Viņķele

127

Komentāri (127)

dzerkaleliva 25.05.2013. 17.48

Ozoliņa šīs nedēļas iedvesmojošais raksts par NA laikam rīt gaidāms? Kaut gan Delfos džeks neko vēl nav iebliezis? Pārdzēris jēgu?

+1
-2
Atbildēt

0

inta_s 25.05.2013. 17.04

Re kur IR.lv ideja par ko uzzīmēt karikatūru: Vienotība pasūtījusi bez konkursa konsultantus Metalurga afērā par 100 000 Ls http://www.pietiek.com/raksti/valdiba_atlavusi_vel_100_000_latu_izteret,_bez_konkursa_pieaicinot_papildu_ekspertus__liepajas_metalurga__saga

+1
-1
Atbildēt

1

demo 24.05.2013. 15.07

ka tik nabas tarkšķi nenorauj, pārpulēsies – tad biksītes tik baltas nebūs !!!

+1
-7
Atbildēt

2

    austrisv > demo 24.05.2013. 19.47

    tev laikam tā gadījies, ja zini.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    demo > demo 24.05.2013. 20.57

    Varat būt laimīga, ka nav nācies tadus ratus stumt. Kad iesiet Viņķelienei
    talkā,paaiciniet – paskatīšos !

    +1
    -5
    Atbildēt

    0

inta_s 24.05.2013. 13.20

IR.lv nespēj uzzimēt karikatūru kas pasmietos par VIENOTĪBU, tā spēj vai nu apsmiet citas partijas vai arī ielikt VIENOTĪBU karikatūrā ar pozitīvo zīmi, kā viņi jau labu gribēdami, viņi jau neko.. tie pārējie.. ļaunie.

+2
-6
Atbildēt

3

    grislits > inta_s 24.05.2013. 14.35

    Kur tad tai karikatūrā Vienotībai ir pozitīvā zīme?! Ar Vienotības un IR neieredzēšanu prātiņš tā aptumšojies, ka jau skaidri un objektīvi redzēt nespējat?

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    austrisv > inta_s 24.05.2013. 14.39

    Bet nesatraucies tik ļoti, ir taču iespējas pasmietis par Vienotību kopumā, kas liedz, ja jau tā gribi pasmieties par patiesu vārdu, kas sliktāks par saldiem meliem.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    inta_s > inta_s 25.05.2013. 12.20

    Jo atkal parādīa ka cita partija ir komunisti. Par viņķeli vajadzētu materiālu kas atmasko tās centienus atņemt bērnu ģimenēm:
    http://www.pietiek.com/raksti/vinkelisms_ka_fasisms

    0
    -2
    Atbildēt

    0

Ojārs 24.05.2013. 11.48

articulus100. Es nesaprotu, Vienotībai maksā, lai Rīgā SC paliktu pie varas, vai čeka tās vadošiem darboņiem uzkāpusi uz olām un nekāpj nost un sola vēl uzdejot tvistu? Reklāmas, idiotiskākas neesmu dzirdējis.
—————-
Jā – radio reklāmas, kuras ierunājis tas pats tips ar pretīgo uzmācīgo balsi, kas kādreiz skandēja Šlesera “Cieti!” un 2 gadus vēlāk atgādināja, ka Šlesers jau esot brīdinājis par “zemajām algām” un augstajiem tarifiem, kas esot Dombrovska nopelns, momentā izraisa riebumu…
Dombrovska komanda – jāsmejas.

+5
-4
Atbildēt

0

dace_roze_lmt_lv 24.05.2013. 11.10

Kāpēc autors uzzīmēja Viņķelei apakšbikses?

Kāpēc tiesi baltās?

Nevis melnās vai sarkanās?

Un kāpēc viņš uzskata, ka Viņķele tās vispār valkā?

Kā viņš to zina?

+2
-8
Atbildēt

0

Sandris Maziks 24.05.2013. 09.48

Es nesaprotu, Vienotībai maksā, lai Rīgā SC paliktu pie varas, vai čeka tās vadošiem darboņiem uzkāpusi uz olām un nekāpj nost un sola vēl uzdejot tvistu. Reklāmas, idiotiskākas neesmu dzirdējis.

+10
-5
Atbildēt

0

Una Grinberga 24.05.2013. 09.44

Latvijā politiķi ar skaidru valodu ir izmirstoša suga… sabiedrība mīl, ka kāds bāž batonus ausīs un ber debesmannu no debesīm… un pēc tam piktojas, ka visi melo un ka politiķiem nevar ticēt! Patiesībā, sabiedrība arī nav pelnījusi neko labāku labklājības ministres amatā kā Staķi, Jurševsku vai Barču. Tā vien šķiet, ka Viņķele vairs nedrīkst sniegt nekādas intervijas, jo jebkurš viņas vārds tiks pavērsts pret pensionāriem. Ieteiktu pāriet uz SC mēru piekopto principu – tikai iestudētas intervijas.

P.S. Bilde neglaimo pensionāriem… ieteiktu pensionāriem vērsties pret autoru tik pat kaismīgi kā pret Viņķeli… pensionāri taču nav monolīta vientiešu masa, kas tic tikai populistiem!

+14
-4
Atbildēt

9

    lebronj2356 > Una Grinberga 24.05.2013. 09.49

    Bārstīt frāzes : “Gals klāt, glābas katrs kā māk !” var bārstīt kaimiņu sētniece Feņa – i prāta spējas atbilst, i maz naudu maksā ! To, ka ir slikti sajūt katrs…Ministru funkcija ir uzlabot savu sfēru un valsti kopumā, tādēļ par viņu partijām balso. Nav ienācis prāta, ka varbūt kāds pārmaiņas pēc vēlas cienījami dzīvot Latvijā, bez mežonīgā kapitālisma ?

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > Una Grinberga 24.05.2013. 09.53

    Piekrītu, jo es neesmu tāda stulbene, kā liela masa pensionāru, jo redzu, ka viņi liela daļa dzīvo daudz labāk par lielu daļu jauniešiem, kam nav ne divistabu vai trīsistabu dzīvokļi, kuros mitinās viena pensionāre un vaimanā , ka viņa nevar samaksāt komunālos maksājumus. Lai tad pārdod un iet uz tādu Latvijas vietu, kur var samaksāt.
    Kas ir jauniešiem????
    Mani burtiski tracina tā izspiešana spolitika, kuru cik saprotu, tagad piekops vecais komunists Siliņš, jo klaigāt un prasīt un kūdīties nav liela māksla- tas nu ir skaidrs.
    Vai tad Viņķele vairs nedrīkstēs pateikt patiesību, kā īsti izskatās sociālais budžets.

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 24.05.2013. 09.54

    @Krix
    Ir kādi pierādījumi, ka Viņķele darbojas pret savas sfēras interesēm? Vai kādu pirms viņas interesēja invalīdi, mērķtiecīgi darba pasākumi utt.? Viņa nevar solīt neko lielajām sociālajām grupām, jo kaut vai 1Ls pielikums pensijām prasa milzīgas summas, kuras budžetā nav!

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    Andris > Una Grinberga 24.05.2013. 10.24

    > Bet
    Kāpēc tik jaukā rītā Jums tik sasodīti slikts garastāvoklis?
    Un arī piemēriņi – tā, ne visai: Jums zināmas divas pukstošas pensionāres, viena – ar 3, otra ar 2 istabu dzīvokli. Un no diviem gadījumiem Jūs vispārināt, apelējot pie bezdzīvokļu jaunajiem. Taču, pieļauju, kāds Jums liks pretī divus piemērus ar divām jauno ģimenēm lepnās savrupmājās (teiksit, – tādu nav?). Kviti? – ja nav informācijas par kopējo situāciju valstī gan pensionāru, gan jauno ģimeņu ziņā, secinājumi ir ar trūdējošiem diegiem šūti.
    Tieši tas pats attiecas uz Labklājības ministri: ja LM grims, problēmas valstī būs daudzās jomās. Un fokusēt problēmu kopumu, ko radīs šī situācija, tikai uz vienu aspektu ir neprofesionāli (tas vēl tā – maigi teikts).

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > Una Grinberga 24.05.2013. 10.34

    Cinīt, es jau rakstīju, ka zinu un pārskatu arī savu kursa biedru dzīves apstākļus un tici man tie ir super labi, jo pilnīgi neviens, kurus satiku vēl pagājušo vasaru, nedzīvo nabadzībā!!!1 Ir mājas un jaunas, ir arī dzīvokļi un ceļojumi pa pasauli un ne tikai Eiropu! Dzīvo labi un pat ļoti ļoti labi!
    Arī savus klases biedrus pārcilāju atmiņā. Ir tādi, kuri nav maksājuši soc nodokli, un strādājuši savās zemnieku saimniecībās, bet ko darīsi, ja nodokli es nemaksājis??? Tad nu tagad turpina strādāt, jo paši taču saprot, ka nav maksājuši! Jā zinu savu jaunības pirmās darba vietas draudzeni ar zemnieku saimniecību un lielu mežu Ha daudzumu ap 60 ha un pat gaterītis ir, bet neko nemaksā soc budžetā, bet cer tūlīt dabūt valsts pensiju, un protams, ka būs pamatīgi vīlusies, jo neko daudz nesaņems- vien pa padomju gados nostrādāto ārpus savas saimniecības. Bet, kas būs vainīgs??? Protams, ka Viņķele, jo nemaksās no soc budžeta, kurā neko pati nebūs iemaksājusi, bet saimnieciba tad viņai laba, bet protams, ka viņa prasīs, bet es teikšu: nemaksāji, nedabūsi, nav ko vaidēt! Es būšu slikta, bet lai!

    +8
    -8
    Atbildēt

    0

    Andris > Una Grinberga 24.05.2013. 10.54

    Bet : “kas būs vainīgs??? Protams, ka Viņķele, jo nemaksās no soc budžeta”
    Kāpēc Jums šķiet, ka cilvēki ir tik tupi? – iespējams, Jūsu draudzene pukstēs, taču pati apzināsies, ka viņas pukstēšana ir tikai gaisa tricināšana bez jebkāda loģiska seguma. Un, pieļauju, ka arī pensionāriem uzsita asinis nevis Viņķeles konstatējums, bet gan tas, ka viņa LM potenciālās krīzes radītās negācijas fokusēja tikai un vienīgi uz indeksāciju, neminot, ka šis gadījums sitās pa ļoti daudzām valsts “ancūka” kabatām. Ja viņas tekstiņš būtu izsvērts, nekādas šūmēšanās, ticiet man, nebūtu.
    Līdz ar to – pirms 1. jūnija “Vienotībai” ir atķeksēts kārtējais mīnusiņš. Vai (un kam) tas bija nepieciešams?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > Una Grinberga 24.05.2013. 11.00

    ciniits. Es vēl atgādināšu Viņķeles teikto, ka padomju laikā strādājušie nav neko nopelnījuši, visi ir tumsoņi, kuri nesaprot viņas lobētās grāmatiņas. Tik gudra un enerģiska, ka sāk jau pildīt izglīitības ministra pienākumus. Latvijas Merķele:)

    +11
    -11
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 24.05.2013. 12.21

    @Ino
    Viņķeles teikto, ka padomju laikā strādājušie nav neko nopelnījuši, visi ir tumsoņi, kuri nesaprot viņas lobētās grāmatiņas.

    Ja spēlētu “Klusos telefonus”, tad pēc Tevis stāsts par zaķīšu pirtiņu būtu kļuvis par dinozauru laikmetu!

    +10
    -8
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > Una Grinberga 24.05.2013. 13.33

    http://www.delfi.lv/news/national/politics/sasutumu-raisa-ministres-vinkeles-teiktais-par-padomju-laika-uzkrato-darba-stazu.d?id=42806214

    Vai ku īsa atmiņa te vienam otram ir…:) Vēstījums bija skaidrs : svešai valstij strādājāt – nekas Jums nepienākas. Tikai to, ka atjaunotā LV no gaisa nenokrita ar visiem “labumiem”, dažādiem pragmātiķiem grūti izskaidrot !

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

dro 24.05.2013. 09.28

Nu bilde ir varen trāpīga. Vienotība spēlēja pēc Ušakova noteikumiem – solīja rīdziniekiem debesmannu, un še tev – Viņķele visu sabojāja…) Tā jau ir Vienotības tradīcija – personāži mainās, muļķība paliek:)

+10
-7
Atbildēt

7

    austrisv > dro 24.05.2013. 09.47

    Lno, Viņķele jau kategoriski neteica, ka pensijas nepalielinās. Viņa taču teica, ka iespējams, ja nogrimmst LM, tad tas var ietekmēt pensiju indeksācijas jautājumu.
    Bet tas taču ir normāli, jo patiešām tā var notikt, kā nekā 2500 strādājošie vairs neiemaksās soc nodokli, kā arī saņems bezdarbnieku pabalstu, pie tam ne jau 180 Ls mēnesī, bet algas apmērā visma zpirmos 3 mēnešus un tas taču dubultā ietekmē soc budžetu. Kāpēc visu laiku jāmelo- pie tam saldi.
    Pie tam visiem taču zināms, ka soc budžets jau ir ar mīnuss zīmi, bet tas nevienu neinteresē! Kurš tad būs tas labais ministrs, kas pateiks patiesību.
    Vai patiešām atkal jādzīvo saldos melos, ka soc budžets ir pārpildīts( ka snemaz tā nav) nekā pateikt patiesību, lai pēc tam ta sslīpētais Labklājības ministrs ņem un pasaka to pēc tam, kad Viņķēle būs nomesta no amata.
    Vai ar to soc budžets pildīsies labāk, ja saldi melosim un atkal atjēgsimies pie sasitas siles kā 2009. gadā, kad valsts kase bija tukša. Vai tauta ir gatava atkal aizņemties no SVF priekš pensionāru pensijām, jo tieši SVF pateica toreiz, ka soc budžeta izdevumi ir jāmazina citādi aizdevumu neredzēt!
    Kā man personiski riebjas meli un malacis Viņķele, ka saka patiesību. Lai jau tie SC pārņem izzagtu valsti sev, ja tauta ir tik stulba- drīzāk gan lumpeņi, jo nespēj domāt, bet prasa un prasa…

    +8
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.05.2013. 10.00

    Bet. Es jau neesmu par pensiju indeksāciju neskatoties ne uz ko, bet dažreiz der arī paklusēt. Kādreiz neilgi pirms ES parlamenta vēlēšanān Jaunupam vajadzēja iestāties par abonentmaksām sabiedriskajai TV, pirms RD vēlēšanām prezentēt Ušakovu kā vēlamāko koalīcijas partneri, pirms saeimas vēlēšanām ideālāko koalīciju ar Ušakovu…Viņķele pārņemusi stafeti: Nāciet, nāciet, mīļie viesi, bet uz galda nekā nebūs – es visu esmu izbarojusi svarīgākiem viesiem:)

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 24.05.2013. 10.25

    Lno, visu jau izbaroja arī Zatlers ,parakstot ar Putinu par pensiju piešķiršanu tiem PSRS strādājošiem, par to laika periodu, kas nav strādāts Latvijā! Tie bija pamatīgi miljoni!
    Te nu ir tā RP un tās reveranss kremlim pensiju jautājumā tiem, kuri nemaz nav strādājuši Latvijā!
    Kur ņems to naudu.
    Par indeksāciju jau arī manuprāt, nav liela problēmas , jo inflācija un deflācija bija šos gadus pēc statistikas- tā kā tie būs santīmi pie mēneša pensijas. Vai par to tā jāšumējas, jo nebūs jau desmitiem Ls klāt. Lai gan Dombrovskis teica, tieši par to, ka indeksācija nesola lielu pensiju palielinājumu, bet it kā meklēšot naudu papildus no budžeta.
    Trakākais jau ir tas, ka līdz 1996. gadam pensijas laikam ir mazas. Bet palielināt visiem gan nevajag, bet tiem, kam liels darba stāžs.Citādi iznāk, ka tie, kas maksājuši kārtīgi nodokļus nesaņem piemaksas, bet tie, kas lūk saņēmuši aplokšņu algas savulaik, tagad saņems no valsts budžeta!
    Vispār neapskaužu valdību, un es personiski Dombrovska vietā nospļautos un aizietu prom, lai tad tādi popolisti meklē naudu gan plūdos cietušajiem, kuriem patiešām nav kur dzīvot un populistiskajiem klaigātājiem, kuriem ir , bet nekad nepietiek!

    +7
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > dro 24.05.2013. 11.15

    Bet. Piekrītu:)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 24.05.2013. 11.54

    Bet
    “…un es personiski Dombrovska vietā nospļautos un aizietu prom”

    Gribētos gan redzēt, kā bez Šlesera vadītāju, FSBešņiku, izveidotās naudas zagšanas sistēmas SM un Matīsu ministra amatā un iespējām atļaut Zaharjinam nobēdzināt LM līdzekļus, Dombrovskis kārtotu savas pārādsaistības.
    Viņš tikai neapzinās, ka čeka no sava daikta nevienam vairs neļauj nomaukties.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > dro 24.05.2013. 14.23

    Lno, man prieks, ka piekrīti, jo , ja tā labi paskatās apkārt, tad man tepat blakus mājās dzīvo divi tādi veči, kas nav strādājuši un nestrādā, bet mātes pensionāres tos uztur, bet man jāklausās, ka pat pats mazākais pabalsts par nestrādāšanu ir 45 Ls, bet tas neesot pietiekams, un jaunajiem tādi slaisti būs jāuztur arī nākotnē.
    Cik daudz tādu nodzērušos ģīmju dienā ir uz pilsēta sielām, kuri iepērk odekolona pudelītes…
    Bet, kurlajiem, kas negrib saprast neko, kā nauda ir jānopelna, lai tik klaigā lumpeni, jo PSRS jau arī sabruka, jo daudzi izlikās ka strādāja, un pareizi , pensijas par 25 gadiem darba stāža varēja dabūt 120 rbļ bez nodokļa atškirībā no inženiera, kam arī maksāja 120 rbļ tikai ar nodokļiem un pat 95 rbļ valsts iestādēs. Tikai PSRS sabruka, un cik ilgi tad tādas pensija skāds saņēma, jo tas nav loģiski, ka strādājošais saņem mazāk nekā pensionārs: zūd jēga strādāt!
    Esmu aizrāvusies, bet jāiet strādāt darba daudz arī pensionāram it seviški vasarā!

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > dro 25.05.2013. 09.30

    Bet, ja tu tiešām pelnītu iztiku ar godīgu darbu, tad Vienotību neatbalstītu, jo viņi dara visu, lai godīga darba darītāju aizbiedētu no Latvijas.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

lebronj2356 24.05.2013. 09.23

Vārds vietā ! Diemžēl dažu politiķu apziņā latviešu tauta laikam ir tik pacietīga, ka to var konsolidēt uz nebēdu un pēc tam bārstīt frāzes kādas vien grib….un Vinķele padomāja – ja jau Rungainis var bārstīt savas verbālās, atvainojiet, (cenzēts), tad kāpēc gan ministrs nevar savus domu graudus bārstīt ?! Par to, ka tautai ir zināms nogurums un pacietības trūkums iestājies pēc šiem gadiem, neviens nedomā…bet šo Vinķeles izgājienu jutīs Ēlerte un ļoti pamatīgi, Saeimas vēlēšanās arī “Dombrovska komanda” – kaut domāju, ka nopietni ar Nilu cīnīties viņa nedomāja nevienā momentā ! Kaut gan par grūtībam indeksēt pensijas, lai nenoēstu nākotni, daļēji, bet tikai daļēji piekrītu !

P.S. LM sakarā derētu pagaidīt kādu Repšes un viņa naudasmaisu komendas komentāru….

+8
-4
Atbildēt

0

Aleksejs Dimitrovs 24.05.2013. 09.03

Viņķelei derētu iemācīties reizēm paklusēt un nebāzties ar pilnīgi liekiem komentāriem, kurus neviens neprasa

+6
-6
Atbildēt

0

garausiitis 24.05.2013. 08.54

Te vēl viens sakarīgs teksts no Vinķeļu ģimenes izteiksmes formām :) – http://www.youtube.com/watch?v=XCROAQtqx_k

+9
-6
Atbildēt

21

    grislits > garausiitis 24.05.2013. 08.59

    Nuuu, jaaa! Vienkārši skumji…..

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > garausiitis 24.05.2013. 09.03

    ….Klusais…apsveicu!….esi pievienojies….klubiņam!….. :))

    +4
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 24.05.2013. 09.05

    Zane – drīkst zināt kuram klubiņam ?

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > garausiitis 24.05.2013. 09.05

    Kas tu esi, zanE, kāpēc tev vārds sākas ar mazo un beidzas ar lielo burtu?

    Pie speciālistiem vērsties neesi mēģinājusi?

    +2
    -9
    Atbildēt

    0

    grislits > garausiitis 24.05.2013. 09.08

    zanE, kādēļ klusais vainīgs, ja Viņķelis nezina kā publiski solīdi diskutēt un uzvesties? Viņķelis taču nav nekāds maskačkas pašpuika, ne?

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > garausiitis 24.05.2013. 09.12

    Jūs ar savu izrunāšanos traucējat Viņķelei zagt, un tātad traucējat arī zanei.

    +1
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 24.05.2013. 09.14

    super_acs – drīkst lūgt komentāru – ko Vinķele zog?

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    lebronj2356 > garausiitis 24.05.2013. 09.16

    Šutņiks Viņkelis un moderators Nils – varbūt šiem pēc BB brokastu beigām vajag kādu raidījumu uzstiķēt radio ēterā ar politisku piegaršu ? :)

    +6
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 24.05.2013. 09.22

    roberts. Nesaprotu par ko Viņķeli šinī epizodē kritizēt? Normāla ironija, paņirgāšanās par RD praksi sēdes rīkot pēc 22:00:) Neesi dzirdējis, ka Anglijas parlamentā, lai vilktu laiku deputāti no tribīnes lasa telefonu grāmatu?

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > garausiitis 24.05.2013. 09.27

    “klusais super_acs – drīkst lūgt komentāru – ko Vinķele zog?”

    – Pirmkārt, algu, kuru viņa nav pelnījusi. Otrkārt, jūsu pārvalde tā izbūvēta, ka tajā notiek napārtaukta zagšana. Iepirkumu konkursi starp savējiem, jo citu jums vnk nemēdz būt:

    http://iub.gov.lv/iubsearch/q/Labkl%C4%81j%C4%ABbas%20ministrija/pt/_pp/

    Te uzreiz arī parādās “Exigen Services Latvia”, Līgumcena: 370 462,00 LVL, un Līgumcena: 22 995,00 LVL. Starp citu, tā pati “Exigen Services Latvia”, “pateicoties” kurai Neo nozaga no VIDa algas sarakstus, tik lieli tajā sistēmā bija caurumi, ka datus varēja paņemt vnk jebkurš. Un tā pati firma jums šobrīd saņem jaunus pasūtījumus par simtu tūkstošu latu!

    +4
    -10
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 24.05.2013. 09.30

    super_acs – mūsu pārvalde ir kura? Un kura tad ir jūsu pārvalde – tā ,kas nezog RD ? Pašam kauns nepalika ?
    Šitā jau nav zagšana , tie ir augsta riska finansu darījumi :) – ” 11.septembrī no amata tika atstādināti SIA «Rīgas nami» priekšsēdētājs Kavacs un valdes loceklis Almers Ludviks, jo uzņēmumā veikti augsta riska finanšu darījumi ar brīvajiem līdzekļiem kopumā 1,2 miljonu apmērā.”

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > garausiitis 24.05.2013. 09.37

    Ušakovam arī ir jāpielāgojas jūsu tradīcijām, lai veiksmīgi integrētos jūsu sabiedrībā, un cienot jūsu tradīcijas, viņš ļauj jums izvērsties pa savam.

    0
    -11
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 24.05.2013. 09.44

    super_acs – nevajag muldēt , es diezgan labi pazīstu dažas RD struktūras un pilnīgi droši varu pateikt , ka Ušakova-Amerika valdīšanas laikā fendere ir tikai pieaugusi . Kaut vai tas pats degvielas jautājums RS . Bojāra laikā Ovi pārdeva ar piecenojumu 3 sant. , ko atmaksāja atpakaļ, Aksenoka-Birka laikā svāsrtijās 1-1,5 santīmi, Ušakovs ir pārspļāvis visus ar 3-5 sant. un tas pie kam no cenām ,kas ir tā teikt uz šiltes, pie tādiem apjomiem dabon vēl atlaidi 1,5-2 sant. Un Tu man vēl ko par zagšanu te stāsti …

    +12
    0
    Atbildēt

    0

    grislits > garausiitis 24.05.2013. 09.47

    lno, ironizēt var un vajag, kad tas nepieciešams, bet nepataisot sevi no malas vērotājiem tai pat laikā par muļķi. Ironizēt var arī solīdi uzstājoties un solīdi runājot.

    +3
    -6
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 24.05.2013. 09.52

    roberts. Kā būtu solīdi? Bļ… Bogdanova?:) Iespējams, ka Viķeļiem ir problēma, bet tādēļ nav jau jāpiesienās pie katra sīkuma.

    +9
    -2
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > garausiitis 24.05.2013. 09.54

    “klusais super_acs – nevajag muldēt , es diezgan labi pazīstu dažas RD struktūras un pilnīgi droši varu pateikt , ka Ušakova-Amerika valdīšanas laikā fendere ir tikai pieaugusi . ”

    Pasaki to KNABam, citādi tā ir prasta muldēšana.

    +1
    -6
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 24.05.2013. 09.55

    lno – domāju , ka Vinķeļiem patiesībā ir daudz lielāka problēma … Nākamās saites autors ir tā teikt nedaudz dīvains, bet izlasīt var , jo nez kapēc ko samērā līdzīgu pirmas vairākiem gadiem man stāstīja pilnīgi adekvāts cilvēks, kas savulaik strādāja sistēmā – http://tautastribunals.eu/?p=4169

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 24.05.2013. 09.58

    super_acs – par degvielas cenām tas ir audita un VK jautājums , viņi ir pamanījušies tam nepievērst uzmanību. KNABs ķer savādak :)

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 24.05.2013. 10.08

    klusais. Nav dūmu bez uguns. Ne jau bez iemesla Viņķelis pameta Repšes padomnieka krēslu.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris > garausiitis 24.05.2013. 11.32

    > klusais: “drīkst lūgt komentāru – ko Vinķele zog?”
    Vēlētāju pozitīvo attieksmi pret Vienotību.

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > garausiitis 24.05.2013. 11.39

    Viņķelis, savulaik, mācījies RMI,kaut kur 70 gadu beigās, tai grupā, kurā mācījies arī P. Brūveris, kas vēlāk emigrēja uz VFR ( tad vēl nebija apvienotās Vācijas), kurš tur izplatīja anketas ar jautājumiem, tipa, kā jums patīk PSRS, utt.
    Dabiski, ātri vien uzradās “stukačs”, ( kas tolaik bija katrā grupā, jo bija, apmēram, tā – ahā, tev rados ir izsūtītie, nu tad vai nu paraksti att. papīru, vai tu nekad augstskolā nebūsi), visu to grupu izformēja, dažus arestēja, daži emigrēja.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

dace_roze_lmt_lv 24.05.2013. 08.49

Pensionāri atveidoti, kā bidlas, kā bandinieki.

Uzreiz jūtama autora piederība pie valdošas elites.

Jo latviešu elītei arī Viņķeles izrunāšanās skanētu sirsnīgi un mīļi,

Ja tik nebūtu Ušakova, kas ir drauds elites netraucētai zagšanai un varai.

Jo latviešu elite domā par savu tautu tāpat, kā Viņķele.

Viņiem visi ir bidlas un bandinieki.

Jo Viņķele ir savas šķiras miesa un asinis.

Latviešu elite nicina gan savu tautu, gan Ušakovu,

jo tauta un Ušakovs ir drauds elites zagšanai.

Pilnīgi dabiski Ušakovs un tauta saliedējas.

Latviešu elite, tā nav mēs, tā ir viņi.

Viņi iznīcina sevi paši.

Lai Ušakovs stāv viņiem klāt,

Un lai Dievs viņiem palīdz.

+1
-11
Atbildēt

1

andrejs_meters 24.05.2013. 08.40

Man jau sen sāka likties, ka SC Viķelei maksā…

+8
-8
Atbildēt

0

austrisv 24.05.2013. 08.32

Nu jā, jo liela daļa pensionāru ir galīgi nedomājošas būtnes, jo neko traģisku jau Viņķele nepateica- vien baltu patiesību, ka LM nogrimšanas gadījumā nebūs iespējams to pensiju indeksēt. Ak, šausmas, jo daudzas jau pēķšņi bija sapratušas, ka pensiju pat mazinās!!! Jā, laikam gan vecumā rādās visādi murgi un fantāzija darbojas sliktā virzienā. Gan jau šis bauma stiks apspriestas pie kafijas tases.
Saprāts laikam izslēdzas vai vispār tā vairs nav!

+14
-18
Atbildēt

62

    garausiitis > austrisv 24.05.2013. 08.42

    Bet – Vinķele visu pateica pareizi , bet … viņa varēja arī neteikt :)

    +14
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > austrisv 24.05.2013. 08.50

    Nu nevajag jau Viņķeli tā aizstāvēt gan. Un arī pensionārus nevajag noniecināt. Pensionāri balso ļoti dažādi – tāpat kā nepensionāri. Tā kā vispārināt par pensionāriem, ka tie kaut kā neapdomīgi balso, nevajadzētu gan.

    Pie tam, kādēļ gan pensionāri būtu tie, kam jācieš pirmkārt, jo saistībā ar metalurgu lielākās summas aizies ne jau no sociālā budžeta (bezdarbnieku pabalsti), bet lielākās summas aiziet un aizies par galvojumu, kuram nauda nenāk no sociālā budžeta. Tādēļ Viņķele tik pat labi, piemēram, varēja teikt, ka pašvaldības nākamgad varētu nedabūt apsolīto ienākuma nodokļa sadalījumu, kas paredzēts pašvaldību budžetu uzlabošanai, vai ko tamlīdzīgu.

    Viņķele ar saviem regulārajiem neapdomīgajiem izteicieniem un darbībām, kad pēc tam Valdim Dombrovskim vai citiem Vienotības biedriem ir jātaisnojas vai jāveic papildus skaidrošanas darbs, kā arī Viņķelei pašai pēc tam jāizskaidro, ko tad viņa īsti bija domājusi, ir diezgan paputinājusi Vienotības reitingus.

    Politiķim ir jāzina ko, kad un kā pateikt, savādāk viņa nav ne ar ko labāka par prezidentu Bērziņu, kas arī mēdz “spīdēt” ar saviem izteikumiem.

    +16
    -8
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > austrisv 24.05.2013. 08.53

    Padomju laikā pensionāri saņēma vairāk.

    Un pensionāri to atceras.

    Lūk, kur ir problēma.

    +1
    -13
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 24.05.2013. 08.56

    …kā tad!….varēja neteikt!…un vispār – vēlētājam patīk, ka šo “glauda pa ausīm”….
    ….interesanti secinājumi veidojas – gadu pirms pašvaldību vēlēšanām nedrīkst pieņemt vēlētājam “nepatīkamus” lēmumus, jākontrolē teiktais, likumus – tikai tādus, kas neattiecas uz vēlētāju!….nākošā gadā arī nedrīkst neko pasākt, jo Eiropas parlamenta vēlēšanas maija beigās….pēc tam nedrīkst izdarīt straujas kustības un pasarg, Dievs! veikt strukturālas reformas, jo rudenī Saeimas vēlēšanas – vēlētājam atkal var nepatikt…..
    …pēc Saeimas vēlēšanām vajadzīgs gads, lai deputāti apjēgtu, kādi ir viņu pienākumi un sadalītu ietekmīgos amatus un portfeļus/portfelīšus…..skat, un aktīvam darbam no Saeimas sasaukuma – paliek apaļš gads….jāpaspēj!…jāpaspēj!….tāda ir vēlētāju griba!…. :)

    +13
    -16
    Atbildēt

    0

    garausiitis > austrisv 24.05.2013. 09.02

    Zane – Tu kādreiz zivis esi makšķerējusi ? :)

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    grislits > austrisv 24.05.2013. 09.04

    zanE, nav jāsaka vēlētājiem tīkamas populistiskas lietas, un jāpieņem vēlētājiem tīkami populistiski likumi baidoties no vēlēšanām, bet ir jādomā, ko un kādā veidā pateikt, un kā paskaidrot, kā arī jautājums jāatspoguļo visā tā spektrā.

    Kādēļ Viņķelei bija jāfokusējas un jānosauc tieši pensionāru pensiju indeksācijas problēma saistībā ar metalurgu? Vai nevarēja pateikt, ka metalurgs iesitīs robu budžetā, un tas var ietekmēt veselu rindu budžeta pozīciju un nosaukt visus iespējamos variantus, un pateikt, ka tiks lemts, no kurienes tā nauda nāks? Nevis nosaukt tikai vienu fokusa grupu, netieši liekot saprast, ka tā būs vienīgā pozīcija, kas tiks izskatīta?

    Politiķim ir jābūt diplomātam. Ja jūs to noliedzat zanE, tad diez ko daudz laikam tomēr no politikas nesaprotat, vai arī otrs variants – nepamatoti vēlaties aizstāvēt Viņķeli.

    +19
    -6
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > austrisv 24.05.2013. 09.11

    “zanE …kā tad!….varēja neteikt!…un vispār – vēlētājam patīk, ka šo “glauda pa ausīm”….
    ….interesanti secinājumi veidojas – gadu pirms pašvaldību vēlēšanām nedrīkst pieņemt vēlētājam “nepatīkamus” lēmumus, jākontrolē teiktais”

    – Jums vnk jāmaina domāšana. Jāzog mazāk, jāstrādā tautas labā vairāk.

    Bet Viņķele ir narkomāna sieva, kas ielīdusi latviešu elitē tikai pateicoties vīram narkomānam, kurš latviešu elitei ir savējais.

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    lismanis > austrisv 24.05.2013. 09.16

    zanE, interesanta doma. vai tā nav nedaudz demokrātiskās sistēmas vājība un problēma, ka politiķiem vienmēr ir jādomā par nākošajām vēlēšanām un tādā veidā tie (politiķi) kļūst korumpēti. korumpēti nevis tādā ziņā, ka tie pieņem kukuļus, bet gan tajā, ka tiem ir jāsola to, ko tie faktiski nevarēs izpildīt. Ķīnā, teiksim, partijas vadītājiem šī problēma ir aiztaupīta, tāpēc, ka viņiem nav jādomā par nākamajām vēlēšanām, kas ir viens no pamatiem Ķīnas straujajai attīstībai.

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 24.05.2013. 09.24

    Viņķele nav politiķis, politiķim jāprot “filtrēt bazars”, nav jau pirmo reizi, kad viņai piemetās verbālā caureja, SC un ZZS vietā es viņai izsniegtu kādu prēmiju.
    Bez tam, derēja Viņķelei pašai padzīvot, kā dzīvo daudzi pensionāri, kad jāizvēlas – ēšana vai zāles, (arī medicīnas dārdzība mums ir daudz lielāka par Igauniju un Lietuvu), jo kumunālos pensionāri, parasti, maksā, un tā ir realitāte, un valstij, vispār, jādomā par cilvēkiem, kas vairs nespēj sev palīdzēt, tā arī ir Eiropas vērtība, nevis jāvairo birokrātija un darbavietas sev, mīļajiem, kaut, no otras puses, tas arī ir labi, vismaz, tādā veidā uzlabot situāciju soc. budžetā.
    Vispār, tā augstprātīgā attieksme pret pensionāriem kā pret kādu nevajadzīgu balastu ir pretīga, taisni daudzu pensionāru darba augļus te daudzi privatizējuši, tāpēc jau Lietuvā daļu nu privatizācijas līdzekļiem pārskaita pensiju fondos pensionāriem, bet, lietuvieši jau, tomēr, katoļi un kristīgi cilvēki.

    Speciāli Bet – tu esi pārliecināta, ka “liela daļa pensionāru ir galīgi nedomājošās būtnes”?
    Kā pašai ar to domāšanu, viss kārtībā?

    +17
    -10
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 24.05.2013. 09.27

    @roberts
    Barču par Labklājības ministri – būs skaisti vārdi, bet maz darbu!

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 24.05.2013. 09.31

    Robert, vai es rakstīju, ka VISI pensionāri tā domā?!!! Nevajag pārprast visu, nu gluži tāpat kā to dara pensionāri lielākoties: sagroza tekstu, kā vēla sun tad klaigā, jo citu neko nav ko darīt, laikam, kā vien izliet savu žulti uz valsti un valdību. Būtu paši gājuši politikā, bet nē, jo vieglāk jau ir prasīt, kā to dara Siliņš un Krīgers, kurš pat atļāvās pateikt, ka aplokšņu alga sir labas, jo tā esot vairāk naudas apgrozībā! Un tad paši brīnās, vai izliekas, jo soc budžetā tad jau protams, neka sneienāk, ja jau ir labas aplokšņu algas. Kretīni, kam viegli buntot un maisīt gaisu, jo par to maksā vairāk nekā premjeram. kretīni un viss.

    +6
    -13
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 24.05.2013. 09.31

    @dzeris
    Politiķis ir tas, kurš prot skaisti melot tā, lai neviens nepamana! Va Dombrovskis arī ir samācijies skaisti liet pasakas: visu laiku mala par konkurētspēju un ekonomisko izaugsmi, bet nu izrādās, ka nodokļa sloga mazināšana vairs nav svarīga, bet svarīga ir nevienlīdzības mazināšana. Pēc jaunā gada pēkšņi prioritāte bija demogrāfija, lai gan pirms tam nepiekrita nevienam demogrāfijas risinājumam pirms NA ultimāta…

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 24.05.2013. 09.37

    Politiķim nav jāmelo, bet, jāzina, ko viņš runā, un jāsaprot, kā tas izklausās, Viņķele vispār dzīvo kādā savā pasaulē.
    BET – ja cilvēks, kurš visu mūžu smagi strādājis, un tagad nespēj apmierināt pat elementāras vajadzības, izsaka pretenzijas valdībai, tad viņš “izliek savu žulti”?
    Par ko tā neieredzi pensionārus?

    +9
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 24.05.2013. 09.37

    Kā man personiski riebjas tā izlikšanās un gludināšana pa spalvai un melošana lumpeņiem, kuri nu visi sacelti kājās un to vien prasa: naudu naudu un vēlreiz naudu!
    Šai ziņā labs raksts esot vienā laikrakstā Hermanis ir atļāvies pateikt to, ko domāju arī es un tā sauktais mazākums: tieši par šo stulbo vairākumu, kuram nekas cits neinteresē , kā izspiest no valsts nabadzīgā maka sev un tikai sev! Īsta patērētāja psiholoģija.
    Lai tie pensionāri izīrē , kādu sava dzīvokļa istabiņu tiem jauniešiem, kuri smagi strādā, lai nopelnītu pensionāriem šos pielikumus, bet pašiem jaunajiem tad nav ne divistabu dzīvokļi . Protams, ka daļai ir, bet tāpat to nav lielai daļai jauno!

    +12
    -11
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > austrisv 24.05.2013. 09.41

    Vnk jūsu mazākums esat tas, kas veiksmīgi, bet nepelnīti piesūknējies naudas plūsmām, kopā ar savu hermani.

    +3
    -9
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 24.05.2013. 09.49

    @dzeris
    Un ko viņa tādu pateica? Sen zināmu patiesību – ja budžetā būs problēmas, tad indeksāciju neredzēt! Pareizāk būtu teikt, ka indeksācija ir prioritāte un tad pēc vēlēšanām pateikt, ka indeksācijas nebūs?
    P.S. Es cienu pensionārus, bet to pensionāru organizāciju histēriskā rīcība un populisms ir neizturams! Kāpēc viņi nepastāvēja uz savām prasībām piem. 2012.gada budžeta sakarā? Kāpēc pēkšņi tieši dažus mēnešus pirms vēlēšanām? Vai tādēļ, ka pensionāru biedrībā vadībā ir ZZS biedri?

    +9
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 24.05.2013. 09.50

    Bet – tu esi izdarījusi kādus pētījumus, cik daudzi pensonāri dzīvo div. vai trīsistabu dzīvokļos, labiekārtoptos, ko var izzīrēt, un cik ir tādi, kas sen pārvākušies uz malkas apkuri, utt., kas, tomēr, ir lētāk?
    Acīmredzot, tev un zanE pazīstami kādi īpatnēji pensionāri.
    Nespried par lietām, par kurām tev nav nekāda saprašana.
    Nasing – nejauc kopā pensionārus un pensionāru birokrātiju, tās organizācijas neko nepārstāv.
    Es ļoti labi zinu, kā dzīvo daudzi pensionāri, man tāds, varētu teikt, sabiedrisks darbs, un viņi nedzīvo tā, kā domā Bet un zanE.

    +6
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 24.05.2013. 09.59

    Man pazīstami tikai tādi pensionāri vai drīzāk pensionāres, kuras viena pati dāma dzīvo trīsistabu dzīvoklī, bet otra tāda pati dāma dzīvo divistabu dzīvoklī. Bez tam, ja padomāju par saviem laika biedriem no studiju laikiem, neviens nedzīvo slikti, bet dzīvo super labi ar personiskām mājām vai dzīvokļiem( tie, kam nav tik daudz). Ko varu darīt, ja man nav paziņās nabadzīgo pensionāru.
    Varbūt tādi ir laukos, bet kur tad viņu bērni??? Bez tam tie, kam ir super mazas pensijas, acīmredzot nav arī darba stāžs tik liels un tādi ir dzirdēti, bet klaigās, ka mazas pensijas, lai maksā vēl klāt.
    Toties es ikdienā redzu un parunājos ar Maksimā strādājošajām jaunajām sievietēm un uzzinu trakas lietas, ka alga ir tik maza, ka tādēl vien nepieciešams dzīvot kopā ar vīrieti, kurš labi pelna lai izdzīvotu!
    Lūk, tādu patiesību es redzu ikdienā, ne nabadzīgus pensionārus!
    Redzu, kā tie “nabadzīgie” ieperkas labos pārtikas produktus.
    Ko lai dara, ja es neredzu nabadzīgus pensionārus?
    Kurš man tos parādīs, bet, ja parādīs, es pajautāšu, kur tavi bērni, ja esi nabadzīgs?

    +9
    -12
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 24.05.2013. 09.59

    @dzeris
    Man nav nekas jājauc: pensionāru organizācijas ir sabiedriskās domas veidotāji un ļoti daudzi pensionāri, kas nav iedziļinājušies konkrētos izteikumos vai nesaprot tos, ņem to par patiesību!

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    Andris > austrisv 24.05.2013. 10.00

    > Bet: „Krīgers, kurš pat atļāvās pateikt, ka aplokšņu alga sir labas”
    Krīgers, šķiet, tikai vispārināja to, ko jau atzinusi Latvijas Temīda: „pateicības” nav nekas nosodāms (traumotologu vadītāja gadījums). Un vai Jūs, lūdzu, nepaskaidrotu man, nezinītim, kāda būtiska atšķirība ir starp pozitīvajām „pateicībām” un negatīvajām „aploksnēm”?

    +10
    -3
    Atbildēt

    0

    dace_roze_lmt_lv > austrisv 24.05.2013. 10.10

    “Bet Man pazīstami tikai tādi pensionāri vai drīzāk pensionāres, kuras viena pati dāma dzīvo trīsistabu dzīvoklī, bet otra tāda pati dāma dzīvo divistabu dzīvoklī. Bez tam, ja padomāju par saviem laika biedriem no studiju laikiem, neviens nedzīvo slikti, bet dzīvo super labi ar personiskām mājām vai dzīvokļiem( tie, kam nav tik daudz). Ko varu darīt, ja man nav paziņās nabadzīgo pensionāru.”

    – Es jau zināju, ka esat parazīte. Jūsu eksistēšana ir vēl viens akmens nevalsts kapam.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 24.05.2013. 10.30

    Ne visi pensionāri dzīvo slikti, bet, tādu ir pietiekami daudz, kā, vispār, var izdzīvot uz 150 – 200 ls. mēnesī, sevišķi, ja tu vēl esi slims, un tādu ir 80%.
    Acīmredzot, tev darīšanas ar VIņkeļa tipa pensionāriem.

    +7
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 24.05.2013. 10.31

    dzeris49: Speciāli Bet – tu esi pārliecināta, ka “liela daļa pensionāru ir galīgi nedomājošās būtnes”?
    Kā pašai ar to domāšanu, viss kārtībā?
    ————
    Vienreiz pa ilgiem laikiem ieliku dzera viedoklim plusiņu.

    +6
    -6
    Atbildēt

    0

    Ojārs > austrisv 24.05.2013. 10.35

    dzeris – bet : Par ko tā neieredzi pensionārus?
    —————
    Bet_ pati ir pensionāre, bet laikam kaut kādas sakritības dēļ ar palielu pensiju. Tur arī jāmeklē viņas viedokļa izskaidrojums

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Zane Degro > austrisv 24.05.2013. 11.45

    Ak, tad Viņķele varēja neko neteikt? Ir jābūt īpaši “apdāvinātam”, lai nesaprastu, ka vislabā politika ir runāt taisnību. Man personīgi patīk, ka Viņķele runā to, ko domā un arī izsaka visus iespējamos pieņēmumus “kā būtu, ja būtu”, pie tam skaļi – lai cilvēki domā līdzi, nevis vaļējām mutēm sapņo, ka debessmanna kritīs no mākoņiem.
    Turklāt, pensionāriem būtu pēdējais laiks saprast, ka derētu saviem bērniem ieskaidrot, lai tie izbeidz saņemt aplokšņu algas, tādējādi apzogot savus vecākus ar nenomaksātiem nodokļiem. (Vnk besī ārā šitais stulbums!)

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 24.05.2013. 11.56

    Labklājības ministram jādomā par vismazāk aizsargāto slāņu labklājību, nevis “jārunā taisnību”, taisnību runāt sevišķu prātu nevajag.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    dro > austrisv 24.05.2013. 11.59

    Berta. Vienotība – laikmeta prāts, gods un sidsapziņa:)

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 24.05.2013. 12.19

    @dzeris
    taisnību runāt sevišķu prātu nevajag.

    …bet drosmi gan! Paldies, ka atklāj savu izpratni par politiku – politiķiem savā starpā un ar sabiedrību jābūt liekulīgiem. Tev tagad sanāk tāds mikslis – RP pārstāvji, kuri nav liekulīgi ir labie, bet V pārstāvji, kuri nav liekulīgi ir sliktie! Tā vien šķiet, ka Viņķele būtu izpelnījusies Tavu atzinību, ja runātu un rīkotos kā Zaķis sava auto, gāzes tirgus liberalizācijas u.c. jautājumos.

    +8
    -5
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 24.05.2013. 12.26

    Politiķim, kā jebkuram cilvēkam, nav jābūt liekulīgam, bet, nav jābūt arī taisnam, kā cirvim.
    Un, vēlreiz, Viņķelei jāaizstāv sava sfēra, un jārūpējas par labklājību, nevis gudri jāmuld, ka, redz, padomju pensionāri vispār neko nav nopelnījuši, lai pasaka paldies par tiem pašiem grašiem, kas galīgi nav taisnība, un tādā garā.

    +5
    -8
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 24.05.2013. 12.33

    @dzeris
    padomju pensionāri vispār neko nav nopelnījuši

    Aizej atpakaļ uz interviju un izlasi pa burtiem, kas tur ir teikts… ja nesaproti ar pirmo reizi, izlasi vēl un vēl, kamēr esi sapratis katru vārdu no teiktā!
    Pareizā atbilde: padomju laiku uzkrāto pensiju kapitālu nevar adekvāti konvertēt mūsdienu pensiju sistēmā.
    Kur tur ir “neko nav pelnījuši”?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 24.05.2013. 12.35

    @dzeris
    Politiķim, kā jebkuram cilvēkam, nav jābūt liekulīgam, bet, nav jābūt arī taisnam, kā cirvim.

    Pastāsti par stāvokli starp patiess un liekulīgs! Es tādu nezinu, bet varbūt tiešām esmu kaut ko palaidis garām no dzīves skolas…

    +8
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 24.05.2013. 13.42

    Stāvoklis starp “taisns, kā cirvis” ( tas nav tas pats, kas “patiess”), un “liekulīgs” ir “taktisks” un “korekts”, arī “politkorekts”, un, arī “tāds, kas spēj vērtēt lietas ne tikai no sava šaurā, bet, arī no citu viedokļa”, un tas viss nenozīmē “nepatiess”, tātad, ar nedaudz plašāku redzesloku un plašāku situācijas izpratni, nekā tas piemīt Viņķelei.

    +1
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 24.05.2013. 14.13

    Džeri, šaubos gan , vai tad tu būsi priecīgs, ja politiķis būs sasolījis zelta kalnus, bet iekļuvis saeimā darīs ko citu. Šaubos vai tad visi nerunās pilnīgi ko citu!
    Skaidrs, ka padmjlaikos strādājošajiem nebija iekrāts nekāds pensiju fonds, un visu pensiju nopelna strādājošie. Tā taču ir vistīrākā patiesība. Vai mums vajag strausu politiku, kad strauss iebāzis galvu slotā domā ka ir mežā..
    Es gan domāju, ka padomjlaika pensionāri saņēmuši dzīvokļus par darbu, bet ko saņems tagadējā paaudze, kura to pensiju pelna?
    Pat ASV strādājošiem ir divas pensijas: viena valsts pensija, kura nepārsniedz 1800$ jebkurā gadījumā, bet ja gribi vairāk, tad iemaksā pensiju fondos. Neviens tādu pensiju kā Bērziņš un citi nesaņem, kaut arī ASV ir koprodukta ziņā pasaulē 1. vietā!
    Ko noplēsīsi no nabadzīgas valsts kāda ir Latvija ar lielo pensionāru īpatsvaru, jo bērnus savulaik nav izaudzinājuši pietiekamā skaitā. Īpatsvars ir tik liels kā nevienā ES dalībvalstī un nākotne rēgojas pavisam drūma, jo jaunatne pie tik zemām algām un lielo soc nodokļa maksājumu no algas vienkārši nevilks, bet aizbrauks, jo pasaule ir vaļā! Un neceriet, ka ķīnieši vai kāds cits to lielo soc nodokli maksās. Paskatieties, ko tikko radio teica, ka visas soc aprūpes iestādes ir pārpildītas un vēl 4000 gaida savu rindu. Vai tam arī nevajadzēs naudu no soc budžeta?

    +8
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 24.05.2013. 14.43

    Nu un kam tad būtu jārūpējās par to, lai arī Latvijā būtu kādi pensiju griesti, strādātu solidaritātes princips, un starp pensijām nebūtu tik milzīgas atšķirības, ja ne tam pašam LM, pirmkārt?
    Cik mums reizes nav mainīta pensiju apr. sistēma kādas grupas izdevīgumam, par kāsdu “taisnīgumu” te vispār var runāt?
    Tāpat, lai tie milzu pabalsti tiem, kam tāpat nekas netrūkst, arī neiztukši soc. budžetu?
    Pati taču saki, ka tas nav normāli.
    Un tas, ka padomju laiku pensionāri nav neko iemaksājuši soc. budžetā jau nenozīmē, ka viņi neko nav nopelnījuši.
    Ārsti neārstēja cilvēkus?
    Skolotāji nemācīja bērnus?
    Strādnieki neradīja materialās vērtības, kaut, to pašu kuģniecību un simtiem ražotņu, kas tagad privatizētas vai izpostītas?
    Tad viņi neko nav pelnījuši mazāk par dažādiem Viņķeliem, Bētrziņiem, utt., kas nosēdejuši bez kādas jēgas dažādās valdēs, padomēs, un citās politiskās barotnēs, ar neadekvātām algām “savējiem”?
    Lietuvā, redz, tā nedomā, cik zinu, arī Čehijā, Vācijā, un citur,kur nomainītas sab. iekārtas, Latvijā vēl arvien turpinās mežonīgais kapitālisms.
    Par to Viņķelei būtu jārunā, ja viņa ir politiķe, nevis grāmatvede.

    +3
    -10
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > austrisv 24.05.2013. 14.45

    ..vislabā politika ir runāt taisnību.
    ______________________ Tā gan

    nevis to,kas uz vienu acumirkli – iesit galvā.

    “‘čujesh razņicu- cerkwa aļi bazņica”‘?

    +5
    -2
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > austrisv 24.05.2013. 14.47

    Berta. Vienotība – laikmeta prāts, gods un sidsapziņa:)
    ________________
    Jāuzņem vēl Bērziņtēvs- lai būtu arī savs Brežnevs.

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 24.05.2013. 14.54

    Džeri, kas uzņemsies atbildību par laupītāju ievēlēšanu saeimā un pašvaldībā. Kas balso par Lembergu un Šķēli, kuri to kuģniecību izlaupīja. ka sir lielākie Lemberga fanāti? Vai tie tik nav pensionāri? Tā sakot lumpeni, kas pamet druskas par to balsos, bet vēl labāk, ka svairāk solīja un reklamējās pa Saulei un kā tik vēl ne>

    +11
    -6
    Atbildēt

    0

    demo > austrisv 24.05.2013. 14.58

    Labi, ka Jums nav mājās pensionāra, kas ar nepacietību gaida pensijas dienu,
    lai …, lai … .
    Kas attiecas uz ‘LM’ glābšanu uz pensioniāru rēķina, tad atceraties 2009.
    jūniju un ar ko tas beidzās,
    cik bezkaunīga, pazemojoša ir ‘Vienotības’ pasaules bankas atzinumu par nabadzību noslepinošana līdz pašvald.vēlēsanām, atkal 2009. gada maija,
    Jūsu Dombrovska pirmsvēlēšanu solījumi un ar ko tie tā paša gada 9.jūnijā
    beidzās,
    tā kā nevajag dzīvot uz citu rēķina un peldēt vienos solījumos, melos,
    reiz var arī teikt: – pietiek …

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 24.05.2013. 15.12

    šaubos, ka visi pensionāri balso par Lembergu, utt., bet, kaut, ja tā būtu, tas nenozīmē, ka tāpēc viņi nav pelnījuši cilvēku cienīgu dzīvi, un par to viņi būtu jāsoda.
    Un pie varas cik gadus V un Co, cik var visās nebūšanās turpināt vainot Šķēli, Lembergu, utt.

    +2
    -7
    Atbildēt

    0

    grislits > austrisv 24.05.2013. 16.14

    Piekrītu dzera teiktajam, ka LM sen varēja darīt savu darbu un noteikt pensiju griestus. Tādi valsts pensijām ir noteikti arī, cik zinu, piemēram Vācijā un Anglijā. Un tam ir arī pamatojums.

    Soc. nodokli atvelk līdz konkrētam algas lielumam (laikam ap 1200 LVL mēnesī) un nemaz visa soc. nodokļa daļa neaiziet pensiju izmaksām un aprēķinam, bet arī bezdarba un slimību gadījumiem. Tātad, soc. nodokli no algas 2000 vai 4000 neatvelk no visas summas. Līdz ar to pensijas arī ir jāierobežo, pie tam, nevis uz pilnu algas apmēru, no kura atvelk soc. nodokli (ap 1200 mēnesī), bet uz kādiem latiem 700-800. Gribi lielāku – atskaiti no savas lielās algas papildus maksājumus privātajos pensiju fondos.

    Un tas pats ar bezdarbnieka pabalstiem.

    Bet tādus loģiskus ierosinājumus no Viņķeles nedzird. Tad tak pašas vīram nāksies pensiju nogriezt.

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 24.05.2013. 17.19

    Džeri, vai zini, ka Lietuvā ir zemākas pensijas nekā Latvijā, vismaz vidējā pensija ir zemāka!

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 24.05.2013. 17.21

    Robert, tomēr tieši Viņķele ir teikusi, ka soc maksājumiem budžetā no algas ir jāievieš griesti. Tu neesi neko dzirdējis?

    http://www.db.lv/nodokli/nodokli/iebilst-pret-sociala-nodokla-griestiem-388574
    Lūk, tikai viena saite!

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    marmed > austrisv 24.05.2013. 17.54

    A, es vēl domāju kam patīk tā Viņķele, re kur ir izrādās viens ekzemplārs – BET :)
    Bet, kad runā par Bērziņu ar lielo pensiju, neaizmirsti arī par Viņķeles vīru, kas gan laikam nav tik gudrs kā Bērziņš, jo pensija ir mazāka, bet arī saņem neadekvātu pensiju…
    Valsts pastāvēšanas jēga ir, lai nodrošinātu šeit dzīvojošiem cilvēkiem pēc iespējas labāku dzīvi, visisiem, gan pensionāriem, gan bērniem….

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 24.05.2013. 18.13

    @roberts_j
    Haha, ja Viņķele ierosinās samazināt lielās pensijas, tad skandāls būs tikpat liels, kā viņas ideja atstāt bērna pabalstu tikai mazturīgajām ģimenēm. Lai ko viņa neteiktu vai darītu, viņa ir nolemta demisijas pieprasījumam!
    Interesanti, ka viņai jāatbild par to, ka padomju laikos strādājošajiem ir mazākas pensijas un ka Bērziņam ir liela pensija… viņa ir labklājības ministre jau 23 gadus?

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 24.05.2013. 18.59

    Ja Viņķele ierosinātu samazināt lielas pensijas, būtu atbalsts, skandālu sarīkotu tikai lielo pensiju saņēmēji, bet, to kaut kā pieciestu, tā nav liela elektoralā bāze.
    Būtu liela brēka, tiesu darbi, utt., bet, ja gribētuu, varētu izdarīt, un to sauc par sociālo taisnīgumu, kas latviešu politiķiem ir kas nedzirdēts, lielo pensiju saņēmēji jau, pārsvarā, savas iemaksas sen izņēmuši, absurdāku sistēmu kā Latvijā, kad tie, kas nākotnē saņems pensiju 150 latus, no sava soc. nodokļa tagad finansē tos, kas saņem tūkstošos, atrast būtu grūti.
    Cita lieta, ka Viņķele to nekad neizdarīs.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 24.05.2013. 19.44

    Džeri, vai izlasīji to, ka tieši Viņķele nav guvusi atbalstu , lai soc budžeta maksājumos un līdz ar to arī pensijās būtu ieviesti griesti, kā ASV piemēram un vēl citās, pie tam daudz bagātākās valstīs.
    http://www.db.lv/nodokli/nodokli/iebilst-pret-sociala-nodokla-griestiem-388574

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 24.05.2013. 21.16

    …Svins…jā, piekrītu!…nezinu, vai tā ir tikai mūsu tautas īpatnība, bet, šķiet, ka tas ir noteicošais – vismaz Latvijā….ne tik sen, sākoties krīzei, kad visi bļāva pēc reformām, taču viss apstājās tajā brīdī, kad strukturālās reformas varēja skart pašu indivīdu….katram savs krekls vienmēr bijis tuvāk un politiķis kļūst par ķīlnieku…vai laipotāju….viss jāsaskaņo ar NVO, arodbiedrībām, darba devēju konfederācijām, biedrībām, konfesijām, aktīvistiem un populistiem…bet katram savs sīkais mērķis un kopējais – valstiskais, kļūst otršķirīgs….visiem nevar izpatikt, nekad nebūs tā, ka visi ir apmierināti, bet taisnība izrādīsies skaļākajiem bļāvējiem….demokrātijas uzvara un….posts….

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 24.05.2013. 21.30

    …Nasing spešal!….paldies, ka šodien paudi arī manu pozīciju….nevarēju iesaistīties diskusijā, jo kādam ar savu darbu jānodrošina sociālā budžeta papildināšana, lai savu daļu saņemtu ne tikai pensionāri…. :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 24.05.2013. 22.12

    @dzeris
    Būtu liela brēka, tiesu darbi, utt., bet, ja gribētuu, varētu izdarīt, un to sauc par sociālo taisnīgumu, kas latviešu politiķiem ir kas nedzirdēts.

    Būtu liela brēka un koalīcija pakļautos populismam – Viņķele ar savām reformām varētu iet bekot, jo Saeima neatbalstītu ministra ierosinājumus! To, ka parlaments ir populistiskāks pierāda tas, ka daudzas vajadzīgas, bet sāpīgas reformas, ko valdība atbalsta, netiek cauri Saeimai.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 24.05.2013. 22.17

    @zanE
    Vienkārši man uz nerviem krīt, ka labu ministri “noliek” par to, ka viņa runā atklātu valodu. Daudzi ministri un deputāti varētu ņemt no viņas piemēru, bet sabiedrība varētu uzslavēt par to, ka viņa nemēģina liekuļot un bārstīt “nodrāztas” un bailīgas frāzes, kas nedod nekādu skaidrību par situāciju.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 24.05.2013. 23.26

    Izrādās, V atbalstītājiem ar to paškritiku ne labāk, kā visiem pārējiem.
    Tas nekas, ka mums soc. nevienlīdzība un nabadzība gandrīz vai lielākā ES, medicīna daudz sliktāka, kā Lietuvā un Igaunijā, toties birokrātija vislielākā.
    Saprotams, to ES, SVF, un visus pārējos, kas runā par milzīgo soc. nevienlīdzbu un nabadzību Latvijā, nopirkuši Šķēle, Lembergs, Krīgers un pensionāri.
    Izrādās, Viņķelei par to nav jāatbild, izrādās, vainīgi, vēl arvien, Šķēle ar LEmbergu, populisti no citām frakcijām, pensionāru federācija, Krīgers, visi pārējie, tikai ne V un Viņķele.
    Izrādās, Viņķelei bijušas daudzas spožas idejas, kā visu uzlabot, par kurām gan tā īsti neviens pat dzirdējis nav.
    Izrādās, V un tās ministri atbild tikai par visu labo, par visu slikto atbild visi pārējie.
    Pensionāri, izrādās, mums dzīvo zaļi, žēl tikai, paši nesaprot, kādā leiputrijā, nu, ko var gribēt no “galīgi nedomājošām būtnēm”, kuras to vien dara, ka grauj Vienotības un Viņķeles gaišo tēlu un neapzinās, kā tiem paveicies.
    Rīt noteikti uzleks saule, paldies par to Vienotībai!
    Un, ja nu neuzleks – vainīgi noteikti būs Šķēle, Lembergs, un pensionāru federācija, kā arī visas pārējās frakcijas un to elektorāts.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 25.05.2013. 00.28

    …Dzeris…. “Izrādās, Viņķelei bijušas daudzas spožas idejas, kā visu uzlabot, par kurām gan tā īsti neviens pat dzirdējis nav.”
    ———————————————-
    ….tas, ka neseko notikumiem, ir nepietiekama informācija, zināšanu trūkums – nenozīmē, ka priekšlikumi netiek apspriesti….var dzīvot savā iedomu pasaulē un noliegt visu, kas Tev šķiet nedzirdēts, bet tas vien norāda, ka neesi objektīvs un izvēlies tikai sev tīkamus informācijas avotus….
    ….esi dzimis pāris gadsimtus par vēlu – būtu labs inkvizīcijas tiesas loceklis…. :)

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 25.05.2013. 00.38

    Kur tiek apspriesti – kādā šaurā lokā pie kafijas tases?
    Bija izstrādāts kāds likumprojekts situācijas uzlabošanai, kurš negāja cauri?
    Vai “nebija nozīmes neko darīt, jo tāpat neietu cauri”?

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 25.05.2013. 08.56

    Bet Džeri, vai izlasīji to, ka tieši Viņķele nav guvusi atbalstu , lai soc budžeta maksājumos un līdz ar to arī pensijās būtu ieviesti griesti, kā ASV piemēram un vēl citās, pie tam daudz bagātākās valstīs.
    ======================
    Tik nevajag aizmirst, ka sociālais nodoklis tādos gadījumos tiek aizstāts ar ienākuma nodokli – nodokļu apjoms nesamazinās lielajiem ienākumiem, bet samazinās iemaksas sociālajā budžetā, kā tas ir , piemēram, Zviedrijā. Bet Dānijā sociālais nodoklis ir simbolisks un visiem vienāds, bet pensijas (pabalsti) katram tiek maksāti pēc vajadzības. Dānijā nav iedomājama 5000 Ls pensija miljonāram.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 25.05.2013. 09.53

    Kas Dānijā nav iedomājams, tas Latvijā ir normāli, 100000 pabalsts kādam ierēdnim, vai 5000 pensija miljonāram, vai 120 latu pensija tiem, kas visu mūžu smagi strādājuši.
    Un mūsu politiķiem vēl nav kauna muldēt, ka mums ir, gandrīz vai, ideāla sociala un pensiju sistēma, vienkārši, par maz naudas, tāpēc, redz, jāmaina, pa lielam, nekas nav.
    Par solidaritātes principu un sociālo taisnīgumu mūsu politiķi pat dzirdējuši nav, gan, ne tikai politiķi, mums, atkarībā no Rietumiem, tā ir sveša lieta, tāpat gan, kā visiem ar postsovoku mentalitāti.

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 25.05.2013. 10.55

    @dzeris
    Ja jau esi tik izcili gudrs (gudrāks par Viņķeli), tad pastāsti, kā 1.5 gadu laikā panākt min. pensiju līmeni, kas pārsniedz iztikas minimumu? Kur ņemsim vairākus simtus miljonu? Aizņemsimies Krievijai? Noteiksim minimālo algu 1000Ls apmērā, lai ir augstas sociālās iemaksas, bet 3/4 uzņēmumu momentā bankrotē vai pāriet uz kaimiņvalstīm?
    Sēdēt internetā un komentēt ir gan viegli, gan neprasa piepūlēt smadzenes, jo nav jādomā risinājumi, bet var tikai kritizēt! Vēl vieglāk ir visu laiku pieminēt “nodrāztas” frāzes: nav reformu, lielākā birokrātija Eiropā. Ok, ja jau mums valdība ir slikta, tad varbūt ir jālaiž pie šprices ZZS un SC – tad mums būs ļoti profesionāla valdība, kas visu darīs ideāli (Urbanovičam taču bija alternatīvais MK). Varu pačukstēt, ka tad Viņķele liksies kā tāda svētā govs, kas centās sakārtot nozari. Un principā jau vienīgi pārmetumi viņai ir par dažiem izteikumiem, bet šie daži izteikumi ir lielākā Latvijas nelaime – lielāka par RD budžeta izšķērdēšanu, par Latvijas ostām, par zelta tiltiem un vagoniem utt. Vajag šofera meitu LM vadībā – tad nebūs jātaisa tik liels skandāls par dažiem izteikumiem, jo par pilnīgākajām katastrofām parasti neviens nerunā! Welcome to Latvia!

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 25.05.2013. 11.10

    Manuprāt, nekur neesmu teicis, ka momentā visām pensijām jābūt iztikas minimuma līmenī.
    Un ko, ja SC un ZZS ir sliktāki, tad V ir ideāla, un to kritizēt nedrīkst?
    Vispār, es te par to, ka to pašu sociālo budžetu kas ir, varētu tērēt nedaudz adekvātāk, kaut vai uzlikt tos pensiju griestus, pabalstu griestus, nemaksāt pabalstus tiem, kas arī bez tiem pabalstiem var iztikt, bet, maksāt tikai tiem, kam tas nepieciešams, apsekojot gandrīz vai katru pabalstu saņēmēju, kā tas ir kaut vai tanī pašā Izraelā.
    Kurā valstī vēl var būt tāda atšķirība valsts pensijās un pabalstos, dabiski, par privātiem fondiem es te nerunāju, kā Latvijā, varbūt, vari tādu nosaukt?
    Jā, vajadzēs lielāku skaitu soc. darbinieku, nu un, būs jaunas darbavietas un pildīsies soc. budžets.
    Socialās sistēmas jēga, vismaz vairākumā valstu, ir arī ienākumu izlīdzināšana un nabadzības novēršana, nevis cik tu tur ieliki, tik arī paņemsi, tas jau ir tas solidaritātes princips, kas ir visur Eiropā, kas, vispār, veicina arī iekšējo patēriņu un stimulē valsts ekonomiku.
    UN nevajag uzreiz par RD un Ušakovu, mums te tēmats ir Viņķele un soc. sistēma, ja kritizē Viņķeli, tas, automatiski, nenozīmē, ka attaisno zagšanas RD, tas ir pavisam cits tēmats.
    Bez tam arī pats saprotu, ka ne viss atkarīgs no Viņķeles un V, es te par visu valdošo koalīciju kopā, gan par šo, gan par visām iepriekšējām, neviena neko nav darījusi, lai šo sistēmu izmainītu, izņemot, faktiski, kad to piespieda izdarīt krīze, un arī tad, pa lielam, sistēma jau palika tā pati vecā.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    andris902 > austrisv 25.05.2013. 15.44

    …Dzeri….johaidī!…Tu tiešām spēj nokaitināt!…jo neesi ne muļķis, ne neizglītots jampampiņš – tad kāda velna pēc Tu tarkšķi muļķības?….

    citēju Tevi: -“nemaksāt pabalstus tiem, kas arī bez tiem pabalstiem var iztikt, bet, maksāt tikai tiem, kam tas nepieciešams”…..pat 8 latu valsts pabalstu par bērniem nebija iespējams reformēt, bet Tu runā par reformām, griestiem, pabalstiem utt. …nu, nevajag pašam pārvērsties par populistu, ja Tev nepatīk Viņķele….neesi redzējis ne ultimātus, ne šantāžas, ne draudus par valdības krišanu?….

    …par pensiju fondiem un soc budžeta lietderīgu izmantošanu – kāpēc ne reizes neesmu lasījusi Tavu sašutumu, kad ZZS pārvaldītā LM “uzdāvināja” pensijas fondus kā piedevu Latvijas kuģniecībai?…un kuru kabatās tie miljoni nonāca?….

    …Tev brīžiem tik ļoti pietrūkst konsekvences un objektivitātes, ka jāsāk šaubīties, vai Tavs sašutums par nacionāļiem nav poza… :)

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > austrisv 25.05.2013. 17.25

    Neiedziļinos sīkumos, bet, runāju, ka visa soc. sistēma Latvijā neatbilst Eiropas standartiem.
    Par tiem 8 latiem tu man jau kuro reizi piemini, es gan te runāju par 5000 pensijām un 100000 pabalstiem ierēdņiem, nosauc vēl kādu valsti, kur iespējamas tādas valsts pensijas un valsts pabalsti cilvēkiem, kas tāpat dzīvo ļoti pārtikuši Latvijas apstākļiem?
    Nestāsti tikai pasakas, ka tur arī neviens neko nevar izdarīt.
    Pat neesmu redzējis tādu īstu mēģinājumu, kā domā, ja sarīkotu referendumu par to, vai jābūt tik milzīgām atšķirībām pabalstos un pensijās, kā cilvēki nobalsotu?
    Un te pat neiet runa tik daudz par naudu, kā par sociālo taisnīgumu Eiropas izpratnē.
    Tā ka, ja ne V, ne kāda cita partija, nevēlas neko mainīt, tad tā ir negribēšana, nevis nevarēšana, meklējot aizbildinājumus, jo, šinī ziņā, cilvēku atbalsts būtu garantēts, un V vēl dabūtu papildus elektorātu no ZZS un pārējo populistu rindām, ja negrib neko darīt, ieganstu jau var atrast vienmēr.
    Nu, ja paši tik nespējīgi, pamācaties kaut vai no NA, kā vajag “kārtot lietas” un savu panākt.

    Nu un tās tavas šaubas, ka es, lūk, varbūt pat strādāju NA labā, kritizējot V, man liek skaļi pasmieties, taisni tāpat domā NA atbalstītāji, kad es viņus kritizēju, tad ar ko tad jūs atšķiraties?
    Un man tāds stils, mēreni provokatīvs un mēreni subjektīvs, jo neesmu eksperts, bet, norādu uz tām lietām, kas, manā izpratnē, ir nepareizas, tikai manā izpratnē, iespējams, citi uzskata, ka tā tam arī jābūt, un viss ir OK., bet es te izsaku tikai savu viedokli.
    Risināt tās nav mans uzdevums, tam mums ir politiķi, eksperti, utt.
    Aizvainoties un dusmoties par to jau nu gan nevajadzētu.

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > austrisv 25.05.2013. 21.03

    Ja jau esi tik izcili gudrs (gudrāks par Viņķeli), tad pastāsti, kā 1.5 gadu laikā panākt min. pensiju līmeni, kas pārsniedz iztikas minimumu?
    ================
    Pacelt nodokļu slogu līdz 40% no IKP.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > austrisv 25.05.2013. 22.35

    @dzeri
    Iedomājies, ka Tu saņem 2000Ls uz rokas. Vai Tu vēl joprojām vēlēsies saņemt tik lielu oficiālu algu, ja Viņķele izdomās, ka tagad pensijām ir griesti 500Ls un Tev sanāks, ka Tu iemaksā 2x vairāk nekā saņem? Loģiski domājošs cilvēks meklēs iespēju apiet sistēmu. Rezultātā mums ēnu ekonomika algu sektorā ievērojami pieaugs tā jau no aptuveni 45%. Neesam Rietumvalstis ar sociālisma tradīcijām, kur cilvēki sāk meklēt izvairīšanās veidus pie IIN, kas sasniedz 50%! Mums tas slieksnis ir daudz zemāks.
    Neatceros kam, bet jau iepriekš esmu rakstījis, ka lielo algu saņēmējiem soc. nod. nav īpaša solidāritāte, bet IIN iemaksas ir izteikta solidaritāte. Mazo algu saņēmēji iemaksā dažus latus mēnesī izglītībai un veselībai, bet lielo algu saņēmēji iemaksā simtiem un arī tad slikto pakalpojumu dēļ maksā par šiem pakalpojumiem privātām struktūrām!
    Tu runā par sistēmu, kas Latvijā nav iespējama, jo pieņem, ka izvairīšanās no nodokļiem ir tik pat mazsvarīga problēma kā Tevis izslavētajām Rietumvalstīm, bet izrādās, ka tā ir vēl lielāka problēma nekā nevienlīdzība, jo izvairīšanās no nodokļiem ir tā, kas veicina nevienlīdzību.

    0
    0
    Atbildēt

    0

    Vilma Kovaļova > austrisv 26.05.2013. 20.43

    cik “dziļa” analize izdevusies Bet- ja prasi valdibai, kur mana nodokļos, t.i. pensijai samaksātā nauda, tad esi lumpenis. Nu forši….. Intelekta kalngals, jā nudien.

    0
    0
    Atbildēt

    0

Janka, Janic 24.05.2013. 07.32

penzionaaru metropolis…

+3
-3
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam