Sprūds: Krievu politologs par Baltijas okupēšanu nerunā nopietni

65

Komentāri (65)

Aldīna 28.08.2013. 23.58

Šos izteikumus, lai kā tie arī nākuši pār tā mērgļa lūpām, vajadzētu bāzt visiem acīs gan pa labi, gan pa kreisi. Vajag izmantot situāciju nevis cepties.

+6
0
Atbildēt

2

    Edzs > Aldīna 29.08.2013. 00.25

    Estipois “…Vajag izmantot situāciju nevis cepties.”
    ~~~~~~~~~
    jaa, es piekritu, vinsh vareja vel kautko teikt un ta butu vel labak.
    Latvijai vajadzetu macet gut labumu no shadiem notikumiem.
    piekritu aivarsk ka Daugavpili ir vajadziga NATO baze.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > Aldīna 29.08.2013. 12.03

    http://www.mixnews.lv/uploads/media/image/2012/08/02/dsc_2247_medium.png

    Te jums būs ko palasīties:-)

    Slavenais Krievijas politologs, kurš aicina ieviest Latvijā Krievijas karaspēkus, šodien pie mums ir ciemos!

    №59 Михаил Владимирович Александров Россия Илья Нелов (из Тель-Авива) (№43)
    Я работаю в Институте Затулина. Приблтика в СНГ сейчас действительно не входит, но кто знает, что случится в будущем?
    Поддержать Пожаловаться Ответить

    Te jūs varat uzdot viņam jautājumu un draudzīgi padiskutēt:

    http://www.imhoclub.lv/material/rossii_nado_vvesti_vojska_v_pribaltiku

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

lailabidzane 28.08.2013. 21.48

.
Putina sacīto var pārfrāzēt šādi: “Lai arī mēs nelaiķi mīlējām, tas nav iemesls domāt, ka to būtu iespējams uzmodināt no miroņiem.”
Ļoti iespējams, ka teiktais ir priekšvēlēšanu kontekstā.
Un “mēs” ir viņa vēlētāji.
Savukārt “nelaiķa mīlēšana” emocionāli “noapaļo” krievu sabiedrībai skarbo “uzmodināt nav iespējams”.
Bet latvju ūbernacionāļiem jau, protams, ir gribēšana būt par korķi visām pudelēm, tieši tāpat kā jebkuriem citiem ūberiem.

+1
-3
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > lailabidzane 28.08.2013. 22.11

    ——varbūt ka tā .
    Putina sacīto var pārfrāzēt šādi: “Lai arī mēs nelaiķi mīlējām, tas nav iemesls domāt, ka to būtu iespējams uzmodināt no miroņiem.”
    Ļoti iespējams, ka teiktais ir priekšvēlēšanu kontekstā.
    ============================================================================
    Tā ir reālās situācijas izvērtēšana:

    Кор.- Сейчас в России возрождаются патриотические настроения, и молодые люди начинают пересматривать свое, когда-то восторженное отношение, к западному образу жизни.

    А.З.- России как единого организма нет. Есть Россия Абрамовича, Россия олигархов, Россия чиновников, Россия нищих. Россию ориентируют те, в чьих руках находится власть. Весь вопрос в том, какие это ориентиры. Не думайте, что люди вольны выбирать. Фактически ни одно значительное социальное событие в мире сейчас без ведома того западного сверхобщества, метрополия которого находится в США, не может произойти.
    Даже пустяковые проблемы не можем сами решить. Украинцы маяк захватили, грузины что-то требуют… Вы можете себе представить, чтобы в Советском Союзе такие проблемы возникали? А они устраивают демарши. Почему? Потому что им разрешено.”

    http://www.situation.ru/app/j_art_1113.htm

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 28.08.2013. 19.47

Aleksandrovs par apstākļiem, kādos Krievija „ar Latviju varēs rīkoties kā ar Gruziju 2008.gadā” (tulkots pēc atmiņas) runā jau vairākus gadus un ne tikai internetā pļāpās, bet arī oficiālos sava institūta dokumentos. Un ne jau viņš tāds vienīgais.
Nozīmīgs jau ir pats fakts, ka NVS valstu institūtā pastāv „Pribalķikas” nodaļa. Ja atceramies, Baltijas republiku „ nāšu” vai „ņe nāšu”, (tad der arī „limitrofu valsteles” ) jēdziens ir tipisks krievu komunistiskās ģeopolitikas un propagandas elements (pie cariem bija guberņas). Krievijas sabiedrībā par reti ko ir tik pilnīga vienprātība, kā par viņiem netaisnīgi atņemto Pribalķiku un cerībām, ka vēsturiski īslaicīgā kļūda pie pirmās izdevības labojama. Tas, ka šodien un vēl parīt diženā Krievzeme nebūs tik vareni izslējusies, lai atkarotu savu īpašumu nebūt nenozīmē, ka, pasliktinoties mūsu pašu vai sabiedroto (pagaidām sabiedroto) situācijai Krievija kaut kādā atsvaidzinātā formā (guberņas un respubļikas jau bija, nu vārētu kaut ko līdzīgu ņezavīsimai Abhāzijai vai citādu pseidovalsti) necentīsies nomaldījušās tautas atgriezt māmuļas klēpī. Jo vairāk tāpēc, ka jau tagad tam netrūkst atbalsta ne tikai mažorīgo „nacionālo minoritāšu” vidū, bet arī tīri latviskajā sabiedrībā. Ko vērtas patriotisko bāleliņu gaudas par līdz šim nepiedzīvotā postā iedzīto latvju tautu, atņemto latu un EU=PSRS, to draudzīgajā kaimiņvalstī labi saprot un uzmanīgi vēro. Un ja vēl kāda krīze pie Krievijas rietumu robežām sakrīt ar ekonomiskām nebūšanām pašu zemē – tad „vēsturisko robežu” atjaunošana var izrādīties varai izdevīgs un tautai patīkams pasākums.
No visa kopā – mums blakus ir naidīga valsts, kuras viedoklis nav atkarīgs no mūsu rīcības, īsāk sakot – ienaidnieks. Panikā nav jākrīt, bet nerēķināties ar to arī ir vieglprātīgi.

+8
-1
Atbildēt

2

    Ieva Aile > Aivars Krauklis 28.08.2013. 21.51

    Augsti godātais J.Biotop,vai es nevarētu Jums ieteikt pabāzt savu jauko degunu ārpus sava kantora kā arī glaunās automašīnas,un nedaudz pārbaudīt,vai Jūsu cēli pieminētajām ”patriotisko bāleliņu gaudām par līdz šim nepiedzīvotā postā iedzīto latvju tautu” ir kāds pamats vai nav,un kā šo pamatu ietekmē un vēl ietekmēs euro ieviešana?

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Edzs > Aivars Krauklis 29.08.2013. 00.36

    J.Biotops “…mums blakus ir naidīga valsts, kuras viedoklis nav atkarīgs no mūsu rīcības, īsāk sakot – ienaidnieks. Panikā nav jākrīt, bet nerēķināties ar to arī ir vieglprātīgi.”
    ~~~~~~~~~~~
    labi pateikts, isi un kodoligi.
    paldies.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

gundega_heiberga 28.08.2013. 17.36

Ziņa, ka Puķina vietā Obama tiksies ar Baltijas valstu prezidentiem, šovinistiem atņem pēdējās prātiņa atliekas.

+9
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 28.08.2013. 14.08

Tikmēr naftas cena šorīt sasniedza 117.50$ par barelu. Ja tiks pāri 120.00, tad būs arī 130.00$ un ja tiks pāri 130.00$, tad būs arī 150.00$.
—————————————————-
Ar šādiem paziņojumiem gan Sīrijas, gan Baltijas sakarā Krievija ekskalē situāciju un uzlādē savu budžetu nākamajiem krīzes periodiem.
————————————-
Tā teikt, piesviež eļļu ugunij, kačā naftas cenu un pelnu naudu.

+5
-1
Atbildēt

1

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 28.08.2013. 14.12

    Sveiciens Latvijas Bankas ekspertiem, kuri pirms pāris mēnešiem plātījās ar stabilajām izejvielu cenām un labo situāciju līdz ar to priekš Latvijas ekonomikas. Pie viena Latvijas Bankas eksperti prognozēja uber stabilu izejvielu cenu saglabāšanos un palielināja Latvijas IKP prognozi.
    ———————————–
    Kopš šīs ekspertēšanas brīža izejvielu cenas, īpaši naftas ir augušas par 20%-30%.
    ————————————
    Iesaku apsvērt ko vērtas ir visas parējās Igaunijas un Latvijas bankas ekspertu prognozes, īpaši EURO sakarā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Kaspars Špūle 28.08.2013. 12.38

Interesanta diskusija mistera Aleksandrova blogā :)
http://m-alexandrov.livejournal.com/26151.html#comments
Manuprāt, labākā reakcija uz tā “pasniedzēja” murgojumu būtu kārtīgs feļetons.

+4
0
Atbildēt

2

    normundskr > Kaspars Špūle 28.08.2013. 14.27

    Viens no Aleksandrova publikācijas mērķiem ir padarīt tēmu “Baltijas iekļaušana Krievijā” par apspriežamu jautājumu.
    Jā, komentāri blogā viens par otru labāki

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > Kaspars Špūle 28.08.2013. 16.19

    Taisnību sakot, visvairāk šokē Maskavas “akadēmiskā mācībspēka” Aleksandrova izteikumi komentāros.
    Salīdzinājumā ar viņu šejienes sarkanie – kolovrats un morda – izklausās gandrīz kā īsteni intelektuāļi :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

betija.tur 28.08.2013. 12.16

Šis no mušas izpūstais zilonis, kā Sprūda kungam labpatīkas teikt, ārkārtīgi konsolidē un aktivizē krievu kopienu Latvijā,un nekāds nieks nav. Tagad šai publikai vairs šaubu nav – Krievija nāks viņus glābt un atbrīvot, un nekādi argumenti, ka ziņas paudējs nav nopietns vai vērā ņemams, nav svarīgi.
Un vispār ir dīvaini – kāpēc krievvalodīgos aktivizē, saliedē, bet pārējo Latvijas sabiedrību kušina un mierina, un varas iestādes uz to mierīgi noraugās. Situācija līdzīga kā pirms neatkarības atgūšanas, tikai apgrieztā variantā.

+13
-1
Atbildēt

8

    Signija Aizpuriete > betija.tur 28.08.2013. 12.41

    ——guna:”(..)
    Un vispār ir dīvaini – kāpēc krievvalodīgos aktivizē, saliedē,……”
    ============================================================================
    “Pārējā” Latvijas sabiedrība jau pirms neatkarības iegūšanas labi saprata trimdenieka Valda Krāslavieša rakstītā dzejoļa rindas – “….un kad amerikāņi nometīs atombumbu…” dziļāko būtību.

    Cittautieši tikai tagad sākuši diskutēt par tēmu – “kas būs, kad Krievija palaidīs savu kuzjas māti uz Latviju/Rīgu”.

    “Что будет, если «Тополь-М» упадет на Ригу?
    (..)
    Ведомые научным любопытством, мы решили узнать, что же будет, если «кузькина мать» упадет на столицу Латвии?

    http://rus.tvnet.lv/hi_tech/it/233232-chto_budjet_jesli_topolm_upadjet_na_rigu

    Кузькина мать
    http://www.youtube.com/watch?v=5wHVz5FL7ws

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > betija.tur 28.08.2013. 13.30

    guna
    “…no mušas izpūstais zilonis, kā Sprūda kungam labpatīkas teikt, ārkārtīgi konsolidē un aktivizē krievu kopienu Latvijā,un nekāds nieks nav…” 12:16
    ~~~~~~
    es tev te piekritu uz 100%.
    valsts iekshejie ienaidnieki tiek aktivizeti, valstij lojalie tiek iemidzinati.
    edge’s 12:41 piemineta Kuskina matj – vienlaicigi ar Aleksandrova pazinjojumu rus.tvnet interneta tiek popularizeta spele kura krievi ar raketi Topolj-M Latvijai pa vidu uzmet 500 kT atombumbu.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > betija.tur 28.08.2013. 21.39

    .
    “es tev te piekritu uz 100%” – interesanti, ka latviešu ūbernacionāļi izmanto krieviskus aizguvumus.

    Un kas ir kT?

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > betija.tur 28.08.2013. 22.06

    ——-TanteSidra:”(..)
    es tev te piekritu uz 100%.
    valsts iekshejie ienaidnieki tiek aktivizeti, valstij lojalie tiek iemidzinati.”
    ============================================================================
    Es ar tantukiem piekrītu par visiem 120%. Labi gan, ka komunisti jau pirms 25 gadiem mūsu jauno paaudzi neidomājās “iemidzināt” ar visiem Rietumu labumiem – tad gan “dziesmotais jampadracis” 1988. – 1991.gg. nebūtu sanācis:

    “Latvijā nemācās un nestrādā 30 000 jauniešu”

    Latvijā 30 000 jauniešu nemācās, nestrādā un neapgūst arodu, atsaucoties uz statistikas datiem, šodien konferencē “Jaunatnes politikas attīstība pašvaldībās” sacīja Latvijas Pašvaldību savienības (LPS) padomniece bērnu, jaunatnes un ģimenes jautājumos Ināra Dundure.

    http://nra.lv/latvija/101096-latvija-nemacas-un-nestrada-30-000-jauniesu.htm

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > betija.tur 28.08.2013. 22.37

    varbūt ka tā _…ūbernacionāļi…_
    ~~~~~~~~~~~
    augstpratigs tips esi, vispirms nolama, pec tam prasi padomu lietas ko maca pamatskola.
    kT ir kilotonna, ta ir 1/2 no mT megatonnas.
    Kuzina mate ir saukts ari par Carj-bomba, tas jauda bija 50 mT un izmeghinajuma parava poligonu ar pusi no Novaja Zemlja salas zem uzdens.
    man liekas tu esi Rinkevicha padomnieks un tev ir internets tadelj neuzdod man shadus jautajumus.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > betija.tur 28.08.2013. 23.27

    .
    Kilotonna gan tiek apzīmēta ar kt.

    Bet sprāgstvielu jaudas ekvivalentu mēra kg TNT; t TNT; kt TNT; utt.
    1 kt ir 1/1000 no Mt, ak, jel, skolotā! Ja nu skolā tomēr biji nesekmīga, paveries šeit:
    http://en.wikipedia.org/wiki/TNT_equivalent

    Ja nu Tev, Tante S, kauns jautāt, tad TNT ir trinitrotoluēns, saukts arī par trotilu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > betija.tur 28.08.2013. 23.42

    varbūt ka tā
    nu gan atradi kur piesieties. es augstak rakstiju 500 kT un ta ir puse no 1 megatonnas, 1 mT.
    OK, paldies par labojumu.

    _”…TNT ir trinitrotoluēns, saukts arī par trotilu…”_
    trinitrotoluēns laikam tomer vairak pazistams ka trinitrotoluols kas saukts ari par trotilu.
    zini, paldies par sarunu, atvaino bet man ta apnika, atvados.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    lailabidzane > betija.tur 28.08.2013. 23.54

    .
    Redzi, Tante S, ja Tu būtu deklarējusi, ka skolā biji nesekmīga, tāpēc “mausi, kā jau nu mācēsi (pareizāk, nepratīsi)”, tad man nebūtu iebildumi.
    Bet Tu valodā izmanto acīmredzamus rusicismus, par mērvienībām vispār nejēdz neko, bet esi naska pamācīt.
    Tas nav smuki.

    P.S.
    Jā, TNT sauc arī par trinitrotoluolu.
    P.P.S.
    Tā nu tas ir – vājākiem prātiem sarunas, kurās ir šo to jāzin un jāsaprot, strauji apnīk. Dabīgs process.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

dace_ampermane 28.08.2013. 11.44

daži jautājumi Sprūdam.

Kāpēc dzer trīs biķerus vai piecus biķerus, bet četrus nekad? Kāpēc gaļa ātrāk bojājās mēnesgaismā, nevis saulē? Kādu barību kuņģim vieglāk sagremot- jauktu vai vienādu?Kāpēc uzskata, ka aizmigušus cilvēkus zibens nesper? Kāpēc jūdi neēd cūkgaļu: viņi cūku godā vai nicina? Kāpēc A burts alfabētā ir pirmais?

+4
-4
Atbildēt

0

Eleonora Maisaka 28.08.2013. 11.11

lno
Paldies par piezīmi. kļūdījos.
Biju domājis: “Bez impērijas nebija vēl ko zaudēt”

+3
-1
Atbildēt

1

    dro > Eleonora Maisaka 28.08.2013. 11.18

    dissidente. Nekas, kam negadās? Pat Sprūds šoreiz kļūdījies:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

lebronj2356 28.08.2013. 11.10

Ja šādā ātrumā turpināsies uzņēmumu izpirkšana no Austrumu “investoru” puses, vietējo šakāļu un ārzemju spekulantu rijības dēļ + īpašumu andele, nekādi tanki nebūs vajadzīgi – lētāk būs nopirkt politiķus un vietējo šeftmaņu(lasi, “uzņēmēju”) stārus – ietaupīs uz sauzemes operācijas rēķina. Principā šīs PR ir iekšējai lietošanai – Krievijas prestižam Sīrijas jautājumā tā teikt…. Tiesa, ja dažas valstis turpinās līdzīgā garā iejaukties citu lietās, arī Krievija var izdomāt sarīkot nekārtības šeit un pēcāk palīdzēt tās noregulēt !

+10
-2
Atbildēt

0

guna 28.08.2013. 10.36

“tāpēc runāt par to iespējamu okupāciju no Krievijas puses nākotnē šķiet pavisam muļķīgi un bezjēdzīgi”,
=============
Es gluži tā neteiktu “muļķīgi un bezjēdzīgi”. Es no tā netaisu paniku, un nekrītu uz grīdas, kā mazs bērns, kurš nav saņēmis kāroto. Uz situāciju jāskatās nedaudz plašāk. Ir problēmas ne tikai tuvajos austrumos, bet ari pašā Krievijas iekšpolitikā. Krievijas ekonomikā ir iestājusies recesija, ar tendenci padziļinaties. Vienīgie resursi, kas Krievijai papildina “asinis”, ir nafta un gāze, un eksports uz ārpusi. Arī ar gāzes un naftas ieguvi ir nopietnas problēmas, jo vajadzīgas lielas investīcijas, kuras pati Krievija vairs nevar atļauties. Iekšpolitiskā situācija pašā Krievijā nav īsti stabīla. Vienā jaukā brīdī Krievija var zaudēt sibīrijas apgabalus. No Ķīnas cilvēku pieplūdums ievērojams un dzimstība liela. Šai pus Urāliem, vairāki apgabali dumpojas grib veidot savas “kņazistes”. Pašā Maskavā un Peterburgā viļņošanās. Dienvidos ir lielas problēmas ar varas noturēšanu Maskavas ietekmē. Pienāks lūzuma brīdis, kad Krievijas politiskajai varai ir izdevīgāk izraisīt karu un okupāciju kaiminu valstīs. Tam nav nozīmes, ka tā ir NATO vai ES dalībiece. Man ir nelielas šaubas par tās situācijas attieksmi no partneriem eiropā. Līdz pat šai dienai eiropas savienības valstis nav runājušas vai atbalstījušas, par Ženēvas konvencijas iedarbināšanu Baltijā. Kas aiz tā slēpjas? Ko grib ar to panāk?
Krievijā – ar to zināma mērā novērstu savu cilvēku dusmas uz valdību, motivējot ka jāaizstāv krievu cilvēki, kas tiek “dikriminēti” un tiek izvērst “genocīds” pret viņiem Baltijā. Pasaulē un pašā Krievijā pagātnē ir organizēti tādi scenāriji. Karaganovs ir pie tā jau piestrādājis priekš nākotnes.

+15
-2
Atbildēt

11

    dro > guna 28.08.2013. 10.41

    Reksis.+1

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > guna 28.08.2013. 10.53

    Reksis
    “Pienāks lūzuma brīdis, kad Krievijas politiskajai varai ir izdevīgāk izraisīt karu un okupāciju kaiminu valstīs.”

    Mazākā nopietnā konflikta gadījumā, Japāna, Ķīna un Turcija ne mirkli nekavēsies īstenot savas teritoriālās pretenzijas pret milzi uz māla kājām, paverdzinātās tautas uzsāks partizānu karu, lai iztīrītu savas zemes no krievu fašistiskiem okupantiem.
    Ar to pašu krievu pasaule neatgriezeniski tiks izbeigta.
    Ne jau tāpēc Krievijas augstmaņi ir cītīgi krājuši triljonus Rietumu bankās, lai to visu pazaudētu, tāpēc šā brīža stagnācija(pūšana) ir labākais stāvoklis viņiem, bet bidlām jau neviens neprasīs.
    Nav viņiem Staļina, nav pat Hruščova vai Brežņeva, kuriem bija ko zaudēt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    dro > guna 28.08.2013. 11.06

    dissidente. Nav viņiem Staļina, nav pat Hruščova vai Brežņeva, kuriem nebija ko zaudēt.
    _________________
    Ja neierobežota vara par 1/6 no pasaules nav vērtība, tad Tev taisnība:):):)

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > guna 28.08.2013. 13.12

    es Reinika un Maizisha vieta noteikti izmantotu sho un citus shim lidzigus notikumus lai ievestu katalogos valstij klaji nevelamas personas kas tagad uz tadu ar prieku un ceribu atsaucas.
    Latvijai tas prasitu lielus resursus SAB’am speciali noorganizet shada apjoma operativu pasakumu kad ar iebarota Maskavas idiota muti tiek pateikts kautkas tik tikams un autoritativs ka simtiem kretinu te nak no zemes ara uz DP reghistru pieteikties.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > guna 28.08.2013. 17.52

    Ļoti griež ausīs “viļņojas”, kas pat nav likts pēdiņās, vai nav dots pareizajā transkripcijā jo latviešu valodā tāda vārda politiskā vai sabiedrības kontekstā(vilņošanās) nav – krievu valodā ir волнение, kas dotajā kontekstā tulkojas kā nemieri un neapmierinātība, vai arī ja jau tik ļoti nepieciešama poētika, tad var pieminēt rūgšanas procesus…

    Visā pārējā var piekrist komentāram, ka Krievija vienmēr risina savas krīzes ar militārām akcijām un ja ir iespējams, tad pret iedomātiem vai reāliem ienaidniekiem ārzemēs, jo labi saprastu ko nozīmētu īsti nemieri Krievijā un pilsoņu kaŗš un tautas dusmas pret valsti, nevis kā tagad, kad tauta pacietīgi piecieš…

    Kas attiecas uz rakstu, ir apbrīnojami, ka neviens nepamana šo Krievijas politologu acīmredzami freidisko tongue-slip, kad tiek vilktas paralēles ar ASV rīcību arābu zemēs un Krievijas rīcību Baltijas valstīs… Somiju(kas ar ir NATO valsts) nez kāpēc nevienam no viņiem nenāktu pat prātā pieminēt, jo tur pēdējo reizi krieviem bija daudz bojā gājušo

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > guna 28.08.2013. 18.10

    What
    Kopš kura laika Somija ir NATO?

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > guna 28.08.2013. 19.14

    whateva _…tiek vilktas paralēles ar ASV rīcību arābu zemēs un Krievijas rīcību Baltijas valstīs…_
    ~~~~~~~~~~
    zinot ka Baltija ir nometinata sliktaka shis tautas dalja, labi zinot vinju meligi viltigo dabu mes tak sen ne par ko nebrinamies.
    labprat vinji vel citas paraleles vilktu, piemeram, ka latvieshi vinjus lidzigi ka Sirija ar ipritu inde, ja vien butu tiem kautkas ko uzradit.
    tapec ar integraciju vajag uzmanigi, krievi no tas baidas, tic ka kautkads parametrs vinjiem taps izgriezts tapec ar kastraciju to jauc.
    ja uz Maskavu un Briseli ies daudz vestules latvieshiem bus gruti pieradit ka nav te tada lieta.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dro > guna 28.08.2013. 21.07

    aivarsk. Precīzi nepateikšu – aptuveni tajā laikā, kad ASV notika pilsoņu karš…:):):) whateva prot pārsteigt:)

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    marchaeva > guna 28.08.2013. 21.34

    Somi viņus “pēdējo reizi” tā nomizoja, ka vēl tagad pētījumi un publikācijas par Ziemas Karu un Turpinājumkaru tur ir faktiski nepublicējamas. Tikmēs somi par 20 miloniem no amerikāņiem iepērk reaktīvās zenītraķetes, as tā noder pret nedraudzīgu kaimiņu, bet mums samazina aizsardzības budžetu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ojārs > guna 28.08.2013. 22.55

    bet mums samazina aizsardzības budžetu.
    ————
    un būvē dārgus mīnu traļus. Mēs uzreiz sajūtamies labāk aizsargāti no utainajiem.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > guna 29.08.2013. 14.24

    Nu kam negadās… domāju, ka tikai Zviedrija ir palikusi neitrāla jo kādu laiku atpakaļ šie domāja pievienoties. Nu, ok – tad Somijas neesamība NATO ir daudz vienkāršāka – Krievija var iebrukt Somijā ar mazākām sekām kā Baltijas valstīs un tad tikai tas apstiprina to, ka šie “politologi” līdz galam nedomā. Apskatījos to rakstu… mūsdienās tos sauc par ierakstiem blogā un cilvēki Krievijā sevi arī var dēvēt visādos zinātniskos nosaukumos – ja šie neko no šīs “zinātnes” nepublicē rietumu zinātnes izdevumos, nav jēgas ņemt vērā kārtējo suņa riešanu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

mariam 28.08.2013. 10.04

Es ar domāju, ka tādu uzmanību pievērsta kādam margināla krievu darboņa izteikumam no Latvijas amatpersonu vai pat mediju puse snav adekvāti.

Bet vairāk mani izbrīnija rindkopa ar to Putina citātu un Sprūda skaidrojumu. Vai tas ir teikts par krieviem vien vai tā kā par visas kādreizējās padomju telpas iemītniekiem? Kaut kā sajūta, ka Sprūda teiktais varētu būt vienkāršots no žurnālistu puses, – nu dikti neticas, ka viņš piekrīt nevien tā Putina teiciena otrajai daļai, bet arī pirmajai.. – pēc tā sanāk, ka vairumam latviešu, igauņu, lietuviešu un citu, kas nekādi nenožēlo PSRS sabrukumu (bet drīzāk pat apsveic to, vai arī nožēlo to, ka tas noticis tik vēlu) – pēc rindkopas varētu nodomāt, ka arī Sprūds tos uzskata par bezsiržiem. Nu, kaut kā neticas, ka viņš tā domātu.

+4
-3
Atbildēt

4

    buchamona > mariam 28.08.2013. 10.56

    žoržs . Šādus ” margināla krievu darboņa izteikumus” nedrīkst tā vienkārši ” laist gar ausīm”. AM jau sen vajadzēja nākt klajā ar paziņojumu, ka Mihails Aleksandrovs ir ietverts to nevēlamo personu sarakstā, kuram iebraukšana LR ir liegta. Pie reizes būtu interesanti pastīties kā Kremlis reaģētu pret šādu soli.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > mariam 28.08.2013. 11.13

    žoržs –

    Tas Sprūda teiktais (ja tā viņš teicis) man atgādina Zatlera kādreizējo epizodi, kad šis runāja par “mazo fašistisko valdību”, kas 2012. gada martā kritīšot, jo ap to laiku būšot Krievijas prezidenta vēlēšanas un Krievijai vajadzēs ārēju ienaidnieku, un tad nu varot sagaidīt, ka Latvijas situācija tiks viļņota.
    http://www.pietiek.com/raksti/slepens_audio_zatlers_prognozejis_valdibas_krisanu_marta_un_valdibu_ar_saskanu_jau_maija

    Tas ir, nedz Zatlers, nedz Sprūds paši nedomā, ka attiecīgi “valdība ir fašistiska” un “PSRS sabrukums slikts”, bet abi tikai ļoti centīgi un hameleoniski iejūtas hipotētiska krieva ādā, kurš tā varētu teikt. Vēl centīgāk šādi tipi vēlas iejusties “liela” krieva ādā – pie varas esoša krieva ādā. Protams, glumās dvēseles nesmādē arī iemiesošanos amerikāņu, vāciešu, žīdu tēlā, tomēr krieva tēls ir pats labākais – stiprs kā tēva tēls.

    Diemžēl daudziem latviešiem piemīt šādas spējas.

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    mariam > mariam 28.08.2013. 11.55

    > R.A.: nu labi, piekrītu ar – vienalga cik viņš nozīmīgs vai nenozīmīgs, par tādiem izteicieniem būtu pelnījis tikt Latvijai nevēlamo personu sarakstā, – tas būtu adekvāts solis.

    > Harim: Nepazīstu jau Sprūdu personīgi,taču kopumā no iespaida par viņu tomēr man sajūta, ka šai gadījumā varbūt kaut kas izrauts no konteksta vai tekstā vienkāršots.. bet nu, – ja ar nē, lai tak ir kā ir.. var jau būt ar kāda pārteikšanās – to uzsvaru liekot uz teiciena otro pusi un rādot, ka pat ar Putinu salīdzinājumā, tas muļķa gvelzējs ir galīgs ekstrēmists un marginālis.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > mariam 28.08.2013. 12.42

    ja kads vicinas ar pieladetu ieroci mes noteikti neteiksim “tas ir joks un gaiss pieder visiem”.
    es domaju ka Spruds ir gatavs piekrist Putinam kad tas teikto attiecina uz Krieviju.
    nezinu gan kur Putins tadu teicienu ravis, tas ir parfrazets Rietumos teiktais “ja tu jauniba neesi kreiss tev nav sirds, bet, ja tu vecuma esi kreiss tev nav smadzenes”.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

buchamona 28.08.2013. 09.59

Sprūdam gan vajadzētu vispirms domāt un tad sākt runāt, ja jau viņš ir spējīgs izteikt šādu frāzi:

“…Viņš sacīja, ka šajā reizē jāpiekrīt Krievijas prezidenta Vladimira Putina savulaik teiktajam, ka tiem, kuri nenožēlo PSRS sabrukumu, nav sirds, bet tiem, kuri uzskata, ka to varētu atjaunot, nav prāta…”

Tā tad tiem Latvijas iedzīvotājiem, kuri Atmodas laikā darīja visu iespējamo, lai atjaunotu savas valsts – LR neatkarību nav sirds krūtīs. :)

+16
-3
Atbildēt

10

    mariam > buchamona 28.08.2013. 10.06

    Diezko neticās, ka tieši tā viņš būtu teicis.. sajūta, ka drīzāk žurnālistiska vienkāršošana sanākusi. Bet ja nu teicis, tad, protams, jocīgi.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    lindapastare > buchamona 28.08.2013. 10.16

    Teikuma pirmo daļu ir viegli pārprast, jo ir 3 noliegumi – 2 loģiskie un viens semantiskais (nožēlot ir vārds ar negatīvu nozīmi). Tā ka ātrumā var gadīties pārprast domu, kā, starp citu, notika arī man, pirmo reizi to izlasot. Ja “nenožēlot” aizstāj ar, piemēram, “priecāties”, tad teikums kļūst ļoti skaidrs un Sprūds diez vai tam piekristu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 28.08.2013. 10.21

    …šajā reizē jāpiekrīt Krievijas prezidenta Vladimira Putina savulaik teiktajam, ka tiem, kuri nenožēlo PSRS sabrukumu, nav sirds, bet tiem, kuri uzskata, ka to varētu atjaunot, nav prāta…”
    ________________
    Ārpolitikas institūta direktors pie pilnas apziņas?!

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 28.08.2013. 10.22

    Tādēļ, lai turpmāk pēc iespējas mazāk rastos šādi ” pārpratumi” un neskaidrības, ātrāk ir jāpabeidz okupācijas seku apzināšanas darbs un darba rezultāti jānoformulē tā, lai īpaši neiespringsto jebkurš spētu saprast, kas tas tāds bija – PSRS.

    Šobrīd par šo problēmu un tās aktualitāti var dzirdēt pārāk daudz ” pārgudru” spriedelējumu un sekas ir redzamas, un šis jau nav vienīgais šāds ” pārteikšanās” gadījums.

    +11
    0
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 28.08.2013. 10.24

    yopcix…šajā reizē jāpiekrīt Krievijas prezidenta Vladimira Putina savulaik teiktajam…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 28.08.2013. 10.28

    lno
    Nu neaizraujies tik ļoti, nerij katru pamesto kaulu!!! Pirms met savu pagali Sprūda sārtā, padomā, vai viņa teiktais nav izrauts no konteksta.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 28.08.2013. 10.31

    dissidente. Tad Sprūdam vēl ir izredzes paglābties no daikta?:)

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > buchamona 28.08.2013. 11.02

    lno
    Pareizi, nesasteidz! Ka neiznāk kā ar Repšes kunga: “kā var nesolīt”.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > buchamona 28.08.2013. 11.14

    dissidente. Man nav vairs kur steigties – es savu esmu pateicis. Interneta pļāpai nav tāda atbildība kā Ārpolitikas institūta direktoram.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    lindapastare > buchamona 28.08.2013. 11.52

    lno, nezinu kā tu, bet es ļoti (no visas sirds) priecājos, ka PSRS sabruka, un to nenožēloju. Vai tas nozīmē, ka man nav sirds?

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

andrisskrastins 28.08.2013. 09.57

Pats komentārs bija tipisks siers, kas ik pa retam parādā no Krievijas puses. Fakts, ka viņš šādu viedokli varēja paust tomēr liecina, ka viņš tic ka zināms atbalsts idejām ir.

Taču visvairāk mani “sajūsmināja” diezgan atklātie “urā!” saucieni dažu portālu komentāros – un tie nebija nekādi DELFI anonīmie. Es kaut kā negribētu to bez uzmanības atstāt.

+20
-2
Atbildēt

3

    normundskr > andrisskrastins 28.08.2013. 10.00

    Nu sāksim ar to, ka Drošības policija ir atstājusi bez ievērības Ritas Našenieces iesniegumu par Kabanova rakstu…

    +15
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andrisskrastins 28.08.2013. 11.27

    Pēcis K:
    Taču visvairāk mani “sajūsmināja” diezgan atklātie “urā!” saucieni dažu portālu komentāros – un tie nebija nekādi DELFI anonīmie
    ======================================
    Vai tad tie komentāri bija “autentificēti”? Varbūt tikai viens pats Kabanovs visus sarakstījis.:)

    Patiesības noskaidrošana un izprašana tomēr über alles.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andrisskrastins 28.08.2013. 22.04

    Vairs jau nekāds siers, lūk jaunākās ziņas liecina, ka ASV tirgojas ar Krieviju, var arī Latviju ietirgot.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam