FOTO: 6.maršruta tramvaja līniju sola pabeigt līdz septembrim

10

Komentāri (10)

dace_re 09.06.2013. 10.27

Tieši divi skolēni, nabaga puikas, ir tie kas gāja bojā uz šīs līnijas uzrbaucot tramvajam iepriekšējo remontdarbu laikā. VECĀKI, SARGIET SAVUS BĒRNUS NO VISĀDU AMERIKU, UŠAKOVU, BEMHENU UN CITU DOMINĒJOŠO TĒVIŅU UN MĀTĪŠU AMBĪCIJU IZPAUSMĒM!!!

+1
-1
Atbildēt

0

nefratete 09.06.2013. 00.40

Beidziet tak cepties par to, ka 6.tramvaja palaišana ir politiska (lasi Ušakova rīkojums).

Ar 6.tramvaju Ušakovs taču nodemonstrēja, ka saimniekot viņš nemāk un Rīgā neko nav spējīgs salabot laikā. To tramvaju bija paredzēts sākotnēji pabeigt labot pagājušā gada oktobrī, t.i. pirms ziemas sākuma. Tagad mēs redzam, ka kavēšanās ir par vesalu gadu. Laikam paņēma sev nevis 20% bet 80% un nepalika naudas, par ko strādāt.

+1
-1
Atbildēt

0

conaildo 08.06.2013. 15.33

Latviešu valodā ir tāds vārds: CAURULES

+2
0
Atbildēt

1

    dace_re > conaildo 09.06.2013. 10.33

    ne vella,- tagad
    krekliem nav piedurkņu ir rociņas,
    biksēm nav staru ir kājiņas,
    krēslam nav atzveltnes ir muguriņa,
    un ķets jau sen ir pārtapis par čugunu,
    darbinicā beņķis par stanoku cehā …
    tā notiekās ja par savu zemīti necīnās.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

Jeļena Upīte 07.06.2013. 20.07

kā pasažieris neteikšu, ka jaunās sliedes būtu līdzenākas par vecajām Ropažu ielā, arī ātrums nav palielinājies, ja nu vienīgi likvidētās Meža skolas pieturas dēļ, bet joprojām ilga stāvēšana pie Mārkalnes un Silciema ielu liksoforiem. Juglā galapunkts arī pilnīgi izvarots, apgriežot tramvaju otrādi. Joprojām nav sakarības starp Brīvības ielas gājēju zaļo gaismu un tramvaja atiešanu – tramvajs uzsāk braukt, kad cilvēki tieši pārgājuši ielai un cer to vēl noķert.

+6
-1
Atbildēt

0

marmed 07.06.2013. 19.03

kādas problēmas ir pie Alfas? gandrīz katru dienu braucu…. nez. varbūt vecāmtantiņām arī būtu grūti, bet tā nav nemaz tik slikti. Remonta laikā ir jāsamierinās ar neērtībām..

+3
-3
Atbildēt

0

peteris_urtans 07.06.2013. 17.03

Iesaku tad pašam paieties pa to posmu un paskatīties. Piemēram, Alfas pietura ir tālu no gatavības, bet tramvajs jau brauc. Kā gan viņi domā tur visu salabot, ja nemitīgi pārvietojas cilvēki? Pa naktīm rukās ar dubulto tarifu!? Var jau būt, bet cik tas ir ekonomiski un loģiski pamatoti! Tas, ka tramvaja līnijas atjaunošana pilnā garumā ir pirmsvēlēsanu solis ir vairāk kā skaidrs, pie kam diezgan bezatbildīgs.

+8
-1
Atbildēt

0

silvija_vitina 07.06.2013. 15.18

ja pa šādu ceļu, kurš ir tālu līdz gatavības stadijai, palaiž satiksmi tīri politisku motīvu dēļ (un citādi to nemaz nevar vērtēt, ja notiek 1 dienu pirms vēlēšanām), tad drošība nekādā ziņā nevar būt būvnieku atbildība!

lai jau nu nekas nenotiek… jo dzīvību vai traumu nekompensēs nekāda “politiskā atbildība”. Un tomēr, šeit ir skaidri redzama SC morāle un “rūpes par rīdziniekiem”.

+11
-1
Atbildēt

2

    Zane Degro > silvija_vitina 07.06.2013. 15.23

    Kas ir SC morāle? Šis objekts, iespējams, ir vienīgi kārtējā RD iespēja šantažēt būvniekus un krāpt naivos vēlētājus.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > silvija_vitina 08.06.2013. 15.38

    Zini labāk, lai ir satiksme, nevis jābakstās ar siļķmucveidīgiem autobusiem līdz starppieturai un pēctam 10 minūtes jāsēž tramvajā, līdz tas sāk kursēt – fantastiska laika ekonomija…..Neesmu RD un RS fans, bet tas, ka palaida to tramvaju ir pareizi – ne mazums neērtības cilvēkiem, kas dzīvo Juglā tas remonts sagādāja, lai pielabo tagad – īsti nesaprotu par ko ir raksts….

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam