Uz Eiropas kultūras galvaspilsētu caur Stacijas tuneli!

44

Komentāri (44)

piziks 17.09.2013. 17.00

Pulka k-gs, varbūt ir aktuālākas lietas svaigākā frontes posmā?

http://www.rusantro.com/2013/09/rigas-krastmala-parversas-par.html#comment-1047909100

0
-1
Atbildēt

0

lailabidzane 14.09.2013. 22.33

.
Savulaik izklaidējos. Zinu, ka nav īsti labi pasmaidīt par vājākiem, bet, ja viņu rīcībā ir TV studijas ar bildi un skaņu ekrānā, tad tas tomēr ir vērtējams kā samērīgs pasākums.
Bija man niķis par Pulku iesmaidīt. Tas bija laikā, kad LTV caurkritušais priekšnieks rehabilitēja savu tēlu toreizējā TV5. Vadīja sarunu raidījumu, kurā skatītāji varēja atbildēt uz jautājumu, kura atbildes tika piedāvātas.
Bija acīmredzami, ka viena no atbildēm ir “pareizā”. Un sarunas vadītājs jau bija sagatavojis noslēguma runu, pieņemot, ka vairākums būs izvēlējies “pareizo” atbildi.
Raidījums nebija īpaši populārs, jo ar pārdesmit zvaniem vareja pilnībā izmainīt atbilžu sadalījumu.
Toties bija jautri pavērot raidījuma vadītāja mulsumu, kad noslēguma frāžu iepriekšparedzētais balsts bija izčibējis.

Kāpēc šīs atmiņas par seniem laikiem?
Tāpēc, ka Olafiņš tā arī neko citu nav apguvis – diskutē par jautājumiem, kuru “pareizās” atbildes viņaprāt ir acīmredzamas. Un ir tizls, kā pīle uz ledus, ja ne gluži vis ir tā, kā kāds to ir iedomājies.

Tādas stacijas un tuneļi pie stacijām ir visās Eiropas lielajās pilsētās.
Norādot uz to, ko Rīgas Domei būtu jādara, rodas priekšstats, ka pats rakstnieks tajā brīdī aizmirst, ka arī viņš strādā RD.

Un, galu galā, par tīrību nav jācīnās, ir jāpaņem slota, un ir jāslauka.

+3
-3
Atbildēt

0

inta_s 14.09.2013. 17.57

Viss ir prioritāšu jautājums. Vai tirdzniecība tuneļos būtu slikta doma kā tāda – ir diskutējami. Manuprāt vienprātības tur nav. Arī augstākās prioritātes pilsēta tur nav.

Kur viss iespējamo darbu saraksts un kur var redzēt prioritāti šim darbam/tematam?

+1
-1
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 14.09.2013. 12.31

Домбровскис ляпнул не по делу, что готов признать независимость Каталонии.

http://rus.delfi.lv/news/daily/politics/kataloncy-v-vostorge-ot-obeschaniya-dombrovskisa-priznat-ih-nezavisimost.d?id=43652965

Жителей Каталонии привело в восторг обещание премьер-министра Латвии Валдиса Домбровскиса признать независимость этого региона от Испании, если она будет получена законным путем.
В честь обещания латвийского премьера в Twitter появилась тема #ThankYouLatvia (“Спасибо, Латвия!”), ставшая в пятницу одной из самых популярных.

ИСПАНСКОЕ ПРАВИТЕЛЬСТВО вызвало латвийского посла, чтобы тот пояснил значение слов своего премьера, сообщает агентство Reuters.

http://rus.apollo.lv/novosti/premer-vtyanul-stranu-v-mezhdunarodnyi-skandal/610318

ИСПАНИЯ ПО-РУССКИ

Латвия может стать первой страной ЕС, признающей независимость Каталонии
Испания

Премьер-министр Латвии Валдис Домбровскиc в интервью Каталонскому Агентству новостей (ACN) заявил, что его страна готова признать Каталонию в качестве европейского самостоятельного государства.

Домбровскис считает, что живая людская цепочка Via Catalana, которую составили по данным газеты La Vanguardia 1,6 миллиона человек и которая протянулась на 480 километров с севера на юг через всю территорию автономного сообщества – серьезный сигнал властям государства.

«11 сентября правительство Испании получило записку, которую не может оставить непрочитанной, – сказал латвийский премьер. – Это напоминает ситуацию в Латвии в 1989 году, когда республика стремилась к выходу из состава Советского Союза. Если существует теоретическая возможность легитимного выделения Каталонии в самостоятельное европейское государство, не вижу оснований не признавать его».

«Конечно, мне трудно предугадывать, как будут развиваться события – я не изучал глубоко законодательство Испании, чтобы делать далеко идущие выводы, однако, если ясно обозначена воля народа к проведению референдума на тему независимости, населению надо дать высказаться», – цитирует Домбровскиса La Vanguardia.
http://www.espanarusa.com/article.sdf/ru/news/politica/420359

Margallo cita al embajador de Letonia por las palabras de Dombrovskis de reconocer a Catalunya

España presentará una protesta formal por las palabras de Valdis Dombrovskis en las que no descartaba reconocer la independencia de Catalunya si el proceso era legítimo

Política | 13/09/2013 – 19:20h | Última actualización: 14/09/2013 – 11:21h

http://www.lavanguardia.com/politica/20130913/54383451827/margallo-cita-embajador-letonia-palabras-dombrovskis-reconocer-catalunya.html

http://www.ara.cat/politica/Valdis_Dombrovskis-independencia-catalunya-dret_a_decidir_0_992300936.html

0
-3
Atbildēt

0

andris902 14.09.2013. 09.34

….īsti latviskā un patriotiskā garā rakstīti komentāri, kas ir.lv kļuvuši jau par pierastu lietu….tā teikt, troļļi uzdeva toni un bāleliņi pavilkās līdzi – nav svarīga teiktā jēga, svarīgi noriet teicēju….baigi maziski, biedrīši!…

…ja problēma pastāv – par to ir jārunā un tā jārisina vai tomēr – ļautiņiem tā vairs nav problēma tikai tāpēc, ka par to runā Pulks?….

+9
-4
Atbildēt

16

    dro > andris902 14.09.2013. 09.53

    Reti, bet dažreiz jāpiekrīt arī Zanei:) Pulks jau nav tas sliktākais Vienotības cilvēks.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > andris902 14.09.2013. 11.53

    Kurš tad te vēršas pret V biedru Pulku, vēršas pret viņa rakstu, atslābsti, zanE.
    Agrāk tāda problēma nepastāvēja un Pulks to nezināja, tad nu gan ģeniāls atklājums, nu nesmīdiniet.
    Tad, kad RD pie teikšanas bija V, NA, utt?
    Vistīrākais populisms, Pulkam, kā RD deputātam, sen bija un ir citas iespējas, kā risināt šīs lietas, izņemot līdzīgu rakstiņu publicēšanu, kāpēc viņš tās sen neizmantoja un neizmanto?
    Un aizliegr tirzniecību jebkur vispār ir muļķīgs gājiens, tas nozīmē likvidēt mazos biznesus, viss ir jāsakārto, nevis jāaizliedz, muļķīgāku frāzi par to, ka jāaizliedz kādā vietā tirgot kādu preci, jo to var nopirkt citā vietā, sen nav gadījies lasīt, un to saka it kā liberalās partijas pārstāvis?
    Varbūt, aizliegsim arī visus tirgus, tur taču arī nav ideāla kārtība, un, galu galā, visu var nopirkt lielveikalos, da pie reizes arī mazos veikaliņus varētu aizliegt, “kārtības labad”, kā tas, lielā mērā, izdarīts Maskavā, pie reizes nolobējot lielveikalu interses?
    Tā ka par to, kurš te trollis, Pulks, vai tie, kas viņu neņem par pilnu, vēl varētu strīdēties.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 14.09.2013. 13.08

    …aha, Dzeri!…nupat apliecināji, ka neesi ne par matu labāks par tiem, kurus savos komentos centies apkarot – kā tad tur paliek ar vārda brīvību?… :)

    ….Tavuprāt, šī problēma Rīgā nepastāv?…ja Pulks to savā laikā nesakārtoja (hmmm…diez, kā opozīcija to varēja izdarīt? ja piesauksi atkal Aksenoku – teikšu, ka esi populists!) – tātad problēma nav jārisina un par to nav jārunā?…īpatvējs domu gājiens!…

    …un tagad bez emocijām pārlasi vēlreiz rakstu:
    -“Ja arī tirdzniecība tiktu pieļauta, tad ir precīzi jānosaka kādas iedzīvotājiem nepieciešamas un nekaitīgas preces drīkstētu tirgot, un to saraksts būtu stipri ierobežots. Tirdzniecības vietām jābūt, ja ne gluži arhitektūras šedevriem, tad vismaz mūsdienīgi izveidotām un atbilstoši koptām. Slēdzot līgumu ar pašvaldību par telpu izmantošanu, jāparedz atvieglotas, „nesāpīgas” iespējas no tirgotāja atbrīvoties, tikko tiek pārkāpti līguma nosacījumi, tātad tirgotas neparedzētas preces, neaprūpēts vizuālais noformējums vai ir citi pārkāpumi.”

    …kad Tu pēdējo reizi izgāji cauri kaut vienam Rīgas tunelim?….

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > andris902 14.09.2013. 13.34

    Факт в том, что пока в Риге у власти были хуторяне, дела шли только хуже.

    И тоннель тоже испоганили и разрисовали стены при власти хуторян, и торговые киоски установили при их же власти.

    А при власти Ушакова сделали променад напротив Спикеров вдоль Даугавы. И там же сделали подземный переход на променад. И такой же променад сделали в Кенгарагсе. И открыли купальное место на Луцавсале. И оборудовали велодорожки по городу. И разрешили перевозить велосипед в общественном транспорте бесплатно.

    А при власти хуторян своровали миллион на углублении городского канала, своровали мэр Аргалис и его помощники. И при власти хуторян заключили контракт на постройку Золотого моста на полмиллиарда латов.

    Так что Пулкс, вероятно, сам хуторянин, если этого не понимает.

    А, наверное, он понимает. Просто рвётся к власти. Тоже хочет воровать.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > andris902 14.09.2013. 14.04

    “Uzskatu, ka Stacijas tunelis vispār nav vieta, kur būtu jānodarbojas ar dažāda veida tirdzniecību, jo visas preces, kuras piedāvā tirgotāji tunelī, iespējams iegādāties tuvumā un virs zemes”.
    ————————————————–
    Šis arī citāts no Pulka.
    Vispār RD deputāts, kas pēkšņi “atklāj problēmu” tikai tad, kad pats nav pie varas, toties, esot pie varas, tādu problēmu vai nu “neredzēja”, vai par to nerunāja, un kurš tk vien var, kā uzrakstīt tādu rakstiņu, nevis izmanto savas deputāta pilnvaras, lai šo problēmu risinātu, lielu uzticību neizraisa.
    Kādi izskatās Rīgas tuneļi nezināt pagrūti jebkuram, kurš kaut reizi bijis Rīgā, Ušakova laikā akurāt taisni tādi, kādi tie izskatijās Birka, Aksjonoka, utt. laikā, kad Pulku un V tas nemaz nesatrauca, kaut, pilnīgi pareizi, ka problēma pastāv jau ļoti sen.
    Un ar blogu rakstīšanu to neatrisinās.
    Par to vārda brīvību – vai tad es saku, ka Pulks nedrīkst rakstīt?
    Bet,arī es drīkstu izteikt savu viedokli par to, ko viņš sarakstījis.
    Un kāpēc Aksjonoka pieminēšana ir populisms, man nav skaidrs.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 14.09.2013. 14.24

    ….Dzeri, tas labi, ka tik cītīgi esi sekojis līdzi Pulka darbībai, esot ievēlētam RD, ja vari apgalvot, ka iepriekš Pulks nav izrādījis interesi par šo problēmu….apsveicama Tava neatslābstošā interese!… :)

    ….un tomēr – rakstu esi lasījis ļoti pavirši:

    -“Nesakārtota, vizuāli nepievilcīga un maz kontrolēta vide ir labs priekšnoteikums dažāda veida nelikumīgām rīcībām. Piemēram, jau pirms jaunā mācību gada daudzi vecāki izteica bažas par plaši izplatītajām tā sauktajām „legālajām narkotikām”, tātad apreibinošajām vielām, kuras drīkst brīvi pārdot, jo nav iekļautas aizliegto vielu sarakstā. No daudziem avotiem ir saņemti signāli, ka Stacijas tunelis ir vieta, kur šāda veida „preci” iespējams nopirkt. Tādu tirdzniecības vietu tuvumā „spieto” atbilstošā publika, kuras klātbūtne un izturēšanās bieži rada nepatīkamu sajūtu vai pat bailes garāmgājējos.”

    -“Lai šīs nekārtības novērstu un Stacijas tunelis būtu Rīgai atbilstoši vārti, domājot kaut vai par 2014. gadu, kad Rīga būs Eiropas kultūras galvaspilsēta, esmu vērsies gan RD Satiksmes, gan Labklājības departamentā. Atbilde uz manu vēstuli apliecināja, ka Labklājības departamenta amatpersonas izprot nepieciešamību operatīvi risināt problēmu, tajā skaitā ierobežot haotisko un vāji kontrolēto tirdzniecību. Savukārt Satiksmes departamenta atbildē jūtama mazāka ieinteresētība, kas tiek maskēta ar stāstu par ekonomiskajiem ieguvumiem, kas tiekot gūti no apšaubāmu tirdzniecības vietu nomas.”

    …hmmm…vai Tavs vērtējums tomēr nav saistīts ar negatīvo attieksmi pret raksta autoru, ja problēmu mēģini pastumt aizkrāsnē?….

    P.S. … Dzeris: -“Kādi izskatās Rīgas tuneļi nezināt pagrūti jebkuram, kurš kaut reizi bijis Rīgā, Ušakova laikā akurāt taisni tādi, kādi tie izskatijās Birka, Aksjonoka, utt. laikā, kad Pulku un V tas nemaz nesatrauca, kaut, pilnīgi pareizi, ka problēma pastāv jau ļoti sen.”
    ————————–

    …manuprāt, atsaukties uz iepriekšējiem domes sastāviem, redz, šiem jau arī bija tāpat – nesaprotama Tava motivācija…lai viss saglabājas pa vecam, nekas tak briesmīgs nenotika?…šausmas, ja kāds par to ir sācis runāt?….vai Tu tāpat kā NA elektorāts centies cenzēt ir.lv saturu – kuri šeit drīkst rakstīt, kuri – nē?….
    …Tu mani šodien nebeidz pārsteigt!…

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > andris902 14.09.2013. 14.35

    Es to, protams, izlasīju, un brīnos, ka deputāts var vienīgi uzrakstīt kādu formālu vēstuli un gaidīt atbildi, un neko citu darīt nespēj, manuprāt, viņam vajadzētu būt lielākām iespējām, kaut vai mēģināt runāt par to RD sēdēs, meklēt RD domubiedrus, kam šī te problēma arī šķit svarīga, un lobēt tās apspriešanu, utt., lai uzrakstītu vēstuli, nav jābūt deputātam.
    Tāpēc man izskatās, ka Pulks, izņemot to rakstu, īsti lietas labā vispār neko nedara, viss tas vairāk PR.
    Un par tiem pārsteigumiem – tak, es pats sevi, brīžam, pārsteidzu, kur nu vēl tevi!

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 14.09.2013. 15.21

    …Dzeri….pieņemu, ka tad Pulkam vajadzētu organizēt bruņotas vienības, lai ar spēku ieņemtu “Rīgas satiksmi”, “Rīgas siltumu”, “Rīgas ūdeni”, kādas vēl tur kapitālsabiedrības ir – jo tikai ar bruņotu spēku iespējams tikt klāt informācijai par uzņēmumos notiekošo, iekļaut sēdēs darba kārtībā jautājumus par finanšu stāvokli uzņēmumos, par naudas izlietojumu, par…par…par…utt.
    …tādi sīkumi kā tuneļi RD koalīcijas darba kārtībā ir traucējoši un pat nav ievērības cienīgi….
    …protams, Tev kā ne-rīdziniekam varētu būt maza saskarsme un informācija par to, kas notiek RD….bet…tik daudz, kā izlasīt arī šeit – ir.lv rakstīto par RD opozīcijas ignorēšanu – tas tak Tevi neapgrūtinātu, vai ne?…ja vien nevēlies turpināt neauglīgus uzbrukumus tiem, kuri par to atļaujas painformēt sabiedrību….

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > andris902 14.09.2013. 16.25

    Dzeri, Vienotībai jauns sabiedrotais.
    ———————————–
    Brigmanis: Premjers parādījis nacionālajai apvienībai tās īsto vietu.
    Nacionālā apvienība līdz šim koalīcijā esot bijusi iekšējā opozicionāra lomā un nemitīgi turpinājusi izvirzīt visādas prasības un ultimātus. Ar šo soli premjers to ir pārtraucis un nacionālajai apvienībai šī loma atņemta.

    Premjers parādīja, ka nacionālā apvienība tā turpmāk nevarēs rīkoties. Turpmāk esot skaidrs, ka VL-TB/LNNK vairs nevarēs riskēt, jo Dombrovskis šādus soļus var spert arī turpmāk.

    Brigmanis pauda šaubas, vai nacionālā apvienība aizstāvēs savu ministri. Tai priekšā stāvot ļoti grūts uzdevums – izlemt, kā tālāk rīkoties.
    http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/129821/brigmanis-premjers-paradijis-nacionalajai-apvienibai-tas-isto-vietu

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > andris902 14.09.2013. 16.28

    Redz, kā – ne opera, ne grende, ne žagars, ne nekulturālākā ministre, bet vietas ierādīšanas operācija, lai neiedomājas vēl kādas prasības izvirzīt.
    —————————
    Un, kurš tad vispār visu šo lietu uztvēra savādāk? Gobzems aiz laimes droši vien onanē.
    —————————-
    Muļķa Ikstene ar visu savu branžu, un Hermani pa virsu, kurus 100% beigās Vienotība uzmetīs, tāpat, kā visus un vienmēr.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > andris902 14.09.2013. 16.32

    Interesants ir arī Zīles viedoklis, lai arī ar banku un EURO atbalstu viņš savu imidžu ir sačakarējis.
    ———————————————————-
    Zīle ironizē par «Vienotības» politbiroja ietekmi uz premjeru. Kā uzskata Zīle, tas varētu nozīmēt, ka «Vienotībai» šķiet, ka tā pilnībā pārvalda situāciju. «Redzēsim, kā tas attīstīsies,» piebilda politiķis. Viņš skaidroja, ka nacionālā apvienība lēmumu par turpmāku rīcību pieņems pirmdien valdes sēdē.
    http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/478746-zile_ironize_par_vienotibas_politbiroja_ietekmi_uz_premjeru

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > andris902 14.09.2013. 16.34

    Visa šī un citas rīcības liecina, gan par arvien lielāku Vienotības atraušanos no zemes, nevis par situācijas pārvaldīšanu. Vienīgais reālais Vienotības sabiedrotais šobrīd ir SC. Visi pārējie stāv rindā uz līķa vāķēšanu.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > andris902 14.09.2013. 17.54

    Kusunoki Masashige 楠木 正成 – manuprāt, tavi komentāri liecina par zināmu “atrautību”, utt.
    Nav V vaina, ka NA par ministriem izvirza tik aprobežotus un, politkorekti izsakoties, dīvainus cilvēkus, kā Grende, kaut, saprast viņus var, neviens normāls un sevi cienošs cilvēks, ja tikai viņam ir smadzenes, vai vņš nav absolūti bezprincipiāls politbiznesmenis, nestāsies nekādos sakaros ar šo partiju, tāpēc jau tādi viņiem tie visi kadri – vai nu blēži “rasnači”, bērziņi”, lūši”, utt, vai nu “grendes”, “iesalnieki”, utml.
    Kas att. uz V – ja es kritizēju atsevišķus V politiķus un atsevišķas V izdarības, tas nenozīmē, ka es nedomāju, ka V ir vienīgā partija, par kuru vispār var balsot, taisni tā es arī domāju, sevišķi pēc tam, kad RP sāka brāļoties ar NA.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > andris902 14.09.2013. 20.28

    Pie brāļošanās noveda V totālā ignorance un publiska ņirgāšanās. Par to arī stāsts. Vienotībai vairs nav sabiedroto, par to arī stāsts. Politikā Tu esi līķis, ja Tev nav sabiedroto. Vienotībai liekas, ka viņi ir tik vareni, ka sabiedrotos nevajag. Tā teikt pietiks ar SC un ZS. Tajā arī mans pieminētā atrautība, nespēja izvērtēt, ne mūsu politisko sistēmu, ne velētājus. Izlasi Vilka interviju, tur vīd cauri tieši tas pats. Tā pārliecība nāk no pašas spices. Vēl tas muļķīgais sākums, kur Vilks, saka, ka NA šķiet, ka spēs atkārtot pašvaldību panākumus, ar skaidru zemtekstu, ka tā nebūs viss. Ieteikums Vilkam, iznākt no tās savas iedomu veiksmes pasaulītes, kuru tādi strautiņi rada un uztur. Neviena, Neviena!, Vilka prognoze par vēlētāju noskaņojumu, nekad nav piepildījusies. Vienotības varenība Latvijā ir tāda pat smilšu pils, kā TP varenība. Jā tagad ir sagrābtais administratīvais resurss un spēka struktūras, un cīņa ar NA uz nāvi par to, bet reitings priekš tā V ir nulles līmenī. Pēc nākamajām vēlēšanām viņiem nekas vairs nespīd, kā vien bloķēšanās ar SC, lai varu saglabātu un cik daudz SC to gribēs un cik daudz SC to vajadzēs mēs redzam Rīgad Domē. Norokot NA ir cerība saglabāt lielāku ieteikmi, jautājums vai NA to ļaus, škiet, ka ne. Šī valdība ir beigusi pastāvēt, par spīti politologu nespējai to ieraudzīt.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > andris902 14.09.2013. 23.37

    zanE – gandrīz asariņu nobirdināju aiz žēluma, dzirdot, kā visi apbižo to nabaga V tai RD, un cik tā ir nevarīga un nespējīga it neko izdarīt, nu tiešām izsaku jums līdzjūtību.
    Nu, tad jau atliek tikai sūdzēties un rakstīt, skaidrojot, kāpēc jūs neko nevarat izdarīt, ko tad citu, ak jūs nabadziņi!
    Bruņotas vienības gan nedibiniet,tas būs pretlikumīgi.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 15.09.2013. 01.59

    ….Dzeri…žēl, ka nespēj uztvert problēmas būtību, bet reducējies tikai uz raksta autoru….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 14.09.2013. 08.47

Pulks gājis kājām? Citos tuneļos ar kājām vien, bez gāzmaskas un apsardzes nav ieteicams

+4
-4
Atbildēt

0

ligakalnina 14.09.2013. 08.12

Milzīga problēma, acīmredzot, lai to ievērotu, jāsēž kādās bezjēdzīgi partijas liekēžiem nodiinātās dabavietās un jāsaņem tūkstošus, nu bet redz, tomēr, rezultāts ir, Pulks “dzemdēja peli”, kaut, viņš pats tālu gan no kalna, gan no Kalna.

+3
-6
Atbildēt

0

mariam 14.09.2013. 07.51

Visi tie tuneļi ir tiešām apkaunojums Rīgas centram. Rīgai kā pilsētai bez pazemes urbanizācijas (metro utml.) tādi tuneļi centrā vispār nebūtu vajadzīgi, bet gan normālas pārejas zemes līmenī. Taču tad to vispirms būtu jāpieņem visiem Rīgas attīstības veidotājiem – gan plānotājiem, gan pilsētas vadībai un otrkārt – visiem tiem, kas ikdienā pieraduši pa Rīgas centru pārvietoties ar auto.

Taču tam nepieciešama vispārēja vienošanās, piekrišana un stratēģiski, nevis tikai lokāli risinājumi. Lai tādus virzītu, ir jābūt politiķiem vai, sacīsim, valstsvīriem, kas spējīgi virzīt sabiedrību uz kopēju labumu, pārliecināt par lietām, kas nākotnēs atmaksāsies. Rīgā tādi īsti nav un nav bijuši. Jo vieglāk taču ir asfaltēt pagalmus, nevis spriest un rosināt iedzīvotājus domāt par to, kādiem vajadzētu mūsdienās pagalmiem būt, kam tur atrasties un vai mašīnām vispār tur vajadzētu stāvēt. Tāpat ar tuneļiem – tā vietā, lai domātu par to, kādam vajadzētu būt mūsdienīgam pilsētas centram un virzītos uz to, jau esošā gājēju pāreja pie Stokmaņa tik slēgta, aizvietojot to ar nejēdzīgs jaunu tuneli.

+6
-5
Atbildēt

1

    Žorž, varu noprast, ka rietumu pilsētās esi bijis un tuneļus būsi redzējis. Kā organizē satiksmi vietās ar ļoti blīvu kustību, arī. Izvairīsimies no lieka optimisma – satiksmes mezglu pie centrālās stacijas tik ātri nelikvidēs. Tad jāpārplāno visa centra sabiedriskais transports. Fakts, ka transports un gājēji pie stacijas viens otram pamatīgi traucē. Pagaidām ir kompromiss ar pārejām austrumu pusē un tuneli Daugavas pusē. Un liela problēma kopīgajā tuneļa izpildījumā. Stacijas laukumā gājējiem normāli bija jāiet tikai pa tuneli un jāiznāk laukā uz trotuāra Merķeļa ielas abās pusēs, pie abiem trolejbusu galapunktiem. Ideālā variantā – arī otrpus dzezceļa viadukta pie Centrāltirgus abās pusēs ielai. Pie kam tuneļa kompleksā OBLIGĀTI bija jābūt nodrošinātai tiešai pazemes pārejai no Stacijas ēkas uz Stockmann ēku, lai cilvekiem, ejot no vienas ēkas uz otru, nav jāiznāk virszemē. Pašreizējais izpildījums izskatās uztaisīts cik vien lēti var un mudina domāt, ka pēdējiem Stacijas laukuma projektētājiem, Stockmann projekta apstiprinātājiem un pēc tam sekojošā 2009. gada Stacijas tuneļa pārbūves projekta autoriem vai viņu vagariem ir slikta izpratne par pilsētbūvniecību, par to dziļas kabatas, kurās atbērt zināmus procentus.

    0
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 13.09.2013. 22.53

Jaunu neiedomājos – kādreiz teicu sarunas biedram – Latvijas Televīzijai divi lieli zaudējumi: Pulka aiziešana, Dombura ierašanās. Kopumā process attīstas.

+1
-7
Atbildēt

1

    dro > gundega_heiberga 14.09.2013. 09.50

    eiserts. Gandrīz varētu piekrist.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 13.09.2013. 22.12

Un šis cilvēks vadīja Latvijas Televīziju.

Lūk, ko es saucu par Latviju.

+1
-8
Atbildēt

0

Jeļena Upīte 13.09.2013. 19.50

Pulks ārzemēs nekad nevienā tunelī nav bijis? Klauns, kas klauns.

+4
-10
Atbildēt

0

Inese 13.09.2013. 18.43

Taču arī pašvaldībai ir daudz aktīvāk jāuzņemas stacijas tuneļa sakārtošana, sienu attīrīšana no zīmējumiem, grīdas salabošana, galu galā kārtības kontrole tunelī.
===========================

Pulk, tu arī esi pašvaldība. Vari takšu savākt visu savu frakciju, kā arī Vienotības jaunatnes nodaļu, un sarīkot talku sienu attīrīšanai. Kārtību tunelī varētu kontrolēt Vienotības aktīvākie un fiziski spējīgākie locekļi pēc padomju kārtības sargu vienību parauga. Rīdzinieku pateicība Vienotībai būtu bezgalīga.

http://allclean.ba/eng/media/slike/graffiti-removal.jpg

+4
-4
Atbildēt

0

Inārs Lukjanovs 13.09.2013. 17.18

Lasot šo rakstu gluži nevilšus radās ideja. Ja kāda partija vēlas ilgtspējīgi atrasties politikā vajadzētu saviem izvirzītajiem deputātiem likt iziet IQ testu. Protams EQ ir ļoti svarīgi, tomēr bez IQ paliek nedaudz čābīgi.

+3
-5
Atbildēt

1

    piziks > Inārs Lukjanovs 17.09.2013. 09.42

    Kas līdz šim bija un vēl ir Vienotība?

    Pulkveidīgo — valsts iestāžu, aģentūru — birojnieku utml. sociālo veģetantu partija, kam augšgalā labi satrenējušies varas tehnologi un, kaut visai primitīvs, toties jaudīgs, PR nodrošinājums. Pēc varas izpildījuma partijas un no tās atkarīgo struktūru — V-partijas Saeimas frakcijas, izpildvaras savējo — sieviešu bobsleja komanda, kam savās ekipāžās patīk lietot vīriešiem līdzīgus pilotus: stumdāmus un grūstāmus tipus. Pat, ja tā patiesībā nav — to gribētu iegalvot partijas fani un partijas augšgals, — Vienotības rīcības publiskās pazīmes nepārtraukti šo iepsaidu vienīgi apliecina un pastiprina.

    Kad Vienotībai kaut pašreklāmas dēļ sagribas kaut ko it kā labu izdarīt, tai nesanāk. Pulks, ja ne TW(itterī), tad IR slejās teiks da jebko, lai piesaistītu uzmanību. Pat par tuneli teiks vienīgi to, kas pavēršams pret politkonkurentiem. Ja domātu pats, ieminētos arī par iespējamajiem pretargumentiem. Ja tunelī neviens netirgotos, paviršākos pircējus neietu aptīrīt kabatzagļi, bet, ja tunelī/tuneļos neviena kaut cik pastāvīga nekriminālā cilvēka nebūtu, tuneļus visiem gājējiem aizšķērsotu viss apstacijas sociāli nedrošais un bīstamais kontingents. Vai tuneļos ir RD municipāļu videokameras? Kuros ir, kuros — nav? Kādēļ ir, kādēļ nav? Pulkam bija iespējas to visu un vēl šo to pieminēt.

    Kamēr IR publicē Pulka dokumentālliterāros mēģinājumus, tikmēr citur turpinās debates par Solvitas Āboltiņas un Vilka nesaskaņām, kas IR auditoriju skar šobrīd un turpmāk skars vēl vairāk: par VID ģenerālieni nākamo. Nu jau uzrodas komentētāji, kam ir ne tikai blatmālētais priekšstats par Vilka bīdīto kandidāti Ināru Pētersoni VID-galvas amatam.

    Dienā koments — Bambaks: “Pētersone ir tendēta uz mazo nodokļu maksātāju trulu drāšanu par formāliem pārkāpumiem, izmantojot sarežģīto nodokļu likumdošanu- ir likums, likumam skaidrojumi, skaidrojumiem komentāri, bet rezultātā vienmēr taisnība jebkurā situācijā ir VID ierēdņiem. Un Pētersone ir šīs trulās un nejēdzīgās sistēmas balsts. Ne velti bija Jezdakovas vietniece. Ja viņa paliks, uzņēmējdarbība Latvijā iznīks pavisam. Tagad ir jāizvēlas- vai nu Gestapo metodes un iznīcība, vai normāla un godīga nodokļu iekasēšana un kaut kāda dzīvības vilkšana. Trešā varianta nav, tāpēc Pētersonei VIDā nav vieta.”

    Ļoti iespējams, ka, vismaz vēlēšanas gaidot, Āboltiņa — kaut bez liela entuziasma, tomēr vēlēšanu tuvums neļauj dusēt — zina kaut ko līdzīgu Dienas Bambaka teiktajam, un tad nu satraukties vajadzētu visiem nodokļus maksājošajiem vēlētājiem vispirms. Par savu mazo algu Vilks ir ciniski slinks, viņam nekādus riskus un jau numus negribas un arī vajadzības laboties pēc sāktā trokšņa ap Jezdakovu viņam nav, — ciniski rēķinot, līdz nākamrudenim var konservatīvi aizšļūkt ar Pētersoni, turpināt VID-enieku attieksmē pret mazajiem un vidējiem neko neuzlabot, jo tie jau pretoties sistēmiski nespēj, bet… = sarunā ar Anitu Braunu Vilks atklāj, ka vairās no citiem akmeņiem/klintīm, — varbūt, kaut pašreklāmas pēc (tāda pašreklāma būtu labāka par Kampartipa melno PR pret SC), Āboltiņa tomēr nevēlas Vienotības panaākumus blamēt ar šo, plašai sabiedrībai īsti mazzināmo, dāmu, kam, iespējams, tiešām vislabāk patīk dauzīt mazus uzņēmības guļošos un neko lielu negribas VID lietās mainīt?

    A Pulku tikmēr Vienotības PR iestrādes turpina izmantot kā māņu kustību mulāžu/ģeneratoru/standartpļāpiņu? :)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Zane Degro 13.09.2013. 16.50

Tieši tā! Pulks pareizi saka (tiesa gan, – novēloti): šis ir kliedzoss piemērs, ka SC ne tikai nav spējīgs, bet arī ne mazākā mērā nevēlas rūpēties par pilsētu.
SC-prāt konkursu par tuneļu sakārtošanu rīkot nav jēgas, – objekti ir par mazu, un tad nebūs otkatu.
Šādi atbaidoši ir visi pilsētas tuneļi – īstā padomjlaiku stilā un ar visu padomijas “kultūras” krāšņumu, – tā teikt, “mēs jums neļausim aizmirst tos drūmos laikus”.

+13
-8
Atbildēt

8

    Ieva Priedenfelde > Zane Degro 13.09.2013. 17.11

    Tu gribi teikt, ka Pulks deg vēlmē izdarīt Rīgai kaut ko labu? Vai vnk laiž šķidru, sēdēdams pie viena dzīru galda kopā ar Ameriku, Ušakovu un Škaparu?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Zane Degro 13.09.2013. 21.00

    es pat nepamanīju, kurā brīdī tos tuneļus Ušakovs sabūvēja, jo skaidrs taču, ka tādi nevarēja būt, ka pie varas Rīgā bija pareizas latviskās partijas.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Zane Degro 14.09.2013. 14.29

    Tie tuneļi bija taisni tādi ne tikai Ušakova laikos, bet, visos laikos.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Zane Degro 14.09.2013. 15.23

    …bija, bija!….un tāpēc par to vairs nerunāsim!…ērti!…

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Zane Degro 14.09.2013. 22.53

    zanE
    nē, ērti ir izlikties, ka tie tuneļi palika nesmuki tieši sākot no 2009.gada. Toties neērti teikt aptuveni tā “jau no 1991.gada nekas netika darīts šī jautājuma sakārtošanai, tāpēc aicinām to darīt tagad”.
    Bet nu tas “no 1991.g” nu tā neērti skan, ka gribas atcerēties tikai tos pēdējos gadus, vai nē?

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Zane Degro 15.09.2013. 00.12

    …kolpant….Tu kļūdies!….tuneļi tika remontēti, krāsoti un flīzēti – pārvēršot tos par jautru izklaides vietu it īpaši ziemas apstākļos….ne viens vien tur lauzis kājas, rokas un gūžas kaulus, nodarbojies ar daiļslidošanu un sacerējis odas RD vadībai….un finansējums izlietots – godam!… :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Egitazz > Zane Degro 16.09.2013. 23.02

    zanE
    un atkal flīzētas tikai pēc 2009.gada?:)))

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Zane Degro 17.09.2013. 17.11

    …Kolpant….tieši tā!….slidotavu izveidoja tieši pēc 2009.gada!…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

lebronj2356 13.09.2013. 16.28

Aizej Pulk un apskaties, kā izskatās tunelis ķīpsalā, pie VEFa, pie strēlniekiem – kur neviens netirgojas. Kāds paraugs tautai ?! Kā izskatās dzelzceļa tunelis – tur arī neviens netirgojas, bet tomēr ir tumšs netīrs un smirdīgs, tas pats attiecas uz Lāčplēša ielas tuneli – tie būtu kādi paraugi uz ko tiekties ?!

+9
-7
Atbildēt

0

inta_s 13.09.2013. 16.08

Prieks redzēt ka nauda ko maksājam šim jauneklim atmaksājas. Ģeniālas idejas.
/Sarkasma beigas.

+7
-7
Atbildēt

1

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam