Laikraksts ziņo par jaunas partijas veidošanos, Sudraba to noliedz (papildināts)

103

Komentāri (103)

Līna Kārkliņa 16.11.2013. 17.18

SC+Repšes partija+Krūmiņa partija
—————————————-
Vai tad Einārs ir jau ierakstīts nodevējos?….man gan šķiet ka pāragri….

+1
-2
Atbildēt

0

gundega_heiberga 16.11.2013. 10.04

Interesanti, kas Krūmiņam Holivudā liekas šausmīgāks par kremlinu uzturēto pilsoņkaru – par snaiperiem pie Viļņas TV vai Bastejkalnā, par sazāļotu OMON ar AK-47, vai sazāļotiem zaldātiem ar uzasinātām sapierlāpstiņām Tbilisi.

+3
0
Atbildēt

0

Vineta 16.11.2013. 01.28

klusais
Ko darīt? Ja kāds no bandītiem kādreiz ir bijis man čoms vai labs paziņa, tad man ir tad gods vai negods to pazīt, tai lokā pats neesmu mēģinājis iekļūt. Savus pakalpojumus kriminālam neesmu piedāvājis, viņu, neesmu pircis.
Ko man Stass? Ja viņš mani apdraudētu, tad noskaidrotu, izpētītu, ieliktu kartotēkā. Tāpat vien, kapēc?

0
-1
Atbildēt

0

garausiitis 15.11.2013. 18.53

Kādas kaislības :) Sudraba tagad koķetē ar visiem , bet viņas reālās rīcības tiks vadītas ne no šejienes :) Manuprāt šis Bērziņa projekts , ko prezentējis Jūlis ( kādreiz 90-tajos saukts par Al Kapone :) ) ir pakļauts neveiksmei :) Izskatās, ka patreiz precinieki cīnās par Sudrabas roku …

+7
-3
Atbildēt

7

    dro > garausiitis 15.11.2013. 18.58

    klusais. Kādas nu tur kaislības. Ja Sudraba nesavāks 5%, tad tomēr atņems balsis arī Tavai partijai:)

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 15.11.2013. 19.01

    lno – man nav savas partijas :) bet gribētos gan :) Tev negribētos savu partiju :) :) :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 15.11.2013. 23.41

    General – tad ko tev izsaka Čaikovskis ?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > garausiitis 16.11.2013. 00.08

    klusais
    Vasjku Lisevo zinu, Genku Hramova, arī, pat Jurku Hoļeru zinu, bet ko es nezinu, to nezinu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.11.2013. 00.12

    General – ja nezini Stasu , tad maz ko zini par Jūli :) neko darīt :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > garausiitis 16.11.2013. 00.36

    klusais
    Esmu tikai no malas vērotājs un ne visas padibenes personīgi pazīstu.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 16.11.2013. 00.41

    General – tad esi pavirši vērojis … Stass ir zināmā veidā atslēgas figūra :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Viesturs Celmiņš 15.11.2013. 18.07

Jaunajai partijai daudzsološs sākums, jau tadag paši nezin, ko, kurš un kuram saka.

+7
0
Atbildēt

0

Ieva 15.11.2013. 15.16

Nu uzstādījumi galīgi garām! Jūlijs Krūmiņš aicina atbalstīt vēl vienu prokrievisku partiju, pie kam par izejas punktu piemin biznesa principus, kas nav nacionāli. Es pat varētu tiem piekrist, diemžēl Austrumu kaimiņš, uz ko norāda Krūmiņš, nav tas uz ko var paļauties. To pierāda arī Jūlija Krūmiņa intervijā piesauktais piena karš ar Lietuvu. Tas nu galīgi nebija darījumu diktēts un nekādi nebija saistīts ar Lietuvas saimniecisko darbību, tieši otrādi- tajā brīdī visi biznesa principi bija prieks kaķiem. Svarīga ir tikai un vienīgi politika. Krievijai! Tieši tas, ko negrib Krūminš.
Bet vispār jau pozitīvi, jo jaunā partija ,ko varētu nosaukt: “sudraba kūmiņš” varētu atņemt SC balsis…
Sudraba, šķiet ir sapratusi, ka ar šitādiem ievadvārdiem nekas nesanāks, un norobežojas.

Vēl varu lieku reizi piebilst, ka Latvijā nav labēju partiju. Visas ir kreisas, arī NA, arī Vienotība. Atšķirība vienīgi ir sociāldemokrātisma atšķaidījumā ar nacionālšovinismu. Atšķaidījuma pakāpē un nacionālšovinisma paveidā. Un Tur NA un SC stāv rindas galos, V, RiP, ZS pa vidu. Jaunā partija būtu tajā paša rindā.
Es gribētu redzēt īsti Labēju partiju- nu apmēram tādu, kāda nāca pie varas Anglijā pēc 1979. gada. Es gribētu, ka darbu, čaklumu, ģimeni, patriotismu uztvertu kā pamatvērtības, patriektu arodbiedrības un citus ņaudētājus. Lai tā reabilitētu šobrīd visvairāk represēto tautas daļu – labi izglītotu strādājošu pilsoni, kuram ir ģimene un bērni. Ir jādomā, kā naudu pelnīt, nevis kā to tērēt…
Anglijā šie principi izveda valsti no krīzes.

+6
-5
Atbildēt

9

    aigarsaboltins > Ieva 15.11.2013. 15.34

    Diemžēl, Latvijā nav politiķa, kuru kaut attāli varētu salīdzināt ar Tečeri.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Ieva 15.11.2013. 15.36

    Eh kā derētu vienu pisnesmenīšu partiju, kas apslauktu strādājošos vēl vairāk, savādāk maitās tādi vēl pārāk labi dzīvo Latvijā, bet nabaga uzņēmējiem pēdējais grasītis aiziet par džipiem, villām un ceļojumiem, jo nemitīgi ceļ minimālās algas, kuras nabadziņi nespēj samaksāt arī tirgojot preces pakalpojumus par “Eiropas” cenām :)

    Es domāju, ka vajag iet vēl tālāk – sadzīt nometnēs tos, kas atsakās kalpot kungiem pavēlniekiem naudas maisiem par minimālo algu mēnesī – sliņki tādi !

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Ieva 15.11.2013. 15.46

    Es atkal domāju, ka iesākumam vajadzētu atņemt mājas tiem, kuri tās ieguvuši par pakalpojumiem dažādu zoršu un tautību blēžiem, piemēram, nacpopulistu kodlas fīreriem, un atdot tiem, uz kuru rēķina šo māju īpašnieki parazitē un vēl atļaujas blēt par “nabaga strādājošajiem”. Un vēl es domāju, ka vajadzētu patriekt no valsts apmaksātiem amatiem visādas Kultūras ministrijas darbones – pēdējās liekēdes.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 15.11.2013. 15.58

    Uz Krix- vidējais Latvijas iedzīvotājs katru dienu nosēž 4 stundas pie televizora un gadā izdzer 9 litrus alkohola.
    Kā būtu, ja sēdētu 3.5 stundas un to pusstundu būtu skaidrā prātā un pastrādātu? Kaut sev. Kaut durvju priekšu saslaucītu vai izgāzušās durvis sataisītu…
    Pabrauciet pa Rīgu – tik briesmīgi nodrupis, nesakopts, noplucis, grafitizēts nav nekur pasaulē. A mums tas liekas normāli… vai arī bļaujam, ka neviens nenāk un nesakopj..

    Godā būtu jāceļ darba tikums, ne vaidēšana. Vai tas izklausās tik nepieņemamai?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Ieva 15.11.2013. 16.10

    Ķīps Uz Krix- vidējais Latvijas iedzīvotājs katru dienu nosēž ..
    _______________________
    Jā jau jā.

    Vidējā temperatūra slimnīcā.

    Esam jau dzirdējuši.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > Ieva 15.11.2013. 16.11

    Vaidēt un vainot savā nabadzībā visus citus, tikai ne pašam sevi, ir tipiska skrandu proletariāta īpašība. Un milzīga pārliecība par savu pretenziju pamatotību.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva 16.11.2013. 00.59

    Es domāju, ka vajag iet vēl tālāk – sadzīt nometnēs tos, kas atsakās kalpot kungiem pavēlniekiem naudas maisiem par minimālo algu mēnesī – sliņki tādi !
    ===========
    Pirms Viņķele kļuva par sociālisti – pēc pašvaldību vēlēšanām, Vienotības vektors virzījās uz nometnēm bezdarbniekiem, kuri, maitas, negrib strādāt par vēdera tiesu.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva 16.11.2013. 01.00

    Godā būtu jāceļ darba tikums, ne vaidēšana. Vai tas izklausās tik nepieņemamai?
    =============
    Ko tad pats te vaidi?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Ieva 16.11.2013. 01.04

    Grozi kā gribi, nodokļu apjomu nosaka valdība, koalīcija, saeima un nosaka pilnīgi nepamatoti, negodīgi un nabadzību veicinoši.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 15.11.2013. 13.21

Es brīnos par Jūsu satraukumu.
Bet plāns taČu bija tāds – nogremdējam Zatlera RP, tās balsis automātiski pāries pie Vienotības, NA un tad varēsim gavilēt.
Nu kur tad ir tā problēma, kāpēc tāds “cepiens”?
Viss iet kā bija domāts – Vienotībai un NA nākamajā 12. Saeimā būs 56 vietas.
Vairākums garantēts, uztraukumam tā kā nevajadzētu būt…
Viss būs “štokos”!

+2
-10
Atbildēt

2

    andris902 > raimondsb_mail_lv 15.11.2013. 13.25

    …S.B. ….ceru, ka azartspēles Tu nespēlē…. :)

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > raimondsb_mail_lv 15.11.2013. 14.26

    Bet plāns taČu bija tāds – nogremdējam Zatlera RP, tās balsis automātiski pāries pie Vienotības, NA un tad varēsim gavilēt.
    ————–
    S.B. Vari pateikt, kāda starpība starp Repšes partiju un iespējamo Krūmiņa partiju no vienas puses un ZRP no otras?

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

peerku 15.11.2013. 12.38

Ha, ha, īstie glābēji: Krūmiņš, cigāru smēķēdams, noraudzīsies sevis izvēlētā un saulītē (Latvijas prezidentes amatā) ieceltā Sudrabā. Tas viņam tāds pašapliecināšanās veids, jo viss cits jau ir bijis. Bojārs vēl tagad lepns par VVF, bet tur nu viņam liels paldies patiesi. Šoreiz var tikai būt parodija par tēmu.

+12
-2
Atbildēt

5

    austrisv > peerku 15.11.2013. 12.55

    Man patīk, ka vecajiem monstriem katram ir savs biezais sponsors aiz muguras! Repšem Belokoņ, bet Ingūnai ne jau nu tikai vecais Jūlis, bet kaut kas daudz lielāks un briesmīgāks, jo uz Repšes popularitāti laikam diezko nevar paļauties, jo Repšem pārāk daudz “melno plankumu uz saules”
    Interesanti kurai partijai pievienosies Bondars? gan jau Sudrabai, tai it kā esot lielāks reitings vismaz 5%
    Latviešu nodevēji sāk iet uz visu banku, jo laikam ilgāk nevar gaidīt- jāmet visi savi dūži laukā,jo vara ir jāpārņem.
    Kamēr vēl Latvija ir atkal laukā no finanšu krīzes, tai brūtgāni un brūtes netrūks.

    +15
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 15.11.2013. 13.16

    > Bet

    Piekrītu, būtu smieklīgi, ja nebūtu tik bīstami.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > peerku 15.11.2013. 13.32

    to Bet

    Vai Jūs runājiet par to “biezo Belokoņu”, kas ilgu laiku bija Vienotības sponsors?
    Tad vēl aizmirsāt pieminēt aiz Repšes stāvošo “biezo” Berķi, kas bija viens no lielākajiem Vienotības naudas devējiem.
    Nu kāda Jūs šodien aizmāršīga….

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 15.11.2013. 15.37

    Skumjais. Kur Repše tur Belokoņ, vai otrādi. kamēr Repše bija V, iespējams, ka arī Belokoņ kaut ko ziedojis, bet vai tu vari pateikt, ko par to saņēmis atpakaļ? Lūdzu, apgaismo arī mani, ja jau es tik dumja un naiva, ka neko nezinu par šo atdevi.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > peerku 15.11.2013. 15.43

    DD1
    Piekrītu ka pašlaik ši dāmīte īsti nav pārliecināta par savu popularitāti un lielajām iespējām tikt politikā pie ruļļiem, tāpēc arī tā liedzas.
    taču pat radio izskanēja, ka viņa bijusi saaicinājusi lielo pilsētu mērus, lai uz viņu pleciem paceltos, kā fēnikss no pelniem, kur pašlaik viņa atrodas.
    Bet, nav viņai labi gājis tajā saietā, kā dzirdēju, jo ne Liepājas mērs, ne Daugavpils mērs viņai atteicis, jo dāmītei neesot nekādu ideju kā musināt lētticīgos vēlētājus- tātad nav viņai vēl tas baltais zirgs uz kura iejāt.
    Lūk, Repše jau savu zirgu atradis, bet tas tāds pusklibs, jo diezin vai parastajai tautai baisi rūp uzņēmēji.
    Par Sudrabu piekrītu Tev, jo tas Latvija svalstij būtu pamatīgs trieciens, ja ši haizivs tiktu pie varas.Tiešām smieklīgi vairs nebūtu. Vienīgā cerība, ka tomēr daļa cilvēku saprot, ka viņai nav praktisku darbu- vien izpūsts līderisms no austrumiem.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 15.11.2013. 12.33

Lielākā daļa no Jums tā arī nav neko sapratusi. Domāt un izdarīt secinājumus ir daudz par grūtu.
Aitas ir jācērpj.
Krūmiņš un Sudraba dara visu pareizi – aizpilda “tukšo caurumu” politikā.
Jūs paši visi viņiem šo vietu atbrīvojāt.
Meklējiet vainu sevī.
Bet šaubos, vai tas Jums ir pa spēkam…

+2
-9
Atbildēt

4

    Pauls Puķītis > raimondsb_mail_lv 15.11.2013. 12.34

    Bet šaubos, vai tas Jums ir pa spēkam…
    ——-
    jā, es arī šaubos.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    buchamona > raimondsb_mail_lv 15.11.2013. 13.01

    Skumjais Bruņinieks. Jūs paši visi viņiem šo vietu atbrīvojāt.
    Meklējiet vainu sevī. +++ Laikam jau šo rekviēmu raksti RP pieminot ? :) Nevajag sērto lieki. Niša kuru Saeimā vēl kādu laiku aizņems RP, nekad tukša nav palikusi. Bet, ja par Zatlera vēl esošo, vai Krūmiņa un Repšes topošajām partijām – neredzu nekādas atšķirības, kopējas ” vērtības” gan var atrast

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > raimondsb_mail_lv 15.11.2013. 14.18

    Krūmiņš un Sudraba dara visu pareizi – aizpilda “tukšo caurumu” politikā.
    Jūs paši visi viņiem šo vietu atbrīvojāt.
    ——————-
    Mums trūkst “centrisku” un “liberālu” partiju? Tajā nišā taču notiek TĀDA drūzmēšanās! :)
    Vai cits variants? :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > raimondsb_mail_lv 15.11.2013. 14.19

    Vai tad atbrīvotā caurumā atkal jāgāž visādi sūdi? Ar Zatleru jau esam atēdušies līdz riebumam.
    —————
    Žetons! :)))))))))))

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

Pauls Puķītis 15.11.2013. 12.25

Ja tā labi paskatās uz tiem “jaunlaulātajiem”, tad var izrādīties, ka “V” ir tikai tādi “bērna šļupsti” …

Pārfrāzējot teikto, man ir jautājums: cik reižu “Rīgas sargi” ielaidīs “saimnieku” Jēkaba ielā…

+6
-1
Atbildēt

3

    Ojārs > Pauls Puķītis 15.11.2013. 12.29

    Jā, pilnīgs vāks!
    Vai mums jau nepietiek ar LC, TP un ZRP pieredzi…

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Pauls Puķītis 15.11.2013. 12.33

    Atļaušos sarakstu papildināt ar Šķēles priekšteci Čeveri…:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Pauls Puķītis 15.11.2013. 14.16

    Jā, Saimnieks bija no tās pašas sugas, tikai tolaik šādas partijas uzvara nebija tik bīstama, jo tik daudz kolonisti vēl nebija legalizēti.
    Tagad situācija ir daudz draudošāka.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

ievuliitis 15.11.2013. 12.16

Nobijās. “Sudraba kategoriski noliedz politiskā spēka veidošanu ”

http://www.apollo.lv/zinas/sudraba-kategoriski-noliedz-politiska-speka-veidosanu/622425

+10
-1
Atbildēt

3

    Alise > ievuliitis 15.11.2013. 12.18

    Laikam tiešām saprata, ka “pilnīgā pakaļā” stratēģiju izvēlējušies. Nevaru iedomāties, kā viņi gatavojās savākt vēlētājus ar tādu odiozu miljonāru kā Krūmiņs kā partijas organizētāju?

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > ievuliitis 15.11.2013. 12.36

    IR – Bijusī valsts kontroliere Ingūna Sudraba jau pēc svētkiem varētu paziņot par jauna politiska spēka izveidošanu, ko atbalstīs uzņēmējs miljonārs Jūlijs Krūmiņš, ziņo LETA, atsaucoties uz šodien laikrakstā “Vesti” publicēto. +++ Ja tagad tam pretī liek Apollo ziņu, tad jau ” Vesti” ir tikai apsteigusi laiku :) Tāda tehniska kļūda kremliniem gadās, reizēm :)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ievuliitis 16.11.2013. 00.49

    Varbūt Krūmiņš mēģina Sudrabu novākt no politiskās skatuves Repšes sabata interesēs?

    0
    -4
    Atbildēt

    0

aivarsskepasts 15.11.2013. 12.01

Haha, Krūmiņš sudraba mantijā ierodas uz svētkiem. Tad, kad galdiņš uzklāts, ēst arī sataisīts un par visu vakara gaitu arī padomāts. Un protams, grašisies tik paņemt esošās valdība snopelnus. Tā nu tas neies cauri..

+6
-1
Atbildēt

0

Anete 15.11.2013. 11.49

Es tā cerēju, ka viņai pietiks prāta, nedarīt šitādas muļķības. Nepietika..

+13
-1
Atbildēt

4

    Ojārs > Anete 15.11.2013. 12.03

    bet ja Ušaks un Stepaška (varbūt pats Pūķins) lūdz, nu kā var atteikt?
    p.s. Ceru, ka mēs (latvieši) beidzot uzzināsim, kāpēc Sudrabai ir liegta augstākā līmeņa pieeja valsts noslēpumiem…

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > Anete 15.11.2013. 12.16

    Es ar domāju – nu nodibināja to biznesu kopā ar Krūmiņu un fiziķiem, varbūt liksies uz kādu laiku mierā, varbūt parādīsies tikai kā prezidenta kandidāte – bet še Tev – nenoturējās, taisīs jau uzreiz partiju augšā. No otras puses labi, savu balto tēlu sasienoties ar jūli jau ir zaudējusi.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > Anete 15.11.2013. 12.50

    ES gan zināju, ka Inguna noteikti tiks stumta politikā, jo SC ir jātiek pie varas- Putins tā vēlas un Latvijā viņi to noteikti cer dabūt, jo latvieši ir gļēvi! ceru, ka maldos par gļēvumu, bet par ingūnu cerību nekad nav bijis un intuitīvi jūtu, kas viņa jau sen ir bijusi.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Anete 16.11.2013. 00.46

    Bet, tu esi gļēva. Jeb neesi latviete?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 15.11.2013. 11.41

Gaidu ar nepacietību, jo ir īstais brīdis! Par Visu Latvijai vairs nebalsošu, jo nav tādu.

+7
-8
Atbildēt

8

    buchamona > Ligiña Doniña 15.11.2013. 11.48

    Varbūt pirms sāc gaidīt, izlasi Delfos rakstu “Jūlijs Krūmiņš: Nacionālajai apvienībai nav jābūt valdībā”. Varbūt tad sapratīsi, ka nav pat vērts sākt gaidīt, ja jau kādreiz esi balsojis par NA :)

    Un ne jau tā sāls ir attieksmē pret NA. Lietas būtība ir jāmeklē Krūmiņa izpratnē par LR vēsturi, mūsu valsts nākotni un vispār – pastāvēšanas jēgu

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Ligiña Doniña 15.11.2013. 11.50

    Kā dažiem vajag ikonas, ko pielūgt! Apbrīnojami!
    Vai ar Zatlerstory cilvēki vēl nav guvuši uzskatāmu mācību?
    Traģikomiski.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ligiña Doniña 15.11.2013. 12.13

    Vai ar Zatlerstory cilvēki vēl nav guvuši uzskatāmu mācību?
    ——————-
    zatlera gadījumā viņi vismaz meloja, te jau mūs gaida spēle ar atklātām kārtīm. Acīmredzot SC panākumi Rīgā dažiem polittehnologiem ir aizmiglojuši veselo saprātu, un viņi cer, ka naivākie latvieši uzķersies uz “centriski-liberālās” partijas socdemokrātiskajiem solījumiem.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > Ligiña Doniña 15.11.2013. 12.27

    IvarsA
    Par Visu Latvijai vairs nebalsošu, jo nav tādu.

    Tas ir vienkārši drausmīgi. Kas tad balsos? Dzeris, nulle, zaNe, galantais un pikaso arī atsakās, Ino un zirnekliene vēl domā.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > Ligiña Doniña 15.11.2013. 12.47

    Par Sc panākumiem citos Latvijas novados, izņemot, protams,divas Latgales lielās pilsētas, es gan šaubos, jo domāju, ka daudzus latviešus sakaitinājis būs tas dalījums rīdziniekos un citos!
    Solīs arī citus vadāt par brīvu, vai? Bet ja solīs, tad daudzi gan sapratīs, ka ilgi tas tā nepastāvēs naudas trūkuma dēl!
    Re, kā Rīga jau finansiāli ir nokausēta!!! Tie lielie NĪ (īpašuma) nodokļi sadusmos latviešus- tas nu ir skaidrs.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ligiña Doniña 15.11.2013. 14.13

    Bet: Par Sc panākumiem citos Latvijas novados,es gan šaubos,
    ———————
    Tāpēc jau viņiem ir vajadzīgi sabiedrotie no t.s. latviešu partijām. Pirms gada gandrīz izdevās plāns arZRP, tagad jauni projekti – “patriots” Repše ar latviski nerunājošiem “spekulatīvā biznesa pārstāvjiem” aizmugurē.
    Kāds varbūt cer, ka daži procenti mūsu balsu tiks izlietoti par DP un citām sīkpartijām. Diemžēl okupantiem izredzes ir.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Ligiña Doniña 15.11.2013. 14.53

    Jā, dažiem vajag tās ikonas, īpaši NA biedriem, slikti, ka viņi neapzinās, ka tās viņu ikonas ir viens vienīgs viltojums, un tām nav nekāda vērtība.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 16.11.2013. 14.15

    Betij, par kādām ikonām ir runa? ….Runa ir par īstiem līderiem, vērtībām un nelokāmu gribu strādāt tautas labā, kas starp citu, ir valsts vīru un sievu galvenais uzdevums. Nevis politbiznesa razborkas un blamāža pa visu ģīmi. Nezinu kādas sēnes ēd Parādnieks un Dzintars, bet muld kā pa ķešu. Varbūt labi, ka ticami melot vēl nav iemācijušies. Diemžēl jaunu partiju ienākšana, nemainīs iebriekšējo naudas izcelsmes siles. Šī brīža politiskais vakuums sāk atgādināt laiku pirms Ulmaņa apvērsuma, 1934. gada 15. maijā……Kad arī bija lērums sīkpartiju un tautsaimniecībai no tā jēgas nekādas. Ir jāmaina vēlēšanu sistēma!!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 15.11.2013. 11.40

Vakar izlasīju Krūmiņa opusu Delfos. Nu īsts ” aizjūras monstrs” tas Krūmiņš, vai pareizāk sakot,mūsu vietējā nešķīsteņa trešā, jaunākā galva. SC+Repšes partija+Krūmiņa partija un tas viss situācijā, ka “savējie spēki” Vienotība un NA saplēsušies un abi ik pa laikam meklē atbalstu opozīcijā, lasi – tai pašā Saskaņas Centrā :)

http://www.delfi.lv/news/comment/comment/julijs-krumins-nacionalajai-apvienibai-nav-jabut-valdiba.d?id=43814994

+16
0
Atbildēt

2

    austrisv > buchamona 15.11.2013. 12.43

    Tu ģenerāl, kaut ko pamatīgi putro par pašvaldību vēlēšanu reklāmām utt. pašu V jau nomelnoja tas pats pērkamais Lapsa, bet vai Lapsa kaut ko uzrakstīja par NA līderiem? Kaut kā neatceros, ka V būtu nomelnojusi NA.
    Lūdzu, piemērus no taviem apgalvojumiem par nomelnošanu, lai gan ne jau par šo ir raksts. Tā kā pats nenomelno V!

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 15.11.2013. 14.08

    Kaut kā neatceros, ka V būtu nomelnojusi NA
    ————–
    Nuuu – kaut vai Pabrika un Štokija “infa” par atentātu pret pabriķi…
    Par pretīgo ņemšanos ap Grendes drausmīgo valstij nenormālos zaudējumus nodarījušo komandējumu un tagad Koalīcijas līguma ignorēšanu nemaz nerunājot.

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

lebronj2356 15.11.2013. 11.21

Nu i vēlētājiem būs izvēle uz LV glābējiem :D…vai nu Repšes sponzoru apvienotais koris vai arī Sudrabu Ingūna baltā zirgā ar Jūli aiz muguras, abi gan visticamāk glābtu kopā ar SC, bet nu sacensība par kangaru Nr.1 ir jāuztur ! Protams izrādīsies, ka LV glābšana ir neiedomājama bez NĪ andeles un burbuļa Nr.2 !

+8
-3
Atbildēt

13

    Ruta Sīle > lebronj2356 15.11.2013. 11.44

    V elektorāts var pamatīgi sašķelties.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Ruta Sīle > lebronj2356 15.11.2013. 11.58

    Protams izrādīsies, ka LV glābšana ir neiedomājama bez NĪ andeles un burbuļa Nr.2 !

    Varat palasīt Krūmiņa rakstu Delfos. Viss ir īsi, bet skaidri pateikts.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > lebronj2356 15.11.2013. 12.05

    agrāk man likās, ka Krūmiņš ir vecs uzpūtīgs āksts, kurš nejaušības (?) dēļ kļuvis par miljonāru, bet tagad redzu, ka kompartijas “skola” viņam nav gājusi secen.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > lebronj2356 15.11.2013. 12.39

    Baiba!Kāpēc domā, ka Vienotības elektorāts ir tik jau nu stulbs, ka balsos par TP atraugām, kāda ir Sudraba un viņa skompanjoni, lai neteiktu vēl skarbāk!

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > lebronj2356 15.11.2013. 12.40

    Andrej,Tu laikam domā, ka Jūlis varēja tirgot naftu tāpat vien bez atdeves saviem labvēļiem, kuri to naftu viņam piegādāja?

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > lebronj2356 15.11.2013. 13.00

    to Bet

    ” Baiba!Kāpēc domā, ka Vienotības elektorāts ir tik jau nu stulbs, ka balsos par TP atraugām, kāda ir Sudraba un viņa skompanjoni, lai neteiktu vēl skarbāk!”

    Liela daļa no Vienotības sen jau balso par “TP atraugām”. Vai tad nepietiek Jums ar Štokenbergu, Pabriku, Ābiķi…?
    Vai tad nepietiek Jums ar Ceļapītera oranžo Madonas mafiju? Izliecieties, vai esiet tik stulba?
    Vienotības ģenerālsekretārs Kampars(misters “tumboČka”, ja kas?) pat atklāti caur presi aicināja Jūsu minētās “TP atraugas” stāties partijā Vienotība.
    Nebeidzu par Jums brīnīties – vienā personā kopā mitinās gan naivums, gan stulbums, gan neinformētība.
    īsts Molotova kokteilis.

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    austrisv > lebronj2356 15.11.2013. 13.04

    Skumjais , cik saprotu, tad pats esi RP fans, bet vai tad tajā visi ir iesācēji politikā, un tajā nav pārbēdzēji no citām partijām?
    Bet par pārējo neapvainojos, jo mani sen vairs neskar apvainojumi portālos.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > lebronj2356 15.11.2013. 13.04

    …S.B. ….zatleriešu partijnieku sarakstiņu esi pārbaudījis?…ne tikai tos, kas TV kameru priekšā grozās, bet tie, kuri aizkadrā dod “vērtīgus” padomus….
    …tas tā – līdzsvaram…. :)

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > lebronj2356 15.11.2013. 14.03

    Nebeidzu par Jums brīnīties – vienā personā kopā mitinās gan naivums, gan stulbums, gan neinformētība.
    ————–
    Pievienojos. Un Zanei arī šoreiz ir taisnība.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > lebronj2356 15.11.2013. 14.21

    to Bet un zanE

    Nū, kopš pie malas RP ir nobīdīts galvenais “sarkanās līnijas” uzturētājs V. Zatlers, neesmu vairs nekāds lielais šīs partijas fans. Zatlers bija pārbaudīts zobens.
    Bet es par citu lietu.
    Vai tad nesapratāt – Bet paziņojums par “TP atraugām” ir tāds pretrunīgs un liekulīgs, lai neteiktu vairāk..
    Kampars ir 2.! cilvēks Vienotībā un pēc Bet teorijas iznāk, ka partijas līderis aicina oranžās TP atraugas stāties Jūsu rindās.
    Vai nejūtiet te tādu mazu disonansi?
    No vienas puses Bet ironizē un noliedz, ka Vienotības elektorāts “nav tik stulbs, lai balsotu par to”, bet no otras puses viens no partijas līderiem aicina šīs “atraugas” stāties partijā..
    zanE, Jūs taČu esiet tik zinoša.
    Jums noteikti bija zināms Vienotības ģenerālsekretāra uzstādījums – aicināt partijā Tautas partijas cilvēkus.
    Jūsu pienākums bija aizrādīt Bet, ka tā nicinoši nosauc par “pabirām” tos politiķus, kurus Kampars aicina Vienotībā.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > lebronj2356 15.11.2013. 15.10

    …S.B. …zini, varētu jau Tev atbildēt, ka esi pārmeties uz nesolīdu diskusijas kultūru (neteikšu – demagoģiju) – tēmu pārceļot citā virzienā…bet, jūtu, cik Tev sāpīga tēma viss, kas saistās ap reformistiem…
    …nudien, šobrīd nav laika pļāpāšanai…citreiz, labi?….

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > lebronj2356 15.11.2013. 17.54

    to zanE

    Nekādā citā virzienā es “tēmu nepārceļu” – bija manas pretenzijas Bet par liekulību “TP atraugu” sakarā un par to arī turpināju Jums sūtītajā atbildē.
    Nevajaga melot un sagrozīt faktus, zanE!
    ps
    Par to manu “sāpi” RP sakarā.
    Jā, man sāp, ka Jūs visi kopējiem spēkiem nogremdējāt RP.
    Jā, man sāp, ka manis atbalstītā Vienotība piedalījās šajā spēlē.
    Jā, man sāp, ka Jūs visi bijāt ierocis(lielgabalgaļa) Lemberga un pārējo oligarhu rokās cīņā pret Zatleru un RP.
    Jā, man sāp, ka mana partija Vienotība uzreiz pēc vēlēšanām sāka gremdēt savu sabiedroto RP.
    Jā, man sāp, ka mana partija Vienotība ir atklāti pagūlusies zem Lemberga.
    Jā, man sāp, ka Vienotības premjers Dombrovskis ir pilnībā atkarīgs no savas ģimenes neveiksmīgajiem biznesdarījumiem, milzīgajiem kredītiem un nevienam partijā nav par to daļas.
    Jā, man sāp, ka mēs visi redzam jau ilgstoši nelikumības Rīgas un Ventspils brīvostās, bet Vienotībai(kas sākumā iestājās par godīgumu) nav iebildumu.
    Par daudz ko vēl, zanE, man sirsniņa sāp, varētu vēl turpināt..
    Jūsu Vienotība vispār ir tāda dīvaina partija –
    partijas pirmā persona Aboltiņa pirms vēlēšanām izsaka pārliecību, ka SC jābūt valdībā, bet nākošajā dienā pēc izliekās, ka neko nav teikusi..
    partijas otrais cilvēks Kampars(nu misters “tumboČka”, Jūs jau ziniet) atklāti aicina TP “pabiras” (Bet) nekaunēties un stāties Vienotībā. Ar Brigmani un Lemberga ZZS viņam arī nav nekādu domstarpību…
    viena no Vienotības līderēm S.Kalniete(Eiroparlamenta deputāte) atklāti pasaka, ka viņasprāt Latvijā jābūt divām partijām – Vienotībai un SC. Tā izprot integrāciju intelektuāle un demokrāte S. Kalniete.
    Un, piezīmēju, neviens no Vienotības neprotestē, neizsaka savu sašutumu. Tas, kā saka Rībena, ir inteliģences pazīme.
    Nu vienkārši “oki doki” ir tajā Jūsu Vienotībā…

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > lebronj2356 15.11.2013. 18.47

    …S.B. ….atļaušos Tev atgādināt raksta virsrakstu zem kura Tu komentē: “Laikraksts ziņo par jaunas partijas veidošanos, Sudraba to noliedz (papildināts)”….
    …vai tas ir par Vienotību vai RP atbalstītāja sāpošo sirsniņu?….
    …lūdzu, Susur, nenolaidies līdz lno līmenim, viņam arī adatiņa ieķeras izdrillētā platē…cilvim, kuram vējš matos, akordeons pa rokai, skārda jumts no kura uz zvaigznēm lūkoties – tas īsti “nepiederas”…. :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

putekliic 15.11.2013. 11.18

Nu, ko – vēl viens Kremļa projektiņš? Plāniņš pavisam vienkāršs – paņemt latviešu protesta (lumpeņu) elektorātu un kopā ar Ušakovu pēc gada uztaisīt valdību ar pašu Sudrabu priekšgalā. Tikai pirms tam jaunajiem glābējiem būs jāsavāc vismaz 20%. Reāli? Drīzāk ka nē. Būs jāņem papildspēki. ZZS? Nav izslēgts, ka Lemberga rokās var atkal izrādīties “zelta akcija”. Kurš solīs vairāk par to?

+9
-1
Atbildēt

1

    efeja60 > putekliic 16.11.2013. 00.36

    Sudraba latviešu elektorātu nepaņems, Sudraba paņems krievu elektorātu. Un krievu nauda kampaņai ar būs un reklāmas krievu auditorijai.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

ievuliitis 15.11.2013. 11.16

Atļaušos citēt te IR telpā jau citēto:
“…. Kungs Jēzu! – es lūdzu un aplaizos, – sūti ātrāk šurpu šo krietno, dievbijīgo sievieti Sudrabas kundzi! Ļauj man noplūkt šo pārziedējušo krizantēmu un pārējās puķes no jauno, ziedošo partiju pļavas!”

http://www.la.lv/ies-jautri/

+20
-1
Atbildēt

0

Ojārs 15.11.2013. 10.35

jaunā partija būs centriski-liberāla
———————–
ideāls variants – to, ka krieviem patīk centristi (demokratičeskij centraļizm) es zināju, bet nezināju, ka Kremlim patīk liberāļi… :)
p.s. Vai Sudraba dabūja “darbu” Krūmiņa meitas :) firmas Valdē, lai nebūtu CV jāraksta, ka viņa ir bezdarbniece? …

+6
-1
Atbildēt

3

    Aivars Krauklis > Ojārs 15.11.2013. 12.16

    Kā ta nu Krievzemē „liberāļi” nepatīk – sk. biedra Valdpasuli Vilkadēla Taukuļa (Žirinovskij) partijas nosaukumu. Otram Valdpasauli, nu tam, kurš prezidentāls puspulkvedis, pat ļoti patīk, tikai reizēm tēvišķīgi jāparegulē.
    Biedrei Sudrabai partija nebūs ne sliktāka, ne mazāk “liberāla”, “centriska”, “infravioleta”, “prāvoļevackaja”, “tautiska” vai vēl kāda, tikai postu valstij nodarīs krietni lielāku. Jo balsu derīgu netrūks, atšķirībā no bezcerīgā Repšes jaunveidojuma.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 15.11.2013. 12.23

    ne jau par to “ir stāsts”
    Man patīk šie nosaukumi centriski labēja, centriski liberāla, un citas “centriskas” partijas. Kā saka latvieši – “ne zivs, ne gaļa” :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 15.11.2013. 12.27

    starp citu, IR! Latvieši neraksta “centriski-liberāla”, ja pareizi atceros no skolas laikiem, latviešu valodā vārdus ar defisi nesavieno, tāda prakse vienu brīdi bija no okupantu valodas ievazāta.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

dro 15.11.2013. 10.19

Valsti gaida spoža nākotne. Pie apvāršņa Repše un Sudraba ar skatu uz SC kā koalīcijas partneri, bet Vienotība turpina knābāt savus sabiedrotos. Vai Vienotība būs vajadzīga jaunajiem Latvijas glābējiem, par to derēja padomāt:)

+14
-9
Atbildēt

9

    aigarsaboltins > dro 15.11.2013. 10.26

    Ar partneru knābāšanu, pareizāk sakot, nomelnošanu, gan pašlaik piepūstiem vaigiem nodarbojas NA.

    +15
    -12
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 15.11.2013. 10.39

    Tātad ministres nepamatota nomešana un ministra, kas izstājies no koalīcijas partijas un zaudējis šīs partijas atbalstu, spītīga paturēšana amatā ir tā korektā rīcība?
    =========
    (ABC: Ar partneru knābāšanu, pareizāk sakot, nomelnošanu, gan pašlaik piepūstiem vaigiem nodarbojas NA)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > dro 15.11.2013. 10.46

    “Ģenerāli” Ceru, ka tu spēsi izskaidrot Drošības policijai šo atklāto aicinājumu uz vardarbību? Jeb varbūt tev ir izziņa, ka esi tiesībnespējīgs un rīcībnespējīgs?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > dro 15.11.2013. 11.04

    Es cietumā neesmu sēdējis, tāpēc cietuma žargonu nepārvaldu un nezinu, kas ir fsbešņiki. Es tev nedraudu, es vienkārši ziņošu DP par tavu ierosinājumu nogalināt Dombrovski, un ceru, ka viņi veiks pasākumus, lai uzzinātu tuvāk, kāpēc tu šādi izrunājies.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dro 15.11.2013. 11.38

    Atradi īstos “sabiedrotos” V, tādi sabiedrotiee var būt tikai bezizejas situācijā, sabiedrotie nenodarbojas ar sabiedroto šantāžu, nekā tādi sabiedrotie, labāk jau atklāti ienaidnieki, no tiem,vismaz, zina, ko var sagaidīt.
    Un ko V var darīt, ja NA nemitīgi noliek pati sevi smieklīgā situācijā, kā ar to Bordāna atlaišanu, V būtu ko, puņķi viņiem jāslauka?

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > dro 15.11.2013. 11.39

    ABC, Mums viens mēslu mētātājs ar slēptām tieksmēm un fobijām un alkaholismu jau ir “slavenais” Kaspars Dimiters!

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    aigarsaboltins > dro 15.11.2013. 12.12

    IvarsA, vai Tu domā, ka šamējais “generālis” ir Kaspars Dimiters??? Diezin vai viņš tik briesmīgi zemu kristu, un cietuma leksiku arī viņš diezin vai pārvalda. Drīzāk šis “generālis” būs kāds garīgi slims cilvēciņš, kura ārstēšanai valstij nepietiek naudas, vai varbūt zāles ir izrakstītas, bet viņš tās nelieto. Pēc mežonīgajiem naida uzplūdumiem spriežot, viņam varētu būt epilepsija, un šādi cilvēki prāta aptumsumā var būt bīstami, jo var pastrādāt zvērīgas slepkavības (ir lasīts par epileptiķi, kas uzšķērdusi savu bērnu un izkārusi zarnas uz krūmiem žāvēties).

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 15.11.2013. 12.36

    Bērni arī nevar atzīt savas kļūdas un vienmēr meklē vainīgos citur!
    Vai tad nu Vienotība sāka cilāt Bordāna jautājumu. Skaidrs, ka Dombrovski interesē reformas: tai skaitā arī TM. Kurš gan teiks, ka refrmas nav vajadzīgas TM!?
    Vai tad līdz šim kāda reforma ir veikta tajā skudru pūznī, ko sauc par tieslietām???

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 15.11.2013. 14.00

    Bet Bērni arī nevar atzīt savas kļūdas
    ————-
    Kādi bērni? Smieklīgi! Varbūt Dombrovskis neprot izlasīt koalīcijas līgumu, kuru pats pirms gada sacerējis?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

dro 15.11.2013. 10.06

Nevaram sagaidīt! Nu nāciet, gābiet valsti:):):)

+12
-1
Atbildēt

1

    efeja60 > dro 16.11.2013. 00.28

    grābiet?

    0
    -2
    Atbildēt

    0

aigarsaboltins 15.11.2013. 10.06

Partijas nosaukums būšot “Ejam tālēs zilajās, ka nomītie papēži cilājas” jeb “Sanāk, mušas, uz mušpapīra”.

+18
-4
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam