Jelgavā iemūrē kapsulu, atklājot jaunās vagonrūpnīcas būvniecību

25

Komentāri (25)

Bulkujānis www.lasma 05.06.2013. 18.15

“IR” žurnālisti varētu papētīt, kā tad īstenībā veicas ar Jelgavas “AMO Plant” autobusu fabriku, ko ar līdzīgu pompu atklāja pirms gadiem 3-4 . Tai diezin ko labi negāja. Maskavas dome pēc tam nevarēja tikt no savām akcijām vaļā – to cena bija stipri zem sākotnējās vērtības. Galvenais: kas tos viņu “no-name” autobusus pirks. Tiem taču jāizkonkurē ražotāji, kam ir “drusku” vairāk tehnoloģiju un to saprotošu inženieru nekā Jelgavā, un kam ir pazīstams zīmols.
Diezgan skaidrs, ka tas bija ģeopolitisks, nevis biznesa projekts. Kā šis. Subsidētu autobusu un dzelzsceļa vagonu “maigā vara”.
Un Bērziņa “no okeāna līdz okeānam”… Precīzāk nevar pateikt. Paldies, mājiens ir saprasts.

0
0
Atbildēt

0

Þanis Bezmers 05.06.2013. 17.40

Sadarbība ar krieviju? Nu forši, forši, forši!! Nu savāks tā fabrika pāris tūkstošus cilvēku, nu nostrādās viņi pusgadu. Un tad izrādīsies, ka ziķeri vadībā nonākuši maksātnespējā. Tāpat kā Liepājā. Atkal pusotra tūkstoša Krievijas ķīlnieku. Un Jelgava ar savu pastulbo pagastveci.

+1
0
Atbildēt

0

piziks 05.06.2013. 16.46

Kadēl IR svešo ziņu pārrakstitaji nevar pacensties un IR auditoriju par IR lasitaju santimiem painformet, cik darbvietu paredzets Jelgavā iegut ar šo rūpnīcu?!

NellijL., ja pelnit gribas, tad varētu. lūdzu, uzmanīgāk izturēties pret IR auditorijas interesēm!

0
0
Atbildēt

1

    Kârlis Kleins > piziks 05.06.2013. 16.55

    A kāpēc tas būtu jādara? Vienkāršāk ir prasti iepeistot ziņu no Letas. Jo pīpls tāpat shavajet.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

Pēterītis 05.06.2013. 16.00

Tagad steidzami jāceļ tekstilfabrika, lai ievestajiem vagonu būvētājiem sekotu ņevestas. Krievijas armijai šineļi būs vajadzīgi un demogrāfijas problēma atkal risināsies pareizajā virzienā.

+2
-1
Atbildēt

0

jmaklakovs 05.06.2013. 15.23

Krieviem grūti kaut ko pārdot ar zīmi – ražots Krievijā. Ražots ES jau sniedz pavisam citas perspektīvas. Par to jau Dartz luksusautomobīļu ražotāji runāja. Tā kā šis gadījums šķiet tīri racionāls.

+1
-1
Atbildēt

0

intars_busulis 05.06.2013. 15.02

Brīnums kad kautko sāk celt, bet Latvijā jau ir vagon rūpnīca! Kapēc jāceļ otra un jāveido konkurenci tik mazā teritorijā? Un kur ir līguma nosacījumi? Intresanti ir izlasīt uz kādiem noteikumiem to rūpnīcu Krievija ceļ Latvijā?
Protams atkal valsts noslēpums :D Bet ja godīgi Latvijā ir ar tiem slepeniem sadarbības līgumiem tik daudz sūdi sataisīti ka maz neliekas. Kam tad tas uzņēmums piederēs Krievijai vai Latvijai?

+3
-1
Atbildēt

2

    esmeralda_se > intars_busulis 05.06.2013. 15.07

    Iedomājies, kas par elektorāta pieplūdumu – 2’500 strādājošo un visi balso par SC:)
    Kam piederēs – nu bet skaidrs tak.

    Un ja pēc tam piedraud ar slēgšanu, jo sliktā nacistu valdība neļauj strādāt… Uhhh!

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    intars_busulis > intars_busulis 06.06.2013. 23.13

    Kas ļaus tiem utu kamoliem Latvijā strādāt? Bet ja valdība dod atļauju tad gan tos ministrus ir uz dakšām jāuzsprauž!!!

    0
    0
    Atbildēt

    0

Jānis 05.06.2013. 14.28

Kas varētu būt potenciālie pircēji? RU tehnoloģijas LV izpildījumā…???

+1
0
Atbildēt

2

    Andris > Jānis 05.06.2013. 14.54

    Priekš kam viņiem pircēji, ja rūpnīcu uztur Krievijas budžets ar milzīgām dotācijām. 2011. gadā runa bija pat par 2 miljardiem USD.
    http://www.ej.ru/?a=note&id=11592#
    Ja tur nāk tādas summas, pircēji tikai traucē.
    Citāts no raksta:
    “…А теперь, дорогие читатели, вопрос на засыпку. Где, как вы думаете, трудился в 80-х годах прошлого века председатель совета директоров «Уралвагонзавода» Евгений Михайлович Школов? Как сообщает печать, в дрезденской резидентуре КГБ, вместе с неким Путиным В.В.”.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    gundega_heiberga > Jānis 05.06.2013. 18.35

    Patiesībā ražos T-90C ? Vareni !

    0
    0
    Atbildēt

    0

cheszz 05.06.2013. 13.00

Laba ziņa un viss.

+2
-3
Atbildēt

0

Andris 05.06.2013. 12.46

Kautrīgie latviešu žurnālisti nolēma nepieminēt UVZ pilno nosaukumu “Uralvadonzavod imeni F. E. Dzeržinskogo” – tā ir nosaukta par godu čekas dibinātājam un saglabā šo nosaukumu vēl šobaltdien.

+6
-3
Atbildēt

2

gundega_heiberga 05.06.2013. 12.42

Latvija strauji kļūst par pasaules vagonbūves līderi ar lielāko vagonrūpnīcu skaitu uz vienu iedzīvotāju. Tāpat, liels gods, ka prezidentam ļauts izrunāt lielkrievu šovinistu impērisko saukli – NO OKEāNA LīDZ OKEāNAM.

+5
-2
Atbildēt

0

mario1 05.06.2013. 12.37

Rāviņa kungs, diemžēl, aizvien svin krievu okupācijas gadskārtas – 2009. gadā, pielienot krieviem dēļ AmoPlant, viņš kopā ar Vešņakovu atzīmēja Jelgavas okupācijas 65. gadskārtu, noliekot ziedus kritušo okupantu kapos. Kāpēc lai viņš nākotnē darītu citādi?

+5
-3
Atbildēt

1

    Kârlis Kleins > mario1 05.06.2013. 12.41

    Tu gribētu dzīvot Ostlandē un vergot kungu cūku fermās?

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

mario1 05.06.2013. 12.30

Tad jau Rāviņa kungam Jelgavas krievu otrreizējās okupācijas atceres gadadienās 31. jūlijā ar Krievijas vēstnieku pa kapiem vien būs jādzīvo, godinot atkal kritušos okupantus.

+4
-2
Atbildēt

1

Kârlis Kleins 05.06.2013. 12.14

Jelgavā viss notiek. Jaunas ražotnes tiek blieztas augšā gandrīz tikpat regulāri kā Ventspilī.

+2
-7
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam