VL-TB/LNNK respektēs koalīcijas līgumu – šonedēļ nerunās par Bordānu (papild.)

125

Komentāri (125)

kkristaps 05.11.2013. 06.10

Interesanti, vai parādnieks mājās tur suni vai kazu – tā teikt, ja nu uznāk notīga vajadzība?

0
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 04.11.2013. 15.40

Katram ir savs veids kā pozitīvu sabiedrības vērtējumu “nolaist podā” [zirneklienes formulējums]. Zatleram savs, Raivim ar Parādnieku savs. Nacionāļi sākuši likt saviem vēlētājiem uz galvas, par ko nāksies maksāt. Labi ka tā. Iedomāsimies kas notiktu pēdējo notikumu gaismā, ja nedod Dies, šie nāktu pie varas. Viņiem pašiem nav ministru kandidātu, tie būtu jālasa no citām partijām, ja liktu savējos tad tur būtu liels daudzums neizglītotu nothing spešalu un tad oligarhiem sāktos īstais ražas laiks. Parādnieks [kurš iet ciemos, ņemot līdzi abas sievas!] par finansu ministru! Iesalnieks par Nacionālo drošību! Raivis ministru prezidents! Jēziņ!

+10
-3
Atbildēt

2

    Vineta > dace_ampermane 04.11.2013. 15.49

    klejotājs
    Parādnieks [kurš iet ciemos, ņemot līdzi abas sievas!]

    To sauc par dabīgo atlasi. Izskatīgam un talantigam Parādniekam divas sievas, tev, izvaļidam(morālam un fiziskam defektam), atliek raut ķepā vai nodoties sodomijai.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dace_ampermane 04.11.2013. 17.38

    guna ….., vai Jūs gadījumā neesat pārskatījušies seriālu “Valdība”. Tikko tur bija sērija, kurā maza Demokrātiskā partija, lai gūtu publicitāti arī uzrīkoja skandālu. Šis skandāls, šķiet, kā nokopēts no tā. Turklāt tas notiek reizē ar Šlesera draudiem. Izskatās neforši.
    http://www.ir.lv/blogi/politika/izrekinasanas/viedokli

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

janis17 04.11.2013. 13.56

Pamats šai jezgai ir vienas personas, proti D. Stalta ambīcijas un nespēja sadarboties ar citiem patriotiskiem spēkiem valstij svarīgu mērķu vārdā!.

+6
-10
Atbildēt

3

    Vineta > janis17 04.11.2013. 14.30

    aivarsk
    Var jau būt “ambīcijas un nespēja”, man gan domāt, ka čeka ir pieķērusi Staltu ar nolaistām biksēm, kā savulaik Straumi.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    kkristaps > janis17 04.11.2013. 14.44

    nespēja sadarboties ar citiem patriotiskiem spēkiem valstij svarīgu mērķu vārdā???? Patriotiskie spēki?? Vai tie būtu parādnieks un dzintars vai varbūt gaidis bērziņš vai varbūt lūsis? Pretīgi un riebīgi dērgļi viņi ir, nevis patriotiski spēki, būtu kaunējies muldēt kā pa ķešu.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > janis17 04.11.2013. 15.12

    Redz daži atkal te domā, ka vainīgs ir Lembergs un Šveice….

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 04.11.2013. 13.50

cīņa par Zatlera mantojumu?:
https://twitter.com/dem_patrioti

DemokrātiPatrioti ‏@dem_patrioti

@Hooodoo Ir taktiski redzēt 40%LV iedzīvotājus,kurus neapmierina esošais piedāvājums.Veidot jaunu piedāvājumu nav nekas nosodāms.

Reinis R. Ozolkāja ‏@Hooodoo

@dem_patrioti Bet pastāv, manuprāt, diezgan liels risks, ka nepārvarēsiet 5% barjeru un balsis tiks novirzītas arī SC, tas jūs nesatrauc?

DemokrātiPatrioti ‏@dem_patrioti 19h

@Hooodoo Satrauc!Bet,ja tāds būs iznākums,tā nebūs mūsu vaina,bet esošo politisko spēku nespēja sevi apliecināt-pārstāvēt lielu tautas daļu.

Reinis R. Ozolkāja ‏@Hooodoo

@dem_patrioti Tas nu gan nav korekts apgalvojums :) Ja kandidējat, tad paši arī uzņemieties par to risku!
https://twitter.com/dem_patrioti

+3
-4
Atbildēt

0

dancis4 04.11.2013. 13.28

Bordāns līdzinās darba bitei, kura, rūpējoties par sev uzticēto spietu, cenšas to attīrīt to no parazītiem. Parazīti gatavi bitei aplauzt spārnus un izraut dzeloni, jo piestumt savas iekšas ar citu bišu savākto medu ir viņu nožēlojamo dzīvīšu jēga. Turies, revolucionārā bite,un citām bitēm jāmostas no apātijas un jāiet palīgā!

+17
-3
Atbildēt

0

inta_s 04.11.2013. 12.49

NA sevi pilnībā diskreditējusi. Kā gan var būt uzstādījums vai nu Jūs apstipriniet mūsu peidāvājumu par uzturēšanās atļaujām (lai kāds tas arī būtu) vai arī neapstirpināsim budžetu, pēc pāris dienām – vai nu jūs atlaidīsit mūsu izvirzīto ministru (kas nav nodarījis nekādus pārkāpumus savā darbā) vai arī mēs neapstiprināsim budžetu. Sorry, bet tie ir kaut kādi prasti šantažētāji. Tā nav valstiska domāšana.

+10
-5
Atbildēt

11

    peerku > inta_s 04.11.2013. 13.02

    > Viedoklis_lv

    Precizēšu,- tā ir pretvalstiska rīcība.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    kkristaps > inta_s 04.11.2013. 13.23

    Es arī precizēšu – tā ir absolūta uzspļaušana uz Latvijas interesēm un savu elektorātu, cik nu vēl no tā ir atlicis. Būtu kaunējušies no pārsvarā gados vecajiem cilvēkiem, kuri tā gaidīja padomju varas sabrukšanu un tagad saņem treknu spļāvienu ģīmī no pašpasludinātiem “nacionālistiem”. Riebekļu un pērkamo ma ku bars.

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > inta_s 04.11.2013. 13.30

    Tagad UA var par 50 000 nopirkt jebkurš, kaut miljons ķīniešu. Ko tad NA ir panākuši? Tieši ko?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > inta_s 04.11.2013. 13.52

    zanE ….
    Pietiek ar Kehri, kam LC sponsora Tovanceva aprindās bija kļička “garais”. Zīle un Kiršteins ir imūni pret visādām zarazām.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    janis17 > inta_s 04.11.2013. 13.53

    iepriekš par UA vispār nebija valstij NEKAS jāmaksā. paņēmi kredītu kādā no Latvijas komercbankām mājai, tādejādi kredītresursus novirzot no ražošanas uz NĪ burbuļa pūšanu, un viss.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > inta_s 04.11.2013. 14.08

    IvarsA
    Tagad UA var par 50 000 nopirkt jebkurš, kaut miljons ķīniešu. Ko tad NA ir panākuši? Tieši ko?

    Ka tagad valsts kasē, bet ne bandītu un čekistu maciņos ienāksies 50 000 000 000 un tas “miljons ķīniešu” nebūs piesaistīts Latvijai ar NĪ. Šobrīd esterki un citi mērgļi tirgo UA par nesalīdzināmi mazāku cenu, izmantojot fiktīvus darījumus ar NĪ un “investīcijām.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > inta_s 04.11.2013. 14.46

    Ok. A zaudējumus katru gadu par NI nodokli? Kas, starp citu ir grandiozs. Latviešu celtnieku negūtos ienākumus, infrastruktūras stagnāciju, darba vietas arī pieskaiti. Nav viss tik viennozīmīgi. Jeb domā, ka mēs varēsim pārskatāmā nākotnē nopirkt Jūrmalas villas un dzīvokļus? Domāju, ka pie tik zemi attīstītas ražošanas nekad. Par ražošanas attīstību/neesamību un debīlo nodokļu sistēmu NA pat nav iepīkstējusies,..ideju un smadzeņu resursu dēļ. Lai arī šķita, ka ir cerības.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > inta_s 04.11.2013. 15.12

    Krievi pērk ne jau tikai Jūrmalas villas un exkluzīvos dzīvokļus, bet arī dažnedažādos “ekonomiskos variantus”. Un pat ja mums būtu ideāla nodokļu sistēma, latviešu pirktspēja nekad netiktu līdzi Maskavas vai Pēterburgas, kur saplūst visas bagātības no Krievijas reģioniem, biezā gala un vidusslāņa finansiālajām iespējām. Satraukums par celtniekiem ir pārspīlēts – visvairāk “sāpēs” tiem, kuri nevarēs iztirgot jau sabūvētos nelikvīdus kā arī bankām, kas caur UA tirdzniecību cer tikt vaļā no atņemtajiem mājokļiem.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > inta_s 04.11.2013. 15.19

    IvarsA
    Ok. A zaudējumus katru gadu par NI nodokli?

    Vai 10% no nodokļa, ko no savējiem, “jaunā viļņa” čekistiem, bandītiem, maukām un pederastiem, grasās iekasēt Jūrmalas un Rīgas domes?
    “Latviešu celtniekiem” par ko tik ļoti “iestājas” čekas pederasti, darba māju siltināšanā un renovācijā, kas ir absolūti primāri, pietiek desmit gadiem. Visu celtnieku nepietiks, lai desmit gados esošās katlu mājas pārbūvētu par biomasas koģenerācijas stacijām un sabūvētu jaunas, lai Latvija varētu maukties nost no Gazprom daikta.
    Latvija jau iebrauca dirsā vadoties pēc zilā čekista, Šļesera saukļa “gāzi grīdā”, kad bankas, tā vietā lai kreditētu uzņēmējdarbību, iztērēja aktīvus spoku ciematu sabūvēšanai ap Rīgu.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > inta_s 04.11.2013. 18.51

    zirnekliene Šeloba. Brēka nav par UA, lai gan tā bija vienīgā NA rūpe, cik par nacionāļu nespēju piedāvāt ekonomikai risinājumus. Tiesiskus, ekonomiskus, sociālus…Pirmā iemaksa mājoklim jaunajām ģimenēm no UA tirgošanas? !!! Un tie ir viņu prātiņu griesti? Tās ir pupu mizas, imitācija. Pat Baltkrievijas “režīmam” ir īsta Valsts programma jaunajām ģimenēm, kur ne tikai pirmo iemaksu, bet visus % sedz BY 40 gadus. Tad radiet programmu, lai zviedru bankas būtu spiestas investēt reālā tautsaimniecībā! Nevis tukši irst. Riebjās liekulība un mīkstmiesība. Un stulbums vēl vairāk..

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > inta_s 04.11.2013. 20.01

    …IvarsA… plusiņš no manis…par spēju ieklausīties… :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Ligiña Doniña 04.11.2013. 12.46

Bordāna darbība Tieslietu ministrijā. Varam iepazīties. Un kas no šī saraksta ir tas, kā dēļ atsaukt ministru….? Apvienība DP tur noteikti nav iemesls, lai ko Iesalnieks histērijā tvītotu!
http://demokratiskiepatrioti.lv/2013/11/fakti-par-jana-bordana-darbibu-tieslietu-ministrija/

+8
0
Atbildēt

1

    ilmisimo > Ligiña Doniña 04.11.2013. 13.10

    ..Agnese Margēviča ‏@AgneseMargevica …

    Prognozēju, ka revolverreportieru&viszinošo expertu uzkultajās maksātn adm&tiesiskuma putās īstie Bordāna atsaukšanas iemesli paliks miglā.

    https://twitter.com/AgneseMargevica

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

ilmisimo 04.11.2013. 12.02

..Zatlers, khe..Zatlers.,rīkojums Nr.2…pavisam neviļus nāk prātā..

+2
-7
Atbildēt

0

Jânis Bankoviès 04.11.2013. 11.56

Tā retoriski no malas skatoties izskatās feins tas šahs:

1. NA ir parādījušies pirmkārt kā lūzeri, visticamākais pakāsts TUA jautājums, pakāsti PII valsts valodā, pakāsts pieminekļu jautājums, un citi visnotaļ paceļami un LR valstiskumu balstošijautājumi.
2. Otrkārt kā pērkamas m.kas, MNA štelles,tieslietu sistēma-viena vienīga vircas bedre-nepārejoša…
3. Rezultāts, ja nenotiek brīnumi AR DARBIEM, UN PRAKTISKIEM SASNIEGUMIEM, nevis muldēšanu pa mēdijiem,pakāš daļēji savu elektorātu, atliek tikai V(PS spārnam) ierosināt un izpildīt nacionālajam elektorātam vēlamus darbus,NA nekur nevarēs likties vajadzēs atbalstīt, ZZS arī atbalstīs( grib taču saviem lauku ļautiņiem parādīt redz kādi mēs konservatīvie esam), un balsis aizies pie V un iespējams ZZS, respektīvi jaunajā Saeimā NA mazākie(lai arī būs koalīcijā, bet kā izsūtāmie). RP,repšisti,DP, Sūdrabas &utt nedabūs pāri par 5%, tas skaidrs, balto zirgu jājēju laiks ir beidzies.

Rezumē? Nepieredzējušam vajag ar galvu spēlēt šahu, ar apdomu, labāk lēni nostiprināt savas pozīcijas, un tikai tad, ja ir pamatīgs atbalsta punkts ,vērst savus spēkus uz resursu iegūšanu, un vēl nevajag ļoti klausīties jau reizi pilnīgi sakautos padomdevējos, tos jāizmanto, bet taktika jālieto cita.

+6
-1
Atbildēt

1

gliters 04.11.2013. 11.16

Un vispār jāsaka, ir ārkārtīgi netīkami noskatīties, ka NA biedri ar savu darbību paši dod rokā trumpjus tiem, kuri nacionālismu nīst “kā formātu”.

+10
-1
Atbildēt

7

    Sanšains > gliters 04.11.2013. 11.44

    Tam nu gan var piekrist. Vienīgi runa varbūt nav par formātu. Par ideju.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    peerku > gliters 04.11.2013. 12.11

    Ideju NA jau ir tā sasmērējuši, ka cilvēki no viniem sāk vairīties kā no trakiem suņiem.

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > gliters 04.11.2013. 12.25

    Ceru, ka tikai no NA, nevis no idejas kā tādas…

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > gliters 04.11.2013. 12.31

    > zirnekliene Šeloba

    Protams, no NA

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Vineta > gliters 04.11.2013. 14.51

    zirnekliene Šeloba
    Un vispār jāsaka, ir ārkārtīgi netīkami noskatīties, ka NA biedri ar savu darbību paši dod rokā trumpjus

    Nevajag ļaļa, nekādus trumpjus zirneklienēm zaNēm neviens nav devis, čekas smerdeļa, alkaša Ozoliņa, paskvilas nevar kalpot ka attaisnojums savas tautas pārstāvju noēšanā.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > gliters 04.11.2013. 14.55

    zirnekliene Šeloba
    Ceru, ka tikai no NA, nevis no idejas kā tādas…

    Vai galīgi nojūgusies esi jeb nekaunībā sacenties ar dzeri? Vienīgā idejas nesēja, pēc manam domām gaužām nepietiekami, ir NA. Noēdīsiet to un lai jūsu tuvinieki par to maksā!

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > gliters 04.11.2013. 15.43

    DD1
    Ideju NA jau ir tā sasmērējuši, ka cilvēki no viniem sāk vairīties kā no trakiem suņiem.

    Vai jūs, 1,5% galējo plānprātiņu, kas joprojām atbalsta R(i)P un slavina kriev-žīdu žuļiku, Ļipman, būtu tie “cilvēki”?

    0
    -6
    Atbildēt

    0

Sanšains 04.11.2013. 10.58

Zane:
un Iesalnieka uztraukums ir Bordāna darba labākais novērtējums…. :)
===========================================
Un brīžos, kad Iesalnieka uztraukumi nav pieejami, mēs varam izmantot arī Aivara Ozoliņa uztraukumus, kā arī sarkanos plankumus uz deguna.:):)

“SAB – partijai vai Latvijai?

Kurš būtu labāks Satversmes aizsardzības biroja direktors – Jānis Urbanovičs no Saskaņas centra vai Imants Parādnieks no Visu Latvijai? Varbūt kāds no Zaļo un zemnieku savienības?

Jautājums varētu šķist dīvains, ņemot vērā SAB pašreizējo partejisko neitralitāti. Taču par to varētu nākties diskutēt, ja piekristu tieslietu ministra Jāņa Bordāna uzskatam, ka nākamajam biroja vadītājam jābūt “ar politisku pieredzi
[…]
Bordāns nepaskaidroja, kā nomērītu kandidātu politiskās angažētības un politiskās pieredzes vēlamo pakāpi, un vai viņam padomā kāds konkrēts Nacionālās apvienības biedrs ar SAB vadīšanai ideāliem parametriem. (Ļoti jāšaubās, vai viņš uzskatītu, ka citās partijās ir labāki amata pretendenti nekā viņa TB/LNNK.)”.
http://www.ir.lv/2012/9/15/sab-partijai-vai-latvijai

+2
-9
Atbildēt

0

Sanšains 04.11.2013. 10.44

Par neseno Lemberga-Bordāna-Dombrovska epizodi te ir viena interesanta interpretācija:

Aizvadītajā nedēļā tieslietu ministrs Jānis Bordāns mēģinājis apturēt Aivara Lemberga centienus īpašumam, ko arestējusi Anglijas augstākā tiesa, par pārvaldniekiem apslēpti virzīt sev izdevīgus cilvēkus. Tomēr premjers Valdis Dombrovskis Bordāna ieceri noraidījis, lemjot, ka tieslietu ministra iesniegtais projekts nekļūs par oficiālo valdības viedokli.

Tieslietu ministrija valdībai bija sagatavojusi Latvijas nostājas projektu par to, vai ir izpildāms Anglijas augstākās tiesas lēmums arestēt Aivara Lemberga un ar viņu saistīto uzņēmumu mantu, kā arī par šīs mantas administratoriem iecelt firmas KPMG darbiniekus. Dokumentā bija ieteikts ar to nesteigties. Jo vairāk – tika ņemts vērā, lai izstrādātie ieteikumi atbilstu un varētu tikt piemēroti ikvienam Latvijas iedzīvotājam. Jāatzīmē, ka šāds kritērijs, par kura trūkumu iepriekš pats Aivars Lembergs sūdzējies, nu ticis piepildīts.

Radušās aizdomas, ka, Aivaram Lembergam vienojoties par mantas sadali ar Oļegu Stepanovu un koncernu Vitol, kā administratori arestētajam īpašumam apzināti virzīti cilvēki, kas, iespējams, rīkotos, lai veicinātu šādas vienošanās veiksmīgu izpildi, kam šobrīd traucē LR Ģenerālprokuratūras iecelts pārvaldnieks, advokāts Rūdolfs Meroni.

Ja aizdomas apstiprinātos, tad šis tiesas lēmums būtu labvēlīgs apsūdzētajam Ventspils mēram.

Šīm aizdomām par labu runā arī fakts, ka šo Anglijas tiesas lēmumu Lembergs nav pārsūdzējis un ir pat devis savu piekrišanu šim arestam un par administratoriem ieceltajiem KPMG darbiniekiem.

Šo aspektus nenorādīt izvēlējies Latvijas analītiskais raidījums “Nekā Personīga”, uzsverot viedokļus, ka tieši Bordāns nevis Dombrovskis lēmis par labu tā sauktajam Kurzemes baronam.

Raidījumā izcelts, ka pats Bordāns nespējis atspēkot projektā rakstīto, atzīstot, ka nav īpaši iedziļinājies lietā. Savukārt premjers Dombrovskis savam tieslietu ministram uzdevis sagatavot lēmumprojektu jaunam valdības lēmumam, piebilstot, ka tieslietu ministrijai šai jautājumā būtu rūpīgāk jāiedziļinās.
http://bnn.lv/noraida-bordana-meginajumu-apturet-interesu-konfliktu-lemberga-lieta-123762

+7
-13
Atbildēt

3

    kkristaps > Sanšains 04.11.2013. 10.47

    Cik saprotu, NA birojs sāk darbu 10os? Jeb vai tos garos palagus tu gatavo pats – vismaz kaut kāda iespēja sajusties noteicējam.

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Alise > Sanšains 04.11.2013. 10.53

    Jā Pikaso! Ja citu argumentu nav, tad jāiztiek ar šādām muļķībām?

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 04.11.2013. 10.53

    Nē, 10-tos es tikai mostos. Birojā darbu sāku 10:30.

    +5
    -10
    Atbildēt

    0

Alise 04.11.2013. 10.34

Un vēl viena piebilde – interesanti skatīties kā te visi aktīvie NA lamātāji pēkšņi Bordānu iemīlējuši, kaut iepriekš šo lamāja kā nespējnieku un par to, ka tieslietu sistēmā nekas netiek uzlabots vai mainīts. Un te pēkšņi – kā Bordāns tiek izmests no NA, tā izrādās, ka šis ir milzum daudz darījis tieslietu jomā.

Izskatās, dažiem ir vienalga kas un kā notiek, kas ko saka, dara, ko liecina fakti u.t.t., bet galvenais ir ka tik pariet uz NA. Nezinu īsti – tie komentētāji vairāk ir smieklīgi vai nožēlojami?

+11
-13
Atbildēt

5

    lebronj2356 > Alise 04.11.2013. 10.38

    Ko sovoka dabai padarīsi ?:) Laiki iet un ideāli mainās, bet daba noriet nacionālu valsti paliek ! Jau n-tās reizes esmu teicis, ka priekš latviešu mazā skaita, mums ir kritiski daudz dažādu kosmopolītu, daiļmuldētāju par un ap, ārzemju līdzskrējēju vai vienkārši nodevēju un pārspīlētu cilvēktiesību aktīvistu(kam liekas, ka visiem Latvijā, izņemot latviešus ir cilvēktiesības) !

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Alise 04.11.2013. 10.45

    Ak vai, cik šķidrs tas pīkstiens šoreiz sanāca – vai tad pa visu nakti plikvēderainie asteskauli nevarēja ko nebūt spēcīgāku izdomāt??

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    gliters > Alise 04.11.2013. 10.50

    “Un te pēkšņi – kā Bordāns tiek izmests no NA, tā izrādās, ka šis ir milzum daudz darījis tieslietu jomā.”

    Jā, tas ir noželojami tāpat kā pēkšņi “gaismā nākušais fakts”, ka atzinumu Lembergam par labu viņš parakstījis “aiz paviršības”, “neiedziļinoteis”. Kamēr NA nebija vērsušies pret Bordānu, šāda versija tika kategoriski izslēgta.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Alise 04.11.2013. 12.12

    …nu, paga, paga!….saviem ministriem NA piekabinājusi uzraugus no savas partijas, lai kontrolētu ministru darbību – un šī ir tā reize, kad “uzraugi” pagrūduši attiecīgi sagatavotu papīrīti, lai ministrs to iesniedz valdībā….un papīra stumšana notika pirms NA vēršanās pret Bordānu, jo Bordāns atzina, ka pieļāvis kļūdu un nav iedziļinājies sagatavotajā dokumentā….

    …un vēl….kad NA nominēja Bordānu ministra amatam – viņš bija DP biedrības biedrs….tikai pēc tam izpildīja NA prasību iestāties TB/LNNK….nacionāļu argumenti ir baltiem diegiem šūti…bet satraukums, ka Bordāna kā ministra darbību vēlētāji var saistīt ar DP, ne nacionāļiem – nū, tas jau ir cinisms! = partijas reitingi svarīgāki par valsti un darbu valsts labā….

    …tomēr….tas labi, ka Iesalnieks ar saviem partijniekiem nejēdz izmantot izdevību paklusēt – tagad uzskatāmi tiek demonstrētas partijas intereses un “ideoloģija”…un pat visaprobežotākajiem prātiem ir skaidrs, kādi ir šo ļautiņu mērķi….

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > Alise 04.11.2013. 14.28

    r_r
    Man prieks, Bob, ka esi sapratis.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Alise 04.11.2013. 10.26

Var par daudz ko diskutēt, izteikt visādas versijas, bet tām ir maza ticamība paša Bordāna rīcības dēļ. Ja nebūtu stāvējis ar vienu kāju vienā partijā, ar otru kāju otrā partijā, tad varētu tiešām Bordāna izmešanas no partijas gadījumā apgalvot, ka Bordāns ir aizķēris kāda intereses.

Kādēļ man būtu jātic cilvēkam, kurš atrodas būtībā divās partijās un vēlas tādu stāvokli saglabāt maksimāli ilgi līdz vēlēšanu gadam, lai tad izlemtu pēc situācijas un reitingiem no kuras partijas startēt? Ja iepriekš es aizstāvēju Bordānu par partiju maiņu – jo tā izskatījās objektīva – jaunībā LC, pēc tam kļuvis konservatīvāks un iestājies Pilsoniskajā Savienībā, no kuras pēc tam aizgājis, jo nevēlējies atrasties Vienotībā, un tādēļ iestājies TB/LNNK, tad tagad tomēr izskatās, ka Bordāns ir klasisks partiju staigātājs.

+5
-14
Atbildēt

19

    lebronj2356 > Alise 04.11.2013. 10.34

    + par DP tomēr nevajadzētu tā fanot –> daži paziņojumi publiskajā telpā man liedz cerības, kā arī ir tomēr ļoti svarīgi pievērst uzmanību sīkumiem personālijās, lai saprastu uz kurieni stūrē orķestris. DP personālijas diemžēl nav tās labākās….

    Drizāk Krusta “kreisajiem patriotiem” ir kādas cerības, ja veidos(un izpildīs arī) normālu programmu un nomainīs nosaukumu, jo esošais ir vnk smieklīgs !

    Un nobeigumā viena lieta – ir vai nav šeit MNA pirksts, bet atbsolūti skaidrs ir tas, ka bizness ir pilnīgi jānodala no poltikas ! Tos muļķus, kam liekas, ka uzņēmēju partijas, vai arī tādas partijas, kur toni diktē kādas ekonomiskas grupas, kaut ko mainīs uz labu šajā valstī vienkārši žēl – ja esi duraks, tad tas ir uz ilgu laiku !

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 04.11.2013. 10.39

    Es par DP vispār nefanoju, un tieši dēļ personālijām, sākot jau ar pašu Staltu.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Uldis Babris > Alise 04.11.2013. 10.39

    >r_r
    Jums nav jātic nevienam, jo vai nu Jūs pats esat TB/LNNK-VL biedrs vai arī emocijās apmaldījies īpatnis.
    P.S.
    Demokrātiskie Patrioti nav partija

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > Alise 04.11.2013. 10.46

    Darbība DP var būt pamats izslēgšanai no NA, bet ne prasībai atkāpties no ministra amata – ja pieprasa atstāt ministra posteni, tad ir konkrēti jānosauc pretenzijas, kas ir pret viņa darbību tieši ministra amatā.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Alise 04.11.2013. 10.47

    galantais:
    Demokrātiskie Patrioti nav partija
    ==================================
    2013. gada 25. augusta ziņa:
    “Biedrība «Demokrātiskie patrioti», kuras valdes priekšsēdētājs ir Saeimas deputāts Dāvis Stalts, rudenī varētu pārtapt partijā.

    Kā sacīja Stalts, pagaidām partijas dibināšanas kongresa datums nav noteikts, bet tas varētu notikt rudenī. Pārtopot par partiju, «Demokrātiskie patrioti» startēs gan nākamgad gaidāmajās Eiropas Parlamenta vēlēšanās, gan arī Saeimas vēlēšanās, norādīja Stalts.”
    http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/476058-biedriba_demokratiskie_patrioti_rudeni_partaps_partija

    Tikai tendenciozs, pret NA naidīgi noskaņots cilvēks šo visu komentējot var pateikt: “DP nav partija”.:)

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 04.11.2013. 10.47

    galantais, tas, ka DP pašlaik juridiski vēl nav partija, tas nenozīmē, ka nav pēc būtības, jo paši ir paziņojuši, ka veido partiju un startēs vēlēšanās. Uzskatīt, ka Bordāns nebija divās partijās, jo DP juridiski nemaz nav partija, ir vienkārši nihilisms.

    Un biedrs es neesmu nevienā partijā, un kāds te vispār sakars ar emocijām? Kas manā komentārā bija emocionāls? Tur bija tikai sauss faktu uzskaitījums un loģisks arguments par to, ka partiju staigātājiem var ticēt mazāk nekā tiem, kas partijas nemaina.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Alise > Alise 04.11.2013. 10.50

    zirnekliene, nepiekrītu gan. Ja no partijas izvirzītais ministrs nolēmis darboties citā politiskā spēkā, tad partijai ir pienākums ministru atsaukt, jo ministra amats ir amats, kurā tiek realizēti politiskie uzstādījumi (politisks amats) un par ministru atbild partija, kura to izvirzījusi. Kā NA var atbildēt par ministru, kurš pārstāv citu politisko spēku?

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Alise 04.11.2013. 10.51

    Šeloba:
    Darbība DP var būt pamats izslēgšanai no NA, bet ne prasībai atkāpties no ministra amata – ja pieprasa atstāt ministra posteni, tad ir konkrēti jānosauc pretenzijas, kas ir pret viņa darbību tieši ministra amatā.
    ===================================================
    Vai tas nav absurds? No partijas drīkst izslēgt, bet izslēgto no politiska (!) amata atsaukt nedrīkst?:)

    Nesaku, ka tur visam fonā nav vēl citi iemesli, bet tieši šis aspekts nu gan ir pilnīgi tīrs un saprotams.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > Alise 04.11.2013. 10.58

    Es gan uzskatu, ka pamats rodas gadījumā, ja ministrs savā konkrētajā darbībā pārkāpj viņu izvirzījušā politiskā spēka uzstādījumus.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Alise 04.11.2013. 11.07

    Manuprāt tiešām ir absurdi pieprasīt ministra demisiju, ja pēc gada Bordāna ministra pilnvaru laiks beigsies tā vai tā, ja viņam oficiāli nespēj pārmest neko citu, kā vien “skatīšanos uz DP pusi”, īpaši vēl situācijā, kad šāds demisijas pieprasījuma brīdis aizdomīgi sakrīt ar maksātnespējas likuma virzīšanas laiku.
    Un tas viss uz nesenā Parādnieka un Naudiņa čomošanās ar SC darboņiem fona, kopīgi ciemojoties pie Lukaša.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    cheszz > Alise 04.11.2013. 13.01

    Tāpēc VD arī vajag pieprasīt Bordāna demisiju, bet, teiksim, no nākamā gada novembra. Ja jau NA saka, ka izslēgšana nav saistīta ar MNA, tad viņiem nevajadzētu būt iebildumiem pret tādu variantu.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Alise 04.11.2013. 13.30

    zirnekliene Šeloba Manuprāt tiešām ir absurdi pieprasīt ministra demisiju
    _______________________________________________________________
    Tā nu īsti nav, jo ievēlēta ir partija ar savu ideoloģiju un vēlēšanās tai8 jāatskaitās par ministru darbu. Par tādu ministru darbu, par kuru atskaitās cita partija, nevar atskaitīties!
    Kā aģentūrai LETA sacīja Stalts, pagaidām partijas dibināšanas kongresa datums nav noteikts, bet tas varētu notikt rudenī. Pārtopot par partiju, “Demokrātiskie patrioti” startēs gan nākamgad gaidāmajās Eiropas Parlamenta vēlēšanās, gan arī Saeimas vēlēšanās, norādīja Stalts. http://www.delfi.lv/news/national/politics/biedriba-demokratiskie-patrioti-partapt-partija-plano-rudeni.d?id=43587497

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > Alise 04.11.2013. 13.36

    r_r
    Ja nebūtu stāvējis ar vienu kāju vienā partijā, ar otru kāju otrā partijā

    Vienkārši “stāvēšanu” ar otru kāju citā organizācijā, piecieta. Tagad Bordāns ir piedalījies citas partijas veidošanā, kuras uzdevums, atņemt balsis NA.
    Bordāns ir mēsls

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > Alise 04.11.2013. 13.40

    zirnekliene Šeloba
    Un tas viss uz nesenā Parādnieka un Naudiņa čomošanās ar SC darboņiem fona, kopīgi ciemojoties pie Lukaša.

    Varbūt beidzot nomierināsies, kad brauksi lopu vagoniņā uz Kazahstānu, nosprāgt no bada un aukstuma stepē?

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Alise 04.11.2013. 14.04

    Vai sīkais mēsls un nāpslēns alias ģenerālis Fantomass piedraud zirneklienei ar lopu vagoniem un izvešanu uz Kazahstānu? Muahhahhahha. Par augstu grābājies, “ģenerāli”.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > Alise 04.11.2013. 14.20

    Pikaso
    Daudz netrūka, ka Puķina piesmietais zoo-prezis kopā ar Ušakovu, jau lādētu latviešus lopu vagonos.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > Alise 04.11.2013. 14.25

    “Tā nu īsti nav, jo ievēlēta ir partija ar savu ideoloģiju un vēlēšanās tai8 jāatskaitās par ministru darbu. Par tādu ministru darbu, par kuru atskaitās cita partija, nevar atskaitīties!”

    Var jau būt, ka formāli tas tā arī ir, bet praktiski šobrīd ir tā, ka NA dabūs atskaitīties (t.i. taisnoties) nevis par tieslietu ministra, bet par MNA darbību.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    janis17 > Alise 04.11.2013. 14.27

    Pikaso, tu esi tik naivs! Vai tiešām domā, ka kremļa varas uzvaras gadījumā šeit, Latvijā tevi saudzēs par nopelniem Eirāzijas savienības stiprināšanā??? Daži naivie latvieši tāpat domāja pirms 1937. gada ieņemdami augstus amatus staļinistu valsts pārvaldē…

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    kkristaps > Alise 04.11.2013. 14.39

    Ģdenerāli, pagaidīsim, līdz Lukašenko piesmietais parādnieks un naudiņš kopā ar Alfrēdu Rubiku sāks lādēt latviešus lopu vagonos, vai ne?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

kkristaps 04.11.2013. 10.21

Izlasīju raksta papildinājumu – Lūša demagoģisko tekstu par cīņu pret “ārzemju bankām”, par ko šis balti pūkainais mikimausītis tagad dabūjot ciest. Tā vietā, lai izstātos no NA, kurai Lūsis pavisam noteikti ir nejauks kauna traips, šamējs cietējs izstāšoties no MNA apvienības vai kā nu to bandu tur sauc. Cik cēli, kāds duraciņš droši, ka uzķersies.

+16
-3
Atbildēt

4

    janis17 > kkristaps 04.11.2013. 13.08

    picaso, es saprotu, ka var ienīst negodīgus cilvēkus, bet kā var ienīst profesiju??? To es nevaru saprast. :))))))))))
    Tas ir tik pat “inteliģenti”, kā cīņa pret “kulakiem” padumju krievijā :)

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    Vineta > kkristaps 04.11.2013. 13.32

    aivarsk
    picaso, es saprotu, ka var ienīst negodīgus cilvēkus, bet kā var ienīst profesiju??? To es nevaru saprast. :))))))))))

    Tu pat nespēj iedomāties, kā pederasti, latviešu nīdēji un pārējās kremļjaģas izkārnītos, ja NA biedriem būtu apbēdīšanas bizness, vai gaļas pārstrādes uzņēmumi.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > kkristaps 04.11.2013. 13.35

    …Pikaso….NA un Roberts Zīle turpina pieļaut tās pašaa vecās kļūdas….agrāk Roberts un partija bija salaulāti ar Lakuču…tagad “laulības” ar Lūsi….kaut kā dīvaini – patīk šiem tie sliktie zēni!…. :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 04.11.2013. 14.35

    Varens “cīnītājs par nacionālo ideju”:
    2005. gada 10.martā Rīgas pilsētas Latgales priekšpilsētas tiesa Lūsim, kuru Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Finanšu policija (FP) vaino krāpšanā, uz mēnesi piemēroja drošības līdzekli – apcietinājumu.
    Lūsis par AS “Jelgavas siltumtīkla uzņēmums” (STU) administratoru tika iecelts 2000.gadā. Saskaņā ar Maksātnespējas administrācijas (MNA) datu bāzes informāciju viņš ir administrators arī SIA “Limbažu siltums”, SIA “Skonto AL” un SIA “Liepājas kuģu remonta rūpnīca”. MNA datu bāzē gan ir pieejamas ziņas tikai par to uzņēmumu administratoriem un maksātnespējas procesiem, kas ierosināti pēc MNA izveidošanas 2002.gadā. Kā liecina aģentūras LETA arhīvs, Lūsis ir bijis arī maksātnespējīgā Jelgavas lidlauka īpašnieka SIA “BalDeLAero” un “Ako bankas” administrators. Kā ziņots, pagājušā gada rudenī maksātnespējīgais STU uz 30 gadiem bez konkursa tika iznomāts SIA “Jelgavas koģenerācija”, kad bija kapitalizēti uzņēmuma parādi – gandrīz 18 miljoni latu. Šā gada 25.janvārī FP ierosināja krimināllietu pēc Krimināllikuma 177.panta 3.daļas par STU bilances aktīvu iznomāšanu. Prettiesisko lēmumu pieņemšanas dēļ valsts manta nonākusi privātuzņēmēju valdījumā, neparedzot ierobežojumus mantas saglabāšanai, uzskata policija. Pirms trim dienām – 7.martā – sniegt liecības saistībā ar šo krimināllietu uz FP bija aicināts arī Jelgavas domes priekšsēdētājs Andris Rāviņš (ZZS) un vēl vairāki pašvaldības deputāti un amatpersonas, kā arī advokāti. Rāviņam FP kā drošības līdzekli piemēroja parakstu par dzīvesvietas nemainīšanu. Izmeklēšana par STU aktīvu iznomāšanu tika sākta pēc Tautas partijas kandidāta Jelgavas mēra amatam Arņa Razminoviča iesnieguma

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

Gaisma; Enģelis 04.11.2013. 09.54

Nedomāju, ka šis politvirtuves omertas likuma pārkāpums ko mainīs. Atcerēsimies Veltu Puriņu – kā viss noklusa, it kā nemaz nebūtu bijis;)

+7
0
Atbildēt

0

buchamona 04.11.2013. 09.33

Delfos Māris Zanders griežas pie ” nacionāļiem” ar novēlējumu :), kurš, pēc visa lasītā man šķiet visprecīzākais raksts par šo tēmu, kas līdz šim ir uzrakstīts un uzzīmē šī brīža situāciju, kuru NA pati sev ir radījusi:

“…Retorikas līmenī, protams, “nacionālais” tiek lietots daudz un bieži, ir kaut kādi aktivitātes uzliesmojumi (tiesa, ne sevišķi veiksmīgi), kam jāatgādina par NA pamatvērtībām. Tomēr kopumā iespaids par NA ir kā par vienu tradicionālu varas partiju, kuras līderi savulaik visuāli krāšņi uzvedušies, bet nu “nākuši pie prāta”. Nav noliedzami NA nopelni sabiedrībai svarīgu tēmu aktualizēšanā un praktiskās risināšanā (demogrāfija, valsts valodas jautājumi u.c.), tomēr apvienības interesēs būtu pilnvērtīgi atgriezties tēmu lokā, ko dažkārt apzīmē kā “mūsdienīgs nacionālisms”, “pozitīvais nacionālisms”, “nāciju Eiropa” utt. Jo šobrīd “bilde” veidojas jocīga – par minētajām tēmām cenšas diskutēt atsevišķi inteliģences pārstāvji, tikmēr NA līderi lielākoties redzami TV kameru priekšā komentējot kaut kādus koalīcijas iekšējos kašķus…”

Šis citāts par NA ” misiju” kopējās Latvijas iekšpolitikas spektrā, bet nākošais, kuru izcelšu ir par valdošās koalīcijas kopējo atbildību, ja runājam par notiekošo valstī:

“…. Tas arī saistīts ar NA tik nepatīkamo jautājumu par t.s. maksātnespējas administratoru ietekmi uz apvienību. Proti, var diezgan droši teikt, ka šī ietekme tieši uz NA kā partiju tiek pārspīlēta…”

http://www.delfi.lv/news/comment/comment/maris-zanders-dazi-novelejumi-nacionaliem.d?id=43782488

Proti, nevar noliegt NA saistību ar maksātnespējas administrēšanu, bet tajā pašā laikā nevar noliegt arī to, ka ” interesentu” loks, kurš ir iesaistīts šajā biznesā skar ne tikai ļaudis, kuri ir sevi saistījuši ar NA, jo NA deputātu mandātu summa ir tāda, kada viņa ir un tas nav vairākums. Runāt, kā es te lasu dažos komentos, par to, ka jautājumi jau tiek risināti, tikai koalīcijas sēdēs, bet ne uz āru :), tas nav nopietni, tas ir mēģinājums kārtējo reizi pasargāt ” savējos”. Pie trūkumiem gan maksātnespējas procesa administrēšanā, gan attiecībā pret līdzīgiem “caurumiem” mūsu valsts ikdiennā – tas viss kopā ir valdošās koalīcijas atbildība.

Bet par Bordāna un NA savstarpējām attiecībām un uz tā fona – Iesalnieka tvītošana, Dzintara paziņojumi utt… tā ir vienas partijas viena prasta iekšēja “razborka” un tikai, NA spogulis. Un sausais atlikums no šāda teātra ir tāds, ka tagad NA savas problēmas ir pārvērtusi par valsts problēmu, jo viena ministra nomaiņa ar citu, tas ir process, kurš ietekmē normālu darbu ministrijā. Vārdu skaot, NA ir kārtējo reizi parādijusi sevi, ka tas tomēr nav nopietns politisks spēks uz kuru var paļauties vēlētājs, kurš ir nobalsojis par šo apvienību. Var jau riskēt :), bet ir jābūt gatavam, ka politiķi, par kuriem vēlētājs ir balsojis, metīs kārtējo kūleni, jeb taisīs citus piruetus.

+21
-5
Atbildēt

12

    gliters > buchamona 04.11.2013. 09.45

    Tā ir – pat ja NA izlēciens pret Bordānu nav saistīts ar MNA (kam gan es neticu), tad NA vadībai vajadzēja padomāt, ka šīs lietas pilnīgi noteikti tiks saistītas.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    peerku > buchamona 04.11.2013. 09.57

    > Zane

    Tur vajadzīgas aknas, lai uzdrošinātos iet pret juristu cunftēm. Juridiski izglītoti blēži ir tie visbīstamākie,- zinu no personīgās pieredzes.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 04.11.2013. 10.03

    …tieši tā!…un Iesalnieka uztraukums ir Bordāna darba labākais novērtējums…. :)

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 04.11.2013. 10.05

    riņķī apkārt. Precīzs komentārs, kas kārtējo norāda, ka laiks beigt sekot konkrētiem cilvēkiem un partijām, bet jāapvienojas ap ideoloģiju. Lai par kuru partijas sarakstu balsotu, jāsvītro kandidāti bez žēlastības, atstājot tikai tos “nesasmucējušos”, kuri iestājas par nacionālu valsti.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    Gaisma; Enģelis > buchamona 04.11.2013. 10.17

    Vienmēr esmu teicis, ka VL! sapīšanās ar Tēvzemiešiem šos nogremdēs. Un par Parādnieku, cerams, pat viscietpaurainākajiem nu ir skaidrs, kas šis par putnu.

    Īstenībā būs vairāk jāpievērš uzmanība DP aktivitātēm, cerams nacionālajā spārnā būs viens spēks par ko varētu balsot bez vemšanas refleksa nomākšanas.

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    Alise > buchamona 04.11.2013. 10.18

    Jā, Zandera raksts Delfos labs – objektīvs un bez pārspīlējumiem.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 04.11.2013. 13.16

    zirnekliene Šeloba
    tad NA vadībai vajadzēja padomāt, ka šīs lietas pilnīgi noteikti tiks saistītas.

    Viss tiks saistīts, pat tas, ka Dzintars kreklu aizpogāja ne no augšējās, bet apakšējās pogas.
    Tu pat nevari, cik drudžaini šobrīd strādā čeka, arī Maskavā, lai nekādi nepieļautu, reitingu strauji audzējošās NA nonākšanu pie varas. Ar katru mūsu politiķi un ierēdni nepagurstoši strādā gan NKVDešņiki, gan to pakalpiņi, šļeseri, zatļeri, kalvīši, birkavi, lai tos diskriditētu un liktu tiem pieņemt valsti graujošus lēmumus. Tikai latviešu pašu ziņā ir izvēlēties, pēc čekas skribenta-paskvilanta Ozoliņa komandas noēst vienīgo, vēl kaut cik nesasmērējušos partiju un atdot valsti izputināšanai zatleriem, ušakoviem un šļeseriem, vai dot pretsparu Maskavas tīkojumiem.
    Pat nevajag pļūtīt, kā zaNei vai dzerim, tikai viens Tavs spļāviens NA virzienā, jau ir ļaunprātība.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    gliters > buchamona 04.11.2013. 13.38

    Manā skatījumā partija ir neatgrizeniski sašmucējusies brīdī, kad kļūst acīmredzams, ka toni tajā nosaka “saimnieciskais gals”, bet ideoloģija paliek tikai kā piesegs. No šī brīža manās acīs tas vairs ir tikai ekonomiskais grupējums.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Iluta Krūmiņa > buchamona 04.11.2013. 14.03

    Es joprojām esmu pārliecināts ka NA, jeb VL ir kremļa atbalstīts projekts ar mērķi nostiprināt SC pozīcijas Latvijas politikā un nomelnot Latviju starptautiskajos mēdijos, padarot to par “to valsti kurā noris nacistu parādes”. Viss nacionālpopulisms kas nāk no VL mutēm un twitteriem ir kā saldai ēdiens SC, jo jebkurš krievvalodīgais vēlētājs, pat tāds kam krievu valoda un citas “asās” tēmas nav svarīgas, redzot ka tādi īpatņi iekļūst valdībā, skriedams balsos par SC, jo kremļa sponsorētie mēdiji, strādā sviedros lai jebkuru VL pirdienu pataisītu par vētru.

    Lielais vairums vēlētāju jau par politiku neinteresējās, kas kur kā, bet izlasas virsrakstus, vai dzird radio par kārtējo izgājienu “pret krieviem”. Balss par SC, vidējam vēlētājam ir balss pret radikālo nacionālismu kādu pārstāv VL. Krievu informatīvā telpa ir kā lielgabals, bet VL tik dod lādiņus ar ko bliezt. Ja nebūtu tādu eksrēmo galējību, SC pret VL, latvieši pret krieviem, varētu droši balsot par mūsu “centra” partijām un mazāk nervu tiktu sabojāts, un sēdētu mūsu naciķi ar saviem krievvalodīgajiem pretstatiem zem 5% barjeras, kur tiem arī vieta.

    Pie tam ņemot vērā NA centienus gremdēt valdību, kas ir tikai ZZS un SC interesēs, jeb mūsu draudzīgās opozīcijas, varbūt arī tas ir Ventspils, ne kremļa projekts, bet tik un tā, pastarpināti darbojās tieši SC interesēs.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 04.11.2013. 14.12

    zirnekliene Šeloba
    Cik pateicīga auditorija ir paskvilanta Ozoliņa rīcība, kas kož katrā viņa sūdā, pat nepaostot to.

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 04.11.2013. 14.16

    lno
    jāsvītro kandidāti bez žēlastības, atstājot tikai tos “nesasmucējušos”, kuri iestājas par nacionālu valsti.

    Un galvenais neaizmirst katrā rakstā vai par kosmosu vai minerālmēsliem atgādināt par tiem, kuri pēc paša ieskatiem “sašmucējušies”

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

peerku 04.11.2013. 09.24

Protams, Bordānam nav oreola, bet no tā, kas līdz šim ir zināms, jāsecina, ka pat ļoti sakarīgs ministrs. Man imponē, ka viņš nav mēģinājis pielāgoties,- izturēja kauju ar iesakņojušos Puķīti un viņa shēmām, atzina, ka parakstījies pret “uzvaras” pieminekli (es arī parakstījos pēc tam, kad Ušakovs “asprātīgi” solījās ielikt iniciatīvas cilvēkus zooloģiskā dārza krātiņā), galu galā pieteica kauju MN šakāļiem (daudz šausminošu stāstu par tiem jau dzirdēts).

Ja Dombrovskim ir jāizšķiras starp ministru vai ultimātu/šantāžistu partiju valdībā, es dotu priekšroku bezpartejiskam ministram, ja vien kaut kādā mistiskā veidā varētu nodrošināt valdības stabilitāti.

+25
-1
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 04.11.2013. 09.20

SC dodas pretī uzvarai. Šoreiz paldies NA vadībai, kas gludina ceļu. Meli, nauda un alkatība ir īstermiņa pavadoņi. VL tika uzsūkta TB rindās un ir beigusi pastāvēšanu. Palikuši politiskie izbāzeņi Dzintars un co…

+18
-5
Atbildēt

7

    Vineta > Ligiña Doniña 04.11.2013. 13.02

    IvarsA
    Un tagad visi balsos par SC?
    Neviens neuztraucās par vakar izskanējošo ziņu par Dombrovska dalību “Ekonomistu apvienībā 2010”, kur čekas pederasti, komunistu cūkas un kleptokrāti to lieto pēc sirds patikas. Šis gadījums jau pielīdzinams Zatļera kalpošanai čekistiem un bandītiem, Meļņikam un Zaharjinam un ož pēc dzimtenes nodevības, par ko vienkārši pakārt būtu žēlsirdība.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 04.11.2013. 13.26

    Nē, ne visi. Bet daļa gan. Un otra daļa vispār nebalsos! Atceries, ka SC vēlētājs ir ļoooti disciplinēts! Prognozēju, ka 40% vispār neies, tieši bezspēcības un vikšanās dēļ.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ligiña Doniña 04.11.2013. 13.50

    ….ģenerālis… “Neviens neuztraucās par vakar izskanējošo ziņu par Dombrovska dalību “Ekonomistu apvienībā 2010″, kur čekas pederasti, komunistu cūkas un kleptokrāti to lieto pēc sirds patikas.”
    —————————

    …va velns!…Tu nu gan skarbs pret savējiem – Robertu Zīli, Kasparu Gerhardu, Aleksandru Kiršteinu un Paulu Dzintaru Kļaviņu, kuri ir šīs apvienības biedri…kā Tu tur viņus sadalīji?..kas ir kurš?…:)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Ligiña Doniña 04.11.2013. 13.59

    IvarsA 40% vispār neies, tieši bezspēcības un vikšanās dēļ.
    _____________________________________________________
    ko tu esi izdarījis, lai viņi tomēr aizietu nu nobalsotu PRET Latvijas rusifikāciju sc stilā?????

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    gliters > Ligiña Doniña 04.11.2013. 14.16

    Ko gan tādi kā mēs varam darīt, ja vienīgais nacionālais spēks dara visu, lai savus reitingus “nolaistu podā”.

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    Ligiña Doniña > Ligiña Doniña 04.11.2013. 14.59

    Aivarsk.Un par ko viņiem balsot?? Konkrēti par ko? Ar Broku ir par īsu…diemžēl. Pārējo pamuļķu baru varam vairs neskaitīt…. arī diemžēl.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Ligiña Doniña 04.11.2013. 17.51

    ZanE!

    Par spīti spilgtajiem izteicieniem, no attāluma “ģenerālis” arī savējos neatpazīst, — visus laikam jau spēj sašķirot vienīgi proktoloģiskos tuvplānos/tūplānos… :).. selektīvs = tūplānu ģenerāl’s.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 04.11.2013. 08.17

Varbūt Bordāns būs mūsu vietējais Snoudens? Tādā izpratnē, ka runās un atklās politikāņiem ārkārtīgi nepatīkamas lietas. Un varbūt šīs “lietas” beidzot būs sasniegušas tādu kritisko masu, ka sāksies kodolreakcija?

Vakar “nekā personīga” parādīja tādu tiesus sistēmas nihilismu, ka mati ceļas stāvus! Cik tālu var iet? Cik ilgi? Vai tieslietās mēs vispār esam kaut soli attālinājušies no 90-gaadu reketierisma?

+23
-2
Atbildēt

6

    Aivars Krauklis > silvija_vitina 04.11.2013. 09.12

    Maz ko zinu par Bordānu, bet pielīdzināt viņu tik zemiskai radībiņai, kā Soudens, gan nevajadzētu.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > silvija_vitina 04.11.2013. 09.21

    Biotop, es viņu nepielīdzinu “zemiskai radībiņai”. Es pielīdzinu iespējamās sekas. Un ļoti ceru, ka, ja Bordāns saņems drosmi runāt (starp citu, vakar “nekā personīga” viņš jau pateica visai daudz un tieši), Damokla zobens varētu beidzot sākt savu darbu.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > silvija_vitina 04.11.2013. 11.19

    Biotopam valdošo kliķu mahināciju atklāšana ir zemiska rīcība.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    efeja60 > silvija_vitina 04.11.2013. 11.31

    Snoudenam ir jāpiešķir trīs zvaigžņu ordenis.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Vineta > silvija_vitina 04.11.2013. 12.53

    traductrice
    Varbūt Bordāns būs mūsu vietējais Snoudens?

    Cik trāpīgi!!!
    Snoudens, spiegojot ienaidniekam, nodeva savu dzimteni, Bordāns, piedaloties partijas, kuras uzdevums kāda procentiņu latviešu balsu nolaišana kanalizācijā, veidošanā, ir nodevis partiju, kas to izcēla saulītē.
    Mēsls viņš ir.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > silvija_vitina 04.11.2013. 17.49

    Normunds Snoudenam ir jāpiešķir trīs zvaigžņu ordenis.
    ______________________
    un savs sarkanais stūrītis Stūra mājā.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

kkristaps 04.11.2013. 08.07

Protams, Bordāna izrīcība Lemberga interesēs bija nosodāma, taču, ja man jāizvēlas, vai ticēt Bordānam, vai Dzintaram un pārējam neandertāliešu baram, es nešaubīgi izvēlos Bordānu, nevis patoloģiskos meļus.Interesanti, vai Bordāns nav sācis arī kaut kādas darbības pedofilijas sakarā, tad šamējā steidzīgā izslēgšana un atsaukšana būtu vēl labāk saprotama.

+17
-7
Atbildēt

17

    garausiitis > kkristaps 04.11.2013. 08.32

    Par rīcību Lemberga interesēs – lai gan savulaik biju liecinieks kur Bordāns nostājās Lemberga pusē , tad par pēdējo gadījumu ir info ,ka tas piespēlēts Bordānam , viņam pašam īsti neiedziļinoties :)

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    peerku > kkristaps 04.11.2013. 09.02

    Pat ļoti iespējams, ka bija vēlme Bordānu sakompromitēt, tādā gadījumā ministrijas ierēdņi “izstrādā” divdomīgu papīrīti un pagrūž ministram parakstīt.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > kkristaps 04.11.2013. 10.43

    Pikaso –

    Kas tā Jums par pedofiliju?

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 04.11.2013. 11.11

    Man ar pedofiliju nav nekāda sakara, Harīt, izņemot to, ka es uzskatu, ka visi pedofili ir jākastrē un uz visu mūžu jāiesēdina būrī vai jāieraksta pedofilu sarakstā, kā tas piemēram, ir ASV. Tajā pašā ASV nav iedomājams, ka pedofils varētu vadīt bērnudārzu un atrastos vecāki, kas tajā laistu savus bērnus. Vēl piebildīšu, ka cilvēks, kas aizraujas ar BĒRNU izvarošanas filmām, ir vismaz latents pedofils, un jautājums nav, vai viņš izvaros kādu mazgadīgu bērnu, bet gan, kad tas notiks.
    Ar šo atklanos, jo tava partija un tās aprobežotie “propagandisti” ar generāli fantomasu priekšgalā un tevi pakaļgalā man tik tiešām uzrauj vēmienu .

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > kkristaps 04.11.2013. 11.29

    Pikaso, pateici A, saki tagad B. Kas par pedofīliju?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > kkristaps 04.11.2013. 11.36

    Tātad Pikaso aizmuka neatbildējis. Varbūt kāds cits dzeris varētu paskaidrot, kāds Pikaso vai Bordānam sakars ar pedofiliju?

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 04.11.2013. 11.43

    Va vellos, kāds satraukums par pedofiliju:) Suņi zina, kur pie$irsuši, vai kā?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > kkristaps 04.11.2013. 12.29

    Ģenerālis Pikaso –

    Nav slikti. Turpiniet vien rakstīt savas jēlības un duļķaini formulētos apmelojumus. Jo vairāk kompromitēsit savu “platformu”, jo labāk.:)

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 04.11.2013. 12.55

    Zaķīt, vai jēlību aspektā neesi sajaucis mani ar vispārliecinātāko NA biedru un stutekli ģenerāli Fantomasu/ombros/dissiddidente utt. Tas kadrs viens pats ir veselas skunksu fermas vērts un neaizvietojams kā uzskates līdzeklis, kas demonstrē patieso NA garīgo bagāžu.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > kkristaps 04.11.2013. 13.02

    Nu runasveids mēdz nodot, picaso :)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > kkristaps 04.11.2013. 14.44

    Par pedofīliju, neko neesmu dzirdējis, un labi, ka tā, tā ir krimināli sodāma lieta, vienam no NA vadošajiem deputātiem ir interse par zoofīliju, un viņš apmeklē att. vietnes, par ko rakstīja pietiek kom., un ko viņš arī nenoliedza, bet par to nesoda, un viņam nav ko pārmest, kaut, seks. intereses samērā eksotiskas, tā ir viņa privāta lieta.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > kkristaps 04.11.2013. 16.05

    dzeris49 & Pikaso
    Ne jums abiem, morāliem kropļiem, pederastijas sludinātājiem, zarnu infekciju perēkļiem, par tikumiem spriest!

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 04.11.2013. 16.23

    Jā, NA garīgā bagāža visā savā krāšņumā. Ja man būtu šitāds aizstāvis, es viņam jau sen būtu ar beisbola nūju izdzinis jebkuru “aizstāvēšanas” vēlmi. Šitāds “aizstāvis”patiesi atsver 10 ļaunākos ienaidniekus.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > kkristaps 04.11.2013. 16.52

    General Patton Fan Club _”…morāliem kropļiem, pederastijas sludinātājiem, zarnu infekciju perēkļiem…”_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    vai esi drošs par to ka esi NA atbalstītājs?

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > kkristaps 04.11.2013. 19.19

    TanteSidra
    Ja es neesmu, tad dzeris, pikaso, zane, tādi ir.

    p.s. neaizmirsti palamāt Dzintaru un Parādnieku!!!

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > kkristaps 04.11.2013. 19.44

    TanteSidra

    Viņš ir vanckaris, kuru moskaļi iesūtījuši lai varētu teikt, ka latvieši ir fašisti, viņš strādā par rubļiem un 50 gramiem un ir ļoti derīgs moskaļiem.

    Jeb varbūt vājprātīgs?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    kkristaps > kkristaps 04.11.2013. 20.44

    Diezin vai “moskaļi” izvēlētos tik bezgala gaisā pasistu cilvēku, lai teiktu, ka latvieši ir fašisti. Šī nabadziņa teksti pa gabalu apliecina Tevis izvirzīto otro iespēju, bez tam viņam, pēc visa spriežot, ir lielas problēmas ar potenci un seksuālo orientāciju. Vispār jau viņa teksti ļauj apgalvot, ka NA atbalstītāji ir galvā tērēti, kas visā visumā atbilst patiesībai.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 04.11.2013. 08.06

Lai kādas būtu tās ekonomiskās interses, protams, visdrīzāk tas saistīts ar MNA, bet, iespējams, ir arī vēl kas cits, bet, tas, ka NA ir absolūti pērkama partija, kas sastāv no politbiznesmeņiem, kuri patriotismu izmanto vienīgi savu merkantīlo mērķu sasniegšanai un sava politbiznesa interesēs, vairs pat neprasa pierādījumus.
Tas ir stipri pretīgi, bet, Latvijai, diemžēl, raksturīgi, tāda bija TBLNNK, tāda ir NA.
Un, ņemot vērā, ka odiozais Lūsis ar, maigi sakot, neviennozīmīgu reputāciju, tika uzņemts taisni NA, visiem zināmo Lemberga cilvēku Bērziņu TM amatā arī virzīja taisni NA, Muižnieces jaunākais izpalīgs Rasnačs, kas palīdzēja tai viltot dokumentus, arī ir NA, tad šeit tas teiciens – “patriotisms” ir neliešu pēdējais patvērums, iegūst ļoti uzskatāmu un konkrētu nozīmi.

+31
-11
Atbildēt

1

    guna_sniedzina > ligakalnina 04.11.2013. 08.54

    Rīgas apgabaltiesas uz otro termiņu Bordāna neapstiprināta Strence, viņas vietniece un draudzene Buivide, un kopā ar viņiem arī virkne viņu pārraudzībā esošo RAT tiesnēšu ir zināmo Lemberga advokātu draudzenes un protežē-s, kuras faktiski šīs šajos amatos ievazāja un ilgu laiku apmēsloja ar “cepumiem”.

    Tas ir skaidrs, ka Ventspils saimnieka intereses ir saglabāt esošo “RAT modeļi”, jo Lemberga krimināllietas izskatīšanu RATā kādā brīdī būs jāpabeidz , un tad tur tiks taisīts spriedums… Bez tam caur RAT virzās virkne citu Lembergam svarīgo civillietu.

    RAT faktors Bordāna atsaukšana ir ļoti nozīmīgs.

    +25
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam