“Costa Concordia” avārijas lietā notiesā piecus cilvēkus

26

Komentāri (26)

Danute Klaiva 26.07.2013. 15.17

Manā skatījumā te netik daudz ir kapteiņa vaina kā to virsnieku kuri to brīdiatradās uz komandas tiltiņa. Nevar tāds laineris uzmaukties rifam virsū kad nenostrādātu visas brīdinošās navigāciju ierīces. Pirmkārt jau kuģa kustību bija jāaptur datorsistēmai kas analizē visu laiku kuģa navigāciju.
Te ir bijis tīš cilvēku roku darbs. Kāds tomēr ir devis rīkojumu pietuvoties krastu līnijai ārpus drošās navigācijas zonas. Vainot kapteini kas itkā izkritis, aizmucis vai kā citādi pametis kuģi ar nav godīgi. Ja arī kuģi atstāja, tad arī neatstājot tur neko glābt nevarētu, cilvēks nav enģelis un nevar pārvietoties pa sienām. Kuģis apgāzās un izglābšanās te jau bija katru pašu rokās. Ja biji spējīgs uzrāpties pa sienu lai izlīstu pa durvīm kuras tagad atradās pie griestiem tad izglābās, varbūt. Bet tur vēl bija faktors kad viens sāns kuģa tika nopludināts, tātad ja vien spēj elpot ūdenī tad esi dzīvs ja nē tad … Protams jātiesā visi kas ir vainīgi, kapteiņa vaina ir tāda kād tādus idiotus ir nolīdzis darbam. Bet te minimālu sodu dabon tie kas reāli bija vainīgi un maksimālo iedod tiem kas pie labākās vēlēšanās neko nespēj darīt jo nemaz uz kuģa neatradās.

0
0
Atbildēt

0

Inese 22.07.2013. 14.33

Un kad notiesās Bo Andersu Frederiku Johansonu, kurš 1997.gada 3. jūlijā Baltezerā notrieca divas Latvijas policistes Vitu Dārznieci un Ivetu Bagani? Jāatgādina vēl, ka Zviedrijas prokuratūra Johansona “pārkāpumu” – divu sieviešu slepkavību – novērtēja kā “nenozīmīgu”.

+1
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam