Spēka nesējs

35

Komentāri (35)

ilmisimo 24.07.2013. 14.19

varbūt Bērziņtēvs varētu parūpēties par šo?:

Anna Egliena
Yesterday
Valsts Nekustamie īpašumi lauž šķēpus ar būvniekiem, kas apmaksās ugunsgrēka seku novēršanu, bet sekas vairojas. Atsvešināti skatoties – it kā katram kaut kāds taisnības grauds, bet pārskatot spēles laukumu kopumā – absolūtā kaitniecība pilij. Rakstniecības un mūzikas muzeja krātuvēs sūri grūti, bez nevienas brīvdienas vai svētku dienas, izdevās novērst pelējumu, normalizēt mikroklimatu, apžāvēt salijušās telpas: ar mitruma nosūcējiem, baktericīdām lampām, dezinficējošīem šķīdumiem, attīrītām sienām – neviens neprasīja, kāpēc man tas jādara, gluži pretēji: ko vēl varu izdarīt? Un, kamēr lauž šķēpus, pagaidu jumts ir saplosīts un sitas kā karogs vējā (arī pils karogs pland ar dobju, nerimstošu skaņu), lietus ūdeņi tek – vispirms Latvijas Nacionālā vēstures muzeja 4. un 3.stāvā, un pirmdienā arī mūsu krātuvēs vienā telpā jau sāka atkal tecēt. Ir nesaprotami šie strīdi, kad nav sarunas par būtiskāko: kā saglābt / saglabāt mantojumu, un ne tikai krājumus, arī pili kā ēku. Prezidenta kancelejas daļā ūdens krājas uz grīdas un notek arī lejup, Vēstures muzejā plūda ūdens kā pēc ugunsgrēka dzēšanas – tātad novēršamo seku daudzums vairojas. Ir pirmdiena, 23.07., pulkstens rāda 23.49. Es neizturēju un atbraucu skatīties, kas te notiek. Nu kā lai mierīgi guļu, ja zinu – te tuvu tuvumā ir krātuves ar gadsimtu mantojumu, tepat – kaut arī metāla skapjos un pārsegts – jauniegūtais, vēl paša dzejnieka nodotais Imanta Ziedoņa arhīvs, te Rozentāla un Eizenšteina kolekcijas, te Dace Akmentiņa un Smiļģis, te… jā, Latvijas kultūrvēstures koncentrāts, visi dižgari jau savu paveikuši, tagad paši sargājami. Pagaidām jaunu noplūdumu nav, bet lietus un vēji sitas logā, arī plandošais jumta pārsegums kā dobja orķestra skaņa. Vakarā promejot ar Jolantu vēl papildus sasedzām ar plēvēm, bet – nevar jau zināt, pa kuru šķirbu kas sāks sūkties. Un sajūta tāda, it kā mēs būtu paralēlā pasaulē: citi nevar izšķirties,kuram jāmaksā, rosība pilī diezgan liela – pirmajā un otrajā stāvā liekas, ka kaļ kā dzeņi, bet – sekas nevis mazinās, bet pieaug. Ir pagājis mēnesis un 2 dienas. Visi zina, bet nav neviena, kurš pasaka galavārdu. Kam vēl jānotiek, lai tā nenotiktu
https://www.facebook.com/anna.egliena?hc_location=timeline
Anna Egliena

+7
0
Atbildēt

7

    ligakalnina > ilmisimo 24.07.2013. 14.35

    Kaut, tu mani uzskati par kosmopolītu, bet, šim te visam pilnīgi piekrītu, un brīnos, kāpēc neviens, izņemot atsevišķus cilvēkus, neceļ par to trauksmi.
    No otras puses – tu taču te nesen man pārmeti, ka es uzdrīkstos kritizēt “latviešus” par bardaku, nesodamības, un visatļautības atmosfēru, ko tās “latviešu partijas” radījušas, nu un vai tad viss tas nav tās sekas?

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 24.07.2013. 15.00

    “varbūt Bērziņtēvs varētu parūpēties par šo?”
    Kāpēc? Vai tad tas viņam sola kādu materiālu vai citu labumu? Viņam arī Melngalvju namā nav slikti.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 24.07.2013. 15.06

    Kaut, tu mani uzskati par kosmopolītu, bet, šim te visam pilnīgi piekrītu, un brīnos, kāpēc neviens, izņemot atsevišķus cilvēkus, neceļ par to trauksmi
    ______________
    Kas cits, ja ne mēs paši…

    ja jau solidarizējies- tad izplati ar tālāk.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 24.07.2013. 15.09

    šāda info ir jāizplata cik vien iespējams -lai amatpersonas nevarētu vaidēt”‘ak, mēs nezinājām…būt zinājuš”‘ būt kļejonku nuopirkuš”‘”.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 24.07.2013. 22.28

    Nu, re, sadzirdēja.
    “Trešdien kultūras ministre Žaneta Jaunzemes-Grende (VL-TB/LNNK) likusi nekavējoties rast risinājumu pagaidu jumta izbūvei ugunsgrēkā cietušajai Rīgas pilij, jo Rīgas pils ēka ir viens no senākajiem, izcilākajiem un ar augstu autentiskuma pakāpi saglabātajiem valsts kultūras pieminekļiem, kura bojājumu apjoms patlaban vēl tiek apzināts. Tas pats attiecināms uz muzeju kultūras vērtību krājumiem, kuriem neatgriezeniskus bojājumus nenodarīja uguns, bet kurus tagad apdraud lietusūdeņi un pelējums.”
    Redzēsim, ko nozīmē “nekavējoties rast risinājumu”.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > ilmisimo 24.07.2013. 23.58

    Redzēsim, ko nozīmē “nekavējoties rast risinājumu”.
    ___________________
    uzlikt(pagaidu) jumtu?

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    ievuliitis > ilmisimo 25.07.2013. 00.05

    Noteikti runa ir par pagaidu jumtu. Es tikai gudroju – kādās laika vienībās var izvērsties “nekavējoties”.
    Labu nakti!

    +3
    0
    Atbildēt

    0

lasis75 24.07.2013. 13.39

Viņš nav mans Latvijas prezidents. Viņš ir kolhoza Padomju Latvija priekšsēdētājs un Lemberga preses sekretārs. Viss, ko viņš saka, ir absolūta katastrofa. Pat tad, kad viņš sagadīšanās dēļ izdara kādu pareizu secinājumu, tad izrādās, ka pamatojums tam tik un tā ir greizs.

Kamēr mums nebūs nekā labāka, mans Latvijas prezidents būs Ilvess.

+14
-2
Atbildēt

0

Līga Lētiņa 24.07.2013. 12.22

bišof, tu esi stulbenis, un zīmēt arī nemāki.
interesanti , kas tev ir pret – “Nodrošināt, lai Latvija saglabātos kā neatkarīga valsts”. nepatīk Latvija , kā neatkarīga valsts.
nu tad irlu Latvijas nīdēju pulciņā papildinājums – trešais biedrs – bišofs.

+1
-11
Atbildēt

1

    ligakalnina > Līga Lētiņa 24.07.2013. 12.27

    Varēja viņš pateikt vēl ko originālāku, piemēram, “Daugava ir Latvijas upe”, tad tu arī par to jūsmotu, un šausminātos par tiem, kas par tādu bezsatura vāvuļošanu smejas?
    Vai arī tu domā, ka šeit kāds ir pret Latvijas neatkarību?

    +11
    -4
    Atbildēt

    0

peerku 24.07.2013. 12.02

Ir 4 gudrības pakāpes:
gudrs un zin, ka ir gudrs,
gudrs, bet pats nav par to pārliecināts,
muļķis, bet vismaz saprot, ka nav pietiekami gudrs un
muļķis, bet nesprot, ka ir muļķis.

Vissliktākais ir muļķis ar iniciatīvu (vai administratīvo resursu), jeb kā Liepnieks ir teicis,- pērtķis pie granātu kastes.

+4
-2
Atbildēt

0

Juris Dzelme 24.07.2013. 09.53

un ko pats ir darījis, bez apokaliptiskas muldēšanas ??? dusmās gribas teikt- pie dažām dāmām par vaislinieku, ja ???

+17
-2
Atbildēt

0

janis17 24.07.2013. 09.30

izmantošu savas tiesības paklusēt!

+4
-4
Atbildēt

2

    ievuliitis > janis17 24.07.2013. 10.17

    Škrobe! Bērziņš tak arī varētu tās izmantot.

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    janis17 > janis17 24.07.2013. 11.53

    Tur jau tā lieta…

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

inta_s 24.07.2013. 09.21

Tas nav nekāds pļur-ļur bet gan pārsteidzošā kārtā Bērziņš ir netieši atzinis, ka var notikt ne tikai militāra okupācija bet arī politiska un ekonomiska okupācija, kura faktiski jau piepildās un noslēgsies, ja nespēsim kļūt ekonomiski stipra un neatkarīga valsts.

+6
-7
Atbildēt

5

    ligakalnina > inta_s 24.07.2013. 09.57

    īsti nesaprotu, par kādu politisku vai ekonomisku okupāciju ir runa – no Krievijas, vai ES puses?
    Man nekas nebūtu pretī, ja mūs “okupētu”, piem., Dānija, vispārējās labklajības valsts, ar vislaimīgākiem iedzīvotājiem, vissaliedētāko sabiedrību, kas droši par savu rītdienu, ar lielām soc. garantijām, ar tās attieksmi pret bērniem, dabiski, ar lieliem nodokļiem, bet, kuri netraucē darbaspēka mobilitātei un absolūti konkurentspējīgai un brīvai ekonomikai, kura, tai pat laikā, ir ar atvērtām robežām, liberālu politiku un lielu imigrantu skaitu.
    Acīmredzot, viens otram netraucē?
    Un, vai tad Latvijai nebūtu jāiet taisni šinī virzienā?

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 24.07.2013. 10.08

    “ar tās attieksmi pret bērniem” esi lasījis kā atņem bērnus no normālām ģimenēm par sīkumiem par ko te un citur šokējas?

    Acīmredzot nē.

    Bet ir jau verga dvēseles kas nevēlas būt neatkarīgi, jo neatkarība ir pārāk liela atbildība.

    +4
    -12
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 24.07.2013. 10.28

    Neievēroji, ka “okupētu” uzrakstīju pēdiņās, visu uztver tikai burtiski?
    un par to attieksmi pret bērniem – kas mūsu posttolitārā sabiedrībā ir sīkumi, piemēram, kādreiz mums pērt bērnus skaitījās norma, civilizētākā sabiedrībā ir nopietnas lietas, kaut, neapgalvoju, ka arī tur vienmēr un visu dara pilnīgi pareizi.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > inta_s 24.07.2013. 11.05

    —————dzeris49:”(..)
    kādreiz mums pērt bērnus skaitījās norma…”
    ============================================================================
    Pie “jums” arī šodien daudzas lietas netiek uzskatītas par nenormālām:

    Over One Million U.S. Kids Are Homeless
    http://www.care2.com/causes/over-one-million-u-s-kids-are-homeless.html

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > inta_s 24.07.2013. 12.28

    Tu, edžu, esi dzīvs piemērs tam, ka angļu valodas zināšanas un pieejamas informācijas apjoms ne vienmēr ir arī adekvātuma pazīme.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

ligakalnina 24.07.2013. 09.16

Prezidents, kas, būtībā, izkrāpis ES naudu privātmājas celtniecībai, var būt tikai Latvijā, nevarētu iedomāties nevienu citu ES valsti, kur sabiedrības morāles līmenis un tiesībsarg. sistēmas līmenis būtu tik zems, ka to pieļautu, bet, Latvijā – it kā tā tam arī jābūt, pat nekāda īpaša satraukuma.
Par tādām lietām jau šo valsti, reižēm, gribas dēvēt par parodiju, nu un tas, ka Bērziņš ir parodija uz prezidentu, ir acīmredzami, Lemberga, PLL un SC ieliktenis.

+28
-4
Atbildēt

5

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 24.07.2013. 10.12

    ———
    Kas ta Džerītim noticis?! Nav ielūgumu uz “liel-dropi” LTF-25 saņēmis un/vai bezmaksas vieta VIP ložā “Novaja Volna” nav piešķirta?
    Katram pēc nopelniem:
    “Lai cik nīgri daži vērtē Latvijas ikdienu tagad, LTF dibinātāji, ja 1988.gadā būtu gaišreģi, pēc gadsimta ceturkšņa pieceltos kājās un ilgstoši gavilētu par savu brīvo valsti.” Dainis Īvāns
    http://www.ir.lv/2012/10/9/bagataka-maizes-kumosa-del-ltf-nedibinaja

    PSRS pārbūve – L(PS)R atmoda
    http://www.youtube.com/watch?v=rUIbG5hS6yM

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    putekliic > ligakalnina 24.07.2013. 10.16

    Šī sabiedrības iecietība pret konkrēto gadījumu ar “Kājiņām” ir viens no apliecinājumiem cik joprojām pēc 23 gadiem demokrātijas sabiedrībā ir dzīvs “homo sovieticus”. Plašākā kontekstā to var skatīt arī kā politisko atbildību, ko mūsu politiķi jauc ar kriminālatbildību. Tad, kad politiķi iemācīsies šis abas lietas nodalīt vai vēl jo vairāk – pārstās uzskatīt, ka politiskā atbildība izriet no kriminālatbildības, tad arī varēs pieņemt, ka esam vēl vienu lielu soli tuvāk demokrātijas briedumam.

    +14
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_ampermane > ligakalnina 24.07.2013. 10.39

    krievu fašists Prohānovs ežas garīgais skolotājs, he-he

    +13
    0
    Atbildēt

    0

    lismanis > ligakalnina 24.07.2013. 15.03

    “nevarētu iedomāties nevienu citu ES valsti, kur sabiedrības morāles līmenis un tiesībsarg. sistēmas līmenis būtu tik zems”

    —————–

    Džeri, tu tici, ka latvieši ir unikāla tauta?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    simpsons > ligakalnina 24.07.2013. 23.09

    Itālija

    +2
    0
    Atbildēt

    0

putekliic 24.07.2013. 08.54

Ļoti ceru, ka pēc diviem gadiem Latvijai būs tāds prezidents ar kuru es, kā latvietis un Latvijas pilsonis, varēšu ja ne lepoties, tad vismaz man nebūs kauns un bailes. Diemžēl esošā politiskā sistēma to nevar nodrošināt. Tieši otrādi – tie, kuri ievēl prezidentu un vēl jo vairāk viņu aizkulišu diedziņu raustītāji, ir ieinteresēti vājā, manipulējamā konformistā, tādā, kas viņiem “nejauc gaisu”. Jāsaka, ka VVF bija “sistēmas kļūda” (pozitīvā nozīmē, protams), Ulmanis bija OK tam laikam, lai gan, protams, arī ne bez saviem plankumiem. Zatleram bija daudz trūkumu, bet viņš vismaz centās augt, ieklausījās savos padomniekos un zināmā mērā viņam arī izdevās distancēties no saviem “krusttēviem”. Bērziņu nevar uzskatīt par manipulējamu, bet tai pat laikā “elitei” viņš noteikti netraucē.

+11
-5
Atbildēt

3

    dace_ampermane > putekliic 24.07.2013. 10.28

    ar spītīgu neatlaidību turpinam pa lielāko kretīņu iemīto taku uz gaišām virsotnēm :)

    +12
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > putekliic 24.07.2013. 10.41

    Ulmanis bija OK???

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ivetao2007 > putekliic 25.07.2013. 20.11

    piebildīšu,kās biedrs/kungs bija [ vai ir bijušie?] komunists un kolaborantu valdības loceklis, kalpojot okupacijas varai. Vai variet iedomāties, ka Vācijā kāds NSDAP biedrs varētu ieņemt kaut mazākā ierēdņa amatu. komunistus no varas atstūma Polijas Lehs Valensa, Čehoslovākijā – Vāclavs Hāvels. Šis valstis ir labklājības zemes un nepiedzīvoja krizi. Viņu zemēs ražotiea auto ripo visur. Intersanti vai LTF pirmais lideris Dainis Ivāns nebija LKP biedrs? Kapēc viņš izšķiroša brīdī laidās lapās? Pametot Latviju LKP CK ieceltajam poļitrukam. Kuram bija tāda pat dienesta pakāpe ka Puķinam. Dažus vēža slimības veidus un tā metastāzes vai ārtēt tikai ķirurgi ar skalpeli Vai nav sakatām līdzība?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janis 24.07.2013. 08.13

Tālumā redzamās Kājiņas B ir jauks akcents, bet citādi pasausi un no konteksta atrauti.
Liekas, tur bija apmēram “ja tas un tas, tad beigs pastāvēt” un tas nav nekas jauns un īpašs.

+2
-6
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam