Korupcijas klasika un avangards Ušakova domē

127

Komentāri (127)

aija_vecenane 28.05.2013. 14.58

Jel iztulkojiet šo rakstu krieviski un publicējiet krievu Tvnetā vai Delfos!

0
0
Atbildēt

0

austrisv 26.05.2013. 22.46

Tieši man tas pats iešāvās prātā, ka varētu uzmest to putinu no abām pusēm, tad būtu mazām tautām vieglāk elpot.

+4
-3
Atbildēt

1

    Sandris Maziks > austrisv 27.05.2013. 09.11

    Bet
    “…tad būtu mazām tautām vieglāk elpot.”

    Tam, kurš tik zvēriski nīst savu tautu, tā ka zarnu spazmas piemetas, kam maizes gabals iestrēgst rīklē, tikai par to iedomājoties, tā būs “maza”. Mazskaitlīgie čečeni ir liela tauta.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 26.05.2013. 20.40

    Edzs > dzerkaleliva 26.05.2013. 22.09

    ja Merkele un Barrozo Putinu aiz rokam piepaturetu tas varetu visiem par prieku uzmest atmugurisku salto.

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

dzerkaleliva 26.05.2013. 20.40

Te būs labāka lasāmviela.
——————
Жизнь раба на галерах (дворцы, яхты, автомобили, самолеты и другие аксессуары)
——————————————
http://www.putin-itogi.ru/rab-na-galerah/

0
0
Atbildēt

0

dzerkaleliva 26.05.2013. 16.18

Ozoliņš pārspēj pats sevi, šodien sitam saskaņu, ne NA. Kas, tad nu, paģiras? Vai priekšnojautas?

+3
-13
Atbildēt

1

    andris902 > dzerkaleliva 26.05.2013. 21.34

    …hmmm…pacietīgis investors…korporācija konsolidācija…sarkaniem kaput…baltiem kaput….tagad – kuku-meku…klau, kas Tevi spiež tās kļičkas mainīt?….tāpat kā articulus/destra/ombros – no kameras biedriem slēpies?….

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

dro 26.05.2013. 15.25

Pasta un poligrāfijas pakalpojumu uzņēmums SIA Media pasts ir sācis Rīgā izplatīt apmēram 200 000 skrejlapu, kurās pausts atbalsts nacionālajai apvienībai Visu Latvijai!-Tēvzemei un brīvībai/LNNK (VL-TB/LNNK) un partijai Vienotība, bet kritizēts apvienības Saskaņas centrs un partijas Gods kalpot Rīgai (SC/GKR) saraksts.

+5
-2
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > dro 26.05.2013. 15.39

    ———
    Demokrātijas klasika – plaukstoša biznesa priekšnoteikums:

    “Kas man maksā, tam es līmē”
    http://www.youtube.com/watch?v=3wjx6CWyl1g

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > dro 26.05.2013. 16.02

    lno
    Vot maita, Lembergs!!!

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > dro 26.05.2013. 18.23

    Nu, lūk! Domāju, ka ar šo ziņu publiku iepriecināšu, bet nekā…Laikam nepieņemami, ka NA varētu stāvēt blakus Vienotībai:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

inesite15 26.05.2013. 14.06

MĒRKAĶU CIRKS nav ne aizbraucis, ne taisās kur braukt.

VISAS – visnotalj APSPRIEŠANAS UN IZČIKOŠANAS VĒRTĀS kā parādība, ja kas – arodbiedrības KONKRETAJOS IZPILDĪJUMOS ir LIKUMDEVĒJU PERĒJUMS .
Neko gan jau ka – no – slataviešu-cngaliešu … lezdelhera, gurķupa un laišoberkalna likumiem pārkāpušas nebūs.

Un, ja kas – ts laikiem cauri cik tur nu % us-meriks IR NO PIRMĀS DIENAS VISĀM NACPARTIJU DIENĀM CAURI tur bijis – visu partkomu apkalpotājs nupat tagad uzracis ko tĀĀādu jau neredzētu …………..
… & piekasīšanās aiz nav ko darīt pēc – depurtatru pašu arodbiedrības nava ?
Va estetikas komisiongi kak bi apvieno arodbiedribas&OBHSS, izbijušo ?
A ?
Tad par ko ta pa pilsētām dienastniekiem PAR NEKO piekasīties likt ?

0
0
Atbildēt

0

dace_ampermane 26.05.2013. 13.13

Jādomā, ka ausainim strādā liela konsultantu grupa, iespējams kremlisti+ rietumu reklāmisti. Šeit daži sīkumi. Pilsētā ir tāds plakāts, kur maratonists sēž uz Doma gaiļa un tur karogs uz kura rakstīts “Rīga ir mūsu!” Kādā krāsā karogs? Violeti sarkans! Pēc četriem gadiam būs sarkans. 6. tramvaja līnija pēkšņi pagarināta līdz Ausekļa ielai, līdz anatomikumam. Kāpēc? Tāpēc , ka vairāk rīdzinieku redz jaunos čehu vagonus! Ušaks, saimnieks! Vakar pa visiem parkiem grupas ar maigi rozā baloniem veda pret krūšu vēža propogandu, nav jau slikti, kurš iebildīs? Ušakova padomnieki domā par sīkumiem. Intresanti ko dara ar pareizticīgo katedrāles lielāko kupolu? Vai arī apzeltī? Vai iemirdzēsies dienu pirms vēlēšanām?
Pilnīgi piekrītu riņķī apkārt, šīs vēlēšanas ir ārkārtīgi svarīgas, tās noteiks valsts tālāko likteni.

+12
0
Atbildēt

1

Dina 26.05.2013. 12.20

Kurmītis
Pieneņgalvas uzsildītā vecā zupiņa … palasījos komentārus un palika mute vaļā – te tiešām dažs labs cer, ka ar tamlīdzīgām savā elitārājā sorozīdu klubiņā nopublicētām pāris tamlīdzīgiem sviestainiem skricelējumiem iespējams izmainīt vēlētāju nosaņojumu un „pierunāt” tos balsot par ne-saskaņiešiem ??? Galīgi jau ku-kū, zēni … es nemaz nerunāju par elementāru salīdzinājumu starp šo sorozīdu nožēlojamo peršiņu un, piemēram Lapsas gandrīz miljona eksemplāros 3 (TRĪS !!) tirāžās vairāku nedēļu laikā izplatīto 8 lapas biezo avīzi …
Otrs secinājums. Letiņi dabūs bietē pilnīgi pelnīti. Jo joprojām nav sapratuši, ka, lai noturētos pie varas, ir tomēr jādara arī kaut kas REĀLS vienkāršo iedzīvotāju labā. Nevis jāsēž ar Silē noziestu spīdīgu šņukuru Ziloņkalna tronī un no augšas lielmanīgi jāstāsta bauriem pasaciņas par Ziemeļu metropolēm, caurspīdīgu pārvaldību un Labo Praksi laikā kad iedzīvotājiem „caurspīdīgums” izpaužas faktā, ka jau otrajā vienā pēc algas personīgajam maciņam dibenu ar saskatīt.
Trešais. Letiņu partijas un politiķi ir aroganti, uzpūtīgi un tikai par savu personīgo kabatu domājoši. Un viņu uzskatu Manifestu kā reize Hermanis tikko kā visiem mums nolasīja, pilnīgi noteikti pieplusojot saskaņiešu elektorātam vēl pārdesmit tūkstošus balsotāju – tās pašas pavecākās kundzes, kuras labprāt izmantoja Nila bezmaksas biļetes, bet tomēr vēl šaubījās sirds dziļumos, vai tamdēļ balsot par saskaņiešiem.
Vēl vairāk – letiņu partijas un politķi ir idioti. Jo nav nekā, absolūti nekā mācījušies no Lemberga gadījuma. Kur skaidrāk par skaidru jau gadiņus desmit tiek PRAKSĒ demonstrēts, ka imperatīvs – „Visi zog. Bet viņš zog un vismaz dalās un kaut ko dara arī mūsu labā” – reāli dzīvē STRĀDĀ. Un to, ka jenoti zog un zog vēl vairāk nekā gan taukmūļi, gan ceļinieki kopā ņemti, mēs visi redzam ik dienas. Bet ko tautai ir devuši jenoti savas valdīšanas gados? Grāmatiņas par Karlīni ? … pasaciņas par mūsu „veiksmes stāstu” ? … tukšus solījumus, ka neaiztiks pensijas, paaugstinās algas, sarūpēs jaunas darba vietas ? … Tas viss ir izrādījies meli ! Pie tam – ciniski meli, jo paši par sevi viņa gan ir parūpējušies.
Tā ka viss ir tikai loģiski. Saskaņa uzvarēs Domē pēc nedēļas. Un ar graujošo rezultātu. Ka tik nesanāk kvalificētais vairākums. Un tas būs ļoti labs pamats turpmākajam darbam, lai uzvarētu arī nākamajās Saeimas vēlēšanās. Es saku – lai viņiem veicas! Vismaz viena partija beidzot, kura REĀLI arī par cilvēkiem domā un DALĀS ar tiem. Nevis stūķē tikai personīgajā kabatā.
Un pēdējais. Letiņu partijas pilnīgi noteikti piedzīvos sakāvi arī nākamajās Saeimas vēlēšanās, ja radikāli nemainīs savu attieksmi pret tautu. Turpinās lidināties pa mākoņiem un pirmajā vietā likt savas personīgās kabatas un Briseles, nevis vienkāršo vēlētāju intereses. Un pagaidām viss liecina ka tā arī būs. Vismaz politiskajā retorikā joprojām tiek spiests nevis uz to, ko tās labu beidzot var sākt darīt arī izmisumā iedzīto iedzīvotāju labā, bet gan – kā iespert sāpīgāk konkurentiem, noliet kādu ar dubļiem, nosaukt par zagli, meli, prostitūtu, sarīkot kādu Knābja paraugakciju u.t.t. … vistaisnākais ceļš uz kapsētu … :)))

+1
-14
Atbildēt

13

    Edzs > Dina 26.05.2013. 16.27

    Kurmitis
    tu esi aizravies un tagad parcenties jo tev ir lekme, tu atkal esi slims.
    tev ir vajadziga uzraudziba un proceduras. tevi vajag stingri ietit slapja palaga un dot sera injekcijas.

    +14
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > Dina 26.05.2013. 17.37

    Jautri, Tante Sidra! Asprātīgi uzrakstīts!

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > Dina 26.05.2013. 18.11

    Tante Sidra. Sveika! Par kuru partiju balsosi? Man lēkme pārgāja bez slapjiem palagiem:) Neticu, ka Ušakova partijas un bezpartejisko bloks savāks 50%+1. Manuprāt tikai Beļēvičs var iegriezt.

    +3
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > Dina 26.05.2013. 19.04

    sveika Bet, sveiks lno!
    te kautkads parpratums, – par lekmi es tak uz kurmiti teicu ;))
    lno, par ko balsot tas ir jautajums ko es ari tev labprat uzdotu, ja zini un pateiksi prieksha, es par to pashu nobalsoshu. :)
    man patik Elerte, vinja ir prognozejama un Ushakovs ar Ameriku no vinjas baidas. bet man ljoti nepatik tas ka V uztur Shlesera ieviesto caurumu krievu ienakshanai Latvija jo vinju lacitis darbojas NI biznesa un vinjam der jauns NI cenu burbulis. tas ir nozhelojami, to var pielidzinat nodevibai.
    Broka var smaidit ka Dzhokonda, vinja pashlaik ir nesaprotama un galigi nav iespejams paredzet kas no vinjas bus velak. par NA pashlaik nav tas labakais priekshstats un mums zinamu iemeslu delj nevar but pret tiem tas siltakas jutas.
    abas sis partijas ir izlaidushaas un maz pa kakliem noravushaas.
    nezinu kaa butu labak, bet par laimi svariga jau nebus izvele starp shiem abiem, galvenais ir uz balsoshanu aizvilkties un to vajag darit 100%.

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > Dina 26.05.2013. 19.35

    TanteSidra. Nu tā jau bija tāda niknuma lēkme, ka gribēju ignorēt vēlēšanas. Jāiet, kaut gan neuzticos vairs nevienai partijai. Ēlertes prognozējamībai gan nepiekrītu – atceries kā viņa mainīja domas pēc 10. saeimas vēlēšanām. Manuprāt kaut cik uzticēties cilvēkam var tikai tad, ja tas atzīst kļūdas.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Edzs > Dina 26.05.2013. 19.41

    lno
    es zinu kads tev bija noskanjojums, lasiju :)
    jaa, Elerte publiski savas kljudas neatzis, tads raksturs.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    andris902 > Dina 26.05.2013. 19.45

    ….Tante Sidra….izlasīju Tavu komentāru un nedaudz samulsu – Tu gatavojies Saeimas vēlēšanām?….Tu piemini NĪ burbuli, kas Tev izraisa nepatiku, bet…vai likumu par burbuļa nepūšanu pieņems Rīgas domē?….
    ….piekrītu Taviem argumentiem par Ēlerti, taču šobrīd ir jāspēj nodalīt pašvaldību vēlēšanu statuss no Saeimas vēlēšanām….pašvaldībās vajadzīga komanda, kura spēj risināt galvenokārt saimnieciskos jautājumus un uzlabot pilsētas vidi, to nepārkrievojot….likumi paliek Saeimas kompetencē un, kā esmu arī iepriekš teikusi – Latvijā likumu vairāk kā vajag un ne sliktākie, tikai jāprot tos pielietot un konsekventi izpildīt, kas attiecas uz pašvaldības darba nodrošināšanu….
    …diemžēl, Ušakovs Rīgā ieviesis savu – autonomu dzīves veidu un likumu izpratni, atrautu no Latvijas dzīves telpas….Ēlertei IR krampis, kura spēs nostāvēt pretī Ušakovam, bet….par bārbiju Baibiņu gan neesmu pārliecināta, jo koķetēšana ar Ušakovu – ievedīs bezdibenī….Baibiņa jau šobrīd paspējusi piedāvāt Ušakovam sadarbību un amatu nākamajā domes sastāvā un….kur vēl bezgala mīļie komplimenti…..

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Edzs > Dina 26.05.2013. 20.26

    zanE “…Ēlertei IR krampis, kura spēs nostāvēt pretī Ušakovam, bet….par bārbiju Baibiņu gan neesmu pārliecināta, jo koķetēšana ar Ušakovu – ievedīs bezdibenī…”
    ~~~~~~~~~~~~
    Zane, te domajam lidzigi, es citiem vardiem apmeram to pashu teicu gan par Elerti gan par Barbiju/Dzhokondu:)
    ja Tu kautka uzsmaidisi lno, varbut panaksi ka abi shoreiz atdodam balsis par V, mes ar vinju uz lietam pashlaik skatamies manuprat stipri lidzigi.
    vakar apskatiju vesturisko IR pagajusha gada marta rakstu par notikumu kam komentari sadalija agrakos domubiedrus turpmak nesaudzigos pretiniekos.
    paldies ka neuzbruki man par to ka pieminu uztureshanas atljaujas, tas tiek novertets:)

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    andris902 > Dina 26.05.2013. 20.49

    …Tante Sidra….Tu kļūdījies – neesmu no tām, kura uzsmaida, lai panāktu labvēlību vai vairotu fanu pulku kādai partijai – tas būtu pieglaimīgi un….lēti… :)
    …katram ir savi argumenti, kāpēc viņš atbalsta kādu politisko partiju, bet….neciešu staiguļus, mirkļa iegribas un tos, kas meklējas…tas, lai paliek katra paša ziņā….

    …par vēsturisko IR rakstu – domāju, ka situācija tam bija briedusi jau sen, tikai kādam gadījās iemesls, lai saliktu punktus uz “i”….:)

    …mums ar Tevi, Tante Sidra, ir bijušas viedokļu atšķirības, tomēr esam mācējušas saprātīgi diskutēt un, manuprāt, tas ir svarīgākais…. :)

    +6
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > Dina 26.05.2013. 20.57

    TanteSidra. Es gan nesolīšu kā Ēlerte, bet droši vien balsošu par tiem, kuri vismaz sola vienmēr būt opozīcijā SC, nevis par tiem, kuri to pat nesola:) Par “Bārbiju” secinājumus izdarīsim pēc pēdējās diskusijas piektdien.

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Dina 26.05.2013. 21.15

    Zane:
    Baibiņa jau šobrīd paspējusi piedāvāt Ušakovam sadarbību un amatu nākamajā domes sastāvā
    =========================
    “Amata piedāvāšana” bija Brokas ideja Ušakovam uzticēt vadīt Sociālo komiteju.

    Kā ir – ja Jūsu “Vienotība” nokļūs pie varas, tā Ušakovu (opozīciju) ignorēs ABSOLŪTI – tā kā pašlaik Ušakovs izrīkojas ar “Vienotību”?:)

    Bet Brokas ideja nav slikta – ja Ušakovs pārstāvēs opozīciju, uzticēt viņam “rūpes” par tādu jomu, kur bez naudas neko neizdarīt.
    Un naudu viņam tomēr nedot – nedot pietiekamā apjomā. Būtībā tieši tāda pati situācija, kā tagad ar “Vienotības” kontrolēto Finanšu ministriju un “mazajam brālim” NA nodoto Kultūras ministriju – lai tad nu mazais, tizlais brālis atkaujas no kulturālajām kaščmārciņām un fūrijām, un to priekšā taisnojas, ka “naudas ir tik, cik ir”.:):)

    Lieliska ideja – tikai laikam gan noskatīta no lielā brāļa.

    +5
    -5
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > Dina 26.05.2013. 21.15

    neesmu no tām, kura uzsmaida, lai panāktu labvēlību vai vairotu fanu pulku kādai partijai – tas būtu pieglaimīgi un….lēti… :
    _____________
    Apmācu mīlas mākslā, dārgi /Rita/

    +5
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > Dina 26.05.2013. 22.20

    …Rita Pirožkova – tad tāpēc Tev tie sarežģījumi?…pēc dzimumu maiņas?….oi!….:)

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

dancis4 26.05.2013. 10.20

Dziesmu un deju svētkos priecāšos Rīgu, ne korumpēto Putinku-Amerinku, redzēt, lai rīdzeniekiem izdodas!

+3
0
Atbildēt

0

Sanšains 26.05.2013. 10.18

    jmaklakovs > Sanšains 26.05.2013. 10.30

    Interesants divu dažādu informācijas plūsmu salikums

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > Sanšains 26.05.2013. 10.55

    ——Haris Ceru, ka Ločmele tikai pajokoja.:):)
    ===================================================================================
    Tas par 10% ir sen zinātniskos pētījumos noskaidrots:

    “Tad lielais jautājums? Cik procentus no smadzeņu kapacitātes izmanto gudrākie cilvēki? Atbilde: mazāk par 1/1 000 000 no 1%”

    http://www.rigabrain.com/blog/2009/08/01/par-smadzenu-potencialu/

    0
    -3
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 26.05.2013. 11.48

    Asprātīgi, Hari.

    +2
    -6
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > Sanšains 26.05.2013. 12.23

    >Haris
    Nuja: vojevodas instruktāža susaņinam.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

garausiitis 26.05.2013. 09.52

Ļaušos nedaudz ķecerīgai domai ,ka RD atdošana Ušakovam patreizējā situācijā nemaz nav sliktākais variants , jo pēc dažādām aplēsēm Rīgas budžets vēl var izvilkt pāris gadus un tad ir PIiiii …
Patreiz svarīgākais ir neļaut 2014.gada rudenī ievilkt pa sētas durvīm SC ( iespējams reorganizētā formā ) Saeimas koalīcijā. Tad par Rīgas budžetu nāktos maksāt nu jau visai valsts kasei. Un te es daudz lielāku problēmu redzu nevis no SC bet gan patreiz politikas dzīlēs virmojošajām kustībām. Izskatās ,ka Repšes kadri tiks atmesti malā kā materiāls vēlēšanām , bet pavērojam kādu citu uznācienu , patreiz it kā ļoti nacionāli, teiktu ģimeniski un vienkārši no darba nogurusī Sudrabas kundze sāk dejot tautas dejas, no galvas skaita tautas dziesmas nuuu ļoti mīļi un nacionāli , būs vēl gan jau šovs Dejo ar zvaigzni un citas aktivitātes un gaidam Sudrabu lielajā politikā – šo mīļo, jauko , godprātīgo cilvēku … Tikai cik no tiem ,kas skatās šos šovus zin un atceras par Sudrabas draudzību ar Stepašinu … Var protams pavīpsnāt , bet man sajūta , ka tiek gatavots sekojošs uznāciens uz politiskās skatuves ar mērķi pārņemt varu Latvijā . Es pat varētu izteikt versiju , ka SC sadalās izmetot kreiso spārnu un kļūst “latviskāks” , Sudraba nāk ar savu “godīguma” karogu un ja pietrūkst balsu , tad vienmēr ir stabilais ZZS , kas publiski atkratās no Lemberga. Un tad gan būs jautri…

+20
-4
Atbildēt

33

    Signija Aizpuriete > garausiitis 26.05.2013. 10.01

    ——-klusais:”(..)
    Un tad gan būs jautri…”
    ============================================================================
    Tā “jautrība”, kas sākās 1988.g.1.jūnijā Radošo Savienību plēnumā – tā turpināsies arī pēc 2013.g.1.jūnija…..
    Mediju “šakāļi”, šo varas uzticamo balstīju bizness no šādas “jautrības” tikai iegūs:
    “Es domāju, ka vārds “sapuvusi” attiecībā uz šīs valsts pārvaldi vēl ir pārāk diplomātisks un maigs. Turklāt, kā jau minēts, ja pirms desmit gadiem draņķi valsts pārvaldē un tai apkārt kārtoja savas lietas un barojās, taču kaunējās un baidījās, ka tas nāks gaismā, tad nu vairs nebaidās. Un ne par ko vairs nekaunas.” Lato Lapsa

    http://www.pietiek.com/raksti/ne,_sis_valsts_parvalde_nav_druscit_iepuvusi

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > garausiitis 26.05.2013. 10.03

    klusais. Doma par to, ka Rīgas bankrots var izārstēt vienu lielu daļu Latvijas no putinisma nav slikta, bet tā ir nereāla :)Iedomājies, kas notiek Rīgā, kad nedēļu vairs nekursē sabiedriskais transports, viss, kas saistās ar sociāliem jautājumiem, klapējas ciet utt – tā ir Latvijas mēroga krīze, kas apdraud valsts drošību. Ja caurumu aizlāpīs Valsts kase – rīdziniekam – lumpenim, kurš balso par SC, ne silts ne auksts – no kurienes nauda, viņam par tādu sirreālu lielumu kā pilsētas budžets nospļauties, ja brīvbiļete kabatā :) Tādēļ jau saku, ka Rīgas vēlēšanas – tās nav tikai pašvaldības vēlēšanas, tas ir valsts mēroga notikums.

    Par Sudrabas tautas dejām un SC pārkārošanos – neticu, pārāk sarežģīti :)

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.05.2013. 10.12

    edge – redz Rīga patreiz kaut kā savelk galus kopā pateicoties diviem faktoriem – ekonomika ienes vairāk nodokļu ieņēmumu un Rīga izpārdod savus īpašumus. Pirmajā gadījumā iespējama arī kāda maza un neplānota krīzīte, savukārt otrā gadījumā īpašumi vienkārši beigsies – un ko tad ?
    Manuprāt jautrība sāksies tad ,kad SC nonākot pie varas arī valstī sāksies skaists skata pavērsiens Krievijas virzienā un tad atkal ar sociālām konfektēm tiks nodrošināts atbalsts un tiks izpārdota nu jau valsts ne tikai Rīga … Un tā būs pilnīgi cita jautrība kā tā kas aizsākās 1988. gadā …

    +16
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.05.2013. 10.26

    rinķī apkārt – Rīgas bankrots jau neuzradīsies vienā dienā . Pirmais kas būs – tie būs kredītreitingi, kas sāks krist un kredītu apkalpošana paliks dārgāka… Nāksies mazināt sociālās programmas . Tas ko tik skaisti ieviesa būs jākoriģē .
    Par SC un Sudrabu nesmej , ir jau labs piemērs par ZRP … Es jau labu laiku pirms vēlēšanām rakstīju par draudošo situāciju , tiesa tad visi bija apmāti ar Rīkojumu Nr.2 un neredzēja ,kas īstenībā slēpjas aiz ZRP . Toreiz ar tika gatavota situācija ar SC pārkrāsošanos. Starp citu tur iekšienē visu laiku ir tusiņš , tikai viņi ir daudz gudrāki un nenes to publiski uz āru. Un paskaties SC plakātus Rīgā – cik tur latviešu izsakās par SC ? Esi ievērojis, ka SC sāk palikt “latviskāks” ?
    Un vēl – Sudraba gatavojas pasākumam daudz nopietnāk jo pirmkārt ir vairāk laika un otrkārt viņa ir daudz gudrāka par Zatleru …

    +15
    -3
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > garausiitis 26.05.2013. 11.09

    ——-klusais:”(..)
    Un tā būs pilnīgi cita jautrība kā tā kas aizsākās 1988. gadā …”
    ===================================================================================
    Loģiski un likumsakarīgi, – jo degradācijas process turpinās. Radošo Savienību leģendārā 1988.g. plēnuma un LTF dibināšanas 25.gadadienā es cenšos pievērst uzmanību SEKĀM, lai to CĒLOŅUS (slimību) labāk saprastu.
    Starp citu, arī tik izslavētajā demokrātijas kaimiņvalstī Zviedrijā jau šodienas problēmas ar imigrantiem šodien neparādījās – tās sen sākās, tikai ne zviedru politiķiem, ne citiem intelektuāļiem nepietika gudrības problēmas paredzēt. Varbūt Latvijas gudrie no tām mācīsies? Priekš kam mums tādas rietumnieku izpriecas???

    Stockholm riots provoke questions about Sweden’s immigrants
    http://www.euronews.com/2013/05/24/stockholm-riots-provoke-questions-about-sweden-s-immigrants/

    http://www.youtube.com/watch?v=jpZiM4zIvXc

    0
    -4
    Atbildēt

    0

    buchamona > garausiitis 26.05.2013. 11.20

    klusais. Vārdu sakot – Tu laikam runā par sociķu atdzimšanu – caur Sudrabas ģīmi un līdzību :) “Kreisi – latviskā” niša šobrīd ir tukša un kāds gabals no SC ” atdalīsies,” un šo tukšumu aizpildīs.Var jau būt un, ja tas tā notiek, tad šie sociķi pēc pasūtījuma :) būs krietni bīstamāki par tiem, kuri saglabās savu “krieviskumu” :) SC ” latviešu frakcijai” nebūs problēmu atzīt okupāciju, kļūt par “patiesiem nacionālistiem”, bet saimnieciski – praktiskās lietas viņi kārtos pēc Kremļa pasūtījuma.

    Tā jau tas ir, ka LV līdz šim ir izglābusies no ” sarkanguļas” tikai tādēļ, ka ir šī latviski – krieviskā konfrontācija.

    +10
    -1
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 26.05.2013. 11.36

    Klusais, es Tev simtkārt piekrītu, arī par RD iespējamo bankrotu, bet Ušakovs būs miljonārs, ja jau tagad tāds nav un nemaksās par Zelta tiltu, bet klaigās, ka Vienotība apzagusi rīdziniekus, kā jau tagad to dara. Kurš tad melošanā spēj pārsteig, it seviški jau ne Ušakovs, bet tā kā lumpeņi būs dabūjusi pabalstus, tad iespējams, ka viņiem arī iestāstīs, ka ļaunie ir tikai Vienotība un ZRP, bet ar pēdējo izskatās, ka būs tikuši galā, lai gan viss vēl nav teikts, bet tie jau arī nav nekādi svētie.
    Par Sudrabas izgājienu uz prezidenta krēslu- domāju ka tā būs drīzāk, jo kā tad jaunu partiju un no kā sastādīs to pamatmasu- čekistu būs par maz priekš skaita. Bet tāds variants gan jau būs, jo redzams kā Sudraba tam tiek gatavota- laikam grib reanimēt Vairu jaunā veidolā, bet iekšas Sudrabai no kremļa maisījuma, pat pareizticība viņai galvā iezombēta. Tā būs traģēdija Latvijai- interesanti cik tālu tas aizies, jo ekonomika jau Krievijai iet uz leju, kā vakar dzirdēju vienā krievu TV. Ka sto čekisti stutēs, jo jēgas viņai no ekonomika nav nekādas un ka spiepildīs pensionāru vēderus, jo tā masa neklusēs, jo Krievijas gāze nav lēta un kurināmais paliks arvien dārgāks. Būs traki, ne jautri jo Sudraba tač gaida savu iznācienu, un tagad re, kā tiek izrādīta!

    +12
    -4
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 26.05.2013. 11.36

    klusais
    “..ka RD atdošana Ušakovam patreizējā situācijā nemaz nav sliktākais variants”

    Sliktāka varianta, kā to, kas no Rīgas vēl atlicis atstāt izpostīšanai līdz galam čekistu, komuņagu, pederastu, sātanistu, staļinistu, rusistu, krievu armijnieku un kleptokrātu bandai

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.05.2013. 11.40

    rinķī apkārt – pilnīgi vienalga kādu nišu ieņems Sudrabas veidojums, jo tā radīšanas būtība būs pilnīgi vienkārša – tā vai šā ievilkt Saeimā SC . Visticamāk ,ka saukļi būs par to ,ka beidzot jāsāk normāli pārvaldīt valsti, ka vajadzīgs valstī patiess saimnieks, ka beidzot jābeidz zagt utml. Un tad cik daudz Sudraba ir atklājusi un ļaunie valdības ļaudis nav spējuši to novērst utml. Redz Sudraba arī dikti latviska , tautas dejas dejo , izšuj sedziņas un ko tik vēl ne – ideāls kadrs lai aizmālētu acis tiem vēlētājiem ,kas skrien pakaļ bezmaksas banāniem . SC arī atradīsies konstruktīvais spārns , kas atzīs Latvijas okupāciju, lamās Rubikiešus utml. , teiks kā iekšēji cīnijušies partijā pret valodu referendumu …. Un būs ceļš vaļā .

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.05.2013. 11.43

    Bet – manuprāt Sudrabai ir viena praktiska problēma ,kas jāatrisina – tā ir pielaide …
    Un vēl tāds sīkums – lai cik tas neliktos neticami , bet manuprāt priekš Latvijas lielu ļaunumu nes tas ,ka Obamu ievēlēja uz otro termiņu , kas komplektā ar viņa attiecību restartēšanas ar Krieviju programmu , paķer mūs līdzi kā maiņas sīknaudu – proti SC vilkšanu valdībā … Atceramies kaut vēstnieces braucienu uz Latgali … Un tad jau uz pielaidēm ar var palūgt paskatīties caur pirkstiem…

    +14
    -2
    Atbildēt

    0

    Dina > garausiitis 26.05.2013. 12.42

    Kurmītis >> klusais
    1. Rīgais bankrots nedraud. Šitās te pasaciņas vari iebāzt puļķītim pēcpusē … Tikko kā veiktais Re: baltica pētījus apliecināja, ka jenotu histēriskā brēkāšana 2 gadu garumā par Rīgas bankrotu tieši tas arī ir – histēriska un melīga no ekonomikas neko nejēdzošu ļautiņu brēkāšana;
    2. un tieši tāda pati ir arī brēkāšana par krievu tankiem, spalvaino Kremļa roku un pagriezienu uz Austrumiem. Manā izpratnē „pagrieziens uz Austrumiem” būs pat labs un svētīgs tieši attiecībās ar Briseli, jo parādīs, ka nevar nepārtraukti un bezgalīgi čakarēt un muļķot tautu, kura, lai arī padumja un naiva un pārlieku lētticīga, bet vienā brīdī var šo ticību „Rietumu vērtībām” pazaudēt uz neatgriezeniskiem laikiem. „caurums”, ko ES drošības, ekonomikas, politikasun visos citos vairogos var sarīkot Latvija pat nevis izstāsjoties no ES, bet vienkārši piebremzējot savu dalību dažos tās aspektos, var izrādīties TĀDU MILJARDU vērts, ka Kipras krīze zēniem izrādīsies tikai tādi ziediņi … un pirmām kārtām tas būs pama’tigākias spērien kājstarpē Vienotās Eiropas ideologiem un smadzeņu skalotājiem.
    3. Nesaprotu, kāpēc atkal un atkal ir jāstāsta it kā elementāras patiesības – ka nav mums šajā pasaulē nedz draugu nedz pat labu paziņu – ir tikai intereses. Vislielākās cūcības pēdējo 20 gadu laikā mums ir sarūpējuši kā reize mūsu „draugi”, ieskaitot tuvākos kaimiņus leišus. Savukārt Krievija nav izdarījusi NEKĀ no tā, ko tai piedēvē visādi nacionāli orientētie histēriķi. Tieši otrādi – viss mūsu ekonomikas pamats (un atļaušos norādīt – arī nākotne) ir tieši sadarbībā ar Krieviju. Un sagraut mūus valsteli viņi var elementāri vienā mirklī – paceļot gāzes cenas trīskārtīgi … nekādus tankus navajag.

    +1
    -16
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 26.05.2013. 12.53

    Bendiks (Kurmītis) –

    “Ak, nepūlies, necenties tā…”

    Nevienam taču sen vairs nav šaubu, ka Jūs savā no politikas prom padzītā “dižgara” frustrācijā un slāpēs pēc uzmanības esat gatavs kladzināt daudz ko – arī, ka “viss mūsu ekonomikas pamats (un atļaušos norādīt – arī nākotne) ir tieši sadarbībā ar Krieviju”.

    Man šķiet, to varētu dēvēt par Kreituses-Gores sindromu. Tā dāma arī joprojām nespēj samierināties, ka vairs “nepiedalās politikā”, tāpēc gatava muldēt pa prātam jebkuram, kurš gatavs uzklausīt.

    Ja vajag – esat gatavs stostīties arī krieviski, kas ar Jūsu smago akcentu sanāk varen amizanti.:) Vērts paskatīties – tāds riktīgi slakterisks bļumbergs.:)

    http://www.youtube.com/watch?v=cPGoZljHmT8

    Ja vajadzēs, stostīsities arī turciski vai ķīniski. Tiešām, šaubīties par to mums nenāktos.

    Ja vajadzēs – ja dikti gribēsies aizsniegties pēc krieva glāsta un iekost pie siles nokļuvušajiem letiņiem – ņemsit talkā arī savu mammu:
    “Mana māte, latviete un spoža latviešu filoloģe, noteikti balsotu tikai par tiem, kas pie pieminekļa. [9. maijā]”
    https://twitter.com/mbendiks/status/332442519491182594

    Taisni trakums, ko tik neizdarīsi “valsts interešu” (ne jau draudzības) vārdā.:)

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 26.05.2013. 13.02

    Talpa Kurmītis
    “Un sagraut mūus valsteli viņi var elementāri vienā mirklī – paceļot gāzes cenas trīskārtīgi … nekādus tankus navajag.”

    Vai pavisam “jobu dalsja” kremļjaģa, čekas pederastu trubadūr? Gazprom zaudē monopolstāvokli un lauza galvu, kā pavisam neaiziet uz grunti. Padzīt čekistus no Inčukalna, kas Piķeram draud ar nosalšanu ziemā un atjaunot gāzes terminālu caur kurieni padumjā laikā gāzi eksportēja, nieka lieta.

    +2
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 26.05.2013. 13.20

    Haris. Iespējams Bendiks, varbūt Ļemešonoks vai Liepnieks, varbūt pofigists…vai mums trūkst tādu bāleliņu? Kas cits atliek politiskiem līķiem – ne pirmo, ne pēdējo reizi izgāzušies ar savām prognozēm, īpaši jau kurmītis, kurš pirms 10 gadiem tēloja baigo nacionālistu, un tie, kuri grāba kredītus pa labi un pa kreisi, par viņa maskačkas retoriku bija stāvā sajūsmā. Ēst ta gribas ne tikai Liepniekam, kurš parādos līdz ausīm, bet arī kurmītim:)

    +6
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 26.05.2013. 13.26

    lno –

    Esmu PĀRLIECINĀTS, ka “Kurmītis” ir Bendiks.:) Ja cilvēks publiskajā telpā raksta un runā bieži un ilgstoši, ir pietiekami daudz materiāla, lai varētu uztvert stilu. Turklāt “Kurmītis” pāris reižu neviļus ir.. izpļāpājies. Tas ir, viņa rakstītajā ir iesprukuši pāris pavisam konkrētu faktu, kas saistāmi tieši ar Bendiku, nevis, piemēram, Lemesi vai Liepnieku.

    Ēst ta gribas ne tikai Liepniekam, kurš parādos līdz ausīm, bet arī kurmītim:)
    ======================
    Domāju, ka Bendiks ir pietiekami pārticis un apķērīgs vīrs, kuram iztika šādi nav jāpelna. Viņam vienkārši nāvīgi trūkst uzmanības un atzinības – manuprāt, tieši tas ir viņa galvenais vadmotīvs un dzinējspēks. Turklāt te neder kura katra “uzmanība un atzinība”. Tai jānāk no zinošiem, varošiem ļaudīm.

    Žēl, jo ar viņa galvu viņš varēja būt viens no labākajiem letiņiem.:(

    +6
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 26.05.2013. 13.31

    Haris. jūsu versijai par labu liecina arī fakts, ka bendiks, gan kurmītis prezentējās kā nacionālisti, un tagad vienlaicīgi mainījuši orientāciju.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 26.05.2013. 13.34

    Haris. Nu pirms gadiem 10 paklīda baumas, ka viņš ir bez pajumtes, un viņu pastāvīgi nomoca jautājums, kur pārlaist nakti.

    +4
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > garausiitis 26.05.2013. 13.39

    lno –

    Kaut kā neatceros, ka Bendiks būtu bijis nacionālists. Ja nu vienīgi ļoooooti pragmatisks un dziļi, dziļi sirdī.:) Tas arī būtu OK – vai mazums vitālu, dzīvē kādu mazumiņu sasniegušu latviešu veču, kuri sevi iedomājās stingri uz kājām stāvam un kuriem tāpēc tāda “bara identitāte” kā nacionālisms nav nepieciešama.

    Tomēr Bendika pēdējo gadu, kā man šķiet, slimīgā koķetēšana ar krievisko liecina, ka čalis vairs nejūtas stingri uz kājām stāvošs. Viņam acīmredzot iestājusies “koyaanisqatsi” (pēc Glāsa) – nesabalansēta dzīve.:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    austrisv > garausiitis 26.05.2013. 13.43

    Klusais piekrītu, jo šis vēstnieks, jau arī laiku pa laikam mīl mūs pamācīt, kaut solīja to nedarīt, bet ej nu zini, jo Krievija nupat ir uzsākusi pamatīgu kariņu ar ASV visās jomās. Pat it kā norēkināšanos Krievijā ar ASV dolāriem aizliegšot- tā kā viss vēl nav zvanīts par Obamas mīlestību uz Krieviju. Kur tad vēl Magņicka lieta un bērnu adopcijas jautājums un Sīrija!!!
    Par pielaidi Sudrabai uz valsts noslēpumiem var tagad spriest Maizītis. tad nu redzēsim kas ir Maizītis? Tad arī redzēsim vai Maizīša izšupināšana no ģenerālprokurora vietas bija spēle vai patiesi viņš traucējis Lembem un citiem tamlīdzīgiem .

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 26.05.2013. 13.50

    lno
    Ļemešonoks pārāk stulbs, Liepnieks nu nav tik nelietīgs. “Pofigists” nekādā ziņā, šeit jūtama čekas skola un īsts profi. Vispār jau noskaidrot varētu ar izslēgšanas metodi.

    0
    -5
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > garausiitis 26.05.2013. 14.36

    Rīgas vēlēšanas – tās nav tikai pašvaldības vēlēšanas, tas ir valsts mēroga notikums.
    ____________________ Kā tas ir ar vēlešanām valts galvapilsētā katrā vienā valstī.

    tie, kas apgalvo,ka šīs “‘sētnieku, bedrīšu lāpītāju un tramvajnieku vēlēšanas”- tie ir vai nu apmaksāti provokatori(vismaz praktiski ļaudis- domā par kabatu) vai derīguo iezemiešu idiotu varza ar “‘abrazawāņiju”.

    P.S. Hermanim(piemēram)) nez kā vēl saglabājušas ilūzijas par augstāko izglītību.

    Virsaitis Tupaks paliek virsaitis Tupaks arī 6 augstākajām izglītībām un kauč vai 90(Portoriko rums) zinātniskajiem grādiem.

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 26.05.2013. 15.12

    articulus100. Liepnieks nu nav tik nelietīgs
    ________________
    O jā, īsts eņģelis, kuru jau LC dibināšanas laikā sauca par asiņaino punduri:)

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Edzs > garausiitis 26.05.2013. 15.52

    sveiks lno,
    varbut pats neapzinies un nenoverte, bet tas tev patiesi izdevas:
    “..eņģelis saukts par asiņaino punduri..” :)))))

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > garausiitis 26.05.2013. 15.56

    lno
    Vai “tik nelietīgs” neko neizsaka? Maita viņš ir, protams pamatīgs, bet tas vairāk viņa alkatības dēļ. No Benģiksa staro pataloģisks naids pret latviešu valsti.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > garausiitis 26.05.2013. 17.14

    @klusais
    Šoreiz nepiekrītu – RD atstāšana Ušakovam vēl uz 4 gadiem rīdziniekos radīs neatgriezenisku pieradumu pie esošās sistēmas. Jau tagad vienīgie, kas runā par brīvbiļešu ierobežošanu ir Vienotība – pārējās partijas piebalso SC un nodarbojas ar atlaižu vairāksolīšanu. Savukārt par bankrotiem realitāte ir tāda, ka valsts parasti “uzsauc” uz sava rēķina – vai mēs to vēlamies?
    Ušakovs ir sasniedzis savu popularitātes maksimumu. Viņa atgrūšana no varas radīs vilšanos vēlētājos un lielāku piesliekšanos sīpartijām piem. “Alternative” un tas arī iznīdēs slidenos GKR, kuri ir spējuši saglabāt savas pozīcijas tikai pateicoties, ka ir pie varas. Tādēļ ilgtermiņā izdevīgāk būtu gāzt Ušakovu nevis ļaut nogrimt ar Rīgu un pakļaut visas struktūras bezierunu partijas klausībai.

    +9
    -1
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.05.2013. 17.36

    Bet – par vēstnieku jau sen nav nekāds brīnums, brīnums drīzāk ir par to ,ka tas ir tik atklāti…
    Par Maizīti – nu dzirdēju no SABistiem ,ka šamam viss pie di…s . Nekas labs tur izskatās nebūs …

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.05.2013. 17.41

    NaSp – tas kurš ierobežos brīvbiļetes visticamāk izraks sev bedri … un Saeimas vēlēšanas ir tikai pēc pusotra gada . Par GKR – GKR ir naudas nesēji Ušakova partijai , to nevajag aizmirst , tā ir simbioze :)
    Rīgai bankrots klasiskā nozīmē nedraud , drīzāk draud tas ,ka būs jāierobežo aktivitātes – nu teiksim tādas kā brīvbiļetes , visādi mistiski reklāmas izdevumi u.t.t.

    +7
    0
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > garausiitis 26.05.2013. 17.53

    Man vajag algu Rietumeiropas līmenī..
    Un tūlīt,
    ___________________ aizkrāsuo sev tukšuo vidu ar šuo lozungu un izej ielās.

    dabūsi vismaz kādu iebuojātu olu.

    +1
    -3
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 26.05.2013. 18.44

    Haris. Varbūt pārsālīju, kvalificēšu kā “kvēlu antikomunistu”:) Par viņa galvu gan neesmu tik augstās domās.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    oktaavs > garausiitis 26.05.2013. 20.25

    klusais
    proti SC vilkšanu valdībā … Atceramies kaut vēstnieces braucienu uz Latgali …
    ————————————————————–
    Tieši par šo “sīkumu”, kas nemaz nav sīkums, kādreiz rakstīju.
    Obamas sponsoru atsūtītās žurkas galvenais uzdevums bija dabūt valdībā SC un ar tā palīdzību nokārtot iebraukušās “kopienas” īpašumu jautājumus.
    Viņa pati teica, ka tā ir viena no galvenajām prioritātēm. Pofig, kas notiks ar Latvijas valsti šīs afēras rezultātā. Kad plāns neizdevās un šo atsauca – atsūtīja Klintoni ekstra vizītē, lai mēģina kaut ko saglābt. Nevar taču naudas devējus atstāt bez rezultāta..
    Pierādījumu protams nav un nebūs, bet fakti brēc paši par sevi.

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.05.2013. 20.40

    west – ebreji valda pār pasauli , diemžēl … un patiesībā tur ir ļaunuma sakne , kuru cenšas notušēt …

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    dro > garausiitis 26.05.2013. 20.42

    klusais. Heil!:):):)

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    garausiitis > garausiitis 26.05.2013. 20.43

    lno – hei :) :) :)

    +7
    0
    Atbildēt

    0

austrisv 26.05.2013. 09.30

“Vēl veiklāk „Saskaņas centra” dominētā Rīgas dome tiek galā ar ierobežojumiem partiju tēriņiem reklāmai.””

Tā nu gan ir tiesa, un cik vēl līdzekļu tiek izdots caur Lapsas kantori.
Šorīt atkal saņēmu Lapsas melu lapeli par RP! Skaidrs kā diena, ka kaitnieciskas Latvijā ir tikai divas partijas kuras nepatīk ušakoviešiem un viņu sponsoriem. Kaut vai tas pats Lembis, gan jau iemaksājis Lapsam, jo Rp taču caur Sprūdžu grib ierobežot lielo Puzes ķeizaru. Par SC NA un ZZS protams, ka Lapsas kantoris nepastrādās, jo sponsors droši vien ir Lembis.
Daudz jau nevajag , lai to visu redzētu, kas ir latviešu tautas vislielāko ienaidnieku partijas Puzes ķeizara skatījumā.
Un ši Brokas jaukā saspēle ar Ušakovu piektdienas intervijā Krustpunktos, kad Broka pavēstīja, ka Ušakova dome jau budžeta plānojumos tīši prognozē zemākus ieņēmumus, un tāpēc esot tas budžeta deficīts ušakova gaumē. Var jau būt, ka arī juriste Broka neprot rēķināt visvienkāršākos matemātiskos uzdevumus, ka pat nesajēdz, ja notērēti iepriekšējās sasaukuma ietaupītie miljoni no 84 uz 64 gada sākumā un plāno vēl kādus 2 notērēt, tad jājautā, vai ušakovs ir vai nav norvērtējis Rīgas domes ieņēmumus ar + vai – zīmi.

Bet matemātika jau laikam daudziem ir sveša pat 4. klases līmeņa uzdevumi, vai arī tas ir kaut kas vairāk no Broka kundzes saspēles ar ušakovu. Jau iepriekš pateicos visiem NA atbalstītājiem, kuri neredz kārtējo aizmugures variantu, kā tas bija ar Birku- jau sen pārbaudīta prakse.
Paldies par mīnusiem, bet es izteicu savas aizdomas.

+18
-6
Atbildēt

18

    valdis > austrisv 26.05.2013. 10.01

    Bet
    Visu šo laiku nekādi nespēju saprast, kāpēc NA un viņu piekritēji vislielāko naidnieku atraduši Vienotībā. Krustpunktos arī Broka to lieliski parādīja, piekrītu Jums, tik liela iecietība pret SC:). Izskatās, ka ļoti apzināti.
    Un, ja tā, tad vārdu nav…

    +16
    -5
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 26.05.2013. 11.07

    Urga. Jā, par Broku es brīnījos nenobrīnīties piektdienas Krustpunktos. Neviena slikta vārda par ušakovu, kamēr Ušakovam īsti karstus jautājumus uzdeva vien Ēlerte un arī Beļēvičš!
    Vai tiešām atkal notiks kaut kāda aizmuguriska vienošānās caur kādu , gan jau izdomātu līgumu, ar nacionāļiem.
    Laikam jau tur arī ir tā sāls, ka latviešu elektorāts ir tāds kāds ir, un tad nu par to jācīnās un nacionāļi izmanto vien sen pārdomātu kārti: latviešu patriotismu.Man skumji, ka NA atbalstitāji neredz tālāk par kurpju purngaliem un neieklausās ko tieši saka ši superīgā Brokas kundze, bet, ja klausās, un nemaz tik ļoti nav jāpiespiežas, tad labi var dzirdēt kādi kuram ir mērķi. Man kaut kā Broka atgādina Zatlera piesardzību izteikumos par Sc pirms šis saeima svēlēšanām, un viņa nekritizē Ušakovu, ja jau pat bija novērtējusi Ušakova darbu RD ar 7!
    Vēl nesaprotu, vai viņa neko nejēdz no ekonomikas un korupcijas vai arī jūt, ka būs jāsadarbojas, kā to darīja Birks.
    Ēlerte ir stingra dāma un no tās Ušakovs vienkārši baidās un tāpēc neļāva viņai par runāt un zaudējis bija jebkādu savaldību arī pret Beļēviča jautājumiem. Bet kur bija Broka, ar saviem jautājumiem: ne par krievu valodu, kas Rīgā izplešas arvien vairāk, ne par ko citu. Pat par bērnudāzos reklamēto pāreju uz latviešu valodu, jau steidzās visu mīkstināt. Nožēlojami, bet NA atbalstītājiem gribu vaicāt, ko tad viņa vispār tajā RD darīs?
    Brīnos, kā vēl neslīkstu mīnusos, bet gan jau, jo daudzi nA vēl nav laikam pamodušies un kā sapratu, tad nekad arī nepamodīsies, bet iegrūdīs Rīgu vēl dziļākos mēslos. Lai viņiem veicas kopā tos Zelta tilta simtiem miljonus meklēt jau 2014. gadā. Lai Vienotība noskatās, jo tas būs super interesanti, kur ņemt tos 500 mij, ja ušakovs pilnīgi neko pats pa šiem gadiem nav ietaupījis, bet pat notranžierējis visma z20 milj no ietaupītā!
    Kur palika šis jautājums, Brokas kundze?

    +19
    -7
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > austrisv 26.05.2013. 11.14

    Bet. urga. Jūs gan abi augsti sēžat, ka tik “skaidri” visu saskatat. Jātiek galā ar Lembergu, tad jau Putina oligarhus ar cepurēm nomētāsiet. Vēl tikai atliek izskaidrot, kādēļ NA tik mazs budžets pašvaldību vēlēšanām. Nauda pietrūkusi gan Putinam, gan Ventspilij?

    +8
    -12
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > austrisv 26.05.2013. 11.22

    Bet. Man jums vēl viens pavisam nenozīmīgs jautājums. Vai ticat, ka Ēlertes komanda iegūs domē 31 vietu? :)

    +8
    -9
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > austrisv 26.05.2013. 11.33

    Atbildes nav. Uzskatat zem sava goda diskutēt ar nacionālistu?:)

    +7
    -9
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 26.05.2013. 11.49

    Bet
    “Vai tiešām atkal notiks kaut kāda aizmuguriska vienošānās caur kādu , gan jau izdomātu līgumu, ar nacionāļiem.”

    Reizēm tomēr domāju, ka vecu cilvēku vešana uz mežu ragutiņās senatnē, nemaz nebija tik peļama lieta. Padomāt tikai, kādu postu manai tautai tie prātu izkūkojušie geronti nodarījuši ar saviem balsojumiem par Vaļerianoviča “smuko frizūru”, “pilsētas tēvu, Lembergu, “saimnieku” Šķēli, “oligarhu apkarotāju” Zatļeru.
    Ko tev tik briesmīgu nodarījuši latvieši, ka ar tādu zvērisku naidu vienmēr esi pret partiju, kas nepietiekoši, bet tomēr, kaut cik iestājas par latviešu tiesībām pašu zemē?

    +3
    -13
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 26.05.2013. 11.53

    pirožkov, noteikti Ēlerte nedabūs tos 31%- tas ir skaidrs, jo redzu, kā domā te rakstošie- attaisno pat tā svarīgā likuma pieņemšanu par pašvaldību vadītājiem, kam izvirzīta kriminālapsūdzība! Novilcinās pēc vēlēšanām un tad pieņems.
    Liela daļa vēlētāju vadās pēc jūtām nevis pēc prāta, un pastrādāts pret Vienotības nomelnošanu ir pamatīgi. Pilnīgi jāsmejas, jo lielāks noziegums bija tie Zaķa 7000 Ls PVN, un Dombrovska laikam sievas zemie kredītprocenti bankā un Čigānes lakatiņi! Cilvēki ir stulbi un pasaka tikai viņai pusī un viņi rej, kamēr norej, un ir jau pasludinājuši Ēlerti par nederīgu mēra amatam, nemaz nemeklējot iemeslu kāpēc, bet Ušakovs arī Broka kundzei ir labāk par labu ar 7 vērtējams.
    Es vēlreiz saku, ka ja tā turpināsies, tad tiešām būs lielas ziepes un atjēgsimies Eirāzija ssavienībā ar Sudrabu kā prezidenti, kur nu vēl tālāk, jo sai kundzei jau pareizticiba pieņemta, gan jau Kirils vai kā tur viņus visus sauc kundzi būs iezombējis. Ak šausmas, ka atkal ši šausmone ceļas augšā no aizkrāsnes.
    Nav laikam un nebūs miera mūsu mazajā zemītē.
    Vakar paklausījos pirms Puaro filmas mazliet tā krievu kanāla ziņas un atkal tas vecis murgoja par fašisma atdzimšanu Latvijā, ka te kaut kāda tur memoriāls partija rīkojot fašistiskus gājienus. Sāku šaubīties vai spēšu nodzīvot savā dzimtenē- tad jau nav jābrīnās, ka jaunie dodas prom, jo Latvija arvien vairāk sāk izskatīties pēc guberņas.

    +18
    -7
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 26.05.2013. 11.55

    Articul, noņem rozā brilles. Manis pēc ej sevis pēc, ja nevari atspēkot to, ko dzirdēju Krustpunktos.
    Bet par ragaviņām uz mežu vari vest, ja tev to kāds atļaus.
    Es neesmu tik veca un neprātīga, ka nespēju redzēt to, ka snotiek un analizēt to, ko kurš saka, nevis to ko griba sdzirdēt un saskatīt!

    +13
    -7
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 26.05.2013. 12.00

    urga
    Ko lieto, kur dabūji, cik maksāji?
    Tie, kuri raksta paskvilas par Vienotību, NA nīst vēl vairāk. Cita lieta, nokatīties, kā V ar koķetēšanu ar ZP pati arī brauc kanalizācijā un nekritizēt Vienotību par Viņķeles perfomanci ar grāmatiņām, uzturēšanās atļaujām čekistiem un bandītiem, Matīsu SM amatā un atļauju Zaharjinam nobēdzināt visus iespējamos LM līdzekļus, nevar nu nekādi.

    0
    -13
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 26.05.2013. 12.05

    Bet
    “Manis pēc ej sevis pēc, ja nevari atspēkot to, ko dzirdēju Krustpunktos.”

    Netaisos atspēkot ko dzirdēju, vienas naida pārņemtas večas paranoidāliem murgiem gan nepiekrītu.

    +1
    -15
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > austrisv 26.05.2013. 12.59

    Bet. Vienotības nomelnošana vai tomēr fakti? Var visu pagriezt citādi. Raksts par SC, bet Jums lielākais ienaidnieks NA. Kā tad tomēr IR? Kādēļ Lembergs un Putins neatbalsta NA ar finansēm?

    +6
    -11
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 26.05.2013. 13.34

    pirožkov, vai domā, ka Lembis neatbalsta melu rakstus par NA, vai ZZS vai SC?kurus kaut kā nemana no Lapsas.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > austrisv 26.05.2013. 13.39

    Bet. Tomēr jautājums nav atbildēts: kādēļ NA kasē tik maz naudas? Lembergam un Putinam tukša tumbočka?

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 26.05.2013. 13.45

    Bet
    Kaut vai kopā ar visām iekšām, bet viena fekālija vēl jāizspiež. Vai tiešām neapzinies, ka ar tādu naidu pret latviešiem, sabeigsi veselību un ātri pievienosies padlām, Voroncovam, Lancmanim un fašistu kucei Marinai Solodkinai?

    +1
    -9
    Atbildēt

    0

    austrisv > austrisv 26.05.2013. 14.35

    pirožkov, it kā jau kāds Lembi nepazītu!Viņam droši vien kāda slepena grāmatvedība suzskaite kā jau ierasts, un savs stipendiātu saraksts , lai var raustīt aiz striķīšiem . Tāpat kā jau mums visiem ir zināms , ka viņš to naudiņu mēdz ieliekt arī portfelīšos un visi jau nav tik jancīgi kā Emsis un nebrīnās, ja portfelītī nav gluži apaļa summiņa.
    Skaidra naudiņa taču nav kontrolējama, ne tā kā ar paŗskatījumiem kontos.
    Domā, ka arī Lapsa pats no saviem personiskiem iekrājumiem patriotiski izdod dārgas avīzes pirms vēlēšanām pie tam par brāla naudu, pat ne savējo!
    Naivums, lai neteiktu vairāk par Lembi un viņa ierastajiem gājieniem.

    +14
    -4
    Atbildēt

    0

    marmed > austrisv 26.05.2013. 18.07

    Smieklīgi kā tā BET te perās, jūt, ka pretīgā V dabūs mazāk kā NA,un tadstulbais V un RP lumpeņelektoriāts varēs raudāt :)
    Atradusi ko salīdzināt Džokeri-Sarmīti ar Baibu, kā diena pret nakti, Sarmīte ne vienam nepatīk :) V pati sev iešāva kājā izvēloties viņu…. Var jau būt, ka Broka nepietiekami stingri izteicās pret Ušakovu, bet par ko tad latviešiem balsot? nu ne jau par slimo Sarmīti….
    un beidz biedēt ar to Lembergu, cik var.. nav jau apnicis? tu ta kā mazs bērns kas tica kaut kādam bubulim…

    +4
    -6
    Atbildēt

    0

    valdis > austrisv 26.05.2013. 18.36

    pirozkovs, articulus 100
    Ko lai dara, ja N.Ušakovu nu nekādi nevēlos redzēt Rīgas mēra krēslā. Un viņš bija pelnījis karstākos no karstākajiem jautājumiem. Jau tā viņš bija izdevīgākā situācijā, jo sniedza atbildes kā pēdējais (jeb es maldos, vismaz tāds iespaids radās, un šādās dikusijās tā ir liela priekšrocība). G.Belēvičs uzturēja arī S.Ēlertes pozīciju, S.Ēlerte savukārt uzturēja B.Brokas pozīciju, bet B.Broka tā it kā nesaprastu pret ko un ar ko.
    Mana pozīcija, ka jāatskaidro acis, kas ir SC/GKR un jāsaprot, ar ko būs jāsadarbojas. Nu vismaz darīt visu, lai N.Ušakovam nepaveras iespēja kļūt mēram.

    +4
    0
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > austrisv 26.05.2013. 18.54

    urga
    “Nu vismaz darīt visu, lai N.Ušakovam nepaveras iespēja kļūt mēram.”

    Vai nepārtraukti demonizējot un pie katra raksta par kosmosu vai celtniecību, izkārnīties par NA?

    0
    -5
    Atbildēt

    0

peerku 26.05.2013. 09.28

Lai kāds būtu Lembergs, tomēr ne tik “pliks” populists kā tagadējā Rīgas Dome. Reiz jautāts, kāpēc neļauj Ventspilī braukt pensionāriem par brīvu, viņš paskaidroja, ka, lai izslēgtu nelietderīgus Domes izdevumus, jābūt kaut vai minimālam, bet pasažiera līdzmaksājumam.

Toties Rīgā ar valsts dotāciju palīdzību “Rīgas Satiksme” sedz pensionāru braucienus: bieži vien viena brauciena vietā 3 vai 4. Var jau saprast vecos ļaudis,- tā ir zināma atrakcija – pabraukt vienā transporta līdzeklī, tad pārsēsties vēl citā, jo ir taču par brīvu. Ir tāds teiciens, ka “na haļavu” pat nedzērājs iedzers. Tikai saimnieciskumu te noteikti nav.

+11
-2
Atbildēt

2

    buchamona > peerku 26.05.2013. 09.47

    Tas, ka Ušakovs savu labo tēlu ” spodrina” ne tikai uz rīdzinieku, bet pat uz valsts rēķina, tas man vienmēr ir licies dīvaini :) Kāds sakars teiksim Aizputē dzīvojošam nodokļu maksātājam ar Ušakova ” bezmaksas tramvaju” :)

    Ja Rīgas vēlēšanās uzvarēs SC, ir jāpārskata visa veida “valsts pabalsti” Rīgai

    +20
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > peerku 26.05.2013. 13.41

    Sakars ir, daudzi zina par to bezmaksas transportu, pabalstiem, utt., kas ir Rīgā, un cer, ka, ja SC būs pie varas, kaut kas līdzīgs varētu būt arī visā Latvijā.
    It sevišķi, ņemot vērā, kā pasliktinājusies un sadārdzinājusies autobusu satiksme laukos pēdējo gadu laikā.

    +11
    -1
    Atbildēt

    0

ligakalnina 26.05.2013. 09.18

Jā, valstī valda absolūtas nesodamības sajūtu.
Pēdējais mūsu izcilās tiesībsarg. sistēmas “panākums” bija Vaškevics, un viss noriotēja pēc klasiskās shēmas – tikko kā sāka savilkties mākoņi, pēksņi “saslimis”, dabiski, nekāda komisija pie TM vai prokuratūras, kas pārbaudītu tādus “akūtas laventozes” gadījumus vēl arvien nav izveidota, pietiek nopirkt vienu ārstu, dabiski, ārstēties varēja tikai ārzemēs, saprotams, mūsu vishumānākā tiesa pasaulē mierīgi ļāva aizbraukt, kad apgabaltiesa nolemj, tomēr apcietināt, turpat nākamajā dienā AT šo lēmumu atceļ, un tagad Futbols pazudis nezinamā virzienā.
Un viņš taču bija viens no tiem, kuri organizēja kontrabandas shēmas, un nodarīja valstij simtiem miljonu zaudējumus.
Viņa sievas Vilkastes faktiskā attaisnošana arī bija mūsu tiesībsarg. sistēmas paraugdemonstrējums.
Kamēr AT vada Bickovics, pilnīgi sasmērējies un atkarīgs cilvēks, Latvijā miljonus zagt var droši, nedrīkst zagt tikai mazas summas, kaut, nesen kā kāds RD ierēdnis taču nozaga cik tur simtus tūkstošus, un par to dabūja nosacītu sodu pat bez mantas konfiskācijas un prasības atmaksāt nozagtu summu, tā teikt, pakratīja ar pirkstu.
Manuprāt, tā ir totāla Latvijas tiesībsargājošās sistēmas degradācija, kas amatpersonas vienkārši stimulē zagt un blēdīties, jo visi svēti pārliecināti – pat, ja izdosies ierosināt lietu, jo likumdošana ir ārkārtīgi liberāla, un, pat, ja tā pēc gadiem 10 aizies līdz tiesai – vienmēr var nopirkt attaisnojošu spriedumu, galvenais – paspēt nozagt pietiekami daudz.

+27
-2
Atbildēt

3

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 26.05.2013. 09.28

    ——dzeris49 Jā, valstī valda absolūtas nesodamības sajūtu.
    ============================================================================
    Jā, LV valda absolūtā demokrātija. Priecājās, pilsonīši, priecājās….
    “Jūs tak nevēlaties, lai Džonss (LPSR Kriminālkodekss) atgriežas?!”

    http://www.youtube.com/watch?v=wWJNCdHl9_k
    — Yes, yes, о-бэ-хэ-эс!

    0
    -9
    Atbildēt

    0

    archoftriumph > ligakalnina 26.05.2013. 14.20

    interesanta un citiem zagljiem pamaacosa atbilde uz jautaajumu “kaadeelj netiek izmekleeta usakova sadarbiiba ar krievu specdienestiem, kura atklajas vinja saraxtee, kuru publiceeja zurnalists jakobsons?” ir prokuraturai un policijai, proti, taa kaa “saraxte ieguuta nelikumiigiem panjeemeieniem (nevis uzprasita usakovam) tad taa nevar buut par pamatu izmekleesanai”.

    moraale: ja juus draud piekjert kaadaa netiira dariijumaa tad publiceejiet to informaaciju kaa nozagtu ar zurnaalistu starpnieciibu internetaa, un buusiet izsprucis sveikaa.

    +13
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 26.05.2013. 15.36

    Normālās valstīs kaut vai nelikumīgi iegūta informāciju būtu iemesls uzsākt pārbaudi, un tādā veidā, iegūt informāciju likumīgā veidā.
    Latvijas tiesībsarg. sistēmas attieksme pret Ušakovu un Jākobsonu ir kaut kas unikāls, tikpat unikāls, kā politiķu absolūtā nevēlēšanās par to runāt.
    Kaut, tagad arī ASV notiek milzīgs skandāls, kad Obamas administrācija vajā žurnalistus par it kā nelikumīgā veidā iegūtu informāciju, pie kam Obamas administrācija pārkāpj likumu, pieprasot žurnalistu telefonsarunu izdrukas par milzīgu laika periodu, ar mērķi noskaidrot inf. avotu administrācijā, un, faktiski, nodarbojas ar žurnalistu un savu amatpersonu iebiedēšanu.
    Notiek arī republikāņu NVO iebiedēšana, veicot tur pastiprinātas pārbaudes att. uz nodokļu nomaksu, kaut Obama noliedz savu iniciatīvu, tikai, kurš tad tam ticēs.
    Izskatās, Obama daudz mācījies no sava draudziņa – Putina.

    +8
    -2
    Atbildēt

    0

Þanis Bezmers 26.05.2013. 09.09

Skaidrs, ka lumpenizācija pie vispārējām vēlēšanu tiesībām nodrošina balsu skaitu tiem, kuri spēj radīt un uzturēt haļavas sistēmu. Tā ir vispārzināma teorija un krievijas “jedinorosu”, ausaiņa brāļu partijas, prakse. Tikai atšķirība tā, ka Kremļa Dzīves Priekšniekam ir pietiekoši daudz naftas dolāru, lai nodrošinātu haļavas sistēmu Krievijā, bat ausainim nav. Kaut kur taču tā nauda jāņem. Gluži visu finansējumu saņemt no Kremļa būtu pārāk uzkrītoši klaji un uz to var sākt reaģēt Valsts Departaments (jods lai sasper tos amurikāņus, viņi jau tā uzmācas ar savu Magņicka sarakstu). Nav ko kautrēties, pie rokas ir nodokļu maksātāju nauda. Šo to var piekasīt klāt, ne jau pa velti dienestā ir bijušīe štābisti, čekisti un kontrrazvedčiki, nu jau gudru gudrie žurnālisti un juristi, gatavi nosvilināt māju, kurā paši dzīvo. Un nav taču ko zaudēt: ja izdosies sakasīt vairākumu balsu, varēs turpināt šeftēties, ja nē, visus mēslus dabūs izstrēbt jaunā valdība. Ausainim opozīcijā būs iemesls blēt un šūpot laivu. Arī tas ir panākums. Tā kā latvju ozoli un zeltenes, lokat tramvaja biļeti četrās daļās un mēģiniet izgaiņāt ilūzujas par laimīgo rīdzinieka nākotni SC valdībā.

+20
-1
Atbildēt

2

    Signija Aizpuriete > Þanis Bezmers 26.05.2013. 09.17

    ——ierados Skaidrs, ka lumpenizācija pie vispārējām vēlēšanu tiesībām nodrošina balsu skaitu tiem, kuri spēj radīt un uzturēt haļavas sistēmu. ============================================================================ Acīmredzamas ir 4.maija repubļikas demokratizācijas sekas – kā saka:
    “Ko sēsi,to pļausi!”. Bet vai tāpēc auseklīšu “mafijas” runātāji šoruden nepriecāsies LTF 25 “liel-dropes” laikā?! Priecāsies, ar lielu lepnumu plātīsies par sasniegto, par uzcelto sistēmu:
    “Lai cik nīgri daži vērtē Latvijas ikdienu tagad, LTF dibinātāji, ja 1988.gadā būtu gaišreģi, pēc gadsimta ceturkšņa pieceltos kājās un ilgstoši gavilētu par savu brīvo valsti.” Dainis Īvāns

    http://www.ir.lv/2012/10/9/bagataka-maizes-kumosa-del-ltf-nedibinaja

    +1
    -10
    Atbildēt

    0

    Þanis Bezmers > Þanis Bezmers 26.05.2013. 10.54

    > edge_indran
    Taisnīguma kalēji un labās dzīves nesēji, pie kādiem acīmredzot sevi pieskaita edge_indran , liec mierā LTF, bet paskaties uz saviem korišiem, piemēram, Liepājas Metalurga gudrinieku vadību, kas ar savu “meistarību” pavairoja atbalstāmo skaitu par pusotru tūkstoti, kas nu valstij uzkārās uz kakla. Vai šie cūkuģīmji neredzēja, ka viss pasākums iet uz grunti, vai varbūt visu palaida pa vējam, pie viena līdzi paķerot labu žūksni lašu, lai austrumu kaimiņš pa sviestmaizi nopērk, turpina ražot samovārus un importē uz Tulu. Lai turētu Liepājā tūkstošiem no Krievijas labvēlības atkarīgus metāla ražotāju.

    +17
    -1
    Atbildēt

    0

buchamona 26.05.2013. 08.54

Raksts labs, tikai diez vai ar vienu rakstu līdz 1. jūnijam, kad notiks vēlēšanas, var izklīdināt mītu par gudro un veiksmīgo Nilu,kurš neapšaubāmi uzvarēs vēlēšanās, stulbajiem nacionāļiem un viņu ” neatpazīstamo kandidāti Broku”, par to, ka Elerte kā mēra kandidāte nekur neder… vārdu sakot, jautājums ir – vai izdosies dažu dienu laikā pārliecināt Rīgas vēlētāju vairākumu par to, ka visa līdzšinējā “plurālā” muldēšana par Rīgas vēlēšanām no to cilvēku puses, kuri veidoja pirmsvēlēšanu fonu ir bijusi tikai tāda ” pozēšana pie spoguļa” un patiesībā jautājums ir daudz skaudrāks – pašvaldību vēlēšanas Rīgā, tas ir jautājums par to, kas notiks turpmāk ar mūsu valsti. Pašvaldību vēlēšanas rezultāts Rīgā tā ir bezkompromisa cīņa starp atjaunotās LR lojāliem pilsoņiem un mūsu valsts ienaidniekiem – šādā gaisotnē vajadzēja notikt visai pirmsvēlēšanu kampaņai, nevis par podiem, bērnu dārziem uc muļķībām runāt, pat Ozoliņa pieminētie korupcijas skandāli ir pupu mizas salīdzinot ar to politisko kaitējumu Latvijai, kuru nodarīs SC otreizēja nonākšana Rīgā pie varas. Rīga – Kremļa pirmais priekšpostenis Eiropas Savienībā, kāds gods Latvijai :)

+28
-3
Atbildēt

6

    peerku > buchamona 26.05.2013. 09.35

    Jā, Nils neapšaubāmi uzvarēs vēlēšanās, bet žēl, ka “stulbo” nacionāļu patiesi labā kandidāte Broka nav apvienotā koalīcijas saraksta mēra kandidāte jo bauda klausīties viņas uzstāshanās, un piekrītu, ka kā personība Ēlerte mēra kandidāta amatam neder,- cilvēki pat neieklausās, ko viņa saka, atgrūž, kā viņa saka.

    +12
    -9
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > buchamona 26.05.2013. 12.19

    DD1 Jā, Nils neapšaubāmi uzvarēs ..
    ________________________________

    Kristāmvārdiņos ierasts saukt radiniekus un draugus.

    Tas Jums kāds pļemennņīks, Mātuška?

    Tāpēc jāskaita provokatoru un derīgo idiotu mantra?

    +6
    -8
    Atbildēt

    0

    grislits > buchamona 26.05.2013. 17.09

    DD1, aiz ko jums tāda pārliecība, ka Usakovs noteikti uzvarēs vēlēšanās? izpētot gan Rīgas balsojumus Saeimas pēdējās divās vēlēšanās, gan pēdējo Rīgas domes vēlēšanu rezultātus, man 100% pārliecība par to, ka ušakovs uzvarēs, nav.

    Tas, ka prese ikdienā rada noskaņu, ka Ušakovu nav iespēju uzvarētu, es par rezultāta garantiju neņemtu. Tāpat tos Ušakova reitingus – tur parasti ir nepilsoņi iekšā.

    Ušakovs ir tuvu pusei balsu Rīgā, bet garantiju tomēr nav. Tādēļ izteikt tādus apgalvojumus (norakstīt pašiem sevi) ir diezgan “tāda slikta” rīcība. Labāk tad paklusēt.

    Un nestāstiet tikai, ka esat reālists un uz lietām skatāties reāli, objektīvi un praktiski. Pietiek jau to reālistu un praktiķu mums, kas atdeva Abreni, sačakarēja pilsonības likumu u.t.t..

    +10
    -2
    Atbildēt

    0

    Uldis Neiburgs > buchamona 26.05.2013. 19.37

    Nu gan, “valsts ienaidnieki”? Var nepatikt, var nepiekrist, var būt nacionālisti, bet LV leģitīmi dibināta partija, ar pietiekami lielu elektorātu (neatceros vairs, cik bija Saeimas vēlēšanās? 30%? Tuvu 50% (ja ne vairāk) Rīgā, visi leģitīmi Latvijas pilsoņi, ja jau balso) ir valsts ienaidnieki? Tiešām atgādina Padomju retoriku! Visi, kas nav ar mums, tieši tādā veidā, kā mums patīk, ir ienaidnieki. Nav brīnums, ka ar tādu retoriku tālu esam tikuši ar krieviski runājošo kopienu.

    +3
    -8
    Atbildēt

    0

    buchamona > buchamona 26.05.2013. 21.44

    KristineGarina .Pilsētas mērs, kurš 9. maija saietā spiež roku nelietim, kurš uz pasākumu ir ieradies NKVD formas tērpā, ir mans ienaidnieks. Gandrīz vēlētos novēlēt Ušakovam pārdzīvot kaut daļu no tā, ko pārcieta liela daļa LR pilsoņu komunistu sarīkoto represiju laikā.

    Sk.
    Agris Liepiņš: Rokas spiediens čekistam

    http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=381522:rokas-spiediens-ekistam&catid=93:la-komentri&Itemid=440

    +7
    -1
    Atbildēt

    0

    brigita_damme_rtk_lv > buchamona 26.05.2013. 23.51

    KristineGarina, Rīgas balstiesīgo skaits uz 17.09.2011 – 408683, par SC nobalsoja 118079, t.i. Nepilni 29%. Valstī kopumā no 1543785 balstiesīgajiem par SC nobalsojuši 259930, attiecīgi nepilni 17%. Jums ir citi dati?

    +4
    0
    Atbildēt

    0

jmaklakovs 26.05.2013. 08.42

“Brīnišķīgs labo darbu” uzskaitījums.
Bet rodas jautājums – kad par to visu sāks sēdināt?
Šobrīd par to rakstīt un par to runāt var cik grib, tur augšā neviens vairs nebaidās, necenšas kaut ko baigi slēpt. Pat tās fīres kuras vēl tikai top, bet par kurām jau visi zin, neviens pat nedomā piebremzēt.
ABSOLŪTA NESODAMĪBAS SAJŪTA!

Mēs netiekam ar to pūķi galā – nocērt vienu galvu, izaug trīs jaunas. Šķiet, ka laiks saukt palīgā sabiedrotos. Jāiedarbina 5. pants!!! Nedomāju, ka rietumvalstis atteiks palīdzību, un noteikti nedomāju, ka kāds CIVILIZĒTAJĀ PASAULĒ nosodīs mūs vai smiesies par mums, ja tādu palīdzību lūgsim. Tieši otrādi, pasaule uzzinās, ka ne visi šeit ir pērkami.
Tā nekontrolējamā korumpantu varza jānoliek pie vietas.

+13
0
Atbildēt

1

    Signija Aizpuriete > jmaklakovs 26.05.2013. 09.13

    ——–nomale:”(..)
    Tā nekontrolējamā korumpantu varza jānoliek pie vietas.”
    ============================================================================
    Process ir sācies…….
    Kad demokrātijas citadelē ASV pie “vietas noliks” konservatīvo varzu, tad droši sagaidīsim palīdzību. Pagaidām sekojam notikumu attīstībai, par kuru IRšu apskatnieki, ASV pilsoņi raudsepi, streipi u.c. “dzelzsgalvas” īpaši nestāsta. Kautrīgi tie aizjūras “bāleliņi” palikuši, bet cik nesen vēl klaigāja “Yes we can”…..

    IRS Scandal: Obama on Tax Agency’s Targeting of Conservative Groups
    http://www.youtube.com/watch?v=26OdJiutzFA

    IRS official refuses to answer questions on US tax scandal
    http://www.thetimes.co.uk/tto/news/world/americas/article3772224.ece

    +1
    -8
    Atbildēt

    0

ligakalnina 26.05.2013. 08.36

Pēc personiskām sarunām zinu, ka vairākumam no tiem, kas taisās balsot par SC, tas pat neintersē, ja sāc ko tādu stāstīt, atbilde ir vienkārša – visi zog, Ušakovs, vismaz…, un tālāk seko klasika, citam labais Ušakovs iedevis pabalstus, cits var braukt par brīvu, cik naudas RD nozagts, korupcija – tas nevienu neintersē, jo tādu rīcību, esot att. amatos, šie cilvēki uzskata gandrīz vai par pašsaprotamu lietu.
Un zinu vismaz trīs cilvēkus, kas agrāk nekad par Ušakovu nebalsotu, varētu teikt, līdz šim pat dēvēja sevi par nacionalistiem, bet, tikai Ušakova laikā dabūjuši pabalstus, un tagad taisās balsot tikai par SC.
Un, gandrīz vai, nevar tiem to pārmest, ja cilvēks dzīvo nabadzīgi, viņa balsi var nopirkt ļoti viegli, tāda ir demokrātija nabadzīgās valstīs.
Tas viss, principā, nepārsteidz, pārsteidz mūsu tiesībsargājošās sistēmas pilnīgākā imptence un nesakārtotā likumdošana, pie kuras šie visi acīmredzamas korupcijas un šantāžas gadījumi, tie daudzmiljonu zaudējumi, kas ar to tiek nodarīti pašvaldībai un valstij, pie mums bieži vien skaitās pilnīgi likumīga rīcība, jo nekādi likumi it kā pārkāpti netiek (tad kas tie par likumiem, kas ļauj tā rīkoties), un tas pārmetums vairs neattiecas tikai uz SC.

+33
-2
Atbildēt

8

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 26.05.2013. 09.21

    ——-dzeris49:”(..)
    Tas viss, principā, nepārsteidz, pārsteidz mūsu tiesībsargājošās sistēmas pilnīgākā imptence un nesakārtotā likumdošana,…..”
    ============================================================================
    Laipni lūgti reālajā demokrātijā un kapitālismā! Par ko tad cīnījās auseklīši, par ko sapņoja garajos padomju okupācijas gados, ja ne par brīvību/visatļautību?! Saņem, ko uzcēli – un muļķi te laist nevajag….

    +2
    -12
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > ligakalnina 26.05.2013. 09.28

    Nelej nu čugunu,edge,nepiedēvē visiem alkatīgus sapņus,cik procentu tad to pārlicināto šivermaņu ir?

    +10
    -4
    Atbildēt

    0

    jmaklakovs > ligakalnina 26.05.2013. 09.30

    edge_indran. – un muļķi te laist nevajag….

    ——-

    Tas vairāk Tev pašam. Mēs gribējām demokrātiju un kapitālismu bez hūtes, bāleliņu un sovoku garnējuma! Mēs joprojām neesam pat redzējuši to, ko gribējām.

    +16
    0
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > ligakalnina 26.05.2013. 09.36

    Nelej nu čugunu, demokrātijai ar visatļautību nav nekas kopējs, kur tu redzi visatļautību Skandināvijā, Vācijā, utt., bet demokrātijas tur ir stipri vairāk, kā Latvijā.
    Tā ir Latvijas savdabīgās “suverenās demokrātijas” forma, kas te iedibināta, un kurai raksturīgs kolektīva bezatbildība, amatpersonu nesodamība, un korumpēta un vāja tiesībsargājošā sistēma.
    Kā arī “Grūtupa” likumdošana, kas radīta, lai veicinātu visu iepriekšējo un sekmētu nesodītu valsts izzagšanu.

    +22
    -2
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 26.05.2013. 09.38

    ——-nomale:”(..)
    Mēs joprojām neesam pat redzējuši to, ko gribējām.”
    ============================================================================
    Process turpinās……
    Kas bērnībā grāmatu “Nezinītis uz Mēness” neizlasīja – tas vēl ilgi “neredzīgs” staigās….

    http://www.youtube.com/watch?v=qD9AQORuLYU

    0
    -8
    Atbildēt

    0

    Signija Aizpuriete > ligakalnina 26.05.2013. 09.42

    ——-Ēriks Nelej nu čugunu,edge,nepiedēvē visiem alkatīgus sapņus,cik procentu tad to pārlicināto šivermaņu ir?
    ============================================================================
    1% vs. 99% Class Warfare | Brainwash Update

    http://www.youtube.com/watch?v=zjOwgwOIZM8

    0
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > ligakalnina 26.05.2013. 10.49

    Postpadomju sabiedrība varētu drusku atšķirties no rūdītiem biznesmeņiem.

    +6
    -3
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > ligakalnina 26.05.2013. 12.15

    dzeris49
    “..pārsteidz mūsu tiesībsargājošās sistēmas pilnīgākā imptence un nesakārtotā likumdošana”

    Kā zināms miļicija, kas pēc Ušakova rīkojuma sarīkoja represijas pret godīgo un drosmīgo žurnālistu, Jekabsonu, par viņu un Hapilovu atmaskojošo materiālu publicēšanu, kā arī pret Poikānu, par SC barotavas RS darbinieku atalgojuma nonākšanu atklātībā, ir ZP pārziņā.
    Sprūdžs visus savus kuslos spēciņus, cik nu tam “dohoģjagam” vēl atlicis, veltī tikai mūsu tiesībsargājošo orgānu darbības dublēšanas imitācijai pret Lembergu un ne vārdiņa par bezprecedenta izlaupīšanām, kas notiek RD. Neviena kritika vārdiņa par rīdzinieku 10 miljonu latu atdošanu paģeļņikam Antonovam tieši pirms LK kraha, par nekustamo īpašumu izpārdošanu un gigantiska parāda nastas uzkraušanu nākamām rīdzinieku paaudzēm.

    +9
    -7
    Atbildēt

    0

putekliic 26.05.2013. 00.42

Glīts pārskatiņš par RD rūpēm visu līdzi ielu labā. Tikai jau kuro reizi jāatkārto, kā “teflona Ušakovam” un viņa krievu un latviešu lumpeniem tas viss pie kājas. Diemžēl. Viņi vienkārši tam visam netic un priecājas par brivbiļetēm, kas patiesībā ir drupačas, salīdzinājumā ar to, kas tiek viņiem pašiem nozagts. Hermanim taisnība – domajošais vairākums ir šīs masas ķīlnieki.

+20
-4
Atbildēt

8

    Ieva Aile > putekliic 26.05.2013. 09.13

    Viņiem ir ar ko salīdzināt;agrāk nozaga to pašu un pat brīvbiļetes nedeva…

    +5
    -15
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > putekliic 26.05.2013. 12.20

    Ēriks
    Vai tiešām jūs, bidlas, esiet tik debili, ka neapjēdzat, ka šarikovi, kas šobrīd plosās RD nekad neko nav radījuši, prot tikai atņemt un sadalīt, pie tam nemākulīgi un ārkārtīgi netaisnīgi.

    +8
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > putekliic 26.05.2013. 12.42

    Nelamājies,kretīn,ja nemāki izlasīt,vēlreiz paskaidrošu;runa ir par salīdzinājumu,un vienīgā TAUSTĀMĀ starpība -brīvbiļetes un jāņu svinēšana.

    +9
    -8
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > putekliic 26.05.2013. 12.52

    Ēriks
    Taustāma starpība ir izpostītais Rīgas budžets. Brīvbiļetes ar neierobežotiem līdzekļiem aplaimots daunis katram nodrošinās, un saldējumu, iekāpjot tramvajā, piedevām.

    +5
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Aile > putekliic 26.05.2013. 13.06

    Articulus,Rīgas budžets ir taustāms tikai nedaudziem.Tad ej un saviem rīdziniekiem to uzskatāmi izstāsti!Un parādi,kura cita kompānija saglābs to budžetu,neapgriežot brīvbiļetes un jāņu svinēšanu.

    +8
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > putekliic 26.05.2013. 13.35

    Ēriks
    “Un parādi,kura cita kompānija saglābs to budžetu”

    Jebkura nebūtu tik slikta, jo sūdu bedres dibens jau sasniegts. Šeit vietā būtu atgādināt Ušakovam parunu: “Перед смертью не надышишься”, jo krievu pasaules gals ir tuvākā nākotne un neatradīsies uz planētas nostūrītis, kur tas mērglis varētu patverties. Tik daudz līdzekļus nenozags, lai atrastos kāds, kurš būs gatavs riskēt ar savu un ģimenes locekļu dzīvībām, dodot tam patvērumu.

    +2
    -8
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > putekliic 26.05.2013. 18.03

    Ir jau Ērikam taisnība, TB/LNNK zaga ne mazāk, bet rīdziniekiem, ne latviešiem, ne krieviem nekā nedeva, tik skatījās, kā kabatas iztīrīt. Vai tā nav taisnība?

    +3
    -7
    Atbildēt

    0

    Ieva Priedenfelde > putekliic 26.05.2013. 18.22

    Laikam jau taisnība ir Jānim Čakstem, ka šeftmaņus- veikalniekus pie valsts (pašvaldības) maka nevar laist, bet NA to nesaprot, saraksts salikts pilns ar ar veikalniekiem – šeftmaņiem – valžu locekļiem, ka jāsvītro gandrīz visi ārā. Vai valdes loceklis, kas no Jūrmalas uz Rīgu atbrauc džipā, vēlēsies iedziļināties latviešu darba ņēmēja interesēs attiecībā uz sabiedrisko transportu vai veloceliņiem? Ēlerte pat nezin, cik maksā autobusa biļete. Vai tiešām jūs, NA un vienotība, Rīgas latviešu elektorātu uzskatiet par tik stulbiem, ka mēs bailēs no krievu kretīniem, balsosim par latviešu kretīniem? Kur ir kvalitatīvs piedāvājums vidējam Rīgas latvietim, čaklam strādniekam, Latvijas un Rīgas patriotam? Mani, kā ridzinieku aizskar kandidātu izvirzīšana, kas dzīvo ārpus Rīgas, vai kas knapi Rīgā degunu apsildījis. Mani aizskar tas, ka uzdodamies par latviešu tautas pārstāvjiem, kuras lielais vairums ir darba ņēmēji, jūs virzat pārstāvēt tik daudz kandidātus veikalniekus. Vai NA iet vecajās TB / LNNK pēdās?

    +6
    -7
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam