Labklājības ministrija līdz vēlēšanām slēpj neglaimojošu PB pētījumu par nabadzību

57

Komentāri (57)

Sanšains 06.05.2013. 14.01

Tā 57% trūcīgo saņem tikai vienu pabalstu, kas pret ainu Eiropā ir ļoti mazs apjoms. Starp turīgajiem vismaz vienu pabalstu saņem 50%. Un šeit Latvija ir augstajā 4.vietā Eiropā.
=======================================
Jā, varbūt Latvijā vajadzētu mazliet pārdalīt līdzekļus par labu mazāk turīgajiem, bet vispār…

“If Europe today accounts for just over 7 per cent of the world’s population, produces around 25 per cent of global GDP and has to finance 50 per cent of global social spending, then it’s obvious that it will have to work very hard to maintain its prosperity and way of life,” Ms Merkel said in the interview.
[…]
“We witnessed in the GDR and in the entire socialist system that an economy which was no longer competitive was denying people prosperity and ultimately leading to great instability,” she said.

“I find it worrying that many people in Europe simply assume that, alongside the US, Europe provides the only frame of reference for the world – that Europe is traditionally strong and that the world looks to us.

“Other models have long since emerged: China, India, Japan, Brazil, and they will be joined by other countries that are working hard and proving to be innovative.”
http://www.ft.com/cms/s/0/8cc0f584-45fa-11e2-b7ba-00144feabdc0.html#axzz2SVc95Sp0

Balto ļaužu dibinātās valstis arvien vairāk sāk atgādināt bērnudārzu/nespējnieku namu/romantisku jaunkundžu un tantiņu grāmatu lasītāju klubu.

+2
-2
Atbildēt

16

    ineta_rr > Sanšains 06.05.2013. 14.10

    Neviens tevi netur šajā “balto ļaužu” “bērnudārzā/nespējnieku namā/zubrilku klubiņā”. Uz priekšu! Brauc uz Čīli rakt ogles! Sit sievietes Indijā! Montē kārtējo iSūdu pie vergturiem, kas liedz??! Darba apstākļi, dzīves apstākļi un alga tāda, ka Gamma-A šķitīs sociālistu paradīze. Droši dodies ostīt toksiskos atkritumus Ķīnā, lai gan ar pēdējo var nodarboties arī tepat Šengenas zonā – Itālijas dienvidos.

    +2
    -4
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 06.05.2013. 14.17

    Paldies par konkrētajiem ieteikumiem! :)

    Bet vai būs jābrauc tik tālu? Gan jau slinkuma/naivas sapņošanas/”man pienākas” pasaulskata augļi ienāksies arī Eiropā. Jūs domājat, Spānijas, Portugāles un Grieķijas ļaudis negaida atskārsme, ka labklājība NAV DABISKS, DABAS DOTS stāvoklis? Vai viņus (arī mūs) negaida atskārsme, ka labklājības radīšana un uzturēšana prasa nemitīgus intelektuālus un arī fiziskus pūliņus ik brīdi, un, ka nepietiek ar “man pienākas” vien? Ka savas (indivīda, tautas, valsts) intereses ir jāaizstāv gudri, agresīvi un stingri, nepaļaujoties uz to, kā tevi slavē smīnīgi draugi, piemēram, no Briseles?
    Šķiet, jau drīz sagaida.

    Manuprāt, vēl būs jāpieredz skarbi laiki, pirms izzudīs ekstrēmo pasaules lāpītāju (simptomi – CO2 apkarošana, “pediņtiesības”, “aborttiesības”, “imigrantu tiesības”, utt.) ietekme uz ļaužu prātiem.

    +3
    -2
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Sanšains 06.05.2013. 15.28

    Atkārtošu vēlreiz, nepatīk šeit, dodies uz citurieni, lielāko daļu valstu un cilvēku “pasaules lāpītāji” nav ietekmējuši. Brauc uz Ķīnu un indējies nefiltrētos ogļu izmešos un toksiskajos atkritumos. Brauc uz tuvajiem austrumiem un pievienojies pareizajiem, kuri homoseksuālus cilvēkus nomētā ar akmeņiem, kas ir arī viņiem pieņemams aborta un dubultās eksekūcijas veids sievietēm. Brauc uz Krieviju, kur imigrantus un vietējos, kas vietējiem neonacistiem nešķiet gana krieviski, “močī sorķīrā“. Galīgi nav tālu.
    Pats esi degradējies, ja sapņo par šo visu, un gaidi, kad Latvija pagrims, tad, kad tu varētu doties uz minētajām valstīm un izdzīvot savus sapņus jau šodien.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 06.05.2013. 15.49

    Pats esi degradējies, ja sapņo par šo visu
    ===================================
    Es pat iedomājies nebiju par “šo visu”, kur nu vēl sapņojis!

    Katram sava mēraukla. :)

    +3
    -3
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > Sanšains 06.05.2013. 16.19

    Hari, jūs kaut reizi esiet bijuši tajās valstīs vai arī jūs tikai pārlasiet ziņas.

    Kas attiecas uz Spāniju, Portugāli un Grieķiju – kā reiz šīs valstis kādreiz bija nabadzīgākās ES valstis un viņas sasniedza panākumus pateicoties darbam – pārtikas ražošanā:
    http://epod.usra.edu/.a/6a0105371bb32c970b0147e36a3e0f970b-pi
    Pievērsiet uzmanību bildei – tie apstrādātie lauki līdz pat horizontam īstenībā ir siltumnīcas. Šīs valstis cieta krīzē galvenokārt tāpēc, ka nebija kur nogrūst preci, jo pasaulē sabruka un pārkārtojās tirgi tieši dēļ pirktspējas problēmām un tās visas bija saistītas ar Ķīnu – jo tur auga darbaspēka izmaksas.

    Ja jau tajā pašā Ķīnā ietu tik labi, tad jums vismaz vajadzēja rasties pretrunām ar tām ziņām, kur atrod refrižeratorā nosalušus ķīniešu nelegālos ieceļotājus. Ķīna ar to virzību kas viņiem ir nu jau vairs pat ne ilgtermiņā iet uz katastrofu – Ķīna ir pilnībā atkarīga no eksporta uz Rietumiem, bez tam viņi jau sen ir izsmēluši savus resursus un ekspluatē citu valstu dabas resursus. Bez tam krīze radās tāpēc, ka Ķīna vairs nespēja par praktisku velti ražot produktus – tas ir galvenais krīzes iemesls un ja jums liekas, ka Ķīnas strādniekiem nav tiesību saņemt par savu darbu tādu pašu algu, kā saņem Latvijā, tad man ir jautājums uz ko jūs attieciniet skarbos laikus un ko dariet to labā? :D

    * CO2 apkarošana ir nepieciešama, ja vien jūs netaisieties elpot skābekli… un tieši kopš industriālās revolūcijas sākuma CO2 īpatsvars ir palielinājies tieši cilvēka darbības dēļ. Jūs kaut painteresējaties, kas ir 400 daļas uz miljonu ietekme un cik uzskatāmi progresē CO2 daļu pieaugums: http://keelingcurve.ucsd.edu/
    Bezgalīgi tā tas nevar turpināties, jo nākamajai tehnoloģijai ir vai nu jāatsakās no CO2 izmešiem ar iekšējās ražošanas ciklu palīdzību vai arī būs jāsāk kontrolēt atmosfēra un jāmeklē veidus kā to attīrīt
    * imigrantu tiesību neievērošana ar laiku kļūst par normu pret saviem pilsoņiem – un vienīgie varianti “imigrantu tiesību” problēmai ir viņu nelaišana, vai viņu iekļaušana sabiedrībā. Jūs protams šo problēmu lokalizējiet un attieciniet tikai uz sovokiem un arī neizprotiet visu pārējo cilvēku vēlmi pēc nodrošinātas nākotnes un to arī globāli nevar atrisināt, kamēr visur nav vienādas tiesības.
    * pediņtiesības vispār jums nevajadzēja satraukt, ja vien pats neesiet pediņš – pēc pēdējā laikā novērotā vislielākie pediņu apkarotāji pēc kāda laika paši atzīst ka ir netradicionāli un viņu iepriekšējā apkarošanas darbība bija saistīta ar bailēm. Tā ka Hari, manās acīs jūs jau esiet par 60% pediņš. Ļoti labi būtu, ja jūs beidzot noorientētos un gūtu skaidrību šajā jautājumā.
    * abortu izdarīšana gan ir vairāk saistīta ar risku sabojāt sievietes veselību, bet tās nu gan pieder pie tām ģimenes(un sieviešu) tiesībām, kurās nevajag nevienam bāzt degunu(šeit nav runa par krimināliem abortiem) – īpaši reliģiskām vai valsts organizācijām.

    Jums tā izskatās, ka skarbie nepieciešamie laiki saistās tikai ar nedemokrātiskām metodēm… Kā teiktu angļi: Suck it up! Jums ir pārlieku lielas kontrolēšanas tieksmes. Vienīgais kur man domas sakrīt ir šo jautājumu pārlieku birokratizēšana – birokrātu armijas izveide, kas pārtiek tikai no šo jautājumu apspriešanas un šo uzdevumu apkalpošanas, kur nenoliedzami šie jautājumi ir apspriežami, bet ne jau nozares nespeciālistiem, vai arī tomēr ir jābūt ar kaut kādu plašāku skatījumu īpaši uz negatīvo risku iespējām.

    Kas attiecas uz Latviju – nu un kāpēc jums neliekas, ka nabadzīgai valstij, kas neko nespēj pati saražot ir jāmaksā Eiropas līmeņa algas inerti domājošiem ierēdņiem un ka tas ir dabisks, dabas dots stāvoklis? :D Vai kā jūsiedomājieties, ka Latvijā būtu iespējama labklājība, ja ceļi brūk kopā un kā zināms, tad ceļi ir ekonomikas asinsvadi. Ķīnā būvē ceļus – Latvijā brūk, bet Spānijai, Portugālei un Grieķijai nav jābūt morāli atbildīgām par Āfrikas, Āzijas un bijušo komunisma bloku valstu iekārtām, kuru dēļ tie izceļo.

    +5
    -3
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 06.05.2013. 16.44

    whateva –

    Vai, dieniņ, uz tik garu komentāru pienācīgi atbildēt man nebūs spēku!:)

    Tik dažas tēzes:

    skarbie nepieciešamie laiki
    ===========================
    Nesaku, ka tieši nepieciešami. Manuprāt, vienkārši neizbēgami, turpinot tādā garā, ko piemin Merkele (skat. citātu sākumā – 7% pasaules iedzīvotāju tērē 50% sociālajai politikai izlietotās naudas)

    Kas attiecas uz Spāniju, Portugāli un Grieķiju – kā reiz šīs valstis kādreiz bija nabadzīgākās ES valstis un viņas sasniedza panākumus pateicoties darbam – pārtikas ražošanā
    ===========================
    Ne velti rakstīju ne tikai par “slinkumu”, arī par “naiviem sapņiem” un “man pienākas”. Labi, slinks neesi. Nu, un? Ko – man PIENĀKAS garantēts tirgus?
    Arī Latvijā daudzi strādā, acis pārgriezuši, no kājās krizdami, bet nopelnītā maz. Galvenokārt tāpēc, ka neefektīvi vai tāpēc, ka citiem (tepat vai pasaulē) ne pārāk vajadzīgi/interesanti/unikāli (protams, vēl mums arī jāglābj un jābaro kargini un zaharjini)
    Ja ražotu jaunākās paaudzes materiālus un elektroniku, tad gan pievienotā vērtība būtu lielāka, gan pieprasījums noturīgāks – bet tam mums (spāņiem, grieķiem) laikam gan prātiņš par īsu, un arī apņēmības trūkst, lai piespiestu kaut vai valsti iesaistīties tādu biznesu attīstīšanā.

    kāpēc jums neliekas, ka nabadzīgai valstij, kas neko nespēj pati saražot ir jāmaksā Eiropas līmeņa algas inerti domājošiem ierēdņiem un ka tas ir dabisks, dabas dots stāvoklis?
    ===========================
    Varbūt neuztvēru Jūsu domu/iespējamo ironiju, bet, protams, ka nav jāmaksā. Ir AGRESĪVI jāaizstāv savas tiesības. Latvijai – pasaulē, mums tepat – pret nekauņām, kuri izmanto pārējo sabiedrības locekļu pasivitāti un vienaldzību.

    CO2 apkarošana ir nepieciešama, ja vien jūs netaisieties elpot skābekli.
    ===========================
    Jā, un tāpēc Eiropai pirmajai sev “jāiešauj kājās” (ražošanā), noskatoties, kā Ķīna, ASV un citi dzīvo tik nost. Ja var vienoties visi, tad darām. Ja ne, tad ne.

    Un nemaz negribu sākt iztirzāt tēzi, ka CO2 varbūt ir tikai kārtējais fantoms.:)
    “The mismatch between rising greenhouse-gas emissions and not-rising temperatures is among the biggest puzzles in climate science just now. It does not mean global warming is a delusion. Flat though they are, temperatures in the first decade of the 21st century remain almost 1°C above their level in the first decade of the 20th.
    […]
    “the anthropogenic global-warming trends might have been overestimated by a factor of two in the second half of the 20th century.” It is possible, therefore, that both the rise in temperatures in the 1990s and the flattening in the 2000s have been caused in part by natural variability.”
    http://www.economist.com/news/science-and-technology/21574461-climate-may-be-heating-up-less-response-greenhouse-gas-emissions

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Sanšains 06.05.2013. 18.53

    Klimats ir viena no sarežģītākajām sistēmām, ar kādām cilvēce patlaban saskaras. Mēs vienkārši nezinām gana daudz, lai varētu precīzi prognozēt, kas notiks pēc, teiksim, 50 gadiem, un tieši tādēļ, kamēr neesam izskaitļojuši, ko atmosfēras sastāva izmainīšana var izraisīt, prātīgi būtu censties to vismaz saglabāt esošajās attiecības vai pat atgriezt tuvāk pirms-industrializācijas ēras attiecībai, jo klimats reaģē ar aizturi un gandrīz noteikti iekļauj sevī feedback-loop, kas nozīmē, ka kaut tūlīt pat pilnībā apturot cilvēces radītos CO2 izmešus, klimats turpinātu mainīties līdz jaunam sistēmas līdzsvara punktam, kuru mēs pagaidām nespējam prognozēt, turklāt pat maģiski atgriežoties pie pirms-industrializācijas laika atmosfēras proporcijām var izrādīties, ka, teiksim, okeāna temperatūra vienalga liks sistēmai ieņemt citu līdzsvara stāvokli.

    Tā arī nesaprotu, tad kas Eiropai jādara? Jāaizmirst vismaz 500 gadi attīstības un jānolaižas līdz pus-mežoņu līmenim, kādā dzīvo pārējie 90% pasaules? Mākslīgi jāsamazina patēriņš jau tā krīzes māktajā Eiropā? Sūtīt vēl vairāk palīdzības pus-mežoņiem, lai viņi dzīvo vēl vairāk uz Eiropas kakla, vairojas vēl labāk un prasa vēl vairāk? Vai buržuāziskajiem Rietumiem atdot ķīniešiem tās militārās un augsto tehnoloģiju zināšanas, kuras viņi nav pamanījušies legāli un nelegāli iegūt, lai Ķīnas TDR beidzot var realizēt seno gan ķīniešu, gan komunistu sapni par izredzēto tautu, kura valda pār pasauli? Neaizmirstiet, ka paši ķīnieši savu zemi sauc par 中国, kas nozīmē Viduszeme jeb pasaules naba. Ar Rietumu tehnoloģijām un miljardu iedzīvotāju ķīniešu komunistiem var izdoties tas, kas gan 3. Reiham, gan PSRS neizdevās. Vai būsiet tad laimīgs? Tikai diez vai komunistu gaļasmašīna novērtēs.

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Sanšains 06.05.2013. 19.22

    “… ekstrēmo pasaules lāpītāju (simptomi – CO2 apkarošana, “pediņtiesības”, “aborttiesības”, “imigrantu tiesības”, utt.) ietekme uz ļaužu prātiem”.
    ———————————————————–
    “Pediņi”, imigranti, aborti, vēl jau aizmirsi “kosmopolītus” un “liberastus”, kuri atbalsto to “pediņu” un pārējo tiesības – lielākie ienaidnieki Harim, Hitleram, Staļinam, Kremļa “patriotiem”, un mūsu izcilajai NA, tad kādā pasaulē un kurā gadsimtā jūs dzīvojiet?

    +3
    -1
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 06.05.2013. 21.56

    ex-diena-lasitaji :

    Sūtīt vēl vairāk palīdzības pus-mežoņiem, lai viņi dzīvo vēl vairāk uz Eiropas kakla, vairojas vēl labāk un prasa vēl vairāk?
    ===========================
    Nu nē, daudz labāks variants taču ir importēt viņus pašus – arvien lielākā skaitā. Lai varam mācīt toleranci.. saviem bērniem (tiem, kuri nav abortēti).:)

    Ja mazliet nopietnāk – neizskatās, ka man būtu daudz ko Jums iebilst. Pamēģināšu savus uzskatus noformulēt lakoniski un vienkārši:
    eiropiešiem (un citiem baltajiem) jāsāk domāt egoistiskāk, jāapzinās Ķīnas un citu konkurentu draudi mūsu iespējām un labklājībai nākotnē. Vairāk jādomā, kā pabalstīt ko produktīvu, arī produktīvus cilvēkus, mazāk šķiežot naudu, laiku un citus resursus izlaistiem pabalstu pieprasītājiem, imigrantu bezcerīgajai “integrācijai” un vēl visādām sociālajām utopijām.
    Ja runājam par CO2 izmešiem – eiropieši varētu aiztaisīt pat VISAS savas rūpnīcas un nošauties, bet pasauli izglābt tomēr neizdotos.:) Eiropa rada ap 14% izmešu, Ķīna jau tagad – 23,5%. Ja eiropieši, slimīga mesiānisma apsēsti, gatavi sevi ierobežot, pat negaidot citus, nevienojoties ar citiem, tad Jūsu paša minētie ķīnieši tik berzē rociņas.
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_carbon_dioxide_emissions

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

    efeja60 > Sanšains 06.05.2013. 22.39

    ex diena, kā komunistu laikos, ja nepatīk PSRS, tad dažus izraidīja. Man nepatīk Latvijas republikā valdošā kārtība, tā ir jāmaina un tā tiks mainīta, jo citas izvēles nav, valsts aizies bojā. Patreiz tie realizēta noplicināšanas politika, kad no vārgiem augiem tiek plēsts par daudz augļu, t.i. no nabagiem pa daudz nodokļu. Un ja tev nepatīk, ka šī kārtība tiek mainīta, vari vākties uz vientuļu salu okeānā, kur tev bauri ar savu sabiedrību netraucēs.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > Sanšains 06.05.2013. 22.40

    whateva
    “* pediņtiesības vispār jums nevajadzēja satraukt, ja vien pats neesiet pediņš -”

    Točno, ja vien pac neesiet pediņš, tad rūpes par pediņu privilēģijām nav pamatojamas.

    0
    -2
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Sanšains 06.05.2013. 23.34

    Hari, laikam galvenā atšķirība, ka manā skatījumā lielākā daļa cilvēku varētu būt šie spējīgie un varošie, ja viņiem tiktu dota iespēja. Jau pie cita raksta norādīju, ka atbilstoši Maslova vajadzību hierarhiju spējīgi un attīstību veicinoši cilvēki ir tie, kuriem ir iespēja par to domāt.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Maslow%27s_hierarchy_of_needs
    Tie, kuri ir aizņemti izdzīvojot, nedomā par jaunu darbavietu radīšanu un vēl jo mazāk par reāli jaunām idejām, izgudrojumiem, atklājumiem. Arī mēs, kas te muldam internetā esam tikai hierarhijas vidū, bet tas vēl nav tas trakākais, jo Latvija kopumā nav sasniegusi hierarhijas augšu.Šķiet, ka esmu redzējis arī detalizētāku vajadzību piramīdu, kurā pat mākslas radīšana jeb pašizpausme ir tikai vienu vai divus līmeņus pirms virsotnes.
    Kāds tam sakars ar sociāldemokrātisku jeb labklājības valsti? Es nezinu, vai pabalsti ir tas efektīvākais veids, bet Jūsu ideja par to, ka izdzīvo stiprākais noteikti nav tā, kas ved uz to, ka maksimāli daudz cilvēku sasniedz savu patieso spēju griestus. Cita starpā šāda nabadzīgo un vājo mocīšana pasaulei ir devusi komunismu un mafiju. Kāpēc tas it kā strādā Anglijā un ASV, kas nu jau sāk kļūt sociāltaisnīgāka nekā Latvija, es nevaru saprast, bet ar mūsu 2 miljoniem iedzīvotāju un tendenci braukt uz civilizētākām valstīm Jūsu ieteiktā politika droši vien nogalinātu Latviju dažās paaudzēs.

    Gribētu uzsvērt, ka es nekādā gadījumā neiesaku uztvert visu pasauli par draugiem. Es pat uzskatu Šengenas zonu par viscivilizētākās un demokrātiskākās, bet ne tuvu perfektās, pasaules robežām. Un, jā, es zinu par citu ES dalībvalstu pagātnes “varoņdarbiem”, kuru atraugas tagad terorizē pasauli, taču Eiropa pēc abiem pasaules kariem ir mainījusies. Arī pārējā pasaule ir mainījusies uz, cerams, labo pusi, bet pietrūkst viņu sabiedrības attīstības, un tāpat kā pērtiķim nedrīkst dot granātu, Rietumu tehnoloģijas, kas faktiski pārspēj seno laiku dievu brīnumus, šādām morāli nesagatavotām sabiedrībām nav jādod – jau tagad pus-mežoņu pasaulē sievietes tiek piespiestas veikt abortus, ja ultrasonogrāfija pirmdzimtais vai kaut vai kārtējais izrādās neesam zēns, kas nozīmē, ka strādnieka vietā ģimenei būs jāgādā pūrs un līdz precībām jāsargā no milzīgajā pārsvarā esošajiem vīriešiem, tādēļ izdevīgāk izmantot smirdīgo Rietumu sātaniskās tehnoloģijas, lai veiktu dieva darbu, kad Allahs neskatās, un tad taisīt nākamo bērnu. Ko tādi morālie kropļi izdarītu ar vēl modernākām tehnoloģijām, kuras jau tuvāko desmit vai divdesmit gadu laikā kļūs par mūsu ikdienu, es pat negribu domāt.

    Atšķirībā no tiem pus-mežoņiem, NATO un ES ir mūsu draugi, un vismaz ES ietvaros ciešāka integrācija un brīvais tirgus ir mums pašiem ļoti vajadzīgs, ja negribam atpalikt un beigās kļūt par pus-mežoņu barību.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 07.05.2013. 00.13

    ex-diena-lasitaji:
    manā skatījumā lielākā daļa cilvēku varētu būt šie spējīgie un varošie, ja viņiem tiktu dota iespēja
    […]
    Es nezinu, vai pabalsti ir tas efektīvākais veids, bet Jūsu ideja par to, ka izdzīvo stiprākais noteikti nav tā, kas ved uz to, ka maksimāli daudz cilvēku sasniedz savu patieso spēju griestus. Cita starpā šāda nabadzīgo un vājo mocīšana pasaulei ir devusi komunismu un mafiju.
    ============================
    Nu, tiešām lielā mērā varu piekrist.

    Noteikti piekrītu, ka būtu būtiski atraisīt spējas un varēšanu “maksimāli daudz cilvēkos”. Manā ieskatā tomēr tas būtu darāms vairāk atbalstot (a) godīgos (piemēram, nodokļu maksātājus – noteikti arī nabadzīgos), (b) spējīgos, (c) uzņēmīgos, (d) čaklos un tomēr skarbāk izturoties pret tiem, kuri tādi nav. Tāpēc man bija ļoti žēl, ka netika atbalstīta Circenes piedāvātā politika par nodokļu maksāšanas sasaisti ar medicīnisko pakalpojumu saņemšanu. Tiešām žēl.

    Atšķirībā no Jums man nešķiet, ka šādu principu ievērošana nozīmētu vien “stiprāko izdzīvošanu”. Man šķiet, ka tādu politiku realizējot, runa drīzāk varētu būt par sabiedrības lielākās daļas izdzīvošanu un tikai par relatīvi mazas sabiedrības daļas – nelabojamu sliņķu un vārguļu – neizdzīvošanu.

    Sanāk, ka laikam esmu optimistiskāk noskaņots:) – laikam vairāk ticu cilvēka spējām, un domāju, ka lielais vairums nenogrimtu. Un tomēr tas taču ir praktiski tas pats, ko sakāt Jūs.

    Tātad jautājums tikai par to, KĀ atraisīt, KĀ iesaistīt.

    Laikam pats, pats galvenais būtu godīguma princips.

    Un vēl – neredzu cita atspēriena punkta grupas interešu (sabiedrības interešu) aktualizēšanai un piepildīšanai, kā vien nacionālismu. Bez tā neredzu vietas altruismam visas sabiedrības mērogā.
    Varu iedomāties cilvēku cenšamies savā labā, savas ģimenes, dzimtas labā, bet tālāk – lai aptvertu valsts mērogu – ir vajadzīgs iepriekšminētā loģisks tupinājums – tauta. Un nevis kāda abstrakta ideja, piemēram, “politiskā nācija”. Tikai pakāpjoties uz dzīvē, ne abstrakcijās balstīta, stabila pamata “es-ģimene-tauta”, iespējams domāt un darboties “valstiski”, ko visi taču mēs, šķiet, vēlamies.

    Gribētu uzsvērt, ka es nekādā gadījumā neiesaku uztvert visu pasauli par draugiem.
    ================================
    Arī piekrītu. Mums ir nepieciešami “valstiski domājošie”, kuri nav naivi, kuri ir “atvērti” nevis, piemēram, absurdajai imigrantu uzņemšanai, bet atvērti vērīgai valstu-konkurentu (civilizāciju-konkurentu) vērošanai un redzētā analīzei ar nolūku labāko likt lietā arī pie mums.

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Sanšains 07.05.2013. 00.51

    Tiem, kas atrodas piramīdas lejā, valsts neko nenozīmē. Arī tiem, kas atrodas piramīdas augšā valsts un nacionalitāte visdrīzāk neko daudz nenozīmē, lai gan viņus var izdoties novilkt zemāk, kā to varēja redzēts valodas referendumā, kad ļoti pārtikuši un izglītoti ne-latvieši balsoja par latviešu valodas iznīcināšanu, tajā neko ļaunu nesaskatīdami.
    Kā saka, zinātnei nav nacionalitātes.
    Civilizētas valsts pazīme ir, ka tā aizsargā arī vārguļus, kuriem arī, cerams, var atrast vietu dzīvē, savukārt par sliņķi neviens nepiedzimst. Es arī droši vien labprātāk saņemtu 200 latu pabalstu un šķūnīti grebtu koka karotes nevis vergotu zivju konservu rūpnīcā, kur uz rokas var sanākt mazāk, darbs smagāks un bīstamāks, skatoties, kā priekšnieks vizinās ar 7. sērijas BMW un pārējie pus-priekšnieki ar Porsche Cayenne. Es pat teiktu, ka pabalstu saņēmēji šajā gadījumā ir gudrāki, un Jums taču patīk gudri un apsviedīgi cilvēki. Un pabalstu samazināšana vai nogriešana būs kā balzāms šo ekspluatatoru… māgām, jo nozīmētu vairāk lētā darbaspēka, bet pašiem prastos BMW un Porsche nomainīt pret kaut ko Latvijas cienījamāko un godājamāko darba devēju un eksportētāju statusam atbilstošāku, teiksim, Bentley.

    Un mani nedaudz šokē, kā Jūs pieļaujat domu, ka godīgie, kas, piemēram, maksā nodokļus, ir noteikti nabadzīgi. Ar tādām domām un uzskatiem par sociāldarvinismu līdz mafijai, kur vājie apvienojas, lai izdzīvotu, nav tālu, un tad igauņiem būs vēl viens iemesls saukt mūs par ziemeļu itāļiem, bet mums draudētu Itālijas liktenis. http://en.wikipedia.org/wiki/Bi%C3%B9tiful_cauntri Starp citu, iesaku noskatīties kaut vai netulkotu, jo Latvijā nevienam nenāktu prātā, ka tā ir Eiropa ar visām tās regulām, un filmā redzamais ir Itālijā plaši izplatītā tiesiskā nihilisma un korupcijas sekas.

    +1
    0
    Atbildēt

    0

    Sanšains > Sanšains 07.05.2013. 09.13

    ex-diena-lasitaji:
    Un mani nedaudz šokē, kā Jūs pieļaujat domu, ka godīgie, kas, piemēram, maksā nodokļus, ir noteikti nabadzīgi.
    =============================
    Jūs mani pārpratāt. Rakstīju “piemēram, nodokļu maksātājus – noteikti arī nabadzīgos” ar domu, ka, starp godīgajiem nodokļu maksātājiem varētu būt trūcīgi ļaudis, un, ka, protams, ARĪ viņi ir pelnījuši gan atzinību, gan valsts atbalstu – tāpat kā tie godīgie, kuri ir turīgi.

    Es arī droši vien labprātāk saņemtu 200 latu pabalstu un šķūnīti grebtu koka karotes nevis vergotu zivju konservu rūpnīcā, kur uz rokas var sanākt mazāk, darbs smagāks un bīstamāks, skatoties, kā priekšnieks vizinās ar 7. sērijas BMW un pārējie pus-priekšnieki ar Porsche Cayenne
    =============================
    Man gribētos citēt Ivaru Ījabu, kurš spējis parādīt, manuprāt, būtisku niansi – skatu arī no darba devēja puses:
    “Pētījuma autori dod mājienus par “slikto” uzņēmēju, kurš braucot ar Porsche Cayenne. Viņam, cik noprotams, vajadzētu “uzņēmēju sociālās atbildības” vārdā dalīties, pārdot savu Poršu, un naudu sadalīt strādniekiem. Tad katram pienāktos pa 10 latiem (no kuriem, ja kas, pie pašreizējās nodokļu likumdošanas viņi “uz rokas” saņemtu mazāk par piecīti). Sak, lai rūpnieks pārsēžas uz lietotu Opeli. Vienīgā nelaime tā, ka rūpnieks, sēdēdams savā Opelī, visdrīzāk izdomās, ka šāds dzīvesveids vairs nav vērts to nervu, klapatu un atbildības, kurus rada rūpnīcas vadīšana. Un tad viņa nu jau bijušie strādnieki stāvēs rindā pie Sociālā dienesta durvīm, savukārt vēl pēc pusgada – pie Ryanair stenda lidostā.”
    http://www.satori.lv/raksts/5610/Ivars_Ijabs/Galva_cilpa

    0
    -1
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Sanšains 07.05.2013. 11.47

    Tie trīs braucamie kopā maksā vismaz ap 200000 latu, un, cik atradu, ar to laikam katram var pielikt pa 20 latiem mēnesī, vai arī pusei labāko 40 latus mēnesī. Vai arī izmaksāt ceturkšņu prēmijas jau krietni pieklājīgākos lielumos. Tad vēl jāatceras, ka ne Porsche, ne BMW nav ne degvielas ekonomijas, ne zemu uzturēšanas izmaksu karaļi. Daudz ētiskāk un prātīgāk būtu bijis nopirkt reprezentācijai Škoda Octavia un ikdienā vizināties ar kaut ko atbilstošu uzņēmuma algu līmenim. Mazāks degvielas patēriņš, mazākas uzturēšanas izmaksas, rezultātā vairāk paliek uzņēmumam īstai attīstībai nevis dārgu auto pirkšanai.

    Varbūt kļūdos, bet veiksmīgi uzņēmēji parasti ar biznesu nodarbojas tāpēc, ka tas patīk nevis naudas dēļ, lai gan ir jau arī tādi eksemplāri, tos parasti rada sociāldarvinisms, starp citu.

    0
    0
    Atbildēt

    0

andris902 06.05.2013. 10.27

…interesants pētījums, kas kontrastē ar mūždien neapmierināto noskaņojumu:

– “Divas trešdaļas jeb teju 70% Latvijas iedzīvotāju jūtas laimīgi, savukārt tikai 24% jeb aptuveni katrs ceturtais ir nelaimīgs, liecina pēc LNT raidījuma Top 10 pasūtījuma pētījumu kompānijas SKDS veiktais pētījums.

„Tas patīkami ir pretrunā ar citiem dažādiem indikatoriem, kas liecina par iedzīvotāju nosakņojumu – nemīlam valsti, nepatīk politiķi, neesam apmierināti ar saviem ienākumiem. Bet nē, kad jautājam – vai esat laimīgi, lielākā daļa atbild, ka jā,” norāda SKDS vadītājs Arnis Kaktiņš.

Skatot atbildes dažādās demogrāfiskajās grupās, nākas secināt, ka laimīgāki ir jauni cilvēki vecumā līdz 25 gadiem (85%). To vidū, kas jau stipri gados (55-74), laimīgo ir krietni mazāk (57%). Būtiska nozīme arī izglītībai – kam augstskolas diploms kabatā, tam dzīve šķiet rožaināka un izdevusies (77%), un tas korelē ar ienākumu līmeni – jo tie augstāki, jo cilvēki laimīgāki (83%). Arī tiem, kam ir bērni, jūtas laimīgāki nekā bezbērnu ģimenes (75%).

Vienlīdz laimīgi Lavijā jūtas gan publiskajā (76%), gan privātajā sektorā (75%) strādājošie un vienlīdz kā vadītājs (81%), tā zemnieks (84%), students (89%) vai individuālā darba veicējs (84%). Mazāk laimīgi ir pensionāri (54%) un bezdarbnieki (52%). Vislaimīgākie iedzīvotāji sastopami Zemgalē (75%) un Kurzemē (72%), rūpes un raizes vairāk nomāc Latgales iedzīvotājus (63%).

Cik laimīgi ir Latvijas iedzīvotāji, SKDS pēta jau vairāk nekā 10 gadus. Tāpēc ir iespēja izsekot, kā Latvijā laimes sajūta mainījusies.

Pirms desmit gadiem mazāk nekā puse Latvijas iedzīvotāju atzina sevi par laimīgiem. Vēlāk vērojams lēns, bet pakāpenisks kāpums, kas savu augstāko punktu sasniedza treknajos gados, kad 2008. gadā teju divas trešdaļas iedzīvotāju ar dzīvi bija apmierināti. Tad nāca krīze un likumsakarīgi grūtsirdība ņēma virsroku. Patlaban smaids uz lūpām un dzīvesprieks atgriežas un laimīgo ir tikpat daudz, cik pirmskrīzes periodā.

Laimes mērījumi, laimes indekss patlaban pasaulē kļūst par modes vilni. Līdzās dažādiem izaugsmes rādītājiem, valstis daudzviet pēta, cik laimes pilni vai galēji izmisuši ir iedzīvotāji.

Arī Apvienoto Nāciju ogranzācija šādu pieeju akceptējusi kā svarīgu. Skatot pasaules laimes indeksu, Latvija ir kaut kur pa vidu. Vislaimīgākie cilvēki dzīvo Ziemeļvalstīs, kur augsti ienākumi, labs sociālais nodrošinājums, tad seko valstis, kas tuvāk dienvidiem, kur silts un saulains, banāni aug kokos un nav par apkures rēķiniem jāuztraucas. Tad sekojam mēs – ar drūmo, tumšo un auksto ziemu teju pus gada garumā.

Zinātnieki izpētījuši, ka laimi nosaka gan izglītība, ienākumu līmenis, veselība, cik liela aizņemtība un kādas ir brīvā laika pavadīšanas iespējas, attiecības ģimenē. Līdz ko kāds no šiem faktoriem sāk klibot, sākam izjust diskomfortu, neapmierinātību un esam nelaimīgi.”

+4
-3
Atbildēt

3

    dro > andris902 06.05.2013. 10.38

    zanE. Ja man nesapētu sirds par citiem, tad arī es varētu justies laimīgs, tādēļ varu teikt, ka esmu ar dzīvi apmierināts, bet tas, kas mani neapmierināja padomju laikā, arī šodien nav pilnībā novērsts…tanī pat laikā draudi drošībai, valsts neatkarībai pastiprinās.

    +6
    0
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > andris902 06.05.2013. 13.44

    Kas tad mēs esam, ja ne ziemeļvalsts? Un, ja mūsu ziemas ir “drūma, tumša un auksta teju pus gada (vispār šogad bija 5(?) mēnešu) garumā”, tad jāatceras, ka laimīgajiem igauņiem un somiem ir tieši tas pats vēl vairāk, jo viņi ir vēl tuvāk polārajam lokam nekā mēs, bet somiem, norvēģiem un zviedriem daļa teritorijas pat atrodas aiz polārā loka. Arī islandieši var baudīt līdzīgas ziemas, iespējams, pat vēl tumšākas nekā lielākajā daļā kontinentālās Eiropas.

    +1
    -4
    Atbildēt

    0

    Rita Lazda > andris902 06.05.2013. 15.24

    Zane, laimes sajūta ir atkarīga no daudziem apstākļiem – ja man jāsalīdzina sevi ar tiem, kas ir vēl sliktākā situācijā – es esmu laimīgs, jo man ir daudz labāka veselība utt., bet kopumā – tas ko piemin Ino, ir dzirdēts liekas(man šeit jāpaļaujas uz atmiņu, bet zinu, ka budists) ka tagadējās Dalailamas jautājumā: vai vari justies laimīgs, ja apkārtējie/kaimiņi nav?

    PS Man laika apstākļi ir slikti jau ilgu laiku, bet cerams nedomā, ka visiem uz Zemes visur vienlaikus ir jauks laiks…

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

Sandris Maziks 06.05.2013. 10.06

dzeris49
Tas bija Putļera piesmietais zoo-prezis, kurš ar Išakovu un Ļurbanoviču bija saplūdis extāzē. NA ir tev mīļo fašistisko mērgļu, neostaļinistu-rusistu lielākais ienaidnieks un tie to nav nekad pat mēģinājuši noslēpt.
Atceries, vecais pidrilla, ka meļiem reizēm izrauj mēles un rīkle salej svinu.

+2
-3
Atbildēt

1

Una Grinberga 05.05.2013. 22.59

Protams ir apsveicama žurnālistu interese par valsts nozīmes pētījumiem, bet to vajadzētu darīt pēc gala versijas iesniegšanas? Tāpat arī NP “atklājumi” ir vispārzināmi secinājumi jebkuram sakarīgam ekonomistam. Tomēr, kad kāds sāk kustināt 8ls pabalstus, visi ir gatavi nomest ministrus. Es atceros pagājušā gadā Viņķele ieminējās, ka 8ls pabalsti nav tas efektīvākais risinājums – viss, mediji bija pilni un biedrības bija gatavas prasīt demisiju, ja kaut kas tāds tiktu realizēts! Sabiedrība pati ir uzlikusi žņaugu šai problēmai un brīnās, ka politiķi baidās veikt nepopulārus lēmumus! Žurnālisti paši atgādina, ka politiķi nodarbojas ar populismu un muļķīgiem solījumiem, bet viņi paši veicina to, iniciējot jautājumus, kuriem ar vēlēšanām nav nekāda sakara, bet ir pietiekoši nozīmīgi, pie kā apelēt pirms vēlēšanām.

P.S. Pie tam vairākkārtīgi Viņķele ir teikusi, ka plāno nākamgad reformēt sistēmu tā, lai naudiskā izteiksmē neviens nebūtu zuadētājs t.i. piem. strādājošie vecāki saņem nodokļu atlaides par bērniem, bet nestrādājošie saņems lielākus pabalstus. Politiķim būtu neapdomīgi izstrādāt risinājumus pirms gala pētījuma versijas saņemšanas!

+12
-6
Atbildēt

7

    egfoto > Una Grinberga 05.05.2013. 23.08

    Labrīt! Vēl viens pamodās beidzot.
    Tā ir ar 99% reformu. Ja nevar saskaņot ar nozari, tad nav realizējami. Tač tā kā skaidrs, ka nozares neko citu kā “dodiet papildus naudu” neatbalstīs!
    Domājiet, ka nav PB pētījumi par izglītības sistēmu Latvijā, par valsts uzņēmumu pārvaldību utt.? :)

    +7
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Una Grinberga 05.05.2013. 23.17

    Vajadzīga politiska griba, un tad varēs izdarīt, politiķim, ja viņi nav populisti, kādreiz jāpieņem arī nepopulāri lēmumi, un tādi arī ir pietiekami daudz pieņemti, kāpēc šeit nevar?

    +3
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 05.05.2013. 23.23

    @dzeris
    Ķīlim arī bija politiskā griba – bet diemžēl ministrs viņš vairs nav! Piem. 8Ls pabalsta noņemšana nav realizējama – nav balsu Saeimā, un tur Viņķele var kaut vai uz galvas stāvēt, bet tas neizies cauri, kamēr NA, “demogrāfs” Mežs un ģimenes biedrības akceptēs to, bet to viņi ir kategoriski noraidījuši.

    +7
    -5
    Atbildēt

    0

    dro > Una Grinberga 06.05.2013. 09.46

    Nasing spešal. Gribēšanu dod Dievs, par varēšanu jāgādā pašam:)

    +2
    -2
    Atbildēt

    0

    ligakalnina > Una Grinberga 06.05.2013. 09.47

    Ja šī Saeima nespēja realizēt nekādas reformas NA dēļ, bail pat iedomāties, kas notiks nākamajā Saeimā, kad vienotā populistiskā ekstāzē saplūdīs NA, ZZS un SC, un RP varētu arī nebūt, tur būs vāks.

    +4
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > Una Grinberga 06.05.2013. 12.11

    @dzeris
    Es neteicu “nekādas”, bet daudzas gan. Lūsis reportāžā tā arī pateica – naudas kasē nav, tādēļ deputāti nodarbojas ar publicitāti paši! Publiska populisma atzīšana!

    +2
    -3
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > Una Grinberga 06.05.2013. 12.38

    V “konstruktīvo galu” aizmirsi.

    +1
    -2
    Atbildēt

    0

ligakalnina 05.05.2013. 22.19

Un kas tad tai pētījumā jauns?
Latvijā nekas neveicina ienākumu izlīdzināšanu, ne nodokļu sistēma, ne pabalstu sistēma.
Pabalstu sistēma mums vispār ir kaut kas unikāls, pabalsts nav alga, un tas jāsaņem tikai tiem, kam tas nepieciešams, un tik, cik nepieciešams, nevis milzīgas suumas tiem, kam tāpat nekas netrūkst, un kas mums uzstāja uz to māmiņalgu griestu atcelšanu, ja ne NA?
Solodaritātes princips vispār netiek ievērots, iespaids, ka mums uzskata, ka sociālais taisnīgums nozīmē, ka katram pašam vajag izņemt visu, ko viņš iemaksājis soc. budžetā.
Un tādi bērnu pabalsti būtu jāmaksā nevis no socialā, bet, no pamatbudžeta, un visiem vienādi, ne vairāk par 300 – 400ls., tad arī soc. budžets tā netukšotos.
Tā vietā, lai celtu neapl. minimumu, paceļ minimālo algu, no kā visvairāk iegūst nevis nabadzīgākie, bet, birokrātija un pārējie, kurai algu rēķina, pielietojot koeficientu.
Par to visu LM it kā sen būtu jādomā, bet, domāts nekas netiek.

+12
-4
Atbildēt

6

    andris902 > ligakalnina 05.05.2013. 22.45

    …Dzeris…nevis – tā (neapl.minimuma) vietā, bet vienlaicīgi!…FM un LM priekšlikums:

    “Lai mazinātu sociālo nevienlīdzību, ministrijas ierosina nākamajā gadā minimālo algu palielināt no līdzšinējiem 200 līdz 225 latiem (320 eiro). Savukārt neapliekamo minimumu varētu diferencēt – lielākajām algām saglabāt pašreizējo 45 latu apmērā, bet mazākajām algām palielināt līdz 84 latiem jeb 120 eiro. Tiek piedāvāts arī palielināt atvieglojumu par apgādībā esošām personām 2014. gadā līdz 98 latiem (140 eiro).”

    +7
    -4
    Atbildēt

    0

    Una Grinberga > ligakalnina 05.05.2013. 23.15

    @zanE
    Es nojaušu, ka tāda ideja nāca pēc pirmajiem secinājumiem no PB un Re:Baltica rakstiem – bet arī tas nav peļami, ka politiķi sarosās pēc pabakstīšanas! Tās ir tikai idejas un nekas vēl ne koalīcijā, ne valdībā nav apstiprināts. Es paredzu, ka tas tiks realizēts daļēji, jo papildus ieņēmumi budžetā būs niecīgi, bet vēlmes vairākus desmitus pārsniegs iespējas. Nāks NA ar ultimātu par bērnu pabalstiem, nāks RP ar ultimātu par papildus līdzekļiem izglītībai, bet V vajadzēs izvēlēties starp nevienlīdzības mazināšanu un papildus naudu veselībai vai pa bišķiņam no katra.
    Vēl valdība ir izdarījusi vislielāko muļkību – iesaldējusi patēriņa nodokļus, kurus būtu bijis jāceļ, lai iegūtu līdzekļus no ēnu ekonomikas!

    +9
    -4
    Atbildēt

    0

    andris902 > ligakalnina 05.05.2013. 23.59

    ….diez vai tas saistīts ar Re:Baltica pētījumiem, jo priekšlikums tika apspriests ar LDDK jau marta vidū….LDDK bija iebildumi par minimālās algas paaugstināšanu…
    …par pārējo – atliek piekrist….

    +5
    -6
    Atbildēt

    0

    ineta_rr > ligakalnina 06.05.2013. 12.32

    Aplokšņu algas ir tikai daļa no neredzamās ekonomikas, PVN celšana kā reiz veicinās to ekonomikas daļu, kas no PVN izvairās.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 06.05.2013. 22.18

    Dzeri, vai esi aizmirsis jau, ka griestus atcelt gribēja vienotība, bet iebilda NA. Nav labi tā atklāti melot. Pavisam nesen devu Tev saites uz Viņķeles pinočetiskajiem prātuļojumiem.

    +4
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > ligakalnina 06.05.2013. 22.19

    zanE, kā pieredze rāda, tad Vienotības jaukie piedāvājumi makā nekrīt. Tukša muldēšana pirms vēlēšanām.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

andris902 05.05.2013. 22.17

….citāts no Twittera:

Ilze Vinkele ‏@Vinkele 3h

LM pasūtītā PB pētījuma nodošana saskaņā ar līgumu ir 15.05.13. Nekā Person. interpretācija par pētījuma rezultātu slēpšanu ir nepatiesa.

+9
-5
Atbildēt

1

    kristaps_drone > andris902 07.05.2013. 10.52

    Vai tiešām Nekā personīga sāka braukt augumā saviem elkiem vienotībai?

    0
    0
    Atbildēt

    0

andris902 05.05.2013. 21.26

….būtu labi, ja pētījuma apstiprinātā versija neatšķirtos no melnraksta…tad būtu iespēja likt to 5x pārlasīt demogrāfijas guru un nacionāļiem, kad draudēs ar kārtējo šantāžu un valdības krišanu….kad tiks spertas zemes gaisā par māmiņalgu griestu atcelšanu, pabalstu palielināšanu visiem, ne tikai trūcīgajiem….kad “demogrāfs” I.Mežs skaitīs kārtējo pantiņu par 8 latu valsts dāvanu, kā pateicības žestu par bērnu radīšanu katram Latvijas iedzīvotājam…..
….kad populistiski paziņojumi atkal tiks sniegti, lai pirktu vēlētāju balsis, tad PB pētījumu vajadzētu likt iemācīties no galvas…..

+13
-12
Atbildēt

6

    ﮎandijs Be1t1kﮎ > andris902 05.05.2013. 21.46

    zanE. Paldies partijai, ka atkal spīd saule un par gaisu nav jāmaksā. Kauns un negods nacionāļiem, kuriem skauž 8 Ls, ko saņem Šķēles ģimene:)

    +10
    -10
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 05.05.2013. 21.55

    zanE. Vai Āboltiņas runu jau iemācījies no galvas?

    +10
    -9
    Atbildēt

    0

    andris902 > andris902 05.05.2013. 22.05

    …pirozkov….tieši nacionāļi pūlas, lai Šķēles ģimenei saglabātu 8 latu pabalstu…
    …saņemies un lasi uzmanīgāk, ja nespēj sekot līdzi notikumiem….

    +11
    -8
    Atbildēt

    0

    ilmisimo > andris902 06.05.2013. 09.36

    lno zanE. Vai Āboltiņas runu jau iemācījies no galvas?
    __________________________ Nav nepieciešams.

    Pietiek ar meditāciju par S.Ā. 4. maija priekšvakara intervijā pausto izpratni par “‘ cīnītājiem pret fašismu”.

    Svedenborgs teica-Pastardiena jau IR notikusi. Debesīs.

    Bulgakovs- Annuška eļļu jau izlaistījuse.

    Ebrejs no Khruščova laiku anekdotes- bardaks jau gatavs un iet waļļām- atliek izkrāsuot izkārtni(par nelielu samaksu).

    +4
    -2
    Atbildēt

    0

    dro > andris902 06.05.2013. 09.45

    lama. Fašizm nje proidjet!:)

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

    efeja60 > andris902 06.05.2013. 22.14

    zanE, atkal melo. Vēl nesen dzerim devu saites uz rakstiem, kur Viņķele ietājas par māmiņu pabalstu griestu atcelšanu, bet Parādnieks iebilst.
    ===============
    Apriņķis.lv 11. jūlijs, 11:35
    Tā saucamās māmiņu algas būtu jāmaksā ilgāk – nevis gadu, bet par bērna audzināšanu līdz pusotra gada vecumam, uzskata Saeimas Demogrāfijas lietu apakškomisijas vadītājs Imants Parādnieks (“Nacionālā apvienība”).
    Parādnieks uzskata, ka Saeimas deputātiem ir jāsniedz arī sava vīzija par māmiņu algām. Viņš atsaucās uz labklājības ministres pieļauto, ka krīzes laikā noteiktos griestus māmiņu algām varētu atcelt agrāk, un norādīja, ka, viņaprāt, par to vajadzētu plašāku diskusiju.

    “Manuprāt, diskusijai ir jābūt plašākai. Ir nepieciešams māmiņu algu pagarināt līdz pusotram gadam – līdz laikam, kad māmiņa var sūtīt bērnu bērnudārzā,” viņš uzsvēra.
    http://www.aprinkis.lv/ekonomika/likumdosana-un-nodokli/item/3510-i-paradnieks-maminu-algas-jamaksa-lidz-pusotra-gada-vecumam

    +2
    -1
    Atbildēt

    0

egfoto 05.05.2013. 21.00

Gaidām komentāru no BET, ka PB ir čekistu aģenti un ar nolūku ir tik sliktu ziņojumu sagatavojuši, lai ieriebtu Vienotībai :)))

+9
-7
Atbildēt

0

Sandris Maziks 05.05.2013. 20.29

Pareizi ir, nav ko paniku celt. Viņķeles izlolotām bezdzimumu būtnēm, droši vien, mazāk pārtikas vajadzēs un vēl par bērniem nebūs jārūpējas.

+6
-15
Atbildēt

0

piziks 05.05.2013. 20.11

Pirms pašvaldību vēlēšanām kā varētu neslēpt?! Vienotība taču ir izteikta PR un pašreklāmas partija Latvijas iekšpusē un attieksmē pret saviem pilsoņiem un iedzīvotājiem.

Kāda Psaules banka Valdiņam Dombrovskim stāstīs par Latviju? Premjers un finansu ministrs jau iepriekš ir “paūtījuši” gan PB, gan SVF, gan ar statistiku čakarējuši EK, — pie kājas abiem eirozonas ērgļiem i PB pētijumi, i Latvijas nabadzība.U to, ko saka Valdis un Andris, kāri uztvers ciniskais abu koppapirs — Ilze Viņķele.

Galu galā — tā jau nav Latvijas nabadzība, tā ir Dombrovska kārtējās valdības ideju un labās gribas nabadzība + banku vidē izaugušajiem raksturīgais totālais cinisms, augstprātība un sociālais kurlums.

+6
-13
Atbildēt

3

    ineta_rr > piziks 05.05.2013. 21.19

    Par ko Dombrovski un Vilku gāni? Lūk, Vinņķeles sniegumu būtu jāanalizē, jo labklājības ministrs izrādās ne-labklājības ministrs.

    +9
    -6
    Atbildēt

    0

    Sandris Maziks > piziks 05.05.2013. 21.44

    ex-diena-lasitaji
    Vilks kā Šlesera antipods, tas ir skaidrs, bet Vovku Dombrovski jau nu gan būtu pasaudzējis, pēc tam, kad ar viņa labvēlību SM amatā tika Matīss, Šlesera – Roņa nospraustā kursa turpinātājs.

    +7
    -14
    Atbildēt

    0

    efeja60 > piziks 07.05.2013. 10.33

    Eirosērgas izraisītā hiperinflācija ir klāt – tikko biju pie friziera, cenas lēciens mēneša laikā 20%!!!!

    0
    -1
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam