Premjers pieņem Sprūdža demisiju

51

Komentāri (51)

kristaps_drone 06.09.2013. 10.18

Paldies Dievam, ka premjeram vismaz demisijas pieņemšanai pietika izlēmības…

+3
-3
Atbildēt

0

peerku 06.09.2013. 09.00

Cerams, ka Sprūdža politiķa karjera līdz ar to nebeigsies, lai arī ministra amatam (nemaz nerunājot par premjerministra amatu) viņš, protams, bija par zaļu (gatavības, ne vides aizsardzības nozīmē).

+2
-4
Atbildēt

26

    ligakalnina > peerku 06.09.2013. 09.04

    Par zaļu šai valstī, kur galvenais ir nevis idejas un godīgums, bet, māka sadzīvot ar īstajiem šīs valsts un šo politiķu saimniekiem, māka iekļauties “sistēmā”, utt.
    Normālā valstī S. būtu labs ministrs.

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > peerku 06.09.2013. 09.39

    Džeri, “normālā” valstī politiķa karjera ir ilgstošs un ērkšķains ceļš un “normālā” valstī AUGSTĀKAJĀ valsts pārvaldē nenonāk nejaušas laimīgas vai nelaimīgas sagadīšanās dēļ.

    Es negribu teikt, ka Latvija nav normāla valsts. Latvija ir valsts, kas iet parasto politiskās evolūcijas līkumoto ceļu, un diemžēl neprot (vai nevēlas) šos līkumus “nogriezt”, lai virzītos straujāk. Diemžēl daži kampēji vēl nav aizrijušies. Jaunības maksimālisma Sprūdžam netrūka, bet politiskā brieduma gan.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 06.09.2013. 09.44

    Igaunija un Lietuva iet normālu ceļu – Skandināvijas ceļu.
    Latvija gāja un turpina iet Krievijas ceļu – ar korumpētu un neefektīgu valsts pārvaldi, maksas medicīnu, neefektīgi IS, milzīgu sab. noslāņošanos un emigrāciju, ko valsts sekmē ar savu neadekvāto nodokļu un sociālo politiku, utt.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    silvija_vitina > peerku 06.09.2013. 09.59

    neesi naivs. Gan Igaunijai, gan Lietuvai ir “savi putni”, un nekāds tāaaads milzīgs izrāviens jau nu nav ne vienai, ne otrai. Mums labpatīkas sevi šaustīt un raudāt “ak mēs nabadziņi”. Vai tad igauņiem nav sava ušakova? nav korupcijas? un leišiem ir “normāla” valdība ar visiem viņu uspahsisiem (kā viņu tur velns sauca) un paksiem?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > peerku 06.09.2013. 10.08

    dzeris49
    “Igaunija un Lietuva iet normālu ceļu – Skandināvijas ceļu.”

    Viņu prezidenti nepiedalās civiliedzīvotāju masu slepkavu, marodieru, kapu un pieminekļu apgānītāju un vecenīšu izvarotāju un to mantinieku šabašā, 9. maijā, neslēdz pašu valsti pazemojošus un graujošus līgumus, nedāvina ienaidniekam savu teritoriju.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 06.09.2013. 10.10

    Piekrītu, ka mazohistiskā pelnu bērshana sev uz galvas ir jau apnikusi.

    Kas attiecas uz Sprūdžu “ras i v damki” nesanāca, bet potenciāls ir un es labprāt redzētu viņu uz politiskās skatuves, bet tagad jau ejot “step by step”.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > peerku 06.09.2013. 10.20

    DD1
    “bet tagad jau ejot “step by step”.

    Slims esi? Kurš pēc tam, kad pirmajā randiņā ir appļūtījies, aicinās skuķi vēl uz otru?
    Kaut gan Sprūdžs varbūt arī varētu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 06.09.2013. 10.21

    ….Dzeri….ministra amats nav spēļu laukums, kurā trenēties un “nobriest”…Zatlera partijas kritiens sākās tieši ar to brīdi, kad Sprūdžs tika izvirzīts par premjera kandidātu – tas bija pirmais signāls, cik nenopietns un pat avantūrisks veidojums top….paskaties, kā no tā brīža sāka samazināties ZRP reitings vēl pirms vēlēšanām….vai viņi paši nesaprata savas aplamības?…tālākais jau bija absurds, ar Zatlera paziņojumu – gan jau Sprūdžam vietu atradīsim…

    …patiesi žēl, ka ar tādu nepārdomātu steigu sastiķētā partija panāca pilnīgi pretēju efektu gaidītajam….būtu lēnprātīgi un pārdomāti izstrādājuši savu programmu, piesaistījuši zinošus un spējīgus cilvēkus, kuri prezentētu savu programmu un norādītu uz šodien pieļautajām kļūdām un….gatavotos nākamajām vēlēšanām kā nobriedusi un sakarīga partija…
    ….gribēja iet politikā – kas traucēja iesaistīties jau esošajos politiskajos spēkos, par partiju biedriem nemaz nekļūstot?….protams, gribējās kalt dzelzi, kamēr tā vēl karsta, bet….sanāca čiks…diemžēl, čiku un cilšanos dabūja vēlētājs…

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    kristaps_drone > peerku 06.09.2013. 10.21

    >dzerim
    “Normālā valstī S. būtu labs ministrs” – vai nevarētu minēt piemērus, kurās valstīs par “normālu ministru” uzskata cilvēku ar vidusskolas izglītību?

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 06.09.2013. 10.29

    > dissidente DD1

    Varbūt arī, ka tā, bet dissidente jau nu gan tu neesi,- pārāk delikāta dissidentei. Laikam jau dissidents. :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 06.09.2013. 10.35

    Vispar jau, es “iemetu” savus komentārus arī tāpēc, lai rosinātu diskusiju par tēmu – kur iet Latvija, kāds tas attīstības vektors, vai tas ir pareizs?
    Izskatās, tas šeit nevienu īpaši neintersē, viss, kā vienmēr, reducējas uz personībām un tīri reflektorām atbildēm .
    Kādreiz diskusijas rosināšanai nedaudz provocēju, vajadzētu jau to saprast.
    ciniķis – mums te VL klauniem it kā dažam ir augstākā izglītība, bet, vai tāpēc viņus varētu saukt par izglītotiem domājošiem cilvēkiem ar plašu redzesloku, un tie būtu spējīgi pārvaldīt valsti?
    Formāla izglītība ( diploloms) nav sinonīms ne zināšanām, ne adekvātām spriestspējām, ne godīgumam, ne redzeslokam.

    Latvijas politikā izglītībai nozīme ir sekundāra, kamēr nebūs noārdīta sistēma, ka gandrīz vai jebkuru politisku lēmumu var pasūtīt vai nobremzēt par naudu, un taisni tā mums te ir, un, ja kāds tam nepiekrīt, viņš ir vai nu liekulis, vai ir slikti informēts.
    Par Igauniju un Lietuvu – savi trūkumi ir arī Zviedrijā, Dānijā, utt., jebkurā valstī, es te runāju par vektoru, kurp šī valsts iet, un manuprāt, tā neiet īsti pareizaja virzienā.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 06.09.2013. 11.00

    dzeris49 Igaunija un Lietuva iet normālu ceļu – Skandināvijas ceļu.
    Latvija gāja un turpina iet Krievijas ceļu
    ————–
    piekrītu – tāpēc, ka nav veikta dekolonizācija un kolonisti te cenšas izveidot mazo krieviju. prieks, ka tu atzīsti – situācija Latvijā nav normāla. Nu tas ir vienkārši neiespējami, zinot, ka Rīgā ir vismaz 50 procentu iebraucēju no okupētājvalsts, un tas nekādi neietekmēs dzīves realitāti mūsu valstī. Biznesa “kultūra”, bandītisms, slepkavības – šajā ziņā mēs gan neesam “sasnieguši” Krievijas līmeni, bet VIŅI mūsu dzīvi ietekmē pat ļoti.
    Ne par velti IeM Gulbis dabūja pa mizu, kad pirms gadiem sepptiņiem neappdomīgi publicēja datus par noziedznieku nacionālo sastāvu Latvijā. UN – vai tagad šie dati ir pieejami? :)))))))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 06.09.2013. 11.05

    Formāla izglītība ( diploloms) nav sinonīms ne zināšanām, ne adekvātām spriestspējām, ne godīgumam, ne redzeslokam.
    ———–
    Ko Tu domā par cilvēku, kas savā firmiņā augsti kvalificētiem speciaalistiem maksā aizdomīgi zemas algas, šmaucas ar izglītības papīriem, krāpj sievu un to pamet ar diviem mazgadīgiem bērniem, būdams vadītājs uzsāk dienesta romānu ar savu padoto? :)))
    Ja viņš būtu no TB – tad noteikti nelietis, vai ne?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 06.09.2013. 11.21

    Nevajasg jaukt personisko dzīvi un darbu.
    Es taču nepārmetu Parādniekam viņa aziātisko mentalitāti un daudzsievību.
    Un nevajag murgot, ka viss tas tāpēc, ka nav notikusi dekolonizācija, un atkal vainīgi krievi.
    20 gadus pie varas latviešu politiķi ar savu postsovoku un arī latvisko mentalitāti, taisni latvieši vienmēr kalpoja Kremlim, atstāja Latviju tukšu no produktiem, kad lietuviesi metināja pie sliedēm vagonu riteņus, bija lielākie d. līdēji, taisni viņi vainīgi, ka Latvija nebūt nav tāda, par kādu daudzi sapņoja, es te pazīstu pāris cilvēkus, kas bija LNNK tās saākumā, viņi vairs dzirdēt negrib ne par NA, ne vispār par Latvijas politķiem, tā ka nemurgo, puisīti.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 06.09.2013. 12.18

    taisni latvieši vienmēr kalpoja Kremlim, atstāja Latviju tukšu no produktiem
    ————
    Tu domā “latvieti” Augustu Vosu, kurš dzimis krievijā un knapi runāja, (jautājums, vai vispār prata)latviski? Vai arī līdzīgos brāļus Rubeņus? Onkulīt, tev galviņa galīgi iet šreijā… :)
    Latvieši karoja leģionā, vairāk nekā 100 tūkst latviešu bēga, baidoties no krievu Baigā gada atkārtošanās. Līdz 53. gadam ar ieročiem rokās pretojās okupantiem. Latviešus izsūtīja uz Sibīriju, slepkavoja, spīdzināja un ieslodzīja koncentrācijas nometnēs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 06.09.2013. 12.22

    dzeris49 Nevajasg jaukt personisko dzīvi un darbu.
    ————————
    Tu tak runāji par godīgumu… Vai tad varbūt darbā godīgs un negodīgs privātajā dzīvē.
    p.s. tauta runā, ka viņš savai brūtei piešķīris prēmiju par labu darbu… Labs priekšnieks un darba vadītājs

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 06.09.2013. 12.36

    20 gadus pie varas latviešu politiķi ar savu postsovoku un arī latvisko mentalitāti
    —————-
    Tādi dzeri jau viņus ievēlēja – rozā komunistus, bijušos nomeklatūras darbiniekus. Tu taču pats rakstīji, ka divu pirmo Saeimu laikā pēc neatkarības balsoji par LC, vēlāk par TP. Tās taču bija valdošās partijas kādus 15 gadus… :)))

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    peerku > peerku 06.09.2013. 12.44

    LC nav raksturojams tikai negatīvi, arī TP sāka cerīgi. Starp citu, Dombrovskis nebūs spējīgs izvilkt Vienotību, kas pēdējā laikā kopē TP kļūdas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > peerku 06.09.2013. 12.48

    dzeris49
    “kad lietuviesi metināja pie sliedēm vagonu riteņus, bija lielākie d. līdēji”

    Iecietība pret absolūto ļaunumu un tā nesējiem, krievu fašistiskiem okupantiem, cilvēces atkritumiem, nebija pareizākais.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > peerku 06.09.2013. 12.51

    dzeris49
    “Es taču nepārmetu Parādniekam viņa aziātisko mentalitāti un daudzsievību.”

    Labāk būtu pederasts?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > peerku 06.09.2013. 13.03

    DD1
    “LC nav raksturojams tikai negatīvi”

    Neviens no tās komunistu, zagļu un čekas pederastu bandas nepelna ne mazāko žēlastību. Nebūtu visādi plānprātiņi un latviešu nīdēji tos kropļus savēlējuši, valsts īpašumi desmitiem miljardu latu vertībā nebūtu sadāvināti, čekistiem, komunistiem un bandītiem, nelegāliem imigrantiem nebūtu sadotas pilsonības un tie nebūtu apdāvināti ar dzīvokļiem, latviešus, kuri dzīvoja denacionalizētās mājās, atstājot uz ielas. Šodien latviešu valsti nepostītu SC un ZP, nebūtu jānomokās ar sprūdžiem.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 06.09.2013. 13.23

    Vismaz par to leģionu nemurgo, vairākumu tur iesauca pret pašu gribu un izmantoja kā lielgabalgaļu Reiha vajadzībām, un tādi Vossi mums bija katrā iestādē un katrā mazpilsētā, daudz vairāk kā igauņiem vai leišiem.
    Un par to LC un TP – tikai neaizmirsti, ka TBLNNK vienmēr bija kopā ar šīm partijām un uzlasīja drupačas, ko tai atmeta šīs partijas,, un par tām drupačcām vienmēr balsoja, kā vajadzēja šim partijām, lai tikai saglabātu amatus utt., nododot visus savus principus.
    Un tauta nav stulba, TBLNNK nomira dabiskā nāvē ar 2% reitingu, vēlāk gan “atdzima” NA satāvā, pārvēršoties par absolūtiem populistiem, viszemākās raudzes.
    Tā ka tavi “patroti” jau sen mēslos līdz ausīm un ķer tev līdzīgus naivuļus uz saviem vecajiem lozungiem.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > peerku 06.09.2013. 13.46

    dzeris49
    “TBLNNK nomira dabiskā nāvē ar 2% reitingu”

    Nacionālpatrioti vienmēr ir bijuši Saeimā, “latvijas ceļa” pederasti gan tika atrauti no siles un, pat kopā ar čekas projektu, LPP, ir nonākuši vēstures mēslainē, kur tiem sekos Zatļers ar bandu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 06.09.2013. 14.30

    Un par to LC un TP – tikai neaizmirsti, ka TBLNNK vienmēr bija kopā ar šīm partijām un uzlasīja drupačas
    —————————
    Man prieks, ka tu atzīsti, ka tavi favorīti zaga un pārējiem atmeta drupačas. Tāpēc jau mēs esam,tur kur esam, ka tavējie ar “postsovoku” mentalitāti visu izčakarēja

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > peerku 06.09.2013. 14.34

    Atceries, ka sliktāk par sliktu sabiedroto ir pilnīgs sabiedroto trūkums. Pateicoties leģionāriem Freiberga varēja aizmukt tieši uz slikto Reihu… :)
    /////////////
    dzeris49: Vismaz par to leģionu nemurgo, vairākumu tur iesauca pret pašu gribu un izmantoja kā lielgabalgaļu Reiha vajadzībām

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 06.09.2013. 15.45

    Neviens te nenoliedz leģionāru nopelnus, bet, viņi ir totalitāro režīmu upuri, nevis varoņi.
    Būtu vācieši devuši citu pavēli – viņi atrastos pavisam citā vietā, un mūsu VVF nebūtu izglābusies, tāpat, kā tūkstošiem citu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Ojārs 06.09.2013. 08.08

dzeris49 Sprūdžs bija viens no nedaudzajiem ministriem, kas tiešām gribēja ko mainīt
—————-
Bordāns reāli nomainīja negodīgo cietumu priekšnieku Puķīti. Grende atbalstot Operas vienkāŗšos darba darītājus, grib nomainīt naudas šķērdētāju Žagaru, bet izkurtējusī un ciešām saitēm sietā “kultūras elite”, viņai to neļauj. Bet cerēsim, ka viņai tas izdosies.

+7
-4
Atbildēt

0

ligakalnina 06.09.2013. 06.15

Sprūdžs bija viens no nedaudzajiem ministriem, kas tiešām gribēja ko mainīt, un viņam nebija sliktas idejas.
Bet, Latvijas politika ir tik korumpēta un netīra, ka sistēma izspļauj katru, kas pret to nostājas vai kaut vai tai nepakļaujas.
Noskatīties uz to visu kļūst arvien pretīgāk, personālijas it kā mainas, bet, sistēma nemainās.
Ģeniālais Pelevins savā romānā “Betmens -Apoloo” izteicas par krievijas politiku apmēram tā – “pie varas ir muļķi un blēži, notiek revolūcija, un pie varas nonāk citi muļķi un blēži”.
Par Latvijas politiku varētu izteikties līdzīgi, tikai revolūcijas vietā mums notiek vēlēšanas, un muļķības un blēdības pakāpe mums ir nedaudz zemāka.

+5
-6
Atbildēt

7

    Þanis Bezmers > ligakalnina 06.09.2013. 07.58

    Godīgai politikai ir jābūt piepresītai. Dzelzs likums: nav pieprasījuma – nav piedāvājuma. Mēs visi gribam godīgu politiku (likumdevēju, valdību), taču, diemžēl, gribēt un pieprasīt ir atšķirīgas lietas. Bez tā, katra indivīda griba ir saistīta ar viņa priekšstatiem par godīgumu, kurš stabili aprakstāms ar postsovjetiskās “demokrātijas” formulu: “vispār nedrīkst, bet ja ļoti vajag, tad drīkst”. Šāds “demokrātijas” stāvoklis apmierina lielum lielāko daļu Latvijas vēlētāju, no kuru vidus nāk arī visi kandidāti. Fakts, ka uz žēlabu un vaimanu fona gadu desmitiem nekas būtiski nemainās (izņemot Krievijas ekspansijas ietekmes pastiprināšanos), norāda uz mūsu čīkstīgo pēc būtības apmierinātību.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Jean > ligakalnina 06.09.2013. 09.52

    Gribēja kaut ko mainīt, tikai nezināja ko un kā. Tas tiešām ir īstens ministru novērtēšanas kritērijs!

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 06.09.2013. 09.54

    dzeris49
    Nelietis kā visas kremļa slampas R(i)P

    Версия: Спрудж подал в отставку из-за махинаций с налогами
    http://www.kompromat.lv/item.php?docid=readn&id=7930

    Iemesls turēties pie siles līdz 1. decembrim lai izsistu no valsts vēl papildus miljonus čekas firmai “skonto būve” bez konkursa atdotā “Gudroma dīķu” renovācijas projektā
    http://nra.lv/latvija/97419-gudrona-diku-projekta-sokejoss-sadardzinajums.htm

    Paskaidro man, kapēc tas iznirelis nav pārtraucis līgumu pēc tam, kad čekisti nevēlējās pildīt tā nosacījumus un nav sarīkojis konkursu?

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 06.09.2013. 10.51

    Paskaidro man, kapēc tas iznirelis nav pārtraucis līgumu pēc tam, kad čekisti nevēlējās pildīt tā nosacījumus un nav sarīkojis konkursu?
    ———–
    līdz tam dzera prātiņš nesniedzas. Un par šo tēmu nav jau arī neviena Ozoliņa komenta, kuru džeri varētu izmantot kā “informācijas” :) avotu…

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 06.09.2013. 11.35

    Izskaidro, kāpēc Grende iedeva daudzmiljonu NB nobeigšanas pasūtījumu ģimenes draugam bez konkursa?
    Kāpēc viņa ignorēja konkursu Operā?
    Es tev varētu uzdod 100 tādu jautājumu, atbilde viena – mums tāda valsts.
    Un Sprūdžs nebija tas sliktākais ministrs.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Ojārs > ligakalnina 06.09.2013. 12.31

    Kādam ģimenes draugam? NB turpina būvēt tā pati firma, kas jau ceļ NB, un kuru izvēlējās Demakova no tavas TP.
    Tieši pretēji – viņa ievēroja konkursa noteikumus un izvirzīja no esošajiem labāko kandidātu par Valdes priekšsēdi. Ja viņš ir mīkstais un baidās uzņemties atbildību, tad ministre tur neko nevar darīt.
    ///////////////
    dzeris49 Izskaidro, kāpēc Grende iedeva daudzmiljonu NB nobeigšanas pasūtījumu ģimenes draugam bez konkursa?
    Kāpēc viņa ignorēja konkursu Operā?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > ligakalnina 06.09.2013. 12.42

    dzeris49
    “atbilde viena – mums tāda valsts.”

    Domāju, ka uz pasaules nav tādas valsts, kura būtu pelnijusi ministru Sprūdžu.
    _________________________________

    “Un Sprūdžs nebija tas sliktākais ministrs.”

    Neliešu bijis bez sava gala, tik stulbs gan vēl nebija neviens.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam