caur. aizvērās, kaut uz brītiņu. Tādiem tipiem var uzmaukt sū spaini uz galvas, vienalga šie laidīs burbuļus.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > piziks 27.11.2013. 18.24

    nu pateica par bankām un kas tālāk? Solījās ieviest visādus noteikumus, kas it kā ierobežos bankas, neļaus atņemt visu, ja ķīlas vērtība būs zemāka par kredītu, kaut kādus maksājumus no bankām – un kur tas viss toreiz palika?
    Sausais atlikums palika skaļš paziņojums, pēc kura nesekoja rīcība.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 27.11.2013. 13.38

Visu cieņu ! BET. Ir jāmaina arī vēlēšanu sistēma. Ar steigu. Lai neātkārtojas vecais stāsts.

+14
-7
Atbildēt

16

    daina_tabuna > Ligiña Doniña 27.11.2013. 13.42

    Visu cieņu par ko? Par to, ka ir pieņemts nākamā gada budžets un tiks ieviests EUR, bet viņš par sekām vairs nebūs atbildīgs? Ļoti ērti tā paslēpties traģēdijas ēnā.

    +3
    -62
    Atbildēt

    0

    Andris > Ligiña Doniña 27.11.2013. 13.50

    Dolār, Igaunijai pirmo gadu pēc EUR ieviešanas bija 9,6% IKP pieaugums. Šādu krējumu kā reiz labprāt nosmeltu jebkurš premjērministrs, turklāt vēlēšanu gadā.

    +39
    -2
    Atbildēt

    0

    daina_tabuna > Ligiña Doniña 27.11.2013. 13.54

    Un kāda bija inflācija, kas to IKP pieaugumu noēda līdz līmenim, kurš šo ūberpieaugumu padarīja pamanāmu tikai makroekonomikas speciālistiem?

    +4
    -31
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 27.11.2013. 13.56

    Un ko vajadzēja ieviest, rubli? LV nav dižu iespēju kaut ko neieviest. Es arī nēsmu starā par LV kolonizāciju, pēc būtības. Nav variantu..

    +20
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Ligiña Doniña 27.11.2013. 13.58

    A grunte, — ja Latvija varētu pievienoties “Igaunijas eirozonai”, tad varētu cerēt. :)

    +2
    -17
    Atbildēt

    0

    Andris > Ligiña Doniña 27.11.2013. 14.00

    Inflācija bija 5,1%, tikai nedaudz virs Latvijas 4,2% un Lietuvas 4,1% tajā gadā. Turklāt rēķinot IKP pieaugumu inflācija jau tika ņemta vērā.

    +22
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Ligiña Doniña 27.11.2013. 14.35

    Labākais, ko būtu varējuši sarunāt prezidents Bērziņš ar Dombrovski, ka pēc goddevības traģēdijai un tās upuriem, Bērziņš nākamās valdības veidošanu uztic Dombrovskim un tiek veidota jauna koalīcija ar citu MK komandu. Diez, kā pret šo manevra varbūtību aizkulisēs izturas Vienotība, — visulaik pēc Zolitūdes traģēdijas piem., Solvita Āboltiņa ir ļo-o-oti izteiksmīgi klusējusi attiecībās ar publiku. Vai Āboltiņa — kas, piem., atškirībā no prezidenta, savulaik par VBI “pārveidi” nebalsoja — klusēja vienīgi politiskās pašsaglabāšanās egoistiski vienpatīgos nolūkos, vai tomēr ragutiņas stūma un plānoja/organizēja/menedžēja?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    inta_s > Ligiña Doniña 27.11.2013. 17.46

    Latvijas Republika zaudē neatkarību, Tu to redzi un saki ka nav variantu?
    Nožēlojami.

    0
    -10
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 27.11.2013. 17.55

    Viedoklis. Pirmkārt, LV neatkarību zaudēja, kad PSRS tanki iebrauca… Latvieši to nekad neaizmirsīs, apēd to. Ja esi komunists, tad vnk. dzīvo savā Krievijas info telpā un raudi. Izziņai tevi informēju, ka lats jau sen ir piesaistīts euro kursam. Daudziem uzņēmumiem, tostarp man, euro tikai atvieglos darbu. EURO pasaka, ka esam Eiropas monetārās telpas sastāvdaļa de facto! Nožēlojama ir Maskavas komplekšainā histērija, kas mani dara lepnu, ka mazā Latvija apdraud Krieviju.

    +14
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > Ligiña Doniña 27.11.2013. 18.07

    Atdodot monetārās politikas neatkarību mēs zaudējam savu neatkarību.
    Jums vēl jāizglītojas, lai to saprastu.

    Permit me to issue and control the money of the nation and I care not who makes its laws. — Mayer Amsched Rothchild

    Kad būs jāmaksā augsti % lai aizņemtos un segtu deficītu vai arī jāaizņemas lai aizdotu Spāņiem un tātad jāceļ nodokļi – tad vairs nedomāsi cik Tev EURO izdevīgs. Lai gan Tu drošvien tāpat nesapratīsi kopsakarības ja reiz šodien tās neizproti.

    Būt par Latvijas Republikas neatkarību – nenozīmē būt par Briseli, Maskavu vai Vašingtonu – iemācies to!

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 27.11.2013. 18.20

    Kad būs, tad būs viss ko esi iemācijies! Igauņi nav ne nomiruši ne bankrotējuši. Ej un strādā un neskaiti svešu naudu. Iemācies pelnīt. Ja nevari, tad meklē darbu. Ja nebūtu tāds tukšdirs…s, tad varētu piedāvāt!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > Ligiña Doniña 27.11.2013. 18.42

    IvarsA,
    Ha ha ha :) Tu nu gan esi īsts joku pēteris. Tik tiešām… mācies.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Ligiña Doniña 27.11.2013. 22.17

    http://i1220.photobucket.com/albums/dd456/IR_lasitajs/exit.gif

    Pēc būtības tas bija gļēvums un izvairīšanās no atbildības bēgot! Jo vispirms bija jāsakārto šī būvniecības sfēra un tad domāt par savu demisiju,jo šī demisija pati par sevi problēmu neatrisina.Nav redzēts ka valdības krīze kādā valstī būtu ko spējusi ko risināt!!!
    Jautājums nav tik daudz kā vēlēšanas sistēmā,kam arī protams ir sava pozitīvā artava,bet gan lobismā ar kuru ietekmē augstus valsts ierēdņus un politiķus !!!
    EM valsts sekretārs lieliski pierādīja cik liela ietekme ir lobijiem politikā un nebūt nav jābūt Šķēlem,Lembergam,Šsleseram utt.lai likumus mainītu pēc savas gribas !

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 27.11.2013. 23.09

    HA. HA, Jā, nupat Ilvess teica, ka metīs mieru euro. … :) abstulbis vai.? Mācīties un strādāt vajadzētu gan. Peamēģini praksē, zini būsi pārsteigts.izdomā ko darīt, aprēķini uzņēmuma rentablitāti un izdari. teorētiķi- muldētēji mani neinteresē. Nauda ir papīrs ar kuru novērtē tavu ieguldijumu iekš sabiedrības. mēģini aptvert. Atnes mājās speķi!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Ligiña Doniña 27.11.2013. 23.39

    Kad pēdējo reizi atrādījies pie sava psihiatra?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam