Krišjānis Peters sola sakārtot Rīgas taksometru pārvadājumus

25

Komentāri (25)

Eleonora Maisaka 06.08.2013. 13.05

kristaps_freimanis
Ko nozīmē “priekšrocības” koncerniem? Nopērc interneta izsolē licenci un brauc. Nedomā, ka visādi ušakovi, ameriki un zatļeri mūžīgi smirdinās mūsu brīnišķīgās planētas gaisu, tie saņems savu algu un kārtība būs.
______________________________________

Taksometru daudzums visdrīzāk tomēr pats paliks +/- optimālā (konkrētās uzņēmējdarbības izdevīguma pakāpes aka = piedāvājums/pieprasījums) līmenī.

Pilnīgi noteikti, nē. Gandrīz visur pasaulē takšu skaits ir limitēts, atbilstoši optimālam, lai neveidotos situācija, kad divu stundu laiku, kad tas stāvvietā gaidījis pasažieri, pasažieris arī apmaksā, īpaši, ja tas visu laiku ir darbinājis motoru, sildoties. Pieturas nekāda ziņā nedrīkst būt firmu pārziņā, bet tām ir jābūt brīvi pieejamām ikvienam(izņēmumi var būt viesnīcas, kam noslēgti līgumi), lai nebūtu tā, kad dakšists, kam pietura Imantā, turp tukšā dodas no Juglas, vai otrādi, kas būtiski sadārdzina pakalpojumu.

+2
-1
Atbildēt

3

    Kristīne > Eleonora Maisaka 06.08.2013. 13.46

    Par to, kā šie konkurē (notur cenas) laikam jau nebūtu jāuztraucas Tev, bet ļautiņiem pašiem, šamējo zaudētais laiks Tev nav un nebūs jāapmaksā. Var arī regulēt maksimālo cenu. Licenču daudzuma ierobežošana būtiski apgrūtina citu iespējamu “spēlētāju” iekļūšanu tirgū un tātad arī konkurenci, kas ir galvenais cenu nosakošais faktors. Turklāt iespēja ar salīdzinoši nelieliem ieguldījumiem kļūt par IK taksistu var būt jēdzīgs risinājums bezdarba samazināšanai. Pat ja šādā gadījumā taksīšu būtu vairāk un efektivitāte uz vienu taksometru būtiski samazinātos, sistēma tomēr būtu labāka nekā šābrīža gadījumā ar taksometru firmām, kas pēc būtības ir taksometru īres uzņēmumi, kuru panākumus nodrošina nevis kaut kāda cenas/pakalpojumu kvalitātes (ar dažiem izņēmumiem) konkurence pārvadājumu un darbaspēka tirgū, bet tikai tas, ka šie ir piesūkušies licencēm.
    ==
    Par stāvvietu pieejamību visiem – piekrītu, tas ir pašsaprotami, šobrīd gan laikam tās ir “privatizējušas” kaut kādas nezināmas (amat?)personas.
    ==

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Eleonora Maisaka 06.08.2013. 14.24

    Nekādas izsoles nedrīkst būt, licenses jāizsniedz rindad kārtībā, tiem, kas atbilst noteikumiem un bez žēlastības jāatņem licenses visādiem šmaucējiem un noziedzniekiem uz mūžu

    0
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > Eleonora Maisaka 06.08.2013. 17.50

    Nuja “, tiem, kas atbilst noteikumiem” ir sakrālā frāze. Peters arī centīsies šos noteikumus izstrādāt kopā ar teilānu…
    Nojuka radari, mož taxi prokaķit :)

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 06.08.2013. 12.14

kristaps_freimanis
Nekādas “kantoru” licenzes. Licenzei jābūt katrai mašīnai, neatkarīgi tā pieder privātam dakšistam, vai koncernam ar 1000 mašīnām. Licenžu skaitam jābūt stingri limitētam, lai nepieļautu situāciju, ka tiek aizņemta pilsētas platība ar stāvošiem takšiem, kas ziemā turklāt vēl pa stundai sildās. Katru gadu ir jāanulē licenzes autiņiem, kas pārkāpuši likumus, vai noteikumus un, noteikti, daļai to(Rīgā kādas 50 mašīnas), kas vismazāk samaksājuši nodokļos. Jaunas licenzes jāpārdod izsolē pa vienai, un tām jabūt pieejamām ikvienam.
Kad pirmo reizi izlauzos aiz “dzelzs” priekškara 1987. gadā, Polijā biju patīkami pārsteigts, kā tur sakārtota sistēma. Nekādas bankošanas, dažādu īpašnieku taksometri stājas viens aiz otra rindā un mašīnu skaitu tajā ierobežo zīme ar pārsvītrotu taxi. Izcila kārtība ir Ņujorkā, kur pat bagāti cilvāki neatļaujas sev privāto mašīnu, jo taksometrs vienmēr ir pieejams un tas nemaksā dārgi.

___________________________________
agrunte
Šis otrais pants ir ļoti svarīgs, jo neļauj mafioziem takšiem pārkārtoties

Par “mafioziem” taksistiem, te jau darbs, valsts policijai. Nevienu neizbrīna apstāklis, ka tirgū tantukam, kas tirgo dilles, vairs nav jāmaksā nodevas krievu bandītpurnam, tai pašā laikā norma ir, kad Ušmerika pašvaldības miļicija čupojas ar “spirķikvodkasigareti” tirgotājiem centrāltirgū un taksometru firmas atļaujas sev aizņemt pilsētas taksometru pieturas. Šeit būtiski ir, lai Kremļa zagļu, žuļiku un pedofīlu parķijas pārstāvētās, SC, rīcībā nebūtu paģeļņiku, Puķina piesmietā parķijas vadītā IeM.

+4
-1
Atbildēt

3

    Kristīne > Eleonora Maisaka 06.08.2013. 12.52

    Ja licenču skaits ir ierobežots, tad to izsolēs pārlieku lielas priekšrocības sanāk visādiem “koncerniem”, kas pieptiekami veiksmīgi spēj monopolizēt vai oligopolizēt tirgu, un tas nav labi. Taksometru daudzums visdrīzāk tomēr pats paliks +/- optimālā (konkrētās uzņēmējdarbības izdevīguma pakāpes aka = piedāvājums/pieprasījums) līmenī.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Eleonora Maisaka 06.08.2013. 14.19

    licemsi jādod nevis mašīnai, bet taksistam, kam tas ir maizes darbs uz mūžu, un nekādu bandītu firmu vairs, taksistiem jābūt pašnodarbinātajiem

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > Eleonora Maisaka 06.08.2013. 14.21

    Ir labi, ja pēc licenses ir rinda, tad taksisti ir ieinteresēti ievērot noteikumus, lai nepazaudētu licensi
    Ja license ir uxņēmumam, taksistam pie kājad, aizies citur slaukt naudu

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Andris 06.08.2013. 10.49

Pie mums ļoti prasās vispārējs takšu likums, kurš darbotos visā valstī, nevis kādā atsevišķā pilsētā. Šādu likumu nevajag izgudrot pašiem, jāpārņem gatavu no Vācijas.
1. Jebkuras firmas takši drīkst stāvēt jebkurā takšu stāvvietā.
2. Pasažieris ir tiesīgs paņemt jebkuru mašīnu no rindas, nevis obligāti pirmo.
Šis otrais pants ir ļoti svarīgs, jo neļauj mafioziem takšiem pārkārtoties un ieņemt izdevīgākas vietas rindā. Bez tam, takšiem nāktos rūpēties par savu reputāciju, jo cilvēks pienāk pie rindas, paskatās uz mašīnu sāniem, kur rakstīta firma, un izvēlas sev tādu, kura līdz šim viņu nav pievilusi. Arī rīkot pārbaudes pie šīs sistēmas ir viegli.

+8
0
Atbildēt

1

    Kristīne > Andris 06.08.2013. 11.26

    Jap. Vēl derētu licenču daudzuma neierobežotība, tehniskās prasības automobilim, papildu atbalsts tieši individuālām, nevis kantoru licencēm u. tml.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Kristīne 06.08.2013. 10.12

Puse no problēmām apskatīta šeit: http://www.tvnet.lv/zinas/viedokli/473414-netira_patiesiba_par_taksistiem_jeb_vergu_bizness, džekam atliek vien veidot čeklisti

+1
-1
Atbildēt

2

    janis17 > Kristīne 06.08.2013. 10.24

    Protams, protams – “Netīrā patiesība par taksistiem jeb vergu bizness” – sakārtošana izvērsīsies tā, ka atstās dažas kompānijas, kas piedrēs savējiem ušaka čomakiem – vienosies par augstāku pārvadājuma cenu un viss.
    Liela daļa šodienas vergu vienkārši būs brīvi!!! URĀ!

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    Kristīne > Kristīne 06.08.2013. 11.24

    Man gan svarīgākie likās jautājumi par visādiem “jumtiem”, īpaši policijas un valsts/pašvaldības amatpersonu.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

janis17 06.08.2013. 09.33

kamēr vien deputātiem un ierēdņiem nemaksās pieklājīgi, tiks organizētas šīs siles…

+1
-9
Atbildēt

4

    Eleonora Maisaka > janis17 06.08.2013. 09.43

    aivarsk
    Cik miljonus mēnesī būtu jāmaksā šļeseriem, ušakoviem un zatļeriem, lai tie būtu cilvēki?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 06.08.2013. 10.19

    Nu tos par cilvēkiem vairs nepataisīsi, taču to vietā par normālu atalgojumu varētu darbā pieņemt cilvēkus. Šodienas situācijā Saeimas deputātam vajadzētu ap Ls 2000 uz rokas, Rīgas Domē Ls 1600. Kāpēc? – tāpēc, lai politikā nenāktu tikai tie, kas var to atļauties un grib savu biznesu bīdīt, bet lai tas būtu pievilcīgi vairākumam domājošu cilvēku. Tad arī pirktie balsojumi būtu dārgāki un retāki. Arī man ir teikuši – ko tu neej piedalīties? Nu nevaru to atļauties – pamest darbu sākt ar pilsētas (ne Rīgas) domi… Saņemt Ls 350,- …???!!!

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Kristīne > janis17 06.08.2013. 11.23

    Tā nav maksāšanas lieta, tā ir pašu godīguma lieta.

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > janis17 06.08.2013. 14.12

    Es par Tevi nebalsotu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Eleonora Maisaka 06.08.2013. 09.02

Ļumīgais čekistu skolas, MGIMO, absolvents, čekista dēls un čekista znots, “specs” visās jomās.

+9
-4
Atbildēt

2

    janazakovica > Eleonora Maisaka 06.08.2013. 10.15

    MGIMO ir spiegu skola krievijaa..sakartos taksometru parvadajumus..par labu nagla savicka un slesera taxsometru firmai..kad autofavorits maksaja kukulus par iekslietu mistrijas iepirkumiem.. caur legalu petera panemsanu firmas ipasnieku sarakstaa uz 10%…peters citas valstis jau butu dabujis muza ielodzijumu par korupciju un naudas atmazgasanu..

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    inesite15 > Eleonora Maisaka 28.08.2013. 22.47

    nu – chem bogati, gospoda-tovarishshi …za sho barolisj …a kak dishalji:)

    0
    0
    Atbildēt

    0

Agnese 06.08.2013. 08.12

Nu taisnīguma uzraugi? Paši sev neliekaties smieklīgi? Neviena vārda par V ūberspeciālistu Pulka un Škapara jaunajiem amatiem.

+7
-6
Atbildēt

1

    Kristīne > Agnese 06.08.2013. 11.21

    Mja, politiķu barotnes nekur nepazūd. Dombrovskis ar Vilku, atbrīvojoties no tām padomēm (vai vnk nemaksājot atsevišķu algu pārstāvjiem, bet ietverot pārstāvniecību kopējos darba pienākumos) varētu ieekonomēt naudiņas, lai sakašātu tās ministru algas, ko šie uzskata par atbilstošām… Cita lieta, ka kamēr valsts maksā ubaga grašus skolotājiem, policistiem, ugunsdzēsējiem u.tml., tostarp, arī lielai daļai ierēdņu, šamiem nekas īpaši vairāk nepienākas…

    +3
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam