Bordāns: Tieslietu ministrs nedrīkst par to nerunāt

78

Komentāri (78)

janis17 07.11.2013. 23.45

Iepriekš Dzeris sludināja, ka NA sponsorējot lembis, tagad izrādās, ka lielais maks esot Lūsim. Kā tad tur ir???
Vai varbūt tas viss ar maksātnespējas administratoru itkā slikto slavu nav vienkārši banku lobija pārspīlēta un mākslīgi veikta ažiotāža????

Kā ar šo?
http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/133219/maksatnespejas-administrators-ludz-sakt-kriminalprocesu-pret-danske-bank-filiali-latvija

http://www.pietiek.com/raksti/papildinats_-__hipoteku_banka__izglabusi_dombrovsku_gimenes_uznemumu_no_maksatnespejas,_atlikusi_paradu_atmaksu_vel_uz_cetriem_gadiem

http://www.lsm.lv/lv/zinas/latvija/komercbankas-iebilst-pret-maksatnespejas-procesa-atviegloshanu.a57471/

+2
-2
Atbildēt

0

Aldīna 07.11.2013. 23.34

Pats Bordāns pasaka: “IS: Sapratuši, ka jūs īsti nederat šai partijai?
B: Lūk, te ir tas jautājums – vai partijai vai atsevišķiem cilvēkiem.”

Es esmu tikai par ja NA un arī tieslietu sistēma attīrītos. Bordāns jau ieliek jēgu šais vārdos – nevajag vainot apvienību, ja daži cilvēki ir sasmērējušies! Vai tad Vienotība ir dievgosniņu apvienība? Būsim reāli NA un V ir jāsadarbojas arī turpmāk, un lejot samazgas uz NA latvieši veicina SC tuvošanos valdībai!

+5
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Aldīna 07.11.2013. 23.46

    ——-
    Bordāns – “Ex-seržants” ir švaks vēsturnieks, nepārzina pat notikumus Latvijā 1920. – 1934.gg., tāpēc viņa atstādināšana ir likumsakarīga. Pašlaik nekāda attīrīšanās globalizācijas/amerikanizācijas laikos nav pat teorētiski iespējama – tagad situācija kā teicienā par “vēstures atkārtošanos” – pirmoreiz bija 1934.g.15.maijs, otroreiz 2011.g.28.maijs. Farss, jeb politmafijas grimšana kanalizācijā tikai pieaugs un pieaugs…

    http://www.youtube.com/watch?v=RJQIJFlUsDE

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aleksejs Dimitrovs 07.11.2013. 22.04

Izskatās, ka Bordāns ir pieķēries Vilka septembra intervijā minētajiem: “zinot, kādi Augeja staļļu mēsli ir”.
Kāds rezultāts gaidāms, visticamāk – galva ripos, kā visiem pārējiem reformātoriem Latvijā.

+2
-2
Atbildēt

0

dro 07.11.2013. 20.51

Arimands. Drīz varēs salīdzināt, kurš populārāks- Bordāns šodien vai Zatlers pēc rīkojuma Nr.2:)

+4
-2
Atbildēt

7

    ligakalnina > dro 07.11.2013. 22.00

    “Nacionalistu” aprindās, protams, populārākie būs Lūsis, Dzintars, Iesalnieks, utt., jo liekulīgāks, blēdīgāks un primitīvāks, jo populārāks.
    Pat Bordāns NA izrādījās pārāk sakarīgs un godīgs, tāpēc nederīgs, un NA visprimitīvākā elektorāta vidū nepopulārs, un tādu tur ir vairākums.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 07.11.2013. 22.23

    dzeris49. Uzjautrinoši kā mainījušās tavas domas par Bordānu:) Es šobrīd nesaku ne balts, ne melns, patiesība kaut kur blakus, bet izskatās tuvāk Bordānam kā ministram, bet ne kā partijas biedram…

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 08.11.2013. 08.07

    “bet izskatās tuvāk Bordānam kā ministram, bet ne kā partijas biedram…”

    Ja patiesība ir tūvāk Bordānam kā ministram, tad manā skatījumā viss ir OK. Parteiskā piederība nav nekāda “svētā govs”, visa pamats ir politiskie uzskati un konsekventa to ievērošana praktiskajā darbībā. Politikā “ģimenes vērtībām” nav vietas.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.11.2013. 15.25

    zirnekliene Šeloba. Nu nevajag jau tik kategoriski. Manuprāt saprati, ka es uzskatu, ka Bordānam vajadzētu palikt amatā, tāpat partijai ir tiesības atbrīvoties no tāsprāt nevēlamiem biedriem, īpaši ja Bordāns gatavojas dibināt jaunu partiju.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > dro 08.11.2013. 15.55

    Es neapstrīdu NA tiesības izslēgt Bordānu no savām rindām, bet viņa izslēgšana no NA nebūt automātiski nenozīmē, ka viņam jāatstāj amats. Manuprāt Pavļuts nav RP biedrs, bet tas netraucē viņam būt par šīs partijas ministru, tā ka atbilstoši precedenti ir. Šī NA ņemšanās ap Bordānu ir vnk destruktīva.
    Būtu labāk abiem “hokejistiem” kaut vai oficiālu nosodījumu izteikuši. Mani personīgi šis absurda teātris ar merkantīlo interešu “background’a” pazīmēm ir pamatīgi nokaitinājis.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 08.11.2013. 16.06

    zirnekliene Šeloba. Ar savu atbildi par hokejistiem Dzintars atgriezies jaunībā. Šoreiz “strelka” ar Lukašenko:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > dro 08.11.2013. 23.49

    zirnekliene Šeloba
    “Manuprāt Pavļuts nav RP biedrs”

    Pavļuts ZZS biedrs?
    —————————–

    “Būtu labāk abiem “hokejistiem” kaut vai oficiālu nosodījumu izteikuši.”

    Nedancos NA kā iedomājies čekas skribents, Ozoliņš un viņa zombiji. Neceriet.

    0
    0
    Atbildēt

    0

dagne7 07.11.2013. 20.38

Man liekas, ka Latvija būtu pelnījusi, lai Bordāns turpina mēģināt sakārtot tiesu sistēmu, jo vajadzība pēc sakārtošanas ir acīmredzama.
Cilvēks ar šādu īpašību kopumu ir zelta vērts Latvijas politikā.

+6
-3
Atbildēt

1

    Vineta > dagne7 07.11.2013. 22.41

    Arimands
    Nodevējus visi nicina, vai tas būtu Bordāns vai Snoudens, izmanto un izmet kā gondonus.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dro 07.11.2013. 20.14

Pagaidīsim līdz nosēdīsies putekļi. Kad sašķēlās JL, tad arī vairums nosodīja Kalnietes grupu, bet kur tagad ir labie Repše, Jaunups, Mūrniece?

+5
-1
Atbildēt

2

    Pauls Puķītis > dro 07.11.2013. 20.27

    …un kur tagad ir Kalniete?!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > dro 07.11.2013. 20.31

    markoni. Vai tad izstājusies no Vienotības?:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Egita 07.11.2013. 19.30

Kad kļuvāt par ministru, pirms gada jūs uzņēma TB/LNNK kā biedrības Demokrātiskie patrioti biedru, bet tagad tas ir iemesls, kādēļ jūs izslēdz. Kas ir mainījies?
Man bija šāda nostāja – es nāku uz apvienoto partiju, kas veidojas kā konsolidēts nacionāli konservatīvs spēks. Esmu vairāk nekā pusgadu nostrādājis par parlamentāro sekretāru kā Demokrātisko patriotu biedrs un tad par ministru gadu un četrus mēnešus. Kopā ir apēsts [puds] sāls. Un ir redzama aina – ja tu vēl esi jauns, tikko atnācis biedrs, tad ir viena saruna, tagad [cita]. Tas ir būtiskais, kas mainījies. Esmu sapratis, un ir sapratuši mani.

+2
-1
Atbildēt

3

    Sanšains > Egita 07.11.2013. 20.47

    Ko Jūs ar to gribējāt teikt? Īsti nesapratu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Egita > Egita 07.11.2013. 21.23

    šis portāls drusku sāk pārspīlēt ar uzbrukumiem vienai partijai.Paskatījos jaunā žurnāla reklāmu- atkal tas pats-dvēseļu puteņi un ,,izreiķināšanās” ar Bordānu. Man liekas drusku bērnešķīgi,kā Sprance no vienas un tās pašas intervijas izveidojusi divus rakstus ar dažādiem virsrakstiem.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > Egita 07.11.2013. 22.25

    rujienasmetals. Dubults neplīst:)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Egita 07.11.2013. 19.30

ATRODI ATŠĶIRĪBAS.DIVAS SPRANCES. Pirms gada jūs uzņēma tēvzemiešos kā biedrības “Demokrātiskie patrioti” biedru, bet šobrīd tas ir iemesls, kādēļ jūs izslēdz. Kas ir mainījies šajā laika posmā?
Es nebiju biedrs nevienā no partijām, kuras veido Nacionālo apvienību un mana nostāja bija – es nāku uz apvienoto partiju, kas veidojas. Saredzēju to kā [iespēju] stāties nevis vienā atsevišķā partijā, bet konsolidētajā nacionālāli konservatīvajā spēkā.Šobrīd [daudz kas] ir mainījies pēc būtības. Esmu vairāk nekā pusgadu nostrādājis par parlamentāro sekretāru kā “Demokrātisko patriotu” biedrs un tad par ministru gadu un četrus mēnešus. Paplašinājās redzesloks, ir strādāts arī partijā. Kopā ir apēsts [puds] sāls. Un ir redzama tā aina – ja tu vēl esi jauns, tikko atnācis biedrs, tad ir viena saruna, šobrīd [cita]. Tas ir tas būtiskais, kas mainījies. Esmu sapratis un ir sapratuši mani.

+1
0
Atbildēt

0

Laimīgā :) 07.11.2013. 18.00

Vispār tas lapsa Bordāns ir viltīgs. Zemteksti, politiskās vazāšanās pa partijām, un tad atkal zemteksti… …Man domāt, viņš vienkārši nav ieliekams nevienā konkrētā politikas rāmī vai spiediena traukā. Bet vai viņš ir labais tēls, nezinu.

+4
-2
Atbildēt

4

    Agnese > Laimīgā :) 07.11.2013. 23.22

    Kāda tumsonība, biedri anarchist ?!…vai Jums vispār ir kaut mazākā nojausma,KO un KĀ intereses Bordāns aizskāris? Ko nozīmē-kur bija agrāk? Agrāk-tas ir KAD? Ja Jums tas nav zināmsman ļoti žēl,bet attiecīgās nozares ministram ir lielākas iespējas ietekmēt likumdošanas procesu daudz vairāk nekā parastam pilsonim-godīgajam.Un to viņš arī mēģināja darīt,kā tas pieklājas godīgam Latvijas pilsonim, izmantojot amata priekšrocības. Un ja jau tas ir nosodāmi, tad mēs visi,diemžēl,esam “dirsas visdziļākajā un vissmirdīgākajā vietā /A.Troickis. -Rīgas laiks/2013.gada novembris/50.lpp/

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Laimīgā :) > Laimīgā :) 07.11.2013. 23.55

    Tā kā izlasījāt interviju, Dzērves kundze (cik gan jauki spēlēties ar šīm uzrunām), tad droši vien spējāt pamanīt, piemēram, šo teikumu – “bet tie dokumenti, ko esmu redzējis – tā ir sasodīta noziedzība.” Kā pilsonim godīgajam viņam vajadzēja celt trauksmi, kā tieslietu ministram – klusēt? Kāpēc visu laiku piesardzīgi tiek izmestas frāzes, kas liek agrāk tika spītīgi noliegtas? (“Sapratuši, ka jūs īsti nederat šai partijai?
    Lūk, te ir tas jautājums – vai partijai vai atsevišķiem cilvēkiem” – norāde uz oligarhiem partijas apvienībā?) un tādu piemēru ir daudz. Tie nav tieši, nē, nemaz. Tie ir zemteksti. Un Bordāns ar tiem manipulē ļoti veiksmīgi. Visbeidzot, ES ATBALSTU BORDĀNA CENTIENUS UZLABOT SITUĀCIJU VALSTĪ, LIELS PALDIES VIŅAM PAR TO, nepārprotiet mani. Bet mani sarūgtina kārtējā politikas netīrā spēle, kas acīmredzami caurvij šos motīvus. Labs vai slikts, cilvēks vienalga kļūs glums un aizdomīgs, realizējot savus cēlos mērķus – kā lapsa, vai kā Zatlers. Un tāds ir arī Bordāns.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > Laimīgā :) 08.11.2013. 10.28

    Dace Dzērve
    Un to viņš arī mēģināja darīt,kā tas pieklājas godīgam Latvijas pilsonim, izmantojot amata priekšrocības.

    Tad jau Bordānam kā krietnam cilvēkam vajadzēja stāties R(i)P vai SC

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Agnese > Laimīgā :) 08.11.2013. 18.51

    Diemžēl,ar krietnumu vien ir par maz,lai ierosinātu un realizētu (vēl jo vairāk) jebkādas reformas jebkādā jomā,ja vien tas nav krietnā pilsoņa mazdārziņš. Un realizēt savu pārliecību taustāmā veidā var tikai ar likumdošanas palīdzību. Iesācējiem-juristiem māca,ka likumus pieņemt var kurš katrs. Kādā veidā? Stājies partijā,ja vien Tev nav naudas,lai kādai partijai samaksātu par savu interešu lobēšanu. Un vispār-Jūs zaimojiet. RP es vēl varētu saprast,bet SC? Kopā ar Zariņu un Elksniņu?….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Laimīgā :) 07.11.2013. 17.49

Patiesību, protams, šajā kolektīvā (nerunāju par kādu atsevišķu partiju, bet par visām kopumā) runā tikai tie, kurus uzmeta. Kur Bordāns bija agrāk, ko? Ā, pareizi, zem NA siltā spārna.

+4
-3
Atbildēt

0

ligakalnina 07.11.2013. 14.36

“…vienu brīdī [Nacionālajā apvienībā] notika iekšējs pavērsiens. Es, protams, nepiedalījos tā veidošanā, bet tikai sajutu izpausmes – tad, kad Aigars Lūsis kļuva par NA ģenerālsekretāru”.
=——————————————
Tas jau acīmredzami, intersanti, kāpēc tad vēl blēdis Lūsis, kura reputācija sen noskalota kanalizācijā, bija vajadzīgs tai NA spicei ( cik zinu, ne visi piekrita Lūša nozīmēšanai par ģenerālsekretāru), ja ne tīri naudas dēļ.
Kā nacinālklaunu spice sajūta lielas naudas smaku, tā arī notika “pavērsiens”, kaut, es teikt “paātrinājums”, jo vektors jau nemainijās, blēži ir un paliek blēži, un arī līdz tam visa NA darbība bija tikai politbizness, nekas vairāk.
Intersanti, cik no tās NA pēc tās kraha, kas ir neizbēgams, tāpat, kā TBLNNK krahs, būs iekšā SC, un turpinās savu politbiznesu tur, vairāk vai mazāk, kā bijušo TB “patriotu”?
Pretīgākais, kas var būt, ir patriotisma izmantošana savam politbiznesam, un taisni to dara pērkamie, aprobežotie, un liekulīgie nacionālāksti.

+7
-8
Atbildēt

12

    Vineta > ligakalnina 07.11.2013. 15.05

    dzeris49
    Tas jau acīmredzami, intersanti, kāpēc tad vēl blēdis Lūsis, kura reputācija sen noskalota kanalizācijā

    Šodien bargās krievenes lauleņa, Tomsona, raidījumā “Krustpunktā” klausītājs uzdeva jautājumu “ko konkrēti uzmetis Lūša kungs?”, atbildes nebija. Jāsaprot, ka Lūša vienīgā vaina ir dalība NA, ko zvēriski nīst zagļi, pederasti, smirdošie okupanti un to pakalpiņi.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Alise > ligakalnina 07.11.2013. 15.44

    Atkal dzerti skaļi apgalvojumi. Par to Lūša galīgi kanalizācijā noskaloto reputāciju varētu mazliet sīkāk lūdzu? Ko konkrēti viņs ir tādu izdarījis, kas sagrautu viņa reputāciju? Izņemot Jelgavas siltumtīklu jautājumu, kur Lūsis nu tā kaut kā pievilkts aiz matiem, lai viņu iesaistītu skandālā, vai ir vēl kaut kas? Lūdzu konkrēti?

    Tāpat par pārējiem apgalvojumiem jūsu postā – par NA kā tikai politbiznesa projektu un par NA krahu – tie ir tādi paši jūsu apgalvojumi bez seguma kā par Lūša reputāciju kanalizācijā.

    Man jau liekas, ka jūs pats un jums līdzīgie rakstāt 5x dienā, ka Lūsim un NA slikta reputācija, un tad paši tam arī sākat ticēt vienā brīdī. Iesaku jums dzīvē ar tādu pašam savu smadzeņu skalošanu neaizrauties, vienā brīdī var izrādīties, ka nevarat objektīvi novērtēt kādu situāciju un attiecīgi nespējat pieņemt pareizus lēmumus.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 07.11.2013. 16.01

    ——–dzeris49:”(..) Pretīgākais, kas var būt, ir patriotisma izmantošana savam politbiznesam, un taisni to dara pērkamie, aprobežotie, un liekulīgie nacionālāksti.” ============================================================================ Patīkamākais, kas var būt, ir demokrātijas izmantošana savam politbiznesam un taisni to dara “tīrie dzintari”, olšteinieši, lembergieši, šleseristi un vienotās vienotības lācīši.
    Saules mūžu 4.maija režīmam!!

    Rīgas Dinamo fani izsvilpj Solvitu Āboltiņu
    http://www.youtube.com/watch?v=J8gKRene9T4

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 07.11.2013. 16.12

    …Tu gribēji teikt – Rīgas krievi izsvilpa?…Rīgas krieviem Dinamo ir vērtība, protams, dažiem latviešiem – arī….
    …kāds tur brīnums, ja nesaprata Āboltiņas sacīto, jo, šķiet, ka uzrunu bija gaidījuši krievu valodā…. :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 07.11.2013. 16.47

    Rīgas krieviem Dinamo ir vērtība, protams, dažiem latviešiem – arī….
    ———————————
    Kas tad nu? :)Nacionālais pārākums? :)
    ////////////
    Rīgas krieviem Dinamo ir vērtība
    ———————————
    Āboltiņa laikam tā nedomāja… Šī laikam cerēja, ka arī V pamatelektorātam… :)

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Laimīgā :) > ligakalnina 07.11.2013. 18.10

    @edge aizmirsi SC. Nevar būt…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 07.11.2013. 20.02

    zanE. Latvieši Dinamo spēlēs ir vairākumā, tad jau Kalvīti pirms basketbolla mača arī izsvilpa krievi?:)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 07.11.2013. 20.30

    zanE …
    Rīgas krieviem Dinamo ir vērtība

    Vai nu jau tik traki, ka Dombrovski un Āboltiņu arī pieskaiti Rīgas krieviem? Līdz šim man tie bija Zatlers un Šļesers.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 07.11.2013. 22.27

    Dombrovskis blakus eksčekistam izskatās lieliski, bet kādu troksni saceltu zanes, ja tur apsēstos Dzintars? Gvalt:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 07.11.2013. 22.32

    lno ceptos noteikti zanes :) Kam tur bija tas Dinamo abonaments :) :) :)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 07.11.2013. 23.33

    ….Āboltiņa, Dombrovskis Dinamo spēlēs?….nu-ū, gluži kā Grende pie Krievijas vēstnieka – veica valstiski svarīgu uzdevumu…. :))

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > ligakalnina 08.11.2013. 10.25

    zanE ….
    Paga paga, vai tad bezsmadzeņu ozoliņzombijprāt Grende nepastrādāja dzimtenes nodevību?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Vineta 07.11.2013. 14.24

Nu ko, kuces bērni, čekas skribenta Ozoliņa zombiji, atliek saliedēties ciešās rindās ap čekas pederastu ruporu, Kurmīti un kolektīvi nobalsot par SC!

+2
-5
Atbildēt

0

Pauls Puķītis 07.11.2013. 14.06

Vārdu salikumam “Demokrātiskie patrioti” ir tāda pati nozīme, kā aukstajai gaļai jeb galertam!
Ja Bordāns ir “klusais samurajs”, tad parsūdzētu valdes lēmumu par izslēgšanu kongresam un nepamestu “kaujas lauku”!

+4
-1
Atbildēt

1

    Alise > Pauls Puķītis 07.11.2013. 14.15

    Pilnībā piekrītu. Bordāns kā ministrs nebūt nebija slikts, esmu šeit komentāros pat aizstāvējis viņa lēmumus pret tiem, kas tagad te viņu ceļ debesīs un pēkšņi kļuvuši par viņa faniem.

    Bet izslēgšana no partijas par to, ka piedalās cita (konkurējoša) politiska spēka veidošanā ir tikai un vienīgi loģiska darbība. Un tādā gadījumā nākamā loģiskā darbība ir prasīt ministram atkāpties, jo ir tikai loģiski, ka partija nevar atbildēt par citas partijas ministru.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

Dina 07.11.2013. 12.47

Kurmītis
No diena.lv komentāriem:

Brokas kundze ir Maksātnespējas procesa administratoru sertifikācijas komisijas priekšsēdētāja vietniece. Un priekšsēdētājs ir Māris Sprūds, kura birojs atrodas Antonijas ielā 7-2, Rīgā. Kā arī Brokas kundze ir Ominasis Latvia advokāts (Ķemeru sanatorijas privatizētājs). Savukārt, Ominasis Latvia maksātnespējas administrators Kreics, kurš ir arī Liepājas Metalurga padomē – to iecēlis Zaharjins, šī gada 17. jūlijā noturēja kreditoru sapulci Antonijas ielā 7-2. Un ar to viss nebeidzas. Antonijas ielā 7-2 atrodas arī Aigara Lūša – NA ģenerālsekretāra birojs. Un NA līdzpriekšsēdētājs ir Gaidis Bērziņš, kurš Agneses Strodes (bij. Kveska) laikā Maksātnespējas administrācijā veica jauno administratoru apmācību, tāpat Gaidis Bērziņš bija tieslietu ministrs laikā, kad tika izstrādāts un pieņemts jaunais maksātnespējas likums. Un tā ir tikai daļa no rūpīgi būvētas struktūras, kas lēnām nāk gaismā.

… priiiiiiincipi ….. ideoloģija …. ta fufelis tas viss ir. Personīgā kabata – lūk, kas nosaka NA „politiku” ! … :)))

+11
-7
Atbildēt

2

    kkristaps > Dina 07.11.2013. 13.00

    Kādu 5 gadu laikā šis ir pirmais plusiņš, ko esmu pielicis Kurmītim. Visa tā NA ir mulāpu, meļu un mahinatoru bars.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > Dina 07.11.2013. 23.35

    Jauki, ka domubiedri esat apvienojušies – kurmis, edge, ločmelis, pikaso un citi kremļa skribenti :))
    Kā gan Ominasis, slēdzot līgumu ar advokāti Broku domāja par MNA Kreici, Lūsi, kas tam faktiski konfiscēja visus īpašumus?
    Tātad Ominasis vienkārši nopirka viesnīcu, gandrīz pilnībā to izremontēja ar sākotnējo domu nomirt un kļūt maksātnespējīgam :)))))))))))
    Loģikas kalngals :))))

    +2
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 07.11.2013. 10.34

Lasot interviju, es sajutu divas lietas, kuras nevar sasaistīt kopā, bet kuras intervijā tiek saistītas kopā – partijas ideoloģija, kuru tā cenšas pārstāvēt un risinājumu meklējumi “saimniecisku lietu” sakārtošanā. Lai sakārtotu valsts saimniecību, nav jādibina jauna partija, jo kārtības ieviešana jau esošajās struktūrās nav ideoloģisks jautājums.

Šobrīd, tas ir laikā pirms vēlēšanām, ir jārod iespēja starp abiem konkurējošiem politiskajiem spēkiem sarīkot publisku diskusiju par tēmu – atšķirības NA un DP ideoloģiskajās nostādnēs (nejaukt ar kartības ieviešanu saimniecībā), ja jau abi politiskie spēki deklarē, ka pārstāv nacionāl -konservatīvu domāšanas virzienu. Lai tad nacionāl – konservatīvs vēlētājs varētu saprast šīs atšķirības.

Es papētīju DP mājas lapu, itkā sakarīgi cilvēki tur ir saplucējušies, tikai jautājums ir, ko viņi grib panākt? Ieviest kārtību valsts saimniecībā? Tādēļ jau nav jādibina jauna partija. Cik tādi kārtības dibinātāji nav nākuši un gājuši caur LR Saeimu? Grūtākais, bet racionālākais ceļš šiem cilvēkiem ir stāties jau esošajā partijā ar mērķi uzlabot šī politiskā spēka darba kvalitāti.

Šobrīd, ja notikumi veidosies pēc Latvijā jau ierasta scenārija,un pirms vēlēšanām tiks dibināta vēl viena partija, kura tagad centīsies izspiest no konkrētas politiskas nišas jau tur esošo – tas būs ” zāģis” abām pusēm un vislielākais zaudējums, bet īstie zaudētāji būs tie vēlētāji, kuri atbalsta konservatīvu vērtību nostiprināšanu Latvijā.

+20
-4
Atbildēt

13

    Vineta > buchamona 07.11.2013. 10.37

    rinķī apkārt
    Es papētīju DP mājas lapu, itkā sakarīgi cilvēki tur ir saplucējušies, tikai jautājums ir, ko viņi grib panākt?

    Kāds uzdevums ir “Daugavas racēji”, “Tautas kontrole”, “Rīcības partija” un līdzīgām?

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 07.11.2013. 10.52

    Acīmredzot šķērslis “tieslietu savešanai kārtībā” ir kāds “ekonomiskais grupējums”, kas pēdējā laikā koncentrējis varu NA. Protams, ka optimālais variants būtu NA un DP apvienošanās, atstājot ārpus savām rindām Bērziņu, Lūsi un Co un varbūt arī Staltu, ja tiešām ir tā, ka viņš galīgi nav spējīgs strādāt komandā. Ir nepieciešama pārgrupēšanās.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Alise > buchamona 07.11.2013. 11.28

    riņķī apkārt, it kā jums piekrītu. Bet no otras puses ir tā, ka arī vēlētāji ir tādi paši kā politiķi – kuriem nepatīk atsevišķas personības vai ir vienkārši iekšējs “pret” pret kādu politisku spēku vai tā spārnu, un tāpat kā politiķi ar līdzīgu ideoloģiju nespēj konsolidēties vienā politiskā spēkā, arī vēlētāji ar līdzīgiem uzskatiem nespēj konsolidēties ap vienu politisko spēku.

    Un šī visa rezultātā, iespējams, ka tādu Demokrātisko patriotu izveidošanās par partiju varbūt pat nāks par labu – būs par ko balsot tiem nacionāli noskaņotajiem vēlētājiem, kam vairs negribās balsot par Vienotību, bet kas nespēj nobalsot par NA (un otrādi), kā arī būs par ko vēlēt daļai no tiem, kas vienmēr gaida kādu jājēju baltā zirgā.

    Pie šāda scenārija labāk tomēr būtu, ja DP iegūst vismaz kādus 7%, nekā 4 vai 4,95% un balsis ir izmestas. Man kaut kā intuitīvi liekas, ka ne Sudraba/reģionu alianse, ne Repše nekādus lielos atbalstītāju pulkus savākt nevarēs. RP cilvēki sadalīsies starp Vienotību un jau minētajiem Demokrātiskajiem patriotiem (vismaz viens cilvēks varētu arī pie drauga uz SC aiziet). Rezultātā DP varētu būt vienīgais jaunais politiskais spēks, kas varētu savākt pietiekamu balsu skaitu, lai pārvarētu 5%. Lai arī ar visu kretīnu Staltu priekšgalā, tomēr tas būtu labāks variants kā Repše vai Sudraba/reģioni. Tāpat tāda DP esamība varētu uzlabot vēlētāju aktivitāti, jo tā daļa, kas uzskatīja, ka nav par ko vairs balsot, varētu pavilkties uz Bordānu baltā zirgā :)

    Tā kā varbūt pat šī sadalīšanās divos nacionālos spēkos rezultātā var izrādīties ar lielāku plusu kā mīnusu. To gan rādīs laiks, protams.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 07.11.2013. 11.42

    Neticu, ka DP varētu pārvarēt 5% barjeru. Pat ja Stalts atkal kaut kur atrastu naudu tādu milzu plakātu finansēšanai, ar kuriem viņš tā kā tāda Grigule pirms iepriekšējām vēlēšanām reklamēja atsevišķi SEVI.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Alise > buchamona 07.11.2013. 12.02

    Hari, ja DP iestāsies Bite un vēl kāds no RP, ja tai pievienosies Bordāns, atpakaļpievienosies Brante, varbūt vēl kāds no V nacionālā spārna vai kāds jaunienācējs politikā, kas vienlaicīgi ir populāra persona sabiedrībā un kas nevēlas iesaistīties NA vai V, un ja beigu beigās to izdomās atbalstīt IRs un vēl kāds medijs, savāks tos 5% tā ka nemetās.

    Pie tam tiešām ir daudz cilvēku, kas neredz par ko balsot, jo visi esošie viņiem liekas vienādi, un ja DP piesaista Bordānu un pāris publiski zināmas personas, kas politikā nav sasmērējušās, tad šai neizlēmušo vēlētāju grupai varētu parādīties politisks spēks, par kuru balsot, kas jau automātiski nodrošinātu 5% barjeras pārvarēšanu.

    Demokrātiskie patrioti tomēr nav viens pats Stalts. Tie ir Pilsoniskās savienības cilvēki, kas nepiekrita Pilsoniskās savienības ieiešanai Vienotības sastāvā. Un ja DP aktīvi iesaistīsies Bordāns un vēl kāds zināms cilvēks, viens pats Stalts tur nebūs noteicējs.

    Nezinu, kur Stalts ņēma naudu sevis reklamēšanai, bet zinu ka DP atbalstītājos ir arī daži naudīgi cilvēki.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 07.11.2013. 12.10

    Nu, ja “Ir” un viņu “dvīņu” organizācija “Nekā personīga” apņemsies līdz vēlēšanām turpināt tradīciju katru otro nedēļu plaši reklamēt Bordānu un DP, tad var gadīties, ka daži procenti “Vienotības” elektorāta pāriet pie DP.:)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Alise > buchamona 07.11.2013. 12.43

    Hari, domāju, ka ne Vienotības elektorāts. Vienotības pamatelektorāts nekur nepāries.

    Bet ne jau Vienotības elektorāts nodrošināja iepriekšējā Saeimā un daļēji šajā Saeimā Vienotībai tik daudz balsu. To nodrošināja samērā nacionāli noskaņots, tai pat laikā eiropeiski orientēts, un ne strikti konservatīvi, ne strikti liberāli noskaņots latviešu elektorāts.

    Un šis elektorāts nebalsos par NA, ja tajā aktīvi dominēs ekstrēmi konservatīvas vai pārāk anti-ES idejas, un nebalsos arī par NA, ja mediji labi izskalos smadzenes par to, ka toni tur nosaka tikai maksātnespējas administratori, kaut patiesībā tik viennozīmīga vara maksātnespējas administratoriem tur nav (jo vidēji šis elektorāts vēlas godīgāku un caurspīdīgāku politiku un nesaprot iziešanu uz kompromisiem). Un šis elektorāts nebalsos arī vairāk par Vienotību, jo tā arī sevi ir degradējusi ar visādiem izgājieniem – dažos gadījumos tā ir dažu biedru blēdīšanās, tad tā ir TUA atbalstīšana, tad vēl citi atsevišķi pārāk liberālu politiku atbalstoši lēmumi vai biedru izteicieni.

    Līdz ar to šiem vēlētājiem nav par ko balsot, vismaz viņiem tā liekas. Nav visi cilvēki tik pragmatiski, lai saprastu, ka nekad nebūs partija, kuras visi biedri un kuras rīcība 100% sakritīs ar vēlētāja vēlmēm. Un tādēļ DP var arī būt diezgan veiksmīgs starts vēlēšanās.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Inna Jagņuka > buchamona 07.11.2013. 13.17

    Papētiet uzmanīgāk DP nostādnes integrācijas lietās – daudz neatšķiras no ždanokas uzstādījuma visiem piešķirt Latvijas pilsonību. Tur gan skaisti runāts par latviešu valodas prasmi un integrāciju uz latviskās kultūras pamata, bet mēs taču redzam cik ļoti Latviju mīl latviešu valodas pratēji – cilēviči,urbanoviči, ušakovieši un pelšes&vosa mazbērni kažokas , sedlenieki.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Alise > buchamona 07.11.2013. 13.28

    Papētīšu tos integrācijas jautājumus DP programmā. Bet nevajag mani pārprast, es neesmu DP atbalstītājs un neaģitēju šeit par DP, es tikai izklāstīju savu teorētisko skatījumu, kā varētu notikt lietas :)

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 07.11.2013. 14.45

    r_r ja DP iestāsies Bite un vēl kāds no RP, ja tai pievienosies Bordāns, atpakaļpievienosies Brante…+++ Es neticu, ka Demokrātiskie Patrioti pārvarēs 5% barjeru. Un, ja es nonāktu izvēles priekšā – balsot par DP, vai NA – par DP es nebalsotu vispirms tādēļ, ka man šī partija izskatās pēc kārtējā projekta caur kuru ļaudis, kuri ar to saistīti cer pašrealizēties un kļūt ” uz sitiena” par ietekmīgiem politiķiem:) Otra Reformu partija. Patiesībā tā būs vēlētāju bezatbildība – balsot par pilnīgi nezināmu partiju, dot viņiem varu rokās. Tas pats mūsdienās attiecas uz jebkuru jaunveidojumu – Repšes partiju utt Nav vairs 91. gads, kad Latvijā tikai veidojās tas politiskais spektrs, kāds nu mums viņš ir šodien.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Alise > buchamona 07.11.2013. 14.57

    riņķī apkārt, tas tā ir teorētiski, kā sakāt, bet praksē katram vēlētājam katrā atsevišķā brīdī tie lēmuma pieņemšanas kritēriji ir dažādi un lielā mērā arī subjektīvi. Tas lēmums ko vēlēt nav tik vienkāršs kā 2+2=4, bet stipri sarežģītāks. Tādēļ arī uzrakstīju savu skatījumu, kas varētu notikt ar Demokrātiskajiem patriotiem – manā skatījumā, ja viņi pareizu stratēģiju piekopj, viņi varētu pārvarēt 5%.

    Bet vēl ir gads priekšā, tad jau manīs, kā būs, kā viss attīstīsies :)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 07.11.2013. 15.19

    r_r
    kas varētu notikt ar Demokrātiskajiem patriotiem – manā skatījumā, ja viņi pareizu stratēģiju piekopj, viņi varētu pārvarēt 5%.

    Je nenolaidīs felleri čekas polittehnologi, kā toreiz ar PLL un Ozoliņš.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Laimīgā :) > buchamona 07.11.2013. 18.06

    Viens jau gribēja ko mainīt un uzlabot to partiju. Pats redzi, kas notika

    0
    0
    Atbildēt

    0

Vineta 07.11.2013. 10.24

klejotājs
Atbalstu, lai tiktu vājināta NA un Saeimā uz balta zirga ātrāk varētu iejāt čekas pidrilla?
http://www.la.lv/politiskie-lasti/
Kurmis Bordāns ir tikai nieka skrūvīte čekas plānā.
Esiet noilgojušies? Es ceru, ka līdz tam būsiet pabijuši visu savu tuvinieku bērēs.

+2
-15
Atbildēt

0

janis17 07.11.2013. 09.57

es tepat vien esmu, klejotāj. Bordāns nav slikts ministrs. Un kamēr Demokrātiskie patrioti sadarbojās ar NA, viss bija normāli, bet tad tādam Stalta kungam ienāca prātā sakasīties, ne tikai pašam, bet sakūdīt DP un no biedrības kļūt par partiju, lai konkurētu un vājinātu NA. Un pierādījums par to ir šeit:

aivarsk Brantes kundze, vai problēmas sakne nav meklējama DP nespējā satikt ar NA Stalta kumga personā? Vai patriotiskiem spēkiem nebūtu jāturās kopā, nevis vienam otru jāaplej ar netīrumiem, un te es domāju gan NA, gan DP? To taču izdarīs citi. +3 1 ATBILDE ATBILDĒT 1.novembris 2013 22:26

Ieva Brante Jā, Aivarsk. Mana atbilde uz jūsu jautājumu ir jā, domaju, ka sākotnēji DP nevarēja vienoties ar NA, jo tie nespēja satikt ar D.Staltu. +4 ATBILDĒT 1.novembris 2013 22:54

Nu nav normāla situācija, ka ministrs veido citu partiju.

+9
-12
Atbildēt

4

    dace_ampermane > janis17 07.11.2013. 10.01

    aivarsk

    tātad atbalstu Bordānam nesoli :), nu, jĀaa…..

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > janis17 07.11.2013. 10.46

    NA ar šo savu izgājienu uztaisīja reklāmu gan Bordānam, gan arī netieši DP. DP ir maznozīmīga sīkpartija un šī iemesla dēļ vairākums tautas pat nepamanītu Bordāna aktivitātes ap to, visi tāpat viņu saistītu ar NA, jo viņš ir NA tieslietu ministrs, pret kuru vairākuma attieksme ir drīzāk pozitīva.
    Bet tagad ir tā, ka NA gan nogrāva savus reitingus, vairojot pamatu runām par faktisko MNA dominanci partijā, gan pielika roku DP popularizēšanai.
    Tas arī ir viss “sausais atlikums”.

    +19
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 07.11.2013. 15.23

    aivarsk – tu tiešām arī tici tam, ko raksti?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > janis17 07.11.2013. 15.34

    džeris69, tiešām tici tam ko raksta Ozoliņš?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

peerku 07.11.2013. 09.57

“Tiesnešu konferencē Augstākās tiesas priekšsēdētājs norādīja, ka … tā ir iejaukšanas tiesu varas lietās.”

Tas ir simptomātiski, ka Bičkovičs, kas pats ir simbols blēdībām (nelikumības pavalstniecības iegūšanā), nostājas pret Bordānu.

Ja līdz šim tikai intuīcijas līmenī sapratu, ka Bordāns ir goda vīrs, īsts ministrs, tad šī intervija nostiprināja pārliecību, ka ar Tiesu sistēmu varētu arī nebūt tik ļauni kā līdz šim, ja to turpinātu vadīt Bordāns ar viņam līdzīgi domājošo juristu un mūsu, tautas, atbalstu.

+28
-3
Atbildēt

0

gliters 07.11.2013. 09.50

Neatceros, kur es to lasīju, bet prātā palicis apzīmējums Bordānam “klusajs samurajs” – manuprāt ļoti atbilstošs.

+13
-2
Atbildēt

1

    dace_ampermane > gliters 07.11.2013. 09.57

    zirnekliene

    :) gaidim bērziņam es ieteiktu steidzīgi sepuku iztaisīt, varam iedomāties cik daudz kriminālu lietu šis ir sadarījis.

    +9
    -3
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 07.11.2013. 08.25

Lūk! Kad viens patiešām sāk par nekkārtībām un noziedzībām runāt un gatavs pret tām cīnīties tad viņš ir jānovāc. Cerams, ka šoreiz neizdosies. Kur sabiedrības atbalsts? Kur demonstrācijas? Kur studenti, kas pirmie iziet ielās? Kur dedzīgais aivarsk? Sūnu ciems :)

+36
-3
Atbildēt

4

    Vineta > dace_ampermane 07.11.2013. 09.57

    klejotājs
    Studenti diez vai, bet bomžus gan Ušakovs un Krīgers varētu izvest. Tie arī necieš NA.

    +4
    -16
    Atbildēt

    0

    Laimīgā :) > dace_ampermane 07.11.2013. 18.02

    GPFC – beidz aģitēt. tam trollim Ločinuxam maksā par propagandu, tev arī?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    kristrun > dace_ampermane 07.11.2013. 19.39

    Raugi, runāt viņš sācis tad, kad jau ir tikpat kā novākts.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > dace_ampermane 07.11.2013. 20.22

    cits anarchists
    Nodevējus visi nicina, vai tas būtu Bordāns vai Snoudens, izmanto un izmet kā gondonus.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam