Eiropas Cilvēktiesību tiesa aptur Čalovska izdošanu

167

Komentāri (167)

Mārtiņš 09.08.2013. 11.32

Latvijas tiesas nav spējīgas iztiesāt likuma pārkāpumus – ir apkaunojoša….un savā valstī dzīvojošie pilsoņi nevar būt droši, par ko tos var valdība izdot tiesāšanai ārvalstīs, jo paši ir mazspējīgi….tā teikt – atkratīties no saviem pilsoņiem….
Čalovska lieta tikai pierāda valsts un nacionālistu attieksmi pret saviem pilsoņiem un cilvēktiesībām.
Ja kāsds saka: ( Reksis )-Nu beidzot ECT ir apstiprinājusi, ka tā ir eiropas politiskā-policejiska tiesa, kura iejaucas valstu iekšējās lietas – TAD ES PILNĪBĀ PIEKRĪTU ŠĀDAI POLICEJISKAI TIESAI, jo, Latvijas tiesas ir kā zīdaīņi – piečurātām bikšelēm, lielā brāļaASV priekšā!
Tālāk – lasot Rekša komentāru sanāk – ka viens puisītis nu būs tas galvenais – kas noregulēs / ne-noregulēs Latvijas – ASV – Krievijas attiecības!!! Dumji paliekat, vai!
Latvija regulāri zaudē ECT prāvās
KĀRTĒJO REIZI – MAN IR KAUNS PAR LATVIJAS VALSTI!

+2
-2
Atbildēt

0

Pēterītis 09.08.2013. 10.07

– Varbūt ne par tēmu. Ne par Čalovski, bet diskusijas sācēju.
Redzams, ka Linux Mint 15 iznāciens jau iepriekš labi sagatavots. Gan teksts sacerēts, gan smaidoša figuranta foto piemeklēts, gan plusiņu licēji no 7 datoriem nolikti dežuras režīmā. Viņi arī pirmaie no advokāta Vārpiņa, vai tieši no honorāra maksātāja saņēma gaidīto ziņu. Uzbrucēju stobrs arī pavērsts galvenajā virzienā un pirmais šāviens tiešā tēmējumā “prettiesiskajam Dombrovska režīmam” – SC ekspansijas bīstamākajam pretiniekam nākošajās vēlēšanās.

+4
-2
Atbildēt

0

peerku 09.08.2013. 08.20

> algiz

Izcili precīzi paskaidrots tiem, kas nesaprot:
“Ir pilnīgi skaidrs ka Deniss nav nekāds drauds, drīzāk grēkāzis ar ko atskaitās US oficiālie un uz kuru visu kaku nometa īstie naudas saņēmēji, persona kura bija noķerama, uz ko attaisnot līdzekļus kas tika tērēti šaja operācijā, kāds kurš atsēdēs par visiem.”

Jā, par savu muļķību jātop sodītam un jāizcieš sods savā valstī, kas ir Latvija.

+2
-5
Atbildēt

0

Lolita 09.08.2013. 02.34

Globalā pieredze rāda ka amerika nav ieinteresēta cietumos uzturēt personas kas nav tiešā veidā ietekmējušas valsts drošību, vai kā savādāk izmantojušas (šajā gadījumā) lētticīgākos pilsoņus. Valsts kura aizstāv savus pilsoņus nav jaunums, taču ir starptautiskas normas un diplomātiski ceļi, un ir precedenti, kas nav attaisnojami (Krievijas – Gruzijas 2008 karš – vai tiešām kāds tic ka Gruzija to iesāka?)

Deniss nav hakeris. Deniss pats ir viens no MITB vīrusa upuriem. Ja patlaban ir reģistrēti 18 tāda veida vīrusi, tad apmēram skaidrs cik cilvēki piedalās šajos procesos, kas ir saistīti ar šiem vīrusa paveidiem. Bēdīgākais ir tas ka lai arī viņus sauc par hakeriem, patiesībā šajā gadījumā kiberpasaulē šīs personas ir vairāk vai mazāk maskačkas trenniņbikšu sēmučku grauzēji kas atņem naudu cilvēkiem kas pastaigājās pa pilsētu cerot, ka cilvēce ir pietiekoši attīstīta lai nevajadzētu iedziļināties tādās lietās kā ieroču atļaujas un pašaizsardzības cīņas mākslas.

Vainīgi ir lietotāji kas nesaprot ka ir valstis un pilsoņi kas izmantos sajūtu ka svaigi uzinstalēts windows būs drošs, un ka aplikācija ko novilksi interneta lapā ar smaidīgu cilvēku reklāmu nebūs piebāzta ar vīrusiem, ka ieejot lapā ar labiem solījumiem tā nebūs pilna ar ar browser hijack’iem. Salīdzini to ar godīgu pilsoni kuram Ivans tirgū pārdod desu ar smaidu un solījumiem uz sejas, un desa vēlāk izrādās saindēta. Vai Saša iedod ielūgumu uz klubu, kurā tevi pēc tam noskuj no tava maka. Botneta kontrolieri pārsvarā nāk no tādām valstīm, kā Krievija, no valstīm kurās ir problēmas nopelnīt godīgi, sodus var attaisnot ar korupciju, un negodīgs īstenībā ir cool (bandīti), un tēmētas tiek valstis ar labu ekonomiku.

Ir vajadzīgas olas lai reāli dzīvē aplaupītu banku, bet ir gļēvi un nožēlojami izmantot cilvēku naivumu un neizglītotību IT sfērā lai to izmantotu. Ir vajadzīga reāla dzīve lai ar prātu un/vai spējām nopelnītu naudu, bet lai nekaunīgi izmānītu, balstoties uz IT neizglītotajiem, ir vajadzīgs tikai framework – aplikācija kas būvē gatavus vīrusus – gala lietotājs var veikt vīrusa modifikācijas to piemērojot un/vai padarot tos unikālus lai antivīruss neatrastu, kā arī daudz upuru epasta adrešu datubāzes (parasti šīs var nopirk kopā ar frameworks). Jāsaprot ka šis gadījums NAV gadījums kurā tiek lauztas banku ugunssienas. Tiek izmantoti naivi cilvēki kas tic ka pasaule ir labāka vieta, un tādas ļaunas valstis kā Krievija nepastāv. IT administratori kas dod pārāk daudz brīvības gala lietotājiem cerot uz pašu lietotāju uzmanību.

Tādi mēsli arī padara pasauli par nedrošāku vietu, netieši ievieš noteikumus, kas darbā liek rāmjus tavam datoram, ar kontroli ko tu drīksti un ko nē. Jarēķinās, ka pasaulē visas valstis nebūs vienlīdzīgas, būs personas zemākajās valstīs, kuras godīga darba vietā izvēlēsies zagt, atņemt, piemānīt.

Deniss ir acīmredzot piramīdas apakšpusē, naudas saņēmēji un framework radītāji joprojām tirgo savu preci, izmanto tīklus kuros darbojās absolūti anonīmi, tirgo jebko anonīmi, es šeit nemaz nesākšu.

Ir pilnīgi skaidrs ka Deniss nav nekāds drauds, drīzāk grēkāzis ar ko atskaitās US oficiālie un uz kuru visu kaku nometa īstie naudas saņēmēji, persona kura bija noķerama, uz ko attaisnot līdzekļus kas tika tērēti šaja operācijā, kāds kurš atsēdēs par visiem.

Par savu muļķību ir jācieš. Zaglim jāsēž cietumā. Šajā lietā nav nekāds glamours. Čista urlisms kuru nevajadzētu aizstāvēt.

+9
0
Atbildēt

2

    piziks > Lolita 09.08.2013. 10.11

    Algiz, la-a-a-abs koments!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Lolita 09.08.2013. 19.35

    ….algiz….ja Tavam komentāram varētu pievienoties, tad pēdējais teikums iznīcina visu iepriekš teikto…

    0
    0
    Atbildēt

    0

dro 08.08.2013. 23.57

Derīgie idioti SC brigadņiku vadībā cenšas pasniegt 1 ECT tiesneša lēmumu kā kautko ārkārtēju:) LR 1 ziņās šodien: tādi lēmumi bijuši vairāk par 2000 un tādas valstis kā Vācija un Zviedrija tos pat ignorējušas…Latvija, protams, to nevar atļauties, bet pagaidīsim, kad spriedīs pilns tiesas satāvs un tad jau redzēsim.

+8
-2
Atbildēt

0

dzintarz 08.08.2013. 21.46

Nevajag tik ļoti satraukties par nabaga latviešu puisēnu.
Āmurikas tiesnesis viņam uzdos jautājumus. Un puisēns atbildēs.
Prāvoslavnutās Krīvzemes un tās provincēs (piem.Kirovā, un Labusijā) jebkuŗas atbildes kļuvušas liekas.

+8
-1
Atbildēt

1

    Ieva Aile > dzintarz 09.08.2013. 00.50

    Jā,tā gadās,kā teiktu Vonnegūts.Vispirms tu uzdod jautājumus,pēc tam jautājumus uzdod tev.Pie Staļina tētiņa arī tā esot noticis.Tad iedzersim par to,lai mums neuzdotu jautājumus.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 08.08.2013. 21.10

Te daži spriež, ka ECT lēmums esot “nekas īpašs”, uzreiz atgādinot vēsturisku citātu par nothing special. Šāda, lūk, ir tā latviešu elite.

Bet, lūk, eksperta viedoklis, kas bijs Valsts prezidenta padomnieks un dažu vēsturisku rosinājumu autors:
“ECT lēmums Čalovska lietā ir smags signāls valdībai un tiesai”:
http://www.diena.lv/latvija/zinas/pastars-ect-lemums-calovska-lieta-ir-smags-signals-valdibai-un-tiesai-14019674

Pastars: ECT lēmums Čalovska lietā ir smags signāls valdībai un tiesai 62
Autors: Diena.lv. 2013. gada 8. augusts 17:00
3 6 0 0 NOSŪTĪT PIEVIENOT
Eiropas Cilvēktiesību tiesas (ECT) ātrais lēmums kibernoziegumos apsūdzētā Denisa Čalovska lietā ir ļoti smags signāls Ministru kabinetam un Augstākajai tiesai Latvijā, norāda konstitucionālo un administratīvo tiesību eksperts Edgars Pastars.
“ECT zibenīgais lēmums Čalovska lietā ir smags tiesisks signāls Ministru kabinetam un Augstākajai tiesai. Ļoti smags,” savā sociālā tīkla Twitter kontā norādījis E.Pastars.
Viņaprāt, D.Čalovska aizstāvjiem iespējas uzvarētu lietu ECT ir “virs 50%”.
E.Pastars gan norāda, ka pats ir “pret pliku politisku neizdošanu uz ASV”, taču “signāls nav labs”.
“Starp citu, ir arī nepubliski viedokļi ekspertu vidū, ka jurisdikcijas jautājums ir vēl diskutējams (arī par Izdošanas līgumu),” piebildis jurists.
Jau vēstīts, ka ECT pieņēmusi izskatīšanai kibernoziegumos apsūdzētā Latvijas pilsoņa Denisa Čalovska advokātu iesniegumu un noteikusi pagaidu aizsardzību – aizliegumu izdot Čalovski ASV.
D.Čalovska advokāts Lauris Liepa portālam Diena.lv norādīja, ka lieta par “Imantas hakera” izdošanu ECT tiks izskatīta prioritārā kārtība, bet laika ziņā tas nozīmē – lietas izskatīšana varētu aizņemt vienu līdz divus gadus. Šajā laikā tā dēvēto Imantas hakeri Latvija nav tiesīga izdot ASV.
Foto: LETA

+5
-5
Atbildēt

0

peerku 08.08.2013. 20.34

> zanE un Ēriks

Saprotu Jūsu nostāju, mana taisnīguma izjūta ir līdzīga. Brīnos, ka demokrātiskā valstī vairākums gatavs klaji ignorēt cilvēktiesības.

Pirmo reiz es priecājos, ka ECT aizrāda Latvijas valstij, kamēr cietumnieki sūdzējās par cietuma apstākļiem vai krievi/nepilsoņi,- ka tiem netiek dota automātiski pilsonība, vai, ka nabadziņi nevar vēlēt pašvaldību vēlēšanās, es biju pilnībā valsts varas pusē, šoreiz mani apkauno manas valsts pašcieņas trūkums, patiesībā mūsu tiesu sistēma pati sevi atzina par mazspējīgu.

+4
-6
Atbildēt

11

    janis17 > peerku 08.08.2013. 20.54

    Padarīt valsti par krāpnieku paradīzi gan skaitīsies īpaši gudri?

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 08.08.2013. 21.04

    Latvija jau sen ir bagāto bēžu un bagāto krāpnieku paradīze, ir nu gan jaunums, valsts bez tiesībsarg. sistēmas un politiskās gribas tādu izveidot, ar absolūti impotentiem politiķiem, kas par to atbild.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > peerku 08.08.2013. 21.12

    Tāpēc ir svarīgi to visu mainīt! Latvijai ir jākļūst par latviešu labklājības zemi. Labklājības. Par tādu vietu, kur tautai labi klājas. Un tā politiķu paaudze, kas nāk pamazām, nāk ar mērķi par latvisku Latviju Eiropas attīstīto un kultūras valstu vidū.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 08.08.2013. 22.12

    Latvijai jākļūst par visu Latvijā dzīvojošo pilsoņu labklājības zemi, Latviju neapdzīvo latvieši vien.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > peerku 09.08.2013. 00.01

    Nē, dzeri, tu kļūdies – Latvijas valsts ir izveidota, lai LATVIEŠU tauta varētu realizēt savas pašnoteikšanās tiesības.
    Un tieši tās ir primāras. Tas nostiprināts Satversmē sākot ar valsts nosaukumu, LATVIEŠU valodu, LATVIEŠU karogu un LATVIEŠU apdzīvotām teritorijām.
    Pārējām tautībām ir mazākumtautību statuss. Vairumam no šīm mazākumtautībām ir savas etniskās dzimtenes, kurām būtu jābūt par šo mazākumtautību labklājības zemēm.
    Neviens neliedz attīstīties mazākumtautu kultūrai, jo latvieši ir labi un atbildīgi saimnieki SAVĀ ZEMĒ!
    Taču jāsaprot, ka saimnieks nedrīkst ļaut savā vietā saimniekot kādam citam, tas visupirms ir atbildības jautājums.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 09.08.2013. 00.46

    ….aivarsk….man Tevis, nudien, kļūst žēl….patiesi!…

    Latvijas Satversmes Sapulces
    1922. gada 15. februāra kopsēdē pieņemtā
    Latvijas Republikas Satversme

    LATVIJAS TAUTA savā brīvi vēlētā Satversmes sapulcē ir nolēmusi sev šādu valsts Satversmi:
    I nodaļa. Vispārējie noteikumi

    1. Latvija ir neatkarīga demokrātiska republika.

    2. Latvijas valsts suverēnā vara pieder LATVIJAS TAUTAI.

    3. Latvijas valsts teritoriju starptautiskos līgumos noteiktās robežās sastāda Vidzeme, Latgale, Kurzeme un Zemgale.

    4. Valsts valoda Latvijas Republikā ir latviešu valoda. LATVIJAS karogs ir sarkans ar baltu svītru.

    http://likumi.lv/doc.php?id=57980

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > peerku 09.08.2013. 02.10

    ZanE, tu esi izcēlusi iekopētajā Satversmes tekstā vārdu “Latvijas” itkā to pretstatot manis minētajam “latviešu”.
    Redzi, tad tev ir jāatbild, kas ir LATVIJA?
    Kāpēc un kā tā radusies! Un tik elementāru jautājumu apskatīšana tavā vecumā(es te pieļauju, ka esi vecāka par bērnudārza vecumu, lai arī neesam personīgi pazīstami) nav īsti adekvāta.
    Bet es nebūšu lepns un pastāstīšu, ka Latvijas valsts izveidošana ir LATVIEŠU (ne krievu, lietuviešu, poļu un citu cienījamu tautu, bet tieši latviešu) tautas pašnoteikšanās tiesību materializācija. Tātad Latvija ir latviešu tautas dibināta valsts savu tiesību realizācijai. Latviešu tauta ir Latvijas valsts pamats. Bez latviešu tautas Latvijai nav nekādas pastāvēšanas jēgas, jo arī Starptautiskajās tiesībās valstij nepieciešamo elementu uzskaitījums ir šāds – teritorija, tauta un suverēna valsts vara.
    Savukārt nacionālās valststiesības ņem par pamatu trīs obligātos elementus – teritoriju, tautu un valsts varu, kā arī papildina tos ar citiem elementiem, kā, piemēram, valsts vēsturisko izcelsmi, nacionāli – kulturālo raksturojumu, valsts jēgu un mērķi, valsts iekārtu un darbības pamatprincipiem, u.tml.

    http://www.president.lv/images/modules/items/PDF/17092012_Viedoklis_2.pdf

    Latviešu tauta (nācija) kā viena no pirmajām jau 1918.gadā atsaucās uz toreiz vēl jaunajām tautu pašnoteikšanās tiesībām, lai pamatotu savas tiesības uz savu valsti
    Jāpiekrīt, ka rakstot Satversmi 1922.g. jēdzieni – Latvijas tauta un latviešu tauta bija daudz vairāk sinonīmi, nekā šodien, kad par “Latvijas tautu” uzdodās arī tādi, kuri sapņo Latvijas valsti likvidēt – tā nav Latvijas tauta, tie ir Latvijas iedzīvotāji, tā sauktie CITTAUTIEŠI, kuri nav lojāli kādam no augstākminētajiem trim valsts pamatelementiem – latviešu tautai, teritorijai, valsts varai un kuru mērķis ir realizēt citas valsts politisko gribu Latvijas teritorijā.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > peerku 09.08.2013. 08.41

    …vēlreiz…aivarsk, man Tevis ļoti, ļoti žēl…

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > peerku 09.08.2013. 18.37

    Un Latvijas “kultūras nesējs” Eiropā būs tādi kā NA/VL valdes loceklis Jānis Iesalnieks ar savu kretīnisko un pretīgo naida tvītu: “Kam mums tāds noziedzies urlēns vajadzīgs? Tikšana vaļā no tādiem pilnībā atbilst NA nostādnēm”…

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    janis17 > peerku 09.08.2013. 19.51

    Sigma, ja atmetam diplomātiskā bla, bla, bla, trūkumu Iesalnieka tekstā, nu paskaidro – kāpēc Latvijai būtu vajadzīgi čalovski, lembji, šķēles, šlesaki un citi TAMLĪDZĪGI Latvijas pilsoņi, kuru vainu neviena tiesa vēl nav pierādījusi???
    No kurienes tev vēlme NEĻAUT tiesai izspriest par viņu vainu???

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Rinalds Āriņš > peerku 11.08.2013. 18.36

    Savā tviterkontā jau noradīju uz Ivetas Kažokas rakstu:
    http://politika.lv/article/latvijas-hakerstasts-ka-atskirt-svarigo-no-troksna

    Man nav principiālas problēmas uzticēties visus būtiskākās tieslietas, it īpaši ja tajās skārtas cilvēka tiesības, nodot izlemšanai Eiropas tiesām, kurām es uzticos vairāk nekā LV tiesām.

    Drīzāk Jums kā “nacionālistam” tā varētu būt problēma :)

    0
    0
    Atbildēt

    0

ilmisimo 08.08.2013. 20.02

Beidzot.

Mums ir pašiem savs Luiss Kurvalāns, kas…eee … mmmmm.. nuja! kas smuok prettautiskā unkel Sema marionešu režīma pakalpiņu”‘zasķenkos”‘…

bet!

Par tuo mumsim iraid arīg pašiem savs Slavators Allende, kas it braši rezidē Ārlietu ministrijā!

+13
-2
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 08.08.2013. 18.04

Šodien zaļā menta kantorī būs semočku svētki. Sanākusi visa brigāde ar brigadieri galvgalī un tik bliež vaļā. Atšķirībā no citām reizēm, kad zaļā menta dežurants var izspiest tikai vāju purkšķi. Šodien svētki, pat svinību vaininiekam frizūra mazliet iezaļējusi. Par agru sviniet, dāmas un kungi. Vēl jau tikai spriedums apturēt. Tas vēl nav spriedums atlaist mājās, piešķirt dzīvojkli un izmaksāt prēmiju par izciliem sasniegumiem krāpšanā, veiktā noziedzīgas grupas sastāvā. Kad vēlēšanās uzvarēs SC, dabūs vairākumu, vadīs valdību, nodibinās latgaļu autonomiju, trīs valsts valodas un vēl visu ko tādā garā, tad, kungi, rīkojieties, visi trumpji jūsu rokās! Bet pagaidām, kungi, pacietību un pamperus pa rokai, lai no priekiem nesabojājas vasaras uzvalki.

+17
-7
Atbildēt

15

    Ieva Aile > Þanis Bezmers 08.08.2013. 18.43

    Ej ratā ar visām savām sēmočkām un SC,būs tikai labi,ja pierādīs Čalovska vainu,tad varētu viņu izdot kaut vai arābiem,bet līdz tam nav ko izdāļāt Latvijas pilsoņus visiem,kuriem nav iepaticies kāda deguns.

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Þanis Bezmers 08.08.2013. 19.19

    Sveiks, Ērik miglainā rītā! Semočku uzlasītāju klubs ir visnotaļ cienījams un ne sliktākais citu klubu starpā. Bagāts nekļūsi, bet paēdis būsi. Galvenais – nav jālauza galva, kā pateiks, tā izdarīs, visapkārt tovarīšči, miers un bērziņš. Šādiem klubiem ir tūkstošgadīga vēsture, visu cieņu! Galu galā, daži no kluba biedriem tiek ievēroti un dažreiz tiek arī pie labāk atalgota amata. Tad jau var atļauties skaistas sievietes un baltus džipus. Bet tas nu tā. Sliktāk, ja savs sapņus sāk īstenot sabiedrībai nepieņemamā veidā, sapinas ar sliktu kompāniju, kas krāpjas un zog. Tā kā esi stingri jo stingri noštimmēts uz pozitīvu, uz laimes atnešanu visai cilvēcei, tad nekādi nevari noticēt, ka abām rokām kopā ar zagļu bandu esi iebraucis svešās kabatās. Tas nevar būt! Tāpēc, ka tas nevar būt. Nu labi vēl. ka kabatas nepiederēja Kremļa Dzīves Priekšniekam, viņa draugiem vai kāda grupējuma obščakam, bet tiem pridurkiem amurikāņiem. Paldies Dievam, ka vecā pasaule pilna ar lietderīgajiem idiotiem, kuri uzskata, ka visiem blēžiem, zagļiem, spridzinātājiem, galvu cirtējiem, kārējiem, dūrējiem visupirms ir cilvēktiesības, tajā nozīmē, ka viņi drīkst visu, pret viņiem nedrīkst neko. Visi šie ļaundari tiek pazemoti un apspiesti savu nepatīkamo degunu dēļ, tāpēc viņi var darīt da jebko un tas būs tikai taisnīgi. Lūk, tāpēc tu un tavs klubiņš ir semočku uzlasītāji.

    +11
    -5
    Atbildēt

    0

    janis17 > Þanis Bezmers 08.08.2013. 20.51

    Ierados, perfekti! Pilnībā pievienojos!
    Pārprastās, superpārspīlētās cilvēktiesības, kas biežāk aizstāv agresoru, ne upurus ( šinī gadījumā apzagtos cilvēkus) rada veselu morālo kropļu armādu, kurai nekas nav svēts, ne cita dzīvība, ne īpašums…

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Þanis Bezmers 08.08.2013. 21.04

    Man agrā jaunībā ap gadiem 14 bija tāds gadījums…Sēžu savas mājas dārzā un spiežu caur marli sulu no tiko salasītām baltajām jāņogām…gribējās noeksperimentēt ar vīna gatavošanu.Te ierodas dāmīte no milicijas bērnu istabas un sāk mani izprašņāt,kur esmu šodien bijis,ko darījis,kas var apliecināt…Izrādījās,ka viens puika uz mana vārda paņēmis velosipēdu pavizināties(esot pilsētā bijusi tāda iespēja),un tā arī pazudis ar visu riteni.Būtu toreiz visu šeit esošo izdošanas fanu kontingenta rokās bijusi vara,mani varbūt uz mazgadīgo koloniju aizsūtītu,labi,ka sievišķim bija saprāts un vēlēšanās novērtēt,ka neesmu nekāds parastais miliču uzraugāmo kontingents.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    janis17 > Þanis Bezmers 08.08.2013. 21.07

    Bet kas būtu bijis, ja tu kā tagad tas čalovskis būtu bēdzis no patiesības noskaidrošanas pār sētu?
    Neesi vainīgs – neesi bailīgs!

    +7
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Þanis Bezmers 08.08.2013. 21.37

    …aivarsk… Tev viss vienā putrā sajucis, tas droši vien no saules – nav jau brīnums – nelietīgās ECT dēļ tika mobilizēti visi spēki un nosēdināti pie klavieres, lai glābtu sava neveiksmīgā tieslietu ministra sasmērēto krūtežu….nē, nu nav jau slikti – pie vienas reizes ručī arī Vienotību, šie taga vienā laivā…. :)

    …ja nopietni – Čalovskis nekur nav bēdzis, kāpēc viņam kā Latvijas pilsonim kaut kur jābēg?….viņa vēlme un arī Tavai vēlmei vajadzētu būt – lai spriež taisnu tiesu Latvijas valsts tiesu sistēma….vai Tu apšaubi taisnas tiesas iespējamību?….Tu šaubies par savu valsti?….Čalovskis gan nešaubās – viņš paļaujas uz tās likumiem un tikumiem….kurš no Jums lielāks patriots?….

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    janis17 > Þanis Bezmers 08.08.2013. 23.47

    ZanE, jūsu divkosība ir apbrīna vērta :)
    Čalovskis nekur nav bēdzis,
    ________________________________
    Kāpēc tad nevēlās ātri ar savu advokātu armijas palīdzību tiesā pierādīt nevainību un saņemt no ASV valdības daudzmiljonu kompensāciju par sabojāto reputāciju, netaisnīgo attieksmi utt???

    kāpēc viņam kā Latvijas pilsonim kaut kur jābēg?
    ___________________________________________________
    Kāpēc viņš ir Latvijas pilsonis????????????
    Būšana par Latvijas pilsoni ļauj krāpties un zagt?

    lai spriež taisnu tiesu Latvijas valsts tiesu sistēma….
    _______________________________________________
    Noziegums pastrādāts ASV. Ar šo vīrusu tika inficēts vairāk nekā 40 000 datoru ASV. Vīruss nonācis NASA datoros. līdz ar to arī jātiesā tur,kur tiek konstatēts likumpārkāpums.

    Tas viss jau 1000 reižu izrunāts.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Þanis Bezmers 09.08.2013. 00.18

    Opjatj dvacatj pjatj,kā teiktu krievi…Kura tiesa ir pierādījusi,ka Čalovskis to izdarīja?Čalovski varbūt vajadzētu tiesāt ASV,ja kāds pierādītu,ka viņš tur ir veicis noziegumu,bet to neviens vēl nav pierādījis,tāpēc nevainīgu cilvēku,kāds ir Čalovskis,kamēr nav pierādīts pretējais,nav ko vazāt pa pasauli apkārt.Saproti,vispirms jāpierāda,ka kāds ir vainīgs.Utrom deņgi,večerom stuļja,no deņgi vperjod,kā teicis ”Divpadsmit krēsli” varonis.
    Ja,pieņemsim,es nokļūtu tādā situācijā,es negribētu nekur braukt,pat tad, ja būtu nevainīgs,es nezinu un negribu zināt,kā tādā ASV tiek spriesta tiesa,lai tie kungi,kam pret mani ir kādas pretenzijas,tērē savu naudu un brauc uz šejieni.Ja tā padomā,Čalovska lieciniekiem varbūt nemaz nav tik daudz naudas,lai azbrauktu uz tiesas sēdēm ASV.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Þanis Bezmers 09.08.2013. 10.55

    Zane, kamon, kāda taisna tiesa LV, visu nosaka resurss, nav pat jābūt kukuļdevējam, spēj tik juristuarmādu noalgot un lieta darīta, ( LV jau juristuparadīze,vai tik nav visvairāk saražotā profesija), pierādīs ka melns ir balts un ūdens īstenībā ir uguns( vecie labie sholastikas triki ar to cik velnu var nosēdēt uz adatas gala, mūsu juristuekvivalenti viduslaikos pierādīja ka 99 gab.)

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > Þanis Bezmers 09.08.2013. 11.18

    Un Aivarsk … kopā ar NA… šoreiz tik cieši un negrozāmi tic amerikāšu “izmeklētājiem”. Kad Kārkliņa lietā citiem tādiem pašiem tika pateikts, ka blefojuši par Kārkliņam pārskaitītajiem 100 000 amerrubļu, tad “izmeklētāji”/āzu piemeklētāji apklusa. Kādēļ tieši Čalovska gadījumā līdzīgi augstprātīgi LV aborigēnu ignorētāji Tev un Tavējiem šoreiz tik uzticami?! :)

    Man personīgi nekādu simpātiju pret Čalovski nav — neticu ne viņam, na ASV pusei (spekulāciju dēļ), ne mūsējiem (stulbuma, kvalifikācijas trūkuma, politspekulatīvisma dēļ un profesionālas un politiskas pašapziņas trūkuma dēļ).

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Þanis Bezmers 09.08.2013. 11.27

    Nujā,to jau nemaz nevar salīdzināt ar ASV speciālistu paveikto,kas zem Huseina gultas Irakā ieraudzīja lielu lādi ar masu iznīcināšanas ieročiem un tāpēc uzsāka karu,kurā gāja bojā neskaitāmi cilvēki.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > Þanis Bezmers 09.08.2013. 11.28

    …..WAT….tātad Tu piekrīti, ka taisna tiesa Latvijā nav iespējama un visi tiesu procesi ir apšaubāmi, gan iztiesātie, gan vēl procesos esošie?…ko, nu?…
    ….likvidējam TM ar visām liekajām tiesu institūcijām un….tā – padomāsim, zem kuras valsts jurisdikcijas mēs varētu palīst?….jātaisa referendums!… :)

    …nu, vēl jau mums ir nespējīgas izmeklējošās un apsūdzību uzturošās iestādes – no tām arī jāatsakās….galu galā cilvēktiesības kā Tu saki – “ir tikai tads erzacarguments priekš jebkuras varas, piesegšanās plakātiņš”….

    ….atgriežamies pie linča tiesas – lēti, labi un atsevišķus ļautiņus – apmierinoši….

    ….WAT…goda vārds – Tu spēj pārsteigt!….

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > Þanis Bezmers 09.08.2013. 11.56

    Nē Zane, tā gluži nav , kombinācijā ar REALPOLITIK, tā gan ģeld, ja mēs būtu Islande,Somija vai Polija es noteikti nostātos Tavā pusē, bet mēs neesam , mēes vienmēr esam bijuši Rietumu pasaules robežpostenis, ko vienmēr ir Austrumi gribējuši dabūt savā pārvaldē, tā ka : ” quod licet iovi non licet bovi”

    Nevajag gaisu tricināt par to kas nav iespējams , jo totāli suverēna dominējoši savas intereses ievērojoša vlasts LV vietā ( arī EE un LT) nav iespējama, tāpat kā purvā neaug ozoli, bet pundurbērzi.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > Þanis Bezmers 09.08.2013. 11.59

    ZanE, visu, ko WAT-am pateici, varēsi atkārtot arī tam, sportista šopavasar pa šekumu atskaldītajam, pirmklasniekam un viņa mātei Jaunjelgavā?

    Likumi un normas tādi, ka spārdītājam nekas, spārdmammelei Ls 50 sods, bet pašvaldības vadītājs Guntis Libeks — nez, no kuras partijas? — paziņo, ka vispār nekā nopietna nav bijis, TV3 savu ķini taisījis!

    ZanE, arī Tu proti pārsteigt. Rrrrr.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Þanis Bezmers 09.08.2013. 12.47

    ….Jūs, puiši, spējat pārsteigt ar savu kategorismu, taču nepamanot ( vai attaisnojot?) valsts mazspēju nodrošināt KATRA sava pilsoņa cilvēktiesības….likums tāpēc nekļūst sliktāks, ja nemākulīgi, nekompetenti, bet augstprātīgi indivīdi to nespēj ievērot/piemērot….

    ….mēs saasinām visas savas maņas, jo aizskarts “latvieša” lepnums – kaut kāds krievs (neteikšu Iesalnieka vārdiem – urlēns) satracinājis visu sabiedrību, gan jau kāds paziņos – arī sašķēlis….visu savu nepatiku koncentrējot pret to “svešo”, kurš izjaucis mierīgā pīļu dīķa ūdensspoguli….
    …un tad var staipīt cilvēktiesības kā bikšgumiju, meklēt patriotisma iedīgļus, plēst kreklus – kuri pareizākie un īstākie nacionālisti….un….turpināt izlikties nemanām, cik bīstams ir šis precedents, jo valsts savas nespējas dēļ – var no Jums atkratīties jebkurā mirklī, ar jebkuru ieganstu….vienkārši – norakstīt!….

    …ja esat ievērojuši – neviens neattaisno Čalovska iespējamo nodarījumu, bet vēlas saprast, kāpēc šajā reizē attieksme pret notikušo ir citāda nekā identiskā gadījumā iepriekš – vai tiešām noteicošais ir uzvārds un politiskās partijas likumu interpretācijas?….cik droši var justies savas valsts pilsonis, ja viņa cilvēktiesības ir traucējošas “lielās politiskās spēlēs”….
    ….kāpēc Latvijas valsti apkaunoja neprofesionālu “politiķu”, tiesībsargājošo un izmeklējošo, uzraugošo iestāžu impotence?….tiesiskums?….piedodiet, kur tas ir?….

    …sevi cienoša valsts iespējamo noziegumu izmeklētu pati, neskaidrību gadījumā pieacinot apsūdzību uzturošo pusi un lemtu par sava pilsoņa likteni…Latvija – nevarēja, nespēja, neprata, negribēja…neizmantoja iespēju VISIEM savas valsts pilsoņiem nodemonstrēt, ka tā ir stipra, gudra, lemtspējīga….tiesiska….
    ….diemžēl – panāca pretējo – iesēja šaubas….vai tāds bija mērķis?…varbūt urrā nacionālistiem (NA) un viltus nacionālistiem (V)….bet….rezultātā – sagrāva ticību tiesiskumam Latvijā…. žēl!…

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 08.08.2013. 17.55

Eiropas Cilvēktiesību tiesas (ECT) ātrais lēmums kibernoziegumos apsūdzētā Denisa Čalovska lietā ir ļoti smags signāls Ministru kabinetam un Augstākajai tiesai Latvijā, norāda konstitucionālo un administratīvo tiesību eksperts Edgars Pastars.
“ECT zibenīgais lēmums Čalovska lietā ir smags tiesisks signāls Ministru kabinetam un Augstākajai tiesai. Ļoti smags,” savā sociālā tīkla Twitter kontā norādījis E.Pastars.

Viņaprāt, D.Čalovska aizstāvjiem iespējas uzvarētu lietu ECT ir “virs 50%”.
E.Pastars gan norāda, ka pats ir “pret pliku politisku neizdošanu uz ASV”, taču “signāls nav labs”.
“Starp citu, ir arī nepubliski viedokļi ekspertu vidū, ka jurisdikcijas jautājums ir vēl diskutējams (arī par Izdošanas līgumu),” piebildis jurists.
==============================================
Eiropas Cilvēktiesību tiesas (ECT) zibenīgais lēmums un ļoti smags signāls Ministru kabinetam un Augstākajai tiesai Latvijā

+4
-7
Atbildēt

0

guna 08.08.2013. 17.37

“Bostānas spridzinātājam ir savs fanātisku pielūdzēju klubs. Sievietes!”
================
Latvijā Imantas Hakera atbalstītāji, ir no pārkrievojušiem latviešiem no jauktajām ģimenēm, SC partijas jaunatnes grupas, kam dots uzdevums aktīvi uzturēt hakera nevainību, un no RP partijas cilvēkiem, kuri atrodas kruscelēs, un nezina uz kuru pusi iet. Izskatās, ka ies austrumu virzienā. Vini visi uzskata, ka labāk iespļaut sejā ASV, ka to izdarīja Putins, bet ne Krievijai un tās ārpolitikas interesēm Latvijā. Politiski tas jau ir nopietni, par cik šajā sektā ir pievienojušies RP partija no valdības puses.

+14
-7
Atbildēt

0

lindukjis 08.08.2013. 17.33

Nožēlojami! Izskatās ka ECT ir Kremļa pagarinātā roka!

+10
-9
Atbildēt

0

janis17 08.08.2013. 17.01

Patīkami apstiprinājās manas iepriekšējās aizdomas, ka linuksi, edges, dzeri, ZanE, supereye, nomale u.c. patiesībā ir domubiedri no ušaka kompānijas :)

+14
-7
Atbildēt

14

    Jānis Derkusovs > janis17 08.08.2013. 17.17

    Nu tie pārējie varētu būt, bet Zanei ir drusku cita fīča. Amerikāņi pašlaik ir šokā , ka Bostānas spridzinātājam ir savs fanātisku pielūdzēju klubs. Sievietes!
    Viņu psihologi to skaidro, ka dažām no sieviešiem tā emancipētā amerikāņu sabiedriba esot mentāli sveša, viņam nevajagot līdztiesību , viņām vajagot alfa tēviņus, mačo. Nu no sērijas…jes;li bjot, značit ļubit.
    Tas ir diezgan daudz pētīts fenomens, jo visiem, ievēro visiem!, vissadistiskākajiem sērijveida slepkavām ir savi pilnīgi fanātiski atbalstītāju klubi. Raksta vēstules, dežūrē pie tiesām, piketē pie cietuma.
    Nū… Tur ir daudz psiholoģisko aspektu…..Zane īespējams ir dēls…Un viņa pieļauj, ka ir iespējama situācija, kur viņa varētu būt līdzīgā situācijā kā Čalovska māte.Varbūt vienkārši jaunietis patīk….
    Nu visus šitos apstākļus parasti izvērtē ļoti profesionāli psihologi, kad atlasa kandidātus zvērināto žūrijai ASV. Zani līdzīgā gadījumā neizlaistu
    cauri atlasei.

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > janis17 08.08.2013. 17.18

    Jā, lai arī daži no viņiem ir profesionāli propagandisti, daži nē, tomēr patiesībā sirdī viņiem visiem tuva padomju krieviskā kultūra un būtība, un tie nepropagandisti (dzris, zanE, nomale) no jēdzieniem “latvisks”, “nacionāls” u.tml. baidās vairāk kā sātans no krusta. Man pat liekas, ka viņi jūtas neērti, ka ir latvieši, viņi labprāt noklusētu dialogā ar citu valstu pārstāvjiem, ka ir latvieši.

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > janis17 08.08.2013. 17.42

    >roberts.j
    Dzeris nav latvietis, krievvalodīgais, bet etniskā izcelsme- ebrejs. Tas viņam rada problēmu ar pareizticību, kas ir krieviskās vides neatņemama sastāvdaļa…
    Zane gan visdrīzākais ir latviete, bet var būt, ka jauktā ģimene. Drīzāk viņai simpatizē, kāds krievu tautības pārstāvis…Ļoti jau viņa emocionāli tajā politiskajā procesā iesaistās …
    Nomale… es viņa komentārus reti lasu. Neņemšos pašlaik profilēt.

    +13
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > janis17 08.08.2013. 17.46

    ….Robert…Tev taisnība!…tādā kompānijā, kura sevi iecēlusi īsteno un pareizo, inteliģento un nacionāli patriotisko latviešu kārtā – dissidente/articulus/destra/ombross, aivarsk, lno – var izjust tikai kauna sajūtu, ka esi viens no latviešiem….

    +6
    -14
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 08.08.2013. 18.16

    Beidzot, sapratu, kas jūs satrauc vairāk par visu – rases tīrība.
    Nu jā, esmu ēbrejs, nu ir tāda nelaime, kas apgrozas Ušakova domubiedru kompānijā, kopā ar zanE, kas vispār nezina, kas viņa ir bet, simpatizē krieviem, tāpat, kā es ēbrejiem ( Palestīna būs mūsu, tāpat, kā Latvija!) un, tai pat laikā, mēs cenšamies slēpt, ka, īstenībā, esam latvieši, un tas viss kopā mums rada konfliktus ar pareizticīgo baznīcu, kurai mēs labprāt pievienotos, ja nebūtu ēbreji un vispār, “kosmopolīti”, un mums nebūtu jāizliekas par latviešiem, lai atspēkotu domas giganta “disdente” utt. komentārus, un izvērstu propagandu kremļa intersēs, pieķērāt mūs.

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > janis17 08.08.2013. 19.11

    …Dzeri….yeh!….izgaismojāmies!….:))

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > janis17 08.08.2013. 19.57

    Dzeris
    Kur es teicu, ka gribi pievienoties pareizticīgo baznīcai? Es teicu, ka Tev tā nav pieņemama. Tu piederi padomju kultūrai-sovoks, nevis krievu.
    Tu piederi krievu valodas telpai, bet ne kultūrai.
    Vispār Tev ir grūti, jo īsti Tu nepiederi nekur….

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 08.08.2013. 20.14

    Tas, ka es tev esmu tik nozīmīgs, ka tu nepārtraukti domā par manu tautību, valodu, kultūru, utt., tiešām ceļ manu pašapziņu.
    Man gan pietiek ar to, ka tu piederi pie “disidente – ombrosa – articuluas domubiedriem, lai pilnīgi zaudētu intersi par visu pārējo, kas ar tevi saistīts.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 08.08.2013. 21.04

    Ja ar sc jums jau sen pa ceļam, tad tik jāgaida, kad sāksiet bučot rokas šļesakam un šķēlem – jūsu partija taču Rīgā apvienojusies ar šļesakiem. Reklāmas plakāts “57 balsojumi kopā ar oligarhiem” izrādījās par tukšu skaņu vai Trojas zirgu jau nedēļu pēc vēlēšanām.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    andris902 > janis17 08.08.2013. 21.28

    …perfekta atbilde, Dzeri…. :))

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > janis17 08.08.2013. 21.30

    ….aivarsk….kā Tu vari nicināt partiju, pret kuru Jānis Iesalnieks izjūt tik dziļu cieņu?….neviena latviešu partija nav tik augstu vērtēta, Tu, ko?….

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

    dzintarz > janis17 08.08.2013. 22.09

    ZanE ….aivarsk….kā Tu vari nicināt partiju
    ======
    Nepūlies lieki! Ņēm nākošo ņiku no Entonijas ielas datubāzes..

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > janis17 08.08.2013. 22.24

    Par ko tu, aivarsk, runā, kāds tur Šleseris un Šķēle?
    Ja kas, tie jau bijuši TBLNNK tuvākie sabiedrotie.
    Mums pat Dzintara tuvākais draudziņš Puzes žurkulēns ir sīka vienība, mums šefi Maskavā, Telavivā un Vašigtonā, un vēl Sorosa onkulis stipendiju maksā, mēs par kapeikām Dzimteni nepārdodam, tikai par lielām naudām.

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > janis17 08.08.2013. 23.07

    dzeris49
    Mums pat Dzintara tuvākais draudziņš Puzes žurkulēns

    Lai kāds ļaundaris nebūtu Lembergs, ne jau tev, pakaļā drāztam planprātiņam veltīt viņam epitetus, kas drīzāk iederētos abiem defektīviem ņedobitkiem, Zatļeram un Sprūdžam.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

Jānis Derkusovs 08.08.2013. 16.52

Nū…Lauris Liepa, neizmērojami labdarīgais advokāts, Dienā ir sniedzis paziņojumu, ka ETC lietu skatīšot no 2 līdz 7 gadi….Normāls sroks!
Nu tad ir divas iespējas
Čalovskis paliek cietumā (2-līdz 7gadus) līdz ETC lēmumam. Un ETC nevērtēs vainīgs vai naw, bet tikai , vai var izdot vai nē.
1)Ja izdod, tad nemāku termiņus aprēķināt. Tur kā sanāk…
2)ja paliek Latvijā un izmeklēšana, un lietai noilgums ir 10 gadi Ilgi būs izmeklēšana jāstiepj…, Vai tiesas process visās instancēs.Arī ap 10 gadiem.
Respektīvi, visu mūžu čalis zem tiesas
2)Čalovskim maina drošības līdzekli un viņš pazūd tālēs zilajās …Kā Stabiņa, Vaškevics…Nu bet’Latvija no viņa būs no viņa tikusi vaļā.
Nu katram no 3 no trim variantiem ir savas priekšrocības…
Nu jā…Šausmīgs gals vai bezgalīgas šausmas.

+14
-5
Atbildēt

1

    Rita Lazda > Jānis Derkusovs 08.08.2013. 19.15

    Tikai šajā rakstā uzzināju, ka tas botāniķis sēž Centrālcietumā… viņa vietā ieteiktu lai viņu izdod uz ASV cik vien ātri var, jo tik ilgi sēžot starp zekiem nekādas noderīgās iemaņas nevar iegūt un gala rezultātā tāpat nosēdētu to pašu laiku.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

Danute Klaiva 08.08.2013. 16.16

Nesaprotu šitos komentētājus. Visu te smirdinat, paši nesat lasījuši apsūdzības materiālus tik kaut ko kur sagramsta pa ausu galam un tik kladzina.
Latvijas puse krimināl lietu neierosināja, jo noziegums nav izdarīts Latvijas teritorijā, tā paskaidroja prokuratūra. Savukārt iekšlietu departaments, krimināl policiju lietā neatrada nozieguma sastāvu. Bet tiesa vadoties no apšaubāmas kvalitātes starpvalstu līguma, ko Latvijas pusē izstrādāja tirliņi, bet ASV pusē rūdīti FIB darboņi. Pieņem neatbildīgu lēmumu.Ministru kabinets ar Premjeru priekšgalā nostājās kā vērsis vārtos un izdomāja savā cietā paurī, ka pēc man badīties ar ASV bulli ja varu tos salmus atdot viņam apēst.
Tikai normāli domājoši cilvēki ir neizpratnē par šādu valstisku rīcību.

+4
-16
Atbildēt

11

    grislits > Danute Klaiva 08.08.2013. 16.27

    Izlasiet Pifa komentus linuxam, varbūt kauns paliks par savām rakstītajām muļķībām…

    Kaut gan nav vērts, jo esat linuxa kompanjons profesionāls SC propagandists, varbūt pat tas pats linux zem cita nika.

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Danute Klaiva 08.08.2013. 16.37

    ——canoss:”(..)
    Tikai normāli domājoši cilvēki ir neizpratnē par šādu valstisku rīcību.”
    ============================================================================
    Normāli cilvēki jau imitāciju (šķietamību) vēl var atpazīt – http://www.ir.lv/2013/8/6/latviesu-rekordi

    taču tādus valsts (valsts imitācijas) augstākajos ešelonos nelaidīs – vai pie nozīmīgu lēmumu pieņemšanas neaicinās.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    Timurs Čuntonovs > Danute Klaiva 08.08.2013. 16.49

    Pifs jau raksta tā, it kā čalovska vaina būtu perādīta. Bet mēs jau nezinām, kas notika patiesībā.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    janis17 > Danute Klaiva 08.08.2013. 16.50

    Linuksam kauns???
    Nu tu dod :)
    Ja nav kauns publiski laizīt ušaka sasvīdušo pakaļu par semušku glāzi, tad kauns vispār nepiemīt.

    +13
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > Danute Klaiva 08.08.2013. 16.53

    Hombros, pifs raksta tā, kā jārīkojās, kad kāds tiek apsūdzēts noziegumā. Tiesa tikai var pateikt vainīgs vai nav. Un šī milzīgā spirināšanās vedina domāt, ka godīgu un ātru tiesu gan šis negrib!

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Jānis Derkusovs > Danute Klaiva 08.08.2013. 16.55

    >hombros
    Vispār civilizētā sabiedrībā vainu nosaka tikai un vienīgi tiesa.
    Bet Čalovskis dikti negrib uz to tiesu ASV braukt…Jo termiņi ilgi būšot.
    Kaut kā viņš pats savai nevainībai netic…

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    andris902 > Danute Klaiva 08.08.2013. 17.38

    …Roberts….hmmm….Pifs ir atzīts tiesību eksperts?….iepazinies ar lietas materiāliem?….pasludinājis spriedumu?….mēs varam malt nez kādas versijas no rīta līdz vakaram, taču neviens no mums nepārzina lietas apstākļus….
    ….vislatviešiem, nez kāpēc, vienīgais arguments – visiem turēt mutes….šorīt to vajadzēja atgādināt Tieslietu ministram Bordānam, lai netēlo gailēnu un neapkauno valsti….
    ….7 mēnešus stiepa gumiju, nu pēkšņi ECT lēmums Latvijai tik mazsvarīgs un Čalovskis pēc iespējas ātrāk jādabon prom, ka TV ekrānā ministrs var nolaisties līdz tirgus sievas līmenim….

    …vai Jums tiešām, nevienam – “patriotam” nav Latvijas žēl, ka tā kārtējo reizi piesmieta – nevarīgas, gļēvas un negudras valdības dēļ?….

    +4
    -14
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Danute Klaiva 08.08.2013. 18.26

    Vispirms ir jāpierāda,kāpēc Čalovskim būtu jābrauc uz ASV tiesu.

    +6
    -10
    Atbildēt

    0

    Danute Klaiva > Danute Klaiva 08.08.2013. 22.28

    Robert pasaki savu adresi aiziešu ar Tevi parunāt un pārliecināšu ka Tu maldies, esmu ļoti nejauks nacionālists, ja man iedotu varu Latvijā neatrastos neviens kam nav tīras letiņu asinis. Tie kas slikti runātu pret ASV atdotu viņiem lai tiek galā paši, tie kas nīstu un iet šaut arābus izdotu arābiem tiesāšanai. Un Latvija būtu tīra, pārējiem jau pie dzimšanas iepotētu mīlēt Latviju. Tici man Tev nepatiktu tas kādu politiku ieviestu, visi uz pirkstu galiniem tecētu. Un darbā strādātu tikai un vienīgi valsts labā.
    Vienvārd sakot ja nav ko pateikt par konkrēto lietu, par ko raksts runā tad beidz smirdēt.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Danute Klaiva > Danute Klaiva 08.08.2013. 22.46

    Hombros Tu pareizi saki ka te vairums muld emociju uzplūdos. Un tik tiešām tajos dokumentos ko FIB iesniedz Latvijas pusei nav neviens konkrēts pierādījums, tur ir tikai varbūtības saistība ka puisis ir tur piedalījies.
    Ja kāds Čalovskis ir kontā ieskaitījis naudu un ja tie ir bijuši ASV $ tad tas automātiski iziet cauri ASV centrālās bankas datu bāzi. Un tieši šis ir visticamākais tas iemesls kam FIB ir pieķēries un provē to sasaistīt ar Čalovski. Bet pagaidām puisi var notiesāt tikai un vienīgi kad ir kādas vīrusa programas posma veidotājs. Bet Latvijas puse puisi vēlas izdot uz varbūtiskiem pierādījumiem. Tāpat balstās uz to nepilnīgo vienošanās paktu, kas nenosaka to kad izdot var tikai tādā gadījumā tiesāšanai ja noziegums ir fiziski pastrādāts prasītāju teritorijā. Bet Čalovskis ASV nekad nav bijis un tātad arī nevarēja tur neko apzagt, jo vairāk ASV ir apzagti tikai 13% no kopā minētiem kontiem. Tad tikpat labi var viņu izdot jebkurai citai teritorijai kur tika izdarīts šie konta zādzības. Un vēl padomājiet par soda samērīgumu, ja viņam tur draud 60 un vairāk gadi cietumā tad tieši šī paša iemesla dēļ nedrīkst izdot. Apgalvot kad internets ir bez robežām un tad var par to tiesāt jebkurā valstī ja esi pārkāpis tās valsts kādu likumu. Bet kā TU vari tagad zināt kad neesi jau noziedzies? Tu jau savā pc esi lejuplādējis neskaitāmus failus par ko neesi maksājis un ASV par to draud daudzi gadi cietumā. Latvijā vēl par to nevienu netiesā, nu tad lūdzu kaltē sausiņus jo rīt FIB iedrāzīsies tavā miteklī. (Tikai viela pārdomām.)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš > Danute Klaiva 09.08.2013. 11.30

    Pilnībā piekrītu Zanei!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 08.08.2013. 15.52

Absolūtā TM nekompetence, kas, kārtējo reizi, nostāda Latviju muļķīgā situācijā, tāds ECT lēmums bija sagaidāms, bet, par NA ministru kompetenci sen viss skaidrs, tas nav nekāds jaunums.
Bet, kas notiek ar V, kura balso par tik nepārdomāstiem lēmumiem?
Pēc tam, kad Āboltiņa “aizgāja” Repši, V notiek strauja degradācija sevišķi, morālā, un milzīgs kritiens populisma virzienā.

+9
-19
Atbildēt

11

    grislits > ligakalnina 08.08.2013. 16.06

    Kāds šeit sakars ar TM kompetenci vai nekompetenci? izdošana ir apturēta līdz lietas izskatīšanai ECT – respektīvi, apturēta darbība lietā, kamēr augstāka tiesa pieņems savu lēmumu. Kāds tur sakars ar Latvijas vai kādas tās institūcijas kompetenci vai nekompetenci?

    Nav apnicis dzīt demagoģiju katru dienu?

    +16
    -6
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > ligakalnina 08.08.2013. 16.23

    Kas tas ir, ja ne tieslietu sistēmas nekompetence, ka lietas regulāri nonāk līdz ECT, kur Latvija uzvar, šķiet, retāk nekā tajā nokrīt kāds meteorīts?

    +7
    -12
    Atbildēt

    0

    piziks > ligakalnina 08.08.2013. 16.27

    Dzeri, faktiski jau ir mazliet otrādi, — pēc Repšes aiziešanas ex-JL/Vienotība vairākās lietās ir mazliet labojusies, tomēr nepietiekami. Dzeri, Tev laikam aizmirsies, ka tieši Repše 2009. gadā/pirmās Valda Dombrovska valdības laikā bija tas, kurš pēc pensionāru reketa pirmais publiski vīpsnāja par tiesiskās paļāvības principu un paziņoja, ka Satversme — LV konstitūcija — šam traucējot (“risināt ekonomiskus jautājumus”) . Diemžēl Valdis Dombrovskis kā Repšes politiskais krustdēls sava politkrusttēva juridisko nihilismu un cinismu publiski atkārtoja vairākkārt un tikmēr, kamēr Vienotība kā JL mantiniece kļuva tik gļēva, ka iesniegumu Satversmes Tiesai uzrakstīja Aigars Štokenbergs kā privātpersona ar juridisku izglītību, bet pašu iesniegumu uz Satversmes Tiesu nesa… Saskaņas centrs, un… pensionāri ar ST nolēmumu vinnēja: daži pensionāri — ne bez SC ideoloģiskās piepalīdzības — to vinnēstu uzskata par saskandinātāju panākumu un attiecīgi, vismaz Rigā, Liepājā un vēl šur tur balsoja pašvaldību vēlēšanās.

    Vai Valdim Dombrovskim tiešām nebija citas izvēles 2009. gadā kā vienīgi reketieriska pensionāru uzmešana? Ja pats Valdis D. domāšanā būtu elastīgāks/izdomā bagātāks UN UZSKATOS PATSTĀVĪGĀKS — vai JL/Vienotība neskaustu samaksu labiem PR speciālistiem –. premjeram Dombrovskim bija iespēja LTV teikt pilsoniski mobilizējošu runu un aicināt LV pilsoņus pensionārus nākt palīgā glābt valsti, katru mēnesī valsts glābšanai ziedojot Ls 8 — 10 latus. Ne visi būtu priecīgi, bet lielākā daļa, manuprāt, piekristu: tad gan valsts un Ministru Prezidenta un attiecīgo valdību pienākums būtu tiem pašiem pensionāriem — tāpat kā EK, SVF u.c. aizdevējiem — apsolīt arī LV pensionāriem nelielu procentiņu par LV valsts kreditēšanu. Tas netika izdarīts un nu tiem pašiem pensionāriem jāklausās pasakas par pensiju indeksāciju Ls 5 ik mēnesi: iespējams, ka mazie aizdevu procentiņu tik lieli nebūtu, toties pret LV pilsoņiem senioriem būtu veikta cieņpilna valsts glābšanas akcija. Valdis Dombrovskis toreiz pasteidzās citēt Einaru Repši. Vai ieguva premjers? Vai ieguva Latvija kā valsts? Aizdomas, ka ieguva gan, bet — neko labu.

    +7
    -10
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 08.08.2013. 16.30

    ex-diena_lasītāji, sūdzību ECT var uzrakstīt jebkurš neatkarīgi no tā, vai lēmums par kuru sūdzas ir tiesisks vai prettiesisks. Sūdzības pieņemšana un darbību apturēšana lietā neko neizsaka par Latvijas valsts institūciju pieņemtā lēmuma tiesiskumu, jo ja sūdzība ir iesniegta atbilstoši procesam un pareizi noformēta, ECT to nevar nepieņemt, pat ja tā sūdzība ir pilnīgs bulšits. Vai tiešām ir tik grūti saprast tik elementāras lietas?

    ja tik ļoti gribās dauzīt Bordānu, NA vai Vienotību par šo lēmumu, tad varēsiet to darīt pēc ECT lēmuma lietā, ja tas lēmums noteiks, ka LV rīcība bija prettiesiska. Punkts.

    Bet līdz tam, pēc Liepas prognozēm, var pat nākties gaidīt divus gadus. Bet šobrīd sakarā ar sūdzības pieņemšanu ECT nav nekāda pamata kādu lamāt vai celt debesīs, jo sūdzības pieņemšana neko neizsaka par lietas būtību.

    +14
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.08.2013. 16.54

    Un TM mums ir tikai Lembergam un “maksātnespējas biznesmeņiem” vajadzīgu likumu lobēšanai, vai arī kādai – nekādai juridiskai ekspertīzei?
    Kas attiecas uz demagoģiju – tas ir NA lauciņš, ne mans, kas attiecas uz NA kompetenci – situācija ar tieslietām, kad pati NA neuzticas tai sistēmai, par kuru ir politiski atbildīga, un kuru nespēj un negrib sakārtot, toties uzņrem savās rindās tik odiozus blēžus kā Lūsis, un liek tos partijas pirmajās rindās tikai tāpēc, ka tie var sagādāt partijai zināmu materiālu atbalstu, liecina gan par NA kompetenci, gan par principialitāti, gan par gaidāmo nākotni, pa TB taciņu līdz Batjkas kā TB līdera liktenim un nākotnei, kur tad vēl.

    O.T. – daļēji tev taisnība, bet, šoreiz izteikšu savu tīri subjektīvu viedokli – kamēr JL, vēlāk V līderis bija Repše, tai bija skaidrs virzības vektors un zināmi principi, varbūt, reizēm kļūdaini, bet, tai bija kāds saturs.
    Tagad V nav ne satura, ne vektora, ne pat kādi morāli principi, par tās ekonomisko utt. politiku neizteikšos, jo neesmu komptents, bet, pēc mana subjektīva viedokļa, nodokļu sistēma, pabalstu sistēma, pensiju sistēma ir ārkārtīgi netaisnīga, veicina noslāņošanos un cilvēku aizbraukšanu, absolūti izslēdz ES raksturīgu solidaritātes principu, par tiesībsarg. sistēmu pat nerunājot, kur ir Vaškevics, kur ir…, utt, katrs pats tuir var ielikt tos uzvārdus.
    Un tas cilvēkiem riebj vairāk par visu – absolūtā bezatbildība un nesodamība.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 08.08.2013. 17.14

    dzeris49: Kas attiecas uz demagoģiju – tas ir NA lauciņš, ne mans,
    __________________________

    Tikai nevajag, jūs gandrīz katru dienu atkārtojat vienus un tos pašus vispārinājumus bez konkrētiem faktiem neskatoties pat uz komentējamā raksta tēmu. Kas tad tas ir, ja ne demagoģija? ņemot vērā atkārtojumu biežumu un regularitāti, tā vēl papildus ir propaganda – katru dienu atkārtot vienus un tos pašus vispārinājumus bez faktiem.

    Un kādēļ izņēmāt daļu iepriekšējās atbildes, es jau biju sācis rakstīt atbildes komentāru. Pats sapratāt, ka smagi nošāvāt garām?

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > ligakalnina 08.08.2013. 17.20

    Es gan esmu dzirdējis, ka vairums sūdzību no Latvijas tiek noraidītas no ECT puses bez lietas ierosināšanas, un mēģināt iebilst faktam, ka Latvija gandrīz vienmēr zaudē ECT var tikai pilnīgs demagogs.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    grislits > ligakalnina 08.08.2013. 17.27

    ex-diena-lasītāji, jūs nesapratāt. Sūdzību ECT var iesniegt jebkurš par kaut ko, ko viņam liekas, ka LR ir nodarījusi pāri, ja tas saistīts ar cilvēktiesībām. Atmest sūdzību lietu neierosinot ECT var, ja jautājums ir nesaistīts ar cilvēktiesībām vai nav process ievērots (izietas visas vietējās instances) u.tml. Bet ja ir tāda armija ar augsti profesionāliem advokātiem, tad procesuālajiem noteikumiem neatbilstošu sūdzību ir grūti uzrakstīt jautājumā, kurš tiešām ir saistīts ar cilvēktiesību sfēru (kurā valstī tikt tiesātam un vai izdošana ir pamnatota).

    Šajā gadījumā bija lēmums par izdošanu, par to arī tika iesniegta sūdzība, jo Čalovskim liekas, ka ar tādu lēmumu LR dara viņam pāri. ECT to sūdzību kaut kad skatīs. Tā kā pastāv varbūtība, ka lēmums var būt arī tāds, ka izdošanu atzīst par prettiesisku, tad ECT aptur lēmuma izpildi līdz brīdim, kad tiks izskatīta sūdzība. tas ir tāpat kā ar spriedumu pārsūdzēšanu. Pirmā instance jums kaut ko piespriež no kāda, bet ja otra puse (šis kāds) spriedumu pārsūdz, sprioedums spēkā nestājas, un tajā nospriestaios netiek pildīts, kamēr nākmā instance nenolemj, kā tad īsti ir.

    Un ja arī LR vairāk lietas iekš ECT ir zaudējusi nekā vinnējusi, tad tam nav nekāda sakara ar šo lietu, jo pie šādas ažiotāžas un nodrošinātības ar advokātiem būs visu laiku sūdzība pēc sūdzības un visādas citādas darbības procesa ievilkšanai, tieši tāpat kā Lemberga tiesvedībās. Un vispār, kur es iebildu, ka LR ir vairāk zaudējusi lietas ECT nekā vinnējusi? nevajag lasīt savas iedomas, vajag lasīt uzrakstīto.

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > ligakalnina 08.08.2013. 17.46

    Tā jau jums taisnība par šo gadījumu, BET jūs neredzat visu mežu – TM nekompetence parādās ne tikai šajā lietā, bet kopumā, par ko arī norādīju, ka Latvija regulāri zaudē ECT prāvās. Ja tieši par šo lietu, tad TM un IeM nekompetence ļoti labi parādās situācijā – vai nu neizmeklē neko, vai arī formāli izmeklē un pasludina, ka noziegums nav noticis, tātad par ko cilvēks ir aizturēts? Ak tad noziegums pastrādāts ASV? Tikai, cik dzirdēts, D. Čalovskis nekad nav bijis ASV. Tad kā viņš varēja pastrādāt noziegumu tur, kur viņš nav bijis? Jebšu jūs apgalvosiet, ka internetā ir spēkā ASV likumi? Vai tādā gadījumā mēs patlaban nepārkāpjam ASV robežu, jo neatceros, ka man būtu piešķirta vīza ir.lv apmeklēšanai un komentāru rakstīšanai. Jādomā, ka Jums arī tādu vīzu ASV nav izsniegusi. Ak tad ir.lv ir Latvijas Republikas teritorija? Tad jau visu veidu lejupielādēšanas formas arī ir likumīgas, ja serveri atrodās valstīs ar attiecīgu likumdošanu! Tātad vienīgais risinājums ir ieviest apjomīgu filtrēšanu kā ĶTR, jo citādi Holivudai kaput. Cik gan tas būs skaisti, vēl tikai atliks izdaiļot tualetes papīru ar Sat… un visus režīma pretiniekus nostādīt rindiņā nošaušanai un orgānu izņemšanai eksportam, jo viena veida represijas nevar veikt bez visiem pārējiem represiju paveidiem.

    +7
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 08.08.2013. 18.08

    Ja es ko mainīju savā komentārā, tad tikai tāpēc, ka vēl nebiju izlasījis atbildes komentāru, bet, diezin vai, būtu ko mainījis pēc būtības.
    Kas att. uz NA “kompetenci” – katram par to var būt savs viedoklis, visi mēs esam politiski angažēti, es te izsaku savu viedokli, diemžēl, situācija ar tiesu sistēmu, ECT spriedumi, Bērziņš, Lūsis, Rasnacš, utt, dod man zināmu pamatu tādomāt gan par nekompetenci, gan par politisko korupciju NA rindās.

    +4
    -9
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš > ligakalnina 09.08.2013. 11.28

    100 % PIEKRĪTU!

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Baiba Eglâja 08.08.2013. 15.27

L-jā tieslietas ir juridiskas vai tikai politiskas?

+7
-13
Atbildēt

0

Aivars Krauklis 08.08.2013. 15.27

Tagad puisēnu fiksi jālaiž ārā no vietējā ķurķa. Ja pieņem, ka bezmaksas (labi ļaudis tic) jezgas patiesais iemesls būtu neļaut varonim kaut ko zināmu izpļāpāt prettautiskajā amerikāņu tiesā, tad Latvijas cietumā viņa drošību diez vai kāds var garantēt pienācīgā mērā. Pēc tam vēl nāksies taisnoties par nelaimes gadījumu, un nu jau pamatoti. Tad labāk brīvībā pie mammas.
Toties ECT nodemonstrējusi, ka joprojām spēkā Uļjanova ticība. Nu tā, ka Eiropā nekad necietīsim no derīgu idiotu trūkuma.

+14
-9
Atbildēt

2

    Kristīne > Aivars Krauklis 08.08.2013. 15.40

    “neļaut varonim kaut ko zināmu izpļāpāt prettautiskajā amerikāņu tiesā”
    ===
    Izklausās, ka Tu esi sajaucis vienā katlā visus, ko ASV iestādes šādu vai tādu iemeslu pēc vajā. Ko gan šams varētu izpļāpāt vai neizpļāpāt?

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Aivars Krauklis 08.08.2013. 16.35

    Nu šim te jau nu gan ar “derīgiem idiotiem” gan nav nekāda sakara.

    +4
    -11
    Atbildēt

    0

piziks 08.08.2013. 15.19

Korekts — un tiesiski precīzs — ECT sveiciens tiesiskuma koalīcijai, ieskaitot Tieslietu ministru Bordānu/NA un Tieslietu ex-ministri Solvitu Āboltiņu, kura LV-ASV savstarpējās noziedznieku izdošanas līgumu parakstīja, kā arī Āboltiņas Vienotībā stumtajām ragutiņām, bezmugurkaulniekam un premjera lomas spēlētājam, veiksmes stāsta/suckcess story līdzautoram literātam Valdim Dombrovskim. Interesanta šai sakarā ir arī Kristīnes Līces-exMaļinovskas piezīme šai sakarā — ECT nav arī noteikusi, ka līdz lietas izskatīšanai ECT Čalovskis būtu jātur apcietinājumā, jo — tās pašas lietas ietvaros Rumānija savam Mihajam ļauj staigāt ārpus ieslodzījuma vietām, piemērots atbrīvojums pret parakstu. Bordāns/NA un Dombrovskis kopā ar partei genosse Āboltiņu kopā ar attiecīgo Latvijas tieslietu iestādi Latviju ir nogāzuši zemāk par Rumāniju.

1. Attiecīgi = jautājums NA un Iesalniekam junioram, — kur ir pamats nekritiski uzticēties amerikāņu “izmeklētājiem” un vai īstenu LV patriotu apmierina Latvija, kas nolikta zemāk par Rumāniju?

2. Der neaizmirst — vai atcerēties — ka Kārkliņa lietā citi ASV “izmekētāji” vispirms paziņoja, ka Kārkliņš saņēmis 100 000 dolāru, toties pēc Latvijas puses protesta iespējamais blefs/ASV “izmeklētāju” savdabā prasība netika atkārtota.

3. Par Čalovski ša sakarā mūsdienu LV galvaspilsētas Rīgas folklora liecina 2 versijas:

A) Čalovskis neko nav saņēmis;
B) Čalovskis saņēmis 2000 amerikāņu dālderus.

4. Saulvedis Vārpiņš, ļoti iespējams, prasmīgi pamanīja LV attiecīgo tiesnešu haltūru un tieši tādēļ pieteicās par velti uzveidot sev spožu pašreklāmu, — daļa no 2000 dolāriem Vārpiņam nu galīgi nav nekāds vilinājums aizstāvēt reali iespējamu noziedznieku.

5. Nav izslēgts, ka ECT, skaļi nebazūnējot, ar Čalovska lietu pacentīsies pasveicināt amerikāņus Snoudena atklājumu sakarā, un amerikāņi, Eiropā — ne tikai Latvijā! — uzvedoties kā lielais brālis, to godam nopelnījuši.

6. Ja likumi — un to analīze/piemērošana ECT — teiks citādi, nav teikts, ka ECT noteikti lems Čalovski atstāt Latvijā. Toties tas būs bijis tiesisks process nevis LV “tiesiskās koalīcijas” parodija.

+10
-14
Atbildēt

6

    Kristīne > piziks 08.08.2013. 15.36

    “Toties tas būs bijis tiesisks process nevis LV “tiesiskās koalīcijas” parodija.”
    ===
    Es ceru, ka mēs uzzināsim, vai uz LR paveiktiem noziegumiem ir attiecināma citu valstu jurisdikcija un kādos gadījumos. Varbūt arī šo to uzzināsim par sodu samērīguma lietām, izdošanas procedūras principiem u. tml. Jebkurā gadījumā vismaz būs šāda tāda skaidrība.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > piziks 09.08.2013. 10.27

    Dārgais OT, ļoti iespējams, ka tieši tā arī kā Jūs sakāt, BET….

    1. Vecā labā OTTO REALPOLITIK….
    2. LV nav Rumānija vismaz saistībā ar ļoti būtisko Moskovītu interešu līmeni, tāpēc vienīgais ,kas LV kaut cik var piesegt pret Moskovītu lielo mīlu ir ASV(vienīgie ar atbilstošu ambīciju moskovītiem), jo ES valstīm mēs esam stipri vienaldzīgi, kopš 2. p.k. GER tika izrūnīta.
    3. Loģiski Baltija ir ASV agents ES. Loģiski ,ka tās ir politiskās spēlītes, lai parādītu kurš saimnieks. Savukārt saimnieks vēl jo projām Eiropā( arī Ķīnā) , kopš varēja ar slānekļa gāzi restartēties ir ASV, dodu 90% ,ka ECT apstiprinās izdošanu ASV.
    4. Nav jau alternatīvas, izlaidīs Čalovu ārā Moskovīti ar lielu pompu uztaisīs savu hepeningu uz tā rēķina,vēl paņems savā izlūkdienestā darbā( nebūs pat čalim no LV jābrauc āŗā , strādās itkā kādā vietējā uzņēmumā), un jeņķi atvēsīs vēl vairāk pret LV, un vieta tukša nestāv, varēs šizmātiķi savu ietekmi nostiprināt vēl vairāk.

    Respektīvi sapņot wannbe manierē navveselīgi sevišķi ģeopolitikas jautājumos, cilvēktiesības ir tikai tads erzacarguments priekš jebkuras varas, piesegšanās plakātiņš.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 09.08.2013. 10.59

    ….WAT… – ” cilvēktiesības ir tikai tads erzacarguments priekš jebkuras varas, piesegšanās plakātiņš.”
    —————————

    ….???

    0
    0
    Atbildēt

    0

    piziks > piziks 09.08.2013. 11.12

    WAT, te Jums taisnība — pārsvarā visās Jūsu konstatācijās.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Jânis Bankoviès > piziks 09.08.2013. 11.20

    Es laikam būšu Zane, tajā pusē, kas indivīda tiesības nepaceļ virs kopienas interesēm( mazākā suverēnā kopiena ar objektīvām interesēm-ģimene), jo indivīds bez kopienas nav NEKAS, ģimenē viņš dzimst, ģimenē viņš pieaugst, ģimenes atbalstā dzīvo, neskāru augstākās kopienas struktūras).
    Cilvēktiesības kā kopienas tiesības izslēdzošs elements, tas ir 20.gs. jaunievedums politiskajā retorikā,saistīts ar 19.gs beigām( SOCIĀLISTI,patēriņkultūra utt..).

    Saistībā ar cilvēktiesībām kā izslēdzošo faktoru, arī rodas Rietumu pasaules lielās mūsdienu problēmas – demogrāfija, agresīvās minritātes, novecošana,tiesības tikai noziedzniekiem,IKP nospiedošie sociālie pabalsti utt..

    Respektīvi ,lai Tev nebūtu pārpratumu, esmu par cilvēktiesībām kā kopējās sistēmas sastāvdaļu, nevis prevalējošo element, kas izslēdz ģimenes tiesības, kopienas, valsts, tautas utt.. tiesības.

    Laikam tas saucas esmu reakcionārs konservatīvais.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > piziks 09.08.2013. 18.43

    ….WAT – Tu esi nomaldījies reakcionārs konservatīvais…

    0
    -2
    Atbildēt

    0

guna 08.08.2013. 15.18

Nu beidzot ECT ir apstiprinājusi, ka tā ir eiropas politiskā-policejiska tiesa, kura iejaucas valstu iekšējās lietas, noniecinot šīs valsts likumus un satversmi. Latvijas valdībai es ieteiktu atsaukt savu pārstāvi un apturēt Latvijas darbību šajā balagānā.
Es atzīšos, ka esmu šokēts, par to lielo aizstāvības kampaņu, kas tika organizēta Imantas hakera aizstāvībai. Advokātus varētu saprast, lielo honorāru pēc. Bet mani izbrīnī sabiedrības daļa, kas aizstāv. Ko jūs aizstāviet. Starptautisko banku kontu izzadzēju organizēšanā grupā. Tam nav nozīmēs ,ka Denis it kā kaut pielabojis. Tie, kas pārzin datorus un programēšanu saprot, ka tieši Denisa izveidotās injekcijas hakeru vīrusprogramā, bija nozīmīgas. Viņš šīs injekcijas progrāmiņu nodeva Kuzminam Krievijā. Tātad Denis to modernizēja. To var izdarīt kvalificēts programetājs. Šodien runāt, ka viņš neko nesaprot no datoriem, tikai tos remontē un izveido mājas lapu, it nenopietni. To var stāstīt lauku večiņai. Pārtrauksim šo demagogiju un melu propogandu sabiedrībā. Man ir jāsāk domāt, ka tas tiek darīt apzinātu,kad ASV ir saāsinājušas attiecības ar Krieviju, un nedaudz ar Eiropas savienību. Tatd vajag izdarīt spiedienu uz ASV. Tie spēki kas to dara, ka ar to var stiprināt Krievijas “mīkstās” vara vieglāku ienākšanu Latvija. Latvijai tas ceļš nav pieņemams, jo tas draud ar kārtējo Krievijas okupācija, jo mūsu lielāko aizstāvji ASV mēs būsim “maigi” pabīdījuši malā. Uz eiropas savienību paļauties nevar. Tā mūs notirgos Krievijai. Latvijai tas ceļš nav pieņemams

Atbildēt

+21
-13
Atbildēt

3

    Kristīne > guna 08.08.2013. 15.33

    “ECT ir apstiprinājusi, ka tā ir eiropas politiskā-policejiska tiesa, kura iejaucas valstu iekšējās lietas”
    ===
    Cilvēktiesības nav “iekšēja lieta”, ja attiecīgā valsts ir parakstījusi līgumu (konvenciju) par šādu tiesību ievērošanu. ECT ir līguma izpildi uzraugošā iestāde.

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    dro > guna 08.08.2013. 18.58

    Reksis. Nav tik traki – ECT, protams, ir kreisi liberāla, bet pagaidīsim spriedumu.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    modriss > guna 09.08.2013. 13.34

    ->Reksi
    Neizliecies par zinošāku programmatūras izstrādē nekā esi patiesībā :) Jebkurš programmētājs var saņemt pasūtījumu noteiktu funkciju izstrādei (ar konkrētu prasību specifikāciju) un īsti nezināt kādā produktā to izmantos pasūtītājs. Tā ka varianti ir dažādi…
    Bet vispār ir pietiekami smieklīgi, ka nemaz netiek pieminēti aizturēšanā iegūtie lietiskie pierādījumi, proti, aizturētā datorā esošie. Pietiekami dīvaini, ka LR valdības pārstāvjiem nav nekādas informācijas. Tad nu iznāk, ka ASV brīvi darbojas teorētiski suverēnas valsts teritorijā un neuzskata par vajadzīgu rēķināties ar vietējiem. Pietiekami dīvaina parādība, kas izraisa jautājumus. Ne tik senajā Šakurovu lietā izmeklēšanas procesā bija iesaistīti LR CERT/DEG speciālisti, bet šai gadījumā nekas tāds nav dzirdēts. Bet abas lietas samērā līdzīgas – ļaunprātīgās programmatūras izmantošana ASV teritorijā, lai iegūtu sensitīvus datus. Tā ka jautājumu ir vairāk nekā atbilžu un tikai dikti lieli fanātiķi var bļaustīties par LR valdības rīcības pamatotību šajā situācijā

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

Andris 08.08.2013. 15.15

Tik liela populāritāte puisim ir kapitāls, diezvai tas paliks neizmantots. Pēc palaišanas brīvībā iestāsies SC un startēs nākamajās vēlēšanās saraksta augšgalā, vai Lindermaņa ZaRJā, vai vispār nodibinās vēl vienu partiju par dzimto valodu. Pēc tam sedēs Saeimā un mācīs mūs dzīvot, kā to tagad dara Kabanovs. Brīnišķīga perspektīva!

+18
-9
Atbildēt

5

    andris902 > Andris 08.08.2013. 15.19

    ….agrunte….ņemot vērā, cik puisis labi runā latviski, audzināts latviešu tradīcijās, tā teikt – integrēts – viņš varētu iestāties vislatviešu rindās, lai pierādītu aprobežotiem iesalniekveidīgajiem, ko nozīmē Latvijas pilsonis un patriots….domāju, ka Raivis Dzintars ir pieredzes bagāts (Osipovs) un sapratīs puiša jaunības kļūdas un uzņems viņu savas partijas rindās….

    +6
    -18
    Atbildēt

    0

    Andris > Andris 08.08.2013. 15.24

    “audzināts latviešu tradīcijās…” Aptīrīt banku kontus ir latviešu tradīcijas??

    +17
    -8
    Atbildēt

    0

    andris902 > Andris 08.08.2013. 15.50

    ….agrunte…ņemot vērā Kārļa Kārkliņa banku aptīrīšanas “operācijas” un viņa kluso neizdošanu ASV – laikam jau – tradīcijas…. :)

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Andris 08.08.2013. 22.03

    zanE ….agrunte….ņemot vērā, cik puisis labi runā latviski, audzināts latviešu tradīcijās, tā teikt – integrēts – viņš varētu iestāties vislatviešu rindās, lai pierādītu aprobežotiem iesalniekveidīgajiem, ko nozīmē Latvijas pilsonis un
    ================
    zanE brigādiste – manuprāt iesālniekam ir tikpat maz prāta kā lauvrovam (vai citam dzērājārlietministram, ko pļūtiens ieceļ) un taviem regulētājiem.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Andris 08.08.2013. 22.14

    ….Pelēkais Vilks….kušššss….nesaki nevienam, ka esi paaugstinājis mani amatā…. :)

    0
    -4
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 08.08.2013. 15.00

Operaķivno, odnako. Kad jāizskata krievu fašistisko izdzimteņu zvēriski noslepkavoto čečenu bērnu lietas, tās velkās gadiem. Ja ir iedarbinātas tādas sviras, acīmredzot krievu urļaks kādam ir loti svarīgs un tas būtu nopratināms jebkādiem līdzekļiem, lai pēc vaļsirdības uzplūdiem pac Čalovskis kategoriski pieprasītu to izdot ASV, kur tas varētu justies drošībā.
Pret kremļa anālam vagīnām, R(i)P darboņiem, visiem būtu jāpiemēro Magņiscka saraksts

+10
-11
Atbildēt

5

    andris902 > Eleonora Maisaka 08.08.2013. 15.14

    ….dissidente….runā, ka sifiliss saēdot smadzenes….kad pie tā tiki – pirms vai pēc, kad atklāja Tevi esam transvestītu…

    +6
    -20
    Atbildēt

    0

    janis17 > Eleonora Maisaka 08.08.2013. 16.31

    ZanE kārtējo reizi izcēlās ar inteliģentu savaldību un homofobijas propagandu:))))
    Tie esot to gudro partiju pārstāvji, kuri pat īsti nezina krievu inteliģences radītā žargonvārda “urla” nozīmi :)

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Eleonora Maisaka 08.08.2013. 17.11

    zanE ….
    dissidente….runā, ka sifiliss saēdot smadzenes….

    Un kā vēl saēd. Tavas sugas brālis, dzēris, kurš pat 1% no Ļeņina pastrādātam nelietībām nav paguvis, tomēr sodomīto sakaru rezultātā iegūtais sifiļis tam arī smadzenes pārvērtis ķīselī.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > Eleonora Maisaka 08.08.2013. 17.20

    ….aivarsk….mācos no īstajiem letiņu inteliģentiem – dessidentes, aivarska, lno – katru dienu īsta meistarklase = kādam jābūt īsteni inteliģentam savas zemes patriotam – nepatīk spoguļattēls?….nu, nu….es neesmu burve – es tikai mācos…. :)

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Eleonora Maisaka 08.08.2013. 21.56

    zanE ….dissidente….runā, ka sifiliss saēdot smadzenes.
    =============
    IRmplatētā IR kluba zanE.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

Lauma Liepiņa 08.08.2013. 14.57

ECT izvērtējot lietas būtību, atzīs par pamatotu chalovska izdoshanu un tad visi cilvektiesību aizstāvji varēs kost elkoņos. Stokholmas sindroms ir ārstējams.

+20
-14
Atbildēt

0

andris902 08.08.2013. 14.48

…..šorīt Bordāns bija tika pašpārliecināts un piepūties kā gailis….tikai, tad, ja jāatbild par notiekošo Latvijas tieslietu sistēmā, tad nevar pārspļaut pār lūpu, bet tikai nesakarīgi murmināt….portfelīša turētājs!….parodija par “tiesiskuma koalīciju”…

+27
-22
Atbildēt

16

    Eleonora Maisaka > andris902 08.08.2013. 15.03

    zanE …..
    Es domāju, ka Bordāna kungam nopietni jāpiestrādā pie likumdošanas, lai izbeigtu visādu padlu rūpalus autoostā, par ko valsts kasē neienāk nodokļi.

    +13
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 08.08.2013. 15.12

    ….pareizi, vai esi iesniegumu jau uzrakstījis?….tas galu galā ir Tavs pilsoņa pienākums….

    +9
    -16
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 08.08.2013. 15.13

    Zane –

    Kādreiz bijāt fanātiski ieķērusies “Vienotības” klepera skaustā, bet redzu, ka kopš kāda laika esat pārmetusies uz Slavas, Robčika un Skrūdža ēzelīša.:)

    Nekas, kārtīgās auzās tiksit arī šādā veidā.

    +17
    -11
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 08.08.2013. 15.15

    ….Hari….aprobežotiem īstlatviešu fanātiem to – nesaprast….

    +8
    -19
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 08.08.2013. 15.23

    Zane –

    Kas tur ko nesaprast? Princips sens kā vissenākā profesija – kur plašāki un leknāki auzu lauki, tur labāk.

    +18
    -8
    Atbildēt

    0

    Kristīne > andris902 08.08.2013. 15.30

    “Princips sens kā vissenākā profesija – kur plašāki un leknāki auzu lauki, tur labāk. ”
    ===
    Katrs jau spriež pēc sevis un savas pieredzes…

    +7
    -19
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 08.08.2013. 15.41

    Kristaps Freimanis –

    Var jau būt, ka vienmēr mācāties un spriežat tikai pēc savas pieredzes. Tad laikam jānovēl Jums garš mūžs.

    +15
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 08.08.2013. 15.47

    …..Hari….arī Tev es ieteiktu nedzīvot ar klapēm uz acīm, it īpaši – acu ārstam tas pat ir ļoti kaitīgi….naids saēd ne tikai smadzenes, bet arī dvēseli…paraugies objektīvi uz citiem cilvēkiem, ne tikai pielūgsmē uz savas partijas biedriem…

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    grislits > andris902 08.08.2013. 16.20

    zanE, kādēļ jūs tik aktīvi piedalāties šajā jautājumā ar saviem komentāriem, ja jūs ne vella nesaprotat no jurisprudences? Izlasiet vismaz Pifa komentārus, ko viņš atbild demagogam linuxam. Saprotu, ka tam demagogam nevar ieskaidrot, jo viņam ir jāpropagandē noteikta nostāja, bet jūs tak it kā neesat profesionāls propagandists un varbūt tomēr varētu mēģināt iedziļināties jautājumā?

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 08.08.2013. 16.36

    ….Roberts….īsti vislatviešu fana garā – ja nesakrīt viedoklis ar Tavējo – turi muti!….kas Jums visiem nacionālistiem tā par kaiti?….

    +6
    -15
    Atbildēt

    0

    Sanšains > andris902 08.08.2013. 16.37

    Roberts –

    Tieši tā, der izlasīt šo http://www.ir.lv/2013/8/8/eiropas-cilvektiesibu-tiesa-aptur-calovska-izdosanu/viedokli#viedoklis_335479 un citus “Pifa”:) komentārus.
    Nekas vēl nav nolemts un iztiesāts. Gribēju rakstīt ko līdzīgu, bet viņš jau visu pateicis.

    Bet tas netraucē celt debesīs Reformu partijas centīgos jaunkremlinus/nozākāt pārējos.

    +13
    -6
    Atbildēt

    0

    Edzs > andris902 08.08.2013. 16.50

    http://www.diena.lv/latvija/viedokli/jurkans-saskanai-12-saeimas-velesanas-ir-lielas-izredzes-uzvaret-ar-iespaidigu-parsvaru-14019576
    _Jurkāns: Saskaņai 12. Saeimas vēlēšanās ir lielas izredzes uzvarēt ar iespaidīgu pārsvaru_

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > andris902 08.08.2013. 17.01

    Haris Zane –
    Kādreiz bijāt fanātiski ieķērusies “Vienotības” klepera skaustā.

    Neesi nu tik naivs! Tā autoostas ēnu ekonomikas darbone kopš laika gala ir bijusi SC/ZP akķivistka.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > andris902 08.08.2013. 17.05

    roberts_j
    zanE, ja jūs ne vella nesaprotat no jurisprudences?

    Kurš tad no SC/ZP varzas vispār kaut ko saprot. Tām kremļa sunītēm skaidrs ir tikai viens, jo sliktāk Latvijai jo pašiem labāk.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 08.08.2013. 18.52

    Haris. Zane savā retorikā jau pārspējusi Lelli. Abas arī savā laikā viskvēlākās JL atbalstītājas…

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    Mārtiņš > andris902 09.08.2013. 11.15

    KĀ JAU LATVIEŠI – TĀLĀK PAR PERSONĪBAS AIZSKARŠANU UN APĶĒZĪŠANOS JAU NETIEKAM….

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Inese 08.08.2013. 14.41

http://zinas.nra.lv/_mm/photos/2013-03/310px/52843_797cee773c.jpg

Pamatīga pļauka prettautiskajam un prettiesiskajam Dombrovska režīmam. Un “tieslietu ministram” pēc šiem saviem izteikumiem būtu nekavējoši jāatkāpjas:

Latvijas varas iestādes jautājumā par ASV kibernoziegumos apsūdzētā Denisa Čalovska izdošanu īpaši negaidīs Eiropas Cilvēktiesību tiesas (ECT) lēmumu, ceturtdien televīzijā LNT pastāstīja tieslietu ministrs Jānis Bordāns (VL-TB/LNNK).

“Īpaša procedūra, kas notiks ar Eiropas Cilvēktiesību tiesas lēmumu, nenotiks. Nav pienākums izteikt minējumus, spekulācijas, mums valstij ir jāizpilda savi tiesas nolēmumi,” uzsvēra Bordāns.

Ministrs norādīja, ka Latvijas tiesībsargājošās iestādes no ECT Čalovska lietā neko īpaši negaidīs, jo nav atrunāts, cik ilgā laikā tiesa varētu paziņot kādu lēmumu. Turklāt gadījumā, ja pagaidu noregulējums tiek atteikts, ECT iesaistītajai valstij par to varot pat nepaziņot.

+21
-22
Atbildēt

33

    lasis75 > Inese 08.08.2013. 14.54

    neesi bišku par daudz uzbudinājies? kāda pļauka?

    tas ir formāls pagaidu noregulējums. jautājums pēc būtības nav skatīts.

    tagad jāgaida galīgias ECT lēmums. protams, pastāv iespēja, ka ECT atrod kādu formālu trūkumu šajā procesā un izdošanu noraida.

    tad no šī juridiskā lēmuma tiks taisīts jauns politiskais cirks par to, kā visiem ir jāatkāpjas un kā visa valdība ir kangari, kas laiza rokas ASV utt.

    savukārt, ja ECT izlems izdot Čalovski, tad šie paši ļautiņi bļaus, ka ECT ir angažēts, ASV ir izdarījusi spiedienu u.c. sazvērestības teorijas (tā kā daudziem liekas, ka ECT ir tā pati ES, tad jau noteikti tiks vilktas paralēles ar eiro ieviešanu un vēl nezin kādi murgi)…

    +27
    -16
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.08.2013. 14.59

    Paskaidroju īpaši alternatīvi apdāvinātiem par to pļauku. Latvijas t.s. “tiesiskuma” koalīcija neatlika lēmuma par izdošanu izskatīšanu, pirms Čalovska k-ga lieta nav izskatīta Strasbūras tiesā. Kaut arī to vajadzēja darīt. Un izdošanas apturēšana, par ko nolēma ECT, Latvijas t.s. politiķiem parādīja, ka tiesiskumam jābūt tiesiskam ;)

    +15
    -23
    Atbildēt

    0

    lasis75 > Inese 08.08.2013. 15.10

    ko nozīmē neatlika lēmumu par izdošanu? pirmkārt, ECT nemaz nevarētu pieņemt šo jautājumu izskatīšanai, ja nebūtu lēmuma par izdošanu.

    otrkārt, vai tad Čalovski kāds speciāli centās izdot ASV pirms ECT lēmuma par lietas pieņemšanu izskatīšanai?

    viss ritēja savu gaitu un advokātiem bija laiks iesniegt sūdzību ECT… viņi to arī izdarīja. viss… nekādas sensācijas šeit nav…

    bet speciāli gaidīt ECT lēmumu gan nebija nekāda pamata. ja nu advokāti nemaz sūdzību neiesniedz vai iesniedz tikai pēc gada? ko tad? tā jau var gaidīt bezgalīgi uz kaut ko, kas varbūt būs, bet varbūt nebūs…

    +20
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Inese 08.08.2013. 15.10

    …Pifam….jā, tas ir pagaidu regulējums, bet tas izslēdz iespēju Tevi – pēc ASV pirmā pieprasījuma izdot kā datorpirātu un autortiesību pārkāpēju, kurš nodarījis miljoniem zaudējumus ASV pilsoņiem….

    ….gaidīsim tālāko lietas izskatīšanu un varbūt tikmēr arī valdības vīriem un sievām būs radusies apjausma – kas ir Latvijas pilsonis un, kas rakstīts Pilsonības likumā….

    …apziņa, ka Latvijas tiesas nav spējīgas iztiesāt likuma pārkāpumus – ir apkaunojoša….un savā valstī dzīvojošie pilsoņi nevar būt droši, par ko tos var valdība izdot tiesāšanai ārvalstīs, jo paši ir mazspējīgi….tā teikt – atkratīties no saviem pilsoņiem….

    …faktiski, ir radīts precedents – neviens vairs nevar būt pārliecināts, cik kvalitatīva, taisnīga un godīga ir mūsu tieslietu sistēma, jo arī visi iepriekšējie spriedumi varētu būt nemākulības un paviršības rezultāts….

    +9
    -20
    Atbildēt

    0

    lasis75 > Inese 08.08.2013. 15.16

    pēc kāda pirmā pieprasījuma?

    atgādināšu, ka šajā lietā ir Ģenerālprokuratūras un AT atzinumi, divi Staversmes tiesas lēmumi… tagad būs arī ECT spriedums pēc kāda laika…

    šī lieta velkas jau vismaz pusgadu… vismaz es par to pirmo reizi ziņās dzirdēju kaut kad ziemā, ja nemaldos…

    kāpēc tu radi tādu iespaidu, ka vakar ASV pasvilpa un šodien Latvija atnesa Čalovska galvu uz paplātes?

    tieši otrādi šī lieta ir tā ievilkusies, ka sāk jau apnikt…

    +21
    -7
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.08.2013. 15.20

    Un vēl visā šajā lietā ir tāds “sīkums”, ka nav nekādu pierādījumu Čalovska k-ga vainai:

    Latvijas Valsts policija (VP) atteikusies sākt kriminālprocesu pret ASV kibernoziegumos apsūdzēto rīdzinieku Denisu Čalovski.

    Kā liecina Saeimas deputāta Andreja Elksniņa (SC) internetā publiskotais VP lēmums, kriminālprocess atteikts, pamatojoties uz Kriminālprocesa likuma 373.panta 1.punktu un 377.panta 1.daļas 1.punktu, kas nosaka, ka kriminālprocesu nedrīkst sākt, bet jau sāktais process ir jāizbeidz, ja nav noticis noziedzīgs nodarījums.

    Elksniņš bija vērsies Ģenerālprokuratūrā ar lūgumu pret Čalovski sākt kriminālprocesu Latvijā. Prokuratūra šo iesniegumu pārsūtīja VP, kura arī pieņēma lēmumu pēc būtības.

    Iesniegumu rakstījušais deputāts mikroblogošanas vietnē «Twitter» šodien komentējis policijas lēmumu: «Saskaņā ar Krimināllikumu Čalovskis noziegumu nav izdarījis ne Latvijā, ne arī ārpus tās. Par ko tad būtu jāizdod?».

    +5
    -20
    Atbildēt

    0

    lasis75 > Inese 08.08.2013. 15.28

    1) par pierādījumiem. Pierādījumus skata un vērtē tiesa. Pirms tiesas runāt par apsūdzētā vainas pierādīšanu ir muļķīgi, jo kurš tad būs tas, kurš spriedīs tiesu pirms tiesas. Vai tu domā, ka ASV tagad vajadzēja visus pierādījumus atsūtīt uz Latviju un nodot Linux Mint 15 rīcībā, lai viņš varētu pateikt – ir vainīgs vai nav? Es jau nesaku, ka Čalovskis ir vainīgs. Par to spriedīs tiesa ASV un, protams, pastāv iespēja, ka viņu atzīs par nevainīgu. Šāda iespēja pastāv vienmēr;

    2) par Čalovska tiesāšanu Latvijā. Tur jau tā lieta, ka Latvijā nav izdarīts noziegums. Lai komentētu šo jautājumu, vispirms ir jāsaprot, kas tad ir noziegums šajā gadījumā. Latvijā tika uzrakstīts kaut kāds kods – par to neviens nestrīdas. Vai tas ir noziegums? Nē, nav. Pat mūsu Krimināllikums šādus noziedzīgus nodarījumus ierindo pie materiāliem sastāviem – tas nozīmē, ka ir svarīgas sekas (respektīvi, nevis koda rakstīšana, bet tā izmantošana ir noziegums). Es varu rakstīt kādus vien kodus vēlos, bet tas nebūs noziegums. Faktiski, ja nosēdinātu 100 mērkaķus pie datora un ļautu viņiem 1000 gadus netraucēti spaidīt klaviatūru, tad agri vai vēlu arī kāds no viņiem uzraksītu kaut kādu kodu. 1000 gados arī IR zīlītes varētu uzrakstīt kaut ko, kas zagtu personu datus internetā.

    Ja palasa ASV apsūdzības rakstu, tad ir skaidri redzams, ka Čalovski apsūdz par konspirāciju. Tātad ne jau par to, ka viņš ir kaut ko uzrakstījis, bet par to, ka viņš apzināti ir palīdzējis zagt datus internetā. Un šī zagšana ir notikusi nevis Latvijā, bet ASV.

    +19
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.08.2013. 15.39

    Pifs 1) par pierādījumiem. Pierādījumus skata un vērtē tiesa.
    ————————————

    Nu ja, bet tikai kriminālprocesa ietvaros. Un ja kriminālprocesa nav, tad arī nekādus pierādījumus tiesa nevar ne skatīt, ne arī neskatīt. Bet kriminālprocesu pret Čalovska k-gu Latvijā ir atteikts ierosināt ;)

    Vai arī tu gribi, lai visu lemtu troikas? ;)

    +5
    -19
    Atbildēt

    0

    andris902 > Inese 08.08.2013. 15.44

    ….Pifs…vai ir bijuši atkārtoti ASV pieprasījumi?….vai Tev nešķiet dīvaini, ka puisi tur apcietinājumā, ja Latvijas tiesas pat nemēģina izmeklēt pārkāpumu un nav ierosinājušas krimināllietu?….

    …esi redzējis, kāds izskatās LV AT tiesas spriedums?….kā tas formulēts – “izdot” vai “iespējams izdot”….ja par šo jautājumu lemj valdība, tas automātiski kļūst par politisku procesu, it īpaši, ja kāda partija pirms lemšanas ir paziņojusi savu nostāju un mērķi – tikt no “urlēna” vaļā….

    ….tiesiskuma mazspēju valstī nevajag piesegt ar netīru šņubdrāniņu….pie tam, ņemot vērā, ka identisks gadījums Latvijā ir bijis un izdošana atteikta….

    +8
    -17
    Atbildēt

    0

    lasis75 > Inese 08.08.2013. 15.45

    Linux Mint 15, tavu dziļo domu neuztvēru…

    noziegums ir noticis ASV. kriminālprocess ir ierosināts ASV. uz tā pamata ASV ir izdots apsūdzības raksts. tiesa notiks ASV un tur arī vērtēs pierādījumus.

    kas vēl nav skaidrs? ko tu te filozofē?

    +17
    -5
    Atbildēt

    0

    lasis75 > Inese 08.08.2013. 15.53

    Zane, puisi tur apcietinājumā, jo ir uzsākts viņa izdošanas process… nesaprotu, ko tu domā ar atkārtotiem ASV pieprasījumiem, bet godīgi sakot arī nevēlos zināt…

    Latvijā nekādu izmeklēšana netiek veikta, jo Lavijā nav noticis noziegums. Punkts.

    Par to “Urlēnu”. Tas ir kauns, ka koalīcijas partijas pārstāvis var kaut ko tādu pateikt. Es to stingri nosodu. Bet tas nav pierādījums kaut kādai valsts mazspējai vai prettiesiskai rīcībai Čalovska lietā. Tās ir Lemberga shēmas un viņa ietekme uz zaļajiem (kā rezultātā nevarēja tos ņemt valdībā), kas ir likusi izveidoties tādai situācijai, ka mums valdībā ir tāda necienīga partija kā VL.

    Kas vēl nav skaidrs?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.08.2013. 15.53

    Nu, var palasīt arī “Latvijas Republikas valdības un Amerikas Savienoto Valstu valdības līgumu par izdošanu”:

    2.pants
    Noziedzīgi nodarījumi, par kuriem pieļaujama izdošana

    1. Noziedzīgs nodarījums, par kuru ir pieļaujama izdošana, ir noziedzīgs nodarījums, kas ir sodāms saskaņā ar abu valstu tiesību aktiem ar brīvības atņemšanu uz laiku, kas ir ilgāks par vienu gadu, vai ar smagāku sodu.
    =====================================

    Ja saskaņā ar Latvijas likumdošanu Čalovskis nav sodāms (kriminālprocess atteikts), tad arī izdošana ASV būtu galīgi nelikumīga.

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.08.2013. 15.55

    Pifs Latvijā nekādu izmeklēšana netiek veikta, jo Lavijā nav noticis noziegums.
    ===========================

    A kārkliņa gadījumā kā bija? ;)

    Latvijas Augstākā tiesa atteicās izdod tolaik 20 gadu veco Kārli Kārkliņu, kurš tika vainots par dalību starptautiskā grupējumā, kas vairāku ASV banku klientiem bija izkrāpis 1,3 miljonus dolāru. Kā arguments par labu neizdošanai tolaik izskanējušas juristu šaubas par kibertelpas piederību

    +4
    -17
    Atbildēt

    0

    lasis75 > Inese 08.08.2013. 16.05

    1) Linux Mint 15, es tev paskaidrošu pēdējo reizi… ja nesapratīsi, tad tas nozīmēs, ka nemaz nevēlies saprast…

    Latvijā nevar ierosināt kriminālprocesu, jo Latvijā var ierosināt kriminālprocesu tikai par noziedzīgiem nodarījumiem, kas notikuši Latvijā (tas tā tautas valodā runājot – jautājums par jurisdikciju gan ir nedaudz sarežģītāks, bet nu lai saprastu galveno ideju šis skaidrojums arī derēs).

    Šajā gadījumā Latvijā noziedzīgs nodarījums nav noticis.

    Pēc tavas loģikas sanāk, ka noziedzīgi nodarījumi ir tikai tie, par kuriem Latvijā ir uzsākts kriminālprocess. Tad man jāatgādina, ka par genocīdu Ruandā un slaktiņu Kambodžā arī Latvijā nav ierosināts kriminālprocess, bet tas jau nenozīmē, ka tie nav notikuši;

    2) Kārkliņa gadījumā bija juridiski argumenti par labu neizdošanai (pieteikumā bija kļūda, kuru ASV izlēma neizlabot). Tas bija AT lēmums. Tas nebija politisks lēmums. Kārkliņa gadījumā bija juridiski argumenti Kārkliņa neizdošanai, Čalovska gadījumā šādu juridisku argumentu nebija.

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.08.2013. 16.10

    Pifs Šajā gadījumā Latvijā noziedzīgs nodarījums nav noticis.
    ===================================

    Nu lūk ) Savukārt Čalovska k-gs ne reizi mūžā nav bijis ASV, tātad arī tur nekādus “noziegumus” nav varējis pastrādāt ;)

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    grislits > Inese 08.08.2013. 16.17

    Pif, nestrīdieties ar profesionālu demagogu. Šis personāžs jau vairāk kā gadu vairākos portālos propagandē SC nostāju jebkuros jautājumos. Neko neieskaidrosiet viņam.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    lasis75 > Inese 08.08.2013. 16.20

    Linux Mint 15, Bin Ladens arī nekad nav bijis ASV, bet tas jau nenozīmē, ka dvīņu torņi paši sabruka (lai gan, protams, cilvēki ar tavām gara spējām un psihiskām saslimšanām tūlīt sāks kliegt, ka to visu paveica ASV slepenie dienesti).

    Ja es no Latvijas nosūtīšu aploksnē Sibīrijas mēra baktērijas Džastinam Bīberam uz Kanādu, vai arī tad es nebūšu izdarījis noziegumu?

    Ja 3 cilvēki izveido konspirāciju ar mērķi nozagt konkrētu ASV banku klientu datus, no kuriem viens līdzdalībnieks atrodas ASV, viens Rumānijā, bet trešais Latvijā. Vai šādā gadījumā noziegumu ir izdarījis tikai tas, kurš atrodas ASV?

    +20
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.08.2013. 16.21

    Denisa Čalovska gadījums nav pirmais, kad Amerikas Savienoto Valstu izmeklētāji prasa izdot kibernoziegumos apsūdzētu personu. 2011. gadā līdzīgos nodarījumos tika vainots Kārlis Kārkliņš – identitātes zādzības, piekļuve privātiem datiem, miljoni inficētu datoru un nozagtu dolāru.

    Tomēr Kārkliņa lietā lemšana līdz Ministru kabinetam nemaz netika. Izdošanai nepiekrita Augstākā tiesa, un toreizējā argumentācija būtu identiski piemērojama arī Čalovska gadījumā. Tā ir teritoriālā jurisdikcija, un šo principu oficiāli neviens nav atcēlis – noziegums jāizmeklē tā pastrādāšanas vietā.

    ASV vajag kaut vienu

    Ja iespējamais hakeris sēdējis Imantā savā dzīvoklī un grābstījies gar dažādu valstu pilsoņu digitālajiem labumiem, tad viņa darbības pirmām kārtām būtu vērtējamas Kurzemes priekšpilsētas tiesā. Tomēr šoreiz noticis citādi, un, kā Neatkarīgajai skaidro kāds starptautiskajās peripetijās kompetents avots, tas tāpēc, ka pēdējos gados ASV dažādās krimināllietās saņem izdošanas atteikumus citu pēc cita. Latvija, Lielbritānija, Rumānija, Holande… Valstis aizdomājas, cik lielā mērā vēlas amerikāņiem uzticēt pasaules policista funkciju. Bet – jo vairāk atteikumu, jo mazākas iespējas, ka kāda valsts uz priekšu piekritīs atteikties no sava pilsoņa.

    Tāpēc amerikāņiem bija izšķiroši svarīgi atrast kādu iztapīgu sabiedroto. Atradās Latvija un izdeva Čalovski. Pietika ar pāris publiskiem paziņojumiem no Amerikas vēstniecības.

    Lēmums tika pieņemts pareizais, un jau tā pieņemšanas dienā vēstniecība paplikšķināja mūsu valdībai pa plecu: «ASV ir ļoti apmierinātas ar Latvijas valdības lēmumu apstiprināt Denisa Čalovska izdošanu. Izdošana ir spēcīgs instruments cīņā pret starptautisko noziedzību, un to izmanto valstis visā pasaulē, ieskaitot ASV un Latviju.»

    Bet toreiz, kad Latvija saņēma Kārļa Kārkliņa izdošanas pieprasījumu, vēstniecība klusēja. Tā vismaz atminas advokāts Normunds Duļevskis, kurš kopā ar advokātu Aldi Razgailu uzņēmās Kārkliņa aizstāvību. Tā kā lietās ir daudz paralēļu, jurists sekojis arī stāstam par Čalovski un vakardienas valdības lēmumu vērtē kā «nepamatotu savas valsts suverenitātes atdošanu».

    Precedents aizmirsts

    Valstij ir tiesības lemt par saviem iedzīvotājiem un viņu tiesībām uz taisnīgu tiesu. Tieši suverenitāte ir tas kriminālprocesa likumā minētais aspekts, uz ko valdība juridiski varēja balstīt izdošanas atteikumu. Savukārt Augstākā tiesa vairākus būtiskus jautājumus Čalovska izdošanas lietā nav pat vērtējusi. Advokāts Normunds Duļevskis pieļauj – ja Čalovska likteni spriestu tie tiesneši, kas pirms pāris gadiem lēma par Kārkliņu, iznākums būtu citāds. Taču tiesu sastāvi abos procesos nepārklājās. Precedents nav ņemts vērā, un nolēmumi ir diametrāli pretēji.

    Kārkliņa lietā tiesai būtisks šķita jau minētais arguments par teritoriālo jurisdikciju, taču būtisku lomu nospēlēja arī aizstāvības atrastie pierādījumi, kas ļāva apstrīdēt pasakai līdzīgo apsūdzības rakstu. Tajā starp daudzām abstraktajām frāzēm atrodams apgalvojums, ka uz Kārkliņa bankas kontu tikuši pārskaitīti 100 tūkstoši dolāru. Advokātam un viņa aizstāvamajam izdevās iegūt konta izdrukas, un, lai arī tās netika vērtētas kā oficiāls pierādījums, tomēr tiesa ņēma vērā faktu, ka nekādi 100 tūkstoši tur nebija atrodami. Iespējams, tikai tas jaunieti paglāba no izdošanas. Amerikāņi vairs nepārsūtīja uz Latviju izmeklētāju it kā savāktos pierādījumus, un jauna lieta netika rosināta. Nav cietušo, nav pierādījumu, nav nozieguma.

    Arī Denisa Čalovska lietā pierādījumus neviens nav redzējis, tomēr šis stāsts attīstās pagalam nelāgā virzienā. http://nra.lv/latvija/100061-pirms-diviem-gadiem-latvija-neizdeva-asv-hakeri-karli.htm?view=comments

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.08.2013. 16.22

    Pif, tu vēl pamanies internetā paņirgāties par Taizemes karali, par to, starp citu, paredzēts nāvessods ;)

    +4
    -15
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 08.08.2013. 16.24

    Kā var būt tāds idiots, kā linux??????

    +14
    -6
    Atbildēt

    0

    lasis75 > Inese 08.08.2013. 16.24

    roberts_j, man patīk ar to Linux Mint 15 pastrīdēties, jo viņam vienmēr beidzas argumenti un viņš sāk kopēt kaut kādus rakstus vai bildes no interneta, kurām vajadzētu kaut kā pierādīt viņa argumentu patiesumu…

    +16
    -4
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.08.2013. 16.27

    Pif, tavi vienīgi “argumenti” ir t.s. jeņķu ūdeņainais apsūdzības raksts ;) Kurā, starp citu, Čalovska k-gu apsūdz arī par to, ar ko pati ASV valdība nelikumīgi nodarbojas ;)

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    lasis75 > Inese 08.08.2013. 16.37

    1) apsūdzības raksta “ūdeņainums” ir gaumes jautājums. tev likās ūdeņains, bet man likās ļoti izvērsts un pamatots;
    2) ASV netiek nelikumīgi vākti dati… tam ir gan Kongresa atļauja, gan tiesas sankcija. Var, protams, diskutēt par to, vai nav nedaudz pārkāpts līdzsvars starp drošību un prvātās dzīves neaizskaramību. Var diskutēt par to, vai ir pietiekama sabiedrības kontrole pār lēmumiem, kurus pieņem slepenās Kongresa sanāksmēs un kurus apstirpina slepenās tiesas sēdēs… par to visu var diskutēt, bet to, ko Snoudens kā lielu sensāciju atklāja, pilnīgi noteikti nevar saukt par “nelikumīgu”.

    +15
    -5
    Atbildēt

    0

    Inese > Inese 08.08.2013. 16.39

    Cik “pamatots”? Kaut viens pierādījums Čalovska k-ga vainai tur bija? Kur vispār ir kaut kādi pierādijumi, ka tas “hakeris” bija tieši Deniss no Imantas? Kāpēc ASV nesniedz Latvijas valdībai nekādus faktus? Gluži vienkārši tāpēc, ka tādu nav.

    Un tev noteikti arī Kolina Pauela murgi šķita ļoti pārliecinoši, galvenais ir ticība, ka amerikāņi nekad nemelo, vai ne? ;)

    http://media.npr.org/assets/img/2011/02/15/powell-b4d35ec5ed3831370ad3c717a6e3c6a93f224815-s6-c30.jpg

    +6
    -16
    Atbildēt

    0

    lasis75 > Inese 08.08.2013. 16.50

    1) tu gribēji, lai apsūdzības rakstam būtu pievienota upura matu cirta, nazis ar sarecējušām asinīm un Čalvoska spermogramma? :)

    2) es neidializēju ASV. un jebkurš cilvēks vai politiķis, lai kādu valsti arī pārstāv, var melot. bet es arī neskatos uz pasauli ar kaut kādām sazvērestības teoriju vai padomju aukstā kara sentimenta aizmiglotām acīm. es vienmēr cenšos visos jautājumos aizrakties līdz patiesībai, lai kāda tā arī būtu. man nepatīk apstāties pusceļā un izdarīt kaut kādus klišejiskus secinājumus par to, kā ASV ir kaut kādi ļauni zombiji, kuri sūc nabaga latviešu asinis.

    p.s.
    šis būs mans pēdējais koments, jo tūlīt būs zupa uzvārījusies… parunāsim citreiz, lai gan vispār man šī diskusija ir nedaudz apnikusi. izskatās, ka tu vienkārši negribi neko saprast. tev tikai vajag duļķot ūdeņus un propogandēt muļķības. patiesība tevi neinteresē…

    +15
    -4
    Atbildēt

    0

    Agnese Lûse > Inese 08.08.2013. 17.13

    Čalovska lieta tikai pierāda valsts un nacionālistu attieksmi pret saviem pilsoņiem un cilvēktiesībām. Diemžēl visu pasaules labējiem nacionālistiem ir viena kopēja iezīme-necieņa pret cilvēktiesībām,jo viņi uzskata ka cilvēktiesības ir tikai traucējošs faktors,kaut kādas āriešu rases un valsts veidošanai…Ja Čalovskis būtu Bērziņš un izdošanu pieprasītu Krievija nevis ASV,tad varu apgalvot,attieksme un rezultāts būtu pavisam cits!
    Paldies Dievam,ka Latvija ir Eiropā !!!

    http://i1220.photobucket.com/albums/dd456/IR_lasitajs/Butterfly-with-EU-flag.jpg

    +7
    -15
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Inese 08.08.2013. 18.13

    Nesaprotu,ko jūs te visi sarakstījāt!Vai tad pirms izdošanas ārvalstīm nav jāpierāda izdodamā vaina?Kāda valsts pieprasa un mēs paklausīgi izdodam,pat nepārliecinoties,ka apsūdzības ir patiesas?Pēc manas loģikas sanāktu,ka vispirms tiesai pie mums jāizvērtē,vai ir pamats izdošanai un nekā savādāk.

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Inese 08.08.2013. 18.27

    Pifs komentē tikai par Čalovski un citiem aizdīķim sāpīgiem jautājumiem.

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    andris902 > Inese 08.08.2013. 19.00

    …Ērik….secinājumus izdari pats…. :)

    https://pbs.twimg.com/media/BRJqgPWCUAAgHKa.jpg:large

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    janis17 > Inese 08.08.2013. 20.25

    Satversmes tiesa divreiz vērtēja!

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > Inese 08.08.2013. 20.49

    Satversmes tiesā Čalovskim bija iespēja aizstāvēties?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Eleonora Maisaka > Inese 08.08.2013. 22.54


    Paldies Dievam,ka Latvija ir Eiropā !!!

    Paveicies jums, kick me, ir ne pa jokam. Iedomājies tikai, ka Turcijā Japānā vai Ķīnā jūs visi jau sen būtu utilizēti, tur ar mēsliem neviens neceremonētos.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > Inese 08.08.2013. 23.14

    ….Satversmes tiesa pat nevērtēja….no Stversmes tiesas nolēmuma:

    -“Tādējādi kolēģija secināja, ka pieteikumā nav sniegts Satversmes tiesas likuma prasībām juridiskais pamatojums par Izdošanas līguma un Likuma iespējamo neatbilstību Satversmes 90. pantam, 92. panta pirmajam teikumam un 98. panta trešajam teikumam. Pienākums pieteikumā ietvert juridisko pamatojumu ir noteikts Satversmes tiesas likumā. Tā kā Denisa Čalovska pieteikums neatbilst likuma prasībām, Satversmes tiesai nav pamata ierosināt lietu.”

    …pieteikums neatbilda likuma prasībām….

    0
    -4
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam