Saulespuķu eļļa uz sliedēm: valdībai jārīkojas ātri

89

Komentāri (89)

inesite15 12.10.2013. 11.03

kin-dza-dza > mikelisegle10.oktobris 2013 16:07 : jāatzīst sava totāla bezsaprašana visā tai “kamolā” – vienīgais mierinājums ir tas, ka jau izsenis teikts, ka tikai īstam muļķim viss par visu ir skaidrs :)
– tam gan kaut kā tā kā piekrist gribētos > “… bet, manuprāt, autore nepamatoti atsaucas uz pamattiesībām…” – tāpat kā nav skaidrs, kāds tam sakars ar ….
….”Аннушка масло уже купила, причем не только купила, но и пролила” – zināt Bulgakovu … darīt, tb, publikai zināmu, ka zin … nav jau grēks, bet vēl “Suņa sirdi” tur piepīt :) ….
no tās pat “Suņa sirds” nāk arī sekojošais, ja kas :

” «Семь комнат каждый умеет занимать до тех пор, пока блистающий меч правосудия не сверкнул над ним красными лучами!» (1, II, стр. 167).”
– tas par to švonderīgo vienlīdzību :P

Un vēl – varētu padomāt, ka tās Rīgas biļetes būtu PIRMĀ, VIENĪGĀ vai vismaz VISLIELĀKĀ nevienlīdzība Laimes…Veiksmes laikam … zemē :P

0
0
Atbildēt

0

l_abola 11.10.2013. 19.06

Vienotība smīnot noskatījās, kā Sprūdžs cīnās un zaudē pasaules varenajiem, sak, ko nu puišelis lecās. Vai tagad sniegs palīgā roku? Paši taču atdeva Rīgu Ušakovam un nu priecājas kopā ar Šleseru un Šīnu, kā naivie latvieši izpārdod “investoriem” savu dzimteni.

+3
-1
Atbildēt

0

Diāna Eglīte 11.10.2013. 10.31

Paldies autorei par šī jautājuma juridisku analīzi!
Ja VARAM prātiņš ir par īsu un tā neizmanto savas tiesības/nepilda savu pienākumu, tad, tā kā tiek pārkāptas Satversmē noteiktas pamattiesības, šajā jautājumā pilsoņi var vērsties Satversmes tiesā?

+5
-1
Atbildēt

0

arnolds_kalva 11.10.2013. 09.56

Pieraksta sistēma Latvijā joprojām pastāv, jo katram nodokļu maksātājam atbilstoši tā deklarētajai dzīvesvietai ir attiecīgais nodokļu maksātāja teritoriālais kods. Tālajos 90.-tajos tam varbūt arī bija pamatojums, bet šodien tas ir anahronisms. Nu, nav tas VID tik vāji aprīkots, lai nespētu apkopot nodokļus, ko katra darba vieta ieskaitītu atbilstoši TĀS atrašanās vietai. Juridiskās un faktiskās adreses sakārtot arī nav problēma. Ja pašvaldībai pienākošos nodokļu daļu tā saņemtu atbilstoši ienākumu gūšanas vietai nevis strādājošā deklarētajai dzīvesvietai, tad biļešu jautājums izzustu pats no sevis. Un būtu vēl daži ieguvumi- 1) pašvaldības būtu vairāk ieinteresētas uzņēmējdarbības veicināšanai savā teritorijā nevis “guļamvagonu” veidošanā; 2) VID un VDI datu salīdzināšana varētu palīdzēt izķert nelegālās darba vietas. Paldies Ušakovam, ka šo problēmu izvilka dienas gaismā, bet risināt to vajadzētu likumdevējiem.

0
-3
Atbildēt

0

Janis 11.10.2013. 09.01

gribēju ierakstīt komentāru, bet pamanīju, ka šeit ir pārāk daudz tā saucamo “delfu lasītāju”, kas tālāk par savu degungalu nemaz neredz.
Paldies autorei par alternatīvu viedokli, kas ir ne tikai tendenciozs, bet arī pārlieku politisks.

+1
-8
Atbildēt

0

Anatolijs K. 10.10.2013. 23.47

Ilgi nebiju saskāries ar cenzūru. Tagad izskatās ka Delfi cenzē informāciju par to kur parakstīties par vienādu braukšanas maksu Rīgā. Pietiek pieminēt web lapu, vai attiecīgo saiti, lai šī informācija neparādītos. Kas īsti ir Delfu saimnieki?

+2
-2
Atbildēt

2

    aivarstraidass > Anatolijs K. 11.10.2013. 00.22

    Vai citus linkus Delfi ļauj publicēt komentāros? Uz parakstīšanos uz citām iniciatīvām ManaBalss vai jebko citu?

    Ļoti iespējams, ka komentāra saturu, pirms “Delfi” to parāda, vispirms “iztīra” no linkiem – jo ļoti daudz linku komentāros ir spams jeb nevajadzīgas reklāmas. Un, protams, “Delfi” portāla apmeklētība neko no tā neiegūst – portālam vajag, lai lietotāji iespējami vairāk skatītos “Delfi” lapas, audzētu lapas reitingu un klikšķinātu uz apmaksātiem reklāmu baneriem nevis uz tiem linkiem, ko ievietojuši komentētāji.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Anatolijs K. > Anatolijs K. 11.10.2013. 00.26

    Iespējams ka tā. Ceru ka Delfi to atrisinās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Ojārs 10.10.2013. 22.28

stulbi, ka Siguldas pašvaldība vispār ir uzsākusi sarunas ar Ušaku. Kad par to izlasīju, sapratu, ka tāds jau laikam ir viņu mērķis – sadalīt Latviju pa feodālām “zemēm”, kuras savā starpā kašķējas, ķivējas un cenšas viena otrai uzspiest savus “atsevišķos” “likumus”

+7
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Ojārs 10.10.2013. 23.38

    ———
    Tā sadalīšana jau 1990-os gados notika – tagad to pat Latvijas zinātnieki spiesti atzīt:
    “Savā pagājušā gada pētījumā biju spiesta konstatēt, ka esam atgriezušies pie Viduslaikiem raksturīgās gan politiskās, gan ekonomiskās uzvedības” Dr. sc. soc. LU Filozofijas un socioloģijas institūta vadošā pētniece Dagmāra Beitnere.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Dancis > Ojārs 15.10.2013. 10.19

    Turklāt tādās feodālās zemēs, kurās notiek aktīva ekonomiska darbība, tuvu galvaspilsētai, iedzīvotāju skaits palielinās, viss notiek.
    Jāteic, ka diemžēl cēlonis visai jezgai ir reģionālās attīstības politikas fiasko. Ja man būtu līdzvērtīgas darba iespējas manā dzimtajā miestā, man tie Ušakova labumi ilgi nebūtu vajadzīgi.

    0
    0
    Atbildēt

    0

oskaar 10.10.2013. 22.24

Iespējams, ka autorei ir pilnīga taisnība.
Bet tad kā tas saistās ar jau itin pasen Jūrmalā ieviesto iebraukšanas maksu? Tāpat tiek diskriminēti tie Latvijas iedzīvotāji, kuri nav deklarējušies kā Jūrmalas iedzīvotāji- vai ne tā?

+2
-1
Atbildēt

9

    dro > oskaar 10.10.2013. 23.13

    andrejsg. Toties auto stāvvietas bez maksas.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > oskaar 10.10.2013. 23.31

    …Andrej…Jūrmalai un Rīgai ir atšķirīgi statusi…Rīga – Latvijas galvaspilsēta, kurā koncentrētas visas valsts svarīgākās iestādes, slimnīcas, ārstniecības un kultūras iestādes….galvaspilsētas funkcijas atšķiras no kūrortpilsētas funkcijām….tā ir Tava izvēles brīvība – maksāt par iebraukšanu Jūrmalā un peldēties Majoru pludmalē vai darīt to Vakarbuļļos bez maksas…bet Stradiņus, Valsts ieņēmumu dienestu vai Augstāko tiesu cilvēks nevar apmeklēt citā vietā…
    …rīdziniekam aizbraukt pāris pieturas līdz Stradiņiem izmaksās pārdesmit santīmus, bet lauku cilvēkam starppilsētu autobuss vai vilciens ne vienmēr būs pa kabatai un tagad vēl sadārdzinātais pilsētas transports….cik lielas būs izmaksas lauciniekam un pilsētniekam – vai kāds to ir parēķinājis?…

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Irena Cirule > oskaar 11.10.2013. 00.00

    Rīgā arī pagalmos vēl pagaidām var atrast šādas tādas bezmaksas autostāvvietas. Gan jau ar laiku likvidēs, bet pagaidām ir arī bez iebraukšanas maksas

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 11.10.2013. 00.34

    zanE
    Es gluži labi saprotu, ka Rīga un Jūrmala ir pilsētas ar atšķirīgiem statusiem. Bet mans jautājums ir nevis par to- kāds statuss ir katrai pilsētai, bet kādas ir pilsētas varasvīru tiesības tiem, kuri nav šajā pilsētā deklarējušies iedzīvotāji, noteikt kaut kādas papildu nodevas.
    Mans jautājums- ar ko Jūrmalā kā iedzīvotāji deklarējušies pilsoņi ir “labāki” – un tiem nav jāmaksā par iebraukšanu Jūrmalā- par tiem, kuri ir, teiksim, Rēzeknes iedzīvotāji, kuriem par iebraukšanu Jūrmalā ir jāmaksā?
    Un ar ko tas būtiski atšķiras no Ušakova izdomātās, bet cik noprotu, vēl neapstiprinātās Rīdzinieku brīvbiļešu shēmas.
    Ja būtu jābalso, es droši vien atbalstītu visiem LR iedzīvotājiem vienādu tarifu Rīgas sabiedriskajā transportā.
    Bet ļoti vēlētos redzēt RS detalizētu darbības pārskatu- kādi ieņēmumi, cik kurš amatpersons saņēmis, cik lieli izdevumi un par ko, u.tml.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > oskaar 11.10.2013. 01.06

    ….Andrej…es taču jau norādīju – ar izvēles iespējām…jūrā nopeldēties var jebkur, bet Stradiņi ir tikai Rīgā…
    ….vai Ušakovs arī ieplānojis sezonas sab.transporta biļetes?…protams, Jūrmala var atcelt iebraukšanas maksu, bet uzlikt maksu par stāvvietām, tāpat kā Rīga, bet…tā tomēr ir indivīda izvēle…
    ….esi parēķinājis, cik 3 bērnu ģimenei no Rēzeknes izmaksās brauciens uz Rīgas Zoodārzu?…
    …mēs tagad skaldām matus, bet….ieguvējs gala rezultātā vienalga būs Ušakovs – sadalīs valsts iedzīvotājus un pacels cenas iebraucējiem = iegūs daudzu rīdzinieku balsis vēlēšanās…nepieļaus diskriminēt iebraucējus un biļetēm tiks saglabāta viena cena – rīdzinieki vienalga balsos par Ušakovu, jo “labais saimnieks” taču pūlējās pilsētnieku labā…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 11.10.2013. 01.51

    zanE- par Stradiņiem
    Stradiņi ir forša vieta.
    Pirms pāris gadiem saņēmu uz turieni nosūtījumu, telefoniski pierakstījos. Man nosauca datumu un laiku- kad tur ierasties (aptuveni pēc mēnešiem diviem).
    Pārdesmit minūtes pirms norādītā brīža tur ierados. Ieraudzīju vājprāta pūli pie reģistrācijas lodziņa un nesapratu- vai man, kā iepriekš pieteikušamies- būtu tur jāstāv? Neiestājos- devos sēdēt pie kabineta, kurš man bija norādīts.
    Aizgāju līdz kabinetam, kurš bija norādīts kā tas, kur mani pieņems. Apsēdos. Gaidīju kaut ko. Kaut kas realizējās- parādījās kaut kāda baltā talārā tērpta dāma, kura pavēstīja, ka neviena ārsta te šajā dienā nebūs, ka sēdēšana šeit ir absolūti bezjēdzīga un ka vispār es esmu duraks. Apmēram tā.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > oskaar 11.10.2013. 18.51

    Andrejg, tu esi idiots?????????????
    Vai tāpēc Zane pieminēja Stradiņus, lai tu muldētu par rindu pie reģistratūras?????????? Tipisks urlu trollis un urlu troļļu paņēmieni!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Rihards Sprincis > oskaar 11.10.2013. 20.25

    zanE
    Tāpēc visu Latvijas iedzīvotāju interesēs būtu atbalstīt Rīgas īpašo – galvaspilsētas statusu, un paredzēt, ka valsts paredz naudu šīs valstiski svarīgās pilsētas sabiedrisko pakalpojumu nodrošināšanai. Jo šobrīd Rīgai ir tāds pats statuss kā Jūrmalai un Jēkabpilij. Par to Vienotībai būtu jārūpējas, un par to tā kā valdošā partija var rūpēties.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    oskaar > oskaar 11.10.2013. 21.07

    aivarsk
    Jūsu domas par mani acīmredzot neatšķiras no tā, ko teica tā baltajā talārā tērptā dāma. Nestrīdēšos.
    Bet vai Jūs varētu paskaidrot- kas ir urlu trollis un ar ko es no Jums esmu izpelnījies šo droši vien pazemojošo apzīmējumu?

    0
    0
    Atbildēt

    0

janis17 10.10.2013. 20.33

velti cerēt, ka sprūdželis savā ministrēšanas pēdējā mēnesī uzklups ušmerikam, ja to nav nopietni darījis arī iepriekš…

+5
0
Atbildēt

1

    Ojārs > janis17 10.10.2013. 22.22

    Ausainim vajadzēja piesieties par jebkuru korupcijas skandālu kopš viņš “mēra” laikiem. Pateikt, ka bardaks un atstādināt.
    Kas tur bija ar tiem 10 milj., ko ušaks ieskaitīja Krājbankā neilgi pirms tās bankrota?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Inga 10.10.2013. 20.20

Zviedri Stokholmā apzinīgi un vienoti atvēsināja galvas poltiķiem pret braukšanas biļešu cenu paaugstināšanu. Visi brauca par zaķi,.Ja kāds gribēja rādīt biļeti tad viņam aizrādīja nodevību…vai nu kāp ārā un ej ar kājām , vai žigli liec liec biļeti atpakaļ kabatā.

+1
0
Atbildēt

0

armn 10.10.2013. 19.30

Arvien vairāk domāju, ka jāmaina Rīgas pašvaldības modelis. Pārlieku centralizēta Rīga uzvedas kā valsts valstī sevi pretstatot pārējiem, kas ir galīgi nepareizi mazai zemei, kā Latvija. Jāpalielina 6 Rīgas priekšpilsētu loma un jāierobežo centrālā pilsētas vara.
Tāpat ar galvaspilsētas likumu būtu jānosaka gan ekonomiskā gan morālā atbildība kāda Rīgai ir pret Latviju.

+9
-1
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 10.10.2013. 18.33

Kādam miķelim vajadzīga tāda sīkpilsētas pašvaldība. Pilnīgi pietiktu ar Rīgas departamentu valdībā. Vairāk jau nekas no viņiem nav kā aiz viltības sagudrot visādas nejaucības.

+1
-1
Atbildēt

0

Gints 10.10.2013. 16.07

Nekādā veidā neatbalstu Ušakova piedāvāto sabiedriskā transporta apmaksas sistēmu, bet, manuprāt, autore nepamatoti atsaucas uz pamattiesībām. Ar RD lēmumu nevienam netiek ierobežotas tiesības brīvi pārvietoties un izvēlēties dzīvesvietu.
Šāda veida nepamatotas, populistiskas spekulācijas nevis atvieglo, bet apgrūtina pretdarbību šādiem ušakoviem.

+3
-12
Atbildēt

2

    andris902 > Gints 10.10.2013. 16.29

    …Tu kļūdies!…tiek ierobežotas!…ja cilvēkam no reģiona tiek mākslīgi sadārdzinātas sabiedriskā transporta biļetes un viņa pārvietošanās uz darbu nes zaudējumus, tad viņš būs spiests darbu pamest…ja cilvēkam no reģiona ceļš pie ārsta galvaspilsētā kļūst neiespējams, jo nav līdzekļu, lai varētu apmaksāt galvaspilsētas mākslīgi sadārdzinātās sab.transporta biļetes, tad viņš tiek diskriminēts un viņam nav vienādas tiesības ar rīdzinieku – saņemt medicīnisko aprūpi….
    ….ir jāspēj paskatīties arī nedaudz tālāk par savu degungalu, Miķeli Egle!….

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Gints 10.10.2013. 22.33

    ….ir jāspēj paskatīties arī nedaudz tālāk par savu degungalu, Miķeli Egle!….
    —————-
    Nevari to pašu ieteikt Dombrovskim… … … Valdim… …

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Dancis 10.10.2013. 15.09

Es arī esmu pieskaitāms pie tiem, kas strādā Rīgā, bet deklarēts tālu no Rīgas. Taču tas man neliedz apmesties uz dzīvi Rīgā, iegādāties īpašumu Rīgā, maksāt milzu naudu par tā neefektīvu uzturēšanu Rīgas Namu pārvaldniekam, maksāt lielu nekustamā īpašuma nodokli. Un tāpēc man nav jājūtas mazvērtīgākam vai citas šķiras cilvēkam, ja nevēlos apmaksāt pusi rīdzinieku vizināšanu par velti, vai viena cilvēka populistisku reklamēšanos. Visam jāmaksā tik, cik tas maksā. Un ja Ušakovs nespēj apmaksāt sabiedrisko transportu sevis pārvaldītajā pašvaldībā, tad jācēļ cenas visiem.
Pieraksts nedrīkst diferencēt personas.

+19
-1
Atbildēt

0

Rudīte Bite 10.10.2013. 14.37

Diemžēl sausie juridiskie argumenti tomēr neiztur kritiku. Neapšaubāmi, man ir tiesības brīvi pārvietoties un izvēlēties dzīvesvietu. Bet kā zemāka cena par biļeti man kā rīdziniekam ietekmē tiesības brīvi pārvietoties un izvēlēties dzīvesvietu? Vai tad, ja es vēlētos dzīvot Londonā, valsts mani ir ierobežojusi tiesībās brīvi pārvietoties, nenopērkot man vienvirziena biļeti?
Neviens nevar aizliegt Ušakovam rīdziniekiem kompensēt sabiedriskā transporta braukšanas izdevumus.

+4
-14
Atbildēt

4

    andris902 > Rudīte Bite 10.10.2013. 14.46

    …jā, Ušakovs no savas kabatas to var darīt jebkurā laikā, bet…pārējiem valsts iedzīvotājiem nav jāapmaksā Ušakova PR akcijas….

    …Ušakovs rīkojas tāpat kā lielveikali preču izpārdošanās – vispirms paaugstina cenu un tad iedod atlaides…

    +16
    -3
    Atbildēt

    0

    Rudīte Bite > Rudīte Bite 10.10.2013. 14.50

    Ušakova argumentācija bija tāda, ka biļetes pašizmaksa ar PVN ir 82 santīmi, rīdziniekiem paaugstinājumu kompensē, pārējie maksā pilnu cenu.

    +1
    -12
    Atbildēt

    0

    Alise > Rudīte Bite 10.10.2013. 14.59

    Vēl viena demagoģe. Sausie juridiskie argumenti šoreiz ļoti labi atbilst situācijai.

    Un kā pašizmaksa var būt 82 santīmi, ja Rīgas satiksmes lielāko budžeta daļu veido dotācijas? Pāšizmaksa tai biļeteio drīzāk ir lati 3-4.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > Rudīte Bite 10.10.2013. 16.49

    >>> Neapšaubāmi, man ir tiesības brīvi pārvietoties un izvēlēties dzīvesvietu. Bet kā zemāka cena par biļeti man kā rīdziniekam ietekmē tiesības brīvi pārvietoties un izvēlēties dzīvesvietu?
    =======
    Kamēr dzīvesvietas deklarēšana netiek saistīta ar materiālo labumu pārdali, tikmēr var rēķināties, ka normālie cilvēki parasti paši centīsies norādīt to pašvaldību, kurā viņi reāli dzīvo – lai visi valsts un sociālie dienesti zinātu, kur viņus meklēt. Tāda būtu eiropeiska lietu kārtība – valsts un pašvaldības uzticas cilvēkiem un cilvēki atbild ar to pašu. Ja šāda sistēma izveidota daudzmaz pārdomāti, tad nodokļu naudas sadalījums starp pašvaldībām ir taisnīgs – atsevišķi nepareizi piedeklarēti cilvēki kopīgo statistiku izmaina maz; un pamazām var viņus visus mudināt deklarēties pareizi.

    Tiklīdz kā ievieš privilēģijas, kas piesaistītas deklarētajai dzīves vietai, tad sāksies vai nu nenormāla šmaukšanās (cilvēki lielā skaitā deklarēsies tur, kur viņi nedzīvo – radot vēl lielākas deformācijas ar IIN nodokļa sadali nekā līdz šim), vai nu arī būs īpaši jākontrolē tie cilvēki, kuri “dzīvo ne pēc pieraksta” – piemēram, ik uz soļa pārbaudot, vai kāds neizmanto kādu pakalpojumu, kas viņam kā “nepierakstītam” nepienākas. Gan vienādi gan otrādi sanāk PSRS birokrātu domāšana – tiesisks nihilisms apvienojumā ar privilēģijām viduslaiku stilā. Turklāt ar mērķi piesegt Rīgas Satiksmes pieaugošo izšķērdību.

    +20
    -2
    Atbildēt

    0

Edgars 10.10.2013. 14.23

Bet kā tad Tallinā? Tur arī pārkāptas visdas iespējamās cilvēktiesības? Nedzirdu no turienes protesta vētru. Reiz Rubiks sadomāja Rīgābūvēt metro un sabiedrība pirmo reizi padomju sistēmā cēlās pretestībai. Tolaik avīzēs bija raibs no alternatīvajiem piedāvājumiem, zinātniski pamatotiem un fantastiskiem. Rīgā metro tā arī neuzcēla, bet neviena no lieliskajām alternatīvajām idejām arī netika ieviestas. Kāpēc es te par to? Līdzība ir – lai kādu ideju noēstu, tiek piesaukts viss, kas vien pie rokas, šajā gadījumā cilvēktiesības. Ja rīdzinieka braukšanas karti neieviesīs, bet visas šīs runas tāarī paliks gaisā karājamies. Turklāt, peļot šo ideju, neviens neiesaka kaut ko citu, kā iedzīvotājiem maksāt mazāk par saviedrisko transportu. Neviens nerunā nedz par dienas biļetēm kā piem., Berlīnē un Stokholmā. Nepietik tikai teikt, ka viss ir slikti, jāpasaka arī kāpēc un ko darīt. Kāpēc tās netiek piesauktas invalīdu sakarā, kuri tup iespundēti savās daudzstāvu mājās un bez citu palīdzības nevar iziet ārā? Manuprāt, cīņa jāvērš pavisam citā virzienā, kas gan slikts, ja Rīgā deklarēsies tie tūkstoši, kuri te jau de facto dzīvo?

P.S. Gribētu autorei pajautāt, kā Latvijā iespējams deklarēties vairākās dzīves vietās?

+4
-15
Atbildēt

4

    andris902 > Edgars 10.10.2013. 14.39

    ….nezināšana neatbrīvo no atbildības… :)
    …visas cilvēces nīstā Ēlerte un Vienotība par stundas biļeti un limitētu braucienu skaitu runā jau krietnu laiku, tikai – nevienu tas neinteresē un neviens to nevēlas arī sadzirdēt…arī sedlenieki…
    …Rīgas domē opozīcijas priekšlikumi un ierosinājumi nav ņemami vērā, bet…paejot zināmam laikam – pats Ušakovs nāks ar to pašu ideju, pieskaņojot to attiecīgam PR brīdim vai vēlēšanām….tik pacieties!….

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Edgars 10.10.2013. 15.00

    Igaunija, 2013. Iedzīvotāji igauņi – 898 845 (69,8%). Krievi – 321 198 (24,8%). Igauņi Tallinā 52.2%; krievi 38,6%. Rīga: latvieši 46.33%, krievi – 40.21%. Ir starpība, vai ne?
    Varbūt uzreiz vajag likvidēt Latviju un nodibināt Rīgas valsti ar saimniecisko priekšnieku-teicamnieku Ušakovu priekšgalā un mūžīgo komjaunatnes izcilnieku Ameriku pie labās rokas, bet labu krievu barību aiz vaigiem sabāzušo Urbanoviču pie kreisās rokas?

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    juhans > Edgars 10.10.2013. 20.51

    zanE “…visas cilvēces nīstā Ēlerte un Vienotība par stundas biļeti un limitētu braucienu skaitu runā jau krietnu laiku …”

    Runā jau gan, bet diemžēl pagaidām izskatās, ka tas ir viss, ko viņas spēj.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Edgars 10.10.2013. 21.15

    Zane: visas cilvēces nīstā Ēlerte un Vienotība
    ————-
    vajadzēja īstajā laikā parādīt savu mugurkaulu, tad neviens nenīstu.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

aivarstraidass 10.10.2013. 14.22

>>> Līdzību „pieraksta” sistēmas atkal ieviešanai pastiprina arī apstāklis, ka kārtējo reizi vienas pašvaldības pasažieru pārvadātājs, pārkāpjot Satversmes 86.pantu, Fizisko personu datu aizsardzības likumu un Eiropas Savienības tiesību normas, vāks personas datus, kas nav nepieciešami uzdevuma izpildei.
=======
Ļoti labs raksts – ievietoju reklāmiņu iekš Twitter.
Fizisko personu datu aizsardzība šķiet spēcīgs arguments. Rīgas Satiksme, ieviešot lielākajai daļai braucēju personalizētus e-talonus, iegūst iespēju vākt ievērojamu daudzumu datu par ikviena cilvēka pārvietošanos pilsētā – kur un cikos iekāpa, starp kurām pieturām pasažiera biļeti skenēja kontroles dienesti (t.i. cik tālu pasažieris brauc), kur un kā pārsēžas, utt. Ar datizraces (data mining) tehnoloģijām pēc kāda laika var uzzināt arī to, kur cilvēki dzīvo, iepērkas vai atstāj savu auto. Kamēr šie dati ir anonimizēti – tā nav problēma. “Rīgas Satiksmei”, protams, var vajadzēt zināt, kuri ir noslogotākie maršruti, cik kādos laika intervālos ir pārvadāts, cik dažādu kategoriju braucēju ir bijis (ar atvieglojumiem vai bez). Kamēr dati tiek vākti par anonīmu “pensionāra biļetes īpašnieku Nr.38501” viss ir kārtībā. Bet monopoluzņēmuma vēlme sekot katram rīdziniekam personīgi – turklāt vēl piesaistot datus par viņa deklarēto dzīvesvietu – izklausās pēc čekistu domāšanas recidīva un pilnīgas mēra sajūtas zaudēšanas, ko valstij steidzami jāaptur ar esošajiem vai arī no jauna pieņemamiem normatīvajiem aktiem.

Lai saprastu, kas te noticis, var iztēloties analoģiju – ja Rīgas Dome (līdzīgi kā izsniedz atļaujas pasažieru pārvadātājiem) izsniegtu ierobežotu skaitu atļauju pārtikas mazumtirdzniecības ķēdēm; organizētu no visiem pārtikas uzņēmumiem karteli, kas izsniegtu personalizētas “rīdzinieka iepirkumu kartes” – un visiem, kuri nevēlas šim kartelim atklāt savus personas datus (kas ļauj izsekot, kādus produktus katrs pērk), noteikt divreiz augstāku cenu par pārtiku. Tas mazliet atgādina “pircēja vizītkartes”, kuras ieviesa īsi pirms PSRS sabrukuma, lai iebraucēji neizpirktu deficītu — tikai šoreiz apvienojumā ar Dž.Orvela romānu cienīgu totālas elektroniskas uzraudzības sistēmu.

Lūk fragments no sarunas ar Rīgas Domes deputātu, Saskaņas Centrs, arī “Vesti Segodņa” žurnālistu un Rīgas sabiedriskā transporta jautājumu ekspertu Vadimu Faļkovu (sk. http://www.imhoclub.lv/ru/material/tallinn-besplatnij-proezd/c/169062 ) – toreiz tika apspriestas atlaides pensionāriem Rīgas sabiedriskajā transportā. Kā teikts šajā diskusijā – savākt un apkopot informāciju var par jebko; un sagatavot atskaites savienojot jebkurus parametrus līdzīgi kā “Rubika kubā”. Vienīgais izņēmums: 10., 22., 42. autobusu maršrutos un 25. trolejbusu maršrutā e-talona sistēma nereģistrējot transporta līdzekļa nonākšanu maršruta galapunktā.
==========
> Есть ли технологическая возможность узнать, сколько е-талонов
> (льготных, месячных, разовых) были скенированы в каждом
> транспортном средстве?
Да
> За час?
Да.
> Между конечными остановками?
Да. За исключением автобусных маршрутов №№ 10, 22, 42 и троллейбусного маршрута № 25.
> За весь день?
Да.
> Или же – известны лишь продажи билет по всей Риге вместе?
Продажа билета не есть регистрация проезда.
Можно узнать все. И сколько в каком киоске за какой промежуток времени (произвольный) сколько каких по отдельным видам продано. И сколько каких где зарегистрировало поездку. Выбор испрашиваемых данных при желании это нечто типа “кубик Рубика”.
> Т.е. хотелось бы узнать насколько градуирована эта обратная связь.
> Или же – Ригас Сатиксме использует лишь косвенные методы для
> измерения популярности и полезности разных маршрутов, а не
> продажи билетов по каждому из них?
Я не знаю, что с ними делает конкретно “Ригагортранс”, но я знаю, что возможности там практически неограничены при желании попытаться сопоставить какую-то обобщенную статистику по всё равно чему угодно.

+17
-3
Atbildēt

2

    Alise > aivarstraidass 10.10.2013. 15.00

    Šis ir labs citāts, lai SC nevar sākt laist demagoģiju, ka dati netiek vākti, netek apkopoti un tos nevar izmantot.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > aivarstraidass 10.10.2013. 22.17

    Я не знаю, что с ними делает конкретно “Ригагортранс”,
    _______________________________________
    “Ригагортранс” – tā laikam uškovieši sauc Rīgas Satiksmi? Mjāaa…

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 10.10.2013. 13.27

Žēl tikai, ka valdība šo saucienu palīgā nesadzirdēs, bet šis viedokli pēc pāris dienām nogrims aizmirstībā, pievienosies pārējiem viedokļiem IR arhīvā

+8
-4
Atbildēt

1

    kristaps_drone > buchamona 10.10.2013. 14.49

    Tas neizskatās pēc sauciena palīgā valdībai, tas izskatās pēc tā, ka gļēvajai un neizdarīgai valdībai tiek parādīts, kas ir jādara, lai noliktu pie vietas Rīgā varu pārņēmjušam SC un atrisinātu šo, kā izrādās, elementāru lietu.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

Andis 10.10.2013. 13.12

Labi rūkts.

+11
-2
Atbildēt

0

silvija_vitina 10.10.2013. 12.54

Arī mani pārsteidza Sprūdža bezspēcīgā roku plātīšana un aicinājums CITĀM pašvaldībām meklēt risinājumus. Laikam Lembis viņam izsita pēdējos zobus un tagad neko citu, kā strebt šķidru putriņu viņš vairs nespēj/negrib :)

Lieliska argumentēta atbilde RS bezpreģelam.

Gaidīsim sāgas turpinājumu!

+31
-1
Atbildēt

1

    andris902 > silvija_vitina 10.10.2013. 13.19

    ….nevar jau zināt, kur Sprūdžs pēc 1.decembra sev siltu vietu atradīs – varbūt tai pašā Rīgas satiksmē, kā plaša profila speciālists…. :))

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 10.10.2013. 12.49

Pilnībā piekrītu, kaut, ņemot vērā mūsu valdības un Saeimas vairākuma absolūto impotenci un mazspēju, kas pat Lietuvu nespēj atbalstīt, diezin vai tiem būs vēlme savaldīt Ušakovu.
Totālie tizleņi, kas ļauj katram nekauņam darīt, ko viņš grib, un valsti sadalīt kādās viduslaiku feodalās valstiņās.

+23
-4
Atbildēt

0

Ieva 10.10.2013. 12.46

Precīzi!
Īstenībā šis ir tests Valdībai – vai tai ir reāla vara Rīgā, vai nav…

+16
-1
Atbildēt

2

    piziks > Ieva 10.10.2013. 13.38

    Ķīp!
    A ko citu Vienotība Rīgā 2 pašvaldību vēlēšanās pārdeva Ušakovam, ja ne varu?!

    Tieši Vienotība…vai nu tirgojās, vai varas valstī/MK dēļ Rīgā spēlēja “poddovkii” — darbreti, kur vinnē tas, kurš ātrāk padodas?!
    Un nu gribas kā padumjkrieviem — i zivtiņu apēst, i uz mārrutkiem uzsēsties, i ar asasku neaizrīties?! To darīja un dara Vienotība, nevis Vienotības vīzdeguņu apsmietie NA un RP, — it kā Vienotībā būtu vairāk gudru ekonomistu u.c. valstiski domāt un darīt spējīgu cilvēku nekā NA un RP, — Vienotība vienīgi birokrātiju izmanto labāk, jo Vienotība ir spilgti izteikta siltumnīcžurku partija.

    Cilvēki sētā smejas par politķiem kā par pamuļķiem, — valdība karo pret Ušakovu, taisa viņu par želojamo varoni, kurš dāvina tramvajbiļetes, — ja valdības partija Saeimā mainītu likumus tā, lai Rīgā un citos miestos pirms apkures sezonas visādi Ušakova un ne Ušakova blēži nedrīkstētu spiest komunālo maksājumu parādus segt čaklākajiem, akurātākajiem maksātājiem, tad visi tie, kurus tā pārstātu terorizēt un saldēt vienlaikus, pašu valdību un Saeimu pataisītu par varoņiem. Laikam jau nav Dieviņš devis to saprast Vienotības galvenajai bobslejistei Āboltiņai, kur nu vēl Ēlertei. Tās var vienīgi Valdiņu Dombrovski pagrūstīt vai pirmsvēlēšanu avīzes bildē sev blakus nostutēt. :)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 10.10.2013. 16.07

    Mans komentārs gan bija par valdību.
    Vienotība Rīgas domē tiešām izskatās kā puišeļu bars, kas, atrodoties labi tālu, vicina kulakus (ja būs tuvu, var dabūt pa acēm), un burkš aiz stūra, kad pašus neredz.
    Vienotība Rīgas domē ir opozīcijā, tiešā veidā Rīgas segregācijas procesus ietekmēt nevar, bet var to darīt caur partiju, kura Latvijā tak ir valdošā. Citiem vārdiem sakot, Rīgas seperātisma un koruptīvo saišu tendences būtu novēršamas valstiskā līmenī. Manuprāt, RD Vienotības frakcija šo sviru nezimanto – Jūsu komentāram piekrītu..

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

Inese 10.10.2013. 12.24

A ko šitā totāli angažētā “pētniece” nasašūst par Siguldas bezmaksas autobusiem? ;) http://www.sigulda.lv/public/lat/pasvaldiba/id_kartes1/bezmaksas_autobusi/

+5
-13
Atbildēt

8

    Andris > Inese 10.10.2013. 13.51

    Sigulda ir ļoti maza pilsēta tikai ar 11 tūkstošiem iedzīvotājiem. Par Siguldas biļetēm autore varēja nezināt. Pat es, dzīvojot 30 km aiz Siguldas, par to līdz šim neesmu zinājis. Propiska un siguldnieku apliecības jālikvidē arī Siguldā.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    Rihards Sprincis > Inese 10.10.2013. 14.46

    Ļoti labi Latvijas ministriju juristus raksturojošs arguments “ai, nu viņa nezināja”.
    Jūrmalas domei arī vajadzētu atcelt tiesības piešķirt atvieglojumus par nekustamā īpašuma nodokli, vai ne?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Andris > Inese 10.10.2013. 14.50

    Jūrmalas NĪN ir vienāds visiem Jūrmalas NĪ īpašniekiem, neatkarīgi no deklarētas dzīves vietas. Tur nekādas diskriminācijas nav.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Alise > Inese 10.10.2013. 14.56

    punkts, beidzat te dzīt demagoģiju.

    Bet par Siguldu – jautājums vai tā sistēma neatbilst autores minētajai sistēmai vai atbilst, un vai tur ir vispār elektroniska sistēma. Un ja Siguld`a t`a sistēma arī ir pretrunā normatīviem, tad tr tā ir jāatceļ. Līdz šim neviens par to nebija interesējies, jo Sigulda ir mazs miests un nekādu liielu rezonansi neizsauc.

    Bet par Tallinu – mēs arī nezinām kāda ir precīzi tā sist;ema un cik lielā mērā tā atbilst vai neatbilst Igaunijas normatīviem.

    Un pieņemot lēmumu nav jāskatās vai citur tā ir vai nav, bet gan vai sistēma atbilst normatīviem, un ja netabilst, tad jālikvidē, vienalga Rīgā, Siguldā vai citur.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 10.10.2013. 15.47

    agrunte Jūrmalas NĪN ir vienāds visiem Jūrmalas NĪ īpašniekiem, neatkarīgi no deklarētas dzīves vietas. Tur nekādas diskriminācijas nav.
    =========================================

    Jūrmalas pilsētas dome no 2013.gada ir noteikusi 70% nekustamā īpašuma nodokļa atlaidi par zemes īpašumu no valstī noteiktās 1,5% pamatlikmes no zemes kadastrālās vērtības pilnībā visiem JŪRMALĀ DEKLARĒTAJIEM iedzīvotājiem.

    90% atvieglojums par zemes īpašumu pienākas daudzbērnu ģimenēm, politiski represētām personām, ģimenēm, kurās ir I vai II grupas invalīdi, maznodrošinātām personām, ģimenēm, kuras audzina aizbildniecībā esošu bērnu vai bērnu bez apgādnieka, personām, kurām tika atjaunotas īpašuma tiesības vai viņu mantiniekiem vai tuviem radiniekiem, zemes labticīgiem ieguvējiem, kas ir vientuļi pensionāri un ir bez apgādniekiem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Inese 10.10.2013. 17.31

    …iepazīstieties ar Siguldas NOVADA ID kartes priekšrocībām….

    …vienkārši – dažādu pakalpojumu atlaides apkopotas vienā kartē…un pakalpojumi – kurus neizmantotā katru dienu “piespiedu” kārtā… :)

    …transports?…uzrādot ID karti – desmit bezmaksas maršruti Siguldas NOVADĀ…

    http://www.sigulda.lv/public/lat/pasvaldiba/id_kartes1/id_karsu_piedavajums/

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Andris > Inese 10.10.2013. 18.11

    Sorry, to Jūrmalu 2013 es palaidu garām. Bet ir taču milzīga starpība starp otrās mājas nodokli un braucienu tramvajā. Šie gadījumi ir nesamērojami – otrā māja Jūrmalā ir luksusa lieta, bet brauciens ir ikdienišķa vajadzība maznodrošinātiem sabiedrības slāņiem. Tāpēc tramvaju braucējiem vajadzīga stingrāka sociāla aizsardzība un iejaukšanās no valsts puses.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Irena Cirule > Inese 10.10.2013. 23.57

    nebūt nav vienāds. Saviem cilvēkiem ir stipri mazāks. Jeb nodoklis ta tāds pats, toties kāda atlaide…

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 10.10.2013. 12.14

Es ieteiktu Vienotības deputātiem piketēt pie MK kā to kādreiz darīja LC:):):)

+14
-4
Atbildēt

10

    ilmisimo > dro 10.10.2013. 12.43

    Vienotības deputātiem piketēt pie MK kā to kādreiz darīja LC:):):)
    ______________________
    un pieteikt badastreiku!

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    kristrun > dro 10.10.2013. 15.22

    Kur nu badastreiku, iesākumā pāriet uz lētāku kļuvušo patēriņa grozu, arī tad būtu nepieciešama stingra mediķu uzraudzība.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 10.10.2013. 17.14

    …neatceros, par ko LC piketēja pie MK?….

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 10.10.2013. 18.19

    Birkavs (Ārlietu minists)pieteica bada streiku par to, ka Ādamsons “uzbrauca” par pedofīliju…

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 10.10.2013. 18.25

    …Markoni…paldies!….par Birkavu atceros, par LC piketu – neatceros… :)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > dro 10.10.2013. 18.49

    markoni. Manuprāt kļūdies. Tas bija saistīts ar saeimas priekšvēlēšanu kampaņu, kad Iekšlietu ministrs paņēma pie dziesmas dakteri, kurš šeit regulāri publicējas:)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dro > dro 10.10.2013. 19.04

    markoni. Skrejlapu skandāls:

    Pasākumā piedalās partijas līderis Ivars Godmanis, partijas Saeimas frakcijas vadītāja Kristiāna Lībane un deputāti Jānis Gaigals, Romualds Ražuks, Kārlis Leiškalns, uzņēmējs Ivars Kalvišķis un bijušais 1.slimnīcas direktors Jānis Ozols. Protestētāji rokās tur plakātus “Netīras tehnoloģijas šodien, netīra valdība rīt!”, “Mēs neorganizējam netīras kampaņas,” “Es gribu dzīvot tiesiskā valstī”, kā arī oranžu plakātu ar melnu uzrakstu “Policija nedrīkst būt politisks ierocis”. Lībane sacīja, ka “tas nav mītiņš pret, bet gan mītiņš par, tas ir mītiņš par vērtībām, kas mums ir svarīgas, un mītiņš par to, lai pirmsvēlēšanu cīņā netiktu izmantoti tik netīri līdzekļi”. “Mēs esam pret to, ka policija dienām ilgi bez acīmredzama iemesla LC cilvēkus tur apcietinājumā. Mēs esam pret policijas izplatītajiem pretrunīgajiem paziņojumiem, mēs esam pret to, ka policija plkst.11 naktī bez tiesas sankcijas izdara kratīšanu neaizsargātas jaunas sievietes dzīvoklī,” sacīja Lībane. Viņa arī pauda, ka protesta akcija nav saskaņota un iepriekš pieteikta, bet Leiškalns apgalvoja, ka “viss notiek likumīgi” un atbilstot likumdošanai. Savukārt Rīgas domes sabiedrisko attiecību nodaļā BNS norādīja, ka šādam pasākumam, ja dalībniekiem ir plakāti, nepieciešams pilsētas izpilddirektora saskaņojums, taču LC tas nav izdots, jo partija nav pieteikusi pasākumu domei. Partijas pārstāvji stāv pretī Iekšlietu ministrijai ielas otrā pusē. Akcija norit mierīgi, to uzrauga trīs policisti. BNS jau ziņoja, ka policija pirmdien pie LC Rīgas nodaļas biroja aizturēja LC izpilddirektoru Ervīnu Straupi un konfiscēja 40 000 pie biroja piebraukušā automašīnā “Ford” atrastu, iespējams, pēc LC pasūtījuma izgatavotu Tautas partijas apmelojošu skrejlapu. Apstākļu noskaidrošanai Organizētās noziedzības un korupcijas apkarošanas birojs aizturēja arī tipogrāfijas “Adverts” vadītāju Igoru Švānu. Tāpat pirmdien aizturēja mašīnas šoferi un LC Rīgas nodaļas koordinatori, kurus vēlāk atbrīvoja. Policijas rīcībā esot informācija, ka aizturētie partijas darbinieki tipogrāfijā iesnieguši reklāmas lapiņas maketu, pēc kura parauga izgatavotas lapiņas. 18.septembrī Valsts policija ierosināja krimināllietu par apzināti nepatiesu ziņu izplatīšanu par deputātu kandidātiem, tās publicējot vai citādi izplatot. Krimināllieta ierosināta pēc TP iesnieguma saņemšanas par augustā Valmierā, Cēsīs un Rīgā izplatītām iedzīvotāju pastkastēs atrastām pret TP deputātu kandidātiem vērstām skrejlapiņām.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 10.10.2013. 19.08

    >Ino
    Paldies! To piketu biju piemirsis. Atsaucos uz lama repliku…:)

    P.S.
    Papildinu- ā, jā, tagad atceros… gan dakteri, gan jampadraci ap to…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > dro 10.10.2013. 20.06

    …tad jau – sanācis pārpratums…mēģināju atcerēties piketu pie MK, bet šis bija pie IM…

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > dro 10.10.2013. 20.33

    jā, tā ir sanācis. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 10.10.2013. 12.13

Visu cieņu autorei! Diemžēl viņa nederēs ne mūsu publikai, ne pīļu dīķa partijām. Kundze, lai Jums laba veselība un veiksmi darbos!

+28
-4
Atbildēt

0

gliters 10.10.2013. 12.08

Lielisks raksts! Autore pastrādājusi Sprūdža juristu vietā, sagādājot pamatojumu atcelt šo jaunievedumu.

+47
-3
Atbildēt

8

    Andris > gliters 10.10.2013. 13.46

    Tāpec neaizmirstiet, lūdzu, pielikt rakstam plusiņu.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Rihards Sprincis > gliters 10.10.2013. 13.54

    Tieši tā, valdībai sen bija jāizskata jautājums, kāpēc iedzīvotāju ienākumu nodokli pārskaita uz “propiskas” pašvaldību, nevis to vietu, kur atrodas darba vieta.
    Tas ir jārisina neatliekot ne mirkli.

    +7
    -16
    Atbildēt

    0

    Andris > gliters 10.10.2013. 14.25

    Tā gan nebūs, Punkt. Cik es zinu, visā pasaulē ir pieņemts iekasēt IIN dzīves vietā. Turklāt pat deklarētā dzīves vieta nav galīgais noteicošais faktors. Finansu inspekcija var pārbaudīt, kur cilvēks dzīvo (nākšņo) pa īstam. Ja viņš tīšām ir deklarējies kaut kāda citā reģionā ar zemāku IIN, bet vairāk nekā pusgadu uzturas savā iepriekšējā mājā, inspektori to var izsekot un piedzīt IIN caur tiesu, plus vēl soda naudu. Šādu gadījumu Eiropā ir bijis ļoti daudz.

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    Rihards Sprincis > gliters 10.10.2013. 14.38

    agrunte
    Bet tad ir vai nav pamats uz šīs “propiskas” pamata aprēķināt pašvaldībai pienākošos finansējumu no nodokļiem un piešķirt attiecīgajiem nodokļu maksātājiem kādus sabiedriskos labumus?

    0
    -12
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > gliters 10.10.2013. 14.52

    “Autore pastrādājusi Sprūdža juristu vietā” un iebāzusi valdības vadītāja degunā kārtējo neizdarību, neizlēmību un gļēvuma apliecinājumu.

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Alise > gliters 10.10.2013. 14.52

    IIN attiecināt uz dzīvesvietu ir normāla parādība, jo šis nodoklis veido lauvas tiesu no pašvaldību ineākumiem un pašvaldības uzdevums ir veidot un uzturēt infrastruktūru tur dzīvojošiem. Drīzāk būtu jāveido sistēma, ka daļa no UIN arī aiziet tai pašvaldībai, kurā uzņēmums atrodas.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Irena Cirule > gliters 10.10.2013. 23.51

    agrunte, lai pēc šādiem principiem neuzliktu sodu, kur jādeklarējas tam, kas pusi nakšu pavada pie sievas sāniem un otru – pie mīļākās?

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Irena Cirule > gliters 10.10.2013. 23.55

    Kāda Sprūdža vietā? Neesoša ministra vietā. Sprūdžs taču atkāpās. Aizmirsāt? Ko viņām pūlēties, ja jau tāpat atkāpies? Jūs gaidītu baisi pilno un lielisko atdevi no darbinieka, kas strādā pēdējo mēnesi, kopš pēc jūsu “stingra lūguma” uzrakstījis atlūgumu? :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam