Izcilības un viduvējības

69

Komentāri (69)

Kristīne 23.09.2013. 16.29

Izlasiju Žagara atbalstītāju sarakstu vienas viduvējības. Turklāt ļoti daudzas tādas, kuras es nevēlētos redzēt par audzinātājiem saviem maz- un mazmazbērniem bērnudārzā

0
0
Atbildēt

0

B Enter 22.09.2013. 21.14

Es to visu formulētu nedaudz citādāk, bet pamatdomai piekrītu.

Un liela daļa no kultūras ministres gāzējām un gāzējiem sevi par izcilībām var saukt tikai savos sapņos. Droši vien tāpēc arī viņos mājo tāds naids pret jebkuru, kurš iedrošinās pajautāt, kas notiks ar to jaudu, pēc kuras pastiepta lūdzošā rociņa.

+2
0
Atbildēt

0

emb_riga 20.09.2013. 08.39

Kad manam dēlam studējot radās iespēja piestrādāt teātrī par apgaismotāju un viņš prasīja man padomu,es teicu:Ej!Paskatīsies kā top LIELĀ MĀKSLA no iekšienes.Kopš tās reizes viņš neapmeklē ne teātri,ne operu,ne citus augstās mākslas pasākumus

+7
-1
Atbildēt

0

dro 20.09.2013. 06.55

Kursīti mēģina pāraudzināt?
20.09.2013 ĢIRTS ZVIRBULIS

“Vienotība” mēģina pabīdīt malā deputāti Janīnu Kursīti-Pakuli (“Vienotība”), kuras patstāvīgais viedoklis un nevēlēšanās pakļauties frakcijas disciplīnai kļūstot traucējoša. 

Partijas “Vienotība” deputāti vakar Saeimā bija iesnieguši priekšlikumus atsaukt deputāti Janīnu Kursīti-Pakuli (“Vienotība”) no Mandātu, ētikas un iesniegumu komisijas un viņas vietā iecelt Rasmu Kārkliņu (“Vienotība”). Savukārt Kursīte tiktu pārcelta uz mazāk prestižo Pieprasījumu komisiju. Frakcijas vadība skaidroja, ka tā ir parasta deputātu rotācija. “Vienotības” vadību nokaitinājis tas, ka Kursīte darba dēļ universitātē nereti kavējot svarīgas komisijas un frakcijas sēdes. Savukārt politiskie konkurenti un atsevišķi avoti vēsta, ka šādi “Vienotība” soda Kursīti par viņas uzdrošināšanos partijas iekšējās diskusijās kritizēt Ministru prezidenta Valda Dombrov-ska lēmumu atlaist kultūras ministri Žanetu Jaunzemi-Grendi (NA). Portāls “pietiek.com” nedēļas sākumā publicēja “Vienotības” iekšējo saraksti, kurā Kursīte iebilst pret partijas vadības nostāju, un viņai piekrīt arī citi biedri.
NA deputāti uzskata, ka “Vienotība” šādi mēģinājusi izrēķināties ar neatkarīgi domājošu deputāti. “Šāda rīcība no frakcijas vadības puses ir vienkārši nožēlojama,” pauda NA deputāte Ināra Mūrniece.
Arī Kursīte pieļāva, ka frakcijas ierosinājums saistīts ar diskusiju par Grendi, kaut arī neviens to atklāti neesot pateicis.
“Katrā ziņā Mandātu komisijas pamešana nebija mana vēlme vai iniciatīva. Par motīviem drīzāk jājautā frakcijas priekšsēdētāja vietniecei Lolitai Čigānei. Šis ir pilnmēness laiks, tādēļ varbūt šie ierosinājumi jāuztver ar zināmu devu humora,” viņa teica.
Čigāne apgalvoja, ka notikušajam nav nekāda sakara ar Kursītes uzskatiem. Gluži vienkārši deputāte R. Kārkliņa, kura strādā Publisko izdevumu un revīzijas komisijā, lūgusi viņu pārcelt uz viņas akadēmiskajām zināšanām piemērotāku komisiju. “Viss notika pilnīgi brīvprātīgi un saskaņoti. Ja Kursītes kundze nevēlētos šādas pārmaiņas, mēs neko neuzspiestu,” uzsvēra Čigāne.
Saeimas vairākums “Vienotības” priekšlikumu noraidīja. Balsojumā Kursītes atsaukšanu no Mandātu komisijas atbalstīja tikai 30 “Vienotības” un Reformu partijas deputāti, pret balsoja 23 NA un ZZS deputāti, kā arī Inguna Rībena no “Vienotības”, bet vēl 30 tautas kalpi atturējās. LA.

Vienotība sāk irt pa vīlēm…

+10
-3
Atbildēt

3

    gundega_heiberga > dro 20.09.2013. 07.46

    LāčUKS sāk šMURGāTIES AR ēDIENU – vai nav laiks CELTIES NO GALDA !?

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > dro 20.09.2013. 09.41

    Čigāne kārtējo reizi pieķerta melojot vai sakot puspatiesības. Ko viņa teica par 200 lakatiņiem un citiem “sīkumiem”, ko centās ievest bez muitas? Tie esot domāti draugiem? :)))

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > dro 20.09.2013. 14.45

    Puspatiesību lakatiņi viģes lapas vietā? Čigānei piestāv! :)

    Rībena laikam nav nevienā komisijā, — ja ir, tā būs nākamā rotējamā? :)

    Vienotības dāmboslejistu pilota Dombrovska ragutiņu stūmējas atgaiņā dāmas, kas nefano par V-dāmu bobsleju? :)

    Ai-ai-ai!

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 19.09.2013. 20.15

Un nefantazējiet, ka situāciju ar AŽ varēja atrisināt bez skandāla.Nevarēja.
AŽ būtu skandālu uzrīkojis jebkurā gadījumā.

+21
-3
Atbildēt

11

    andris902 > Jānis Derkusovs 19.09.2013. 20.48

    ….Jautājums….31.decembrī Žagaram beigtos darba līgums…tiesisks pamats, lai izbeigtu darba attiecības…kāpēc vajadzēja lekt ārā no slimības gultais, lai Žagaru izmestu no kabineta – tā arī paliks neatbildēts jautājums…savas dvēseles apmierinājumu jau Grende guva – paziņojot par Žagara neapstiprināšanu Operas valdē tieši pirms Operas jubilejas, tā teikt – pazemoja un guva gandarījumu….tā bauda bija tik liela, ka sagribējās atkārtot?…neadekvāti!…

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 19.09.2013. 21.06

    Un? Es taču teicu, ka tur viens otra vērti. Bet Tu šo to aizmirsi par procesa norisi.
    Man pat izskatās, ka JŽ visu gribēja izbeigt miera ceļā. Jaunā valdē AŽ neiekļauj, bet piedāvā to pašu algu kā padomniekam un brīvu darba grafiku radošajiem projektiem. Šķiet, ko vēl labāku mākslinieks var vēlēties, bet nē! Kad AŽ uzzināja, ka nebūs jaunajā valdē sākās vienkārši grandioza pēc mēroga ofensiva pret JŽ, kur AŽ līdzekļus neizvēlējās, bet ne uz to bija uzķēries. Kulturālu cilvēku viņš būtu sabradājis,ka tas atlikušo mūžu pie psihoterapeita varētu piestaigāt, bet Žanete mums nav no tādiem…Un atbildes sitiens nebija izsmalcināts, bet efektīvs.
    Un ar darba līguma izbeigšanu būtu precīzi tas pats. Jo AŽ par amatu cīnās ne uz dzīvību, bet nāvi…Interesanti…Kāpēc?
    Un Vienotības izsmalcinātā elite labprāt pieņemtu AŽ atpakaļ, bet koalīciju jānotur un no tautas baidās…Vēlēšanas nākošgad.
    Un par Saeimas apmaksātajām ložām operā te nedziedi, jo labdari ložas tāpat apmaksā no nodokļu maksātāju naudas. Nokaunēties Solvitai vajadzētu!

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Jānis Derkusovs 19.09.2013. 21.06

    ——–zanE ….(..) neadekvāti!…
    ============================================================================
    “Tu saki?” (L.Bērziņa)

    Jau drīzumā S.Upleja varēs rakstīt “Izcilības un viduvējības-2”.
    Priecājās, pilsonīši, priecājās:

    “Iespējams, jau tuvākajā laikā izšķirsies KNAB priekšnieka vietnieces Jutas Strīķes liktenis. Arī pret KNAB priekšnieks ierosinājis disciplinārlietu. Šīs disciplinārlietas izmeklēšanas termiņš tika pagarināts līdz 20.septembrim…”

    Streļčenoks atbrīvo KNAB Juridiskās un personālvadības nodaļas vadītāju Dravenieci http://nra.lv/latvija/politika/102578-strelcenoks-atbrivo-knab-juridiskas-un-personalvadibas-nodalas-vaditaju-dravenieci.htm

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 19.09.2013. 21.50

    ….Jautājums….stulbākais visas šīs epopejas noslēgums būtu, ja Žagars vērsīsies tiesā un tā liks viņu atjaunot darbā…jo juridiski šis jautājums netika gludi atrisināts…kurš tad būs lielāks zaudētājs?…vai ne sabiedrība, par kuras naudu maksās komensācijas un Žagars būs jāatjauno darbā…tad, ko darīsim ar Grendi?…teiksim paldies par “uzdrīkstēšanos”?…
    ….izskatās, ka Grende par Žagara izmešanu nav konsultējusies ar juristiem…vai arī – tie padomdevēji ir ŽJG smagi iegāzuši…politiķis nedrīkst balstīties uz mirkļa emocijām, viņam jāspēj paredzēt pāris soļi uz priekšu…

    P.S. ….ielūgums bija arī Grendei, par to viņa nebija ne sašutusi, ne mēģinājusi to iegādāties par saviem personiskajiem līdzekļiem…nav konsekvences…

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > Jānis Derkusovs 19.09.2013. 21.59

    “ja Žagars vērsīsies tiesā”

    Sončiks arī vērsās tiesā…vai nevajadzēja viņu atlaist !?

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Jānis Derkusovs 19.09.2013. 22.01

    Klausies, Zane…Tu saproti latviešu valodu? Viņu neatlaida pēc Darba likuma, bet pēc kapitālsabiedrību likuma. Par uzticības zaudēšanu.
    Un cik man ir teikuši eksperti šajās lietās, tad AŽ izredzes ir ap 0.
    Bet par ko Tev jāsatraucās? JŽ tika atlaista. Un ja AŽ atjaunos pēc nākamajām vēlēšanām un tām tiesu instancēm, kas līdz tam laikam būs izietas, tad varēsi mums lepni paziņot, ka gaišie spēki ir uzvarējuši.
    Un par algas kompensācijām arī nekreņķējies, jo tas būs sīki pret to, ko būsim ieekonomējuši uz AŽ komandējumiem un pusdienām.
    Tā kā valstij zaudējumi nekādi jebkurā gadījumā.

    +19
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 19.09.2013. 22.10

    ….Jautājums….paskaties, pēc kādiem likumiem un kuriem pantiem viņu atlaida – tas nav tikai viens Tavs pieminētais pants….kā jau teicu – lai strīdas juristi un…lai ar kādām peripetijām – galvenais, ka ABU atbrīvošana ir notikusi…

    +3
    -14
    Atbildēt

    0

    Egita > Jānis Derkusovs 19.09.2013. 22.29

    zane kā tu esi a p n i k u s i ar savu seklo ,bet garo demagoģisko muldēšanu.

    +18
    -4
    Atbildēt

    0

    reksa > Jānis Derkusovs 20.09.2013. 01.09

    rujienasmetalam – tik lakōniski un trāpīgi :)

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Jānis Derkusovs 20.09.2013. 12.06

    ….īsi un skaidri – kungi, vai Jums salvetīti, ar ko noslaucīties – nevajag?…

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    piziks > Jānis Derkusovs 20.09.2013. 14.59

    ZanE, nav jau pirmā reize, kad Tu neko no mākslas nejēdz, — lēciens no (savas) slimības gultas bija kultūras ministrs performance. Modernā māksla ar kultūras minsitres uznācienu. Ja Žagars var direktorēt, kādēļ lai Grende neperformancētu?!

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 19.09.2013. 20.13

Nū…Te vietā būs teicieni no sērijas: velnu izdzen ar belcebulu, kļin kļinom višibajut, našla kosa na kamenj un tā tālāk un tā joprojām…
Bet viennozīmīgi, kulturāls ministrs ar AŽ galā nebūtu ticis…Nekad! Jo kulturāls cilvēks no tās epatāžās nekaunības būtu gar zemi, bet ŽJ ir ar slāvu asinīm…Pilnīgi cienīt sāku sievieti. Ja ne par prātu, tad par drosmi noteikti. Ceru, ka NA viņu ieliks kādā brīvostā. Par nopelniem.
Bet Vienotība valdes reakcija bija neadekvāta. Jo citu ministru attiecības ar nozari ir daudz traģiskākas un sabiedrībai nozīmīgākas.
AŽ cienīgu agnoranci pret parastajiem pilsoņiem, tas ir lumpeņiem, nodemonstrēja.

+20
-5
Atbildēt

0

gundega_heiberga 19.09.2013. 18.30

Vai latvju vidē atradīsies drosminieks, kurš Žagaram, Āboltiņai un V.Dombrovskim pārtulko Sanitas rakstu – lasot paši viņi tajā nesapratīs ne teikuma.

+21
-4
Atbildēt

7

    Pauls Puķītis > gundega_heiberga 19.09.2013. 18.56

    …ja nu vienīgi kāds no “kustības” “Par kultūru”.

    +15
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > gundega_heiberga 19.09.2013. 19.09

    …sveiks, Markoni!….
    …kā Tavējie vērtē Grendi un viņas darbību?…

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > gundega_heiberga 19.09.2013. 19.23

    Sveika, zanE!

    Esmu runājis ar dažiem savējiem, kuri pazīst “drēbi”.

    Negatīvi vērtē Žagaru. Ar Ž.Grendes slavināšanu arī pārāk neaizraujas. Bet tas nav galvenais, manā skatījumā.
    Es saskatu nelielas līdzības ar R.Ķīļa aktivitātēm. Man patīk uzdrīkstēšanās.

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > gundega_heiberga 19.09.2013. 20.00

    …jā, situācija ir atrisinājusies ne tā kā civilizētā pasaulē pieņemts….
    …Tu jau zini manu kritisko attieksmi pret Žagaru un kādas bultas esmu raidījusi viņa virzienā, taču….saprātīgi rīkojoties šo situāciju varēja atrisināt bez skandāla…
    …tā kā esmu pietiekami tuvu tam lauciņam, tad Grendes atbilstību vērtēju citādi, nekā tā tiek pasniegta NA preses relīzēs vai preses konferencēs…
    …Tu saki – uzdrīkstēšanās?…uzdrīkstēšanās var būt dažādi vērtējama…baidos, ka mums par to ir atšķirīgs viedoklis…bet teikšu godīgi – esmu apmierināta, ka abi Ž ir projām….

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > gundega_heiberga 19.09.2013. 20.11

    …jā, varēja bez skandāla. Bet kas (kuri) uzpūta vētru ūdens glāzē, tam īpaši neesmu sekojis…

    Man Ž.Grende simpatizē no “iepriekšējiem laikiem”, bet kā KM – vai iederas “kustībā”, neņemos vērtēt.

    Tas man, viduvējībai, varētu būt par smagu…

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > gundega_heiberga 19.09.2013. 20.44

    Markoni, tautieti… :) Kaut kas Latvij;ā ar tām definīcijām…

    1. Ķīlis, jā uzdrīkstējās, — cik tagad laika un cilvēkresursu vajadzēs, lai ķīlēšanas sekas novērstu?! Sliktās, ne jau labās/avārijas sekas?

    2. Ķīlis, ko neviens neierobežoja, — daudzi zināja, RP ieskaitot, izlikās tikmēr, kamēr Ķīlis ne tikai uzdrīkstējās, bet piemāvies arī izbrauca uz ceļa un avarēja! Klasiskas liekulības un bezatbildības sociālās sekas — ne tikai RP, arī premjeram vajadzētu par to būt vainīgam, jo reakcija bija pretīgi gumijota. Kretiniozēta vecā formula = pilnīgs s*ds, bet savs!

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Pauls Puķītis > gundega_heiberga 19.09.2013. 21.35

    O.T.
    Nu jā, esi stingrs savos vērtējumos (kā vienmēr)…:)

    Uzdrīkstoties sačakarēja savu veselību, atkāpās un aiz kreņķiem piemāvās…

    ..rakstīju, ka “nelielas līdzības” . Tas ir – uzdrīkstēšanās. Par to parasti dod dažas “acis” klāt.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

juhans 19.09.2013. 18.17

Lielisks raksts un ne tikai par nesmukumiem kultūras ministres gāšanas pasākumā, bet arī laba tēma, ko pārdomāt (jauniešiem, galvenokārt, jo kā to rāda komentāri, mēs, vecie buki kā kurais – citi jau to esam izdarījuši, bet citi to nekad nedarīs).

+12
-3
Atbildēt

0

Eleonora Maisaka 19.09.2013. 17.51

Tāds iespaids, ka Dombrovskis mētājas kā uz pusu pārcista glodene un ar katru jaunu soli stieg dziļāk purvā, kurā pac iekāpis.

+11
-7
Atbildēt

0

RaivoLeimanen 19.09.2013. 17.43

Labs raksts. Piekrītu autorei, ka laiks rādīs, kuru vēlētājs sodīs. Domāju, ka V kļūdījās, atlaižot NA “peramo meiteni”.Jo mūsu simpātijas nepārprotami pieder viņai!

+42
-9
Atbildēt

0

Timurs Čuntonovs 19.09.2013. 16.02

Rakstam faktiski nav ko iebilst. Tā sakot – laiku lokos laiku loki lokās. :) Vienīgi ir zināms prieks, ka IZCILO fizkultmin… ai, atvainojiet, – kultministri viņas īpaši priekšzīmīgās izcilības dēļ tik ātri palūdza aiziet. Salīdzinot ar Žagara 17 gadiem….. Katrs te pats var spriest par viduvējībām, izcilībām, riska menedžmenta kursos iegūtām prasmēm glābt un palīdzēt utt. utjpr.

+7
-18
Atbildēt

1

    grislits > Timurs Čuntonovs 19.09.2013. 16.37

    Jums kāds personisks aizvainojums uz Grendi? Tā vismaz no malas izskatās.

    +20
    -6
    Atbildēt

    0

Egita 19.09.2013. 15.47

viena daļa ļaužu piekrīt ka Žagars nebija īsti piemērots.
Taču Grendes demisiju pieprasīja tieši pēc Žagara atbrīvošanas.
—kaut kāda nesaprotama demagoģija.?!

+11
-1
Atbildēt

2

    grislits > Egita 19.09.2013. 16.50

    Daudzi Grendes atbrīvotgribētāji tagad taisnojas, ka nu tai prasībai atbrīvot Grendi ar Žagaru sakara nekāda, ka viņu nostājai ar Gobzema un nezināmu CO organizēto akciju nekāda sakara u.t.t.

    Kaut patiesībā, ja pavēro visu pretgrendistu izteicienus vēsturiski tai pašā tviterī, šeit un citur, tad visiem sākumā bija tikai viens iemesls – Žagars esot izcils, pacēlis operu u.t.t., un viņu neielikt valdes vadībā nedrīkstot, un ja Grende nespēj to saprast, tad viņai ir jāatkāpjas.

    Pēc tam, kad nāca ārā arī negatīvā informācija no audita par Žagaru, kā arī situāciju sāka analizēt atsevišķi vēsāki prāti un visi viennozīmīgi nenostājās Grendes pusē, tad nu pretgrendisti sāka piesaukt komisijas izvēlēto kandidatūru ignorēšanu, un sāka apgalvot, ka nu viņi jau Žagaru īsti neaizstāv un tamlīdzīgi, bet esot tikai par Grendes atkāpšanos.

    Tāpat ar akciju “Grende, atkāpies”. Kad “kultūras cilvēki” saprata, ka to organizē Gobzems un kaut kāds nezināms CO, un ka šie ir kā muļķi pavilkušies un ir tikai izmanoti kā skaļi trubadūri un jau izteikuši visādus skaļus apgalvojumus, tad sāka no Gobzema norobežoties – tipa mēs tikai par Grendes atkāpšanos, bet pašu Gobzemu un līdzīgus wannabe politiķus neatbalstām u.t.t.

    Bet tiešām domāju, ka cilvēki šito atcerēsies. Un ieraugot dažus cilvēkus tās histērikskās vēstules parakstītāju vidū, man arī par dažu labu domas stipri nokritās. var būt p[ret kādu cilvēku ministra amatā, bet nu tik histēriski uzvesties – tur tiešām vārds “kultūras cilvēki” ir jāliek pēdiņās.

    +24
    -5
    Atbildēt

    0

    grislits > Egita 19.09.2013. 18.26

    Esmu kļūdījies rakstot :)

    Trešajā rindkopā teksta “un visi viennozīmīgi nenostājās Grendes pusē” vietā jābūt tekstam “un visi viennozīmīgi nenostājās pretgrendistu pusē”

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

Man nav nekādu simpātiju pret Žagaru, ļoti iespējams, ka viņš ir arī jānomaina,
bet stāsts ir par ko vairāk. Pat ne tikai to vai Žagars ir labākais iespējamais operas vadītājs, bet par to kāda ir mūsu valsts kultūras ministre.
Autores tendenciozi savāktās informācijas druskas un to analīze ir pilnīgi nederīga (atziņa, ka nosaukt kādu par viduvējību nav labi! WOW!), lai atbildētu uz šiem jautājumiem.
Esmu dzirdējis no vairākiem nesaistītiem cilvēkiem stāstus par tikšanos kultūras ministri, paskatījies kā viņa atbild uz jautājumiem un tas viss man veido vienu, nepretrunīgu, kopēju ainu – Grende ir pilnīgi nederīga ministres amatam. Viņa nav tālu, lai dabūtu ar medikamentiem ārstējamu psihiskā stāvokļa diagnozi. Viņa vispār nav spējīga ieklausīties cilvēkos un viņai absolūti nekritiska attiecībā pret savām zināšanām un sevi vispār.
Apkopojot – Grende ļoti iespējams ir vissliktākā ministre atjaunotajā Latvijas Republikā ne tik vien starp kultūras minstriem , bet starp visiem ministriem kopā (ja atsevišķā kategorijā izdala lielos valsts izzadzējus).
Tā kā šis stāsts ir daudz vairāk par Grendi, nekā Žagaru

+13
-17
Atbildēt

11

    Jā, tas Grendes narcisisms, stipri neadekvātais pašnovērtējums, un absolūtais nekritiskums, pareizināts ar nekompetenci, bija acīmredzami.

    +10
    -20
    Atbildēt

    0

    ——–Māris Jansons:”(..) Tā kā šis stāsts ir daudz vairāk par Grendi, nekā Žagaru.” ============================================================================ Tas ir stāsts par to sistēmu/iekārtu, kura ir izveidota Latvijā pēdējo 25 gadu laikā – un, kuras ietekmē tagad mainās cilvēki un attiecības starp cilvēkiem (sociālie likumi). Cerēt, ka pašreizējās iekārtas apstākļos parādīsies kāds/a labāks ministrs par Grendi,Ķīli,Sprūdžu ?! Nelolojiet veltas cerības, pilsonīši…. ”
    “Есть закон адекватности: люди, которые приходят во власть, в различные учреждения, адекватны ситуации. Если вы хотите, чтобы гениальный человек руководил страной, сама социальная система должна быть сложена так, чтобы у его гения была возможность сработать (..)Та система, которая сложилась, исключает на 100% приход на вершины власти, в систему управления людей с выдающимся умом, с высокими моральными качествами и так далее — начисто исключает. Тут ничего не поделаете.”
    Александр Зиновьев “Постсоветизм” http://www.polit.ru/article/2005/09/21/psizm/

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    dzeris49 Jā, tas Grendes narcisisms, stipri neadekvātais pašnovērtējums, un absolūtais nekritiskums, pareizināts ar nekompetenci, bija acīmredzami
    ————————–
    Nezinu, ko tu tur saredzēji… :) bet vai tev bija laiks paklausīties žagara un Grendes telefona sarunas ierakstu (aizvakar raidīja pa LTV1…).
    Nu tas Žagars bija vienkārši izcils savā nekaunībā un prastumā.
    Citēju pēc atmiņas: “Nevajag man nekādus šnābjus knābjus. “Saule”, “Mīļā” – tas uzrunājot ministri… , “mani cilvēki augstās aprindās” utt. Žēl, ka tik maz atskaņoja…

    +22
    -6
    Atbildēt

    0

    Andrejam – Bet vai Jums neienāca prātā, ka Žagars centās runāt ar priekšzīmīgo Žanetu viņai saprotamā valodā. Un, protams ka viņa bija mūsu kultūras īstenā Saule. :)

    +7
    -19
    Atbildēt

    0

    Vai tad es teicu, ka Žagars ir kāds ideāls?
    Man ir paziņa tai NO orķestrī, kas arī stāstīja, kā Žagars viņus uzrunā, un cik viņš ir augstprātīgs, “neizdevušies mākslinieki” ir korektākais teiciens, manis pēc, lai to Žagaru nomaina, ja ir ar ko, bet, Grende jau tāpēc labāka nekļūst, tā bija jānomaina obligāti.
    Vispār jau, baumo, ka Žagars, savulaik, to Grendi atraidījis, un tas bijis Grendes atriebības mēģinājums, nezinu, vai tā ir, vai nav, neticu ne Grendes, ne Žagara idealismam, tomēr, lai nu kā, to operu tas Ž ir uzcēlis.

    +8
    -15
    Atbildēt

    0

    priekšzīmīgo Žanetu viņai saprotamā valodā
    ——————–
    Tiešām? Nu Tev jau labāk zināms…
    Tā Žagara intonācija vien bija ko vērta. Nekaunība, uzpūtība, iedoma, ka viņš ir kaut kāda pasaules naba.

    +19
    -6
    Atbildēt

    0

    hombros: Andrejam – Bet vai Jums neienāca prātā, ka Žagars centās runāt ar priekšzīmīgo Žanetu viņai saprotamā valodā.

    ________________________

    Jūs to tiešām nopietni domājāt?!?!

    +17
    -3
    Atbildēt

    0

    hombros
    “..ka Žagars centās runāt ar priekšzīmīgo Žanetu viņai saprotamā valodā.”

    Es ceru, ka viņš vismaz centās, jo viņa paša loka, “bogdanova bļāa” stilā, Grendes kundze varētu arī nesaprast. Droši vien Šļesera un Žagara apmeklēto Maskavas elitāro gej-klubu aprindu valoda arī Grendes kundzei, kā svahili, vismaz.

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    dzeris49
    “Vispār jau, baumo, ka Žagars, savulaik, to Grendi atraidījis…”

    Kādai sievietei jūs, seksuāli transmisīvo slimību un zarnu infekciju perēkļi, vajadzīgi?

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    >dzeris

    FUI!!! Nezināju, ka vari komunicēt tādā līmenī…

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Varu jebkurā līmenī, reizēm, un pat bieži, izskaidrojums visam ir daudz vienkāršāks, nekā izskatās, un atrodas personisku attiecību līmenī, it sevišķi Latvijā.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

ligakalnina 19.09.2013. 14.23

“Izcilības” par KM nevajag, bet, Grende ir otra galējība, un nevajag neko putrot, sarežģīt un vainot visus pārējos, kas to Grendi negribēja.
Labi vēl, ka mums ir cilvēki, inteliģence, vai pilnīgi vienalga, kā tos sauc, kas saprot un protestē pret tādu,politkorekti pasakot, īpatnēju KM, tad jau Latvijas kultūra vēl nav pilnīgi iznīdēta.
Tas, ka, reizēm, pārāk emocionāli, nav liela nelaime.
Un vairākums protestēja pret Grendi,kas, brīžam, vienkārši izraisīja alerģiju ar savu muļķību, tas bija primārs, Žagars bija sekundārs, nevajag jaukt cēloņus ar sekām.

+11
-22
Atbildēt

3

    Inese > ligakalnina 19.09.2013. 14.25

    Saki kā pie bikts, ko tu gribētu redzēt kultūras ministra amatā?

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.09.2013. 14.29

    Tikai nevienu no NA, jo šinī partijā stājas tikai bezprincipiāļi liekuļi un politbiznesmeņi, vai arī pastulbie urrāpatrioti, ar nelieliem izņēmumiem.
    Rībēna nebija slikta KM.

    +8
    -18
    Atbildēt

    0

    reksa > ligakalnina 20.09.2013. 00.55

    dzerim ir fobija :)))
    Vai projekcija…
    Laikam citos saskata to, kas piemīt pašam… :P

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

Rihards 19.09.2013. 14.15

Bez/ ar tiešām nav labs arguments, jo jautājumu būtību pārceļam uz personībām un savstarpējām simpātijām/ antipātijām. Varam ko līdzīgu iztēloties IZM. Ministrija nofinansē vienu viņasprāt ģeniālu zinātnieku grupu un izglītības sistēmu atstāj pašplūsmā un pašfinansēšanā. Viss kā antīkajā Grieķijā. Ja kāds alkst paklausīties gudru cilvēku, piesakās vizītē pie Aristoteļa.

+2
0
Atbildēt

0

Iluta Jurēviča 19.09.2013. 13.27

žagars bija viduvējs direktors, bet toties ir izcils gejs, ja jau geju kopiena tik vareni uzbrauca ministrei, ka lācītis viņu atlaida. vai lācītis arī nav tāds, nu vismaz latentais variants…?

+13
-18
Atbildēt

1

    Inese > Iluta Jurēviča 19.09.2013. 14.06

    Vai Žagara k-gs ar tevi veicis pederastijas aktu, ja jau zini, ka viņš ir “izcils gejs”?

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

Līga Lētiņa 19.09.2013. 13.14

irēkt gribas, par valsts atbalstu deju kolektīviem , koriem, muziķenēm. un varētu padomāt , ka bez grendes nebūtu Dziesmu svētku.
ja nav argumetu , tad izdomā stulbības. emocionālus idiotismus.

+6
-23
Atbildēt

0

Egita 19.09.2013. 13.05

izcilība pretstatā viduvējībām nozīmē arī to, ka aiz tās stāv liela sponsoru nauda
_________________________________________________________
šō patiesību vajadzētu nopietnāk ņemt vērā.Un otra lieta, ka arī KKF un citas valsts naudas dalīšanā kultūras jomā ir labu paziņu un draugu būšanas principi.
Tā kā Ēlertes ,Dambrovska,Dāvja un tamlīdzīgu darboņu iejaukšanās bija nepieļaujama kļūda .
Varbūtu derētu notestēt arī premjera izglītības līmeni kultūras jautājumos?

+23
-9
Atbildēt

0

buchamona 19.09.2013. 12.44

Par mūsu radošajiem ģēnijiem, viņu patieso inteliģenci un viņu mēra sajūtu, kura tiek demonstrēta saskarsmē ar publiku – dienišķās maizes devēju – jāpiekrīt vien ir. :)

Ceru, ka jaunais ministrs , kurš nāks Grendes vietā, arī būs tipisks ar drosmi apveltīts “sausiņš – viduvējība,” kuš izjutīs vajadzību uzturēt savā nozarē kārtību pat tad, ja tas var maksāt ministra krēslu .

+34
-6
Atbildēt

0

lailabidzane 19.09.2013. 12.42

.
Šeit apskatītajā jautājumā piekrītu autorei.

+13
-4
Atbildēt

0

Inese 19.09.2013. 12.22

Autore ir neatkarīga žurnāliste
========================

Neatkarīga no sociālo iemaksu veikšanas?

+3
-22
Atbildēt

7

    aivarstraidass > Inese 19.09.2013. 12.58

    Izlasiet, lūdzu, ierakstu autores profilā – http://www.ir.lv/profils/6553/skatit
    “Patlaban neesmu algots darbinieks nevienā medijā un kopā ar ģimeni dzīvoju Zviedrijā.”

    +23
    -2
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 19.09.2013. 13.16

    Nu, tad atliek vien cerēt, ka IR viņai piķi nemaksā. Jo tad jau šamā vairs nebūs “neatkarīga”. Un, jā, visobjektīvāk par notiekošo Latvijā var rakstīt tikai no Zviedrijas.

    +4
    -20
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Inese 19.09.2013. 15.01

    .
    Tas, ka kāds nav algots darbinieks, nebūt viņam netraucē saņemt autoratlīdzību, ne tā, Kalvi?
    Būt algotam, nozīme to, ka par darbinieku maksā arī nodokļus.
    Nebūt algotam, nenozīmē, ka autoram un izdevējam nav finansiālas attiecības.

    Tas varētu nozīmēt tikai to, ka Linuxa replika patiesībā varētu būt gauži precīza…

    P.S.
    Protams, var jau būt, ka autore raksta, lai izklaidētos, un rakstus ir.lv piegādā aiz tīras cilvēkmīlestības.

    P.P.S.
    Teorētiski jāpieņem arī variants, ka autore piemaksā, lai tikai tiktu publicēta. Bet tad to var klasificēt kā slēpto reklāmu. :)

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    Aldīna > Inese 21.09.2013. 05.59

    Esiet tik viedi un turpmāk nekomentējiet šī pērkamā rakstoņas verbālos vēmekļus!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Inese 21.09.2013. 10.33

    .
    Ak, estipois!

    Ir visai savādi, ka Tu citus aicini nekomentēt, bet pats to dari. Padumji, vai ne?

    Konkrētā Linuxa replika bija pat ļoti trāpīga, ja atceramies neseno šūmēšanos par autoratlīdzībām un sociālā nodokļa nemaksāšanu šajā sakarā. Varbūt nepamanīji, bet izdevēju lobijs, citādi cieto, finminu šajā jautājumā iemīcīja zemē. Vēl vismaz gadu autoratlīdzības ar socnodokļa maksāšanu neapgrūtinās.

    Mani pārsteidza Kalvis, kura komentāri autoratlīdzību un nodokļu NEmaksāšanas jautājumā bija visai loģiski, pēkšņi nespējot uztvert niansi. Vai tiešām bezjēgu saliktie plusiņi nobloķē saprātīga cilvēka spēju atzīt konkrētu misēkli?

    P.S.

    Skaidrību par žurnālistes “neatkarības” patieso stāvokli varētu viest pati autore. Bet viņa, lai arī dzīvo Zviedrijā, šajā jautājumā klusē kā baltkrievu partizāns.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    piziks > Inese 21.09.2013. 14.03

    Kalvi, nav godīgi spēlēties ar juridiskajām niansēm, ko IR auditorijā daudzi palaidīs gar ausīm: ja autore nav algota, tas nozīmē vienīgi to, ka viņai nav štata vietas par mēnešalgu.

    Toties autorei, … kura dzīvo Zviedrijā…, likumiski pienākas autoratlīdzība: protams, NellijaiL. ir iespēja klusēt un neatklāt, cik neliela vai liela IR/nav/būs/nebūs Sanitas Uplejas autoratlīdzība.

    Ja Sanita Upleja uz autoratlīdzību nepretendētu — ne jau bez IR redakcijas piekrišanas, — tad IR auditorijai Sanita Upleja un viņas darbi tikpat regulāri tiktu pasniegti kā blogi (!) Jo vienīgi blogs pēc definīcijas ir iznāciens uz skatuves, apzinoties, ka samaksas naudā nebūs, — par samaksu/atlīdzību tiek iesmērēta pati ar darbu nosedzamā medija vieta = platība.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > Inese 21.09.2013. 19.41

    .
    Ar to precizitāti arī Tev, OT, kautkā ne tā… :)

    Nav gluži tā, ka “..ja autore nav algota, tas nozīmē vienīgi to, ka viņai nav štata vietas par mēnešalgu”.

    Darba Likuma 3. pants definē sekojoši:
    “Darbinieks ir fiziskā persona, kas uz darba līguma pamata par nolīgto darba samaksu veic noteiktu darbu darba devēja vadībā”.

    Autortatlīdzības izmaksu pirmkārt regulē Autortiesību Likums, un tad vēl virkne citi Likumi un MK Noteikumi.

    Nodokļu apjoms šajos gadījumos ir būtiski atšķirīgs.

    Algas vai autoratlīdzības saņemšanu nekādi neietekmē rezidēšana kādā citā valstī.Nodokļi visos gadījumos tiek iezīmēti ar personas norādīto sociālās iemaksas identifikatoru. Nezinu, vai ES tas ir automātiski, vai pēc starpvalstu līgumiem.

    Ja autors vienojas ar izdevēju par bezmaksas pakalpojumu sniegšanu, tad autora rakstus var izvietot kautvai katra žurnāla pirmajā lapā. Ja ļoti grib – arī uz vāka. :)

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam