Vēlēšanu burbuļi fiskālajā telpā

110

Komentāri (110)

dro 18.08.2013. 12.06

+1
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > dro 18.08.2013. 13.47

    ——-
    Августовские события 1991 года можно трактовать и иначе, например, как столкновение враждующих околовластных группировок, одна вытеснила другую, кто-то после этого разбогател, кто-то разорился, а большинство народа из-за этих мелочных интересов вынуждено было перенести трудные испытания
    Евгений Ясин: Август 1991 года: тектонический сдвиг…http://echomsk.ru/
    ============================================================================
    Aleksandrs Kiršteins:”(..) Mums ir bijušas daudzas ilūzijas. Viena ilūzija bija, ka pietiek iedibināt demokrātisku un liberālu sabiedrību un visas problēmas atrisināsies pašas no sevis. Tirgus visu sakārtos. Izrādījās, ka tā tomēr nav.” http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=379282:qpar-quzvarasq-pieminekli-referendumuq
    ============================================================================
    Šitie “tautas draugi” tādi paslinki pēdējo 25-u gadu laikā kļuvuši, tagad gan nāksies jaunus trikus izdomāt. Tikai nebūs vairs tādu aplausu kā pirms 25 gadiem, nebūs vairs daudz tādu, kas kiršteinu-dzintaru vietā ies cittautiešus “čakarēt”…..

    0
    -1
    Atbildēt

    0

dro 18.08.2013. 11.08

– Pārmest esošajai koalīcijai, ka tā ir atbildīga par šo situāciju, – tā būtu liekulība, jo līdz tai valsti noveda latviskās politiskās partijas. Tās ir vainīgas nacionālo un morālo vērtību degradācijā. Gaidot Latvijas Tautas frontes 25. gadadienu, mēs varam atskatīties un novērtēt, kas notika ne tā, kā vajadzēja notikt.
– Un kas tad notika ne tā?
– Man ir viena interesanta karte. Tā ir 1913. gada militārā Krievijas ģenerālštāba karte, un Latvijas – Krievijas robežlīnija tur bija novilkta nevis etnogrāfiskajās, bet gan administratīvajās robežās. Skatāmies, līdz Ostrovai un Opočkai – nav gandrīz neviena krieviska apdzīvotas vietas nosaukuma. Tur ir Migeli, Lipnīki, Silagoli, Stakļi… Mūsu karaspēks Brīvības cīņās bija ieņēmis lielu daļu no šīm teritorijām, tomēr tika atvilkts, jo mūsu sarunu vedēji Krievijas robežlīniju novilka nevis etnogrāfiskajās, bet gan cariskās Krievijas guberņu administratīvajās robežās. Kā latvieši varēja atstāt tik milzīgas teritorijas, ne par ko nevienojoties? Latviešu muļķība nav realizējusies vienā dienā, pēdējo tūkstošgadi mēs varam ieraudzīt kā nemitīgu slāvu ekspansiju, kurai esam padevušies. Visa vēsture ir piepildīta ar Maskavijas spiešanos pie Baltijas jūras. Vienreiz latvieši piekāpjas un atdod Austrumlatvijas teritoriju – līdz Opočkai, nākamreiz atdodam Abreni, bet gadu simtos salasās milzīgas platības. Kopumā esam atteikušies aptuveni no 70% Latgales teritoriju. Ir pieejami 1897. gada tautas skaitīšanas rezultāti cariskajā Krievijā, tur gan ietilpa arī Somija, Baltijas guberņas, Ukraina utt., un tur no 125 miljoniem iedzīvotāju krievi bija tikai 35%. Dominēja pareizticība – līdz 70%. Tagad Krievijā krievu ir vairāk nekā 80%. Tas parāda, ka ar pareizticību un valodu var panākt vēlamo asimilācijas efektu. Pēc oktobra apvērsuma tika nodibināta Ingeru padomju republika, tā eksistēja neilgu laiku, pēc tam Staļins republikas vadītājus nošāva. Otrajā pasaules karā Somijā bija ingeru bataljons, un tā karavīrus Somija izdeva Padomju Savienībai, tāpat kā Zviedrija izdeva latviešu leģionārus. Kur tagad ir šie baltu kaimiņi – ingeri, karēļi, voti, vepsi un citi? Viņu nav, viņi visi ir krievi. Un ko savulaik darīja Tautas fronte? Kad Andris Piebalgs bija izglītības ministrs, mēs viņam jautājām: kad notiks tā, ka visa izglītība būs tikai valsts – latviešu – valodā? Viņš atbildēja, ka mums vajag vienu vai divus gadus, mēs tā uzreiz nevaram. To viņš teica pēc 1991. gada puča. Pat vēl tagad daži latvju gudrinieki stāsta, ka tas nebūšot labi – traumēt bērnus ar mācībām latviešu valodā.
http://nra.lv/latvija/100472-kirsteins-mes-krievijai-esam-atdevusi-aptuveni-no-70-latgales-teritorijas.htm

+4
-1
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > dro 18.08.2013. 13.36

    ——–lno:”(..)Gaidot Latvijas Tautas frontes 25. gadadienu, mēs varam atskatīties un novērtēt, kas notika ne tā, kā vajadzēja notikt.
    – Un kas tad notika ne tā?
    A.Kiršteins: Man ir viena interesanta karte. Tā ir 1913. gada militārā Krievijas ģenerālštāba karte,”……”
    ============================================================================
    Tas ir “mūsu” laika cilvēks (marksisma teorētiķis)! Jautā par pēdējo 25 gadu laikā sasniegto depopulāciju, emigrāciju, bezdarbu, nabadzību, korupciju un parādiem – atbild ar salīdzinājumu par 1913.gadu…..

    http://zinoviev.org/wp-content/uploads/2010/11/aab.jpg

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

lismanis 18.08.2013. 09.27

Bet visā demokrātiskajā pasaulē taču notiek cīniņi par un ap budžetu. Tā ir diezgan dabiska taktika. Loģiski argumenti te nelīdz. Arī aritmētika budžeta jautājumos sāk klibot labiem matemātiķiem, ekonomistiem un biznesmeņiem. Tā ir zero sum game jeb vienas puses ieguvums ir otras puses proporcionāls zaudējums. Nav ko mazgāt partnerus par viņu prasībām, jo V rīkotos tieši tāpat, ja būtu mazākuma partneris.

0
0
Atbildēt

8

    andris902 > lismanis 18.08.2013. 09.37

    ….Svins… “Tā ir zero sum game jeb vienas puses ieguvums ir otras puses proporcionāls zaudējums.”
    —————————-

    …opā!….Tu arī par to pašu – partiju savstarpējiem “normāliem” cīniņiem, bet….kur paliek rūpe par visu valsti, ne tikai izrādīšanās sava elektorāta priekšā?….

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > lismanis 18.08.2013. 10.25

    ——zanE:”(..)
    kur paliek rūpe par visu valsti, ne tikai izrādīšanās sava elektorāta priekšā?….”
    ============================================================================
    Tur, kur tai likumsakarīgi pēc 1991.g.21.augusta IR jāpaliek – varnešu vienreizējās lietošanas salvetē:

    “Bagāts viņš, bet mīkstu sirdi: / Dzird par grūtdienīšu raudām,
    Tūdaļ kabatā bāž roku, / Izvelk savu – nēzdodziņu.”
    http://www.letonika.lv/literatura/read.aspx?f=1&r=191#2472599

    http://www.youtube.com/watch?v=4SlduSWlimI

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > lismanis 18.08.2013. 12.03

    Kamēr notiek strīdi par budžeta procentiem:
    Šī planēta ir visai juceklīga vieta, kur vieni mirst no pārtikas trūkuma, kamēr citi aiz skopuma met laukā tonnām neizpakotas laša filejas, kamambēra sieru un maizi. Kas notiek ar Latvijā izmesto pārtiku? Precīzu pārtikas daudzumu, kas nonāk atkritumos, lielveikali neatklāj, tas esot komercnoslēpums. Latvijas Tirgotāju asociācijas aplēses liecina, ka ik dienu atkritumos nonāk vairāk nekā 20 tonnu pārtikas, kas veido ap 60 000 latu kopējo zaudējumu. Lielākā daļā ir augļi, dārzeņi un gaļas izstrādājumi. Lai gan lielveikali dievojas, ka pievērš lielu uzmanību preču apjoma plānošanai un, tuvojoties preces derīguma termiņa beigām, samazina tās cenu, izmestie pārtikas kalni ir lieli. Gaļa un piens pēc lietošanas laika beigām tiek nodoti firmām iznīcināšanai, citi produkti nonāk fermās, zemnieku saimniecībās, dzīvnieku patversmēs un pie medniekiem meža zvēru piebarošanai. Vienā ziņā tirgotāji ir vienisprātis: vecās pārtikas atdošana trūkumcietējiem nebūtu ētiska. Labdarības organizācijas domā citādi: ražotājiem un tirgotājiem rūp nevis cilvēku veselība, bet prestižs, no kā atkarīga peļņa un siltās vietas augstos amatos.”Paniskas bailes, nekas vairāk,” teic viens no pārtikas bankas Paēdušai Latvijai projektā iesaistītajiem. “Un ļoti sašaurināta pasaules uztvere, nespēja redzēt tālāk par savu degungalu”. Lai gan Eiropā ir krietni vien mazāk nabadzīgo nekā Latvijā, bagātās valstis nav tik izšķērdīgas un likumdošanā stingras kā Latvija. Itālijā un Vācijā produktiem ir divi realizācijas termiņi – pirmajā termiņā produkts skaitās svaigs, bet otrā beigas iezīmē tā kaitīgumu. Arī Austrijā un citviet ir līdzīga prakse. Tur ir veikali, kuros par ļoti niecīgu samaksu var nopirkt produktus ar iepriekšējā dienā beigušos termiņu. Nakts patversmēs atrodas kastes ar tikko izbeigušos termiņu. Cilvēki, kas vēlas, var atnākt un kaut ko paņemt. Savukārt zupas virtuvēs trūkumcietēji ēd salātiņus no trauciņiem, kam derīguma laiks iet uz beigām. Dažās valstīs ir veikali, kur var iepirkties, uzrādot trūkumcietēja apliecību. Tur izbrāķētus, bet pavisam labus produktus var nopirkt par nelielu samaksu, kas paredzēta, lai pircējs nejustos pazemots, bet būtu pilnvērtīgs sabiedrības loceklis, kas piedalās naudas un preces apmaiņas procesā.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > lismanis 18.08.2013. 12.11

    Latvijas Samariešu apvienības direktors Andris Bērziņš saka, ka Latvijas likumdošana ir kā akmenī iecirsta, lai gan pašvaldības un nevalstiskās organizācijas tērē milzu līdzekļus nabadzīgo pabarošanai. Pēc viņa domām, šo naudu varētu izlietot citiem mērķiem, bet lietojamo pārtiku, kam beidzies termiņš, varētu piedāvāt tiem, kas vēlas. Starp citu, Grieķija pēc krīzes noguruma pieņēma lēmumu atļaut tirgot veikalos pārtiku ar beigušos termiņu par trešdaļu no cenas, stingri reglamentējot, ko un cik drīkst tirgot.Samariešu kustības līderis stāsta, ka to cilvēku skaits, kam vajadzīga jebkāda palīdzība, jau vairākus gadus nesarūk. Tāpēc viņš secina, esot stipri pāragri lielīties, ka Latvija ir izrāpusies no krīzes posta bedres. Projektā katru mēnesi svaigu bezmaksas pārtiku (no ziedojumiem) saņem vairāki tūkstoši cilvēku. Andris Bērziņš atzīst, ka situācija ir samērā dramatiska, jo ziedojumi sarūk, arī Eiropas finansēto pārtikas paku saturs kļuvis skopāks. Tikmēr civilizētā veidā atdot cilvēkiem pārtiku ar beigušos termiņu ir stingri aizliegts ar likumu, jo valsts sargā sabiedrības veselību.

    Fragments no Evijas Haukas raksta : “Frīgani: inteliģenti pie miskastēm”

    Patiesā Dzīve -:
    Nr.13., 12.jūlijs, 2013

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > lismanis 18.08.2013. 13.22

    ——–Ēriks:”(..)
    Andris Bērziņš atzīst, ka situācija ir samērā dramatiska,……”
    ============================================================================
    Pēc veiksmīgi paveiktās prihvatizācijas, denacionalizācijas un konsolidācijas no 4. maija repubļikas veiksminiekiem to vien dzird:

    “Andris Bērziņš: Latvija grimst. Jārīkojas!”

    http://www.bizness.lv/intervijas/id/13702/andris-berzins-latvija-grimst-jarikojas

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    lismanis > lismanis 18.08.2013. 13.32

    ZanE … Valsts izdzīvos. Par RP neesmu tik pārliecināts.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > lismanis 18.08.2013. 14.23

    Kaut ko saņemt par velti, lai arī pēc derīguma termiņa beigām būs pretrunā ar šajā valstī akmenī iecirsto bausli, katram pašam viss jānopelna. Tas ir – katram pašam no valsts jānozog vai savi līdzpilsoņi likumīgi jāaplaupa.
    ——————————
    Ņemsim piemēro no Jezdakovām, Zaķiem, Pulkiem, Bērziņiem (tas, kurš prezis), A3, Dombrovskiem, Repšēm un visiem pārējiem varoņiem un parūpēsimies par sevi paši, nevis gaidīsim, ka valsts to izdara. Piemēru un shēmu, kā to paveikt ir ļoti daudz un katram varonim savs stāsts.
    ———————————
    Tad arī budžeta dalīšana būs mūsējā, nevis viņējā. Zagsim un laupīsim visi kopā, nevis ļausim to darīt tikai dažiem. Kad būsim totāli izlaupījuši šo valsti un te būs atlikuši tikai akmeņi, tad iesim laupīt kaimiņ valstis.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > lismanis 18.08.2013. 14.30

    Pieprasīsim, lai valsts likvidē visas ministrijas un visus budžetus, bet atstāj tikai vienu un pašu galveno ministriju – likumīgas zagšanas un laupīšanas attīstības ministriju.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 17.08.2013. 22.10

dzeris49 “Ir tāda slimība – koprofīlija ( mīlestība uz fekālijām), manuprāt, tava diagnoze”.

Čekas sunītes, LC pederastijas sludinātājas, Pētersones, pamācība pidariem:
http://www.youtube.com/watch?v=mOzNlSF3WHE
Kad dzēris nākošo reizi klauvēs pie Jūsu durvīm un piedāvas savas ceptās pankūkas, aizmirstiet toleranci, domājiet par savas gimenes locekļu veselību, atcerieties, ka pederasti ir zarnu infekciju izplatītāji.

0
-9
Atbildēt

1

Elīna Barkovska 17.08.2013. 21.47

Teikt, ka mainu partijas nav korekti jo pirms tam balsoju par Jauno Laiku. Pašvaldību vēlēšanās nebalsoju vispār, jo manā novadā visas partijas ēd vienam zaļam zirneklim no rokas. Viss notika kā es paredzēju zirneklis saglabāja krēslu V NA dabūja pa vietnieka beņķim un visi laimīgi! Manuprāt pēdējās vēlēšanās aktivitāte bija tik maza, jo cilvēki no meliem ir piekusuši.

+4
-2
Atbildēt

16

    Māris Bārzdainis > Elīna Barkovska 17.08.2013. 22.33

    to Bronks
    Nu redziet, mūsu politiskais skatījums ir daudzās lietās līdzīgs. Teicāt, ka RP ministri neko jēdzīgu nav izdarījuši, bet reizē arī atzīmējiet, ka Rinkevičs Jums simpatizē. Tātad variet saskatīt kaut ko pozitīvu arī Reformu partijā.
    Jūs sakiet, ka esiet noraizējies par “valsts iztirgošanu krieviem”. Visiem tas rūp.
    Tikai gribu atgādināt, ka mūsu valsts iztirgošana ilgst jau 20 gadu. Pie gardākajiem kumosiem ir tikuši bijušie čekisti, komjauniešu un komunistu līderi, kā arī Krievijas biznesmeņi, kas tieši vai pastarpināti jau pārvalda lielu daļu mūsu valsts uzņēmumu.
    Visus šos 20 gadus Latvijas politikā vienu no galvenajām lomām spēlēja tieši nacionāļi. Dzintars ir tikai Lemberga izveidotais jaunais nacionāļu ārējais iepakojums, bet iekšējais saturs paliek tas pats vecais.
    Lembergs, kā rūdīts, slīpēts komunists un čekists, ļoti labi saprata uz kurām partijām jāliek Latvijā ir akcents, kuras, kā saka, ir jāprivatizē.
    Tās ir tās, kuru idejas latviešiem būs mūžīgi svarīgas:
    zemniecība,
    nacionālās vērtības.
    Daži šajā portālā saka – “nu nebūs Lemberga, domā, ka tas atrisinās visas problēmas?”.
    Protams, neatrisinās, bet vieglāk būs gan. Mums jābūt paškritiskiem un jāseko, lai aiz lielās savu partiju aklās mīlestības neizaug jauni Lembergi.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    egils_krastins > Elīna Barkovska 17.08.2013. 22.47

    Parlamenta vēlēšanās nākošgad būs citādi. Ne tā, kā pašvaldības vēlēšanās šogad…
    Latvieši vienmēr ir spējuši savākties un valstij izšķirīgos brīžos izdarīt pareizo izvēli.

    Varbūt jāuzdod sev vienkārš jautājums – kādu ministru kabinetu mēs vēlamies redzēt?
    Protams, ka Latvijā iespējama tikai koalīcijas valdība.

    Nu tad daram tā, lai Dombrovskis atkal vada min kabinetu.
    Kāds būs pārējais portfeļu sadalījums, man šķiet, ir tikai detaļas.

    SC atkal paliks kur bija – opozīcijā.
    Pēctecība valdībai būs garantēta un visi … baltajos zirgos:) …šoreiz paliek aiz strīpas, zem 5%.

    Es domāju, ka RP pavisam norakt nevar. Taču nav arī īstas skaidrības, vai tas nepārtaps par viena cilvēka, Demitera, ambīciju projektu? RP bez sarkanajām līnijām ir kā gaļa bez sāls. Ja partija atsakās no viena ļoti svarīga elementa, kura dēļ savāca balsis iepriekš, tad kāda rutka pēc par to būtu jābalso…?!

    Maksimāli jāsvītro ārā no Vienotības visi tie, kuri sasmērējušies, kā Zaķis…jāpalīdz partijai attīrīties, un jādzīvo tālāk.:)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    Māris Bārzdainis > Elīna Barkovska 17.08.2013. 23.34

    to tara
    “Maksimāli jāsvītro ārā no Vienotības visi tie, kuri sasmērējušies, kā Zaķis…jāpalīdz partijai attīrīties, un jādzīvo tālāk.:)”

    Mīļais cilvēk, nu atmetiet to neauglīgo un neproduktīvo paradumu – svītrot nepatīkamus cilvēkus no partiju listēm. Tas pats attiecās uz pārējiem portāla apmeklētājiem, kas aizrāvušies ar to svītrošanu. Jā, kaut kādu priekšstatu par vēlētāju antipātijām tas dod, bet lielos vilcienos nekā nemaina.
    Svītrojiet kā gribiet, bet partijas kursu, darbību tas neizmainīs, jo visu nosaka partijas VALDE. Kā valde lemj, tā deputāti arī balso, neviens negrib sabojāt savu politisko karjeru un bieži arī biznesu.
    Ir reti izņēmumi, kad deputāts balso pret valdes lēmumu, bet, pati ziniet – uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt.
    Zaķi Vienotības biedri “izsvītroja” no valdes, bet tā pati valde uzspļāva uz saviem ierindas biedriem un naski ievēleja viņu par Saeimas frakcijas vadītāju. Un smieklīga bija motivācija – “zaķis jau vienu sodu saņēma…”.
    Jūsu cerības uz latviešu vēlētāju viedumu nākamajās Saeimes vēlēšanās ir pārāk naives, jo pēc definīcijas apmēram 25% cilvēku, to skaitā arī letiņu vēlētāji, piedzimst par muļķiem un šo īpašību saglabā līdz mūža galam.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > Elīna Barkovska 17.08.2013. 23.42

    susurs: RP ieklausās ierindas biedros? :D Ziniet ko es nevaru Zatleram piedot?! Olšteina sešinieku! Es saprotu nebija laika sijāt biedrus u.t.t, bet ar ko uz Saeimu iet vajadzēja saprast. Tagad tie iznireļi sev smeļ tādu krējumu, uz ko bez Zatlera lētticības pat sapņot nespēja.
    Un jā, kāpēc Zatlers brauca pie Zaharnija svinēt jubileju?

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Elīna Barkovska 18.08.2013. 00.30

    …Susur….Tu nemitīgi nonāc pretrunās – uzskati, ka vēlētāji/staiguļi no vienas partijas pie otras, baltā zirga gaidītāji Tev nav pieņemami, arī svītrošana neko nedod – visu izlemj valde….bet piemirsti reformistu atņemtos telefonus, apsardzes firmas iesaistīšanu lēmumu pieņemšanā – un tas Tev šķiet pieņemami?….
    ….Tavi reformisti visi kristālskaidri un nevainīgi, ka esi gatavs tiem sekot kaut uz elli?….protams, pārspīlēju – piesaukdama elli, bet uz vēlēšanām pievilksi treknu krustu Sprūdžam, jo viņš ir Zatlera virzītais premjerministra kandidāts…

    …jā, Rīkojumu Nr.2 daudzi apsveica un es tai skaitā, bet tālākais jau bija – vieglprātīga spēlēšanās ar valsti un tās cilvēkiem….varbūt doma laba, bet izpildījums pagalam nederīgs….
    …politika, nu, ir tā lieta, kur sasteigti un nepārdomāti lēmumi nes lielāku ļaunumu, kā labumu….un Zatlera un reformistu partijas tapšanas kļūdas – mēs vēl ilgi jutīsim….

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Elīna Barkovska 18.08.2013. 00.33

    Nē visiem euroieviesējiem!- tā es uzrakstīju uz urnā iesviestajiem trīs biļeteniem pašvaldību vēlēšanās pēc balsošanas par NA iepriekšējās Saeimas vēlēšanās.

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Māris Bārzdainis > Elīna Barkovska 18.08.2013. 00.34

    to Bronks
    Olšteins ir liels nelietis un labs aktieris ( pat es noticēju viņa asarām TV ). Tā bija viena liela krāpšanās ar Olšteina sešinieka finansēšanu un vai
    nu Zatleru būtu jāienīst, ka nesaredzēja Olšteinā iesūtītu diversantu. Jā, kļūda, bet kas no tādām pasargāts. Nevar jau katram iekšā ielīst un nosaukt kļūdīšanos kadru izvēlē par lietu, ko visvairāk nevariet Z piedot, ir diezgan pārspīlēti.
    Un kāpēc Zatlers brauca pie Zaharnija uz svinībām?
    Nu nezinu, Broks, jājautā Zatleram. Te var paprasīt, kāpēc Vienotības Kokins lidoja uz londonu, lai tiktos ar Antonovu. Varu minēt – bija speciāli ielūgts, varēja uzzināt neformālā atmosfērā, ko domā Metalurga vadītāji. Brauca ciemos pie ļoti svarīga, starp citu, valstij uzņēmuma vadītāja, kas ir liels parādnieks un, maigi izsakoties, ir paņēmis mūsu valsti aiz pautiem un šantažē. Nu labi, varbūt, kā Jums te vairāk portālā gribētos domāt, aizbrauca mazliet papriecāties ar “Ļiļu” un pazīmēties.
    Bet kas lielos vilcienos izmainās, vai Zatlers pie visām Metalurga problēmām ir vainīgs. Tie īstie vainīgie, kas izbīdīja Saeimā un lika uz balsošanu aizdevumu Metalurgam tagad klusē, arī tie, kam bija jākontrolē Metalurgs un jāreaģē uz Lipmana ziņojumiem, tagad tēlo nezinīšus.
    Ja gribiet Zatlera braucuenu pie Zaharnija iztēlot kā kaut kādu valsts interešu nodevību, tad tas, Bronks, ir galīgi garām. Tādas lietas publiski nedara, tas notiek pa visam citādāk.
    Zatlers pēc būtības ir liels, naivs, labsirdīgs lempis, kas nav patiesībā par laimi nekāds rūdīts politiķis. Jau tas vien, ka viņš nepakļavās oligarhiem, kas ielika viņu apkaunojošā veidā prezidenta amatā un nepagūlās zem lemberga, liek viņu cienīt uz uzticēties.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Elīna Barkovska 18.08.2013. 00.49

    …Susur, kāds maigums no Tevis staro, runājot par Zatleru….:)
    …Tev patīk leģendas stāstīt par Āboltiņu un Puzi, bet piemirsti leģendas par Zatlera vīna baudīšanas vakariem ar Lembergu….
    …Tu neesi izņēmums – to pašu, ko pārmet citiem – nekritisku attieksmi pret “savējiem” – ar uzviju piekop attiecībā uz reformistiem un Zatleru….

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Māris Bārzdainis > Elīna Barkovska 18.08.2013. 00.54

    to zanE
    “un Zatlera un reformistu partijas tapšanas kļūdas – mēs vēl ilgi jutīsim….

    Zatlera rīkojuma N2 un Reformu partijas izveidošanas augļus mē joprojām jūtam – VALDĪBĀ NAV OLIGARHU.
    Zatlera un Reformu partijas Jūsu, tai skaitā, iznīcināšanas kļūdas sekas mēs redzēsim nakamajā Saeimā, kad valdībā ATKAL BŪS LEMBERGS.
    PUNKTS.
    AR LABU NAKTI, LIEKULĪBAS KARALIENE. JA GRIBIET PATURĒT PĒDĒJĀ VĀRDA TIESĪBAS, AIZEJIET PIE SPOGUĻA UN PARĀDIET MAN MĒLI.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    Māris Bārzdainis > Elīna Barkovska 18.08.2013. 01.01

    to zanE
    “…Tev patīk leģendas stāstīt par Āboltiņu un Puzi, bet piemirsti leģendas par Zatlera vīna baudīšanas vakariem ar Lembergu….”

    Ja pēc Jūsu pieminētās Zatlera vīna baudīšanas ar Lembergu, Zatlers būtu pārvēlēts, tad gan es skatītos uz Zatleru ar aizdomām.
    Toreiz Lembergs dabūja no Zatlera kurvīti un rezultātu mēs visi redzējām.
    Pēdējo reizi saku – ar labu nakti.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Elīna Barkovska 18.08.2013. 01.03

    Nu un tad,ka valdībā nav oligarhu?Kāds mums no tā labums?

    +3
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Elīna Barkovska 18.08.2013. 01.51

    ….Susurs…. “Toreiz Lembergs dabūja no Zatlera kurvīti un rezultātu mēs visi redzējām.”
    ————————
    …klau, draudziņ, vai nebija otrādi?….Zatlers dabūja kurvīti no Lemberga pārvēlēšanas sakarā?….:)

    …ar labu nakti, Susur!…

    P.S. …Tev pa nakti ir iespējas izdomāt, kas notiktu ar mūsu valsti, ja būtu piepildījies Zatlera sapnis – Sprūdžu – par premjerministru!…. :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Elīna Barkovska 18.08.2013. 08.42

    susurs
    Zatlers pēc būtības ir liels, naivs, labsirdīgs lempis, kas nav patiesībā par laimi nekāds rūdīts politiķis.

    To visu varēsi stumt, kad tas mūdzis sēdēs uz tribunāla sola, lai sprieduma izpildīšanu tam atliktu, aizstājot uz laiku ar piespiedu ārstēšanu.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Elīna Barkovska 18.08.2013. 08.51

    Bronks
    Ziniet ko es nevaru Zatleram piedot?! Olšteina sešinieku!

    Tāc esi patiesībā, vai par tādu tikai izliecies? Visa Zatļera banda bija čekas projekts, Olšteina “sešinieks” tas bija tā, pielaists no malas, laikam jau kadru nepietiekamības dēļ.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    peerku > Elīna Barkovska 19.08.2013. 10.08

    > zanE

    Jā, Zatlers dabūja kurvīti no Lemberga pārvēlēšanas sakarā, bet mēs visi tādēļ dabūjām valsts apvērsumu, kas mums izmaksāja 4 milj.LVL, lai pats Zatlers un viņa kancelejas meitenes ietiktu siltās vietiņās. Vienu (Kukuli) mums tomēr izdevās izsvilpt, kas būs nākošais?…

    0
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Elīna Barkovska 19.08.2013. 11.12

    …DD1…”Zatlers dabūja kurvīti no Lemberga pārvēlēšanas sakarā, bet mēs visi tādēļ dabūjām valsts apvērsumu…”
    ——————————

    …es to nesauktu tik skaļā vārdā – valsts apvērsums….varbūt uz to arī cerēja, bet tauta izrādījās tālredzīgāka – citādi Zatlers būtu ieguvis 50+ balsis vēlēšanās….
    ….atceroties 10.Saeimā valdošo haosu, bijām nonākuši pata situācijā un restartēt Saeimas darbu – bija nepieciešams…..diemžēl, tālākais izpildījums ar partijas sasteigto un nepārdomāto sastiķēšanu, partijas programmas “radīšanu”, nepārdomātiem lēmumiem, draudiem un smieklīgu (kā gan citādi to lai nosauc?) personu bīdīšanu valsts pārvaldes amatiem – sagrāva jebkādu ticību pārmaiņu iespējamībai valstī, partijām, partiju programmām….
    …diemžēl, notika tas, ko prognozēju – oligarhu ietekmes mazināšana un sabiedrības vilšanās Zatlera nepārdomātas rīcības dēļ…ne jau Zatlers vienpersoniski izšķīrās par Rīkojumu Nr. 2, ne arī aplamā doma par partijas radīšanu mēneša laikā nāca no Zatlera…un Tev ir absolūta taisnība par kancelejas meiteņu lomu visos notikumos…
    ….atliek cerība, ka sabiedrība no tā kaut ko būs mācījusies….lai gan – cerība ir ļoooti niecīga….

    0
    0
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 17.08.2013. 20.15

to Bronks
Par to, ka Demiteram nav sarko līniju, citiem viņa izteikumiem neko neesmu dzirdējis. Ja mainīsies partijas kurss, tad protestēsim, celsim trauksmi. Es jau agrāk teicu, ka vienīgajam, kas uzticos uz 100% un, kas nepakļāvās lembergam, ir Zatlers. Kā nobīdīs Zatleru (galveno sarkanās līnijas uzturētāju), tā Lembergam būs vieglāk “vingrot”.
Ja jau uzskatiet, ka RP ministri neko cienīgu nav paveikuši(varbūt viņiem neļāva paveikt), tad pavēstiet lūdzu man, nezinītim, kuru partiju šeit pārstāviet un atbalstāt, kurā partijā ir tie ministri, kas paveikuši tik cienīgus darbus, ka Jums pašam “nav kauna” par sevi?
Ļaujiet minēt, tā laikam būs NA, tur tie ideālie ministri Grende, Bērziņš, Bordāns.
Vai neesiet tās partijas atbalstītājs, kuras vadītājs ir nofotogrāfēts kopā ar mūsu nacboliem ar svastikām uz rokas?
Vai neesiet tās partijas atbalstītājs, kuras vadonis intervijā atzinīgi izteicās par Lembergu?
Vai neesiet tās partijas atbalstītājs, kurā ir tāda skandaloza persona kā Lūsis?
Pavēstiet lūdzu par kuru partiju balsojāt, kura būtu jāatbalsta, lai neizjustu “kauna sajūtu”.
Noteikti tāda partija ir, jo Jums taču nav “jākaunās”, vai ne, Bronks?

+3
-3
Atbildēt

3

Elīna Barkovska 17.08.2013. 19.12

Antānei galvenais solījums bezmaksas sabiedriskais transports visiem! :D
Demiters tikko pēc ievēlēšanas atzina, ka viņam sarkano līniju nav, un vecie tautas partijas biedri jau nav vainīgi ka tā sanāca:) Konkrētus linkus slinkums meklēt piedod!
Būtu jākaunas par to populistisko seklumu, ko RP izstaro. Lielos vilcienos neviens viņu ministrs neko uzmanības cienīgu nav paveicis, izņemot mazus skandālus, kas beidzās NE AR KO!!! Par sarkano līniju ZZS visu cieņu, taču ar savām nemākulīgām darbībām tas zaļais “pūķis” ir nevis sakauc, bet vēl vairāk galvas uzaudzējis!:) Ja tu gribi teikt, ka bija liels pretspēks, tad es teikšu nevajag celt to ko nevar panest!:)

+6
-4
Atbildēt

1

Elīna Barkovska 17.08.2013. 18.12

SUSURAM: Antāne bija ĻOTI LABA mēra kandidāte? :D tagadējais RP vadītājs Demiters ir valsts vīrs? :D Tev pašam kauns NAV?

+8
-3
Atbildēt

1

    Māris Bārzdainis > Elīna Barkovska 17.08.2013. 18.35

    to Bronks
    Vai Demiters būs labs RP vadītājs es pagaidām nezinu – to parādīs laiks.
    Kas Jums liek spriest, ka Antāne bija slikta mēra kandidāte?
    Laba vai slikta – to varētu spriest tikai tad, ja ļautu viņai strādāt un realizēt partijas programmu.
    Antāne ir tāda pati jaunienācēja politikā kā Broka, bet Jums jau ir gatavs spriedums.
    No kā man, Bronks, būtu jākaunās?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

ekmanis 17.08.2013. 15.37

Šķiet, ka runāt par ministru prātu spējām matemātikā ir daudz par maz. Ir aizdomas, ka noticis vispārējs prāta aptumsums. Kā tad citādi var izskaidrot to, ka ministri, skaidri zinādami, cik valsts kasē ir naudas, pieprasa par kārtu vairāk. Un absurdākais, kam viņi to pieprasa. Nu taču valdībai. Bet kas ir valdībā? Nu, lūk. Ministri pieprasa sev naudu par kārtu vairāk, ka ir, bet kaut kāda nesaprātīga valdība viņiem to nedod! Pat Šveiks ar diagnozi idiots, pats sev nekādas prasības neizvirzīja.

+17
-1
Atbildēt

5

    andris902 > ekmanis 17.08.2013. 16.10

    …inghem65….ko tur par ministriem brīnīties, viņi joprojām nav aptvēruši sava darba uzdevumu – strādāt visas valsts iedzīvotāju interesēs….ministrijas joprojām ir viņu partiju mazdārziņi un primārās ir viņu partijas vēlētāju intereses….līdz šim vēl neviens nav apjautis, ka viņu (katras) partijas vēlētāju/atbalstītāju loks ir tik niecīgs, salīdzinot ar iedzīvotāju skaitu, ka paskatoties uz cipariem – tie ir nožēlojami….aizbildināšanās ar “mūsu vēlētājs to nesapratīs” ir – vienkārši smieklīga…
    …vai nākotnē iespējamas izmaiņas?….drīzāk jau – nē!….jo kašķīgais latvietis nespēs vienoties par konkrētiem mērķiem un atdos iniciatīvu ušmeriku rokās….Rīga tam ir spilgts piemērs….

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ekmanis 17.08.2013. 17.25

    Par kopīgiem mērķiem un taktiku, tomēr, būtu jāvienojas politiķiem, saprotams, arī vēlētajam jābūt atbildīgakam, bet, politiķis nedrīkst būt bezatbildīgs pēc definīcijas, jo liels cilvēku skaits uzticējis tam valsts likteni.
    Par to, ka SC var nonākt pie varas – piekrītu, bet, arī tāpēc, ka “latviešu” politiķiem iztrūkst zināma “kreisuma”, kādu laiku tas var tā būt, bet, visa vēsture pierāda, ka bezgalīgi tas nevar turpināties.
    It kā V sapratusi, ka ne tikai makroekonomiskie rādītāji ir svarīgi, bet, vai nav par vēlu?
    No otras puses – V nopelnus krīzes pārvarēšanā noliegt nevar, acīmredzot, savādāk diezin vai varēja, bet, kas att. uz pēckrīzes periodu – daudz kas galīgi garām.
    Un vaina pašā V iekšienē, iespaids tāds, ka dažu cilvēku ambīcijas tur ir svarīgākas par partijas, tātad, arī valsts, likteni.
    Tai pat laikā, saprotams, nedrīkst vainot V tur, kur tā nav vainīga, pabalstu griestu atcelšanu lobēja NA, acīmredzot, “latviešu intersēs” ir tas, ka cits var saņemt pabalstu 11000 mēnesī, kā nesn kāds ierēdnis, cits – simtreiz mazāk, un to šie pērkamie “cīnītāji par latviešu tautas tiesībām” uzskata par normu.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > ekmanis 17.08.2013. 21.55

    Džeris, pabalstu griesti nekad nav bijuši. Ir bijusi mākslīgā bremze – ja aprēķinātā summā pārsniedz 11,51 latu dienā tad no pārējās aprēķinātās summas maksā 50%. Tātad griestu nav, tik savādāka formula, pie kam, bezdarbniekiem vēl arvien šie ierobežojumi, kuri bija paredzēti krīzes periodam, palikuši spēkā. Tātad krīze nav beigusies – strādājot jāmaksā visi paredzētie nodokļi, bet zaudējot darbu saņem tikai daļu no paredzētā. Vēl interesantāk paliek, ka šis ierobežojums Ls 11,51 dienā visvairāk sit tieši par darba laikā mazāk atalgoto cilvju maku. Patiesībā ierobežojums ar rīkojumu un aprēķina kārtības palīdzību ir daudz lielāks, jo šie 11 lati ir robeža tikai pirmajos mēnešos. Nākošajos, atkarībā no stāža ir 75% un 50% no šiem pašiem Ls 11,51 – tātad pēdējos mēnešos bezdarbniekam maksā nepilnus Ls6 +50% no pārējā, līdz ar to bieži nesasniedzot it kā deklarēto ierobežojuma robežu. Tā lūk tiek lāpīts budžets. Vai kāds, kurš godīgi maksājis nodokļus un šādi reiz izmantots vairs redz jēgu godīgai nodokļu samaksai? Ir atbalstāmi griesti, kā sociālo iemaksu, tā arī valsts pensiju un pabalstu jomā daudz pelnošiem(tiem būtu domāti dažādi privātie pensiju fondi un apdrošināšanas kompānijas), nevis nabadzības apliecības izrakstīšana mazākpelnošam slānim. Tad nebūtu tā, kā tagad, kad Bērziņpapus pensiju izmaksa jau sen pārsniegusi paša iemaksāto.

    +9
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ekmanis 18.08.2013. 08.29

    Jebkurā gadījumā, šī sistēma ir ārkārtīgi netaisnīga, nabadzīgākie finansē bagātākos, nemaz nerunājot par kādu tendenci ienākumu izlīdzināšanas virzienā, kas būtu normāli ES valstij.
    visa tā vāvuļošana, ka tas ir populisms utt. ir pilnīgākās muļķības, taisni tā notiek Dānijā un citur Skandināvijā, un tas nebūt netraucē šim valstīm būt konkurentspējīgām valstīm un arī vispārējās labklājības valstīm, tie nav izslēdzoši lielumi, kā grib iestāstīt mūsu politiķi, kas vienkārši lobē to interses, kas tiem maksā, un attaisno savu pilnīgāko impotenci cīņā ar bagātiem nodokļu nemaksātājiem.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ekmanis 19.08.2013. 10.23

    Tai pat laikā, saprotams, nedrīkst vainot V tur, kur tā nav vainīga, pabalstu griestu atcelšanu lobēja NA, acīmredzot, “latviešu intersēs” ir tas, ka cits var saņemt pabalstu 11000 mēnesī, kā nesn kāds ierēdnis, cits – simtreiz mazāk, un to šie pērkamie “cīnītāji par latviešu tautas tiesībām” uzskata par normu.
    =======================
    dzeri, es jau tev iepriekš devu saites uz rakstiem, kuros Viņķele atbalsta griestu atcelšanu, bet Parādnieks iebilst. Nu cik var melot, kauna nav?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

peerku 17.08.2013. 15.06

> dzeris49

“Šoreiz atbalstu Circeni, ja kam šinī valstī nauda tiešām nepieciešama, tad tā ir medicīna…”

Es arī atbalstu Circeni,- reti sakarīga ministre. Tomēr sistēma ir kaut kāda nenormāla, jo slimnīcas pieder pašvaldībām, slimnīcas vadītājs (Ogre) pērk superauto, bet ministrei tur nav teikšanas, viņai tikai jāatšaudās no neapmierinātajiem ārstiem un pacientiem. Ministre tiešām cenšas ieviest labu menedžmentu, bet pretestība ir milzīga.

+9
-2
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > peerku 17.08.2013. 15.18

    —–DD1:”(..)
    bet ministrei tur nav teikšanas,…..”
    ============================================================================
    Būtiska esošo sistēmu/iekārtu raksturojoša pazīme – nav teikšanas, tātad nav jānes atbildība par darbošanās sekām nozarē.
    Kas ir vadošais un valdošais spējs katrā demokrātiskā valstī, atšķirībā no totalitārās (tādā ir teikšana un atbildība) , stāsta dakteris Andrejevs:

    “Ministrs Vilhelms Kaņeps bija iecerējis, ka Latvijai jābūt par paraugu visā Savienībā. Bija ieviesta labāka pārskata sistēma, lielāka kārtība par tagadējiem samudžinājumiem iepirkumos un bezjēdzīgi birokrātiskos pārskatos. Kā galvenajam speciālistam man bija pilnīga informācija par stāvokli un vajadzībām mūsu specialitātē visā valstī un jebkurā brīdī.
    Arī tagad medicīnā strādā daudz gaišu cilvēku, bet man šķiet, ka smagnējais ierēdniecības aparāts torpedē jebkuru progresīvu pasākumu, ja tas nav viņu interesēs. Tā tas ir daudzās sfērās, ka vietējie birokrāti, no kuriem daudzi, bez šaubām, ir profesionāļi, iespaido politisko procesu sev par labu un par sliktu valsts vispārējai attīstībai.”

    G.Andrejevs: Ierēdniecība torpedē jebkuru progresīvu pasākumu
    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=364437:gandrejevs-ierdniecba-torped-jebkuru-progresvu-paskumu&catid=95:intervijas&Itemid=439

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 17.08.2013. 15.53

    Šoreiz pilnībā piekrītu, Latvija jau ir tik tālu, ka, pat politiķi ar vislabākiem nodomiem šeit neko meinīt nespēs, jo viņi ir bezspēcīgi pret pašu uzaudzēto monstru – ierēdniecību, kura sen nestrādā valsts, bet, tikai savā labā, sevi pavairojot un izdomājot sev arvien jaunaas funkcijas, tai pat laikā, arī arvien lielāku slepenību, sabotējot pilnīgi visu, kas tai varētu kaitēt, tai pat laikā, aprijot lielu budžeta daļu sevis uzturēšanai.
    tai pat laikā, “mazie” ierēdņi strādā un veic savas funkcija par relatīvu nelielu algu, un tos nav par ko vainot, bet, viņi jau ir pirmie cietēji un tie, kas atbild par visu, toties “lielie”, visādu fuktuki, utt., kas nav spējīgi neko ne paredzēt, ne izkontrolēt, par ko liecina banku krīzes un mijardu zaudējumi, LM, utt., neatbild ne par ko, jo ir politķu ielikteņi ar partiju “jumtu”, un att, “sakārtotu” likumdošanu, Grūtupa likumi ir nemirstīgi, jo totāla bezatbildība ir izdevīga visiem politiskajiem spēkiem.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > peerku 17.08.2013. 19.36

    ——–dzeris49:”(..)
    jo viņi ir bezspēcīgi pret pašu uzaudzēto monstru – ierēdniecību, kura sen nestrādā valsts, bet, tikai savā labā, sevi pavairojot un izdomājot sev arvien jaunaas funkcijas….”
    ============================================================================
    Tā tam jābūt-,taču paradoksālais šai iekārtā (“hibrīd-monstrā”)ir tas, ka jo centīgāk cenšas labot defektus, jo straujāk notiek degradācija (svaigākie piem. – Jezdakovas, Ķīļa, Sprūdža atgadījumi):

    “Elita Dreimane: Valsts pārvaldē jāveic vērtību kapitālais remonts!”

    http://www.delfi.lv/news/comment/comment/elita-dreimane-valsts-parvalde-javeic-vertibu-kapitalais-remonts.d?id=43347685
    ============================================================================

    Как вы оцениваете действия по реставрации «Великой России», предпринимаемые командой Путина?

    — Совершенно бесполезные усилия. Если страна пошла в ложном направлении, то, чем успешнее она идет, тем оказывается ближе к гибели и полному исчезновению.
    http://www.polemics.ru/articles/?articleID=1249

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis 17.08.2013. 13.55

Ir piepildījies Jūsu sapnis – RP ir uztaisīta par “sīkpartiju”. Līdz galīgajam sapnim – “RP jāaiziet nebūtībā” – atlicis pavisam nedaudz.
Bet kas mani pārsteidz – neredzu prieku Jūsu acīs un līksmus komentārus. Tieši otrādīgi, daudzos komentos var izjust satraukumu par mūsu valsts nākotni. Liekās, ka daudziem vajadzētu lēkāt no priekiem, jo nīstais Zatlers ar RP ir iznīcināts, bet Jūs satraukti citējiet Jurkānu, kas paredz SC uzvaru nākamajās Saeimas vēlēšanās.
Daudziem redzes leņķis ir nepieklājīgi šaurs un Jūs vairāk par vienu soli sev priekšā neredziet. Šis koalīcijas sastāvs ar RP līdzdalību un oligarhu nelīdzdalību mums visiem nākotnē liksies kā laimīgas dienas.
Politikā tukša vieta ilgi nepaliek, bet Jūs, nelaimīgie, domājiet, ka iznīcinot RP, viņu balsis aizies pie NA, Vienotības. Paši vien likāt pagalītes Lemberga sakurtajam ugunskuram, kur cepināja Zatleru un tagad visi dabūsiet pēc nopelniem.
Šeit iesaku velti nelepoties NA atbalstītājiem ar labiem rezultātiem vēlēšanās – par Jums papildus nobalsoja visi Repšes atbalstītāji, kas aizgāja no Vienotības un kam nebija par ko citu balsot. Nākamajās Saeimas vēlēšanās sēdēsiet uz tiem pašiem 7-8 procentiem un visdrīzāk būsiet opozīcijā.
Daudzi izbrīnīti jautā, kāpēc tik maz pilsoņu nobalsoja pašvaldību vēlēšanās? Varu atbildēt – liela daļa no viņiem ir tie, kas balsoja par Zatlera partiju, bet tagad uz vēlēšanām neaizgāja, jo gaida nākošo “balto zirgu”.
Zatlers veiksmīgi izmantoja šo “baltā zirga jājēja gaidītājus”, kas visu grib uzreiz un tūlīt pat, un mums pirmo reizi atjaunotās Latvijas valsts vēsturē izveidojās valdība, kurā nebija trīs lielie oligarhi. Nākamajās Saeimas vēlēšanās šie “baltā zirga gaidītāji” un vienmēr lēkājošais elektorāts atkal tiks izmantoti, bet šoreiz jau ar citu mērķi – LAI IEVILKTU ATKAL SAEIMĀ UN VALDĪBĀ OLIGARHUS.
Šāds politiskais spēks parādīsies(ticiet man) RP vietā Sudrabas vai kāda cita vadībā.
SC kaitīgums ir atkarīgs no tā, kādā sasaistē un kādā koalīcijā tā atradīsies. SC kopā ar smagos noziegumos apsūdzētā Lemberga partiju ZZS un vēl kādu populistisku jaunu spēku, kas simpatizē Krievijai, var radīt reālas briesmas mūsu neatkarībai.
Lai redzētu kopējo ainu, ir jāpakāpjās augstāk, bet vairums te komentētāju pa kalna pakāji, pa krūmiem lauž žagariņus, lai mestu ugunskurā un cepinātu Zatleru un RP.
Taisnības labad, jāsaka, ka daži te mītošie Vienotības pārstāvji ir sapratuši savas kļūdas un sāk sakarīgi runāt, jo saprot, kas nāks pēc tam. Bet vai nav par vēlu, Zane?
Pagājušās pašvaldības vēlēšanas un to rezultāti manī radīja dziļu depresiju.
Reizēm liekās, ka tiešām – dabūsim to, ko esam pelnījuši. visa priekšvēlēšanu gaita notika ar vienu lozungu – PATAISĪSIM RP PAR SĪKPARTIJU.
Pēdējās nedēļās visa sistēma ar Kaktiņa kantori strādāja, lai RP padarītu par sīkpartiju. Pārādījās visādas soc. aptaujas starp Latvijas iedzīvotājiem (?) Saeimas (?) vēlēšanās. Lai gan vēl 2 nedēļas pirms vēlēšanām RP bija 2,5%, bet pēc nedēļas jau iedeva 1,5%.
Nu un tad visas šīs kampaņas nobeigumfāze, kur pēdējā dienā Latvijā populāras personas ar VV Freibergu priekšgalā pavēstija, ka par sīkpartijām (un visiem bija skaidrs, ka Vaira rāda ar pirkstu uz RP) nav jābalso. VVF var saprast, jo viņai, tā pat kā visai mūsu valsts vecajai sistēmai, Zatlers ir uzkāpis uz varžacīm – tiek tagad apdraudēta VVF labklājība, Zatlera dēļ tiek cilāti arī viņas iegūtie labumi.
Visbeidzot kampaņai “pataisīsim RP par sīkpartiju” punkts tika pielikts priekšvēlēšanu pēdējā vakarā LTV 1 kanālā, kur uz pēdējām Rīgas mēra kantidātu debatēm netika uzaicināta RP kandidāte Antāne. Kā tas varēja notikt, ka uz svarīgāko un galvenāko priekšvēlēšanu notikumu netiek uzaicināta lielākās koalīcijas partijas pārstāve, jājautā ir laikam TV un šī raidījuma vadītājiem?
Nobeigumā par Ozoliņa liekulību.
Ozoliņš līdz šim ir diezgan pārliecinoši mums parādījis Lemberga ZZS ciešās saites un intereses ar SC. Viņa analīzēs var izsekot arī, cik pakārtoti kopīgas intereses izrādās ir NA ar Sc. Bet ar to visas Ozoliņa loģiskās domāšanas spējas arī izbeidzās.
Gribu atgādināt jau labu laiku atpakaļ Vienotības ģenerālsekretāra Kampara un LZS līdera Brigmaņa interviju Lemberga NRA. Tur skaidri un gaiši Kampars un Brigmanis vēstī, ka starp viņu partijām nav nekādu domstarpību, par “sarkanajām līnijām” vispār nerunājot. Ozoliņa kungs, kāpēc neesiet loģisks līdz galam un neredziet šo vienkāršo saiti – Vienotība, lemberga ZZS, SC?
Kāpēc esiet tik aizdomīgi maigs Vienotības kritikā? Vai neredziet, ka Vienotības vadība, kas atklāti pagūlusies zem Lemberga, ir novedusi Jūsu partiju pie bezdibeņa malas? Kāpēc klusējiet, vai maizesdevēji neatļauj? Neesiet no Šķēles mēsliem vēl nomazgājies, bet jau jaunos ar kāri vārtāties.

+7
-6
Atbildēt

8

    peerku > Māris Bārzdainis 17.08.2013. 15.18

    Es piederu pie Repšes atbalstītājiem un, tā sauktā, “baltā zirga” (reference uz viņu kā glābēju baltā zirgā un viņa sponsoru) gaidītājiem, jo katrreiz Repše ir paveicis kaut ko ļoti nozīmīgu Latvijai un gan jau pakalpos atkal. Par Repši balsos tie, kas atceras viņa darbus (arī kļūdas), bet nedomā plakani: prasīja saziedot miljonu (nenozaga taču), valkāja ādas uzvalku utml.

    Kategoriski protestēju, ka mani “met pār vienu kārti” ar Zatlera vēlētājiem, tas ir izsmiekls. Zatlers savu un kancelejas meiteņu merkantilu iemeslu vadīti, patiešām veiksmīgi izmantoja tos kas visu grib uzreiz un tūlīt pat, un veica valsts apvērsumu, par ko vēl nākotnē būs daudz neviennozīmīgu vērtējumu tāpat kā par Ulmaņa apvērsumu.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Māris Bārzdainis 17.08.2013. 15.25

    susurs
    Bet kas mani pārsteidz – neredzu prieku Jūsu acīs un līksmus komentārus.

    Par ko lai priecājas, ja Vienotība uz sava kakla piemēro to pašu cilpu, kurā jau šūpojās kremļa slampiņas, R(i)P?

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 17.08.2013. 15.51

    ….sveiks, Susur!….izskatās, ka esi pie labas veselības un negaisa mākoņi beidzot izklīduši… :)

    …Tavs satraukums par pašvaldību vēlēšanām ir nedaudz pārspīlēts – jā, Rīgas rezultāts nevar apmierināt nevienu, bet….tas arī nebija pārsteigums, NA dabūja savus atbalstītājus, jo Rīgā mūžīgi pastāvēs balsojums “latvieši pret krieviem”, bet tas ir arī viss, jo pēc vēlēšanām atgriezās savās ierastajās 7% robežās….Vienotības neizteiksmīgā un aplamā vēlēšanu kampaņa, un Lapsas pūles ar avīzi nosist mušu – Vienotībai iedeva pat labāku rezultātu nekā biju gaidījusi…tomēr ir milzīga atšķirība, kā vēlētājs balso pašvaldību un Saeimas vēlēšanās….
    …par Tavām cerībām, ka pārtapšu par RP vēlētāju – nāksies Tev tomēr vilties…mani nevar ietekmēt ziņu virsraksti, pseido žurnālistu bezatbildīgā sabiedrības smadzeņu skalošana sensācijas meklējot, aprobežota pūļa uzrējieni, nelīdzsvarotu indivīdu histērijas….ja būs par ko atzinīgi novērtēt politiķi, darīšu to neatkarīgi no tā, kuru partiju viņš pārstāv…

    …vēl piepilde par pirmsvēlēšanu diskusiju raidījumiem….piedod, kur Tu tādus redzēji?…diemžēl, mums tika piedāvāts Spriņģes personiskais šovs ar uzaicinātu politiķu piedalīšanos, lai tos padarītu par muļķiem, paņirgātos un radītu vēlētājiem priekšstatu, ka nav jau par ko balsot – skatieties, redz, kādi visi idioti!….un vēlamais tika panākts – vēlētājs palika mājās un virtuvē apsprieda Spriņģes zeķubikšu krāsu….

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    to zanE
    .par Tavām cerībām, ka pārtapšu par RP vēlētāju – nāksies Tev tomēr vilties…mani

    Man par Jums nekādu cerību nav, no kurienes tāda iedomība? Teicu – “sāk sakarīgi runāt” – jūtiet atšķirību?
    Katrs no mums ir savas partijas atbalstītājs un citu partiju pirmais kritizētājs un tas ir pilnīgi dabīgi. Bet reizē ar citu partiju kritiku mums ir jāapzinās, kas ir mūsu partijas tuvākie sabiedrotie.
    Ja gribi, lai tavas partijas pašreizējais koalīcijas partneris aiziet nebūtībā, tad uzdod arī vienlaicīgi jautājumu – kas nāks vietā? Protams, ja skatās no Vienotības partijas elites savtīguma viedokļa, tad vislabākās pozīcijas tai bija pagājušajā Saeimā, kur valdīja kopā ar Lambergu un varēja darīt ko grib. Akli, tuvredzīgi skatoties, kas Vienotības partijai toreiz nekaitēja – pilnīga dominēšana, puse ministriju u.t.t. Tikai aiz šīs ārējās eiforijas notika valstij ļoti kaitīgas lietas – lemberga un SC kopīgie “tiesiskie” balsojumi, PV iepirkuma afēras izplānošana un daudzas citas negācijas, kuru sekas mēs tikai tagad sākam aptvert.
    Daudzi NA fani te ir slepeni Lemberga atbalstītāji, bet es brīnos par Vienotības vēlētājiem – jāskatās taču uz priekšu ar ko kopā strādāt nakamajā Saeimā?

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    to DD1
    “veiksmīgi izmantoja tos kas visu grib uzreiz un tūlīt pat, un veica valsts apvērsumu, par ko vēl nākotnē būs daudz neviennozīmīgu vērtējumu tāpat kā par Ulmaņa apvērsumu.”

    Zatlers nekādu apvērsumu neveica, nestāstiet te lētas pasakas. Zatlers, ievērojot visus likumus, IEROSINĀJA atlaist Saeimu un lika to uz visu pilsoņu nobalsošanu. Saeimu atlaida tauta, to starpā 99% šajā portālā mītošo komentētāju ar vispārējām gavilēm ( jeb Jums īsa atmiņa? ).
    Zatlers ar rīkojumu N2 izjauca kārtis visiem oligarhiem, viņu noziedzīgajiem plāniem un arī Vienotības hegemonijai, kas bija ērti iekārtojusies aiz Lemberga muguras.
    Lai ko tagad Jūs un pārējie Zatlera nīdēji neteiktu un interpretētu, rezultāts ir acīmredzams un sataustāms – MUMS VALDĪBĀ NAV OLIGARHU PARTIJAS.
    Tas ir brīnums, tas ir kā “brīnumsvecīte”, kas diemžēl drīz izdzisīs.
    Izbaudiet vēl šo bezoligarhu valdību, DD1, jo ir liela varbūtība, ka drīz pa Saeimu un valdības sēdēm staigās smaidošs, smagos noziegumos apsūdzēts subjekts.
    Tas notiks tāpēc, ka latviešu vēlētāju stulbums ir neizmērojams.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 17.08.2013. 17.58

    ….Susurs…. – “Jūs taču visu labi saprotat, bet esiet ietiepīgi un par gļēvu, lai atzītu savus maldus.
    Jūs, Vienotības nāves ēnā tupošie uz strauji kūstošā ledus gabala!
    Uzklausiet mani!
    Noliekiet ieročus un klusi, zemu noliektām galvām nāciet pie susura.
    Neviens netiks abižots, nevienam neko nepārmetīs!
    Cīnisimies kopā pret oligarhiem.
    Visiem būs darbs – ZanE varēs pie likumiem strādāt, klusais Rīgas viesus vizināt.
    Vēl nav par vēlu”
    —————————

    …piedod, Susur, patiesi būšu alojusies, uzskatīdama, ka aicini pievienoties reformistiem….pārlasīju Tavu vēstījumu un izrādās – Tu dibini pats savu partiju???… :)

    …tāpēc arī neremdināmā vēlme Tavos komentāros – par vienīgo ļaunuma sakni uzdot Vienotību, tā teikt – RP tāpat nekas nespīd, jāparauj V arī līdzi, lai atbrīvotu laukumu savai partijai?…. :)

    …nu, labi, labi!….es jau tikai Tevi ķircinu…. :))

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    to zanE
    Ak, Jūs negantā! Starp citu, kad rakstīju komentu, biju pārliecināts, ka Jūs man atgādināsiet to vēstijumu – “klusajam un zanei, noliekiet ieročus un nākiet pie susura”.
    Redziet, cik labi Jūs jau pazīstu – esiet tik pat paredzama kā destra.
    Jabūt diezgan lielam optimistam un neprātim, lai mēģinātu pārliecināt profesionālus liekuļus kluso un zanE.
    Protams, tas bija tikai joks.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Māris Bārzdainis 17.08.2013. 18.33

    …Susur….nekas nav aizmirsts un….neviens nav aizmirsts…. :)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

inta_s 17.08.2013. 12.32

Citās ziņās:
“Valsts ‘Liepājas metalurga’ vietā itāļu bankai pārskaita 67 miljonus eiro”
http://www.delfi.lv/bizness/uznemumi/valsts-liepajas-metalurga-vieta-italu-bankai-parskaita-67-miljonus-eiro.d?id=43510851

+4
-3
Atbildēt

3

    andris902 > inta_s 17.08.2013. 13.25

    ….vēl citās ziņās….:)
    …nav nemaz tālu jāmeklē – Nulle pirms laiciņa teica – 100 miljonus…ko, nu?…:))

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 17.08.2013. 14.53

    V ir par ko kritizēt, tāpat, kā RP, bet, uzskatīt tos par lielākiem ļaunumiem ir absurds.
    Tad kas tad ir Lembega krancīši ZZS, daļēji NA, kas, saprotams, daļēji pieder arī “maksātnespējas biznesam”, un SC?
    Dažam labām naids pret liberalām vērtībām, ko pārstāv vienīgi V un RP, un kas nozīmē cieņu pret citiem uzskatiem, toleranci, vārda un uzskatu brīvību, utt., pāraug naidā pret V.
    Lai nu ko, dzīvot valstī, kur pie teikšanas ZZS, NA n SC, es negribētu, ar visiem trūkumiem, V un RP ir simtreiz pieņemāmākas.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > inta_s 19.08.2013. 10.06

    Vienotības liberālās vērtības? 70 miljoni Kampara biodegvielai ir izcils Vienotības “liberālās” ekonomikas paraugs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

dro 17.08.2013. 11.20

Kas tikai nenotiek Latvijā tiesiskuma koalīcijas paspārnē…Sprūdžam ziepes, jo viņš rīkojumā par Lemberga atstādināšanu uzrādījis personas kodu, kaut gan tieši personas koda neuzrādīšana ļāva Lembergam vinnēt tiesā ekonomikas ministru, ar ko viņš lielās jau vairākus gadus…

+8
-5
Atbildēt

0

efeja60 17.08.2013. 11.13

Un, protams, svarīgākais jebkurā gadījumā būs rezultāts – līdzsvarots, valsts izaugsmei labvēlīgs budžets un nodokļu politika, kas mazinātu bēdīgi slaveno nabadzības plaisu sabiedrībā.
===============
Lai mazinātu plaisu, ir strauji jāpalielina UIN un kapitāla pieauguma nodokļi, kuri atpaliek pat no Igaunijas par 6 līdz 21%. Tomēr koalīcijā par šo absurdu neviens nerunā, plēšas par procentu algas nodokļiem.

+5
-6
Atbildēt

0

efeja60 17.08.2013. 11.09

Ministriju nākamgad papildus pieprasītie līdzekļi – kopā 573 miljoni – daudzas reizes pārsniedz “fiskālajā telpā” papildus pieejamos 75 miljonus.
=====================
Kādi 75 miljoni? Jau tagad kasē ir 195 miljonu pārpalikums.

0
-5
Atbildēt

2

    grislits > efeja60 17.08.2013. 11.15

    Budžeta ieņēmumi un izdevumi neiet pa mēnešiem vienādās proporcijās blakām, tā kā tas pārpalikums mainās, plus pārpalikums var būt no pārsnieguma pār plānotajiem ieņemumiem. Kā ir šobrīd, nezinu, neesmu pētījis. Un ja būs pārpalikums gada beigās, tad par to arī izlems. Budžetu plāno pamatojoties uz esošā gada budžetu, nepieciešamajām korekcijām nākotnē un prognozētajiem ieņēmumiem.

    Ja arī šogad ir kaut kur paveicies un iekasēts vairāk nekā prognozēts, tas nenozīmē, ka tas tā būs arī nākamgad. Arī uzņēmumi tāpat plāno budžetu, un faktiski, arī ģimenes budžets tāpat būtu jāplāno. Jeb jums par tādām lietām kā budžeta plānošana nav īsti nojausmas?

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > efeja60 17.08.2013. 11.35

    Vienotība vnk žmiedzas, lai atkal iegrūstu biodegvielas Kampara draugiem 70 miljonus, Repšes metalurga draugiem 65 miljonus, airbaltikā utt., bet pensionāriem, medmāsām, skolotājiem un ugunsdzēsējiem pateiktu, ka naudas nav. Vienotībai nekad nav naudas priekš cilvēkiem, bet vienmēr atrodas nauda miljonāru biznesa stutēšanai – t.i. noēšanai. Jau tagad, ar šī gada pārpalikumu var nosegt vienu trešo daļu ministriju ambīcijas. Ne vienmēr tas, kurš prasa ir sliktais un tas, kurš nedod, labais. Turklāt decembrī pārpalikums vienmēr pieaug. Var jau būt, ka Vilks zin, ka pēc eiro ieviešanas būs straujš kritums un iztrūkums budžetā.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 17.08.2013. 11.04

Šis budžets ir pēdēja iespēja, lai labējie spēki kaut ko mainītu savā domāšanā un nepieļautu neizbēgamu iznīcinošu SC uzvaru nākamajās parlamenta vēlēšanās.
————————–
Tai pat laikā skaidrs, ka šī pēdējā iespēja vergturu, siles lopu un trubadūru vadībā tiks palaista garām.
————————-
Welcome to the new Russia

+5
-2
Atbildēt

1

    dzerkaleliva > dzerkaleliva 17.08.2013. 11.08

    Un tad jūs atkal varēsiet gaudot par slikto tautu, kura ir sapratusi, ka no šī labējo vājprāta ir iespējams tikt vaļā.

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

dro 17.08.2013. 10.40

Haris. Vispār labs un ērts dalījums – ja “Vienotība” atrodas koalīcijā ar ZZS, tad “Vienotība” sadarbojas tieši un tikai ar ZZS, un tam nav nekāda sakara ar Lembergu.
Turpretī NA – vienalga, koalīcijā vai opozīcijā – nevis sadarbojas ar ZZS, bet ir tieši Lemberga sulaiņi.:)
________________
Precīzi:)

+11
-6
Atbildēt

0

Laura Birziòa 17.08.2013. 10.33

…indivīda attieksme pret darbu nav atkarīga no samaksas-darba tikums vai nu ir vai nav!

+11
-7
Atbildēt

3

    dzerkaleliva > Laura Birziòa 17.08.2013. 10.46

    Pats droši vien tikumiski pa 200Ls/mēnesī visu mūžu rukā, ne? Kad jūs siles lopi un vergturi vienreiz reāli pamēģināsiet iedomāties, kā jūtas cilvēks, kuram tikumiski jāstrādā un pēc tam jāmēģina izdzīvot par tiem jūsu atsviestajiem grašiem, kamēr paši zeltā peldat.
    ———————————————————-
    Neviens un nekad cilvēks, kuram jādzīvo no 200Ls, lai kāds viņam tikums, neteiks šādus vārdus, kā esi pateicis.
    ———————————————————-
    Un tā naudas čupa, kuru esi sarausi citus aplaupot un algas nemaksādams, kāpēc esi iedomājies, ka tā tev dod tiesības citus par tikumu mācīt un vispār kādu par kaut ko mācīt? Nulle tu esi, salīdzinot ar cilvēku, kurš nelaupīdams, citus neverdzinādams un no siles nelakdams, bērnus izaudzinājis, čūsku nositis un koku iestādījis.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Laura Birziòa 17.08.2013. 11.37

    absurds

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Laura Birziòa 17.08.2013. 11.39

    Šis atgādina anekdot – strādnieks sūdzas, ka 3 mēnešus nav saņēmis algu, darba devējs atbild: Priecājies, ka vispār darbs ir.

    +11
    -3
    Atbildēt

    0

Sanšains 17.08.2013. 10.08

Viens no retajiem Ozoliņa komentāriem, kuros itin nemaz nav pieminēta, t.i., nosunīta NA. Kāpēc?

Princips jau sen pārbaudītais un bieži izmantotais – vai nu sliktu, vai neko.:)

Jā, bet kāpēc šoreiz neko? Interesanti. Ir skaidrs, ka Ozoliņš & Co kādā ideālā pasaulē vislabprātāk NA un citus nacionālistus ignorētu tik ilgi, kamēr tie vienkārši izgaist – par to šaubu nav.
Bet kāpēc NA tiek ignorēta šoreiz – nevis kritizēta? Vai tad nav par ko? Varbūt kāds, kurš ir iedziļinājies budžeta tapšanas procesos, varētu komentēt?

Vēl varētu būt tāda “apakšdoma”, ka nozīmīgu problēmu diskursā (budžets, valsts attīstība un stabilitāte), “pavieglajiem” NA vietu vienkārši nedrīkst atvēlēt. Lai “Ir” publikai NA nekādā gadījumā neasociējas ar “nopietnu politiku”.

Nozīmīga tēze ir mājieni par Dombrovska iespējamo saprašanos ar ZZS un RP piespiešanu pie sienas šādā veidā, t.i., specifiski RP “pamasēšana”, un tad nu tāpēc tādas ievirzes komentārā nebūtu vietas NA pieminēšanai.
Tomēr Ozoliņš kritizē arī “Vienotības” ministrus. Tā ka kopumā tā “garša” ir mazliet cita.

Vakar tviterī Einārs Cilinskis izteica priekšlikumu budžetu apstiprināšanu saistīt ar “uzturēšanās atļauju” tirgošanas pārtraukšanu.
“Manuprāt, ka uzturēšanas atļauju tirdzniecības apturēšana būtu jāiekļauj nākamā gada budžeta paketē.”
https://twitter.com/EinarsCilinskis/status/368409848490123264

Ja NA tiešām izvirzīs šādu noteikumu, tad gan laikam redzēsim Ozoliņu viņa īstajā elementā – “gaf-gaf” elementā.:) Bezatbildīgie un antisemītiskie laivas šūpotāji! Ā, un arī Lemberga pakalpiņi.

Vispār labs un ērts dalījums – ja “Vienotība” atrodas koalīcijā ar ZZS, tad “Vienotība” sadarbojas tieši un tikai ar ZZS, un tam nav nekāda sakara ar Lembergu.
Turpretī NA – vienalga, koalīcijā vai opozīcijā – nevis sadarbojas ar ZZS, bet ir tieši Lemberga sulaiņi.:)

+9
-8
Atbildēt

8

    grislits > Sanšains 17.08.2013. 11.07

    Skaitļi par papildus pieprasījumiem nākamā gada budžetā, ko uz ātro atradu no ziņām internetā. Tas troksnis laikam sacēlies galvenokārt par tiem lielākajiem prasītājiem. Un NA nav pieminēts, jo atrodas saraksta apakšgalā, respektīvi, domā ar galvu un saprot, ka ja ir ap 70 mio un 13 ministrijas, tad nav jēga prasīt 70 mio, vai pat pusi no šī summas:

    Izglītības un Zinātnes ministrija (RP) – 94,3 miljoni
    Veselības ministrija (V) – 72 miljoni
    Ekonomikas ministrija (RP) – 60 miljoni
    Iekšlietu ministrija (RP) – 58,1 miljoni
    Labklājības ministrija (V) – 49 miljoni

    VARAM (RP) – 28,2 miljoni
    Kultūras ministrija (NA) – 23,15 miljoni
    Ārlietu ministrija (RP) – 16 miljoni
    Zemkopības ministrija (Straujuma) – 12,9 miljoni
    Tieslietu ministrija (NA) – 8,36 miljoni

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > Sanšains 17.08.2013. 11.09

    Haris: Vispār labs un ērts dalījums – ja “Vienotība” atrodas koalīcijā ar ZZS, tad “Vienotība” sadarbojas tieši un tikai ar ZZS, un tam nav nekāda sakara ar Lembergu.
    Turpretī NA – vienalga, koalīcijā vai opozīcijā – nevis sadarbojas ar ZZS, bet ir tieši Lemberga sulaiņi.:)
    _________________________

    Šis ir precīzi.

    Es iedomājos, ko Ozoliņš teiktu, ja ZZS-am kaut ko būtu prezentējis vai kaut ko pārrunājis nevis Dombrovskis no V, bet kāds no NA – tur Bordāns, Dzintrs vai kāds cits :)

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 17.08.2013. 11.18

    NA nav pieminēts, jo atrodas saraksta apakšgalā
    =================================
    Ja Jūsu pieņēmums/secinājums ir pareizs… jā, “sliktu vai neko”.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Sanšains 17.08.2013. 13.27

    ….un viņu atbalstītāji… :)

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 17.08.2013. 14.36

    Uztvert NA nopietni var tkai ārkārtīgi nenopietns un bezatbildīgs cilvēks, un domāt, ka viņi ir spējīgi pārvaldīt valsti, var tikai pilnīgi neadekvāts cilvēks.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 17.08.2013. 15.18

    dzeris49
    Uztvert NA nopietni var tkai ārkārtīgi nenopietns un bezatbildīgs cilvēks

    Nekas, pietiek ar to, ka zanēm un dzēriem jau tikai izdzirdot par NA, sākas tāda neapturama diareja, ka risks kopā ar fakālijām, atbrīvoties arī no zarnām.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 17.08.2013. 17.16

    Lasot tavus komentāros, iespaids tāds, ka tu dzīvo fekālijāas, un resnā zarne tev beidzas tur, kur citiem ir mute.
    Ir tāda slimība – koprofīlija ( mīlestība uz fekālijām), manuprāt, tava diagnoze.

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Sanšains 17.08.2013. 22.51

    dzeris49
    Par kanalizācijas ierīkošanu domā cilvēki ar augstām higiēnas prasībām. Kas tad jūsu sugai, izgāzt naktspodu uz steidzīgo pilsētnieku galvām, tīrais nieks.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

dro 17.08.2013. 10.05

Vai tiešām tumbočkā ir tikai 75 miljoni? Varbūt priekšvēlēšanu laiks it īstais brīdis, lai beidzot pieķērtos ēnu ekonomikai un atrastu JL 2002. gadā solītos 300 miljonus? Valsts iestādēs jāpalielina algas? Nu tad samaziniet ierēdņu skaitu un palikušajiem būs iespēja to saņemt pagājušā gada budžeta ietvaros. Zaķim gan esot citādas domas – nevarot taču cilvēkus izmest uz ielas…tie taču valsts cilvēki, nav jau nekādi potenciālie gliemežu vai ogu lasītāji.
Priekšvēlēšanu laiks saduļķos mūsu informācijas telpu kā vēl nekad. Baltcom radio katru nedēļu inervē Jaunupu, kura priekšā nobāl pat tādas zvaigznes kā Krugmans. Jaunupam ir receptes visām kaitēm, bet būtībā tikai viena – cerība uz iespējām sadarbībā ar Krieviju. Pie kā tas novedīs, varam pārliecināties vērojot Krievijas – Ukrainas attiecības. Diemžēl arī Vienotība liekas dos priekšroku nevis Rail Baltica, bet platsliežu dzelzceļam uz austrumiem, jo Krievijas pārvadātāji jau laipni uzņemti Rīgā. Tā kā dzīvosim šim mirklim un labāk par nākotni nedomāsim – kādēļ bojāt noskaņojumu:)

+17
-7
Atbildēt

9

    oktaavs > dro 17.08.2013. 10.18

    Ino
    Baltcom radio vienmēr intervē ļoti interesantus cilvēkus. Nez, kas viņiem piegādā intervējamo sarakstus ?
    Bet jūs vēl pakožiet kājā viens otram ar V. Pateikt, kas beigās no tā vinnēs un kurā vēstniecībā pēc Saeimas vēlēšanām dzers šampanieti ?

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > dro 17.08.2013. 10.19

    lno
    Diemžēl arī Vienotība liekas dos priekšroku nevis Rail Baltica, bet platsliežu dzelzceļam uz austrumiem

    Platsliežu dzelzceļš uz Austrumiem(TECII 2,kārta Nr2) ir “vagina dentata”. Ar katru dienu aizvien vairāk un vairāk sliecos domāt, ka Dombrovska nenokārtojamās kredītsaistības, ir cilpa Latvijas kaklam. Voldiņš paliek ne mazāk bīstams, kā viņa vārda brālis.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    dro > dro 17.08.2013. 10.30

    west. Bet jūs vēl pakožiet kājā viens otram ar V. Pateikt, kas beigās no tā vinnēs un kurā vēstniecībā pēc Saeimas vēlēšanām dzers šampanieti ?
    ____________________
    Nu ko tad iesaki? Būt vienotiem ceļā uz nekurieni? Paliksim katrs savā vietā kā Vienotība savā? Bet vai paliks?:)

    +12
    -5
    Atbildēt

    0

    oktaavs > dro 17.08.2013. 10.39

    Neko nevienam vairs neiesaku. Varu piedāvāt auniem pieaudzēt smadzeni, bet nez vai šie sapratīs.
    Latviju savāks SC ar savu zaļo asti.
    Ja nepielec, nevaru palīdzēt :(

    +10
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > dro 17.08.2013. 10.57

    west. Pašam gan vēl nav “pielecis”, ka koķetēriju ar SC sāka tieši Vienotība:):):)

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    oktaavs > dro 17.08.2013. 11.50

    Ino
    Štrunts par to, kas sāka. Ja trīs muļķi nespēj vienoties, kam piederēs Latvija, tad atnāk ceturtais ar zaļu koferīti un pievāc visu.
    Rīgu kašķīgie antiņi jau pasēja. Nakamā būs mūsu visu mīļotā, neatkarīgā valsts.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 17.08.2013. 13.35

    west. Rīgu kašķīgie antiņi jau pasēja. Nakamā būs mūsu visu mīļotā, neatkarīgā valsts.
    ___________________
    Kurš tad par to strīdas, bet vai tāpēc man vajadzētu atbalstīt Škapara vietu pie siles? Man vienalga, kurš veidos koalīciju ar SC – Repše vai Ābolitiņa – esmu pret to.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 19.08.2013. 10.00

    west Neko nevienam vairs neiesaku. Varu piedāvāt auniem pieaudzēt smadzeni, bet nez vai šie sapratīs.
    Latviju savāks SC ar savu zaļo asti.
    Ja nepielec, nevaru palīdzēt :(
    =================
    Demagogs! Ar Vienotību nekāds SC nav vajadzīgs, paši aiziesim pa burbuli. Vienotība noplicina latviešu tautu, padarot to par vieglu mērķi kremlim, tāpēc nav lielas nozīmes Vienotība vai SC vai RIP vai ZZS.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

dancis4 17.08.2013. 09.59

Budžets paredzēts valsts, ne ministriju labklājības celšanai. Ministri starp pilsoņiem un viņu nodokļos noguldīto naudu ir tikai starpnieki, kuru tiešajos darba pienākumos ietilpst apsaimniekot noguldīto naudu vislabākajā veidā. Ministriem būtu jādisciplinē sevi domāt valstiski, nevis ļauties kampēju instinktiem. Varbūt tad kāds arī kļūs par valstsvīru.

+18
-2
Atbildēt

0

ligakalnina 17.08.2013. 09.14

Šoreiz atbalstu Circeni, ja kam šinī valstī nauda tiešām nepieciešama, tad tā ir medicīna, mums jau skaitās norma, ka nauda slimnīcām pietiek tikai pusgadam, un tālāk jāprasa papildus finansējums, vai arī jāatceļ visas valsts finansētas plānveida operācijas, izmeklējumi, utt., un tas ir pilnīgākais absurds.

+4
-6
Atbildēt

9

    Elīna Barkovska > ligakalnina 17.08.2013. 09.49

    Circene labāk, lai pa savu kabatu parakājas un pameklē. Kaimiņiem medicīna gandrīz bezmaksas mums par visu jāmaksā un vēl naudas nav.
    Naudas mums nekam nepietiek jo sākumā vajag pabarot ministrijas aģentūrās Pulkus Škaparus, bet tas, kas paliek pāri, tiek novirzīts līdz reāliem darītājiem, kuriem protams ar tiem grašiem ir par maz. Iedodiet Circenei kaut 100 mio, tiks izdomāti jauni “gaismas projekti”, bet medmāsai pieliks 10 ls pie algas.

    +12
    -7
    Atbildēt

    0

    oktaavs > ligakalnina 17.08.2013. 09.53

    Kam švaka veselība, tie atbalsta Circeni. Kas tumsā uz ielas dabūjis pa galvu, tas novēl vairāk naudas policijai.
    Cerams, ka šajā valstī kāds kādreiz padomās arī par naudas efektīvu izlietošanu nevis tikai tērēšanu ?
    Ja vēl iztrenkās visu pie budžeta pupa piesūkušos liekēžu baru, tad naudas pietiks visam un vēl pāri paliks. Tikai kas to darīs ? Tie paši, kam šis bardaks ir izdevīgs ?

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > ligakalnina 17.08.2013. 10.02

    Piedevām būsim reāli, Dombrovskis tālāk par skaitļiem neredz. Saskaita, izdala, bet kas notiek tālāk viņu maz uztrauc. Un vēl cik saprotu visa ļaunuma sakne ir maza ķēdīte, proti, ministru krēslus ala pēc deguniem un par blatu nevis kompetences. Kad šāds nekompetents cilvēks nonāk ministrijā viss ko viņš spēj ir klausīties ierēdņu pasakām un likt savu parakstu uz papīriem, respektīvi ministrijas ar to ierēdņiem saliek visu pa plauktiem tā,kā viņiem ir labāk, nevis medmāsai vai policistam. Nāk jauns ministrs un viss turpinās no gala, jo ierēdņi jau nemainās un galvenais ne par ko neatbild:)

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > ligakalnina 17.08.2013. 10.09

    Bronks. Nopietna partija pēc Škapara izmuldēšanās ostā, būtu viņam parādījusi durvis, bet Vienotība viņam atrod sitltu vietiņu /Aboltiņas viedoklis – uzbrukums V cilvēkiem/.

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    aivarstraidass > ligakalnina 17.08.2013. 13.09

    Kā izteicās agrākais Veselības ministrs Juris Bārzdiņš – Medicīnā var notērēt neierobežotu daudzumu naudas (tostarp, būvējot un remontējot, iepērkot aparatūru, taisot dārgas diagnostikas, utml.) un jebkurus tēriņus arī perfekti pamatot. Skaidrs, ka Circene pieprasītos 73 miljonus vēlas izmantot līdzīgiem mērķiem – ne jau personāla algu pielikumam. Latvijā strādā 13079 medmāsas (sk. http://www.apollo.lv/zinas/medmasu-trukums-ir-satraucoss/326659 ); ja atskaitām privātos iestādījumus, tad kādi 10 tūkstoši medmāsu. Ar 73 miljoniem sanāktu 7300 LVL uz katru šādu medmāsu (jeb, atrēķinot sociālo+IIN) – ap 330 LVL mēnešalgas pielikums uz rokas. Skaidrs, ka to neviens nedarīs.

    Par Latvijas medicīnas kvalitāti un konkurētspēju liecina tie tūkstoši diasporas latviešu, kuri regulāri brauc šurp taisīt visādas apskates, labot zobus utml. Ja būtu tik briesmīgi slikti – tad pacientu plūsma dotos pretējā virzienā; bet līdz šim neesmu dzirdējis par vietējiem latviešiem, kuri dotos pēc tipiskiem medicīnas pakalpojumiem uz Īriju vai Vāciju.

    Nekā šausmīga 75 miljonu dalīšanā nesaskatu. Priekš tam valdība ir, lai vienotos par budžeta prioritātēm. Ja valsts būtu mājsaimniecība, tad, protams, vajadzētu to visu atdot bankām, lai dzēstu aizdevumus. Bet valsts gluži nav mājsaimniecība – reizēm ir arī kaut kas cits jādara. Un ļoti ceru, ka cilvēki ir kaut ko mācījušies no “Helēnas celtnieces” un citiem trekno gadu personāžiem.

    +11
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 17.08.2013. 13.49

    Nauda Latvijā tiek nelietderīgi tērēta visur, ne tikai medicīnā.
    Bet, tas nenozīmē, ka tāpēc nevajag dod naudu vispār.
    Ja mums būtu iepirkta normāla tehnika, nevis vairots ģenerāļu daudzums, iespējams, arī pils nenodegtu.
    Pašvaldību policiju nevar atļauties pat bagātākas valstis, bet, mēs varam.
    Nekur valsts pensijas nevar atšķirties simtām reižu, tāpat, kā pabalsti, nekur “pabalstus”nemaksā tiem, kam tāpat nekas netrūkst, pie kam simtos un desmitos tūkstošu lielus.
    Nekur bagātiem blēžiem nav tik lbvēlīga nodokļu sistēma, nekur viņi var tik elementāri izvairīties no soda.
    Latvijas politiķiem svešs solidaritātes princips, uz kura balstās ES socialā politika.
    Bet, tāda ir mūsu politiķu mentalitāte, diemžēl, arī vairuma “elektorāta” mentalitāte, kā rakstīja klasiķis, “savs kaktiņš, savs stūrītis zemes”, un pārējie man neintresē, apmēram tā teica A. Upītis par latviešiem.
    Un kur vēl brāļi Kaudzītes, ar saviem ģeniālajiem “Mērnieku laikiem” kā latvieša mentalitātes un prototipu, protams, shematisku, bet, patiesu attēlojumu, utt.
    Pagaidām, izskatās, ka nekas no tiem laikiem nav mainījies, “tādi esam”.

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 19.08.2013. 09.47

    Aboltiņas viedoklis – uzbrukums V cilvēkiem
    ================
    Škapars ir Vienotības seja, prāts, gods un sirdsapziņa, tāpēc uzbrukums Škaparam ir uzbrukums Vienotībai.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 19.08.2013. 09.54

    Dzeri, pārstāj kurināt nacionālo naidu pret latviešiem. Latviešu vissliktākā īpašība ir arkārtīgā tolerance pret zagļiem, komunistiem, fašistiem, politiķiem un citiem apdraudējumiem.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 19.08.2013. 10.31

    Nevaru piekrist.
    Es galīgi neeasmu vainīgs, tā par latviešiem domā tie, ko paši latvieši uzskata par klasiķiem.
    Otrkārt,pēc 50 gadu okupācijas, tātad, nomainoties vismaz divām paaudzēm, uzaugot tām pilnīgi absurdā pasaulē, kas atbalstīja melošanu un liekuļošanu, nav brīnums, ka pieplusojot tam to “latviešu” mentalitāti, par kuru augstāk pieminēju, esam tādi, kādi esam.
    Secinājums varētu būt tāds – jānomainas, vismaz, divām paaudzēm, lai latvieši kļūtu par eiropiešiem, un tas, brīnumainā kārtā, sakrīt ar Bībeli, kad to att. tautu 40 gadus vadāja pa to tuksnesi, lai tā aizmirst savas vergu ieradumus, vai nav intersanti, un neliecina, ka Bībele, tomēr, gudra grāmata?
    Un galīgi negribu teikt, ka latvireši ir sliktākā tauta pasaulē pēc mentalitātes, utt., tā ir mūsu vēsture, jo, kaut vai tiem pašiem frančiem, kas vispār bija absolūtie impotenti, padevās Hitleram, uz kuru rēķina tūkstošreiz vairāk ēbreju dzīvības, kas sadarbojas ar nacistiem valsts limenī, un tagad pārmet mums antisemitismu, ir daudz vairāk, ko nožēlot att. par savu vēsturi, bet, pateicoties vēst. apstākļiem, viņi ir citā līmenī, un daudz ko sapratuši, mēs vēl arvien kuļamies postsovoku, tai pašā vergu, mentalitātē, kur katrs par sevi, es priekšnieks, tu muļķis, utt., bez kādiem morāliem kritērijiem, dabiski, tas ir mans subjektīvs vied., nepretendēju uz absolūto patiesību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Māris Bārzdainis > Māris Bārzdainis 17.08.2013. 21.03

to Bronks
Par Vienotību viss pareizi, es tieši tā pat domāju. Arī susurs pagājušajās vēlēšanās balsoja par Vienotību un drīz pēc tam piedzīvoja vilšanos. Es, atšķirībā no Jums, partijas tik bieži nemainu, mani atsevišķi manas partijas sānsoļi nevar samulsināt. Man galvenais ir virziens, kurā partija iet. Vienotība izmainīja virzienu, nodeva ideālus un pagūlās zem Lemberga – tas arī bija tas noteicošais, kas lika man novērsties no V.
Jūs sakiet, ka “šodien neredziet par ko balsot”, bet, redzot negatīvo attieksmi pret V un RP, atzīstieties, Bronks – pašvaldību vēlēšanās balsojāt par NA. Vai nu tā bija, ka sēdējāt vienaldzīgs mājās un noskatījāties, kā citi balso par Vienotību (RP pat nepieminu)?

+2
-2
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam