Infografika: Uzturēšanās atļaujas vs investīcijas

118

Komentāri (118)

Elmars 08.11.2013. 10.37

Realitāte ir tāda kāda viņa ir uz doto momentu.

Es būtu tikai priecīgs un justos piederīgs savai valstij, ja pa manu zemi nestaigātu citā mēlē runājoši indivīdi un neklaigātu savas absurdās tiesības./jā esmu nacionālists./

Kā arī ,ja pastāvoša vara nedaudz patriotiskāk domājoša un intelektuālāk apveltīta.

un. no kurienes tad saradušies visi šie miljonāri? Reti kurš ši brīža saucamais miljonārs/mafija/ ir savu bagātību nopelnījis ar intelektu.. Vai kāds no viņiem ir kaut kripatiņu smadzeņu pakustinājis? Vai nav tā , ka tas viss ir mantos, sazags 90. sakuma? nekustamie īpašumi, meži? privatizācijas sertifikāti ? rūpnīcas?

un mēs par viņiem balsojam.. !

Sorry,bet viss kas notiek šobrīd ir absolūts absurds! Biznesa vide sačakarētu līdz pēdējam. Korumpētība visos valsts pārvaldes līmeņos. Jo tālāk, jo trakāk.

un tagad vēl izpārdodam Latviju.

0
0
Atbildēt

0

kreëstliv 14.10.2013. 09.00

Kamēr ceļā uz Lampedūzu slīkst simtiem bēgļi, tikmēr Latvijas spekulantu “nozare” (tajā skaitā tādi kā Parex vadoņi, kas Islandes gadījumā sēdēja aiz restēm) iemanījušies šajā jomā “pelnīt” naudu, tirgojot uzturēšanās atļaujas. “Nozare” Latvijā sen sinonīms koruptīvam lobijam, kam nekāda sakara ar daudz maz tiesisku valsti.

“Einreise nach Europa: Reiche willkommen, Arme müssen draußen bleiben” – Spiegel Online

Kur pēkšņi palikušas raudulīgās runas par nepieciešamību pēc ražojošā eksporta? Vispār Vācija droši vien pieies kompleksi šai problemātikai un skatīs gan bēgļu, gan uzturēšanās atļauju pārdošanu kopā, izlems, ka, ja Latvija ir tik pretimnākoša un pozitīva par ES pārvietošanās brīvību izxmantošanu, tad gan jau būs pretimnākoša ES bēgļu sadalē, jo to skaits tikai pieaugs.

Tie, kam biežāk jāceļo, būs pamanījuši, ka lidostās pie lidojumiem uz Rīgu gaida padaudz ķīniešu, Latvija kļuvusi par ķīniešu kvartālu ES. Tas labi, vai slikti, kas lai zina, bet “veiksmes stāsta” piesaukšana uz visa šī fona paliek traģikomiska un smieklīga. Tāds būs arī Latvijas starptautiskais vērtējums, ja kāds mēģinās pretendēt uz augstiem amatiem, ārvalstu avīzes būs pilnas ar šiem skaistajiem piemēriem.

+4
0
Atbildēt

0

piziks 13.10.2013. 20.15

Vai UA tirgoņi — un attiecīgā likuma rakstītāji — kārtējoreiz izgāžušies un UA tieši ķīniešiem tiek tirgotas… ar “akcijas atlaidēm”?! :)

http://financenet.tvnet.lv/zinas/482391-kiniesi_izmanto_likuma_nepilnibasatlaujas_viniem_izmaksa_letak

+1
0
Atbildēt

0

ilmisimo 12.10.2013. 16.10

..Little by little, the Latvians are losing their distinct character, mostly by their own doing, through passivity and lethargy inexplicable to the outsider, lack of unity and fellowship, and diminished national pride.
http://www.jpost.com/Opinion/Op-Ed-Contributors/A-tiny-nation-losing-its-character

+6
-6
Atbildēt

0

Vineta 12.10.2013. 15.30

zanE …
…traki, vai ne?…neesi sācis domāt par robežstabiņu un dzeloņdrāšu ražošanu?… :)

Ja Latvija “cūku mēra” atvairīšanai neuzcels dzeloņdrāšu žogu, to uz Latvijas robežām būs spiestas uzstādīt Lietuva un Igaunija, jo ES jutīsies pārāk apdraudēta(lasi: Latviju izmetīs no Šengenas zonas).

+5
-4
Atbildēt

1

    Vineta > Vineta 12.10.2013. 23.49

    nulle
    Neatļaujas Abramobič un citi miljardieri Rietumeiropā, ko atļaujas Šļesera un Ušakova līmeņa žuļiki un banģjugani, kā Zatlera kurators(smotrjaščijs), Vasjka Meļņiks, kurš ar kāju vēra vaļā pils vārtus.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Vineta 12.10.2013. 14.13

Ir daudzas valstis, kurās bez kaimiņu atļaujas nemaz nedrīkst pārdot savu īpašumu, lai nepieļautu, ka kaimiņos uzrodas kāds smirdīgs kroplis, cilvēces atkritums, noziedznieks, kas bojās dzīvi pārējiem. Tā Lužkova sievai, Ļenkai Baturinai bija sarežģījumi iegādāties īpašumu Austrijā.

+7
-5
Atbildēt

0

ilmisimo 12.10.2013. 12.06

Einreise nach Europa: Reiche willkommen, Arme müssen draußen bleiben
http://www.spiegel.de/politik/ausland/eu-reiche-duerfen-in-schengenraum-arme-bleiben-draussen-a-926126.html

+5
-5
Atbildēt

0

Sanšains 12.10.2013. 11.43

Tiem, kurus interesē argumenti.

Roberts Zīle: Vai kaislības ap “sīkumiem”? (12.10.2013)
http://www.nacionalaapvieniba.lv/aktualitate/roberts-zile-vai-kaislibas-ap-sikumiem/

Roberts Zīle: Vai uzturēšanās atļaujas uzturēs Latviju? (19.09.2013)
http://www.nacionalaapvieniba.lv/aktualitate/roberts-zile-vai-uzturesanas-atlaujas-uztures-latviju/

+9
-5
Atbildēt

1

    Vineta > Sanšains 12.10.2013. 12.14

    Haris
    Vai tad maukas un latviešu tautas un valsts nīdējus rausta jebkādi argumenti?

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

Juris Dzelme 12.10.2013. 10.27

ja nevaram saražot- tad iztikai sevi pārdosim :P varbūt nāks labāki laiki, varbūt pieradīsim :P

+7
-5
Atbildēt

0

Edzs 11.10.2013. 23.30

mēs parādos ielipušu NI tirgoņu kā valsts premjers Valdis Dombrovskis ar padomnieci Sandru Bukani interesēs tirgojam to kas mums nepieder un to lepni saucam par “ekonomikas modeli” un “valsts ekonomisko stratēģiju”.

+15
-8
Atbildēt

2

    dro > Edzs 12.10.2013. 02.10

    TanteSidra. Izrādās zemāk par zaNi var krist tikai premjers: – Premjers Lietuvas un Krievijas piena importa konfliktā politiskus iemeslus nesaskata. LETA: 10.oktobris, 2013 15:50.
    Izrādās, ka mūsu valdības vadītāja domas vairs nesaskan pat ar liberālo ES komisāru viedokli.
    Ko tik nepateiksi, kad jāglābj euro un sievas bizness:):):)

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > Edzs 12.10.2013. 12.05

    lno
    Ko tik nepateiksi, kad jāglābj euro un sievas bizness:):):)

    Kāds sakars € ar Dombrovska un viņa bargās kundzes muļķību un viņu abu un Vienotības sponsoru neizmērojamo alkatību? Kropli nolādētie, kaut tie aizrītos un nosprāgtu!
    Tā vietā, lai atvieglotu biznesu pašu uzņēmējiem, kas pildītu valsts kasi(ir atļaujas, kuru saņemšanai jāgaida vairāki mēneši), atvieglotu kredīta saņemšanu uzņēmējdarbības uzsākšanai, vai tās attīstībai, cilvēkiem, kam ir saites ar Latviju, ne krievu bandītiem un čekas izdzimteņiem(zaharjiniem, ļipmaņiem, ķirsoņiem), samazinātu šleserkalvīšgodmaņ valdības laikā uzpūsto ierēdņu aparātu, tiek izcirsta(izdrāzta, izvālēta) un izpārdota Latvija.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

Edzs 11.10.2013. 23.13

Dzeri, vai neredzi ka “savās interesēs” vai vēl pareizāk “savu kreditoru interesēs” spēlē šie divi parādnieki kas ir valsts priekšgalā?
saki lūdzu, tas tevi nemaz nesatrauc, vai ne??
http://www.ir.lv/upload/image_file/name/2011_05/26559/dombrovskis_unvina_padomniece_sandra_bukane_edijs_palens_leta-media_large.jpg?1330869107

+11
-6
Atbildēt

14

    Vineta > Edzs 11.10.2013. 23.22

    Kad tāds zirgs saspiež kopā savas ciskas, Voldiņa brilles uz pusēm.

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Edzs 11.10.2013. 23.23

    Atradi lielākos Latvijas tautas ienaidniekus?
    Līdz šim domāju, ka tu nespried tik, kā lai pasaka, primitīvi, maigi sakot.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 11.10.2013. 23.24

    …Tante Sidra…pensiju saņēmi?….

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 11.10.2013. 23.36

    …Tante Sidra….tikai pamatīgā pālī – cilvēks var nolaisties līdz ombros/destra/articulus/dissidente/General Patton Fan Club līmenim un publicēt bildītes, lai apliecinātos….

    +5
    -13
    Atbildēt

    0

    Vineta > Edzs 11.10.2013. 23.43

    zanE …
    … un publicēt bildītes, lai apliecinātos….

    Erotika protams tā nav, bet par pornuhu arī gluži nenosauksi.

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    reksa > Edzs 11.10.2013. 23.46

    zanEi

    TanteiSidrai tu saki: “pensiju saņēmi?”, “tikai pamatīgā pālī”
    Man tu saki: “alternātīvi apdāvināts!”

    Tev laikam ir tāds izcils intelekta līmenis un runāšanas stils… :)

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    Edzs > Edzs 12.10.2013. 00.00

    zanE 23:36,
    Zane, nesapratu par ko Tu runā, tagad man pieleca :))
    tā ir bilde no IR raksta, http://www.ir.lv/2011/5/16/knab-parbaudis-vai-dombrovskis-neatrodas-interesu-konflikta
    Tevi varbūt mulsina padomdevējas paskats, es piekrītu ka Bukane izskatās iespaidīgi. var domāt bilde tendenciozi izvēlēta, bet kāda nu man bija ar viņiem abiem tādu es paņēmu. man vajadzēja linku pielikt.

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Edzs 12.10.2013. 02.44

    Tante Sidra – ir Bukane iespaidīga , nav tur ko teikt … , bet runājot par lielākajiem parādniekiem Bukāne nu gan nav no tās kategorijas ,kas aizies pa burbuli . Interesanti ,ka neviens arī tā nav painteresējies kā tad īsti sastāv šai ģimenei ar materiālo labklājību … Tāpat nekur te neesmu dzirdējis ,ka kāds zinātu no kurienes kapitāls :) VD domāju tagad maksā par savas sievas izpriecām , bet diez vai tādā mērā , lai to uztaisītu par valsts traģēdiju .

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > Edzs 12.10.2013. 10.09

    Klusais, lai nu ko, bet Bukanes virtuālo tupēšanu — par nevirtuālu atlīdzību — Ventspils ostā var attaisnot/izskaidrot vienīgi no “tiesiskās koalīcijas tiesiskuma” viedokļa. Tev ir cits viedoklis par pamatojumu? :)

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Edzs 12.10.2013. 12.16

    Einārs Cilinskis ‏

    visi, kas neatbalsta uzturēšanās atļaujas, atbalsta ķīmiskos un kodolieročus
    https://twitter.com/EinarsCilinskis

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Edzs 12.10.2013. 12.39

    The Latvian phenomenon provides food for thought for other small peoples, whose larger neighbors gaze toward their territories, with an eye toward swallowing and assimilating them.
    http://www.jpost.com/Opinion/Op-Ed-Contributors/A-tiny-nation-losing-its-character

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 12.10.2013. 12.59

    …paturpinot par Eināru Cilinski:

    @vinnijs13:
    Bijāt vides ministrijā ierēdnis. Ministrijā, kura ir organizējusi lielāko ES naudas izšķērdēšanu. Līdzdarbojāties.

    Einārs Cilinskis:
    protams, tas ir mans ieguldījums ES nojaukšanā.

    …E.Cilinska patiesības stunda?… :)

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > Edzs 12.10.2013. 13.12

    zanE …
    Kāds sakars Eināram Cilinskim ar šo, vērienīgo ES naudas izšeptēšanas projektu, krievu oficiera defektīvas atvases, Vējoņa, bez konkursa noslēgto līgumu ar čekas firmu, “skonto būve”?
    http://nra.lv/latvija/97419-gudrona-diku-projekta-sokejoss-sadardzinajums.htm

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Edzs 12.10.2013. 16.33

    ………….termiņuzturēšanās atļauju izsniegšana apmaiņā pret investīcijām valsts ekonomikā nerada tiešus un tūlītējus draudus Latvijas drošībai, taču šī prakse rada ilgtermiņa riskus, kas var nelabvēlīgi ietekmēt nacionālās drošības intereses nākotnē, liecina Drošības policijas (DP) veiktā analīze.

    DP informēja, ka uzturēšanās atļauju izsniegšanas sistēmas ietekme uz nacionālo drošību tiek pastāvīgi analizēta. Viens no galvenajiem drošības riskiem, kuru veicina uzturēšanās atļauju izsniegšanas prakse, DP skatījumā ir tāds, ka uzturēšanās atļaujas saņēmušie ārvalstnieki var iesaistīties dažādu pret Latvijas valsts drošību vērstu aktivitāšu finansēšanā.

    Tāpat DP vērš uzmanību uz risku, ka nekontrolēta ārvalstu kapitāla ieplūšana stratēģiski svarīgos ekonomikas sektoros ilgtermiņā var nelabvēlīgi ietekmēt Latvijas ekonomikas suverenitāti. Bez tam, ņemot vērā, ka ieplūstošais ārvalstu kapitāls ir nezināmas izcelsmes, pastāv risks, ka ar šīs sistēmas starpniecību Latvijā var tikt iepludināti līdzekļi, kuru patiesie īpašnieki ir organizētās noziedzības struktūru pārstāvji. ……………
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/drosibas-policija-saskata-ilgtermina-riskus-uzturesanas-atlauju-izsniegsana.d?id=43720118

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

brigita_damme_rtk_lv 11.10.2013. 22.28

Ja Šīns vāc līdzekļus par ko Stendzenieks gatavo smadzeņu skalošanas kampaņu, tad katram blusainam sētas sunim vajadzētu būt skaidram, kas šī par operu. Cik var saprast, tad sava vietiņa šinī biznesā atradusies gan Vienotības, gan NA līdzjutējiem, un kārtējo reizi notiek tirgus plača pārdale, izmantojot politisko tirgu kā instrumentu. Vai arī NA tajā nozarē ienākumu nav, un šādā veidā mēģina pieprasīt kompensāciju kādā citā ambrāžā. Katrā ziņā par valsts un tās pilsoņu interesēm netiek domāts ne mirkli. Grābt, grābt, grābt…

+8
-5
Atbildēt

1

Vineta 11.10.2013. 22.23

Dobrovska un visu Vienotības deputātu dzīvības nav vērtas, lai to dēļ ievazātu Latvijā vēl kaut vienu lieku krievu, nemaz nerunājot ka to varētu darīt neliešu merkantīlo intererešu vārdā. Morāli kropļi, kas nolaidušies jau līdz Šļeseram, gluži kā Šķēle savā laikā.

+7
-7
Atbildēt

0

Edzs 11.10.2013. 22.21

Dzeri, Tu esi viens no sakarīgākiem te bet kā dzirdi vai redzi “NA” tā meties kost riteņos biezhi pat ņerubījot fišku par ko runa. kautkāda nolemtība vai apmātība, sindroms un smags simptoms, nosacījuma reflekss vai ne?
te būs infografiski, apskati un par to padomā:
…”NA”… – rrrrrrr…..vau, vau..(tas vēl maigi)..gaf,gaf,gaf.. (tas jau rupji, ar krievisku intonaciju).

+10
-7
Atbildēt

10

    ligakalnina > Edzs 11.10.2013. 22.32

    Jā, man riebj cilvēki, kas spēlē uz patriotiskām jūtām savās interesēs, un riebj daudz vairāk, nekā tie, ko tu, RA, un vēl citi, sauc par “ienaidniekiem”.
    Glumiķi no NA ir daudz sliktāki.
    Viņiem nav ne uzskati, ne principi.
    Ja tu to nesaproti – nav mana vaina.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    reksa > Edzs 11.10.2013. 22.57

    dzeris raksta: “cilvēki, kas spēlē uz patriotiskām jūtām savās interesēs”

    Kur tu redzi “spēlēšanu savās interesēs” iebildumos pret UA tirgošanu???

    Vai neredzi, ka savās interesēs spēlē tieši citi – tie, kas grib kādam ietirgot savus īpašumus?

    Tev ir īpaša uztvere…

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Edzs 11.10.2013. 23.12

    Nešaubos, ka tu neko tādu neredzi, jo piederi pie tā savdabīgā NA elektorāta, ko NA vienkārši izmanto.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 11.10.2013. 23.16

    – uzturēšanās atļaujas = maksātnespējas administratoru biznesa beigas….

    – nekustamo īpašumu attīstītāju maksātnespēja = tiesu izpildītāju un maksātnespējas administratoru peļņa….

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    reksa > Edzs 11.10.2013. 23.24

    zanEi

    Vai tev neliekas, ka maksātnespējas administrātoru darbība ir jāsakārto ar likumu? Nevis ar UA tirgošanu…

    Un pasaki man, kam Latvijā ir domāti nekustamie īpašumi? Lai Latvijas iedzīvotājiem uzlabotu dzīves apstākļus vai lai kāds gūtu peļņu?

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 11.10.2013. 23.29

    ….tomēr – alternatīvi apdāvināts!….

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    reksa > Edzs 11.10.2013. 23.42

    zanEi

    Atkal esi tikusi pie spoguļa? :)

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    Vineta > Edzs 12.10.2013. 00.26

    Aldis
    Lai Latvijas iedzīvotājiem uzlabotu dzīves apstākļus vai lai kāds gūtu peļņu?

    Štrunts par bitēm, zanEi un dzerim, ka tik klientu no Krievijas vairāk brauc. Apbrīnojami, abi senākās profesijas pārstāvji jau krietni gados, es pat teiktu veci, prātiņu izsējuši grausti, bet nav miera. Un tādi vēl klientus sameklē.

    +11
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Edzs 12.10.2013. 00.40

    …nu, Tev atliek tikai mētelīti virināt…

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Edzs 12.10.2013. 12.50

    ………..Ļoti ticams, ka attiecīgās reklāmas tiks palabotas, piesaucot kādu citu Eiropas valsti kā pozitīvo piemēru. Bet pat tad Latvijas termiņuzturēšanās programmu nevar salīdzināt ar citām. Nekur nav iespējams tik lēti un vienkārši iegādāties nekustamo īpašumu, pretī saņemot piecu gadu uzturēšanās atļauju Šengenā. Pat slikto ziņu skartajā Kiprā ir jāinvestē vismaz 300 tūkstoši eiro un papildus tam vēl jānoliek 30 tūkstošu depozīts bankā uz trim gadiem, kā arī jāpierāda vismaz 30 tūkstošu eiro gadā ienākumi. ………..
    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/roberts-zile-vai-kaislibas-ap-sikumiem.d?id=43726658

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

reksa 11.10.2013. 21.09

Kas to būtu domājis, ka Dombrovskis ir mazs Slesers?.. Abi vienāda “biznesa” piekritēji…

+11
-7
Atbildēt

2

    ligakalnina > reksa 11.10.2013. 21.24

    Un kas to būtu domājis, ka Aldis ir mazais Haris, kas gan nenotiek pasaulē.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    piziks > reksa 12.10.2013. 10.17

    Aldi, paskaties rūpīgāk, — varbūt mazais Šlesers pret LValsti bija tikai lielā Dombrovska un viņa stumdītāju priekšspēle/treniņš/izmēģinājums, kam nebija pieslēgtas ambiciozas/varaskāras/alkatīgas dāmītes kamaniņu stumšanai? :)

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

Juris Dzelme 11.10.2013. 18.49

politiķi mudina valsts izpārdošanos- tāda valsts prostitūcija ! bet vai prostitūtas ir bagātas kļuvušas- tikai suteneri !!!!!!!!

+13
-7
Atbildēt

1

    ligakalnina > Juris Dzelme 12.10.2013. 08.35

    Par prostitūciju tu varētu parunāt ar NA politiķiem, kas lobē “maksātnespējas biznesa” interses, kā domā, Lūsis tur ir nejuši, pēkšņi kļuvis nu tāds pārliecināts idejisks nacionalists, nevis tāpēc, ka viņam vajag, lai īpašumi netiktu izpārdoti viņa biznesa intersēs?

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

Kristīne 11.10.2013. 17.14

Tagad viss atkarīgs no vēlētājiem 2014. gada Saeimas vēlēšanās, pēc Viņķeles paradumiem, Vienotība piekrita atļauju pārdošanas ierobežošanai ar sakrustotiem pirkstiem, loģiski, ja NA Saeimā iegūs tik pat nelielu pāstāvniecību kā patreiz (13 deputāti), viss atgriezīsies vecajās sliedēs, par ko jau ir dzirdēts no nekustamo īpašumu tirgoņiem, un ko pierāda arī izvērstā reklāmu kampaņa. Vēl – šoreiz paldies RP deputātiem par pleca pielikšanu.

+13
-5
Atbildēt

6

    ligakalnina > Kristīne 11.10.2013. 18.47

    Jo mazāku pārdstāvniecību NA iegūs, jo labāk Latvijai.
    Saprotams, ja Latviju nevēlas pārvērst par muļķuzemi ar NA “inelekta” līmeni kā etalonu.

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Kristīne 11.10.2013. 20.09

    Jo mazāku pārdstāvniecību NA iegūs, jo labāk Latvijai.
    Saprotams, ja Latviju nevēlas pārvērst par muļķuzemi ar NA “inelekta” līmeni kā etalonu.
    ————–
    RD vēlēšanas tev neko nelika saprast?
    Starp citu – kā tu no attāluma spēj izmērīt veselas partijas intelektu?

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Kristīne 11.10.2013. 20.30

    šī te partija satāv no blēžiem un primitīviem populistiem, tur pat nav ko saprast.
    Protams, savu īpatnējo elektorātu. kas viņus vērtē kā gudrus, viņi ir atraduši.

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    reksa > Kristīne 11.10.2013. 21.23

    dzerim

    Cik daudz NA pārstāvju ir jābūt Saeimā, lai tu beidzot pamestu Latviju?.. :)))

    +10
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Kristīne 11.10.2013. 21.29

    Veltas cerības, tik jūsu nebūs nekad, kaut, protams, tā tava partija gribētu, lai Latviju pamet visi, kas nedomā, kā tie jūsu klauni, un jūs paliktu ar idejiskajiem brāļiem – SC un ZZS.
    Un atkal pārliecinos, cik jūs tuvi krieviu ER utt., visus citādi domšjošos izsūtīt, utt., taisni kā Krievijā, cik rezes teicu, mentalitāte jums vienādas, kārtējo reizi pārliecinos.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > Kristīne 11.10.2013. 22.38

    ….eltae…jau piemirsies, ka 1000 TUA kvotu gadā vēlējās nacionāļu Iesalnieks LNT tiešraidē?…

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

lailabidzane 11.10.2013. 16.37

.
Labdien, mīļotie infografiku ražotāji!

Pavisam noteikti ir jāsaka, ka jūsu pūlēs ir kāds bezgalīgi pozitīvs aspekts. Tā ir stabilitāte. Satriecoša stabilitāte, ar kuru jūs turpinat producēt bezcerīgi tupus tekstiņus un bildiņas.
Var jau būt, ka var publicēt kaut ko kaut kā, ja tikai par to samaksā. Bet kur paliek pašcieņa? Pašcieņa, kura varētu sakņoties pārliecībā, ka nav pļurkšķēts kaut kas kaut kur, bet ziņa ir saturīga un labi uztverama.

Pavisam nesen te, ir.lv, varējām lasīt par “citātžurnālistikas” nedienām LTV. Viss tur sacītais ir attiecināms tiem dažiem teikumiem, kuri saķibināti pirms bildiņām.

“Pieteikumu skaits”
Uzrādītie ir iesniegtie pieteikumi vai apstiprinātie pieteikumi? Izskatās, ka bildiņdariem tas ir viena alga.
Ir visai stulbi vienā grafikā rādīt divus pilnus periodus un divus nepilnus. Tā tas ir aplī, bez piebildēm par periodu neatbilstību.
Līnijgrafikā tāda piebilde ir. Bet, ja šī grafika mērķis ir atvieglot uztveri, tad panākts ir tieši pretējais – grafiks rāda procesa strauju dilšanu, pretēji lietu patiesai būtībai.
Tieši tas pats par bildiņu “Investīciju apjoms, personu skaits”. Periodu dažādība rāda nepamatoti strauju pieauguma dinamiku no 2010. uz 2011. gadu, un procesa kritumu 2013. gadā.
“Pilsonības valsts”. Par kādiem skaitļiem te ir runa? Vai lasītājam tas ir jāuzmin?
Krāsu skaidrojums pie kartes – 10-100 un 100-500. Kurā sadaļā tad īsti ir 100? Abās?
“Investīciju apjoms nekustāmajos īpašumos”.
TOP 10 pilsonības valsts (vai tomēr valstis) liek domāt, ka arī atverot “Viss saraksts” runa ir par valstīm, kuru pilsoņi izdarījuši investīcijas.
Kā lai tad skaidro, ka sarakstā ir gan Krievija, gam Krievija/Čečenija? Vai Latvija ir atzinusi Čečenijas neatkarību? Bet kāpēc tad Krievija/Čečenija?
Un kas ir Krievija, Afganistāna?

Vai tā ir pilnīga vienaldzība pret lasītāju? Svarīgs aizpildītais laukums, par kuru kāds samaksā…

Vai totāla neizpratne par komunikāciju? Bet te taču darbojas masu saziņas līdzekļu (gandrīz uzrakstīju žurnālisti)…

Jā, un tas “vs”!

+14
-4
Atbildēt

4

    reksa > lailabidzane 11.10.2013. 21.21

    Ir meli, ir lieli meli un ir IR infografikas…

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    marchaeva > lailabidzane 12.10.2013. 10.47

    Spriežot pēc par šo tēmu apmaksātas reklāmas IR drukātajā versijā, tad Atslēdznieks un draugi sāk sekmīgi pirkt šo saziņas līdzekli.
    Nu kur tad palikusi t.s. IR pretenzija uz objektīvu un izsvērtu informācijas atspoguļošanu?
    Ak, vienreiz jau var. Varbūt ne tikai tad jau vienreiz.. un vispār kāpēc tad nra un citi tik slikti – viņi jau tikai translē par ko samaksāts.
    IR, uz priekšu!

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    Andris > lailabidzane 12.10.2013. 11.05

    IRa t. s. “infografikai” mēdz būt citi mērķi informēšanas vietā.
    Es par to rakstīju pāris reizes, piemēram, šēit:
    http://www.ir.lv/2012/10/18/infografika-latvijas-ienakumu-nevienlidzibas-plaisa/viedokli

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > lailabidzane 13.10.2013. 11.17

    .
    Savā komentārā nerunāju par infografikas saturu, kur nu vēl par kādiem apzinātiem nolūkiem saturu deformēt, lai panāktu kādu “pareiza” viedokļa paušanu.

    Komentārs ir par infografiku veidotāju neprofesionalitāti. Par lietu, procesu un to atspoguļošanas iespēju pilnīgu neizpratni. Par to, ka cilvēciņi tupi nodarbojas ar lietām, ar kurām tiem nodarboties nevajadzētu.

    No otras puses, pavērojot komentārus, infografika saturs nospiedošo vairākumu komentētāju nemaz neinteresē. Tas ir tikai sarkanā lupata buļļiem.

    Komentāros dominē komentētāju favorītpartiju viedokļu bezierunu multiplicēšana, nekas vairāk. Jā, ir protams zanE, kura operē ar datiem. Tikai tie dati piemeklēti tā paša partijas viedokļa glorificēšanai, ar tām pašām metodēm, kā savulaik piemeklēja Ļeņina vai partijas kongresu citātus…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Ieva 11.10.2013. 15.38

Vai labi latviešu valodā un virsrakstā lietot “vs”?

+10
-2
Atbildēt

1

    ilmisimo > Ieva 12.10.2013. 12.58

    Ķīps Vai labi latviešu valodā un virsrakstā lietot “vs”?
    ________________________

    “‘vs”‘ – “‘ vēršus.. buļļus, bifeļus”‘? … Šlesera/Šīna un IR tauromahija?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

Andris 11.10.2013. 14.24

Kaut kā neticu visiem šiem “investīciju” skaitļiem. Mūsu austrumu virziena bankas noteikti jau sen izstrādājušas un piedāvā klientiem shēmas, kad par TUA patiesībā tiek maksāts tikai ap 20 tūkstošiem, bet vajadzīgie 50…100 tūkstoši tiek uzradīti tikai uz papīra.
Kas viņiem traucē, piemēram, meklēt sludinājumus, kur pārdod īpašumus par 15.000 Ls, un piedāvāt īpašniekiem pāris tūkstošus pa virsu, ja viņi būs ar mieru oficiālajā līgumā uzrādīt 55.000 Ls?

+16
-6
Atbildēt

4

    Vineta > Andris 11.10.2013. 15.30

    agrunte
    Vēl vienkāršāk ir ar investīcijām uzņēmējdarbībā. Uzmantojot fiktīvas investīcijas, UA tirgo SC un Vienotības sponsors, Esterkins(Rietumu banka)

    +13
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Andris 11.10.2013. 15.41

    Esterkins ir “Vienotības” sponsors? Viņš, protams, ir bijis citu UA balstītāju sponsors – gan Šlesera daudzo partiju, gan “Tautas saskaņas partijas”.
    http://www.knab.gov.lv/lv/finances/db/donations/?search_party_id=&search_donation_type_id=&search_donator_type=&search_donator=Leonids+Esterkins&search_date_from=&search_date_to=&search_amount_from=&search_amount_to=&search=Mekl%C4%93t

    Bet “Vienotības”?

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Edzs > Andris 11.10.2013. 21.21

    General Patton Fan Club _”…UA tirgo SC un Vienotības sponsors, Esterkins(Rietumu banka)…”_
    ~~~~~~~~~~
    Rietumu Banka man likās ka pieder Suharenko ģimenei, viens no tiem plašāk zināms ar to ka prasa no valdības kompensācijas par pirmskara Latvijas žīdu īpašumiem.
    nu ja, bet tas Esterkins ko domā ka sponsors varbūt ir bankas līdzīpašnieks?
    nu vispār vāks, – tādi nāks jau ar Repši..

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Andris 11.10.2013. 22.07

    Rietumu Banka man likās ka pieder Suharenko ģimenei, viens no tiem plašāk zināms ar to ka prasa no valdības kompensācijas par pirmskara Latvijas žīdu īpašumiem.
    nu ja, bet tas Esterkins ko domā ka sponsors varbūt ir bankas līdzīpašnieks?
    nu vispār vāks, – tādi nāks jau ar Repši..
    ——————-
    Labi, ka mēs to zinām.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

kristrun 11.10.2013. 13.54

Pazinu kādu alkoholiķi, kurš nodeva točkā pēdējo katliņu, pannu un pēc tam arī plīts riņķus.

+10
-5
Atbildēt

2

    kristrun > kristrun 11.10.2013. 14.04

    Atdeve no investīcijām ( pus pudeles ļergas veidā ) bija jūtama, varbūt, stundu.

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > kristrun 11.10.2013. 23.44

    ….Bertolds Auerbahs: “Iedzīvoties lielā naudā – izveicība, noturēt to savās rokās – gudrība, prasmīgi to izlietot – māksla.”

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

kristrun 11.10.2013. 13.47

Piekrītu viedoklim, ka nekas cits īsti jau vairs nav ko pārdot. Ievēroju, ka uz letes ir izlikta Liepājas teātra mazā zāle – nez, kurš būs jaunās koncertu pils uzturētājs?

+6
-4
Atbildēt

0

buchamona 11.10.2013. 13.29

…. šī prakse rada ilgtermiņa riskus, kas var nelabvēlīgi ietekmēt nacionālās drošības intereses nākotnē, liecina Drošības policijas (DP) veiktā analīze…+++ patīk mums pašiem radīt sev situācijas ar jau ieprogrammētiem riskiem nākotnei. Pirms vairāk kā divdesmit gadiem sapņotāji un ” teorētiķi” pieļāva kļūdas, kuru dēļ LR tika radīta vide, kas bija pateicīga tam, lai Latvijā ” pārgrupētos” un nostiprinātos tie politiskie spēki, kuri Atmodas laikā cieta sakāvi. Mūsu valdošie politiķi, rakstot likumus, paši radīja kremliniem apstākļus, lai tie varētu atjēgties, savākties un turpināt ceļu uz savu mērķi, un tas viņiem lieliski izdodas.

Tagad, klāt pie visa, mēs šiem saviem ienaidniekiem dodam iespēju saimnieciski vēl stingrāk ieaugt LR zemē, bet ļaudis, kuriem šobrīd vara rokās, izliekas to nesaprotam un to var saprast, jo augļus, par kuriem brīdina DP baudīsim ne jau rīt, vai pēc mēneša. Tas ir ilgtermiņa projekts. Katrā ziņā vajadzētu atcerēties pavisam vienkāršu lietu. Kas ir pārdots, tas ir pārdots, tas ir pazaudēts uz visiem laikiem un īpašnieks uz savas zemes var darīt daudz ko, arī to, kas mums ļoti var nepatikt un ko vietējais latvietis nekad neatļautos darīt.

+22
-8
Atbildēt

44

    Rita Lazda > buchamona 11.10.2013. 13.48

    Kas ir pārdots, tas ir pārdots, tas ir pazaudēts uz visiem laikiem un īpašnieks uz savas zemes var darīt daudz ko, arī to, kas mums ļoti var nepatikt un ko vietējais latvietis nekad neatļautos darīt.
    ———-
    Ja Latvijai sanāk kaŗadarbība ar kādu no valstīm, tad šo valstu pilsoņu īpašumi tiek konfiscēti – tur pēc tam šīs vērtības kompensēšana ir citas valsts problēma – ne Latvijas. Piemēru arī bez ekstremāliem ir daudz kāpēc var atņemt īpašumu – kaut vai dēļ nodokļu parādiem un šeit kā reiz Latvija palaiž garām zelta iespēju, kur šiem jaunajiem pie Latvijas nepiederošiem īpašniekiem vajadzēja maksāt šos nodokļus bez atlaidēm ja ne dubultā tad pilnā apmērā un vēl pirms pat ir sakārtota nodokļu sistēma priekš visiem.

    PS Es sen neticu tam ka īpašnieks ar savu īpašumu var darīt ko grib – bagāts var darīt ko grib, bet īpašnieks – nu bija vienreiz tak Latvijā traģēdija, kur policisti(varbūt pat ne valsts, bet pašvaldības) līda bez papīra viena cilvēka ģimenes mājā un šis pāri(neatceros – varbūt tikai vienu) no tiem idiotiem noblieza ar bisi… un no otras puses nemaz tik daudz gadu nav pagājuši, kad beidzās 100 gadi, kopš jaunsaimnieki uz 100 gadiem bija paņēmuši nomā zemi. Un lai kādi likumi netiktu izdomāti, bet zeme vienmēr ir piederējusi pamattautai – tā ka tas ir šo cilvēku risks – ja nepratīs sadzīvot, zemes īpašums nebūs nekāds arguments. Vienīgais ko Latvijā viņiem nevar liegt ir 2 m zem zemes, jo mēs esam tak kapu kopēju tauta…

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 11.10.2013. 17.21

    …Riņķī apkārt….ikvienas darbības pamatā jau ir ietverts risks – pat iziet uz ielas vai nokrist pa kāpnēm, iepirkt bojātu pārtiku vai brāķa preci…iegūt draugu, kurš var izrādīties nodevējs….aizdot naudu un nesagaidīt to atdodam, ieguldīt uzņēmuma akcijās, bet piedzīvot bankrotu…utt.
    …neriskē tikai tas, kurš neizkāpj no gultas, bet…arī tad pastāv risks – izkrist no gultas….
    …ja raugāmies uz Taviem piesauktajiem riska faktoriem ilgtermiņā, tad valdībai ir iespēja sakārtot likumus, lai mazinātu iespējamos riskus, taču sēdēt un vaimanāt – cik viss ir slikti, var cilvēks, kurš nekad neko nav paveicis….
    …un tas ir DP pienākums, norādīt uz iespējamiem riskiem, lai mazinātu to ietekmi vai izvairītos no tiem….arī kaut ko aizliedzot – pastāv risks iegūt nevēlamu rezultātu…
    …tad, ko – nedarīsim neko?…. :)

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 11.10.2013. 17.55

    zanE…ja raugāmies uz Taviem piesauktajiem riska faktoriem ilgtermiņā, tad valdībai ir iespēja sakārtot likumus, lai mazinātu iespējamos riskus…+++ loģiskāk būtu taču laikam, ja vispirms tiktu apzināti riski, tad sakārtoti likumi un pēc tam jau varētu uzsākt UA tirgošanu. Vai tad nē? :)

    Pie tam, vai Tev neliekas, ka tirgojot nekustamo īpašumu, sauksim lietas īstajā vārdā, pamatā jaunajiem krieviem, mēs nepazeminām savu vides vērtību? Ja esi bijusi ārpus Latvijas tālāk par kaimiņvalstīm un, ja Tev ir iznācis tur parunāt ar vietējiem ļaudīm, tad Tev būs jāpiekrīt man, ka viņiem ir milzu pārsteigums par to, ka mēs lietojam latīņu alfabētu, bet ne kirilicu un, ka mūsu nacionālā valūta ir lats šobrīd vēl un nevis rublis, un vēl lielāks izbrīns viņiem ir par to, ka mēs ar nākošo gadu pievienojamies eiro. Tātad jautājums – vai, iztirgojot savas redzamākos īpašumus, savas valsts sejas vaibstus NVS valstu pilsoņiem un šādi reizē paverot viņiem visas tās privilēģijas, kuras bauda ES pilsoņi, mēs vairojam ES valstu uzticību mūsu valstij?
    Šobrīd Latvija viņu acīs ir valsts, kurā valda krieviska vide un krievu tikumi un mēs darām visu iespējamo, lai šo pārliecību vēl vairāk nostiprinātu. Vai tā Tavu prāt LR nākotnei ir laba investīcija, jeb tomēr gala rezultāts būs – nu, ne tāds, kā mēs paši to vēlētos?

    Pie tam, ir taču skaidrs, ka ieguldot Latvijā lielus līdzekļus, šie ” investori” sāks arī šeit mēģināt realizēt savas intereses un tad šajā sakarā jautājums, mēs saceļam trauksmi, ka kāds no piena pārstrādes uzņemumiem ir nonācis krievu rokās, bet tajā pašā laikā reklāmās aicinām Krievijas ļaudis savu naudu ieguldīt Latvijā, kur te konsekvence? :)

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 11.10.2013. 18.22

    riņķī apkārt:
    mēs saceļam trauksmi, ka kāds no piena pārstrādes uzņemumiem ir nonācis krievu rokās, bet tajā pašā laikā reklāmās aicinām Krievijas ļaudis savu naudu ieguldīt Latvijā, kur te konsekvence?
    ==============================
    Vai tad Zanei un viņas domubiedriem no tādām ziņām saceļas trauksme?:) Man šķiet, viņa tomēr ir konsekventa – nekādas trauksmes nedz vienā, nedz otrā gadījumā.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 11.10.2013. 18.44

    Nu tikai novērsīsim tās UA, tad jau būs viss OK, Latvija plauks un ziedēs.
    Man tikai viens nav saprotams – kāpēc Dombrovskim un V jāpakļaujas absolūti primitīvo, aprobežoto, bezatbildīgo un nekompetento nacionlpopulistu šantāžai?
    Dod šiem varu – viņi vispār iznīcnās Latvjas ekonomiku.
    Un tas viņu elektorās tik un tā par viņiem nobalsos, jo tam jau tās “jūtas valda pār prātu”.
    Un RP pilnībā degraējusies, kādreiz domāju, ka tur ir sakarīgi cilvēki, bet, kļūdījos, ar NA bloķēties var tikai absolūti neadekvātie un bezatbildīgie populisti.

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 11.10.2013. 18.55

    Dzeris –

    Vai neesat kaut ko sajaucis? Jau vismaz kopš interfrontes dibināšanas brīža vispārzināms fakts taču ir, ka tumsonīgajiem, primitīvajiem, bezatbildīgajiem, nekompetentajiem, provinciālajiem, pret dižgaru Puškinu rezervēti noskaņotajiem, no nekvalitatīva alkohola atkarīgajiem, tikai pastalās un prievītēs tērptajiem, noskrandušajiem, netīrajiem, klibajiem, kā arī absolūti šķielējošajiem nacionālistiem visas problēmas atrisinās tikai visu krievu aizbraukšana.

    Tā ka ar UA tirdzniecības ierobežošanu vai pat pārtraukšanu vien nepietiks.:)

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 11.10.2013. 20.42

    Sapņo vien, Hari, un dzīvo savā pasaulē, kas sadalīta ienaidniekos un NA atbalstītājos, tas taču tik vienkārši un saprotami.
    Realitāte ir nedaudz savādāka.

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 11.10.2013. 20.46

    …Riņķī apkārt….lasu un….smagi nopūšos….paanalizēsim – kur slēpjas Tavas bailes un pašapmāns….

    …Riņķī apkārt jautā: -“Vai Tev neliekas, ka tirgojot nekustamo īpašumu, sauksim lietas īstajā vārdā, pamatā jaunajiem krieviem, mēs nepazeminām savu vides vērtību?”….

    – atbilde: – “PMLP speciālistu veiktā uzturēšanās atļauju saņēmēju personas datu analīze liecina, ka Krievijas pilsoņu vidū (uz viņiem attiecas 75% šīs programmas ietvaros izsniegto uzturēšanās atļauju) dominē Maskavas un Sanktpēterburgas iedzīvotāji. Ir arī citu pilsētu iedzīvotāji, taču tie visi pārstāv Krievijas Eiropas daļu…

    Ir arī citi interesanti dati un secinājums: uz Latviju brauc gudri cilvēki. Izrādās, ka visiem investoriem ir vismaz viena augstākā izglītība. 60% investoru ir humanitārā, bet 40% — tehniskā izglītība.

    52% investoru ir vecumā no 30 līdz 45 gadiem. Otra lielākā grupa ir vecumā no 45 līdz 60 gadiem.

    40% uzturēšanās atļaujas saņēmušo ārzemnieku ir uzņēmēji, kam ir savs uzņēmums, bet pārējie — uzņēmumu vadošie speciālisti un augstākā līmeņa vadītāji.”

    …..nākošais par ko satraucas Riņķī apkārt: – “Ja esi bijusi ārpus Latvijas tālāk par kaimiņvalstīm un, ja Tev ir iznācis tur parunāt ar vietējiem ļaudīm, tad Tev būs jāpiekrīt man, ka viņiem ir milzu pārsteigums par to, ka mēs lietojam latīņu alfabētu, bet ne kirilicu un, ka mūsu nacionālā valūta ir lats šobrīd vēl un nevis rublis, un vēl lielāks izbrīns viņiem ir par to, ka mēs ar nākošo gadu pievienojamies eiro.”

    – atbilde: – atliek rakstīt protesta vēstules Tavu apceļoto valstu izglītības ministriem par viņu valsts iedzīvotāju katastrofāli zemo izglītības līmeni un ieteikt uzlabot mācību programmas skolās, lai nebūtu jāpiedzīvo tāds kauns par neinformētību – kas noteikt pārējās Eiropas savienības valstīs…ES valstu iedzīvotāju zemais izglītības līmenis – vairs nav mūsu problēma…

    – Riņķī apkārt kļūdās savā pārliecībā: – “…un šādi reizē paverot viņiem visas tās privilēģijas, kuras bauda ES pilsoņi” …

    -atbilde: – trešo valstu pilsoņi ar TUA nevar baudīt tādas pat privilēģijas kā ES pilsoņi – viņi nevar piedalīties ne vietējās, ne Saeimas, ne Eiropas parlamenta vēlēšanās….viņi nevar ieņemt amatus valsts pārvaldē, ne ietekmēt lēmumu pieņemšanu…tikai pēc 10 gadiem viņi var pretendēt uz pilsonības iegūšanu naturalizācijas kārtībā, izpildot virkni nosacījumu….taču…PMLP veiktās investoru aptaujas rezultāti rāda, ka 61% no respondentiem Latvijā plāno uzturēties pāris mēnešu gadā, 19% – pastāvīgi, 18% – pāris nedēļu gadā…

    …par trauksmi, kuru izjūt Riņķī apkārt – vai trauksmes sajūta neradās laikā līdz 2010.gadam, vai varbūt R.A. domā, ka līdz TUA izsniegšanai neviens īpašums netika pārdots, ne iegādāts?…kāpēc trauksmes sajūta neradās iztirgojot Latvijas zemi un mežus ārvalstu investoriem?…kāpēc trauksmes sajūta nacionāļiem nerodas par darba atļaujām zemu kvalificētam darba spēkam?…

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 11.10.2013. 21.03

    Teikšu nepolitkorekti – par NA var balsot tikai tikpat lieli “gudrinieki”, kas ir tai NA iekšā.
    Nu bet katrai tautai ir zināms % naivu cilvēku, kas ķeras uz to populistu mušpapīru un kuriem ir spriešanas grūtības, ko lai dara, tā nav viņu vaina.

    +9
    -13
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 11.10.2013. 21.19

    zanEi

    Vai Latvijā trūkst imigrantu? Vai vajag vēl?..
    Latvija ir ES dalībvalsts. Jebkuŗš ES pilsonis var iebraukt un uzturēties Latvijā. ES ir vairāk par 500 miljoniem iedzīvotāju. Ja tev ir vajadzīgi darbinieki – tev ir milzīga izvēle.

    Smieklīgi lasīt, ka tu vispār centies attaisnot šādas stulbības.
    Līdz 2010.gadam šāda “biznesa” nebija, un nekas, iztikām.
    Kas liedz izbeigt Slesera stulbības tagad?

    To var izskaidrot tikai ar korupciju. Kādam ir jāizpārdod savi īpašumi. Ar ko šādi darboņi ir labāki par šķēlēm, lembergiem un sleseriem, nevaru saprast. Vai mums tagad ir smalkāki oligarchi un smalkāka korupcija, smalkāka valsts nozagšana?

    +16
    -7
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 11.10.2013. 21.23

    Zane:
    kāpēc trauksmes sajūta neradās iztirgojot Latvijas zemi un mežus ārvalstu investoriem?…kāpēc trauksmes sajūta nacionāļiem nerodas par darba atļaujām zemu kvalificētam darba spēkam?
    ===================================
    Acīmredzot Jums diezgan intīmi ir pazīstams vesels pulks “nacionāļu” un visu laiku uzraugāt viņu pulsu un citus atribūtus.:) Kā gan citādi Jūs varētu atļauties spriest, ka viņus tas neuztrauc?

    Es, pats būdams “nacionālis”, pazīstu gan savu “trauksmes sajūtu”, kas rodas, lasot tādas ziņas, gan pazīstu arī citus, kurus tās uztrauc. Par to jau sen tiek arī rakstīts gan laikrakstos, gan interneta portālos.
    Tikai cilvēks, kurš apņēmies iztikt ar “Ir” (vai kādreiz ar “Dienas”) neveselīgi vienpusējo diētu, var apgalvot, ka neko tādu nav zinājis.:)

    Savukārt no Jūsu puses tā, manuprāt, ir liekulība: ak, kāpēc tad tie nacionāļi neuztraucas?!
    Bet ja nu Jums kāds “iebāztu degunā” faktus, ka tomēr uztraucas un jau sen – ko tad Jūs teiktu, kā reaģētu?

    Nu, skaidrs, kā. Tā kā, piemēram, Ozoliņš – ar ņirgšanu un vīzdegunību.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 11.10.2013. 21.26

    Zane:
    Ir arī citi interesanti dati un secinājums: uz Latviju brauc gudri cilvēki. Izrādās, ka visiem investoriem ir vismaz viena augstākā izglītība. 60% investoru ir humanitārā, bet 40% — tehniskā izglītība.
    =================================
    Un tas Jūsuprāt ir kaut kas apsveicams? Kaut kas nomierinošs?

    Mums būtu jāpriecājas, ka jau tāpat spēcīgajai, izglītotajai, turīgajai un pašpārliecinātajai krievu masas elitei pievienojas arvien jauni, tikko importēti “gudri cilvēki”?:)

    Tie, kuri Latviju vēlas redzēt aizvien krieviskāku (1) un tie, kurus tie pirmie ir uzpirkuši/apvārdojuši (2), par to priecājas.

    +11
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 11.10.2013. 21.33

    Nē, Hari, mums būtu jāpriecājas, ja šeit nebrauktu neviens gudrs un izglitots cilvēks, jo uz viņu fona nacionālklauni izskatās nožēlojami, tāpat, kā tava filozofija, kas balstās tikai un vienīgi uz tavām fobijām un kompleksiem.

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 11.10.2013. 21.34

    Dzeris –

    Uz viņu fona nožēlojami izskatīsies ne viens vien.:) Arī viņu apslaucītāji, apmazgātāji un aptekalētāji.

    Un tā kā viņi spietos tiešā “importētās elites” tuvumā, tieši viņu žēlīgums pirmais cirtīsies acīs.:)

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 11.10.2013. 21.48

    Ja tu nespēj darīt neko citu, kā “apmazgāt” iebraucējus, tad es saprotu tavu naidīgumu att. uz viņiem.
    Es nodarbojos ar ko citu, un tāpēc man viņi netraucē.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 11.10.2013. 22.00

    zanE. Paldies par jaukiem brīžiem, uzlaboji man gara stāvokli :) Pirmajā mirklī gandrīz vai ” niezēja nagi” sameklēt Tev piemērus, kur ” maskavieši un peterburgieši” tā starp 30 un 40 gadiem, ar augstākām izglītībām ir sagādājuši LR dažāda rakstura problēmas, bet lai nu paliek. Neesam taču vairs pamatskolnieki, lai sāktu šādu pinpongu spēlēt.

    Par to, ka ES iedzīvotāju zemais info līmenis nav mūsu problēma, Tu noteikti kļūdies. Tā ir mūsu problēma, un pietiekoši liela problēma, ja jau tērējam budžeta naudu un dažādos veidos cenšamies tomēr atgādināt par savu esamību Eiropai un pārējai pasaulei.

    Par to, ka mēs taisām ES vārtus vaļā visādiem ļaužiem no trešajām valstīm. Es nebiju domājis tiesības vēlēt un citas līdzīgas izdarības, kuras viņiem ” pie kājas”. Es biju domājis tiesības tādam jaunajam krievam nekontrolēti pārvietoties pa visu Eiropu, kuru viņš iegūst, nopērkot īpašumu teiksim Jūrmalā. Mēs esam pajautājuši mūsu sabiedrotajiem, ko viņi par šādu mūsu soli domā? Man nav tāda info, ka mēs būtu to darījuši, bet tas mums būtu jādara kaut vai pieklājības pēc, pirms taisām šādu bodīti vaļā.

    Utt, bet nu ko mēs te gudri, bet lieki spriedīsim savā starpā. Pozīcijas skaidras. Varbūt nosūti savu analīzi DP, lai viņi koriģē savējo :)

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 11.10.2013. 22.02

    …Aldis… -“Līdz 2010.gadam šāda “biznesa” nebija, un nekas, iztikām.”
    —————————-
    …vai Tu joprojām dzīvo Francijā?…ja dzīvotu Latvijā, tad zinātu, ka izpārdošana – nekontrolēta – ir notikusi līdz 2010.gadam bez kādas valsts uzraudzības un valsts kasei garām plūstošiem finanšu līdzekļiem…no 2010.gada šos pirkumus un investorus iespējams uzskaitīt un kontrolēt – atteikt TUA izsniegšanu, anulēt TUA, sekot līdzi konkrētu noteikumu izpildei….šajā laikā ir anulēta 201 TUA…visvairāk TUA anulētas nekustamā īpašuma īpašniekiem – 129 atļaujas.Anulēšanas iemesli – nekustamā īpašuma pārdošana (62 TUA), izceļo no Latvijas vai TUA nav reģistrēta likumā noteiktajā termiņā (38), persona pieprasa TUA sakarā ar citu iemeslu (25), īpašumam ir nepietiekama kadastrālā vērtība (4). Ieguldītājiem kapitālsabiedrības pamatkapitālā anulētas 48 TUA. Iemesli – persona pieprasa TUA sakarā ar citu iemeslu (36), persona nav reģistrējusi TUA vai izceļo no Latvijas (6),vairs nepastāv apstākļi TUA saņemšanai, piemēram, uzņēmuma akcijas ir atsavinātas (5), nav nomaksāti nodokļi (1). Ieguldītājiem kredītiestādes subordinētajā kapitālā anulētas 24 TUA. Iemesli – persona izceļo no Latvijas vai TUA nav reģistrēta likumā noteiktajā termiņā (16), persona pieprasa TUA sakarā ar citu iemeslu (8).

    …un tā ir pastiprināta kontrole….

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 11.10.2013. 22.07

    …Riņķī apkārt….”Es biju domājis tiesības tādam jaunajam krievam nekontrolēti pārcietoties pa visu Eiropu.”
    —————————–
    …traki, vai ne?…neesi sācis domāt par robežstabiņu un dzeloņdrāšu ražošanu?… :)

    +6
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 11.10.2013. 22.13

    Nu, protams, Latvijai jābūt tam cietoksnim, kas neļaus “krieviem” ceļot pa pasauli.
    Tā ir mūsu missija un mūsu sūtība.
    Kurā gadsimtā dzīvojam, un kādās kategorijās sprežam?

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 11.10.2013. 22.26

    Kurā gadsimtā dzīvojam, un kādās kategorijās sprežam? +++ Nu tad nākam ar iniciatīvu atcelt vīzu režīmu starp ES un Krieviju. Tas būs ļooti gaišs un progresīvs solis, kļūsim par piemēru tiem pārējiem tumsoņām.

    Bet varbūt samazināsim mērogus, iedomāsimies situāciju, kad kaimiņš, kuram esam uzticējuši sava dzīvokļa rezerves atslēgu, atdotu to pirmajam garāmgājējam. :)

    +12
    -8
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 11.10.2013. 22.48

    zanE raksta: “ir notikusi līdz 2010.gadam bez kādas valsts uzraudzības”

    Vai tu gribi teikt, ka arī līdz 2010.gadam, pērkot nekustamo īpašumu, 3.valsts pilsonis varēja iegūt arī UA?

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 11.10.2013. 22.52

    dzeris raksta: “Latvijai jābūt tam cietoksnim, kas neļaus “krieviem” ceļot pa pasauli”

    Vai tev neliekas, ka par Krievijas pilsoņiem ir jādomā Krievijai?
    Vai tu jau gribi, lai Latvija sāktu aprūpēt Krievijas pilsoņus?

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 11.10.2013. 23.14

    Nevienam neviens nav jāaprūpē.
    Jārada apstākļi, kad var izpausties iniciatīva.

    +7
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 11.10.2013. 23.22

    …Aldi….Tu tēlo alternatīvi apdāvināto vai – tāds esi?….pirms 2010.gada bija citi ceļi kā iegūt īpašumus un valsts kasei garām paslīdēja nekontrolēti finanšu līdzekļi…vēlies atgriezties pie iepriekšējo gadu kārtības?…

    +7
    -13
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 11.10.2013. 23.36

    zanEi

    Mēs runājam tieši (!) par uzturēšanās atļaujām. Biju domājis, ka tu to zini…

    Nodokļi, kādus valsts nosaka nekustamajiem īpašumiem, nekādā ziņā nav atkarīgi no tā, vai īpašumam klāt tiek pielikta UA.
    Nosaki jebkādus nodokļus un savāc tos. Kas tev to liedz? Kādā veidā UA spēj palīdzēt savākt nodokļus? Ko?

    +12
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 11.10.2013. 23.37

    zanE …
    izsniegto uzturēšanās atļauju) dominē Maskavas un Sanktpēterburgas iedzīvotāji.

    Ja Latvija gribēja uzlabot valstī dzīvojošo ārzemnieku sastāvu, vajadzēja uzaicināt Nepālas vai Birmas iedzīvotājus, to vidū krievu bandītu un čekistu skaits būtu nenozīmīgs.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    reksa > buchamona 11.10.2013. 23.40

    dzeris raksta: “Jārada apstākļi, kad var izpausties iniciātīva.”

    Kāds sakars iniciātīvai ar uzturēšanās atļaujām?..
    Tu runā par Krievijas pilsoņi iniciātīvu?..

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 12.10.2013. 08.29

    Jā, arī par tiem, jebkuras valsts pilsoņu iniciatīva, kas sekmē Latvijas ekonomiku,ir abalstāma un valstij nāk tikai par labu.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 12.10.2013. 09.08

    dzeri.Jārada apstākļi, kad var izpausties iniciatīva.++++ Šī saruna mani pārsteidz :) Izrādās, ka mēs esam tik pašpārliecināti, ka iedomājamies, ka mums, esot starp ES un NATO dalībvalstīm, ir tiesības, nerēķinoties ar šo savienību kopējo kārtību, ieviest tur savu kārtību tikai tādēļ, ka šādi rīkojoties mēs gūstam sev šķietamu labumu.

    Vai tiešām Tu esi tik pārliecināts, ka mēs spējam uzņemties atbildību par tiem ļaužiem no trešajām valstīm, kuri reizē ar īpašumiem LR iegūst tiesības pārvietoties bez kontroles pa jebkuru no ES dalībvalsti? Pat mūsu DP nav par to pārliecināta, bet šīs sarunas gaitā mēs viņu secinājumus par šo problēmu esam ” piemirsuši” :)
    Tu esi pārliecinats, ka vācieši, franči, vai vienalga kas būs sajūsmā par šādu mūsu soli? Mēs taču sākam iejaukties viņu iekšējā dzīvē ar savu mantrausību. Manā uztverē tas ir augstākā mērā egoisms un Latvija, šādi rīkojoties, pierāda tikai to, ka nav nobriedusi tam, lai būtu ES un NATO dalībvalstu starpā. Patiesībā mēs ar savām rokām sākam piepildīt kremlinu sapni par to, ka LR kļūs par ” tiltu” starp Austrumiem un Rietumiem, viņu izpratnē, protams un pilnīgi pamatoti rietumu valstis par to jau ir izteikušas savas bažas, ka arī caur Latviju viņu zemēs ieplūst organizētā noziedzība, piemēram.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 12.10.2013. 11.27

    ….Riņķī apkārt…. – “Vai tiešām Tu esi tik pārliecināts, ka mēs spējam uzņemties atbildību par tiem ļaužiem no trešajām valstīm, kuri reizē ar īpašumiem LR iegūst tiesības pārvietoties bez kontroles pa jebkuru no ES dalībvalsti?”
    —————————-

    …tātad – atliek secināt, ka bīstamība pēkšņi parādās no tiem, kuri iegādājušies NĪ, bet visi pārējie, kuri saņēmuši TUA ir tīrie eņģeļi un nekādu apdraudējumu ne ES, ne NATO, vēl jo vairāk – Latvijai – nav radījuši….

    http://www.pmlp.gov.lv/assets/components/phpthumbof/cache/a57a5c427f8b1c2178d78120a30dddc1.40022a4d1800c15f55506519feafb42f.png

    P.S. …kuram no nacionāļiem robežmietiņu un dzeloņdrāžu ražošana ir biznesa projekts, kurš draud nojukt?…

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 12.10.2013. 11.49

    Zane –

    Jums ir visas iespējas ieteikt savai partijai izmantot izdevību un izdarīt kādu labu darbu Latvijai – sāciet, lūdzu, “kustināt” problēmu par pārāk lielo kopējo uzturēšanās atļauju skaitu!

    Tā kā Smiltēnam un Jums šķiet, ka esat pirmie, kuri par to sāk runāt (“celt trauksmi”), jums būs iespējas tikt pie politiska kapitāla, ko pēdējā laikā krietni notērējusi “čuriku” Viņķele un Bukanes draudzenes vīrs.:)
    Domāju, ka NA nekādu iebildumu nebūs un jūsu iniciatīvām šķēršļi netiks likti.

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 12.10.2013. 11.50

    Latvia: Russia’s playground for business, politics – and crime
    http://www.theguardian.com/world/2013/jan/23/latvia-russian-playground

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 12.10.2013. 12.14

    zanE …P.S. …kuram no nacionāļiem robežmietiņu un dzeloņdrāžu ražošana ir biznesa projekts, kurš draud nojukt?…+++ Par uzturēšanās atļaujām, kuras tiek izsniegtas LR iebraukušiem ļaudīm, kas nav LR pilsoņi, es līdz šim esmu dzirdējis tikai UA kontekstā. Ja Latvijā šāda prakse tiek piekopta arī citos gadījumos, tas tikai pasvītro šīs problēmas aktualitāti.

    Bet tā sarkastiskā piezīme par dzeloņdrātīm un mietiņiem – te pat nav ko piebilst. Varu tikai pateikt to, ko jau esmu pateicis reiz – manu prāt tas ir amorāli LR vārdā izdot cilvēkam par kuru neatbildam, jo viņš nav LR pilsonis, dokumentu, kurš dod tiesības viņam iebraukt mūsu sabiedroto teritorijā bez iepriekšējas vienošanās, šādi apejot ES piekopto vīzu politiku. Tev nav ienācis prātā, ka mūsu sarunas kontekstā,ironizējot un salīdzinot Eiropas Savienībā pastāvošo vīzas kārtību ar dzeloņdrātīm, Tu ironizē arī par pašu ES? Tavs pašnovērtējums ir apbrīnas vērts :)

    Jā, un vēl kas – Tu un Dzeris, jūs abi tandēmā varat atrast kaut vienu manu komentu, kurā es būtu vērsies pret jums ar personīgiem apvainojumiem? Man jau tas kā pīlei ūdens, es jau esmu tumsonis un lepojos ar to :) Pašiem par sevi vairāk vajadzētu padomāt, kā tas izskatās no malas :)

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 12.10.2013. 12.48

    nulle
    Tieši otrādi – ārzemnieki var paņemt līdzi visu uz ārzemēm, bet zemi gan nepaņems

    Tā ir.
    Atvilks tumsonīgie un agresīvie krievi uz Latviju vēl visus savus defektīvos tuviniekus, bet zemi neatvedīs. No savas ierastās vides izspiestie latvieši arī savu zemi uz Angliju vai Īriju līdzi ņepaņems.
    Es saprotu tavu sapi, jo tā ir arī manējā.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 12.10.2013. 12.54

    ….Riņķī apkārt….kas cits atliek, kā tikai ironizēt, ja – viena partija lobē savus sponsorus un maksātnespējas administratorus savākusi savās rindās un mēģina manipulēt ar sabiedrisko domu?…ja partijas atbalstītāji ir tik tuvredzīgi un “uzraujas” uz populistiskiem saukļiem un akcijām, ja neredz problēmu kopumā, bet grauž pasviesto kaulu un ļaujas smadzeņu skalošanai…arī partijnieks Zīle manipulē ar informāciju savas partijas interesēs…un Zīle to jau ir vairākkārt pierādījis – runās un darīs to, kas būs nepieciešams viņa partijas sponsoriem (N.Lakučs)….

    …ES valstis TUA izsniedz un viņu drošības dienesti to uzrauga, katra valsts ievēro kopējus ES likumus, gan katras atsevišķas valsts iekšienē izdotos…NA vēlas Latviju padarīt par izņēmumu?….

    …vienkāršākais ir aizliegt, neļaut, neatbalstīt, iznīcināt…un gaidīt, ka Latvijā varēs dzīvokli vai māju iegādāties par 100 latiem….nu, ko – gaidiet!…

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 12.10.2013. 13.04

    zanE Ja jau Tu piesauc Zīli, tad, droši vien, šī raksta dēļ, bet, kur Tu šajā rakstā redzi smadzeņu skalošanu ” partijas interesēs” :) Autors vnk norāda uz Šīna uc UA tirgoņu kļūdām viņu uzceptajā reklāmā, kā arī dod ieskatu par noteikumiem uz kādiem līdzīgus darījumus veic tās dažas Eiropas valstis, kuras izdod šīs UA, un salīdzina šīs darbības ar LR ” praksi”, kurai nekustamais īpašums patieībā bieži vien ir ” pievienotā vērtība” pie uzturēšanās atļaujas :) Līdz ar to arī kontingents, kuram šīs UA tiek izsniegtas ir stipri atšķirīgs Latvijā un citur. Bet mēs jau sākam iet pa riņķi. Jautājums Latvijā saistībā ar UA pagaidām ir ” atrisināts”, galīgais risinājums nākamgad – pēc vēlēšanām. Kā tauta spriedīs, tā arī būs :)

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/roberts-zile-vai-kaislibas-ap-sikumiem.d?id=43726658&utm_source=ir.lv&utm_medium=news-widget&utm_campaign=Links-in-partner-sites

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 12.10.2013. 13.18

    …R.A. …redz, uz Tevi Zīles “attapība” nostrādāja, tikai….vai Jums abiem nav piemetusies lielummānija – salīdzināt Latviju ar attīstītajām Eiropas savienības valstīm?….

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 12.10.2013. 13.24

    riņķī apkārt:
    Jautājums Latvijā saistībā ar UA pagaidām ir ” atrisināts”, galīgais risinājums nākamgad – pēc vēlēšanām.
    =====================================
    Varbūt arī nav atrisināts pat pagaidām.

    Prezidents, runājot par TUA, brīdina: varam palikt «savā zvēru dārzā»
    http://www.apollo.lv/zinas/prezidents-runajot-par-tua-bridina-varam-palikt-sava-zveru-darza/615883
    Citāts:
    «Tā [TUA] programma ir jāuzlabo. Par to šaubu nav. Bet – ko liksim vietā [ja programma tiek apturēta]? Visur redzēt ienaidnieku, visu noliegt. Tad mēs būsim nodalīti savā zvēru dārzā. Kāda tad jēga bija stāties Eiropas Savienībā, kāda jēga runāt par eksporta lielvalsti,» teica Bērziņš.

    Varbūt mūsu Zvēru dārza prezidents Nr. 2 budžetu vēl atmetīs atpakaļ.:)

    Bet Bērziņa teksts skan it kā to būtu rakstījis Šlesers vai Dzeris.:)

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > buchamona 12.10.2013. 13.27

    Zane –

    Apkarojat “lielummāniju”?
    Krievu okupācijas, kolonizācijas un rusifikācijas vara arī vienmēr uzmanīja un rūpējās, lai tik kādam latvietim nepiemestos lielummānija, t.i., lai tik kādam latvietim neienāktu prātā, ka viņš drīkst sevi salīdzināt ar citām tautām piederīgajiem un ka viņa tauta ir tikpat nozīmīga kā citas tautas.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 12.10.2013. 13.31

    Haris. Diez vai Bērziņš iejauksies šajā procesā tik tālu, ka viņa rīcības rezultātā kritīs valdība. :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Vineta > buchamona 12.10.2013. 13.40

    zanE …
    Vai tāpēc vēl būtiski jāpamazina latviešu zemes vērtību, izmitinot tajā mūsu civilizācijas pēdējas pabiras? Jūrmala jau kļuvusi par vietu, kuru vairs nevēlas apmeklēt normālu valstu pilsoņi.
    Latvija, kur faktiski notika Koļana II imperiālistiskais WWI, 1919. gadā bija nesalīdzināmi vairāk izpostīta, kā šodien pēc šļeserkalvīšgodmaņ valdības ilgstošās plosīšanās, pēc komisāru un komunāru likvidēšanas, divdesmit gadu laikā iekaroja cienījamu vietu Eiropas attīstītāko valstu vidū. Ar dombrovskiem, āboltiņām, un kampariem tā būtu pagrimusi un pievienota Krievijai vēl kādā 1938. gadā.
    Dombrovska bābu un Vienotības sponsoru neizmērojamās alkatības dēļ, Latvija ne tikai neceļ savu attīstības perspektīvju latiņu, bet nolaidusi to pavisam zemu.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 12.10.2013. 15.52

    zanE…..vai Jums abiem nav piemetusies lielummānija – salīdzināt Latviju ar attīstītajām Eiropas savienības valstīm?….
    _________________
    Salīdzini gan, bada dzeguze – cik Latvijā procentuāli ir pamattauta un cik rietumvalstīs:):):)

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 12.10.2013. 16.01

    ….Haris…-“Acīmredzot Jums diezgan intīmi ir pazīstams vesels pulks “nacionāļu” un visu laiku uzraugāt viņu pulsu un citus atribūtus.:) Kā gan citādi Jūs varētu atļauties spriest, ka viņus tas neuztrauc?”
    —————————-
    …tātad, Tu apgalvo, ka nacionāļu aktivitātes cieši saistītas ar viņu intīmās dzīves aktivitātēm?…
    …hmmm…negaidīts politiskās kultūras pavērsiens…

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 12.10.2013. 16.07

    rinķī apkārt zanE …P.S. …
    …………
    Jā, un vēl kas – Tu un Dzeris, jūs abi tandēmā varat atrast kaut vienu manu komentu, kurā es būtu vērsies pret jums ar personīgiem apvainojumiem? Man jau tas kā pīlei ūdens, es jau esmu tumsonis un lepojos ar to :) Pašiem par sevi vairāk vajadzētu padomāt, kā tas izskatās no malas :)
    _________________________
    Šie abi būtu aizraujošs materiāls kādai psihologa studijai.

    Vai arī -apcerējumam,kas sauktos”‘Patiesības mirklis,kad aizkrita širmis”‘.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam