Kozlovskis: ES karoga dedzināšana ir nepieņemama

49

Komentāri (49)

kkristaps 05.07.2013. 08.58

Referendums par jautājumu: vai Latvijas iedzīvotājiem ir jāmaksā jebkādi nodokļi? 99% uz galvošanu teiktu, ka nav jāmaksā. Ir jautājumi, kurus pūlis bez jebkādas sajēgas par procesu būtību nevar izlemt, tas ir nonsenss

+5
-2
Atbildēt

2

    Kristīne > kkristaps 05.07.2013. 09.25

    Nav tik vienkārši. Skaties balsotājus – pensionāri, kas pārtiek no nodokļiem, valsts “sektors”, valsts “sektora” apkalpotāji, ļautiņi, kuriem tomēr tīk, ka ir gan policija, gan skolas… Nav, nav tik vienkārši…

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > kkristaps 05.07.2013. 09.39

    Tas ir uzskatāms piemērs,kā valdošā kliķe uzskata tautu par dumju pūli.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

Kristīne 05.07.2013. 08.48

Jūro – jā!, bet bīties no referenduma ir stulbi un nepareizi. Demokrātija ir vairākuma tiesības kļūdīties.

0
-1
Atbildēt

0

dace_ampermane 05.07.2013. 08.27

vieni bidlas dedzina karogu, citi bidlas komentē

+2
-2
Atbildēt

1

    Ieva Aile > dace_ampermane 05.07.2013. 09.35

    Kā tad,ir vesela rinda komentētāju,kas māk tikai apsaukāties,laikam smadzenītes atmiekšķējušās no euroieviešanas pārāk cītīgas svinēšanas.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

maracecina 05.07.2013. 07.53

Kā nosmējos, kad pāreju uz citu noreķinu līdzekli fatālisti sasēja ar viendzimuma laulībām. Jā, bībeles fani, uz euro bankotēm būs virsū divu apkamupšos vīriešu attēls. Speciāli priekš jums.
Karogu dedzina… nu dedzina. ES karogs jau principā ir tāds pats simbols kā eironauda – neviens dzīvs cilvēks to personīgi neuztver.

+4
0
Atbildēt

0

intars_busulis 05.07.2013. 00.34

Nenosodu šādu rīcību! Jo ES pieļāva klaju necieņu pret Bolīvijas valsts Prezidentu ielaužoties Bolīvijas suverēnajā teritorijā! Latvija noklusēja un joprojām nav izteikuse nosodījumu šai rīcībai. Latvija ir ES dalībvalsts, līdz ar to nes arī morālu atbildību par to ko dara citas ES valsts. Arī valsts vilkšana uz euro ir zemiska jo lielākā daļa tautas to nevēlas. Par kādu morāli runā iekšlietu ministrs? Vai Jūs ticat šim veidojumam, kas ielaužas svešas vālsts teritorijā aizbildinoties ar kāda Snowdena meklēšanu. ES būtu šo cilvēku uz rokām jānes, jo atvēra ES acis uz to ko dara viņu militārās alianses lielais brālis ASV. Protams ES cer kad vis noklusīs tāpat kā ASV cer kad vis apklusīs, tikai ‘Jūs nepazīstat Dienvid amēriku, ja viņi saniknojas tad sekas ir jūtamas. Varat droši gatavoties jaunam cenu lēcienam tagad, jo pirmais ko pret ES darīs Dienvid amērika būs melnā zelta piegādes apgriešana. Jūsu gardie augļi, kafija, kakauu pupiņas tas vis tak nāk no okeāna otras puses. ES var priecāties kad tā nebija Brazīlijas vai Venecuēlas Prezidenta lidmašīna.

0
-3
Atbildēt

2

    kkristaps > intars_busulis 05.07.2013. 07.53

    Ak, mīlulīt, jūsējie tak varēja uzaicināt no Briseles veco komunistu Rubiku, no Ventspils veco komunistu Lembergu, savākt vecos čekistus, kas tagad vada visādas kompānijas un rīko ugunsgrēkus, un publiski sadedzināties paši. Vo, būtu efekts, un gaiss Latvijā uzreiz kļūtu tīrāks.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    intars_busulis > intars_busulis 05.07.2013. 13.20

    tavs sarkazms ir nevietā, rakstu ar mazo burtu jo tādu cilvēku kā tevi necienu! Nepazīstu neviena no tevis minētām personām. Un kapēc mums kāds ir jāaicina pie sevis? To ko pateicu jau nenorāda kad iešu ko dedzināt, neesmu piromāns. Bet ja palasītu vēstures faktus tad saprastu kad šādi izlēcieni ir vienmēr nesuši nelaimes. To vai Latvijā būs euro? Nav mana daļa, bet tas tikai norāda kad Latvijā nav Demokrātija un tā nav arī ES kopumā. Tikai ar to vārdu aizsedzas valdības, visā ES un arī Latvija nav izņēmums valda potekrātizms, tas nozīmē ka visu izlemj partiju bandas (bandas tapēc kad tajās apvienībās valda tikai intreses sautīgas). Arī Latvijas iešana euro dārziņā ir tikai politiķu ambīcijas un aiz sevis nenes nekādu pamatotu labumu. Latvijas ārpolitika un ekonomiskā stratēģija ir vienos vārtos un to sauc par pilnīgu krahu. Paziņot kad lats nev valūta un nevar to konvertēt kā starptautisku maksāšanas līdzekli ir tikai debīlu ierēdņu iedomas. Jebkura valūta var būt konvertējama, tikai lai tas tā notiktos valstij ir jāatīst sava iekšējā ekanomika. Pašlaik Latvijā iekšējās ekanomikas nav! Un būt nevar dēļ tā kad Latvijas teritorijā pilnīgi neko neražo, vis uz ko valsts balansē ir tranzīts no kaimiņu valsts Krievijas. Latvija pat nejēdz iekasēt ceļa nodevu no iebraucējiem, naudu ko iekasē visas pasaules valstis tikai ne Latvija. Tad no kā lai tur būtu labi ceļi? Kas atiecas uz manu nicinājumu pret ES tad tas ir tāpēc kad dancojiet zem ASV tupeles.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Anatolijs K. 05.07.2013. 00.14

Latvija ir demokrātiska valsts, un katraim marginālim ir iespēja izpausties, lai cik stulbas tās izpausmes arī nebūtu. Šajā reizē tas bija dažu desmitu lūzeru primitīvs veids kā iegūt publicitāti.

+8
0
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > Anatolijs K. 05.07.2013. 00.20

    ——-
    Vēlies ASV demokrātijas līmeni sasniegt?!

    July 4th 2012 American Flag Burning
    http://www.youtube.com/watch?v=ueHr5dG3cwk

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > Anatolijs K. 05.07.2013. 00.25

    Pēdējās vēlēšanas gan rāda, ka lūzeri bija otrā pusē un 100%, ka nākamās to pašu rādīs. Lai ko tur Vilks un mediji gaudotu.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Andris > Anatolijs K. 05.07.2013. 00.36

    Es arī esmu par jebkuru karogu dedzināšanu. Vienīgam ierobežojumam jābūt līdzīgi kā smēķēšanai – ne tuvāk par 10 metriem no ieejām, autobusa pieturām u. tml.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

Elīna Barkovska 04.07.2013. 23.40

Šitie ir tie Čurkas par ko runāja Marats Kasems (SC) :)

+2
0
Atbildēt

0

ltvpanorama 04.07.2013. 23.24

Nožējojamie tirliņi..būtu mana teikšana, es atņemtu šitiem pajoļiem uz 10 gadiem bezvīzu ceļošanas iespējas Eiropas Savienībā par šo gājienu…kretīni!

+10
0
Atbildēt

3

    dzerkaleliva > ltvpanorama 04.07.2013. 23.46

    Viņi, savukārt domā, ka kretīns esi tu. Būtu viduslaiki, varētu rīkot dueli.
    —————————-
    Man būtu vesals saraksts ar ko duelēties, no jūsējo bara.
    http://i249.photobucket.com/albums/gg238/Nubman1/duel.jpg

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ltvpanorama > ltvpanorama 05.07.2013. 00.03

    slimniekiem ir jāārstējas un nevis jāskatās pusnaktī lētas filmas un jāuzbudinās, iedomājoties sevi par Zorro, Donaldu Daku vai Šarikovu..veselību Tev un palātas biedriem!:P

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > ltvpanorama 05.07.2013. 00.17

    Aij, aij, aij – slimnieki, šarikovi, daonaldi daki, palātas – kādas pērles. Uzreiz Vienotības brends redzams. Nu visi jau nevar sevi par ezīšiem dienas laikā iedomāties. Bet vispār es jau te tūkstots reiz esmu teicis, ka jūsējiem ir steidzami jāpiestrādā pie diskusiju un uzvedības kultūras. Savādāk jūs sevi pazemojat un izgāžaties kā tāds pašu apsaukātais lumpeņploretariāts.
    —————————–
    Tāpēc jau jūs Rīgā izgāzāties, ka argumentu jums nav. Diskutēt jūs praktiski nemākat. Vienīgais lamāties ala Ozoliņš un visās malās redzēt kremlinus, okupantus un ko tur vēl. Es gan teiktu, ka tā ir diognoze un bezspēcība, nevis pretēja viedokļu paušana V nospraustajam kursam.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

inta_s 04.07.2013. 22.23

Parunāsim par šo pašu tematu pēc gada – manuprāt nebūs aktuāli :)

+1
-3
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > inta_s 04.07.2013. 23.06

    —–
    Tas nav aktuāli lielākajai daļai LV iedzīvotāju arī tagad – tikai ministriem ir instrukcijas jāievēro – jātēlo demokrātisko vērtību aizstāvjus. Tīrā imitācija….

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 04.07.2013. 23.12

    Es domāju ka pēc gada nebūs tā euro. Es nezinu kas būs, bet euro tur nebūs.
    Tad jau dzīve rādīs.

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    dzerkaleliva > inta_s 05.07.2013. 00.09

    Tas būtu pārāk viegli un vienkārši. Pieredze rāda, ka būs jāiziet pilns cikls.
    Sākumā noliegums.
    Pēc tam pamazām noskaņojuma uzlabošanās par doto tēmu.
    Tad treknie gadi, protams, biezajam galam un plānajam ar kādas drupačas.
    Tad dzīres.
    Tad paģiras un sabrukums.
    Pilns cikls 7-20 gadi. Es dodu 5 līdz 7 gadus. Jo cikli paliek arvien īsāki. Katra nākamā impērija pastāv īsāku laiku. Sorosam ir skaidrojums par to, ka cilvēku paliek arvien vairāk līdz ar to laiks kļūst arvien saspiestāks un ātrāks, apmēram tā. Grāmata viņam par to ir.
    ————————————–
    Saross gudrs vecis. Vajag viņu klausīt un arī filmēt ko viņš īsti tur muld. Nesen viņš kārtējos miljardus uzvārīja uz Japānas biržas izaugsmi un jēnas kritumu. Pāris mēnešos viņš to paveica šī gada sākumā. Jebkurš no mums varēja kopā ar viņu no pāris simti tūkstošiem līdz pāris miljoniem uzvārīt. Kapitāls tam bija vajadzīgs nekāds.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 04.07.2013. 22.16

Njā, par EURO, bet būtībā par visu. «Man ir tikai viens liels jautājums – vai, uzstādot tik šauru mērķi, mēs nepazaudēsim sabiedrības atbalstu šai politikai tik lielā mērā, ka tā pēc tam būtiski koriģēs Latvijas politiku? Pašvaldību vēlēšanu rezultāti rāda – bažām, ka pieņemtie lēmumi koriģē politiku, ir pamats,» pauž Pīlēns. Ar varu vēl neviens mīļš nav kļuvis. Ministri var nosodīt paši sevi.

+1
-5
Atbildēt

1

    Ansis > dzerkaleliva 06.07.2013. 00.00

    Tā varētu sanākt – līdzīgi kā savulaik Latvijas Ceļam. LC arī bija mērķis – iedabūt Latviju ES un NATO un nākamajās vēlēšanās šie tik vien pareklamēja, ka rekā – visu esam izdarījuši… nu ka visu, tad visu – vairs viņus neievēlēja.

    Tagad politiķi lēnām kautko filozofē – varbūt labklājību celt, varbūt vēl EDSO iestāties …
    Bet vairums partiju nevar tā skaidri pateikt – kādu nākotnē viņi saskata Latviju.
    Daļēji NA vismaz ir kautkāds skatījums, bet es kautka tomēr nespēju izprast viņu nostāju ES un Eiro jautajumos – vai tiešām viņi uzskata, ka spēsim saglabāt savu latviskumu federālā Eiropā? Jeb vai viņi cer, ka Eiropa nekad nekļūs federāla? Bet ja tā – tad kāda velna pēc bāzties Eirozonā, ja ir pilnīgi skaidrs, ka Eirozona nespēj stabili darboties bez centralizētas pārvaldes?

    0
    0
    Atbildēt

    0

Sanšains 04.07.2013. 21.48

Rinkevičs:
„Eiropas Savienība ir ne tikai 28 nacionālu valstu politiska un ekonomiska savienība, bet arī simbols tādām Rietumu vērtībām kā iecietība, brīvība, labklājība. Tas daudzkārt apliecināts ar darbiem un lēmumiem”.
http://www.lsm.lv/lv/zinas/latvija/protestejot-pret-iestaju-eirozona-bez-referenduma-sadedzina-es-k.a60477/
=============================
Mjāā… ja nebūtu Eiropas Savienības, tad nedz Latvijā, nedz citur Eiropā nebūtu ne labklājības, ne brīvības, ne iecietības. Pirms Eiropas Savienības dibināšanas neviens par ko tādu pat dzirdējis nebija, un, ja nebūtu nodibināta, tad nebūtu dzirdējuši pat tagad – ak, dies! – 21. gadsimtā.

Tikai Brisele ir mūsu Garants.

Žēl, ka neesmu saglabājis vecās PSRS laiku avīzes. Domāju, ka atkal pamazām arvien biežāk dzirdēsim ko līdzīgu to gadu tekstiem.
90. gados biju tik jauns, naivs un neapdomīgs, ka noticēju – ideoloģisko murgu un elku laiks ir pagājis, un jauna vairs nebūs.

+6
-10
Atbildēt

1

Ieva Priedenfelde 04.07.2013. 21.25

Tomēr šis ir slikts precedents, kas nekādā veidā neveicina iecietību un ved Latviju radikalizācijas virzienā.
=============
Radikalizāciju? Paskatieties, kas notiek demokrātijas dzimtenē Francijā! Visi komjaunieši šokā – kā tā drīkst PSRS karogu dedzināt, ko teiks Maskavā?

+3
-4
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 04.07.2013. 20.25

Lai tak šie čekisti iztrakojas. Lielākam efektam iesakāms pasūtīt apenes ar ES un euro simboliku un aizdedzināt nenovilktas no pēcpuses. Tas viss labi izskatītos kolektīvā skrējienā “mēs pret euro”. Vispār jau ES karogam dalībvalstī pienāktos kāds likumīgs statuss. Un kāds aizsargājošs likuma pants. Vai tikai iekšlietu ministra sapīkušais vaigs?

+11
-7
Atbildēt

4

    Inese > Þanis Bezmers 04.07.2013. 20.31

    ierados Vispār jau ES karogam dalībvalstī pienāktos kāds likumīgs statuss.
    =================================

    I’m back in the USSR
    You don’t know how lucky you are, boy
    Back in the USSR, yeah

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Þanis Bezmers 04.07.2013. 20.42

    Runā vien mātes valodā, lai Voloģja ar var saprast. Viņš jau vairāk to Deutsch. Pats vari taisīt to I’m back droši ar pakaļu pa priekšu. No rītiem pēc sešiem, kamēr nav mākoņu un tas debesu lukturis labi apgaismo ceļu. Ja līdz sarkanam laukumam tiksi, Vova tev iebērs pusglāzi semočku.

    +13
    -3
    Atbildēt

    0

    Inese > Þanis Bezmers 04.07.2013. 23.31

    Rīt varēsi skaļi bļaut līdzi Ozoliņam, kad arī IR būs nopublicēts raksts, ka demokrātijas kritērijs ir viendzimuma “laulības” ;) http://www.delfi.lv/news/comment/comment/aivars-ozolins-ir-viendzimuma-laulibas-demokratijas-kriterijs.d?id=43455919

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    Anatolijs K. > Þanis Bezmers 05.07.2013. 00.05

    >>>Padomju Linuxiņam Jā, piekrītu Ozoliņam. Un es arī atbalstu viendzimuma laulības. Nu un tad? Tagad vari sākt apsaukāties.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 04.07.2013. 20.18

karoga dedzinaašana ir atklaats vandaalisma akts, neesmu redzeejis nevienaa bildee boļševikus dedzinam veermahta armijas daļu karogus- standartus, tie tika nomesti pie mauzoleja , veelaak tika glabaati kara muzejaa kaa trofejas un lieciibu par uzvaru paar bruuno meeri…

+5
-10
Atbildēt

1

    Ansis > Janka, Janic 05.07.2013. 23.50

    Nu Tu salīdzināji!

    Karaspēka daļas karogs ir unikala vērtba.
    Savukārt šādus ES karogus Ķīnā šuj tonnām.

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 04.07.2013. 20.16

kremlinu dusmas plūst pāri malām, ka ceļu uz EUr ieviešanu nekādi neizdodas apturēt.
Kretīni nožēlojamie.

+18
-10
Atbildēt

9

    Inese > austrisv 04.07.2013. 20.18

    Tu noteikti būsi arī pirmā, kas sitīs plaukstas, kad Latvijā, pakļaujoties ES spiedienam, ieviesīs viendzimuma “laulības” ;)

    +6
    -19
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 04.07.2013. 21.04

    Tu tici ko Vešņakovs saka?
    Naivums it kā nezinātu, ka krievi melo, ka ausis vien kust, bet dara pavisam ko citu nekā saka.
    Man pietiek ar faktiem, ka Rubiks un Mirskis no SC balsojuši Pret EUR Latvijā. Tie lūk ir fakti.

    +17
    -4
    Atbildēt

    0

    marmed > austrisv 04.07.2013. 21.19

    BET, tu esi galīgi apdulusi, ES nepatīk daudziem, ne tikai Kremlim… un ko tu tā satraucies par kaut kādu štrunta karogu?

    +3
    -11
    Atbildēt

    0

    marmed > austrisv 04.07.2013. 21.27

    S&M, a par ko Tu brīnies, paskaties kādi naivuļi ir ES atbalstītāji? Kaut vai prātu izkūkojušā BET, kurai Valdis liekas vīrieša ideāls :D

    +5
    -9
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > austrisv 04.07.2013. 21.28

    Franči pārdod Mistral kuģus krieviem – lūk tev eiro!

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 04.07.2013. 21.36

    Tu esi galīgi atpalicis, ja nezini, ka krievi ar to Mistrāl nekur nevar tikt, jo krieviem nav speciāla degviela, kura nepieciešama tam Mistral!
    Krievi ssava smuļķiba sdēl maksās frančiem milzu nadu, lai dabūtu degvielu tam Mistral!

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 04.07.2013. 23.02

    muļķe

    0
    -6
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > austrisv 05.07.2013. 00.22

    Bet,es tev piekrītu.Būtībā arī tie latvieši,kas savulaik cīnījās pret Bermontu,bija neģēlīgi kremlini,jo traucēja varonīgos rietumu vērtību izplatītājus viņu cēlajā gājienā uz austrumiem.

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > austrisv 05.07.2013. 09.32

    Kam tad viņi to kuģi pērk? Skaistumam vai viesnīcas ierīkošanai?

    0
    -1
    Atbildēt

    0

Inese 04.07.2013. 20.10

ES karogu dedzināšana atbalstāma dejbkurā vietā un laikā ;)

http://www.theway.co.uk/images/features/burning_euflag.jpg

+3
-15
Atbildēt

3

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam