Ušakova ledusskapja demokrātija

67

Komentāri (67)

dzintarz 13.11.2013. 13.05

Rīgas mērs Latvijas valsti salīdzina ar “blokmāju”
=====
Gdje raģilsja, tam i prijuķilsja..
Gdje žizņ afficerskaja priņesla, tam i budu gaģitj.
S popravkoj atnasīķeļno ņemeckogo gospitalje.

Išak.

+2
0
Atbildēt

0

Ojārs 12.11.2013. 21.04

bet N.Ušakova attieksmi pret mums es nesaprotu, man grūti viņa “lecīgajās” runās klausīties.
—————–
Ko brīnaties – tipisks neookupants.

+2
-1
Atbildēt

0

dace_ampermane 12.11.2013. 19.50

Ušakovs. Rīgas mērs Latvijas valsti salīdzina ar “blokmāju”, katrs atsevišķs dzīvoklis ir viena pašvaldība.

Nevar viņu vainot par šo salīdzinājumu :) Viņš runā par sev un kolonistiem tuvām un saprotamām lietām. Arī par tiem ledusskapjiem ļoti tēlaini un pareizi. Viņi ievācās uz visu gatavu, ja vajadzēja izsūtīja latviešus uz Sibiriju. Paņēma tos dzīvokļus labākos rajonos, ja bija vēl kādi latvieši palikuši sadzina tos pagrabos. Viņi vēlējās dzīvot sķiļno, tad sākās padomju dizaina uzplaukums. Krāsoja parketus ar sarkanīgi brūnu krāsu [tāpat kā žogus] izzāģēja ozolkoka durvīs 3-4 pasta kastīšu caurumus, ērtībai, lai nebūtu pēc avīzēm jākāpj lejā, vannās turēja kartupeļus, nama ieejas durvis visas bija vaļā varēja nokārtot aizejot vai atnākot dabiskās vajadzības.
Ja mēra ģimene nāktu no čukčām jeb samojēdiem tad par piemēriem varētu lietot Jurtas un briežus.
Pilnīgi pieņemu, ka Mordai, nullei un viedoklim varētu būt savādāks skatījiens

+12
-1
Atbildēt

0

dro 12.11.2013. 18.31

http://www.svoboda.org/media/photogallery/25164671.html
Ločmeļa mamma: Za našu i vašu svobodu!

+6
-3
Atbildēt

0

raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 12.12

Čigānei vairāk uzmanības vajadzētu pievērst situācijai Saeimā un pašā Vienotībā, kur visatļautība sit augstu vilni.
Čigānei vairāk koncentrēties vajadzētu uz demokrātijas nodrošināšanu partijā Vienotība.
Čigānei vajadzētu atcerēties – ar kādiem lozungiem viņa darbojās Delnā, iestājās Vienotība un, vai tas saskan ar visu tagad notiekošo viņas partijā?
Čigānei vajadzētu vairāk analizēt un izteikt vērtējumus par Dombrovska un Vienotības atbildību PV iepirkuma afērā un LM nekontrolēšanā.
Saprotams, ka šīs un daudzas citas tēmas ir gaužām nepateicīgas Vienotības politiķiem, tāpēc savu vēlētāju priekšā izdevīgāk ir pakāpties uz Ušakova muguras.
Kas tad bija ievēlēta no Vienotības Rīgas domē (atbildīgā cīņā pret Ušakovu un Rīgas atgūšanu)? Vai ne S. Ēlerte?
Kur tad ir tā visa “Dombrovska komanda”, kas mums te zelta kalnus solīja pirms vēlēšanām, bet pazaudējuši Rīgu ātri aizbrida pa siltām vietām un nogūlās ziemas miegā?
Āā, saprotu, tuvojās citas vēlēšanas un ar Ušakova kritiku punktus sev sapelnīt var arī Vienotības Saeimas deputāti.
Vai esmu palaidis garām Čigānes rakstus:
“Mana liekulība partijā Vienotība”.
“Āboltiņas kliķes diktatūra partijā Vienotība”.
“Dombrovska un viņa ģimenes finansiālā atkarība”
“Kāpēc mēs izvēlējāmies Zaķi par savu vadoni Saeimā?”
“Prasme iekārtot savējos un kā vēl pilnveidoties”
“Visatļautība brīvostās un Vienotības nekānedarīšana”
“Druvietes un Šadurska atbildība izglītības sistēmas stagnācijā”.
un visbeidzot:
“Kāpēc cilvēki sarkst un kā es atbrīvojos no šīs vājības?”

+7
-7
Atbildēt

24

    buchamona > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 12.19

    Skumjais Bruņinieks . Kāds visam šitam, ko Tu te esi sarakstījis, ir sakars ar Čigānes aktualizēto jautājumu par finanšu necaurskatamību RD?
    Kādēļ Tu centies novilkt robežu starp Vienotības frakciju Saeimā un Vienotības frakciju RD? Vai tad abas šīs frakcijas nav viena vesela divas sastāvdaļas?

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    Dina > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 12.36

    Kurmītis >> rinķī apkārt
    Sakars vistiešākais. „finanšu necaurskatamība RD” nebūt nav Saskaņas izgudrojums, bet gan saņemts mantojumā no teletūbijiem un jā – šiem te pašiem vemjotības liekuļiem. Kas viņiem liedza „necaurskatāmību” likvidēt tad, kad paši rullēja Rīgas Domi? Kas viņiem liedz likvidēt ne tikai „necaurskatāmību”, bet naturālu valsts izlaupīšanu Pasažieru vilcienā, kurš tikai pēdējā gada laikā ir nolaidis renstelā simtus miljonus latu plus vēl sarūpējis valstij starptautisku tiesvedību? … vai Latvenergo, kurš ceļ cenas mākoņos un izģērbj gan cilvēkus, gan uzņēmuumus kopš par tā „kontrolieri” ir kļuvis vemjotības Lokenbahs? … vai Krājbankas un Citadeles izūtrupēšanas pasākumos ? … vai airBaltic afērā … vai LM gadījumā … vai … šo grēku un nelietību sarakstu varētu turpināt.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    andris902 > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 12.59

    …Skumjais Bruņinieks….feini!…reakcija uz kairinātājiem?… :)
    …tas, ka Tavas dzīvības funkcijas nodrošina raksti, kuru autori nāk no Vienotības, dod Tev spēku reaģēt – tāpēc vien Tev būtu jābūt pateicīgam Vienotībai….:))
    …turies!… :)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 14.57

    rinķī apkārt:
    Kāds visam šitam, ko Tu te esi sarakstījis, ir sakars ar Čigānes aktualizēto jautājumu par finanšu necaurskatamību RD?
    ===================================

    Man gan šķiet, ka Susura piegājiens pat piestāv “Irai”. Cik gan reižu visādi ozoliņi, burves un braunas nav rīkojušās līdzīgi, lai tikai uz priekšu pabīdītu savu “agendu”?

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 15.25

    to zanE
    Es jau turos, zaņuk, bet kā Jūs tur, Vienotībā….?
    Nesen I. Rībena pateica to, ko es jau te sen mēģinu “aizkladzināt” līdz visu ar vati aizbāstajām ausīm – Vienotība nevelk, Vienotībai nav vairs vienojošās idejas, Vienotība ir viens liels ķīselis, kur katrs nomā tik par savām interesēm.
    Vienotībā visi saprot, ka tas ir milzis ar māla kājām, ka partija sen jau pagūlusies zem Lemberga, ka V sen jau kļuvusi par “darbā iekārtošanas biroju”, ka V sen jau kļuvusi par Āboltiņas, Dombrovska, Kampara, Reira , Zaķa personīgo ambīciju piepildīšanas instrumentu.
    Vienotībā visi to saprot, bet klusē..
    Klusē arī šī raksta autore Čigāne, par kuru, starp citu, balsoju, liku plusiņu un lielas cerības.
    I. Rībena gan šo “klusēšanu” un “nekoneteikšanu” delikāti sauc par “inteliģenci” un “pieklājību”(šķiet?)…
    Es gan to citādāk nosauktu – “vēlme palikt siltos amatos”, “vēlme nesastrīdēties ar partijas vadību un turpināt politisko karjeru” un tradicionalais “vēlme saglabāt un nenorakt savu biznesu”.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 16.26

    …Skumjais Bruņinieks….
    …ja atmetam visu ironiju, irgāšanos un apcelšanos un situāciju vērtējam pragmatiski tad…teikšu – neapskaužu Vienotību…koalīcija tiek izveidota ar domu par sadarbību, kopēju mērķu sasniegšanu, bet – Tu redzi, ir divi jauni, zaļi gurķi, kuri ir nākuši ar uzstādījumu – “mēs jaunu pasauli sev celsim”, bet….no kā?….uz kā bāzes?…par kādiem līdzekļiem?…un kādam ir jābūt tam “nekrietnajam”, kurš satur šo “jaunās pasaules” radīšanu kaut kādos rāmjos…
    …Vienotība nav monolīts veidojums, tajā ir dažādu partiju, apvienību kokteilis, labi, ka vismaz ar kaut cik vienotu ideoloģiju, tomēr ar dažādām vērtību niansēm….Rībenai īstā vieta būtu pie nacionāļiem, jo domāju, ka Vienotība viņai uzliek kaut kādu rāmi, kurā viņa nevar izpausties….brīvdomātāja Kursīte, tā sauktās trejmeitiņas, kuras vispirms runā, pēc tam tikai domā….nē, protams, tas viss ir normāli – nav vairs komunistiskās partijas laiki ar vienu pareizo domu un vienbalsīgu lēmumu pieņemšanu…taču…iekšējo diskusiju iznešana uz āru rada trauksmes sajūtu sabiedrībā, liek šūpoties pamatam zem kājām un tiek aizmirsts princips – miers baro, nemiers posta…demokrātiju nevar pārvērst visatļautībā, bet tam, kurš skaļāk bļauj – ne vienmēr ir taisnība….
    ….nebūs vairs tie laiki, kad visiem jādomā vienādi, tomēr mazākums ievēro vairākuma pieņemtos lēmumus, ja nepatīk – tad jāiet prom, realizēt sevi citā politiskā spēkā…lai gan šaubos, vai tāds, kurš mētājas no vienas partijas uz otru – jelkad tam būs labi un tāds gūs savu piepildījumu….
    …personiskās intereses, tāpat – partejiskās – nevar stādīt augstāk par visas sabiedrības interesēm….mūžīgā atsaukšanās uz “mūsu vēlētājs to nesapratīs” un par mums vairs nebalsos – tā ir atsaukšanās uz mazu daļu vēlētāju, to mēs redzam pēc vēlēšanu rezultātiem….ja esi nonācis Saeimā, pie tam – valdībā, tava atbildība ir visas valsts priekšā….
    …diemžēl, Saeimas un valdības mainās, bet nemainās Saeimā un valdībā iekļuvušo domāšana….
    …kam ir jāmainās?…vispirms jau vēlētājam…ar apziņu par savu atbildību un tad varēs prasīt atbildību arī no ievēlētājiem politiķiem…nesamainīties sīknaudā un negaidīt nākošos zaļos gurķus, kuri atkal gribēs “jaunu pasauli SEV celt”….

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    buchamona > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 17.38

    zanE..iekšējo diskusiju iznešana uz āru rada trauksmes sajūtu sabiedrībā…++++

    Gluži otrādi, situācijā, kad dižķibele vairs nav tas centrtieces spēks, kurš var noturēt kopā nacionāl – konservatīvo Pilsonības Savienību, itkā liberālo JL un sociķus no CP vienā apvienībā, man šobrīd pilnībā nav skaidrs, kādas ideoloģijas nesējs ir Vienotība? Par kādu spēku, izejot no ek. krīzes, Vienotība ir kļuvusi, kas viņi ir – konservatīvie, liberāļi, vai sociķi? Un tieši tas, ka šīs iekšējās diskusijas par savu identitāti netiek Vienotībā “laistas uz āru”, manī rada ” trauksmes sajūtu,” jo šāds politisks veidojums, kurā sadzīvotu kopā trīs nesavienojamās ideoloģijas, trīs izpratnes par ekonomiku, piemēram, nespēj funkcionēt situācijā, kad valsts vairs netiek pārvaldīta ” pretkrīzes režīmā” .

    Bet nicinājums ar kādu Tu runā par profesori Kursīti (esmu apmeklējis viņas lekcijas), vai arī tā augstprātība ar kādu Tu Rībenu sūti pie ” nacionāļiem” ir vnk komiska. Kādēļ gan Rībenai būtu jāiet pie NA, ja Vienotībā ir PS, tā tad savi “nacionāļi” ? :)

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 17.53

    …R.A. …pieņemu, ka esi viens no tiem, kas ģimenes skandālu laikā atver logu, lai kaimiņi dzirdētu – kurš te saimnieks!…publiska netīrās veļas mazgāšana Tev rada stabilitātes sajūtu, jo ir tak ko parādīt, kāds demokrātijas līmenis, vai tā?….
    …piedod, tā var attiecības kārtot ģimenes lokā (ja Tev tas pieņemami), nevis partijas iekšējās diskusijas plivināt pa medijiem, jo, skat – cik es pareizs, bet tie tur ļaunie – neļauj man izpausties….
    …var plēsties, strīdēties, runāt, diskutēt, pārliecināt, pierādīt, bet nonākt pie kopsaucēja un tad pieņemto lēmumu darīt zināmu sabiedrībai…nevis stāvēt rindā pie mikrofona, kurš pirmais uzklausīs tavu “lielo sāpi”…

    …Rībenai arī PS ir kļuvis par šauru, jo citādi nerastos “specreportāžas” medijiem, kas pauž īpašo Rībenas viedokli….

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 18.03

    Zanīte aicina patstāvīgi domāt, bet deputātus, kuri izsaka patstāvīgu viedokli aicina izdzīt no Vienotības. Ziedojiet ādas frencim un naganam bāreņu zemes demokrātijas uzraudzei:)

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 18.14

    zanE. Šis Tavs salīdzinājums ar ģimeni ir nevietā, jo ģimenei ir savas funkcijas sabiedrībā un politiskai partijai savas.

    Tu saki – “…….var plēsties, strīdēties, runāt, diskutēt, pārliecināt, pierādīt, bet nonākt pie kopsaucēja un tad pieņemto lēmumu darīt zināmu sabiedrībai…nevis stāvēt rindā pie mikrofona, kurš pirmais uzklausīs tavu “lielo sāpi”…”

    Bet tad jautājums, kā Vienotība rakstīs savu priekšvēlēšanu programmu pēc kuras vēlētājs var prognozēt partijas ieņemto poziciju kādā konkrētā situācijā, kad partijai ir jāpieņem savs lēmums, ja jau katra šāda situācija tiks iekšēji vispirms izdiskutēta no triju ideoloģiju skata punktiem un tad tikai tiks pieņemts risinājums? Tad jau Vienotība kļūs vēl neprognozējamāka par NA :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 18.44

    …R.A. ….triju ideoloģiju???…kas tad viņus tur vieno, ja ne ideoloģija?…tikai nosaukums?….Tu brīžiem galīgi pa grāvjiem braukā!….
    …tāpēc tā arī kļuva par partiju, lai katrs savas ambīcijas piebremzētu vienota un kopēja mērķa vārdā….
    …ka jau teicu – niansēs skatījums var atšķirties, bet pie kopsaucēja nonāk vienojoties….un tas ir svarīgākais, nevis raustīšanās un kašķēšanās pa kaktiem….nu-ū, bet ir jau ļautiņi, kuriem sagādā sevišķu baudu lūrēt pa atslēgas caurumu….bet – tā ir sadzīve, kas būtiski atšķiras no darba politiskā partijā…

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 19.30

    zanE. ..R.A. ….triju ideoloģiju???…kas tad viņus tur vieno, ja ne ideoloģija?…tikai nosaukums?….Tu brīžiem galīgi pa grāvjiem braukā!….
    …tāpēc tā arī kļuva par partiju, lai katrs savas ambīcijas piebremzētu vienota un kopēja mērķa vārdā….+++ dižķibele līdz šim vienoja,par kādas ideoloģijas nesējiem ir kļuvuši bijušie PS, JL un CP politiķi, nav ne jausmas. Godīgi būtu, ja viņi uz savu piederību norādītu pirms skaistā Vienotības vārda. Piemēram, nacionāl – konservatīvā partija Vienotība, vai sociāldemokrātiskā partija Vienotība :) Šobrīd partija Vienotība ir kļuvusi par tādu kā ” augstāko virsaišu padomi”, kurā koleģiāli tiek meklēti risinājumi caur dažādu ideoloģiju skata punktiem. Tas der krīzes situācijā, bet nav savienojami ar patiesu demokrātiju. Šāda tipa partijas, kuru balsts ir nevis skaidri formulētas ideoloģiskas nostādens, bet gan izcilas personības :), šādas partijas ir pirmā postpadomju valstu pazīme :) Šādas partijas nerēķinās ar sava vēlētāja viedokli. Šo partiju politiķi jūtas tiesīgi domāt un pieņemt lēmumus savu vēlētāju vietā.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 20.33

    …R.A. …Tev taču ir no kā izvēlēties – Tavu ideoloģiju apmierina skaļi populistiski saukļi un vari turpināt balsot par NA…manuprāt, Tevi ne ar draudiem, ne viltu neviens nespiež balsot par Vienotību…par Vienotību balsos tie, kurus apmierina Vienotības programma un mērķi…kur problēma?…

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 21.01

    zanE…. – Tavu ideoloģiju apmierina skaļi populistiski saukļi un vari turpināt balsot par NA…+++ Es laikam līdz mūža galam neaizmirsīšu, cik sūdīgi jutos, kad pēc uzvarētām vēlēšanām es kā Vienotības vēlētājs pēkšņi izdzirdēju Āboliņu deklarējam par to, ka nākošā valdošā koalīcija ir jāveido ar SC, lai gan pirms vēlēšanām par šādiem plāniem netika minēts ne vārds. :)

    Arī ar NA nav tik vienkārši, teiksim viņu pēkšņā poza attiecībā pret eiro ieviešanu, neskatoties uz to, ka NA priekšvēlēšanu programmā bija izteikts stingrs atbalsts eiro.

    Par skaļiem saukļiem – vēlētājam, dodoties uz vēlēšanām, ir jābūt pilnīgai skaidrībai par kādu Latviju viņš balso. Domāju, ka šāda mana prasība ir objektīva un tai nav nekā kopīga ar populismu.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 21.46

    …R.A. …Tev kā vienmēr patīk jaukt lietas – Tevi Āboltiņa nošokēja, jo Tu uztvēri, ka SC velk valdībā….kļūdījies situācijas novērtējumā un turpini šoka stāvoklī dzīvot arvien…bet situācija bija pavisam citāda – Vienotība piedāvāja parakstīt SADARBĪBAS līgumu ar visām Saeimā iekļuvušajām partijām…koalīcijas līgums un sadarbības līgums ir divas dažādas lietas…un es to atbalstīju, jo tik dziļā krīzes brīdī būtu bijis tikai loģiski, ja sadarbību un atbildību uzņemtos visi…diemžēl, SC saprata, ka atbildības smagā nasta var sagraut viņu reitingus, tāpat kā Sudraba tolaik izvairījās no atbildības, jo nepopulāri lēmumi, kādi bija jāpieņem tolaik – var sabojāt rožainās izredzes nākotnei….
    ….pasaudzējām, pasargājām, atbildību noņēmām – iesēdinājām SC opozīcijā un palīdzējām audzēt viņu reitingus …SC tīri un balti varēja no malas kritizēt valdību uz velna paraušanu, bet sabiedrībai patīk, ja lamā valdību – un daudzi latvietīši tagad ar mieru balsot par SC, kura nav sasmērējusies un tik pareizi runā….
    ….bet….ko es Tev to visu stāstu – Tu vienalga sapratīsi tikai to, ko pats vēlēsies, bet tas, kas neiekļaujas Tavā uztverē – ir ienaidnieks…
    …varu vēlreiz apstiprināt, tā bija kļūda – nepanākot Sadarbības līgumu 10.Saeimas laikā ar visām Saeimā iekļuvušajām partijām, tajā skaitā – arī ar SC…tagad tas laiks ir nokavēts, pārāk daudz esam zaudējuši un SC valdībā iekļaut – nu jau ir bīstami…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 22.14

    Ko nesaprot Zane, to saprot Brigmanis: Ja apvienībai “Saskaņas centrs” (SC) piedāvā kādu ministra amatu, tad tas vairs nav uzskatāms par sadarbības līgumu, bet koalīciju, pēc Zaļo un Zemnieku savienības (ZZS) valdes sēdes pirmdien sacīja ZZS Saeimas frakcijas vadītājs Augusts Brigmanis.
    Šādi Brigmanis komentēja iepriekš 10.Saeimas vēlēšanās pēc provizoriskiem rezultātiem uzvarējušās apvienības “Vienotība” piedāvājumu SC sadarboties ar nākamo valdību uz līguma pamata, kas varētu paredzēt arī kāda ministra amata piedāvāšanu SC. Sadarbības līgums, Brigmaņa ieskatā, nozīmētu vien parlamentāro sadarbību par balsojumiem Saeimā, kā arī parlamenta amatu sadali.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE, …varu vēlreiz apstiprināt, tā bija kļūda – nepanākot Sadarbības līgumu 10.Saeimas laikā ar visām Saeimā iekļuvušajām partijām, tajā skaitā – arī ar SC…tagad tas laiks ir nokavēts, pārāk daudz esam zaudējuši un SC valdībā iekļaut – nu jau ir bīstami…
    ====================
    Ar šo Tu netieši apliecini par SC iespēju būt valdībā tajā brīdī. Tad taptu arī koalīcijas līgums. Labi, ka līdz tam nenonāca, bet vēlme izteikta bija.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 22.36

    …-“piedāvājumu SC sadarboties ar nākamo valdību uz līguma pamata, kas varētu paredzēt arī kāda ministra amata piedāvāšanu SC.”
    ——————————
    …kļūst auksti, rīt varētu sākt snigt….
    …varbūtības teorijas, kuras pieņemam kā neapgāžamu patiesību….

    …Mūsu alus…
    …un kas būtu noticis, ja SC iedotu Labklājības ministriju ar visām pensiju un pabalstu apgriešanām, ar milzīgo bezdarbnieku skaitu – situācijā, kad viss smagums bija jāuzņemas valdībai, kuru tagad lamā pēdējiem vārdiem, bet SC turpina solīt zelta kalnus un sabiedrība tajā klausās muti pavērusi un ausis saspicējusi…

    P.S. …ja būtu Sadarbības līgums – nepieciešamība pēc Koalīcijas līguma atkristu pati par sevi…jo sadalot atbildības sfēras nav nepieciešamības veidot “izredzēto klubiņu”…. :)

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    zanE, vai bezdarbniekam no tā paliktu vieglāk? Ja nē, tad tas ir tikai tādā līmenī – nelamātu vienus, lamātu citus. Valdības tiks lamātas vienmēr, Ja to nevēlas, tad nav tajās ko līst.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > raimondsb_mail_lv 12.11.2013. 23.30

    …tiešām?….tātad Tu uzskati, ka valdības lamāšana neietekmē tās reitingus un labāk lamāt savējos, nekā saskaņiešus – tā radot SC vislielākās labvēlības režīmu….nu, saki vēl, ka mēs neesam sirsnīgi cilvēki – rūpējamies, lai SC ne mats no galvas nenokristu, lai viņiem ērta un laba sēdēšana sienmalītē un gaišās nākotnes vilinājums, tā uzdāvinot tiem arvien vairāk vēlētāju balsis…
    …Rīga jau tam ir piemērs…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    buchamona > raimondsb_mail_lv 13.11.2013. 04.44

    zanE. …..koalīcijas līgums un sadarbības līgums ir divas dažādas lietas…un es to atbalstīju…+++ Ok, tikai par šādu iespēju vajadzēja brīdināt vēlētāju pirms vēlēšanām, jo SC nav ikdienišķa apvienība. SC neatzīst LR okupācijas faktu utt, un tieši tādēļ ļoti lielai daļai LR vēlētāju ir principiāli nepieņemama jebkura sadarbības forma ar SC. Arī RP pati sev ” izkala likteni” klūpot pāri vēlmei “saliedēt sabiedrību” ar atjaunotās LR ienaidnieku, pirms tam nebrīdinot par šādu iespēju savu vēlētāju.
    Deputātiem nav jāaudzina savs vēlētājs ar pēkšņiem kūleņu paraugdemonstrējumiem, deputātam nav arī jāsāk domāt vēlētāja vietā :), tāds nav deputāta pienākums.
    Deputāta pienākums Saeimā ir pildīt vēlētāja gribu, un, ja runa ir par principiāliem jautājumiem, sava attieksme pret šādiem jautājumiem partijai ir jānorāda savā priekšvēlēšanu programmā un tas ir jādara līdz kommatam precīzi un nepārprotami tā, lai nebūtu iespējams spert nevienu sānsoli :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    zanE, Tava pieeja varas dalīšanai var novest pie tā, ka regulāri jāprasa mums zināmai, ne sevišķi mīlētai kaimiņvalstij, lai tā regulāri mūs okupētu, it sevišķi taj’s brīžos, kad Latvijai neklājas sevišķi viegli. Tā teikt, lai pilsoņiem trennējas atmiņa un galvenais, lai nelamātu pašu valdību. Nekā, meitenīt, katram, kaut savējam, jāatbild par savu izdarīto vai neizdarīto, nevis jāatšķaida sava atbildība, laižot pie varas svešos un ienaidniekus. Tā vairs nav politikas kompromisu māksla, bet gan visīstākais konformisms.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > raimondsb_mail_lv 13.11.2013. 11.24

    …kungi, Jūs lietojat argumentu – vēlētāju griba….diemžēl, realitātē vēlētāju griba ir arī 30% balsojums par SC, Rīgā vēl trakāk….ko darīsim?….atņemsim viņiem vēlētāju tiesības?….mēs, protams, varam fantazēt kā būtu, ja būtu, bet….īpašās saudzēšanas režīms vienai partijai, izliekoties to nemanām, bet visu atbildību prasot un lamas veltot tikai savējiem – mēs dzenam nenosvērto un domāt nespējīgo vēlētāju SC apkampienos…jo SC taču nekādas atbildības par vējā palaistu vārdu, par utopisku vervelējumu, par “kritiku” un populistiskiem solījumiem – viss taču izklausās tik skaisti, tikai tie mūsu maitasgabali neko nejēdz…un vēlētājs nobalsos par tiem “nevainīgajiem”, kas valsti NAV noveduši “līdz klinķim”, jo nav nekur piedalījušies, lai tak pamēģina….arvien vairāk atskan atmiņu stāsti par “labajiem padomjlaikiem”…un tā mēs sagaidīsim bīstamu pārsvaru vēlēšanās un vairs nespēsim ne kontrolēt, ne ietekmēt…

    …ja R.A. prasa pirmsvēlēšanu solījumus līdz komatam, varbūt tad ir jāvēršas pie astrologiem, vai kā tos gaišreģus sauc, lai izzīlē nākotni – kādas partijas tiks ievēlētas, lai pēc paredzējuma varētu sastādīt “sadarbošanās” sarakstu un iespējamos variantus….kungi, tas nav nopietni!….vēlēšanas pārvēršas par sporta spēli, kuras rezultāti tiek paziņoti pēc pusnakts un visi pieplakuši TV ekrānam gaida spēles iznākumu….un tūlīt pat sākas spļaudīšanās un vaimanas – kurš idiots sabalsojis citus idiotus….

    …valdības koalīcijas veidošanas laikā jāspēlē ar tādām kārtīm, kādas mūsu gudrais vēlētājs ir iedalījis….vai ir daudz manevra iespēju sastādīt valdību no šobrīd ievēlētajiem?….vai šodienas koalīciju var nosaukt par vienotu veselumu, kurš strādā visas sabiedrības interesēs?…nē, tā ir parodija par koalīciju….jo ultimāti un sarkanās līnijas, strīpas un līkloči traucē normālam visas Saeimas darbam….ja 127 tūkstošu – vienas partijas vēlētāju intereses tiek vērtētas augstāk, kā visas sabiedrības, un lēmumu pieņemšana tiek bremzēta tikai šo 127 tūkstošu dēļ – par kādu kopdarbu valsts interesēs vispār var runāt?….

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > raimondsb_mail_lv 13.11.2013. 12.36

    zanE. ..vai šodienas koalīciju var nosaukt par vienotu veselumu, kurš strādā visas sabiedrības interesēs?…nē, tā ir parodija par koalīciju….jo ultimāti un sarkanās līnijas, strīpas un līkloči traucē normālam visas Saeimas darbam…+++ koalīcijai nav ne vainas. Ja NA un Viņķelei ir radušās domstarpības, tas vēl nenozīmē, ka koalīcija ir kļuvusi darboties nespējīga :) Ja koalīcijā tiek meklēts kompromis starp UA tirgošanas piekritējiem un pretiniekiem, tad tas ir pavisam normāli. Sliktāk būtu, ja šāda diskusija nenotiktu.

    Par “vienotu veselumu”, kurš pārstāvētu visas sabiedrības intereses, diez vai ir vērts sākt runāt, jo šāds lielums demokrātiskā sabiedrībā vnk nav sastopams. “Vienotu veselumu” kā tādu es atceros savā jaunībā, šajā zīmē es uzaugu, un Tu arī, droši vien.

    Tik daudz līkloču sarkano līniju uc ” traucekļu” nepastāvētu, ja mūsu iekšpolitika varāk balsītos uz vispār saprotamiem ideoloģiskiem jēdzieniem, un mazāk uz izcilu ļaužu harizmas, ja mazāk tiktu sacerētu saukļu par cīņu pret oligarhiem un vairāk tiktu runāts par sabiedrībai aktuālām problēmām caur konservatīvo, liberālo, socialdemokratisko utt vērtību prizmu. Tad mūsu iekšpolitikā nevaldītu šāds ķīselis, bet nu tas vēl viss ir priekšā. Nevar prasīt visu uz reiz no tik jauna pilsoņu kopuma, kurš, pārdzīvojis 50 gadu okupācijas režīmu, tikai tagad tā pa īstam sāk atjaunot savu valsti. Vispirms taču bija jāsaprot kā tas darāms :)

    Bet ar visu to, ka mūsu iekšpolitikā valda šāds aizkustinošs haoss ,:) ir jābūt dažām ļoti skaidrām vadlīnijām, kurām ir jāatspoguļojas partiju programmās un viena tām ir – sadarbība ar politiskajiem spēkiem, kuri neatzīst LR okupāciju, tā tad neatzīst tās valsts pastāvēšanu, kurā paši šobrīd darbojas.

    Un es ļoti cieru, ka pēc nākošajām vēlēšanām Āboltiņai nevajadzēs atkal sākt gari skaidroties par šo sadarbības tēmu, kā tas jau notika reiz, tajā tālajā 2010 gadā :)

    “…„Vienotība” cīnījās pret oligarhiem un Maskavas roku, bet mums ir jāatrod veids, kā strādāt. Mums ir ļoti liels vēlētāju atbalsts, mēs varam būt noteicošie koalīcijā, bet mums ir vajadzīgi sabiedrotie, lai šī valdība var nostrādāt četrus gadus,” teica Āboltiņa. Viņa “kategoriski” atsacījās pieņem, ka „Vienotība” nebūtu uzvarējusi vēlēšanās, ja vēlētāji iepriekš zinātu, ka notiks sadarbība ar SC…”
    http://www.ir.lv/2013/11/12/usakova-ledusskapja-demokratija/viedokli#opinion-form

    Ceru, ka Vienotība startējot nākošajās vēlēšanās ierakstīs savā pirmsvēlēšanu programmā savu attieksmi pret sadarbību ar SC, arī pat tad, ja SC līdz tam laikam būs veicis savu kosmētisko remontu.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

Dina 12.11.2013. 11.52

Kurmītis
Vaiiii … nu arī žurnāliņā IR čigānīte savu peršiņu nopublicējusi … Gan Dienā, gan Apollo karājās, karājās un nevienu neinteresēja šīs pastulbās sorozīdes gastronomiskie prātuļojumi, bet priekš IR auditorijas tas laikam ir best-sellers … :)

Ar nepacietību sagaidu to brīdi, kas visi šie Saiemas kanceles pamuldētāji un pamuldētājas par „līdztiesību” un vienādajiem tarifiem atteiksies no savām personīgajām deputātu privilēģijām. Kuras ir balstītas tikai un vienīgi uz to faktu, ka viņi sēž Saeimā un paši var pieņemt likumus un sev, mīļajiem dalīt labumus no kopējās Siles. Tajā skaitā arī šo te pašu apspriežamo transporta izdevumu, tajā skaitā – sabiedriskā transporta „kompensācijas” … Cik, lūdzu maksā trolejbusa biļetīte liekulīgajai kontrabandistei čigānei? Stipri maldīšos, ja minēšu, ka apaļu nulli ? … :)))

+1
-14
Atbildēt

2

    dace_ampermane > Dina 12.11.2013. 12.12

    k

    Pikaso Se, būdā.

    Izmantoju kolēģa komentāru adresētu Ločmelim/Mordai 11:29

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Rihards Sprincis > Dina 13.11.2013. 13.16

    Čigānes kundze, Kārkliņas kundze, Loskutova kungs, Judina kungs – cik atklāti un dedzīgi viņi runāja par cīņu ar korupciju, atklātību un ko tik vēl ne. Visi tika savēlēti parlamentā, un ko tad mēs dzirdam tagad? Tikai ironizēšanu par konkurentiem un dažādus jūsmīgus niekus (aizbraucu, redzēju, vai ku skaisti). Par saviem darbiem (īpaši korupcijas apkarošanā, bet arī citur) ziņu nav.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Pēterītis 12.11.2013. 11.51

Tikai runa nav par slikto zēnu Ušakovu, bet par latviešu spēju vai nespēju iedibināt kārtību savā valstī. Tāpēc ļoti negribētos, lai iznāktu līdzīgs purkšķis, kā Sprūdžam, saķeroties ar Lembergu. Tas būtu bīstams precendents līdzīgām “maigās varas” izkalkulētām un sabiedrību šķeļošām akcijām turpmāk.

+9
-3
Atbildēt

0

Inese 12.11.2013. 11.03

bet Rīgas pašvaldība, gluži kā pļēgurs, iespējams, 2013. gadu beigs ar 10% budžeta deficītu
==========================

Iespējams, nebeigs. Un “taisnības cīnītāja” Čigāne, iespējams, ir rūdīta kontrabandiste. Attēlā Lolitai Čigānei konfiscētās kontrabandas preces: ;)

http://neliesi.info/wp-content/uploads/2011/09/4522.jpg

0
-15
Atbildēt

0

buchamona 12.11.2013. 10.58

Ušakova uztverē viņam sāk izdoties LR galvas pilsētu pavērst pret valsti, uzklonēt īpašu nāciju ” rīdzinieks” :) utt.
Ok, to visu var saprast – kādēļ viņš to dara, arī to var saprast, ka ceļš uz šāda mērķa sasniegšanu nav lēts, bet, kā var rasties situācija, kad ” …. leģitīmi ievēlētiem Rīgas domes deputātiem nav izdevies uzzināt, kā izlietota 2013. gadā „Rīgas satiksmei” jau piešķirtā vairāk nekā 60 miljonu latu lielā dotācija un kā tiks izmantoti vēl papildus piešķiramie septiņi miljoni…” – to es nesaprotu.

Drīzāk jau tā ir tāda atrakstīšanās tikai, jo, ja jau šāda galēji absurda situācija ir izveidojusies RD – kas liedz Čigānes, Ēlertes, Brokas kundzēm utt griezties pēc palīdzības pie LR struktūrām, kuras pārrauga valsti?

+16
-2
Atbildēt

0

Inese 12.11.2013. 10.58

Tāpat Ušakovs ģimenei ar bērniem no Dundagas, kas 11. novembrī vēlēsies noskatīties izrādi Nacionālajā teātrī un pēc tam krastmalā pie pils mūra, atzīmējot Latvijas Republikas neatkarības izcīnīšanu ierakumos Daugavmalā 1919. gadā, nolikt svecītes, par nokļūšanu pie šīs “greznības” liks maksāt dubulti.
================================

Nu šitik primitīva demgaģija ir tikai Vienotībai ) No autenes vai dzelzceļa stacijas līdz Nacteātrim var arī kājām aiziet, nemaz nerunājot par krastmalu ;) Un varbūt Čigāne pastāsīs, kā tā mistiskā dundadznieku ģimene naktī tiks atpakaļ uz mājām? ;)

0
-13
Atbildēt

6

    ribens > Inese 12.11.2013. 13.59

    Lūdzu, cits izklaides piemērs : no rīta ģimene atbrauc, sēžas 11.tramvajā uz Zoodārzu, vakarā uz mājām.
    Bet, ja viņiem vajag uz Bērnu slimnīcu, Stradiņiem, Gaiļezeru, Traumām??

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 12.11.2013. 14.25

    Tu tā runā, it kā ieeja tajā pašā Zoo būtu bez maksas ;) Ģimenes biļete vien (2 pieaugušie + 2 bērni vai 1 pieaugušais + 3 bērni) – Ls 11,95. Nemaz jau nerunājot par saldējumiem, saldumiem utt ;) Tu vispār sarēķini, cik izmaksā šāds brauciens ģiemenei, pāris latu plusā par Rīgas sabiedrisko transportu būs absolūtais sīkums ;)

    Un ja tu runā par slimnīcām, tad nauda aploksnē nelegālam maksājumam ārstam vienmēr būs, vai ne? Bet te dažu santīmu dēļ šitāds hajs.

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    ribens > Inese 12.11.2013. 17.32

    Kādi pāris lati?! Tu pats iemācies rēķināt.
    Ja ģimenē ir 4 cilvēki un bērni > 7g –
    4 x €1,20 x 2 = €4,80 x2 = €9,60

    Nedomāju, ka laucinieki, kam nav savas mašīnas (ja jau brauc ar sabiedrisko),
    slimnīcā dod kukuļus.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 12.11.2013. 17.41

    Korektāk gan būtu, ja tu rēķinātu tikai sadārdzinājumu ;) Un kukuļus dod visi.

    Ja ģimenē ir 4 cilvēki un bērni > 7g –
    4 x €0,60 x 2 = €2,40 x2 = €4,80 (3.37 LVL)

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    ribens > Inese 12.11.2013. 20.50

    Katrs jau subjektīvi spriež pēc sevis un saviem paziņām.
    Bērnu slimnīcā dod kukuļus?!
    Es zinu tikai vienu gadījumu – Kramzaka un Lisenko lietu.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 12.11.2013. 21.43

    Šo gadījumu zini tikai tāpēc, ka pats esi iesaistīts? ;) Dak jau pirmais prasījums gūglē ziņo par kukuļa izspiešanu:

    Pirms atgadījuma ar mazuli es tikai vienu reizi biju vedusi savu pusaudzi 16gv uz ieauguša naga operāciju. Man pirmstam ilgu laku nebija bijis kontakts ar valsts medicīnu, apmeklējām maksas dakterus, bet operācijas bērniem taisa tikai VG. Konsultācijas laikā ar ķirurģi (uzvārds tāds krievisks uz S burta) viņa man paskaidro, ka ārsta virīte maksā 10Ls, analīzes, zāles un viss pārējais arī maksā naudu. Ja jāmaksā jāmaksā – velku ārā savu karti un dodos maksāt, prasu nodaļas māsiņām – man saka ka nav jāmaksā, dodos uz uzņemšanu (jo caur turieni nācām) velku savu karti ārā – gribu samaksāt, kā nekā ārsts teica – atkal atbilde bērniem medicīna LR ir bez maksas.

    Tad es sapratu, ka tiek prasīts KUKULIS, atdevu dakterei ~ 5,00Ls visu skaidro naudu, kas bija makā, daktere bez stostīšanas paņēma visu sīknaudu UN TIEŠĀM SAŅĒMU ĻOTI LABU APKALPOŠANU UN VISUS PASKAIDROJUMUS, plus zāles uz mājām, ko tiem kas nemaksā nedeva. Skumji.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

valdis 12.11.2013. 10.55

Rīgas gadījumā ir pilnīgi “šķērsām” rēķināt tikai naudas izteiksmē. Būtība ir kur citur. Jādomā pavisam citās dimensijās.
Kā I.Ziedonis, kas runāja par “visiem satekošajiem ceļiem”, “nevis izklaidēt, bet savākt. Un atkal izsūtīt pa ģimenēm un mājām, un laukiem savējos. Jāsajūt šo saplūst – atplūst pulsāciju.
Kā tonim piepulcēt toni. Mums jāpanāk akords.”
Un šajā gadījumā, tas ir Rīgas kā galvaspilsētas pienākums.
Tā nav tikai dzejnieka izteiksme, tas ir mūsu būtības un jēgas meklējums.

Problēma nav tikai tajā, ka N.Ušakovs nejūt toni, bet tāda sajūta, ka viņam nav pat vēlēšanās sadzirdēt to toni, iemīlēt.
Tagad viņš runā par to, ka rūpēsies par latviešu valodu. Jūs varat tam noticēt?
Tie puiši, kas dzied Latiņa dziesmu, viņi nav latvieši, bet kāda sirsnība un mīļums… bet N.Ušakova attieksmi pret mums es nesaprotu, man grūti viņa “lecīgajās” runās klausīties.

+19
-3
Atbildēt

2

    eva_o > valdis 13.11.2013. 11.12

    “Kā I.Ziedonis, kas runāja par “visiem satekošajiem ceļiem”, “nevis izklaidēt, bet savākt. Un atkal izsūtīt pa ģimenēm un mājām, un laukiem savējos. Jāsajūt šo saplūst – atplūst pulsāciju.
    Kā tonim piepulcēt toni. Mums jāpanāk akords.”
    Un šajā gadījumā, tas ir Rīgas kā galvaspilsētas pienākums.
    Tā nav tikai dzejnieka izteiksme, tas ir mūsu būtības un jēgas meklējums.”
    ———————————————–
    Nilam Ušakovam situācija galvaspilsētā ir grūtāka un sarežģītāka – vākt kopā kapitālismā sasāpējušo un prihvatizācijā sanaidoto Latviju. Ziedonis nebūt nevāca Latviju saplūsmē. Vīzija Ziedonim bija cita – “par savējiem”:
    “Mēs jau lielākā daļa te, Rīgā, esam laucinieki. Es pārstāvu lauciniecisko ideoloģiju visā – gan saimnieciskajā politikā, gan partiju politikā. … Nē, Rīgas stihija mani neinteresē. Es dzīvoju tādā kā izolācijā, iecistēti. Inteliģencē es vēl kaut cik apgrozos, bet fabriku cilvēki, piemēram, mani nekad nav interesējuši. Galu galā es jau tik plurāli esmu izniekojies, ka tas tik vēl trūka, lai man viss būtu jāzina. Es negribu. Ir tādas lietas, ko es negribu zināt” – dzejnieks Imants Ziedonis (intervija žurnālam Rīgas Laiks, 1995.g., Nr.4.)”
    Nu, ko? Tagad “mīnusosim” nepatīkamā citāta pieminētāju un izliksimies, ka Ziedonis neko nav teicis? Ziedonis mums “labais”, Ušakovs “sliktais”, lai ko tur abi būtu izteikuši par Rīgas misiju Latvijā?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    valdis > valdis 13.11.2013. 14.56

    Vākt kopā ar divvalodības referendumu (tas par N.U.)?

    I.Ziedoņa teiktajā nekādas pretešķības nesaredzu.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Inese 12.11.2013. 10.51

Un ne vārda no IRsiešiem vai “deputātes” Čigānes nesagaidīsim, ka, piemēram, no 2014. gada 1. janvāra arī visiem Varšavas iedzīvotājiem vai nodokļu maksātājiem Varšavā sabiedriskais transports būs lētāks nekā nevaršaviešiem. Vai arī šo infu Latvijas iedzīvotāji nedrīkst zināt? ;)

http://www.ztm.waw.pl/download/newsZdjecie/gl_1045_mn_dsc6142bil_kopia.jpg

p.s. Un dažam labam komentētājam, kas tā sajūsminās par vakardienas miskastes dedzināšanu pie Krievijas vēstniecības Varšavā, varbūt pasajūsmināties arī par šo Varšavas iniciatīvu? ;)

0
-11
Atbildēt

8

    andris902 > Inese 12.11.2013. 12.01

    …kamēr Tu te grabi, kā kaltēti zirņi cūkas pūslī – dod abu pilsētu sab.transporta biļešu un abonementu salīdzinājumu, lai varam pārliecināties, ka Tavs prieks ir pamatots…. :)

    …nelielam ieskatam:

    https://pbs.twimg.com/media/BWyfQTnCAAA2HUV.png:large

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 12.11.2013. 12.18

    Es par māti, tu par meitu. Sīkāka infa par Varšavas plāniem šeit: http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1045&c=100&l=1

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Inese 12.11.2013. 13.00

    …ko, nu, rausties!…ieraudzīji salīdzināmos datus un…nelabi palika?…. :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 12.11.2013. 13.04

    Bet par sabžu tev ir ko teikt? Kāpēc novirzies no tēmas?

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Līna Kārkliņa > Inese 12.11.2013. 20.03

    Ločmeli, es nesaprotu tavu eiforiju attiecībā uz varšaviešu biļēšu atlaidēm?!….nabaga varšaviešiem nav nekādas atlaides uz 1 reizēju biļeti, kur mūsu pilsētas īpašnieks ir sakombinējis uz pusi lētāku biļeti….nabaga varšavieši saņem nieka 10% atlaides 30 un 90 dienu abonomenta biļetēm, kas ir ļoti korekts risinājums un nevienam neliekas diskriminējošs, kur nu vēl reģionu attīstību graujošs…..ja vēlies kādu nosūtīt nokautā, tad varšaviešu biļešu atlaides labāk nepiemini, tam vairāk noderēs radniecīgās tallinas piemērs….

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 12.11.2013. 21.33

    Svarīgs ir princips, vai ne, draudziņ? Nevis Vienotības tipa demagoģija, ka cilvēka tiesības tiek īstenotas bez jebkādas diskriminācijas ;)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Līna Kārkliņa > Inese 12.11.2013. 21.53

    Uz viena hitrosēžamvietas klauna nekaunību ko ta gribēji saņemt?….jūsmīgu apbrīnu, ko pats ar sparu izrādi?…..dabūja kārtīgu pretsitienu pa savu nekaunīgo viepli un paldies dievam, ka ir kāds kas to izdara…..

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Inese 13.11.2013. 02.50

    @Ločmelis
    Laikam jau nekorekti salīdzināt Varšavu, kur dzīvo 1.7 milj no 40 milj. (mazāk par 5% no visas valsts iedzīvotājiem) ar Rīgu, kur dzīvo un strādā puse no Latvijas iedzīvotājiem. Rīga jau pamatos ir ielikta par valsts attīstības centru, kur koncentrējas svarīgākie resursi (izglītība, zinātne, veselības aprūpe, kultūra utt.). Visi valsts iedzīvotāji maksā par to, ka Rīgā būvē infrastruktūru un tērē naudu. Sanāk, ka bloka mājā visi sametās naudu un nopērk ledusskapi lielākajam dzīvoklim, bet dzīvokļa īpašnieks pasaka, ka par ledusskapja izmantošanu ir jāmaksā!

    +5
    0
    Atbildēt

    0

sofija8 12.11.2013. 10.46

Šķirošana pēc dzīvesvietas tik mazā valstī kā Latvija ir absurds. Tas pats starp citu attiecas uz “iebraukšanas atļaujām Jūrmalā”. Tādas šķirošanas ož pēc viduslaikiem. Un Rīga IR mūsu galvaspilsēta! Tajā ir gan teātri, gan sporta pasākumi, gan koncerti, kurus apmeklē visi valsts iedzīvotāji. Un te nu šķirot valsts iedzīvotājus nedrīkst. Sabiedriskajā transportā piekrītu iedzīvotāju šķirošanai tikai pēc ienākumiem vai vecuma. Piemēram pensionāriem, maziem bērniem utt. Bet vai braucējs ir no Liepājas, vai no Purvciema, nedrīkst būt atšķirībai.
Pilnīgi piekrītu viedoklim par pilsētas budžeta deficīta ierobežošanu. Tam jābūt vismaz tajās pat robežās, kā valstī kopumā. Ja valsts tiecas uz bezdeficīa budžetu, tad valsts galvaspilsētas (1/3 no valsts) budžetam jābūt līdzīgam. Nedrīkst būt tik lielas atšķirības!

+18
-3
Atbildēt

0

armn 12.11.2013. 10.35

Pilnīgi nepieņemama ir ideja prasīt dažādu samaksu par transportu Rīgā, tāpat kā nepieņemama ir Latvijas šķelšana izkāpjot “īpašo Rīgas identitāti” ar karogiem ( un kāpēc ne Eiropas?) pie skolām, ideoloģisko apstrādi “mēs pret kaimiņiem” utml.
Paldies autorei par rakstu, vel gribētu lai viņa un viņas kolēģi, Saeimas deputāti, nāktu klajā ar ar atbilstošām likumdošanas iniciatīvām, kas pasargātu pārējos Latvijas iedzīvotājus no kārtējās jostu savilkšanas glābjot pārtērējušos Rīgu.

+27
-3
Atbildēt

2

    Rihards Sprincis > armn 13.11.2013. 13.31

    Kāpēc Čigāne neko nerunā par to, ko var un ko vajag darīt Saeimai – pieņemt galvaspilsētas likumu, pārskatīt veidu, kā tiek finansētas pašvaldības funkcijas?

    Tāpēc, ka vieglāk ir tikai rosīties, šķietami aizsargājot nabadziņus, gaidāmo Saeimas vēlēšanu gaismā, pašai nepieņemot nekādus (varbūt nepopulārus) lēmumus. Kaut kā liekulīgi tomēr sanāk.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Aivars Laicāns > armn 16.11.2013. 20.39

    Kapec punkts slepjas aiz nika un kritize drosmigus saeimas deputatus?

    0
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 12.11.2013. 10.29

Ja Ušakovs salīdzina valsti ar blokmāju, kura sastāv no atsevišķiem autonomiem dzīvokļiem, no kuriem kāds, nezin kāpēc, novietojis savu ledusskapi ar produktiem kāp[ņu telpā, tad Ušakovs varētu būt šī dzīvoļa īpašnieks, kas tai ledusskapī salicis produktus, ko, pa kluso, sazadzies, vai arī nopircis uz kredīta.
Un tagad viņam būtu ārkārtīgi izdevīgi bļaustīties, ka viņu, redz, apzaguši, un viņš, redz, nespēj atdod kredītus un pabarot to savu “ģimeni”, ja visi pārējie dzīvokļi nesametīs viņam naudu.
Tātad, uzvelt atbildību par savu nesaimnieciskumu un blēdīgumu citiem, un vēl nopelnīt, lai tā viņa ģimene, ko viņš it kā baro, lai tie par viņu balso, būtu paēdusi, un, ja ne – vismaza, parādīt “vainīgos”, kāpēc “haļava” vairs nenāk.
Primitīvi, bet, Ušakova elektorātam derēs.

+18
-3
Atbildēt

0

garausiitis 12.11.2013. 10.09

Taisnības labad jāatgādina , ka tad kad RD vadīja Aksenoks un vēlāk Birks arī RS finansiālā darbība nebija caurskatāma :)

+4
-10
Atbildēt

3

    andris902 > garausiitis 12.11.2013. 10.43

    …bet….neatceros, ka Birks vai Aksenoks būtu Rīgas satiksmi pārvērtuši par savu partiju kabatas uzņēmumu…

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > garausiitis 12.11.2013. 10.53

    klusais
    Birks bija tikai izkārtne, kas par aldziņu reizi nedēļā gāja uz LR1, lai žurnālisti to dīrātu. Visus lēmumus RD koleģiāli pieņēma komuņagas/čekisti Ameriks, Ģiņēvičs, Dolgopolovs, Bojārs. Nelietīgam krieva purnam, zaglim Burovam, tur bija nesalīdzināmi lielāka teikšana.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 12.11.2013. 11.20

    zane – vari jau muldēt , bet es pats visu to redzēju savām acīm Aksenoka laikā :) RS bija barotuve :) Tiesa tagad ir vēl jautrāk, bet abi kungi tik un tā tur grieza savas rebes .

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam