Sods par meliem

170

Komentāri (170)

Þanis Bezmers 22.08.2013. 09.05

Puisis ņēma visu stipri pie sirds. Čīkstošo Latviju, kura izmisīgi cenšas sevi izvilkt aiz matiem no purva. Un nopietni sagrāva savu veselību. Čīkstošie uz ko tādu parakstītos? Nebija balts enģelis, spožs un dievišķs spīdeklis par piemēru mums visiem. Ne Mesija, ko mēs visi gaidam. Toties tagad varam gūt baudu no krustā sišanas vērojuma: uz cik dienām ieliks ķurķī un kurā ķurķī. Vai melim cisu maiss būs gana tuvu atejas spainim. Dārgie akmeņu apmētātāji, kuri paši līdz kaklam stāv vircā ar nosaukumu “vispār jau nedrīkst, bet ja ļoti vajag, tad drīkst”. Gudri irst nav malku cirst.

+5
-2
Atbildēt

2

Baiba Eglâja 22.08.2013. 00.48

Cik politikāņiem dzērumā jāuztaisa avārija (ar pieķeršanu), lai stučītu visu par visu it kā”godīgo darbiem?

+2
-3
Atbildēt

0

inesite15 21.08.2013. 20.51

Šoreiz nav standarts – Ķīlis sitās – praktiski viens – kā zivs pret ledu – VIŅS BIJA SAGRAUTS JAU BEZ DZERŠANAS, un tad maz vajag .
Kaut kāda dīvaina jau tā nostučīšana arī :P

0
-1
Atbildēt

0

Māris Bārzdainis 21.08.2013. 14.01

Uplejai iesaku neapstāties un turpināt rakstīt par meliem.
Varu iedot jau gatavus virsrakstus:
1. Sods par Kampara meliem (tumbočka),
2. Sods par Zaķa meliem ( auto iegāde ),
3. Sods par Čaklā meliem ( mahinācijas firmā “Divas puses” ),
4. Sods par Āboltiņas meliem ( solījuma “SC jābūt valdībā” nepildīšana ),
u.t.t.
Vēl varu iedot gatavu nosaukumu rakstam, ko Upleja noteikti uzrakstīs –
“Pulks un Škapars – Vienotības spogulis”.
Te vēl viens nosaukums feļetonam – “Kā Āboltiņas vīrs uz valsts rēķina mēģināja savu firmu no bankrota glābt”.
Un, protams, Uplejai pa spēkam noteikti būs romāns-sāga, kas varētu saukties – ” Vienotības mieles pēc rīkojuma N2″.

+4
-6
Atbildēt

1

    Rihards Sprincis > Māris Bārzdainis 21.08.2013. 15.26

    Nevajag aizmirst arī par tēmu “Žūpība un tās sekas diplomātiskajā dienestā. Insaidera stāsts”, noteikti neaizmirstot par to, kas ar šiem cilvēkiem notiek pēc tam. Noteikti būs daudz pamācoša par valsts attieksmi pret to, ka LV vēstnieku pieķer dzērumā pie stūres un patrieca no darba. Bet pag – vai viņš neturpināja strādāt ministrijā un nebūt par saspraužu pienesēju vai padomnieku?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

ingunaapine 21.08.2013. 11.05

Ja jau viss tik morāli un ētiski, varbūt Upleja var pastāstīt par savām intrigām pret vēstnieka Jegermaņa kundzi un ģimeni, lai pati tiktu pie vēstnieka kundzes goda un varētu gadiem “na haļavu” dzīvot? Jeb tas uz morāli neattiecas?

+5
-4
Atbildēt

0

Danute Klaiva 21.08.2013. 02.54

NU Ķīlis jau nav vienīgais grēkāzis kas brauc iekodis. Apmēram piecus gadus atpakaļ arī Ādamsonam sanāca šmuce uz Liepājas šoseju, kur izlidoja līkumā no ceļa apmeta kūleni. Toreiz vaicāju vai nav vajadzīga palīdzība? Ādamsons tikai atmāja lai kratos prom kad tūlīt atbrauks palīgi. Nu man šamais toreiz izskatījās tīri sarkans, bet nu ko jaukšos. Cietis ir tikai viņa auto un puiša ego. Bet vai vaig te pa avīzi ķengāties nu nezinu, to ka Ķīlis ir Pim..
to nenoliedzu. Jo kā ministrs bija pilnīga nulle un kā šoferis ir pilnīga nulle. Nezinu kā var tā izsist malā stāvošam auto ratu? Kad to attēlu redzēju pirmā doma bija ka tas ir stūres rats, bet izrādās aizmugures rats.
Jautājums kādā stāvoklī no tehniskā viedokļa bija upura auto neņemos spriest, jo tāpat ir skaidrs ka tas autiņam jau bija problēmas ar to tiltu, jo tak nevar izraut ratu tā normāli ja tur jau nav kas aizlauzts. Visvairāk smējos no Ķīļa skaidrojuma notikuma vietā kad pa dienu ar čomiem alu dzēris un nav zinājis ka ir tādā pālī :) Tur tiešām bija pālis jau uz taisna ceļa krietnus 100m aiz krustojuma pamanās tik šerpi izdauzīt nevainīga auto ratu.

+6
-4
Atbildēt

0

dro 20.08.2013. 23.34

Nu Ķīlis mazliet pabuktēja svešu mašīnu. Kam negadās? Lūk, Maskavas mērogi ir pavisam citi:
http://www.youtube.com/watch?v=fql9iy8jvf0
Ķīlītis pēc sadursmes saldi nosnaudās, bet te šoferis izlido 20 m augstumā…

0
-1
Atbildēt

1

    Rita Lazda > dro 21.08.2013. 17.56

    Tur gan nebija nekāda sakara ar alko – vienkārši neviens neievēro principu, ka jāturas labajā pusē un jāapdzen kreisajā. Tajā video skaidri var redzēt, ka cilvēki apdzen pārējos pa labo pusi(kas būtu normāli, ja viņi brauktu UK) un sākumā domāju, ka kaut kas notiks ar to fruktu, kas apdzina un mazliet iesprūda tajā posmā, kur pienāca jaunas mašīnas. Video viens auto mazliet aizķēra džipu(parasti sievietēm tādi patīk, jo ir ne tikai plaši iepirkumiem utt. bet arī rada drošības sajūtu, bet tāpat izšķīda visas plastmasas) aizmugurē un tā kā tur visi nesās ar lieliem ātrumiem, tad arī sanāca fatality – tur 2 cilvēki gāja bojā. Nevarēja saprast vai tas bija vīrietis vai sieviete, kas izlidoja. Šo ziņu ļoti operatīvi apskatīju taisni youtube… jo skatījos līdzīgu tēmu, bet ziņās gan bija klusums…

    wow, es redzēju video no otras puses un nemaz nezināju, ka ir arī no pretējās puses, tiesa gan no šīs puses nevar redzēt cietušā izteiksmīgo pēdējo lidojumu – bez auto

    0
    0
    Atbildēt

    0

Signija Aizpuriete 20.08.2013. 22.59

——
Sveiciens IR-šu kopai jautrās Latvijas kārtējā jautrības pasludināšanas 21.augusta gadadienā!

p.s. Zivs pūst no galvas:

“Prezidents: Situācija koalīcijā atgādina vājprāta murgus”

http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/458766-prezidents_situacija_koalicija_atgadina_vajprata_murgus

0
-2
Atbildēt

0

Dina 20.08.2013. 22.55

Kurmītis
+++Sanita Upleja ir neatkarīgā žurnāliste.+++
Tiešāmmm ?
Cik man gan nācies lasīt un dzirdēt – ļoti un ļoti pat „sorozīdi” atkarīga …
Un to „ļauno prieku”, gan slēptu aiz glaimīgām frāzītēm un šī pašas prieka noliegšanas ikviens var ieraudzīt šajā „neatkarīgajā” rakstā.
Ķīlis, protams, brauca dzēris, protams meloja un protams, ir pelnījis par to sodu. Tikai. Vai viņš tieši tāpat tiktu ķidāts sorozīdās vemjotības rupora „IR” lappusītēs, ja būtu nevis RP bet gan vienotības biedrs ?
Un es ar pilnu atbildību varu teikt – nē. Netiktu vis. Jo mums taču acu priekšā ir gan kampara tumbočkas, gan zaķa automašīnas, gan āboltiņas vīra biznesu, repšes arī auto arī avārijas, gan mūrnieces ceļu policista strostēšanas, gan „investīciju banķieru” neaizstājamības gadījumi, kur nekas tamlīdzīgs nav noticis un sabiedrībai tiek melots vēl joprojām, jau GADIEM ILGI !!! … un sekas valstij un budžetam mērāmas simtos miljonos latu, kamēr par Ķīļa nodarīto skādi pat cietušais neko neprasa, jo saņems cilviltiesisko apdrošināšanu …
Vienkārši Ķīlim pietrūka nekaunības piezvanīt Kozlovskim un palūgt, lai partijas biedrs piesedz viņa pakaļu … Tieši tas, kā nekad nav trūcis vemjotības kliķes locekļiem … tas arī viss … :)))

+3
-7
Atbildēt

1

    Eleonora Maisaka > Dina 21.08.2013. 01.15

    Talpa Kurmītis
    Vienkārši Ķīlim pietrūka nekaunības piezvanīt Kozlovskim un palūgt, lai partijas biedrs piesedz viņa pakaļu …

    Ne katru reizi kremļa slampas var viena otrai pakaļu piesegt, šoreiz bija cietušais.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

Ojārs 20.08.2013. 22.48

R(i)P ministrs Skrūdžs savai mīļākajai piešķir no valsts budžeta nelielu naudas balvu par labu “darbu”… :)))http://www.diena.lv/latvija/zinas/papildinata-19-08-sprudzs-nerunigs-par-draudzenes-apdavinasanu-14021255

+5
-3
Atbildēt

0

Ojārs 20.08.2013. 20.23

RP regulāri saņem sodu par meliem.Par Zatlera melošanu pirms vēlēšanām. Gan pseidopartijas reitings nu jau divu gadu garumā, gan RD vēlēšanu rezultāti tam ir labs apliecinājums.

+10
-8
Atbildēt

44

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 20.42

    Vēl labāks apliecinājums jūsu morāles augstajiem standartiem būs tad, kad nākošgad SC formēs valdību Latvijā. Acīmredzot tas ir tas, ko jūs vēlaties panākt…

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 20.08.2013. 21.25

    tara; tara Vēl labāks apliecinājums jūsu morāles augstajiem standartiem būs tad, kad nākošgad SC formēs valdību Latvijā
    —————–
    To vēlējās panākt R(i)P. Paldies dievam, viņiem neizdevās.
    p.s. neteikšu, ka man ir baigi augstie morāles standarti, bet zaptlera meli bija pārāk nopietni

    +10
    -6
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 21.41

    Ko tieši Zatlers meloja?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 20.08.2013. 21.44

    ….andrej….kas ir zaptlers?….

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Andris > Ojārs 20.08.2013. 21.45

    Jā, paldies dievam, ka viņiem neizdevās.
    Bet jāpasaka paldies arī pašai R(i)P par mācību pārējām partijām, jo tā uzskatāmi parādīja, kas notiek ar partiju, kura ir mēģinājusi ievilkt valdībā SC. Tagad diezvai kāda cita partija uzdrošināsies atkārtot šo eksperimentu.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ojārs 20.08.2013. 21.52

    tara – būšu lakonisks – Zatlers meloja par “patiesajiem mērķiem” :)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ojārs 20.08.2013. 22.02

    Ojārs > Ojārs 20.08.2013. 22.03

    zanE ….andrej….kas ir zaptlers?….
    —————
    Kas ir batjka to taču tu zini, vai ne? Kā Tu vari nezināt, kas ir zaptlers?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 22.03

    klusais
    Zalters nemeloja gan. Patiesībā viņa paziņojums par tankiem bija kā zibens spēriens no skaidrām debesīm. Manuprāt tas bija mēģinājums savienot eļļu ar ūdeni, kas beidzās ar neko.
    Bet paskaties uz rezultātu – mums ir stabila valdība, kāda vēl nekad nav bijusi. Krīze puslīdz pārvarēta…Un ja padomājam par nākošā gada vēlēšanām, tad vislabāk būtu noturēt esošo līdzsvaru politisko spēku samērā. Lēmumus pieņemt var un lietas virzās uz priekšu.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 20.08.2013. 22.09

    ….andrejs…nē, nezinu!….paskaidrosi?…

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ojārs 20.08.2013. 22.11

    Zatlers nemeloja,viņš tikai mānījās.Kā čigāniete pie tirgus,kas draugam bikšu vietā iesmērēja sieviešu svārkus.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 20.08.2013. 22.14

    zanE ….andrejs…nē, nezinu!….paskaidrosi?…
    ————
    pajautā Ozoliņam. Viņš taču tagad Šķēli ir uzmetis, un skaitās jūsējais

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ojārs 20.08.2013. 22.19

    tara – savienot eļļu ar ūdeni , jo zināms , ka eļļai mazāks blīvums? Nu smieklīgi …. Stabila valdība , kuru patreiz šūpo RP ? Gudrs secinājums :)

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 22.22

    Ēriks
    Arī Vienotība veda pārrunas ar SC.
    Galu galā Latvijai pašlaik ir stabila valdība. Par Zatlera tankiem ir jāaizmirst un jāskatās ko no RP var sagaidīt nākotnē.

    Ja koalīciju nākošgad veidos Repše, tad Jaunups ievilks SC valdībā, par to šaubu nav. Tātad RP pašreizējā koalīcijā ir darboties spējīgs modelis.

    Vai kāds ir jautājis pašreizējam RP vadītājam par sadarbošanos ar SC? Varbūt man ir paslīdējis garām…

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 20.08.2013. 22.24

    ….tara….piekrītu daudz kam Tevis teiktajam, bet….par politisko spēku līdzsvaru un lēmumu pieņemšanu – pēc šodien Vjačeslava Dombrovska paustā, neesmu pārliecināta vai RP apzinās valdības, kā komandas – darbu un atbildību….pārsteidzoši, ka Vj.Dombrovskis sāka runāt par mūsu/jūsu/viņu ministrijām….manuprāt, šai valdībai vajadzēja lauzt vecos stereotipus par partiju mazdārziņiem-ministrijām un strādāt visu iedzīvotāju interesēs….pārmest, ka V ministrijas iegūst vairāk budžeta naudas, kā RP – nu, tas ir nesaprātīgi….vai nodokļu samazināšana, atvieglojumi par apgādājamiem, veselības aprūpe skar tikai V vēlētājus vai ikvienu valsts iedzīvotāju, neatkarīgi no partijas piederības?….diemžēl, RP nav apveltīti ar sapratni par vienotas komandas darbu un mērķiem….un tā ir kļūda….

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > Ojārs 20.08.2013. 22.24

    tara. Manuprāt tev pārāk daudz kas paslīdējis garām:)))

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 22.25

    Kāds vienmēr kaut ko gribēs šupot. Tāpēc jau ir koalīcija līgums, kas visu noliek pa vietām.

    Repše ar Jaunupu ir daudz bīstamāks elements, kas tiešām sašūpos tā, ka sekas nav paredzamas.

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 20.08.2013. 22.26

    ….andrejs…. ” Viņš taču tagad Šķēli ir uzmetis, un skaitās jūsējais”…
    ———————–
    …kurējais?….kamējais?…

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 20.08.2013. 22.28

    …tara….baidos, vai rokai pietiks pirkstu, lai saskaitītu, cik reizes šī valdība ir pārkāpusi koalīcijas līguma vienošanās nosacījumus….

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 22.29

    Ino
    Es cenšos turēt roku uz pulsa…:)

    Bet ja nopietni, tad mani satrauc tas, kas var notikt nākošgad pēc vēlēšanām, jo visi tarakāni ir izlīduši no slēptuvēm un sāksies smadzeņu skalošana.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 22.31

    Zane
    Bet pa lielam kuģis peld un tas ir pats svarīgākais.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ojārs 20.08.2013. 22.33

    tara.Es nekad vairs nebalsošu par euroieviesējiem bez referenduma un viņu klusējošiem atbalstītājiem,kādas ir visas tagad Saeimā pārstāvētās partijas ar visu Repši ieskaitot.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ojārs 20.08.2013. 22.35

    tara – Jaunups ar Repši ir bīstamāks … , bet tas nenozīmē , ka jau septembrī ir daži sacerējušies šūpot valdību :) … Dublis Nr. 2 ir decembrī un tad RP var pieslēgties ar nodokļu nemazināšanu :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 22.36

    Ēriks
    Tad jau tu droši vien balsosi par NA?!

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 22.38

    Vai tam kāds sakars ar RP jauno līderi?

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ojārs 20.08.2013. 22.39

    tara,balsoju par NA pagaišreiz,tagad nezinu nevienu partiju,par ko balsot.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 22.40

    klusais

    Man, godīgi sakot, Dimiters neizraisa uzticību…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Rihards Sprincis > Ojārs 20.08.2013. 22.40

    Vai kāds ir painteresējies par SC pozīciju un ieinteresētību valdības veidošanā pēc 11.Saeimas vēlēšanām? Tā jau runā, ka pārējie koalīcijas partneri (vai “pārējais koalīcijas partneris”) bija gatavs uz šo eļļas/ūdens maisījumu ar tanku piegaršu, ja vien SC būtu gatavs pārdalīt pozīcijas Rīgas domē. Tā ka nevajag meklēt tikumus vai netikumus tur, kur to nav.
    Tā ka – visticamāk, SC atrašanās vai neatrašanās valdībā arī nākotnē galvenokārt būs atkarīga no paša SC vēlmes tur atrasties un gatavības uz kompromisiem.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 20.08.2013. 22.40

    lno tara. Manuprāt tev pārāk daudz kas paslīdējis garām:)))
    —————–
    Zanei arī… Izrādās, ka viņa nav lasījusi Ozoliņa daudzkārttiražētos murgus par “batjkas sarunām”. Nezin, kas ir Zaptlers… utt.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 22.41

    Ērik, tas ir pats sliktākais. Jo tad tu spēlē SC vārtos. Viņiem to tikai vajag, lai letiņi neietu uz vēlēšanām.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 22.44

    punkts
    SC guļ un sapņo pārņemt varu Latvijā.:D

    Viss būs atkarīgs no tā, cik veiksmīgu koalīciju izveidos latviešu partijas.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ojārs 20.08.2013. 22.45

    tara,Es tāpat iešu.Varbūt būs kādi eiroskeptiķi.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ojārs 20.08.2013. 22.57

    tara – uzticība vai nē , bet iesaku ielūkoties Demitera CV … un vēl nejauši dzirdēju ,ka viņš sācis “runāt” ar Šķēles “muti” ….

    +8
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 22.59

    Ēriks
    SC ir vislielākais eiroskeptiķis:D

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 23.01

    klusais

    Nu tieši tas jau dara uzmanīgu…runa.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > Ojārs 20.08.2013. 23.05

    tara – ir jau rakstīts – Latvijas Balzāms, Jaunpagasts Plus, Jaunalko …

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 23.14

    klusais
    :) sapratu, paldies!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Ojārs 20.08.2013. 23.17

    tara,SC nav nekāds eiroskeptiķis!
    Apvienības “Saskaņas centrs” (SC) frakcijas deputāti neparakstīties par referenduma procedūras rosināšanu saistībā ar Eiro ieviešanas likumu, pirmdien sacīja SC Saeimas frakcijas priekšsēdētāja vietnieks Valērijs Agešins.

    Arī SC frakcijas vadītājs Jānis Urbanovičs šodien izplatījis paziņojumu, kurā cita starpā norāda, ka SC apzinās – eiro ieviešanu ir atbalstījuši deputāti, par kuriem kopumā ir nobalsojis Latvijas balsstiesīgo iedzīvotāju vairākums. Līdz ar to “SC uzskata par bezatbildīgu rīcību bremzēt “Euro ieviešanas kārtības likuma” stāšanos spēkā”.
    http://www.delfi.lv/news/national/politics/sc-tomer-neparakstisies-par-referendumu-pret-eiro-ieviesanas-likumu.d?id=43027590

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 20.08.2013. 23.38

    Ēriks
    Labi, pārliecināji!:) Tad tev tiešām būs grūti atrast par ko balsot.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ojārs 21.08.2013. 00.00

    ….andrejs…. “Izrādās, ka viņa nav lasījusi Ozoliņa daudzkārttiražētos murgus par “batjkas sarunām”. Nezin, kas ir Zaptlers… utt.”
    ——————————

    ….vai Tev šķiet, ka Ozoliņš ierakstīja telefonsarunas, kurās tika apspriesta vienošanās ar Batjku?….uzvārda kropļošana un vēlme kādu dēvēt par zaptleru – norāda vien uz attīstības traucējumiem…tāds bērnudārznieka līmenis, nevis pieauguša cilvēka izpausme…

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Ojārs 21.08.2013. 01.23

    tara
    Manuprāt tas bija mēģinājums savienot eļļu ar ūdeni, kas beidzās ar neko.

    Tumsonīgie un agresīvie zatļerasti par emulsiju laikam neko nebūs dzirdējuši.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ojārs 21.08.2013. 09.27

    Dissidente
    Gašie spēki dissidetes gaumē jau ir padarījuši Latviju par plaukstošu zemi!:D

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ojārs 21.08.2013. 10.11

    zane: ….vai Tev šķiet, ka Ozoliņš ierakstīja telefonsarunas, kurās tika apspriesta vienošanās ar Batjku?….
    ——————————
    Esmu TV dzirdējis sarunu ierakstu, kurā divi noziedznieki krievu valodā kādu dēvē par Batjku. TV paskaidrojumos tika norādīts, ka tā viņi savā starpā sauc Straumi. Sarunas, kurās Straume sarunājas ar bandītiem un atsaucas uz iesauku Batjka, neviens nav dzirdējis. Tā ka pasaciņa par “Batjkas sarunām” ir meli.
    p.s. Esmu dzirdējis, ka visādas padibenes Birkavu dēvē par pediņu, bet Ozoliņš savos komentos nekad viņu tā nav saucis. Vēl atminos, ka Gorbunovu saukāja par Glumo, Šlipsi, Frizūru, bet Ozoliņš šo tautas leksiku :) nav izmantojis. Tāpat Zatlers ir zaptlers, Trusis, Lilitiņas vīriņš utt

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Ojārs 22.08.2013. 11.30

    tara
    Gaišie spēki pēckara Latvijā vēl nekad nav bijuši pie teikšanas. Visu noteica Zatļera prokremliskās bandas priekšteči, čekisti un komunistu cūkas: LC, TSP, DP saimņieks, LPP.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

Timurs Čuntonovs 20.08.2013. 20.19

Nezinu, kas jādara ar nabaga trako Ūpi, bet šāds prigodīgs prigodīgs raksts tiek publicēts žurnālā, kurš – “lai optimizētu” nodokļus, savus autorus “uzsēdinājis” uz autoratlīdzības līgumiem. Savādi gan! :)

+12
-4
Atbildēt

0

Rita Lazda 20.08.2013. 18.45

Neviens no mums nav pilnībā pasargāts no tīšas vai netīšas likuma pārkāpšanas, tādēļ nevajadzētu pārāk sapriecāties par cita cilvēka publisko kaunu un negodu.
————-
Autor, jūs bieži pie stūres sēžaties dzērumā? wtf?!! Es nē un ja es kaut ko tādu darītu, tad sevi žēlot netaisos šajā jautājumā, un tos stulbeņus, kas tā dara arī nav jāžēlo – Ķīlis tieši šī iemesla dēļ vispār jāliek ārstēties(no alkoholisma) un jātur tālāk no valsts iestādēm. Ko jūs teiktu, ja viņš uztaisītu avāriju ar letālām sekām, kur dzērums(arī Ķīļa promilēs) ir vainu pastiprinošs stāvoklis?

SIST NEVAR VĀJĀKOS UN TOS KAS NESPĒJ SEVI AIZSARGĀT! Bardaks nav jāaizsargā un slimiem cilvēkiem ir jāārstējas un paņirgāšanās par sistēmu nav sišana, bet gan mazo cilvēku pretreakcija sistēmas stulbumam un ietekmei visu cilvēku dzīvē, kur valsts un ierēdņa kļūda ietekmē daudzu cilvēku likteņus. Nemaz nepieminot to, ka Ķīlis kaut arī bijušais ierēdnis ir morāls paraugs mums pārējiem.

PS neraugoties uz šī komentāra negatīvo domu, rakstam kopējā mērogā piekrītu

+8
-3
Atbildēt

9

    Rihards Sprincis > Rita Lazda 20.08.2013. 19.56

    Vai Jums ienāca prātā, ka upleju, ratnieču, korbju, uzulēnu un visu citu gaišo cilvēku ļaunais prieks ir kaut jel kā saistīts ar braukšanu dzērumā?

    Aija Uzulena ‏@Uzulena 17 Jul

    šausmīgi sāp. 1 draugs miris 44 g.v. bet šis https://www.facebook.com/photo.php?fbid=440748842649588&set=a.151648761559599.31006.100001434293865&type=1&theater … kā Ļeņina idejas – dzīvo un uzvar?

    Agnese Korbe ‏@AgneseKORBE 17 Aug

    Jāpiesakās uz Reformu partijas izpilddirektora vakanci! Algu pat nevajadzētu, varētu pati piemaksāt; lielākā bauda būtu šo to pagremdēt ;)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Rita Lazda 20.08.2013. 20.01

    Cik labi, ka es vairs nedzīvoju Latvijā.

    +5
    -11
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Rita Lazda 20.08.2013. 22.19

    tara. Analogi, arī Latvija var būt apmierināta. Tu esi lielisks piemērs, ka divkosīgs un paštaisns var būt arī ticīgs cilvēks:)

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Rita Lazda 20.08.2013. 22.34

    Piražkovs
    Paldies. Ņemšu vērā kritiku un centīšos laboties:) …bet Latvijā neatgriezīšos, nu jau vairs noteikti nē.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Rita Lazda 21.08.2013. 01.06

    tara
    Visu latviešu vārdā, paldies. Cilvēku ar īpaši, īpašām vajadzībam jau tā pāri pārēm.

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Rita Lazda 21.08.2013. 09.23

    Dissidente
    Jā, manas īpašās vajadzības pēc taisnīguma, vienlīdzības un labklājības visiem ir piepildāmas tikai vakareiropā. Jums acīredzot ir citas prioritātes. Ceru, ka visi pārējie Jūsu pieminētie ar īpašām vajadzībām apveltītie būs tik gudri, ka pametīs Latviju un tad jūs mierīgi varēsiet turpināt savas dzīres. Jautājums tikai kur pamodīsieties…

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Rita Lazda 21.08.2013. 13.35

    ….dissidente….neesmu Tevi pilnvarojusi runāt manā vārdā – neuzurpē visu latviešu viedokli, jo vairāk – ja to pauž indivīds, kurš ar saviem izteikumiem apkauno vārdu – latvietis….

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Rita Lazda 21.08.2013. 20.39

    zanE ….
    Ļoti ceru, ka tev, sagaidot autoostā busus no Kaļiņingradas, Maskavas un Piķera, nepasprūk kāds vārdiņš latviski.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    inesite15 > Rita Lazda 23.08.2013. 03.59

    > tara > tara > tara, pavei, kā te laiž ! …….bet lai Tev veicas – LAI VISIEM VEICAS … kas nosprukuši … un tiem, kas neiespējuši nosprukt – tiem arī[ :)))….. vienu sīku momentu grūti izčikot =
    “tara Ērik, tas ir pats sliktākais. Jo tad tu spēlē SC vārtos. Viņiem to tikai vajag, lai letiņi neietu uz vēlēšanām.”
    …………………………………………………….
    ………… ta tara tā, izgudrā bezgalīgi, sadomājuse, ka sc no na … vai lkp … ar ko būtu atšķirīgas ? … pa lielam-pa PARTEJISKAM, tb …
    – profuza caureja ne pašla pie šitās domas :)))

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 20.08.2013. 17.50

Ķiilim taapat kaa visiem RP , nav politiskaa ruudiijuma , iekrita kaa circenis pelnos , vecie boļševiki šo klupienu gaidiit gaidiija , nu tagad šo partiju ries liidz kapa malai , a kura labaaka ? Lembes kabatas partija ,kaa viņus ļoti pareizi proklameeja Streips( lembes ma**as) , jebšu tomeer labaak par tiem , kuri vismaz ir meeģinaajuši lauzt mafiozo komoonistu radiito struktuuru valstii, padomaajiet , viņi tomeer apzog Juusu labklaajiibu , Latvija no nabadziibas ,protams lielaakaas sabiedriibas daļas , tik aatri neatkopsies , veel šaadas jaunas partijas vismaz trijos sasaukumos un tad tas arii buus āatri…

+9
-8
Atbildēt

2

    sanitai19 > Janka, Janic 22.08.2013. 10.22

    Ķīlis ir atdots saspārdīšanai. Uztaisīts par grēkāzi. Protams, protams, varam moralizēt no Uplejas augstumiem, BET, atcerēsimies, ka Ķīlis jau nokļuva slimnīcā. Sirds neizturēja. Varam jau sacīt, ka nokļūstot politikā iztur “vislielākie kretīni”. Vislielākie no vislielākajiem kretīniem jau ir aizslaucīti mēslainē. Kretīni pārvalda mūsu valsti.
    Paskatieties, cik tukšas ir palikušas Rīgas ielas. Drīz tās aipildīs aziāti un melnādainie. Tā ir kretīnu politika – savējoes izdzīt trimdā, bet tukšumu aizpildīt ar citiem, svešiem. Upleja ir kļuvusi par svešo starp savējiem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Janka, Janic 22.08.2013. 11.20

    Skaistule
    Ķīlis ir atdots saspārdīšanai.

    Kurš viņam šnabi rīklē lēja, kurš lika braukt? Ķīlis ir vainīgs un tam jāsaņem visbargākais sods jau tikai par to, ka kremļa slampu varza, ZP, to nominēja izglītības ministra amatam.
    ___________________________

    Vislielākie no vislielākajiem kretīniem jau ir aizslaucīti mēslainē.

    Par “vislielākiem no vislielākiem kretīniem” piekrītu. R(i)P reitings no 22% līdz 0,5%, tam apliecinājums

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

Ieva 20.08.2013. 17.08

Sanita, sist guļošos nav labi, bet citādi Jums piekrītu.

Ķīlis, manuprāt, ir piemērs populārajai attieksmei – “drusku jau var”. Drusku var šmaukt valsti, izkruķījot auto pirkšanu savādāk, drusku var zagt darba vietā, paņemot papīru vai pildspalvu, drusku var kukuļot, atpērkoties no ceļa policista vai maksājot dakterim aploksnē, drusku var melot par alu,vīnu un zālēm… Visi tā dara, visiem jādzīvo…

Jau sen esmu teicis, un vairākkārt dabūjis aizrādījumus – godīgs nevar būt pa pusei, godīgs vai nu ir, vai nav. “Esi nu reālists”, teica man… Viņš taču atvainojās – vaina izpirkta, nekas nav bijis… Nezinu kā jūs, bet es ar mazā pirkstiņa došanu velnam tomēr nespēlējos- ka nepaņem visu roku.

Vispār žēl. Biju domājis, ka Ķīlis ir principiālāks…

Okupācijas gadu smagākās sekas ir divkosība mūsu galvās.
No tās arī visas nelaimes. Tad kad velns jau paņem visu roku, ir korupcija, noziegumi. Svaigākais piemērs – Jezdakova. Gan jau ka sākumā ar tik pirkstiņu iedeva…

+13
-9
Atbildēt

27

    andris902 > Ieva 20.08.2013. 17.52

    ….Ķīps….guļošos nesit….vai arī – sit ar avīzi, līdz paliek guļam….

    …pieminēji Jezdakovu, bet…ko Tu zini, vai kāda ir Tev pieejamā informācija par gadījumu ar Jezdakovu?…arī Tava atziņa ir izteikta pieļāvuma formā, bet spriedumu sabiedrība ir pasludinājusi…neko nezinot, tikai – sitot ar avīzi…vienreiz, otrreiz, pārķerot, apaudzējot, izdomājot, pievienojot, tiražējot, veidojot sabiedrisko domu – blāc! un gatavs!…
    ….steidzamies dzīvot?…ka nenokavējam nosodīt, pirms vispār kas zināms, gribam būt pirmie, aktīvie un pareizie?….vismaz virtuālajā pasaulē sajusties pārākiem par tiem, kurus sit ar avīzi….gandarījums?…

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Ieva 20.08.2013. 20.15

    Ķīps

    Okupācijas gadu smagākās sekas ir divkosība mūsu galvās.

    ***
    Pareizi pateici – mūsu, tātad arī tavā…

    Man neatbildēts palika jautājums par tavu bijušo klasesbiedru, kurš patika meitenēm un pēc skolas aizgāja strādāt uz gateri. Vai viņam bija abi vecāki? Vai viņš bija materiāli labi nodrošināts, lai spētu uzsākt studijas?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > Ieva 20.08.2013. 20.33

    zane
    spriedumu sabiedrība ir pasludinājusi…neko nezinot, tikai – sitot ar avīzi…vienreiz, otrreiz, pārķerot, apaudzējot, izdomājot, pievienojot, tiražējot, veidojot sabiedrisko domu – blāc! un gatavs!…
    —————————-
    Labi atceros, kā dižkomentētājam Ozoliņam, “sitot” ar toreiz lielāko avīzi Diena, izdevās uzpūst melus par Batjkas sarunām. Par sarunām, kuras neviens nav dzirdējis.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ieva 20.08.2013. 21.37

    ——-Ķīps:”(..)
    Okupācijas gadu smagākās sekas ir divkosība mūsu galvās.
    No tās arī visas nelaimes. Tad kad velns jau paņem visu roku, ir korupcija, noziegumi. Svaigākais piemērs – Jezdakova. Gan jau ka sākumā ar tik pirkstiņu iedeva.”
    ============================================================================
    Jūsu galvās nav ATMIŅAS – pamatskolas līmeņa vēstures zināšanas par notikumiem Latvijā 1920. – 1934.gg. Der ATCERĒTIES:

    “Es viņiem pateicu skaidri, ka tāda Latvija, kas no mums ņem tikai nodokļus, bet atrauj pabalstus un aizdevumus, – tāda Latvija mums nav vajadzīga. Ja valsts nevar palīdzēt tik pie turības, tad viņa man nav vajadzīga. Es bez viņas iztikšu, kā iztikām visi līdz šim. Ja Latvijā latvieši nevar tikt pie mantas, tad mēs labāk dzīvojam zem krieviem, poļiem vai kā viņus visus tur sauc” Briedis nobeidza ar enerģisku žestu un izdzēra krietnu glāzi šnabja. ‘Pareizi, tā viņam vajaga atbildēt !’ atzinīgas balsis piebalsoja, kaut gan sejās mirdzēja prieks par Brieža neveiksmi.”
    ( Rozītis P. Ceplis, Latvijas Valsts Izdevniecība, Rīga, 1965.g. 8.lpp.)

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Ieva 20.08.2013. 21.40

    ——-
    “Kas ir tas, ko mēs, latvieši, pieminam? Lietas pieminēšanas biežums, acīmredzami, liecina par aktualitāti un ietekmes spēku. Un te nu nepamanīta nevar palikt pēc Pāvila Rozīša romāna «Ceplis» motīviem uzņemtā filma, kas goda vietā (televizora ekrānā) tiek celta ik 18.novembri un vēl pāris reižu gadā – vienkārši, lai neaizmirstās. Un tieši Ceplisms ir tā mitoloģija, saskaņā ar kuru dzīvo mūsdienu Latvijas sabiedrība.”

    Ceplisms – Latvijas nacionālā ideoloģija http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/ceplisms-latvijas-nacionala-ideologija-699622

    http://www.youtube.com/watch?v=BbZy4UOafPw

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 21.08.2013. 11.16

    Uz Zani. Zinu jau zinu, ka Jūsu partijas biedru morālā netīrība Jums ir kā sarkana lupata bullim, kas šķiet ir likusi jums uzsprāgt. Zinu, ka Jūs aizsedzaties ar nevainības prezumpciju- kamēr vaina nav pierādīta juridiski, jūsuprāt, Jūsu partijas biedri ir tīri kā bērna asara. Es savukārt domāju, ka ne Zaķis, ne Kampars i tuvumā partijai vairs nevarētu būt. Jūs domājat, ka juridiskie likumi aizstāj morālās vērtības. Tā arī ir tā atšķirība starp mums. Tas arī ir novērsis mani no Vienotības biļetena izvēles vēlēšanās. Jo ari te redzu LIELU DIVKOSĪBU.
    Par Jezdakovu – nav, nav pierādīts. Pēc mūsu tiesu tempiem tiesa varētu notikt pēc gadiem četriem, pieciem, ja vien advokātam tajā laikā nebūs iesnas. Es jau arī neteicu, ka viņa ir vainīga, pieminēju to kā pēdējā laika piemēru, kuram nez vai par velti KNABs ir pieķēries.
    Un, Zane- kā rakstīju- viss sākas ar mazo pirkstiņu. Ja tagad atbalstat “reālistus” Jūsu partijā, ir liels risks par tādu kļūt pašai. Neesat par to domājusi?

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 21.08.2013. 11.26

    Uz tara. Jā taisnība, divkosība manī ir. Arī es darbā savulaik politinformācija runāju vienu, mājā otru. Es to apzinos, un mēģinu to izravēt.
    Par gatera strādnieku, kas bija minēts citā manā komentārā. Es īsti neatceros, šķiet, ka viņam bija abi vecāki, bet, šķiet, tādi paši plenči. Bet man bija arī klasesbiedrs, kura, vecāki arī bija dzērāji, bet kurš tagad ir diezgan labā amatā. Kā teikt, pretējs piemērs. Tāpēc uzdrošinos teikt, ka dzīve nav tā, kas piespiež kļūt par dzērāju vai sliņķi, bet tā ir paša gribēšana. Tāpēc neuzskatu, ka man būtu sociāli jāatbalsta bomžu un profesionālo pabalstu saņēmēju kategorija. Vajag vienkārši rakt. Vaives novada pašvaldība nabadzīgām ģimenēm deva kartupeļus, lauku un tehniku to audzēšanai. Sākumā gribētāji bija, bet pēc tam pazuda- jo kartupeļi jau ir arī jāravē un jānovāc. Vaidēt par nabadzību, un saņemt pabalstus, ir vieglāk. Stāsts ir par to.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 21.08.2013. 13.22

    …Ķīps…ļoti žēl, ja manis rakstīto attiecināji personiski uz sevi, bet neuztvēri teiktā jēgu…. :)

    P.S. … -“Ja tagad atbalstat “reālistus” Jūsu partijā, ir liels risks par tādu kļūt pašai. Neesat par to domājusi?”
    ———————-

    …no tiesas – kļūst bezgala jautri, ja par “manām” partijām automātiski kļūst tās partijas vai sabiedrībā pazīstami cilvēki, pret kuru – pūļa instinktu vadītu atspārdīšanu – esmu iebildusi…. :)

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    Edzs > Ieva 21.08.2013. 16.15

    edge, paldies par sho linku: http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/ceplisms-latvijas-nacionala-ideologija-699622
    _”…Ceplisms ir tā mitoloģija, saskaņā ar kuru dzīvo mūsdienu Latvijas sabiedrība.
    Nav taču nekāds noslēpums, ka Ceplis ir latviešu nācijas varonis, kuram cilvēki tiecas līdzināties, un seko viņa rādītajam piemēram. It kā no vienas puses viņš ir morāli degradējies, krāpnieks, zaglis, intrigants un blēdis. Bet tajā pat laikā – bagāts. Un varens. Un ietekmīgs. Un vienmēr tiek cauri sveikā. Ceplis ar savu piemēru iekodē latvieša zemapziņā shēmu kā rīkoties, lai sasniegtu panākumus.
    Kā jau ikvienā mītā, arī filmā un stāstā par Cepli ir arī pretstats – un šo lomu spēlē grāmatvedis Caune. Viņš ir čakls, izglītots, centīgs, kārtīgs un godīgs. Viņš ir opozīcija Ceplim it visā. Vienīgā problēma, ka beigās tieši grāmatvedis Caune tiek vainots visās Cepļa blēdībās un nokļūst aiz restēm. Vēstījums ir skaidrs pat Putina ēzelim – būsi godīgs, izglītots un čakls? Tev noteikti nepaveiksies, muļķīt…”_

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 21.08.2013. 21.12

    Uz Zani. Komentārs bija man , ne rakstam, personiski adresēts tāpēc arī personiski uztvēru.

    Dīvaini ir apsvērumi par citām partijām, tā kā atlabstat “savējo” kustību, Tieši tā pat kā mākoņtēvs un ruksītis savulaik. Tā tas laikam notiek katras partijas attīstībā.

    Mums visumā viedokļi pārsvarā sakrīt, izņemot jautājumu par morālo un juridisko atbildību. Uzskatot Jūs par vienu no gaišākajiem cilvēkiem tajā kantorī, saproti kur tā arī ir augšējā robeža. Un ja Jūs te neredzat problēmu, tad saprotu, ka TUR to neredz neviens. Te nu arī esam.
    Katrai tautai ir tādi karaļi kādus tā pelnījusi.
    Ziedonis Caune tika pārvēlēts..
    Tieši tāpēc!

    Un runa jau ar te nav par krekliem.., ja neuztvērāt.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 21.08.2013. 21.57

    ….Ķīps….pārpratumi turpinās?….(smaidu, jo intonāciju nevaru ietvert rakstītā vārdā)…. :)

    ….mans komentārs bija piebilde Tavai replikai – “Sanita, sist guļošos nav labi, bet citādi Jums piekrītu.”
    ….mēs ļoti bieži ietekmējamies no ziņu virsrakstiem, rakstos ietērptām puspatiesībām, apzinātām/neapzinātām neprecizitātēm, virspusējas un žurnālista subjektīvi pasniegtas informācijas….diemžēl, arvien biežāk mēs tiekam baroti ar uzpūstiem skandāliem un tos pieņemam par patiesību, laika gaitā gan informācija tiek pielabota, izmainīta, precizēta, bet to pamana retais – iespaids ir radīts, stīga uzvilkta….un ej pēc tam pierādi, ka neesi kamielis…tāpēc ir radies teiciens – “Nosist ar avīzi”…

    ….kurš par to nes atbildību?…jāsaka atkal – diemžēl, neviens!….pirms gada portāls diena.lv pārpublicēja L.Lapsas skribelējumus par Štokenbergu, tos nepārbaudot…visu cieņu – ātri gan saprata savu kļūdu, rakstu izņēma un atvainojās Štokenbergam par nepārbaudītu ziņu publicēšanu….bet ziņa bija izskanējusi, to pārķēra citi rakstošie un “ziņa” pieņēma sensācijas raksturu…vai kāds to šobrīd atceras?….bet vismaz nedēļu ļaudīm bija ko runāt un rakstīt, nosodīt un lamāt, zākāt un lādēt….un katrs gribēja būt pirmais….
    ….Ķīps, paldies par labu vārdu, bet jautājums par Jezdakovu bija bez zemteksta, jo nevienam nav nekādas skaidrības, informācijas – ir tikai pieņēmumi….un nosodījums….
    ….vai tas ir pareizi, ja spējam tik viegli ietekmēties?….

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 22.08.2013. 09.02

    Tieši tāda pati pozīcija Jums bija par Zaķi. Aizsedzāties ar to, ka juridiski nav sodīts. Bet vai tad viņš ir tīrs kā bērnu asara? Jūs arī tā neuzskatāt, tomēr pieļaujat kompromisu. Tāpat ar Kamparu. Vai tad bija tā dzīvokļa lieta korekta? “Esiet reālisti” tas saucas. Tur ir tas Jūsu mazais pirkstiņš…
    Jezdakova nav sodīta, un nebūs arī gadus četrus piecus. Un tad nevar zināt- varbūt tiks attaisnota. Varbūt ,tā ir kāda PVN atmazgātāja smalka atriebība. Varbūt. Varbūt, es par ātru “situ ar avīzi”, jo man domāt, ka pie mums uguns reizēm ir, dūmu nav, ne otrādi. Bet tā nebija komentāra būtība, būtība ir par mazo pirkstiņu, ko gandrīz katrs iedod velnam, un pēc tam paši brīnās, kas notiek. Būtība ir par to, ka pie mūsu nelaimēm nav vainīgi politiķi, bet mēs paši ar savu konformismu un divkosību. Arī Jūs.
    No netīra avota tīru ūdeni nepasmelsi.
    Tāpēc caunes, ušmeriku un lemnbergi tika pārvēlēti.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 22.08.2013. 10.40

    …Ķīps…Zaķi tiesājam, jo likumi Zaķim rakstīti citādi?…tātad – mēs, sabiedrība drīkstam šos likumus izmantot un justies balti, pūkaini un neticami gudri, bet Zaķis pielietojot likumā noteiktās normas – ir bezgodis….sitam nost!….vai tā nav divkosība?…
    …kāds ir Jezdakovas statuss – apsūdzēta, apcietināta, ierosināta krimināllieta, ievietota īslaicīgās aizturēšanas izolatorā, lieciniece?….ak, jā!…aizturēta!….ko vēl mēs zinām?…neko!…sitam nost!….vai tā nav divkosība?….
    …vēlies uzsvērt – “manu” vai “mūsu” partiju – ko Tu, Ķīp, par mani zini?…vai esmu kādas partijas rindās vai neesmu, ko pārstāvu, aizstāvu vai iebilstu….ne velna Tu nezini, bet spriedums Tev jau gatavs….esi gatavs mest ar akmeni, jo pats sevi esi iecēlis morālā soģa kārtā?….
    …mums daudzās lietās ir vienāda pasaules uztvere, bet tad Tev pēkšņi rodas vēlme ievērot un izcelt vienus, bet izlikties nepamanām citus, Tev pat nerodas šaubas – Tev pietiek, ja pie rokas ir avīze….un loģiski, ja tad mūsu uzskati atšķiras…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 22.08.2013. 11.23

    Zane, runa taču nav par likumiem.
    Un es Jūs tiešām nepazīstu. Nezinu īsto vārdu. Gribētos :) Spriežu tikai pēc Jūsu rakstītajiem komentāriem. Un tajos Jūs formālo (juridisko) pusi stādat augstāk par morālo.

    Neesmu iecēlis sevi soģa kārtā, vien norādu uz to, ka cilvēkam ir jābūt godaprātam, sirdsapziņai, un jābūt godīgam. It sevišķi politiķim. Laikam tāpēc es Jums šķietu baltais zvirbulis.

    Un, jā es esmu pārliecināts, ka ne Zaķa ne Kampara rīcība, esot amatos, godīga nebija. Juridiski nesodāma, bet ne godīga. Es tikai un vienīgi par to. ES vienkārši gribu lai mūs pārstāvētu godīgi un tīri cilvēki- bet man saka “esi reālists”

    Par Jezdakovu – tiešām var notikt brīnums, ka viņa ir apmelota. Bet cik brīnumu mūsdienās notiek?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 22.08.2013. 12.22

    …Ķīps….vai morāles arī drīkst būt dažādas?….viena – parastajai tautai, cita – politiķiem?….ja visus mērām ar vienu mērauklu, kāpēc vieniem morāles latiņu uzliec augstāku, nekā to prasi no citiem?….kāpēc parastajam cilvēkam apšmaukt valsti skaitās izveicība un gudrība, bet politiķim apelējam pie sirdsapziņas un morāles, izpildot likumā rakstītās normas?….varam turpināt šausmināties un rādīt ar pirkstu, tikai….ja pašiem šis pirksts nebūtu līks….

    ….to vai Jezdakova būs vainīga/nevainīga – noskaidros izmeklēšana, tad arī par to runāsim….apgrauzt pamestu kaulu – tas nav priekš manis….

    P.S. …vārds ir īsts un rakstīts papīros… :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 22.08.2013. 15.03

    Politiķis ir tautas priekšstāvis. Viņa ir jābūt tīrākam, godīgākam un gudrākam par mums. Gatera strādnieks un dzērājs Saeimā nesēdēs. Jūs sakat, ka to var darīt vidējais iedzīvotājs, es saku, ka ne.
    Bet iepriekšējā komentārā jau rakstīju – ja avots saķēzīts- tīru ūdeni nepasmelsi. Politiķi ir “pasmelti” no mums. Politiķi ir(būtu jābūt) mūsu labākā daļa, bet, kā izrādās, tā nebūt nav laba. Tāpēc, ka avots saķēzīts. Nepiederu pie tiem, kas tos lamā, jo jālamā ir pašam sevi pa priekšu. Morāli degradēta tauta nevar radīt kristāltīrus politiķus. Un lai man nestāsta, ka tas tā nav, jo Ziedonis Caune tika pārvēlēts.
    Man nav atšķirīgi kritēriji vēlētajiem un politiķiem. Drīzāk otrādi- es tos attiecinu uz visiem. Tāpēc nesaprotu to komentētāju, kas saņēmis algu aploksnē steidz rakstīt kaismīgu rakstu pret Latvenergo Miķelsonu, vai par to ka ceļi slikti.
    Tā ir tā dubultā morāle. Tā ir tā divkosība.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 22.08.2013. 16.12

    …Ķīp, piekrītu Tavam viedoklim, tā tam būtu jābūt, bet….diemžēl, realitāte ir daudz skarbāka….protams, vari iebilst Zaķa gadījumā un runāt par morāli, taču…ja paskatīsies tā laika komentārus, sapratīsi – kurā brīdī valsts ieguva vairāk – “piespiežot” Zaķim samaksāt PVN, vai atbilstoši likumam izmaksājot transporta kompensācijas, kā jebkuram deputātam….ne vienā, ne otrā gadījumā Zaķis nepārkāpa likumus, to uzpūta par skandālu, bet finansiāli – valsts zaudēja, jo TR kompensācijas divkārt pārsniedz Zaķa “optimizētos” nodokļus…
    …bet sabiedrībai bija krietnais cepiens uz “morāli pagrimušā” Zaķa fona, nodemonstrēt savu augsto morāli un pieprasīt godīgumu….vai tā tomēr nav divkosība?….
    …mums allaž bijusi vēlme strauji reaģēt, neiedziļinoties lietas apstākļos…tāpēc lietderīgāk būtu – piebremzēt ar sevī sakrājušos naidu un dusmas pret politiķiem…uzspiežot visiem zīmogu zaglis, korumpants un tautas ienaidnieks – mēs nekad politikā nedabūsim godīgus cilvēkus, jo ne katram ir dūša izturēt to ļaunumu, kuru sabiedrība velta politiķim, kurš pārkāpis Saeimas slieksni….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 23.08.2013. 10.10

    >- mēs nekad politikā nedabūsim godīgus cilvēkus
    Tur jau tā lieta- man likās, ka Zaķis ir tāds. Vilšanās bija smaga.
    >..bet sabiedrībai bija krietnais cepiens uz “morāli pagrimušā” Zaķa fona, nodemonstrēt savu augsto morāli un pieprasīt godīgumu….vai tā tomēr nav divkosība?….
    Sabiedrība un partija pievēra acis uz sabiedrībā redzama politiķa doto paraugu Latvijas iedzīvotājiem, kā ir jāoptimizē nodokļi. Tieši tā ir tā divkosība. Un ne otrādi, kā Jūs to pavēršat. Ja VISI būtu godīgi, ieskaitot viņu, tad Zaķis jau sen būtu ārpus Saeimas vai partijas. Visi piever acis un tas ir tas konformisms, kas noved pie SC uzvaras un ušakovu, cauņu, lenbergu un ameriku pārvēlēšanas. Tieši no turienes aug kājas- kompromisu pielaušanā, tādu teicienu , kā “visiem taču ir jādzīvo”, ” nu kurš gan tagad neņem”, “esi reālists” akceptēšanā. Tas ir tas mazais pirkstiņš par ko runāju, un ko jau esat velnam iedevusi. To var saukt arī par bezprincipialitāti, kaut pati tā nedomājat. Sieviete nevar būt stāvoklī pa pusei… Piekāpšanās vienā lietā, lai arī mazā, noved pie piekāpšanās nākošajā, nu jau drusku lielāka
    Jūs to pagriežat tieši otrādi.
    Zaķis man ir kā lakmusa papīrs, kas parāda, cik tad godīgi tie formāli(juridiski) godīgie politiķi ir. Zaķi uzskatīju par Vienotības runasvīru, cilvēku, kas nosaka Latvijas politisko attīstību. Tāpēc viņa dotais paraugs Latvijas sabiedrībai bija trieciens. Tāpēc vilšanās par to, ka mūsu līderi ir negodīgi. bija smaga.

    P.S. šķiet, atradu Jūs protokolos.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 23.08.2013. 11.32

    …Ķīps…trieciens par to, ka Zaķis nepārkāpa likumu un izpildot likuma normas ietaupīja valstij 12 000 Ls ir negodīguma izpausme???….
    …redz, kādam pērkamam skribentam gribējās no tā uztaisīt sensāciju un tauta pavilkās….attiecīgi Vienotība noreaģēja uz pūļa prasību pēc asinīm un piespieda Zaķi atvainoties un Saeimas budžetu noplicināt par 8-9 tūkstošiem, bet valsts budžetu par 2-3 tūkstošiem latu….štrunts par saprātīgu rīcību, ja tauta prasa asinis – norakstam vienu Zaķi, nākamreiz citu, jo tautai tas patīk….

    ….ceru, ka saprati, kā šī starpība veidojās….
    ….bet …var jau arī muļķību piesegt ar morāles šķidrautu…ja tik tas ir tīkams sabiedrībai…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 23.08.2013. 11.54

    Nē, otrādi, sabiedrībai tīkams ir konformisms. Par to jau arī ir runa. To arī tai pārmetu. Tā dēļ tādi zaķi, kampari, caunes un ameriki var dzīvot cepuri kuldami. Morāles vērtību degradācija, sabiedrības lumpenizācija ir tas, kā to var raksturot. Tas ir tas pieķēzītais avots, par ko runāju augstāk.
    Neesmu iedziļinājis ciparos, bet saprotu, ka tas, ko Zaķis sākotnēji izkruķīja, bija izteikta nodokļu optimizācija. Pie kam savās merkantilās interesēs. Ja arī juridiski nesodāma, nedomāju, ka visiem Latvijas iedzīvotājiem vajadzētu sekot priekšā dotajam paraugam. Ja apgalvojat pretējo, tad esat pār to pašu kārti metama. Atkārtoju nez kuri reizi- te nav runa ne par likumiem un latiem, te ir runa par godīgumu pret valsti. Juridiski Zaķis ir tīrs, bet man ar to nepietiek. Jums, šķiet, tas ir arguments, ko atkārtojat un atkārtojat. Ja Jums šķiet, ka man ir par augstu prasības, tad esat metama turpat. Ja varat likt roku un sirds, un teikt- jā Zaķis rīkojās godīgi (un nevis juridiski nesodāmi), tad mums nav vairāk par ko diskutēt. Es vienkārši esmu pret jebkādiem kompromisiem, jo, manuprāt, tā ir mūsu sabiedrības galvenā nelaime šobrīd. Okupācijas mantojums, kas inkubējies, un nu izteikti iznācis uz āru.
    Un man tiešām ir duāla attieksme pret to, kas strādā gaterī un to, kas sēž Saeimā. Jo uzskatu, ka mūs pašu ievēlētajiem deputātiem būtu jābūt mūsu sabiedrības labākai daļai. Kas nav piedodam Jupiteram, ir piedodams vērsim. Es vērsim piedodu, Jupiteram ne. Tai ziņā Jums taisnība. Un es tiešām tā domāju, tā nav nekāda poza vai dubultmorāle.

    Laila Freivalde Zviedrijā atkāpās no amata tāpēc, ka no valsts sponsorētās
    summas reprezentācijas izdevumiem- bija nopirkusi kaut ko sev. Atgrieza summu, atvainojās, protams- bet atkāpās.
    Saredzat analoģiju?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 23.08.2013. 13.57

    …Ķīps…saprotu, ka mēs katrs paliksim savās pozīcijās, jo Tev nav viegli atzīt, ka esi manipulējams un ietekmējams no mediju puses….”Neesmu iedziļinājis ciparos, bet saprotu, ka tas, ko Zaķis sākotnēji izkruķīja, bija izteikta nodokļu optimizācija.” – šis teikums to apliecina….nevaru Tev pārmest, jo esi viens no sabiedrības locekļiem….tieši neiedziļināšanās, virspusēja pieeja, vienpusēja viedokļa uzklausīšana, bara instinkts – prevalē pār sabiedrības spēju analizēt notikumus….protams, Tava nespēja/nevēlēšanās iedziļināties un analizēt, bet peldēt pa uzputoto straumi – mani pārsteidza visvairāk….
    …nezināju, ka “morāli” var pievilkt aiz matiem, ja tas izdevīgi pūlim…

    …liksim punktu, jo sitiens ar avīzi ir izdarīts un cerētais rezultāts panākts….vienīgi, paliek cerība, ka kāds nākamreiz aizdomāsies, pirms spontāni reaģēs uz receptoru kairinātājiem….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 23.08.2013. 15.45

    Zane, varam likt punktu, ja uzrakstīsiet, ka Zaķa rīcība bija korekta, godīga un nebija savtīga.
    (tik nerakstiet atkal, ka no likuma viedokļa viņš ir tīrs- to jau piecas reizes esat apgalvojusi, un ,to ka viņš ir atvainojies, un tādējādi atcēlis visu apvainojumus, runa ir par sākotnējo rīcību..)
    Ja to uzrakstīsiet tiešā tekstā, skaidri un nepārprotami. ka Zaķa rīcība tad bija godīga pret valsti, ticēšu, ka mediji ir uztaisījuši pīli, un man nav taisnība.

    P.S. pārmest man bara instinktu šķiet vismaz nepārdomāti, jo esmu visbiežāk viens no tiem, kas kopkorī nedzied. Un iepriekšēja komentārā jau izteicu, kā te rīkojās “bars”- arī Jūs, tai skaitā. Nu nepadara personiski apvainojumi labāku to Jūsu komentāru..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 23.08.2013. 16.04

    …Ķīps….nū-ū, tādā gadījumā Tev jāatrod atbilde uz jautājumu, kurā brīdī mūsu valstī cilvēks kļūst par negodīgu, ja ievēro un izpilda likumā minētās normas…
    ….ja Zaķis, būtu izmantojis tiesības nopirkt a/m uz savas firmas vārda, nemaksāt par to uzņēmuma autotransporta nodokli un vienlaicīgi pamanījies saņemt transporta izdevumu kompensāciju no Saeimas – lūk, es būtu pirmā, kas teiktu – Zaķis ir blēdis un viņam nav godaprāta….
    ….šoreiz Tev centās iestāstīt, ka Zaķim nav godaprāta un Tu to pieņēmi….to sauc par sabiedriskās domas ietekmēšanu un manipulēšanu….un pūlis panāca sev izklaidi un sarīkoja linča tiesu….
    …kurš būs nākamais?….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 23.08.2013. 16.10

    neuzrakstījāt, tātad…

    atrunas…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 23.08.2013. 16.25

    Nevajag griezt visu ar kājām gaisā. Nevis pūlis sarīkoja linča tiesu, bet tie cilvēki, kas vēl tic godīgumam, norādīja uz nekorektu rīcību. Atsaukuma par nepareiziem faktiem nebija. Vēl vairāk- Zaķis atvainojās, un laboja savu rīcību.
    Paldies dievam, ka bija kāds, kas vismaz reaģēja. Slikti ir tas ka reaģēja par maz, jo Zaķim bija jāatkāpjas. Zviedrijā, manis minētajā piemērā, tas tā notika. Jo tur tauta ir godīgāka. Visi mani komentāri ir par to – ka paši, un tātad es un Jūs, un politiķi esam komformisti, joprojām neesam izārstējusies no dubultās morāles.
    Nesaprotu, ko jūs gribat , lai “pūlis’, lietojot Jūsu terminoloģiju, aplaudē Zaķa nodokļu optimizācijas piemēram, un seko tam? Tā iznāk.
    Un šis nav Šlokenberga gadījums, kur bija nepatiesība apakšā. Es neesmu tuvu stāvošs Saeimai, neesmu arī žurnālists, kurš drīkst bāzt degunu visur. Es vados no informācijas, ko man sniedz mediji. Pieļauju, ka tā ir nekorekta. Un tāpēc aicināju Jūs, kas droši vien zin vairāk, likt roku uz sirds, to pateikt. Nepateicāt..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Ieva 23.08.2013. 16.40

    ….Zaķi piespieda atvainoties par neesošu likuma un morāles normu pārkāpumu – mīļā miera labad, lai pūlim būtu gandarījums….
    ….vai vari likt roku uz savas sirds un apzvērēt, ka Tava rīcība ir bijusi absolūti godīga jebkurā dzīves situācijā?….jo vairāk, prasīt kādam, lai to darītu par citu….lūk, Tu jau atkal pieprasi!….Tu necenties analizēt, Tu paļaujies uz Tev iebaroto informāciju….kāpēc Tev šķiet manis teiktais apšaubāms, bet pērkama skribenta uzputotais skandāls – patiesība pēdējā instancē?….
    ….tieši ar to spekulē pseidožurnālisti, kuri neatbild un nenes nekādu atbildību sabiedrības priekšā, jo sevi nostādījuši neaizskaramo kārtā – var pasniegt tendenciozu informāciju, nekvalitatīvi sagatavotu ziņu, spēlēt uz “jūtām”, jo lielāks skandāls, jo lielāka tirāža, jo lielāks ienākums, jo lielāka iespēja, ka piemetīs pie algas….kuram gan vēlme un laiks saķerties ar “žurnālistiem”, kuri Tevi var nosist ar avīzi?….
    …atsaukumu?….neesi pamanījis?….nav jau brīnums! – sensāciju un skandālu virsraksti vienmēr rotās pirmās lapas, bet atsaukumi vai vienīgais teikums, ka ziņa nav apstiprinājusies – to Tu atradīsi pēdējā lapā ar vismazāko šriftu….ja būs tiesas lēmums par ziņas atsaukšanu, tad gan piespiedīs atsaukumu ielikt pirmās lapas apakšējā stūrī….
    …Ķīps, Tu neesi tik naivs, lai pats nespētu izvērtēt situāciju, bet….vieglākais ceļš ir – noticēt rakstītam vārdam, it īpaši, ja kāds domā Tavā vietā….
    …un tā ir milzīga problēma, bet Zaķa gadījums bija visspilgtākais piemērs….

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva > Ieva 23.08.2013. 17.24

    Zane, ja izlasījāt manus komentārus, es vienkārši lūdzu, lai Jūs skaidri un nepārprotami uzrakstat, ka Zaķa rīcība ir bijusi godīga un korekta pret valsti. Pavisam īsi un konkrēti. Jau rakstīju, ka es vados no medijiem un varu visu nezināt. Tāpēc , lūdzu Jums, lai Jūs to apliecinat. Tā vietā Jūsu aizejat spriedelējumos un personīgos apvainojumos.

    No kā arī izdaru secinājumus…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

lailabidzane 20.08.2013. 17.02

.
Negribu atbalstīt šo pakritušā spārdīšanu kā principu, bet autores saliktie uzsvari nav mazsvarīgi.

Ceru, ka esmu pareizi sapratis – stāsts ir par morāli un piemēru.
Ja tā, tad, saprotu, saprotu, ka jautājums jau kļūst uzmācīgs, cienījamā neatkarīgā žurnāliste, vai Jūs nevarētu informēt sabiedrību par tiem nodokļiem, kurus jūs, vai darba pasūtītājs nomaksā saistībā ar Jums pienākošās atlīdzības par šo rakstu izmaksu?

Būtu taču jauks personīgais piemērs, ko? Atbilstošs taisnīgumam un augstai morāle, vai ne?

Jau iepriekš pateicos!

+16
-5
Atbildēt

0

egils_krastins 20.08.2013. 16.42

Jeb kā ar morālo atbildību par nepatiesības teikšanu
*****

Jā, tik tiešām visa mūsu sabiedrība saspringta gaidās uzzināt PATIESĪBU – vai Ķīlis dzēra vai nedzēra to alu…

Jūsu raksts ir no sērijas – VIENA SŪDA MUŠA SĒŽOT UZ SŪDU ČUPAS SAKA OTRAI SŪDU MUŠAI , KURAI PASPRŪK BEZDIENS – PFUU, KĀ TU UZVEDIES.

Tā jūs noēdat tos talantīgos, no kastes ārā domājošos cilvēkus ar savu nepiedošanu par sīkumiem. Un kas cieš? Jaunā paaudze, kurai atkal nev cerību tikt pie labākas izglītības sistēmas. Debilizācija turpinās!!!

Nu ļoti latviski, cien Uplejas k-dze!

Ja Dievs pret Jūsu pārkāpumiem izturētos tāpat, kā Jūs pret Ķīļa, jūs jau sen būtu gar sienu izsmērēta!

+11
-10
Atbildēt

54

    Ieva Aile > egils_krastins 20.08.2013. 17.56

    Tiem,kuriem Ķīlis nepatika,šis gadījums ir lielisks pierādījums tam,ka viņš nav labs cilvēks.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 20.08.2013. 18.04

    Ēriks
    Kas tavā izpratnē ir labs cilvēks?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    tuba76 > egils_krastins 20.08.2013. 18.23

    Bet nopietni – jums tiešām auto vadīšana alkohola reibumā un melošana liekas sīkums?

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > egils_krastins 20.08.2013. 18.24

    Nu,ja īsi,tad labs cilvēks būtu tāds,kas cenšas,lai viņa darbības pozitīvi iespaidotu citus cilvēkus un sabiedrību kopumā.Atšķirībā no tiem,kas darbojas,lai realizētu tikai savas ambīcijas un intereses.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 20.08.2013. 19.24

    Vita

    Vai faktu sagrozīšana ir melošana?

    Es komentēju autores izteicienu: Jeb kā ar morālo atbildību par nepatiesības teikšanu

    Tā ir pārspīlēta reakcija, prasīt morālo atbildību par nepatiesības teikšanu.

    Jēzum mācekļi vaicāja: Vai tu nāksi uz templi? Viņš atbildēja Nē. Bet vēlāk viens pats devās suz templi.
    Jautājums jums – vai Jēzus meloja?!

    Sākot ar Godmani visi politikā bijušie melo, krāpjas, neinformā sabiedrību par tai būtiskām lietam.

    Kāpēc autore neraksta par to, kurš piespieda visus budžeta iestādēs strādājošos pārvietot savus kontus uz Parex pirms tā banka aizgāja pa burbuli???

    Kāpēc autore neraksta par Bankas Baltija bankrotu, kad neviens no politiķiem nestāstīja to, ko zina katrs normāls ekonomists – piramīdas struktūras bankas bankrotē vienmēr…

    Kāpēc Kalvīša valdības laikā neviens nerunāja, ka jāapliek nekustamais īpašums ar nodokli, kas atdzesētu tirgu…

    TĀS IR LIETAS, KUR CIETA TŪKSTOŠIEM CILVĒKU, tīkstošiem devās emigrācijā…Bet te atradām – Ķīlis lielākais drauds sabiedrībai!!!

    Lai rakstītu par nozīmīgām lietām vajadzīga drosme … var dabūt arī lodi pierē… Bet šitā par morāli pačabēt un kādu naudiņu nopelnīt…Tāpēc jau esam kur esam.

    Jēzus teica par farizeju liekulību -24 Aklie ceļa vadoņi! Jūs knišļus izkāšat, bet kamieļus norijat! 25 Vai! jums, rakstu mācītāji un farizeji, jūs liekuļi! Jūs šķīstījat biķera un šķīvja ārpusi, bet iekšpuse ir pilna laupītkāres un izlaidības. 26 Aklo farizej! Šķīstī vispirms biķera iekšpusi, tad arī ārpuse būs tīra. 27   Vai! jums, rakstu mācītāji un farizeji, jūs liekuļi! Jūs esat līdzīgi nobalsinātām kapenēm, kas no ārpuses izskatās skaistas, bet no iekšpuses pilnas miroņu kauliem un visādām nešķīstībām. 28 Tāpat arī jūs – no ārpuses jūs cilvēkiem rādāties taisni, bet savā iekšienē jūs esat pilni liekulības un ļaundarības.

    +9
    -11
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 20.08.2013. 19.29

    Ēriks

    Kur jūs redzat, ka Ķīlis meklēja kur iedzīvoties? Daudz ko viņš ir nopriHvatizējis? Nodarbojies ar nodokļu optimizāciju? Cik ofšoros viņš ir patiesā labuma guvējs?

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > egils_krastins 20.08.2013. 20.48

    Intereses un ambīcijas mēdz būt ne tikai materiālas dabas.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 20.08.2013. 20.50

    Kādas konkrēti bija Ķīlim?

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > egils_krastins 20.08.2013. 21.01

    Spriežot pēc dažādām haotiskām,savā starpā maz saistītām reformu idejām un viņa uzkrītošo nespēju sastrādāties ar cilvēkiem,kuras rezultātā notikās savstarpēji skaļi apvainojumi un visu ar izglītību saistīto reformu iebuksēšana,Ķīlim būs bijis pārspīlēts pašnovērtējums,kas prasījis neņemt vērā citu domas,kas rezultējās čikā.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 20.08.2013. 21.18

    Ēriks
    Sava mūža lielāko daļu esmu nodzīvojusi Latvijā un zinu cik cietpauraini ir latvieši. Citi to sauc par konservatīvu domāšanu…whatever

    Arī man nācās sastapties ar pretestību, kad sensenos laikos vēlējos ieviest pārmaiņas darba vietā (pašvaldības iestāde). Faktiski šīs izmaiņas paredzēja visu darbinieku iesaistīšanos darbā un strādāšanu. Tā vietā, lai visu dienu sēdētu, pļāpātu, dzertu kafiju un lasītu avīzes. Ak jā … viena no darbiniecēm vienmēr nāca uz darbu 11:00, lai gan darbs sākās 8:00. Nu lūk…visas pārmaiņas beidzās ar to, ka no darba aizgāju es…pie kam piespiedu kārtā. :D:D:D

    Tāpēc es lieliski zinu, ar ko saskārās Ķīlis.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    Ojārs > egils_krastins 20.08.2013. 21.30

    Tāpēc es lieliski zinu, ar ko saskārās Ķīlis.
    ——————
    Viņš patiesi saskārās ar nopietnām problēmām…
    Kā Jums šķiet – lietot stipras zāles kopā ar alkoholu, turklāt vēl alu un vīnu… tas ir baigi gudri?

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 20.08.2013. 21.39

    andrejs

    Most historians reject the commonly held belief that Churchill was an abuser of alcohol. Perhaps “abuser” is a too broad a word. Professor Warren Kimball of Rutgers, editor of the WSC-FDR correspondence and several erudite books on the two leaders, maintains that Churchill was not an alcoholic -“no alcoholic could drink that much!”- but “alcohol dependent,” citing his occasional glass of hock with his breakfast(!) and his heavy imbibing at mealtimes.

    Vai tas traucēja Čerčilam būt izcilam politiķim?

    +4
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > egils_krastins 20.08.2013. 21.40

    Strādāšana un nestrādāšana ir kas cits,nestrādātājus vajadzētu vienkārši atlaist, reformas,kuras skar lielāko sabiedrības daļu,ir pavisam kas cits.Tādām ir jābūt sakārtotām pārskatāmā sistēmā,ar ļoti labu pamatojumu,bet pašam ministram ar labām pārliecināšanas spējām un pacietību skaidrošanā.Pamatojums -visi,kas man nepiekrīt,ir stagnāti vai korumpēti-neder,tas neattiecas uz ideju realizācijas efekta parādīšanu..

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 20.08.2013. 21.52

    Ēriks
    Tur jau tā lieta, ka manā gadījumā nestrādātājus nevarēja atlaist.
    Klau, ja tu esi priekšnieks un tava komanda dara visu, lai traucētu sasniegt rezultātu, jo tādā gadījumā viņiem būs daudz vairāk jāstrādā, tur neko nevar mainīt. Pārliecināšana nedarbojas pie cilvēkiem, kuri nevēlas neko mainīt.
    Kas tad galu galā cieš – tie, kuri nesaņems labu izglītību.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > egils_krastins 20.08.2013. 21.57

    Ķīlis nepārliecināja arī labu daļu no tiem,kas grib pārmaiņas un grib strādāt.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 20.08.2013. 22.07

    Ēriks
    Mani viņš pārliecināja! Es tiešām priecājos, ka beidzot Latvijai ar vissvarīgāko valsts funkciju – labas izglītības nodrošināšanu būs panākts izrāviens. Kas tev deva…

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > egils_krastins 20.08.2013. 22.19

    Ar ko?Sliktu programmu aizvēršana uzlabotu pārējās?Latviešu valodas lomas samazināšana uzlabotu izglītības saturu?

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    inesite15 > egils_krastins 20.08.2013. 22.34

    Par to Alises Brīnumzemes un Karlsona … un Pavļika Morozova ….-don-Kihotu. domā, jautājums bija ?

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 20.08.2013. 22.53

    Ēriks
    Sliktas programmas ver ciet arī Britānijā. Griež bužetu ka šņakst. Cilvēki paliek bez darba…Bet arī Britānijā pēdējā dekādē izglītības standarti ir pasliktinājušies. Tā kā citas izejas nav.

    Par to latviešu valodas samazināšanu nepiekrītu.
    Vēl neesmu nekur dzirdējusi par to, kā beidzās dienesta izmeklēšana par to it kā kļudu programmai krievu valodā.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > egils_krastins 20.08.2013. 23.03

    tara.Atkal izvairies no jautājuma BŪTĪBAS.Vai tas uzlabos PĀRĒJĀS?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 20.08.2013. 23.17

    Ēriks
    Tas viss ir saistīts ar finasējumu. Ir labāk samazināt programmu skaitu un uzlabot kvalitāti. Ja tas ir tas, ko tu domāji, tad es noteikti atbalstu programmu samazinājumu.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > egils_krastins 20.08.2013. 23.23

    Kā tad,slēdz sliktās programmas,bet šo finansējumu nevis novirza labo programmu uzlabošanai,bet gan nogriež izglītībai un pēc tam notrallina.Tā mēs drīz tiksim i tukstošniekā i simtniekā:D

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    Edzs > egils_krastins 20.08.2013. 23.54

    tara 19:24:
    _”…Sākot ar Godmani visi politikā bijušie melo, krāpjas, neinformā sabiedrību par tai būtiskām lietam.
    Kāpēc autore neraksta par to, kurš piespieda visus budžeta iestādēs strādājošos pārvietot savus kontus uz Parex pirms tā banka aizgāja pa burbuli???
    Kāpēc autore neraksta par Bankas Baltija bankrotu, kad neviens no politiķiem nestāstīja to, ko zina katrs normāls ekonomists – piramīdas struktūras bankas bankrotē vienmēr…
    Kāpēc Kalvīša valdības laikā neviens nerunāja, ka jāapliek nekustamais īpašums ar nodokli, kas atdzesētu tirgu…
    TĀS IR LIETAS, KUR CIETA TŪKSTOŠIEM CILVĒKU, tīkstošiem devās emigrācijā…”_
    ~~~~~~~~~~~~
    paldies Tev par uzskaitito lietu sarakstu, to noteikti varetu desmitkarshot jo noziegumi pret valsti un pret savu tautu tiek turpinati un kaut ari mazerfakeri vel nav taisnas tiesas prieksha protams par to visu vajadzetu vismaz daudz runat un rakstit, gan shai autorei, gan citiem. noziedznieki cer ka viss ies aizmirstiba, neljausim tam ta notikt.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > egils_krastins 21.08.2013. 00.32

    lai ar mantu bagatinatos valsts kasi un iedzivotajus aplaupot neatkarigi no partijas piederibam tiek gan jauni projekti raditi, gan vecas shemas atkartotas, – vel neesam apmaksajushi Parexu kad par vienu latu jau pirksim Liepajas Metalurga akcijas.
    vel no 1994.gada isti nav aizmirsusies liekas ka pirma liela ar valsts atbalstu bidita afera Lattelekom kur iedzivotaji tika par neesosham modernizacijam slaukti atbilstoshi valsts un Tilts Communications noslegtam Jumta 20 gadu Ligumam, bet uz stripas ir atkal vajadziba pec jauna monopola – shoreiz Lattelecom apvienojot ar LMT, ideja nakot no Vienotibas.
    Shlesera galva dzima doma ka varetu iedzivoties manta izkartojot krieviem uztureshanas atljaujas Eiropas Savieniba, tagad shis atljaujas ar lielu verienu krieviem, kjinieshiem un arabiem tirgo varas partijas ar Vienotibu priekshgala un no sekojosha Nekustamo ipashumu burbulja iedzivojas pardodot ienacejiem savus rindu maju ipashumus pats musu valsts premjers Valdis Dombrovskis. valsts teritoriju mainit var tikai ar referendumu, te Vienotiba ar savu premjeru Laciti ir atradusi ka sho noteikumu apiet, – valsts tiek izgrauzta no iekshpuses.
    Latvijas varas partijas nupat pa 20 gadiem pirmo reizi izdzirdeja ka ostu ienakumi varetu papildinat ari valsts kasi. partijas nespej noticet ka Vacijas federalaja budzheta vai Holandes valsts budzheta ieverojama ienakumu dalja varetu but no Hamburgas un Roterdamas ostam. tas tam ir kautkas pilnigi jauns tapec visdroshak ka Latvijas valsts budheta no Rigas, Ventspils un Liepajas ostam realu ienakumu ari turpmak nebus.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > egils_krastins 21.08.2013. 11.11

    – Ērikam
    Ar kuru tad tur vajadzēja runāt kā ar cilvēku un skaidrot – ar viltošanā pieķerto vētru un viņa drauģeļiem vai ar tiem RPIVA darbonīšiem, kuri nelikumīgi piešķīruši savam ražojumam doktora diplomus? Tiesiskā valstī ar tādiem būtu jārunā policijai, tiesai un zekiem kamerā nevis izglītības ministram.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > egils_krastins 21.08.2013. 11.18

    – tara
    “Tā jūs noēdat tos talantīgos, no kastes ārā domājošos cilvēkus ar savu nepiedošanu par sīkumiem. Un kas cieš? Jaunā paaudze, kurai atkal nev cerību tikt pie labākas izglītības sistēmas. Debilizācija turpinās!!!

    Nu ļoti latviski, cien Uplejas k-dze!

    Ja Dievs pret Jūsu pārkāpumiem izturētos tāpat, kā Jūs pret Ķīļa, jūs jau sen būtu gar sienu izsmērēta!”
    —————-
    Piekrītu par visiem 100 %

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    gliters > egils_krastins 21.08.2013. 13.05

    “Vēl neesmu nekur dzirdējusi par to, kā beidzās dienesta izmeklēšana par to it kā kļudu programmai krievu valodā.”

    Runa bija par “ne ES valodām” – var jau protams turpināt dzīt demagoģiju, ka runa bija par arābu, ķīniešu, vjetnamiešu… tikai ne krievu valodu. Pats Ķīlis krievu mēdijiem teica, ka viņam personiski nekas nebūtu iebilstams, ja augstskolās atgrieztos krievu valoda, tāpat pirms valodu referenduma viņš noturēja uzrunu latviešu, angļu un krievu valodā – arī tas ir zīmīgi un labi izgaismo viņa pozīciju.
    Tā ka atliek secināt, ka tara, Merilī u.c. Ķīļa aizstāvji ir ar abām rokām PAR AI krieviskošanu.
    Es, protams, nenoliedzu, ka AI vajag reformas, bet vai tad Latvijā tiešām nav neviena, kam šīs reformas uzticēt, bez šī prokrieviskā alkoholiķa, kurš kopš doktora grāda iegūšanas nav publicējis nevienu zinātnisko darbu?

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 21.08.2013. 13.33

    zirnekliene Šeloba
    viss šis garais penteris par ko – ai cik slikts ir Ķīlis. Jautājums ir vai dienesta izmeklēšana ir beigusies un atrasts cilvēks kurš ielika paragrāfu par valodu. To varēja paveikt tikai kāds, kurš strādā IM.

    Kā redzat, Latvijā nav NEVIENS, KURŠ SPĒTU REFORMĒT mafiozo struktūru IM. Tā kā Latvijas 1000 zinātnieku jau 2011.gadā strādāja ārvalstīs. Smadzenes aizplūst, bet jūs gaidat Laimes Lāci.

    Veiksi gadot nākamo pašnāvnieku, jo pēc Ķīļa diez vai kāds tik viegli sadūšosies lēkt čusku midzenī. “Savējie” savukārt nekad nebūs spējīgi ieviest izmaiņas, jo viņu prooritāte ir pašu labklājības nodrošināšana. Par tautas izglītošanu nospļauties…ko tiem bauriem vēl vajag…

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    gliters > egils_krastins 21.08.2013. 14.17

    Kā tad… Tagad turēsimies ar zobiem un nagiem pie apgalvojuma, ka šo paragrāfu kāds ielicis bez Ķīļa ziņas…. Ticu, ticu… Īpaši pēc tā, ka Ķīlis paziņojis, ka neatbalstīs bērnudārzu pāreju uz latviešu valodu, ka viņu nesatrauc, ka krievu skolās vēstures mācībās izmanto Krievijā izdotās grāmatas… Priekš manis jebkurš cilvēks ar šādiem uzstādījumiem izglītības ministra amatā būtu “sliktais” un tātad apkarojamais, neatkarīgi no viņa izglītības, intelektuālā potenciāla, erudīcijas vai attiecībām ar alkoholu. Un no citas puses – kas tad Ķīlis par vadītāju, ja bez lasīšanas paraksta visu, ko viņam liek priekšā – pat tik svarīgas lietas, kā AI REFORMU LIKUMPROJEKTU?
    Bet ko nu – kā redzu Ķīļa aizstāvji ir tikpat melīgi un liekulīgi kā viņu elks.
    “Jā Ķīlis nevar, tad neviens nevarēs” izklausās pēc reliģiskas dogmas. Pirms Ķīļa neviens nav mēģinājis kaut ko reformēt, ja mēģinājis ir viens vienīgais Ķīlis, tad tas, ka viņš ir aplauzies, absolūti neko nenozīmē.
    Un jebkurā gadījumā es nesaprotu, kāpēc mums jāizgudro ritenis un kāpēc mēs nevaram vnk “radoši nošpikot” Somijas vai Igaunijas AI pieredzi.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > egils_krastins 21.08.2013. 15.09

    – zirnekliene Šeloba

    Tāpēc, ka visādi blēži vētras, gardovski, bij. stabiņa kantoris utmlīdz. to nekad nepieļaus. Nebūt neidealizēju Ķīli, bet viņš līdz šim bija vienīgais,kam izdevās šo zirnekļu burku sakratīt, jo tantuki Radzēvičs, Greiškalns, Druviete, Rivža un Koķe tādiem tikai kniksēja.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > egils_krastins 21.08.2013. 15.48

    Es personiski pielīdzinu centienus paplašināt krievu valodas lietošanas iespējas jebkurā jomā valsts nodevībai – ne vairāk, ne mazāk. Un ja reiz tā, man ir pilnīgi vienalga, ko viņš dara vai nedara citās jomās. Bet pat ja pieņemam, ka, piemēram, Druviete ir stagnāte, kurai laiks pensijā, Ķīlis ar savām valodnieciskajām aktivitātēm ielika viņas rokās lieliskus trumpjus.
    Un visādi citādi – neko citu bez “burkas sakratīšanas” jau viņš nav paveicis. “Zirnekļi” apmeta gaisā pāris kūleņus un atgriezās izejas pozīcijās. Vismaz man izskatās, ka Ķīlim pašam nav skaidra priekšstata par vēlamo AI struktūru un funkcionalitāti, t.i. vēlamo reformu galarezultātu.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 21.08.2013. 15.58

    zirnekliene Šeloba

    Un jebkurā gadījumā es nesaprotu, kāpēc mums jāizgudro ritenis un kāpēc mēs nevaram vnk “radoši nošpikot” Somijas vai Igaunijas AI pieredzi.
    ****

    Un par ko tad saņem algas IM ierēdņi, par špikošanu?! Paši neko nav spēījīgi radīt? Vai arī mēs samaksāsim Somu speciālistiem, lai reformē mūsu IM? Visus esošos ierēdņus atlaist no darba un izrakstīt glābējkomandu no Somijas!!!

    Varena ideja! Es ar abām rokām par, jo tad būs rezultāts. Tiks apturēta brāļošanās, sarunāšana, iebīdīšana un visas pārējās šanas.

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    gliters > egils_krastins 21.08.2013. 16.07

    Un kāds tad sausais atlikums ir IZM darbībai Ķīļa vadībā? Šķērsām sastādītais budžets un nedoakreditētās programmas? Ierēdņi varētu aizbraukt uz Igauniju un Somiju iepazīt šo valstu AI darbībā, kā arī tepat pastudēt likumdošanu un normatīvos aktus u.c. dokumentus, kas regulē turienes izglītības sistēmu un apsmadzeņot, kā to visu ieviest pie mums. Nevienas valsts likumi ar autortiesībām nav aizsargāti, ja kas…

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 21.08.2013. 16.10

    zirnekliene Šeloba

    Hei, bet ko IM darīja 20 gadus???

    +4
    -5
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > egils_krastins 21.08.2013. 16.11

    Apsmadzeņot var tad, ja ir smadzenes…

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    gliters > egils_krastins 21.08.2013. 16.27

    tara
    Varētu domāt, ka esmu Koķe, Rivža vai Druviete, ka man tāds jautājums. Ja arī 20 gadus nedarīja, tad kāpēc tagad nevarēja sākt detalizēti pētīt to valstu pieredzi, kas AI jomā tikušas tālāk par mums? Labāk vēlu, nekā nekad.

    Merilī
    Vai tiešām tik ļauni ar nācijas intelektuālo potenciālu, ka vienīgā cerība uz Ķīļa nodzertajām smadzenēm? Tas būtu par traku…

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > egils_krastins 21.08.2013. 17.12

    Merilī,ķīlis nerunāja ne ar vienu,arī sabiedrībai nekļuva skaidra viņa reformu būtība;cik redzu,viņam ir tikai bariņš sajūsminātu fanātu,kas aplaudē Ķīlim un sauc:Ak cik labi ir reformēt!Vienalga ko un vienalga kā,bet reformēt!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > egils_krastins 21.08.2013. 17.50

    zirnekliene Šeloba. Bet ko nu – kā redzu Ķīļa aizstāvji ir tikpat melīgi un liekulīgi kā viņu elks.
    _________________
    Pārsvarā tomēr derīgie idioti:)

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 21.08.2013. 18.32

    Ēriks

    un kā būtu, ja tu vnk mēģinātu ievadīt google meklētājā ‘reformas izglītībā’…?!

    te nu ir: par ko ir reformas izglītībā

    http://www.youtube.com/watch?v=dNOXYujO760

    …ja mums tas izdosies, mēs būsm gudra un bagāta tauta … un vēl ilgi …teica bij.ministrs

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 21.08.2013. 18.40

    http://www.youtube.com/watch?v=Lh6ySXwiaS0

    Šeit par reformām AI.

    Noskaties un pastāsti man lūdzu, kas ir slikts/nepareizs ?!

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > egils_krastins 21.08.2013. 19.00

    tara. ‘Winston Churchill’s wartime speeches did NOT inspire and many thought he was drunk during famous finest hour address’, claims academic

    Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2398032/Winston-Churchills-wartime-speeches-did-inspire-thought-drunk-famous-finest-hour-address-claims-academic.html#ixzz2ccTTkUbm

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 21.08.2013. 19.02

    Ino

    Kopš bērnības sekoju Čerčila visīsāķai runai – Nekad, nekad, nekad nepadodieties!:D:D:D

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 21.08.2013. 19.10

    Ēriks

    5,7 tūkstoši x skatīts

    Ministrs prezentē novadu izgl.pārvalžu vadītājiem reformas vispārējā un profesionālā izgl

    http://www.youtube.com/watch?v=X06ijYUE6QI

    Un vēl
    http://www.diena.lv
    Arnis Radiņš: Latvija ir tipiska burta kalpu zeme

    …citiem vārdiem runājot, verga domāšana ir par iemeslu tam, ka Latvija ir burta kalpa zeme.

    1000 zinātnieku jau ir pametuši Latviju līdz 2011.gadam
    Tas jau ir nopietni…:(

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 21.08.2013. 19.42

    Ēriks

    Saldajam ēdienam – STRUKTURĀLĀ REFORMA, par kuru neesamību tik daudz tika pārmests V.Dombrovskim, tika uzsākta ĶĪĻA VADĪTAJĀ MINISTRIJĀ!!!

    Nekur, nevienā citā ministrijā reformu nav un Latvija rullē tālāk… nezinu kur

    http://www.youtube.com/watch?v=SvtUMgpPpi4

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > egils_krastins 21.08.2013. 20.27

    tara
    Jau tikai par mēģinājumu pasliktināt AI kvalitāti, ievazājot tur krievu Ķīlim bija jalauž spranda, paslīdot uz latviešu studenta pamestas banānu mizas. Gan jau tā mūdža nodarījums nepaliks bez sekām.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > egils_krastins 21.08.2013. 20.29

    Merilī
    Tāpēc, ka visādi blēži vētras

    Vētram kremļa slampa, Ķīlis, nav cienīgs pat pazoles nolaizīt.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > egils_krastins 21.08.2013. 20.35

    tara
    Kopš bērnības sekoju Čerčila visīsāķai runai – Nekad, nekad, nekad nepadodieties!:D:D:D

    Vai vecāki tai resnai nodzērušās cūkai nemācija, ka “miers baro bet nemiers posta”
    Uz tā kropļa sirdapziņas ne tikai desmitiem Austrumeiropas tautu traģēdija, bet vēl kritušie Britu, ASV, Austrālijas, Jaunzelandes un Kanādas karavīri.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 21.08.2013. 21.03

    dissidente

    Bet to, ka pateicoties Čerčilam hitlerieši neokupēja Britāniju, tu kaunīgi noklusē.

    Ar ko tava demagoģija ir labāka par lemberga?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ingunaapine > egils_krastins 21.08.2013. 21.53

    – dissidente
    ” ievazājot tur krievu…”
    Piemēram, tāds radījums radzēvičs, kurš joprojām mēli izkāris šarikovam-ušakovam kalpo, ir desmit reizes lielāks “krievs” nekā tāds, kuram tas kā tautība pasē ierakstīts.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > egils_krastins 22.08.2013. 00.41

    tara,ne jau vienmēr skaisti skanoši nodomi realizēti dod labu rezultātu.Šodien ziņās mazas lauku skoliņas skolotāja žēlojās par mazo samaksu skolotājiem tieši naudas sekošanas skolēniem dēļ,jo maz skolnieku -maza alga.Vai tas būtu taisnīgi attiecībā uz laukiem,kur skolnieku ir tik,cik ir un nekādas skolu izvēlēšanās nav iespējama?

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > egils_krastins 22.08.2013. 11.11

    tara
    Bet to, ka pateicoties Čerčilam hitlerieši neokupēja Britāniju, tu kaunīgi noklusē.

    Nelietīgi promaskaviska organisma meli.
    Tikai pateicoties Čerčilam, karš ar Vāciju vispār tika uzsākts. Neviens neaicināja Franciju, Lielbritāniju un ASV piedalīties Staļina imperiālistikā karā, agresijā pret Vāciju, vienkārši to valstu vadītājiem, izdzimteņiem, asiņu sagribējās. Pēc kara, kad reiz Čerčilam nejauši pagadījās būt skaidrā, viņš pavēstīja “We slaughtered the wrong pig?”

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 22.08.2013. 13.15

    dissidente

    Tu zini, visam ir savas robežas. Esmu latviete. Varu palikt arī dusmīga…

    Esmu jau iepriekš tev aizrādījusi par tavu kometēšanas stilu kā rupju un publiskā vietā nepieņemamu. Manuprāt par tevi būtu jāpainteresējas drošibas iestādēm, jo tādi provokatori kā tu, patiesībā paši var izrādīties promaskaviski elementi, kuri uzdodas par Latvijas patriotiem.

    Šis ir pirmais un pēdējais brīdinājums.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    info > egils_krastins 22.08.2013. 21.47

    Kilis nav izcils politikjis… Čuģiks nekrāsots

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > egils_krastins 22.08.2013. 23.42

    Kad būsi ieguvis Kembridžas doktora grādu, tad varēsi izteikties par Robertu Ķīli.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Rihards Sprincis 20.08.2013. 16.25

Ķīlis bija viens no labākajiem pasniedzējiem. Diez vai viņa vietā es gribētu patētisku vēstnieka kundzi bez noteiktas nodarbošanās, kas valsts maizē sev īsina laiku moralizējot.

+21
-8
Atbildēt

1

    info > Rihards Sprincis 22.08.2013. 21.43

    Labs pasniedzeejs automaataa nav arii labs politikjis. Imho vinjam nav vietas valdiibaa…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

inta_s 20.08.2013. 16.24

Pēc nosaukuma domāju ka raksts būs par Vienotības amorālo darbību un dubultajiem standartiem kurās Olafs un visa Vienotība nejuta nepieciešamību paprasīt PV rīkot atklātu konkursu uz kuru pieteiktos tad arī Olafs un tādējādi būtu ievēroti “tiesiskuma koalīcijas” un Vienotības priekšgalā deklarētie principi – nelikt savējos bet rīkot atklātus konkursus uz amatiem.

+7
-10
Atbildēt

0

gliters 20.08.2013. 16.00

Lai gan Ķīlis ir mana personiskā Latvijas politiķu antitopa pirmajā desmitniekā pilnīgi noteikti, ļauna prieka kā tāda man nav. Cita lieta, ka izjūtu gandarījumu par to, ka šim destruktīvajam tipāžam, kurš pamanījies sagrozīt galvas daudziem, tagad būs grūti nonākt atbildīgā amatā, kur viņš var sastrādāt nezin ko. Par to gan prieks.
Bet citādi piekrītu – tieši sabiedrības vazāšana aiz deguna ir vispretīgākais stāstā par Ķīļa dzērumā izraisīto avāriju. Lai nu kāds būtu viedoklis par viņa darbību un uzskatiem, pēdējo dienu notikumi raxturo Ķīli kā gļēvu lupatu – meloja tik ilgi, kamēr cerēja, ka skandāls apklusīs vai tiks apklusināts, kad kļuva skaidrs, ka tā nebūs, tad nu “nožēlo izdarīto”.

+16
-13
Atbildēt

0

Inese 20.08.2013. 15.44

Говно не тонет, ни в воде, ни в крови (с)

+2
-12
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam