ES Tiesa: Homoseksualitāte ir pamats patvēruma piešķiršanai

63

Komentāri (63)

reksa 08.11.2013. 10.02

Bet kāds sakars Eiropas tiesai ar dalībvalstu imigrācijas noteikumiem?..

Katra valsts pati izlemj vai tā grib kādam ārzemniekam piešķirt kādu statusu savā valstī. Var nevienam nepiešķirt.

Es vēl saprastu, ka Eiropas Savienība varētu noteikt kādus ierobežojumus, jo robežas starp ES valstīm taču ir atvērtas un pārmērīga imigrācija vienā valstī kaitē arī citām valstīm.

+5
-2
Atbildēt

11

    Andris Jautriņš > reksa 08.11.2013. 12.04

    Aldi

    Katra valsts pati izlemj……. Ko tad mēs vēl izlemjam, ja pat briti sapratuši, ka 80% viņu likumdošanas ir atsūtīt no Briseles?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 08.11.2013. 14.16

    Andrim

    Ja tie noteikumi ir sakarīgi, tad nav ne vainas arī 80%.
    Piemēram, ja tiek noteikti augstāki kvalitātes standarti precēm. Ja to dara vienā valstī, tad tās ražotājiem tas var nepatikt (viņiem ir smagāki noteikumi nekā citu valstu ražotājiem) un viņi lobēs savas valdības, lai nepieņemtu šādus noteikumus. Bet ja to nosaka ES, tas attiecas uz visu ES (visiem vienādi noteikumi), un rezultātā iedzīvotāji iegūst labākas kvalitātes preces.

    Standartu celšana – visādi ir apsveicama.

    Bet kas attiecas uz imigrāciju vai pilsonību, tas jau ir pavisam cits jautājums. Katra valsts pati nosaka, kas var būt tās pilsonis. Katra valsts pati nosaka, vai tā grib uzņemt imigrantus un kādus imigrantus. Te tieši otrādi – Eiropas Savienībai būtu jānosaka ierobežojumi, arī, piemēram, lai valstis nesāktu UA tirgošanu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    armn > reksa 08.11.2013. 14.29

    Es domaju, ka tas arī ir mūsu kopējais, Eiropas standarts piešķirt patvērumu tiem, kas savās valstīs tiek likti cietumā atšķirīgās identitātes dēļ. Eiropas kopība nav tikai preču patērēšanā.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > reksa 08.11.2013. 14.40

    Aldim

    Te nu mēs iekrītam, ja noticam, ka anonīmi, neviena neievēlēti un velns viņu zina kam pakļauti Briseles ierēdņi sagatavos tautai vajadzīgus standartus, kas ierobežos pasaules korporāciju patvaļu. Viss ir tieši otrādi! Pasaules korporācijām ir vienkāršāk un lētāk (!) uzpirkt nelielu ierēdņu kastu, lai realizētu savas tikai un vienīgi ar peļņu saistītās intereses. Piemēri nav tālu jāmeklē – elektrības cena pēc 1. janvāra.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 08.11.2013. 14.51

    Ķencim

    Nevajag visu jaukt kopā.
    Standarti, kas attiecas, piemēram, uz preču kvalitāti, dod labumu visiem Eiropas iedzīvotājiem.
    Imigrācija nekādu labumu Eiropas iedzīvotājiem vispār nedod. Tāpēc kopīgā polītika var attiekties tikai uz tās ierobežošanu, bet nevis uz veicināšanu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    armn > reksa 08.11.2013. 14.56

    Diez kāds Ņūtona likums liek domāt ka Briselē ir korumpēta pilsēta. Kārtējais pierādījums ka redzam pasauli atbilstoši savām vēlmēm? Parādiet kaut vienu pētījumu, kas ierindotu Belģiju starp vairakkorumpetajam valstīm. Nenoniecinot Latviju, kas ir uzlabojusi savas pozīcijas, tomēr šaubos ka visu lēmumu pieņemšana Rīgā būtu lielāks garants pret korupciju. Ja runājam par ierēdņiem to nevienā valstī, arī Latvijā neieceļ ar tautas balsošanu. Tie tiek iecelti atbilstoši likumiem, kurus nosaka tautas vēlēti priekšstāvji. Drīz varēsim piedalīties Eiroparlamenta vēlēšanās, gadījumam ja kāds, kura prāts aizņemts ar Krieviju to ir piemirsis.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    armn > reksa 08.11.2013. 15.01

    Aldim, diez vai mums pietiks laika izrunāt visus ar imigrāciju saistītus jautājumus, bet tā nav ka imigrācijai nebūtu savas pozitīvās puses, tai skaitā arī ekonomiskās. Ir arī negatīvās un tai noteikti ir jābūt pardomātai. Šinī hadījumā jautājums ir vairāk par attieksmi pret vajātiem cilvēkiem un palīdzības sniegšana viņiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > reksa 08.11.2013. 15.49

    Cienījamie draugi, kolēģi, domubiedri!
    Pirms kāda laika pieredzējām muļķīgu uzbrukumu tomātu kolekcionāriem-audzētājiem no VAAD puses, šobrīd tik pat iespaidīgs uzbrukums tiek gatavots jau visas eirosavienības mērogā. Pārsūtu Jums Dr.Gunāra Lāča aicinājumu un aicinu pievienoties petīcijai. Izskatās, ka Brisele(fool) mums grib mācīt un regulēt VISU !!!
    Kaut kā gribas, ka mēs atkal draudzīgi viņai(ninja)

    ———- Pārsūtītā vēstule ———-
    No: Gunārs Lācis
    Temats: Fwd: Kampaņa pret ES jauno sēklu aprites regulu
    Kad: 13.05.2013 15:53

    Labdien mīļie draugi!
    Vēršu jūsu uzmanību uz tādu lietu kā brīva sēklu aprite, ko ES mums vēlas aizliegt vai vismaz stipri ierobežot.
    Nav jābūt dārzkopim vai biologam, lai saprastu, ka tas ne tikai ierobežo mūsu tiesības, bioloģisko daudzveidību, bet atņem arī iespējas lietot pārtikā pašu audzētus dārzeņus un ne tikai tos.
    Tādēļ aicinu Jūs būt atbildīgus un aktīvus izrādot savu gribu. To jūs varat izdarīt parakstot jau gatavu petīciju –
    https://www.openpetition.de/petition/onl…
    Vai personīgi rakstot ES pārstāvjiem (Piebalga kungam:) ):[email protected], [email protected], [email protected]
    Varbūt Jums šobrīd liekas, ka tas uz jums neattiecas, tad padomājiet, ka jūsu vecvecāki, tantes un onkuļi, lauku radi un piemājas dārziņu īpašnieki nevarēs sēt savā zemes pleķītī pašu audzētas vai no kāda mazāka ražotāja vai pat kaimiņa iegādātas sēklas, jo redz tas nebūs likumīgi, pat sodāmi.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    reksa > reksa 08.11.2013. 21.06

    Ķencim

    Ar palīdzības sniegšanu nodarbojas Piebalgs. Pietiekami liels budžets. Pietiekami liela ietekme. Galu galā, Eiropai vajadzētu vairāk sadarboties NATO ietvaros, lai ne tikai financiāli, bet arī militāri varētu ietekmēt valstis, kas neievēro cilvēktiesības. Kas ir cilvēcei labāks – uzņemt miljoniem siriešu bēgļu vai gāzt Sirijas režīmu, lai sirieši varētu mierīgi palikt savā dzimtenē? Otrais risinājums ir labāks gan siriešiem, gan eiropiešiem, gan arī lētāks, starp citu.

    Imigrācijai ir jābūt valsts iekšējai lietai. Eiropa varētu tikai to ierobežot, lai nepieļautu pārmērīgu imigrāciju kādā dalībvalstī. Nevis otrādi.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > reksa 09.11.2013. 12.38

    Ķenci&Pāvul, Latvijā jau šobrīd ir vairāk kā 30% imigrantu/okupantu. Tas ir daudzkārt vairāk, kā jebkurā citā Eiropas valstī. Vienīgi Igaunija ir nedaudz salīdzināma. Nez vai Vācija, Spānija, Nīderlande varētu izturēt tādu imigrācijas spiedienu, kādu iztur Latvija.
    Tāpēc runāt par kādiem papildus imigrantiem Latvijā ir augstākā mērā nekorekti.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > reksa 10.11.2013. 15.16

    Aldi, Tu nopietni?

    Cik bija bēgļu Sadama, Mubaraka, Kadafi laikā? Cik bēgļus rada demokratizācija? Tikai nevajag par spīdzināšanām, masu un ķīmiskām slepkavībām, šajā jomā demokratizētāji ir neaptrīdami līderi jau gadsimtiem. Kā briti, tā jeņķi un visi citi lielo nāciju vadoņi, karavadoņi un leļļu dīdītāji.
    P.S. Šajā komentārā trūkst daudzas “pēdiņas” ;)

    0
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 08.11.2013. 09.58

Stulbs, stulbāks, visstulbākais, NA atbalstītājs …

+4
-11
Atbildēt

3

    Alise > kkristaps 08.11.2013. 10.10

    Ēzeli, kas sevi nodēvējis Pikaso vārdā, laikam būtu grūti pārspēt stulbumā :)

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Ilgonis > kkristaps 08.11.2013. 11.45

    r-r
    Labs apzīmējums, bet varbūt, pat ēzelis nav tik stulbs… Jau iepriekš minēju, ka kļūda ir vienā burtā: s vietā jābūt r un tad jau būs atbilstoši.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > kkristaps 08.11.2013. 12.56

    dolbanij osjol..domaji vai vnk Pidoras..?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Alise 08.11.2013. 09.36

Man būtisks liekas viens jautājums, kas pieminēts arī rakstā netieši – kādā veidā patvēruma lūdzēji pierādīs, ka viņi ir homoseksuāļi?!

+7
-5
Atbildēt

8

    Kaspars Špūle > Alise 08.11.2013. 10.00

    Uzvedinošs jautājums: vai pārbaudītājiem piemaksās par kaitīgu darbu?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    reksa > Alise 08.11.2013. 10.11

    r_r

    Uzturēšanas atļaujas saņemšanas pamats var būt ārzemnieka laulība ar valsts pilsoni. Bet kā pārbauda, ka šī laulība nav fiktīva?

    Katra valsts pati var izlemt, kam piešķirt kādu statusu. Jautājums ir – kāds sakars te ir Eiropas tiesai?

    Būtu loģiski, ja Eiropa noteiktu ierobežojumus imigrācijai, lai kāda valsts neuzņemtu pārāk daudz imigrantu. Tas būtu loģiski, jo robežas starp dalībvalstīm ir atvērtas, un imigrācija vienā valstī apdraud arī citas valstis.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Alise 08.11.2013. 11.14

    Es ierosinātu, ka aktīvie savu homoseksuālo orientāciju varētu pierādīt uksējot komisāru muižnieku…

    kam tad vēl pirmajam būtu sava pakaļa jāziedo, ja ne EP cilvēktiesību komisāram?

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Alise 08.11.2013. 12.54

    jaa muizniekam tas var iepatikties..

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > Alise 08.11.2013. 13.06

    KRUSTTEVS
    Patīk jau sen, ja jau iestājās LPP.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Alise 08.11.2013. 14.44

    fretka:
    Uzvedinošs jautājums: vai pārbaudītājiem piemaksās par kaitīgu darbu?
    ======================================
    Varbūt “pavedinošs jautājums”?:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Alise 09.11.2013. 08.55

    Visi alu cilveki vingrinās asprātībās, un visi, kā viens, NA atbalstītāji.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Alise 09.11.2013. 12.43

    Kopš kādiem pāris desmitiem gadu pasaule ir mainījusies. Tagad jūs – internacionālie/liberasti esat atpalikušie alu cilvēki ar novecojušiem uzskatiem… Viss plūst, viss mainās :)))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

Andris Jautriņš 08.11.2013. 08.20

Ozoliņš atkal pārcenties.

Krievijā nav panta, kas aizliedz homo kopošanos, nav atļauta arī cita diskriminācija. Krievijā ir aizliegta propoganda, t.i. praidošana! Bet tāds piedāvajums – homo pārcelties uz Nīderlandi – Krievijas varai un lielai daļai sabiedrības patiks :)

Ceru, ka arī mēs savāksim balsis referendumā un aizliegsim praidošanu. Tad arī mūsējie homo aktīvisti varēs pācelties uz Nīderlandi. Vienkārši homo cilvēki varēs mierīgi turpināt dzīvot savu dzīvi :)

+7
-10
Atbildēt

20

    armn > Andris Jautriņš 08.11.2013. 08.41

    Daudzi Latvijas iedzivotaji jau tadgad, diemzel, parcelas uz Niderlandi vai citam civilizetam valstim. Tapat ari krievi perk uzturesanas atlaijas Latvija, lai varetu brivi braukt uz jusu piemineto Niderlandi.
    Vienigais, ko varetu panakt jusu tipa spriedeletaji ir parcelt Latviju uz Krieviju, uz kurieni, gan nav dzirdets, ka cilveki emigretu labpratigi.
    Nevajag, Latviju taisit par Krieviju, lai cik ta jums tuva.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 08.11.2013. 09.02

    Nevajag Latviju taisīt par Nīderlandi vai Norvēģiju… No Latvijas cilvēki tieši tāpēc brauc prom, ka tās labklājība ir viņķeļveidīgu genderistu rokās. Piesedzās ar lozungiem, bet patiesībā realizē genocīdu. Ozoliņam dibena tēma svarīgāka par skolotāju algām, kuru naudu sūtīsim Āfrikas bada cietējiem, lai tie savairojas, sakāp laivās un atbrauc uz Latviju.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Andris Jautriņš 08.11.2013. 10.13

    Vai, cik tai Krievijā ir liberāla attieksme pret homoseksualistiem, utt., nez kāpēc tie homoseksualisti no turienes mūk, nevis bariem dodas uz turieni. Stulbāku komentāru sen neesmu lasījis, uzradies vēl viens Kremļa advokāts, protams, homofobs, protams, NA atbalstītājs, protams, ar alu cilvēka uzskatiem.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 08.11.2013. 10.20

    dzeri, tu esi smieklīgs :) Ja es tev pateikšu, ka Latvijā Ņūtona likumi strādā tāpat kā Krievijā, bet dažas konstantes uz ekvatora atšķiras, vai skriesi pārrakstīt fizikas mācību grāmatas? Tāpat ar bioloģiju, tāpat ar sabiedrību…

    Lai homo varētu represēt, viņam sava homo darīšana ir jāizvelk no guļamistabas uz ielas. Katrai darīšanai sava vieta. Ne visos restorānos ļauj ēst ar rokām, kā makdonaldīgajos restorānos. Varbūt arī tā ir diskriminācija?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Andris Jautriņš 08.11.2013. 10.31

    Kri8evijā likumi vispār nestrādā, .
    Arī šis likums bija kārtējā “ienaidnieka” uzrādīšana un kūdīšana, sitiet “pediņus”, un jums par to nekas nebūs, kas arī notiek visā Krievijā, tu esi naivs vai provkators?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 08.11.2013. 10.32

    :):):)

    tu esi naivs vai provkators?……… Par Tevi vismaz nav jājautā :)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    armn > Andris Jautriņš 08.11.2013. 10.33

    Andrim Doveikam, Krievija no Niderlandes atšķiras nevis ar Nutona likumu, bet gan ar izpratni par cilvēku. Abas valstis jus pec palēkšanās nokritīsiet atpakaļ uz zemes, vienīgi Nīderlandē jūs dzīvosiet ilgāk un laimīgāk, jums nebūs tik daudz naida pret citādo vai nesaprotamo un nevajadzēs nodzerties, lai tiktu galā ar iedomāto vai reali pašu un līdzcilvēku radīto ļauno pasauli.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > Andris Jautriņš 08.11.2013. 11.13

    dzeris49
    nez kāpēc tie homoseksualisti no turienes mūk, nevis bariem dodas uz turieni.

    Nevajag ļa-ļa. Tavas sugas brāļi no rašas-parašas nekur nemūk, tos ceļ augstos amatos.
    Mūk tie, cilvēcību saglabājušie intelektuāļi, kam nav pieņemama krieviska vide, kuriem ir augstas higiēnas prasības. Mūk tie, kuri grib pasargāt savus dēlus no pederastu un sadistu, oficieru un popu tīkojumiem.
    R(i)P paģeļņiku, SC, mātes partija visi pidari, tāpat kā viņu fīrers.
    Гомосексуалисты во власти: Володин, Греф, Василенко. Список неполный
    http://www.rospres.com/government/12460/

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Andris Jautriņš 08.11.2013. 11.17

    Dzeri, kāpēc gan mums, līdzīgi, kā Nīderlandē nelegalizēt geju laulības kopā ar zāles pīpēšanu? Ņemam visu komplektu!

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    armn > Andris Jautriņš 08.11.2013. 11.23

    Kaut kā viss vienā putrā. Ņūtona likums, vergi un vēl pa virsu skolotāju algas.. Tā arī nesapratu kur tajā visā slēpjas jūsu modeļa valsts Krievijas pievilcība.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 08.11.2013. 11.39

    Ķencis&Pāvuls Kaut kā viss vienā putrā………

    Ozoliņš rakstīja, ka ES tiesai jāatbild uz Nīderlandes jautājumu, vai homo cilvēkiem ir jāpiešķir patvērums, ja viņus mājās represē. Vēl tika rakstīts, ka Krievijas homo cilvēki tiek aicināti uz Nīderlandi. Tad sanāk, ka Ozoliņš publicē viedokli, ka Krievijā tādas represijas notiek. Es uzrakstīju, ka likumu līmenī tādu represiju nav, tikai propagandas ierobežošana. Tādai ierobežošanai piekrītu, un atbalstu arī Latvijā uzsākto līdzīgo iniciatīvu. Manuprāt, tāda lietu kārtība šajā pasaules reģionā ir dabiska kā Ņūtona likumi, un man nav iebildumu, ka citur lietas notiek savādāk. Lai pieņemtu citur iedibināto lietu kārtību, norādīju, ka nepieciešams iziet arī atšķirīgo gadsimtiem garo attīstības procesu, kā Nīderlandē. Objektīvi savā attīstībā (patīk vai nepatīk) ar Maskavu un Pēterburgu esam bijuši vairāk saistīti nekā ar Amsterdamu vai Briseli. Saprotamāk nesanāk.

    Ja kas, Krievijas un Austrumeiropas korumpēto ierēdņu pieļautais cilvēku (sieviešu, meiteņu, zēnu) traficing viens no galamērķiem ir “pareizās” Rietumeiropas publiskie nami un pagrīdes bordeļi. Kāds tam sakars ar tēmu? Atver acis!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Andris Jautriņš 08.11.2013. 11.44

    Aivarsk – sen jau bija viss tas jālegalizē.
    Dekriminalizējot vieglas narkotikas peļņa nonāk nevis mafijas, bet, valsts rokās, arī kvalitātes kontrole labāka, tas viss sen zināms, tāpēc arī ASV dažos štatos tas notiek.
    Arī prostitūcija būtu jālegalizē, kā tas ir Vācijā, Nīderlandē, un daudz kur citur.
    Liekulība un nespēja spriest adekvāti tam traucē.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    armn > Andris Jautriņš 08.11.2013. 11.49

    Andrim Doveikam. Par savu acu atvēršanu katrs pieaugušais varam atbildēt pats. Man savukārt skiet, ka jus nespējiet redzēt pasauli ta ka to redz cilvēki attistitās un laimīgās sabiedrībās, kuras ir izgājušas jusu pieminēto “attīstību”. Dzivojiet savā Krievijas pasaules izpratnē. Un jus ari skaidri rakstiet, ka redzat mus viena regiona ar Krieviju, nevis teiksim Zviedriju, Somiju jeb Igauniju, kur šādi antipropagandas:) likumi nav iedomājami. Krievijā arī neredz kā vieni līdzcilvēki dara pāri citiem, vai loti ātri atrod attaisnojumu kādēļ to drīkst darīt, tas neattiecas tikai uz sejsuālo orientāciju.
    Un ja runā par homoseksualitāti tas ir primitīvi to reducēt līdz gultai, pamēģiniet redzēt cilvèkā kaut ko vairāk, jus taču nedomājiet ka homoseksuāļi mīl, dibina ģimenes tikai propogandas dēļ?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 08.11.2013. 11.56

    Ķencis&Pāvuls

    …..jus nespējiet redzēt pasauli ta ka to redz cilvēki attistitās un laimīgās sabiedrībās………..

    Es pat nespēju redzēt pasauli tā, kā to redz vietējā labklājības ministre, kur nu vēl kā laimīgās sabiedrībās. Piekrītu. Tas tomēr neatceļ Ņūtona likumus, lai gan es pat zinu, ka tie nav absolūti un nestrādā visos apstākļos. Tomēr tie ir pietiekami precīzi fiziskajā pasaules daļā, kurā dzīvojam pasaulīgo dzīvi.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris Jautriņš 08.11.2013. 13.45

    Kāpēc gandrīz visi NA partijas biedri raksta vārdu “propaganda” ar “o”? Propoganda.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 08.11.2013. 13.59

    Tāpēc, ka ir vārds “proponēt” un ir dabiska sajūta, ka “propoganda” ir saistīta ar šo vārdu. “Propagandu” smadzeņu vārdnīcā jāuztur ar piepūli, tādēļ dažreiz uzrakstās “propoganda” :)

    Vai ir veikts pētījums, kurā noskaidrots, ka “gandrīz visi”? Vai Vienotības un SC rindās rezultāti atšķirās :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    armn > Andris Jautriņš 08.11.2013. 14.25

    Vai Andris Doveiks ir NA biedrs? Un redz sevi vienā mentālā reģionā ar Krieviju?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 08.11.2013. 14.43

    Pirmkārt, vienā ģeogrāfiskā un arī vēsturiskā reģionā. Mentāli liela atšķirība būs arī starp Rīgu un Krapi :)

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    armn > Andris Jautriņš 08.11.2013. 15.03

    Un kādēļ jus redziet sevi viena reģionā ar Krieviju, bet neredziet ar Zviedriju:)
    Un vēl, Ušakovs jau arī redz atšķirību starp Rīgu un visādām Tur krapēm

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > Andris Jautriņš 08.11.2013. 15.28

    Kas tajā Zviedrijā labs? Sociālisms iet uz beigām, pagaidām iztiek ar peļņu, ko izslauc no Latvijas.

    Jā, Rīga un Krape dažam nepārvarama problēma. Lai ir Ventspils un Pampāļi.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

efeja60 08.11.2013. 08.14

Lai saņemtu bēgļa statusu, gejiem un lesbietēm būs jāpierāda, ka dzimtenē par viņu seksuālo orientāciju viņiem draud cietumsods, ziņo LETA.
==============
Tagad katram Āfrikas vai Āzijas (cenzēts) būs iespēja pateikt, ka viņš ir (cenzēts) un uzturēšanās atļauja kabatā. Nevajadzēs vairs pirkt īpašumus Latvijā.

+8
-4
Atbildēt

0

kkristaps 08.11.2013. 07.59

Oi, tūlīt saskries cietumā apbižotie krusttēvi un impotentie ģeneraļa Petenes fanu klubi un brēks, ka Saeimas deputāts – fiksā priekša un kazu jājējs ir “skaists un talantīgs kungs”, bet geji un lezbietes- ellīgi slikti.

+5
-7
Atbildēt

6

    Vineta > kkristaps 08.11.2013. 11.04

    Pikaso
    Nemaz nesapriecājies. Jūs, (cenzēts), Latvijā neviens nevajā, tā kā parazitēšana Amsterdamā nespīd.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > kkristaps 08.11.2013. 11.11

    pag, Kādu vārdu cenzē? Pediņš, pederasts, zilais, homītis, mīkstais?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > kkristaps 08.11.2013. 11.18

    aivarsk
    It’s a joke.
    Pašcenzūra, jo tāda Pikaso apzīmējums pašam izsauc pretīgumu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > kkristaps 08.11.2013. 11.21

    Es iestājos pret cenzūru, lietas jāsauc īstajos vārdos :))))))))

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > kkristaps 08.11.2013. 11.33

    aivarsk
    Tā nevar. Lai nosauktu Pikaso īstā vārdā, portālam jābūt ar ierobežojumu, vismaz 21+

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    janazakovica > kkristaps 08.11.2013. 12.50

    jaa pikaso drosmigs aiz fucking horse bildites noslepies..vai tik pat drosmigs butu dzivee..

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam