Nacionālā apvienība nākamajās vēlēšanās cer uz uzvaru

107

Komentāri (107)

Lauris 07.09.2013. 11.07

Ja pārtrauks uzturēšanās atļauju pilnīgu pārdošanu un 5 % aizsardzības budžetu, efektīvi integrējot Baltijas valstu aizsardzības sistēmas NATO, varbūt arī uzvarēs.

+1
-3
Atbildēt

0

gliters 06.09.2013. 16.53

“…bet NA ar visām viņu gremdēm”

Pastāv arī variants “NA bez viņu gremdēm”, ja kas…
Un ko tad, lai V turpina tālāk atbalstīt Latvijas iztirgošanu krieviem un ķīniešiem NĪ spekulantiem un Suharenko dinastijai pa prieku?

+6
-4
Atbildēt

1

    Eleonora Maisaka > gliters 06.09.2013. 17.06

    zirnekliene Šeloba
    “Pastāv arī variants “NA bez viņu gremdēm”, ja kas…”

    Ar Gremdi ZP noteikti būtu daudz cilvēciskāka. Var diskutēt par viņas piemērotību amatam

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 06.09.2013. 16.43

Skaidrs ir viens – SC nebūs būt Latvijas valdībā, bet NA ar visām viņu gremdēm kā vadošajai partijai arī labāk tur nebūt!

+6
-7
Atbildēt

0

peerku 06.09.2013. 15.10

Labs Hermaņa raksts par nacionāļu kultūras ministri saistībā ar operu
http://www.apollo.lv/zinas/hermanis-kulturas-ministres-aktivitates-klust-bistamas/599097

Īpaši man patika, kā režisors raksturo operas trupu māksliniekus:
“…operās strādā liels skaits cilvēku, kurus vecāki jau no bērnības ir gatavojuši žilbinošām starptautiskām karjerām, bet realitāte izrādās citāda. Orķestra bedre, koris, mazas algas un rūgtums dvēselē…”, kas rada vainīgā meklēšanu ar sūdzēšanos ministram.

+3
-4
Atbildēt

0

kadrija 06.09.2013. 14.59

40 -45% no iedzīvotājiem vispār neies vēlēt. To pierādija jau pašvaldību vēlēšanas. Izvēles nav, tādēļ mazākais no šķietamajiem ļaunumiem ir nepiedalīties. Rezultātā slieksnis ta zems.

+2
-9
Atbildēt

0

Kristīne 06.09.2013. 13.55

Uzvarēt vēlēšanās! Ar to vēl par maz (Zatlers nezinu kā ietekmē), veica vasts apvērsumu, ieguva lielu vēlētāju atbalstu bet tālāk… Na jau pirms vēlēšanām jāpiesaista talantīgi jauni ekonomisti, finansisti arī veiksmīgi jaunie uzņēmēji ar priekštatu par tautsaimniecību, tikai nevajag viņus nostatīt priešplānā, lai nepakļautu priekšlaicīgai noriešanai. Ar valsts aparāta pašreizējiem augstākā ranga ierēņiem no TP jaunatnes organizācijas, LC/LPP arī ZZS ielikteņiem, darbs nebūs viegls, un cinīties ar šādiem “kadriem”, var tikai augstas klases speciālists nozarē.

+11
-3
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > Kristīne 06.09.2013. 14.48

    ——eltae Uzvarēt vēlēšanās! Ar to vēl par maz (Zatlers nezinu kā ietekmē), veica vasts apvērsumu, ieguva lielu vēlētāju atbalstu bet tālāk…
    ============================================================================
    Cik ta vēlētāju iestājās tajā slavenajā Zatlera dibinātajā Reformu partijā?
    Cik vispār vēlētāju Latvijā ir iestājušies t.s. politiskajās partijās (reāli – biznesa klanos)? Koloniālās demokrātijas apstākļos partijas vienmēr paliks mazskaitlīgas (kopumā 1-2% pilsoņu), tāpēc cepties par uzvarētāju 12. saeimas vēlēšanās ir bezjēdzīgi. To jau pat “liel-cīnītājs” ar padomju varu – A.Ulme ir beidzot sapratis:
    “Faktiski atkal esam nonākuši pie reiz jau izbaudītās vienpartijas diktatūras ar visām no tā izrietošām sekām. Tā darbojas daudzpartiju sistēmas aizsegā.” http://www.pietiek.com/raksti/kajas_nost_no_gazes!

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 06.09.2013. 13.46

Tā SC ģirtiem rada “realitāti”:
http://www.youtube.com/watch?v=ynvKWYvyCqw

+5
-2
Atbildēt

0

Dmitrijs 06.09.2013. 12.51

Visi tie iesalnieki un arī šeit mītošie NA troļļi šķiet diezgan uzskatāmi parāda, kāda būs retorika un piegājiens lietām, ja notiktu neticamais un par mūsu ulmaņfaniem nobalsotu vairākums Tas gan principā nav iespējams, jo lielākā daļa saprot, ka ar vienu auseklīti pierē paēdis nebūsi. Nav jau vairs psrs laiki. Kā arī tā vidusskolas vecuma problemātiskam pusaudzim raksturīgā retorika – gānīšanās, apsaukāšanās un agresivitāte – tas nav īsti tas, ko “ēd” vietējais vēlētājs. Nu tie 15% max un viss. Nav jau jābūt zinātniekam, lai saprastu, ka ar tādu pieeju jau valsts tālu netiks. Neticat? Paskatieties uz draudzīgajām kaimiņzemēm, kā tur viss aug griezdamies tādā atmosfērā. Ar ko beidzās nacionāleksperimenti dažām Eiropas valstīm? Tukša loze tie mūsu nacisti, nevis dēļ nacionālisma, bet dēļ viņu deklarētā piegājiena un metodēm – viens vienīgs trollings sākot ar 16.martu beidzot ar visām tām ikmēneša piezīmēm ar mērķi atgādināt, ka viņi vēl vispār pastāv. Nu un kas uz to uzķeras? 14%. Maksimums. Tāpat kā Krievijā savulaik cilvēks-galējība Žerenovskis nekad nepārvarēja līdzīgu procentu.

Kāpēc SC sanāk? Tāpēc ka latviešu politiķiem šķiet, ka latviešu vēlētājam pietiek tikai ar to, ka ievēlētais cilvēks ir latvietis. Redz, ka nepietiek gan. Redz, ka publiskie Līgo, bezmaksas tramvaji un citas lietas, kas rietumu pasaulē sen jau ir normāla reālpolitika (tur gan ir tikuši tālāk – izglītība, ceļi, veselības aprūpe, ekonomika) – vēlētājs pēc noklusējuma zin, ka tie kungi grābs un bīdīs savas ģēlas, bet dalīsies labumos, jo savādāk par viņiem vnk nebalsos. Ir kaut kas jādara priekš cilvēkiem arī. Dombrovskim varbūt vajadzētu ņemt piemēru no SC un domāt par to, kā budžeta līdzekļus beidzot palaist arī tautas virzienā, pamainīt tēlu no “noliktavas pārzinis” uz kaut ko reālajam laikam atbilstošāku un vēlētājus interesējošāku. Haļava, lai arī kāda tā būtu, ir nepieciešama. Un vai nu tā izpaužas bezmaksas transportā vai subsidētā veselības aprūpē, tas nu ir katra gaumes jautājums.

+4
-13
Atbildēt

9

    buchamona > Dmitrijs 06.09.2013. 13.05

    Dombrovskim varbūt vajadzētu ņemt piemēru no SC un domāt par to, kā budžeta līdzekļus beidzot palaist arī tautas virzienā +++ kā Tu to domā, kas ir ” tautas virziens” ? Bankrotējusi valsts? :)

    “…Haļava, lai arī kāda tā būtu, ir nepieciešama. Un vai nu tā izpaužas bezmaksas transportā vai subsidētā veselības aprūpē, tas nu ir katra gaumes jautājums…” +++ bet šitas teikums, tas tiešām ir šedevrs? :) Kur tad rodas nauda, ar kuru maksāt par Tevis piesaukto ” haļavu”? Piedrukā klāt, jeb kā Tu to domā? :)

    +12
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > Dmitrijs 06.09.2013. 13.07

    “Redz, ka publiskie Līgo, bezmaksas tramvaji un citas lietas, kas rietumu pasaulē sen jau ir normāla reālpolitika (tur gan ir tikuši tālāk – izglītība, ceļi, veselības aprūpe, ekonomika) – vēlētājs pēc noklusējuma zin, ka tie kungi grābs un bīdīs savas ģēlas, bet dalīsies labumos, jo savādāk par viņiem vnk nebalsos.”

    Re kā no liberāļa zemapziņas dzīlēm izlien riktīga Lembja elektorāta pārstāvja retorika.

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    Dmitrijs > Dmitrijs 06.09.2013. 13.21

    jums tiešām nepielec, ko tas nozmīmē demokrātiskā valstī haļava. Radiet iespaidu, ka jūs kaut ko ceļat/subsidējat, lai cilvēkiem ir labi vismaz 5as mīnūtes, nevis konstanti žmiegties un balstīties uz “esmu latvietis, pacietieties”. Demokrātija ar tradīcijām nav nepārtraukta ļečīšana, ka mums jāpaciešas, vēl drusku, savelkam, savelkam.. Es neaģitēju, ka jāsviež piķis no lidmašīnām, bet nu SC vnk paņēma un uz šī taupīguma kulta izcēla sev balsis. Tā nav mācība? Es nesēžu budžeta apspriedēs, viņi sēž. Man nav jāzizdomā, kā to izdarīt, tas ir viņu darbs. Un latviešu vēlētājam vajadzētu beigt kautrēties pieprasīt.
    Lembergs uztaisīja primitīvu piemēru, kā darbojas demokrātija pēcverdzības bublikā, SC līdzīgi. Nu kāds varētu beidzot kaut ko civilizēti un eiropeiski darīt. Rietumos pērk vēlētājus tieši tāpat kā šeit, tikai tas, ar ko pērk, atšķiras. Šeit ar apsveikumu paskastē utt, tur ar reālu politiku un ekonomiku.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > Dmitrijs 06.09.2013. 13.32

    Tukša loze tie mūsu nacisti, nevis dēļ nacionālisma, bet dēļ viņu deklarētā piegājiena un metodēm…Lembergs uztaisīja primitīvu piemēru, kā darbojas demokrātija pēcverdzības bublikā, SC līdzīgi.
    ________________
    Vergam tiešām SC un Lemberga metodes pašā laikā, it īpaši tiem, kuriem tāda pati putra galvā kā Ģirtam:):):)

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Dmitrijs 06.09.2013. 13.38

    Ino,a mums kāds vēlētāju kontingents ir?80% intelektuāļu?

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Dmitrijs 06.09.2013. 13.46

    Labi jau labi…
    Par to “djēlu kruķīšanu” utml. uznāca spēcīga un uzjautrinoša deja vu sajūta – “zog, bet dalās”, kaut kur jau tas dzirdēts.
    Tam, ka politikai jābūt kreisākai, visumā piekrītu, taču civilizētās valstīs to panāk ar nodokļu pārdali par labu sociālajām vajadzībām. Toties Dombrovskis, piemēram, par ostu, nerezidentu noguldījumu vai progresīvo nodokli pat dzirdēt negrib… Es nevēlētos, lai nākamā valdība “haļavu” nodrošinātu Ušaka stilā – aizņemoties līdzekļus vai iztirgojot (pašvaldību) valsts īpašumus.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    Dainis Salnis > Dmitrijs 06.09.2013. 14.23

    Nu… NA saukt par nacistiem… par šito izmuldēšanos viņiem ir visas tiesības tevi iesūdzēt tiesā. Tu izmuldies tieši tā, kā tevis pieminētie vidusskolēni.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    Nika > Dmitrijs 06.09.2013. 19.40

    Es neaģitēju, ka jāsviež piķis no lidmašīnām, bet nu SC vnk paņēma un uz šī taupīguma kulta izcēla sev balsis. Tā nav mācība? Es nesēžu budžeta apspriedēs, viņi sēž. Man nav jāzizdomā, kā to izdarīt, tas ir viņu darbs. Un latviešu vēlētājam vajadzētu beigt kautrēties pieprasīt.

    ============================

    Izklausas ka Griekija pirms 5 gadiem. Vai Tautas Partija pirms 6. Superigi tas vienmer beidzas, vienkarshi super. Plus vel ar SC pie varas mes busim parada nevis Vacijai, bet Krievijai.

    Diemzhel, shada ir cilveku psihologija. Cilveks ka buutne nav spejigs domat ilgtermina un atteiksties no istermina labumiem, lai ilgtermina butu krietni labak.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Dmitrijs 07.09.2013. 13.37

    Nevajag haļavu, bet, nevienā valstī bagātioem cilvēkiem, kam nekas netrūkst, nemaksā simtiem tūkstošiem lielu pabalstu no budžeta, nav tik atšķirīgas valsts pensijas, utt., Latvijas soc. sistēma ir absolūti absurda un netaisnīga,un pilnībā strādā bagātu cilvēku intersēs, kuri nolobēja šo te sistēmu, ienākumu izl. virzienā netiek darīts nekas, tā ka nevajag te murgot, cik mums viss labi un pareizi, mums soc. sistēma ir galīgi garām.
    Un kāpēc uzreiz Grieķija, varbūt, paskatīsimies uz Skandināviju, nekas tāds, kā Latvijā, tur pat iedomājams nebūtu, mums te akmens laikmts.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 06.09.2013. 11.30

Varbūt nevajadzētu runāt par uzvaru vēlēšanās, bet gan par mērķi sasniegt labus rezultātus vēlēšanās. :)
Taču, lai sasniegtu šādu mērķi – NA ir stipri jāmainās. Nevis programma jāmaina, bet jāmainās pašiem – no VL jauniešu partijas jākļūst par vienu kārtīgu, pat ” solīdu” konservatīvu partiju ar attiecīgu seju un attiecīgām manierēm :)

Bet tiem, kuriem ” uzbraukt” NA jau kļuvis par dzīves saturu :), vajadzētu saprast beidzot – pret ko viņi cīnās. Pret NA programmu, vai arī pret atsevišķiem netīkamiem ļaudīm. :)

+17
-4
Atbildēt

15

    Eleonora Maisaka > buchamona 06.09.2013. 12.12

    rinķī apkārt
    “..no VL jauniešu partijas jākļūst par vienu kārtīgu, pat ” solīdu” konservatīvu partiju ar attiecīgu seju un attiecīgām manierēm :)”

    Kam tāda partija par kuru ik mirkli neizkārnītos fekāliju stumdītājs, dzēris, un autoostas, zanE. Normālā, padumjās iekārtas nenozombēto iedzīvotāju, valstī, NA būtu centriska partija, bet SC un ZP darboņi pūtu cietumā, vai neuzdrīkstētos pat pacelt savas galvas.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 06.09.2013. 12.34

    ….R.A. …šķiet, ka būs jāpiekrīt izskanējušajai domai:

    Rozenvalds.lv ‏@Rozenvalds 12h

    Žagars netieši palīdz drupināt esošo valdību. Jo nacionāļi nevar paši atsaukt šo, viņiem tik bezjēdzīgo kultūras ministri. Jāgāž valdība…

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    Ojārs > buchamona 06.09.2013. 12.48

    Rozenvalds.lv ‏@Rozenvalds
    ————-
    kurš Rozenvalds?

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Dainis Salnis > buchamona 06.09.2013. 13.04

    Vienas sūnainas, Vešņakova bļinas ēdošas “ministres” dēļ visu valdību? Labāk nevajag. Kas zin, cik tādas pankūku lēdijas dabūsim vietā! “D

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 06.09.2013. 13.19

    ManaPolitika_lv
    “Vienas sūnainas, Vešņakova bļinas ēdošas “ministres” dēļ”

    Vai zini ar ko Puķins baroja Zatļeru?

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 06.09.2013. 13.59

    ….ManaPolitika_lv ….lai nacionālistu bērnudārzs saglābtu nosmērēto krūtežu, noderēs arī valdības krišana, piesedzoties ar stingro mugurkaulu….šitiem “tautas aizstāvjiem” prātā tikai savi reitingi un pārējais – kaut ūdensplūdi pēc viņiem…

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 06.09.2013. 15.54

    ļaudis un programma ir saistīti lielumi, kādu programmu spēj īstenot šie te infantīlie cilvēki, kurus pats esi kritizējis par populistiskiem un valstij kaitīgiem gājieniem?
    Kaut pēdējais – kārtējā šantāža ar valdības gāšanas draudiem, ja nenotiks tā, kā viņi grib?
    Nesaprotu, cik naivam jābūt, lai nesaprastu, ka vienīgais, kas viņus intersē, ir acumirklīgais reitings?
    TBLNNK arī daudzi “ticēja”, un pārmeta man nepatriotismu un nezin ko par viņu kritiku, un kā beidza šie politbiznesmeņi?
    Kam vēl jānotiek, lai saprastu, ka tie nav nopietni politiķi, un tiem nedrīkst uzticēt valsts likteni?

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 06.09.2013. 16.12

    zanE ….
    Labi gan jums nacionālpatriotu nīdējiem saskan ar kremļjaģām: SC putļerastiem un zatļerastiem.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 06.09.2013. 18.12

    ….kas Tev nepatīk?….pats teici – “Katrs latvietis savā zemē var runāt kā vien viņš vēlas un viņam nav neviena vēlmēm jāpieskaņojas”…tad, ko īdi?…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 06.09.2013. 21.04

    zanE ….
    “tad, ko īdi?…”

    “Latvieši” salidojuši!!!
    Latvietis nenīst latviešus pēc definīcijas.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > buchamona 06.09.2013. 22.48

    ….beidzot atzinies!!!….tas jau sen visiem bija skaidrs, ka uzdodies par viltus latvieti, lai radītu iespaidu, ka visi tādi deģenerāti – pēc Tava ģīmja un līdzības….

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 07.09.2013. 12.03

    zanE ….
    Tu, autoostas zanE, kopā ar dzēris, nulli, vikmani un Linuxu un citiem nelegāļiem, izkārnies uz latviešiem pēc vienas komandas. Jūs savā nemotivētā zvēriskumā pret latviešiem esiet identiski, ka no vienas gaļas mušas izdētām olām izšķīlušies kāpuri. Tavu rosīšanos autoostā vēl var saprast, bijušai komjaunatnes akķivistkai no kaut kā jādzīvo. Šeit, tas jau ir vairāk kā nepiedienīgi, nez vai atradīsies daudz bomzenes, kas tik zemu nolaistos.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > buchamona 07.09.2013. 12.28

    Vienīgais koprofīls, kas te nemitīgi runā par izkārnīšanos un izkārnās, šeit esi tu.
    Man jau tāda sajūta, ka no taviem komentāriem nāk sūdu smaka.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 07.09.2013. 13.31

    dzeris49
    Skalo muti pēc pretdabiskām “seksuālām” attiecībām, sodomīt, tad smaku nejutīsi.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    piziks > buchamona 08.09.2013. 09.22

    Riņķī apkārt, vēl sliktāk: programma varētu būt pat laba, bet kur NA ir tie, kas to spētu realizēt — pat, ja NA pietiekami daudzi noticētu? It īpaši, — pēc šajā Saeimā jau redzētā un vēl vērojamā? Politiski plikus — bezpartijiskos — specus jau nebūtu viegli salasīt, lai varētu uz kaut ko nopietni cerēt, bet politinterešu pulciņos partijās… visās, pozīciju ar opzīciju kopāņemot, savācamos potenciālos uz grunti visās partijās aizvelk vagoni, ko piekrauj sponsori un pārējo visu sugu draudziņi ģeodiapazonā no Briseles līdz Moskovijai + vietējo ragutiņstūmēju bari, kur biedru un biedreņu netrūkst nevienam poltizētajam “spēkam”.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 06.09.2013. 11.19

Virsraksts neadekvāts pat pēc “Ir” dīvainajiem standartiem.

Bet par NA… Atkārtošos, bet, manuprāt, ļoti nepievilcīgās, acīmredzami ar kultūru distancētās attiecībās esošās un vienmēr izgāzties spējīgās Grendes spītīgā turēšana kultūras ministres amatā nodara lielu kaitējumu gan NA, gan nacionālisma ideoloģijai vispār.

Ir tikai daži cilvēki, kuru uzstāšanos TV vai radio izvairos skatīties un klausīties, jo “kauns viņu vietā”. Tāds ir Zatlers, “prezidents” Bērziņš un arī Grende. Nu, novāciet viņu, lūdzu!

Kādreiz, 90. gados, toreizējās partijas LNNK un TB baudīja lielu “kultūras ļaužu” atbalstu. Manuprāt, tagad tikai daļa “sakostiem zobiem” turpina atbalstīt NA un arī tikai tāpēc, ka citi piedāvājumi politikā ir vēl bezcerīgāki.

Tāpat derētu piespiest apvaldīties Iesalnieku, kas vai katru nedēļu pamanās pateikt kaut ko caurmēra cilvēku atbaidošu.

+13
-3
Atbildēt

24

    Eleonora Maisaka > Sanšains 06.09.2013. 12.00

    Haris
    “Tāpat derētu piespiest apvaldīties Iesalnieku….”

    Tā turpināt!!! Tiksi galā ar sev nīsto Iesalnieku, promaskaviskie mērgļi piebeigs pārējos. Laikam nekad neesi dabūjis ar airi pa galvu, kad akadēmiskā airēšana esi mēģinājis airēt pretējā virzienā.
    Vai esi manījis, ka kāds krievs vai viņu līdzskrējējs, padla, reiz būtu nosodījis pat nelietīgākos krievu fašistu izdzimteņus, zvēriskākos latviešu nīdējus?

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 06.09.2013. 12.07

    dissidente –

    Es Iesalnieka pašpuiciskos un bravurīgos izteikumus par “zilo mafiju” Operā un “urlēniem, no kuriem vaļā tikšana atbilst NA nostādnēm” vēl kaut kā spēju sagremot. Bet esmu redzējis, cik ļoti tas atgrūž visnotaļ nacionāli domājošus cilvēkus un kuri varētu nobalsot par tādu NA, kuru reprezentē Dzintars, Cilinskis un Broka.

    Cik ir tādu, kuriem šie Iesalnieka izteikumi sagādā baudu – 0,5%? Ko tādu turpināt pieļaut ir vienkārši.. muļķīgi. Johaidī, šai spēlē taču likme ir valsts un tauta.

    Saprotu, ka emocijas jebkuram kādā brīdī var sākt kāpt pāri malām – neticu, ka pat Dombrovskis kādreiz pie sevis nenolamājas par “stulbajiem krieviem”. Bet vīra cienīgi ir spēt sevi kontrolēt, apvaldīt savas emocijas. Tāds Dombrovskis to spēj. Iesalnieks bieži ne. Puika – lai cik gadu viņam arī nebūtu.

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 06.09.2013. 12.27

    > Haris
    Interesanti, ka abiem tagadējiem NA ministriem – Bordānam un Grendei – faktiski nav nekāda sakara ne ar TB/LNNK, nedz ar VL!
    Pirmais ir staigātājs no Latvijas ceļa un Vienotības, otra – pat nemāku raksturot…
    Laikam jau tādi bijuši Latvijas politikas “diriģentu” nosacījumi NA pielaišanai valdībā.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 06.09.2013. 12.32

    Haris
    Man nav starpības, kas brauc virsū manu interešu aizstāvošai partijai, SC, ZP kremļjaģas, vai kāds par “latvieti” uzdodošais. Nebaidies, ka Vešņakova piespraustais “tautu draudzības ordenis” izdedzinās caurumu?
    Es ļoti ceru ka reiz NA būs ne mazāki nacionālisti kā Yisrael Beiteinu vai vismaz Likud, jo latviešiem ir jābūt priekš latviešiem. Ne žīdiem, krieviem, komunistiem vai pederastiem. Jebkura retorika, kas nosauc lietas īstos vārdos ir OK.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Sanšains 06.09.2013. 12.47

    Piekrītu Harim gan par Grendi, gan Iesalnieku.

    Man daudz vairāk patika TB veči. Pirmkārt, viņi neslavināja Ulmani un vēl 15. maijā…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 06.09.2013. 12.52

    “Es Iesalnieka pašpuiciskos un bravurīgos izteikumus par “zilo mafiju” Operā un “urlēniem, no kuriem vaļā tikšana atbilst NA nostādnēm” vēl kaut kā spēju sagremot. Bet esmu redzējis, cik ļoti tas atgrūž visnotaļ nacionāli domājošus cilvēkus un kuri varētu nobalsot par tādu NA, kuru reprezentē Dzintars, Cilinskis un Broka.”

    Atklāti sakot, latviskās mentalitātes īpašība, ko es pati, būdama latviete, vnk nevaru ciest, ir vēlme lai viss par katru cenu ārēji izskatītos “pa smuko”. Ko Iesalnieks PĒC BŪTĪBAS pateica nepareizi saistībā ar “noziegušos urlēnu”? Laikam jau šie paši “nacionāli domājošie” cilvēki nenoliegs, ka mums šādi “noziegušies urlēni” sastādi vismaz 2/3 cietumnieku kontingenta un ka tikt no viena tāda vaļā nebūt nenāktu par skādi un turklāt ir muļķīgi maitāt attiecības ar mūsu galveno stratēģisko parneri ASV dēļ viena šāda exemplāra. Bet nē, jāpiesienas izteiksmes veidam…
    Par “zilo mafiju” operā varētu piekrist – ja runā par Žagaru, cik zinu, viņam ir ko pārmest arī bez “nepareizas” orientācijas.
    Par Grendi piekrītu – tāda ministre, kas stāv rindā pēc kaviāra Krievijas vēstniecībā un izvairās balsot par Čalovska izdošanu, nedrīkst pārstāvēt NA.
    Vārdu sakot, manā skatījumā nebūt ne visiem NA biedriem jābūt diplomātiem un daiļrunātājiem, bet tādiem bezprincipu tipāžiem kā Grende, NA tiešām nav vieta.
    Un Dombrovski es gan neminētu kā piemēru – viņš ir vnk gļēvs.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 06.09.2013. 13.22

    Hari, šī nu būs tā retā rezie, kad nepiekritīšu Tavam viedoklim un neielikšu +, bet – nelikšu, ņemot vērā Tavus lielos nopelnus šeit komentējot. Par Grendi rodas cits priekšstats, izlasot interviju ar viņu par to pašu operu.
    Kas attiecas uz Iesalnieku, tad viņš, nebūdams deputāts un valsts amatpersona, pasaka skaidri un gaiši savu viedokli bez pretīga politkorektuma.
    http://nra.lv/latvija/101728-zaneta-jaunzeme-grende-opera-nepieder-zagaram.htm

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 06.09.2013. 13.25

    andrejs
    “Man daudz vairāk patika TB veči. Pirmkārt, viņi neslavināja Ulmani un vēl 15. maijā…”

    Vai 15. maijs, kas daudziem latviešiem ir nozīmīga diena, ko mums pārmet ienaidnieks, ir kas tuvu tik briesmīgs kā staļinisma un WWII apoliģētika, ko atļāvušies mūsu preži?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > Sanšains 06.09.2013. 13.27

    >Zirnekliene
    “Par Grendi piekrītu – tāda ministre, kas stāv rindā pēc kaviāra Krievijas vēstniecībā un izvairās balsot par Čalovska izdošanu, nedrīkst pārstāvēt NA.” – tas tiešām ir tas, ko var un vajag pārmest Grendei, nevis viņas mēģinājumus ieviest kārtību operā.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 06.09.2013. 14.01

    dissidente –

    Domāju, ka Izraēlas Likud veči arī neākstās, nevietā bārstot “košas frāzes”, no kurām REĀLA LABUMA nav nekāda.

    Šeloba –

    Vēlme lai viss par katru cenu ārēji izskatītos “pa smuko”.
    ======================
    Jā, ja jādomā par to, kā PIESAISTĪT, nevis ATGRŪST potenciālos vēlētājus, nav slikti, ja ir pa smuko. Nevis pa gļēvo, bet pa smuko – manuprāt, ir atšķirība.

    Ciniķis –

    Iesalnieks pasaka skaidri un gaiši savu viedokli bez pretīga politkorektuma.
    ======================
    Ir jauki, ja kāds spēj runāt bez politkorektuma. Bet kāpēc dažkārt vienkārši NEPAKLUSĒT un iztikt bez jēlrunas – praktiski lamāšanās?
    Piemēram, daudzu cienītais Jānis Mednis šeit pat, “Ir” blogos, arī nerunā politkorekti. Tāpat Vilnis Zariņš. Vēlreiz – ir atšķirība starp bravurīgu jēlrunu un politnekorektu, drosmīgu izteikšanos. (Taisnības labad jāpiebilst, ka Iesalnieks daudzkārt ir runājis reizē pieklājīgi un drosmīgi, tikai dažkārt, bet diemžēl regulāri viņam “paslīd kāja”)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > Sanšains 06.09.2013. 14.11

    Haris

    Cilvēks ir tāds, kāds viņš ir – tas par Iesalnieku. Bet ja nu kādu varētu minēt kā piemēru, tas drīzāk būtu nevis Dombrovskis, bet Bordāns, jo viņš gan ir korekts, gan arī, atšķirībā no Dombrovska, “ar mugurkaulu”.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 06.09.2013. 14.15

    fretka:
    Laikam jau tādi bijuši Latvijas politikas “diriģentu” nosacījumi NA pielaišanai valdībā.
    =================================
    Kaut kā negribas ticēt, ka Grendi Nacionālajai Apvienībai kāds no koalīcijas partneriem būtu uzspiedis. Varbūt, lai kā to negribētos atzīt, vēl neilgi pirms VL iekļūšanas Saeimā, Grende bija viens no pavisam nedaudzajiem plaši pazīstamajiem viņu cilvēkiem – vismaz tāds, ko varēja rādīt: redz, kādi ļaudis atbalsta mūsu idejas. Tad nu viņai bija kaut kas jāuztic arī pēc vēlēšanām.

    Vēl viens tāds “pēdējais salmiņš” bija Zigmārs Liepiņš, kurš tagad jau krietni sen publiski ir paudis, ka ir vīlies, redzot, ko un kā dara.. tā pati Grende.

    Rezumējot – šajā aspektā spilgti izceļas ne tik daudz kaut kāda “mistiska” un neizbēgama konkrētās NA “mazspēja”, bet intelektuālo/nacionāli noskaņoto latviešu mazspēja vispār.
    Pārāk maz ir tādu, kuri gatavi doties skarbajā politikas vidē un kaut ko ziedot no savas dzīves, aizstāvot vienmēr reputācijai riskanto “nacionālo jautājumu”.
    Tas diemžēl man jāsaka arī pašam par sevi.. pieņemot, ka esmu kaut cik “intelektuāls”.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 06.09.2013. 14.16

    Šeloba –

    Labi, par Bordānu varam vienoties.:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > Sanšains 06.09.2013. 14.22

    Ciniķis >Zirnekliene
    “Par Grendi piekrītu – tāda ministre, kas stāv rindā pēc kaviāra Krievijas vēstniecībā un izvairās balsot par Čalovska izdošanu, nedrīkst pārstāvēt NA.” – tas tiešām ir tas, ko var un vajag pārmest Grendei, nevis viņas mēģinājumus ieviest kārtību operā.
    ________________________

    Precīzi, Grendei var pārmest par Čalovski un kaviāru, bet ne par Žagaru. Gribētu redzēt, kurš no jums, ja jums būtu 10 miljonu uzņēmums, valdes vadībā pieņemtu cilvēku, kurš 200 dienas vazājas riņķī pārsvarā pa personīgām darīšanām, nevis vada uzņēmumu, kā arī kurš regulāri nemāk iekļauties budžetā un kura dēļ uzņēmumā visu laiku papildus jāiegulda līdzekļi? Žagars faktiski uzņēmumu vada ar lielu “zāģi” un pārsvarā nenāk uz darbu.

    Bet mākslinieki ir sacēluši traci tikai tādēļ, ka viņiem Žagars patīk kā šarmanta paersonība, kā tusotājs un aicinātājs uz pasākumiem un projektiem, bet par tādu lietu kā finanses mākslinieki vispār “fišku nerubī” un “nerubī arī fišku”, ka valdes vadītājs operā nav mākslinieciskais vadītājs, ka valdes vadītājs atbild ne tikai par māksliniecisko pusi, bet arī par praktisko pusi, t.sk., finansēm.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 06.09.2013. 14.25

    Haris
    “Cik ir tādu, kuriem šie Iesalnieka izteikumi sagādā baudu – 0,5%?”

    Vai tie ir fekāliju stumdītāju, zarnu infekciju izplatītāju, dzēru, vai Vešņakova kantora saskaitītie %? Par “baudu” nezinu, kas nu kuram ir bauda. Mani Iesalnieka izteikumi pilnīgi apmierina, jo man latviešu tiesības dzīvot un attīstīties savā zemē ir svarīgākas par visādu sabraukušo fašistu izdzimteņu privilēģijām.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 06.09.2013. 14.32

    Roberts –

    Varu piekrist par Žagara situāciju. Tomēr, kā redzam, reālpolitikā nav īpaši svarīgi, kuram taisnība. Uz histēriskā intelbeņku pūļa noskaņām ir JĀREAĢĒ, jārīkojas ar elastību, ja vajag – arī viltību.

    Atceros, ka Grendei pilnīgi absurdi un nepelnīti visa tā “intelektuāļu” un “kultūras cilvēku” varza ņirdzīgi bruka virsū par viņas izmesto frāzi “Kas ir Berlīnes festivāls?”. Tā bija pilnīgi un tendenciozi izrauta no konteksta, bet visādas langas, naumaņi un burves-rozītes ņirgājās atspērušās, vismaz manās acīs strauji pazeminot savu reputāciju kā sīki, pavirši ļaudis.

    Nu, ir jāņem vērā tas, ka Grende jau sen ar kaut kādām neveiklībām, savu acīmredzamo kompetences trūkumu kultūras jomā, utt. ir kritusi nežēlastībā. Pat ja viņa ir “labs cilvēks”, manuprāt, nav politiski gudri viņu turpināt granītcieti balstīt.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 06.09.2013. 14.35

    Haris
    “Domāju, ka Izraēlas Likud veči arī neākstās, nevietā bārstot “košas frāzes”

    Likud runā, ko uzskata par pareizu un ja kādam viņu runa nepatīk, var saņemt lodi. Tāc politkorektums. Necenties būt svētāks par Romas pavestu(lasi: latviešu nīdēju, kā dzēris, vikmanis vai nulle)!
    ______________________________

    “Piemēram, daudzu cienītais Jānis Mednis šeit pat, “Ir” blogos, arī nerunā politkorekti.

    “Katrs latvietis savā zemē var runāt kā vien viņš vēlas un viņam nav neviena vēlmēm jāpieskaņojas. Vai guldīsi visus latviešus Prokrusta gultā?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Sanšains 06.09.2013. 14.35

    Haris: negribas ticēt, ka Grendi Nacionālajai Apvienībai kāds no koalīcijas partneriem būtu uzspiedis
    ————
    Bet es jau sen neticu, ka ka tagadējās Latvijas politikas noteicēji sēž Saeimā vai pat partiju birojos.

    Haris: vēl neilgi pirms VL iekļūšanas Saeimā, Grende bija viens no pavisam nedaudzajiem plaši pazīstamajiem viņu cilvēkiem – vismaz tāds, ko varēja rādīt
    ——————–
    Goda vārds, nesapratu, kam tā Grende būtu bijusi jārāda. Taču ne jau VL? piekritējiem??? :)
    Grende bija un ir “sistēmas cilvēks”, kurai sistēma uzticas – tāpēc arī ļāva kļūt par ministri.

    Haris: Jānis Mednis šeit pat, “Ir” blogos, arī nerunā politkorekti
    ——
    Jāņa Medņa bloga rakstu “Latvija – neatkarīga, demokrātiska republika, postkoloniāla valsts vai invaderu kolonija?” šodien ir pārpublicējusi avīze DDD.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 06.09.2013. 14.46

    fretka –

    Man nāk prātā, ka VL tolaik pirms vēlēšanām atkal un atkal varēja atsaukties tikai uz dažu kaut cik pazīstamu cilvēku atbalstu. Tādi bija Liepiņš, Grende, Vilis Vītols, dažkārt tika pieminēts arī Edvīns Šnore. Un viss.

    Tādu VL piekritēju īpatsvars, kuri nebaidījās riskēt balsot par varbūt Saeimā iekļūt nespējīgu partiju, bija pāris procenti visā Latvijas elektorātā. Skaidrs, ka Grende, kura daudziem tolaik bija pazīstama kā regulāra Dombura u.tml. raidījumu viešņa, varēja iedrošināt balsot vēl kādus dažus procentus. Domāju, ka to piesaistīšanai viņa noderēja.

    Tagad šajā aspektā situācija varbūt vairs nav tik bezcerīga.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > Sanšains 06.09.2013. 16.32

    dissidente _”…fekāliju stumdītāju, zarnu infekciju izplatītāju, dzēru, vai Vešņakova kantora…”_
    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    tevi ari “derētu piespiest apvaldīties”, – nepartraukti no tevis portala nak fekalijas.
    vai tev liekas dabiski ka mums parejiem ar to vajadzetu uz visiem laikiem samierinaties?
    apmeram zinu ko atbildesi: “…Katrs latvietis savā zemē var runāt kā vien viņš vēlas…”, bet ko darit ja pat taviem iespejamiem draugiem tavs runasveids nepatik?..

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 06.09.2013. 16.51

    TanteSidra
    Pietiek tikai atkritumus paslaucīt zem gultas un jau kārtība. Nepieminēt negatīvo un visi būs augsti tikumiski. Dzēris ir tāc kāc ir un viņa zvēriskā nemotivētā naidīguma pamatā ir seksuāla orientācija.

    “…Katrs latvietis savā zemē var runāt kā vien viņš vēlas…”,

    Protams var. Kam Iesalnieka kunga retorika izsauc zarnu spazmas?

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Sanšains 06.09.2013. 19.47

    dissidente TanteSidra
    ———
    Tiešām, nomierinies!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 07.09.2013. 11.49

    andrejs
    Tev arī Iesalnieka kungs izsauc zarnu spazmas, vai padumjā laika fašistu mērgļu – vēstures viltotāju, pasaciņas par 15. maiju? Pamuļķi, nebūtu bijis 15. maija, drausmīgākie izdzimteņi cilvēces vēsturē, Staļina aziāti – cilvēkēdāji butu sarīkojuši “Baigo gadu” nesalīdzināmi ātrāk. “Demokrātiskā” Spānijā tiem gandrīz vai izdevās, paldies dievam, tur arī atradās savs ulmanis.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 07.09.2013. 12.43

    Ja NA nebūs Iesalnieka, tā zaudēs lielu daļu no sava reitinga,un visprimitīvāko, toties, visuzticamāko savu vēlētāju.
    Disidentes jau nebalsos par Latkovski.
    Un par blēdi Rasnaču vispār neviens nebalsos, šis te TB gals jau NA paturēts tikai naudas dēļ.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 06.09.2013. 11.07

Sabiedrība nav tik stulba, lai NA paceltos virs 10%.
Un Dombrovska runāšana par Repši nu jau atgādina Putina komentārus par Navaļniju, kur viņš, bez kādiem pierādījumiem, apsūdz to visos grēkos, pārsvarā, sadomātajos.
Dombrosvskim Repšem arī nav ko pārmest, tāpēc viņš runā par iespējamiem viņa grēkiem nākotnē.
Stipri nožēlojami Dombrovska līmeņa politiķim, bet, acīmredzot, V ir stipri sabijusies, un visi līdzekļui būs labi, lai nepazaudētu iesildītās vietiņas.
Nez kapēc Latvijā vienmēr jāizvēlas starp sliktu un šausmīgu, kāds var atbildēt?

+5
-21
Atbildēt

24

    gliters > ligakalnina 06.09.2013. 11.14

    Jā gan, latvieši ir gana “izglītoti” un “intelektuāli”, lai parakstītu sev kā nācijai nāvesspriedumu, balsojot par Repšes un SC tandēmu.
    “Gorje ot uma”, citējot krievu literatūras klasiķi.

    +19
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 06.09.2013. 11.18

    Galvenais, lai nebalso par SC un tā partneriem ZZS un NA.

    +8
    -15
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 06.09.2013. 11.20

    dzeris – Dombrovskis nav tas politiķis , kas runā par to par ko nav pārliecināts . Pagajušogad rudenī brauca virsū Ķīlim , jo redzēja kādu sviestu tas dzen un cik slims viņš ir. Par Vjačeslavu tulīt pēc nedēļās jānāk gaisā rezultātam . Par Repši tieši tāpat tikai aklais neredz ,kas veidojumam pamatā … Vēl informācijai Šķēle ir atkal pieslējies politikai un intensīvi komunicē gan ar Repšes veidojumu, gan Amerika partiju Rīgā un Reģionu veidojums ar nav bez viņā ietekmes … Stāsta , ka Demiters pēc vecajiem kašķiem arī esot atradis kopīgu valodu :(

    +18
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 06.09.2013. 11.25

    Tāda līmeņa politiķis drīkst runāt tikai par to,par ko viņam ir neapgāžami pierādījumi, nevis par to, ko viņš “zina”, bet, kam nav nekādi pierādījumi.
    Un runāšana “fantasy” “kas būtu, ja būtu” stilā tāda līmeņa politiķim ir samērā nožēlojams gājiens un izskatās pēc prasta “melnā” PR att. uz konkurentiem, Putina stils.

    +2
    -15
    Atbildēt

    0

    Sanšains > ligakalnina 06.09.2013. 11.33

    Dzeris –

    Pēdējās Saeimas vēlēšanās NA dabūja 14%. Varat atslābt – tauta ir gan “tik stulba”.:)

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 06.09.2013. 11.34

    dzeris – un kā Tu saproti pierādījumus nākotnes formā ? :)

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    buchamona > ligakalnina 06.09.2013. 11.39

    dzeris49 Negribas man tagad rakties pa gugli un mekēt atsauces, taču es skaidri zinu, ka Repše, tā pat kā Jaunups un Titavs ir teicis, ka pienācis LR politikā laiks, kad ir jāsadarbojas SC, ka no šīs sadarbošanās ar SC ir atkarīga Latvijas nākotne. :)

    Tava kļūda ir tā, ka runājot par Repšes partiju, Tu aizraujies tik tālu, ka aizmirsti par to, ka šīs partijas dibinātāju vidū ir arī citas sejas :)

    +18
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 06.09.2013. 11.45

    Ar pierādījumiem nākotnes formā domāju Dombrovska fantāzijas par to, kas būs, ja Repše nāks pie varas.
    Es neesmu ne par Repšes partiju, ne par kādu citu, zinu tikai, pret ko es esmu 100% pret, bet, premjers tā runāt nedrīkst.
    Par “citām sejām” – kaut kā neatceros, ka R. būtu stipri ietekmējams, nu, visi jau nevar būt tik nevainojami kā Gandi vai māte Terēze, arī citās partijās ir “citas sejas”.

    Haris – cerams, pēc visām NA izdarībām “tauta” būs ko mācījusies, ja ne – nu, ko lai dara, tāda mums “tauta”, citas tautas nav.

    +3
    -17
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 06.09.2013. 11.50

    dzeris49. Un Dombrovska runāšana par Repši nu jau atgādina Putina komentārus par Navaļniju, kur viņš, bez kādiem pierādījumiem, apsūdz to visos grēkos, pārsvarā, sadomātajos.
    ____________________
    Kad zūd pēdējās cerības uz RP, Zatlera vietā celsi Repši? Ak kungs, Repše jau nav idiots, lai pirms vēlēšanām kladzinātu par sadarbību ar SC, to nedarīja pat Zatlers:) Paklausies, ko Baltkom radio katru nedēļu klāsta Jaunups un šorīt Gobzems. Šoreiz Repšes plānus nespēj atšifrēt tikai ezis.

    +21
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 06.09.2013. 11.55

    Neklausos to radio, būs jāpaklausās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 06.09.2013. 12.18

    dzeris49
    “Tāda līmeņa politiķis drīkst runāt tikai par to,par ko viņam ir neapgāžami pierādījumi”

    Nosaukt Latviju par “mazo fašistu valsteli” gan katra kremļa mauka var atļauties.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

    Dainis Salnis > ligakalnina 06.09.2013. 12.57

    NA jau publiski nomētāja sevi ar sūdiem pēc ievēlēšanas ;)

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > ligakalnina 06.09.2013. 13.17

    Dzeris tā gvelž, ka nezinātājs varētu pat to savārstījumu – “…SC un tā partneriem ZZS un NA” – uztvert par pilnu. Dzeris izliekas nezinām, ka pirms 10. Saeimas vēlēšanām tieši vienotība gribēja koalīcijā SC, bet pēc 11. Saeimas vēlēšanām zooprezis SC jau ar tankiem vilka koalīcijā. Tā ka SC partneri nu gan ir citi, nevis dzera demagoģijā minētie.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 06.09.2013. 13.33

    Paskaties dziļāk – cik kopīgu balsojumu SC ir kopā ar NA, un cik ar RP.
    Nemaz jau nerunājot ka nav nekāda atšķirība, nacionālkomunisti pēc mentalitātes, internacionālkomunisti pēc mentalitātes, vai vienkārši bijušie komunisti, visiem mentalitāte boļševiku – ļeniniešu.

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > ligakalnina 06.09.2013. 13.52

    Ko jūs te varat ņemties,viņi visi ir euroieviesēji bez referenduma,tā rupji pārkāpjot demokrātijas pamatprincipus,samazinot Latvijas iedzīvotāju pašnoteikšanās iespējas bez tautas piekrišanas.

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    Dainis Salnis > ligakalnina 06.09.2013. 14.00

    Nē, SC partneri ir tieši Džera minētie. Tas, ko Tu teici par V un ZRP ir taisnība, bet, pēc tam, kad V toreiz bija tā ideja SC valdībā ņemt, viņi ir deklarējuši, ka ar SC nekādas sadarbības nebūs. Pagaidām viņu darbi sakrīt ar šo solījumu. Tikai pateicoties šim apstāklim vairs nebalsošu par NA, jo viņu izgājieni un partnerēšana ar ZZS (un, līdz ar to, arī ar SC) man ļoti nepatīk.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 06.09.2013. 14.20

    ManaPolitika_lv
    “Tikai pateicoties šim apstāklim vairs nebalsošu par NA”

    Kad tad fekāliju stumdītāji un latviešu valsts un tautas nīdēji būtu balsojuši?

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    garausiitis > ligakalnina 06.09.2013. 14.25

    dzeris – par balsojumiem – un cik ir? Cik noprotu esi izpētijis …

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 06.09.2013. 14.31

    Mana politika…pēc tam, kad V toreiz bija tā ideja SC valdībā ņemt, viņi ir deklarējuši, ka ar SC nekādas sadarbības nebūs.
    __________________
    Un Tu tam tici? Vai pirms 10. saeimas vēlēšanām galvenais apvienības jājamzirdziņš nebija draudošais pagrieziens uz austrumiem?:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 06.09.2013. 14.45

    klusais: dzeris – par balsojumiem – un cik ir? Cik noprotu esi izpētijis …
    ——————–
    Kad A.Ozoliņš “saskaitīs”, tad arī dzeris “zinās”…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 06.09.2013. 15.35

    Ja kādam jāpierāda, ka 2+2=4, tad to sauc par demagoģiju vai nespēju saprast elementāru matemātiku, cipariņus paši varat pameklēt.
    Vai arī nespēju atšķirt būtisko no nebūtiskā, vai saturu no formas.
    Lai kāda būtu NA forma, tās saturs ir analoģisks SC un ZZS saturam, boļševiki pēc domāšanas tipa ir un paliek boļševiki, un boļševisms vienmēr iet kopā ar populismu, kas orientēts taisni visnedomājošāko slāņu virzienā.
    Un Ozoliņa attieksme pret NA ir pilnīgi adekvāta, redz, es neesmu viens tāds.

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 06.09.2013. 16.05

    dzeris49
    “Un Ozoliņa attieksme pret NA ir pilnīgi adekvāta, redz, es neesmu viens tāds.”

    Ozoliņš arī jauc haloperidolu ar absintu?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 06.09.2013. 19.42

    Un Ozoliņa attieksme pret NA ir pilnīgi adekvāta
    —————
    kādus 10 gadus viņam bija arī ļoti adekvāta attieksme pret Šķēli un viņa pseidopartiju.
    Ja nebūtu ex Dienas superkomentētāja, Latvijas izlaupīšana nebūtu tik ļoti sekmējusies. Pa laimi pašlaik viņa ietekme uz sabiedrisko domu tuvojas nullei, un to pierāda Rīgas Domes vēlēšanas.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 06.09.2013. 22.09

    Latvijas izlaupīšanā, tātad, vainojams Ozoliņš?
    Nevis tolaiku politiķi, starp kuriem vienmēr atradās arī pakalpiņi un bleži no TBLNNK, gan kopā ar Latvijas ceļu, gan ar TP, gan ar PLL, tagad TB atlieku un VL klaunu krustojums kopā ar Lembergu un “maksātnespējas biznesu”?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

lebronj2356 06.09.2013. 11.06

Nu varbūt ne uzvarēt, bet par otro vietu pacīnīties gan varētu, sevišķi, ja akcentēs sevi kā partiju, kas aizstāv vienkāršos darba cilvēkus, iepretīm neoliberālai kapitāla un dažādu komersantu aizstāvju masai, kāda mums ir pārpārēm ! NA ir eksistenciāli nepieciešams spēks Saeimā !

+16
-7
Atbildēt

4

    ligakalnina > lebronj2356 06.09.2013. 11.17

    NA aizstāv “darba cilvēkus”?
    Ar pabalstu griestu atcelšanu, kalpošanu Lembergam un maksātnespējas biznesmeņiem, utt?

    +11
    -13
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > lebronj2356 06.09.2013. 11.31

    Nē, nu protams, daudz vairāk tos aizstāv gāzes nodokļu ieviesēji, tauku nodevu skrūvētāji un NĪ biznesa lobiji, kur nu vēl Repšes biznesmenīšu kompānija – tādas pavadībā parastam cilvēkam būs zelta dzīve :)

    Latvijā vispār nav sociāldemokrātiskas partijas, NA ir kaut kur tuvu, bet tomēr tas nav tas un rezultāts ir ļoti skaidri redzams !

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > lebronj2356 06.09.2013. 11.51

    NA nav tuvu, bet Visu Latvijai bija tuvu. Tagad Kreisie patrioti ir tuvu.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > lebronj2356 06.09.2013. 11.54

    Tas, ka Latvijā nav SD partijas, ir ļoti slikti, bet, nejauc NA populistus ar SD.

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

Vaira Tempele 06.09.2013. 11.03

Virsraksts kārtējo reizi nesakrīt ar rakstu. Bet tas tā, IR jau ir tendenciozs līdz vēmienam, pie tā jau pierasts.
Kopumā izskatās, ka SC mēģinās vēlreiz izspēlēt to pašu, ko RD. Toreiz pateicoties Šleseram viņi tika RD koalīcija, kurš par to saņēma smuku kāpostu no moskovītiem un notinās. Tagad to pašu mēģinās izspēlet valstiskā līmenī caur Repšes jaunveidojumu.

+16
-5
Atbildēt

4

    lebronj2356 > Vaira Tempele 06.09.2013. 11.06

    Tad vajag runāt ar radiem un draugiem aicinot nebalsto par to murgu !

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > Vaira Tempele 06.09.2013. 11.22

    Protams, ka virsraksts ir tendenciozs – citādāk nemaz nevar būt, jo vispasaules liberāļu ideoloģiskās cīņas sastāvdaļa ir centieni darīt visu, lai nacionālistus marģinalizētu, iztēlojot par īsprātīgiem pajoliņiem, kurus nav vērts ņemt nopietni. Tad nu te arī cerību gūt panākumus iztēlo kā plātīšanos ar gaidāmo uzvaru.

    +18
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Vaira Tempele 06.09.2013. 12.02

    ….vai tad tā nav?….

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    janazakovica > Vaira Tempele 06.09.2013. 12.10

    ja tie butu vel isti nacionalisti..pagaidam tie ir oligarhiem piedeross uznemums kuram janes pelnu..

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

janazakovica 06.09.2013. 10.52

jaa repse nopirkts ka runajosaa galva..bet bija tacu LNNK biedrs patriots idealists un cinitajs par brivibu..vnk SC centram saemaa zez tadi mudzi kuri pasi sevi nespej vadit..tapec izvelets kartejais oligarhu nopirktais nodevejs..zatlers izgaza pasakumu bija pa stulbu un glevu…repse ja saritos tabletes varetu ari pavilkt..Latviju melnajaa caurumaa

+13
-2
Atbildēt

0

Eleonora Maisaka 06.09.2013. 10.49

“Tas, ko mēs pašreiz redzam, ir mēģinājumi atdzīvināt organizācijas “Par labu Latviju”

Tas gan vairāk atgādina R(i)P uzsildīto līķi, kārtējo čekas projektu, kā JP, Čevera bandas vietā, vai Šļesera nomaiņu ar Zatļeru.

Vai NA un ZZS vienas bez Vienotības, kas uzkārusi sev kaklā milzu akmeni, ZP, varēs stāties pretī SC, Krievijas propagandas mašīnai un čekai?

+6
-8
Atbildēt

7

    oktaavs > Eleonora Maisaka 06.09.2013. 11.02

    ZZS stāsies pretī SC ? Kā viena pūķa divas galvas var apēst viena otru ?

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Eleonora Maisaka 06.09.2013. 11.12

    west
    Pūķa “otra galva” ir Puķina piesmietā zoo-preža banda, krietni satrupējusi gan. Lai kādi arī maitas nebūtu nolasījušies ZZS, tur nav 100% neliešu, kas gribētu valsti nolaist kanalizācijā.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    oktaavs > Eleonora Maisaka 06.09.2013. 11.20

    dissidente
    Kas teica, ka ZZS ir nelieši ? Tie ir brīnišķīgi cilvēki, kas tiešām grib sadarboties ar SC un viņu intereses sakrīt. Kapēc sakrīt – laikam nav jāpaskaidro ?
    Kas balso par vieniem, tie automātiski balso par otriem.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > Eleonora Maisaka 06.09.2013. 11.23

    ZZS reizēm mēdz sadarboties ar SC, kamēr R(i)P vnk ir SC latviskais klons.

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Eleonora Maisaka 06.09.2013. 11.44

    west
    “…un viņu intereses sakrīt. Kapēc sakrīt – laikam nav jāpaskaidro ?

    Būtu interesanti uzzināt, kādas intereses sakrīt latviešiem un krievu impērastiem, fašistiem – neostaļinistiem? ZZS, labāka vai sliktāka, bet tā ir partija, atšķirībā no čekas projekta, ZP.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    IlzeZeltina > Eleonora Maisaka 06.09.2013. 14.21

    Ja NA izgāzīs nožēlojamo uzturēšanās atļauju lietu, es ar visām četrām balsošu par viņiem!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Eleonora Maisaka 06.09.2013. 14.42

    courland Ja NA izgāzīs nožēlojamo uzturēšanās atļauju lietu
    ——————–
    gribēji teikt – “pārtrauks”

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam