Jo ilgāk, jo dārgāk
20Saistītie raksti
Radars /
4. septembris
Radars pasaulē
Radars /
22. maijs
Radars pasaulē
Viedoklis /
11. aprīlis
Eksporta viļņošanās
Radars /
6. marts
Radars Latvijā
Komentāri (20)
Ojārs 27.08.2013. 20.59
Kopš “atvērts” elektrības tirgus, visi “eksperti” mūs mīļi informē par to, ka jārēķinās ar cenu kāpumu… Kāpēc lai ar gāzi būtu otrādi?
Lūk, jautājums!
0
oktaavs 27.08.2013. 10.49
aldis
Domāju, ka abas ir cieši saistītas. Jo lielāka summa un vairāk nuļļu – jo ciešāk.
8
garausiitis > oktaavs 27.08.2013. 11.04
west – visa pārējā sakarā iesaku padomāt kas par putnu ir pats Ābele :) un kas aiz tā visa stāv :)
0
oktaavs > oktaavs 27.08.2013. 11.43
klusais
Gribētos zināt, kas tas par putnu, un kas aiz tā visa stāv. Ja jau esi izpētījis, tad padalies ar citiem. Neturi informāciju azotē.
0
ﮎandijs Be1t1kﮎ > oktaavs 27.08.2013. 15.22
klusais. Bet kas stāv aiz klusā? galvenā doma Jo ilgāk jo dārgāk, nav apstrīdama, tādēļ jāmēģina vismaz diskriditēt ideju ar nepareizo vietas izvēli?
0
dro > oktaavs 27.08.2013. 16.06
Klusajam vienmēr ir informācija “no pirmajām rokām”, bet kādēļ viņš mums ziņoja, ka nākošā gada sākumā jau būs jaunie Stadler vilcieni, bet noklusēja: Spāņu uzņēmums «Construcciones y Auxiliares de Ferrocarriles S.A.» (CAF) 3.jūlijā vērsies ar rakstisku paziņojumu pie premjera Valda Dombrovska (V) par investīciju strīdu saskaņā ar Latvijas un Spānijas noslēgtajiem ieguldījumu savstarpējās aizsardzības līgumiem, biznesa portālu «Nozare.lv» informēja advokāts Ivo Klotiņš.
Tāpat paziņojumi ir nosūtīti Valsts prezidentam, ārlietu ministram un satiksmes ministram ar aicinājumu 15 dienu laikā noteikt tikšanās vietu un laiku, lai vienotos par strīda atrisināšanu. Teju divu mēnešu laikā no amatpersonām neesot saņemta nekāda reakcija.
CAF esot gatavs atrisināt strīdu vienošanās ceļā, tomēr saskaņā ar starptautiskajiem līgumiem, ja puses šo investīciju strīdu neatrisinās vienošanās ceļā līdz 3.janvārim, tad CAF esot tiesības iesniegt izskatīt šo strīdu starptautiskā arbitrāžas tiesā.
Klotiņš gan neatklāja, ne cik lielas, ne kurā uzņēmumā CAF investīcijas ir veicis, tomēr uzsvēra, ka CAF cer uz vienošanos. Investīciju apjomus varētu atklāt pēc tikšanās ar amatpersonām. /Leta/
Bez CAF vēl iespējamas nepatikšanas arī ar AirBaltic…
0
garausiitis > oktaavs 27.08.2013. 19.48
lno – un ko gribēji ar to pateikt raksta sakarā ? Par investīciju aizsardzību? Par AirBaltic? Par ko ir stāsts ? PAr gāzi? Par ostām? Vai varbūt Ābeli ? :)
0
dro > oktaavs 28.08.2013. 00.34
klusais. Viss pirmajā teikumā:) Jā, arī par gāzi esi izteicies – Krievijas gāzei nav alternatīvas. Aizmirsi pieminēt dzelzceļu – tas esot jāmodernizē austrumu virzienā un LM, kura ķīla vērtīgāka par valsts aizdevumu un vispār problēma neesot tik dramatiska – īpašnieki vienkārši šantažējot valsti…:)
0
garausiitis > oktaavs 28.08.2013. 00.44
lno – re cik skaisti un vienkārši :)
Ko esmu teicis pie tā arī pieturos :)
Nopietnas alternatīvas reģionā krievu gāzei nav :) avārijas alternatīvas protams ir :)
Par dzelzceļu – nu tranzīta apjomi rāda , ka austrumu virziens ienes galveno masu :) Rietumu virziens ir stratēģisks … no austrumiem Latvijai ir ap 60 mio. tonnu gadā , iedod rietumu virziena ciparu …
Par LM – un nav akcionāru kašķis? Ķīlas vērtība tieši saistīta ar uzņēmuma darbošanos …
0
dro > oktaavs 28.08.2013. 07.49
klusais. Ak tad pieturies pie teiktā? Nu turpini turēties, ja Tev neko nenozīmē fakts, ka valstij jāsedz LM kredīti un zaudējumi. Vari jūsmot par neierobežotajām iespējām Krievijā kā pele par sieru slazdā, ja negribi redzēt, kas notiek ar Ukrainu un Baltkrieviju. Varēsi atkal konstatēt, ka pasaulē viss mainās, tāpat kā Tavi uzskati par SC:)
0
Pēterītis 27.08.2013. 10.39
– to west
Prostitūcija, tajā skaitā politiskā, vienmēr bijusi un būs. Jautājums tikai, kādu daļu tā sastāda ekonomikā.
0
oktaavs 27.08.2013. 10.04
Visas skaistās un loģiskās idejas noraks Gazproma apmaksātie bāleliņu lobiji. Politiskā un ekonomiskā prostitūcija vēl nav un nebūs tik drīz izskausta.
2
kruskops > oktaavs 27.08.2013. 10.42
west
Šāds analfabētisks rakstelis var parādīties tikai liekulīgajā žurnālītī IR, kur tādiem āmurgalvām kā, piemēram, west un lno pietiek tikai bez pierādījumiem un atsaucēm pagvelzt kaut kādus murgus un melus – toties ideoloģiski pareizi orientētus – lai viņi bez mazākās kritikas ņemtu par pilnu un uzreiz sāktu plaukšķināt.
0
Uģis > oktaavs 27.08.2013. 12.46
Da ne jau pēc tā, kam ļauj runāt, nosaka medija angažētību.
Bet gan pēc tā, kam neļauj runāt.
Lasītājam vienmēr ir iespēja nelasīt autorus, kuru paustais viedoklis neinteresē, nepatīk, utt
Bet ja alternatīvs viedoklis vispār netiek piedāvāts, tad lasītājs meklē citus medijus, kas šādus viedokļus piedāvā.
0
garausiitis 27.08.2013. 09.07
Mani uzrunāja Gatis Ābele ar šo rindkopu – “Praksē 70-80% no SDG termināļa būvniecības izmaksām veido sašķidrinātās gāzes glabāšanas tvertņu izbūve, taču Latvijas gadījumā šādu tvertņu izbūve nav nepieciešama, tiesa, ar priekšnoteikumu, ka tiek izveidots augstspiediena gāzes vada savienojums ar esošo dabasgāzes glabāšanas infrastruktūru, piemēram, no Skultes ostas uz Inčukalna pazemes dabasgāzes krātuvi. ”
Informācijai – Dziļums Skultes ostas akvatorija un kuģu ceļā -8,20 m.
Acīmredzot gudri runājot par gāzes termināļiem kungs absolūti neko nesajēdz par transportēšanu :) Skulte pirmkārt ir par mazu un seklu , lai pieņemtu normala izmēra kuģus :) Piemēram minētā Klaipēda ir ar grantēto dziļumu 14,5 m :)
3
dro > garausiitis 27.08.2013. 09.17
Padziļināt nevar?
0
garausiitis > garausiitis 27.08.2013. 09.37
lno – ko tik nevar … arī kanālu no Baltijas līdz Melnajai jūrai var uzbūvēt :) Skulte ir pilnīgi stulbs piemērs no autora puses , jo 17 jj uz dienvidiem ir Rīgas osta ar jau nodrošinātiem dziļumiem :)
Un neaizmirstam , ka Gatis Ābele ir bijušais Ekonomikas ministrijas valsts sekretāra vietnieks enerģētikas jautājumos. Ko tad tur neprotestēja ?
0
Eleonora Maisaka > garausiitis 27.08.2013. 10.30
lno
Padziļināt nevar?
Ko ņemies! Pat ja Skultes ostas dziļums būtu 20 m, Rigas ostu klusais taču var vēl padziļināt, ja nepietiks.
Skultes osta nav Loginova pārziņā
0