Vai sākas ultimātu laiks?

87

Komentāri (87)

Jânis Bankoviès 24.10.2013. 16.36

Te nu gan Kučinskis varēja, lupatiņā paklusēt, kurš līdzautoros pie “gāze grīdā” un sekām bija? Nu protams skarbie nacionāļi, kā gan citādi LC/TP un to inkarnācijas tik par rūpniecību un eksportu rūpējās, nudien fakts….

Problēmu jau Bērziņpaps netieši noilustrēja, kā jau vienkāršs ES piķīša izsaimniekotājs, kuram liekas ,ka viss jau pilnīgi godīgi ,ka ES iedeva naudiņu privātmājas būvniecībai Amatas krastā, kam gan citam ES varēja dot…

Būtība ir tā ,ka jautrie gāzētāji ir sazīmējuši kārtējos murgainos attīstības grafikus savam bisnesam,primitīvas augšupejošas, ģeometriskā progresijā, līknes, bankas kārtējo reizi(joprojām) ir ielipušas ar viņiem un savās bildēs sazīmējuši to pašu, mēs taču atceramies periodu līdz 2008., kad tieši tā arī bija, ja līdz šim tās atļaujas max. sasniedza 1200 TUA gadā, tad tie plānprāši ir sazīmējuši akurāt 2000 un pēc tam 3500 gadā, protams dižā cerībā ,ka tā būs, un nu jau viņi būs gudrāki un laicīgi izkāps ārā.

To , ka viss rezultēsies ar s..diem, to jau tie jefiņi zina, tikai ir pilnīgi pārliecināti, ka noteikti ,atšķirībā no 2008.gada, paspēs nosmelt krējumu, un laicīgi noziedēt.

Ne jau viņiem interesē tiešām bagāti ļaudis, par kuriem vismaz man nav pretenzijas, viņiem interesē tie, patiesībā NVS vidējais slānis(arī ļoti ievainojams no Kremļa puses, visādā ziņā, gan ekonomiski, gan politiski), kas viņu vecos strazdubūrus izpērk( it sevišķi exbuma attīstītājiem(Šīns ar Šleseru, SPI), bankām utt..).
Arī jauno projektu attīstītājiem loģiski , ka ir izdevīgāk pārdot, kaut ko masām paredzētu(likumsakarīgi ņemot bankās kredītus), nodēvējot par ekskluzīvu, lielāka peļņa utt., nevis tiešām ņemties ar ekskluzīvām lietām, kur gan parasti ar naudu startē pats TUAs ņēmējs, kas prasa lielus darba ieguldījumus, tāpēc tie attīstītāji negrib neko mainīt, jo arī nemāk nekā savādāk strādāt, kā tikai bija raduši līdz 2008.. Viņiem labāk, ka pa 50-100kLVL, bet 2000-3500, nekā 700-800 pa 500kEUR, jo tiem jau strazdubūrus neizpārdosi, un tie arī noteikti prasa individuālāku attieksmi it visā, ja arī peļņa liela skaitliski, tad ieguldījums proporcionāli arī nav tāds kā pie 50-100kLVL, kur pelņu nodrošina smalka PR gaisa tricināšana.

Savukārt, ja jau Zane pieskārās pozerim Jorģim Liepniekam, tad nu jāsaka tas čalis ar savu “pozitīvismu” , var turpināt sēdēt sūnās, līdzšinējā darbība, kaut kā vairāk saistās ar ļoti “pozitīvo” sākotnējo trāpīgo iesauku “asiņainais punduris”, respektīvi ne viņam gaisu tricināt par nācijai svarīgām lietām.

Protams nepieskāros “naudas” ētikai un tās saistībai ar izcelsmi, tas tomēr diskutabls jautājums, lai arī fakti tomēr bieži runā paši par sevi…

+3
0
Atbildēt

0

gliters 24.10.2013. 09.51

“Gārsufobijai”, “vārpatufobijai”, “latvāņufobijai”, “aknusūnufobijai” u.c. fobijām pret “augu grupām” modernajā dārzkopībā nav vietas – arī nezāles ir kultūra un “multikulturālisms” rullē! Ura, tovarišči! Kultūrmarksims dzīvo un uzvar! Kultūrmarksima mācība ir pareiza, jo tā ir patiesa!

+4
-3
Atbildēt

1

    ilmisimo > gliters 24.10.2013. 12.49

    ,,nezāles ir kultūra un,,
    ___________________ un nezālēm draudzīga vide IR cildens mērķis!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

ligakalnina 24.10.2013. 09.48

Jūs tiešām esat naivi cilvēki.
Visa tā kampaņa pret UA taču sākās ar maksātnespējas blēža Lūša kļūšanu par NA ģeneralsekretāru, un domāta Lūša biznesa saglabāšanai – jo vairāk neizpārdoti īpašumi, jo labāk bizness iet.

+4
-5
Atbildēt

1

    buchamona > ligakalnina 24.10.2013. 10.45

    Pieņemsim, ka Tev ir taisnība, taču šis ir tik kategorisks apgalvojums, ka prasās pēc atsauces. Bet, ja tā tas tiešām tā ir, tad šis fakts tikai apstiprina manis iepriekš teikto, proti – nevar likt vienlīdzības zīmi starp divām atšķirīgām lietām. Nacionāla problēma un partija, kura sevi uz šīs problēmas fona pozicionē.

    Tas, ka Lūsis, kļūdams par NA ģenerālsekretāru, iedarbināja UA biznesu, vēl nenozīmē to, ka problēma pati par sevi nepastāv. Tas nozīmē to, ka NA uz šīs problēmas fona nodemonstrē savu nekonsekvenci, par ko es neesmu tik pārliecināts. Man gan šķiet, ka šīs idejas sakne ir izaudzēta Šķēles, Šīna, Šlesera utt kopējā dārziņā.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

gliters 24.10.2013. 09.20

Liepnieks saka – stādīsim puķu dobi, nebēdājot ne par gārsām, ne vārpatām. Uztraukties par nezālēm, kas nomāc visu iestādīto, un vēl (nedod Dievs!) ravēt, ir “destruktīvi”. Tas, kurš iepriekšteiktajam nepiekrīt, ir “aprobežots”.

+5
-4
Atbildēt

0

buchamona 23.10.2013. 22.53

Izvilku šo teikumu no Zanes citētētā Liepnieka rakstu darba – ” ….Nacionālistu runās klausoties ir skaidrs, ka tikai kaut ko darot ar krieviem var palīdzēt latviešiem….”+++ Par nacionālismu, kas ir nacionālisms diskutēja un joprojām diskutē Naglas vadītajā diskusijā par Satversmes preambulu un diskusijas gaitā Nagla citēja tieši šo tiekumu, bet Māra Zālīte tikai atmeta ar roku, noteicot, ka Jurģis Liepnieks nav viņai autoritāte un pamatoja, kas viņas izpratnē ir nacionālisms bez kura maza tauta izdzīvot nevar. Tie, kuri šo diskusiju palaida garām, iesaku noskatīties arhīvā, tad varbūt nebūs jāmētajas ar tik kategoriskām frāzēm, kā Dzeris to dara:

“…Ārkārtīgi precīzs mūsu “nacionalistu” raksturojums.
Bet nu tādi aprobežoti kompleksaini cilvēciņi jau ir visur…”

No savas puses jau kuro reizi varu tikai piebilst, ka spriezei, kura šobrīd it kā valda starp latviešiem un krieviem saknes nav jāmeklē rusofobijā, kā to Dzeris nepārtraukti uzsver. Latvijā spriedzes iemesls ir jāmeklē savstarpēji izslēdzošajās ideoloģijās, kur no vienas – demokrātu puses tiek aizstāvēta atjaunotā LR, un no otras – putinistu puses notiek mēģinājumi mūs valsti demontēt un tās vietā uzcelt savu valsti, kuru arī varētu saukt par Latviju.

Neticami atklāti par to nupat kā ir pateicis Krievijas ārlietu ministra pirmais vietnieks Titovs savā intervijā Vesti:

” ….Не всегда мы находим в лице наших латвийских партнеров сторонников в продвижении некоторых аспектов практического сотрудничества по линии Россия — ЕС и Россия — НАТО. Следует признать, что нынешний уровень российско–латвийских политических связей не соответствует ни имеющимся возможностям, ни общественным ожиданиям…” http://vesti.lv/politics/444-interview/79587-vladimir-titov-qvrjad-li-sam-ministr-oborony-verit-v-qvoennuju-ugrozuq.html

Tā kā, beigsim mest akmeņus, zākāt latviešu nacionālismu :), bez kā mēs kā tauta būsim pazudusi. Jātēmē ir citā virzienā, bet mēs te, kā tādi sētas kranči savā starpā ņemamies

+11
-5
Atbildēt

9

    ligakalnina > buchamona 23.10.2013. 23.33

    Tāda valsts, kur pie varas būtu NA tipa partija, man nav vajadzīga.
    Un nedramatizē situāciju, nekas Latvijas neatkarību neapdraud, maz ko kurš pateicis, un NA jau nu nebūs tā, kas to nosargās, taisni NA kopā ar SC ir lielākie draudi šai valstij, marginalās partijas.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 24.10.2013. 01.39

    Aigars & dzeris49
    Jo pēc manas pārliecības opozīcijā būtu jāsēž NA un SC, kura arī tada pat margināla partija vien ir.

    Nelietojiet, pidrillas, apzīmējumus, kuru nozīmi nespējiet pat apjēgt! Margiāli ir R(i)P ar 1,5% reitigu.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.10.2013. 03.29

    dzeris49.

    Politiskā partija ir tikai instruments, kurš nepieciešams, lai sasniegtu mērķi. Tādēļ šinī gadījumā nav runa par NA, kuru Tu pēdējā laikā piesauc ” priekšā un pakaļā” :) Tu jauc LR pilsoņa vīziju par to, kādai būtu jābūt valstij, kurā viņš dzīvo ar izpildītāju (politisku partiju) caur kuru mēs cenšamies šo mērķi sasniegt.
    Ja tiek pieminēts latviešu nacionālisms kā vērtība, Tu nedomājot sāc lamāt NA, bet ne jau NA elektorāts ir vienīgais, kurš definē savu valsti kā nacionālu Latvijas Republiku, kura ir dibināta 1918. gada 18. novembrī :)

    Tā tad, jautājums ir cits. Domāju, ka pēdējais laiks mums pašiem sev ir sākt definēt un mācīties izpratni par to, kas ir patiess nacionālisms, nacionāla valsts, latviska vide utt, citādi šīs vērtības, uz kurām būtu jābalstās nacionālai valstij, sāk kļūt par formalitāti, tukšu skaņu mūsu ausij, jeb vēl ļaunāk – par izsmiekla objektu, zīmogu tumsonībai :) un tas ir pirmais solis valsts bojā ejas virzienā. Es nedramatizēju situāciju.

    Bet tas, ka Šlesers ar Liepnieku UA un latviešu nacionālisma savstarpējo attiecību kontekstā IR komentāros pēkšņi ir kļuvuši par atdzītām autoritātēm uz kurām balstīties, domājot par mūsu valsts nākotni, tas man tiešām ir pārsteigums. :)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 24.10.2013. 06.46

    Un kāpēc domā, ka Liepnieks ir muļķis?
    Mēs jau nekomentējam viņa personību, bet gan viņa viedokli, un šoreiz tas ir perfekts.
    Latvijas politikas līmenis pat salīdzinot ar Šķēles laikiem krities katastrofāli, taisni pateicoties NA.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 24.10.2013. 08.13

    Dzeris. Un kāpēc domā, ka Liepnieks ir muļķis?……++++++

    Liepnieks saka: “…..Nacionālistu runās klausoties ir skaidrs, ka tikai kaut ko darot ar krieviem var palīdzēt latviešiem…”. Ja šāds teikums nav apzināta provokācija, tad tā ir muļķība. Bet Liepnieks nav muļķis. Te es Tev piekrītu. Tā tad – provokācija, jo tāds jau arī ir SC uzstādījums – visas problēmas, kuras ir saistītas ar LR okupācijas fakta atzīšanu uz kura tiek balstīts pilsoņu institūts mūsu valstī uc, arī jautājumi, kuri skar latviešu tautas identitātes saglabāšanu – Latvijai raksturīga kultūras vide, valoda – visas šīs lietas pēc SC ” domām” ir vērstas pret krieviem, nevis pret 50 gadu ilgās okupācijas un intensīvas pārkrievošanas sekām, kuras tagad ir jāārstē.

    Un no kura laika Liepniekam, cilvēkam, kurš ir cauri un cauri praktiķis – “veikalnieks”, interesē problēmas, kuras skar to problēmu loku, kas saistās ar tādiem jautājumiem, kā Latvijas, latviešu tautas identitātes saglabāšana? Izrādās – viņš pat ir gatavs rakstīt garus palagus par šo tēmu. :) Varu atbildēt – no tā laika, kopš tāds bizness kā UA tirgošana ir pakļuvis zem jautājuma zīmes.
    ===============

    “…. Latvijas politikas līmenis pat salīdzinot ar Šķēles laikiem krities katastrofāli, taisni pateicoties NA…” +++ neviens taču nenoliegs, ka ” treknajos gados” dzīve šķita leiputrija, ja salīdzina to ar šodienu. Naudu taisīja “ne no kā”, dzīves labklājības līmenis cēlās – tas nekas, ka iluzori, tādēļ arī tik liela vilkme ir atgriezties tajos laikos.:)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > buchamona 24.10.2013. 08.47

    “Un kāpēc domā, ka Liepnieks ir muļķis?”
    Te man, atvainojos par iespraukšanos, jācitē doma, ko rakstīju sensenos laikos, vēl IR pirmsākumos. Apmēram tā – neviens jau neapgalvo, ka Liepnieks ir dumjšs. Bet kapēc jūs domājiet, ka viņš saka to, ko domā? Viņš saka to, ko grib, lai domājam mēs.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 24.10.2013. 09.07

    Var jau domāt, kā grib, provokācija vai ne provokācija, bet, viņa viedoklis par mūsu “nacionalistu” gara nabadzību ir absolūti adekvāts.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 24.10.2013. 12.47

    neapgalvo, ka Liepnieks ir dumjšs. Bet kapēc jūs domājiet, ka viņš saka to, ko domā? Viņš saka to, ko grib, lai domājam mēs
    ________________________________________
    Nuja.

    un dzeris49 mēģina Liepnieku atdarināt.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 24.10.2013. 13.36

    Nu moins, tik daud pidrillu, kas tāpat kā zarnu infekciju un STS perēklis, dzeris, nejēdz apzīmējuma “margināls” nozīmi.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 23.10.2013. 21.02

Jāsmejas par to “Latvijas iztirgošanu”.
To NI pārdošanu saucam par Latvijas iztirgošanu?
Latvija sen jau iztirgota par papīrīšiem – sertifikātiem un kukuļiem lipmaņiem, šķēlēm, lembergiem, zviedriem, krieviem, utt., un nu attapušies, tīrais cirks, nekas vairāk.
Tā NI pārdošana vispār ir piliens jūrā, un kaut vai ienes reālu naudu.

+6
-10
Atbildēt

2

    Ojārs > ligakalnina 23.10.2013. 22.02

    Tā NI pārdošana vispār ir piliens jūrā, un kaut vai ienes reālu naudu.
    ——————-
    Štrunta piliens un tāda reklāma! Un vēl mēs uzzinām, ka tikai pateicoties TUA Latvija var “konkurēt”, un par 60% samazināt emigrāciju… Nu nesmīdiniet cilvēkus…

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    demo > ligakalnina 24.10.2013. 16.45

    Dzeri,bet kam? Tiem pašiem, kas Latviju prhvatizēja par papīriešiem? Vai tas nav par traku ! Un tagad grib izzagt Valsti otreiz ? Domāju ka pietiek!
    Prezidents /Onka/ Bērziņš pat nekaunas aizrādīt, ka nedrīkst pārtraukt UA
    tirgošanu,bet pat vēl jāpalielina līdz pat 3500 gadā, jo,lūk iespējams, pats arī nav paspējis kaut ko no saviem noprihvatizētiem īpašumiem izpārdot. Kā jau “talantīgs biznesmenis”,
    gaidīja cenu celšanos tirgū, jo lielāks pieprasījums, jo lielāka cena.
    Ne par velti Šīns ar savu kompāniju ir ar mieru tērēt +++vēl simtiem miljonu
    reklāmai. Redziet cik ienesīgs bizness.!!!!
    Bet, kas Valstij, tās budžetam ??? Valdības pārstāvji aizrāda par izdevīgumu, nodokļiem, vispārīgās frāzēs, bet konkrēti skaitļos ???
    Nodarbinātība ? Cik legāls darbaspēks tiek izmantots ? Cik konvertu ? Utt.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

lebronj2356 23.10.2013. 19.55

Man tāds parupjš jautājums visiem kviecējiem, kas iebilst pret šo regulējumu un “aicina sakārtot sistēmu” – kur Jūs visi bijām pirms NA ?! Kad NĪ tirgoja ar uzviju, ne par ko citu, izņemot $$$$ nedomāja, nevienam nekonegribējās sakārtot, kad nu ienesīgais Latvijas iztirgošanas rūpals draud jukt un brukt, tad nu viens pēc otra lien laukā ar komentāriem ! Sū..a liekuļi nevis eksperti Jūs visi esat !

+8
-6
Atbildēt

1

    ilmisimo > lebronj2356 23.10.2013. 20.58

    .. parupjš jautājums visiem kviecējiem, kas iebilst pret šo regulējumu un “aicina sakārtot sistēmu” – kur Jūs visi bijāt..
    ________________
    ..dizainēja kopā ar Liepnieku jaunuo-kremliniem derīguo “‘latviešu nacjanalistu”‘ parķiju?

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

ilmisimo 23.10.2013. 17.48

A. Margēviča
22.10.2013.

Sudraba, kura jau noraidījusi tā dēvētās Repšes partijas piedāvājumu būt pirmajam numuram Eiropas Parlamenta vēlēšanu sarakstā, Pietiek nenoliedza, ka nesen tikusies ar pašvaldību smagsvariem, bet nevēlas, ka no tā tiktu izdarīti tālejoši secinājumi. Iespējamās partijas sakarā tiek piesaukti Valmieras mērs Inesis Boķis, Jēkabpils mērs Leonīds Salcevičs, Lielo pilsētu asociācijas izpilddirektors, kādreizējais pašvaldību ministrs Māris Kučinskis, varbūtības līmenī arī Liepājas mērs Uldis Sesks un Daugavpils mērs Jānis Lāčplēsis…………………..
….
Vēl viena domubiedru grupa pulcējas ap Latvijas Zinātņu akadēmijas prezidentu Ojāru Spārīti, un šī iespējamā jaunveidojuma sakarā tiek piesaukts arī Latvijas Pašvaldību savienības līdera Andra Jaunsleiņa vārds, lai gan patiesie idejas virzītāji ir citas personas – kādreizējais Latvijas Ceļa “pelēkais kardināls”, privatizācijas valsts ministrs Māra Gaiļa valdībā Druvis Skulte un miljonārs Atis Sausnītis, kuram šis nav pirmais priekšvēlēšanu laiks, auklējot ideju par jaunu politisko spēku. Sausnīša jaunākie projekti ir bijusi partija Jaunlatvija un arī Par labu Latviju, kurā viņš bija viens no dibinātajiem. Kā Spārītis, tā Jaunsleinis saistīti ar Latvijas Zemnieku savienību. ………..

http://www.pietiek.com/raksti/domubiedri_aukle_vairaku_jaunu_partiju_idejas,_repses_izredzes_noriet,_sudrabas_-_atdzimst

+9
-6
Atbildēt

0

ligakalnina 23.10.2013. 16.48

Jāpiekrīt Kučinskim.
Kārtējā NA ksenofobiskā histērija ar sadomātu problēmu sava reitinga celšanai, tas šīs lūzeru partijas firmas stils, viss ir banāli.
Tai pat laikā, šie te populisti bļauj – dodat naudu demogrāfijai!
Valstij tiešām ir tik daudz vajadzūības, tik daudz trūcīgo, ar medicīnu ir katastrofāli, notiek milzīga ekonomiska emigrācija, bet, par to runāt jau prātiņš par īsu.
NA ir absolūtie populisti, ar tiem nedrīkst sadarboties, viņu ultimātu politika dzen šo valsti postā, politikas kvalitāte ar NA nonākšanu valdībā šai valstī katastrofāli kritusies.

+9
-14
Atbildēt

0

Life Quality Managem 23.10.2013. 15.39

Par šo tēmu jau bija lielisks Raudsepa komentārs. Nav jau NA ko citu piedāvāt kā ultimātus. Čaļi, kas pieraduši grūstīties ielu mītiņos un visu laiku būt opozīcijā, nu pēkšņi ir koalīcija un jastrādā. Tā ka pie konstruktīva dialoga nepieradušie jaunieši nezina, ko tad īsti darīt, tad ,kā iraduši, visu laiku izvirza dažādus bezjēdzīgus ultimātus. Tā nu sanāk tāda pozīcijas opozīcija.
Interesanti kāpēc šādi ultimati nav par piemeram progresīvo nodokļu sistemu, kura ļautu mazinat nevienlīdzību un ēnu ekonomiku. Vai tas neliecina par NA liekulību.

+9
-12
Atbildēt

15

    peerku > Life Quality Managem 23.10.2013. 15.49

    > Aigars

    Gluži manas domas,- sekli rok NA jaunuļi. Ir daudz būtiskākas tēmas, kam vajadzētu ķerties klāt, bet zēni par sevi atgādina, izmantojot minimālu smadzeņu piepūli. Kaut vai demogrāfijas ultimāta sakarā,- Labklājības ministre Viņķele viņiem iekabināja ar loģiski pamatotu, izsvērtu un cilvēkiem daudz noderīgāku variantu, bet vajag “cīnīties”, rādīt muskuļus.

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > Life Quality Managem 23.10.2013. 18.37

    …Jurģis Liepnieks:

    – “Es esmu latvietis. Man patīk būt latvietim, es lepojos, ka esmu latvietis un uzskatu, ka vismaz viens no Latvijas valsts mērķiem ir latviešu kultūras saglabāšana, kopšana un attīstīšana. Man tas liekas dabiski un loģiski neatkarīgi no tā, vai tas ir rakstīts kaut kāda neveiklā un samocītā preambulā vai nē. Es jūtu savādas skudriņas skrienam pa kauliem, skatoties filmas par Tautas fronti un Baltijas ceļu, atceros savu dalību daudzos no Atmodas pasākumiem un apzinos, cik priviliģēts es esmu, ka man ir bijusi iespēja klātienē vērot un piedalīties pasākumos ar tādu unikālu tautas vienotības radītu enerģētiku, kurai nav nekādu analogu un kuru grūti aprakstīt tiem, kas to nav piedzīvojuši. Es mīlu šo valsti. Es negribu dzīvot nekur citur.
    Kā pilsonim ar šādiem uzskatiem, man vajadzētu būt primārajai nacionālistu mērķauditorijai. Politiskām partijām, kuras iestājas par latviešiem, latviešu valodu, kultūru un vērtībām, vajadzētu uzrunāt mani. Mums vajadzētu sakrist viedokļiem, taču tā nav.
    Iemesls tam ir vienkāršs. Es uzskatu, ka moderns un inteliģents nacionālisms var būt tikai un vienīgi pozitīvs. Tāds, kurš velta savu enerģiju nācijas spēka vairošanai un slavas vairošanai. Tāds, kurš koncentrējas uz to, cik mēs esam talantīgi, par to, cik mums ir bagātīgas saknes un cik daudz mēs spējam sasniegt.
    Nacionālismam kā politiskai ideoloģijai vai nacionālistiem kā politiskai partijai būtu jābūt kā līderības un vadības spēkam, kas ved tautu uz aizvien jauniem un lielākiem sasniegumiem. Sasniegumiem zinātnē, mākslā, sportā, ekonomikā, tajās jomās, kurās nācijas sevi pierāda. Jā, arī valsts stiprumā, pašapziņā, sakārtotībā un ietekmē.
    Vai Latvijas politikā ir šāds nacionālisms? Jautājums muļķīgs. Nekā pat līdzīga tam.
    Latviešu esošajam politiskajam nacionālismam nav pozitīvas programmas. Tas gandrīz pilnībā sastāv tikai un vienīgi no rusofobijas.
    Latvijas politiskais nacionālisms nerunā par to, cik mēs esam sasnieguši un kā mēs varētu sasniegt vairāk. Latvijas politiskais nacionālisms runā tikai par to, cik bīstami ir krievi un Krievija, un ko visu tikai viņi mums nav nodarījuši, dara un, visticamāk, darīs nākotnē.
    Latvijas politiskajam nacionālismam ir tikai negatīva programma. Tas domā kategorijās – kādu pieminekli nojaukt, nevis par to, kādu pieminekli uzcelt. Tas domā, kā kaut ko aizliegt un ieriebt krieviem, nevis kā palīdzēt latviešiem.
    Latvijas politiskais nacionālisms nav vērsts uz to, ko mēs, latvieši, varētu izdarīt labāk, vairāk, uz to, kā palīdzēt saviem talantīgākajiem zinātniekiem un māksliniekiem, kas vairo mūsu nācijas spēku un atpazīstamību, mūsu nacionālistu pienesums kultūrai ir viens īslaicīgs vissliktākais kultūras ministrs, kāds jebkad bijis.
    Mūsu nacionālistu rūpes par valodu nesniedzas pat tiktāl, lai valsts izveidotu vienu kaut cik kārtīgu latviešu valodas vārdnīcu, lai finansētu latviešu literatūru, kino, brīnišķo tēlotājmākslu un teātri. Nē, nekas tāds nerūp mūsu tūdaliņiem, viņi vienmēr ir vērsti uz kaut ko negatīvu, lai apkarotu nepareizas filmas, sodītu skolotājus par nepareiziem uzskatiem, piespiestu kādu ar varu mācīties to, ko tas negrib mācīties, utt.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Life Quality Managem 23.10.2013. 18.38

    …turpinājums:

    -“Latviešu nacionālisms kā rusofobijas paveids ir nesaraujami sevi sapārojis ar krievu labsajūtu. Tas it kā paredz, ka latvietis jutīsies labi tikai tad, ja krievs jutīsies slikti un nekā savādāk.
    Nacionālistu runās klausoties ir skaidrs, ka tikai kaut ko darot ar krieviem var palīdzēt latviešiem.
    Patiesībā nacionālistiem vajadzētu palīdzēt latviešiem, latviešu kultūrai, zinātnei un mākslai. Viņi tik aktīvi iestājas par to, ka Satversmē jāieraksta, ka šīs valsts jēga ir latviešu tautas un kultūras saglabāšana, taču paši nekad neko nav darījuši, lai reāli palīdzētu latviešu tautai, tās kultūrai, zinātnei, sportam. Viņi nodarbojas ar krieviem, nenolaiž acu, komentē, baidās, brēkā, mēģina tiem kaut ko uztiept. Latviešu tauta tikmēr izceļo, izmirst, latviešu zinātne, māksla un kultūra dzīvo sliktāk kā nīstajā Padomju Savienībā.
    Šāds nacionālisms aizvaino manu spriestspēju. Es pat gribēdams nespētu identificēties ar kaut ko tik tumsonīgi šaurpierīgu. Es gribētu būt par latviešiem, par kopīgu varēšanu, par lieliem kopīgiem mērķiem, par latviešu Nobela prēmijas laureātiem un latviešiem olimpiskajiem čempioniem, par latviešiem pasaules bagātāko cilvēku sarakstā un latviešu virtuvi ar Michelin zvaigznēm.
    Par latviešu literatūras tulkojumiem pasaules lielajās valodās, par latviešu kino sadarbību ar Holivudu, par vistrakākajiem un ambiciozākajiem mērķiem, kurus mēs varētu sasniegt, ja valsts, politiķi un latviešu tauta spētu kaut ko darīt kopā. Mums būtu vajadzīgi nacionālisti kā politisks spēks, kas spēj vadīt šādu sadarbību. Veidot to, aicināt uz to, organizēt.
    Par Latvijas Universitāti pasaules labāko zinātnisko centru vidū, par Latvijas IT un farmācijas nozari, kas konkurē globālā līmenī, par Latvijas bankām kā nozīmīgu Austrumeiropas finanšu centru, par Latvijas karogu, kurš visai pasaule asociējas ar mazu, bet ļoti gudru, centīgu un talantīgu tautu pie Baltijas jūras. Par karogu, kurš ir piepildīts ar mūsu katra sasniegumiem, ar mūsu katra kopīgo ieguldījumu lielajā kopīgajā lietā.
    Aizmirstiet par tiem krieviem, pamodiniet latviešus, celiet tos kājās, sauciet uz kopīgu darbu, uz kopīgiem panākumiem un mērķiem. Negrib kāds mācīties latviešu valodu? Tā ir viņa problēma. Grib kāds kopt savu krieva identitāti, būt piederīgs Krievijai – tā ir viņa problēma, tas taču nevienam netraucē darīt to, kas ir jādara – kalpot savam karogam, tā godam un slavai.
    Nest to tālāk pasaulē, piepildīt ar saturu, izdomu, varēšanu. Tāds nacionālisms mums būtu vajadzīgs. Nacionālisms, kurā karogu nes tas, kurš to aiznesīs vistālāk. Kurā visi palīdz tam, kurš to aiznesīs vistālāk, jo nācijas intereses ir augstākas par mūsu katra ambīcijām. Tas nozīmē nacionālisms, kurš māk palīdzēt saviem veiksmīgākajiem uzņēmējiem, māksliniekiem, zinātniekiem un sportistiem. Uzskata to par savu pienākumu. Visu savu enerģiju veltī tam, lai atbalstītu šos cilvēkus. Lai audzinātu jaunus, lai lepotos ar savējiem un godātu tos.
    Vai mēs redzam kaut vai kādu aizmetni tam, ka nacionālisti mūsu politikā kaut mazliet, kaut jel reizi ir padomājuši, kā palīdzēt šiem cilvēkiem. Nē, mūsu talantiem visi ir pajautājuši ko citu – vai jūs negribat ziedot, varbūt nofilmēties mūsu reklāmas klipā, varbūt publiski atbalstīt mūsu partiju?
    Visi, kuri neatbalstīs Nacionālās apvienības pusmuļķu politisko impotenci, tiek uzreiz ierindoti nodevēju un Krievijas piektās kolonnas rindās, kurās, šo nacionālistuprāt, atrodas, šķiet, katrs trešais, kamēr paši reāli provocē etniskus konfliktus.
    Žēl, ka mūsu politikā ir tikai šāds nacionālisms, kuram ar nacionālismu maz sakara.
    Rusofobija un kompleksi. Vājums un vīzijas trūkums.

    Žēl. Tiešām žēl.”

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Lai arī nēesmu Jurģa Liepnieka fans, bet rakstītajam piekrītu katram vārdam. Ļoti kompakti noformulēts tas, ko es arī jūtu sakarā ar nacionālismu.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Life Quality Managem 23.10.2013. 19.39

    Ārkārtīgi precīzs mūsu “nacionalistu” raksturojums.
    Bet nu tādi aprobežoti kompleksaini cilvēciņi jau ir visur.
    Te, drīzāk, jābrīnās par tiem, kas var par tādiem balsot, ka Latvijā ir tik daudz cilvēku ar viņu līmeni, kas spēj domāt, ka viņi var pārvaldīt valsti.
    Un, vislielāko izbrīnu izsauc tas, ka šie infantīlie un bezatbildīgie zemākās raudzes nacionālpopulisti ir valdībā un vēl to šantažē, un Dombrovskis šai šantāžai spiests pakļauties.
    Šādi margināli un superprimitīvi politiķi – populisti ir visur, un arī elektorāts attiecīgs ir visur, bet, tie, parasti, sēž opozīcijā un tiem netiek dota iespēja lemt valsts likteni.
    Jebkurš valdības variants, manuprāt, būtu labāks, jo, ja valdībai jāpakļaujas šāda līmeņa cilvēku šantāžai – tālāk vairs nav kur iet.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Life Quality Managem 23.10.2013. 21.41

    Skaisti raksta Jurģis Liepnieks, parliecinoši, tēlaini. Aizkustinoši. Tā gribas ticēt.
    Kurš atceras, palabojiet mani – 10. vai 11. Saeimas vēlēšanās Liepnieks konsultēja SC?
    Saki, patriotisms netraucē kalpot nepatriotiem? Patriots var tak būt no naudas pelnīšanas brīvajā laikā:))
    Kam citam, ja ne zanEi to saprast:))

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Džeri
    Diemžēl šis Saeimas sasaukums, lai arī ir labākais kāds pēdējos gados ir bijis, tomer nespēj vienot koalīcijā sakarīgus cilvekus. RP sarkanās līnijas tam ir par iemeslu. Jo pēc manas pārliecības opozīcijā būtu jāsēž NA un SC, kura arī tada pat margināla partija vien ir. Jācer ka nākamajā sasaukuma tā arī notiks, jo būs mazāks SC īpatsvars. Par to jau priekšlaicīgi parūpējās Ušakovs ar sabiedriskā transporta biļesu diferenci. ;o)

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    Betija.
    “Klausies uz maniem vārdiem – neskaties uz maniem darbiem.”
    Un šoreiz Liepnieka kungam jāpiekrīt katrā teikumā.
    Rusofobija nevar nodrošīnāt valsts attīstību un izaugsmi.
    Vai mūsu valsts pamatlicēji bija rusofobi vai germanofobi? Nebija. Viņi Devās ar kājam uz Tērbatu. Mācijas tur vācu valodā un apgaismoja letiņus.
    Mums ir jābūt konstruktīviem nevis destruktīviem. Jabūvē nevis jājauc.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Life Quality Managem 23.10.2013. 21.58

    Kurš atceras, palabojiet mani – 10. vai 11. Saeimas vēlēšanās Liepnieks konsultēja SC?
    ————–
    zanĒm ir izdevīgi to aizmirst un mēs pēkšņi “uzzinām”, ka Liepnieks ir “nacionālists”… :)

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Leons Rapiņš > Life Quality Managem 23.10.2013. 22.10

    Liepnieka teksts gandrīz perfekts. Vienīgais trūkums – tajā ir konstruktīvs skatījums uz mūsmāju dzīvi, idejas un rosinājumi. Bet tas jau ir gatavs apvainojums NA faniem. Kuru kredo daudz īsāks: Kas tur ko domāt, purināt vajag.
    Bet – vēlēšanās muļķa balss = gudrinieka balsij, bet daudz vieglāk dabūjama.
    Un savu vēlētāju NA jau nu pazīst… Un gudrāku uzrunāt jau nemaz arī nespēj.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Life Quality Managem 23.10.2013. 22.13

    Kurš atceras, palabojiet mani – 10. vai 11. Saeimas vēlēšanās Liepnieks konsultēja SC?
    ____________________
    tagad konstruē Urbanoviča pasūtījumam: “racionāluos nacināļistus”?

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Life Quality Managem 23.10.2013. 22.15

    zanE …turpinājums:.
    __________________
    nobeigums:

    aizrautīgā ar SC saistītā Liepnieka citēšana jau ir gauži labs pašraksturojums.

    Vai Jūs būtu “‘Vienotības Žirinovskis”‘?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Liela “savādniece” ir šī menopauzes nomocītā būtne. Saviem oponentiem pārmet SC atbalstīšanu, bet pati citē Liepnieku. Beidzot atradusi sev atbilstošu domubiedru; Cerēsim, ka šis apmierinājums būs tik dziļš, ka Zane beidzot atgūs garīgo līdzsvaru.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Life Quality Managem 24.10.2013. 06.43

    Skatos, komentētāji – “nacionalisti” nespēj saprast, ka šeit netiek komentēta Liepnieka personība, bet gan viņa viedoklis, nu tas arī parāda jūsu “augsto” līmeni.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Life Quality Managem 24.10.2013. 10.12

    …pirozkov….man patiess prieks, ka mani komentāri spēj Tev nodrošināt dzīvības funkcijas – varbūt nebūs vairs uz Izraēlu jābrauc…. :)
    …veseļojies!…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

demo 23.10.2013. 15.22

Lai nu kuram citam būtu tiesības būt neapmierinātam ar patreizējo valdošās
kolīcijas darbu, tikai ne Jums, Kučinska k-gs. Atceraties 10.Saeimu, kad
‘TP’,’LPP’ valdošajā koalīcijā nebija noteicējošais stāvoklis, kad arī pat Jūsu personīgā līdzdalība, bija galēji destruktīva, /arī reizēm ar ‘ZZS’
balsīm/,kuras rezūltātā Saeimas, Valdības darbība daļēji bija paralizēta.
Bijušam Valsts Prezidentam, Zatlera k-gam, nekas cits neatlika, ka parakstīt
rīkojumu nr.2. Tāda ‘TP’ un ‘LPP’,tai skaitā Kučinska, tika no vēlētājiem attiecīgi novērtēta – aizmēžot ‘TP’ un ‘LPP’ politiskā mēslainē.
Tā ir galēja bezkaunība tagad priecāties, ka atsākas “ultimātu laiks”.
Jā,ir arī tagad grūtības politikā, jo ar tiem lipīgiem baciļiem, kā augstprātību, visādu veidu “shēmošanām”,kā politikā,tā valsts pārvaldes
darbībā,negodīgumu, melošanu, dažādiem viltijumiem,
nerēķināšanos ne savu politisko partneru, ne sabiedrības (savu vēlētāju)
domām, sāpem, vajadzībam/, ir aplipuši ‘Vienotība’,tās politiķi, neglābjami/pēc manām domām/ saslimuši.
Redziet, cik traucējoša, varētu pat teikt – noziedzīga, Valsts attīstībai,
savas Tautas,iedzīvotāju nabadzības mazināšanai utt., ir šāda politika.
Atcerēsimies Ed. Veidenbaumu :
Virs zemes nav taisnības,dūrei tik spēks,
Kas varmākam skādi dar, nosaukts tiek grēks,
Par tiesnešiem cienīgi blēži sēž,
Un “godīgi” ādu nost citiem plēš,
un cienīgtēvs-zaglis,teic sprediķus:
“Tik pacieties, Debesīs labāki būs.

Virs zemes nav laimes, tik zvēru pulks bļauj,
Viens otram iz mutes tie kumosu rauj,
Un priecīgs ikkatrs, kad vēders tam pilns,
Kad bērni ir veseli, dzīvoklis silts,
Un blaimojot salkušie rakstnieki sauc:
“Cik praktiska tauta, tai cerību daudz.”

Jā, cerību gan. Bet nosirmos laiks,
Vēl redzams būs strādnieku moku pilns vaigs,
Vēl liekēži slinkos un godīgi krāps,
Vēl ļaudis pēc debesu valsības slāps,
Zem kājām varmākas taisnību mīs,
Par kaujamiem lopiem vēl cilvēkus dzīs,
Un muļķīgas dzejas vēl dzejnieki kals,
UN VAIMANAS PAŠI, KAD SALKS TIE un SALS.

+8
-1
Atbildēt

0

ievuliitis 23.10.2013. 12.55

Sākot lasīt rakstu mani pamatīgi nobiedēja frāze: “Pēdējo nedēļu diskusijas un norises varas gaiteņos rada arvien nepatīkamākas izjūtas un priekšnojautas par to, kādā fāzē ir iegājusi Latvijas politika.”
Izlasot, mani jau pārņēma šausmas, ka TP (kuras viens no redzamākājiem runātājiem autors bija) ieviestā prakse – viltot komisijas sēžu protokolus – ir kļuvusi par normu tagadējā Saeimā un, nedod Dievs! – varbūt jau nonākusi līdz plenārsēžu vai pat balsojumu rezultātu viltošanai.
Lasot tālāk, sapratu, ka apokalipse tomēr neiestājās un Kučinska kungu vada smaga nostaļģija pēc laikiem, kad viņa partija, sarunājot ar zemniekiem (pareizāk – ar Lembergu), mierīgi sadalīja – kas kura kabatā ripos – un miers un saticība bija nodrošināti.
Šodien, kā redzu, šī klusā sarunāšana IR (daļēji, neesmu jau vairs tik lētticīga) izskauta un tirgus notiek publiskā telpā.
Es – par! Man, kā vēlētājai, ši prakse IR pieņemama daudz vairāk, kā iepriekšējā.
P.S. Par UA tirgošanas aizstāvju argumentu un reklāmas apgalvojumu absurdumu jau IR tik daudz sarunāts un sarakstīts, ka neuzskatu par vajadzīgu to visu atkārtot.

+20
-9
Atbildēt

27

    ievuliitis > ievuliitis 23.10.2013. 15.41

    Vai, vai! Pavisam trešo piemirsu – Šleseru ar viņa partijām:( Re, kā tauta aizmirst savus “varoņus”
    Bet ne viņu darbus, neceriet:D

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    runivs > ievuliitis 23.10.2013. 23.20

    POLITIKĀ NEKAS NAV TIK APBRĪNOJAMSKĀ POLITIĶU ĪSĀ ATMIŅA(Džordžs Gelbraits)
    Diemžēl elektorātam šī atmiņa ir vēl īsāka.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ievuliitis 24.10.2013. 06.52

    Salīdzinot ar TP laikiem – labāk, tomēr vienkārši blēži, bet, ne muļķi, nekā absolūti bezatbildīgi un stulbi populisti, pie kam tikpat pērkami.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 24.10.2013. 07.15

    Dzeri, kas ir tie “vienkāršie” blēži, kuru atgriešanos tu te gaidi? Šlesers, Lembergs, Šķēle? Piefiksēsim:))

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ievuliitis 24.10.2013. 07.18

    Negaidu Šķēles atgriešanos, bet NA aiziešanu gan ļoti gaidu, vismaz, no valdības koalīcijas.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 24.10.2013. 07.43

    Taisnības labad jāsaka , ka ne viss TP bija slikti … Katrā gadījumā tas haoss , kas ir tagad nez vai ir labākais ko vēlēties .
    P.S. Lidoju nesen kopā ar kādu beļģu arhitektu , ceļš bija garš un parunājam par šo un to . Jautāju kā beļģiem bija vairāk ka gadu dzīvot bez apstiprinātas valdības . Viņš atbildēja , ka ideāli – katru mēnesi 12 daļa vecā budžeta naudas un nekadas stulbas politiķu idejas , kas grib savādāk pārdalīt naudu :)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 24.10.2013. 08.30

    dzeri, taisnosies citā vietā, kā teica vecos “labos” laikos (joks) :))
    Mēs jau tik daudzas reizes esam piedzīvojuši tavu viedokļu maiņu attiecībā uz politiskām simpātijām, ka ņemt to nopietni būtu vienkārši smieklīgi:))

    klusais: “Taisnības labad jāsaka , ka ne viss TP bija slikti”
    Vai tā daļa, kas kļuva par “Labu Latviju”?
    Te man ir jācitē augstāk Ilmas C. rakstīto ” POLITIKĀ NEKAS NAV TIK APBRĪNOJAMSKĀ POLITIĶU ĪSĀ ATMIŅA(Džordžs Gelbraits)
    Diemžēl elektorātam šī atmiņa ir vēl īsāka.”

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 24.10.2013. 08.38

    betij – bez aklām simpātijam ir vērts saglabāt arī spēju pašam spriest un izdarīt secinājumus :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 24.10.2013. 08.40

    Tieši tā es arī daru, klusais. Vai savai draudzenei tu to nevarētu ieteikt?:))

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > ievuliitis 24.10.2013. 08.48

    klusais. Vispirms gan vajadzētu parūpēties par paša spriestspēju, kas atkarīga no tik daudz dažādiem faktoriem kā laika prognoze…

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 24.10.2013. 09.03

    pirožkovs – labrīt ! Laika prognoze ir nopietna lieta … un mani satrauc,ka pedējos piecos gados prognozes kvalitate ir sarukusi – vieni saka globālā sasilšana pie vainas , citi ka nomainīts prognozes modelis … Bet par laika prognozēm varam parunāt , tā man tuva tēma :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 24.10.2013. 09.04

    betij – kurai draudzenei ? Man viņu ir vairāk par vienu :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 24.10.2013. 09.11

    Es biju domājusi draudzeni IR portālā – zanI. Tas, ka viņai te bija vairāki niki nenozīmē, ka viņas ir vairākas:))
    Vēl ko gribi zināt?:))

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 24.10.2013. 09.15

    betij – jā gribu zināt vairāk :) Tev ar ir draugs ,kas raksta ar vairākiem nikiem ? :)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 24.10.2013. 09.23

    Tu ļoti labi zini, ka tie ir divi cilvēki, kas reizēm, pasvītroju – REIZĒM, raksta no viena datora, jo ir vienas ģimenes locekļi. Kā likums tie raksta katrs ar savu niku. Nepūti miglu skaidrā lietā. Labāk pasaki – zanEs praksi tak atbalsti? Visi līdzekļi ir labi mērķa sasniegšanai? Un neaizmirsti viņai ieteikt, ka “bez aklām simpātijam ir vērts saglabāt arī spēju pašam spriest un izdarīt secinājumus :)”
    :D

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 24.10.2013. 09.35

    betij – nuuu , kaut kur reiz pavīdēja info ,ka kāds ir nedaudz palietojis cita niku:) , bet nu labi …
    par Zani – nu sapratu piezīmes būtību :) nu nepatīk man melnbaltie :) un neatbalstu :)

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 24.10.2013. 09.43

    zanE ir melnbalta? Pārstāsi stutēt? Ka nesasitas…
    :))))

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 24.10.2013. 09.44

    betij – nu par stutēšanu vajag pieredzi no citiem pārņemt :)

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 24.10.2013. 09.49

    Pacenties. Jo liela svara sievietēm tā krišana ir stipri sāpīga:))

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 24.10.2013. 09.54

    Man šodien bez tērgāšanas ar tevi ir arī citas lietas. Čau! Saudzē draudzeni:))

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 24.10.2013. 09.55

    betij – nu tā jau laikam ir :) Runā ka mazās atkal esot indīgas :)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 24.10.2013. 10.08

    ….betij….runājot par manu otru niku, kuru lietoju pirms 3 gadiem – Tev taču nekādu iebildumu nebija, kad no tā saņēmi žurnāla elektronisko versiju…Tavs sašutums tāds dikti liekulīgs… :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ievuliitis 24.10.2013. 10.26

    klusais, kā redzam no zanEs komentāriem, lielās un resnās ir ne mazāk indīgas. Izmēram nav nozīmes, to tak tev ir jāzin:))
    Ak tad atzīsties gan, zanE, ka mēdzi ar vairākiem nikiem komentēt? Jauki:))
    Nu kāds sašutums? Vienkārši fakta konstatācija:))

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > ievuliitis 24.10.2013. 10.38

    ….forši, betij!….pieņemu Tavu paldies!… :)

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 24.10.2013. 11.01

    Betij – nu esmu vēl vai jau … tajā vecuma , kad izmēri tomēr vēl piesaista :) Kad būšu tajā vecuma grupā , kad izmēriem nav nozīmes, tad varēsim padebatēt :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Vineta > ievuliitis 24.10.2013. 13.39

    betijacelmale
    Nepūlieties, Šļesera zilos komjauniešus tikai kaps ārstē.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ievuliitis 24.10.2013. 14.27

marchaeva 23.10.2013. 12.52

Kučinski, būtu labāk ko reālu izdarījis par labu Valmierai – piemēram Rail Baltic otro pieturu Latvijā, Valmierā panācis.

+9
-7
Atbildēt

0

Vineta 23.10.2013. 12.47

DD1
Vienīgais, ko var uzreiz ar šantāžu panākt, ir, ka Latvijas budžetā samazinās ieņēmumu daļa

Meli, meli, meli, meli. Pēc taisnības, jau tikai par vēl viena lieka krieva ievazāšanu Latvijā, visu Vienotību var izvest Daugavmalā un nošaut. Nolādētās alkatīgās cūkas, ko tie dara? Saķers kaiti un nosprāgs Dombrovskis mokās un kretīns pat neapjēgs, par ko.

+6
-7
Atbildēt

0

buchamona 23.10.2013. 12.27

Šis raksts pēc satura ne ar ko neatšķiras no reklāmām Latvijas TV, kuras stāsta par to, ka vienīgais glābiņš Latvijai, tās ir uzturēšanās atļauju tirgošana. Es šajā jautājumā vairāk uzticos Robertam Zīlem, kurš savkārt savos rakstos pierāda, ka šī Šlesera uzzietā ” zelta ādere” ir pašapmāns tautai, un vieglas peļņas ieguves iespēja dažiem no tautas :)

Kaut vai šis raksts – Roberts Zīle: Vai uzturēšanās atļaujas uzturēs Latviju? http://www.delfi.lv/news/comment/comment/roberts-zile-vai-uzturesanas-atlaujas-uztures-latviju.d?id=43666241

Par ultimātiem, tādā interpretācijā, kā šo terminu kopš diskusijas par demogrāfiju lieto LR politikā :), nu – tas ir Vienotības pasviests spogulis, kurā var redzēt tikai un vienīgi šīs partijas uzpūtīgo attieksmi pret citu viedokli.

+19
-7
Atbildēt

1

    demo > buchamona 23.10.2013. 15.42

    Pievienojos Jums par ‘UA’.
    Tikai nesaprotu ‘LR’un ‘LTV’ programmās tiek atbalstīta UA attīstība.
    Iesaku ‘LR’ un ‘LTV’ no sava juridiskās definīcijas izņemt/dzēst/ vārdu
    “SABIEDRISKĀ”. Tas , it sevišķi, attiecas uz Tomsona un Rēdera k-ngu vadītiem
    raidījumiem.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

peerku 23.10.2013. 10.57

Man vispār nav saprotama uzturēšanās atļauju jezgas būtība. Neviens nevienam nevar liegt pirkt īpašumus Latvijā, tas arī notiek un notiks ar vai bez nekavējošas iespējas iegūt uzturēšanās atļaujas. Vienīgais, ko var uzreiz ar šantāžu panākt, ir, ka Latvijas budžetā samazinās ieņēmumu daļa, bet vienai partijai ir bezmaksas PR par skaļu urrāpatriotismu.

+9
-19
Atbildēt

3

    dro > peerku 23.10.2013. 16.22

    DD1…Man vispār nav saprotama uzturēšanās atļauju jezgas būtība. Neviens nevienam nevar liegt pirkt īpašumus Latvijā, tas arī notiek un notiks ar vai bez nekavējošas iespējas iegūt uzturēšanās atļaujas.
    _________________
    Nu slikti, ja nav saprotamas tik pašsaprotamas lietas:) Ja tik labi tirgotos īpašumi bez UA, tad jau Šīns un Šlesers neuztrauktos par plānotajām kvotām un netērētu naudu reklāmām?:)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 23.10.2013. 16.38

    > Ino

    Paldies par skaidrojumu. Kad paskatās Šīna interešu kontextā, man kļūst skaidrāks. :) Bez ironijas.

    Tomēr tas neattaisno veidu un laiku, kā NA nāca klajā ar savu priekšlikumu/ultimātu/šantāžu koalīcijas partneriem. Gribētos viņiem kārtīgi sadot pa biksēm.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > peerku 23.10.2013. 16.53

    DD1. Tomēr tas neattaisno veidu un laiku, kā NA nāca klajā ar savu priekšlikumu/ultimātu/šantāžu koalīcijas partneriem.
    __________________
    NA ir daudz grēku, bet kā šoreiz viņiem var piešūt šantāžu, ja tā ir jau 4. šī priekšlikuma izvirzīšanas reize? Kādu metodi ieteiksiet? Vai šoreiz uz plika vēdera rakstīts lozungs būtu iedarbīgāks kā Abrenes gadījumā?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

lindukjis 23.10.2013. 10.46

Latvietis pārdod savu māju
Dabū 100 000 latu un cūkas kāju.
Tērē viņš iegūto tad visai skaļi,
Dzīvojot teltī vai zemnīcā zaļi.
Tos, kas namu pirkuši
Un visu šo labumu devuši,
Par nabagiem nesauksi,
Jo dzīvo tie lepni,
Ēd visai trekni,
Kālab, teikt “NĒ” labdariem,
Būtu kā pasaulei paziņot –
Mēs gribam nabadzībā dzīvot
Un neļaut draugu karogam še plīvot

+9
-3
Atbildēt

0

kkristaps 23.10.2013. 10.40

Nezin kāpēc mani urda doma, ka Kučinskis kā bijušais Taukmūļu partijas spices vīrs spēcīgi lobē, piemēram, šķēles intereses. Labi atceros izmisīgos piedāvājumus visas pasaules bagātniekiem iegādāties dažādus sarainā “biznesmeņa” paputējušos projektus. Fui un pē, Kučinski, kauns būt tik lētam pakalpiņam.

+22
-6
Atbildēt

0

janis17 23.10.2013. 10.21

Ļoti labi, ka šī problēma liek skaidrākos ūdeņos iznākt visādiem mošķiem un konkrēti pateikt savu nostāju. Tauta redzēs cik kangaru un izpārdevēju Latvijā ir bez šlesakiem un šīniem…

+24
-8
Atbildēt

0

Kaspars Špūle 23.10.2013. 10.21

Kučinska kungs raksta:
“Bez šaubām, es runāju par tādām iniciatīvām kā, piemēram, solītās darbaspēka nodokļu mazināšanas izmaiņas, ostu nodeva, subsidētās elektroenerģijas nodoklis un, jo īpaši, superpolitizētais jautājums par termiņuzturēšanās atļaujām. Ja pirmajos trīs gadījumos vērojama demagoģija un spēle „uz jūtām”, tad pēdējo var raksturot vien ar tik skaļiem vārdiem kā ultimāts, šantāža un sabotāža. Parādības, kurām politikā nebūtu vietas.”

Savukārt par Kučinska kunga darbību valdībā Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministra amatā Delfi rakstīja, piemēram, 2005. gada 19. maijā:
“Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijas (RAPLM) gatavojas kā prioritātes 2006.gada budžetam nosaukt Nacionālā attīstības plāna izstrādi, mājokļu politiku un valsts atbalsta programmas finansējumu novadu infrastruktūras attīstībai, jo – “ja nebūs šī finansējuma, nebūs arī novadu reformas,” tikšanās laikā ar Latvijas Pašvaldību savienību (LPS) pastāstījis ministrs Māris Kučinskis.”
http://www.delfi.lv/news/national/politics/novadu-reforma-nenotiks-ja-pasvaldibam-nebus-investiciju-planu.d?id=11236243

Laikam neko nejēdzu politikā, jo toreizējais Kučinska kunga izteikums man atgādina “ultimātu, šantāžu un sabotāžu”. Turklāt pazīstu cilvēkus, kuri ar pēdējo vārdu apzīmē visu tā saukto “novadu reformu”.

+17
-7
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam