Vai Lukašenko svin uzvaru pār Latviju?

67

Komentāri (67)

Andis 28.10.2013. 13.03

Viens no retajiem gadījumiem, kad S&M varu pilnīgi piekrist. Iespējams, viņš šo rakstījis ar ironiju, taču, ja atmetam ironisko toni – jā, tādu es gribētu redzēt savu valsti.

0
-1
Atbildēt

0

ivetao2007 27.10.2013. 18.01

Leonids Iļičs Brēžņevs, apkāries ar nenopelmietiem ordeņiem, pasludinā hokeju par valst sport un uzvarētājus par čemioniem. Kopš tā Latvija vairs nav meistarsacīkšuz varētāji un štunts pa basketbolu, volejbolu, vieglatlētiku, pat par fitbolu, kur Latvijai ir pasaules klases uzvarasasaules klases sporta veidos. – tafad viss gan LTV , gan Latvijas “realpolitikā” grozās par ledus hokejam vējā izmetiem desmitiem miljonu latu. kuri pietrūkst skolotāju algām. Par spēli ko nepazīst 99% Zemes iedzīvotāju.
Arpratīga jauno kolonistu propagamda preē un TV ir vēl viens Puķina mīkstā varas trieciens Latvijas sejas degumā. Tāpat ka ši hokeja “mačs” – vārdiņš ko latviešu komentatoru mēlē iepinuši puķina ideju zombētāji. Spēle uz Latvijas vārtiem bez vārtsargiem.

+2
-6
Atbildēt

1

    Ieva Aile > ivetao2007 27.10.2013. 18.47

    Latvijas hokeja vēsture aizsākās 1929. gadā. Jau 1931. gadā Latviju uzņēma Starptautiskajā hokeja federācijā. Pirmo valsts sacīksti Latvijas valstsvienība aizvadīja 1932. gada 27. februārī, kad ar rezultātu 3:0 tika pārspēti mūsu kaimiņi – Lietuvas izlase. Pašus pirmos vārtus izlases labā guva Indriķis Reinbahs. Tajā pašā 1932. gadā no 14. – 20. martam Latvijas valstsvienība hokejā pirmo reizi piedalījās Eiropas meistarsacīkstēs Berlīnē, kur pirmajā spēlē nācās piedzīvot zaudējumu ar 0:7 pret tā laika pieckārtējo Eiropas čempioni Čehoslovākijas izlasi. Otrajā spēlē mūsējie līdzīgā cīņā zaudēja Francijai ar 0:1. Gandarījuma turnīrā ar 3:0 pārspējot Rumāniju un 2:5 piekāpjoties Lielbritānijas izlasei, Latvijas valstsvienība savā debijas čempionātā izcīnija 8. vietu (no deviņām komandām), aiz sevis atstājot vienīgi Rumāniju. Līdz 1940. gadam Latvijas hokeja izlase pasaules čempionātos bija aizvadījusi 26 spēles (t. sk. 6 uzvaras, 16 zaudējumi un 4 neizšķirti), gūstot 37 un zaudējot 93 vārtus.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 11.48

kļūda – Čepānei nav jāuztraucās nevis no “norakšanas”, bet no nosarkšanas – to noslēpj stiprais dienvidu iedegums.

+1
-5
Atbildēt

5

    dro > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 18.26

    Dzerim un susuram liekas, ka Latvijas valsts virsuzdevums ir Lemberga iznīcināšana, un šī mērķa sasniegšanai visi līdzekļi labi – nākotnē pat atteikšanās no valsts pēctecības, lai gan kā visi zinam Zatlers neveica nekādas darbības pret Lembergu. Aizvainojums un turpmākie soļi radās tikai pēc Lemberga atteikšanās atbalstīt Zatleru otrajam termiņam.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 19.06

    Lemberga sodīšana un tā ietekmes izzušana būtu simbilisks, un ne tikai simbolisks pagrieziens valsts dzīvē, jo liecinātu, ka Latvija no korumpētas valstiņas, kur ļoti daudz ko nosaka nevis sab., bet, atsevišķu cilvēku interses un ietekme, ar pilnībā nefunkcionējošu tiesībsarg. sistēmu pārvēršas par normālu demokrātisku valsti ar strādājošo tiesībsarg. sistēmu, tas radītu zināmu valsts tiesībsarg. sistēmas un pašas valsts autoritātes pieaugumu cilvēku acīs, jo tagad, praktiski, neviens netic ne mūsu tiesībsarg. sistēmai, ne tam, ka šai valstī kāds var sodīt kādu cilvēku ar lielu naudu un ietekmi, un gan tiesībsarg. sist., gan valsts prestižs ir katastrofāli zems.
    Bez tam, kā zināms, Lemberga ZZS un SC vienmēr bijuši tuvākie partneri, un taisni ar šo partiju balsīm, plus PLL un TBLNNK, absolūti degradēta Latvijas tiesībsarg. sistēma un daudzas citas valsts struktūras.
    Ja uzskati, ka “pēctecība” ir saglabāt patreizējo korumpēto valsti, ar milzīgu Lemberga ietekmi, un impotento tiresībsarg. sistēmu, tad tā būtu atteikšanās no tās pēc pēctecības, ne no kādas citas pēc pēctecības neviens atteikties nedomā.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 19.26

    dzeris49. Šīs dienas IR ziņās lasu:

    “…RP valdei būs jāizsver iespējas veicināt centrisko partiju konsolidāciju, paredz RP domes sēdē pieņemtā rezolūcija.

    Priekšlikums par centrisko partiju konsolidāciju ir attiecināms gan uz centriskām, gan uz centriski labējām partijām. Tāpēc runa varētu būt par konsolidācijas apsvēršanu ar valdības koalīcijas partneriem – “Vienotību” un Nacionālo apvienību “Visu Latvijai!”-“Tēvzemei un brīvībai”/LNNK -, kā arī ar Zaļo un zemnieku savienību, skaidroja jaunievēlētais RP domes priekšsēdētājs Vilnītis…”

    http://www.ir.lv/2013/10/27/par-rp-domes-priekssedetaju-ievel-vilniti

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 20.18

    Dzerim un susuram liekas, ka Latvijas valsts virsuzdevums ir Lemberga iznīcināšana, ..
    __________________ Vortigerna sindroms;

    http://en.wikipedia.org/wiki/Vortigern

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 22.08

    R.A. – pēdējās RP izdarības ir absolūti neloģiskas un izskatās pēc izmisuma.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 11.39

to Haris
“Bet man joprojām gaidīšanas svētki.”

Gribu Jūs sarūgtināt – gaidās un cerībās būs jāpavada ilgs laiks. Bet labi, ka, darbojoties savā pamatprofesijā – “īsto” latviešu galvaskausu formas mērīšanā un asins tīrības noteikšanā – Jūs spējiet atrast brīvu laiku, lai izvērtētu citu partiju kļūdas.
Mani arī gan šausmināja, gan pārsteidza Viņķeles atklāsmes. Tas bija tiešām ciniski un “kruti” – tādu “uzspļāvienu” uz saviem partneriem un vēlētājiem vēl nebijām piedzīvojuši. Visvairāk biedē mēmais klusums no Vienotības deputātu puses – ievērojiet, neviens to nenosodīja. Vispār pārsteidz “godīgo” Vienotības deputātu pārvērtības. Kādu atceramies Lolitu Čigāni, kad viņa pa Delnu rosījās, a? Kur palikusi principiālā Čigāne? Ja viņa tagad būtu Delnā, varam tik iedomāties, kā cīnītāja par atklātību un godīgumu ar, piedodiet, “putainu dupsi” skraidītu pa pasauli un celtu gaismā visas Vienotības blēdīšanās, nelikumības un, atļaušos teikt, noziegumus.
Bet ko mēs redzam tagad? Liegi pieliekdama gaišo galviņu un manāmi sarkdama, viņa vainu klusē, vai liekulīgu atrunājas. Varbūt kau ko mazliet paprotestē, bet kad jāiet uz partijas sēdem, tad paklausīgi, zemu noliektu galvu, raiti ceļ rociņu un balso kā visi. Vieglāk ir Čepanei, jo nav jāuztraucās no norakšanas – to noslēpj stiprais dienvidu iedegums.
Situāciju Vienotībā var salīdzināt ar PSKP pirms pārbūves, kad visi saprata, ka partija ir sapuvusi un degradējusies, bet baidījās to brīvi pateikt. Vienotībā visi baidās no brīvdomības, jo partijai vēl joprojām ir liels spēks un svars. Partija ir joprojām pie varas un jebkura vēršanās pret Āboltiņu, Kamparu, Dombrovski, Zaķi, Reiri var dārgi maksāt protestētajam. Bet virzīties pa partijas politiskajām un karjeras kāpnēm gribās ikvienam, tapēc labāk ir paklusēt.
Jaklusē ir arī tāpēc, ka aiz Āboltiņas un Kampara stāv varenais Lembergs, kam ir liela ietekme un, kas drīz atkal var būt zirgā.
Klusēs arī IRs, Locmele un Ozoliņš ar savu noslēpumaino Mona Līzas smaidu.
Ciniska un smieklīga ir Vienotības tirgošanās un ministru amatu piedāvāšana 12. Saeimā citu partiju pārstāvjiem. Jāatgādina, ka nākamajā Saeimā pašai V būs 3x mazāk vietu, tur būs milzīga konkurence starp savējiem(pat Pabriks taisās mukt uz Briseli, bet Pabrikam, ticiet man, ir laba politiskā oža).

Atkartošos vēreiz – no Vienotibas, NA, RP un Repšes daudz kas nebūs atkarīgs 12. Saeimā, jo Lemberga ZZS, pārējiem oligarhiem un SC būs stipri pār pusi deputātu vietu. Visi svarīgie balsojumi tiks izlemti starp šīm partijām. Varbūt dēļ izkārtnes būs cita koalīcija, bet toni noteiks smagos noziegumos apsūdzētais tandēmā ar Putina lobēto SC.
Vot tad Jūs redzēsiet vellu…

+4
-12
Atbildēt

24

    dzerkaleliva > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 11.46

    Necepies, reformistiem bija iespēja pierādīt, ka ir labāki. Bet tā tik vēl trūka, lai baltkrievi izvēlētos Latvijas tipa demokrātiju ar aizmukušu tautu un sabrukušiem ceļiem. Raudsepa un Ozoliņa tipa liberālismu – 5% viss, pārējiem emigrācija vai iespēja visā vainot krievus un citus sliktos.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 11.57

    Skumjais Bruņinieks:
    darbojoties savā pamatprofesijā – “īsto” latviešu galvaskausu formas mērīšanā un asins tīrības noteikšanā
    ===============================
    Kā būtu ar ieskatu spogulī? Atkal un atkal pārliecinos, ka aktīvākie “galvaskausa un asiņu tīrības” pieminēšanas entuziasti nāk no nacionālistu apkarotāju puses.

    Labi, tieši par sevi varu teikt, ka man Latviju tiešām negribas redzēt krāsainu vai “slāvlatvisku” (tādu, kurā dominē pa pusei “aplatviskoti” krievi). Tomēr man ne prātā nenāk, piemēram, apgalvot, ka “pēc asinīm tīri” latvieši būtu pārāki par citiem. Man ne prātā nenāk teikt, ka par latvieti nevar kļūt nelatvietis – ja vien viņš to ļoti vēlas un cenšas. Ne prātā nenāk teikt, ka balto rase ir pārāka par citām.

    Man nekad ne mirkli nav ienācis prātā pētīt, vai no pietiekami laba materiāla ir būvēta Rišarda Labanovska, Itas Kozakevičas, Ludmilas Azarovas, Roalda Dobrovenska, Vilena Tolpežņikova vai Dmitrija Mironova asinsrites sistēma un kaulu struktūra.

    Toties no visādu sedlenieku puses (pirmais, kas nāk prātā) šādu tēmu cilāšana izskan regulāri.
    Otrkārt nāk prātā pavisam svaigs pavisam ne nacionālistiskās, pret NA vienmēr sarkastiski noskaņotās Baibas Strautmanes izvirdums, kuram līdzīgus varu iedomāties vien Ģenerāļa Artikulus izpildījumā.:)

    Baiba Strautmane Annai Kononovai:
    “Jūsu vulgārā, es pat teiktu – slāviskā – komunikatīvā prakse nekādas padziļiātas interpretācijas nepaģēr…:)”
    https://twitter.com/BaibaStrautmane/status/393112554534236160

    “To, ka krieviem nepatīk viņu izcelsmes pieminēšana esmu pamanījusi… Par LKB – vēlreiz. – jautājiet pēc adreses!”
    https://twitter.com/BaibaStrautmane/status/393115445496381440

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 12.09

    to Kusunoki Masashire

    Reformistiem nebija, kā izrādās, nemazāko iespēju un cerību mūsu valstī, jo viņi nostājās pret visu veco, oligarhu iedibināto, Lemberga sistēmu. Tas, izrādās, ir nāvējoši un kalpos(diemžēl) kā pamācība pārējām partijām.
    Tā pat kā pamācība kalpos tas, ka, ja tev ir nopietns bizness mūsu valstī, tu gribi iet politikā un mainīt veco sistēmu, tad jābūt gatavam uz to, ka oligarhu sistēma biznesu vienkārsi iznīcinās.
    Latvija ir maza, viss cieši saistīts, un ar vienu Lemberga vai Šķēles zvanu var viegli nogremdēt “brīvdomātaju”.
    Man vienam ļoti labi pazīstamam un tuvam cilvēkam Šķēle līdz ar zemi nolīdzināja lielu(labi pelnošu) biznesu, jo cilvēks atļāvās tikai mazliet liecināt pret Šķēli vienā izmeklēšanā(ne pat krimināllietā).
    Varam iedomāties kāds spiediens tika un tiek izdarīts uz RP, kas tiešā veidā sāka apdraudēt oligarhu intereses.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 12.13

    Skumjais Bruņinieks –

    Par Lolitu Čigāni. Kādreiz pavirši dzirdēju, ka viņa varbūt patiešām neapzinājās, ka par tiem lakatiņiem jāmaksā muita. Es, piemēram, arī nezinātu, par kādu skaitu lakatiņu ir jāmaksā muita un par kādu ne.

    Tur nevarētu būt kāds patiesības grauds?

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 12.20

    Skumjais Bruņinieks:
    no Vienotibas, NA, RP un Repšes daudz kas nebūs atkarīgs 12. Saeimā, jo Lemberga ZZS, pārējiem oligarhiem un SC būs stipri pār pusi deputātu vietu. Visi svarīgie balsojumi tiks izlemti starp šīm partijām. Varbūt dēļ izkārtnes būs cita koalīcija, bet toni noteiks smagos noziegumos apsūdzētais tandēmā ar Putina lobēto SC.
    Vot tad Jūs redzēsiet vellu…
    =============================================
    Jā, varu pievienoties Jūsu bažām. Arī man daļa no RP rosola (bez ķīļiem, makaroviem, zatleriem, ozoliņiem) šķiet labāka par tālvadības zombijiem no ZZS komplektā ar to viņu Sarumanu. Par SC, protams, vienkārši vispār nav ko runāt.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 12.37

    Haris
    Arī man daļa no RP rosola (bez ķīļiem, makaroviem, zatleriem, ozoliņiem) šķiet labāka par tālvadības zombijiem no ZZS.

    Par katru no tāda dotu zelta dālderi. Pēc fašistiskā-neostaļiniskā valsts apērsuma mēģinājuma, tur nevainīgo vairs nav.

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 12.43

    Skumjais Bruņinieks –

    Jā, domāju, ka uz gāzes kameru nesūtītu.

    Pēdējā laikā mani arvien vairāk sāk ieinteresēt mūsdienu kreiso (būtībā – mūsdienu komjauniešu un komunistu) pasaulskata ģenēze. 90. gados praktiski visi latviešu īsti kreisie it kā bija izgaisuši. Dažs vēl runāja par “kreisumu” sociālās politikas aspektos, tomēr nacionālajos jautājumos pat tādi letiņi bija.. nacionāli.

    Tomēr pēdējos gados atkal uzrodas un parādās īsti kreisi noskaņoti latvieši. Nu, tādi, kas tiecas pēc kaut kāda abstrakta, vēlams, tāla, miglaina un visaptveroša “beidzot taisnīguma” ieviešanas, kas vienmēr komplektā paredz arī “internacionālismu”. Un arī starp jaunajiem tādi sāk vairoties.

    Pieņemu, ka Jūs neesat jaunietis – drīzāk mana gadu gājuma.
    Bet vai Jūs, lūdzu, nevarētu mazliet ieskicēt, kādā vidē esat audzis, kādi ir bijuši Jūsu senču un radinieku politiskie uzskati?

    Piebildīšu, ka manā gadījumā nav nekādu pārsteigumu – cik zinu, manos senčos abās pusēs ir bijuši saimnieki (ne jau lielsaimnieki) un vienā pusē arī maza veikaliņa īpašnieki, kurā tirgot izaudzēto. Savukārt vecāki krievu laikos vienmēr bija “iekšējā opozīcijā” sistēmai (ne disidenti), regulāri “Amerikas balss” un “Brīvās Eiropas” klausītāji un arī man, jau mazam esot, šo to pastāstīja no tāda skatupunkta, kas vismaz pagaidām mūsu valstī atbilst “meinstrīma” izpratnei par 30. gados un turpmāk notikušo. No saviem vecākiem esmu dzirdējis stāstus par ļoti atšķirīgajām okupantu manierēm un uzvedību, kad tie pamīšus vienā no manu senču mājām bija ierīkojuši savu “štābu”. Dzirdēju gan par neizbēgamajām utīm, gan “mašīnas” (velosipēda) meklēšanu un atņemšanu, gan pulksteņu piesavināšanos, gan negausīgu sviesta likšanu.. pat pie tējas. Viss pēdējā teikumā minētais, protams, attiecas uz vienu okupantu pusi.:)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 12.57

    Skumjais Bruņinieks
    To Jūs runājiet tagad, bet iedomāsimies(nedod, Dies, protams), ja iestātos pēkšņi vecie komunistu laiki…
    R(i)P uzreiz iznīdētu latviesus kā sugu.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 13.27

    ..arvien vairāk sāk ieinteresēt mūsdienu kreiso (būtībā – mūsdienu komjauniešu un komunistu) pasaulskata ģenēze.
    _______________________
    Vajaga “‘augstākas idejas,kas nepazīst cilvēka žēluma”.

    Latviskā nosliece uz kalpošanu “‘šķīstai” idejai.Dogmatisku kalpošanu.

    Stučkas komplekss.

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 13.32

    … nebūtu Jūs tak tāds zvērs un neaizsūtītu savu “družku”…
    ________________________________
    Jums piemīt talants- varētu sacerēt pseidovēsturiskas fantāzijas thrash žanrā,,,

    Ar pseidonīmu Bruņotais Susliks?

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 14.59

    Mani sajūsmina susura, leksikons, attiecībā uz mani. “Družka” skan gan inteliģenti, gan laipni:)). Un murgainās fantāzijas, kurās viņš pašam vien prātā stāvošas bildes piedēvē saviem oponentiem, vienkārši fascinē. :D
    Vēršaties pie psihoterapeita, susur (labākajā gadījumā):(
    Man, starp citu, ir nākušas prātā versijas par susura personību.
    Vai srādājat/ esat līdzīpašnieks kādam diezgan elitāram mēnešrakstam?
    Kādā no šīs vasaras (vairs neatceros kura mēneša) rakstiem kāda frāze bija gandrīz vai 1:1, kā šeit susura paustie, bieži atkārtotie teksti.
    P.S. Vēl man šķiet komiska vēlme attaisnot tautas novēršanos no Zatlera partijas ar ļauno spēku (lasi visiem zināmo trijotni) darbībām. Tā partija pati sev izraka kapu, paziņojot par nelokāmu vēlmi nākt koalīcijā SC. Pēc tā paziņojuma sākās strauja un nenovēršama partijas slīdēšana uz nebūtību. Tur nekādi ļaunie spēki nebija vajadzīgi. Pati vien, savām rociņām.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 15.20

    Skumjais Bruņinieks:
    Netaisos Jums te kaut ko “skicēt”, dārgais “pasaulskata ģenēzes” pētniek.
    =============================
    Tas neizbrīna.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 15.22

    Betija:
    Vai srādājat/ esat līdzīpašnieks kādam diezgan elitāram mēnešrakstam?
    =============================
    Izsakieties, lūdzu, skaidrāk!:) Vai Šlāpins? Rītups-Redovičs?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 15.36

    Betija –

    Labi, būs jāpaskatās uzmanīgāk.

    P.S.
    Hm, mazliet nobijāties?:) Nu, jā, tā minējumu izteikšana ir tāda “slidena” lieta.

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 15.44

    Un par ko tie mīnusi S.B?
    Vai tad viss nav tā, kā viņš saka?
    Vai tad Latvijā visu nelemj nauda un tie, kam tās naudas daudz, nevis deputātiņi, pa pusei nopirktie, pa pusei iebiedētie?
    Vai tad tie, kas mēģina nostāties pret šo sistēmu, netiek ātri vien diskreditēti, un, vēlāk, iznīcināti, dažādos veidos, sākot no pēkšņā nāvē mirušajiem lieciniekiem Lemberga un Šķeles lietā, beidzot ar veselām partijām?
    Vai tad Latvijas tiesībsarg. sistēma nav absolūti impotenta un pērkama?
    Vai tad nākamā Saeimā nebūs ZZS un SC pārsvars?
    Jābūt aklam un kurlam, lai to neredzētu un nesaprastu.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 16.08

    Hari, nevarēju izšķirties – atstāt, neatstāt?:)

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 16.09

    “Vai tad Latvijā visu nelemj nauda un tie, kam tās naudas daudz…”
    Zini, dzeri, manu viedokli par Zatlera partiju nav ietekmējusi naudas vara.
    Izsakot tādu apgalvojumu, tu pazemo tos cilvēkus, kas uzmanīgi seko politikai un ņem dalību politisko procesu apspriešanā. Acīmredzot, izdarot tādus secinājumus, vadies no personīgas pieredzes.
    Ja mēģināsi godīgi atcerēties, es pirms vēlēšanām aizstāvēju ZP no “nepatiesiem” uzbrukumiem. Teicu, ka nebalsošu par to, bet kā pret iespējamo koalīcijas partneri man nav ne mazāko iebildumu. Nav mana vaina, ka tie “nepatiesie” uzbrukumi izrādījās ļoti pamatoti un nākotnē piepildījās dzīvē. Tieši tas veidoja manu attieksmi pret to partiju, nevis kādas naudas un bagātie onkuļi.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 16.09

    Vai tad nākamā Saeimā nebūs ZZS un SC pārsvars?
    ______________

    drošas ziņas?

    jūs ar SK. Br.- abi no “‘razvedkas”?

    Vai no extrazensu cīņām?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 16.22

    Betija – jā, RP, faktiski, arī ir vienīgā, kuru Lembergs nevar ietekmēt, tas, ka tā izdarūjusi daudzas kļūdas, skaidrs katram, bet, atbalstu neguva neviena no Lembergam nepatīkamajām RP iniciatīvām, vispār neviena no iniciatīvām, kas vēlējās mainīt kaut ko šai korumpētajā valstī, jo to jau nevienam nevajag.
    Tavu viedokli, protams, nekāda nauda nenosaka, bet, tu neesi deputāts, cik es zinu, no tava viedokļa maz kas atkarīgs.
    Nu, ja kāds uzskata, ka Latvijas politika ir kristāldzidra un to nosaka nevis nauda, bet, deputātu vēlme kalpot valstij pēc iespējas labāk – apskaužu tādus opotimistus, tikai, nez kapēc, pēc ārzemju ekspertu vērtējumiem, valsts nozagšana turpinās, un politiskās korupcijas līmenis mums ir augsts, viens no augstākajiem ES, un kas tad tas ir, ja ne naudas vara politikā?
    lama – derēja atšķirt pilnīgi ticamas prognozes un drošas ziņas.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    raimondsb_mail_lv > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 17.11

    to betijacelmale
    ” partija pati sev izraka kapu, paziņojot par nelokāmu vēlmi nākt koalīcijā SC. Pēc tā paziņojuma sākās strauja un nenovēršama partijas slīdēšana ”

    Redziet, betij, ne jau pa velti teica ABC par Jums – “ne bū, ne mē”
    Ja draudzējaties mazliet ar loģiku, tad uzklausiet manus argumentus un mēģiniet sasprindzināt smadzenītes.
    Jūs apgalvojiet, ka tauta novērsās no Zatlera, jo viņs mēgināja ņemt koalīcijā SC. Bet Zatlers jau pirms vēlēšanām deklarēja un neslēpa, ka ir iespējams ņemt SC valdībā. To zināja visi vēlētāji un tomēr ļoti daudz nobalsoja par ZRP. Kā tad tas varēja viņus parsteigt?
    Acīmredzot ir citi motīvi, bet Jūs to, betij, nespējiet saredzēt.
    Iesim talāk.
    Vienotības lielākajai daļai arī nekas nebija pret SC , jo vaditāja Āboltiņa paziņoja par pārliecību ņemt sc un atkal es nedzirdēju nekādus protestus no Vienotības un pārējiem.
    Tātad, paskatīsimies kāds bija apmēram procentu skaits, kuriem nebija iebildumu pret SC ņemšanu koalīcijā
    1. Viss ZRP milzīgais elektorāts(jo rakstīts bija programma)
    2. Lielāka daļa no Vienotības (partija vadītāja paziņo un neviens neprotestē)
    3. Protams Sc
    Sanāk apmēram kādi 70% noteikti, kam nekas nebija pret SC. Pret bija faktiski tikai NA(referendums par valodu vēl nebija, atgādināšu)
    Laikam tomēr ir citi iemesli?
    Deklarēt, ka tauta novērsās no Zatlera tāpēc, ka ZRP vilka valdībā SC ir izdevīgi nacionāļiem, jo tagad pēc referenduma par valodu daudziem ir sliktāka attieksme pret SC.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 18.06

    Skumjais Bruņiniek. ….Bet Zatlers jau pirms vēlēšanām deklarēja un neslēpa, ka ir iespējams ņemt SC valdībā. To zināja visi vēlētāji un tomēr ļoti daudz nobalsoja par ZRP. Kā tad tas varēja viņus parsteigt?+++

    “….Šodien preses konferencē Zatlers paziņoja, ka Reformu partija nesadarbosies ar Tautas partiju, Zaļo un zemnieku savienību kā arī LPP/LC.
    Savukārt, lai sadarbība notiktu ar “Saskaņas centru”, tam būs jāatzīst Latvijas okupācijas fakts.”
    http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/zatlera-partija-nesadarbosies-ar-zzs-lpp-lc-un-tp-13891526

    Tad, kurā brīdī SC atdzina LR okupācijas faktu? Vai Ušakova baltītē izteiktie pāris vārdi būtu šis SC oficiālais paziņojums? :)

    Nesaprotu, ko Tu te pūt miglu acīs, ja pat RP jaunais līderis Demiters atdzīst, ka ZRP mēģinājumi ievilkt koalīcijā SC bija kļūda.

    “…Neveiksmīgs mēģinājumu uzsākt sadarbību ar SC, iesaistot šo spēku koalīcijā pēc 11.Saeimas vēlēšanām, pēc Demitera domām bija viens no iemesliem partijas reitinga krišanai. Pēdējā gada laikā partiju atvalsta vidēji 2% – 3% vēlētāju un “neveiksmes cēloņi ir visiem acīmredzami” – pirmo reizi reitings krīta pēc smagām un Reformu partijai neveiksmīgām koalīcijas veidošanas sarunām, atzina Demiters. http://www.delfi.lv/news/national/politics/demiters-reformu-partijai-nevar-but-neka-kopiga-ar-saskanas-centru.d?id=43481359

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 18.53

    Dzeris: “atbalstu neguva neviena no Lembergam nepatīkamajām RP iniciatīvām, vispār neviena no iniciatīvām, kas vēlējās mainīt kaut ko šai korumpētajā valstī, jo to jau nevienam nevajag.”

    Varat kaut ko sīkāk arī pastāstīt par tām “iniciatīvām”? Izņemot Sprūdža dekoratīvo un neefektīvo Lemberga “atcelšanu”, nekas pratā nenak.:))

    susur, vai puspatiesības, summējoties, kļūst par meliem?
    Domāju, ka jā.
    Man sobrīd nav laika katru punktu ķidāt. Tev pietiekoši labi jau RA un Ēriks atbildēja.
    Mani ne visai interesē, ko kāds neapmierināts un saērcināts komentētājs ir par mani teicis:))
    Arī par jūsu diskusijas kultūru neizteikšos. :))
    Bet, redziet, arī jūsu no pirksta izzīstie apgalvojumi, neliecina par augstu domas lidojumu.
    Ar labu vakaru!:))

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > raimondsb_mail_lv 27.10.2013. 19.36

    >sk.bruņinieks
    Bez uzbraucieniem, vienkārši interesanti…
    Ja jūsuprāt RP elektorāts zināja par iespējamo koalīciju ar SC un neiebilda, pat atbalstīja,tad ar ko Jūs skaidrojat RP zibenīgo reitingu kritumu mēneša laikā pēc vēlēšanām. Reitingu, kuri nekad nav atjaunojušies, bet tikai krituši.
    Ja jau pie vainas nebija tanki,tad kas bija par pamatu tik zibenīgam un dramatiskam reitingu kritumam tik īsā laikā?
    Un vai tomēr RP vadībai ,aktuālajai,nav pavisam labi kontakti ar dažiem A? Latvija ir tik maza…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

Sanšains 27.10.2013. 10.15

Bet man joprojām gaidīšanas svētki.

Joprojām gaidu, kad “Ir” 2-3 rakstu sērijā no visādiem aspektiem izķidās un izsunīs vienu no pēdējo gadu spilgtākajiem atgadījumiem politikā – Viņķeles atzīšanos apzināti veiktajā melošanā un viņas nesatricināmo palikšanu “Vienotības” valdes sastāvā un Dombrovska valdībā.

+8
-7
Atbildēt

2

    Alise > Sanšains 27.10.2013. 14.56

    Hari, esiet tomēr reālists. Visiem ir zināms, ka mūsu laikos jebkurš medijs jebkurā demokrātiskā valstī (par nedemokrātiskām es vispār nerunāju) atbalsta vairāk vai mazāk kāda politiskā novirziena/partijas uzskatus. IRa gadījumā šobrīd tā ir Vienotība. Tādēļ nu nevajadzētu cerēt uz kaut kādu baigu attiecīgās partijas vadoša personāža izķidāšanu.

    Kaut gan atgādināt vai regulāri ironiski viņus iebakstīt laikam tomēr vajag :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 27.10.2013. 15.30

    Tā ir, neko vairāk par ironijas pabārstīšanu te nebiju iecerējis.:)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

dro 27.10.2013. 09.26

Uzvarēsim Lukašenko un padosimies Putinam?:)
Raudseps grib iesmērēt viedokli, ka viens hokeja mačs ar diktatoru ir bīstamāks kā Lukašenko interešu lobēšana ES?:):):)

+10
-8
Atbildēt

0

oktaavs 27.10.2013. 09.08

S&M
Tava ironija ir ļoti vietā. Te daudziem mēreni korumpetās valasts pārstāvjiem gribas lasīt morāli par demokrātiju un tiesiskumu.
Varbūt no sākuma vajag saslaucīt savu māju, pirms citiem nicīgi piedāvāt dāvināt slotas ?

+7
-2
Atbildēt

0

Kristīne 27.10.2013. 08.57

Baltkrievijā opozacionāru ir tikai saujiņa, vairākumu tautas Lukašenko apmierina. Latvijā tāpat vairākums ir atbalstijis vecos komunistus LC, ZS,
ZZS, TP un LC/LPP jau vairāk kā divdesmīt gadus. Saujiņa Nacionāļu vienmēr ir bijusi ārējā vai iekšējā opozīcija. NA ierosinājumus, kā šodien tā agrāk, pārējās partijas ieskaitot Vienotību, apsaukā par ultimātiem.

+4
-7
Atbildēt

2

    jmaklakovs > Kristīne 27.10.2013. 09.08

    Drīzāk gan izskatās, ka NA savus ultimātus apsaukā par ierosinājumiem:)
    Varētu jau piekrist piemēram UA ultimātaam, bet nez kāpēc neviens tur nav aizdomājies, ka vienkārša, pamatīga izskaidrošana var atnest lielāku labumu nekā kājas pieciršana un lūpas uzmešana. Bet varbūt tas arī nav mērķis kaut ko skaidrot un labot, labāk skaļi bļaut – vēlēšanas tak tuvojas.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Kristīne 27.10.2013. 11.06

    Ko skaidrot var un grib tikai tie, kam vēlme panākt kompromisu visas valsts intersēs.
    NA strādā tikai sava reitinga intersēs, tāpēc tās taktika ir ultimāti un histērijas, kas NA vēlētāju lielāko daļu “uzbudina” daudz vairāk, nekā kādi tur skaidrojumi vai mēģinājumi panākt kompromisus, jo NA, pēc savām darbības metodēm, principā, ir tie paši boļševiki, kuriem patīk autoritārs stils, tāpēc jau daudzu NA biedru sajūsma par Lukašenko, kuriem demokrātijas vērtības, kuru starpā arī kompromisi, nebūt nav tuvi.
    Toties visi ienaidnieki tie paši, kas Kremļa un citiem totalitāriem režīmiem – liberāļi, seks. minoritātes, citas tautības cilvēki, un arī pašu tautības cilvēki, kas nedomā, kā viņi.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 27.10.2013. 08.57

Reālpolitika bija, ir un būs, tikai jājūt atšķirība starp vēsu rokas spiedienu un Brežņeva buču!

+8
-1
Atbildēt

0

simpsons 27.10.2013. 08.25

Ja nevar uzreiz visu pasauli uztaisīt perfektu, tad nav vērts arī savu pagalmu satīrīt, kur nu aizrādīt kaimiņam, lai nesit bērnus.
Jebkurš iemesls der slinkošanai. Mēs jau maziņi un neko nevaram. Gaidīsim atkal, kad Eiropas problēmas risinās amerikāņi.

+10
-2
Atbildēt

0

dace_ampermane 27.10.2013. 07.54

Apsveicu IR! Naida pilni kremļa uzsūtīti Latvijas ienaidnieki ir pārņēmuši portālu un, protams, mums jābūt iejūtīgiem, korektiem, caurspīdīgiem, tolerantiem. Tas jau nekas, ka šeit riebjās ienākt pēdējā laikā. Tādus fašistus kā mordu un ombrosu būtu jāizsviež laukā pēc jebkura jauna komentāra ar jebkuru jaunu niku, uzreiz! Nellijai varbūt patīk, ka morda tagad apgāna Latviju zem viņas uzvārda.

+15
-5
Atbildēt

12

    buchamona > dace_ampermane 27.10.2013. 08.31

    Nellijai varbūt patīk, ka morda tagad apgāna Latviju zem viņas uzvārda.++++Nellijai nepatīk, taču viņa nes upuri, to vajag novērtēt :)

    Taču, ja nopietni, tad piekrītu Tev, tiešām šinī portālā ir kļuvis nepatīkami ienākt, bet ne jau tādēļ, ka daži ļauži šeit raksta savus tekstus, kurus es vnk citādi nevaru uztvert, kā seklas preteklības. Varētu piekrist, ka tās ir viņu tiesības. Taču neredzēt to, ka šo pašu dažu ļaužu mērķis ir nevis apkopot savas domas vienā, jeb dažos komentos un tā paust savu viedokli, bet gan nobloķēt iespēju bez traucējumiem savstarpēji sarunāties pārējiem komentētājiem savā starpā..:)
    Grūti izskaidrot šādu šī portāla attieksmi pret savu lasītāju. Domāju, ka šāda IR ” politika” drīz vien nesīs loģiskus augļus un ļauži par kuriem runājam būs sasnieguši savu mērķi

    +19
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > dace_ampermane 27.10.2013. 08.35

    Piekrītu klejotājam un RA.
    Portāls tiek tīšuprāt degradēts, manuprāt, arī ombross varētu būt kremļa trollis, tāpat, kā tas otrais, tikai taktika abiem dažāda.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > dace_ampermane 27.10.2013. 08.53

    +++
    Spams ir diezgan efektīvs līdzeklis pret iespēju izteikt savu viedokli. Vislabāk tas novērojams delfi.ru, kur jau pāris minūtes pēc kāda aktuāla raksta ievietošanas parādās 100+ nenobriedušu pusaudžu komentāru, un vari būt pilnīgi drošs, ka tavējo – 101. neviens neizlasīs.
    Cerams mūs nepiemeklēs Igaunijas liktenis, kur igauņu delfi.ru izdzēš jebkuru sakarīgu viedokli, kurš ir pretrunā Krievijas maigajai varai.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > dace_ampermane 27.10.2013. 08.57

    riņķī apkārt======.++++Nellijai nepatīk, taču viņa nes upuri, to vajag novērtēt :)

    :)) +

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    armn > dace_ampermane 27.10.2013. 09.15

    es nezinu kadi motivi vada IR redakciju, bet ja ta ir runas briviba, tad sie spama komentari ir tiesi, kas pretejs. Tie dzes sarunu starp tiem, kas patiesi grib diskutet.
    Redakcijai ir jaatrod risinajums.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dace_ampermane 27.10.2013. 13.18

    ++Nellijai nepatīk, taču viņa nes upuri, to vajag novērtēt :)
    ————————————————–

    weimārdemokrātijas poligonā- ar personisku piemēru?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dace_ampermane 27.10.2013. 14.39

    Kāda būs kritiskā masa? Cik cilvekiem ir jānoignorē šķēlacis? Un vai nedomā, ka ar Krievijas vēstniecības budžeta palīdzību daudzskaitlīgie purni noignorēs tevi?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Alise > dace_ampermane 27.10.2013. 14.39

    nulle, es par IGNORE pogas ieviešanu jau sen te rakstīju, bet redakcija neklausās. Pie tam, ja jau redakcijai bail nodarboties ar banošanu, tad tai sirdsapziņa arī būtu tīra, ka šie nevienu nav nobanojuši un ļauj visiem runāt, ko vēlas. Toties katrs lietotājs varēs ielikt IGNORE listā tos, ar kuriem nevēlas diskutēt, un tie viņam diskusijās nerādīsies un vietu neaizņems.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > dace_ampermane 27.10.2013. 14.49

    betija, tur nekādas kritiskās masas nevajag un banošana nenotiek. Tas IGNORE lists un IGNORE poga strādā savādāk. Pie katra nika/profila ir IGNORE poga un katram lietotājam savs IGNORE lists. Un pie tiem komentētājiem, kurus nevēlos diskusijā redzēt, es viņa profilā vai pie nika nospiežu šo IGNORE pogu un tas lietotājs parādās manā IGNORE listē. Un šī lietotāja komentāri man vairs nav redzami. Pārējiem lietotājiem, ja tie šo nav noignorējuši, viņa komentāri ir redzami. Un es arī jebkurā brīdī varu to lietotāju izņemt no savas IGNORE listes. Tā ir kā tāda mana personīgā lietotāju pārvaldība, kura uz citiem neatstāj iespaidu. Attiecīgā lietotāja komentārus neredz tikai tas, kurš ir to ielicis IGNORE listē.

    Piemēram, jūs kaut ko nokomentēsiet, un es ar jums sākšu diskutēt, bet katram komentāram pa starpu kaut ko ierakstīs, piemēram linuxmints/ločmelis. Ja es viņu ielikšu IGNORE listā, tad man diskusijā būs redzami tikai mani un jūsu komentāri, bet nebūs redzami linuxminta/ločmeļa komentāri. Tie būs redzami tikai viņam pašam un tiem lietotājiem, kas nebūs viņu ielikuši IGNORE listā.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > dace_ampermane 27.10.2013. 15.22

    Paldies, r_r! Gribu tadu pogu.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    putekliic > dace_ampermane 27.10.2013. 19.17

    Nu tad rakstām epastu visi un ik viens, kuri vēlas ignore pogu, uz IR redakciju. Ja redakcija nevēlas cenzēt krievu specdienestu mediju diversantus (apstiprināts fakts, ka tādi tiešām ir), tad lai dod mums tādu iespēju. Protams, ne jau segvārds, bet IP adrese ir jānobloķē. Gan jau, ka to tehniski var izdarīt.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    putekliic > dace_ampermane 27.10.2013. 19.21

    Pie tam ignorēt šos provokatorus varam jau tagad un tas ir ļoti vienkārši – neko nekomentējam un pat vērtējumus neliekam.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

dancis4 27.10.2013. 01.58

Ja mūsu valdošie tik ļoti vēlas aizrauties ar “reālpolitiku” flirtējot ar diktatoriem, lai beidzot, mazākais, valsts aizsardzībai novirza 2% no budžeta, ko sen no Latvijas sagaida sadarbības partneri. Redzot, kā mūsu bālēliņi raujas totalitāro režīmu apkampienos, respektīvi – lamatās, mūsu draugu pacietības mērs var izbeigties, viņi var novērsties, un tad mums ir drūma perspektīva Latvijas simtgadi nobērēt pie sasistas demokrātisko vērtību siles, pie piesmieta Latvijas valstiskuma, jo lamatas var būt jau aizcirtušās…

Mūsu “reālpolitiķiem” derētu atgādināt par demokrātiskām vērtībām un par to, kā Lukašenko un Putina režīmi tās nicinājuši un nīcinājuši.

Ja mazām demokrātiskām valstīm ir lieli draugi, tām ir privilēģija būt par demokrātisko vērtību ruporiem, turklāt, tik ļoti neraizējoties par diktatoru iespējamo reakciju,jo vienīgais, ko totalitāri režīmi patiešām respektē, ir spēks, piemēram, NATO. Kamēr demokrātijas lielvaras tiešām veido globālu reālpolitiku, tai skaitā ar dažāda veida režīmiem, mazās valstis var un to pienākums ir atbalstīt draugus, tādējādi mums ir iespēja baudīt demokrātijas privilēģijas, dzīvot brīvi un droši, būt saimniekiem pašiem savā zemē.

+15
-4
Atbildēt

2

    Inese > dancis4 27.10.2013. 02.41

    Pilnībā pievienojos. Latvijas ārpolitikas tuvākie uzdevumu varētu būt pilnīga dajebkādu saišu saraušana ar Ķīnas komūnistu režīmu, nekavējoša diplomātisko attiecību nodibināšana ar Taivānu un Tibetas neatkarības atzīšana. Ja jau demokrātisko vērtību ruporu loma, tad ruporiem jābūt patiesi skaļiem!

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > dancis4 27.10.2013. 10.48

    Kādi saimnieki,kāda demokrātija?!Kur ir referendums par pieviešanos eurozonai?

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

Inese 27.10.2013. 01.03

Rietumu demokrātiju paradigma gan ir tāda, ka pārmaiņas var panākt tikai ar boikotiem un bombardēšanām ;)

+2
-6
Atbildēt

0

Inese 27.10.2013. 00.52

Bet vai tad mēs varam atļauties atbalstīt baismo Uzbekijas režīmu?!!! Pasaules izcilākie izpildītājmākslinieki, piemēram, boikotē Kerimova valsti:

Лара Фабиан отменяет концерт в Узбекистане, но споет в Белоруссии

http://www.inosmi.ru/sngbaltia/20131025/214203696.html#ixzz2irqQEk52

+3
-5
Atbildēt

0

Vineta 27.10.2013. 00.32

Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa tikšanās laikā ar Baltkrievijas vēstnieku priecājās par abu valstu politiskā dialoga aktivizēšanos.

Jā šitādu nodevību no rižās neviens negaidīja, īpaši pēc tam, kad tik plaši tika apspriesta Grendes piedalīšanās pieņemšanā pie Vešņakova.

+4
-9
Atbildēt

0

ligakalnina 27.10.2013. 00.26

Ar ko labāki Krievijas režīms, nerunājot par Kīnu?
Vai tad ES nevar pārmest to pašu, ko Latvijai, vai tad tāpat nekoķetē ar šiem režīmiem ekonomiskā izdevīguma labā?
Diemžēl, realpolitik ir liekulīga un bezprincipiāla visā pasaulē, vai tad Latvijai jābūt tai visprincipiālākai no visiem, un nav jāizmanto kaimiņattiecības savas ekonomiskās intersēs?
Protams, jārunā par politieslodzītajiem, bet, diezin vai mēs reāli tur ko varam mainīt, ja lielākā daļa baltkrievu atbalsta šo režīmu, un viņus absolūti neintersē viņu politieslodzītie.
Pirmām kārtām, viņiem pašiem jāgrib mainīt šo režīmu, ne mums.

Un Lukašenko sen nav kolhoza priekšsēdētājs, patīk vai nepatīk, viņš apspēlē gan ES, gan Krieviju, jo ir pietiekami gudrs, viltīgs, un ārkārtīgi labi jebkuru situāciju spēj izmantot savā labā, spekulēdams uz citu pretrunām.
Nu, bez tā hokeja gan, iespējams, vaēja arī iztikt, skaidrs, ka tur tā Latvija ienkārši tikai izmantota Lukašenko tēla un režīma spodrināšanai, brīnums, ka mūsu parlamentārieši to nebija spējīgi sapast, skaidrs, ka tā ir Lukašenko uzvara, g.k. politiskā.

+6
-5
Atbildēt

1

    peerku > ligakalnina 27.10.2013. 09.04

    Galējības nekur nav labas, jādomā par savas valsts interesēm bez liekulīga puritānisma.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

Inese 27.10.2013. 00.26

Varētu sākt ar attiecību pārskatīšanu ar Uzbekiju ;)

+6
-5
Atbildēt

0

Inese 27.10.2013. 00.13

Būtu interesanti uzzināt arī Lukašenko k-ga viedokli par Lielbritānijā polītisko patvērumu saņēmušo Saņņikova k-gu.

p.s. Lukašenko k-gs par Saņņikova k-ga organizētajām masu nekārtībām Minskā:

http://www.youtube.com/watch?v=msMyBqcjIQM

+5
-8
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam