Tiesa piemēro apcietinājumu pazudušajai Ārijai Stabiņai (papildin.)

59

Komentāri (59)

Ojārs 17.06.2013. 22.26

Nē, neviemai no jums – es biju domājis kaut ko citu – gadījumā, ja lembim draudēs reāls sods, viņš atrodoties brīvībā vienkāŗši “pazudīs”…

0
0
Atbildēt

0

Ojārs 17.06.2013. 21.38

Vai līdzīgi nebūs ar Lembergu, ja šim spīdēs nopietni gadi aiz restēm?

0
0
Atbildēt

1

    Edzs > Ojārs 17.06.2013. 21.42

    > andrejs
    kam tas bija, man vai Bet?

    0
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 17.06.2013. 14.10

Kāda vaina lielajiem zagļiem dzīvot un laupīt Latvijā! neviens lielais zaglis nav notiesāts, bet gan cenšas aizlaisties, gan jau ar pabiezu kontu kaut kur jau laicīgi izveidotu. Kad tās tiesas vienreiz notiesās un ietupinās tos zagļus kā tas notiek citur Eiropā! Tas pats Godmanis- noslēdzis valstī tik daudz valstij un tautai neizdevīgus līgumus, piemēram par elektroenerģijas ražošanu un atbalstu tā sauktajai zaļās enerģijas ražošanai.Esam un būsim ši Godmaņlīguma izlaupīšanas upuri drīz vien- laikam jau rudenī.
Par Pareksu vispār nerunājot, bet Godmani lūk tautas daļa vēl uz ES parlamentu deleģēja par “lielajiem nopelniem”, kaut sen jau viņu vajadzēja iesēdināt.

+2
-1
Atbildēt

2

    ligakalnina > austrisv 17.06.2013. 14.59

    Redzi, apmēram tā spriež vairākums cilvēku, kuri uzskata, ka taisni latviešu partijas, kaas bija te pie varas, ir vainīgas pie šās sistēmas, tici vai netici, bet, cilvēki grib redzēt taisnīguma uzvaru, un tas viņus satrauc.
    Vienīgie, kas to nesaprot, ir latviešu politiķi, kas izliekas, ka viss tas uz viņiem vispār neattiecas, un nesaprot, kāpēc tā “muļķa tauta” neiet uz vēlēšanām, un te pat nav nozīme nosaukt to partiju, kas atbild par to tiesiskumu, par to atbildīgi visi.
    Un maksās tas valstij ļoti dārgi, jau, faktiski, maksā, bet, acīmredzot, politiķiem tā nav prioritāte.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > austrisv 17.06.2013. 21.18

    dzeris49 “…Vienīgie, kas to nesaprot, ir latviešu politiķi,.. te pat nav nozīme nosaukt to partiju, kas atbild par to tiesiskumu, par to atbildīgi visi…”
    ~~~~~
    Dzeri, tu vakar arī par to ierunājies, teici ka lamāt vajag politiķus nevis vēlētājus un es tam piekrītu.
    2013 pašvaldibu vēlēšanas parāda ka elektorāta attiecības ar kandidējošiem priekšstāvjiem ir izmainijušās un kas no politiķiem to nesaprot tas saulītē sildās pēdējo gadu.
    ja 1995 tauta sabalsoja sev pārstāvjus ar smukām frizurām, var arī teikt ar banāniem vai makaroniem, man gan liekas tas nav taisnīgi, tad 2013 pašvaldibu vēlēšanās vieni un tie paši līdz šim politiķiem klausīgie lempji (lumpeni) parādija ka viņi vairs nepavelkas uz vārdos skandētiem tautiskiem lozungiem, ar to tiem ir par maz.
    partijas, arī vadošās un līdz šim mazāko ļaunumu droši un ērti pārstāvošās, var necerēt tikt ievēlētas Saeimā 2014, ja vien to valdes nebūs laicīgi nākušas pie prāta un tās nepagūs sevi ar patiesi labiem darbiem visa gada garumā apliecināt.
    politiķu grupas kas brīdinājuma signālu savlaicīgi neuztvers nopietni 2014 gada vēlēšanās 5% slieksni nepārvarēs.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

ligakalnina 17.06.2013. 13.40

Kārtējā tiesiskuma un taisnīguma uzvara Latvijā, ne tik “spoža” un svarīga, kā Vaškevica gadījumā, bet, tomēr!

+2
-1
Atbildēt

0

Dina 17.06.2013. 10.11

Kurmītis
Kas neapšaubāmi ir Knābistu augstās „profesionalitātes” apliecinājums. strīķes kantoris kārtējo reizi ir apliecinājis, ka māk noķert tikai tos blēžus, kuri paši nekur nemūk. Līdzko kāds REĀLAIS grēkāzis (kuram ir reāli nevis Knab kabinetos izfantazēti likuma pārkāpumi) izdomā aizlaisties, viņam tas izdodas bez jebkādām pūlēm. Diez ko tajā brīdī darīja slevenie automātisti melnajās maskās?
P.S. ļoti jauka rekomendācija, lai jutiņu ieliktu SAB-ā. Tipiski mūsu Siles elites stiliņā – jo lielāks kretīns, jo lielāku un atbildīgāku amatu tam. Galvenais – ka ir uzticams Saimniekam un bez ierunām gatavs izpildīt jebkuru tā pavēli …

+1
-9
Atbildēt

4

    Aivars Krauklis > Dina 17.06.2013. 10.32

    Knābim savu grēku vairāk kā suņam blusu, bet šis nu reiz ir kārtējais ķēķ… atvainojiet, tiesas nopelns, pie tam dubults. Vispirms izlaižot no būra, otrkārt – nosakot ienākumiem neatbilstoši zemu drošības naudu.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    esmeralda_se > Dina 17.06.2013. 11.07

    Izskatās, ka slavenajam “kurmītim”, kas uzmeties par speciālistu visā un visur, nav ne mazākās nojēgas par policijas, tiesas un KNAB kompetenci un pienākumiem…

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > Dina 17.06.2013. 15.07

    Liekait tak “bendixam” mieru… Vecs, slims.. Nesen atkal izlaists no rehaba..

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Dina 17.06.2013. 19.55

    Pelēkais Vilks _”…Vecs, slims.. izlaists no rehaba.”_
    ~~~
    pierunaji, – liksim vinjam mieru.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

grislits 17.06.2013. 09.02

Bet kādēļ IR neliek arī kādu citu ziņu no raidījuma – ka Škapars aizceļojies līdz atlūgumam?

+7
-1
Atbildēt

24

    garausiitis > grislits 17.06.2013. 09.06

    Škapars ar par šovu parūpējās :) Tik pieredzējušam politiķim gan vajadzētu saprast kur “vēlmes” ierobežot …

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 17.06.2013. 09.11

    Man jau nebūtu žēl, ka viņš tur izklaidējas par ostas vai valsts naudu, ja viņš tur aktīvi būtu kontaktus veidojis un darījumus organizējis.

    Latvijai pat tad būtu lielāks pienesums, ja būtu sarunājis kādus darījumus un naudas plūsmai pa starpai kādu savu vai Loginova ofšoru ielicis. Bet tagad pilnīgs idiots un muļķis un kārtējais treknais mīnusiņš Vienotībai, ko atkal aprējēji varēs izmantot.

    Vienotībai šī gada laikā ļoti, ļoti stipri būtu jāapdomā par kadru revidēšanu un attīrīšanos.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > grislits 17.06.2013. 09.21

    roberts_j – kazahi Rīgā jau reiz apdedzinājās … un skumji ,ka mūsējie atkal laiž “lažu” … redzot kazahu interesi . Bet par Škaparu kā Vienotības kadru esmu jau izteicies … , nu nedrīkst kadrus saudzēt tikai tapēc ka ir vecbiedri un stāvējuši pie partijas šūpuļa . Otrs tāds kekss ir Kampars .

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 17.06.2013. 09.38

    Zaķis jau ar nav nekas labāks. Un vēl tie viņu iekšējie “bābu kari”.

    Vienotībai izskatās visi, kas sasnieguši 50 gadu vecumu vai tuvojas šim vecumam, būtu jānoliek mazāk redzamā frontē :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > grislits 17.06.2013. 09.45

    roberts_j – Zaķis vēl tur ir daudzmaz normāls kadrs … protams izgājiens ar autiņu bija vienkārši stulbs un to bija jāparedz… un ar to viņš sevi principā ir noracis. Bābu kari manuprāt ir galvenais klupšanas akmens . Sievietes ir lieliski padotie, bet kad tiek pie varas … pasarg Dievs :) Vienotībai totāli trūkst politikas reģionos un nemana jauno paaudzi :(

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > grislits 17.06.2013. 09.47

    Tu ko?! Tu tici, ka Vienotiba varetu atteikties no Kampara un Škapara?! Kas tā būs par Vienotību?! Tad jau Vienotiba varētu sākt ari atbildigi strādāt.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    garausiitis > grislits 17.06.2013. 09.48

    OT – īsti neticu , bet tas būtu labs signāls . Manuprāt viņu pienesums ir ar negatīvu zīmi :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    piziks > grislits 17.06.2013. 09.51

    Klusais, kas Latvija ir tik labs, lai to nevarētu samaitat?! Sad**st?!
    Nu jau ari LMT pardevēji sarosijusies, — pēdējo slaucamo govi kaut taisās atkal: Saeimas vēlesanas svinēs, vai? :)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > grislits 17.06.2013. 09.54

    OT – ne tikai LMT pārdevēji … kādas tik idejas necirkulē … teiksim ir novirmojusi ideja LDz Cargo privatizēt un tamlīdzīgi murgi :)

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    dro > grislits 17.06.2013. 10.07

    klusais. Zaķis vēl tur ir daudzmaz normāls kadrs … protams izgājiens ar autiņu bija vienkārši stulbs un to bija jāparedz… un ar to viņš sevi principā ir noracis.
    ___________________
    Nu tad man jāatgādina pēdējais – Krievijas gāzes lobēšana, agrāk Andrejevas aizstāvēšana, likums par muslimu gaļu…

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 17.06.2013. 10.24

    Jā, piekrītu lno, Zaķim auto nu galīgi nav vienīgais grēks.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > grislits 17.06.2013. 11.20

    ….lno

    Edvards Ratnieks (VL/TB/LNNK):
    -“Atceramies, ka savējos uz ārpusi vienmēr ir jāaizstāv! Varam iekšēji piekrist, varam nepiekrist, varam dusmoties, varam priecāties, bet uz ārpusi vienmēr jābūt kopīgai spēcīgai aizstāvības pozīcijai!”

    …hmmm….vai tas attiektos tikai uz nacionāļiem?….:)

    ….par Žanetu Jaunzemi Grendi….interesantas diskusijas un vērtējumi Tevis iecienītajā portālā pietiek.com….:))

    http://www.pietiek.com/raksti/nacionalaja_apvieniba_asas_diskusijas_par_grendes_piedalisanos_vesnakova__kaviara_dzires_

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 17.06.2013. 11.42

    zanE, kādēļ citējat Ratnieku attiecībā uz lno teikto? vai tad viņš ir Vienotības biedrs, kas savā komentārā kaut ko uz āru iznesis?

    Un diez vai jūs ko panāksiet, novirzot tēmu uz jautājumu par NA iekšējo saraksti Grendes jautājumā. Izlasīju to, kad norādījāt jau linku pie cita raksta – ļoti laba diskusija. Un uzrakstīšu arī te, ko tur nokomentēju (iekš Pietiek.com):

    Manuprāt, tā sarakste parāda NA ļoti labā gaismā un ir perfekta reklāma. Ja kāds to nopludināja ieriebt gribēdams, tad drīzāk ieriebēji būs sev iešāvuši kājā (pašiem NA iekšienē jāatrod tikai tie ieriebt gribētāji). Ja nopludināja paši NA ar nodomu, tad labi izskaitļots reklāmas gājiens.

    Nav jau svarīgi ko par to saraksti padomās kaut kādi štata komentētāji šeit, delfos vai kur citur, bet gan ko vidējais cilvēks – vēlētājs no tā izsecinās. Un neko sliktu izsecināmu no tās sarakstes nevaru saskatīt. Ļoti normāla, civilizēta diskusija, bez rupjībām un parāda, ka arī partijas vadība piedalās diskusijā, nevis dzīvo atrauti no pārējiem biedriem.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > grislits 17.06.2013. 13.11

    zanE. Paldies par saiti. Manuprāt laiks Žanetei parādīt durvis. Latkovskim arī jautājumi – uzaicināt uz saeimu nepilsoņu kongresa organizētājus arī neliecina par saprātu vai agluži pretēji par provokācijas plānošanu.

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > grislits 17.06.2013. 13.33

    ….Roberts…. “Manuprāt, tā sarakste parāda NA ļoti labā gaismā un ir perfekta reklāma.”
    —————————
    …nu, jā!….ja viss VL darbs tiek reducēts uz perfektu reklāmu – tad jau gan, NA vēlētājam tas ir svarīgākais….:)
    …tad jau būsi pamanījis arī vēl kādu ierakstu:
    -” Publiski šajā gadījumā aizstāvēt šo gremdi būtu NA politiska pašnāvība, lai nu kādi tie lumpeņi vēlētāji ir, tomēr ne galīgi idiņi.”….

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 17.06.2013. 13.38

    zanE, nu tas ir viens no viedokļiem, un kas? Un vārdu salikumu “vēlētāji lumpeņi” vai līdzīgu tagad vietā un nevietā pēc Hermaņa uznāciena lieto gandrīz katrs otrais.

    Un vēl zanE – ne es, ne lno te nenorādīja neko par slikto Vienotību vai ko līdzīgu vispārinātu. Tika norādīts uz atsevišķiem Vienotības kadriem un par to, ka Vienotībai par to stipri jāpiedomā, lai nebūtu slikti vēlēšanu rezultāti Saeimā. Tas tā kā vairāk drīzāk ir Vienotības atbalstīšana norādot uz to, kas būtu labojams, lai Vienotība cilvēkiem no malas izskatītos kā jēdzīga izvēle.

    Bet jūs kā tāds bērns uzreiz – a tu pats, a tu pats un bakstat acīs linkus par NA. Vai tiešām domājat, ka apkarojot visus, kas kaut ko pasaka ne pa spalvai par Vienotības politiku vai tās vadošajiem kadriem, jūs atjaunosiet Vienotības popularitāti? Vai jūs pēc pašvaldību vēlēšanām tiešām joprojām neesat sapratuši, ka jums ir jātaisa iekšēja kadru revīzija un no daļas kadriem jāatvadās, lai kā to negribētos?

    Ja Vienotība to tiešām nav joprojām sapratusi, tad ir baigi šaizīgi, jo arī uz nākamjām vēlēšanām es redzu tikai divas iespējamās izvēles vēlēšanās – NA un V, jo RP ir mirusi uz nākamo Saeimu, Sudrabas un Repšes projekti vai Reģionu alianse ir murgi pilnīgi. Un ZZS ar nekas nav labs, bet ZZS nākamajā Saeimā būs pārstāvēts un visticamāk, vismaz tādā līmenī kā tagad.

    Un ņemot vērā politiskās realitātes, man tomēr vairāk simpatizētu NA+V koalīcija, bet esmu skeptisks par NA + V iespēju savākt 50%, it īpaši, ja V joprojām nesaprot iekšējas kardinālas revīzijas nepieciešamību. Bet paliekot koalīcijai atkal atkarīgai no ZZS tikai tādēļ, ka V nespēj šķirties no dažiem kadriem, arī nekas labs nav.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    Kaspars Špūle > grislits 17.06.2013. 13.49

    > roberts_j
    Ieteicams izlasīt pietiek.com citēto Severīna Dūma ierakstu pilnībā, nevis tikai “zanEs” izķerto odziņu:

    “Gribētu gan redzēt šīs it kā „savējās” aizstāvības argumentus. Publiski šajā gadījumā aizstāvēt šo gremdi būtu NA politiska pašnāvība, lai nu kādi tie lumpeņi vēlētāji ir, tomēr ne galīgi idiņi. Labākais, ko varētu darīt – piespiest grēkojušo avi atkāpties. Tad nebūtu nekādas runas par dubultstandartiem savējiem un tas tikai liecinātu par to, ka NA ir gana spēcīga, lai attīrītos no sārņiem.
    Tad ko – ja kāds NA biedrs izrādīsies zaglis vai slepkava – arī aizstāvēsim?”

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 17.06.2013. 14.06

    fretka, es to visu saraksti izlasīju. Bet, pat ja zanE visu būtu nocitējusi, tas jau nemainītu manu atbildi, ka tas ir viens no viedokļiem. Es tā vairāk sapratu, ka zanE gribēja iebakstīt par to vēlētāju nosaukšanu par lumpeņiem, bet kā jau teicu, tagad to vietā un nevietā lieto katrs, kam nav slinkums.

    Bet mans paša viedoklis par Grendi – pat ja viņas ierašanās pie Vešņakova bija attaisnojama, ar viņu būs tāpat kā ar Ēlerti – viņa vienkārši cilvēkiem nepatīk, un vēl mediji uzkurina atmosfēru, unn tādējādi viņa “noraks maču”. No viņas gribi vai negribi ir jāatvadās kā no ministres un galvgalī esošas personas. Un pēc Dziesmusvētkiem būtu jāsāk meklēt viņai aizstājējs. Jo Grendei tos grēkus uz vēlēšanām mediji un propagandisti saksaitīs tā ka nemetas:
    – īpašuma pārdošana uzbekiem;
    – neveiklie izteicieni par SC;
    – vairākas neveiklās diskusija ar nozares pārstāvjiem;
    – Austrālija;
    – šis te Vešņakova apmeklējuma gadījums.

    Pats es daļu tikai no augšminētā par grēkiem uzskatu, bet mediji un propagandisti to visu bez izņēmuma uz vēlēšanām uztaisīs par NA grēkiem.

    +8
    0
    Atbildēt

    0

    gliters > grislits 17.06.2013. 14.20

    roberts_j
    Par Grendi pilnībā piekrītu. Bet Vienotībai vēl viens mājasdarbs – pierunāt Dombrovska kundzi slēgt savu faktiski bankrotējušo NĪ biznesu (caur maksātnespējas noformēšanu vai kā nu vēl tādos gadījumos dara), lai nebūtu pamata Dombrovskim piedēvēt interešu konfliktu, kā rezultātā V joprojām neatbalsta uzturēšanās atļauju tirgošanas izbeigšanu.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > grislits 17.06.2013. 14.33

    Pareizi zirnekliene, tas vēl. Par to biju aizmirsis, nevar jau visu atcerēties :)

    Bet tā nopietni pieejot – V un NA abām katrai savā iekšienē būtu jāsāk uz papīrīša pašām savilkt visus savus grēkus, neveiklās situācijas un lietas, ko var pasniegt kā grēkus, un jāsāk attīrīties no grēcīgajiem biedriem vai jāpadara viņi vismaz neredzami, jāatrisina grēcīgās situācijas un jāgatavo normālu argumentāciju par neveiklajām situācijām un šķietamajiem grēkiem. Jo uz Saeimas vēlēšanām propaganda būs nenormāla, un partijas biedriem uz āru būtu jānāk ar vienotiem viedokļiem. Un vēl labi būtu, ja V un NA vienotos viena otru neapkarot, bet ja strīdas, tad tikai par viedokļiem un ar argumentiem, bet nenolejot otru partiju ar zaņķi.

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > grislits 17.06.2013. 14.48

    “…tas vēl. Par to biju aizmirsis, nevar jau visu atcerēties :)”

    Man tas šķiet būtiskāk par visiem Zaķiem, Škapariem, Kampariem u.c. kopā (lai gan nenoliedzu, ka no šiem kadriem arī jātiek vaļā), jo ja politiskais spēks, kas sevi vārdos pozicionē kā mēreni nacionālu un pret Krievijas ietekmi vērstu, praksē rīkojas tieši pretēji, tad tas ir vēl ļaunāk, nekā “dižie kombinātori” tā rindās.

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Edzs > grislits 17.06.2013. 16.53

    zanE 11:20
    Edvards Ratnieks (VL/TB/LNNK):
    “Atceramies, ka savējos uz ārpusi vienmēr ir jāaizstāv!…”
    ~~~
    Zane, paldies par saiti.
    Tu tak to Ratnieku nemini ka paraugu? ;))
    ta ir bandas filozofija ko vinsh tur laizh, – studentu lideris ir stipri par savu ādu uz nakamdienam satraucies.
    Severīns Dūms pamatoti prasa: _”…ja kāds NA biedrs izrādīsies zaglis vai slepkava – arī aizstāvēsim?”_
    man vislabak patika Iesalnieka teiktais:
    _”Tas ir muļķīgi, ka mums šādi pašsaprotami jautājumi jāregulē ar valdes lēmumiem. Jebkuram NA biedram šādas lietas būtu jāsaprot “ar muguras smadzenēm”.”_
    tiesham, tads kas nejedz kad kur iet un ko kur darit vienmer staigas nosmerejies, tadu nav iespejams paslept ne uz iekšpusi ne ārpusi, tads vienmer kritis uz deguna un vienmer nesis aizvien jaunas raizes un graizes jebkurai partijai. NA tada ne jau pirmo reizi ir Žanete Jaunzeme-Gremzde.
    es shaubos vai shis sarunas ir tīši nopludinata NA reklama, lai gan to ko vinji spriezh manuprat der apdomat jebkurai partijai vai savejo klubam.

    +5
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > grislits 17.06.2013. 17.07

    …Tante Sidra…pasarg, Dievs!…:)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > grislits 17.06.2013. 17.17

    …Robert….pārlasi vēlreiz savus komentārus un sapratīsi, ka šoreiz tieš,Tu,uzvedies kā mazs bērns, pielietojot norādi uz citu partiju…

    …mans E.R. komentāra citāts bija tieša atsauce uz lno tekstu “agrāk Andrejevas aizstāvēšana”, ko piedēvēja Zaķim….tāpēc arī jautājums – vai “aizstāvēt savējos” – ir labi tikai nacionāļiem?….un norādīju arī saiti, no kuras ņemts E.R. citāts….tā taču pieklājas darīt, vai ne?….:)

    0
    -2
    Atbildēt

    0

garausiitis 17.06.2013. 08.59

Es pieļauju fantastisku versiju – varbūt liecinieku aizsardzības programma :) … , ne velti mājai noņēma arestu :) Tas patiesībā būtu jautri:)

+10
-2
Atbildēt

10

    grislits > garausiitis 17.06.2013. 09.01

    Interesanta un vērā ņemama versija, kas nebūt nebūtu atmetama. bet tad gan varētu būt kādā brīdī kāds jautrs rezultāts, tā jācer :)

    +5
    -1
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > garausiitis 17.06.2013. 10.17

    klusais: Pie tām kapeikām ko viņi vārīja uz dzīvokļiem liecinieku aizsardzība?!! :) Atraduši mafijas kasieri:D

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    grislits > garausiitis 17.06.2013. 10.23

    Bronks, liecinieku aizsardzības programmā lai būtu nav jābūt kasierim, bet jāzina kaut kas pietiekamā apmērā par lielāku zivju darījumiem.

    Un tieši tas, ka Stabiņa neizskatās, ka varēja uz tiem dzīvokļiem nopelnīt tā, lai mierīgi emigrētu un dzīvotu citur (atšķirībā no Vaškeviča, piemēram), rada vēl lielāku pamatotību minējumam par liecinieku aizsardzības programmu.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    Elīna Barkovska > garausiitis 17.06.2013. 10.39

    roberts_j: Tu esi saskatījies filmas:) Viņas Melns pret Amerika Balts, kuram jātic?:) Ja nu protams stabiņa nav visu laiku staigājusi apkārusies ar video un audio :) Ja tu būtu kā viņa 2 mēneši pasēdējis, ar darītu visu, lai tur neatgrieztos:)

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    grislits > garausiitis 17.06.2013. 11.53

    Kāds tur sakars ar filmām, Bronksa kungs?

    Vai jūs zināt uz kādiem papīriem nācies likt Stabiņai parakstu saistībā ar norādi no augšas, vai piemēram, viņai bijis kaut kur jāaizskaita kāda daļa no saņemtās naudiņas? Diez vai. Un ja viņas rīcībā ir pat kāds neliels, bet tiešs pierādījums, kas pietiek, lai varētu sēdināt kādu stipri lielāku, tad pamatojums aizsardzības programmas piemērošanai ir. Nav jau viņai obligāti kas jāzina par miljonu darījumiem. Un kur rakstīts, ka ir tikai vārds pret vārdu? Varbūt ir kāds melns papīrs vai melns pārskaitījums pret balto Ameriku vai balto Ušakovu.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > garausiitis 17.06.2013. 13.09

    Par policijas un Ušakova attiecībām var labi spriest pēc kriminālās un tiesiskās izrēķināšanās ar L. Jākobsonu. Drīzāk Stabiņai ir ļauts pazust tāpēc, lai konkrētu liecību un pierādījumu veidā nenāktu gaismā nesmukumi par Ušakovu, Ameriku vai vēl kādu.
    Noziedznieku, nevis liecinieku aizsardzības programma ir drīzāk šajā gadījumā.

    +10
    0
    Atbildēt

    0

    janis17 > garausiitis 17.06.2013. 13.35

    Paga, paga, šito lietu tak neizmeklē ušakova policija, bet Knābis un Ierosinājums grozīt drošības līdzekli tiesā bija saņemts no Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB).
    Tā, ka viss vēl var būt…

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > garausiitis 17.06.2013. 13.35

    zirnekliene, bet šī lieta ir KNABā, nevis policijā. Līdz ar to uz Ušakova un co iespējām ietekmēt lietu skatos tomēr skeptiski.

    Bet par to aizsardzības programmu – es jau neapgalvoju, ka tā ir, bet piekritu klusajam, ka tā nebūt nav zemē metama versija.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    gliters > garausiitis 17.06.2013. 14.13

    OK, paviršība no manas puses… Bet arī knābim var būt uzdevums kādu piesegt, Stabiņa savā amatā sēdēja jau ilgi pirms Nila.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    dzintarz > garausiitis 17.06.2013. 15.03

    klusais Es pieļauju fantastisku versiju – varbūt liecinieku aizsardzības programma :)
    ==============
    Gribait, cienīts kungs, vēl fantastiskāku veriju?

    Visi tie, ciktur simttūkstoši aizbraukušo latvijiešu, patiesībā ir Latvijas drošības iestāžu smaga un neafišēta darba rezultāts milzīgā un neredz’weti slepenā liecinieku aizsardzības programmā ko izstrādājušas Latvijas Drošības un Tiesībsargāšanas entītijas.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

silvija_vitina 17.06.2013. 08.21

Tas, ka Stabiņa “pazudusi”, ir maigi izsakoties, pārāk korekts apzīmējums. Precīzāks apzīmējums šādai Stabiņas darbībai būtu “aizlaidusies”, “notinusi makšķeri”. Gam jau līdzi paķērusi arī kādu žūksnīti, kas iekritis, dzīvojot un darbojoties “pērkamā valstī” (kuras aktīva veidotāja pati arī bija). Un gan jau pēc kāda laiciņa sāks pazust arī radinieki. Ko viņiem darīt vieniem pašiem šajā pērkamajā valstī, kur viss jau ir nopirkts?

+15
0
Atbildēt

1

    dzintarz > silvija_vitina 17.06.2013. 14.54

    traductrice Tas, ka Stabiņa “pazudusi”, ir maigi izsakoties, pārāk korekts apzīmējums.
    ==========
    IR weblapas pastāvīgie apmeklētāji – Entonijas ielas apmaksātie troļļi – nekorekti, bet ierasti izteiktos — sjebala…

    0
    0
    Atbildēt

    0

Aivars Krauklis 17.06.2013. 07.46

Ar tiesnesi sirdī Pa Futbola ceļu
Uuz laimi un slavu mēs iesim mūždien.
Mēs sargāsim zagšanas tiesības savas
Līdz pēdējam dolāram svēti ikviens.

Izzagtā Latvija tālāk lai dzīvo,
Kamēr tur vēl kautkas nosperams ir!

(Padlatvijas himnas darba variants)

+13
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 17.06.2013. 06.18

pilnīgi skaidrs, ka tumšā naktī pārgāja austrumu robežu kaut kur pie Zilupes

+6
-1
Atbildēt

0

Ligiña Doniña 17.06.2013. 02.01

Bet ko tad citu, lai dara, ja cietums nesaista? Sakrāja naudiņu un aizbrauca uz siltajām zemēm. Prātīgs lēmums. Vispār nesaprotu kāpēc visi apsūdzētie tā nedara.

+15
0
Atbildēt

0

elinaliepina 17.06.2013. 00.49

Pazudusi? Diezin vai, visdrīzāk jau aizmukusi!

+9
0
Atbildēt

0

Kârlis Kleins 16.06.2013. 19.46

Pirmie bija Milušs un Lasmanis, tad sekoja RPIVA rektors Juris Stabiņš, tad Vaškevičs, tad Ingmārs Čaklais un nu Stabiņa. Politemigranti. Taisnīgumam Dombrovska režīma pārvaldītajā teritorijā netic neviens ;)

http://neliesi.info/wp-content/uploads/2013/05/474.jpg

+2
-21
Atbildēt

2

    cheszz > Kârlis Kleins 17.06.2013. 14.07

    Izņemot tevi. Jo tu jau vēl esi te, vai ne? ;)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Kârlis Kleins > Kârlis Kleins 17.06.2013. 15.14

    Pret mani pagaidām nav vēl fabricētas lietas, takšo pagaidām vēl pabūšu še ;)

    0
    -3
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam