Kam traucē Bordāns

134

Komentāri (134)

Uldis Šneiders 11.11.2013. 12.20

Visa kņada un disksusijas par NA rīcības iemesliem faktiski neko nepaskaidro. Pats neesmu Bordāna piekritējos, kas nebūt nenozīmē, ka viņš atceļams no amata. Ministra uzvedība Čalovska un Uzvaras pieminekļa sakarā bija nelietīgi dīvaina, kā arī neesmu dzirdējis to, ka šī gada laikā ministrija būtu ķērusies pie likumdošanas elementāras vienkāršošanas (tā, lai katra sīkuma dēļ ikviens pilsonis varētu juridiskās lietas sakārtot pats, juristus izmantojot vien sarežģītos gadījumos). Bet NA solis un visa jezga liek pajautāt: 1. Vai eksistē kāds dokuments, kuru JB un NA ir parakstījuši vai vismaz konkrēta mutiska vienošanās par JB attiecībām ar NA, DP un tālāko rīcību? 2. Vai NA ar šo soli atzīst, ka Žanete bijusi LABA ministre, bet Bordāns slikts? Varbūt ir konkrētas lietas, ko ŽJG ir veikusi izcili, ja tā tika aizstāvēta, un JB nav realizējis? 3. Vai NA un JB vēlētos šo situāciju izmantot, lai ko mainītu politiskajā vidē? Piemēram, pateiktu konkrētas lietas, lai sabiedrībai būtu skaidrs. JB ir jurists un lieliski zina, ko ciktāl var sacīt… 4. Vai Ozoliņa vēršanās pret Baibu Broku nozīmē to, ka viņa iederējās kā labs pretspars RD vēlēšanās, bet faktiski skaitās savu kolēģu pavadā esam? Vai ir doma intervēt arī BB? 5. Līdzīgi kā ar pažobelē ieperēto preambulu arī šeit parādās svarīga lieta – sabiedrības informētība un vēlme to informēt. Bordāns mazliet sāka tapt pazīstams Čalovska sakarā, tad vēl šis tas un – pēc NA paziņojuma ātri un strauji top raksts: Sak, skaidrs, ka maksānespējas lietas. Vai par tām daudz runāts, analizējot un pamatojot ministra soļus? Ja mazliet seko notiekošajam – bija runas par lielu naudu un dīvainām darbībām, bet to, ka ministrs tam ķēries klāt, tā īsti neviens nesacīja. Vai jau aizmirsts tas, ka arī tiesneši ir “kasta”? Es labi atceros tiesnešu konferences brēkšanu tieslietu ministrei Āboltiņai un Vairai par “iejaukšanos”, kad abas Dāmas veltīja šai “kastai” pamatotu kritiku… Kāpēc tikai maksātnespējas darboņi?
Domāju, NA ir lieliska iespēja saņemties un paskaidrot. Gan NA, gan JB lieliski zina iemeslus, tikai velk no ķešas to, kas katram izdevīgāks. Un šeitan kārtējo reizi sabiedrības intereses ir… kur? (Es nebrīnītos, ja šie pajautātu: Kas tās tādas?)

+2
-2
Atbildēt

1

    Vineta > Uldis Šneiders 11.11.2013. 15.19

    Mantrausis
    Ministra uzvedība Čalovska un Uzvaras pieminekļa sakarā bija nelietīgi dīvaina,

    Tas, ka Bordāns izteicās par fašistisko izdzimteņu, kara noziedznieku, slepkavu, sadistu un marodieru istukana nojaukšanu un bīstama noziedznieka izdošanu mūsu sabiedrotiem, ASV, nepadara par nebijušu viņa piedalīšanas NA konkurējošas, pat naidīgas parijas veidošanā.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Ieva Aile 10.11.2013. 22.14

Ar ko kosmopolītu- ivanu ņepomņašķiju mankurtu Eiropas federācija būtu labāka par savas saknes saglabājušu tautu Nacionālu valstu savienību?

+1
-5
Atbildēt

0

Ieva Aile 10.11.2013. 18.42

Jācer,ka šie līderi dabūs pa pakaļām no savām tautām pēc nākamajām vēlēšanām.Nevajag veselīgus tautu pašsaglabāšanās instinktus iztēlot par iemeslu dažādu afēristu,demagogu un biznesmeņu izraisītajiem kariem.

+6
-5
Atbildēt

0

Sanšains 10.11.2013. 18.19

Ātri pārlaidu acis Ozoliņa piedāvātajam rosolam, bet otrreiz to darīt negribas – šķita jau ieskābis kopš iepriekšējām pret-NA orģijām.

Tāpēc vaicāju cītīgākiem studētājiem: vai Ozoliņš jau minēja datumu, kad Bordāns tiks kanonizēts vai arī par to tiks paziņots šovakar “Nekā personīga”?

+8
-7
Atbildēt

3

    dro > Sanšains 10.11.2013. 18.47

    Haris. O jā, svētais Bordāns skan lepni. Žēl, ka pielūdzēji aizmirsuši, ka Bordāns bijis gan LC, gan kopā ar DP Pilsoniskajā savienībā un NA:)

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 10.11.2013. 19.03

    Un esmu palaidis garām arī “Iras” iznīcinošo rakstu sēriju par Viņķeles “politmelu doktrīnu” (“čuriku” rādīšanu) un vispārējā “Vienotības” morālā klimata degradāciju un izviršanu, kas nevienam maksāt- un sevi administrēt spējīgajam tomēr neesot nekāds noslēpums. (Iespējams, tā runājot. Iespējams.)

    Vai kāds, lūdzu, man neatgādinātu, kad rakstu sēriju sāka publicēt un kad beidza?

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Egita > Sanšains 11.11.2013. 01.22

    Gan jau šodien-svētku dienā sekos Vienotības izšķirošais trieciens Nacionālajai Apvienībai.
    Sveiciens visiem Latvijas patriotiem Lāčplēša dienā.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

dro 10.11.2013. 17.30

Šovakar pirms Panoramas Edvīna Šnores reklāma:)

+8
-6
Atbildēt

1

    valdis > dro 10.11.2013. 18.27

    Vienīgā reklāma, ko ar ilgošanos gaida :).

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

marmed 10.11.2013. 15.56

Skaidrs ir viens, ka Bordāns + DP bija Trojas zirgs NA rindās. Pirms izmešanas no partijas par Bordānu neviens pat nerunāja, nezināmākais ministrs, bet tagad var redzēt kā no viņa mēģina pataisīt varoni… un var tikai apbrīnot cik mēdijiem tas labi sanāk, tiešām daudzi naivāki cilvēki uzskata Bordānu par bez maz vai svēto mocekli ala Zatlers V2…. Tad kad Bordāns teica ka jānojauc piemineklis Pārdaugavā, tad Dzeris bija viņa lielākais ienaidnieks, tagad lielākais draugs… diezgan tipsiki liberastiem :) bet nu jo vairāk liberasti rej, jo vairāk pieaug NA reitings….

+9
-12
Atbildēt

3

    ilmisimo > marmed 10.11.2013. 17.04

    ..svēto mocekli ala Zatlers V2…..
    ______________________

    Vergeltungswaffe2….

    un kas ta būs “‘Londona”‘?

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    oskaar > marmed 11.11.2013. 02.40

    trakais sunsxxx
    Jūs laikam nespējat iedomāties, ka runa var būt nevis par konkrētu cilvēku, bet par idejām.
    Pieminekļa nojaukšana pārdaugavā ir viena lieta, maksātnespējas administratori- pavisam cita. Nu un kas, ka savas domas par abām izteicis viens cilvēks? Es, teiksim, vienu no viņa teiktajām atbalstu, bet otru ne.
    Ar to laikam arī no Jums atšķiras “Liberasti”- ka atbalsta vai noliedz nevis visu kāda konkrēta cilvēka teikto, bet tikai konkrēto ideju. Kas Jūs mulsina tajā, ka Dzeris pieminekļa nojaukšanu neatbalsta, bet maksātnespējas administratoru kantora sakārtošanu uzskata par vēlamu?
    Kā noprotams- “Liberasts” Jūs neesat. Bet kas Jūs esat? Varbūt Liberālis? Vai Konservatīvais? … Jeb kaut kāds radikālais Komunists? Es tik smalki politiskajos novirzienos neorientējos- varbūt paskaidrosiet?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > marmed 11.11.2013. 10.22

    andrejsg
    dzerim pie pakaļas nesakārtotās tieslietas, kad uz apsūdzēto sola nenonāk galēji mērgļi, bet tie kurus notiesā, tiek palaisti uz visām debesu pusēm, jo korumpētie padumjie tiesneši, loģiski, nav NA atbalstītāji. Būtu krievs Elksniņš maksātnespējas administrators, dzerim tai nozarē nekas nebūtu sakārtojams.
    To fašistu mēslu neuztrauc viņa saprātu brāļu apķēpātie pieminekļi, toties bez staļinisma/rusisma, GULAG un drausmīgā WWII slavinošā kauna daikta, Karātavu laukumā viņa dzīvei nav jēgas.
    Protams viņš ir liberasts, jo iestājas par pederastiju – pedofīliju, par privilēģiju morāliem deģenerātiem kropļot jauniešus, tas nelietis pagrimis pat tik tālu ka paziņo, ka Rietumeiropā tā ir norma.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

demo 10.11.2013. 15.28

Gribu pie sava komentāra piebilst, ka premjeram Valdim Dombrovska k-gam vajadzētu atlikt VL-TB/LNNK pieprasījuma par Tieslietu ministra Jāņa Bordāna k-ga atstādināšanu izskatīšanu vismaz uz Valsts Svētku laiku, jo tas var pārvērsties no juridiska jautājuma par politisku, un kam gan šajās dienās tas
būtu vajadzīgs.

Bez tam ģenerālprokuroram un premjeram vajādzīgs laiks, lai iepazītos ar iespējamiem likumu pārkāpumiem maksātnespējas administrācijā, Tiesu sistēmā.
Tas jau ir valstiska līmeņa škandāls.

Un varbūt agresīvi noskaņotie VL-TB/LNNK valdes locekļi šajās VALSTS SVĒTKU
dienās nomierināsies, pārdomās un, kas var zināt pie zināmas apskaidrības, atsauks savu
nepārdomāto, kārtējo ultimātu.

+5
-4
Atbildēt

0

Līna Kārkliņa 10.11.2013. 13.50

Jāsaprot, ka Latvijai vienīgais bizness var būt savas zemes un valsts izpārdošana?
———————————
Šī ņemšanās ap uzturēšanās atļauju kvotām man atgādina situāciju taisni pirmskrīzes posmā, kad kaut kur pierīgā franči taisījās būvēt kaut kādu siltumizolācijas materiālu rūpnīcu…..vietējie bāleliņi sacēla tādu troksni, ka franči nospļāvās un aizgāja prom….kā negaidīts dieva sods uznāca krīze ar vietējo bankrotiem, bezdarbu un citām likstām ko mēs visi labi zinām…..lūk, un tajā brīdī no tiem pašiem noliedzējiem nāca apskaidrība, ka tomēr labāk būtu bijis, ka tie franči būtu to rūpnīcu uzbūvējuši un cilvēki būtu ar iztikas līdzekļiem…..šodien viss atkārtojas – viena populistu branža, kas neko nav piedāvājusi valsts labklājības izaugsmei, musina ļaudis pretoties Latvijas “izpārdošanai”, tai pat laikā pa aizmugures durvīm iztirgojot Latviju pa nieka grašiem…..

+9
-7
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Līna Kārkliņa 10.11.2013. 14.14

    ——-meeerin:”(..)
    …..vietējie bāleliņi sacēla tādu troksni, ka franči nospļāvās un aizgāja prom….”
    ============================================================================
    Nekur tie franču Isotec nav aizgājuši, tāpat kā somi u.c. “investori” – droši vien gaida, kad Latvijā zinātne iznīks pavisam un zinātnieki dosies uz labākiem medību laukiem. Tad nu gan varēs izvērsties uz pilnu klapi, pagaidām, jāspļaudās, jo vēl jau Latvijā nevar kā Āfrikā ar stikla krellītēm panākt vēlamo:

    – Kāpēc savulaik iestājāties pret Ozolsalas celulozes kombināta būvniecību Daugavas krastā?

    I.Kalviņš:– Ekonomiskie nosacījumi, kādus paredzēja šā projekta realizācijas gadījumā, bija tādi, kādus nevar iedomāties ļaunākajos murgos. Pirmkārt, Latvijas valstij bija jāgarantē visa papīrmalkas piegāde šim kombinātam uz 20 gadiem par nemainīgu cenu – 14 latu par kubikmetru. Otrkārt, Latvijas valstij vairs nebūtu nekādu tiesību darīt savos mežos neko, tikai piegādāt somiem papīrmalku. Treškārt, valstij būtu jāatļauj izmest Daugavā notekūdeņus ar skābekļa patēriņu 650 miligramu uz litru – tas nozīmētu visas Daugavas dzīvās radības bojāeju. Atcerieties, pēc tam Jelgavas cukurfabrika izmeta notekūdeņus tikai ar 500 miligramu skābekļa patēriņu, un visi vēzīši un zivtiņas bija pagalam līdz Rīgas līcim. Ceturtkārt, somi negrasījās maksāt nekādus nodokļus Latvijas valstij, izņemot nekustamā īpašuma nodokli. Piektkārt, šajā kombinātā grasījās ražot tikai celulozi, kuru vestu prom. Tas nozīmē, ka šeit uzvārīto celulozi vajadzētu žāvēt un puse no piegādātās koksnes tiktu iztērēta žāvēšanai. Siltumu nebūtu kur likt, bet koģenerācijas stacija tur nebija paredzēta. Karsto ūdeni iemestu Daugavā, līdz ar to temperatūra mazliet palielinātos. Pastiprinātos arī zilaļģu ziedēšana. Vienkārši plānprātīgs plāns! Šā projekta ietekmi uz dabu vērtēja SIA ELLE, kurā, kā man stāstīja, zināms daļu skaits esot piederējis arī zaļajam Indulim Emsim. Latvijas valsts vēl bija pasolījusi uzbūvēt arī visu kombinātam nepieciešamo infrastruktūru.

    – Latvija ar šādu projektu kļūtu stāvus bagāta.

    I.Kalviņš– Protams. Mums paliktu visi atkritumi, atklātas izdeguļu un pelnu kaudzes, kam par godu noasfaltētu milzīgu laukumu, no kura lietus laikā visi tie šķidrie mēsli aiztecētu uz Daugavu. Ak, un vēl Metsaliitto vēlējās, lai viņiem bez atlīdzības nodod 650 meža platību, kurās lielākoties aug 120 gadus vecas mastu priedes. Mūsu nacionālais kopprodukts pieaugtu par 2,5%, savukārt nacionālie ienākumi pieaugtu ar mīnusa zīmi.

    Ivars Kalviņš: Latvijas valstij zinātnieki nav vajadzīgi
    http://nra.lv/latvija/politika/16970-ivars-kalvins-latvijas-valstij-zinatnieki-nav-vajadzigi.htm

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Edzs > Līna Kārkliņa 10.11.2013. 15.27

    edge_indran, – paldies, laba atbilde meeerin uz “…franči nospļāvās un aizgāja prom….”
    interesants materiāls, stāsts par 10 gadu veciem notikumiem.
    tad tika solīts superprojekts kā vidi sagandējot padarīt latviešus stāvus bagātus, – SIA Elle un Emsis, nacionālais kopprodukts par 2.5% un nacionālie ienākumi ar mīnusu…,
    izvilkumi no tā ko stāsta akadēmiķis, Organiskās sintēzes institūta (OSI) direktors, Ivars Kalviņš par kādreizējo rosību ap Metsaliitto celulozes kombinātu uz Daugavas.
    http://nra.lv/latvija/politika/16970-ivars-kalvins-latvijas-valstij-zinatnieki-nav-vajadzigi.htm
    raksts neatveras pilnībā, zem tā vajag 10x spiest “lasīt tālāk”:

    Ivars Kalviņš:
    _”…Vienkārši plānprātīgs plāns! Šā projekta ietekmi uz dabu vērtēja SIA ELLE, kurā, kā man stāstīja, zināms daļu skaits esot piederējis arī zaļajam Indulim Emsim. Latvijas valsts vēl bija pasolījusi uzbūvēt arī visu kombinātam nepieciešamo infrastruktūru…
    …Mums paliktu visi atkritumi, atklātas izdeguļu un pelnu kaudzes, kam par godu noasfaltētu milzīgu laukumu, no kura lietus laikā visi tie šķidrie mēsli aiztecētu uz Daugavu. Ak, un vēl Metsaliitto vēlējās, lai viņiem bez atlīdzības nodod 650 meža platību, kurās lielākoties aug 120 gadus vecas mastu priedes. Mūsu nacionālais kopprodukts pieaugtu par 2,5%, savukārt nacionālie ienākumi pieaugtu ar mīnusa zīmi.”_

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    demo > Līna Kārkliņa 10.11.2013. 15.45

    -meeerin- Ai! Kāds murgs !

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

emb_riga 10.11.2013. 13.43

Labs raksts.Tagad skaidrs.Baumas nevienmēr ir nepatiesība.

+10
-5
Atbildēt

0

kristrun 10.11.2013. 12.48

Kāpēc lai Dombrovskis nepildītu koalīcijas līgumu, Bordāns viņam kāds greipfrūts, vai? Cita lieta, ka tādi līgumi būtu jāatzīst par noziedzīgiem.

+5
-4
Atbildēt

0

Aivars Lasmanis 10.11.2013. 11.44

Tas, ka visi maksātnespējas administrātori ir noziedznieki tā nav. Ap 95% dara godīgi likumā paredzēto darbu. Lūsis un Sprūds, kas iekortelējušies administrātoru pārraudzībā bez zināšanām un prasmēm, prasti blēži, tāpēc izdzenami. Palūkojiet CV. Bet NA pārdos valsti par naudu.

+18
-9
Atbildēt

3

    dro > Aivars Lasmanis 10.11.2013. 12.07

    Arturs Snips. Bet NA pārdos valsti par naudu.
    _______________
    Šausmas! Nekādas morāles! Kā kaut ko tādu var pieļaut? Labāk taču atdot par UA, vai ne?
    Galvenais mērķis pirms saeimas vēlēšanām sašķelt nacionālos spēkus. Lai dzīvo kreisie liberāļi līdz momentam, kad Maskavas mīksto varu varēs nomainīt ar cieto! Cieti, Artur:):):)

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Aivars Lasmanis 10.11.2013. 12.11

    Jā, jā NA ir bijusi valdošā partija 20 gadus un maksātnespējas administratoru plosīšanās droši vien snipprāt arī ir cēloņi, nevis sekas baņķieriem un baņķieru izpārdotajai valstij.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > Aivars Lasmanis 10.11.2013. 12.24

    lno
    Pac pamudināji snipus un citus čekas skribenta Ozoliņa zombijus, atraisīt savus zemākos instinktus. Ko nu vairs?

    +3
    -12
    Atbildēt

    0

Inga 10.11.2013. 11.29

Valsts pamats ir tiesiskums. Latvijas tiesu sistēma gadiem ilgi ir bijusi purvs kurā notiek netīri darījumi. Ozoliņam ir taisnība, ka NA tagad parāda savu īsto seju un Dombrovskis ir izvēles priekšā – turpināt sakārtot tiesu sistēmu jeb turpināt aizlaist visu purvā. Beidzot Latvijā ir intelģets, enerģisks un talantīgs tieslietu ministrs. NA viņu grib novākt un ielikt maksātnespējas adminstratoriem paklausīgu, jeb vēl labāk kādu senīlu kā tas pie mums pieņemts.
Vājprāts! NA rok sev bedri kurā vēlāk iekritīs. Vai cilvēki balsos par partiju kas piesedz kriminālus shēmotājus?

+20
-5
Atbildēt

0

peerku 10.11.2013. 06.46

Ilgus gadus Tieslietu ministriju vadīja nacionāļi, bet reti kuram Latvijā ir ilūzijas par tiesu varas prestižu. Kaut kādas sistēmiskas kļūdas dēļ NA paši izvirzīja par ministru Bordānu, kas iedomājās sākt mēzt Augeja staļļus. Kāda panika sākās NA,- viņus var atraut no MN pupa, ko gan viņš iedomājas. Ātrumā pat neatrada nekādu citu ieganstu demisijas pieprasīšanai kā Bordāna saistību ar demokrātu kustību, par ko zināja jau pirms ielikšanas amatā un kas, starp citu, varētu būt potenciālais partneris, veidojot kopēju vēlēšanu sarakstu.

+28
-7
Atbildēt

14

    Signija Aizpuriete > peerku 10.11.2013. 07.59

    ——–
    Kopš 1991.g.21.augusta TM vadījuši rietumu demokrātijas piekritēji, kas nelokāmi gājuši pa “pareizo ceļu”, darījuši “pareizos darbus” koloniālās demokrātijas nostiprināšanā.
    Saules mūžu 4. maija režīmam!
    Lai dzīvo LV tiesiskuma pamtlicēji – levitieši un grūtupieši!

    http://www.youtube.com/watch?v=dJXQtPC2TKc

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Uģis > peerku 10.11.2013. 09.44

    Lai dzīvo LV tiesiskuma pamtlicēji – levitieši un grūtupieši!
    ————-
    Par grūtupiešiem – skaidrs.
    Varbūt vari pastāstīt par levitiešiem?

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 10.11.2013. 12.26

    DD1. Labā kompānijā esat iekļuvis. Vienotā darbaļaužu un uzņēmēju frontē. Vai varēja iedomāties, ka varētu atrast kaut ko, kas vienotu linuksus, kluso, zani, dzeri? Tagad ir – NA:):):)

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 10.11.2013. 12.36

    > Ino

    Tas, ka cilvēki ar dažādiem politiskajiem uzskatiem saskata cūcības, kur tās patiešām ir, nav nekāds brīnums. Žēl, ka NA degradē nacionālpatriotisko ideju, bet, jā, ar Dzeri man galīgi nesaskanēja, kad viņš aizstāvēja Zatlera un Kukules uzķīlēto projektiņu, ar kuru pašiem pie siles palikt.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 10.11.2013. 12.52

    DD1. Tās cūcības pagaidām miglā tītas: http://www.nacionalaapvieniba.lv/aktualitate/baiba-broka-lnt-par-vinas-izvirzisanu-tieslietu-ministra-amatam/:) Nožēlojami, ka NA nav spējusi dot novērtējumu Parādnieka, Naudiņa atklāsmēm. Pagaidīsim līdz nosēžas purtekļi. Zatlera projektiņš nebija slikts, slikti, ka tas bija radīts Maskavas interesēs. Vai tad neskatoties uz visu pašreizējā koalīcija nav stipri labāka par iepriekšējo? Jā, nav izmantotas iespējas, bet var tikai zīlēt, kāda situācija būtu valstī, ja Zatlers nebūtu izdevis savu slaveno rīkojumu…
    P.S. Tik maigi par linuksiem – dažādi politiskie uzskati?:):):)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    Vineta > peerku 10.11.2013. 13.20

    lno
    Nožēlojami, ka NA nav spējusi dot novērtējumu Parādnieka, Naudiņa atklāsmēm.

    Galvenais neaizmirst savu kakuci piemest. Nu nedancos NA pēc Ozoliņa un viņa zombiju stabules, pat neceriet! Drīzāk Dombrovskis Doma laukumā publiski sados pa dirsu Bukānei.

    +2
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 10.11.2013. 13.30

    Kas ar Tevi notiek, traucēta fizioloģija?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > peerku 10.11.2013. 13.38

    lno
    Viss kārtībā, vai tad es katrā rakstā par kosmosu vai minerālmēsliem izkārnos uz NA?
    Ceru, ka Linux, dzera un zaNes saliktie plusiņi cels Tavu pašapziņu.

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 10.11.2013. 13.51

    Vai tikai Tu neesi no tās pašas kompānijas, protams, ar citu izpaušanās veidu, lai diskreditētu nacionāli domājošus?:)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > peerku 10.11.2013. 14.02

    ——–jurrri:”(..)
    Par grūtupiešiem – skaidrs.
    Varbūt vari pastāstīt par levitiešiem?”
    ============================================================================
    Lūgtum, saruna Dien’ā 1998.gadā “Pārejas periods Latvijā tuvojas nobeigumam” http://www.diena.lv/arhivs/parejas-periods-latvija-tuvojas-nobeigumam-10332484:
    E.Levits:”(..)Es domāju, ka mums būtu jātiecas pēc tā, lai pēc kāda laika arī Latvija atrastu savu vietu šajā rietumu civilizācijas «lapotnē». Lai to bez minstināšanās varētu apzīmēt par «rietumvalsti». Taču lai to sasniegtu, mums jāpārņem Rietumu domāšanas veids, vērtības un atziņas, kas veido šī modeļa kopējo «stumbru».:

    Labs piemērs levitieši situācijas izpratnei (1998.g.), plānošanai (ES regula) un sasniegtajam rezultātam pēc 15 gadu darba (Rietumu domāšanas pārņemšana):
    “Patlaban Latvijā spēkā ir ap 12 tūkstošiem tiesību aktu, no kuriem daudzus nepilda un nekontrolē”
    (Likumdošanas šizofrēnija, LA, 24.08.2013)

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Uģis > peerku 10.11.2013. 16.33

    edge_indran – par levitiešiem
    ——-
    Paldies! Izlasīju abus rakstus. Piekrītu Levitam. Viņa 1998.gadā teiktais ir aktuāls arī šodien – pēc 15 gadiem.
    Paldies Dievam, ar grūtupiešiem nav sakara.
    Pajautāju tāpēc, ka biji abus kopā nosaucis.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > peerku 10.11.2013. 16.43

    Vai varēja iedomāties, ka varētu atrast kaut ko, kas vienotu linuksus, kluso, zani, dzeri? Tagad ir – NA:):):)
    _________________________
    Nu nē.

    Urbanovica ‘trešā republika” uz pieprišinātas lpsr bāzes.

    Tas gan vieno.

    Tikai- (vēl pagaidām ) nevar teikt.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > peerku 10.11.2013. 17.17

    lno
    bet var tikai zīlēt, kāda situācija būtu valstī, ja Zatlers nebūtu izdevis savu slaveno rīkojumu…

    Nebūtu kremlis atvēris drošības vārstu, čekas mērgļu Šļesera, Kalvīša, Godmaņa un pārējo lopu zarnas būtu uztītas uz zemnieku sūdu dakšu zariem. Situācija “Dakšu revolūcijai” bija vairāk kā nobriedusi.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > peerku 10.11.2013. 17.21

    lno
    Vai tikai Tu neesi no tās pašas kompānijas, protams, ar citu izpaušanās veidu, lai diskreditētu nacionāli domājošus?:)

    Vai man jāgrib, lai NA katru dienu pērtu savus biedrus Ozoliņam un viņa zombijiem pa prieku? Es to nevēlos, drīzāk priecātos, ja Sprūdžam uzrastos sirdsapziņa, tas apliku šahida jostu, aizietu uz savas bandas shodņaku un aizrautu visus pie Staļina.

    Der ieklausīties Latiņinas pēdēja raidījumā teiktajā par “capkiem”

    “Что жители при виде изнасилованных девушек отворачивались и говорили «Сама дала. Она сама виновата». Им так было проще. Вот это страшное свойство человеческой психики, когда она становится на сторону кровавых злодеев, когда им проще присоединиться к кровавому злодею и топтать жертву, и так доказывать свое величие.”

    http://www.echo.msk.ru/programs/code/1194046-echo/#element-text

    Viņa apraksta zemākos organismus un to instinktus.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

demo 10.11.2013. 03.20

Pilnīgi piekrītu Aivara Ozoliņa k-gam – premjeram nekas cits neatliek, ka
Tieslietu ministra Jāņa Borgāna k-gs ir jāatstāj,savu uzsākto reformu turpināšanai.

Reiz vismaz jāuzsāk sakārtot tiesiskums valstī, kaut gan arī Vienotībai nepatīk peldēt skaidros ūdeņos. To liecina kaut vai pašu deklarācijā ieakstītā – frāze – tiesiskums, aizstāts ar – nevienlīdzibas mazināšanas
jēdzienu. Redzēs, kas iznāks?

Tas, ka Bordāna k-ga atbildības prasīšanu no tiesu priekšsēdētājiem tiesnešu
konferecē, Augstākās tiesas priekšsēdētājs nosaucis – par iejaukšanos tiesu
varas lietās – vispār ir nonsens !!! Kur tālāk ?

Šie pēdējo dienu paziņojumi no VL-TB/LNNK vadoņu puses liecina par vispārēju
histērisku apjukumu apvienībā, ko šahistu valodā sauc par PATU. Vēl vakar,
prezidenta atgrieztais Saeimā likums par UA un VL-TB/LNNK injecētais, pēc tam
ar ultimātu – DZĪVOT VAI MIRT ! – pieņemtais neloģiskais/absurdais-par 50 tūksošiem/ likums, ……, un ko tagad ??? Atliek tikai – MIRT !

Jo tālāk, jo trakāk ! Labējo spēku zaudējums /otro reizi/ pašvaldību vēlēšanās Rīgā SC,
nākošā gada pavasarī EP parlamenta, rudenī Saeimas vēlēšanas, un šīs šmuces
valdošajā koalīcijā, Uz ko cerat, cienījamās dāmas un kungi Saeimā un VALDĪBĀ???

+17
-7
Atbildēt

1

Vineta 10.11.2013. 00.38

Lētas politmaukas, čekas skribenta vietā žurnālists būtu papētījis, “kam kalpo Bordāns”?

+6
-15
Atbildēt

3

Egita 10.11.2013. 00.29

Vairākās publikācijās NA sauc par nacionālistiem.Par Ozoliņu skaidrs,bet arī Latvijas Sabiedrisko mēdiju portālā :,,… nacionālisti jau paspējuši izvirzīt jaunu kandidātu ministra amatam – neseno Rīgas mēra kandidāti Baibu Broku. Nacionālisti Bordānam pārmet darbošanos cita politiskā spēka „Demokrātiskie patrioti” labā, ko savulaik ministrs noliedz.”

+9
-8
Atbildēt

20

    andris902 > Egita 10.11.2013. 00.58

    …pārlasi NA locekļu rakstīto – viņi paši sevi dēvē par nacionālistiem….

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Egita > Egita 10.11.2013. 01.16

    interesanti,nudien nezināju.Un kur tas būtu?

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > Egita 10.11.2013. 01.48

    Jēdziens – nacionālisms, nacionālists – tas jau nav nekas slikts, gluži otrādi :) Uz nacionālismu un nacionālistiem balstās atjaunotā LR. Ja tas tā nebūtu, tad ar tādu degsmi netiktu uzrakstīts likums par dubultpilsonību, piemēram :) Kas tad, ja ne nacionālisms, tas ir mīlestība pret savu latviešu tautu, pret Latviju liks latvietim, kurš dzīvo citā pasaules malā un uz kuru LR notiekošais attiecas tikai nosacīti, iet un piedalīties vēlēšanās, un balsto par tiem politiskajiem spēkiem, kuri, kā nu māk, bet cenšas nosargāt mūsu valsti, kuru definējam kā nacionālu republiku, bet paši uzskatām taču sevi par LR valstsnāciju :) Kas vēl, ja ne nacionālisms Atmodas laikā latviešiem deva spēku atgūt savu brīvību?

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Egita 10.11.2013. 02.07

    riņķī apkārt

    Pirms dažām dienām runāju ar vienu paziņu, žīdieti. Viņa mani nosauca par nacionālistu. Es viņai atbildēju, ka esmu nacionālists un lepojos būt latviešu nacionālists, es vēl teicu viņai, ka es nezinu lielākus nacionālistus kā žīdus, arī žīdus cionistus, un krievus un vēl teicu ,ka nezinu kādēļ viņi var mīlēt savu tautu un latvietis it kā nē. Viņa, būdama gudra sieviete, apklusa un aizdomājās.

    Mūsu, latviešu nelaime ir tā, ka mēs neuzsveram savu nacionālismu un nekļūstam dusmīgi kad mums to noliedz. Ļo- ti vien-kār-ši un saprotami :)

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    Egita > Egita 10.11.2013. 02.41

    tad Jānis Bordāns arī ir nacionālists? Jeb viņš ir demokrātiskais nacionālists?
    Pēc Ozoliņa piemēra, par Uzvaras pieminekļa nojaukšanu ,iznāk ka tieslietu ministrs ir vienīgais nacionālists.

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Egita 10.11.2013. 10.54

    Un kāds NA sakars ar nacionalistiem?
    Civilizēti nacionalisti ir Francijā, Spānijā, Skotijā, Velsā, utt., Latvijā un Krievijā ir absolūti aprobežoti nacionālpopulisti, ksenofobi un homofobi, ar alu cilvēku uzskatiem, kuru “nacionalisms” un “patriotisms” ir tikai taktika reitinga celšanai un politbiznesam.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > Egita 10.11.2013. 11.18

    Dzeri.Latvijā un Krievijā ir absolūti aprobežoti nacionālpopulisti, ksenofobi un homofobi, ar alu cilvēku uzskatiem…+++ Šobrīd tiek formulēta preambula LR Satversmei par tēmu, kas ir Latvijas valsts, kas Latvijā ir valsts nācija utt. Tad Tu tagad attiecini savus epitetus uz visiem cilvēkiem, kuri ir ķērušies šim darbam klāt? :) Tu šādi izlamā arī to mūsu inteliģences daļu, kura pamatoti ir norūpējusies par to, kas šobrīd notiek Latvijā ar mūsu tautu? Teiksim Māra Zālīte, Alberts Bels utt Tu šādi izlamā piemēram Robertu Zīli no NA, jeb visus tos, kuri piedalījās LNNK dibināšanas kongresā, piemēram?

    Man ir nepatīkami Tev to teikt, bet, rakstot šādus komentus, Tu pats pamazām sāc līdzināties alu cilvēkam :) Un vēl viena lieta. Tīšām, vai netīšām, bet Tev sanāk tā, ka, vēršoties pret sev nepatīkamiem cilvēkiem, Tu reizē mēģini tikt vaļā no tām problēmām, kuras šie cilvēki cenšas aktualizēt un risināt. Tavā uztverē šādas problēmas neeksistē, jo tās neiet kopā ar to kontekstu, kādā Tu redzi Latviju, kas ir viss kas, bet ne nacionāla republika ar savu valsts nāciju – latviešiem

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Egita 10.11.2013. 11.40

    Un kāds tai mūsu inteliģencei sakars ar partiju NA un ar aprobežotajiem iesalniekparādniekveidīgajiem klauniem?
    Manuprāt, pats ļoti labi saprot, ka ar “nacionalistiem” es domāju partiju NA, nevis visus, kas iestājas par preambulu un nacionālu valsti, mums ko, par to visu ir tikai NA biedri, un pārējie ir pret?

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > Egita 10.11.2013. 11.50

    Dzeri. Es varu izlasīt tikai to, ko Tu esi uzrakstījis, bet nevaru izlasīt to, ko Tu gribēji uzrakstīt, tādēļ nevajag vispārināt, bet vajag rakstīt konkrēti. Sarunā ar Tevi par šo tēmu iznāk atkārtoties :) Man arī ir pretenzijas pret tādiem NA ļaudīm kā Parādnieks, Naudiņš, reizēm arī Dzintars, reizēm pret visu NA, tā pat kā pret jebkuru no valdošo koalīciju sastādošajām parijām. Viss atkarīgs no konkrētas situācijas, bet tad arī par to ir jārunā konkrēti un saprotami

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Egita 10.11.2013. 12.36

    …kāds tai mūsu inteliģencei sakars ar partiju NA un ar aprobežotajiem iesalniekparādniekveidīgajiem klauniem?
    __________________
    Nekāds. Inteliģencei sakars ap Liepnieka pozitīvisma kampaņu, viļņošanās ar Dvēseļu puteni, inteliģencei vajag tikai , lai “bērni ir veseli un dzīvoklis silts” , bet galvenais, lai neviens neapšaubītu, ka viņu radītais dzīvos mūžīgi:):):)

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > Egita 10.11.2013. 13.23

    dzeris++++++., Latvijā un Krievijā ir absolūti aprobežoti nacionālpopulisti, ksenofobi un homofobi, ar alu cilvēku uzskatiem,

    Nu, dzeri, tas jau nu drusku pa traku! 10,54 uzrakstīji, tagad ir 13,20. Vai tev nelabi nekļūst kad pēc 3 stundām pārlasi? Krievijā mudžēt mudž no Omrosiem/dextrām un mums tikai viens un tas pats ne jau nu pārliecības dēļ, bet par rubļiem piepelnās. Pēc šitā tev būtu jāiet uz Torņakalnu un jāguļās uz sliedēm.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Egita 10.11.2013. 13.43

    Ombros -ģenereālis ir vai nu Kremļa provokators, vai nu slims cilvēks.
    Bet, tas kas viņam uz mēles, prātā tiem NA biedriem, kas patreiz tur nosaka to viņu “imidžu”, ne Latkovska, ne Apsīša balsi tur pat nedzird, tā ir partija priekš visprimitīvākā elektorāta, kas ir viņu mērķauditorija, pat TB, neskatoties uz visu, bija galvastiesu pārāka.
    Un es neapskaužu tos civilizētos Latvijas nacionalistus, (kas nav nekas slikts), ka viņus it kā pārstāv šāda te līmeņa partija ar to savu spici, kuras kompetence un intelekts ir vienkārši briesmīgi, un kuri, īstenībā, ir vienkārši politbiznesmeņi, būtu tagad PSRS, visi, kā viens, būtu komjaunatnes sekretāri kādās tur ne visai augsta līmeņa pirmorganizācijās, augstākais, rajonu mērogā, neesmu tik naivs, lai ticētu, ka viņiem tiešām var būt kādi uzskati vai principi, un viņiem svarīga Latvijas nākotne, viņiem svarīgs tikai savs politbizness, un tā dēļ viņi gatavi ruiskēt pat ar savu reitingu un imidžu, par ko liecina Bordāna izslēgšana, Lūša nozīmēšana par ģenerālsekretāri ( pret ko daudzi NA iebilda, ir tur arī normāli cilvēki, bet, viņi jau neko nenosaka), un daudz kas cits.
    Tā ka uz sliedēm, pagaidām, negulšos, ja NA pēkšņi tiks vaļā no Lūša, Parādnieka, utt., un tur vektoru noteiks Apsīša un Latkovska tipa cilvēki, ja tā sakārtos MNA, RAT, un vispār tiesu sistēmu, ļaus strādāt Bordānam, spēs panākt savu ne tikai ar ultimātiem, bet, pierādot savu taisnību diskusijā, tiks vaļā no savas ksenofobijas un homofobijas, no totalitāro režīmu apjūsmošanas, nespēlēs hokeju ar diktatoriem, kļūs prognozējama, nevis pilnīgi atkarīga no naudas devējiem un neprognozējama, ja tā strādās valsts, nevis sava reitinga labā, utt., tad esmu gatavs pateikt, ka NA ir normāli nacionalisti.

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > Egita 10.11.2013. 13.47

    Skatoties uz mīnusiem, nākas secināt, ka šeit apgrozas daudzi, kuri sevi pieskaita pie tās “inteliģences”, kura bija pagalam sašutusi, kad nelaiķis Fridrihsons, iekārtodams ekspozīciju Rīgas kuģniecības un vēstures muzejā, bez apstājas lamāja komūnistus: Ko viņš var ņerkstēt, kas viņam trūkst, vai viņam vēl par maz maksā?::):):)

    +9
    -10
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Egita 10.11.2013. 14.23

    Un tu pie inteliģences, protams, pieskaiti tikai NA biedrus un viņu atbalstītājus, kas liek plusus par katru muļķību, ja tikai tas ir atbalsts NA, un liek mīnusus par jebko, kas jebkuru NA cūcību vai muļķību neatbalsta.
    Mani, piemēram, priecē, ka pēc plusu – mīnusu att. nekritisku NA atbalstītāju kļūst arvien mazāk, pamazām, daudziem atveras acis, kas tā ir par partiju, un cerams, ka tā beigs tāpat, kā TBLNNK, un tad pastāv cerība, ka Latvijā, beidzot, varētu izveidoties kāda civilizēta nacionalistiska partija, kurā nebūtu vietas bijušajiem VL infantīliem klauniem un TB blēžiem, jo, principā, civilizēts nacionalisms nav nekas slikts, un kaut kur, ir pat pozitīvs faktors, bet, tam nav nekas kopējs ar NA populismu.

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Egita 10.11.2013. 17.01

    Dzeri. …………….

    Tīšām, vai netīšām, bet Tev sanāk tā, ka, vēršoties pret sev nepatīkamiem cilvēkiem, Tu reizē mēģini tikt vaļā no tām problēmām, kuras šie cilvēki cenšas aktualizēt un risināt. Tavā uztverē šādas problēmas neeksistē, jo tās neiet kopā ar to kontekstu, kādā Tu redzi Latviju, kas ir viss kas, bet ne nacionāla republika ar savu valsts nāciju – latviešiem.
    ____________________________

    Tā ka pagaidām vēl nevar atklāti vērsties pret 18. novembra Latviju – tagad nākas iztēlot to par cīņu pret kādu partiju un tās “ļaunajiem kadriem”.
    Diezgan parocīgs paņēmiens. Tā izveic publikas “‘nogatavināšanu”.

    .Analoģija- ‘padomju vara, bet kolchozu nebūs”(1940)!

    SC gan iedomājas atjaunoto un 21.gs apgreidoto lpsr( vietiņa, kur “‘finlandizācijas”‘ aizsegā veikt totālu “‘karelizāciju”) savādāk (nedaudz) kā mūsu kažozvērīgie sedlenieki(“drugāja aņķiligencija”- tā vesķi)- tak pretinieks šiem viens.

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    Vineta > Egita 10.11.2013. 17.40

    rinķī apkārt
    Teiksim Māra Zālīte, Alberts Bels utt

    Mēģinot pielabināt tādu agresīvu prokrievisku netīru dzīvnieku, kā dzeris, Tu tikai to provocē un padari vēl zvēriskāku. Izrauj tam žokli un, redzēsi, paliks pavisam rāms.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > Egita 10.11.2013. 17.55

    lama. Labs.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Egita 10.11.2013. 18.06

    Jānoskurinās no nulles vīzijām un jāiedzer kāds aliņš,lai noiet nelabums.Tfu tu,ja ietu uz to pusi,tad es labāk tinu makšķeres un dodos uz kādu Malaiziju snorkelēt.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Egita 10.11.2013. 20.41

    rinķī apkārt Jēdziens – nacionālisms, nacionālists – tas jau nav nekas slikts..
    __________________ Biedri !

    Jūs nesapruotat!

    pareizi IR:

    latviešu nacionālists= reakcionārs un tumsonīgs nacionālists

    Krievu nacionālists= mūsdienīgs sociāldemokrāts un scilvēktiesību aizstāvis( kā teiktu b. Kučinskis- gandrīz kā Muamars Kadafi-21. gs. Gandijs!).

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Egita 10.11.2013. 22.15

    nulle Lama – Eiropas Federācijā nebūs ne vienu, ne otru.
    _____________
    Kā tad:

    Visi pulksteņi tur stāsies
    Zilas nulles ripināsies…

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

buchamona 10.11.2013. 00.27

… Otrkārt, ka viņa nomainīšana ar NA jau izvirzīto jauno kandidāti ministra amatam Baibu Broku, kura pati ir gadiem ilgi bijusi daļa no šīs sistēmas, nozīmēs risinājuma aizstāšanu ar labākajā gadījumā problēmas iekonservēšanu…+++
Nu, šitā rindkopa ir tieši Ozoliņa stilā – brist pāri tam, kas patiesībā notiek, bet pašu patiesību, kurai tiko pārbridis, vajag tikai piepūderēt un ielikt sev vajadzīgajā rāmī :)

Šinī gadījumā patiesība ārpus Ozoliņa rāmja par MNA ir tāda, ka Dombrovskis pavisam konkrēti norāda, ka Brokas apstiprināšana ir tieši atkarīga no nākošās ministres gatavības turpināt Bordāna iesāktās reformas

” ….Pašreiz, protams, ir grūti vērtēt citus ministra kandidātus, kamēr vēl ministra amatā atrodas [Jānis] Bordāna kungs, bet kopumā es varu pateikt, ka zinu Brokas kundzi kā profesionālu juristi. Arī, kā mēs redzam, pietiekami spējīgu politiķi,….. bet detalizētākus komentārus es varēšu dot pēc tam, kad būs notikušas politiskās konsultācijas ar nacionālo apvienību un pašu tieslietu ministru, …. Dombrovskis norādīja, ka viens no būtiskākajiem jautājumiem tajās būs Bordāna pieteiktās reformas tieslietu jomā, tostarp reformas attiecībā uz maksātnespējas administratoriem….”Tur būs svarīgi redzēt, kādā veidā šīs reformas tiek īstenotas, un, ja nacionālā apvienība publiski apgalvo, ka Bordāna atsaukšana nav saistīta ar šīm pieteiktajām reformām, tad jācer, ka nebūs nekādu problēmu arī ar atbalstu šīm reformām un šo reformu savlaicīgu pieņemšanu,” teica premjers….

http://www.delfi.lv/news/national/politics/premjers-piesardzigs-par-brokas-kandidaturu-tieslietu-ministra-amatam.d?id=43789646

Skaidrāk par to, kas tiek gaidīts no jaunā TM ministra Dombrovskis pateikt nevarēja, bet nu šis premjera situācijas skaidrojums, protams, paliks ārpus IR info rāmja, jo tāda jau ir kļuvusi šī portāla politika – no notikuma paņemt tikai to, kas der, derīgo piefrizēt un tālāk veidot savu patiesību :)

+15
-10
Atbildēt

21

    andris902 > buchamona 10.11.2013. 00.56

    ….R.A. ….skaidrāk par Iesalnieku neviens pateikt nevar, viņš taču ir NA “runas vīrs”…

    …uz jautājumu – “Vari, Jāni, pateikt, vai NA un tu personīgi atbalsti Bordāna šonedēļ paustos priekšlikumus par maksātnesp. adm-iem?”…

    Jānis Iesalnieks atbild: – “Tie ir pretrunā ar Baibas Brokas un Gaida Bērziņa veidoto pašuzraudzības sistēmu.”…

    …Tu ļoti labi zini, ka nacionālistiem (Rasnačs) ir pieredze, kā novilcināt reformas un izmaiņas likumos…un…ja Baibas Brokas MNA pašuzraudzības sistēma ir pretrunā Bordāna reformām – kā Tev šķiet, kad MNA jautājums tiks sakārtots?….

    +20
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 10.11.2013. 01.01

    zanE. Man šķiet, ka NA šobrīd pat nav citas izejas, kā Bordāna iesāktās reformas turpināt :) Kas attiecas uz pašu Bordāna nomaiņu, tad es pietiekoši skaidri esmu teicis, ko domāju par to – tā bija kļūda no NA puses. Loģiskāks risinājums būtu bijis – atstāt Bordānu TM, bet pēc DP dibināšanas kongresa, ja Bordāns būtu iestājies šajā partijā, no viņa šķirties bez trokšņa. Bet pats Bordāns šādi šķirtos no aktīvās politikas, jo DP nākošajās vēlēšanās nepārvarēs 5% barjeru.:)

    +20
    -4
    Atbildēt

    0

    Egita > buchamona 10.11.2013. 01.19

    zane tu speciāli neieliec to otru teikuma daļu no Iesalnieka teiktā?

    +12
    -13
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 10.11.2013. 02.19

    …Andri….vai “otrā daļa” – “Pats neesmu iedziļinājies, lai pateiktu, kā labāk.” – noliedz Iesalnieka teikto, ka Bordāna priekšlikums ir pretrunā ar Baibas Brokas un Gaida Bērziņa veidoto pašuzraudzības sistēmu?….
    ….tikai slīkonis ķeras pie salmiņa, Andri….

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 10.11.2013. 02.43

    ….R.A. ….tur jau tā problēma – kas NA “nosaka toni” un liek rīkoties tā, ka šausmās jāsaķer galva?….no “vecajiem” Saeimā tik vien kā Bērziņš, Rasnačs un Cilinskis, bet jaunie – kā no ķēdes norāvušies…ja tas ir tas viņu “spēks” un tā viņu “teikšana”, tad rodas jautājums – kas viņus rausta aiz striķīšiem?…šķiet, apvienības iekšienē valda pilnīgs haoss un nerēķināšanās arī ar apvienības reģionālajām nodaļām….liepājnieki nebūt nav apmierināti ar Bordāna atstādināšanu, lai gan liepājnieku šefs Rīgas spices lēmumu atbalsta…
    …tagad tas viss izskatās baltiem diegiem šūts un nesmukums pa visu ģīmi…ja lēmumu būtu pieņēmuši pēc pāris nedēļām (gudri rīkojoties), tad situācija būtu atrisinājusies mierīgā garā…
    …sliktākais, ka līdz vēlēšanām šādus feilerus nāksies piedzīvot arvien biežāk….un kurš no tā iegūs?….

    +14
    -10
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 10.11.2013. 02.45

    varbūt šī ir otrā daļa:
    Jānis Iesalnieks
    _Bordāns ir sačakarējis attiecības ar visām juristu cunftēm (MNA, notāri, tiesneši..), izņemot atsevišķiem adv. birojiem_
    7:24 AM – 2 Nov 13
    https://twitter.com/JanisIesalnieks/status/396643898585399296

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > buchamona 10.11.2013. 03.14

    Jānis Iesalnieks:
    _”Bordāns ir sačakarējis attiecības ar visām juristu cunftēm (MNA, notāri, tiesneši..), izņemot atsevišķiem adv. birojiem”_
    ~~~~~
    Grende sačakarēja attiecības operā ar visu kas vien tur kustās, lai tiktos ar Krutoju apmeklēja Jauno vilni, pie Krievijas vēstnieka stāvēja rindā uz pieņemšanu pēc ikru maizītēm, bet tas viss acimredzot neskaitās, jo ja kādam arī tas nepatika tad NA savu ministru sargāja kā aci pierē..
    varbūt Grende bija NA izlūks, tāpēc ar gudru ziņu tika sūtīta dziļi ienaidnieka nometnē?
    par Bordānu tagad visiem skaidrs ka bija insiders, partiju gribēja nodot.
    ko Iesalnieks par viņu domā mēs zinām, nemāku atrast ko Iesalnieks domāja par Grendi kad tā bija ministre.

    +20
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 10.11.2013. 03.43

    …Tante Sidra…
    …nacionālisti aizstāvēja Grendi līdz pēdējam elpas vilcienam, ik pa brīdim nāca klajā ar Grendes “Labo darbu sarakstu”…diez, kāpēc par Bordāna paveikto šī gada laikā nav izskanējis ne vārds, kur nu vēl saraksts…..Grendes sakarā Bordāns nostājās pret savējiem, kas to uztvēra kā spļāvienu dvēselē:

    – “Kultūras ministra vietas izpildītājam Jānim Bordānam, tāpat kā nākamajam kultūras ministram būs jāizmanto no amata gāztās kultūras ministres Žanetas Jaunzemes-Grendes zināšanas un pieredze, apgalvo Nacionālās apvienības pārstāvis Raivis Dzintars. Savukārt Bordāns, komentējot izskanējušo informāciju, ka Jaunzeme-Grende varētu būt kultūras ministra padomniece, atzīst, ka demisionējušam ministram vietu ministrijā neredz, vēsta Latvijas Televīzija.

    “Es neizskatu iespēju šajā situācijā, arī kā tieslietu ministrs, izprotot juridiskos jautājumus, no publiskās leģitimitātes viedokļa, ka būtu pamatoti un korekti ministram, kurš ir demisionējis, tomēr turpināt strādāt padomnieka statusā ministrijā,” sacīja Bordāns.

    Viņš atzīmēja, ka Jaunzemes-Grendes rīcībai būtiskus iebildumus izteikuši kultūras jomas cilvēki. “Līdz ar to es nekādā veidā negribu nonākt duālā situācijā, neskaidrā situācijā. Manuprāt, šis ir labs punkts, lai uzsāktu risināt jautājumu profesionāli,” viņš sacīja.”
    /diena.lv/

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    Egita > buchamona 10.11.2013. 03.44

    un Grende pārdeva savu dzīvokli ārzemniekiem.
    Kāda divkosība. Un vēl……..
    āā,jā ir tāda fočene ,kur Raivis Dzintars redzams draudzīgā sarunā ar Osipovu.

    +15
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 10.11.2013. 09.29

    R.A. -“…no notikuma paņemt tikai to, kas der, derīgo piefrizēt un tālāk veidot savu patiesību…”
    ———————————————-
    Vispār, tas attiecas taisni uz tevi un lielāko NA elektorāta daļu.
    Taisni jūs, nevis Ir vai Ozoliņš, esat absolūti nekritiski pret to savu NA, un redzat tikai to, ko gribāt redzēt.
    Reizēm, jūsu mēģinājumi attaisnot jebkuru NA cūcību aiziet līdz smieklīgumam un absurdam.
    Te var pateikt tikai vienu – laimīgi, kas nedomā, bet, tic!

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 10.11.2013. 10.22

    dzeris49. Ozoliņš saka, ka ” Bordāna reformas ” labākajā gadījumā tiks iekonservētas līdz ar Brokas iecelšanu par ministri, Dombrovskis pauž viedokli, ka reformas tiks turpinātas. Kā Tev šķiet, kurš tad no šiem abiem kungiem – Ozoliņš, vai Dombrovskis ir informētāks par valdības turpmākajiem darba plāniem? :)

    +11
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 10.11.2013. 10.32

    ….R.A. ….kā Tev patīk vārdu spēles!….no Tava iepriekšējā komentāra, kurā esi citējis:

    -“Dombrovskis norādīja, ka viens no būtiskākajiem jautājumiem tajās būs Bordāna pieteiktās reformas tieslietu jomā, tostarp reformas attiecībā uz maksātnespējas administratoriem….”Tur būs svarīgi redzēt, kādā veidā šīs reformas tiek īstenotas, un, ja nacionālā apvienība publiski apgalvo, ka Bordāna atsaukšana nav saistīta ar šīm pieteiktajām reformām, tad jācer, ka nebūs nekādu problēmu arī ar atbalstu šīm reformām un šo reformu savlaicīgu pieņemšanu,” teica premjers….”

    = premjers izsaka CERĪBU, ka nebūs nekādu problēmu arī ar atbalstu šīm reformām un šo reformu savlaicīgu pieņemšanu….

    …nākošā komentārā Tu jau izsaki apgalvojumu – “Dombrovskis pauž viedokli, ka reformas tiks turpinātas. Kā Tev šķiet, kurš tad no šiem abiem kungiem – Ozoliņš, vai Dombrovskis ir informētāks par valdības turpmākajiem darba plāniem? :)”….

    …tā tomēr nav korekta argumentācija no Tavas puses, jo maina teiktā jēgu…. :)

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 10.11.2013. 11.00

    zanE. Vai Tu līdz šim neesi pamanījusi to, ka eksistē īpaši pieņemta forma caur kuru valsts vadītājs veido saskarsmi ar sabiedrību? :) Ok,acīm redzami ir tas, ka “labās beigas” stāstam par ” Bordāna reformām”, kuras abi gaidām, pēc satura mums abiem atšķiras. Tu ceri, ka NA Broka reformas ” noraus” un šādi nacionāļi apstiprinās savu “patieso dabu”, es ceru, ka Brokas vadībā šīs reformas tiks turpinātas :) Pozicijas ir noskaidrotas, likmes ir skaidras, atliek tikai gaidīt rezultātu :))

    +11
    -14
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 10.11.2013. 11.10

    rinķī apkārt
    zanE. Man šķiet, ka NA šobrīd pat nav citas izejas, kā Bordāna iesāktās reformas turpināt :)

    Mums izcili reformatori: Ķīlis, Sprūdžs un Bordāns. Tā mēs nekad aiz restēm neieraudzīsim Šļesera un Šķeles paģeļņikus, Lasmani un Milušu, nezināmā pasaules malā līdz mūža galam ārstēsies Vaškēvičs, Miķelsonu tiesās līdz būs iestājies noilgums.
    Izēdīs no maksātnespējas administratoriem NA pārstāvjus, ieliks no SC un par tādu nozari visi aizmirsīs.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 10.11.2013. 11.21

    TanteSidra
    Nu moloģec! Esi nolaidusies līdz Ozoliņām, dzerim, nullei un zaNei, varēsiet abas kopā autoostā šiverēt, krievu tūristus medīt.
    Higiēnas prasības jau vairs netraucē sēsties uz vienu brilli ar Linuxu?

    +5
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 10.11.2013. 12.05

    …R.A. …noskaidrojuši tomēr neesam….kā mēs varam cerēt, ka Broka turpinās Bordāna iesāktās reformas, ja Iesalnieks apliecinājis, ka tās ir pretrunā Baibas Brokas un Gaida Bērziņa veidotajai pašuzraudzības sistēmai?….kā ar šādām pretrunām varēs strādāt topošais Tieslietu ministrs?….

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 10.11.2013. 12.14

    zanE. Ieslalnieks teica…, Dzintars apgalvoja pretējo… :) Viss ir pateikts, tagad atliek tikai vērot, kas notiek tālāk un tad, jau par kaut ko konkrētu, izdarīt savus secinājumus. Zīlēt nākotni, tā nav mana mīļākā nodarbošanās

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 10.11.2013. 12.30

    rinķī apkārt. Jāizspiež viss iespējamais no pašreizējā momenta. Vai tad nu pirmā reize. Bija vēl PV, valdības šūpošana…Bordānu par prezidentu, viņš nojauks sovoku puļķi:):):)

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 10.11.2013. 12.40

    ….R.A. …zīlēt nevajag, bet arī apzināti atbalstīt vienas tik haotiskas un neprognozējamas partijas eksperimentus – ir bīstami valstij…tiesiskai valstij…

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 10.11.2013. 13.10

    zanE. Atkal Tu par to pašu :) Cik reizes man ir jāskaidro Tev, ka man svarīgas ir konkrētas problēmas – UA risināšana, arī MNA atrisināšana, izglītība tikai valsts valodā, attieksme pret LR okupācijas faktu, attieksme pret Satversmes pantu, kurš nosaka, kas LR ir uzskatāma par ģimeni utt un tikai šajā kontekstā es vērtēju visu mūsu iekšpolitikā notiekošo. Ir bijušas situācijas, kad manā uztverē konkrētu problēmu risinot NA ir pieņēmusi pareizu lēmumu, bet Vienotība ieņem man nepieņemamu poziciju, un otrādi. Akli atbalstīt kādu vienu politisku spēku un tik pat akli noliegt citu, it kā konkurējošu – tā manprāt ir apmātība.

    Zināmā mērā šī ” fanošana par partijām” rodas tādēļ, ka mūsu politiskajā spektrā valda juceklis, trūkst skaidri izteiktas ideoloģiskas līnijas – bet nu, ceru, ka beidzot taču pienāks laiks, kad šī politiskā ābece sakārtosies mūsu valstī un mēs ar Tevi beigsim strīdēties par tik bērnišķīgām lietām, kā politiskā līdzi jušana .

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 10.11.2013. 16.40

Çriks Rozenfelds 10.11.2013. 00.25

Dombrovskim jāizdara smaga izvēle – vai nu uzņemties atbildību par savas valdības darbu un paturēt amatā tieslietu ministru, kuru pats slavē kā profesionālu un godprātīgu, vai nu pildīt koalīcijas līgumā rakstīto un atteikties no reformām tiesu sistēmā, kuru nepieciešamību kā „tiesiskuma koalīcijas” premjerministrs pats droši vien labi apzinās.
___________________________
Nekas jau neatliek. Ja nu vienīgi sarunāt ar ZS. Tad var gadīties, ka Bordāns paliek, bet, varbūt arī nē. Lai nu kādi ir ZS, bet šobrīd noteikti labāki par histērisko, neprognozējamo NA.

+17
-14
Atbildēt

0

dace_ampermane 10.11.2013. 00.24

Kad Ozo parādās tad čeka aktivizējās, galvenais ātri sajāt diskusiju. Tūdaļ pornogrāfiskas bildes parādīsies no it kā divām, pretējām pusēm.

faktiski no vienas puses:)))

+16
-8
Atbildēt

1

    Vineta > dace_ampermane 10.11.2013. 12.18

    klejotājs
    Kad Ozo parādās tad čeka aktivizējās,

    Ne jau Ozoliņš ir Latvijas čekas rezidences vadītājs, tas mēsls ir tikai instruments.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

Egita 10.11.2013. 00.23

ilgi nebija nekas dzirdēts par Bordānu.

+14
-11
Atbildēt

1

    Vineta > Egita 10.11.2013. 12.16

    rujienasmetals
    ilgi nebija nekas dzirdēts par Bordānu.

    “Apsedloju melnu kuili”
    Kamēr melnais kuilis vēl spējīgs nest, Ozoliņam nekas jauns vēl nav jāizdomā.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 10.11.2013. 00.16

Ģenerālis un Linux-Morda – gaismas nesēji Latvijai. Jau kā pēc svilpes ierindā :))

+11
-5
Atbildēt

2

janis17 10.11.2013. 00.14

Jau sāk palikt smieklīga šī atkārtošanās :))))))))

+12
-19
Atbildēt

21

    Inese > janis17 10.11.2013. 00.19

    Tu locīsi sarkanbaltsarkanās lentītes?

    +12
    -12
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.11.2013. 09.35

    Par lentītēm labs :) Nē aivarsk ir aizņemts ar nopietnāku nodarbi , viņš raksta biznesplānu :) Un galvenais , ka pats tam tic :)

    +11
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > janis17 10.11.2013. 11.03

    klusais. Labs gan, tikai kam? Vai tiešām Tev nav neko vairāk teikt Aivaram kā tikai prasīt biznesplānu? Jāsaprot, ka Latvijai vienīgais bizness var būt savas zemes un valsts izpārdošana? Atkārtošos, tāda kasīšanās raksturīga pamatskolniekiem, bet Tu taču gribi radīt iespaidu, ka piedalies ļoti nozīmīgu lēmumu pieņemšanā. Pie reizes nododi sveicienu linuksam – kā varu nojaust Tavā apziņā notikušas kārtējās tektoniskās pārmaiņas:)))

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.11.2013. 11.12

    lno – jā , mana apziņa nemitīgi pakļauta “tektoniskām” pārmaiņām, es gan īsti nespēju saprast šo jēdzienu , bet Tu jau noteikti zini , tapēc piekrītu :) :) :) tiesa aivarsk pats par biznesa plānu te dalījās , tā teikt – neviens aiz mēles neraustīja :)
    P.S. Tu kā celtnieks ekonomists paskaidro man varbūt tuvāk ko nozīmē tektoniskas pārmaiņas ?

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 10.11.2013. 19.58

    Klusais, ja Tev būtu izpratne par biznesu piektklasnieka līmenī, tu nez vai cerētu, ka kāds te publiskos savus biznesa plānus :)
    Ja tu uzskati, ka labākais veids, kur bankas var ieguldīt savus kredītresursus ir aizdošana krieviem nekustamā īpašuma pirkšanai, tad redzams, ka esi vismaz tik pat augsta lidojuma putns, kā šļesers.
    Nu, jā, tu jau esi gaiļu speciālists :)))

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.11.2013. 21.10

    aivarsk – nu teiksim ar mani ir vēl trakāk , esmu pirmklasnieka līmenī … kādu līmeni pats sev piešķir :)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 10.11.2013. 21.17

    Nu kur nu man līdz jums abiem saskanīgajiem draugiem ar ločmeli :))))

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.11.2013. 21.22

    aivarsk – tad kā tad Tev sanāk izteikt vērtējumus ???

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 10.11.2013. 21.36

    Par tevi jau tikai slavinošus :))))
    Primum discere, deinde docere

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.11.2013. 21.43

    aivarsk – Tu būsi otrs , kuru pazīstu , kas zin latīņu valodu :)

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 10.11.2013. 21.50

    Pirmais esi tu pats? :))
    Es jau tikai kādu duci teicienus… Šis ir viens no maniem mīļākajiem:
    Amicus verus – rara avis.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.11.2013. 21.59

    aivarsk – tad neiztērē visus teicienus vienā vakarā :) Pirmais ir mans kvantu mehānikas pasniedzējs :)

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 10.11.2013. 22.05

    Podnieks, vai?

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.11.2013. 22.06

    aivarsk – Ranķis :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 10.11.2013. 22.13

    Nu nav bijusi tā laime pazīt.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.11.2013. 22.20

    aivarsk – neko darīt … viens no gaišākajiem cilvēkiem ,kuru zinu …

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > janis17 10.11.2013. 22.49

    klusais
    aivarsk – neko darīt … viens no gaišākajiem cilvēkiem ,kuru zinu …

    Vēl gaišāks par VVF “balto lapu”?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > janis17 10.11.2013. 22.58

    klusais
    aivarsk – Tu būsi otrs , kuru pazīstu , kas zin latīņu valodu :)

    Tas ir nožēlojami, jo “Lingua latina non penis canina”. Protams maskačkas kačokiem, gej klubu un “jaunā viļņa” apmeklētājiem, tā galīgi bez jēgas.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.11.2013. 23.01

    domāju gaišāks … tiesa pagajušogad aizgāja citos medību laukos … – http://www.latvijaslaudis.lv/users/rankis_gunars

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > janis17 10.11.2013. 23.05

    General – par “Lingua latina non penis canina” – šis vīrs latīņu valodu iemācijās pirms gadiem 70 , kad tevis rakstītais nebija aktuāls :)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    oktanvis > janis17 13.11.2013. 12.52

    Nu vispãr jau gramatiski pareizi būtu teikt “lingua latina non penis canis est!”
    Iespējams, ka latīņu valodu pašmācībā apguvušajam lappuse no gramatikas grāmatas, kurā apskatīta canis ģenitīva forma, ir bijusi izplēsta…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Anna Gaigule 10.11.2013. 00.10

Vispār jau satversme “koalīcijas līgumu” neparedz Tāpēc ceru, ka mūsu premjeram pietiks saprāta, kārtējo reizi neko nedarīt.

+12
-5
Atbildēt

1

    Inese > Anna Gaigule 10.11.2013. 00.12

    Un? Satversme neparedz arī, piemēram, sodu par dabisko vajadzību nokārtošanu sabiedriskās vietās.

    +3
    -15
    Atbildēt

    0

Inese 10.11.2013. 00.06

Bordāns intervijā saka: „Man tagad pieklājīgi jāizsakās, bet tie dokumenti, ko esmu redzējis – tā ir sasodīta noziedzība.”
=========================

Tas jāsaprot tā, ka Nacionālā apvienība piesedz sasodītus noziedzniekus?

+22
-11
Atbildēt

2

    demo > Inese 10.11.2013. 01.51

    Nevis piesedz, bet paši darbojas vai arī darbojās šajā noziedznieku bandā, kā
    Gaidis Bērziņš un Aigars Lūsis un citi.

    +21
    -8
    Atbildēt

    0

    Egita > Inese 10.11.2013. 03.21

    Beidzot Ločmelis unisonā ar Ozoliņu.
    Vienotā cīņā pret ienaidnieku.

    +14
    -17
    Atbildēt

    0

Vineta 10.11.2013. 00.04

Kam traucē NA?

+9
-16
Atbildēt

6

    Egita > Vineta 10.11.2013. 00.50

    Ozoliņš pārspējis pat Ločmeli- nosaukt Vienotības partnerus par maitasputniem…
    Nu laikam te arī beidzas žurnālistikas ētika.

    +14
    -21
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Vineta 10.11.2013. 20.44

    Svētais Bordāns kopīgā cīņā ar Dievišķo Vienotību pret nelietīgo NA.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Vineta 10.11.2013. 20.44

    «Cilvēkam ir tiesības pārvietoties. Nu, protams, ka mēs gribam, lai šie cilvēki paliek šeit, par to jau nav runa. Bet, ja mēs runājam par to, ka Klaipēda ir tepat, viņa ir pat tuvāk nekā Rīga, tad varbūt nav ne vainas, varbūt var jau pabraukāt,» skaidro NVA Liepājas filiāles vadītāja Dace Baumane.

    NVA metalurgiem piedāvā mācīties arī lietuviešu valodu.

    «Tur ir gan dāņu, gan krievu, gan angļu, vācu, franču, lietuviešu valodas kursi. Es tā saprotu, ka mūsu valsts jau tā ļoti zīmīgi mūs gatavo, ka mums būs jābrauc projām uz citu valsti strādāt, ka šeit Latvijā mums nav ko piedāvāt. Man teica, ka Klaipēdā esot atrast vieglāk darbu man kā celtņu operatoriem,» stāsta «Liepājas metalurga» strādnieks Egons Kļava.

    Patlaban darba attiecībās ar rūpnīcu joprojām ir gandrīz 2000 cilvēku. Savukārt no darba aizgājuši un jau bezdarbniekos iestājušies 200 cilvēki, no viņiem darbu atraduši tikai 20.

    Ievērojams skaits pašreizējo metalurgu gan ir izlēmuši doties prom no valsts arī bez karjeras konsultantiem.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Vineta 10.11.2013. 20.50

    Redz, kur Ošleja sievuks arī ticis memļaka Dombrovska birojā strādāt. Tas ir neidomājams pipec un miskaste, visa šī kopš 1991.gada radītā sistēma. Varnešu dzīvošana citā kosmosā, dimensijā, mīkstmiesība, savas tautas nodošana un padzīšana no savas zemes. Sak, paši vainīgi, ka nemāk Latvijā kruķīties.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Vineta 10.11.2013. 22.21

    Vai tad, pēc vienotībnieku domām, visās LM nelaimēs nav jāvaino maksātnespējas administratori????

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Egita > Vineta 11.11.2013. 00.56

    aivarsk
    Bordāns rītā, vakarā
    Dombrovskis priekšā ,pakaļā.
    vai tu domā ka šajā portālā kāds apspriedīs,kā kuveitieši apmaksā premjerministra personīgos izdevumus?
    http://youtu.be/fPBy4Zpl0mQ

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam