Ušakova sievas vadītā avīze „skalo” smadzenes skolēniem

75

Komentāri (75)

friendmilulite123 03.10.2013. 19.46

Nu i sminini!

0
0
Atbildēt

0

Latvijas Luterānis 01.10.2013. 09.51

Krievijas aukstā vilkme lien Latvijā pa visām šķirbām.Būtu tā kā laiks tās aizdrīvēt,cilvēki no tās sāk jau saslimt,draudot pieslieties prokrieviskajiem, ja valdība nedancos pēc viņu stabules.

+3
0
Atbildēt

0

dro 01.10.2013. 06.02

Nu un kas tālāk, kādas konskvences? Nolaidīsiet tvaiku un kopīgiem spēkiem ķērsieties pie “nacionālpajoliņu” nolikšanas, kuri iedomājušies, ka valstij jāfinansē izglītība tikai valsts valodā?
Vai kopīgi gaudosim par “nenovēršamo gudrā Ušakova” uzvaru saeimas vēlēšanās?:)

+5
-1
Atbildēt

2

    Andis > dro 01.10.2013. 10.45

    Tai brīdī, kad t.s. “nacionālpajoliņi” sakarīgā veidā nodarbojas ar uzskaitītajiem izaicinājumiem, viņi pelna bonusus no vēlētājiem tā, ka maz neliekas.
    Bet tie bonusi izčib kā nebijuši, kālīdz bezmaz visa NA enerģija aiziet Lemberga stutēšanai un tieslietu sistēmas “sajāšanai” kaut kādu neizprotamu interešu aizstāvībai. + vēl iesūtītie aģenti-provokatori, kas jebkuru mērķtiecīgu rīcību nokož jau iedīglī, pārvēršot to par trulu kašķi. Kas arī ir viņu uzdevums. Būšu naivs un cerēšu, ka tie ir atsevišķi gadījumi, nevis partijas kopējā politika

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > dro 01.10.2013. 19.09

    Vai kopīgi gaudosim par “nenovēršamo gudrā Ušakova” uzvaru saeimas vēlēšanās?:)
    ______________________ uztaisīsšot jaunu radio:

    “‘Kapitulanta balss”” un arī tv”‘ Sakāvnieku gaudotava”

    +2
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 30.09.2013. 20.44

Raidījums stāstīja, ka šobrīd par šo skolu skolēnu patriotisko audzināšanu rūpes uzņēmušās divas savstarpēji saistītas biedrības – ,,9maijs.lv” un ,,Mums pa ceļam
_______________
Tīrais Sudetenland ar visu Heimatsfront

http://www.meforum.org/459/palestinian-irredentism-a-warning-from-history

+3
0
Atbildēt

0

Andis 30.09.2013. 15.56

OK, ļoti nopietns iemesls, kādēļ valstij turpmāk vairs nevajadzētu finansēt krievu skolas – tās no izglītības iestādēm pārtapušas par Krievijas izmantotu propagandas aparātu.
Par cik politiķi ir iegrimuši sīkumos un ar šo problēmu vairs nenodarbojas, nāksies vien uzsākt pilsoniskas aktivitātes.

+12
0
Atbildēt

1

    Edzs > Andis 30.09.2013. 18.48

    Gatis, – nopietns iemesls,
    laba ilustrācija paralēlas izglītības absurdajai būtībai, – par valsts naudu tiek skoloti šīs valsts turmākie ienaidnieki.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

Dina 30.09.2013. 13.01

Kurmītis
NP meļus neskatos principiāli, tāpēc par sižeta būtību neko neteikšu. Tik vien kā vispārējo savu iespaidu, ka NP prostitūtas tikai nejaušibas, vai nagedījuma pēc runā taisnību. Viņu „maize” ir meli, falsifikācijas un Siles partiju apkalpošana.
Par ideju kā tādu. Īsti nesapratu – par ko te kāda pretenzija?? Vai tad šī biedrība valsts naudu tērē?? Man liekas, viņi ir privāts kantoris. Tieši tāda pati kā sorozīdā Delna. Un tieši tāpat kā Delna tā var paust savu privāto viedokli par notiekošo mūsu valstī, izpausties medijos, piedalīties visādās sabiedriskās aktivitātēs u.t.t. Un nevienai vemjotības sūdu mušai te nebūs savas žaunas vārstīt. Neuzbāžas bērniem ar savām grāmatelēm par karlīnēm – nu i Paldies Dievam !
Kas attiecas uz to, ka viņiem ir savs redzējums par to, kas ir patriotiski un kas – nav. Tās ir viņu tiesības. Vēl jo vairāk, ja viņi izpaužas krievvalodīgo skolēnu vidū, kuru starpā ir ļoti daudz nepilsoņu vecāku bērni. Kurus par nepilsoņiem „ļoti patriotiski” ir pataisījusi tieši šī te pati valsts.
Pirms rādīt ar pirkstu uz citu iespējamo „nepatriotismu”, mūsu resnajiem Siles Runčiem derētu paskaties spogulī. Jo galvenie patriotisma grāvēji ir tieši visi šie godmaņi, dombrovski, vilki un pārējās āboltiņas. Kuru galvenā prioritāte ir iztapšana jebkurām Briseles iegribām, ASV vēlmēm un sorozīdu prasībām. Latvijas tautai kaut kā šajā sarakstā vieta visus šos 20 gadus nav atradusies …

+1
-8
Atbildēt

3

    Sanšains > Dina 30.09.2013. 13.13

    Bendiks:
    Vēl jo vairāk, ja viņi izpaužas krievvalodīgo skolēnu vidū, kuru starpā ir ļoti daudz nepilsoņu vecāku bērni. Kurus par nepilsoņiem „ļoti patriotiski” ir pataisījusi tieši šī te pati valsts
    =============================================

    Bendiks vēlreiz, šā gada 9. maijā:
    Mana māte, latviete un spoža latviešu filoloģe, noteikti balsotu tikai par tiem, kas pie pieminekļa.
    https://twitter.com/mbendiks/status/332442519491182594

    Fakts, ka šāds iekrievots iznirelis kādā laika posmā varēja piederēt mūsu “elitei” un fakts, ka daudzi joprojām viņu uzskata par tai piederīgu, ir kā pūtītes vai ekzēma uz mūsu tomēr visnotaļ pieņemamā vaiga.:) Tas ir simptoms, ka ar mums viss tomēr nav kārtībā.

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > Dina 30.09.2013. 13.26

    Redzi, susur, tev vēl viens domubiedrs atradies. Pēc Hara domām – Bendiks, pēc manām – Ļemešonoks.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Dina 30.09.2013. 13.33

    Betija –

    Kur tas Lemešonoks pēdējā laikā ir lasāms? Tas ir, ar savu īsto vārdu. Es redzu, ka “Delfos”, bet vai viņš publicējas arī kādā drukātā medijā – piemēram, “Vesķi sevodņa” vai “Tava Rīga”?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 30.09.2013. 12.58

Video ir redzams, bet tekstā nav atspoguļots soroskomjaunietes Lindas Curikas (“Providus”) īpašais viedoklis, kura šobrīd esot “izglītības politikas pētniece”. Viņas viedoklis, protams, saskan ar Ušakova nostādnēm.
Nez, kas viņai piepeši ļauj dēvēties par tieši “IZGLĪTĪBAS POLITIKAS pētnieci”?

“Skeptiska par valstiskās un patriotiskās audzināšanas programmas izstrādes procesu ir izglītības politikas pētniece, sabiedriskās politikas centra «Providus» projektu vadītāja Linda Curika. Jau šobrīd daļa no izskanējušiem ierosinājumiem ir integrēti citos mācību priekšmetos. Savukārt ierobežojošie pasākumi vairāk izklausoties pēc «nacionāļu» priekšvēlēšanu retorikas. «Audzināšana ir pasīvs process, kas bija raksturīgs Ulmaņlaikiem, kas bija raksturīgs Padomju Savienībai, ko realizē, piemēram, Krievija,» uzskata L. Curika. Viņasprāt, «Latvijā, kur skolēni lasa žurnālus un avīzes, klausās, ko runā vecāki, ko runā mediji, tur tāda audzināšana neizdosies. Tur vajag vairāk ar kritisku domāšanu. Tikai caur citām vērtībām var iemācīt patriotismu.»
http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/480654-rigas_mera_sieva_ir_galvena_redaktore_skolenu_avizei_rigas_krievu_skolas

Tāpat pēdējos gados speciāli pārprofilējusies ir cita sorosiete – Dace Akule (arī “Providus”). Kopš kāda laika viņa ir kļuvusi par “migrācijas eksperti” un tas viņai paver iespējas (tavu brīnumu, cik negaidīti un neplānoti!) gan visur bāzties ar savu pro-Šlesera viedokli gan pat organizēt diskusijas par uzturēšanās atļaujām.

Man vienīgi nav skaidrs, vai šie Sorosa finansētie “eksperti” paši pārprofilējas pēc savām interesēm vai vēlmēm, vai arī viņiem kādās gada sapulcēs tiek dotas “vadlīnijas”, kurās politikas jomās viņiem būtu jākļūst par “ekspertiem”. Man jau daudz ticamāks šķiet otrais variants.

+10
-3
Atbildēt

1

agijs 30.09.2013. 12.21

Lietotāju komentāru bloķēšana IR portālā!!!

Godātā redakcija, lūdzu ieviesiet iespēju katram pēc izvēles bloķēt (nerādīt) izvēlētu lietotāju komentārus.

Jo varbūt neesat pamanījuši, bet šeit regulāri uzdarbojas pāris prokrieviski orientētu subjektu, kuru komentāru vērtība ir tuva nullei, bet gluži kā mēstules tie ir daudzskaitlīgi.

+18
-1
Atbildēt

8

    buchamona > agijs 30.09.2013. 12.33

    Velti. Tas ir sauciens tuksnesī :) No pieredzes zinu

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > agijs 30.09.2013. 12.44

    Redakcija nereaģēja pat tad, kad personīgā sarunā aizrādīju par Valsts ģērboņa piespraušanu pie valstij naidīgiem komentāriem.
    Mēs te lielākoties braucam pāri šiem tekstiem, nelasot. Es pat mīnusus nespraužu.

    +17
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > agijs 30.09.2013. 12.57

    Reinis
    Ko āksties?
    Linux un superacs IR Antonijas ielas nama pieliktie “smotrjašķijie”.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    agijs > agijs 30.09.2013. 13.00

    Nu slikti, jo šobrīd ir.lv komentāri lēnām sāk izskatīties pēc delfi/tvnet/apollo miskastes…

    Savukārt portāla redakcijai vajadzētu apzināties, kas ir viņu mērķauditorija un saprast, ka tās tolerance pret prokrievisku šovinistu spamu ir visai ierobežota. Sekojoši paša izdevuma interesēs ir šo te problēmu risināt.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    aija_vecenane > agijs 30.09.2013. 13.12

    Portālam tam nav naudas. Diemžēl redakcija neapzinās, ka ar šādu bezdarbību naudas būs vēl mazāk.

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > agijs 30.09.2013. 13.35

    ….redakcija diez vai lasa portālā rakstīto, viņi tikai reaģē uz elektroniskā žurnāla “ir” versijas komentāru sadaļā rakstīto…
    …tomēr mums ir iespēja redakcijas ļaudis informēt par savām pretenzijām:

    Redakcijas adrese / Juridiskā adrese:
    Krišjāņa Barona iela 28a – 11, Rīga, LV–1011
    Tālrunis: 67281588
    e-pasts:
    [email protected];
    [email protected]

    Žurnāls „Ir” un sarunu terminālis internetā ir.lv

    Galvenā redaktore: Nellija Ločmele
    Tālrunis: 29473690
    e-pasts: [email protected]
    Twitter: NellijaL

    Ir.lv redaktore: Māra Miķelsone
    Tālrunis: 67281588
    e-pasts: [email protected]

    IT attīstība: Andris Ludriks
    e-pasts: [email protected]

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Vineta > agijs 30.09.2013. 13.58

    Reinis
    Savukārt portāla redakcijai vajadzētu apzināties, kas ir viņu mērķauditorija

    Dont worry
    Iznīdēto kultūraugu vietā lieliski vairojas nezāles.
    “Свято место пусто не бывает”

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > agijs 30.09.2013. 16.54

    Mēs te lielākoties braucam pāri šiem tekstiem, nelasot. Es pat mīnusus nespraužu.
    _______________
    Tā gan.

    Troļļi nav jābaro.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

buchamona 30.09.2013. 11.12

LTV raidījums „de facto” ir izgaismojis aktuālu tēmu, kuru tulīt pat uz vietas ar krietnu ironijas devu cenšas norakt, sasaistot centienus šo problēmu risināt ar Saeimas vēlēšanām, kuras notiks 2014.gada 4.oktobrī, tā tad pēc gada :) Lai saglabātu savu seju, laikam jau žurnālisti bez šāda indes piliena nevar iztikt :)

Par pārējo, proti, cik šī problēma ir aktuāla mūsu valstij,domāju pat nav vērts sākt runāt līdz brīdim, kamēr paši savā starpā nevienosimies par to, kas tā tāda ir vārda un rīcības brīvība demokrātiskā valstī? Vai tiešām šīs brīvības robežojas ar visatļautību? Vai demokrātiskas valsts pilsoņu vairākumam ir tiesības aizstāvēt sevi un savu valsti no agresīva mazākuma mērķtiecīgiem centieniem likvidēt mūsu valsti?

Pēc tam jau, tad, kad uz šiem jautājumiem būsim sev devuši skaidru atbildi, šis ” hamletiskais” :) jautājums būt, vai nebūt Latvijas Republikai, kuru mēs deklarējam kā nacionālu valsti, atrisināsies pats no sevis. Vienādi, vai citādi…:)

+23
0
Atbildēt

0

Kristīne 30.09.2013. 10.43

Katra tautai ir tāda valdība, kādu tā pelnijusi. Jau ar 1993. gada Saeimas vēlēšanām, kad uzvaru guva komunisti LC, ZS vēlāk TP un LC/LPP sākās Latvijas kā valsts morāla un fiziska (varētu teikt arī mantiska)iznīcināšana. Latviešu tautas morālās īpašības darba tikums, godīgums komunistu valdīšana 50 gados jau bija sagrauts. Uz Latviju Padomju laikos nebrauca labākā krievu tautības daļa, bet var teikt atbiras bez dzimtes mīlestības morāles pat sidsapziņas. Krievijā vietējie pamatiedzīvotāji arī šodien šos migrantus neciena. Šie migranti degradēja lielu daļu latviešu, šodienas elektorātu vēlēšanās, tāpēc mums valdība tāda, kā ir.

+14
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 30.09.2013. 10.27

Pilnīga sērga! Komunistu korānu bāž bērnu galvās krievu skolās un audzina naidu pret Latviju. Šajā sakarā ļoti labs bijušā VL deputāta Lāča raksts šodien Delfos.

Obligātā lasamviela latvietim.

+15
-2
Atbildēt

0

inta_s 30.09.2013. 10.22

betijacelmale, pag, Dombrovskis taču ir rekordists premjera amatā Latvijas Republikas vēsturē. Es no dzera rakstītā sapratu ka viņš nav apmierināts ar (ne)padarīto šai jautājumā. Tāpēc jautāju – par ko tad balsot? Tas ir vienkāršs jautājums uz kura ir vēl vienkāršāka atbilde – ja to zina tad jānosauc partijas nosaukums, kas tad deklarē un ir pierādījis, ka risina šo jautājumu.

+1
-10
Atbildēt

8

    ievuliitis > inta_s 30.09.2013. 11.08

    Es zinu, ka nekā labāka par V. un NA mums pašlaik nav. Vai tev ir citi priekšlikumi?

    +16
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 30.09.2013. 12.18

    Nu bet tad nešķiet, ka kaut kas nav kārtībā šai politiskā sistēmā, ka nav par ko balsot, lai ņemtu vērā Tavas intereses?
    Vai nav jāmaina pašos pamatos?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 30.09.2013. 12.20

    Nē, nav. Neķer uz muļķi.

    +12
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 30.09.2013. 12.29

    Nekā labāka par balsošanu par partiju, kura Tevi neņem vērā – neesot. Mkey…

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 30.09.2013. 12.42

    Sviests. Neredzu jēgu turpināt.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 30.09.2013. 12.45

    Piekrītu, vismaz šai jautājumā viedoklis sakrīt.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > inta_s 30.09.2013. 12.55

    Neredzu jēgu turpināt diskutēt par sviestainiem apgalvojumiem.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 30.09.2013. 13.00

    Es Tevi sapratu jau ar iepriekšējo komentāru un piekrītu! Tikai Tu domā ka es sviestu dzenu, bet es atkal uzskatu ka tas ir sviests balsot par partiju, kas nepārstāv balsotāju. Katrs paliksim pie sava.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

juhans 30.09.2013. 10.20

Raidījums stāstīja, ka šobrīd par šo skolu skolēnu patriotisko audzināšanu rūpes uzņēmušās divas savstarpēji saistītas biedrības – ,,9maijs.lv” un ,,Mums pa ceļam”

jeb vecais jezuītu motto – atdodiet mums bērnu uz pirmiem septiņiem gadiem, un tas paliks mūsējais līdz pat mūža galam.

+18
0
Atbildēt

0

ligakalnina 30.09.2013. 09.29

īstenībā, tā ir ideoloģiska diversija preses un vārda brīvības aizsegā, gribētos redzēt, kā Vācijas skolās ļautu izplatīt neonacistu avīzi, kas attaisno Hitlera noziegumus.
Vispār, mūsu valdošo Saeimas partiju tizlums un bezatbildība ir apbrīnojamas.
Nekāda reāla pāreja uz izglītību latviešu valodā nenotiek, vēsturi kā mācīja, tā māca tie paši skolotāji, kas, pēc savas pārliecības, ir īsti staļinisti, un att. arī kompostrē bērnu smadzenes, un izmantojot Lužkova dāvinātās mācību grāmatas.
ļaut bērnus saindēt ar pilnīgi neadekvātu propagandu un absolūti melīgu vēstures izpratni ir vēl sliktāk, kā indēt viņus ar neveselīgu pārtiku, dažādi viedokļi var būt pieaugušiem cilvēkiem, bērnus nedrīkst indēt ar konumunistisko propagandu, tas, vispār, ir pilnīgākais murgs, kas te notiek, un, kā izskatās, Saeimas vairākumu tas neintersē, jūsu rokās ir likumdošana, citādu vārdu, kā bezatbildīgi klauni, jūs pelnījuši neesat, ja ļaujat piebāzt galvu veselai paaudzei ar naidīgu ideoloģiju pilnīgi brīvi un netraucēti, par Latvijas nākotni kādreiz arī aizdomājaties?

+30
-2
Atbildēt

31

    inta_s > ligakalnina 30.09.2013. 09.39

    Pie varas ir Vienotība un NA ar RP. Par ko tad Jums būtu jābalso, lai tiktu uzklausīts šai jautājumā?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > ligakalnina 30.09.2013. 09.52

    super_e-y-e

    Jūs vēl kaut ko pierakstiet, ļoti pamācoši un noderīgi! Daudz ko uzzinu par to paralēlo pasauli, par kuru domāju, ka tā palikusi 20. gadsimtā. Lūdzu, lūdzu, apgaismojiet mūs, jo laikam pārāk agri sētas mietus bijām sasprauduši atpakaļ zemē…

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 30.09.2013. 10.05

    Dzeri, tev beidzot acis atvērās? “… vēsturi kā mācīja, tā māca tie paši skolotāji, kas, pēc savas pārliecības, ir īsti staļinisti…”
    Vai tad tas nav tikai “cits viedoklis, kam demokrātiskā sabiedrībā ir pilnas tiesības uz pastāvēšanu”, kā tu mums vēl vakar skaidroji?
    “…ļaujat piebāzt galvu veselai paaudzei ar naidīgu ideoloģiju pilnīgi brīvi un netraucēti, par Latvijas nākotni kādreiz arī aizdomājaties?”
    – Pamodies? Līdz šim to nezināji? Tas notiek visus pēcatmodas gadus, varbūt ir pieaugusi intensitāte.

    +22
    -2
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ligakalnina 30.09.2013. 10.16

    Viedoklis_lv: “Pie varas ir Vienotība un NA ar RP. Par ko tad Jums būtu jābalso, lai tiktu uzklausīts šai jautājumā?”
    Un vai kas bija savādāk, kad pie varas bija šķēlisti, lembergisti un šleseristi? Vai tad ne V. ar NA izsmēla tos sūdus, ko iepriekšējie savārīja? Redz, arī pret krievu skolnieku prātu skalošanu tagad vēršas, cik nu prasmīgi tas pagaidām sanāk. Par ko pretenzijas?
    RP Izglītības ministri gan pret to neiebilda, drīzāk gan gribētu sekmēt, ja tiem to ļautu.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 30.09.2013. 10.17

    Andri Doveik, nerunā par sevi daudzskaitlī – ja pats esi “saspraudis mietus zemē” tiktāl, ka apšaubi dalības NATO lietderību, tad es gan visu laiku esmu morāli gatava, līdzīgi kā mani vecvecāki, doties mežabrāļos, jo man nav ne mazāko ilūziju, ka expansija pa katru cenu un jebkādiem līdzekļiem reiz nebūs “krievu nacionālā stratēģija”.

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 30.09.2013. 10.41

    Tā ir jūsu problēma, kā jūs ar mums sadzīvosiet. Ja nevarat – Krievija ir blakus, brauciet droši, mēs pēc jums neraudāsim.

    +23
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 30.09.2013. 11.00

    “Vai tad ne V. ar NA izsmēla tos sūdus, ko iepriekšējie savārīja? Redz, arī pret krievu skolnieku prātu skalošanu tagad vēršas, cik nu prasmīgi tas pagaidām sanāk. Par ko pretenzijas?”

    Diemžēl V savārija jaunus sū… ekonomikā, kā arī daudzās jomās turpināja pašu pelto “oranžo” politiku un izrādīja totālu bezzobainību pret Krievijas “maigo varu” un tās realizētājiem. NA arī šajā ziņā ne vienmēr bija konsekventi.

    “Saeimas kārtības rullis

    18. (2) Deputātu ar Saeimas lēmumu var izslēgt no Saeimas sastāva, ja pēc viņa pilnvaru apstiprināšanas tiek konstatēts, ka viņš neprot valsts valodu tādā apjomā, kāds nepieciešams profesionālo pienākumu veikšanai.

    Tāds nolikums par latviešu valodas zināšanām Saeimā ir spēkā arī pašlaik, kad pilsonības likuma komisijas sēdē 10. Saeimā „Saskaņas Centra” (SC) V. Kravcovs nevarēja latviski pateikt ne vārda, es par to ziņoju Drošības policijai, lai tā pārbaudītu, kā viņš ir ieguvis pilsonību, kā arī Saeimas prezidijam. Kad J. Domburs mani uzaicināja par šo gadījumu kā VL pārstāvi TV pārraidē, mani frakcijas biedri centās mani atrunāt, lai es TV pārraidē neatsauktos uz šo kārtības ruļļa pantu, kā arī neuzstātos pret ”Vienotības” deputātiem, jo Eiropa mūs nesapratīšot un pēc šāda lēmuma pieņemšanas par mandāta atņemšanu mūs neatbalstīšot. Pārraidē es divreiz paliku pie sava viedokļa skaidrošanas un sākās mani konflikti ar VL.

    VL savu nevarību nacionālā darbībā parādīja arī tad, kad pievienojās Valsts prezidenta A. Bērziņa plaši ieteiktajam un cildinātajam izlīgumam ar krieviem. Šim aicinājumam atsaucās tikai niecīga latviešu daļa, tomēr VL amatu pakāpju augšgals – partijas līdzpriekšsēdētājs I. Parādnieks, VL Saeimas frakcijas vadītājs E. Cilinskis un t.s. Saliedētības pr-js I. Latkovskis parakstīja šo ”Izlīguma” aicinājumu. Upuri nostādīja blakus noziedzīgās agresijas tagadējiem atbalstītājiem Latvijā. Visas VL svārstības no nacionālisma pamatnostādnēm šeit neuzskaitīsim. Vēl nesen 11. Saeimā VL deputāti kopā ar Reformu partijas deputātu Liepiņu iestājās par to, ka būtu jāizveido draudzīgāka politiska attieksme pret krieviem.”
    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/visvaldis-lacis-kurp-ej-latvija.d?id=43693879

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 30.09.2013. 11.08

    Betija – savas domas absolūti neesmu mainījis, nejauc kopā divas lietas – alternatīvus viedokļus, kam, protams, ka ir tiesības pastāvēt, un skolēnu apmācību, kam jānotiek noteiktas programmas ietvaros un kas nedrīkst balstīties uz melīgu vēstures interpretāciju un melīgu propagandu, pie kam vēl attaisnojot totalitarā režīma noziegumus, un viss tas notiek vienas partijas intersēs, gatavojot tai nākamo vēlētāju, tas netiktu pieļauts nevienā valstī.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > ligakalnina 30.09.2013. 11.33

    Un es vēl lasīju,ko tas krievu šovinists te raksta…tfutu,salīduši kā prusaki te pēc okupēšanas un aneksijas, bet tēlo baigos starinnijus krievus,kam te tiesības rīkoties kā saimniekiem…Mērkaķi!

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > ligakalnina 30.09.2013. 11.51

    zirnekliene Šeloba: Andri Doveik, nerunā par sevi daudzskaitlī …

    Kādēļ jau iepriekš jāgatavojas mežā mukt? Varbūt jau laicīgi ar savu vārdu par saprātīgu viedokli droši stāvēt? Tad tie vārdi savādāki nāk :)

    zirnekliene Šeloba, vai domā, ka super_e-y-e baidās no solījumiem mukt mežā? Viņam vairāk traucē tas, ka atklāj viņa teksta provocējošo būtību, nevis reaģē uz atsevišķiem vārdiem.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > ligakalnina 30.09.2013. 12.02

    zirnekliene Šeloba: Andri Doveik … ka apšaubi dalības NATO lietderību

    Problēma ar NATO ir tāda, ka zirnekliene Šeloba netiks līdz mežam, ja NATO mūs izlems nodot. Jo nodos kopā ar IP un fiziskajām adresēm… Vai vienkārši neuzspēs aizstāvēt ar abām lidmašīnām un latviešu strēlnieku rotu … Afganistānā. Ejot uz NATO mēs esam atbrīvojušies no reālas armijas, zemessardzes un pat policijas. Nav noslēpums, ka Latvijas spēcīgākā struktūra pašlaik laikam ir Ušakova Rīgas municipālā policija. Atver acis!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 30.09.2013. 12.05

    Mežabrāļiem mežs bija patvērums pēc dažnedažādām diversijām, ne jau šie tur meditēja kā tibetiešu lamas kalnu alās. Vnk esmu morāli gatava situācijai, kad būs jāņem ierocis rokā, jo superacs saimnieki mums var uzspiest t.sk. karu. Un, kā zināms, partizāņu karš ir visefektīvākais, ja ir jācīnās pret okupantiem – maziem spēkiem un izdevumiem var nodarīt ļoti lielu skādi.
    Superacs, kā troļļa uzdevums ir tieši “provocēt” – cita lieta, ka superacij nemaz nekas “provocējošs” speciāli nav jāizdomā, pietiek teikt to, ko domā krievvalodīgo vairākums.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 30.09.2013. 12.10

    “Ejot uz NATO mēs esam atbrīvojušies no reālas armijas, zemessardzes un pat policijas.”

    Tu vaino NATO mūsu pašu čekistisko varnešu izdarībās – nezinu, vai Igaunijā zemessardze ir bruņota, bet zinu noteikti, ka tur joprojām ir obligātais dienests – ar visu viņu dalību NATO.
    Ja NATO izdomās mūs nodot, tad varam ņemt piemēru no kaukāziešiem, jo būsim precīzi viņu situācijā, bet pagaidām tikai pateicoties NATO mums nav Piedņestras, DO un Abhāzijas.

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 30.09.2013. 12.17

    P.S. Pagaidām mēs “uzmetam” NATO nepildot solījumu par 2% aizsardzības vajadzībām no budžeta un tas ir labs formālais iegansts “uzmest” mūs. Dombrovski tas nesatrauc un neizskatās, ka arī NA par to raizētos – diemžēl.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 30.09.2013. 12.23

    “Латвия – старинная русская земля”.
    Neloģiski.
    Jo Krievija, pēc ģenialā krievu rakstnieka Pelevina vārdiem, ir “strana durakov”, valda vieni zagļi un muļķi, notiek revolūcija, un to vietā nāk citi zagļi un muļķi, un tā līdz bezgalībai, apmēram, tā viņš izteicās vienā no saviem romāniem, Latvijā, tā, tomēr, nenotiek, tāpēc vien Latvija nevar būt veca krievu zeme.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > ligakalnina 30.09.2013. 12.30

    Ciklop, izstāstīšu Tev par ” starinno rušku zemli”:
    1. Krievijas krievi ģenētiski nemaz nav slāvi atšķirībā no poļiem, slovākiem,čehiem, un pat saviem Dienvidu brāļiem-serbiem, slovēņiem, horvātiem( kuriem pat būtu dibināts iemesls būt vājiem slāviem, tāda tautu staigāšana kā Peloponēsas pussalā un tās tuvumā nekur nav bijusi). Paši Tavas rōģinas pētnieki vienkārši godīgi secinājuši-krievi ir somugru ģenētiskā mantojuma nēsātāji ar tjurku ( skiti) piešprici. Neko daudz ( ja neskaita tjurku piešprici)neatšķiras no soma, latvieša, leiša un igauņa.
    2. Respektīvi līdz vikingu ( vai Kaupas(zviedru(par rusiem vēl jo projām šamos dēvē somi un igauņi) un prūšu kopīga apmetne APrūsijā) militāristu ) Daugavas-Dņepras-Volgas ceļa iekarošanai, teiksmaino austrumslāvu – krievu, pat tuvumā Krievijas līdzšinējā teritorijā nebija.
    3. Pirmā bija vikinga( tie jau nežēlīgi,praktiski ļaudis bija) Helges mazdēla Valdemāra piesaistītā grieķu baznīca, kuru operēja bulgāri( slāvu valodā runājoša tjurku cilts), loģiski, lingua franca- baznīcslāvu valoda, kuru piespieda runāt visus, gan somugrus, slavonizētos baltus,somugrus( krivičus, dregovičus, radimičus , vjatičus), tjurku tautas vienā baznīcslāvu valodā- senkrievu valodā.

    4. Jersikas, Tālavas, Daugavas lībju nodevu maksāšana arī notika konkrētam sizerēnam, kas bija kriviču ( konkrēti Polockas) kņazam, kas savukārt bija Ragnvalda nams nevis Rūriha nams. Vēl precīzāk kriviči bija tie paši slavonizētie austrumbalti, neba velti lietuvji bez problēmām, šo teritoriju savā juridikcijā noturēja līdz pat 18.gs beigām-RečPospoļitas beigāk (tā ka, ja nu kas var muti virināt par “izkonnijiem” tad drīzāk jau leiši ar poļiem). Moskovija (Vladimira-Suzdaļa) lai labāk uz Saraju pēc jarlika ar dziļo paklanījienu aiztek.
    5. Vārdu sakot Moskovijas(pēc Konstantinopoles krišanas) līdz galam noorganizētā jaunvalsts,jauntauta -krievi, var stūrīti pakautrēties aiziet….

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > ligakalnina 30.09.2013. 12.36

    Bet es taču rakstu, ka “ejot uz NATO” paši esam atbruņojušies un degradējušies. Ņemot vērā mūsu ģeopolitisko mazspēju, mūsu cerības uz NATO ir kā apģērbšanās ar vīģes lapu putenī. Tādēļ es par NATO lietderību runāju, ka ar to piesedzās mūsu pašu varneši, kuru prettautiskā darbība un pavisam atklātas nodevības potenciāls ir pat lielāks nekā dažai superacij, kura atklāti definē savas naidīgās intereses.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 30.09.2013. 12.51

    OK, tad vienojāmies, ka problēma ir nevis mūsu dalībā NATO, bet mūsu varnešos, t.i. galu galā mūsos. Igauņiem ir gan 2% aizsardzībai, gan šie arī militāro tehniku iepērk, toties mums nupat atkal kārtējais “raspil babla” iekšlietu ministrijā.
    Manā skatījumā ES vai NATO pie mūsu problēmām ir vainojami daudz mazāk, nekā tiek iztēlots – pārsvarā paši vien…. ar sakrustotiem pirkstiem zelta teļu pielūdzot.
    P.S. Ja mēs nebūtu NATO, domā mūsu armija un zem.sardze būtu pienācīgā līmenī? Manuprāt zemessardzi atbruņoja tāpēc, lai netraucē mūsu “vareno” kontrabandas “biznesam”.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Andris Jautriņš > ligakalnina 30.09.2013. 12.59

    Vienojāmies gan :)

    Tikai pie šī raksta NATO velti piesauci. Es superacij aizrādīju, ka viņš sev un saviem līdzdomātājiem mēslus taisa, bet zirnekliene man NATO noliegšanas grēku atgādināja :)

    Ja nebūtu NATO, mēs noteikti labāk saprastu savas armijas barošanas nepieciešamību. Par “netraucēšanu” neiebilstu…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > ligakalnina 30.09.2013. 13.12

    Superacs pirmkārt nodarbojas ar psiholoģisko karu, labi zinādams ko un kāpēc dara un ir drošs, ka mēsli var iestāties tikai un vienīgi latviešiem.
    Pie “saspraustajiem mietiem” manuprāt atgādinājums par NATO noliegumu tīri labi iederējās.

    “Ja nebūtu NATO, mēs noteikti labāk saprastu savas armijas barošanas nepieciešamību.”

    Mēs abi to saprotam arī Latvijai esot NATO, bet kas attiecas uz AAA vai Dombrovski, tiem vnk ir citas, no Latvijas valsts pastāvēšanas un drošības atšķirīgas prioritātes. Līdzšinējā politika liek domāt, ka ārpus NATO esot, mums šobrīd vairs nebūtu armijas vispār.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Dina > ligakalnina 30.09.2013. 13.13

    Kurmītis >> super_e-y-e
    +++Латвия – старинная русская земля.+++
    Ha, ha, ha, ha, ha …. labākā šīsdienas anekdote! Pārsmējos ! Sanāk, ka „senatne” krievu cilvēka izpratnē sākas tā ap Pētera Pirmā laiku, ja? … Lai gan tad arī – kādi krievi? Te bija vietējo baltu cilšu konglomerāts, kuru reāli rullēja vācieši …
    :)))

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 30.09.2013. 15.11

    Ja pufaika uzbruks tad tas nozīmē ka ir sācies WW3 nevis kāds lokāls reģionāls konflikts. Tas nozīmē ka ASV būs pilsoņu karš jo tur jau ASV valdību pārņēmuši mafiozi un tauta ir uz pilsoņa kara sliekšņa. Tas nozīmē, ka mēs nebūsim nevienam prioritāte. Reāli pāris stundās visu sabombardēs tas ir skaidrs. Lielākā daļa aizbēgtu prom bēgļos uz Zviedriju pārējie kas paliktu būtu vienīgā cerība pretošanās kustībai. Tātad atkal būtu vieni – vēsture atkārtojas.

    Tad jautājums ir – cik gatavi mēs esam? Vai mums ir mājās katram pa ierocim ar kuru varētu šaut pa pufaikām?

    Negribētu šo pieredzēt, bet…

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 30.09.2013. 15.44

    Reāli cik no mums ir gatavi iestāties par šo valsti ziedojot ar visu! Šis ir grūts jautājums jo no vienas puses, ja es būtu viens bez ģimenes, es būtu gatavs ziedot sevi Latvijai, taču ja ir ģimene par kuru tu esi atbildīgs – to apgādāt un nodrošināt? Tad taču nevari to vilkt kara zonā, bet tad jāgādā, kā to aizgādāt prom no turienes. Ja nu vienīgi dabūt prom ģimeni prom no Latvijas, atvadīties no ģimenes un doties drošā nāvē. Cik tādu ir kas uz to ir gatavi? Godīgi!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > ligakalnina 30.09.2013. 15.53

    Varētu jau Tev, Ciklop, to čerepu pamērīt, pat vajadzētu… Pieņemu mērījumi rādītu defektīvu ainu, ar australopitēkam raksturīgām iezīmēm… Mērīja jau ne jau ļaunie fošisti, bet Tavi paša “sooķečestveniki”, objektīvi godīgi zinātnieki. Pretī jau vēsturiskiem faktiem nebija ko teikt, vai ne? Starp citu arī otra monarhu saime-Romānovi(Kobilas,zirgs starp citu baltu svētais dzīvnieks), ir Prūšu-bārtu izcelsme. Pēc sacelšanās pie saviem galindu radiem atmuka(tagad CentrālKrievijā ar Maskavu centrā). Vergu valsts vien tā 3. Roma ir bijusi un palikusi, kur kungi vienmēr bijuši citi, vikingi(rusi-zviedri), prūši, mongoļi-tatāri, lietuvieši, vācieši, pa kam dažādās Kr.teritorija apdzīvojošās tautas vienā tīģelī sakausēja par jauntautu-krieviem, lai kungiem nebūtu jāmokās katru tautu uzrunāt tās valodā, ieviesa baznīcslāvu valodu un kristianizāciju šizmātiķu gaumē. Pats smieklīgākais vēl valsti nosauca par Rossija(Rusu valsts- Zviedrija)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 30.09.2013. 16.05

    nulle,
    nu lūk, tur jau tas sāls. Valsts beidz pastāvēt, kad cilvēki nav gatavi par to atdot savu dzīvību. Mums bija dota iespēja visam sagatavoties, un kā mēs esam stiprinājuši savu neatkarību? Nekā! Atdevuši ekonomisko neatkaŗibu ESam, un militāro neatkarību NATO. Viss ar cerību ka kāds cits mūs izglābs.
    Tikmēr Šveicē iedzīvotāji ir apbruņoti līdz zobiem, visi izgājuši armiju.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Leinerte > ligakalnina 30.09.2013. 16.32

    Ja nebūtu NATO, mēs noteikti labāk saprastu savas armijas barošanas nepieciešamību. Par “netraucēšanu” neiebilstu…

    Nesen palasiju 20 gs 80 un 90 gadu vesturi un izsecinaju ka ja nebutu NATO, nebutu “savas armijas”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    inta_s > ligakalnina 30.09.2013. 18.59

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > ligakalnina 30.09.2013. 20.35

    Džeri, kādi tieši teksti no avīzes ļāva izdarīt tādus salīdzinājumus? Tikai lūdzu, konkrētas frāzes, nevis atrunāties ar “nu tāds iespaids no raksta” utt.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 30.09.2013. 22.02

    Secinājumus ļauj izdarīt prokremliskās organizācijas, kas izdod to avīzi, 9maijs.lv” un ,,Mums pa ceļam”, kura, acīmredzot, ir Krievijas prokremliskās jauniešu organizācijas “iduščije vmeste” filiāle.
    Tā ka nekas cits, kā vai nu maigāka, vai nu tiešāka Kremļa ideju un vēstures izpratnes propaganda tur vienkārši nevar būt, saprotams, to var darīt arī ļoti gudri un it kā neko nepārkāpjot, bet, rezultātā tie bērni būs nozombēti visam mūžam, līdzīgi, kā nozombēts vairākums Krievijas Tv propasgandas kanālu skatītāji, kuriem no rīta līdz vakaram pasniedz sagrozītu informāciju un kurina naidu pret visu, sākot no ASV, beidzot ar seks. minoritātēm.
    Pietiek jau, ka te var brīvi skatīties to Krievijas TV.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    friendmilulite123 > ligakalnina 03.10.2013. 19.35

    Kadai armijai ir jabut, lai mes butu aizsargati bez NATO?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    friendmilulite123 > ligakalnina 03.10.2013. 19.38

    Ar smadzenem viss kartiba?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

inta_s 30.09.2013. 09.28

Mums vajadzētu vairāk koncentrēties uz savas latviskās ideoloģijas nostiprināšanu un izplatīšanu. Padarīt, lai tā būtu interesanta un saistoša arī citiem. Lai mēs pievilktu nevis atgrūstu, lai mēs neuzbruktu bet aicinātu.
Tad mums neviens Ušakovs neapdraudētu.

+13
-3
Atbildēt

3

    Zane Pavāre > inta_s 30.09.2013. 09.52

    Stiprināt latvisko ideoloģiju protams vajag, bet cerēt, ka ar to vien var neitralizēt profesionālu, labi apmaksātu propagandu, ir diezgan naivi. Ja ļauj visiem saintologiem, talibiem un ušakoviešiem skolās skalot bērniem smadzenes, tad tas klusais, latviskais aicinājums līdz viņiem vienkārši nenonāks.

    +26
    -1
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 30.09.2013. 09.57

    Bet tad nav jābūt klusiem, jābūt interesantiem un atraktīviem, lai pārējie nobāl. Mums taču ir visas iespējas to darīt savā valstī, savā valodā.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    friendmilulite123 > inta_s 03.10.2013. 19.14

    Ta ir teorija,bet dzive notiek savadak. Un nevajag sapnot.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam